DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Gladius Strona 12

Prawda, że Neuer mógł to wyciągnąć, ale najgorzej się chyba zachował niestety Lahm.

21.11.2015 19:35

Więcej jakości? Nie wydaje mi się.

19.11.2015 18:54

Swoją drogą ciekawy jestem styczniowej wyceny Costy. Chyba trochę wartość podskoczy:).

19.11.2015 12:40

Całe szczęście bajernioczku, że twoje nie są śmiechu warte:). Zawsze ratujesz sytuację.

18.11.2015 23:55

daro022, nie powiedziałbym, zresztą Toni będąc w Bayernie, nie miał większej ceny rynkowej niż Mario. Poza tym za podwyżką dla Kroosa nikt nie był, i podejrzewam, że za podwyżką dla Mario też nikt nie jest. Kiedy pisałem o zrewidowaniu jego pensji, wydawało mi się oczywiste, że chodzi o obniżkę. Ale kontrakt, myślę, warto z nim przedłużyć. To w dobry piłkarz, i ciągle bardzo młody.

17.11.2015 14:13

Wg mnie Mario powinien dostać nowy kontrakt. Nawet bez formy jest dobrym grajkiem, po prostu wszyscy się spodziewali po nim więcej. Tylko, że jego pensja powinna zostać lekko zrewidowana w nowym kontrakcie.

17.11.2015 12:50

Właśnie, Adi, nie porównuj ich. To, że kraj pochodzenia obu panów zaczyna się na literę "h", nie znaczy jeszcze, że można ich porównywać. Bo Robben jest holendrem a Thiago hiszpanem, przez co tego drugiego(razem z resztą mu podobnych), trzeba wydalić z zespołu, natychmiast. Niestety nasz nieudolny zarząd nie ogarnia. Szkoda, że nie było im dane poznać zdania najwybitniejszego specjalisty od futbolu.Jedynie my, na naszej stronie, dostąpiliśmy tego zaszczytu. Takie życie.

17.11.2015 00:12

Z tego co słyszałem, to obrzęk jest bardzo niejednoznaczną diagnozą. I w zależności co się będzie za tym kryło, wiadomo będzie ile będzie trwała pauza. Ale nie powinno być najgorzej. Pewnie naciągnięcie, ale zobaczymy.

14.11.2015 17:31

A może ty bajernioczku znajdziesz sobie nowe wyzwania?

13.11.2015 09:38

Bajerniok powtarza. O rany. Co ten zarząd odwala. Dawać szybko Smudę. Kolejny Polak w Bayernie! I ile się zaoszczędzi...

12.11.2015 12:55

@Seinfeld, owszem mają do tego pełne prawo, i nikt im tego prawa nie odbiera. Każdy ma jednak prawo wypowiedzieć się na ten temat. A prawdą jest, że włodarze BVB regularnie co kilka miesięcy trąbią i jęczą, że Bayern to i tamto, i nie mają szans. Słabo to motywujące, zarówno piłkarzy, jak i ich samych. Zamiast użalać się nad sobą, niech się biorą za robotę, a mogą na stałe wejść w poczet potęg europejskich. Bo wygląda na to, że idą w dobrym kierunku.

10.11.2015 15:09

Nie do końca się zgodzę. Robben za wysoko, zdecydowanie za wysoko. Powinien mieć 2 bramki lub 2 asysty więcej i ocenę 1. Natomiast w okolicznościach, z jakimi mieliśmy do czynienia 2,5 byłoby akceptowalną oceną. Na pewno nie ocena bliska ideałowi.

09.11.2015 17:21

Ja tam u Lewego zauważam sporo walki. Prawdę mówiąc jak przychodził do Bayernu to nie przypuszczałem, że tak będzie grał, i tak się rozwinie(tak, myślę, że rozwinął się, i to znacząco). Dalej nie jest idealny(a kto jest?), marnuje trochę za dużo setek, ale jest bardzo, bardzo dobry i zdobył mój szacunek w pełni. Topowy napastnik.
A co do strony BVB, to kiedyś też tam zajrzałem, i więcej tego nie zrobię. 0 kultury i jednym słowem patologia. W ogóle chyba nie rozumieją idei sportu(sporo osób nie rozumie), skoro bardziej ich buduje nienawiść do innych, niż wspieranie swoich...

08.11.2015 17:54

Koń jaki jest, każdy widzi. Podobnie jest z Robbenem. Nie wiem o co to halo. Wróci do formy to takie sytuacje znowu będą bramkami. A jego samolubność, czy się komuś podoba czy nie, ma swoje plusy i minusy. Ale m.in. ona czyni go takim piłkarzem jakim jest - jednym z najlepszych na świecie.

