DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ryko Strona 7

Englexit

27.06.2016 22:56

@meisterspieler

A ja polecat mecz Niemcy-Anglia 2010 kiedy to w BBC goscie w studia Shearer i Hansen byli zdania ze 'England should win easily against this mediocre German side' cry cos takiego. Jan see skonczylo-wiadomo.

Co jednak lubie u Anglikow to ich transmisje mistrzostw swiata czy Europy: w stodio zaproszeni goscie sa pokroju Lothar Matthaus, Michael Ballck, Patric Viera, Emanuel Petit, Cannavaro i inni-ich analiza meczy jest po prostu bezcenna- czlowiek uczy sie o pilce. A w Polsce? Sami 'eksperci'

27.06.2016 21:05

@Skobry
Dla przypomnienia mlodym- Niemcy nie zawsze grali pieknie-to jest raczej nowa rzecz u nich. W latach 80-tych/90-tych kiedy Niemcy wygrywali turnieje to pamietam styl Niemiecki byl wrecz w nienawidzony, a Lineker powiedzial ze Niemcy graja 'w bok' zamiast do przodu (The Germans play sideways rather than forward), Oni grali totalnie toporny football, w tych czasach podziwialo sie Holandie za 'pozytywna' gre. To samo mowilo sie zreszta o Bayernie.

27.06.2016 20:46

Niamcy nigdy jeszcze nie wygrali z Wlochami na wielkich imprezach, ci ostatni wysylali ich do domu w (1970/1982/2006/2012)

27.06.2016 19:56

Zgadzam sie- Niemcy beda mieli bardzo ciezko jesli Italia wygra dzisiaj.

27.06.2016 18:51

KEOWN bye jednym z moich ulubionych obroncow. Jemu chyba chodzilo o to ze aby grac w reprezentacji dojrzalosc oraz doswiadczenie sa rownie wazne jak talent. Jak dla mnie to Coman jak na razie to taki kogut bez glowy, jadnak pamietajmy ze ribbery rowniez byl tak okreslany na MS 2006 i szybko 'dorosl'.

19.06.2016 15:20

Koziol ofiarny slabej postawy musi byc: jest nim Goetze. Ja zgadzam sie z tym co Lothar Matthaus mowil wczoraj komentujac w studio ITV :Goetze is playing out of position and playing with false nine today doesn't make much sense'.

17.06.2016 14:25

TO NIE WINA GOETZE. On robu co moze jednak nie gra na swoje pozycji i efekt jest kiepski. Jego niski wzrost powoduje ze Kroos nie moze robic swoich firmowych wrzutek jak w Realu, gdzie graja wysocy Ronaldo, Benzema, Bale. Trener Niemiec sam sobie ogranicza opcje.

17.06.2016 11:53

@BAYERN.MUNCHEN.PL

Jak odnosicie sie do konkretnej gazety to moze podawajcie link aby samemu mozna bylo przeczytac zrodlo informacji i zweryfikowac do jakiego stopnie informacja jest wiarygodna?
Daily Mail wczoraj pisal ze Lewy rozwaza przejscie do Premiere League bo w Bayernie nie czuje sie dobrze (link na dole). Jednak artykulu o rzekomym przejsciu Lewego do Liverpoolu znalezc nie moge.

W ogle Daily Mail to tak niewiarygodne zrodlo ze jak cos tam pisza jest raczej nieprawda.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3643457/Bayern-Munich-striker-Robert-Lewandowski-open-Premier-League-Poland-star-gears-Germany.html

17.06.2016 11:34

YAHOO UK

World champions Germany struggled to muster up much against a sturdy Poland side, who will feel the more aggrieved out of the two with the draw after creating the better chances to break the deadlock.

17.06.2016 00:53

My Polacy musimy zawsze znalezc pretekst do biadolenia, a ze to poziom mistrzostw slaby, a to, a tamto. Swietujmy ze Polacy graja swietnie!

16.06.2016 23:41

Os samego poczatku stawialem na Wlochow-jesli Niemcy z taka gra i forma trafia na Wlochow to jak zwykle (1970,1982,2006,2012) dupa sina.

16.06.2016 23:36

Bayern022

Dokladnie, w swiat nie poszly statystiki odnosnie posiadania pilki lecze 2 set Milika.
Amen.


http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3645531/Germany-0-0-Poland-Arkadiusz-Milik-misses-golden-opportunity-shock-world-champions-remain-Group-C-stalemate.html

16.06.2016 23:32

Oczywiscie ze Niemcy nie dali 100%, moze 80%-to bylo wkalkulowane jednak byc moze oni liczyli ze grajac 80% wygraja. Remis jest sprawiedliwy, ale to my mielismy lepsze sytulacje.

Thomas-powinienes byc dumny ze swojej druzyny a nie tu biadolic

16.06.2016 23:23

Thomas
Chcesz obiektywnej oponii-wejdz sobie na prase Zachodnia gdzie kazdy trabi ze to Polacy powinni byc zawiedzieni bo MIELI LEPSZE SYTULACJE!!!!

