DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Riberyy007 Strona 11

Oczywiście, że da radę. A jego wypowiedź lepsza być nie mogła. Jakby powiedział, że jest zadowolony z rozwoju sytuacji to można byłoby być zaniepokojonym, a tak? To chyba logiczne, że każdy chce grać. Muller także. W poprzednim spotkaniu padło na niego, usiadł na ławce, jeżeli ma jakiekolwiek ambicje (a widocznie ma) to będzie niezadowolony. To da mu tylko jeszcze większego kopa by ciężej trenować i stawać się coraz lepszym.

FCB!

27.08.2017 14:54

Gratulacje Holger! Zasłużyłeś na takie chwile radości jak mało kto.

27.08.2017 14:48

Cała kariera przed nim. Nie można pisać, że na pewno nie będzie od Lahma lepszy. Wszystko jest w jego rękach. Ma potencjał na pewno ale czy będzie go potrafił wykorzystać do maksimum? Przekonamy się.

"Naszym celem na ten sezon jest grać w taki sposób, aby nasi rywale podchodząc do spotkania myśleli, że nie mają już nic do ugrania – dodał prawy obrońca FCB."

O to właśnie chodzi! Tak było w latach 2013-2016 za Pepa gdzie była dominacja i rywale właśnie w taki sposób podchodzili do meczu. Aktualnie jest tak, że czy to jakieś Darmstadt czy inne Ingolstadt podchodzili do meczu z nami z myślą, że wyrwą chociaż ten punkt. Mam nadzieję, że jeszcze w tym sezonie tak będzie, tak jak powiedział Kimmich.

27.08.2017 14:41

@vardum
Zgadzam się. Moim zdaniem zagrał wystarczającą ilość minut by go ocenić oraz tak jak wspomniałeś zmienił oblicze meczu.

27.08.2017 00:47

@BayernWygra
Oczywiście, że był :) -> http://www.dieroten.pl/art/show/bayern-pozyskal-16-letni-talent-z-holandii/23811

26.08.2017 21:00

No to ciekawie się porobiło. Jego odejście wydaje się być już pewne. Pytanie teraz czy to będzie wypożyczenie czy transfer. Hmm... ja mimo wszystko chyba bym go wypożyczył na rok/dwa, do Hoffenheim przykładowo. Wydaje się być ten klub idealnym, trzymałby i ogrywałby się razem z Gnabrym i wróciliby do Bayernu w przyszłości jako już w jakimś stopniu ukształtowani piłkarze. Chłopak na pewno nie zapomniał jak się gra w piłkę bo tego nie można zapomnieć. Nagrody 'Złotego Chłopca' też nie zdobywa się ot tak. Renato to wielki talent, trzeba tylko umiejętnie poprowadzić jego karierą. Szkoda moim zdaniem byłoby go stracić bo mogłoby się to odbić nam czkawką w przyszłości. Dlatego według mnie najlepsza opcja to wypożyczenie, najlepiej do Hoffe.

FCB!

26.08.2017 20:55

Zgadzam się z kolegą niżej w 100%. Zwykły troll. Najlepiej ignorować, choć nieraz ciężko to zrobić.
Franck jest najdłużej grającym zawodnikiem w Bayernie z obecnej kadry. 10 lat w klubie jest. W zeszłym roku był to Philipp jeszcze. Ale teraz po odejściu naszej legendy Ribery jest inspiracją dla młodych i liderem w szatni.

26.08.2017 20:42

Nie napalajcie się na tego Draxlera. Chyba lepiej być miło zaskoczonym niż rozczarowanym, nie? ;)

Dawno się tak nie uśmiałem podczas przeglądania komentarzy w poście meczowym. Ile bluzg, ile hejtu, taki typowy ból dupy o wszystko, że nagle wszyscy 'be'. "Lewy" drewno, Ribery z Robbenem nadają się tylko do tarcia chrzanu, że brakuje nam zawodników, nie mamy mocnej ławki itd. itd. Ja byłem praktycznie pewny, że ta bramka prędzej czy później padnie. Zmiażdżyliśmy dziś Werder, brakowało tylko potwierdzenia tego w wyniku spotkania. Zespół z Bremy zagrał dziś w żałosny sposób. Bronili się CAŁYM zespołem przed własnym polem karnym, zaparkowali typowy autobus, u siebie. Ja rozumiem, że można taki styl mieć w meczu wyjazdowym, ale na własnym boisku, przed własnymi kibicami, których wsparcie było przepiękne dzisiaj, grać taki antyfutbol... szkoda mi tych fanów co byli dziś na stadionie, bo zamiast spróbować chociaż momentami bardziej ofensywnie zagrać to oni grali na remis.

Jeśli chodzi o nasz występ to cieszy fakt, że zostało zachowane czyste konto. Lewandowski dołożył kolejne dwa trafienia, to cieszy, dobry mecz w wykonaniu Polaka. W pierwszej połowie miał ciężko. Bardzo dobrze pilnował go Sane, świetnie zostawał odcinany od podań, był niewidoczny, ale w drugiej połowie było już lepiej no i w końcu ta bramka wpadła, Werder i tak długo wytrzymał, ale już też poziom koncentracji i sił był na pewno niższy. Obok Lewandowskiego chciałbym wyróżnić dziś jeszcze dwie postacie - Hummels i Alaba. Według mnie tych trzech piłkarzy było dziś najlepszych z naszej drużyny. Mats czyścił wszystkie kontry jak profesor, bardzo dobry mecz a Alaba bardzo aktywny. W którymś momencie meczu w drugiej połowie była pokazana statystyka kontaktów z piłką i David miał ich najwięcej ze wszystkich na boisku. Świetnie podłączał się do ataku, bardzo dobrze rozumiał się z Riberym (jak zawsze z resztą). Stwarzał dużo zagrożenia, a w obronie bez błędów. Kimmich zdecydowanie rzadziej włączał się do akcji ofensywnych dla porównania.
A, no i jeszcze Coman. Jego też trzeba wyróżnić. Wszedł, zrobił różnice. Wspólnie z Arturo wypracowali bramkę nr 1. Potem też miał kilka takich akcji gdzie ładnie kręcił rywalami, że zostawał już podwajany.

Chciałem jeszcze poruszyć jedną kwestię, o której przed meczem wspomniał już bodajże @Nookie. Wybór składu. Ja nie wiem czym kieruje się Carlo wybierając skład (na pewno nie ceną za ile zawodnicy zostali kupieni, bo tak przynajmniej powiedział) ale na pewno nie jest to mądry wybór. Wracający po kontuzji Neuer i Thiago grają od pierwszej minuty w meczu ligowym, gdzie ich forma stoi pod jednym wielkim znakiem zapytania i jako jeszcze Manu nie miał praktycznie w ogóle roboty tak u Thiago było widać słabszą dyspozycję. A taki Ulreich i Coman zasiadają na ławce mimo, że są w dobrej formie, szczególnie ten pierwszy. Dzisiaj Kingsley myślę, że zapracował sobie na pierwszy skład przynajmniej w najbliższym meczu. Szkoda mi Svena. Chłop grał dobrze pod nieobecność Manu i dzisiaj mógł też wystąpić jako tak w nagrodę, nic by to nie zmieniło bo roboty za dużo by nie miał.

No nic... trener wybiera skład i teoretycznie powinien wiedzieć najlepiej kto się nadaje by wyjść w pierwszej "11" w danym meczu. Nam pozostaje to uszanować i jedynie wyrazić swoją opinię. Najważniejsze, że po dwóch kolejkach mamy komplet punktów. Dziś także styl w jakim pokonaliśmy rywala był lepszy, już była ta dominacja, która powinna być ZAWSZE. Przeciwko każdemu rywalowi, a nie, że przeciwko słabej jak barszcz Bremie (mimo, że grali u siebie) ta dominacja będzie a już przeciwko Leverkusen nie. Z każdym powinno wyglądać to przynajmniej podobnie jak dziś.

MIA SAN MIA!

