DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Riberyy007 Strona 9

Na głębszą ocenę i analizę przyjdzie jeszcze czas. Teraz na świeżo nie ma co bo emocje są zbyt duże. Szczęście z awansu daje się we znaki i to jeszcze po takim meczu. W sobotę jednak musi być lepiej i to zdecydowanie. Dobrej nocy wszystkim!

MIA SAN MIA!

25.10.2017 23:42

I proszę bardzo, piękny obrazek Kalle i Uli się ściskają :) To dla tych co twierdzą, że Bayernem rządzą osobno i nie cieszą się ze wspólnych bramek i sukcesów.

NAJWAŻNIEJSZE, że jest ten pieprzony awans... ale zasłużyliśmy na niego, trzeba powiedzieć krótko. Gra jednak pozostawia mnóstwo do życzenia, szczególnie patrząc na fakt, że graliśmy długi czas zawodnika więcej.

MIA SAN MIA!

25.10.2017 23:37

BRAWOOOO Sven! W najważniejszym momencie!

25.10.2017 23:34

Wszystko w środek... Zostałby Ulreich na środku raz...

25.10.2017 23:33

Dawaj Sven! Pomóż nam!

25.10.2017 23:32

Szkoda, karne to loteria. Miejmy nadzieję, że szczęście będzie dziś po naszej stronie i awansujemy dalej. Tak czy siak, bardzo słaby mecz w naszym wykonaniu. Przez pół meczu graliśmy jednego więcej a w dodatku straciliśmy bramkę. Nawet jeżeli uda się awansować to nie był to udany występ.

MIA SAN MIA!

25.10.2017 23:27

Spalony ewidentny Wernera. Niestety ale szykują się karne.

25.10.2017 23:18

Sytuacji było mnóstwo w dogrywce. Jeszcze jest 10 minut ale kurde, już tu dawno po meczu powinno być.

25.10.2017 23:12

Pięknie Javi skasował, jak profesor tego Wernera.

25.10.2017 23:04

Co tu się dzieje? Czemu nic nie chce wpaść?!

25.10.2017 23:02

Wriedt będzie bohaterem :D

25.10.2017 22:59

Aleeeee szkoda :/ Powinno być po meczu

25.10.2017 22:58

W dogrywce pykniemy na 2:1, zobaczycie :D

25.10.2017 22:43

Nie, Costa nie wróci. Uli dał jasno do zrozumienia, że Douglas jest typem 'najemnika'. Dla niego najważniejsza jest kasa i tyle a w Bayernie dla takich ludzi nie ma miejsca.

25.10.2017 22:40

Dopiero wróciłem do domu i widzę, że grając jednego więcej straciliśmy bramkę i ogólnie ciekawie nie jest.

25.10.2017 22:26

Zobaczymy czy Coman utrzyma formę na dłuższą metę i przede wszystkim na najważniejszą część sezonu. Franck niech spokojnie wraca, nie spieszy się by potem rozegrał już sezon do końca. Choć postępy robi zaskakująco szybko. Już ma kontakt z piłką a dopiero końcówka października. Mimo wszystko jednak zapewne będzie zdrowy, gotowy i dostępny na 100% na rundę rewanżową.

FCB!

25.10.2017 12:43

Trener Lipska po wylosowaniu nas był zadowolony i szczęśliwy bo widział nas w małym jeszcze wówczas kryzysie. Patrząc na nasze ostatnie wyniki mina na pewno mu nieco zrzedła ;) Zawodnicy doskonale wiedzą a także trener, że nie ma opcji by dzisiaj odpaść. Trzeba wygrać i pokazać Lipskowi, że jeszcze nie ta liga dla nas... Mimo naszych sporych braków kadrowych.

Mój skład:
Ulreich - Kimmich, Boateng, Hummels, Alaba - Martinez, Vidal - Robben, Thiago, Coman - Lewandowski

MIA SAN MIA!

25.10.2017 12:39

@Rafaelo
Jak to Bild podawał a nie Sky... -> https://www.dieroten.pl/art/show/bild-5-6-tygodni-przerwy-muellera/24490

W takim razie jedyny możliwy skład:
Ulreich - Kimmich, Boateng, Hummels, Alaba - Martinez, Vidal - Robben, Thiago, Coman - Lewandowski

24.10.2017 18:15

Robben gra tak nie od wczoraj i dziwne, że jeszcze ktoś się do tego nie przyzwyczaił. To daje nam więcej dobrego wbrew pozorom. Arjen jest graczem o ponadprzeciętnych zdolnościach indywidualnych i nieraz już sam wygrywał nam mecze.

Szkoda Thomasa. Rzadko zdarzają mu się kontuzje a ta przyszła w najmniej odpowiednim momencie niestety. Przed nami bardzo ważny tydzień. Najpierw trzeba awansować do dalszej rundy PN (inna opcja nie wchodzi w grę) a następnie w weekend potwierdzić, że ten pierwszy mecz nie był przypadkiem i wygrać ponownie inkasując trzy punkty.

W meczu środowym mimo wszystko wystawiłbym Jamesa na "10". Nie można skreślać piłkarza tak szybko. To byłby ważny test dla niego. Jeżeli zawiódłby podobnie jak w meczu ostatnim wtedy szybko z ławki się nie podniesie a wtedy może grać Thiago za plecami RL. W środę nie ryzykowałbym jeszcze z wystawianiem Javiego, więc właśnie Alcantara z Vidalem powinni tworzyć ten duet środkowych pomocników a przed nimi grać James.

FCB!

23.10.2017 15:54

Właśnie, że nie. To kontuzja Thomasa jest większym osłabieniem bo będzie musiał za niego zagrać albo James, który jest bez formy albo Thiago, który nie jest typową "10", tylko takim bardziej kreatorem gry z głębi pola. No chyba, że zmienimy formację i zamiast 4-2-3-1 będziemy grali 4-3-3 i wtedy do Thiago i Vidala dołączy Tolisso ewentualnie zdrowy Martinez.

A co do Matsa to jeśli nie zdąży zagrać z Lipskiem to parę stoperów będą tworzyli Boateng oraz Sule. Wiadomo, że Niklas nie prezentuje tak wysokiego poziomu jak Mats ale raz, że jest młodszy a dwa, że na pewno wiele nie stracimy gdyż były zawodnik Hoffenheim jest bardzo dobrym obrońcą.

