@Prezes42, ja zdecydowanie szybciej bym dał tę stówę za Hazarda niż za Ronaldo(stosunek wiek/jakość). Inna sprawa, że jak bardzo chciałbym Hazarda w Bayernie, to nie wyobrażam sobie Bayernu wydającego 100mln(plotki) za jednego zawodnika.
18.05.2015 21:38
@hans1986, racja. A w zasadzie ani to ścisłe centrum, ani obrzeża:). I warto się wybrać w oba miejsca.
18.05.2015 17:46
@DawnyKminek, podkopuje w jakim sensie? Czy jakiś dobry piłkarz do nas nie przyjdzie, przez przegrany mecz o pietruchę? Może sponsorzy nas opuszczą? Czy po prostu podkopuje naszą reputację wśród klubów, które chcą się utrzymać w lidze. a które i tak za Bayernem nie przepadają? Było zdobywać punkty kiedy była okazja, a nie teraz przerzucać odpowiedzialność na Bayern. I żeby nie było, też mi się nie podoba to odpuszczenie Bayernu. Ale głosy klubów, które zamiast patrzyć na siebie, szukają winnych wszędzie, tylko nie na swoim podwórku, mam, że tak powiem, w nosie.
17.05.2015 16:24
@lopez, Braafheida zapamiętam najbardziej z jego efektownego no look pass :D. Dobry magik był.
Co do 20 letniego talentu, to oczywistym jest, że z miejsca nie wskoczy na skrzydło. A jeśli chodzi o przyszłość to wolałbym aby dawano się ograć Kurtowi.
15.05.2015 12:09
@mrtiktak, to w końcu śmiejemy się z ludzi, którzy zmieniają co chwila poglądy jak chorągiewka, czy też nie(bo tylko krowa nie zmienia poglądów)? Bo już się pogubiłem, albo ty się pogubiłeś, albo jeszcze ktoś się pogubił... Tak czy inaczej ubaw po pachy.
15.05.2015 00:35
@mrtiktak, prawda, tylko, że akurat ty powinieneś jak najmniej się z tego śmiać. Ciężko zliczyć ile razy to Guardiola wg ciebie był zły, później dobry, później zły(w międzyczasie najgorszy na całym świecie) itd.
14.05.2015 21:11
Skoro @Ivan tak czepiasz się dosłowności co kto powiedział to mało logiczny jest twój pierwszy post.
"juz nie mowiac, ze go wczesniej krytykowal - wiec niech sie zdecyduje" - skoro jedno mówił kilka miesięcy temu, a teraz mówi co innego, to chyba się zdecydował, prawda?
"Z tym, że jego wypowiedzi są coraz częściej lekkomyślne, sprzeczne ze sobą, populistyczne." - jak jego poglądy zgadzają się z twoimi to jest ok, jak nie, to jego wypowiedzi są lekkomyślne itd. Wygodne, ale typowe.
14.05.2015 12:15
Mi się marzy w rewanżu Martinez zamiast Lahma. Tylko nie wiadomo czy jest gotowy na 90 minut już. Raczej wątpię. No i kwestia tego, że Lahm to kapitan. Kapitana się raczej nie sadza na ławie jeśli jest zdrowy...
07.05.2015 18:22
@ThomasKonig, zgadzam się w zasadzie w 100%.
@Android, nie mam zamiaru Cię jechać, bo to co teraz napisałeś różni się znacząco od płaczów w czasie meczów. Więc wszystko ok, bez spiny. Ja dodam tylko od siebie, że ja jednak zgadzam się z Thomasem. Bernat grał dobrze przez swój pierwszy sezon w Bayernie. Nie rewelacyjnie, nie mylić. Wczoraj popełnił błąd? Tak, ale nawet Boa(który przez większość meczu wyprawiał cuda) też go zrobił. Ogólnie po Bernacie było widać od początku meczu, że jak bardzo chciał, tak bardzo mu nie wychodziło. Niestety nie było Alaby, żeby go zastąpić(tak wiem, jak by był Alaba, to Bernat by w ogóle nie zagrał), lub kogoś odpowiedniego na tę pozycję.
Stało się. Strasznie smutno mi po tym meczu, ale jak niektórzy w dalszym ciągu wierzę, że mogą awansować. Gramy u siebie rewanż, to mega ważne bo wiadomo jak Bayern gra u siebie, a jak na wyjeździe. A z Barcą grał całkiem dobrze(chyba mało kto spodziewał się, że wygramy tam 3:0), i ten wynik poważnie smuci. Czekamy na rewanż i pozostaje wierzyć w chłopaków, że wyjdą naładowani jak na Porto(tak, wiem też, że Barca to nie Porto).
Pozdrawiam.
07.05.2015 15:47
Ja uciekam na mecz. Do boju Bayern!
06.05.2015 19:39
Ja również mam nadzieję, łącznie z dobrymi przeczuciami, że wyjdziemy na pełnym zaangażowaniu, sportowej złości i uzyskamy/wybiegamy/wywalczymy dobry wynik.
06.05.2015 17:11
Ja bym się nie martwił na zapas. Powiedział, że przyszedł za Pepem, to nie znaczy jeszcze, że z nim odejdzie. Bayern nie raz pokazywał, że potrafi zatrzymywać graczy na których mu zależy. I gracze zaczynają się czuć jak w domu. Ribery też był najemnikiem, Robben też. A pewnie zakończą tu kariery, i powoli stają się legendami tego klubu. Nie mówię też, że Thiago na pewno zostanie. Po prostu wszystko jest możliwe i nie ma co się martwić tym dziś.
06.05.2015 12:05
Tylko, że w tym fatalnym ustawieniu(nawet Rafa wyglądał dobrze na boku środka obrony), BVB nie miała nic do powiedzenia przez większość meczu. Dopiero po nieuznanym karnym strzelili bramkę, i coś jeszcze później próbowali działać. Dopiero po błędzie sędziego, gdzie powinno być 2:0 i być po meczu.
30.04.2015 18:13
Może dlatego, że jak już przegrywa(co nie zdarza się często), to często właśnie po błędach sędziów...
I dodam, że jeśli BVB nie wie jak bronić bramki zgodnie z przepisami to może niech im sędzia pomaga. A chwila, to już ma miejsce...
30.04.2015 00:54
@Matilegolas, jedno pytanie. Skąd wiesz lepiej od ludzi z klubu, że Robben nie był gotowy? Wszelkie doniesienia raczej temu przeczą... "Już od dawna trenował i wyglądał świetnie na treningach".
Co do Neuer vs Higuain, inna sytuacja Neuer trafił najpierw w piłkę, Langerak nie.
29.04.2015 14:58
Niemiecka marka i nasz udziałowiec...
29.04.2015 10:44
Klopp: "Tak miało dziś być! " - to chyba najlepiej opisuje wczorajszą pracę sędziego(aż ciężko mi przychodzi, by tak go nazwać).
29.04.2015 10:43
Tyle dobrego. Aktualnie chyba największy nasz atut na Barce. Niemniej szkoda innych zawodników, szczególnie Arjena. Tak był zdeterminowany żeby wrócić.
29.04.2015 10:38
Dla mnie nie do pomyślenia jest, jak ktoś może napisać, że to było czyste wyjście. Jak bramkarz wybija piłkę głową zawodnika...