Edytowano : 2017-08-26 20:36:25

Borussia dzisiaj także 2:0 z Herthą. Patrzyłem trochę. Mecz podobny do naszego, mieli go od początku do końca pod kontrolą. Aubameyang z trafieniem.
Warto zwrócić uwagę, że dziś zwycięskiego gola dla Stuttgartu zdobył Holger Bastuber :) Niech dopisuje chłopakowi zdrowie i niech jeszcze się nacieszy tym graniem w piłkę, bo dużo tej radości nie doświadczył do tej pory.

W innych ligach natomiast ciekawy mecz w Serie A. Juve zrobiło ładny comeback. Od 0-2 do 4-2, hattrick Dybali. Barcelona zwycięska w wyjazdowym meczu z Alaves. Neymara nie ma, Suarez kontuzjowany, Messi obecnie jest sam, więc sam musi wszystko robić. Zdobył dwie bramki i przy okazji zmarnował także rzut karny. Wczoraj PSG pewne zwycięstwo 3-0 nad Saint Etienne. Cavani z dubletem. Dobrze grają skurczybyki, już się nie mogę doczekać starcia z nimi. Będzie się działo. W Anglii natomiast City rzutem na taśmę zgarnęło 3pkt w meczu wyjazdowym z Bournemouth. Natomiast druga drużyna z Manchesteru przed chwilą zakończyła swoje spotkanie, zwyciężyli 2-0 i po 3 kolejkach z kompletem punktów i imponującym bilansem bramkowym 10:0 okupują pierwsze miejsce w tabeli (na marginesie Lukaku zmarnował rzut karny).
Natomiast jutro hit, Liverpool u siebie zagra z Arsenalem. Mecz o 17 jest jakby co. Wcześniej, bo o 14:30 też w sumie interesujące spotkanie Chelsea z Evertonem.

26.08.2017 20:21

100% racji Uli. Właściwy człowiek na właściwym miejscu.

25.08.2017 17:59

Co się dzieje z tym rynkiem transferowym... Borussia kupuje gościa za 15mln a Barca zaraz go kupuje za 105mln... Niestety, transfery 100mln + to już będzie coraz to częstsze wydarzenie.
To było jasne, że Dembele nie zostanie długo w Borussi, jego marzeniem była gra w Barcelonie i tylko dlatego przeszedł do BVB by się jeszcze bardziej 'wypromować', w Bayernie by nie miał takiej szansy tak szybko.

25.08.2017 17:55

@luu1986
Powiedziałbym raczej, że to Barcelona jest taka głupia dając tyle kasy za tego gówniarza co się zachować profesjonalnie nie potrafi ;) A raczej ich prezydent - Bartomeu.

25.08.2017 06:52

Wypowiedzi jakich mogliśmy się spodziewać. Mecz z PSG najbardziej interesujący ale nie można lekceważyć ani Celticu ani Anderlechtu. Coman będzie miał specjalną motywację by zagrać jak najlepiej przeciwko swojemu byłemu klubowi, który z niego zrezygnował.

25.08.2017 06:49

Dobre losowanie. Bayern i PSG awans z grupy. Anderlecht i Celtic walka o LE czyli o 3 miejsce. Grupa śmierci to grupa H. Lipsk może powalczyć w swojej grupie a Borussia będzie miała bardzo trudne zadanie.

24.08.2017 19:01

Dobre losowanie. Bayern i PSG awans z grupy. Anderlecht i Celtic walka o LE czyli o 3 miejsce. Grupa śmierci to grupa H.

24.08.2017 18:56

@bizon5315
Coś ten Twój cynk nie zadziałał ;)

Mam pytanie, bo czegoś tu nie rozumiem. Dlaczego jak Porto zostało jako pierwsze wylosowane z drugiego koszyka to były tylko możliwości dołączenia do grup od E-H, a od A-D nie? Przecież przykładowo Bayern był w grupie B a my nie jesteśmy z tego samego kraju co oni.

24.08.2017 18:44

Moja wymarzona grupa:
Bayern
Atletico
Roma
Maribor

Grupa jaką obstawiam, że będzie:
Bayern
United
Basel
CSKA

24.08.2017 17:57

Moim zdaniem jakiś ruch transferowy jeszcze jest możliwy. Wciąż zostało kilka dni okienka a Bayern już robił transfery w ostatniej chwili, przykładowo Xabi Alonso. Nawet nie chodzi o jakiś ruch do klubu, ale z klubu. Na przykład wypożyczenie Sanchesa. Co do Draxlera... hmm.. ciężko mi coś stwierdzić. Trzeba czekać i tyle.

24.08.2017 17:51

Chyba wszyscy jesteśmy zgodni, że lepszą opcją by było jakby nie pojechał. Mam nadzieję, że zarząd uważa podobnie.

FCB!

24.08.2017 17:42

Dobra wiadomość. Mimo wszystko jeszcze z Werderem wystawiłbym Svena w pierwszej "11". Ulreich jest w dobrej formie i jako taka 'nagroda' dla niego by była, że mógłby jeszcze zagrać w jednym meczu za to, że godnie zastąpił Neuera pod jego nieobecność.

FCB!

24.08.2017 07:01

@Bayern022
"...a tak z innej beczki to uwazam ze neymar jest najlepszym pilkarzem swiata .. zarowno Bayern nie sprowadzajac go dal D . Barca i tak przebila wszystkoo .. banda debili
psg ma obecnie taka pake ze masakra .. na kazdej pozycji swiatowa klasa "

Pierwszy raz bodajże się z Tobą zgadzam, choć i tak nie do końca. Neymar JESZCZE nie jest najlepszym piłkarzem świata bo jest Messi i Ronaldo, ale oni powoli będą odchodzić w cień a Brazylijczyk wręcz przeciwnie. Zdobycie ZP przez niego to kwestia czasu moim zdaniem, teraz w PSG jest największą gwiazdą i będzie wykręcał kosmiczne cyferki a jak jeszcze dojdą do tego trofea to owa Złota Piłka jest całkiem możliwa.
Co do PSG, tu fakt, mają niesamowity skład, każda pozycja jest obsadzona genialnym zawodnikiem ale ich problem jest taki, że mają słabą ławkę i teraz jest dobrze gdy kontuzjowany jest tylko Lucas bodajże ale jak dojdą urazy innych to już tak kolorowo może nie być.

Co do losowania LM:

Moja wymarzona grupa:
Bayern
Atletico
Roma
Maribor

Grupa jaką obstawiam, że będzie:
Bayern
United
Basel
CSKA

24.08.2017 06:49

Lipsk w tym sezonie zostanie sprowadzony na ziemię. Zobaczycie. Nawet do pucharów się nie załapią. Rywalizacja o mistrza będzie między FCB a BVB. Takie jest moje zdanie.

24.08.2017 06:41

Lahm już nie wróci do piłki jako zawodnik. To jest pewne, a już tym bardziej do innego klubu niż Bayern.

24.08.2017 06:38

Wypadałoby w końcu wyciągnąć kogoś z rezerw do piłkarskiego świata. Jestem bardzo zadowolony, że powstała ta akademia i pieniądze są inwestowane w młodzież.

24.08.2017 06:37

Świetna wiadomość! Pewnie na występ z Werderem od pierwszych minut dla obu Hiszpanów będzie za wcześnie, ale z ławki czemu nie. Bardziej jednak cieszy mnie, że ten uraz Robbena z niedzielnego porannego treningu okazał się niegroźny.

FCB!

22.08.2017 18:07

Nie chyba a na pewno. Mimo wszystko Sven powinien grać w meczach ze słabszymi rywalami.

22.08.2017 17:59

Ciężko się na to patrzy jak w podstawowej "11" nie ma Philippa. Zawsze jak pisałem przed meczem 'mój skład' w poście meczowym to zaczynałem od:

Neuer - Lahm...

Ta dwójka była praktycznie zawsze. Ciężko się z tym pogodzić, ale on miał wszystko dokładnie zaplanowane i podjął właściwą decyzję. Jedna z największych legend Bayernu i całego futbolu.