23.10.2017 00:16

Jeżeli to prawda to przykra wiadomość. Pech Thomasa niestety nie chce go opuścić. Wracał do formy, z meczu na mecz grał coraz lepiej a tu jak na złość kontuzja. Pozostaje poczekać na oficjalny komunikat klubu i mieć nadzieję, że jego przerwa potrwa mimo wszystko krócej niż półtora miesiąca.

23.10.2017 00:10

Jeżeli będzie zdrowy i gotowy w 100% na Lipsk to powinien wyjść w wyjściowym składzie obok Thiago.

22.10.2017 15:50

Jeszcze czego... Słusznie dostał ją Arjen. Na opaskę kapitańską trzeba sobie zasłużyć przede wszystkim stażem w naszym klubie a nie dawać ot tak ją pierwszemu lepszemu.

22.10.2017 13:19

Nie każdy mecz wygramy po 5:0. Takie mecze jak ten dzisiejszy też się zdarzają, ważne byśmy potrafili je wygrywać :)

21.10.2017 22:58

Lepiej się módlmy by nie było to nic groźnego. Thomas łapie formę i tylko kwestią czasu jest jak stanie się podobną zmorą obrońców co jeszcze nie tak dawno a wtedy jest naszym najlepszym zawodnikiem w klubie.

C'mon Thomas, wracaj szybko!

Mia San Mia!

21.10.2017 22:56

Heh, tak jak się spodziewałem. Nie pokazał nic.

21.10.2017 22:53

@Sopariev
"Te osoby, które do tej pory pisały, że James powinien grać kosztem Mullera (po słynnym "meczu z Schalke") powinny się popukać w czoło. Nie z takim poziomem."

Dokładnie. Gość zagrał jeden dobry mecz i od razu domagano się tu by miał grać kosztem Mullera najlepiej. No to dobra, dziś była rotacja, kilku piłkarzy odpoczywało przed nadchodzącym ważnym tygodniem i dwumeczem z Lipskiem to James dostał szansę pokazania się i co? Tak się pokazał, że został chyba w szatni a na drugą połowę tu już nawet nie wyszedł. A Muller swoim sprytem załatwił nam trzy punkty dziś i pech chciał, że złapał uraz, ciekawe czy to coś poważnego bo jeżeli tak to James ma szczęście, pogra sobie trochę a jeśli nie to pewnie z ławki się za szybko nie podniesie przy tak grającym naszym kapitanie.

Co do meczu to najważniejsze są trzy punkty. Nie poszło nam już tak łatwo jak z Freiburgiem czy Celtikiem ale można usprawiedliwić chłopaków bo kilku piłkarzy z podstawowego składu odpoczywało. Na co należy na pewno zwrócić uwagę to fakt, że kolejny mecz z czystym kontem. Teraz pełne skupienie na meczu pucharowym z Lipskiem, odpadnięcie będzie katastrofą, nie ma innej opcji niż awans.

21.10.2017 22:52

No to zobaczymy co pokaże James ;)

21.10.2017 17:58

@Franek2015
Choć mnie też denerwują tutaj osoby wypisujące codziennie po kilkanaście razy, że "James ma zagrać i koniec" bo jak nie to pójdę do mamusi się poskarżyć... (sorry, ale to tak brzmi) to trochę przesadziłeś. Kolumbijczyk jest teraz naszym piłkarzem.

Jupp jest fachowcem i profesjonalistą. Jest na co dzień z piłkarzami, widzi ich na treningach, obserwuje na meczach i ostateczna decyzja co do składu należy do niego i nikt nie ma prawa tego kwestionować. Można wyrazić opinię ale tylko tyle. Skoro James Rodriguez nie gra w pierwszym składzie regularnie to widocznie są ku temu powody i tyle.

FCB!

21.10.2017 15:43

Jest dzisiaj szansa by dokonać w jakimś stopniu małej rotacji. Wiadomo nie ma co przesadzać bo to jest dopiero trzeci mecz pod wodzą Juppa i stabilność na ten moment jest bardzo ważna i nie ma co zbytnio zmieniać ale też trzeba spojrzeć na to, że to jest tylko Hamburg. Musimy zdobyć kolejne 3 punkty. Fotel lidera sam się nie odzyska.

Mój skład:
Ulreich - Kimmich, Sule, Boateng, Alaba - Vidal, Thiago - James, Muller, Coman - Lewandowski

Mia San Mia!

21.10.2017 02:42

David, pamiętaj nikt nie zastąpi ci Francka :)

Kingsley być może początek sezonu miał niezbyt udany, ale powiedzmy sobie szczerze, że pod wodzą Carlo większość grała zdecydowanie poniżej swoich oczekiwań. Nowy trener, 'nowy Coman'. Efekt? Bramka i dwie asysty w dwóch meczach. Oby tak dalej. Ma ten chłopak momenty niesamowite. Potrafi kręcić obrońcami genialnie, odjechać im szybkościowo na dużą odległość. Jednym zdaniem - robi różnice na boisku.

20.10.2017 16:11

Ludzie, wyluzujcie, sezon jest długi. Każdy dostanie szanse pokazania się. Jest jeszcze wcześnie. Thomas gra na ten moment bo jest w formie i każda inteligentna osoba znająca się choć trochę na piłce będzie w stanie to zauważyć. I dlatego, że jest w dobrej formie to Jupp nie chce go posadzić na ławce bo w tym momencie potrzebujemy zwycięstw jak tlenu po tym co działo się w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy. Przyjdzie i czas na rotacje.

20.10.2017 16:02

@DieRoten
James był najbardziej niezadowolony z decyzji o zwolnieniu Carlo. Tak powiedział Javi Martinez.

Heynckes dobrze zrobił. Thomas zagrał dobry mecz z Freiburgiem, zaliczył asystę oraz przyczynił się do zdobycia pierwszej bramki. Dziwnym byłoby gdyby posadził go w następnym meczu na ławce, zwłaszcza, że jest teraz naszym kapitanem. Wszyscy z ofensywy zagrali dobrze, Robben, Coman, Lewy... Nie było po prostu miejsca dla Jamesa i na razie Kolumbijczyk musi się z tym pogodzić. Jeżeli na treningach będzie prezentował się lepiej to Jupp na pewno to zauważy.