07.11.2015 19:31

I znowu mylicie przerosty "ambicji nad treścią" - wtf?. Oraz mylicie słowa Guardioli, jak trollek Seppuś. Guardiola nie powiedział, że mecz był słaby, i wynik nie zasłużony... A tak btw. bajerniok kolejny okaz rozdwojenia jaźni? Jeszcze nie dawno pisałeś, że mecz był świetny... a teraz przerosty i inne cuda na kiju... Trolling - level hard.

07.11.2015 03:38

Mi się coś kojarzy, że już były newsy, że Juve go chciało, i była mowa o ok. 30 mln, lub Comanie i dopłacie. Jak go chcą, to może i by dali te 30...

06.11.2015 15:47

A ręcznej to kompletnie nie śledzę:).

06.11.2015 00:46

@anonim, zgadza się miłe wspomnienia "Młodych wilków" :).
Bayern w tym sezonie w kosza nawet daje radę. Wcześniej dwa zwycięstwa w Eurolidze,a dziś... Cóż, Real od dawna jest w topie. Widać, że Bayern powoli celuje w te klimaty również:). Choć pewnie będzie to jeszcze kilka lat mądrego budowania zespołu.

06.11.2015 00:41

Wiele kont, ale jakby co, to to jest jedno i jedyne. I cytat na dobranoc "A jak Cię złapią na kradzieży za rękę, mów że to nie Twoja ręka. Nigdy się do niczego nie przyznawaj" :),

06.11.2015 00:21

@Bajerniak78 apropo szkoły to tobie zalecam. Zdanie o szkole całkowicie nielogiczne. jak i twój proces myślowy w większości.

05.11.2015 23:32

@Rizzitelli, jasne, że idealnie trafił. Ale Kurt, Green czy Weiser też. A ich wejście w drużynę jest gorsze(nie skreślam ich całkowicie, ale na razie nie wydaje się, że to oni będą stanowić o sile zespołu w najbliższym czasie). To trzeba oddać Comanowi. Choć to dopiero kilka tygodni, i ma jeszcze sporo do udowodnienia.

05.11.2015 18:45

@josh1982, mi się to też nie bardzo podoba. Wydaje mi się, że da się tak 90 minut, i wydaje mi się, że gdyby to był dwumecz, to Bayern by tak nie zrobił, jak wczoraj. Bo każde odpuszczenie może być fatalne w skutkach. Ale w takich meczach może rzeczywiście nie ma co się zajeżdżać na siłę.

05.11.2015 17:25

Brawo. Musi się oczywiście jeszcze sporo nauczyć, i nabrać doświadczenia, ale już teraz wystarcza mu to na świetną grę. Może być z niego wiele pociechy. I jak jeszcze nie dawno nikt nie wyobrażał sobie Bayernu bez RR, to teraz coraz łatwiej patrzeć w przyszłość, z CoCo w składzie:).

05.11.2015 16:50

@Arturro2014, przypuszczam, że narodowość. No, albo po prostu nazwisko.

05.11.2015 16:44

Wydaje się całkiem solidny jak gra - no właśnie, sęk w tym, że rzadko gra przez kontuzje. Jak mu w dodatku tęskno za Włochami to ja bym mu powiedział arrivederci. Odzyskać tylko kasę za niego daną i będzie git. A w jego miejce kogoś młodszego i mniej szklanego.

05.11.2015 15:26

@Bajerniak78, nie żądałeś?:) non stop jak katarynka nadajesz, że Guardiola taki i owaki, i do zwolnienia. I cały "hiszpański zaciąg" tyż. "Synku" chyba na serio nie zdajesz sobie sprawy z tego co piszesz.

I jeszcze "jedna wygrana wiosny nie czyni" - jak już pisał @Rizzitelli, widocznie jedna porażka czyni zimę, ale mniejsza z tym. Przede wszystkim, spójrz w tabele. I LM i BL i drabinkę DFB Cup. Bayern nie ma na koncie jednego zwycięstwa.

05.11.2015 15:16

Ładny mecz. Choć z racji wyniku większość drugiej połowy przestana odrobinę. Ale jakie to ma znaczenie? Plan wykonany. Jedziemy dalej.

04.11.2015 23:39

Thiago dzisiaj świetnie z obu stron. Ale już od dobrych kilku meczów jest świetny w odbiorach. Wyskakuje zza pleców, uprzedza i świetnie wygarnia te piłki. Już 3 lub 4 mecz z rzędu. A dziś oprócz tego świetne dryblingi, ciekawe podania. Oby zawsze tak chłopak grał, a kontuzje go omijały. No i ogólnie Bayern znowu świetnie dziś.

04.11.2015 21:46

Bardzo dobry skład. Vidal niech jeszcze trochę poodpoczywa, bo był ostatnio za bardzo ekploatowany(jak i przez cały poprzedni sezon). Robben też niech powoli wchodzi do składu. A jakby co to mogą obaj wejść w drugiej połowie i poszaleć. Miłego oglądania wszystkim.

