DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Riberyy007 Strona 20

@FanGraczyBayern
Aubameyang już sam plącze się w swoich słowach. Raz mówi, że nie mają szans z Bayernem, raz, że Bayern nie ma z nimi szans.

Co do meczu to zapowiada się ciekawie. Hertha w formie. Bayern w formie. Obstawiam spokojne 2:0 do przodu. Trzeba zdobyć 3pkt i stać się samodzielnym liderem z trzy punktową przewagą nad drugim zespołem. Mój skład:

Neuer - Rafinha, Martinez, Boateng, Bernat - Kimmich, Alonso, Vidal - Muller, Lewandowski, Ribery

Jeżeli Lahm i Alaba są w 100% gotowi to oni w miejsce Rafy i Bernata ale wątpię bo wczoraj dopiero wrócili do treningów. Muller powinien być gotowy bo wrócił wcześniej. Liczę, że w drugiej połowie zobaczymy duet Robbery :)

Mia San Mia!

21.09.2016 16:39

Świetnie, że Boateng wrócił i jest gotów do gry. Jestem ciekawy rywalizacji tych trzech fantastycznych stoperów gdy wszyscy będą w 100% zdrowi.

21.09.2016 16:16

@FanGraczyBayern
Mecz meczowi nierówny.

20.09.2016 22:03

Widzę, że BVB gładko sobie poradziło z Wolfsburgiem. Meczu nie oglądałem ale z tego co widzę po statystykach to wynik kompletnie nie odzwierciedla przebiegu spotkania. Szkoda.

20.09.2016 21:56

Lahm i Alaba dziś dopiero wrócili do treningu, więc osobiście wątpię, że jutro wystąpią. Co z Hummelsem to nie wiem.

20.09.2016 17:46

Myślę, że szanse na powstanie czegoś takiego o czym mówi Tuchel są bliskie zeru.

20.09.2016 17:35

@gregor
A co Eintracht taki dobry, że to właśnie ten przeciwnik będzie wyznacznikiem formy Berlińczyków? ;)

18.09.2016 21:29

Szkoda kontuzji Costy. Bylibyśmy tylko bez Holgera ale dwóch zawodników to też nie jest tak źle, szczególnie jeśli spojrzymy na ostatnie kilkanaście miesięcy. Z drugiej strony powrót do tego co najlepsze - Robbery na skrzydłach. Ahh.. już nie mogę się doczekać by znów zobaczyć ich razem na boisku, mam nadzieję, że Carlo mi to umożliwi.

18.09.2016 15:24

@josh1982
Słaby? Raczej niezadowalający. Wtopili na początku z dwoma remisami ale na ten moment zajmują czwarte miejsce z ośmioma punktami po 4 meczach. Do tego bilans bramkowy 10:1 i po raz kolejny pokazują, że mają jedną z najlepszych defensyw świata.

Dopóki trenuje ich Simeone regularnie będą się trzymać światowego topu czyli coroczna walka z Realem i Barcą o mistrza do tego jakiś półfinał czy finał w LM.

Czeka nas bardzo ciężkie spotkanie z nimi i teraz wydaje się, że będzie jeszcze trudniej bo chyba łapią formę.

18.09.2016 15:04

U Guardioli Joshua grał z przymusu na środku obrony, Hiszpan próbował zrobić z niego takiego drugiego Mascherano. Niski zawodnik z dobrą techniką. Wczoraj Kimmich także zagrał z przymusu na tej pozycji i mimo kilku błędów według mnie nie zagrał źle.
Moim zdaniem jednak najlepiej Joshua prezentuje się w środku pola i jak sam przyznał to jest też jego ulubiona pozycja. Warto by było jakby jednak ćwiczył granie czy to na środku obrony czy to na prawej bo potem jak przyjdzie właśnie jakaś kontuzja to nikt się nie będzie martwił bo Kimmich spokojnie zagra i sobie poradzi.

18.09.2016 14:57

Xabi to jest klasa sama w sobie. Widać u niego taką boiskową elegancję i ogromne doświadczenie. Genialna technika, podania, rzuty wolne i strzały z dystansu. Do tego młodzi tacy jak Kimmich czy Sanches mają się od kogo wielu rzeczy nauczyć. Taki zawodnik w drużynie to skarb i wcale nie przesadzam.

FCB!

18.09.2016 14:37

Najważniejsze 3pkt. Świetny mecz Neuera, który naprawiał błędy eksperymentalnej w tym meczu obrony. Ribery 3 asysty, dla mnie zagrał bardzo fajnie.

17.09.2016 17:33

Liczę na zwycięstwo, 3pkt i zachowanie czystego konta po raz kolejny. Mimo, że nie będzie mogło zagrać trzech podstawowych zawodników (Muller, Alaba, Lahm) to z taką drużyną jak Ingolstadt musimy sobie spokojnie poradzić.

Mój skład:
Neuer - Rafinha, Martinez, Hummels, Bernat - Kimmich, Alonso, Vidal - Costa, Lewandowski, Ribery

W drugiej połowie Coman, Sanches i może Robben jak się będzie dobrze czuł?

MIA SAN MIA!

17.09.2016 14:06

Według mnie jest jeszcze zdecydowanie za szybko na ocenianie pracy Carlo. Nawet tych pierwszych tygodni. Bo co mamy oceniać? Mecze sparingowe, dwa spotkania w lidze, mecz z ogórami w Pucharze i LM i do tego mecz o puchar towarzyski z BVB? Na razie wygląda wszystko fajnie, bo trudno się do czegoś doczepić gdy ma się pięć spotkań wygranych z rzędu i bilans bramkowy 20:0.

17.09.2016 14:00

@Cypek88
Niestety ja tak samo :( I akurat to jest słabe.

Co do newsa to nie ma co się przejmować. Spokojnie w takiej formie poradzimy sobie bez nich. Dobrze, że to tylko choroba a nie jakaś kontuzja.

16.09.2016 15:54

@yvaine25
Może u Thomasa na urodzinach :D

15.09.2016 17:04

Ja natomiast widzę jeden pozytyw z wczorajszej porażki Legii - nie przegrali najwyżej, Celtic dostał siódemkę :D

15.09.2016 16:14

Ogólnie bardzo dobry mecz i jeszcze lepszy początek sezonu w naszym wykonaniu. 5 meczy, 5 zwycięstw, bilans bramek: 20-0. Robi to wszystko mega wrażenie, do tego genialna forma poszczególnych piłkarzy.

Danke Bayern!
MIA SAN MIA!

13.09.2016 22:43

Hohoho, ale Juan poleciał z akcją. Szacun.

13.09.2016 22:39

Barca 6:0 prowadzi, Neymar 4 asysty i do tego bramkę dołożył, wow.

13.09.2016 22:30

Wszyscy w super formie. Gdzie to upchać? A co to będzie jak jeszcze wróci reszta zawodników? Obyśmy tylko takie problemy mieli w tym sezonie :D

Teraz żeby jeszcze Renato coś pokazał fajnego i będzie genialnie :D

13.09.2016 22:22

Tak w ogóle przy drugiej bramce Kimmicha asystę zaliczył Bernat ;) Gdyby nie jego świetna wrzutka to bramki by nie było.

13.09.2016 22:13

Nie wierzę w to co widzę ;o Kimmich!? Znów? I to z głowy?!

13.09.2016 22:10

Dlaczego mnie to nie dziwi :D

13.09.2016 22:07

Aaaa! Joshua się rozkręcił! :D

13.09.2016 22:02

Dlaczego nieporozumienie? Po jakiego grzyba Mats ma dalej się męczyć w meczu już wygranym? Bernat też musi grać, spokojnie sobie poradzi. Bardzo dobra zmiana Carlo.