Mam ci dac link??

16.06.2016 23:18

Nawet Lothar Matthaus w ITV, gdzie agladalem mecz, przyznal ze Polacy byli grozniejsi !

16.06.2016 22:59

W SWIAT POSZLO ZE LEPSZE SYTULACJE MIELI POLACY:

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3645397/Germany-vs-Poland-Euro-2016-LIVE-SCORE-Robert-Lewandowski-Thomas-Muller-face-battle-Bayern-Munich-strikers.html

16.06.2016 22:56

BRAWO!!!!!!!!!

16.06.2016 22:50

Ozil zolta kartka-brawo sedzia!

16.06.2016 21:34

Garry Lineker in ITV: 'Poland-Germany is never JUST A GAME!'

Czywiscie ze pojedynek z Niemcami to nie tylko mecz-to WOJNA he he

16.06.2016 20:59

Licze na dobra gre naszych dzisiaj, bez kompleksow przed Niemcami. Wierza ze Lewy i spolka wstydu nam tu wszystkim nie przyniasa i nie zostaniemy dzis upokorzeni (nie chodzi tu o wynik lecz walke). Jest to bardzo ciezkie spotkanie, powazny sprawdziam charakteru.

16.06.2016 18:54

@Rafus87

Wielkim biznesie jest wiele nielogicznych rzeczy.
Nieoficjalnie mowi sie ze Ancelotti nie widzi Goetze w Bayernie wiec ten ostatni chce sie go jak najszybcie pozbyc aby (na jego miejsce kupic zawodnika sugerowanego przez Carlo). Tak juz bywalo, chociazby z Lucio ktory w 2009 chcial przedluzyc kontrakt o 2 lata, Bayern dawal mu tylko 2. Dlaczego? A to dlatego ze Van Gaal Lucio nie chcial wiec Bayern robil 7 poty aby go sprzedac. Lucio pozniej w wywiadzie stwierdzil ze 'w Bayernie zawodnikow sie nie szanuje'. O tych rzeczach pisal Mario Baslel (jak to w rzeczywistosci jest z ta 'WIELKIA RODZINA')

16.06.2016 11:38

@Gabricore
Napisales cale referat ktoremu powinienes zatytulowac: JA, BARDZO NAIWNY FAN BAYERNU I MOJE WYOBRAZENIE O STOSUNKACH W KLUBIE'
'Bayern to jedna wielka rodzina i nigdy nie było czegoś takiego '. Ilez mozna takie glupoty pisac? Przeczytaj sobie ksiazke 'Super-Mario: Meine Karriere auf der Überholspur' gdzie byly gracz Bayernu Mario Basler opisuje 2 strony Bayernu-ta jasna i ciemna. Wtedy sobie uswiadomisz ze Bayern to wspanialy klub ale tez i wielki biznes i wszystko takie jak w bajce nie jest. Dorosnij wkoncu!

16.06.2016 10:45

@gabricore
przyznaje, faktycznie tak nie napisales. Zgadza sie, prase trzeba traktowac z dystansem, ja tego nie neguje. Jednak Sueddeutsche Zeitung, nie bawi sie zazwyczaj w takie plotki-to nie Bild lecz jeden z najpotezniejszych dziennikow w Niemczech bardzo powazany za wiarygodnosc. Przypomnijmy ze doniesienia tej gazety o odejsciu Kroosa i specia na lini Pepp-sztab medyczny Bayernu nie okazaly sie plotkami. Ta gazeta rowniez jako jedna z pierwszych pisala ze Lewy przejdzie do Bayernu. Ta gazeta ma zaplecze w Monachium i na pewno posiada informatorow w Bayenie.

15.06.2016 15:50

@RIBERYY
@gabricone

Jak klub dementuje prase to nie zanczy ze to swietosc-nie badzmy naiwni.

Zazwyczaj jest tak ze jakikolwiek wielki klub (Reale Bayerny MU) reaguja na zaczepki prasy tym szybciej i zacieklej im wiecej jest prawdy w doniesieniac owej prasy.

Oczywiscie, cos sie dzieje z Goetze i Bayernem i prasa bedzie dolewac oliwy do ognia a Bayern bedzie dementowal piszac ze Goetze kocha, ze az sie pali do podpisania kontraktu.
Tak bylo, jest i bedzie.

15.06.2016 15:22

A tak, wiadomo ze wiekszosc klubow tak postepuja w ten sposob tylko Bayern jest swiety. Dream on..

15.06.2016 14:47

A co ma zarzad twierdzic? Ze to prawda? Nawet wiewiorki w Monachium wiedza ze Bayern Goetze nie chce. Oczywiscie, wierzyc wszystko co prasa pisze to glupota jedak rowniez nia jest lykanie wszystkigo co zarzad twierdzi.