29.04.2015 10:36
Ja wszystko rozumiem, że bramkarz jest uprzywilejowany, że wychodzi kolanem. Ale halo, jak jest spóźniony, nie trafia w piłkę, tylko w głowę napastnika, to o czym rozmowa? Ewidentne czerwo, gdyż jest to brutalny faul. Jak by trafił w piłkę wtedy by nie było rozmowy. Atakował piłkę wybił ją. Ok. Ale jak wybija piłkę głową Lewego, to coś jest chyba nie tak.
29.04.2015 00:48
Fakt, rożne i ogólnie wrzutki wyglądają lepiej. I zaskakuje mnie Weiser. Coraz lepiej gra. Kto wie, może jeszcze wywalczy nowy kontrakt.
28.04.2015 20:54
Spokojnie, @Apollo1 już był absolutnie pewien, że odpadniemy z Porto. Jak przejdziemy Barce, to będzie pisał, że w finale nie mamy szans z Realem/Porto.
24.04.2015 15:11
@KahnTitan1, na Barce to może być niezły pomysł. Raczej nie potrzeba wysokiego stopera, może być niski, zwrotny i szybki. Rafa akurat w tym meczu może tam się przydać. Też się zgadzam z tym, że nie widzę tam Dante. Powinien(zwłaszcza w obliczu kontuzji Holgera), dostać szansę jutro w lidze, i w lidze do końca nawet. Ale na Barcelonę absolutnie nie.
24.04.2015 13:33
Będzie świetny mecz. Prawdę mówiąc nie przeszkadza mi wylosowanie Barcelony. Bayern da sobie radę. Gorzej, że słabiutki Real dostał łatwy awans(oczywiście w dalszym ciągu muszą go wywalczyć). Finał powinien być Barca-Bayern. Ale trudno, najwyżej nakopiemy im w finale;)
24.04.2015 12:39
Szok. Szkoda chłopaka.
23.04.2015 17:59
Ja chciałbym zagrać z Atletico w półfinale. A w drugim meczu wolałbym awans Monaco, Juve jest mega toporne. Tak z grubsza, bo w zasadzie obojętne mi kto awansuje z pozostałych zespołów.
22.04.2015 20:28
Tak jak pisał @wittelsbach. Poza tym skoro zawaliłeś termin, to powinieneś zrobić wszystko by się poprawić, a nie się obrażać jak dziecko. Nawet jak nie byłeś jedynym winnym zaistniałej sytuacji. Problemy się rozwiązuje, a nie obraża i ucieka. I skoro przyszli z pretensjami(słusznymi), a nie wywalili cię za zawalenie terminu, to chyba jednak w ciebie wierzą. Wypadałoby się poprawić, a nie obrażać jak dziecko, które dostało ochrzan za stłuczenie wazonu.
22.04.2015 19:39
Warto dodać tylko jedno. Muller-Wolfharht nie został zwolniony...
22.04.2015 19:26
@xxxxxxxxx, cóż, najważniejsze, że tobie wychodzi. Buźka.
22.04.2015 16:29
@KahnTitan1 chyba logika jest ci obca. Oczywiście, że jest częścią zespołu, i oczywistym jest, że skoro życzyłeś mu wczoraj porażki, to życzyłeś jej Bayernowi. A najemnikiem był każdy trener Bayernu, który przyszedł z zewnątrz(nie był np. Franz), czyli m.in. Ottmar. Nie przeszkodziło mu to, stać się jedną z trenerskich legend Bayernu... Lewy też jest najemnikiem. I częścią zespołu. Tak czy inaczej dalsza dyskusja jest zbędna. Niektórzy ludzie się nie zmienią. A Bayern poradzi sobie bez twojego dopingu/wsparcia.
22.04.2015 15:32
Piękny mecz wczoraj. Pozostaje czekać na kolejne mecze. Rozstrzygnięcia sezonu coraz bliżej. No i życzę więcej wiary w zespół dla niektórych.
22.04.2015 12:00
No, to zostały dwie godziny. Po awans!
21.04.2015 18:30
@xxxx, chyba jednak nie rozumiesz, co jest dziwne, bo jak zauważyłeś, nie jest to skomplikowane. Otóż przemyśl co znaczy średnia. I w nosie każdy ma, że ty uważasz, że jest ona za wysoka.
I jeszcze: "A mój głos przy kilkudziesięciu innych i tak nie ma jakiegoś drastycznego wpływu na ocenę końcową, najwyżej zamiast 1.5 będzie miał 1.6." - właśnie, dlatego nazywa się średnią. A w takim przypadku twój głos świadczy tylko i wyłącznie o tobie.
A co do tematu newsa. Wydaje mi się, że będzie to ciekawy mecz, i w dodatku wygrany przez nas. Wątpię co prawda, żeby było to wysokie zwycięstwo(choć kto wie?), ale myślę, że wygramy. Mimo kontuzji jesteśmy w niezłej formie.
15.04.2015 15:26
Co do Lahma to raczej na pewno nie siądzie na ławce. I nie tylko dlatego, że Guardiola bardzo go lubi/szanuje, ale też ma potężny handicap w postaci opaski kapitańskiej. Raczej rzadko spotykane, żeby zdrowy kapitan drużyny grzał ławę.
09.04.2015 17:02
Szczęśliwe zakończenie. Oby Boa i Benatia nic poważnego. Choć Boa raczej na pewno nic poważnego.
08.04.2015 23:13
Neuer!
08.04.2015 23:07
Faul bardzo wątpliwy. Chyba, że już teraz w polu karnym, w ogóle nie będzie można się dotykać.
08.04.2015 21:47
@Android, chyba tylko o Javim.
08.04.2015 21:22
Ajjj Tomek, Tomek. A mógłbyć spokojniejszy mecz... Szkoda.
08.04.2015 21:10
@Android, o proszę, ciąg dalszy. Powodzenia zatem, mnie nie kręcą takie zabawy.
07.04.2015 19:25
@Android, widzę, że dzień bez prowokacji, dniem straconym...
07.04.2015 17:16
@ryko, ale to, że się opiera na skrzydłach jest kwestią taktyki. Bo szkoda marnować ich potencjał. Z nimi jednak można również zagrać, tak jak z BVB, a oprócz tego być lepszym w kontrach, szybszym w konstruowaniu i akcji, i lepszym w ataku pozycyjnym, jeśli zajdzie taka potrzeba.
06.04.2015 14:11
Świetny mecz(nie literalnie, ale biorąc pod uwagę braki). Jestem dosyć spokojny o dalszą część sezonu. Czekajmy na naszych magików(a to czekanie ułatwi Thiago). Wróci błysk z przodu.
04.04.2015 23:38
Adi, w 100% się zgadzam, że talent, itd. Po co go sprowadzaliśmy, to już nie moja sprawa(widocznie uznano, że ;;epiej się rozwiine u nas, nie w BMG). A w meczach o "pietruchę", nie wchodził, bo go nie było na ławce, bo mamy sporą kadrę, i są zawodnicy pierwsi w kolejce. Wg mnie zdąży zagrać jeszcze, jeśli się okaże, że rzeczywiście ma niepośledni talent...