13.09.2016 22:01

@Murphy123
Też się zastanawiam czemu Douglas rzadko podejmuje próbę dryblingu gdy ma sytuację 1 na 1 tylko decyduje się wrzucać. Mam nadzieję, że Ancelotti nie kazał im grać na wrzutki :D

Obstawiam raczej, że Costa nie czuje się jeszcze pewnie, dopiero wrócił po kontuzji, nie można oczekiwać od razu od niego Bóg wie czego. Spokojnie, z meczu na mecz będzie lepiej i jeszcze nie jednego obrońcę objedzie :D

13.09.2016 21:46

Niestety pod koniec tej pierwszej połowy mój stream się popsuł i nie widziałem bramki. To jednak nie problem bo zaraz zobaczę sobie z odtworzenia w internecie lecz czy coś poważnego stało się Hummelsowi?

Co do meczu to trzeba przyznać, że Rostov nieźle się broni. Zaparkowali autobus i wychodzą dwoma, maksymalnie trzema zawodnikami do kontry, dlatego też kompletnie nam nie zagrażają. Taka taktyka jednak sprawia, że gdy im bliżej podchodzimy do ich pola karnego tym jest ciaśniej i ciężko cokolwiek zrobić, dlatego w koło gramy do skrzydła i wrzutka, co zaczynało mnie już powoli irytować ale z drugiej strony co się dziwić. Ta bramka Roberta z karnego była nam baaardzo potrzebna. Dobrze, że jeszcze przed przerwą Thomas podwyższył i na drugą połowę wychodzimy w komfortowej sytuacji. Liczę, że dołożymy jeszcze ze dwie, trzy brameczki i będzie wybornie :D

13.09.2016 21:44

@rafalfcmb
http://www.dieroten.pl/art/show/gdzie-zobaczyc-mecz/20256

13.09.2016 19:58

@yvaine25
A to super :)
Sugerowałem się Twoim komentarzem, więc dlatego napisałem, że szkoda, że ani Juliana ani Kingsleya nie ma na ławce.

13.09.2016 19:43

Neuer - Rafinha, Martinez, Hummels, Alaba - Kimmich, Vidal, Thiago - Muller, Lewandowski, Costa

Dobry skład. Rafinha też musi czasem zagrać a w takim meczu spokojnie da sobie radę, jest bardzo dobrym obrońcą. Cieszę się, że Kimmich dostaje szanse od pierwszych minut bo zasłużył sobie chłopak i jestem zadowolony, że Carlo mu wynagradza dobrą dyspozycje w ostatnich dniach.

Szkoda, że na ławce nie znalazł się ani Green ani Coman.

13.09.2016 19:41

Jedyny w swoim rodzaju ;)

Alles Gute!

13.09.2016 18:47

Mam nadzieję, że pobijemy ten rekord bo nie ukrywajmy to spotkanie musimy wygrać.

13.09.2016 18:37

Z przewidywanego składu naszych jutrzejszych rywali nie znam żadnego zawodnika :D Gramy u siebie, jesteśmy absolutnymi faworytami, nie widzę innej opcji niż pewne zwycięstwo kilkoma bramkami. Ja dałbym zagrać kilku innym piłkarzom w tym spotkaniu bo nie oszukujmy się, rywal nie jest zbyt wymagający, choć oczywiście to Liga Mistrzów i nikogo nie można tu lekceważyć.

Mój skład:
Neuer - Lahm, Martinez, Hummels, Bernat - Kimmich, Vidal - Costa, Muller, Ribery - Lewandowski

Do tego w drugiej połowie przy korzystnym wyniku Green, Rafinha i Sanches.

Mia San Mia!

12.09.2016 18:13

@gregor
Przecież nigdzie nie napisałem, że po powrocie Boatenga Javi będzie tylko zmiennikiem. Wręcz przeciwnie. Niemiec będzie musiał nieźle się wysilić na treningach bo na razie Martinez z Hummelsem w każdym meczu na zero z tyłu. A tak w ogóle to jak już kogoś Boa miałby zastąpić to dałbym go za Matsa a nie Javiego. Hiszpan jest w wyśmienitej formie i grzechem byłoby go posadzić na ławce.

12.09.2016 18:01

Oby tylko tym brakiem rotacji nie przeforsował zawodników. Na razie wszystko wygląda fajnie. Jest atmosfera, są wyniki, dlatego też zaufam Carlo i wierzę, że wie co robi, a raczej wie :)

12.09.2016 17:56

Javi nie wróci już na "6". Takie jest moje zdanie. Na ten moment nasza podstawowa para stoperów to Martinez - Hummels. Boa miał kontuzje i nie ma dla niego żadnych ulg. O miejsce w składzie musi walczyć. Dopóki gramy na zero z tyłu i dopóki nasi defensorzy nie popełniają błędów (choć ostatni występ Hummelsa był słabszy) to według mnie nie ma co zmieniać środka obrony.

12.09.2016 17:51

Według mnie nie ma co jeszcze wystawiać Comana w pierwszym składzie. Wrócił Costa, on powinien wejść na skrzydło za Mullera, a Thomasa przesunąć za Roberta i zmienić formację na 4-2-3-1. Wysunięty Lewandowski, za nim Muller, na skrzydłach Ribery i Costa.

FCB!

12.09.2016 17:44

@kubla
Ma do rzeczy bardzo dużo bo jak przyjdzie mecz z lepszym klubem gdzie Lewy nie będzie miał już tylu sytuacji tylko tak jak wspomniałem wcześniej jedną czy dwie to przy takiej skuteczności nie zdobędzie bramki a zostanie skrytykowany za zmarnowanie sytuacji.

11.09.2016 16:03

@kubla
Ale przecież ja nie piszę o jego średniej bramek na mecz. Wiem o tym, że ma drugą średnią w całej historii BL bo bębnisz o tym cały czas. Ja piszę o jego skuteczności zdobytej bramki na ilość oddanych strzałów, nie bramki na mecz!
A ta skuteczność kuleje, bo jak pisałem ostatnio, że widziałem komentarz admina, który podawał tą statystykę i Lewego próżno było szukać na wysokiej pozycji. W dodatku nie tylko ja widzę, że Lewy powinien popracować nad tym, bo jest sporo komentarzy o tym na stronce.

11.09.2016 15:36

Ja nigdzie nie napisałem, że winny jest Lewandowski? W dodatku czego on ma być winny? Zwycięstwa? No chyba, że :D Napisałem tylko, że w stosunku do oddanych strzałów powinien zdobywać więcej bramek, po prostu popracować nad wykorzystywaniem 100% sytuacji. Nie mówię, że tych bramek ma mało bo nie ma ale skuteczność to jest jego słaba strona i wiadomo to nie od dziś.

11.09.2016 15:19

Fanboy Muller? Hahahaha, świetne :D

Jak już to Ribery ;) Którego z resztą też umiem zganić jeśli zagra źle, choć ma już swoje lata.