15.06.2016 14:32

@Matilegolas
Czytales? Myslisz ze Süddeutsche Zeitung to z palca wyssal? To nie Jakes Bild ktory sprzedaje sie dzieki plotkom. Tak jak w Hiszpani czytasz El Pais czy El Mundo o wiarygodnych zakulisowych historiach lBarcelony czy Realu a nie plotkowiczom pokroju Marca i AS. Anglii The Times lecz nie Daily Star czy The Sun.

Nauka jezykow sie poplaca-wtedy samemu mozne weryfikowac co jest potencjalna plotka a co nie.

15.06.2016 12:02

A jeszcze nie dawno, jak Goetze przychodzil do bayernu, na tej witrynie byla debata czy Muller jest wystarczajaco dobry technicznie aby grac w Bayernie. Wielu sugerowalo ze Goetze powinien grac w pierwszym skladzie Bayernu a 'drewno' Tomek jako rezerwowy.

14.06.2016 21:50

Zlatan to znakomite 'krotkoterminowe' rozwiazanie dla MU i samego Zlatana. To jest ktos wyjatkowy-34 lata a forma 20-latka-silny, szybki, technicznie znakomity, przeglad gry, asysty, odporny na kontuzje. Ciekawe jak taki Messi bedzie gral w jego wieku? Od 13 lat konsekwetnie gra na najwyzszym poziomie-Ajax/juventus/Inter/Milan/PSG. Nawet w Barcelonie mial te dwadziescia kilka bramek w 'nieudamym' sezonie. Premier League jest bardzo fizyczna jednak mimo jego wieku stawiam ze to bedzie sukces.

14.06.2016 19:20

W ITV mecz Austia Wegry analizuje w studio Lothar Matthaus (z Biliciem). Swietnie sie slucha starego wyjadacza, jednego z moich ulubionych graczy Bayernu, lecz jego angielski ma tak ciezki akcent niemiecki ze czasami nie mozna zrozumiec co mowi:-)

14.06.2016 19:01

Niamcy sa bardzo silni (jak zawsze) ale nie tak slini jak 2 lata temu. Polacy w 2006 i 2008 nie grali zle ale bol i zal byl ogromny po przegranej z Niemcami. Porazka z nimi boli najbardziej-to za dziada przadziada jest, nie da sie tego ani racjonalnie wytlumaczyc ani tez wyeliminowac. Calym sercem za naszymi.

14.06.2016 17:33

Wlosi grail na 1:0-oni od poczatku wiedzieli co robia stawiajac tak daleko obrone oraz zawezajac pole gry oraz omijajac 2-go linie przy kontratakach. Natomiast Belgowie grali jak stado baranow.

13.06.2016 22:58

Kto twierdzi ze Belgowie przegrali niesprawiedliwie nie rozumie pilki noznej.

Ogladalem mecz w BBC gdzie Rio Ferdinand, Gianluca Viali oraz Thierry Henry nie pozostawili suchej nitki na Belgii, ich desperackiej gry i zero taktyki oraz rygoru w obronie. Pokaz sily 'cierpliwych' Wlochow!

13.06.2016 22:54

Dziwne ze ta krytyka Niemiec jest tu odbierana personalnie przez niektorych. Bilic to znakomity trener, bohater druzyny Chorwacji z 1998, zawsze cenilem jego wypowiedzi.

13.06.2016 21:08

Bilic komentuje w studio dla angielskiej ITV jako jeden zaproszonych gosci (obok Emanuel Petit i innych). Mecz Niemcy-Ukraina pokazala w Anglii BBC1 i w studio byli Alan Shearer, Vincent Kompany oraz Thierry Henry.

Shearer przed meczem nie byl przekonany o Niemcach lecz 'considering they are Gemrans they will go all the way'. Uwazal ze nie Niemcy zagrali przekonywujaco (assuring victory)

Vincent Kompany mial watpliwosci wzgledem Niemiec po i przed meczem ('many question marks not solved given their performance today')

Henry raczej pozytywnie o Niemcach lecz sugerowal typowego 9 zamiast Goetze ('good ball control but doesn't know what to to with the ball once in the box')

13.06.2016 12:31

Ok, zgadzam sie.

13.06.2016 12:03

Nie wiem jak mozna nie byc zadowolony z meczu naszej reprezentacji. Irlandia Polnocna byla 2 poziomy nizej a ze nie strzelilismy wiecej bramek? 3pkt najwazniejsze. Nie rozumiem tego wybrzydzania.

13.06.2016 10:48

Ogladalem mecz w angielskiej BBC i Thierry Henry twierdzil ze ta falszywa 9 Goetzego nie funcjonowala dzisiaj-po prostu dobra kontrola pilki w 'boxie' lecz wlozyc pilke do siatki to inna bajka.

13.06.2016 00:14

A Mustafi?

On byl niesamowity w obronie dzisiaj. Jeden z najlepszych zawodnikow na boisku. Spowodowal ze strata Hummelsa nie byla az taka duza,.