A ci co mówią, że Tomek poza bramką wczoraj nic nie zrobił to chyba kibicujecie Bayernowi od tego albo od zeszłego sezonu (sezonowcy...). Muller ZAZWYCZAJ gra piach, piach i jeszcze raz piach. Piłka odbija się od jego nóg jak od jakiejś kłody ale chłop zawsze zostawia serce na boisku, biega za trzech i co najważniejsze pomimo tego, że gra ten tzw. 'piach' to kończy mecz z bramką czy asystą. Tego nie było za Carlo dlatego była taka krytyka na Tomka, teraz gdy przyszedł Jupp to Muller znów zaczyna zdobywać bramki w swoim stylu (ta z Freiburgiem to w większości jego zasługa choć co prawda samobójcza) no i ta z wczoraj, z dobitki. Cały Thomas.

19.10.2017 13:46

@DonJupp4ever
Spokojnie. Dlatego naszym klubem nie rządzą pierwsi lepsi kibice od siedmiu boleści tylko ludzie, którzy się na tym znają.

Franck powiedział, że chciałby zakończyć karierę w Monachium i jestem przekonany, że zarząd nie będzie mu sprawiał żadnych problemów. Naturalnie jego rola w zespole będzie już mniejsza ale wciąż pozostanie dla nas ważnym zawodnikiem.

19.10.2017 13:37

Spokojnie. Już drugi mecz z rzędu z czystym kontem co za Carlo było rzadkością. Wiadomo, jeszcze błędy się zdarzają w obronie ale już wygląda to zdecydowanie lepiej. Nie oznacza to jednak, że na tym należy poprzestać, nie, trzeba to udoskonalać i grać jeszcze lepiej.

Jupp w pełni profesjonalista. Bardzo dobrze, że wróciły te zasady, które były także za Guardioli. Carlo tylko pozwalał na więcej zawodnikom. Świetnie, że to powróciło. Zaczynają wracać też wyniki sportowe. Jeszcze wiele pracy przed nami ale końcowy sukces jest możliwy.

FCB!

19.10.2017 01:07

Hahaha, co za piękny płacz w komentarzach :D
A Muller zagrał kolejne dobre zawody, kolejne spotkanie, które tylko utwierdzi Heynckesa w tym, że nasz obecny kapitan ma bezproblemowo pierwszy skład. I bardzo dobrze. Tak trzymaj Thomas, jesteś kreowany na lidera tego zespołu po odejściu Robbery co niestety niedługo nastąpi.

19.10.2017 00:06

A wy placzcie dalej, ze gra Tomek a nie James, trener chyba sie lepiej zna ;)

18.10.2017 21:27

Jezeli Coman jeszcze kogos nie przekonuje to ja nie wiem co ten chlopak musi zrobic... Gosc gra swietnie a jeszcze zaczyna to udowadniac w liczbach.

Tak samo Muller. Odzyl przy Juppie I bardzo dobrze, ze James siedzi na lawce. Glupim musialby byc Heynckes by posadzic na lawce goscia, ktory jest w formie w dodatku kapitana. Brawo, swietny coach

18.10.2017 21:22

Co za bzdury...

Pełna zgoda @vaterland.
Obaj powinni zostać i obaj zostaną, jestem pewny. Franck chce zakończyć karierę w Monachium i zarząd na pewno mu na to pozwoli. Rzecz jasna nie będzie pełnić już tak ważnej roli ze zrozumiałych względów. Arjen jest wciąż genialny. Wciąż podstawowy zawodnik naszej drużyny ale jak sam mówił karierę chce zakończyć w swoim macierzystym klubie, więc moim zdaniem koniec końców do Holender odejdzie ale jeszcze nie teraz.

18.10.2017 14:38

A jeszcze tak niedawno był finał ekip z Bundesligi a teraz ciężko pojedyncze mecze w fazie grupowej wygrać...

Dobrze, że ten Lipsk dziś wygrał, w jakimś stopniu uratował resztki honoru BL bo Borussia to tragedia.

17.10.2017 23:09

Nie zgodzę się, że Napoli to typowy średniak. Grają całkiem fajną piłkę dla oka i ofensywną przede wszystkim. W Serie A są liderem z samymi zwycięstwami na koncie i mówi się, że to może być ten sezon w którym Juventus zostanie w końcu zdetronizowany. Bardziej tu bym obstawiał, że City jest takie mocne. Hah, apropo, żeby nie było, że to pisanie, że za Pepa to drużyny przed meczem nie myślały czy przegrają tylko ile przegrają jest bez dowodów to macie taki cytat:

Maurizio Sarri (trener Napoli): "Obejrzałem tylko kilka meczów Manchesteru City. Nie chciałem oglądać wszystkich, bo wtedy popadłbym w depresję"

Widać, że Manchester już załapał wizję Pepa i teraz to przed starciem z nimi wszyscy robią w portki, tak jak to było z nami gdy był naszym trenerem. Jeszcze z taką kadrą... Mogą poszaleć w tym sezonie, choć oczywiście jest jeszcze wcześnie a jak ktoś mądry kiedyś powiedział - piłka nożna to maraton, nie sprint.

17.10.2017 22:05

Co do naszego meczu to obstawiam, że nasi pójdą za ciosem. 5-0 z Freiburgiem, teraz kolejna piątka z Celtkiem w LM byłaby mile widziana.

Mój skład:
Ulreich - Kimmich, Boateng, Hummels, Alaba - Tolisso, Thiago - Robben, Muller, James, Lewandowski

FCB!

17.10.2017 21:40

@Gabricone
"@BayernWygra

A City z Napoli? "

Chyba jednak kolega miał rację. City jedzie z aktualnym liderem Serie A jak z juniorami. Nie świadczy to za dobrze o lidze włoskiej.

@jastrzab123
Jesteś pewien? Właśnie Totki obejmują prowadzenie na SB.

17.10.2017 21:19

Thomas wczoraj zagrał dobre zawody. Zdarzyły mu się pojedyncze błędy i czasem złe decyzje ale generalnie występ na plus. Miejmy nadzieję, że tak jak cała drużyna wykonał on pierwszy krok do odzyskania formy.