Muller zawalił nam półfinał? Drużyna zawaliła, nie pojedyncza osoba. Gdy odnosi się zwycięstwo to całą drużyną, jeśli odnosi się porażki to także całą drużyną. Trzeba być frajerem żeby zwalić winę na jednego piłkarza za porażkę a gdy przyczyni się do zwycięstwa to mówić, że to sukces drużynowy. Można uznać, że Thomas się do tego w jakimś stopniu przyczynił bo przecież zawalił jedenastkę. Jednak takie rzeczy się zdarzają. On był wtedy naszym podstawowym egzekutorem rzutów karnych i jakby nagle trener powiedział, że kto inny wykonuje (na przykład Vidal) i on by zawalił to by było gadanie czemu Muller nie strzelał? Przecież to nasz pierwszy wybór! Nie dało się tego przewidzieć. Najwięksi karnych nie strzelają. Pozostaje się cieszyć, że w końcu nastąpiła zmiana egzekutora jedenastek i zarówno Lewy jak i Arturo moim zdaniem powinni być głównymi piłkarzami od tego zadania, a Tomek powinien w tym czasie "11" poćwiczyć.

11.09.2016 15:10

@kubla
Tylko tyle umiesz odpowiedzieć? Rzucić wyzwiskiem od hejtera? Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie jestem w niego ślepo zapatrzony. Potrafię i go pochwalić i skrytykować.

11.09.2016 14:59

Haha, widzę kubla w formie. Kilka osób napisało prawdę i od razu nerwica mu się włącza :D Nie ja jedyny widzę, że na ilość oddanych strzałów i klarownych sytuacji Lewy strzela tych bramek po prostu za mało.
Nie chodzi o samą ilość goli, bo jest imponująca, lecz chodzi o to, że w takim klubie najbardziej ofensywny zawodnik będzie miał mnóstwo sytuacji i musiałby nie wiadomo jak się wysilić żeby nie skończyć z bramką. W ostatnim meczu Lewy robił wszystko by tej bramki nie zdobyć pudłując nawet z trzech metrów na pustą bramkę a i tak skończył mecz golem :)

W takim meczu ligowym tych sytuacji ma zawsze sporo bo Bayern po prostu za bardzo odstaje od innych klubów. A w późniejszej fazie LM, gdzie przyjdzie taki półfinał z jakąś hiszpańską drużyną to Robert będzie miał jedną może dwie okazje i żadnej nie wykorzysta bo w lidze wykorzystują jedną na pięć. I co wtedy? To co w ostatnich trzech latach...

11.09.2016 14:49

Długo nie musieliśmy czekać na stratę punktów przez BVB. A przed sezonem było jaranie się 'mocarnym' Dortmundem po transferach przez niektórych. Ta drużyna potrzebuje jeszcze czasu na zgranie bo jest sporo nowych zawodników. Ale i tak drugie miejsce w lidze jest dla nich maksimum na tą chwilę.

Najlepiej od początku wypracować sobie przewagę w postaci kilku punktów, by mieć w razie czego jakiś margines błędu, jeżeli jakiś mecz nam by nie wyszedł. Byle nie za dużą by się nie zdekoncentrować.

10.09.2016 20:22

Nie powiedziałbym. Od jednego i drugiego oczekuje się wiele, jednak nie od razu. Pisząc, że gościu jest drewniany po rozegraniu 30 minut w nowym klubie jest idiotyczne.

10.09.2016 16:08

@FanGraczyBayern
Daruj sobie te swoje marne wnioski. Mourinho debil? A na jakiej podstawie tak twierdzisz? Trochę szacunku.
Sane drewno? Gość wrócił po kontuzji, wszedł z ławki. To był jego DEBIUT! Nasz Renato wczoraj też się nie popisał a nie było takich słów od Ciebie w żadnym komentarzu na jego temat, a Sanches był w identycznej sytuacji co dziś Leroy. Po kontuzji, debiuty, do tego obaj młodzi.

10.09.2016 15:47

Pierwsze 'duże' zwycięstwo Pepa w City. Przeciwko Mourinho, bez Aguero, do tego na wyjeździe.. spory sukces. Mecz świetny, mimo, że w drugiej połowie bramek nie było. Zawodnik meczu w mojej opinii - De Bruyne.

10.09.2016 15:38

@AdiFantasti
Według mnie City prowadzi całkowicie zasłużenie. Praktycznie przez całą połowę dyktują swoje warunki gry a United wyglądało jakby nie miało kompletnie żadnego pomysłu. Obudzili się dopiero ostatnich minutach pierwszej części spotkania.

Mecz przyjemny. Dużo bramek, ciekawych akcji. Szkoda tylko, że gole padały po indywidualnych błędach.

Powiem szczerze, że nie spodziewałem się tak dobrej gry City w tym spotkaniu. Grają na wyjeździe, bez swojego podstawowego napastnika, dodatkowo osłabieni kilkoma kontuzjami, rywal w pełni zdrowy, w formie a tu "Obywatele" mimo wszystko prowadzą. Nadal podtrzymuje moją prognozę przedmeczową, że to spotkanie skończy się remisem, ale nie mogę się doczekać drugiej połowy, bo mecz naprawdę świetny.

10.09.2016 14:35

@gregor
Nie ma szans? To się jeszcze okaże, hehe :D

Jose Mourinho vs Josep Guardiola

Rozegrane mecze między sobą: 16
Zwycięstwa Mourinho: 3
Zwycięstwa Guardioli: 7
Remisy: 6

Dziś szykuje się epickie starcie. Nie dość, że derby Manchesteru to jeszcze pojedynek tych dwóch trenerów. Od razu przypominają się starcia między Barcą a Realem. Dlatego, że City gra na wyjeździe i będzie osłabione brakiem Aguero to obstawiam remis.

10.09.2016 12:05

@Android
"Teraz nie było żadnego klepania. Schalke ciśnie a my strzelamy! :) ..."

Schalke cisnęło? To my chyba inny mecz oglądaliśmy. Przez większość czasu to Bayern był na połowie rywala i to Bayern prowadził grę, co ewidentnie potwierdza statystyka posiadania piłki 65%-35%. Owszem, były momenty słabości, gdzie gospodarzem potrafili nas zepchnąć do głębszej defensywy, lecz to były tylko pojedyncze przypadki.

09.09.2016 23:21

Najważniejsze, że udało się wydrzeć te 3pkt. Powiem szczerze, że nawet trochę szkoda mi się zrobiło zawodników Schalke. Nabiegali się, dali z siebie maksimum a nawet więcej a na koniec i tak zostają z niczym. Nie zmienia to faktu, że pozostawili po sobie dobre wrażenie. Mam nadzieję, że wejdą teraz na odpowiednie tory po tym spotkaniu i zaczną regularnie punktować bo skład mają dobry.

Ogólnie nasz występ mocno przeciętny. W pierwszej połowie przegrana walka w środku pola, w drugiej zaczęło wyglądać to trochę lepiej ale mimo wszystko niewiele wskazywało na to, że zdobędziemy tą bramkę. Mizerniutki Hummels w obronie dziś, na szczęście miał obok świetnego profesora, który od już od początku okresu przygotowawczego trzyma wyśmienity poziom. Liczę, że Mats się przebudzi, bo niby z Werderem nie zagrał źle, ale praktycznie był bezrobotny a na tle już lepszego rywala nie pokazał się z dobrej strony. Jest to świetny obrońca, niczego nie musi udowadniać, być może potrzebuje jeszcze trochę czasu na złapanie rytmu. To jest dopiero początek sezonu.

Jeśli chodzi o debiut Sanchesa to nie można być dla niego zbyt surowym. Owszem, kosztował sporo, wiąże się z nim pewne oczekiwania ale to był dopiero jego pierwszy mecz. Wrócił chłopak po kontuzji, widać było ewidentnie, że jest trochę stremowany, czuł tą presję, która na nim ciążyła. On jest bardzo młody, to jest zawodnik absolutnie na lata dla nas, jestem przekonany, że będzie grał u nas pierwsze skrzypce. Przypomina on mi swoim stylem gry Arturo Vidala. Walczak, z niezłą dynamiką, głową, techniką. Gdy trzeba to strzeli, gdy trzeba to obroni. Brakuje mu jeszcze trochę chłodnej głowy, inteligencji boiskowej i przede wszystkim doświadczenia. Wszystko jednak dopiero przed nim. Jestem pewny, że u nas oszlifują bardzo dokładnie ten piłkarski diament.