FCB!

22.08.2017 06:43

Podoba mi się odwaga i pewność siebie w wypowiedziach Seby. Przed sezonem mówił, że nie boi się rywalizacji i nie przychodzi tu grzać ławy i jak na razie jeszcze przy naszych problemach zdrowotnych jest zawodnikiem podstawowej "11", teraz wypowiada się tak jak powinien myśleć każdy zawodnik oraz kibic Bayernu Monachium. To MY jesteśmy faworytami i przejdziemy dalej, nie ma innej opcji ;)

MIA SAN MIA!

22.08.2017 06:40

Jeżeli Manu nie będzie gotowy na 100% to niech nie gra, podobnie jak było z Leverkusen. Sven jest w zwyżkowej formie i w sumie nawet dobrze by było aby wystąpił również z Werderem.

22.08.2017 06:37

Szkoda, że nie ma takiej jednej jedenastki tylko jest ich pierdyliard i w sumie nie wiadomo jak tu się odnieść.

22.08.2017 06:33

@luu1986
Powiem tak... Co do samego wyniku to te 6:2 to najłagodniejszy wymiar kary dla Toulousy. Zdobyć dwie bramki przy jednym strzale celnym w całym meczu to trzeba umieć :P Oczywiście druga bramka to samobój i dlatego. Naprawdę przyjemnie oglądało się ten mecz, PSG gra atrakcyjny futbol, te wszystkie piętki, drybling indywidualny, szybkie akcje na jeden kontakt na małej przestrzeni, to wszystko się fajnie ogląda. Neymar KLASA. 3 bramki i 3 asysty w 2 meczach i kilku obrońców na koncie ośmieszonych, trzeba nazywać rzeczy po imieniu bo on się bawi momentami z defensorami rywali. Verratti także klasa jeśli chodzi o kontrole piłki i podania (czerwona kartka trochę z głupoty) a ozdobą meczu trafienie Kurzawy bez dwóch zdań. Cała drużyna PSG z tercetem na przodzie - Di Maria, Cavani, Neymar będzie niesamowicie groźna w tym sezonie i trzeba się ich obawiać w LM (Ligue 1 zgarną na luzie). Jednak jeśli miałbym wskazać ich jakiś słabszy punkt to będzie to ławka rezerwowych. Nie mają tak szerokiego wyboru jak inne topowe kluby. Pastore, Draxler, Kimpembe, no i Trapp. Reszta to już utrata na jakości z całym szacunkiem do umiejętności tych piłkarzy. Wystarczy, że dwóch czy trzech zawodników złapie kontuzje i już robi się dla nich nieciekawie. Aktualnie mają praktycznie całą kadre zdrową. Ehh... czemu tak u nas nie ma :P

21.08.2017 09:59

@Kalo
Ja prawy obrońca jak nasza legenda Philipp ;) Moja pozycja jeszcze jak coś tam się grywało w juniorach :P
Na lewą pomoc jak Ribery się nie nadaję, nie mam odpowiednich umiejętności by grać w ataku hehe.

Pisać do Bayernu z propozycją sparingu i jazda :D

21.08.2017 08:01

@luu1986
"PSG przegrywa hehe a mieli już 3-4 dobre okazje na gola :D. Co do klepki taka mi się podoba, kombinacyjnie tylko brakuje skuteczności wykończenia."

"...PSG klepie, masakra jak mi się podoba taki styl. Chciałbym u naszych chłopaków grę kombinacyjną po ziemi a nie wrzutki :/"

O 8:00 na Eleven jest powtórka. Z roboty wróciłem dopiero to sobie odpalę bo mnie zachęciłeś tym jak klepali rywala :P Wyniku jeszcze nie znam, więc tym lepiej :D Też uwielbiam taki styl, tak było za Guardioli, Bayern miał styl i przyjemnie się to oglądało, gra kombinacyjna a nie tak jak teraz.. powtarzam to już nie pierwszy raz - nasz styl jest nijaki, bo ani to kontra ani kontrola, nie wiadomo jak to nazwać nawet. Teraz tak gra PSG bo mają do tego odpowiednich zawodników i w dodatku w słabej Ligue 1 mogą sobie na to pozwolić i fajnie się to ogląda i tak gra również Manchester City z wiadomych względów (btw. dziś wieczorem chyba grają z Evertonem).

@Rufus87
"Ależ ta liga francuska jest żenująca,rywale PSG w zasadzie na murawę wychodzą już na kolanach
Chyba,że to szejki rzucają po kilka mln euro za to,żeby obrona dawała się ośmieszać przez Neymara "

A jak było w latach 2013-2016 w naszym przypadku? W BL to rywale wychodząc na boisko myśleli iloma bramkami dziś dostaną wpierdziel i 90% drużyn od początku stawiało autobus pod własną bramką by tylko nie było kompromitacji. Już w szatni przed meczem srali w gacie za przeproszeniem bo bali się Bayernu. Wyniki po 3/4:0 to była niemalże codzienność a i pogromy z HSV czy Werderem to stawało się powoli tradycją a teraz? Kiedy my ostatnio wygraliśmy jakoś przekonująco mecz? Kiedy ostatnio w Bundeslidze był pogrom w stylu 5:0/5:1 wzwyż? W poprzednim sezonie takie przypadki można policzyć na palcach jednej ręki, no ale cóż, nie każdy sezon będzie złoty. Nastały "gorsze" czasy i dla nas, KAŻDY klub ma wzloty i upadki. Pozostaje mieć nadzieję, że w tym sezonie będzie lepiej.

Edytowano : 2017-08-21 07:56:12

Nie żebym narzekał czy coś, bo nadal zdobywamy mistrzostwo, nadal większość meczy wygrywamy ale tu chodzi o to by jakoś też prezentować się na boisku. Przykładowo, mecz piątkowy z Leverkusen. Gdyby nie dobra dyspozycja Svena oraz lepsza skuteczność zawodników gości to byśmy nie zaczęli sezonu z kompletem punktów. Sam któryś z naszych zawodników (bodajże Rudy) wypowiadał się, że ten wynik być może jest zbyt wysoki patrząc z przebiegu spotkania. No i ma rację, Bayer oddał zdecydowanie więcej strzałów a i posiadanie piłki było po równo co jak na Bayern jest słabą informacją ponieważ posiadamy zawodników o kilka klas lepszych nie tylko technicznie ale i ogólnie i to my powinniśmy prowadzić grę. Szczęśliwie jednak udało się to wygrać, ale większość tutaj chyba się zgodzi, że wynik lepszy niż gra. Można się usprawiedliwiać, że to dopiero początek, pierwszy mecz itp. Okej, w takim razie oby z każdym meczem było tylko lepiej bo cholera chcę oglądać w tym sezonie mój ukochany Bayern wygrywający ale też grający ładny futbol dla oka, prezentujący jakiś styl a nie bezsensowna kopanina i pierdyliard wrzutek.

21.08.2017 07:47

Mecz na wyjeździe. Nie zmienia to faktu, że jesteśmy faworytami i musimy awansować.

Tymczasem koniec tego sparingu. Ostateczny wynik to 8-1. 2x Benko, 2x Sanches, Vidal, Tillman, Rudy oraz Wriedt. Rywale zdobyli bramkę honorową. To było do przewidzenia, z resztą obok zawodnika, który 'pędził' na bramkę biegł Friedl i Sule i tylko mu towarzyszyli, dodatkowo strzał był słaby, w środek bramki i po ziemi, Fruchtl specjalnie go przepuścił i to było widać, także mieli swoją chwilę radości ;)

Edytowano : 2017-08-20 19:03:06

@xeremeleque
Proszę, powiedz, że to co napisałeś w edycji nie jest na poważnie...

Edytowano : 2017-08-20 19:07:43

Btw. Chelsea wygrywa 2-1 na wyjeździe. Lloris niezły ręcznik.

20.08.2017 19:00

@Mort
Nawet jeśli, nie zmienia to faktu, że jest bardzo wcześnie i lepsze wyniki to tylko kwestia czasu w mojej opinii.