I tak zwany P.S. Podzielam zdanie, że może Rode i Kurt, i jeszcze kilku mogłoby dostawać więcej szans. Tylko, że my się nie znamy tak jak powinniśmy się znać. Ktoś napisze, że jest trenerem 3 ligii podwórkowej... Ok , ale odnośnie czego to jest argument, bo nie bardzo rozumiem.... Skoro nasz zarząd chwali Pepa. Skoro nasz kapitan chwali Pepa(a wielu go uważa, za mega inteligentnego piłkarza, człowieka. Znającego się narzeczy). To nie widzę problemu. Zrozumiałbym: Piłkarze lubią Pepa, bo równy gość. Ale przegrywamy. Ok to nie jest kolesiostwo, fajno, ale wypadasz. Tylko, że tak nie jest. Nie jesteśmy drużyną idelna(nigdy w historii takiej nie było), i przyzwyczajmy się, że nie każdy mecze wygramy. Poważnie chcecie znowu czasów Maghata(vide Tuchel, Slomka etc?.)
03.04.2015 23:59
Adi , powiem Ci tak: Wg mnie Kurt jeszcze nie jest zawodnikiem na miarę Bayernu. I Twoje (częste) upychanie go w składzie jest przesadzone. Aczkolwiek mamy, znowu, multum kontuzji. Jutrzejszy mecz jest o nic. I przyznam się, że chaciałbym, żeby jutro(tylko jutro, póki co), dostał szansę. Bo Bernat powinien pozostać lewym obrońcą(bo tam jest na prawdę dobry), nie skrzydłowym.
03.04.2015 23:02
A tak na wszelki wypadek. Zapytując: Czy ktoś sobie wyobraża Bayern broniący się, i grający z kontry? Otóż to, w jaki sposób drużyny grają z Bayernem, i jak ta gra wygląda, świadczy o jego sile. I kiedy nie ma pełnego składu i nie ma formy(tego błysku) zdarzają się ciężkie mecze. Bo każdy gra z nami jak gra. Ale wtedy spójrzcie, mimo wszystko, na procent wygranych meczów. I to będzie czas, żeby przestać narzekać(nie mówię, przestać krytykować z sensem, bo to potrzbne, zawsze). Wziąć pod uwagę, że nie ma drużyny wygrywającej zawsze i wszędzie(Bayern Juppa też taki nie był, i aż mi się nie chce szukać komentarzy typu: Leśny dziadek itp...). Mam wrażenie(i to nie jest chyba tylko wrażenie, sądząc po komentarzach ""Pepa nie lubiłem od początku"), że co by nie było, to będzie narzekanie. Ogarnijcie się, i cieszcie się tym, że Bayern(w tym momencie) jest wymieniany, zawsze, do grona faworytów CL.
03.04.2015 22:57
@Gabricone, nie popadajmy w skrajność. Pod żadnym względem nie zakwalifikowałbym się jako hejtera. Jednakże również uważam, że Xabi w tym momencie nadaje się na ławkę(owszem, wiosnę miał wyborną). Oczywiście, daleki jestem od wyrzucania go z klubu(to rozróżnia od hejterów).
03.04.2015 18:47
@Aries, dokładnie. Już kiedyś to zresztą pisałem.
03.04.2015 13:17
@LukaszDuda, "Kocham ten klub, ale nienawidzę Guardioli od początku i Bóg mi świadkiem, że zdania nie zmienie nawet po
wygraniu LM" i "Szanuje każde zdanie, ale moje wobec Pepa jest krytyczne, choć bardzo liczyłem na niego.". No, ale jak to?
02.04.2015 19:24
@karl1985No, ale nie przekręcajmy faktów. xxxx pisał, że zarząd ma ambicje JEDYNIE na BL i zarząd nie zwolni Guardiolii, jeśli będzie zdobywał mistrzotwo. Nie, że podstawą jest BL i Puchar, a LM szczęśliwym dodatkiem. Bo w LM już zawsze celują, ale głupotą byłoby WYMAGAĆ, jej co roku. Zarząd jak najbardziej ma ambicje na LM.Otwarcie zarząd i piłkarze mówią, że chcą zagrać w Berlinie.
I panie @xxxx. Twierdzisz, że za Tobą stoją fakty, a za mną spekulacje. Tylko, że za tobą stoją fakty z przeszłości(co sam pisałeś). My nie żyjemy w przeszłości. Jeżeli nie widzisz zmiany w Bayernie, to dziwne. I za fakt uznajesz słowa Rummenigge. Też faktami nazwać nie można. Spodziewałeś się, że powie, jak Pep odpadnie za szybko to wyleci? Oczywiście, że twierdzi, że nie. Ile razy dementował plotki transferowe, a w kolejnym sezonie witaliśmy nowego gracza w drużynie? To co mówi publicznie(dla dobra klubu), a co robi faktycznie(dla dobra kubu), nie zawsze się pokrywa. Poza tym,jak piszesz, zwolnienie Pepa jest nieopłacalne ekonomicznie. Dlatego też musiałby odwalić totalną kaszanę, żeby go zwolnili(to oczywiste). Na przykład nie wyjść z grupy(owszem to spekulacje). A półfinał LM, to żadna wpadka.I dlatego go nie zwolnią(bo Pep nie odpadnie z LM w grupie), i dlatego to są spekulacje.
Tak czy inaczej, to moje zdanie. Nie ma co drążyć, bo Pep dalej jest trenerem.
01.04.2015 13:13
@xxxx, kłopot ino w tym, że twoje rewelacje są lekko nieaktualne. Od kiedy Bayern, w przeciągu ostatnich 5 lat, zagrał w większości finałów Cl, jasnym jest, że zarządu Bayernu już dawno nie zadowala dominacja w BL. Teraz wyobraź sobie, że Pep nie wychodzi z grupy CL(co się Bayernowi zdarzało, kiedyś). Sądzisz, że Pep nie wyleci? (Jak tak, to nie wiesz o czym mówisz, lub też, co jest ostatnio modne na tej stronce, trollujesz). Wbijcie sobie do głowy, hejterzy, że Pep nie wyleciał, bo zdobył prawie, wszystko co ważne(i to w pierwszym sezonie), a jedyne czego ważnego nie zdobył to Cl(i nie odpadł w grupie, tylko w półfinale!). W tym roku wynik zostanie(oczywiście ja tak sądzę, nic pewnego jeszcze) wyrównany, a najprawdopodobniej przebity(bo ani Porto nie jest rywalem dla nas, choć różne rzeczy się dzieją, ani inne z mocarstw, nie wydaje się mocniejsze [a przypomnę tylko, że dalej mówimy o Bayernie bez formy. Lub na tę formę narzekamy...]).
01.04.2015 02:30
Tiktaczku, wedle życzenia milknąc(bo dyskusja jest bezcelowa. Jak zwykle. Można tylko jeden, dwa komenty dodać, co by się pośmiać),napomknę(jak zwykle przy typowych, dla januszy tej strony, argumentach), że wrócimy do Twoich januszowych gdybań, gdy już to będzie miało miejsce(znaczy te mecze naszego super trenera). A na razie rozpędź się i niech ktoś ci wtedy wpakuje nogę, pod(a jak?)nogi, wyczekując momentu jak będziesz go mijał. Zobaczysz jak bardzo przypadkowe to jest...
Pozdrawiam. I życzyłbym rozsądku, ale sprawa wydaje się stracona...
29.03.2015 18:54
Panie tikatak, z dupy osła, dokładnie. Dobrze, że samzdajesz sobie z tego sprawę.
@AdiFantasti - oczywiście, że faule to część futbolu, ale kartki też. Twarda gra(twarda, ale czysta), jest ok, ale jak ktoś nie widzi celowości, w(chociażby) tym faulu na Robbenie, to jest dziwne.
29.03.2015 13:51
I znowu koany szaleją.