Żeby nie było, że same negatywy to teraz trochę pozytywów:
Boki obrony kolejny mecz z rzędu fajnie pracują. Szczególnie David Alaba, jeszcze jak Franck był na boisku to już w ogóle. Schalke bez 100% okazji czyli w sumie dobry mecz ogólnie naszej linii defensywnej w której najgorszy dziś był Hummels jak już wspomniałem. Cieszy bramka Kimmicha. Najpierw gol w reprezentacji, teraz w klubie, rozkręca się chłopak :D Ja przed meczem gdy podawałem swój skład na to spotkanie to od początku postawiłbym na Joshue a nie Renato.
I na koniec tej długiej wypowiedzi wisienka na torcie.. Robert Lewandowski.
Cenię chłopa za to ile strzela bramek ale nie oszukujmy się, pisałem to wiele razy, w takim klubie, z takimi partnerami trzeba by było nie wiem jak się starać by nie skończyć z golem na koncie. Lewy robił dziś wszystko by nie powiększać swojego dorobku bramkowego (nawet spudłował na pustą bramkę z 3 metrów) a i tak się nie udało bo bramkę zdobył. Robert jest naszym najbardziej wysuniętym zawodnikiem i w meczu ma tych okazji najwięcej. Dobrze, że wykorzystał chociaż tą jedną ale zdecydowanie tego meczu nie może zaliczyć do udanych.
Ostatnio przeglądając komentarze widziałem wpis @admina, który podawał statystykę ilości zdobytych bramek do oddanych strzałów czy coś w tym stylu. To Roberta próżno było szukać na tych lepszych pozycjach.

Po dwóch meczach, 6pkt, bilans bramek 8:0. Jest dobrze. Teraz regeneracja i od jutra pełne skupienie na wtorkowym meczu Ligi Mistrzów!

MIA SAN MIA!

09.09.2016 23:16

Najważniejsze, że udało się wydrzeć te 3pkt. Powiem szczerze, że nawet trochę szkoda mi się zrobiło zawodników Schalke. Nabiegali się, dali z siebie maksimum a nawet więcej a na koniec i tak zostają z niczym. Nie zmienia to faktu, że pozostawili po sobie dobre wrażenie. Mam nadzieję, że wejdą teraz na odpowiednie tory po tym spotkaniu i zaczną regularnie punktować bo skład mają dobry.

Ogólnie nasz występ mocno przeciętny. W pierwszej połowie przegrana walka w środku pola, w drugiej zaczęło wyglądać to trochę lepiej ale mimo wszystko niewiele wskazywało na to, że zdobędziemy tą bramkę. Mizerniutki Hummels w obronie dziś, na szczęście miał obok świetnego profesora, który od już od początku okresu przygotowawczego trzyma wyśmienity poziom. Liczę, że Mats się przebudzi, bo niby z Werderem nie zagrał źle, ale praktycznie był bezrobotny a na tle już lepszego rywala nie pokazał się z dobrej strony. Jest to świetny obrońca, niczego nie musi udowadniać, być może potrzebuje jeszcze trochę czasu na złapanie rytmu. To jest dopiero początek sezonu.

Jeśli chodzi o debiut Sanchesa to nie można być dla niego zbyt surowym. Owszem, kosztował sporo, wiąże się z nim pewne oczekiwania ale to był dopiero jego pierwszy mecz. Wrócił chłopak po kontuzji, widać było ewidentnie, że jest trochę stremowany, czuł tą presję, która na nim ciążyła. On jest bardzo młody, to jest zawodnik absolutnie na lata dla nas, jestem przekonany, że będzie grał u nas pierwsze skrzypce. Przypomina on mi swoim stylem gry Arturo Vidala. Walczak, z niezłą dynamiką, głową, techniką. Gdy trzeba to strzeli, gdy trzeba to obroni. Brakuje mu jeszcze trochę chłodnej głowy, inteligencji boiskowej i przede wszystkim doświadczenia. Wszystko jednak dopiero przed nim. Jestem pewny, że u nas oszlifują bardzo dokładnie ten piłkarski diament.

Żeby nie było, że same negatywy to teraz trochę pozytywów:
Boki obrony kolejny mecz z rzędu fajnie pracują. Szczególnie David Alaba, jeszcze jak Franck był na boisku to już w ogóle. Schalke bez 100% okazji czyli w sumie dobry mecz ogólnie naszej linii defensywnej w której najgorszy dziś był Hummels jak już wspomniałem. Cieszy bramka Kimmicha. Najpierw gol w reprezentacji, teraz w klubie, rozkręca się chłopak :D Ja przed meczem gdy podawałem swój skład na to spotkanie to od początku postawiłbym na Joshue a nie Renato.
I na koniec tej długiej wypowiedzi wisienka na torcie.. Robert Lewandowski.
Cenię chłopa za to ile strzela bramek ale nie oszukujmy się, pisałem to wiele razy, w takim klubie, z takimi partnerami trzeba by było nie wiem jak się starać by nie skończyć z golem na koncie. Lewy robił dziś wszystko by nie powiększać swojego dorobku bramkowego (nawet spudłował na pustą bramkę z 3 metrów) a i tak się nie udało bo bramkę zdobył. Robert jest naszym najbardziej wysuniętym zawodnikiem i w meczu ma tych okazji najwięcej. Dobrze, że wykorzystał chociaż tą jedną ale zdecydowanie tego meczu nie może zaliczyć do udanych.
Ostatnio przeglądając komentarze widziałem wpis @admina, który podawał statystykę ilości zdobytych bramek do oddanych strzałów czy coś w tym stylu. To Roberta próżno było szukać na tych lepszych pozycjach.

Po dwóch meczach, 6pkt, bilans bramek 8:0. Jest dobrze. Teraz regeneracja i od jutra pełne skupienie na wtorkowym meczu Ligi Mistrzów!

MIA SAN MIA!

09.09.2016 23:07

Słabiutka pierwsza połowa. Schalke przygotowało się do tego spotkania naprawdę solidnie i postawili dziś nam niezły opór. Brakuje chyba najbardziej Vidala, takiego generała środka pola. Sanches nie zastępuje go na razie tak jak należy. Jest chłopak trochę stremowany, gra niepewnie, czuje pewnie tą presję dobrego występu którego się od niego wymaga.

Bardzo się cieszę, że współpraca między Alabą a Riberym znów wróciła. Gdy Franck był kontuzjowany to brakowało tego a jak jest zdrowy i gra to widać gołym okiem, że się szukają wzajemnie. Oni dziś tylko próbują coś ciągnąć. Reszta bardzo przeciętnie. Liczę, że w drugiej połowie dalej będziemy dobrze grali w obronie (bo gramy w defensywie świetnie, Schalke nie stworzyło sobie 100% sytuacji) i z przodu dołożymy tą bramkę na wagę trzech punktów.

Mia San Mia!

09.09.2016 21:32

@vonBaron
Wypożyczyli.

Liczę dziś na 3pkt. Od początku trzeba zacząć regularnie punktować.
Arturo późno wrócił ze zgrupowania reprezentacji, więc jego występ dziś jest niepewny. Dobrą wiadomością jest fakt, że Costa jest w 100% gotowy lecz nie zagra od pierwszych minut (z przodu wystąpią Franck, Robert i Thomas).