20.08.2017 18:45

5:0 z Chemnitz było, nie 4 :)

Może to i dobrze, że rywal z Bundesligi już w 2 rundzie. Lipsk wczoraj zagrał słabiutko z Schalke. Jeżeli będzie utrzymywał taką dyspozycję to wbrew pozorom było to dobre losowanie ;) Jeżeli chcemy zgarnąć puchar to trzeba wygrać z każdym po kolei. Do meczu jeszcze dwa miesiące, powinniśmy być już w dobrej formie, rytmie meczowym itp. Będzie dobrze.

20.08.2017 18:31

3:0 a nie 4:0. Przerwa aktualnie. 2x Benko i Sanches.

20.08.2017 18:04

@dzordan
Nie powiedziałbym. Bardziej spowalnia grę jego kolega obok - Dorsch. Sanches gra na luzie i to widać, z resztą podobnie jak cała drużyna. Po co z resztą mamy przyspieszać grę w takim meczu? Wystarczy spokojne przemieszczenie piłki pod pole karne rywala i już jest zagrożenie. Bez sensu jest się tylko przemęczać. Grać na spokojnie, wolnym tempem by nie złapać urazów to jest najważniejsze.

20.08.2017 17:50

Sanches strzał jak Cristiano, spadający liść haha :D

20.08.2017 17:39

Atmosfera jak na pikniku, mecz w tempie spacerowym. Dla kibiców. Najważniejsze by skończyć bez kontuzji.

20.08.2017 17:17

Spokojnie. To dopiero pierwszy mecz. Mamy młodych, którzy się wyróżniają jak chociażby Fruchtl, Friedl, Benko czy Tillman. Będą i lepsze wyniki. Ważne by młodzi grali.

20.08.2017 16:18

@gregor
Hahaha, w punkt :D

20.08.2017 16:15

Od początku powtarzało się, że wraz z przyjściem Ancelottiego nasza gra obronna powinna ulec poprawie i mieliśmy tracić jeszcze mniej bramek niż traciliśmy (a i tak traciliśmy ich bardzo mało). Carlo dostał jeszcze Hummelsa, klasowego obrońcę, nikt nie odszedł z podstawy obrony a nasza defensywa NIGDY nie była na lepszym poziomie niż za Guardioli w całym tym poprzednim sezonie. W tym jak na razie również, choć mam wielką nadzieję, że się to zmieni.

20.08.2017 16:10

@xeremeleque
Fajna ciekawostka. Dzięki ;) Regularność w trafianiu Roberta z 11 metrów do siatki jest i to najważniejsze.

Dzisiaj fajny mecz w Anglii się zapowiada. Mistrz Chelsea zagra na wyjeździe z Tottenhamem. Jestem ciekawy jak sobie w tym spotkaniu poradzą zawodnicy Conte. Ja podtrzymuje moją wersję, że "The Blues" grając teraz również w Europie będą mieli problemy ze zdobyciem mistrza, co więcej obstawiam, że tytuł zgarnie któryś Manchester. W pierwszym meczu wpadka z Burnley, natomiast Spurs pewne zwycięstwo 2:0 z Newcastle. Kurs na zwycięstwo gospodarzy zdecydowanie niższy co pokazuje, że bukmacherzy stawiają ich w roli faworyta. Ja również obstawiam dziś ich zwycięstwo, ale mecz zapowiada się ciekawy.

Dodatkowo później można sobie wybrać - albo spędzić wieczór w Hiszpanii i obejrzeć jak poradzą sobie w pierwszych meczach będąca w kryzysie Barcelona i niesamowicie napędzony Real lub obejrzeć spektakl jak w prawdziwym teatrze w Paryżu w roli głównej z Neymarem bo to co oni teraz grają to jest prawdziwa sztuka ;)

20.08.2017 16:02

@bizon5315
Działa to także w drugą stronę. Bramkarz może 'zamarkować', że idzie w jeden róg a pójść w drugi, przez co egzekutor może się zawahać a jeżeli strzelasz karny na dwa tempa (tak jak to robi Robert) to musisz być pewny siebie i niezwykle precyzyjny, więc wbrew pozorom jest to bardzo trudna metoda i nie każdy może sobie na nią pozwolić. Znaczy może inaczej.. pozwolić sobie może każdy ale na pewno nie każdemu będzie to wychodziło tak perfekcyjnie jak "Lewemu".

Patrzę sobie trochę teraz na mecz Schalke z Lipskiem no i wicemistrz Niemiec na razie cieniutko. Nie tworzą wielu sytuacji ich akcje nie są tak płynne i składne. Zostało jeszcze 20 minut meczu ale wyczuwam już w pierwszej kolejce stratę punktów Lipska. No i bardzo dobrze, nie przepadam za tym zespołem jak z resztą większość kibiców drużyn z BL i mam nadzieję, że zostaną teraz szybko sprowadzeni na ziemię po tym jednym szczęśliwym sezonie. Walka o mistrza będzie między Bayernem a Borussią, liczę także na to, że do czołówki wróci Schalke, Leverkusen też pokazało wczoraj, że jest potencjał w tym zespole, Gladbach i Wolfsburg, choć z tymi ostatnimi to raczej wątpię. Od tego sezonu gdzie zdobyli wicemistrza zaliczają regularny regres i powtarzam to już nie pierwszy raz.

19.08.2017 20:04

@lokus
Faktycznie, masz rację. Myślałem, że Arjen miał trochę więcej tych urazów a tu oboje zagrali powyżej 30 meczy. Nie zmienia to faktu, że Ribery w poprzednim sezonie nie miał problemów z kontuzjami jak chociażby dwa czy trzy sezony temu gdzie tych meczy rozegrał ledwo powyżej 20.

19.08.2017 18:15

Trzech kapitanów w jednym meczu, nieźle :P Ale miło się patrzyło na to jak sobie przekazywali opaski kapitańskie nawzajem :)

19.08.2017 17:58

Ribery już w poprzednim sezonie był zdrowy. Teraz nadal jego forma fizyczna i zdrowie stoją na wysokim poziomie. Trzyma się zdecydowanie lepiej niż Arjen na ten moment. Trzeba mieć nadzieję, że ten uraz Robbena jest niegroźny i już niedługo będzie mógł wrócić do treningów.

19.08.2017 17:55

Szkoda, że Renato nie zagrał. Ciekawi mnie jego przyszłość, czy odejdzie czy jednak może zostanie. Jest dużo do poprawy, ale jest jeszcze wcześnie. Być może z czasem i z każdym meczem ten styl będzie lepszy. Najważniejsze by punktować od początku. Bardzo dobry mecz Svena, godnie zastąpił Manu. Stanął na wysokości zadania. Nowi czyli Niklas, Corentin oraz Sebastian również udane debiuty w BL w naszych barwach. "Lewy" trochę sytuacji zmarnował ale pozostaje mieć nadzieje, że jeszcze się rozkręci. Martwi mnie trochę słaby występ Thomasa. Niby wypowiadał się, że czuje się dobrze, że złapał wiatr w żagle a był w mojej opinii jednym z najsłabszych naszych zawodników. Przez godzinę wykonał zaledwie 16 podań... co jest żałosną statystyką (przykładowo Ulreich wykonał około dwa razy więcej a to jest bramkarz przecież). Mało widoczny. W przyszłym spotkaniu powinna czekać go ławeczka bo Robben zdecydowanie da więcej zespołowi, przynajmniej na ten moment.

19.08.2017 08:01

Szczególnie imponujący bilans mamy w Pucharze Niemiec :)

19.08.2017 06:09

Meczu nie oglądałem jeszcze bo dopiero z roboty wróciłem, niestety, a taką ochotę miałem na meczyk :/
Ale cóż, zaraz sobie obejrzę powtórkę i będę mógł powiedzieć coś więcej na ten temat ale patrząc na suche statystyki to wynik zdecydowanie lepszy niż gra. Nie wróży to dobrze. Posiadanie piłki po równo, gdzie my jako gospodarze, faworyci powinniśmy mieć przewagę w tym elemencie, dodatkowo Bayer oddał więcej strzałów. Fajnie, że "Lewy" zaczął od bramki, no ale widzę nasi nowi zawodnicy nieźle sobie dziś 'zapunktowali'. No nic, lecę obejrzeć powtórkę. Najważniejsze, że zaczynamy od zwycięstwa!

