DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Riberyy007 Strona 14

Mam nadzieję, że Hummels i Boateng faktycznie są zdrowi i gotowi do gry w 100%, jeżeli tak nie jest to byłoby głupotą wystawianie ich. Raz, że urazy mogłyby się pogłębić i skończyłoby się to o wiele dłuższą pauzą a dwa, że sama ich forma sportowa w tym spotkaniu byłaby słaba jeżeli nie mogliby dawać z siebie wszystkiego bo coś by ich ograniczało.

Bardzo mocny skład, czuję, że uda się awansować, że to jest ten dzień w którym przełamiemy tą niemoc przeciwko hiszpańskim drużynom. Damy radę!

Pack ma's!

18.04.2017 19:53

Bardzo silny skład. Mam nadzieję, że Hummels z Boatengiem są faktycznie gotowi do gry i nie jest tu podejmowane ryzyko, urazy mogłyby się tylko pogłębić.

FCB!

18.04.2017 19:46

Tyle na temat ewentualnego odejścia Thiago do Barcy :) Świetna wiadomość, oby Hiszpan grał coraz lepiej.

FCB!

18.04.2017 19:42

Szkoda, że nie udało się zdobyć tej bramki. Ale dzisiaj skuteczność była na bardzo słabym poziomie. Zasłużyliśmy na zwycięstwo jednak piłka nożna nie jest sprawiedliwym sportem ;) Przewaga w lidze nadal jest, nie ma co się przejmować tylko trzeba przyjąć na klatę ten punkt i zacząć regenerować siły na wtorek. Bardzo ważny dzień... już za 3 dni.

Mia San Mia!

15.04.2017 20:31

@KingWizard
Ja również uważam, że Coman z Bernatem grają dzisiaj dobre zawody. Kingsley jest zdecydowanie bardziej aktywny od Costy i wygrał więcej pojedynków 1 na 1, szkoda, że zmarnował tą 100% okazję, ale tak bywa. Juan natomiast ciągnie wszystkie nasze ataki z lewej strony. Bardzo dobrze współpracuje z Comanem i nasza lewa flanka wygląda o niebo lepiej od prawej w ofensywie. W defensywie co prawda zdarzyło się Hiszpanowi kilka głupich błędów, to trzeba przyznać. Rafinha natomiast dobrze w defensywie ale niewiele w tym spotkaniu daje w ofensywie i Douglas Costa nie dostaje odpowiedniego wsparcia od swojego rodaka.


Co do Mullera to dziś gra nieźle moim zdaniem. Wychodzi do prostopadłych piłek, pracuje dużo na boisku i ewidentnie w tym sezonie przestawił się na asysty jednak tym razem jego kolega z zespołu (Coman) postanowił mu jej nie dać.

15.04.2017 19:32

Gra wygląda mizernie. Bez werwy, polotu czy ambicji. Ruszyło się dopiero coś około 30 minuty gdy Coman zamienił się stronami z Costą. Naprawdę wielka szkoda, że z tych sytuacji co sobie stworzyliśmy nie wpadła chociaż jedna bramka. Grałoby się teraz łatwiej, można by było oszczędzać siły już na Real a tak dalej będzie trzeba dążyć do zdobycia bramki, która wisi w powietrzu i Leverkusen miało mnóstwo szczęścia, że tego gola nie straciło. Mam nadzieję jednak, że w drugiej połowie przyciśniemy szybko od początku, okażemy lepszą skuteczność w polu karnym i wyjdziemy na zasłużone prowadzenie.

FCB!

15.04.2017 19:24

Moim zdaniem nie ma sensu ryzykować. Zdrowie jest ważniejsze, zawsze. Mamy po prostu pecha. Wielka szkoda bo jeżeli faktycznie Boateng nie zagra to stracimy bardzo dużo. Genialny zawodnik mimo, że ten sezon nie należy do jego najlepszych delikatnie mówiąc. Jestem jednak pewien, że prędzej czy później wróci do swojej wielkiej formy, formy jednego z najlepszych środkowych obrońców na świecie.

FCB!

15.04.2017 16:20

Navas nie pojechał z drużyną więc nie zagra. W bramce wystąpi Casilla.

15.04.2017 13:27

@FanGraczyBayern
Carvajal jest zawieszony a Bale kontuzjowany. Trener oszczędza z własnej woli Benzeme, Ronaldo i Navasa.

14.04.2017 22:17

Jutrzejszy mecz nie jest istotny dlatego Carlo powinien dać odpocząć kilku podstawowym piłkarzom by oni byli w pełni sił na wtorkowe, zdecydowanie ważniejsze spotkanie. Jeżeli uda się zwyciężyć to będzie super, jednak jeżeli przegramy czy zremisujemy to absolutnie nic się nie stanie. Przewagę w lidze mamy bezpieczną, możemy sobie na to pozwolić. Najlepiej by było zdobyć szybko bramkę czy dwie i dograć tylko ten mecz do końca w bardzo wolnym tempie by zmęczyć się jak najmniej i co najważniejsze oby bez kontuzji (i tak mamy już ich dostatek)

Mój skład:
Neuer - Rafinha, Martinez, Alaba, Bernat - Kimmich, Sanches - Coman, Thiago, Costa - Muller

MIA SAN MIA!

14.04.2017 21:38

Kilku zawodników powinno odpocząć jutro. Najlepiej Ci, którzy tego odpoczynku faktycznie potrzebują. Mam nadzieję, że ten uraz Boatenga okaże się niegroźny i będzie mógł zagrać z Realem. W najgorszym wypadku nie zagra ani Boa ani Hummels (kontuzje) ani Martinez (kartki) czyli środek obrony będą tworzyć Kimmich z Alabą. W najlepszym wypadku będzie to para Jerome - Mats. Ja osobiście wątpię, że Hummels zdąży, może przegrać z czasem, bardziej liczę na to, że ten problem Boatenga okaże się niegroźny i wtedy najprawdopodobniej on z Davidem będą tworzyć parę stoperów we wtorek.

Mia San Mia!

14.04.2017 16:34

Jeśli chodzi o mnie to nowym podstawowym prawym obrońcom powinien zostać Kimmich. Rafinha powinien dalej być zmiennikiem. Ewentualnie na tej pozycji może grać też Rudy.

W razie gdy Ulreich odejdzie to ja dałbym szanse temu bramkarzowi, który występuje w naszych juniorach. Był o nim artykuł tu na stronie dość niedawno. A nuż okazałby się większym talentem niż się zakłada i miałby realną szansę na zaistnienie w futbolu jako chociażby zastępca Manu. Trzeba zacząć częściej stawiać na naszych wychowanków/juniorów, bo w ostatnich latach z tym jest u nas dramat. W ogóle nie dajemy szans młodym.

Jeśli chodzi o środek pola - zakładając, że dalej będziemy grali formacją 4-2-3-1 czyli z dwoma środkowymi pomocnikami i jednym grającym za plecami Roberta. Po odejściu na emeryturę Alonso powinniśmy grać z Thiago i Vidalem a Muller na "10". Do tego więcej szans powinien zacząć dostawać Sanches. Na tej pozycji może również grać Kimmich lub Rudy, więc nie uważam by transfer był tu potrzebny.