15.10.2017 13:34

Ten ręcznik w bramce wczoraj uratował nam dupsko przy stanie 0:0. Kto wie jakby się to potoczyło gdyby to Freiburg objął prowadzenie jako pierwszy.

15.10.2017 13:18

Javi za pare dni powinien być gotowy do gry. Na szczęście to nic poważnego.

14.10.2017 20:26

Uraz Martineza na szczęście niegroźny jak sam zawodnik poinformował.

14.10.2017 20:24

@EclassOw
Flashscore podaje, że jakiś uraz. A czy to jest prawda to już nie wiem, tak czy siak, nie ma go nawet na ławce w dzisiejszym meczu.

United dziś straciło punkty. Tylko remis z Liverpoolem. City na tym korzysta i wbija właśnie siódmą bramkę Stoke... Nieźle tam zamiatają póki co.

14.10.2017 17:41

No i na koniec jeszcze nasz diament strzelił :) A Coman do bramki dokłada asystę. Brawo Panowie! Świetny występ, oby tak dalej!

FCB!

14.10.2017 17:32

@hoven
Skoro Freiburg gra dla Ciebie słabiutko to nie wiem kto tutaj pieprzy głupoty. Gdyby byli bardziej skuteczni to wynik mógłby być tu różny, sytuacje tworzą, nie grają źle. Co do wieku to Ty masz inne zdanie ja mam inne. Futbol pokazał wiele przykładów, że właśnie wiek jest tylko liczbą i ja się będę tego trzymał.

Macie swojego drewniaka, hehe. Thomas świetny mecz dziś, BRAWO! Odpoczywaj teraz.

14.10.2017 17:11

Ehh... szkoda Javiego. Bardzo dobry występ Hiszpana. Pozostaje mieć nadzieję, że ta kontuzja nie wykluczy go z gry na długi czas.

14.10.2017 17:02

@hoven
Trzeba być ślepym by nie widzieć zdecydowanie lepszej gry Alaby.
Na tle słabego Freiburga? A co mnie interesuje jak gra przeciwnik. Interesuje mnie gra naszych zawodników a dziś Alaba prezentuje poziom, którego już dawno nie widzieliśmy w jego wykonaniu.

Co do Ribery’ego to wiek to tylko liczba. Jeszcze się zdziwicie jak wróci i będzie przydatny dla zespołu.

Brawo Thiago, po meczu.

14.10.2017 16:59

Aż szkoda, że Franck złapał tę kontuzję patrząc na to jak Alaba odżył przy Juppie. Nasza lewa strona byłaby znów najmocniejsza na świecie. David dziś najlepszy na boisku jak do tej pory. Bardzo dobre zawody rozgrywa również Arjen, który jest aktywny, Thomas, który przyczynił się do zdobycia pierwszej bramki oraz widać jego niesamowite zaangażowanie a także środek pola Thiago - Martinez grają całkiem nieźle. Momentami było groźnie, jeszcze ten plan ustabilizowania gry defensywnej o którym wspominał Jupp nie został wdrożony w 'życie' albo może inaczej, nie widać jeszcze efektów. Na to jednak potrzeba czasu i ja wierzę, że ta defensywa będzie jak za Guardioli czy sezonu legendarnego. W drugiej połowie trzeba wyjść od początku skoncentrowanym. Nie można pozwolić sobie na stratę bramki a co więcej trzeba przypieczętować zwycięstwo bramką nr 3 minimum.

MIA SAN MIA!

Edytowano : 2017-10-14 16:30:52

Taktyki Carlo (czyt. wrzutki) już praktycznie w ogóle nie widać.

14.10.2017 16:29

A jednak bramka samobójcza, szkoda. Na razie jednak wyglada to bardzo fajnie.

14.10.2017 16:07

@ares079, @Arms

Wysłałem wam kod na PW. Kto pierwszy wpisze ten będzie mógł skorzystać.

Miłego oglądania!

MIA SAN MIA!

14.10.2017 15:34

Dzisiejszy skład był bardzo łatwy do przewidzenia ;) Miejmy nadzieję, że debiut Juppa będzie udany.

FCB!

14.10.2017 15:31

Ja też sobie nie wyobrażam. Teraz czas by Thomas jeszcze poprawił formę strzelecką i będzie dobrze :)

14.10.2017 15:30

Ja również posiadam kod na 72 godziny w Eleven Sports, który dostałem od dieroten.pl tylko, że za typera. Ponieważ ja wykupiłem pakiet na cały rok to ten kod po prostu staje się dla mnie bezużyteczny a nie mam specjalnie go też komu oddać, więc jeśli ktoś tu jest zainteresowany i chce spędzić sobie weekend w towarzystwie świetnych spotkań jakie nas czekają przez najbliższe godziny to proszę o wiadomość.

14.10.2017 13:03

Nie będę tu popadał w hurraoptymizm ale to widać i po wypowiedziach zawodników i po słowach Juppa na konferencji prasowej, że wewnątrz klubu jest już lepiej. Atmosfera zdecydowanie uległa poprawie, treningi są bardziej przemyślane. Aż dziwne, że taki fachowiec jak Carlo pozostawał bierny wobec narastających problemów. Jak na początku jego decyzję o zwolnieniu uważałem za zbyt pochopnym ruchem tak teraz coraz bardziej wydaję mi się, że była to dobra decyzja. Jeżeli zaczną pojawiać się również wyniki sportowe to wtedy będę już pewny w 100%, że zwolnienie Ancelottiego i zatrudnienie Heynckesa było właściwe. Jupp również jest u mnie niepewny. W sensie nie byłem zbytnio za jego powrotem z wielu względów, które już wymieniałem i nie będę się powtarzać. Heynckes jest legendarnym trenerem dlatego, że wygrał z nami jedyny w historii tryplet, wolałbym aby został na swojej zasłużonej emeryturze ponieważ odszedł w chwale w najlepszym możliwym momencie dla siebie. Zdecydował się jednak na odważny krok. Trzymam za niego kciuki, jak każdy kibic Bayernu. Liczę na to, że jutro rozpoczyna się coś pięknego. Początek serii zwycięstw, która poprowadzi nas do trofeów.