Mój skład:
Neuer - Lahm, Martinez, Hummels, Alaba - Kimmich, Alonso, Thiago - Muller, Lewandowski, Ribery

Mia San Mia!

09.09.2016 16:28

Nie ma co się pozbywać zawodnika z pierwszej "11". Nowy kontrakt moim zdaniem to tylko formalność. Wierzę, że w tym sezonie ominą go urazy i będzie trzymał swoją formę od początku sezonu cały czas. Mimo wieku jest jeszcze w stanie swoją grą sprawić nam wiele radości.

Najważniejsze jest to aby pozostał zdrowy. Na razie jest super.

FCB!

08.09.2016 17:02

Arturo Vidal dopiero dziś wrócił ze zgrupowania i pojedzie z drużyną do Gelsenkirchen. Jego występ nie jest jednak pewny. Wszystko zależy od tego jak zawodnik będzie się czuł. Jeżeli będzie wypoczęty i gotowy do gry to zagra jeżeli będzie zmęczony to jest szansa na debiut Sanchesa.

Douglas Costa jest już w 100% zdrowy i gotowy. Brazylijczyk nie zagra jednak w jutrzejszym meczu od początku. Trójkę ofensywną będą tworzyć Ribery, Muller i Lewandowski.

08.09.2016 16:54

@Piotrek89r
Występ Comana jest raczej wykluczony.

Nasza sytuacja kadrowa prezentuje się bardzo dobrze. Aktualnie kontuzjowany jest Boateng, Badstuber, Coman i Robben. Nie są to na szczęście poważne kontuzje.

Cieszę się, że do składu wraca i Sanches i prawdopodobnie Costa.

07.09.2016 20:43

Cieszę się, że Carlo czuje się u nas swobodnie.

07.09.2016 20:38

http://footroll.pl/dobry-ziomek-bayern-funduje-transfery-innym/

Bardzo ciekawa sytuacja. Z jednej strony może się to okazać genialnym ruchem bo jeżeli faktycznie Gnabry sprawdzi się w tym Werderze to będziemy mieli zawodnika przyszłościowego za nędzne 5mln euro. Jeżeli jednak się nie sprawdzi to 5mln euro straciliśmy 'fundując' zawodnika Werderowi.

Jestem bardzo ciekaw czy to w ogóle jest prawda czy tylko wymysły Kickera. Dyrektor sportowy Bremy temu zaprzecza.

01.09.2016 15:35

Tymczasem Dante na swoim facebooku wyjaśnia. Pisze między innymi, że Pep to najlepszy trener pod względem taktycznym tylko trochę mniej rozmawia z zawodnikami od innych trenerów, na swój sposób. Jest mu bardzo wdzięczny za to, że pomógł mu w futbolu i szanuje go.

"I gave an interview to the German magazine Sport Bild and apparently what I said just came out of a misguided way. What I said is that Pep as tactical coach is the best, but he spoke less than the other coaches I had, but each has its way. I respect Pep and he's a coach who helped me a lot in football. He was a guy who taught me a lot and I would never speak anything against his person."

;)

31.08.2016 22:16

Widzę, że po pierwszej jak i na razie ostatniej aktualizacji, która była 5 godzin temu jest cisza.
Nie zanosi się na żadne zmiany kadrowe już u nas, ale trzeba zachować cierpliwość do końca, bo wiemy, że zarząd lubi zaskakiwać i robić transfery po cichu. Jednak jakoś wierzyć mi się już nie chce, że ktoś jeszcze miałby przyjść.

Ogólnie ciekawy jestem czy będzie jeszcze jakaś transferowa bomba na świecie w tym ostatnim dniu okienka.

31.08.2016 16:34

@Android
"...Ile jeszcze osób musi hiszpana skrytykować byście przejrzeli na oczy?..."

Napisałeś to tak jakby go już skrytykowała masa osób. Ja natomiast wiem tylko o pojedynczych przypadkach, którym nie wyszło za Guardioli tak jak wspomina @Rizzitelli. Gdy był naszym trenerem to trzy czwarte naszej kadry było nim zachwycone i w mediach mówiło, że jest geniuszem taktycznym. Ty i jeszcze kilkanaście innych anty fanów Pepa mieliście jednak swoje odmienne zdanie i nieważne było to, że wypowiadają to zawodnicy, którzy mają z nim styczność codziennie i chyba lepiej wiedzą jaki jest.

Gdy dany trener przestaje być szkoleniowcem danej drużyny to zawsze znajdą się pojedyncze osoby, które wyżalą się w mediach co im się nie podobało jednak u tego trenera. Tak jest w każdym zespole. Nie ma takiego trenera, który by pasował każdemu.

31.08.2016 16:25

Mnie też nie szkoda. Jestem za tym aby odszedł do tego Werderu, wzmocnił Bundesligę i najpierw udowodnił, że jest po prostu na tyle dobry by grać w takim klubie jak Bayern.

FCB!

31.08.2016 16:11

@Piotrek89r
"@Riberyy007 Chłopak miał rok do końca kontraktu (mówił otwarcie, że nie chce przedłużać). Do tego ma 21 lat... Grałbyś nim w ostatnim sezonie w 1 skladzie i "nabijał jego skile i wartość" dla innego klubu?..."

Ciężko stwierdzić. Jeżeli jest w pełni profesjonalistą to zawsze powinno się liczyć dla niego dobro drużyny dla której aktualnie gra. W dodatku on w Arsenalu nie gra od tego sezonu, tylko gra od paru lat i na palcach jednej ręki można policzyć jego występy w pierwszym składzie.

Ja o nim usłyszałem jakieś dwa czy trzy lata temu. Już wtedy mówiło się, że ma duży talent i Arsenal ma przyszłościowego zawodnika u siebie w składzie. Od tamtej pory do dziś nie zaistniał w klubie z Londynu.

Według mnie chłopak prezentuje poziom zbliżony do naszego Greena. Do tego ten sam wiek.

30.08.2016 22:20

@AdiFantasti
Dokładnie. Zgadzam się. Najpierw niech udowodni swoją wartość bo w Arsenalu tego nie zrobił, nie mógł się przebić do składu, to co dopiero by było w Bayernie. Na razie to chyba zasiliłby tylko nasze rezerwy. Jeżeli nie możemy go kupić a potem od razu wypożyczyć to trudno. Niech idzie do tego Werderu, wzmocni Bundesligę i jeżeli będzie się wyróżniał to wtedy na pewno ktoś z większych klubów zwróci na niego uwagę (być może w tym Bayern).

30.08.2016 21:53

@FanGraczyBayern
Zachowaj te swoje dziecinne wpisy dla siebie. To, że nastały jakieś nowe okoliczności oddalające tego zawodnika od przejścia do nas to nie znaczy, że masz wypisywać tu swoje żale. Trochę pokory i cierpliwości. Jak Bayern będzie chciał tego zawodnika to go kupi, jeżeli przejdzie do Werderu prosto z Arsenalu to znaczy, że nie był to priorytetowy transfer.

A co Wenger źle robi dając grać ukształtowanemu już Walcott'owi i Oxlade'owi? To tak samo jak u nas by Ancelotti wystawiał Greena i Benko zamiast Ribery'ego i Costy przykładowo. Dla mnie Gnabry to poziom naszych najlepszych obecnie młodzików takich jak Green czy Benko właśnie, jeżeli miałby przyjść za NIEWIELKIE pieniądze i od razu potem odejść na wypożyczenie to okej, ale jeżeli Bayern miałby dać za niego jakiś duży hajs to jestem przeciw. Na szczęście jestem o to spokojny bo zarząd mądrze dysponuje klubowymi finansami.