04.11.2015 19:57

@cayman, ewidentnie mu się pomyliło. Ale to dlatego, że należy on do hiszpańskiego zaciągu:).

30.10.2015 15:29

Mecz będzie i na Eurosporcie i na Eurosporcie 2? Dziwna polityka, ale z programu rzeczywiście tak wynika.

30.10.2015 15:28

Bajernioczku, ja wiem, że lotność umysłu nie jest twoją mocną stroną. Ale chyba każdy średnio rozgarnięty człowiek, jest w stanie odróżnić oszczędzanie Comana(który wg wczesnych doniesień miał nie grać pół roku), i Javiego(wiadomo w jakiej sytuacji), od po prostu zmęczonego Costy(może po kadrze miał dolegliwości mięśniowe,ale z Werderem była mowa o odpoczynku, a nie o nie wiadomo jakiej kontuzji). Pewnie też dlatego bez przeciwwskazań zagrał z Arsenalem. Ja wiem, że wg ciebie Bayern powinien za wszelką cenę wygrać, bo jak nie to Guardiola won(jakby wygrał, to w sumie też) Ale srsly, pozostaw to w świecie swoich fantazji.

30.10.2015 02:51

Pany! co byśta nie napisali, i tak nie macie racji. Guardiola i reszta hiszpańskiego zaciągu jest wina całemu złu wszechświata. I tyle. Jak tego nie kumata, to czas zrobić pilates mózgó, co by zacząć w końcu ogarniać świat. Bo co chodzi o rozeznanie w świecie to to, to, to wyglądacie jak Hajto złapany na przemycie :D.
Pozdrawiam większość.
Btw. nie śledziłem, z racji braku czasu większości ostatnich newsów na stronie. Odezwał się @Android? Bo poważnie zaczynam się martwić...

30.10.2015 00:59

Bajerniak nie zna wielu rzeczy. Ale wychodzi na to, że wg naszego stronkowego eksperta lepiej wystawiać wracającego po mega groźnej kontuzji, i mającego do tego drobniejszy uraz Javiego, oraz Comana po urazie, który wg pierwszych doniesień miał go wykluczyć na lwią część sezonu , na mega ważny mecz z Arsenalem. Mecz o życie, najważniejszy w sezonie. Oczywistym było ryzykowanie zdrowiem piłkarzy, żeby tylko go wygrać. Mamy na stronie swego rodzaju geniusza. Doceńmy to.

29.10.2015 20:58

Hajto często wkurza. I ma spore problemy z akceptowalnym wysławianiem się, ale jak czasami trzepnie nazwiskiem(albo przekręci coś innego), to mam taki ubaw, że trochę rekompensuje wszystko inne :).

27.10.2015 14:15

Pytanie czy @Byakuyaaa na trzeźwo by komentował :D? teraz też się z tego wszystkiego uśmiałem. By było kolorowo niewątpliwie :).

26.10.2015 23:28

@Android, ha, to by było ciekawe. Ale Tomka nikt by nie zastąpił. Chyba, że by wybitnie zadbał o walory komediowe, co chodzi o wymowę nazwisk zawodników:D Do dziś żałuję, że już nie usłyszę o consensao. W tym Hajto jest niezastąpiony.

26.10.2015 22:55

Jak wygramy z Vfl to przyjdą luki i powiedzą, że wygraliśmy bo sędzia Vfl nic nie druknął. Co jest dziwne, bo jak drukuje to przedież nic dziwnego, ani złego. Oczywiście nie będzie zdania, że byliśmy lepsi. Bo Guardiola się nie zna na niczym, więc tak powiedzieć się nie da. I nawet jak wygramy, to z taką grą i tak kiedyś przegramy. Może to będzie za rok, ale przegramy, więc zwolniimy Pepa już dziś!

25.10.2015 13:02

@Daro, był już odnośnie tego news, niedawno aktualizowany. Fałszywy alarm ponoć.

22.10.2015 15:34

@mic, to oficjalne stanowisko Bayernu? Oby, oby.

22.10.2015 13:44

@JazGod, przy wyprowadzaniu kontry, nie podaje się za plecy. Doświadczony zawodnik jak Alaba powinien widzieć, że Bernat biegł do kontry, i powinien być przygotowany na pressing..

22.10.2015 10:01

@JazGod, polecam jednak jeszcze raz obejrzeć tę sytuację. Zawodnik Arsenali jest rozpędzony w stronę piłki, Bernat musi zawrócić po piłkę, bo podanie jest zdecydowanie za krótkie(i za plecy i za słabe). Można narzekać na Bernata za wczorajszy mecz, ale nie zaklinajmy rzeczywistości. Ta bramka to nie jego wina.
http://www.meczyki.pl/skroty/51847/arsenal_londyn_bayern_monachium_20.html - pierwszy filmik od 5:47 widać dokładnie.