Jeśli chodzi o skrzydło to zakładając rzecz oczywistą jaką wydaje się wykupienie Comana i w przypadku również gdy Costa zdecyduje się zostać nie potrzebny jest tu żaden transfer w mojej opinii. Jeżeli natomiast Douglas zdecyduje się opuścić Monachium to trzeba kupić zastępcę. Patrząc na to, że Uli powiedział, że będzie zwracał dużą uwagę by ściągać do Bayernu głównie Niemców to odpowiednimi kandydatami wydają się młodzi Brandt lub Gnabry. Któryś z nich podobnie jak Coman mógłby zostać w przyszłości kluczowym zawodnikiem Bayernu jeżeli odpowiednio by się rozwijał. Ja osobiście mam jednak nadzieję, że Costa zostanie no i Kingsley'a wykupimy.

Co do napastnika to tutaj uważam transfer za priorytetowy. Zmiennik dla Lewandowskiego jest potrzebny. Uważam jednak, że powinien to być weteran, doświadczony piłkarz, który wiedziałby, że przychodzi tu by przez większą część sezonu grzać ławę a Roberta odciążać tylko w meczach o 'pietruszkę'. Taki piłkarz, pozbawiony większych ambicji, który chciałby sobie jeszcze coś dorobić i pograć w topowej drużynie. Oczywiście musiałby prezentować odpowiednie umiejętności nawet na tego rezerwowego. Zawodnicy podani w artykule jak na przykład Mbappe nie zgodzą się na taką rolę. Oni się wciąż rozwijają i potrzebują regularnej gry.

Podsumowując - zarząd wykonał genialne ruchy w zimę zaklepując sobie dwóch zawodników Hoffenheim. Dlatego jeżeli nasza kadra skórczy się tylko o Lahma i Alonso to uważam, że w lato powinniśmy dokonać jednego transferu jakim byłby rezerwowy napastnik.

Ci kandydaci z tej listy potencjalnych zakupów wg Sport Bilda uważam, że do nas nie dołączą bo są zbędni. Jedynie w podpunkcie skrzydłowy (zastępca Costy) warto brać pod uwagę Brandt'a i Gnabry'ego.

MIA SAN MIA!

Edytowano : 2017-04-14 16:22:19

skurczy* - wybaczcie błąd.

14.04.2017 16:16

Nic nie jest rozstrzygnięte. Wynik 2-1 jest do odrobienia, nawet jeżeli rewanż gramy na wyjeździe. Jesteśmy w stanie to zrobić. Trzeba wierzyć. Dobrze widzieć takie nastawienie bojowe u naszych, będzie walka do końca.
W Lidze Mistrzów decydują malutkie detale, szczególnie jeżeli grają między sobą tak dwie zbliżonym poziomem drużyny.

FCB!

14.04.2017 15:47

Jak wiemy mamy straty do odrobienia z pierwszego meczu czyli w rewanżu potrzebujemy goli zatem każde wsparcie ofensywne się przyda ;)

13.04.2017 20:46

Występ Bale'a w rewanżu zagrożony.

13.04.2017 16:01

Taka euforia i pewność siebie tutaj panowały po ostatnich wynikach, jaki to Real wpierdziel dostanie... Rzeczywistość zweryfikowała. Ancelotti tutaj wielbiony za formę na wiosnę jaką Bayern prezentuje może odpaść w ćwierćfinale LM, złamać w pewnym sensie już tradycję minimum półfinału co roku. Real słabszy niż kiedykolwiek w ostatnim czasie, nie dość, że forma nie ta to jeszcze braki kadrowe a mimo to drużyna z Carlo na czele zawiodła. Spotkanie u siebie trzeba było wygrać. Teraz będzie bardzo ciężko. Dzięki Neuerowi wciąż jesteśmy w grze tak naprawdę bo gdyby nie jego fantastyczne interwencje to na rewanż do Madrytu nie mielibyśmy po co jechać. Zadanie bardzo trudne ale możliwe do wykonania. Trzeba wierzyć, są do tego podstawy by to robić. Szkoda tej serii powodzeń na Allianz Arena.

Pierwsza połowa była dobra. Szkoda tego karnego, naprawdę ale takie rzeczy się zdarzają. W dodatku w mojej opinii "jedenastka" podyktowana niesłusznie. Następnie słaba koncentracja na początku drugiej połowy, nie pokryliśmy Ronaldo i remis. Potem niestety głupota Martineza i nasza gra w osłabieniu była tragiczna, nie było szansy na zdobycie bramki i jak już wspomniałem dzięki bramkarzowi nie przegraliśmy wyżej.

Podsumowując - Real wygrał zasłużenie, niestety. Carlo miał być receptą na 'hiszpańską klątwę' a nie zmieniło się kompletnie NIC. Pozostaje jednak rewanż. Nie ma co jeszcze wyciągać tak daleko idących wniosków.

MIA SAN MIA!

13.04.2017 15:26

Wątpię, że Hummels zdąży. Raczej obok Boatenga zagra Alaba a na lewej obronie Bernat. Bardzo to nam skomplikowało sytuację.

FCB!

13.04.2017 14:54

Według mnie poza Neuerem oczywiście, dzięki któremu w sumie dalej mamy szansę na awans najlepszy z naszych był Vidal, walczył i gryzł trawę, to było widać, bramkę strzelił, szkoda karnego ale tak bywa. Robben jeszcze się starał a reszta niestety poniżej swoich możliwości.

FCB!

13.04.2017 14:42

Jestem za wykupieniem tego zawodnika. Kwota jaką trzeba zapłacić nie jest duża. Potem trzeba pomyśleć co zrobić dalej. Czy zaufać jego talentowi i postawić na niego czy zrezygnować i sprzedać drożej.

13.04.2017 14:39

Nie skreślajcie jeszcze Barcelony. Wynik jest otwarty, awans nie jest przesądzony.

11.04.2017 22:58

Tak jak myślałem. Jeżeli będzie odczuwał jakiś dyskomfort to nie będziemy podejmować ryzyka i słusznie. Zdrowie najważniejsze.

11.04.2017 18:03

@Goku
Wszystko jest dobrze. Napisane jest, że BĘDZIE ich już 17-stym starciem czyli do tej pory było 16 w których 8 razy wygrał Bayern, 7 razy Real i raz był remis.

11.04.2017 17:37

Ciekawe jak to będzie z tym Lewandowskim. Ważne, że zagra Manu. Jeżeli Robert nie będzie się czuł w 100% gotowy to pewnie nie będziemy ryzykować, zdrowie jest ważniejsze, zawsze. Nie jestem jednak do końca przekonany czy dobrą opcją byłoby wystawiać Mullera na szpicy w tym meczu. On także teraz miał przerwę i być może lepszą opcją na atak okazałby się Robben albo na przykład... Coman, który mógłby się okazać bohaterem strzelając hattricka Realowi.. haha :D Może się jednak okazać, że Robert będzie w stanie zagrać i daj Boże aby tak było ;)

@gregor
Powiem Ci, że mam dylemat. Z jednej strony dwie drużyny z absolutnego topu, uczestnicy jednego z ostatnich finałów Ligi Mistrzów, piłka nożna na najwyższym poziomie ale z drugiej dwie drużyny grające otwarty ofensywny futbol, pod względem atrakcyjności jestem pewny, że ten mecz będzie lepszy. W dodatku ciekawy jestem jak poradzi sobie Borussia po ostatnich batach zebranych od nas. Przeciwnik trudny, lider swojej ligi, będzie ciekawie ale ja chyba mimo wszystko wybiorę starcie gigantów :P

11.04.2017 17:19

Kolejny kandydat wymyślony przez media. Ostatnio był Adler teraz Sirigu. Czas pokaże kto zostanie tym nowym numerem dwa. Kto wie, może Ulreich jednak zostanie. Okaże się niedługo.