30.08.2016 16:24

@Android
Nie, za zasługi nie ma miejsca w składzie dla nikogo. Najważniejsze jest to w jakiej formie jest dany zawodnik.

Jestem pewny, że Carlo zmieni ustawienie. Muller nie jest skrzydłowym i teraz gra tam tylko dlatego, że mamy zdrowego jednego piłkarza na tą pozycję z czterech. Gdy wróci Arjen, Douglas czy Kingsley to Thomas pójdzie na swoją nominalną pozycję czyli za Roberta a nominalny skrzydłowy pójdzie na skrzydło.

30.08.2016 15:01

Gdy Arjen wróci to wątpię, że dalej będziemy grali trójką z przodu (Franck, Robert i Thomas). Kalle bardzo szanuje swoich zawodników (nawet przejął się losem Bastiego, który już naszym piłkarzem nie jest) i na pewno Robben nie będzie grzał ławy bo po pierwsze jest to dalej zawodnik klasy światowej a po drugie nie gra u nas od wczoraj i jest zasłużonym Bawarczykiem. Mr. Wembley i wszystko w temacie.

Pogodzi się wszystkich na boisku i obstawiam, że zmienimy formację z 4-3-3 na 4-2-3-1. Aktualnie 4-3-3 wydaje się najrozsądniejszą i najlepszą taktyką ale gdy wróci Costa Coman czy Robben to Muller na bank zostanie przesunięty za Roberta a na prawe skrzydło wejdzie ktoś z wspomnianej wracającej trójki. Kadra będzie mega mocna jak wszyscy będą zdrowi, a już to niedługo może się stać, no chyba, że (odpukać) ktoś złapie kontuzję na reprezentacji.

30.08.2016 13:55

@KingWizard
"...Według mnie Lewandowski będzie przeciągał tak długo aż dadzą mu jakiś bardzo wysoki kontrakt."

Do tego prawdopodobnie nigdy nie dojdzie. Kosmicznej kasy (takiej jaką on pewnie oczekuje) to nie dostanie od zarządu. Według mnie jest możliwe jego odejście po sezonie bo będzie to ostatni dzwonek na przejście do takiego Realu, który podobno jest jego marzeniem. W 2018 roku tak jak wspomniałeś będzie miał 30 lat, będzie dalej świetnym napastnikiem bo jego forma fizyczna jest teraz imponująca ale Real pewnie nie będzie chciał tyle czekać a wątpię też w to, że Robert bierze jakiś inny klub pod uwagę. Zarząd zapewne nie będzie chciał dopuścić do sytuacji gdzie miałby odejść za darmo.

Więc albo zgodzi się na warunki kontraktowe zarządu i zostanie z nami na dużo dłużej albo odejdzie jak nie po tym to po następnym sezonie.

30.08.2016 13:00

Ja do tego zawodnika kompletnie nie jestem przekonany. Pierwszy raz usłyszałem o nim jakieś dwa czy trzy lata temu jak miał się powoli przebijać do pierwszego składu Arsenalu. Do tego czasu się przebija... Na IO grał fajnie ale też przeciwników nie miał wymagających, nie oszukujmy się. Jest w wieku naszego Greena i moim zdaniem prezentuje zbliżony poziom do reprezentanta USA.

Jeżeli faktycznie miałby być to jakiś ogromny talent to odgrywałby znacznie większą rolę w Arsenalu.

Drogi pewnie by nie był ze względu na kończący się kontrakt i ta opcja wypożyczenia od razu by wydawała się dobra.
Jest Niemcem i to jest plus. Mam nadzieję jednak, że nie dojdzie do tego transferu, ale jeżeli dojdzie to spokojnie jestem w stanie zaufać zarządowi i wierzę, że wiedzą co robią, bo akurat jeśli chodzi o transfery to Kalle z resztą bardzo dobrze wykonują swoją robotę.

30.08.2016 12:46

@FanGraczyBayern
Lada moment? Słyszę to już od kilku miesięcy. Z tego co wiem to Lewy powiedział, że nie ma pośpiechu z decyzją i skupia się na razie tylko na grze w piłkę. Ja nie jestem taki pewny czy przedłuży z nami ten kontrakt, ba, nawet wydaje mi się, że jest to ostatni sezon Lewego u nas.

30.08.2016 12:35

Czyli teraz tak będziemy wybierać zawodnika miesiąca? Już nie przez ankiety?

Oceny wydają się zasłużone. Z BVB Lewy zagrał słabo ale w następnych dwóch meczach był najlepszy na boisku, więc sprawiedliwie otrzymał najwyższą średnią not w miesiącu sierpień.

29.08.2016 21:52

@superbayern
"Już niedługo Mourinho pokaże co jest warta taktyka Guardioli."

Ta.. Tak jak pokazał za czasów gdy trenowali Real i Barce, hehe :D

29.08.2016 13:04

@gregor
Obejrzałem ich pierwszą kolejkę z Sunderlandem oraz pierwszy mecz ze Steuą w el. do LM. Z dzisiejszego meczu obejrzałem tylko skróty.

Widać gołym okiem, że pomału zarysowuje się filozofia Guardioli w tym klubie. Długie utrzymywanie się przy piłce. Szukanie nowych pozycji zawodnikom (Kolarov na środku obrony, Silva cofnięty pomocnik). Na razie mają komplet zwycięstw, 5 z rzędu. Dużo jest do poprawy ale to są dopiero początki Hiszpana w tym klubie.

City będzie groźne. Nie wygląda to jeszcze pewnie tak jakby kibice tego oczekiwali ale z czasem będzie lepiej.
Nie przyszło im się jeszcze mierzyć z solidniejszym klubem ale są chyba głównymi kandydatami do wygrania ligi angielskiej w tym sezonie, mają bardzo silną kadrę a Pep na pewno to dobrze poukłada.

@Android
Teodorczykowi dobrze zrobiły te przenosiny do Belgii. Jak na razie błyszczy formą od początku sezonu i fajnie by było jakby prezentował się tak dalej przyzwoicie to Robert czy Arek nie musieliby w każdym meczu reprezentacji grać po 90 minut.

Tutaj kilka ciekawych artykułów jeżeli ktoś nie może spać a ma chęć poczytać sobie o Bundeslidze :)

http://footroll.pl/zapowiedz-nowego-sezonu-bundesligi/
http://footroll.pl/napisac-takim-meczu-bayern-gwalci-a-lewy-wali-hat-tricka/
http://footroll.pl/podsumowanie-1-kolejki-bundesligi/

28.08.2016 23:29

http://www.meczyki.pl/newsy/neuer-lewandowski-to-zabojca-w-polu-karnym/36283-n
http://www.meczyki.pl/newsy/piszczek-bayern-znow-moze-byc-nieosiagalny/36307-n

Krychowiak przechodził do PSG z myślą o zdobyciu w końcu czegoś innego niż trofeum LE. Musi zaczekać na swoją szansę. Trenerem drużyny z Paryża jest osoba, która zna go bardzo dobrze. W Sevilli Polak grał w pierwszym składzie, tu jest większa konkurencja ale jestem przekonany, że prędzej czy później tą szansę otrzyma. Pierwszy mecz spędził na trybunach, teraz już znajduje się na ławce rezerwowych, dziś może z tej ławki już wejdzie, jeśli nie to następnym razem, potem przyjdą częstsze występy w pierwszym składzie. Krycha to świetny zawodnik, poradzi sobie.