12.06.2016 23:59

Kroos to po prostu kosmos dzisiaj. W BBC w studio Vincent Kompany nie mogl sie go nachwalic ze tak piekielnie trudne podania Kroos wykonuje od 'niechcenia'-przeglad gry, czytanie tego co sie dzieje...niesamowite

12.06.2016 23:51

Kroos najlepszy bez dwoch zdan-mozg druzyny, drugs Oezil.

12.06.2016 23:44

Tears faktycznie trzeba kibicowac Niemcom bo jak maja wygrac dzisiaj to wysoko-co jest korzystne dla nas.

12.06.2016 22:05

Brawo Ukraina-graja swietnie jah na razie!

12.06.2016 21:39

@KingWizard (Thrak)

Zgadzam sie, wszyscy tu mozemy byc zadowolenie i naprawde liczyc ze napsujemy Niemcom krwi!

12.06.2016 20:21

Dla nie sprawa jasna-przy potyczce Niemcy-Wlochy oddaje wszystkie pieniadze na Wlochow. Przypomnijmy, Wlochom leza Niemcy na turniejach niezaleznie czy ci ostatni sa stawiani w roli faworytow czy nie zawsze przegrywaja (MS 1970, 1982, 2006, ME 2012).
Zgadzam sie z Thomas, Wlosi nie sa w prawdzie w kryzysie lecz to zawsze nieobliczlny przeciwnik i nie raz dobrze wypadali na turniejach kiedy przechodzili kryzys (2006) lub zmiane pokoleniowa (2012). Jesli wygrzebia sie ze swojej grupy (z Belgia i Szwecja o ile sie nie myle) to bedzie to jeden z faworytow.

12.06.2016 14:26

Jedno jest pewne. Jesli nieprawdopodobny scenariusz sie spelni i druzyna Polska, ktora NAS TU WSZYSTKICH REPREZENTUJE na turnieju we Francji wygra z Niemcami, to oczekuje na tej stronie wzajemne gratulacje i euforie. Mam nadzieje ze nie bedzie zalosnych scen jak w czasie eliminacji, kiedy to po porazce Niemiec z naszymi, ogolnie byl tu placz i zgrzytanie zebow.

12.06.2016 14:00

Niemcy zawsze maja mocny start i dzisiaj bedzie raczej pogrm. Ja mam nadzieje ze tylko my stawimy im opor w grupie. Choc bedzie piekielnie ciezko to z pozytywnym nastawieniem trzeba podejsc. Niemcow moga zatrzymac tylko Wlochy bo z nimi zawsze im nie wychodzi na turniejach.

12.06.2016 13:24

Dzik79
Powtarzasz wkolko to samo to co kazdy wie:-)

12.06.2016 13:16

W zakladach bookmaker postawilem pieniadza na Wlochy jako wygrana turnieju bo 'stakes' sa bardzo korzystne (1/18; na obstawieniu Niemiec raczej nie wygrasz wiele bo to faworyci).

Jesli chodzi o dzis Polska wygra 2:1. Indiwidualnie mamy lepszy sklad i Irlandczycy beda nadrabiac bieganien, zaoraja cale boisko aby uzyskac korzystny dla nich wynik. Jesli przegramy (co, oczyiscie jest mozliwe) bede zawiedziony. Polska ma wygrac i tyle.
Niamey wygraja 4:0.

12.06.2016 13:04

Z ta nasza defensywa to nie widze to dobrze (mecz z Holandia mowi sam za siebie) dlatego ofensywa bedzie tez wazna - musimy strzelic, Lewy i reszta musi grac skutecznie aby cos dzisiaj ugrac.

12.06.2016 12:20

Zgadza sie, nie ma innej opcji lecz wygrana dzisiaj. Polska reprezentacja, szczegolnie po wygranej z Niemcami, zostala zauwazona w Europie (na dole link gdzie niektorzy eksperci typuja wlasnie Polske w roli czarnego konia) i jednak pewna presja jest- niewyjscie z grupy (co byloby konsekwencja dzisiejszej porazki z Ir. Pln.,) byloby upokorzeniem ogromnym (mimo ze Irlandia Poln. to nie 'popychacz')

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3632020/France-Germany-England-Sportsmail-experts-predict-win-Euro-2016-players-star-tournament.html

12.06.2016 12:03

Oczywiscie-wygrana Ukrainy dzisiaj to czysta spekulacja i zgadzam sie-na 99% Niemcy beda pierwsi w grupie wygrywajac wszystkie swoje mecze. Pisalem z zalozenie ze Polska raczej wygra z Ukraina (na co licze) ale musze przyznac ze to tez spekulacja-nie bedzie latwych meczy i z Irlandia P. trzeba wygrac i nie przejmowac sie co stanie sie w meczu Ukraina-Niemcy.

12.06.2016 11:23

A Niemcy naszym bezposrednim rywalem nie sa? Gdzie tu logika?