Mój skład:
Ulreich - Kimmich, Boateng, Hummels, Alaba - Martinez, Thiago - Robben, Muller, Coman - Lewandowski

MIA SAN MIA!

13.10.2017 22:34

Thiago z bramką dla Hiszpanii. Jest 3:0 po 30 minutach.

06.10.2017 21:17

Moim zdaniem zła decyzja. Ludzie oczekują od niego, że wróci Bayern, który wygrywał większość swoich meczy w sezonie, że wyciągnie tą drużynę z kryzysu. Według mnie to się nie uda a wtedy od razu jego osiągnięcia i czyny z przeszłości przestaną być ważne i będzie się liczyło tu i teraz. Znów ten człowiek będzie mieszany z błotem podobnie jak było chociażby sezon przed trypletem. A dlaczego się nie uda? Gość 4 lata nie miał styczności z piłką. Przez ten czas futbol zmienił się diametralnie. W Bayernie jest ogromna presja. To nie jest ta sama drużyna, która wygrywała LM niszcząc Barcelonę w półfinale. Każda drużyna od tamtego czasu się zmieniła, Bayern także. Bayern gra teraz inny futbol, oparty na posiadaniu piłki... dla Juppa to jest czarna magia, mówię wam, on tego nie ogarnie. Przykro będzie tylko patrzeć jak w końcu nasza hegemonia w BL dobiegnie końca na rzecz BVB.

Edytowano : 2017-10-06 16:46:10

Podobno Jupp do końca sezonu i od przyszłego najprawdopodobniej Nagelsmann. No chyba, że okaże się, że jeszcze w tym sezonie wygramy wszystko w Niemczech i dojdziemy do ćwierćfinału LM to wtedy możliwe, że Heynckes zostanie na dłużej. Ale tak jak pisałem wyżej, taki scenariusz jest moim zdaniem praktycznie nierealny.

06.10.2017 16:40

hehehe, nie.

Nie rozumiem trochę tej decyzji. Jest pamiętany jako człowiek wielki za to czego dokonał w sezonie 12/13. Odszedł w glorii i chwale, po kiego grzyba teraz wraca? A jak mu się nie powiedzie (czego oczywiście nie życzę) jak Bayern się nie poprawi? Jego tytuł legendy upadnie bardzo szybko. I będzie go tylko szkoda.

Edytowano : 2017-10-04 23:47:03

Choć podobno Jupp tylko do końca sezonu a po sezonie Nagelsmann. W takim razie to trochę zmienia postać rzeczy.

04.10.2017 23:44

Wszystko jednak wskazuje na to, że Enrique... ciekawie.

04.10.2017 00:08

Klopp to najgorsze co mogłoby nas teraz spotkać. Biorąc pod uwagę fakt, że powrót Guardioli jest praktycznie nierealny niestety to jedynym rozsądnym kandydatem jest Tuchel. Nagelsmann jest jeszcze zbyt 'świeży'. Favre moim zdaniem by sobie w tak wielkim klubie nie poradził a Enrique nie jest Niemcem i to by było pewnie dużym problemem dla zarządu.

03.10.2017 20:35

Klopp to najgorsze co mogłoby nas spotkać. Gość sobie kompletnie nie radzi w Liverpoolu, nie spełnia pokładanych w nim oczekiwań, więc w Bayernie tym bardziej nie da rady gdzie presja jest jeszcze większa.

03.10.2017 19:56

"...Wierzycie w powrót Pepa na Allianz Arenę?..."

Zbyt piękne by mogło być prawdziwe, niestety...

Obstawiam, że był przekonać Uliego do Tuchela. Hoeness podobno nie jest przekonany do byłego trenera BVB w przeciwieństwie do KHR.

03.10.2017 19:47

Mówiłem, że to nie jest koniec kariery Francka. Wróci i jeszcze nie raz poczaruje na lewej flance ;)

02.10.2017 14:10

Na pewno to nie jest koniec kariery Ribery'ego! Możecie być tego pewni ;)

01.10.2017 20:12

@Mort
Pełna zgoda. A jednego delikwenta stad powinno sie zamknac w piwnicy I nie wypuszczać. Nie bede wskazywal palcami... Ale Dana osoba powinna sie domyslec ze o nia chodzi

01.10.2017 17:06

Boże... jaka żenada jest tu w komentarzach... Tragedia, kibice od 7 boleści. Jak tu stracimy punkty to będzie ciężko o mistrza. Wiem, że jest jeszcze wcześnie ale BVB jest w świetnej formie I bedzie ciezko Ich dogonic.

Szkoda Francka ;((( Jego ból sprawia takze moj bol ;/ Dluga przerwa go czeka, ehh

01.10.2017 17:01

Fajnie, że Uli z Kalle siedza już razem na trybunach :)

01.10.2017 16:42

Dobry mecz w naszym wykonaniu choć komentatorzy ze stacji Eleven mają rację z tym, że jest to spotkanie podobne do tego z Wolfsburgiem. Niby mamy wszystko pod kontrolą niby jesteśmy drużyną lepszą niby prowadzimy a tu dekoncentracja w drugiej połowie i strata punktów. Dziś takie coś nie może mieć miejsca. Nasza gra w defensywie jeszcze wymaga poprawy, Hertha miała swoje sytuacje, mogła zdobyć bramkę dlatego musimy poprawić naszą grę obronną jak najszybciej by jak najbardziej zminimalizować ryzyko zdobycia bramki przez rywala. Z przodu też wypadałoby skuteczność polepszyć.

Fajnie Javi prezentuje się w środku pola. Dobry w odbiorze, rozegraniu, super mieć takiego zawodnika, który jest świetny na dwóch pozycjach. Oprócz Martineza dobre zawody rozgrywa także Boateng, który zaliczył już swoją drugą asystę w tym sezonie pt. "palce lizać". Hummels brawa za bramkę jednak jego gra w obronie dziś nie jest najlepsza, dużo razy daje się zbyt łatwo ominąć rywalom.

W drugiej połowie wpuścić Comana i Jamesa żeby ożywili grę jeszcze z przodu i może Rafe za Kimmicha, któremu odpoczynek z pewnością się by przydał ze względu na to, że nie opuścił jeszcze w tym sezonie jako jedyny nasz zawodnik ani jednej minuty.