I Android, który co raz częściej zaczyna być topowym pisarzem bzdur, ot przykład: "Najlepsze jest to, że jak potem przyjdzie trener z prawdziwego zdarzenia i będzie wygrywał wszystko co się da w pięknym stylu to będą żenujące komentarze typu "To Pep zbudował tą drużynę, zresztą z takimi zawodnikami każdy by wygrywał". Logika piesków Pepa" - widzisz androidku, otóż jak już przyjdzie ten trener z prawdziwego zdarzenia, i zacznie wygrywać wszystko co się da w pięknym stylu, to zobaczymy jakie będą komentarze. Nie sądzę, żeby twoje przewidywania sprawdziły, i były takie wpisy. Także gdybaj sobie dalej(uważając to za argument na twoje dziwne teorie), a fakty są takie, że to antypepowe pieski piszą, że to Jupp zbudował tę drużynę, a poza tym z tymi zawodnikami każdy by wygrywał, ot taka logika...
27.03.2015 20:40
Tak jak piszą Globin23 i Heat. Każda drużyna traci po stracie swoich najlepszych zawodników. Goetze jest zbyt nierówny, żeby z powodzeniem ich zastąpić. Powrót Thiago też da sporo ofensywie. Trzeba czekać na pełny skład. Do tego czasu robić swoje.
23.03.2015 12:55
Apollo daj spokój i idź na stronę BVB, Choć w sumie to standard. Po prostu meczowych postów, lepiej nie czytać, bo poziom jest przewidywalny.
22.03.2015 18:45
Ale się nie układa ten mecz. Teraz Neuer nietypowe dla niego zagranie.
22.03.2015 18:04
Alaba niby świetnie ułożona noga(piękne bramki z wolnych), ale co on robi przy dośrodkowaniach to ja nie wiem. Tragedia.
22.03.2015 17:59
Też kompletnie nie wyobrażam sobie jak to będzie wyglądało. Ponoć Lahm ma już nie wracać na prawą. Z drugiej strony w pomocy będą lepsi, co sugerowałoby ławkę. Jednakże to kapitan, więc ławka raczej odpada. Lahm samotnej 6 raczej nie zagra, więc pewnie będzie grał ze Schweinim. Czyli ławka czeka dwóch z trójki Muller, Goetze, Thiago. Plus zesłanie Javiego na obronę, i grzanie ławki też, bo obrońcy są lepsi w drużynie... Średnio mi się to podoba, ale z drugiej strony, będzie na prawdę potężna ławka...
21.03.2015 18:57
Porto to bardzo dobra drużyna i ofensywna. Dlatego sądzę, że dostanie wysoko. Choć daleki jestem od stwierdzeń typu "już jesteśmy w półfinale"...
20.03.2015 16:40
Adi, ja jeszcze bym przebolał Castro, ale Montoyi już nie(jeżeli by było jak piszesz). Ale wątpię by Bayern sprowadził tego ostatniego.
20.03.2015 15:17
@DieMannschaft, tak odpadli, teraz. Ty pisałeś o wyjściu z grupy. Tak VFL nie gra w LM, jeszcze, ale sam o nich pisałeś("Schalke Bayer VFL regularnioe dostaja w dupsko" - nie ma słowa o LM), i że dostają baty. Więc pytam gdzie te baty VFL? Gubisz się ewidentnie. I jak pisałem, nie udzielam się do sedna sprawy. Bo to czy liga niemiecka ma kluby na LM, zależy od definicji. Chodzi o twoją bzdurną argumentacje, i wypaczanie faktów.
19.03.2015 15:38
@Gabricone, wybierz jedno Atletico i podmień sobie ;).
19.03.2015 14:29
@DieMannschaft, no halo, co z tobą nie tak? Nie będę się włączał do sedna waszej dyskusji, ale jak nie umiesz uargumentować swoich racji to tego nie rób, zamiast brnąć... No bo "ha ha kto wyszedl z grupy oprocz Bayernu" - skoro twa pamięć nie sięga kilka dni wstecz, to przypomnę, obok Bayernu wyszli: Bayer, BVB, Schalke. No kto i dlaczego gra w LM? I dlaczego skoro się nie nadają grają tam Schalke, BVB i Leverkusen? AAA i gdzież to tak baty dostaje VFL? Trochę się pogubiłeś.
19.03.2015 14:28
Mam dziwne przeczucie, że Monaco.
19.03.2015 13:21
Oj i BVB będzie miała ciężko...
18.03.2015 20:49
Większych bzdur dawno nie czytałem. Bayern już kilka razy w tym sezonie stracił bramkę, która nie powinna być uznana. Odgwizdano też im kilka niesłusznych spalonych. A ile Bayern strzlił bramek niezgodnych z przepisami? Może jedną.
"Ludzie po prostu nie odważą się o tym mówić z obawy przed odwetem." - nie rozumiem, czy ten gość sądzi, że wszyscy się boją, że jak poruszą ten temat to Bayern użyje swych pokaźnych zasobów, żeby nasłać jakiegoś asasyna? A może większość(przynajmniej ta niesfrustrowana życiem), nie udziela się, bo to Bayern jest częściej krzywdzony przez sędziów?
18.03.2015 16:57
Milik potencjał ma ,co z niego będzie zobaczymy. Ale mówienie, że z jedną nogą kariery nie zrobi, podczas gdy mamy w drużynie Robbena jest co najmniej dziwne. Zresztą mało zawodników jest obunożnych.
15.03.2015 21:42
Rethell twierdzi, że nie jest trollem, a przed meczem twierdził, że dostaniemy bęcki i będzie płacz... No jak to zakwalifikować, zwłaszcza, że takie teksty są co mecz... A co do Bernata, to jestem więcej niż zadowolony. W obronie na prawdę świetny. Nie idzie na raz, i do tego mega szybki, nie raz jego powroty kasowały akcje rywali... Oczywistym jest, że w ataku nie daje tyle co Ribery, ale bądźmy rozsądni. Po pierwsze jednak jest u nas obrońcą, po drugie, robi sporo zamieszania z przodu. Fakt, że brak mu wykończenia, świetnego podania, lub dośrodkowania. Ale to obrońca + jest u nas pierwszy sezon. Ogra się jeszcze i przy niepoślednim talencie sądzę, że ten "magiczny dotyk" jeszcze przyjdzie, i nie będzie robił tylko "dymu" z przodu, ale asysty i bramki też będą... Zobaczymy, ale hejtowanie, lub pisanie, jak rethell, że to wieczny talent(ma 22 lata, i jest u nas pierwszy sezon!), świadczy wg mnie o braku kilku "klepek" w platformie obliczeniowjej...
15.03.2015 00:58
Ja się w 100% zgodzę, że Alaba chyba będzie etatowym "wolnym", i też się zgodzę, że chyba jest najlepszym LO świata. Ale żeby nie było za pięknie, to muszę zauważyć, że nie jest w najwyższej formie. Sporo niedokładności w grze. Z tym, że to tylko tak, żeby się do czegoś przyczepić. Bo wiadomo, że hejterem nie jestem, zresztą jak być? Większość pisała, żeby po prostu wygrać z rozpędzoną Bremą, nieważne jak. A tymczasem, kolejne pewne, kilkubramkowe zwycięstwo. I to bez mistrza bramki i naszych turbo - skrzydeł... Jeszcze nie jesteśmy, w najwyższej formie, mimo wszystko - brawo.