MIA SAN MIA!

19.08.2017 05:58

Cholera.. Tylko co mi z tej ekscytacji jak właśnie uświadomiłem sobie, że meczu na żywo nie obejrzę bo będę w robocie :/

18.08.2017 08:00

Ale to zleciało. Dopiero sezon się skończył a tu już kolejny się zaczął. Dwa oficjalne spotkania mamy wygrane. Kolejne trofeum zdobyte oraz awans do kolejnej rundy w PN. Przed nami ciężki mecz. Leverkusen to trudny rywal ale oczywiście trzeba jutro zwyciężyć. Każdy inny wynik niż nasza wygrana będzie niespodzianką. Gramy u siebie, otwarcie sezonu, komplet ludzi na stadionie, no kurczę, zacznijmy sezon ligowy jutro od solidnego zwycięstwa, dla kibiców przede wszystkim :D Trochę kontuzji mamy w zespole ale dobrze, że kadra jest szeroka, zostały dokonane wzmocnienia i jest komu grać.

Mój skład:
Ulreich - Kimmich, Sule, Hummels, Alaba - Tolisso, Sanches - Robben, Muller, Ribery - Lewandowski

MIA SAN MIA!

18.08.2017 07:23

No i bardzo dobrze, Manu niech odpoczywa jeszcze by za tydzień być gotowy na 100%. Sven da radę, wie, że nie dostaje wiele szans dlatego gdy już wyjdzie na boisko to ma być skoncentrowany maksymalnie i dać jak najwięcej drużynie.

Po wypowiedzi Carlo wnioskuje, że Vidal może również nie zagrać. To akurat byłaby duża strata bo środek pola składający się z dwóch nowych zawodników (Tolisso, Rudy) mógłby być ryzykowny. Nie wiem czy nie lepiej byłoby wystawić Sanchesa. Miejmy jednak nadzieję, że Arturo będzie dziś w stanie zagrać.

18.08.2017 07:03

Piłka nożna ma łączyć a nie dzielić. Miło się czyta takie rzeczy. Szacunek, Mats!

18.08.2017 06:56

Jeśli gotowy na 100% to świetnie. Mam nadzieję, że dobrze rozpocznie dzisiaj sezon ligowy, najlepiej od brameczki ;)

18.08.2017 06:50

O proszę, Wolfgang Stark odszedł. Jeden z lepszych sędziów w Niemczech jak dla mnie. Jestem nieco pesymistycznie nastawiony do tego by mecze prowadziła kobieta ale trzeba dać jej szanse. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

18.08.2017 06:44

Wie ktoś coś odnośnie typera? Za nami już SPN i 1 runda PN, za trzy dni Bundesliga startuje. Będzie w ogóle w tym roku?

15.08.2017 19:11

Kadra jest kompletna. Problemy są zdrowotne, co jest w każdej drużynie bo niestety ale kontuzje to część sportu.
Nie ma sensu ryzykować z Javim, Thiago czy Manu. Mogą zagrać od następnego meczu. Bez nich także powinniśmy wygrać i zgarnąć trzy punkty.

15.08.2017 18:17

Szanujmy się. Ja rozumiem, że United ma silną kadrę ale o finale LM na razie mogą pomarzyć. Z czym do ludzi jeśli zajmuje się w lidze 6 miejsce. W Europie będzie bez zmian, główni faworyci to Real, Barca i Bayern, do tego Juve i Atletico, jednak warto też wziąć pod uwagę od tego sezonu City oraz PSG. Reszta nie ma szans. Drużyny angielskie dają ciała (z wyjątkiem City) w ostatnich latach i zobaczycie, że tak samo odpadnie Chelsea, United, Tottenham czy Arsenal... oh.. zapomniałem, Arsenal to w tym roku chciał uniknąć wpierdzielu od Bayernu w 1/8 i wybrał LE, no można i tak :P

13.08.2017 23:41

@luu1986
Dużo to mało powiedziane, dlatego dobrze, że dodałeś jeszcze dwie litery 'u' :P Trio ofensywne z Ameryki Południowej będzie niesamowite w PSG. Ligue 1 zostanie zmieciona. A sam Neymar gra futbol kompletnie z innej galaktyki od swoich rywali co zauważyli sami komentatorzy. Cała drużyna PSG się bawi, grają sobie piętkami, klepią jak chcą. Przyjemny futbol dla oka, dobrze się to ogląda.

13.08.2017 22:33

@buuuU
Ja także. Mówi jak jest i nie owija w bawełnę. Tak coś przeczuwałem, że Costa chciał więcej pieniędzy. Bardzo dobrze zrobili, że go sprzedali, nie zasługiwał na podwyżkę.

Cieszę się niezmiernie, że właśnie ktoś taki jak Uli jest za naszymi sterami. Możemy być spokojni o przyszłość klubu z kimś takim. Rozsądna polityka transferowa a i pod względem sportowym nadal będziemy na szczycie.

Zgadzam się także w 100%, że priorytetem jest mistrzostwo Niemiec, dodałbym jednak także Puchar Niemiec ponieważ w ostatnim sezonie nie udało nam się go zdobyć. Liga Mistrzów to jest coś bardzo trudnego do zdobycia. Jeżeli się uda to będzie to niesamowity dodatek, jeżeli nie, to nic się nie stanie. Ważne, aby zajść w tych rozgrywkach daleko - minimum półfinał byłby optymalny gdyż ostatnio odpadliśmy nieco wcześniej. Dużo jednak zależy jak potoczy się losowanie, jaka będzie dyspozycja zdrowotna naszego składu oraz naszych rywali a także sama dyspozycja dnia.

MIA SAN MIA!

Edytowano : 2017-08-13 22:10:34

Costa nie zasługiwał na podwyżkę... Franckowi i Arjenowi nie dorastał do pięt. Z resztą w ostatnim sezonie jego było widać, że już nawet nie angażuje się w mecz w 100% bo chodził obrażony, że nie dostał podwyżki. Tutaj na takie coś nie pozwalamy, mamy swoje wartości, więc jeszcze raz - bardzo dobra decyzja odnośnie jego sprzedaży.

13.08.2017 22:08

Oglądam mecz PSG i grają świetnie. To będzie groźna ekipa w tym sezonie. Ja wiem, że grają z ligowymi ogórkami ale mimo wszystko. To jak ich środek pola dominuje i kreuje cierpliwie akcje.. no jestem pod wrażeniem. Świetnie usypiają rywali by momentalnie przyspieszyć zagrać na jeden kontakt trzy cztery podania, jedyne czego brakuje to dokładności w ostatnim podaniu, trochę skuteczności no i szczęścia bo była już poprzeczka Marquinhosa. Neymar pokazał kilka efektownych sztuczek no i oczywiście jedną symulke, poza tym nic specjalnego. Ale widzę, że 'zaraża' już swoich kolegów tym bo DiMaria też bawi się w symulowanie.

Chciałbym żeby Bayern tak grał, tak jak było za Pepa. Wolne, cierpliwe i rozsądne rozgrywanie i potem momentalne przyspieszenie i ukąszenie rywala. Po stracie piłki maksymalny pressing i jak najszybsze odzyskanie jej a nie tak jak teraz gramy... nawet nie wiem jak gramy bo to ani kontra nie jest ani posiadanie piłki. Taki nijaki styl :/

13.08.2017 21:53

@Sven
Chyba powrót na 6 miejsce, hehe

13.08.2017 12:51

Uwielbiam go :D Franek graj nam 100 lat jeszcze! Mimo wieku i tak jeden z najlepszych piłkarzy w zespole już od dobrych kilku lat.

FCB!