10.04.2017 17:05

Mourinho wie, że Sanches w przyszłości będzie zawodnikiem klasy światowej bo ma na to 'papiery'. Ciężko mu się widocznie pogodzić z tym, że nie gra on dla Manchesteru tylko dla Bayernu :)

FCB!

10.04.2017 17:01

Ale nikt go tu nie chce. Roberta by nie wygryzł a rola rezerwowego też by go nie zadowalała. Moim zdaniem odejdzie z Borussi jeśli jest ambitny i chce wygrywać jakieś trofea.

10.04.2017 16:29

Spokojnie. Wiadomo, że każda kontuzja jest osłabieniem w szczególności gdy jest to absencja zawodnika z pierwszego składu ale mamy go kim zastąpić. Zagramy parą Martinez - Boateng. Javi gra wyśmienity sezon, według mnie prezentuje najrówniejszą formę ze wszystkich naszych obrońców w tym sezonie. Jerome miał problemy, najpierw średnia dyspozycja delikatnie mówiąc potem jeszcze kontuzja ale teraz wrócił, rozegrał parę spotkań w tym jedno przez 90 minut z dobrym rywalem i pokazał się z bardzo dobrej strony. Halo, to jest Boateng, wciąż jeden z najlepszych stoperów na świecie. Za Guardioli generał naszej defensywy, za Carlo na razie jeszcze tak dobrze nie jest ale występował na jesieni gdzie większość zawodników prezentowała gorszą formę, teraz będzie tylko lepiej.

Ja jestem spokojny przed meczem z Realem. Martinez i Boateng to genialni zawodnicy, dadzą radę.

09.04.2017 20:24

Bardzo fajny wywiad. W wielu kwestiach myślę podobnie. Mam tu na myśli głównie politykę transferową klubu. Życzę dużo wytrwałości i wielu nowych pomysłów. Świetna robota jest tutaj tworzona i mam nadzieję, że będzie to kontynuowane dalej :)

09.04.2017 18:58

Dobrze, że Boateng jest zdrowy i w pełni gotowy. Wczoraj zagrał pełne 90minut z bądź co bądź rywalem, który również jest w Lidze Mistrzów i rozegrał dobre zawody. Szkoda kontuzji Matsa. Ja osobiście widziałem nasz środek obrony w duecie Hummels - Martinez, ale podejrzewam, że jeżeli Niemiec będzie odczuwał chociaż minimalny dyskomfort w tej kostce to nie będzie podejmowane ryzyko i obok Jerome'a zagra Javi.
Trzymam jednak kciuki by było to niegroźne. Hummels jeszcze będzie potrzebny w tym sezonie.

Mia San Mia!

09.04.2017 14:44

Ribery i Robben... Jeżeli będą w takiej dyspozycji i w takim gazie jak wczoraj to ja jestem spokojny o naszą ofensywę w środowym meczu z Realem, który dodatkowo ma problemy kadrowe w obronie.

FCB!

09.04.2017 14:38

Akurat to dobra wiadomość wbrew pozorom. Lewy po meczu z Realem będzie mógł sobie odpocząć cały tydzień.

FCB!

09.04.2017 11:12

Nie będzie można zwalić na kontuzje w tym sezonie. Na razie wszystko układa się świetnie. Wyniki napawają optymizmem przed następnymi spotkaniami. Drużyna gra z pomysłem, świetnym stylem i notuje świetnie występy. Mimo wszystko trzeba zachować spokój. Jednak to jest Real, wystarczy, że trafi nam się gorszy dzień, szczęście będzie sprzyjało rywalom i odpadamy w ćwierćfinale czyli bardzo wcześnie łamiąc przy okazji zasadę minimum półfinału w LM co roku. Do tego pechowy mecz z Dortmundem i odpadamy w Pucharze Niemiec i nagle sezon staje się może nie kompletną klapą ale na pewno dla każdego byłby to wielki zawód.

FCB!

08.04.2017 22:57

Arjen dla mnie zawodnik meczu. To co on robił dziś z obrońcami BVB (głównie ze Schmelzerem) to ja nie mam pytań. Będzie się im śnił po nocach. Do tego ta bramka standardowa. KAŻDY wiedział co zrobi a i tak się na to nabrali. Ogólnie oceny będą wysokie (1-2 większość).

FCB!

08.04.2017 21:48

Świetny mecz. Nasi nie zlekceważyli tego spotkania. Zagrali na dużych obrotach ale wygrali zdecydowanie i utarli nosa wszystkich kibicom piłkarzom oraz trenerowi BVB, który tak gadał przed meczem i tryskał pewnością siebie. Piękne to teraz uczucie jest, patrzeć jak zostali wszyscy 'zgaszeni'. Widzę, że nawet Kamiloxin się udzielał tutaj ale po trzeciej bramce dla Bayernu już uciekł hehe. Gołym okiem było widać, że Bayern jest lepszy, przeważa, tworzy sytuacje, dominuje. Udało się zdobyć szybko dwie bramki i potem już od 15 minuty chcieliśmy zwolnić tempo i pograć trochę piłką w środkowej części boiska. Okazało się jednak to złym pomysłem, wciąż było wcześniej Borussia miała pełno sił i przejęła inicjatywę, błąd indywidualny Vidala przyczynił się do straty bramki i było już tylko 2:1. Po przerwie jednak nasi dobrze zmotywowani wyszli, Robben dzisiaj dla mnie zawodnik meczu, kręcił obroną ze Schmelzerem na czele jak chciał, tradycyjna jego bramka i genialny występ. 4:1, nadal nikt nie zdobył Allianz Areny w tym sezonie i miejmy nadzieję, że tak pozostanie do końca sezonu :) My umocniliśmy się na fotelu lidera, Lipsk na drugim miejscu i wszystko wskazuje na to, że Borussia będzie musiała w tym sezonie zadowolić się trzecim miejscem (w dodatku przy uprzejmości Hoffe)

Ribery również ładnie uczcił swoje wczorajsze urodziny :) Bramka i asysta. Oby Robbery zaprezentowali taką formę jak dzisiaj we środę.
Teraz regenerować siły i z Realem pokazać siłę i moc. Wygrać i z dobrą zaliczką jechać do Madrytu, taki jest plan.

MIA SAN MIA!

08.04.2017 21:40

Świetny mecz. Nasi nie zlekceważyli tego spotkania. Zagrali na dużych obrotach ale wygrali zdecydowanie i utarli nosa wszystkich kibicom piłkarzom oraz trenerowi BVB, który tak gadał przed meczem i tryskał pewnością siebie. Piękne to teraz uczucie jest, patrzeć jak zostali wszyscy 'zgaszeni'. Widzę, że nawet Kamiloxin się udzielał tutaj ale po trzeciej bramce dla Bayernu już uciekł hehe. Gołym okiem było widać, że Bayern jest lepszy, przeważa, tworzy sytuacje, dominuje. Udało się zdobyć szybko dwie bramki i potem już od 15 minuty chcieliśmy zwolnić tempo i pograć trochę piłką w środkowej części boiska. Okazało się jednak to złym pomysłem, wciąż było wcześniej Borussia miała pełno sił i przejęła inicjatywę, błąd indywidualny Vidala przyczynił się do straty bramki i było już tylko 2:1. Po przerwie jednak nasi dobrze zmotywowani wyszli, Robben dzisiaj dla mnie zawodnik meczu, kręcił obroną ze Schmelzerem na czele jak chciał, tradycyjna jego bramka i genialny występ. 4:1, nadal nikt nie zdobył Allianz Areny w tym sezonie i miejmy nadzieję, że tak pozostanie do końca sezonu :) My umocniliśmy się na fotelu lidera, Lipsk na drugim miejscu i wszystko wskazuje na to, że Borussia będzie musiała w tym sezonie zadowolić się trzecim miejscem (w dodatku przy uprzejmości Hoffe).