21.10.2015 15:55

@JazGod, akurat w tej sytuacji, to ewidentnie złe podanie Alaby. Nie Bernat tu zawinił, choć on popełnił dużo innych błędów w tym meczu.

21.10.2015 15:00

@Bajerniak78 przestań się w końcu ośmieszać i przeczytaj tekst pod którym piszesz. Albo przytoczę(choć już raz w komentarzach przytaczałem): "Łatwe też zapewne nie było zaplanowanie kadry na to spotkanie. Borykający się z drobnymi urazami Douglas Costa, Kingsley Coman i Javi Martinez polecieli do Londynu, ale czy zagrają? – decyzja zapadnie zapewne przed samym spotkaniem. „Jutro po obiedzie będę myślał nad ustawieniem zespołu” – powiedział wczoraj Guardiola." - jak chcesz ryzykować Martineza z lekkim urazem i ciągle powracającym po mega długim urazie w meczu o pietruchę to twoja sprawa, i rób tak sobie w tej piątej lidze.

21.10.2015 13:50

@Globin23, zgadzam się, że zagraliśmy przeciętnie. I dwie sytuacje Arsenalu były dobre, ale nie 100%. Thiago i Lewy mieli mnóstwo czasu, nie powinni dać Cechowi nawet cienia szansy. Dla Arsenalu strzał z główki - 0 czasu, po prostu strzał, i choć dobry to Neuer miał szansę na obronę i ją wykorzystał. Ozil przy strzale też miał obrońcę przed sobą. Wg mnie sytuacje Arsenalu były mega groźne i możemy dziękować Neuerowi, że nie wpadły. Natomiast po naszych sytuacjach, możemy dziękować naszym zawodnikom, bo mogli zrobić wszystko, a walili prosto w bramkarza.

21.10.2015 13:47

@Globin23, przyjechał po remis? Lubię te dyrdymały. Od razu zaznaczę, że Bayern wczoraj(jak i w sobotę) zagrał słabo. Coś po kadrach ich wyhamowało(samo zaburzenie rytmu no i kontuzje też). Mimo to Bayern miał lepsze sytuacje. Thiago już w 1 połowie powinien dać prowadzenie a Lewy powinien dobić Arsenal tuż przed stratą naszego gola. Takich sytuacji jak mieli oni się nie marnuje na tym poziomie(w sensie nie powinno, bo później są wyniki jak wczoraj). Nie wspominając już o tym, że bramka całkowicie z niczego i mega szczęśliwa. Nie często się zdarza, że Neuer popełnia błąd, a w tej samej akcji błąd popełnia jeszcze sędzia... Generalnie mecz do zapomnienia, gra do poprawy(powrót do formy z przed kadr).

@Matilegolas, dlatego nie wini Bernata, bo ten mimo tragicznego meczu, nie zawalił bezpośrednio żadnej bramki. Jednocześnie jest to coś co mi się podoba, że stanął w obronie Neuera, bo ten miał też świetne interwencje, a to pierwsza wpadka od dawna Cokolwiek by nie sądził o Bernacie, dobrze, że powiedział publicznie "Nie winię Neuera", zamiast "To przez Bernata" - nie sądzisz?
Wczoraj wg mnie oprócz Neuera załatwili nam mecz Thiago i Lewy. Co jest śmieszne bo Thiago i Neuer byli jednymi z lepszych w naszym zespole wczoraj, dlatego nie ma sensu wypominanie tego.
Spinać poślady i jedziemy dalej. I fakt, trzeba się zastanowić co z Bernatem, bo widać regres w porównaniu do jego pierwszego sezonu. Strasznie niepewny jest.

21.10.2015 13:13

@ThomasKonig, powodzenia zatem. Czyżby Monachium?:)

20.10.2015 20:24

@ThomasKonig, planujesz emigrację, czy uczysz się niemieckiego dla przyjemności?

20.10.2015 20:05

A może przeczytajcie tekst pod którym piszecie... Cytat z powyższego tekstu: "Borykający się z drobnymi urazami Douglas Costa, Kingsley Coman i Javi Martinez polecieli do Londynu, ale czy zagrają? – decyzja zapadnie zapewne przed samym spotkaniem". Javiemu coś dolega a biorąc pod uwagę to, że wraca po mega poważnej kontuzjii, chyba pozbawione sensu jest go przemęczać.

20.10.2015 19:47

"...wygrał z wielkim Manchesterem United 3:0..." - gość chyba z przeszłości pisał :D. Co do wyniku, to mnie w pełni zadowolą tylko 3 punkty. Jednak w pewnych okolicznościach remis również nie będzie zły.

20.10.2015 15:59

Nie można o Henrym zapominać. Mi się to też wydaje dziwne. Owszem, Wenger trzyma od dawna Arsenal w czubie PL i ogólnie raczej wyższej europejskiej półce, ale wg mnie każdy inny klub z ambicjami, raczej dawno by zmienił trenera. Na przestrzeni tylu lat ich faktyczne tytuły - nie czołówka, wyglądają miernie.