FCB!

01.10.2017 16:33

Trzeba się wziąć w garść. Trzeba się podnieść. Pokażmy, że te ostatnie nieprzyjemne sytuacje w zespole są już historią i zagrajmy jutro jak na Bayern przystało. Wygrajmy ten mecz pewnie i cieszmy się z tego.

Mój skład:
Ulreich - Kimmich, Boateng, Hummels, Alaba - Tolisso, Thiago - Robben, James, Ribery - Lewandowski

MIA SAN MIA!

P.S - PSG dziś zlało kolejnego rywala w lidze... Grają kosmiczny futbol a oglądając ten mecz miałem wrażenie, że grali tak od niechcenia. Tu mogła być spokojnie dwucyfrówka, ale w drugiej połowie widać, że chcieli już oszczędzić rywala i zdobyli tylko jedną bramkę.
W hicie w Anglii dziś Chelsea też dostało od City. Porażka 0:1 ekipy Conte to w sumie najmniejszy wymiar kary. Całkowite zero jeśli chodzi o ofensywę a zostali zdominowali strasznie przez drużynę Guardioli, która miała prawie 70% posiadania piłki.

30.09.2017 23:48

Może i lepiej, że tak się stało. Jeżeli drużyna jest przeciwko trenerowi to nic by się nie ugrało już w tym sezonie. Pamiętam jak ogłoszono przyjście Włocha do nas jaki był hype na niego. Jak się ludzie cieszyli tu, że ten nieudacznik Guardiola w końcu odchodzi a przychodzi odpowiednia osoba - Carletto.

Żebyście się nie zdziwili - pisałem wtedy. Czułem to. Czułem, że może być problem nawet z wygraniem Bundesligi, że nastały 'ciężkie' czasy dla nas, ale ludzie dalej swoje. No to się w końcu przekonali. Pewnie jakby został to tej BL nawet byśmy nie wygrali. Kto wie czy nadal ją wygramy. Borussia jest bardzo mocna a my zmagamy się z licznymi problemami. Guardiola... to był trener, ahh...

29.09.2017 23:53

Kto POWINIEN zostać? Guardiola oczywiście. Jednak to już nierealne, przynajmniej obecnie. Dlatego zagłosowałem na 'ktoś inny'. A tak to z realnych i dostępnych kandydatów albo Nagelsmann albo Tuchel.

29.09.2017 23:39

A jednak... Sagnol do końca sezonu? No to w tym roku możemy pożegnać się ze swoją hegemonią w Bundeslidze. Trzeba było trzymać Carlo do końca tego sezonu i od przyszłego wziąć Nagelsmanna...

28.09.2017 15:48

"...Opcja 1: Tymczasowo Sagnol i w 2018 Julian Nagelsmann.

Opcja 2: Thomas Tuchel już teraz..."

Ja bym dał opcje 3: Carlo do końca sezonu i w 2018 Julian Nagelsmann. Do Tuchela nie jestem przekonany a tymczasowo Sagnol na pewno nie będzie lepszym wyborem niż tymczasowo Ancelotti.

28.09.2017 14:24

Co do Javiego to pełna zgoda. W wielu sytuacjach wczoraj ratował tyłek żeby nie przegrać jeszcze wyżej ale Niklas? Mbappe z Neymarem objeżdżali go jak chcieli, zanim on się obróci wokół własnej osi to oni zdążą całej boisko przebiec wzdłuż i wszerz...

28.09.2017 13:55

Nie no... mimo tego iż od początku nie byłem za Ancelottim w Bayernie i jak tylko ogłoszono odejście Guardioli i przyjście Carlo pisałem cały czas stanowczo, że czekają nas trudne czasy, że moim zdaniem nawet o Bundeslige może być ciężko to teraz jak już się go przyjęło, przepracował tu cały rok to nie można go tak o zwolnić po prostu po kilku słabszych wynikach. Dopiero jest końcówka września, jest zbyt wcześnie. To absolutnie nie w stylu Bayernu, my jesteśmy jak rodzina i nie traktujemy ludzi jak przedmioty. W lidze jesteśmy na trzecim miejscu aktualnie z bardzo małą stratą do lidera, w PN gramy dalej zgodnie z oczekiwaniami, w LM także jesteśmy na dobrej drodze do wyjścia z grupy. Nie jest najlepiej ale nie jest również aż tak źle by decydować się na tak drastyczne ruchy. Dlatego też nie wierzę absolutnie w to, że Carlo zostanie zwolniony i jeszcze dziś Kalle wszystko zdementuje. Także nie uważam, że decyzja o zwalnianiu trenera w trakcie trwania sezonu jest dobra. Jeżeli już chcemy się pożegnać z Carlo przedwcześnie to powinniśmy zrobić to dopiero po sezonie tak aby nowy trener mógł spokojnie zapoznać się z drużyną, przepracować z nią cały okres przygotowawczy na spokojnie a nie tak na szybko od razu z marszu pod tak ogromną presją przejąć tak odpowiedzialne zadanie.

28.09.2017 13:47

Patrząc na suche statystyki to można powiedzieć, że zdecydowanie nie zasłużyliśmy na taki wynik. Jednak jeżeli oglądało się cały mecz to można dojść do zupełnie innych wniosków. PSG zagrało kosmicznie, ich siła ofensywna jest teraz jedną z najlepszych na świecie. Przy ich kontratakach byliśmy bezradni. Naprawdę szkoda, że drużyna zaprezentowała się tak słabo. Trzeba się szybko podnieść i walczyć dalej w następnych meczach, na tym spotkaniu świat się nie kończy. Wyciągnąć odpowiednie wnioski i jechać dalej, po swoje.

FCB!

28.09.2017 01:34

Alaba ograny w dziecinny sposób. Dlatego wystawiłbym dziś Rafinhe. Austriak świeżo po urazie dziś cieniuje bardzo :/

27.09.2017 22:14

Javi jako jedyny dzis z defensywy trzyma poziom. Reszta bardzo slabo.