Ribery również ładnie uczcił swoje wczorajsze urodziny :) Bramka i asysta. Oby Robbery zaprezentowali taką formę jak dzisiaj we środę.
Teraz regenerować siły i z Realem pokazać siłę i moc. Wygrać i z dobrą zaliczką jechać do Madrytu, taki jest plan.

MIA SAN MIA!

08.04.2017 21:36

Bardzo dobra wiadomość. Każda kontuzja zawodnika z podstawowej jedenastki jest osłabieniem. Dobrze, że to tylko stłuczenie, mogło się skończyć gorzej. Teraz niech każdy regeneruje swe siły na Real. Będzie moc!

FCB!

08.04.2017 21:17

Ancelotti nie lekceważy tego spotkania. Skład mamy bardzo mocny. Jedynie Hummels sobie odpoczywa bo mamy ten komfort, że mamy trzech genialnych środkowych obrońców aktualnie zdrowych i jeden zawsze może sobie odpocząć. Mimo, że Ulreich w bramce to jestem dobrej myśli. Sven zagra dobry mecz, jak parę dni temu. Wierzę w to. Wierzę również, że 3 punkty zostaną w Monachium. Nie możemy przegrać drugiego meczu z rzędu i drugi raz z Borussią w tym sezonie. Trzeba zagrać na dużej intensywności i pokazać po prostu kto jest lepszą drużyną. Potem będzie czas na regeneracje sił do meczu z Realem. Do tego wróci Manu, Thomas będzie również dodatkową opcją. Będzie dobrze, tylko dziś zainkasować 3 punkty!

Pack Ma's!

08.04.2017 18:25

Dokładnie. Obstawiam podobnie jak koledzy niżej, że jutro para stoperów to Boateng i Martinez a na Real w miejsce Jerome'a wskoczy Mats.

FCB!

07.04.2017 17:41

Pół biedy z tym, że nie zagra najprawdopodobniej z BVB. Niby mecz prestiżowy ale jeżeli się sprężymy i dobrze zagramy w ataku to i z rezerwowym bramkarzem powinniśmy ograć Dortmund. Jeśli się nie uda to trudno. Mamy ważniejszy mecz w tygodniu na który Neuer już musi być zdrowy i gotowy w 100%, fizjoterapeuci muszą mu w tym pomóc!

FCB!

07.04.2017 17:37

Jego przebieg kariery znam na pamięć... Najładniejsze bramki, najlepsze występy, najpiękniejsze asysty. Genialny piłkarz, dla mnie legenda i Bayernu i całego futbolu. Krótko mówiąc mój idol. Aż ciężko uwierzyć, że to już 34 lata i koniec coraz bliżej... Ahh, Alles Gute zum Geburtstag Franck!

FCB!

07.04.2017 17:27

Druga połowa już lepsza. Ale można było się tego spodziewać. Hoffe musiało zapłacić za to jaki pressing narzucili w pierwszych 45 minutach. Niestety tym razem nie mieliśmy wystarczającej ilości szczęścia by doprowadzić chociażby do remisu, szkoda bo sytuacji nie brakowało. Mówi się trudno, gratulacje dla Hoffenheim, mimo, że Bayern grał bez kilku kluczowych piłkarzy oraz z takim a nie innym nastawieniem to należą im się brawa za to, że zdobyli 3 punkty. Nam to wielkiej krzywdy nie zrobiło. Wiadomo, nikt nie lubi przegrywać, tym bardziej tak ambitny zespół ale tak to w sporcie już jest, nie da się wszystkiego wygrać :)

Nie można naszym odmówić walki i starań w drugiej połowie. Sanches po tragicznej pierwszej części w drugiej pokazał już próbkę swoich możliwości, jednak to wciąż za mało. Według mnie najlepsi z naszych do dziś Alonso i Hummels. Ten pierwszy biegał i harował jakby miał 25 a nie 35 lat, piłeczki zagrywał eleganckie a ten drugi naprawiał błędy słabszego dziś zdecydowanie Martineza. Moim zdaniem na wyróżnienie zasługuje także Rafinha. Nie ustrzegł się błędów jeśli chodzi o dokładność rozegrania piłki ale w obronie dziś nam uratował tyłek. Podobnie Ulreich, przy bramce powinien się zachować lepiej ale także ze dwie sytuacje 1 na 1 wybronił.

Ten mecz już za nami. Do zapomnienia. Nie był on ważny. Przed nami zdecydowanie bardziej istotne spotkania. Mam tu na myśli dwumecz z Realem ale w między czasie prestiżowe mecze ligowe z Dortmundem i Leverkusen, których nie można olać.

MIA SAN MIA!

04.04.2017 22:16

Klepią nas jak chcą. Zasłużenie prowadzą. Dobry mecz Svena mimo, że przy bramce mógł się zachować lepiej. Lewy powinien trafić tą setkę... Ładny rajd Comana i wyłożył mu patelnię. Szkoda, czuję jednak, że możemy coś strzelić w drugiej połowie i wyciągnąć chociaż remis.

04.04.2017 20:59

@ryko
Siedzi. Jest to młodszy brat Mario.

04.04.2017 20:55

@Rufus87
"To co,dzisiaj powrót do 4-3-3?Bo kto ma grać za plecami Lewego?Przydałby się tam ktoś z dobrym podaniem."

Tak jak widać. Nie ma ani Thiago ani Mullera, więc nie ma kto zagrać za plecami Lewego, na tzw. "10". Alonso, Vidal i Sanches to są bardziej zawodnicy defensywni, ewentualnie ogólnie środkowi pomocnicy, nie piłkarze ofensywni. Dlatego moim zdaniem będzie wyglądało to tak:

Ulreich - Rafinha, Martinez, Hummels, Alaba - Vidal, Alonso, Sanches - Robben, Lewandowski, Coman


MIA SAN MIA!

04.04.2017 19:43

Moim zdaniem jednak będzie to 4-3-3 gdyż takiego zawodnika, który gra na "10" dzisiaj nie ma. Mam na myśli Thiago i Mullera. Alonso, Vidal i Sanches to zawodnicy bardziej defensywni lub ogólnie środkowi pomocnicy, nie ofensywni.

04.04.2017 19:38

Sven to przyzwoity bramkarz. Może jednak być problemem fakt, że długo nie grał w meczu bo treningi to nie to samo. W ostatnim spotkaniu nie miał okazji do wykazania się. Trzeba wierzyć, że podoła wyzwaniu i dobrze się spisze.

FCB!

04.04.2017 19:31

@xeremeleque
W lidze grają kiepsko? Z tego co widzę to są liderem LaLiga, więc jeżeli grają kiepsko i zajmują pierwsze miejsce gdzie za przeciwników mają takie drużyny jak chociażby Barcelona czy Atletico to nieźle...

Nie można lekceważyć Realu. Trzeba podejść z szacunkiem ale pewnym swoich umiejętności. Zostawić serce na boisku i wierzyć, że jesteśmy w stanie awansować dalej.

04.04.2017 19:28

Może niepotrzebnie wracał jeszcze później na boisko? Mógł już zostać na tej ławce. W "10" byśmy spokojnie dokończyli. W każdym bądź razie mam nadzieję, że będzie dostępny jak najszybciej choć teraz wydaje mi się, że Mullera nie w formie meczowej nie zobaczymy w pierwszej jedenastce w tak ważnych meczach.