20.10.2015 09:49

@Android, najogólniej polecałbym AMERICAN STAFFORDSHIRE TERIERA. Świetne psy. Tylko, że potrzebuje dużo ruchu, więc mógłbyś mieć problem z wyjściami. I sporo czasu już za szczeniaka na tresurę trzeba poświęcić. W sensie wyjść z domu i go zawieżć. Ale zwraca to się, bo są inteligentne i po tresurze świetnie ułożone. Ciekawy opis podsyłam: http://psy24.pl/rasy-psow,ac99/american-staffordshire-terier-niezwykla-sila-ducha-i-ciala,159.

19.10.2015 23:44

Swoją drogą wyceny Rodrigueza i Bale`a ładnie napompowane. A w Anglii chyba najdroższy Hazard - 70 mln, o ile kogoś nie przegapiłem.

19.10.2015 16:57

Jeszcze z tego co widziałem to Rodriquez z Realu też 80 mln.

19.10.2015 16:39

Przede wszystkim @tomassini, sądzę, że nikt tu nie twierdzi, że rzeczony grajek jest przeciętniakiem. Reakcja raczej jest na stwierdzenie, że deklasuje wszystkich z najsilniejszych lig świata, co jest po prostu śmieszne i nawet po statystykach o których mówiłeś to widać.

19.10.2015 14:24

Jeszcze Vidala brak. 42 miliony jest wart. Kosmicznie za to poleciał w dół Franek. 15 baniek mu zostało...

19.10.2015 14:18

A w tym przypadkum się całkowicie z @Nookie zgadzam. Ale Robben to Robben, i jestem pewny, że dalej będzie wymiatał. A o tym, że strzela w trybuny to się nawet nie chce mówić. Gdyby Costa grał jak gra, i miał strzały Robbena, to mógłby być najlepszym piłkarzem globu. Ciekawy jestem jak się jego kariera potoczy. Bo może okazać się miażdżycielem, ale do tego jeszcze trochę pracy przed nim. Jest jednak niesamowity na razie.

18.10.2015 02:51

Tak dla przypomnienia. Od 2:30 jest kwintesencja Robbena:).
https://www.youtube.com/watch?v=W1e7-pungLE

17.10.2015 15:02

Znowu popędzi niczym błyskawica w stronę bramki. Zrobi pięciu przeciwników, przebiegnie pół boiska złamie do środka i strzeli przepiękną bramkę.

17.10.2015 13:28

Nie widziałem oryginalnej wypowiedzi, ale z tego tłumaczenia nie wynika komentarz do poziomu gry obu chłopaków, a do statusu w klubie. A do legend to jeszcze im daleko.

17.10.2015 12:53

A wiadomo coś dokładniej co z Goetze? Ma chłopak pecha, zawsze jak zaczyna grać więcej i lepiej, to łapie kontuzję.. Ale dobrze, że Arjen wraca.

09.10.2015 14:14

@Bajerniak78, otóż my będziemy mieć o czym pisać(jeśli taka sytuacja nastąpi), Bayern będzie dalej. Natomiast ty już nie bardzo.
@anonim, w zasadzie tak, ale nie pasowało do cytatu, do którego się odnosiło:).

08.10.2015 19:20

Czyli podsumujmy. Od kiedy Bayern jest latynoski, to nadwaga, tiki taka i do przodu. To jest nasze motto.

08.10.2015 18:24

Wiadomo przecież, że jak zespół przegrywa lub gra słabiej, to wina Pepa, tylko jak gra dobrze, to wbrew trenerowi.

08.10.2015 16:09

A ja trochę nie rozumiem nagonki na Vidala. Chyba tylko przez cenę. Od początku grał solidnie, choć bezbarwnie, i ok to było za mało, ale teraz gra coraz lepiej. Strzela, asystuje, i walczy jak mało kto. Mi się ten transfer podoba(o ile nie będzie ekscesów poza boiskiem), bo to typ walczaka, taki Van Bommel, tylko ze sporo większymi umiejętnościami.

08.10.2015 12:41

Bajerniak wszak znany z pisania zabawnych, wydumanych rzeczy. A mnie poza wymienionymi wcześniej bardzo rozbawiło: "...w końcu przejrzał na oczy i musiał zmienić taktykę i swoje beznadziejne poglądy że tiki taka przyniesie Bayernowi zwycięstwo w LM... gramy zupełnie inaczej...lepiej bronimy..."" - fajnie, że założeniem Pepowej "tiki taki", było słabe bronienie. Całe szczęście, że w tym sezonie zrewidował swoje durne poglądy i bronimy już dobrze.

07.10.2015 23:53

Świetna wiadomość. Oby prawdziwa.