Przegrana Niemcow (jeszcze raz, bardzo nieprawdopodobny scenariusz) spowoduje ze w meczu z Polska Niemcy pewni juz tak nie beda, tym bardziej ze z Polska juz raz sie 'przejechali'. Polacy, z drugiej strony, kompleksow przed Niemcami nie maja, niektorzy graja w Bundeslidze. Wniosek jest jeden-wygrana Polski i przegrana Niemiec bylby znakomity dla nas. Mysle ze ten mit ze Niemcy musza wygrac aby 'pomoc' Polsce bierze sie z uwielbienia reprezentacji Niemiec tutaj piszacych (nie mowie o Tobie Thomas), niektorzy sami tu przyznali ze kibicuja Niemiec niz swojej reprezentacji.

12.06.2016 11:10

Dzik79

Dlaczego dla Polski byloby lepiej gdyby Niemcy wygrali? Ok, pewnie chodzi o to ze Niemcy i tak zdobeda pierwsze miejsce w grupie a inni walcza a 2-gie miejsce. Jesli mowimy o remisie Niemcy-Ukraina to faktycznie wynik nie najlepszy dla Polski. Jednak wygrana Polski dzisiaj oraz przegrana Niemiec (bardzo nieprawdopodobne) bylaby lepsza dla Polski gdyz wtedy wygrana z Ukraina raczej daje Polsce awans. Wiec wygrana Polski i przegrana Niemiec bylaby dla nas najlesza kombinacja.

12.06.2016 10:47

Ciesze sie ze Euro nie ogladam w Polskiej telewizji.

W BBC/ITV w studio komentowac beda

Alan Shearer, Rio Ferdinand, Thierry Henry, Gianluca Vialli, Jens Lehmann, Frank Lampard, Jurgen Klinsmann, Martin Keown, Lothar Matthaus, Patric Viera, Cannavaro

10.06.2016 20:24

Tak jak napisalem wczesniej-piszcie co chcecie lecz ja stawiam na Wlochow. Uwazam ze Niemcy beda mialy pecha trafiajac na nich (tak jak MS 1970, 1982, 2006; ME 2012).

10.06.2016 17:41

Stawiam na Wlochow-Niemcy przewaznie w potyczce z nimi stawiani w roli faworytow ale zawsze konczy sinym tylkiem (MS 1970, 1982, 2006; ME 2012).

10.06.2016 17:35

Zgadzam sie z JazGod, Rizzitelli i innymi-w 1988, kiedy to w ME gralo 8 druzym, mozna bylo mowic o elitarnych rozgrywkach. Teraz uczestniczenie w tej imprezie to nie jest wielki sukces, mam nadzieje ze Polskiej druzynie woda sodowa nie udezyla po awansie.

10.06.2016 15:06

Tak sie sklada ze mieszkam w Londynie (tu studiowalem, tu pracuje) i na mecz Polska Niemcy zaprosilem swoich Niemieckich kolegow i kolezanki do Polskiego pubu-lecz musza miec Niemieckie koszulki na sobie. Ja za to ide na mecz z Niemcami do pubu Niemieckiego-z Polska koszulka oczywiscie (to ich warunek). Mam nadzieje ze nasi nas nie zawioda.

10.06.2016 13:43

Czuje sie jakbym byl na stronie Niemieckiej, mozna czytac 'my Niemcy, damy rade'. Zalosne.

09.06.2016 20:04

To powinno byc oczywiste-jestes za druzyna ktora Cie reprezentuje a nie wybierasz faworyta imprezy.

08.06.2016 11:12

Kibicowac sobie mozna kazdemu, zywie sympatie do druzyny Niemieckiej i trzymam kciuki za nimi, jednak to nie oni nas reprezentuja na turniejach-dwie inne sprawy (tu co po niektorym cos sie pokickalo). Philip Lahm (chyba w swojej autobiografii Der feine Unterschied: Wie man heute Spitzenfußballer wird to czytalem) swietnie opisuje emocje oraz odpowiedzialnosc zwiazane z reprezentowania swoich rodakow i roznice ciezaru gry/presji dla klubu i reprezentacji.

07.06.2016 20:15

Mam nadzieje ze nasi wstydu nam nie naniasa i bedzie mozna chodzic z podniesiona glowa. Jak Niemcy zlaja nam dupe to tego nie przebole, jak kazdy z nas.

Nasza reprezentacja naprawde dobrze prezentowala sie w eliminacjach i przynioslo nam to respect w Europie. Jadnak obawiam sie ze nasza typowa Polska mentalnosc pilkarska jest taka ze cel zostal osiagniety. Niestety-dla takich Niemcow polfinal ME to minimum - dla nas to juz sukces.

07.06.2016 15:36

Zadne plotki-gazety donosza tylko ze Lewy zawarl prywatny kontrakt z Realem poprzez Kucharskiego. Ani Real ani Lewy czy Kucharsli tego nie dementuja. Prasa podkresla takze ze Bayern musi dac zielone swiatlo aby oficlalna oferta Realu sie zmaterializowala.