03.04.2017 16:41

Boa co za piły rozdał teraz przy tych dwóch bramkach!? :O Z tego słynie. Thomas doppelpack, Lewy hattrick i dwie asysty. Ale mecz.

01.04.2017 17:12

Ale poklepali :O Kopara opada normalnie. A reakcje Ancelottiego i tak są najlepsze. Czy taka piękna akcja zespołowa i bramka na 4:0 czy bramka w 90 minucie na 1:0 w jakimś finale to ten zawsze niewzruszony :D

01.04.2017 16:54

Sędzia nie gwiżdże tych rąk bo nie chce chyba by porażka Augsburga była wyższa :P

O tych podaniach prostopadłych Francka pisałem w przerwie :) Piękna asysta i Robert potwierdza, że lubi strzelać gole Augsburgowi.

01.04.2017 16:50

Teraz spodziewam się, że tempo obniżymy i będziemy grać już wolniej, bardziej ekonomicznie.

01.04.2017 16:38

Bardzo dobrze to wygląda po pierwszej połowie. Nie pozwalamy Augsburgowi na nic. Jedyne ich strzały to były uderzenia z dystansu, które kompletnie nie miały szans powodzenia bo były zbyt lekkie. Piłkę rozgrywamy genialnie na połowie przeciwnika. Długo się przy niej utrzymujemy po czym jest momentalne przyspieszenie i zagranie w trójkącie czy na jeden kontakt na tzw. ścianę do Lewego czy Thomasa. Zwycięstwo wydaje się być niezagrożone dlatego mam nadzieję, że pogra dziś sobie trochę dłużej Sanches. Najlepiej jakby wszedł za Thiago bo ten występował także w przerwie reprezentacyjnej a nadchodzące tygodnie są bardzo obfite w spotkania i to bardzo ciężkie spotkania.

Fajnie, że Muller w końcu odnalazł drogę do bramki w tym meczu, należał mu się ten gol. Ustrzelił dziś już także dwa słupki, więc jego strzały są dziś bardzo dobre i brakuje jedynie odrobiny szczęścia by zdobył kolejne bramki. Cały zespół gra na bardzo wysokim poziomie ale oprócz Tomka wyróżnia się także Thiago, który świetnie kreuje z przodu i odbiera z tyłu, asysta palce lizać. Również Robert gra dziś dobry mecz. Bramka świetna, przyjęcie piłki i piękne wykończenie, w dodatku także asysta przy golu Mullera. Także to się szanuje.
A, no i prostopadłe piłki Francka eleganckie :)

MIA SAN MIA!

01.04.2017 16:25

No, w końcu Thomas! Należała mu się dziś bramka jak psu buda. Brawo Panowie!

FCB!

01.04.2017 16:09

Ajj.. Muller pechowo niestety :( Nie dość, że nie idzie mu najlepiej w zdobywaniu goli to jeszcze nie ma szczęścia chłop. Szkoda, ale strzał był bardzo dobry.

01.04.2017 16:01

Ale to było piękne! Thiago gra dziś świetnie. W destrukcji i w kreowaniu. Ta asysta palce lizać a Lewy wszystko zrobił prawidłowo. Bardzo dobre przyjęcie piłki i genialne wykończenie. Brawo! Walczy z Auba i Modeste.

01.04.2017 15:52

@ipiotrw
Zgadzam się w 100%.
Nie powinno się skreślać kogoś po jednej wpadce.

01.04.2017 15:35

Według mnie jest to bardzo dobry bramkarz. Marnowałby się u nas ale taki solidny golkiper jeszcze z tak dużym doświadczeniem w Bundeslidze byłby dobry jeżeli faktycznie Ulreich by odszedł. Jeszcze jest za darmo bo jego kontrakt się kończy. Warto rozważyć faktycznie tę opcję. Również trzeba pomyśleć co z tym pomysłem wprowadzania powoli do pierwszej drużyny tego Fruechtl'a. Moim zdaniem chyba jeszcze nie w nadchodzącym sezonie, troszkę za wcześnie, choć trenerzy i Carlo będą wiedzieli lepiej bo widzą jak spisuje się na treningach ten 17-sto latek.

FCB!

01.04.2017 15:33

Robben i Alaba odpoczywają widocznie. Carlo zastosował trochę rotacji. Skład ciekawy. Zobaczymy jak się na skrzydłach sprawdzą Francuzi. Liczę bardzo na Comana. Chciałbym aby rozwijał się dobrze i zaliczał udane występy i w przyszłości był naszym podstawowym skrzydłowym. Franck rozegra dziś dobre zawody mam przeczucie :) Zobaczymy też co będzie prezentowała nasza defensywa bez Martineza.

01.04.2017 14:56

Najważniejsze by obyło się bez kontuzji. Mecz wypadałoby wygrać by utrzymać dobrą atmosferę i w sumie też jakiś prestiż bo derby Bawarii. Dobrze, że Sven jest zdrowy i nie będzie musiał grać Starke. Mam nadzieję, że gdy zajdzie potrzeba to stanie na wysokości zadania. Manu niech odpoczywa i zdrowieje bo za tydzień o tej porze musi być w pełni zdrowy i gotowy na mecz z Borussią. Zobaczymy jak dziś spisze się nasza obrona bez najlepszego naszego defensora w tym sezonie - Martineza i jeszcze bez Neuera w bramce.

Mój skład:
Ulreich - Lahm, Boateng, Hummels, Alaba - Kimmich, Thiago - Robben, Muller, Ribery - Lewandowski

Mia San Mia!

01.04.2017 12:20

Jeżeli Leverkusen nie znajdzie kupca na niego to pewnie zgarnie go Bayern dopiero w 2018 za te 12,5mln euro co jak na takiego zawodnika jest bardzo mało. Ale jeżeli FCB chce mieć go naprawdę u siebie to nie będzie problemem zapłacenie tych 30mln. W każdym bądź razie bardzo możliwe jest, że dołączy do nas ten młody Niemiec. Uli realizuje plan jak widać.

FCB!

01.04.2017 12:02

No i bardzo dobrze. Krótko zwięźle i na temat powiedziane. Kimmich zostaje i Coman także, bardzo mnie to cieszy, obaj młodzi z dużym potencjałem. Wierzę, że w przyszłości będą kluczowymi zawodnikami FCB.

01.04.2017 11:55

Dużo zależałoby od kwoty pewnie za jaką byłby w stanie ewentualnie Bayern go wyciągnąć.

29.03.2017 20:39

Jeżeli Costa u nas zostanie oraz Coman zostanie wykupiony to transfer na skrzydło uważam za zbędny. Sanchez to bardzo dobry zawodnik ale moim zdaniem aż takiej kwoty nie jest wart, m.in. ze względu też na swój wiek.

FCB!

29.03.2017 20:36

To byłoby niesamowite jeżeli naszym przyszłym podstawowym bramkarzem byłby nasz wychowanek. Wiele się jednak może wydarzyć, to bardzo odległe plany. Nie ukrywam jednak, że chciałbym aby nauczył się jak najwięcej od Manuela i był jak najlepszym golkiperem w przyszłości. Trzymam za niego kciuki.

FCB!

29.03.2017 20:33

@Rufus87
Oj tak, taki młody pod okiem Manu mógłby się naprawdę dużo nauczyć trenując z nim prawie codziennie. Ale z drugiej strony musiałby poświęcić na to jeszcze pewnie parę sezonów bo Neuer jeszcze będzie przez kilka lat naszym podstawowym bramkarzem. Nie wiem więc czy czasem nie jest jeszcze za wcześnie.