28.08.2016 22:08

Według mnie nasza sytuacja w środkowej części boiska wygląda bardzo dobrze. Zakupiliśmy jeszcze Sanchesa i wydaję mi się, że jakby miał przyjść ktoś jeszcze do tego środka to byłby już zbyt duży ścisk.

Żeby nie było to uważam, że Fabregas jest bardzo dobrym zawodnikiem. Ma w swoim CV wielkie kluby. Uwielbiam zawodników o takiej charakterystyce, jak Cesc czy na przykład Ozil. Świetny przegląd pola, bardzo dobre podania, kreatywność. Potrafi wykręcić świetne liczby w asystach w sezonie. Myślę, że minusem i to sporym są jego wahania formy.

W dodatku tak jak wspomniałem na początku. Moim zdaniem kolejny transfer do środka pola jest zbędny.

28.08.2016 20:47

@Bayern022
Podobni zawodnicy. Obaj cechują się świetnym przyspieszeniem, szybkością, dynamiką. Obaj są skrzydłowymi.
Coman jest młodszy rocznikowo dwa lata i zapłaciliśmy (a w sumie to dopiero zapłacimy) za niego 28mln. Za Sterlinga to trzeba by było dać z dwa razy więcej. W dodatku Raheem to teraz dopiero zaczął fajnie grać, jak Guardiola przyszedł i zaczął wystawiać go na prawym skrzydle, nie na lewym tak jak to najczęściej występował. Wcześniej to tak kolorowo nie wyglądało. Przyszedł za 50 baniek a już po kilkunastu występach można było wywnioskować, że prawdopodobnie tyle hajsu poszło w błoto.

Myślę, że są na podobnym poziomie ale biorąc pod uwagę te fakty co wypisałem wyżej cieszę się, że to właśnie my mamy Kingsleya.

Oboje są bardzo młodzi i mogą zostać genialnymi zawodnikami w przyszłości. Sterling już robi zauważalne postępy przy Guardioli i ma teraz chłopak trzy lata by w pełni wykorzystać lekcje u Hiszpana, bo przy Pepie może się solidnie rozwinąć.

Ja liczę, że Coman zostanie z nami jak najdłużej i w przyszłości będzie naszym pierwszym skrzydłowym. Jednak tak jak mówię - on ma dopiero 20 lat, dużo zależy od tego jak się dalej będzie rozwijał. Talent na pewno ma i gra też w jednym z najlepszych klubów świata, z wieloma świetnymi piłkarzami, z wspaniałym trenerem, ma się od kogo i czego uczyć. Szkoda, że złapał tą kontuzję ale liczę, że zaprezentuje się w tym sezonie co najmniej tak dobrze jak w poprzednim i nasz zarząd nie będzie miał już żadnych wątpliwości co do tego by wykupić go z Juve.

28.08.2016 19:32

@Android
Głównym zadaniem Lahma jest gra w obronie bo jest obrońcą, nie zdobywanie bramek. Tak jak napisał Patryk, nasz kapitan rzadko strzela, ale jak już zdobędzie tego gola to jest taka specjalna radość z jego trafienia, przynajmniej u mnie.

Z tak grającym Werderem to tylko Manu chyba w tym meczu nie był pod polem karnym rywala (chociaż kto to tam wie :D) Dlatego Philipp często gościł w polu karnym rywala i dostał okazję strzelecką, którą wykorzystał.

Za Guardioli Lahm zdobył swój dublet i to też w meczu z Werderem i też wygranym 6:0, więc jak znów zaczął strzelać.. on już strzelał ;)

28.08.2016 12:37

@gregor
"Carlo jest na pewno lepszym trenerem..."

Są ludzie, którzy uważają, że Ancelotti jest lepszy a są ludzie, którzy uważają, że Guardiola jest lepszy, jeszcze są tacy, którzy twierdzą, że oboje prezentują taki sam poziom, więc nie pisz takich rzeczy w takiej oczywistości, chyba, że mówisz za siebie ale w ogóle to tak nie brzmiało.

Zobaczymy co Scholl i reszta tutaj powie jak przyjdzie kryzys za Carlo, a na pewno taki będzie. Widzę, że hurraoptymizm panuje tutaj niesamowity. Rozumiem, że wynik i styl gry był świetny jak na tak wczesną fazę ale my graliśmy z drużyną, którą ostatnimi czasy regularnie lejemy. Kilkanaście dni temu z lepszym przeciwnikiem - BVB już tak to kolorowo nie wyglądało. Trzeba zachować spokój i koncentracje cały czas by od początku sezonu wypracować sobie przewagę w postaci kilku punktów.

28.08.2016 12:26

Rywal spokojnie do oklepania. Dzisiaj dostali u siebie z Wolfsburgiem 2-0. Dla mnie jest to kandydat do spadku w tym sezonie. Jesteśmy zdecydowanym faworytem w tym starciu i nie widzę innej opcji niż awans.

28.08.2016 00:05

Co do wczorajszego meczu:
Mimo, że to tylko Werder, który i tak dostaje baty od nas w ostatnim czasie regularnie to nie spodziewałem się aż tak dobrej gry i takiego wysokiego wyniku. To był pokaz siły Bayernu. Werder grał tak jakby był przedstawicielem drugiej czy trzeciej ligi a nie BL. Dobra gra w obronie, jeżeli przez większość spotkań w tym sezonie tak to będzie wyglądało to Manuelowi będzie chyba trzeba jakiś leżak załatwić i książkę bądź tv, w zależności co lubi bardziej :D

Cieszy skuteczność Lewego od początku, który widać, że zaczął ten sezon na pełnej pompie. Bardzo dobra gra w obronie o której już wspomniałem. Dobra forma Francka, który trzyma dyspozycje od meczów towarzyskich i oby trzymał jak najdłużej. Jedyne co mi szkoda tylko po wczorajszym meczu to to, że Thomas nie zdobył bramki. Miał chłop pecha i zasługiwał na tego gola. Jednak wczoraj genialnie wykładał piłki kolegom z drużyny.

Nie ma chyba słabych punktów personalnych po wczorajszym spotkaniu. Błędy na pewno były. W dodatku wciąż Carlo pracuje tu bardzo krótko i zawodnicy wciąż się uczą jego taktyki i filozofii.

Początek sezonu jednak bardzo obiecujący. Narobili mi tylko apetytu na więcej. Już nie mogę się doczekać kolejnego meczu :D Po pierwszej kolejce pewny fotel lidera, ciekawe czy zostaniemy już na nim aż do ostatniej kolejki..

Mia San Mia!

27.08.2016 22:44

Mam nadzieję, że rozpoczniemy sezon od zwycięstwa. Wiadomo, nie ma co się nastawiać na jakąś niesamowitą grę i wynik bo to jest jeszcze za wcześnie co pokazał chociażby mecz z Dortmundem, jednak oczywiście celem są 3pkt, każdy inny wynik będzie tu niespodzianką.

Mój skład na dziś:
Neuer - Lahm, Martinez, Hummels, Alaba - Vidal, Alonso, Thiago - Muller, Lewandowski, Ribery

Co do wczorajszego losowania Ligi Mistrzów to oczywiście celem jest pierwsze miejsce jednak łatwo ono na pewno nam nie przyjdzie bo będziemy musieli dwa razy zmierzyć się z zeszłorocznym finalistą tych rozgrywek. Do tego znów wyjazd na Rosję.