15.03.2015 00:34
@josh1982, ja bym powiedział inaczej, ale to tylko moje zdanie. Mianowice: Czy Real był uważany za faworyta? Raczej tak. Co pokazał? Raczej nic... Nie twierdzę, że na pewno wygramy LM, to oczywiste. Ale nie widzę specjalnie wielkich wyzwań. Z tzw. "wielkich" mało kto coś pokazuje(w sumie nikt + Barca wielka niewiadoma, raz lepiej, raz gorzej).. A z tych wielkich został Real i Barca(w przeciwieństwie do niektórych, ja PSG bym się nie obawiał). Co nie znaczy, że PSG, czy Porto itd. nie może zrobić niespodzianki... Ja to widzę tak, że mimo mnóstwa narzekań, i nie najwyższej(jeszcze, miejmy nadzieję) naszej formy, odprawiamy "maluczkich"(Schachtar, to nie takie znowu ogóry), i wg niektórych prawdziwe wyzwanie dla Bayernu to tylko Real i Barca, reszta się nie liczy(wiem, że wydaje się, że te kluby odjechały reszcie, ale to może być niesamowicie złudne...). Zakończę, więc tak: Bayern Heynckesa po rundzie grupowej nie był faworytem do wygrania LM. Bayern Pepa non stop do takowych faworytów zaliczany jest(i uwierzcie mi, nie dlatego, że dwa dwa temu Jupp zdobył triplet). A właśnie dlatego, że dopóki nie zagra z Realem lub Barcą, to reszta jest uważana za "ogórki". Życzę miłego narzekania i dobrej nocy...
13.03.2015 00:48
Tak prawdę mówiąc wg mnie, znaczenie tej kartki jest przeceniane. Oczywiście miała znaczenie i ułatwiła robotę Bayernowi, ale nie aż tak bardzo. Zawodnik mniej ma duże znaczenie jak się gra(znaczy atakuje). Schachtar nawet po kartce miał 10 zawodników do max 25 metra. Ten jeden więcej by nie zmienił obrazu gry. Nadal by się bronili i nadal by było tłoczno.
12.03.2015 14:35
@KahnTitan1 ty tak na poważnie? Masakra. Będzie na pewno tak jak piszesz, przejrzymy na oczy. Tylko poczekajmy na tę klęskę. Bo na razie było marudzenie, że z Donieckiem nie potrafimy wygrać. Ja nie wiem co może zrobić drużyna żeby nie było marudzenia, czarnowidzenia itd. Wychodzi na to, że co tydzień grać z Realem lub Barcą i lać ich po 3:0. Choć wtedy by pewnie było: nie, jednak bez formy są, bo cały czas z nami przegrywają, więc się nie liczy. Poczekajmy aż Bayern zagra z kimś w formie...
12.03.2015 14:26
@rethell, skąd te składy? Alaba jest u nas dwa razy wpisany. Pewnie Rafinhe pomylili.
11.03.2015 15:59
Ogromnie szkoda Schalke. Real był tak słaby, że awans był jak najbardziej możliwy. Choć prawdą jest, że w ten awans nie wierzyłem. Wierzyłem natomiast, że Schalke może ten mecz wygrać, i cieszę się, że tak się stało. Brawo dla nich za walkę(i szkoda zarazem, że w pierwszym meczu, tę walkę odpuścili).
10.03.2015 22:51
Wy poważnie pytacie o te bramki? To nie jest skomplikowane...
10.03.2015 22:07
Tu się zgadzam. Schalke nie wywali ich z LM. Jest za słabe, plus Real ma tradycyjnie masę szczęścia. Plus dostał handicap przy braku gwizdku przy tej ręce. Mimo wszystko, jak już ktoś pisał wcześniej, fajnie by było gdyby Schalke ten mecz po prostu wygrało.
10.03.2015 21:46
@DieMannschaft, oczywiście masz rację, że pisanie "nieudacznikom", jest dziecinne. Ale sam powód do tego jest. Real gra straszną kupę. I w zasadzie mogą sędziemu dziękować(nieodgwizdany karny), że jest 1:2, a nie 0:3. Mają masę szczęścia, aż możnaby napisać, że pachnie kolejnym pucharem europy...
10.03.2015 21:27
@Android, masz, ale uwaga, uwaga, czytaj ze zrozumieniem(co zarzucasz innym). Pisanie tego po każdym meczu, nie jest wyrażaniem zdania, tylko marudzeniem, lub też trollowaniem i prowokowaniem właśnie. Miej se zdanie jakie chcesz. My tymczasem gramy dalej na wszystkich frontach. I jak piszesz to głównie wyniki się liczą. A Wieczni maruderzy, zostaną wiecznymi maruderami. Tymczasem rozsądni ludzie, cieszą się kolejnymi zwycięstwami, i mają nadzieję, że ta prawdziwa forma(tak, tak, nie uważam, że teraz gramy idealnie), przyjdzie w najważniejszym momencie.
06.03.2015 22:30
@Android, i znowu. Nie dociera do ciebie rzeczywistość? Nie, nikt nie napisał, że jesteśmy najlepsi po meczu 8:0. Jednak tylko geniusze twojego pokroju, krytykują drużynę wtedy.
"Pokażmy dobrą grę z drużyną z europejskiej czołówki to wtedy będzie można chwalić drużynę :) Macie jakąś manię, uwierzcie mi." - To poczekaj, aż zagramy z jakąś drużyną z europejskiej czołówki, i jak przegramy, to wtedy będziesz krytykował. A nie, krytykujesz zespół, po meczu wygranym 8:0(i po każdym innym), bo nie wygrała z zespołem z europejskiej czołówki(sic!). To jest mania - uwierz mi.
06.03.2015 21:50
@Android, Hipokryzję? Widzisz, nawet słusznie nie potrafisz hipokryzji wytknąć. To chyba najlepiej świadczy o trafności twoich komentarzy... Otóż, jak już Lybbard zauważył, to co powiedział Guardiola, w niczym nie przeczy jego "obrońcom", czy tam "zwolennikom", czy jak tam to sobie jeszcze nazywacie. Nie przypominam sobie żeby ktoś napisał, że gramy idealnie ostatnio. Czy tam świetnie. Więc, oczywistym jest, że dalej jest dużo do poprawy. To, że nie potrafisz dostrzec różnicy w "bronieniu" Guardioli(czyli ruchu obronnym rozsądku, na nieustanne hejtowanie Pepa, nawet po wygranej 8:0), a grą idealną, już świadczy, zdaję się o twoich procesach poznawczych... Jak masz problemy z "łapaniem" rzeczywistości, to radzę zastanowić się 3 razy, zanim coś napiszesz(to się tyczy, do jeszcze kilku tubylców).
06.03.2015 21:01
Pep powie: Jestem bardzo, bardzo szczęśliwy, bo skasowałem kibica Schalke ;)
03.03.2015 13:54
@Nookie, raczej. Nie ma co drążyć.
03.03.2015 13:53
Nookie, pewnie, że nie każdy z tych gości jest trollem. Po prostu, czasem aż ciężko uwierzyć(biorąc pod uwagę poziom absurdu, żeby nie nazwać dosadniej, wypowiedzi), że ktoś to może na serio pisać.