@josh1982
Nikt nie gra tak dobrze na przedpolu czy nogami jak Manuel Neuer. To sprawia, że ten bramkarz jest najlepszy na świecie bo refleksem czy ustawianiem się dorównuje mu chociażby Courtois, De Gea czy nawet ten Buffon, który tak go chwali. Ci bramkarze jednak nie potrafią tego co potrafi nasz golkiper i to sprawia, że są od niego po prostu gorsi. Wątpię aby ta 'era' była kontynuowana po odejściu od futbolu Neuera. Jest to bardzo ryzykowne granie i nikt chyba nie jest w stanie go tak dobrze opanować jak Niemiec.

20.03.2017 21:03

Myślę, że Manu nie chciał ryzykować i jeżeli miał możliwość to nie pojechał na kadrę by uraz się nie pogłębił i był zdolny na najważniejszą część sezonu. Słusznie, niech odpocznie sobie teraz te kilkanaście dni, przyda mu się.

FCB!

20.03.2017 20:56

@josh1982
Dla mnie był, jest i pozostanie najlepszym trenerem na świecie. Cudotwórcą nikt nie jest. Co praca w Anglii pokazała? Sezon wciąż trwa, szanse na mistrza kraju są nikłe ale wice mistrzostwo jak najbardziej realne a to jak na pierwszy sezon nie będzie złym wynikiem. W pucharze wciąż gra, jest w półfinale, wciąż może wygrać to trofeum. W Lidze Mistrzów nie poszło pewnie tak jakby chciał i tu fakt odpadli niespodziewanie i zbyt szybko.
Moim zdaniem wszystkie transfery tego klubu nie były trafione jeśli chodzi o defensywę szczególnie. Pep to prędzej czy później wszystko poukłada i dołączy czy od przyszłego sezonu czy od jeszcze następnego do światowej czołówki. Ja się nie zamierzam tym martwić na razie, że dojdzie wkrótce wielki rywal. Cieszę się, że Bayern z Ancelottim prezentuje dobrą formę.

FCB!

20.03.2017 20:48

@Silesi
Tylko spójrz jaka jest rywalizacja na ich pozycji w reprezentacji Polski a Francji. Twój argument nie ma najmniejszego sensu.

20.03.2017 20:41

Żeby grać w Bayernie to trzeba sobie zasłużyć najpierw. Zdecydowanie za wcześnie jest dla Wernera, tym bardziej Mbappe. Oboje by tylko zmarnowali swoje kariery bo grzaliby tylko ławkę a w ich wieku najważniejsze jest by regularnie grać dlatego jeżeli szukamy jakiejś alternatywy dla Roberta to powinien być to już napastnik wiekowy. Weteran po trzydziestce, który mógłby grać od czasu do czasu w jakiś meczach ligowych ze słabszymi rywalami czy wchodzić czasami z ławki za Roberta.

Timo niech się rozwija w Lipsku. Może zostać następcą Lewego. Jest Niemcem i wydaje się, że rośnie nam nowy kandydat na przyszłego snajpera FCB. Trzymam za niego kciuki.

20.03.2017 20:37

Według whoscored.com Thiago zaliczył aż 142 kontakty z piłką i podawał na skuteczności 90%. Imponujące.

19.03.2017 21:27

Ważne, że udało się zdobyć tą zwycięską bramkę. Fajnie, że strzelił ją dziś Thomas. Starań mu nie można odmówić. Zasługiwał chłop na tego gola.

Piłeczka od Thiago majstersztyk, ogólnie mecz w jego wykonaniu genialny, nie dość, że kreował z przodu to jeszcze bardzo dobrze wywiązywał się z zadań w defensywie. Około 60 minuty była pokazana statystyka ilości kontaktów z piłką, Hiszpan miał ich już wtedy 100, imponujący wynik patrząc, że wykonał to w zaledwie godzinę. Wie ktoś może z iloma kontaktami skończył mecz? Bardzo mnie to ciekawi, jeżeli nie, to zaraz spróbuję sam poszukać.

Trzeba też pochwalić naszych dwóch stoperów, kolejny mecz z w lidze z rzędu z czystym kontem (fajnie, że jest ich coraz więcej bo na jesień więcej bramek traciliśmy) jest to głównie ich zasługa. Trzymają dobrą formę. Czyszczą oboje, jak nie Javi to Mats i odwrotnie. Przy takiej dyspozycji obu naszych defensorów Boatengowi ciężko będzie pograć coś konkretnego jeszcze w tym sezonie.

Szkoda, że Lewy dziś był tak pazerny na tego gola. Bayern wygrał mecz, więc nie będzie mu to wypominane pewnie w ogóle ale gdyby było 0:0 dalej to mogłoby być nieciekawie. Już tak fajnie się układała współpraca między Robertem a Arjenem. Holender zmienił swój styl gry. Zaczął więcej podawać mimo, że nadal najczęściej gra swój futbol z zejściem na lewą nogę (i niech tak gra bo to jest wspaniałe u niego i daje najwięcej pozytywów) to teraz Robert, który miał dziś kilka okazji i wszystkie zmarnował. Nie siedziała mu piłka na nodze i za wszelką cenę próbował udowodnić coś czy się przełamać, nie przyniosło to żadnych korzyści dziś drużynie i nie pomógł na boisku w zwycięstwie. Źle to wróży bo Arjen może znowu zacząć grać bardziej pod siebie (co akurat często przynosi korzyści drużynie lecz oczywiście nie zawsze) ale atmosfera w zespole może się pogorszyć. Może też tak być, że obaj sobie wyjaśnią między sobą w szatni tą sprawę i będzie po kłopocie.

Cieszy 13 punktów przewagi nad drugą w tabeli drużyną. Teraz przerwa na reprezentację... Oby jak najmniej urazów a najlepiej wcale.

Mia San Mia!

19.03.2017 20:39

Ważne, że udało się zdobyć tą zwycięską bramkę. Fajnie, że strzelił ją dziś Thomas. Starań mu nie można odmówić. Zasługiwał chłop na tego gola.

Piłeczka od Thiago majstersztyk, ogólnie mecz w jego wykonaniu genialny, nie dość, że kreował z przodu to jeszcze bardzo dobrze wywiązywał się z zadań w defensywie. Około 60 minuty była pokazana statystyka ilości kontaktów z piłką, Hiszpan miał ich już wtedy 100, imponujący wynik patrząc, że wykonał to w zaledwie godzinę. Wie ktoś może z iloma kontaktami skończył mecz? Bardzo mnie to ciekawi, jeżeli nie, to zaraz spróbuję sam poszukać.

Trzeba też pochwalić naszych dwóch stoperów, kolejny mecz z w lidze z rzędu z czystym kontem (fajnie, że jest ich coraz więcej bo na jesień więcej bramek traciliśmy) jest to głównie ich zasługa. Trzymają dobrą formę. Czyszczą oboje, jak nie Javi to Mats i odwrotnie. Przy takiej dyspozycji obu naszych defensorów Boatengowi ciężko będzie pograć coś konkretnego jeszcze w tym sezonie.

Szkoda, że Lewy dziś był tak pazerny na tego gola. Bayern wygrał mecz, więc nie będzie mu to wypominane pewnie w ogóle ale gdyby było 0:0 dalej to mogłoby być nieciekawie. Już tak fajnie się układała współpraca między Robertem a Arjenem. Holender zmienił swój styl gry. Zaczął więcej podawać mimo, że nadal najczęściej gra swój futbol z zejściem na lewą nogę (i niech tak gra bo to jest wspaniałe u niego i daje najwięcej pozytywów) to teraz Robert, który miał dziś kilka okazji i wszystkie zmarnował. Nie siedziała mu piłka na nodze i za wszelką cenę próbował udowodnić coś czy się przełamać, nie przyniosło to żadnych korzyści dziś drużynie i nie pomógł na boisku w zwycięstwie. Źle to wróży bo Arjen może znowu zacząć grać bardziej pod siebie (co akurat często przynosi korzyści drużynie lecz oczywiście nie zawsze) ale atmosfera w zespole może się pogorszyć. Może też tak być, że obaj sobie wyjaśnią między sobą w szatni tą sprawę i będzie po kłopocie.