07.10.2015 15:30

Mniej pracował? Robben zawsze zapieprzał na maksa. I teraz pewnie też szybko wróci. Martwię się natomiast o Francka. Bardzo długa kontuzja i wiele problemów zdrowotnych w ostatnich latach. Będzie miał ciężko wrócić. No i problemem dla niego też będzie Costa, który szaleje raczej na jego stronie.

05.10.2015 15:23

Dla mnie Thiago dobrzeoceniony, ewentualnie 2,5,. Za to za wysoko Lahm. Nietety kapitan jest bez formy. I kolejne z czym ja bym się nie zgodził, to oceny takie jak Lahma dla Javiego i Xabiego. Obaj zagrali, dobrze, pewnie, i zasłużyli na 2.5, a może nawet i 2.A skoro 3 jest oceną neutralną, czyli wyjściową, to Lahmowi dałbym 3,5. Choć tak na prawdę, najważniejsze, że zagrali świetnie jako drużyna, i mega miło ich oglądać.

05.10.2015 15:14

I było tak jak pisałem przed meczem, Tomek się obudził, Costa pozamiatał:). Pisałem też przed meczem, że mam wrażenie, że będzie łatwo, ale takiego wyniku się nie spodziewałem. Obstawiałem raczej 3 :D. Bardzo ładnie. Co do Lahma się zgadzam, od początku sezonu gra kiepsko.

04.10.2015 20:13

Patrząc na to co ostatnio gramy mam wrażenie, że pójdzie łatwo. Zobaczymy jednak. BVBsłabe nie jest, a Tuchel zna się na rzeczy. Sądzę jednak, że Costa znowu pozamiata, i Tomek się obudzi. Miłego oglądania wszystki życzę!

04.10.2015 16:34

Liczę, że to prawda, i Mario odnajdzie swoją idealną formę, co już wiele razy pisałem.
A jeszcze jedna kwestia. @Matilegolas, dlaczego wypowiedzi odnoszące się do Pepa uważasz za dobrą minę do złej gry, lub też kurtuazję, a słowa Lahma o Mario, za najprawdziwszą prawdę, To nie jest zaczepka, poważnie pytam.

02.10.2015 11:51

Ja obejrzę Man Utd - Vfl. Ciekawy jestem postawy "wilków", no i ciekawy Schweiniego (o ile zagra).

30.09.2015 18:05

Przyjemniutki mecz, choć chwilami wręcz na stojąco. Co się jednak dziwić, piątka do przodu, to nie ma co przesadzać, tylko dograć, szykując się na BVB. Lewy znowu świetnie, ale największe wrażenie od początku sezonu robi na mnie Costa. Magia. Oby tak dalej.

30.09.2015 00:30

@Bajerniak78, czemu powtarzasz za naszymi krajowymi komentatorami, że Alaba będzie stoperem? Przecież mamy znowu jakby lekkie problemy kadrowe w tej formacji. Czyż nie? Rozumiem, że to nie jest ważne, ważne, żeby troszkę ponarzekać na Pepcia, prawda? Bo czemu nie?

27.09.2015 21:47

@RL69, zgadza się:)
@Schikeria1213, prawda, zapomniałem napisać o Xabim, kolejjny dobry mecz w tym sezonie. Ijeszcze warto wspomnieć o Martinezie, dobrze zagrał i bardzo dobrze że wrócił.

23.09.2015 00:19

Masakra. Genialny mecz. Lewy dzisiaj dzień konia, jak mawia mój znajomy. Bardzo dobrze Vidal, Costa(jak zwykle), Goetze. Najsłabsi dzisiaj Bernat i Lahm. Tomek dziwnie, raczej słabo bo to nie był jego mecz. Strzały nie wychodziły, podania też, ale stwarzał sporo przestrzeni, co miało przełożenie na wynik.
@RL69, masz rację, że Lewy jak zwykle, tylko ze szczęściem. Plus dodatkowo natłok dobrych sytuacji w krótkim czasie. Potwierdzenie znajduje też nasza ostatnia konkluzja, że Lewy musi walić, a nie zastanawiać się. Dzisiaj strzelał bez zastanowienia i większość wpadła. Gdyby kombinował, zastanawiał się co zrobić, to pewnie kicha by była.

22.09.2015 23:57

@Patryk233, ja mam podobny ogląd na to spotkanie. Z trzema różnicami: "Trzeba powiedzieć ze Coman zagrał całkiem dobrze, Gotze bardzo dobrze" - wg mnie Coman bardzo dobrze, a Goetze całkiem dobrze, i Vidal nie słabo a solidnie i pracowicie(brak mu jeszcze czegoś, żeby można powiedzieć, że gra dobrze)

17.09.2015 16:40

I może znowu się przyczepie, ale czy to nie jest hejt? "jedyne wzmocnienie to kontuzja alonso" (kiedy od początku sezonu, i wczoraj także) gra dobrze. Dostaje hejt za zeszłą wiosnę, czy dla zasady, czy o co chodzi?
A co do meczu to brawo Coman, wejście smoka. To jego debiut w CL, czy już debiutował w tamtym sezonie w Juve?