"Jak ktoś głupio piszę, to nie oznacza, że jest błyskotliwy i prowokuje pozostałe osoby" - a to że prowokuje znaczy, że jest błyskotliwy? Można to zrobić w błyskotliwy sposób(ale osoby błyskotliwe rzadko tracą czas, na denerwowanie i przyciąganie uwagi innych, to raczej problem psychiczny jest), ale to czynione przez rethella błyskotliwe z całą pewnością nie jest. w zasadzie, jest tak oczywiste, że nikogo nie prowokuje do niczego więcej, aniżeli uśmiechu - ewentualnie.
03.03.2015 12:14
Hahaha, widzę, że "sprytnej satyry" tutaj co raz więcej ;). I można za pomocą "sprytnej satyry" nazywać zwykły, i niezbyt wyszukany trolling, taką właśnie satyrą(swoją drogą, znamionuje to pewne problemy z samooceną, i ego w sensie ogólnym). Nie wiem czy "władanie" naszymi emocjami, rzeczywiście leczy takie przypadłości, ale próbujcie dalej(czasem idzie się pośmiać;)).
03.03.2015 02:47
@xxxx - tak, fryzjera ponoć też ma z Hiszpanii. Skandal! Kompletnie nie utożsamia się z Bayernem! Kto to widział? Takie "numery odpierdzielać"...
01.03.2015 17:53
@TwoFace, co Ty się dziwsz? Ja Ci to zaraz objaśnię po fachowemu(doświadczenie z tej strony mnie nauczyło...). Guardiola miał powiedzieć, że jest nieszczęśliwy, poniważ jest hiszpanem, i jakkolwiek by Bayern nie grał, on jest do zwolnienia.. Bo ktoś,kiedyś słyszał o jego pochodzeniu, ktoś kiedyś słyszał o tiki tace, ktoś kiedyś słyszał o corridzie(jeszcze bym powymieniał, ale jestem wołany w inne miejsce). Podsumowując na szybko: olać hejterów, oglądajmy dalej mecze, i cieszmy się, że cały czas wygrywamy ;)
01.03.2015 01:18
Jak rozumiem, komentarzy nie było, po złych komentarzach z zeszłego tygodnia(kilku, bo nie wszystkich). Powiem tak: Daj spokój @Gabricone, wszystkim i tak nie dogodzisz, niech piszą co chcą. Niektóre opisy dla mnie też są dziwne, ale taki ich urok. Muszą być subiektywne opisy, żeby było można je docenić, a niektóre są na prawdę zabawne(mnie akurat, w tym przypadku, spodobała się piątka ;)).
//
Także wiadomo, że nie każdy podpis rozśmieszy każdego, ale i tak warto je dodawać. Dodają, jednak, charakteru, indywidualności i rozpoznawalności tej stronie, czy to się komuś podoba, czy nie....
01.03.2015 01:08
@Android, niby tak, ale chyba dostrzegasz różnicę między "jesteśmy na dobrej drodze", a "wszystko jest w porządku"?
Zresztą chyba to zdanie mówi wszystko : "Jesteśmy na dobrej drodze i z pewnością poprawliśmy naszą grę, lecz musimy tak grać każdego tygodnia i na każdej sesji treningowej."...
23.02.2015 18:24
Wrocław byłby idealny :).
23.02.2015 14:18
Orientuje się ktoś, co znowu z Benatią, że nawet na ławce go nie ma?
21.02.2015 17:09
O rany, to jest chyba jednak troll. Przecież poważna osoba chyba by nie wypisywała takich rzeczy... Przecież chyba każda średnio rozgarnięta osoba, rozumiejąca polszczyznę, wie co oznacza zwrot "nie mieć własnego zdania". I nie pozwoli by Guardiola niszczył dalej Bayern? No nie, no na bank troll...
21.02.2015 12:20
Poważnie też bym tego chciał, bo o ile po przyjściu do nas grał świetnie, to końcówka rundy, była w jego wykonaniu kiepska, to początek tej, jest zwyczajnie fatalny. To, choć nie jedyny błąd Pepa, to w mojej opinii największy z meczu z Donieckiem. Nie dość, że nic nie wniósł(znowu), to w końcu nas osłabił, łapiąc czerwo...
20.02.2015 23:36
Nie, jest to zauważenie faktu, że to znakomity piłkarz, ale oczywiście, ma też swoje wady(w tym momencie, jak już zauważyłem, jego atuty znikły, nadaje się na ławeczkę, bo gra zwyczajnie źle). I mam nadzieję, że najbliższy mecz również spędzi(albo chociaż zacznie) na ławce(i może kilka kolejnych).
20.02.2015 23:22
Ale czy powiedział nieprawdę, czy o co chodzi? Bo już się w tych powodach do hejtu gubię...
20.02.2015 23:09
Czyli? Przecież ma rację... Inna sprawa, że w tej formie, to Xabi powinien ławeczkę wygrzewać(nie mylić, proszę, z hejtem, bo ani bym myślał go zwalniać)...
20.02.2015 22:57
Włączę się do dyskusji na temat Lewego i powiem tak: Dzisiaj się prezentował całkiem całkiem, ale cała drużyna grała świetnie. I jak się popatrzy na jego postawę na tle drużyny to niestety odstawał. Tak czy inaczej wcale nienajgorszy mecz w jego wykonaniu i strzelona bramka. Oby dodała mu pewności siebie, bo mu jej brakuje. Za długo się zastanawia i podejmuje z reguły złe decyzje.
14.02.2015 20:18
Pięknie to dziś wygląda:)
14.02.2015 16:44
Aaaale brama. Robben ponownie miażdży.
14.02.2015 16:07
Bardzo podobają mi się karne Mullera. Nic na pałę, do końca patrzy gdzie bramkarz się rzuci. Gra dzisiaj wygląda bardzo fajnie. Oooo i 2:0:)
@Prezes42, ja zdecydowanie szybciej bym dał tę stówę za Hazarda niż za Ronaldo(stosunek wiek/jakość). Inna sprawa, że jak bardzo chciałbym Hazarda w Bayernie, to nie wyobrażam sobie Bayernu wydającego 100mln(plotki) za jednego zawodnika.
18.05.2015 21:38
@hans1986, racja. A w zasadzie ani to ścisłe centrum, ani obrzeża:). I warto się wybrać w oba miejsca.
18.05.2015 17:46
@DawnyKminek, podkopuje w jakim sensie? Czy jakiś dobry piłkarz do nas nie przyjdzie, przez przegrany mecz o pietruchę? Może sponsorzy nas opuszczą? Czy po prostu podkopuje naszą reputację wśród klubów, które chcą się utrzymać w lidze. a które i tak za Bayernem nie przepadają? Było zdobywać punkty kiedy była okazja, a nie teraz przerzucać odpowiedzialność na Bayern. I żeby nie było, też mi się nie podoba to odpuszczenie Bayernu. Ale głosy klubów, które zamiast patrzyć na siebie, szukają winnych wszędzie, tylko nie na swoim podwórku, mam, że tak powiem, w nosie.
17.05.2015 16:24
@lopez, Braafheida zapamiętam najbardziej z jego efektownego no look pass :D. Dobry magik był.
Co do 20 letniego talentu, to oczywistym jest, że z miejsca nie wskoczy na skrzydło. A jeśli chodzi o przyszłość to wolałbym aby dawano się ograć Kurtowi.
15.05.2015 12:09
@mrtiktak, to w końcu śmiejemy się z ludzi, którzy zmieniają co chwila poglądy jak chorągiewka, czy też nie(bo tylko krowa nie zmienia poglądów)? Bo już się pogubiłem, albo ty się pogubiłeś, albo jeszcze ktoś się pogubił... Tak czy inaczej ubaw po pachy.