Cieszy 13 punktów przewagi nad drugą w tabeli drużyną. Teraz przerwa na reprezentację... Oby jak najmniej urazów a najlepiej wcale.

Mia San Mia!

19.03.2017 20:28

Carlo po raz kolejny wystawia taki sam skład jaki wystawiłbym ja (pisałem przed meczem). Za Guardioli w każdym meczu skład się różnił a teraz za Ancelottiego znowu "11" jest taka sama. Widać, że Włoch mniej rotuje składem i trzyma się raczej tego samego ustawienia personalnego z ewentualnie jedną czy maksymalnie dwoma zmianami, które najczęściej i tak są wymuszone. Pep co mecz zmieniał skład, dużo sprawdzał, kombinował.


No dobra, teraz skupienie na meczu bo trzeba go wygrać. Potem ta przerwa na reprezentacje. Oby jak najmniej urazów a najlepiej wcale i start kluczowej części sezonu.

19.03.2017 16:59

Czeka nas ciężkie spotkanie. Gladbach jest dla nas niewygodnym rywalem i jeszcze do tego gramy na ich terenie. Trzeba się pilnować od początku, przycisnąć od razu, zdobyć bramkę i wtedy powinno pójść z górki. Trzeba wykorzystywać kolejne potknięcia rywali, którzy nas 'gonią'. Przy ewentualnej naszej jutrzejszej wygranej będzie już 13 punktów przewagi nad drugim zespołem. Jesteśmy na dobrej drodze do zgarnięcia kolejnego mistrzostwa. Piąte z rzędu, ale to by było piękne :)

Mój skład:
Neuer - Lahm, Martinez, Hummels, Alaba - Alonso, Thiago - Robben, Muller, Ribery - Lewandowski

Mia San Mia!

18.03.2017 22:59

Ja zagłosowałem optymistycznie. Łatwy dwumecz. Na AA wypracowujemy sobie przewagę w postaci wyniku 2 lub 3 do 0 i w rewanżu gramy defensywnie by bronić tej zaliczki i ewentualnie ukłuć coś z kontry. Brzmi łatwo i przyjemnie ale tak nie będzie. Naszych zawodników czeka ciężki i wymagający dwumecz. Jednak taki scenariusz jest możliwy jak najbardziej tylko raczej mało prawdopodobny.

FCB!

18.03.2017 22:41

Jeżeli Gladbach faktycznie będzie atakowało to może być ciekawie bo faktycznie w ostatnich latach byli dla nas niewygodnym przeciwnikiem. Może się też skończyć tak, że dostaną kilka bramek bo wyjdą zbyt ofensywnie. No zobaczymy, meczyk jutro, nie mogę się doczekać :)

FCB!

18.03.2017 22:21

@Hochmeister
Sevilla? Pierwsze słyszę. A jakie to oni mają doświadczenie w Lidze Mistrzów? Prędzej w Lidze Europy ;)
Atletico natomiast to jest drużyna, która co roku gra w LM i co więcej osiąga tam sukcesy. Nie ta liga dla Leicester chodź do póki piłka w grze jak to mówią to wszystko się może zdarzyć jednak faworyt jest jednoznaczny.

17.03.2017 23:01

No i koniec naszej całej zdrowej kadry. Długo to nie trwało niestety. Ale tak to w sporcie bywa, teraz jeszcze ta przerwa na reprezentacje, oj boję się, że będą kolejne urazy (tfu!).

FCB!

17.03.2017 22:20

Bayern vs Real - kurcze, liczyłem na taki finał, ale cóż, widocznie Perez zapomniał posmarować, żartując :P

Wielki sprawdzian dla Ancelottiego. Czy faktycznie jest to taki specjalista od Ligi Mistrzów czy na przekór odpadnie nie realizując planu minimum jakim jest półfinał - etap, który Bayern ostatnimi czasy osiąga regularnie.
Jak każdy kibic Bayernu mam nadzieję, że w końcu przełamiemy tą niemoc przeciwko hiszpańskim drużynom.

Co do innych par to raczej łatwy awans Atletico, zjedzą Leicester doświadczeniem w tych rozgrywkach, sprytem i cwaniactwem czyli tym z czego słyną najbardziej. Barca z Juve tu będzie pojedynek ciekawy i ja osobiście stawiam szanse 50 na 50. Niby Barcelona w tym sezonie nie gra tak dobrze jakby się od tego zespołu oczekiwało ale właśnie, to jest Barca :P Juve spokojnie prowadzi w swojej lidze, są blisko finału pucharu Włoch i myślę, że mogą wyeliminować Katalończyków. Tu będzie zależało wiele czynników, dyspozycja dnia, forma poszczególnych zawodników, taktyka czy sędziowie hehe :D
Borussia dostała szansę. Mają drużynę do ogrania. Są faworytem w tym starciu i może w końcu ktoś z Niemiec oprócz Bayernu zajdzie gdzieś dalej w europejskich pucharach.

17.03.2017 22:02

Real - Leicester
Monaco - Bayern
Barcelona - Atletico
Borussia - Juventus

Róbcie screeny :D

17.03.2017 11:23

Coś pięknego :) Niby komfort ale tak nie do końca. Problemem Carlo teraz będzie przed każdym meczem decyzja - kogo wysłać na trybuny a kogo na ławkę rezerwowych. Kadra jest w pełni zdrowa i w tym sezonie nie będzie można zwalić winy na kontuzje w razie niepowodzenia.

FCB!

16.03.2017 20:47

Ja zagłosowałem na Monaco. Ciekawy zespół grający fajny ofensywny futbol co prezentują w lidze gdzie strzelają ogrom bramek i chociażby w ostatnim dwumeczu z City. Rywal jak najbardziej do przejścia. Nie chciałbym aby Bayern jeszcze na takim etapie trafił na któregoś z gigantów. Na razie na spokojnie :P W dodatku taki polski pojedynek by był - Lewandowski vs Glik ;)

Ogólnie obstawiam takie pary:
Real - Leicester
Monaco - Bayern
Barcelona - Atletico
Borussia - Juventus

FCB!

16.03.2017 11:13

Popieram Kalle. Również widzę Kimmicha od przyszłego sezonu na prawej obronie. Podoba mi się również pomysł z tą inwestycją w młodzież. Lepiej zainwestować w szkółkę i w przyszłości mieć lepszych juniorów i częściej przede wszystkim ich zabierać do pierwszej drużyny niż wydawać jakieś grube pieniądze na transfery.

FCB!

13.03.2017 22:44

Co za burak... przepraszam za określenie. Jak można winić sędziego za porażkę 10:2 ?! Szkoda strzępić... cytując klasyka.

No rzeczywiście, waszym kibicom na pewno się to spodoba. Arsenal odegrał się na jakimś Lincoln czy coś takiego wygrywając w pucharze 5:0. Tym samym Wenger sobie załatwił nowy kontrakt hehe :D

12.03.2017 11:11

Także widzę, że Muller ma 10 asyst a nie 11 i do tego 1 bramka. Nie zmienia to faktu, że Thomas wciąż jest potrzebny drużynie tylko od czasu przyjścia Carlo pełni na boisku całkowicie inną rolę.