27.09.2017 22:09

Ja się trzymam przy swoim. Moim zdaniem Ulreich nie zawalił żadnej bramki ale przy obu mógł się zachować lepiej. Pierwsza to strzał z bliska sam na sam mocny, niewiele mógł zrobić. Druga to był strzał pod poprzeczkę ale mimo wszystko źle się chyba do tej piłki ustawił i dlatego nie sięgnął.

Trzeba przetestować Fruchtla w meczu o stawkę i tyle.

27.09.2017 21:52

Szkoda, smutno się robi. Najgorsze jest to, że my na taki rezultat nie zasługujemy. Tworzymy sytuacji więcej, może samych taki klarownych nie było tyle ile miało PSG ale mimo wszystko. Wszyscy tak obawialiśmy się o Martineza a tu okazuje się, że Javi daje radę a jego partner, który do tej pory był numerem jeden wśród środkowych obrońców pod względem formy jest regularnie objeżdżany przez Mbappe. Porusza się jak czołg a przy takich sytuacjach gdzie PSG będzie teraz grało z kontry taki Niklas czy Javi z góry są skazani na porażkę w pojedynku biegowym z takim Mbappe czy Neymarem.

Nie widzę niestety tego, że wrócimy jeszcze w tym meczu. Może jakaś bramka kontaktowa maksymalnie. Natomiast dobrze by było więcej nie stracić by nie było wstydu.

Jak na razie to nikt się pozytywnie nie wyróżnia niestety. Może Muller jedynie, który jest aktywny i podejmuje dużo dobrych wyborów. Jego podania/dośrodkowania w większości przypadków docierają do kolegi z drużyny lub wywalczają rzut rożny. Niestety poza nim nikt. Najgorsi natomiast obrońcy Sule oraz Kimmich, obaj regularnie objeżdżani czy to przez Neymara czy Mbappe czy nawet Kurzawe.

MIA SAN MIA!

27.09.2017 21:44

Przy obu bramkach Sven mógł zrobić więcej ale absolutnie żadnej z nich nie zawalił.

27.09.2017 21:25

My dominujemy, przeważamy, stwarzamy okazje a PSG strzela bramki. Szkoda.

27.09.2017 21:23

Aj Javi ale z laczka zapierdaczył :o Ale to by było piękne, pokazałby wszystkim, którzy skreślali go już przed meczem.

Panowie, my dominujemy, mamy przewagę, z minuty na minutę tworzymy coraz więcej sytuacji. Szkoda, że straciliśmy bramkę tak szybko ale jest jeszcze bardzo dużo czasu. Trzeba tylko uważać na kontry rywala.

27.09.2017 21:11

@buu
Oczywiście, że jest takie ustawienie.

27.09.2017 20:42

Moim zdaniem będzie to albo 4-3-3 z Mullerem i Jamesem na skrzydłach albo 4-3-2-1 z Mullerem i Jamesem cofniętymi za "Lewym" i posiadającymi więcej swobody i wolnego wyboru. Ale raczej ten drugi wariant patrząc na specyfikę i charakter gry Thomasa i Rodrigueza. Ciekawie, coś nowego.

27.09.2017 20:27

Ja rozumiem, że wybór personalny dotyczący środka obrony przez naszego trenera może stwarzać pewne obawy w naszych głowach ale proszę was... mecz się jeszcze nie zaczął a ja tu już widzę dziecinne komentarze typu: 'po meczu', 'dostaniemy 4:0'... itp. Trochę wiary i pokory. Nie oglądacie piłki nożnej od wczoraj żeby tego nie wiedzieć.

FCB!

27.09.2017 20:12

Teraz gdy wrócił Alaba i Thiago to byłem właśnie ciekawy kto znajdzie się poza kadrą meczową. Obstawiałem Martineza a jednak to Boa znalazł się poza 18-stką. Dziwne.

27.09.2017 20:06

No i nadszedł ten dzień. Duży sprawdzian dla Ancelottiego. Trzeba pokazać PSG, że marzeń nie można kupić. Trzeba wygrać! Nasi dziś będą bardzo zmotywowani, jestem pewny. Realnie patrząc obstawiam remis 1-1 lecz oczywiście liczę na wygraną i trzy punkty.

Mój skład:
Ulreich - Kimmich, Sule, Boateng, Rafinha - Tolisso, Vidal - Robben, James, Coman - Lewandowski

Bramkarz jest jasny na ten moment. W obronie pewny jest tylko Kimmich. Postawiłbym na Rafę gdyż Alaba wrócił dopiero po długiej przerwie, Brazylijczyk jest zdecydowanie pewniejszą opcją niż Austriak na ten moment. W środku postawiłbym na parę, która jak na razie popełniła najmniej błędów. Javi jest ostatni w tej hierarchii, Mats początek miał dobry, czyścił jak profesor ale od kilku meczy w których zagrał prezentował się mizernie. Jerome nie zagrał tych meczy dużo ale nie zawiódł ani razu a i zaliczył przecież piękną asystę. Niklas prezentuje wysoką formę, musi zagrać. Jeśli chodzi o linię pomocy to tutaj jest duże pole manewru. Ja zdecydowałbym się na pomocnika kompletnego jakim jest Arturo oraz Tolisso, który z pewnością doda nieco od siebie w ofensywie. Przed nimi trójka ofensywna w postaci Arjena, Jamesa oraz Kingsleya. Robben w takim meczu musi zagrać, on będzie szarpał, nawet jeśli drużynie nie będzie szło w jakimś momencie to zawsze on w takich momentach daje sygnał do ataku. James ostatnio odpoczywał, jest zdrowy, wypoczęty i gotowy do walki. Miejmy nadzieję, że zaprezentuje podobną dyspozycję jak w ostatnim meczu w którym zagrał inaczej od razu na ławce czeka zwarty i gotowy Thomas Muller. Coman również odpoczywał w ostatnim meczu, dziś liczę na to, że pokręci trochę rywalami. Bądź co bądź wydaje mi się, że Kingsley jest już bardziej dynamiczny i szybszy od Ribery'ego. Franck jednak ma inne cechy lepsze jak na przykład wykończenie czy celność podań/dośrodkowań. No tu będzie dylemat kogo wystawić na tej lewej stronie, ale zdecydowałbym się ostatecznie na Comana pomimo całej sympatii do Francka, dlatego, że w ostatnich spotkaniach prezentował po prostu lepszą formę. Z napastnikiem jest w tym momencie tak jak z bramkarzem.