17.09.2015 12:02

Może i Tomkowi zeszła piłka, ale ciekawy jestem zamiaru. Czy to był zupełny przypadek a to miało być dośrodkowanie? Bo odniosłem wrażenie, że widział wysuniętego bramkarza i to jednak był lob.

17.09.2015 11:57

Oby nie. Zresztą mina Pepa ze zdjęcia jest dobrym komentarzem(w sumie obie miny dobrze obrazują sytuację :P).

16.09.2015 17:13

@RL69, pokrewne zdania mamy zatem.

14.09.2015 17:28

Zgadza się. A hejterzy byli i będą(nie tylko Robrerta). Można czasem podyskutować, ale nie cały czas, bo i sensu to nie ma. Co do "Lewej" ;) nogi też się zgodzę. Widać postęp. I jeszcze zastanawia mnie czasem marnowanie świetnej sytuacji przez Lewego, żeby później walnąć bramę z mega trudnej pozycji. Taki urok :).

14.09.2015 16:17

@kubla napinasz się tak, a później sam gadasz, że Tomek ma mniej bramek niż lewy. Nie ma to jak porównywać z klasycznym napastnikiem. Co do Lewego to jak zwykle na tej stronie napompowana dyskusja . Gość gra w zasadzie w każdym meczu. I dobrze. Jedyne co denerwuje to rzeczywiście duża ilość marnowanych dobrych sytuacji przez Lewego(wśród topowych napastników). Czasami irytuje, ale nie sposób jednak nie zauważyć ogromnej pracy i jakości którą daje w grze. Gdyby jeszcze poprawił to wykończenie, to byłby absolutnie w top 3 napadziorów na świecie.

14.09.2015 15:10

W tym przypadku w zupełności zgadzam się z Ivanem. Niech sobie sprowadzą z powrotem Ronaldo. Thomas zostaje.

14.09.2015 13:05

Przecież to prawie pewne, że Basti wróci do Bayernu. Tylko nie na boisko. I nie ma to nic wspólnego z Guardiolą.

10.09.2015 12:52

Thomas jest niesamowity. Jak nie zdarzy się coś nieprzewidzianego, to podejrzewam, że Tomek nie będzie miał problemu w przegonieniu Mirka w brameczkach MŚ.

08.09.2015 13:02

Ja również się nie zgodzę, ze stwierdzeniem, że w reprezentacji gra tak wspaniale. Jeden mecz to za mało. Co nie zmienia faktu, że zagrał dobrze. W meczu pucharowym też nie grał źle. Może powoli zaczyna się ogarniać. Miesiąc bez Robbena może być dla niego świetną okazją, do przypomnienia dlaczego został ściągnięty do Bayernu.

07.09.2015 13:30

Hajto nie powinien komentować niczego. Wypadałoby by ktoś, zajmujący się komentarzem(w polskiej stacji) potrafił się bez problemu wysłowić w języku polskim.

04.09.2015 18:16

Bezrefleksyjnie nie wierzę. Ale też bezrefleksyjnie wszystkiego nie odrzucam. Schweini już nie jest w jednym klubie z Pepem, więc po odejściu Pepa z Bayernu będzie miał taki sam powód do kurtuazyjnych wypowiedzi w jego kierunku jak i teraz. I żeby nie było - ja też nie wiem jak jest na prawdę. Wydaje mi się jednak, że Ty(nie wiem czy bezrefleksynie) łykasz wersję gazet, które muszą szukać sensacji, by się sprzedawały, przez co każdy objaw, czy wypowiedź przeczącą temu, zbywasz.

04.09.2015 14:34

@Matilegolas, nie powie prawdy? Mógł powiedzieć, że pozostanie trenera zależy od trenera i zarządu, i on nie może się na ten temat wypowiadać. Powiedział coś zgoła innego. Schweini, który teraz może gadać co chce, bo nie jest już w klubie, też mówi co innego. Ale jak widać niektórym nie pasuje to do koncepcji, więc co by kto nie powiedział, i tak nic nie da.

04.09.2015 14:14

Z jednej strony macie rację. Jak potrafi swobodnie to zrobić, to niech robi. Tylko, że jak ktoś oglądał mecz na Eurosport 2, to Hajto od razu powiedział, że za takie coś dostanie kosę w BL. Hajto grał w BL dosyć dawno, ale mentalność niektórych drewniaków się nie zmienia. Jak ktoś nie będzie go potrafił zatrzymać, i dodatkowo Costa zrobi go w taki sposób, to frustracja(złośliwość?) może się dla Costy słabo skończyć.