Link gazette hiszpanskiej :
http://www.futbolday.com/espana/real-madrid/lewandowski-alcanza-acuerdo-real-madrid/
angielskiej:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3366851/Robert-Lewandowski-leaves-door-open-Real-Madrid-transfer.html

03.06.2016 14:29

'Mam kontrakt na 3 lata, koniec tematu'-tak sie ucina pogloski o transferze a nie w sposob jaki to robi Lewy. Klub wyjdzie na frajera jesli sprzeda Lewego.

02.06.2016 19:20

Szczegolnie ze Pep mial znakomite relacje z zawodnikami (mimo ze tu panuje teoria spiskowa ze bylo odwrotnie). Ciekaw jak jego Niemiecki? Niby po angielsku ok tez mozna w szatni (kto nie zna angielskiego w dzisiejszym swiecie?) jednak Pep uczac sie Niemieckiego zdobyl od razu respekt.

01.06.2016 11:12

doltsulin

Atletico naleza sie brawa oraz wielki szacunek za to ze mimo ze finansowa nie potrafia konkurowac z najlepszymi, sportowo sie im to udaje. Porownywanie Atletico do Valencia jest niefortunne- polecam przeczytanie w wikipedii odnosnie przyczyn finansowej zapasci Valencia. Atletico zarzadzaje jest niezwykle madrze.

29.05.2016 18:22

Patryk233

To dobrze ze obrona szwankuje Niemcom, nasi beda mieli wieksze szanse.

29.05.2016 16:22

josh1982

Po co Heynckes mialby zostawac dluzej w Bayernie? Tak doswiadczony trener wiedzial ze po sukcesach zazwyczaj kazda druzyna przechodzi kryzys (symptom sytego wilka). Wiec odszedl jak krol, nie musial juz nic udowadniac. Zmiana trenera byla dobrym rozwazaniem dla Bayernu (a czy Pepp to dobry wybor to sprawa debaty) Wiem ze tu panuje naiwny mit ze gdyby Heynckes zostal to Bayern co rok zdobywalby LM.

29.05.2016 14:19

Przed karnymi postawilem teze ze przegra druzyna w ktorej wiecej zawodnikow wezmie krotki rozbieg przy karnych.

Niby karne to loteria i nie sadzi sie tych co przestrzelili, jadnak nonszalancja z jaka Juanfran podszedl do jedenastki, krotki rozbieg (szpan niezly strzelic z krotkiego rozbiegu), brak jakiejkolwiek koncentracji, byle szybko-to przeciez rutyna-Nawet Ronaldo nie spieszyl sie za bardzo z jedenastka.

29.05.2016 12:28

Pamietam kiedy pierwszy raz widzialem Lahma w reprezentacji-Euro 2004 w grze Niemcow z Holandia. Lahm gral w tym meczu jako central defender-niezwykle opanowanie w grze, spokoj z jakim wyprowadzal pilke-od razu bylo widac ze to niezwykly talent.

26.05.2016 18:48

Bayern Munich stars Thomas Muller and David Alaba lead the German Cup victory party with hilarious sing-a-long

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3603243/Bayern-Munich-stars-Thomas-Muller-David-Alaba-lead-German-Cup-victory-party-hilarious-sing-long.html#ixzz49OXp8OPl

22.05.2016 16:28

Wywiad Caraghera z Lahm'em w dzisiejszym Daily Mail:

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3601159/Philipp-Lahm-speaks-Jamie-Carragher-Pep-Guardiola-s-tactics-different-level.html

21.05.2016 01:05

Trzeba przyznac ze Vidal mial bardzo dobry koniec sezonu (moze od polowy marca) lecz poza tym byl bardzo przecietny zeby nie powiedziec marny. Wszyscy jakos o tym zapomnieli i niektorzy nawet do jedenastki sezonu by go chcieli typowac. Mam nadzieje ze w nastepnym sezonie bedzie gral rowniej.

18.05.2016 11:28

josh

To jedenastka SEZONU z nie kwietnia i maja.

18.05.2016 11:25

Alonso mial duzo rowniejszy sezon biz roke temu-gral zazwyczaj dobrze. Trzeba jednak przyznac ze Xabi to kalsa sama w sobie-czy to przypadek ze raczej zawsze lapie sie do jedenastki kolejki? Moze nie zabrzmi to dobrze, jednak (ulubieniec tej strony) Thiago powinien buty czyscic (raczej niedocenianego tutaj) Alonso.

17.05.2016 18:13

@admin-dzieki
Ale to raczej 'lektura' dla wszystkich- gwoli przypomnienia jak Lewy zostal tutaj przyjety:-)

15.05.2016 13:46

Chcialbym zobaczyc stare posty tutaj z czasow jak Lewandowski przychodzil do Bayernu- ze sobie nie poradzi, ze to nie Dortmund, ze Mandziu lepszy- takie bylo zdanie okolo 80%procent wypowiadajacych sie tutaj fanow Bayernu. Placz byl wieki.