MIA SAN MIA!

27.09.2017 16:31

Tak myślałem, że w to pójdzie. Gość jest bardzo inteligentny, to widać było na boisku. Będzie dobry. Życzę mu powodzenia i trzymam kciuki.

FCB!

27.09.2017 16:07

Zaczynam go lubić coraz bardziej. Nie dość, że pokazuje, że jest oddany klubowi, że gra w Bayernie to było jego marzenie od dzieciństwa to jeszcze jego idolem jest jego rodak Ribery :)

27.09.2017 16:04

@DieRoten
Może i 40 letni nie, ale 33 już jak najbardziej i co najważniejsze on to udowadnia.

Dziś podstawowy skład, nie ma innej opcji.

27.09.2017 16:02

Ja w meczu BVB - Real widzę remis. Goście nie są w najlepszej formie mają problemy kadrowe ale jednak to jest Real. I tak ich skład posiada wysoką jakość, na LM w pojedynkach z najlepszymi drużynami motywacja jest całkiem inna. Borussia natomiast w świetnej formie, na fali, przed własną publicznością, mogą powalczyć.

Natomiast w innych meczach: Apoel - Spurs - tu niby faworyt jest jasny ale według mnie może to być bardzo ciężka przeprawa dla Anglików. Cypr, trudny teren, ale ostatecznie chyba minimalna wygrana w postaci 1:0/2:1 dla przyjezdnych.
Besiktas - Lipsk - Tutaj niestety dla Bundesligi spokojna wygrana gospodarzy. W pierwszej kolejce Besiktas wygrał z Porto i to przekonująco. Teraz grają u siebie w Turcji co jest dodatkową przewagą, no i Lipsk to nowicjusz na arenie europejskiej, brak doświadczenia oraz młody skład moim zdaniem działają tu na ich niekorzyść.
City - Szachtar - tutaj wyczuwam pogrom. W ostatnich meczach ekipa Guardioli niszczy pod drodze każdą drużynę jaką napotka. Ich gra wygląda kosmicznie i w końcu wydaje się, że zawodnicy pojęli 'taktykę' Pepa.
Monaco - Porto - to może być ciekawe spotkanie. Nie można jednoznacznie wskazać faworyta ale mimo wszystko wskaźnik lekko przechyla się w stronę mistrzów Francji.
Napoli - Feyenoord - w tym meczu chyba wiadomo. Każdy inny wynik niż zwycięstwo drużyny z Włoch będzie zaskoczeniem.
Sevilla - Maribor - podobnie jak w meczu opisanym wyżej. Gospodarze są faworytem i muszą wygrać to spotkanie.
Spartak Moskwa - Liverpool - Jeżeli Klopp nie wygra tego spotkania to znów spłynie na niego fala krytyki. Jest pod presją. Mecz jednak może się okazać trudniejszy niż może się wydawać. W Rosji zawsze trudno się gra, mają szczęście, że jest dopiero końcówka września to jeszcze tak źle nie powinno być. Co do wyniku to podobnie jak w meczu Apoel - Spurs - minimalna wygrana drużyny z Anglii.

26.09.2017 15:54

Trochę się o to obawiam szczerze mówiąc. Kimmich to zdecydowanie zawodnik, który lepiej radzi sobie w ofensywie niż w defensywie. Miejmy nadzieję, że da radę.

26.09.2017 15:36

I tak nie zagra bo po Svenie jeszcze jest Fruchtl i jeżeli Ulreich znów coś zawali w najbliższym meczu to nie zdziwię się jak cierpliwość Carlo się skończy i na następne spotkanie wystawi młodego.

25.09.2017 17:53

Uli bardzo dobrze prawi i ja jestem dumny z tego jak w tej chwili funkcjonuje Bayern. Hoeness to odpowiednia osoba na tym stanowisku i cieszę się, że preferuje on tak rozsądną politykę transferową a przy tym utrzymuje Bayern na topie już przez długi czas.

FCB!

25.09.2017 14:10

Ribery zapowiadał koniec kariery w Monachium i jestem pewny, że zarząd nie będzie miał nic przeciwko temu. Owszem, z miesiąca na miesiąc, z tygodnia na tydzień jego rola w zespole słabnie. Już teraz częściej zaczyna mecz na ławce rezerwowych ustępując miejsce Comanowi. Tak zostanie już do końca tego sezonu. Franck powoli będzie stawał się zmiennikiem młodszego rodaka. A co będzie w przyszłym sezonie? Mam wrażenie, że najgorsze czyli ostatni sezon Francuza i potem zakończenie kariery. No niestety, każdego piłkarza to kiedyś czeka...

Robben natomiast jest jeszcze podstawowym piłkarzem Bayernu. Czuje się dobrze i widać to na boisku, że potrafi zdecydowanie jeszcze zrobić różnicę (nie mówię absolutnie, że Ribery tego nie potrafi bo także jest w stanie to jeszcze uczynić tylko niestety już nie tak regularnie). Arjen jednak kariery w FCB najprawdopodobniej nie zakończy. W ostatnim sezonie wróci do swojego kraju.

Co do startu tego sezonu to niepokoić może fakt, że po 6-ciu kolejkach lider do Monachium jeszcze nie zawitał ale spowodowane jest to tylko tym, że rywale rozpoczęli świetnie. Piłka nożna to maraton a nie sprint. Sezon jest długi, jeszcze mnóstwo kolejek przed nami w Bundeslidze. Oczywiście, trzeba się pilnować od początku by nie zrobiła się jakaś większa strata, którą później ciężko mogłoby być odrobić ale na razie nie ma co panikować bo ten deficyt jest praktycznie zerowy.

Już za dwa dni ważny mecz pod względem prestiżowym z Paris Saint-Germain. To będzie dobry test dla Ancelottiego i reszty zespołu. Pamiętamy, w zeszłym sezonie Włoch dał ciała i Bayern przegrał walkę z innym topowym zespołem (Atletico) o pierwsze miejsce w grupie. Teraz, drugi rok z rzędu to się nie może zdarzyć, inaczej Carlo znów będzie mocno krytykowany. Słusznie z resztą.

Mia San Mia!

25.09.2017 12:44