15.05.2015 00:35
@mrtiktak, prawda, tylko, że akurat ty powinieneś jak najmniej się z tego śmiać. Ciężko zliczyć ile razy to Guardiola wg ciebie był zły, później dobry, później zły(w międzyczasie najgorszy na całym świecie) itd.
14.05.2015 21:11
Skoro @Ivan tak czepiasz się dosłowności co kto powiedział to mało logiczny jest twój pierwszy post.
"juz nie mowiac, ze go wczesniej krytykowal - wiec niech sie zdecyduje" - skoro jedno mówił kilka miesięcy temu, a teraz mówi co innego, to chyba się zdecydował, prawda?
"Z tym, że jego wypowiedzi są coraz częściej lekkomyślne, sprzeczne ze sobą, populistyczne." - jak jego poglądy zgadzają się z twoimi to jest ok, jak nie, to jego wypowiedzi są lekkomyślne itd. Wygodne, ale typowe.
14.05.2015 12:15
Mi się marzy w rewanżu Martinez zamiast Lahma. Tylko nie wiadomo czy jest gotowy na 90 minut już. Raczej wątpię. No i kwestia tego, że Lahm to kapitan. Kapitana się raczej nie sadza na ławie jeśli jest zdrowy...
07.05.2015 18:22
@ThomasKonig, zgadzam się w zasadzie w 100%.
@Android, nie mam zamiaru Cię jechać, bo to co teraz napisałeś różni się znacząco od płaczów w czasie meczów. Więc wszystko ok, bez spiny. Ja dodam tylko od siebie, że ja jednak zgadzam się z Thomasem. Bernat grał dobrze przez swój pierwszy sezon w Bayernie. Nie rewelacyjnie, nie mylić. Wczoraj popełnił błąd? Tak, ale nawet Boa(który przez większość meczu wyprawiał cuda) też go zrobił. Ogólnie po Bernacie było widać od początku meczu, że jak bardzo chciał, tak bardzo mu nie wychodziło. Niestety nie było Alaby, żeby go zastąpić(tak wiem, jak by był Alaba, to Bernat by w ogóle nie zagrał), lub kogoś odpowiedniego na tę pozycję.
Stało się. Strasznie smutno mi po tym meczu, ale jak niektórzy w dalszym ciągu wierzę, że mogą awansować. Gramy u siebie rewanż, to mega ważne bo wiadomo jak Bayern gra u siebie, a jak na wyjeździe. A z Barcą grał całkiem dobrze(chyba mało kto spodziewał się, że wygramy tam 3:0), i ten wynik poważnie smuci. Czekamy na rewanż i pozostaje wierzyć w chłopaków, że wyjdą naładowani jak na Porto(tak, wiem też, że Barca to nie Porto).
Pozdrawiam.
07.05.2015 15:47
Ja uciekam na mecz. Do boju Bayern!
06.05.2015 19:39
Ja również mam nadzieję, łącznie z dobrymi przeczuciami, że wyjdziemy na pełnym zaangażowaniu, sportowej złości i uzyskamy/wybiegamy/wywalczymy dobry wynik.
06.05.2015 17:11
Ja bym się nie martwił na zapas. Powiedział, że przyszedł za Pepem, to nie znaczy jeszcze, że z nim odejdzie. Bayern nie raz pokazywał, że potrafi zatrzymywać graczy na których mu zależy. I gracze zaczynają się czuć jak w domu. Ribery też był najemnikiem, Robben też. A pewnie zakończą tu kariery, i powoli stają się legendami tego klubu. Nie mówię też, że Thiago na pewno zostanie. Po prostu wszystko jest możliwe i nie ma co się martwić tym dziś.
06.05.2015 12:05
Tylko, że w tym fatalnym ustawieniu(nawet Rafa wyglądał dobrze na boku środka obrony), BVB nie miała nic do powiedzenia przez większość meczu. Dopiero po nieuznanym karnym strzelili bramkę, i coś jeszcze później próbowali działać. Dopiero po błędzie sędziego, gdzie powinno być 2:0 i być po meczu.
30.04.2015 18:13
Może dlatego, że jak już przegrywa(co nie zdarza się często), to często właśnie po błędach sędziów...
I dodam, że jeśli BVB nie wie jak bronić bramki zgodnie z przepisami to może niech im sędzia pomaga. A chwila, to już ma miejsce...
30.04.2015 00:54
@Matilegolas, jedno pytanie. Skąd wiesz lepiej od ludzi z klubu, że Robben nie był gotowy? Wszelkie doniesienia raczej temu przeczą... "Już od dawna trenował i wyglądał świetnie na treningach".
Co do Neuer vs Higuain, inna sytuacja Neuer trafił najpierw w piłkę, Langerak nie.
29.04.2015 14:58
Niemiecka marka i nasz udziałowiec...
29.04.2015 10:44
Klopp: "Tak miało dziś być! " - to chyba najlepiej opisuje wczorajszą pracę sędziego(aż ciężko mi przychodzi, by tak go nazwać).
29.04.2015 10:43
Tyle dobrego. Aktualnie chyba największy nasz atut na Barce. Niemniej szkoda innych zawodników, szczególnie Arjena. Tak był zdeterminowany żeby wrócić.
29.04.2015 10:38
Dla mnie nie do pomyślenia jest, jak ktoś może napisać, że to było czyste wyjście. Jak bramkarz wybija piłkę głową zawodnika...
29.04.2015 10:36
Ja wszystko rozumiem, że bramkarz jest uprzywilejowany, że wychodzi kolanem. Ale halo, jak jest spóźniony, nie trafia w piłkę, tylko w głowę napastnika, to o czym rozmowa? Ewidentne czerwo, gdyż jest to brutalny faul. Jak by trafił w piłkę wtedy by nie było rozmowy. Atakował piłkę wybił ją. Ok. Ale jak wybija piłkę głową Lewego, to coś jest chyba nie tak.
29.04.2015 00:48
Fakt, rożne i ogólnie wrzutki wyglądają lepiej. I zaskakuje mnie Weiser. Coraz lepiej gra. Kto wie, może jeszcze wywalczy nowy kontrakt.
28.04.2015 20:54
Spokojnie, @Apollo1 już był absolutnie pewien, że odpadniemy z Porto. Jak przejdziemy Barce, to będzie pisał, że w finale nie mamy szans z Realem/Porto.
24.04.2015 15:11
@KahnTitan1, na Barce to może być niezły pomysł. Raczej nie potrzeba wysokiego stopera, może być niski, zwrotny i szybki. Rafa akurat w tym meczu może tam się przydać. Też się zgadzam z tym, że nie widzę tam Dante. Powinien(zwłaszcza w obliczu kontuzji Holgera), dostać szansę jutro w lidze, i w lidze do końca nawet. Ale na Barcelonę absolutnie nie.
24.04.2015 13:33
Będzie świetny mecz. Prawdę mówiąc nie przeszkadza mi wylosowanie Barcelony. Bayern da sobie radę. Gorzej, że słabiutki Real dostał łatwy awans(oczywiście w dalszym ciągu muszą go wywalczyć). Finał powinien być Barca-Bayern. Ale trudno, najwyżej nakopiemy im w finale;)
24.04.2015 12:39
Szok. Szkoda chłopaka.