15.05.2016 12:55

Szacunek dla jego odwiecznej walki z kontuzjami jednak ten dramat troche zaczyna przypomonac farse-miesieczne kuracje i kilka meczy.

Bayern nie moze Badstubera sprzedac bo to bardzo popsuloby jego wizerunek.

11.05.2016 11:35

Nie mozna teraz plakac-nie szczela sie gola na wyjezdzie to konsekwencje smutne ale sa jakie sa.

04.05.2016 21:32

A tak wszyscy 'psioczyli' na Alonso. Dla mnie to wielki zawodnik, co potwierdzil wczoraj.

04.05.2016 19:45

FAKTYCZNIE ZLE ZE ALONSO GRA;_)\

03.05.2016 21:16

Bardzo dobrze ze nie ma Thiago-dobry znak!

03.05.2016 20:19

To ze Atletico w tym sezonie nie przegralo jeszcze wiecej niz jedna bramka mowi samo za siebie jak piekielnie ciezkie zadanie ma Bayern dzisiaj.

03.05.2016 17:33

Strzaly z dystansu (bo inaczej sie nie da):

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3571246/Pep-Guardiola-instruct-Bayern-Munich-shoot-sight-unlikely-pass-way-Atletico-Madrid.html

03.05.2016 15:56

Duze pieniadze ale na Bundeslige (w Anglii, w wyniku nowych praw telewizyjnych, kluby awansujace z League 1 do Premiere League dostana wielokrotnie wieksze pieniadze).

02.05.2016 15:31

Zgadzam sie,
Atletico sprawilo ze Bayern pozornie kontrolowal gre lecz taki byl zamysl Simeone-Barcelona tez plakala ze mecz przegrala niesprawiedliwie bo przeciez mecz kontrolowala.
Mysle ze drugi mecz bedzie jeszcze ciezszy bo Atletico bedzie grac to co lubi-cofniete z tuly i grozne kontrataki. Ja zamiast Thiago poscilbym Goetze (tak), Comana Riberiego, Rafinie zamiast Barnata. Nie wspomne juz o Mullerze.

28.04.2016 22:46

Atletico zagralo to co kazal im trener-zdobyc gola, bronic cala 11-stka,i kontratakowac (Torres zmarnowal setke)i liczyc na szczescie-nie bylo innej opcji aby wygrac z Bayernem i Atletico gralo bardzo madrze.

Tylko naiwni mysleli ze Bayern wygra w Madrycie znajac 'osiagi' Bayernu na wyjazdach. Ja stawialem na 2:1 co byloby realnym lecz duzo lepszym wynikiem dla Bayernu. Przy 0:1 diabli wiedza czego sie spodziewac, chaciaz Bayern u siebie to inna bestia i nadzieja jest. Remis dalby im falszywe poczucie bezpieczenstwa (jak z Juve), teraz wiedza ze musza zapier...od samego poczatku, bez litosci, zarty sie skonczyly.

28.04.2016 18:24

Oceny bayerncentral.com
Wzorovy (outstanding) : Philip Lahm
Bardzo dobry: Arturo Vidal
Dowry: Xabi Alonso, Javi Martinez, Manuel Neuer
Przecietni: Ribbery, Banatia, Alaba, Levy, Muller
Kiepscy: Coman, Costa, Thiago, Barnat

Uzasadnienie noty dla Alcantara:

Invisible from the word “Go.” I cannot remember a single thing he did.(niewidoczny od poczatku, nie pamietam jednej rzeczy ktorej zrobil (na boisku))

http://www.bayerncentral.com/2016/04/atletico-0-1-championsleague-semi-first-leg-player-ratings/

28.04.2016 13:22

Silesi

A Thiago? Alonso bye lata swietlne lepszy od totalnie niewidocznego, zdecydowanie najgorszego na boisku
Thiago? Czy pupilowi tego portalu nie nalezy sie uczciwa ocena?

Atletico zagralo 100% idealnie-zdobyli gola i cofneli sie do tylu. PRZECIEZ bylo NA GWIAZDACH PISANE ZA TAK ZAGRAJA! A niby mieli zastosowac taktyke Peppe i po zdobyciu bramki atakowac aby z kretesem przegrac? Kpiny.

BRAWO DLA ATLETICO, Bedzie ciezko

28.04.2016 11:03

Kucharski zaczal grac karta Lewandowskiego z zarzadem Bayernu jakby mial same asy w rekawie (tzn, jakby kontrakt Lewego konczyl sie w 2017). Pewnie spodziewal sie ze szum w prasie wywrze presje na Bayernie. Skutek jest jednak odwrotny, i prawidlowo.

27.04.2016 18:21

Smiesza mnie niektore ponizsze wypowiedzi.