13.08.2017 02:44

Zrobili nasi to co było ich obowiązkiem. Nie ma co się podniecać. Pewne przekonujące zwycięstwo, choć w pierwszej połowie skuteczność nie była najlepsza delikatnie mówiąc. Szkoda tylko, że w takim meczu Carlo zrobił tak beznadziejne zmiany, no ale on z tego słynie... Tolisso pierwsza asysta, kolejny dobry mecz Kimmicha na PO, Coman także przyzwoicie. Jednak tak jak mówię, nie ma co nawet oceniać i wyciągać jakiś wniosków na tle takiego rywala. Już za tydzień pierwszy test, pierwsze poważne zadanie do wykonania i na tym teraz trzeba się skupić.

Swoją drogą ruszyła Premier League. Z resztą widzę, że już jakaś mini dyskusja się utworzyła na ten temat. Jak na razie dużo niespodzianek. Arsenal ledwo ugrał 3 punkty u siebie z Leicester. Mistrz Anglii - Chelsea, wczoraj wpadka z Burnley (choć debiut Moraty udany) co to będzie jak jeszcze zaczną grać w LM. Jestem przekonany, że nie obronią tytułu. Liverpool tylko remis z Watford, jedynie City Guardioli nie zawiodło. Pewne zwycięstwo 2-0. Reszta faworytów do tytułu pogubiła już punkty w pierwszej kolejce, no jeszcze dzisiaj United gra oraz Tottenham, zobaczymy jak im pójdzie. Ja już się nie mogę doczekać rozpoczęcia Bundesligi. Swoją drogą bardzo szybko ta przerwa zleciała. Już nowy sezon, gdzie przecież dopiero skończył się ostatni...

13.08.2017 00:32

Brawo, teraz powinno być łatwiej. Rywale nie istnieją. Przypieczętować wynik kolejnymi bramkami i oszczędzać siły.

12.08.2017 15:56

Martwi to, że Carlo nie stawia na młodzież. Albo może boi się to zrobić w trosce o wynik... z takim przeciwnikiem to wydaje się być żałosne. Ale cóż... jaki skład wystawił taki ma grać i trzeba zdobyć szybko jedną czy dwie bramki i dalej pójdzie z górki już.

12.08.2017 15:23

Kontuzje to rzecz normalna w sporcie. Nie wiem w jaki sposób miałyby być jakimś znakiem dla zarządu.
Zarząd wykonuje świetną robotę na rynku transferowym i niech to podtrzymuje.

10.08.2017 17:12

Na sobotni mecz i tak nie jest potrzebny. Niech spokojnie wyleczy uraz w 100%, podobnie jak Boateng.

10.08.2017 17:07

@gregor
Masakra. Boa czy Lewy wyglądają przy nim mizernie a przecież obaj cechują się dobrze zbudowanym ciałem oraz siłą.

09.08.2017 09:02

@Dziki79
Był jeszcze na początku zeszłego sezonu. Podczas pierwszych tygodni Carlo w Bayernie. Początek nie był za dobry w wykonaniu Ancelottiego i mówiło się, że nawet BL może będzie ciężko wygrać i już znaleźli się ludzie, którzy potrafili wywnioskować, że Carlo się nie nadaje, jak on w ogóle może być trenerem itd. a pamiętam, że on bronił ogólnie naszego obecnego trenera. Ogólnie charakteryzował się tym, że potrafił dostrzec POZYTYWNE cechy czy to u zawodników czy u trenera. Wiele razy było tak, że przykładowo świetny mecz rozegrał Bernat czy Rafinha a większość ludzi tego nie widziała/nie chciała widzieć i on potrafił w fajny sposób ich pochwalić co mi się dobrze czytało jako, że też potrafiłem to zauważyć.

To prawda, że stawiał Pepa wysoko, ale wątpię, że zrobił to co masz na myśli. Jeżeli jest prawdziwym kibicem Bayernu to zostaje się tutaj z klubem bez względu na wszelkie okoliczności ;) Mi pamiętam było ciężko pogodzić się z tym, że Guardiola odchodzi zaledwie po 3 latach. Minęły one strasznie szybko a po prostu ja uwielbiam styl gry jaki preferuje Hiszpan. Ten Bayern za kadencji Hiszpana mogłem oglądać non stop. Posiadanie piłki, krótkie podania, cierpliwość. Teraz ten nasz styl za Carlo jest taki trochę nijaki. Niby czasem jest ta przewaga w posiadaniu piłki a niby to jednak gramy z kontry, ciężko powiedzieć i dlatego nie jest to tak miłe dla oka, oczywiście subiektywnie rzecz ujmując. W dodatku Pep to geniusz i nie tylko ja tak twierdzę, wielu zawodników czy ludzi z zewnątrz (np. byłych zawodników) tak uważa, jego inteligencja i postrzeganie piłki nożnej jest niesamowite. Sukcesy w City to tylko kwestia czasu, zobaczycie.

09.08.2017 08:55

Mi tam osobiście go jakoś nie brakuje. Był strasznie irytujący, choć trzeba przyznać, że był bardzo aktywny na stronie i zawsze jak był taki 'suchy' czas, że jakaś przerwa reprezentacyjna czy przerwa między sezonami, gdzie po prostu nie było meczy i na stronce było cicho to on zawsze był chętny do dyskusji na różne tematy. Z resztą, wystarczy wejść na jego profil by zobaczyć ile komentarzy tutaj wklepał.

Bardziej żałuję, że nie udziela się (być może chociaż zagląda anonimowo) tutaj ThomasKonig. To była osoba, która widać, że ogarniała tematy piłkarskie profesjonalnie, w sensie jego wpisy były inteligentne i zawsze trafne. Jeden z nielicznych, który potrafił zachować chłodną głowę po niepowodzeniach (nie zwalniał trenera i połowy składu po przegranym SPN czy jakiś sparingach w okresie przygotowawczym...) Dyskusja zawsze na poziomie. Teraz tutaj to ciężko nawet napisać coś pozytywnego czy o naszym trenerze czy zarządzie bo 75% ludzi tutaj jeździ po Carlo, że się nie nadaje bo przegrał mecze o 'pietruszkę' podczas okresu przygotowawczego a po zarządzie, że nie kupuje zawodników po 100mln bo przecież to gwarancja sukcesu jest... no żałosne po prostu to jest, nie da się tego inaczej nazwać i świadczy to tylko o płytkiej wiedzy i słabym rozumowaniu tych osób.

No cóż, wracając - są już legendy tej strony, które każdy z nas wspomina na swój sposób. Bądź co bądź, stronka już trochę lat ma i przewinęła się tu masa użytkowników i starzy bywalcy pamiętają zapewne wiele osobowości.

09.08.2017 07:54

Jeżeli zdobędziemy to samo co w poprzednim sezonie czyli SPN oraz Bundeslige to Ancelotti zostanie na swój trzeci, ostatni zapisany w kontrakcie sezon. Jestem tego pewien. Natomiast jeśli na samym superpucharze staniemy to może być ciekawie... Ja jednak uważam, że w kraju wciąż będziemy dominować i czekają nas jeszcze dwa tryumfy w tym sezonie - mistrzostwo Niemiec oraz puchar Niemiec.

FCB!

08.08.2017 18:48

Niech spokojnie i w 100% wyleczy kontuzje i potem powoli wraca do formy i rytmu meczowego. Mamy dobrze obsadzony środek obrony i mimo, że Jerome jest kontuzjowany to jest komu tam grać.

08.08.2017 18:44

To nie tylko u nas. W każdym zespole. Kontuzje to nieunikniona część sportu. Trzeba się z tym liczyć. Trzymaj się Javi!

FCB!

06.08.2017 16:55

Jak nie idzie to już po całości... Szkoda, powinno być 1:1. Spalonego nie było.