Co do meczu to świetna sprawa, że udało nam się wygrać tak wysoko. Rywale potracili punkty i po tej kolejce już mamy 10 'oczek' przewagi nad drugim Lipskiem :)
Kolejny mecz z rzędu w Bundeslidze udało nam się zachować czyste konto, ostatnio trochę ich więcej jest bo odkąd wyniki są lepsze to i nasza obrona gra lepiej. Dzisiaj co prawda z odrobiną szczęścia i z genialną dyspozycją Manu ale udało się nie stracić bramki.

Mia San Mia!

12.03.2017 00:39

Witaj Boa z powrotem! W tym sezonie jednak chyba nie będzie naszym podstawowym obrońcą w kluczowych meczach. Powinien teraz się skupić na budowaniu formy, mocną pracą na treningach oraz na meczach w których będzie grał gdy będzie stosowana rotacja czy gdy będzie wchodził z ławki tak jak na przykład było to w ostatnim meczu z Frankfurtem.

FCB!

12.03.2017 00:06

Transfer nierealny kompletnie. Zwykła plotka i tyle.

FCB!

11.03.2017 23:55

Hmm... jakoś ciężko mi uwierzyć, że byłby w stanie osiągnąć poziom Francka i Arjena. Nie, to niemożliwe. Douglas to bardzo dobry zawodnik. Potrafi zrobić różnice na skrzydle dzięki swojej szybkości i dobremu dryblingowi ale Ribery i Robben mimo tego, że są starsi to wciąż robią to lepiej, zdecydowanie lepiej.

Dobrze jednak mieć w składzie takiego Coste. Wiemy jak teraz wygląda sprawa ze zdrowiem duetu Robbery. W każdej chwili możemy dostać informację, że któryś z nich złapał jakiś uraz czy to na treningu czy podczas meczu i wtedy taki Douglas to świetna sprawa. Ważne jest jednak aby skupił się na grze w piłkę a nie na wypowiedziach w mediach. Chciałbym by został z nami na dłużej niż tylko te dwa lata.

11.03.2017 10:49

Od ostatniego meczu mieliśmy trzy pełne dni na zregenerowanie sił. Mimo, że w lidze mamy 7 punktów przewagi nad drugim zespołem to trzeba dzisiaj tę przewagę przynajmniej utrzymać. Tak więc nie ma co zbytnio rotować składem tylko zagrać mocną jedenastką wygrać pewnie i znów pokazać siłę u siebie.

Mój skład:
Neuer - Lahm, Martinez, Hummels, Alaba - Alonso, Thiago - Robben, Muller, Ribery - Lewandowski


Mia San Mia!

11.03.2017 10:32

@gregor
Bo trzeba podtrzymywać tożsamość klubu. Jeżeli odejdzie Niemiec to powinien przyjść za niego również Niemiec. Taką politykę zaproponował Uli, który w najbliższych latach chce by Bayern w swoim składzie miał więcej zawodników z Niemiec. A przyjdzie Ci taki Boruc to w szatni nie powie ani 'be' ani 'me' bo języka nie zna a tak ja preferowałbym doświadczonego bramkarza z Niemiec, który pełniłby większą rolę w szatni bo pograć i tak by nie pograł za dużo.

Jest też niby opcja by Starke został rezerwowym bramkarzem ale on chyba nie ma wystarczających umiejętności by być nawet rezerwowym bramkarzem a w razie czego zawsze drugi bramkarz przecież musi być gotowy do gry.

Także myślę, że jakiś weteran z Niemiec za jakieś grosze, który oczywiście od początku musi być świadom jaką rolę przychodzi tutaj pełnić. To byłaby dobra opcja. No chyba, że Ulreichowi się jeszcze coś odwidzi i zostanie ale wątpię.

10.03.2017 22:37

@josh
Can już miał swoją szansę w Bayernie.

10.03.2017 22:26

Żaden Boruc. Trzeba kupić Niemca, też takiego średniaka po taniości jakim jest Ulreich by w razie jakiejś niedyspozycji Manu był go kto w stanie zastąpić. Prędzej czy później wiadomym było, że naszemu rezerwowemu bramkarzowi znudzi się taka rola ale na ten moment nikt nie ma startu do Neuera i jaki by bramkarz nie przyszedł to czeka go ławka.

FCB!

10.03.2017 22:18

@sporanopol
W sumie całkiem możliwe.

6 bramek i 9 asyst w 26 meczach to dobry wynik patrząc też na to, że często wchodzi z ławki. Ja bym chciał żeby z nami został. Wiadomo jak wygląda zdrowie Arjena czy Francka, więc warto by było mieć Douglasa w składzie.

10.03.2017 10:52

No i info podane wczoraj przez Marce dzisiaj się potwierdziło. Aytekin sobie odpocznie od sędziowania Ligi Mistrzów.

10.03.2017 10:40

http://www.meczyki.pl/newsy/uefa-zamierza-ukarac-sedziego-meczu-barcelony-z-psg/50376-n

Mam nadzieję, że Niemiec zostanie ukarany. Popełnił zbyt dużo błędów w tym jeden ogromny ("faul" na Suarezie) mający także wielkie konsekwencje (awans Barcelony a nie PSG).

Żeby nie było ja uważam, że w głównej mierze to zespół z Paryża jest winny temu, że nie awansował. Barcelona zagrała bardzo dobry mecz a oni bardzo słaby. Przy stanie 3-1 mieli dwie 100% okazje i żadnej z nich nie zamienili na bramkę gdyby to zrobił czy Cavani czy Di Maria to byłby to już całkowity przysłowiowy gwóźdź do trumny dla Katalończyków. Jednak niewykorzystane sytuacje się mszczą i Barca przy odrobinie szczęścia i wspomnianej pomocy sędziego dokonała rzeczy historycznej o której będzie się pamiętało przez wiele lat i wciąż w grze pozostaje silny rywal i jeden z głównych faworytów do końcowego tryumfu.

09.03.2017 23:05

Wybitna kariera, wybitny piłkarz. Kolejny sezon, kolejni wielcy zawodnicy odchodzą. Lahm, Xabi, oj będzie jeszcze smutno nam za parę miesięcy. Trzeba korzystać, oglądać i cieszyć się ich grą przez te ostatnie tygodnie.

Mia San Mia!

09.03.2017 22:55

Wenger jest tak irytujący, że z całego serca życzę mu czwartego miejsca w lidze na koniec by znów była beka z niego i jego Arsenalu w internecie. W ogóle mi Arsenalu nie szkoda i jestem dumny z Bayernu, że spuścili Angolom takie manto w dwumeczu a Arsene sobie może teraz pogadać jedynie, choć moim skromnym zdaniem za takie wypowiedzi i krytykowanie decyzji sędziów publicznie i to w taki sposób powinien zostać ukarany.

FCB!

09.03.2017 22:43

Błędy sędziego były oczywiście ale zawodnicy PSG są sami sobie winni. Przy stanie 3-1 mieli dwie 100% sytuacje i żadnej nie zamienili na gola, więc to się wszystko zemsciło przy odrobinie szczęścia i pomocy sędziego. Szkoda, że Barca dzisiaj nie odpadła, byłaby w końcu jakaś niespodzianka ale i tak ten mecz przejdzie do historii.

Borussia pewnie ogrywa dzisiaj Benfice. Dobrze, że awansowali dalej.

09.03.2017 00:01

PSG - FRAJERSTWO XXI wieku... Brak słów.

08.03.2017 22:45