Szkoda, że do naszej grupy nie wpadła Legia bo wtedy byłaby szansa pojechać do Warszawy i zobaczyć mecz na żywo a tak to następna taka okazja może zdarzyć się za kolejne 20 lat :P Co do grupy mistrzów Polski to powiem tylko, że mają przechlapane. W każdym meczu powinni gryźć trawę i przegrać jak najmniejszą ilością bramek by nie przynieść wstydu polskiej piłce, która i tak nie ma najlepszej opinii.

http://www.meczyki.pl/newsy/ronaldo-gra-z-legia-bedzie-nowym-doswiadczeniem/36126-n

26.08.2016 17:22

@Anakondrzej
Tak, Arsenal to bardzo dobry zespół. Jednak jest przynajmniej o półkę niżej niż te najlepsze tj. Bayern, Barca czy Real.
Przede wszystkim nie mają szerokiej ławki a to jest bardzo ważne bo przy większej ilości kontuzji w zespole mają problem. Z jednej strony faktycznie mogą się cieszyć, że uniknęli tych największych potęg jednak z drugiej zagrają z PSG, które z roku na rok rośnie w siłę i moim zdaniem "Kanonierzy" są głównym kandydatem do zajęcia drugiego miejsca w tej grupie.

26.08.2016 17:14

Jego powrót chyba zapowiadano nieco później. Jeżeli faktycznie jest już gotowy by wyjść na boisko nawet na te parę minut to się cieszę. Mam jednak nadzieję, że nie został powołany do kadry meczowej w pośpiechu. Ja chyba mimo wszystko nie ryzykowałbym i pozostawiłbym Portugalczyka na ławce przez całe 90 minut. Poradzimy sobie bez niego spokojnie a nie ma co jeszcze ryzykować.

FCB!

26.08.2016 17:10

Dante odchodzi z Wolfsbruga do ligi francuskiej, konkretniej do Nicei.

23.08.2016 14:34

Nie istotne jest do jakiej grupy trafimy. Naszym celem jest wyjście z niej z pierwszego miejsca. Jak co roku.

FCB!

23.08.2016 11:28

@Marienplatz
Jeżeli ktoś tu pajacuje to w tym momencie tylko Ty.

Uczepili się wszyscy tego Francka jak rzep psiego ogona. Przecież nie znają go chyba od wczoraj i wiedzą jaki ma charakter. Oczywiście nie pochwalam takiego zachowania ale niewiele można zrobić w tej sprawie.

Jeżeli Ribery nie złapie kontuzji to wierzę, że w tym sezonie da nam jeszcze sporo radości bo dobrze przepracował okres przygotowawczy co było widać podczas meczy rozgrywanych w ostatnich tygodniach.

23.08.2016 11:17

@Marienplatz
Żeby chociaż coś grał? Być może nie oglądałeś meczy w okresie przygotowawczym ale tam właśnie Ribery błyszczał formą i był naszym najlepszym zawodnikiem, zdecydowanie. Jeden mecz mu nie wyszedł w SPN. Jeżeli będą go w tym sezonie omijały kontuzje to dla mnie jest to pierwszy wybór do składu, nie Costa czy Coman.

22.08.2016 15:48

Na tą chwilę od niego powinno się zaczynać ustalanie składu na mecz. Arturo błyszczy formą od początku rundy wiosennej aż do teraz. Mam nadzieję, że to utrzyma. Jeden z najlepszych zawodników w swojej roli na świecie. Potrafi wszystko, zdobyć bramkę, podać, a co najważniejsze dla swojej pozycji skutecznie odebrać piłkę i przerwać akcję rywala. Do tego biega za dwóch. Świetny transfer i chciałbym by omijały go kontuzje i żeby został u nas jak najdłużej.

FCB!

22.08.2016 15:44

Guardioli już nie ma a masa kontuzji dalej pozostała. Oj, chyba domysł hejterów Hiszpana znów się nie sprawdziły ;)

Szkoda, bo urazy na treningu zazwyczaj są spowodowane niefortunnym/przypadkowym zdarzeniem. Robben już wrócił do treningów. Niedługo także powinien wrócić do gry. Myślę, że nawet mimo tej kontuzji nikogo już nie kupimy.
Choć oczywiście okienko jest jeszcze otwarte kilkanaście dni i nie jest całkowicie wykluczone, że nasza kadra nie ulegnie zmianie.

FCB!

17.08.2016 18:01

Ogłaszanie nas mistrzem Niemiec jeszcze przed rozpoczęciem nowego sezonu nie świadczy zbyt dobrze o tych osobach, które to bezpośrednio wypowiedziały. Trzeba zachować chłodną głowę, zbyt duża pewność siebie może nas zgubić. Należy być skoncentrowanym na swoim zadaniu od pierwszej kolejki. W każdym meczu celem jest zwycięstwo i tym samym 3pkt. Jestem pewien, że nasi zawodnicy są tego wszystkiego świadomi.

Jesteśmy głównym faworytem i z taką kadrą każdy inny wynik niż nasze mistrzostwo będzie sporym zaskoczeniem. Na drugim miejscu obstawiam walkę pomiędzy Borussią Dortmund a Bayerem Leverkusen. W następnej kolejności Schalke i Gladbach. Kandydaci do spadku to w mojej opinii Freiburg i ktoś z dwójki Ingolstadt, Darmstadt.

Mia San Mia!

17.08.2016 17:48

Taka sama formacja obronna jak z BVB zupełnie da sobie radę i z Werderem :)

17.08.2016 17:35

Ależ cudowna wiadomość na koniec dnia! :)

16.08.2016 23:14

Początek miał u nas średni, ale w końcu się zaaklimatyzował i wiosną był w wybornej formie. Mam nadzieję, że ten dobry występ z BVB to zwiastun takich samych albo nawet jeszcze lepszych występów w nadchodzącym sezonie.
Całe szczęście, że nie złapał teraz kontuzji.

Mia San Mia!

16.08.2016 12:14

Obstawiam, że nowym kapitanem zostanie Manu z racji tego, że był on pierwszy wyborem gdy Bastiana nie było na boisku. Jerome to fantastyczny zawodnik i jestem przekonany, że spokojnie by sobie poradził także z tym zadaniem. Myślę, że zostanie jednak tylko zastępcą Neuera w tej funkcji.

FCB!

16.08.2016 12:10

Ból dupy w tych wypowiedziach idzie wyczuć na kilometr... Fakt, Ribery przesadził z reakcją i faktycznie trochę mu się upiekło ale Passlack też nie jest święty. Na powtórkach widać, że jeszcze trochę a by wskoczył na Francka przy tym faulu.

A zawodnicy Borussi poszli się wyżalić mediom... Żałosne.

16.08.2016 12:05

Fajnie, że udało się wygrać ten towarzyski puchar po 4 latach. Dobra gra w obronie, ale także Manu musiał kilka razy pokazywać swoje umiejętności. Styl pozostawia wiele do życzenia, ale tak już będzie coraz częściej. Najważniejsze są wyniki. Gratulacje Panowie! Carlo, Twoje pierwsze trofeum w Bayernie w tym sezonie, oby nie ostatnie ;)

http://www.meczyki.pl/newsy/bayern-juz-wygrywa-w-niemczech-superpuchar-na-poczatek/35340-n

MIA SAN MIA!

14.08.2016 22:52

@matix96
Ale przecież Franck jest taki nie od dziś. Zbyt szybko się denerwuje, to prawda, ale tego się już nie zmieni. Trzeba spojrzeć na jego pozytywne strony, a tych ma zdecydowanie więcej :)

14.08.2016 21:37

@Bart88
Gdzie Ty tu widzisz jakieś podsumowania? Człowieku, ja wyraziłem tylko swoją opinię na temat tego co widziałem w ostatnich 45 minutach.. :D

14.08.2016 21:34