02.08.2017 18:14

Meczu wczoraj nie oglądałem bo do roboty trzeba było iść. W sumie wyszło jednak dobrze. Raz, że raczej nic przyjemnego nie było do oglądania a dwa, że prawdopodobnie podczas spotkania byłbym dostępny na stronie i jakbym czytał te komentarze pod postem meczowym to nie wiem co bym zrobił... Jak teraz je przeglądam to jest mi za was wstyd (oczywiście nie za wszystkich, bo są też inteligentne wpisy ale to nieliczne niestety). Jak możecie się nazywać kibicami Bayernu gdzie po okresie przygotowawczym, gdzie po pieprzonych meczach o nic, o gówno wartych meczach, o których nikt za miesiąc czy dwa już nie będzie pamiętał wywalacie trenera, połowę składu, krytykujecie wszystkich i wszystko dookoła i uwaga, najlepsze - już sezon spisujecie na straty... Nie mam pytań po prostu. Albo jakiś ewenement się znalazł, który pisał, że idzie kibicować Realowi. To wypier*alaj, delikatnie mówiąc. Taki kibic to zwykły 'Janusz' a nie prawdziwy fan. Rozumiem, można skrytykować coś/kogoś ale nie żeby od razu pisać komenty w stylu: "Już po sezonie mamy", "Makaroniarz jest do dupy" czy "Mecz z Dortmundem najlepiej oddajmy walkowerem bo nas rozwalą jak Milan". No nie wiadomo czy tu się śmiać czy płakać, co za ludzie... I najlepsze jest to, że ja będąc tu już trochę czasu zdążyłem się do tego przyzwyczaić i staram się jak mogę to ignorować ale jak widzę te komentarze i wpisy KIBICÓW BAYERNU, moich 'braci' bo Bayern to jedna wielka rodzina to się po prostu nie da nie zareagować.


Ludzie, ochłońcie. Proponuje trochę cierpliwości. Sezon się jeszcze nie rozpoczął. Owszem, wyniki w sparingach dotychczas rozegranych nie mają prawa napawać optymizmem przed sobotnim starciem z BVB ale spokojnie. Pamiętajmy, że piłkarze mają za sobą bardzo ciężkie tygodnie, sami wypowiadali się, że intensywność na treningach jest ogromna i dlatego wydają się być zmęczeni czy ospali. Potrzeba trochę czasu, jak już wejdą w rytm meczowy to z meczu na mecz będzie coraz lepiej, jestem pewny. Forma ma być na Bundeslige, Puchar Niemiec i Lige Mistrzów. Te 3 trofea nas interesują. SPN też jest traktowany przez nas jako taki dodatek i element okresu przygotowawczego. Guardiola za swojej kadencji nie wygrał go ani razu ale zdoybywał inne trofea. Ogólnie zdobył ich 7 przez 3 lata co jest niesamowitym wyczynem grając przy tym ładny dla oka, dominujący futbol. Teraz za Carlo styl jest o wiele groszy, to prawda i nie ma co tego ukrywać. Ancelotti nie jest takim wirtuozem jak Hiszpan dlatego nasz styl gry na tym ucierpiał, jednak mimo to w pierwszym swoim sezonie zdobył dla nas 2 trofea. Najważniejsze - Mistrzostwo Niemiec oraz ten dodatkowy SPN. Zarząd wydał trochę 'grosza' na transfery i na pewno oczekuje teraz lepszych wyników w nadchodzącym sezonie. Jeżeli nie, będą wyciągane konsekwencje.

Ale nasze zadanie, jako kibicow jest przede wszystkim WSPIERANIE swojej drużyny do jasnej cholery, a już najbardziej w tych trudniejszych chwilach jak chociażby teraz a nie tylko krytykowanie i marudzenie jak jakieś stare baby.

MIA SAN MIA!!!!!!

02.08.2017 07:50

Alles Gute Fußballgott!

01.08.2017 14:28

@Pawlszon
Nie wiem jak dokładnie prezentuje się sytuacja w Stuttgarcie na środku obrony ale przecież może występować i Kamiński i Badstuber, nie musi od razu któryś z nich siadać na ławkę.

W dodatku to informacja podana od Kickera. Jeszcze nieoficjalna. Poczekajmy. Jednak trzymam kciuki z całego serca by Holger znalazł nowy klub, żeby dopisywało mu zdrowie i aby był jeszcze szczęśliwy z tego, że gra w piłkę.
Te okropne urazy zabrały mu mnóstwo wspaniałych momentów. Szkoda, że zagrał dla nas jedynie te 129 spotkań w samej Bundeslidze. Ważne jest jednak, że się nie poddał, pokazał charakter i za to go cenię bardzo. Coś wspaniałego. Nie warto teraz patrzyć wstecz tylko lepiej skupić się na przyszłości. Powodzenia Holger!

FCB!

01.08.2017 14:26

@Moe
Haha, genialne :D

@Rizzitelli
Oprócz tych funkcji, które wymienił @Mats, dyrektor sportowy to taki człowiek, który ma być blisko zawodników. Ma być między zarządem a trenerem i jego sztabem. W sensie, w szatni taki człowiek od motywacji oraz dodatkowa pomoc dla Uliego i spółki. Nie widziałeś żadnej różnicy w funkcjonowaniu zespołu bo nie jesteś jego częścią jak każdy z nas tutaj a dyrektor sportowy działa wewnątrz tej organizacji i robi rzeczy, których nie widać jeżeli jest się osobą z zewnątrz. Jest to ważne stanowisko w tak topowym klubie.

Edytowano : 2017-08-01 14:20:28

Oczywiście miałem na myśli, że nie jesteśmy częścią klubu w tym sensie, że nie przebywamy tam na co dzień i nie możemy obserwować na własne oczy wykonywaną pracę przez poszczególnych członków naszego klubu. Bo naturalnie jako kibice stanowimy część Bayernu i nieważne czy znajdujemy się 100 metrów od siedziby klubu czy jesteśmy na drugim końcu świata.

01.08.2017 14:17

Możliwe także, że to był prawdziwy/główny powód odejścia Sammera a nie problemy ze zdrowiem jak mówił.
Tego się jednak pewnie nie dowiemy. Nie wiemy także czym dokładnie kierował się zarząd wybierając na to stanowisko naszego nowego dyrektora sportowego. Pozostaje nam tylko ufać i wierzyć, że jest to dobry wybór.

31.07.2017 20:37

Gratulacje Hasan. Mam nadzieję, że będzie sprawował swoje obowiązki w należyty sposób i okaże się świetnym dyrektorem sportowym. Wierzę również, że zarząd dokonał właściwego wyboru.

FCB!

31.07.2017 17:28

Moim wymarzonym kandydatem był i jest Oli Kahn. Taki gość z charakterem bardzo by się przydał w szatni. Ale jednak skoro został on odrzucony to mam nadzieję po prostu, że zarząd zatrudni na to stanowisko osobę według nich najbardziej kompetentną. Wierzę, że podejmą właściwie tą ważną decyzję.

31.07.2017 14:37

https://drive.google.com/file/d/0B6GG4jkYGpkOVll2Nm1OdU5Jc28/view?usp=sharing

Świeżutki, dziś robiony :D Sorki, musiałem się pochwalić :P

Edytowano : 2017-07-28 15:10:54

Mam nadzieję, że link działa...

28.07.2017 15:10

To niezłe zainteresowanie nim jest. Jak widać inne kluby tylko czekają by go od nas wykosić. Ja mam nadzieję, że zarząd zrobi to co mówi czyli tylko go wypożyczy bo też liczę na tego chłopaka. On jest bardzo młody, potencjał ma niesamowity, nie można go skreślać tak szybko. Jestem pewien, że osiągnie dużo.

28.07.2017 14:54

Uwielbiam tą stanowczość zarządu. Powiem szczerze, że w pewnej chwili miałem takie myśli, że Vidal nas może opuścić. Dużo się mówiło, że może Chelsea, że chce pracować z Conte ale Kalle uspokoił i to najważniejsze :)

FCB!