04.09.2015 14:05

Globin23, Dzięki za info. Czyli w tamtej sprawie działacze Bayernu słabo ogarnęli. Źle skonstruowana umowa.

02.09.2015 15:21

@Globin23, to jak to było z Canem? Dlaczego Leverkusen go puścili do Livepoolu, mimo że Bayern miał prawo pierwokupu?

02.09.2015 12:44

"sam jesteś nie sprawiedliwy" - oczywiście w kontekście tego zdania powinno być - niesprawiedliwy. Zdecydowanie możliwość edycji postów by była szalenie przydatna. Błąkające się literki, albo spacje, potrafią irytować:).

01.09.2015 13:14

@Matilegolas, mnie się wydaje, że jesteś zwyczajnie uprzedzony. Nie kojarzę, żeby ktoś pisał, że Pep jest idealny i nie robi błędów. Sam chciałbym, żeby Mario dostał więcej czasu na boisku(bo potencjał, jak wiadomo, ma). Ty jednak pisząc zdanie "...ale dla mnie nie liczy się trener, tylko sprawiedliwość w rywalizacji na treningach - by to się przekładało później na wyjściowy skład - i dobro klubu...", sam jesteś nie sprawiedliwy. Bo tak jak i ja, i każdy(na 99,9%) z tej strony, nie jesteś na treningach. Więc pisanie, że trener robi źle, a Kimmichy, Rody itd. na pewno nie będą gorsi od grających teraz jest nie tylko nie sprawiedliwe, ale jest zwyczajnie kolejnym gdybaniem, i wymyślaniem "argumentów" pod własne przekonania.

01.09.2015 13:02

@RL69, to kolejna zła decyzja Arjena, choć pewności, że piłka by doszła do Roberta też mieć nie możemy. Ale tu nie ma mowy a "samolubieniu". Ktoś mógłby napisać, że Costa biegł przez całą połowę(miał dalej niż Robert), a Robben podał do Lewego... Tak, Robben już się wtedy odblokował, i nie kończył sam, tylko próbował podawać... Nie popadajmy w skrajności. Zresztą nie ma co drążyć. Pewnie się chłopaki dogadają.

30.08.2015 18:15

@RL69 była to bardzo dobra sytuacja(w zasadzie by była)gdyby podanie przeszło. Nie wiem czy Robben widział Roberta bo ten był za nim(w sensie Robben był bliżej bramki). Sytuacji Roberta nie mogę znaleźć na skrócie, ale z tego co pamiętam to Robben był dosyć wyraźnie przed Robertem i ten widział go na bank. W sumie nie ważne, mecz bez historii. Tylko żeby kwasy się nie porobiły. Bo to była "zwykła piłka" Robbena, i decyzje były złe, bo nie przyniosły gola(historia jednak uczy, że Arjen w formie coś by z tych akcji ustrzelił.), Zagranie Roberta zaś nie było jego typowym. Było raczej zagraniem z premedytacją, tak by się odegrać, że wcześniej mu nie podał. Tylko to mnie trochę martwi. Myślę jednak, że chłopaki ogarną temat i nie będzie kwasów. W tamtym sezonie ich współpraca wcale nie wyglądała źle. Tylko nasze rodzime media kreowały sytuację, gdzie w każdej sytuacji trzeba było podać do Roberta, nie można było samemu, nie można było do nikogo innego, bo konflikt od razu. A było całkiem dobrze. I obaj mieli swoje gole, i obaj mieli swoje asysty.

30.08.2015 16:45

@snafu, oczywiście znowu gdybanie. Ale ja sobie pozwolę gdybnąć w drugą stronę. Robben w sytuacji "Lewego" by podał. I to była prawdziwa setka. Lewy na takiej(był na niezłych, ale nie takiej)pozycji nie był w meczu. Tak czy inaczej to nie był dobry mecz obu. Robben lepszy bo dużo "wiatru" robił, ale faktem jest, że decyzje podejmował złe, w kluczowych momentach akcji.

30.08.2015 16:24

@Android, jeżeli o mnie chodzi, chodzi, to teraz mam dopiero chwilę, żeby przysiąść na stronce, i nie czytałem komentarzy pod "zatłoczonymi" meczowymi tematami, więc nie wiem co tam i kto do Ciebie pisał. Niemniej trzeba, przy tej całej hipokryzji, odróżnić rozegrany jeden z pierwszych meczów w sezonie(nawet jeśli był w odstępie trzech dni), od serii meczów w "angielskich tygodniach", gdzie inaczej odczuwa się w nogach zmęczenie. Przede wszystkim jednak, z wymyśloną sytuacją chodziło mi o prowokacyjnym założeniu, że przy odwrotnym ułożeniu meczów, to my byśmy przegrali. To, że rzekomo, pojawiły by się wtedy głosy broniące Bayern, jest tylko mniej znaczącym następstwem...

30.08.2015 16:00