Wiekszosc tych wypowiedzi sa napisane z perspektywy telewizyjnego fana.
Jednak ja rozumiem frustracje fanow Niemieckich (i nie mam tu na mysli tych z malych miast i wsi gdzie kazdy kibicuja Bayernowi, lecz tych z wiekszych miast, ktorzy Bundeslige nie znaja tylko od strony wirtualnej lecz co 2 tygodnie uczeszczaja na mecze Bundesligi). Poprzez swoja taktyke transwerowa ( 'wykupowanie') Bayern nie jest lubiany przez kibicow innych klubow, wszystko jedno czy jest to 'zawisc' uzasadniona czy nie (raczej nie).

Jesli jeden z Was tam na dole wypowiadajacy sie mieszkal w Hamburgu i uczeszczal na mecze HSV to tez Bayernu by za bardzo nie kochal. Ja sam spotkalem kolesia z ktorym studiowalem w Londynie- od pradziada kibicowal Wolsburgowi i naturalnie Bayernu nienawidzil. A to ze Bayern swoja potega przyczynia sie do atrakcyjnosci Bundesligi to juz inna sprawa.

27.04.2016 16:18

Dla tych co znaja Hiszpanski; ciekawy artykul o wplywie Vidala na gre zespolu Pepp w dzisiejszym El Pais:

http://deportes.elpais.com/deportes/2016/04/24/champions/1461525265_615164.html

26.04.2016 16:25

Dobry ale kontrowersyjny sedzia (kazdy pamieta 'rasistowski' incydent z Mikel z Chelsea w meczu Premier League).

25.04.2016 23:16

Marian99

Logike zostawiles w domu?

Alonso zna goraca atmosfere gry na Vicente Calderón Stadium dzieki doswiadczeniu gry ze smiertelnemu wrogiem Atletico-Realu! On sie na pewno atmosfery nie speszy, zna stadion/druzyne Atletico od podszewki!
Pepp blyby skonczonym durniem nie stawiajac w pierwszym meczu na Alonso.

Vidal i Martinez razem?-to to juz kompletny brak myslenia-2 podobnych zawodnikow w srodku pola ograniczy mozliwosci Bayernu. Alonso z Vidalem swietnie beda sie komponowac i Pepp nimi zagra.

25.04.2016 22:59

Faktycznie, przy tak wyrownanym poziamie mozna sie kazdego wyniku spodziewac-wyrownanej gry badz wysokiej porazki jednej lub drugiej drużyny. I faktycznie Bayern moze zmiazdzyc Atletico i wtedy ci co przewidzieli dobry wynik Bayernu powiedza' 'a nie mowilem?'. Jednak moze byc odwrotnie i przy wygranej Atletico krytycy Peppa beda glosno.

Man City faktycznie zrobil postepy a po Zidanie nie wiadomo czego sie spodziewac jednak ja daje wieksze szanse Realowi,

24.04.2016 12:33

Milan 2003-2007 Ancelottiego to ekipa kompletna, wszechstronna. Jak trzeba bylo grac brzydko to sie kopali, jak trzeba bylo grac ladnie to tylko Barcelona potrafila im dorownac-umieli grac wszystko zaleznie od okolicznosci.

To jednowymaiarowa gra Peppa powoduje ze Atletico jest widzane jako faworyt w oczach wielu gdzie styl Peppa przeciwko ekipie typu Atletico widzianu jest jako ryzyko raczej niz potencjal (co przyzna kazdy kto ogladal gre Atletico). To byloby nie do pomyslenia jeszcze kilka lat temu, nawet za czasow Van Gaala.
Bayern ma duza szanse wygrac LM ale Pepp musi czyms zaskoczyc/albo napastnicy beda mieli dzien zycia-obrona Atletico do sie zaskoczyc.
Ta liga mistrzow podsumuje dorobek Peppa w Bayernie/

24.04.2016 11:26

Sven

Delloite podaje REVENUE a Forbes OPERATING INCOME- die zupelnie nine rzeczy:


Revenue
Revenue is a company's income from all product or service sales. It does not include income from company investments, bank account interest, capital gains on asset sales, or miscellaneous earnings such as fees. Net revenue equals gross revenue minus directly related selling expenses. At a minimum, this should reflect the wholesale cost of products sold, including freight, and any sales commissions paid.

Operating Income
Operating income equals revenue minus operating expenses, which include all selling, general and administrative expenses. If an equation uses net revenue, the operating expenses will usually include general and administrative expenses only, since selling expenses were already addressed in calculating the net revenue figure. Operating income should not be confused with net profit. Operating income does not account for interest income or expense and company taxes.

21.04.2016 11:15

Atletico jest faworytem, Ameryka odkryta tu nie zostala. Kazdy wie ze jesli Bayern zagra jak nas ostatnio przyzwyczail to Atletico w polfinale jak w banku. To Bayern musi sie podciagnac w grze aby miec szanse.

Jesli jednak Bayern faktycznie zagra na 100% swoich mozliwosci, a Pepp po raz kolejny w 1/2 CL nie zostanie taktycznie 'outsmarted', szansa jest.

20.04.2016 17:14