28.07.2017 14:46

@RemekHero
A kto teraz nie jest w bardzo ciężkim treningu fizycznym? Halo, jest okres przygotowawczy! Ci, którzy trenowali kiedyś piłkę wiedzą coś na ten temat. By popracować nad kondycją, która spadła podczas urlopu to trzeba niesamowicie zapierdzielać na treningach. My też mamy ogromne obciążenia na treningach i wspominali już to czy zawodnicy czy zarząd. Więc żadne to usprawiedliwienie na wpierdziel od City, choć prawda, OGÓLNIE wyników w meczach towarzyskich nie ma co brać na serio.

27.07.2017 14:57

@Daro
By przykładowo dać odpocząć któremuś z podstawowych zawodników na przykład? Sezon jest bardzo długi a teraźniejszy jeszcze się nawet nie zaczął a już taki Hummels czy Tolisso grają w każdym meczu i później w kwietniu czy maju Mats mówi w mediach, że jest już zmęczony sezonem i w jakimś meczu grał z urazem.

Edytowano : 2017-07-27 14:38:06

Po to jest zawodnik na ławce by z niego korzystać. A Renato wciąż jest naszym zawodnikiem i nim pozostanie nawet jeśli pójdzie na roczne wypożyczenie to tutaj wróci.

27.07.2017 14:37

W przerwie Fruchtl za Ulreicha, Wintzheimer za Roberta i Muller za Jamesa. Trzeba być cierpliwym w stosunku do Rodrigueza ale dziś 45 minut mu wystarczy. Gra egoistycznie, za każdym razem gdy ma piłkę na lewej nodze szuka oddania strzału a wszystkie jego próby są blokowane, ja rozumiem, że można mieć taki styl gry (Arjen Robben) ale jeżeli już się tak gra to ma to przynosić korzyść dla zespołu (chociaż jakiś strzał celny, nie wspominając już o bramce) jak na razie James tego nie potrafi.

Później jeszcze warto oszczędzić Alabe, który wraca po lekkim urazie i wstawić Friedla. Może także Renato, który tak czy siak odchodzi w tym sezonie na wypożyczenie.

27.07.2017 14:32

Ładne są te nasze stroje. Podobają mi się.

Jest plan by młodzież odgrywała większą rolę w takim klubie jak Bayern. Dlatego zostało między innymi wydane 10mln na to centrum młodzieżowe, dlatego wielu młodych dostaje szansę i mam nadzieję, że w meczach o punkty choć wiadomo w tych mniej ważnych także będą tą szansę dostawać. Przydałoby się w końcu by jakiś wychowanek zaistniał w świecie futbolu bo od czasu Mullera czy Alaby jest sucho a to już kilka ładnych lat minęło.

27.07.2017 14:21

Szkoda tylko kontuzji w takim meczu. Tego nie cierpię w takich meczach. Ehh.. miejmy nadzieję, że to nic groźnego i zarówno on jak i Robben zdążą wrócić na początek sezonu.

27.07.2017 14:15

Wyluzujcie. Przecież tu każdy gra tempem spacerowym. "Lewy" grał słabo, jest niewidoczny ale nie ma co się wysilać w takim meczu. Cały sezon przed nami, spotkań mnóstwo, trzeba dobrze rozkładać swoje siły. Dla mnie w takich meczach to w większości powinni grać młodzi. Wiadomo, że zawodnicy pierwszego składu i ogólnie seniorzy także muszą grać by się zgrywać ale mimo wszystko mniej. Ten wynik można sobie włożyć między bajki, jest on tak ważny jak zeszłoroczny śnieg. Nie zmienia to jednak faktu, że obaj nasi środkowi obrońcy mają dziś po bramce na koncie. Pierwsza Gotze, druga Hummels.

27.07.2017 14:11

Szkoda. Oby teraz Felix się nie podłamał bo do tej pory prezentował się bezbłędnie. Prezentuje spokój w rozegraniu, nie panikuje gdy podbiega do niego napastnik. Mi podoba się jego gra. Nie upilnował swojego przy tym dośrodkowaniu, trudno, zdarza się. Od tego są mecze towarzyskie, nikt INTELIGENTNY nie będzie miał mu tego za złe. Człowiek się uczy na błędach a jak wiemy piłkarz też człowiek.

Edytowano : 2017-07-27 13:52:27

A Ulreich był bez szans.

27.07.2017 13:51

Ulreich - Rafinha, Gotze, Hummels, Alaba - Dorsch, Tolisso - Coman, Rodriguez, Ribery - Lewandowski

Cieszy powrót Svena po kontuzji. Zobaczymy jak zaprezentują się dziś młodzi - Gotze i Dorsch. Atak świetny, myślę, że na pewno coś wpadnie z przodu ;) Być może James w końcu się przełamie i będzie miał dziś nieco więcej szczęścia. Pożegnać się z turniejem wygraną zawsze fajnie. Choć to tylko mecz towarzyski i rezultat nie jest istotny.

W drugiej połowie ponownie liczę na wejście Fruchtla a także kilku innych młodych, których mamy na ławce jak chociażby Pantović, Friedl czy Wintzheimer. No i dobrze by było jeszcze Renato zobaczyć na boisku bo jego ostatnie występy były już lepsze i ważne by teraz dalej nabierał pewności siebie, wiary w swoje umiejętności, przyda mu się to na najbliższym wypożyczeniu by pokazać się jak z najlepszej strony i sprawić, że Bayern z niego nie zrezygnuje.

MIA SAN MIA!

27.07.2017 13:07

@FanGraczyBayern
"A może na konkurencje dla Lewego Ibre wziąść? Chociaż podobno ma Manchester dać mu nowy kontrakt. Więc odpada."

Może frytki do tego jeszcze?
Po pierwsze wziąć* a po drugie po co Ibra? Żeby rozwalił szatnię od środka swoim ego? Z resztą, nie ma nawet o czym mówić, on nie chce u nas grać (nie chce grać w Niemczech) a my nie chcemy go u siebie ze względu na tygodniówkę jakiej by zażądał. To są chore pieniądze.

27.07.2017 11:52

Powiem tak - ktokolwiek by to nie był to mam nadzieję, że będzie wypełniał swoje obowiązki rzetelnie. Dyrektor sportowy to bardzo ważna pozycja w takim klubie jak Bayern Monachium. Powinna być to jednak osoba stanowcza z odpowiednią charyzmą. Matthias Sammer był świetny dyrektorem sportowym, nowej osobie będzie ciężko go zastąpić ale wierzę w zarząd, że podejmie właściwą decyzję i zatrudni odpowiedniego kandydata na to stanowisko.

27.07.2017 11:44

Świetna decyzja. Najlepsza z możliwych. Ja ciągle wierze w Renato po tym co ten chłopak prezentował na turnieju w 2016 roku oraz w swoim poprzednim klubie. Nie można go skreślać po jednym słabszym sezonie. Wypożyczenie to bardzo dobra opcja, jeszcze najlepiej do klubu z Bundesligi a już w ogóle najlepiej to jakby poszedł do jakiegoś zespołu, który gra w pucharach europejskich w tym roku, na przykład Hoffenheim, młody trener, fajny zespół no i Gnabry tam również poszedł, mielibyśmy tam dwóch zawodników, którzy są naszą przyszłością. Mogliby się tam we dwóch trzymać razem i jestem pewien, że obu to wypożyczenie wyszłoby na dobre.

FCB!

27.07.2017 11:38

http://www.fangol.pl/view/219516/najlepszy-kumpel-jamesa?zbay

26.07.2017 22:47

@lokus
Nic nowego przecież. Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś :D

26.07.2017 20:42

Żeby wygrać LM trzeba mieć nie tylko szeroką ławkę rezerwowych. Na ten tryumf składa się wiele czynników. Jednym z nich jest szczęście - nie muszę chyba przypominać w jakich okolicznościach awansowali w ćwierćfinale z nami, więc teraz jest takie gadanie, że to dzięki szerokiej kadrze wygrali, guzik prawda. Z resztą co mają z tego? Niezadowolonych zawodników i zgrzyt w szatni. Morata odszedł, James odszedł, to chyba najlepsze przykłady bo jest jeszcze kilku innych jak chociażby Pepe.

26.07.2017 19:58