23.04.2015 17:59
Ja chciałbym zagrać z Atletico w półfinale. A w drugim meczu wolałbym awans Monaco, Juve jest mega toporne. Tak z grubsza, bo w zasadzie obojętne mi kto awansuje z pozostałych zespołów.
22.04.2015 20:28
Tak jak pisał @wittelsbach. Poza tym skoro zawaliłeś termin, to powinieneś zrobić wszystko by się poprawić, a nie się obrażać jak dziecko. Nawet jak nie byłeś jedynym winnym zaistniałej sytuacji. Problemy się rozwiązuje, a nie obraża i ucieka. I skoro przyszli z pretensjami(słusznymi), a nie wywalili cię za zawalenie terminu, to chyba jednak w ciebie wierzą. Wypadałoby się poprawić, a nie obrażać jak dziecko, które dostało ochrzan za stłuczenie wazonu.
22.04.2015 19:39
Warto dodać tylko jedno. Muller-Wolfharht nie został zwolniony...
22.04.2015 19:26
@xxxxxxxxx, cóż, najważniejsze, że tobie wychodzi. Buźka.
22.04.2015 16:29
@KahnTitan1 chyba logika jest ci obca. Oczywiście, że jest częścią zespołu, i oczywistym jest, że skoro życzyłeś mu wczoraj porażki, to życzyłeś jej Bayernowi. A najemnikiem był każdy trener Bayernu, który przyszedł z zewnątrz(nie był np. Franz), czyli m.in. Ottmar. Nie przeszkodziło mu to, stać się jedną z trenerskich legend Bayernu... Lewy też jest najemnikiem. I częścią zespołu. Tak czy inaczej dalsza dyskusja jest zbędna. Niektórzy ludzie się nie zmienią. A Bayern poradzi sobie bez twojego dopingu/wsparcia.
22.04.2015 15:32
Piękny mecz wczoraj. Pozostaje czekać na kolejne mecze. Rozstrzygnięcia sezonu coraz bliżej. No i życzę więcej wiary w zespół dla niektórych.
22.04.2015 12:00
No, to zostały dwie godziny. Po awans!
21.04.2015 18:30
@xxxx, chyba jednak nie rozumiesz, co jest dziwne, bo jak zauważyłeś, nie jest to skomplikowane. Otóż przemyśl co znaczy średnia. I w nosie każdy ma, że ty uważasz, że jest ona za wysoka.
I jeszcze: "A mój głos przy kilkudziesięciu innych i tak nie ma jakiegoś drastycznego wpływu na ocenę końcową, najwyżej zamiast 1.5 będzie miał 1.6." - właśnie, dlatego nazywa się średnią. A w takim przypadku twój głos świadczy tylko i wyłącznie o tobie.
A co do tematu newsa. Wydaje mi się, że będzie to ciekawy mecz, i w dodatku wygrany przez nas. Wątpię co prawda, żeby było to wysokie zwycięstwo(choć kto wie?), ale myślę, że wygramy. Mimo kontuzji jesteśmy w niezłej formie.
15.04.2015 15:26
Co do Lahma to raczej na pewno nie siądzie na ławce. I nie tylko dlatego, że Guardiola bardzo go lubi/szanuje, ale też ma potężny handicap w postaci opaski kapitańskiej. Raczej rzadko spotykane, żeby zdrowy kapitan drużyny grzał ławę.
09.04.2015 17:02
Szczęśliwe zakończenie. Oby Boa i Benatia nic poważnego. Choć Boa raczej na pewno nic poważnego.
08.04.2015 23:13
Neuer!
08.04.2015 23:07
Faul bardzo wątpliwy. Chyba, że już teraz w polu karnym, w ogóle nie będzie można się dotykać.
08.04.2015 21:47
@Android, chyba tylko o Javim.
08.04.2015 21:22
Ajjj Tomek, Tomek. A mógłbyć spokojniejszy mecz... Szkoda.
08.04.2015 21:10
@Android, o proszę, ciąg dalszy. Powodzenia zatem, mnie nie kręcą takie zabawy.
07.04.2015 19:25
@Android, widzę, że dzień bez prowokacji, dniem straconym...
07.04.2015 17:16
@ryko, ale to, że się opiera na skrzydłach jest kwestią taktyki. Bo szkoda marnować ich potencjał. Z nimi jednak można również zagrać, tak jak z BVB, a oprócz tego być lepszym w kontrach, szybszym w konstruowaniu i akcji, i lepszym w ataku pozycyjnym, jeśli zajdzie taka potrzeba.
06.04.2015 14:11
Świetny mecz(nie literalnie, ale biorąc pod uwagę braki). Jestem dosyć spokojny o dalszą część sezonu. Czekajmy na naszych magików(a to czekanie ułatwi Thiago). Wróci błysk z przodu.
04.04.2015 23:38
Adi, w 100% się zgadzam, że talent, itd. Po co go sprowadzaliśmy, to już nie moja sprawa(widocznie uznano, że ;;epiej się rozwiine u nas, nie w BMG). A w meczach o "pietruchę", nie wchodził, bo go nie było na ławce, bo mamy sporą kadrę, i są zawodnicy pierwsi w kolejce. Wg mnie zdąży zagrać jeszcze, jeśli się okaże, że rzeczywiście ma niepośledni talent...
I tak zwany P.S. Podzielam zdanie, że może Rode i Kurt, i jeszcze kilku mogłoby dostawać więcej szans. Tylko, że my się nie znamy tak jak powinniśmy się znać. Ktoś napisze, że jest trenerem 3 ligii podwórkowej... Ok , ale odnośnie czego to jest argument, bo nie bardzo rozumiem.... Skoro nasz zarząd chwali Pepa. Skoro nasz kapitan chwali Pepa(a wielu go uważa, za mega inteligentnego piłkarza, człowieka. Znającego się narzeczy). To nie widzę problemu. Zrozumiałbym: Piłkarze lubią Pepa, bo równy gość. Ale przegrywamy. Ok to nie jest kolesiostwo, fajno, ale wypadasz. Tylko, że tak nie jest. Nie jesteśmy drużyną idelna(nigdy w historii takiej nie było), i przyzwyczajmy się, że nie każdy mecze wygramy. Poważnie chcecie znowu czasów Maghata(vide Tuchel, Slomka etc?.)
03.04.2015 23:59
Adi , powiem Ci tak: Wg mnie Kurt jeszcze nie jest zawodnikiem na miarę Bayernu. I Twoje (częste) upychanie go w składzie jest przesadzone. Aczkolwiek mamy, znowu, multum kontuzji. Jutrzejszy mecz jest o nic. I przyznam się, że chaciałbym, żeby jutro(tylko jutro, póki co), dostał szansę. Bo Bernat powinien pozostać lewym obrońcą(bo tam jest na prawdę dobry), nie skrzydłowym.
03.04.2015 23:02
A tak na wszelki wypadek. Zapytując: Czy ktoś sobie wyobraża Bayern broniący się, i grający z kontry? Otóż to, w jaki sposób drużyny grają z Bayernem, i jak ta gra wygląda, świadczy o jego sile. I kiedy nie ma pełnego składu i nie ma formy(tego błysku) zdarzają się ciężkie mecze. Bo każdy gra z nami jak gra. Ale wtedy spójrzcie, mimo wszystko, na procent wygranych meczów. I to będzie czas, żeby przestać narzekać(nie mówię, przestać krytykować z sensem, bo to potrzbne, zawsze). Wziąć pod uwagę, że nie ma drużyny wygrywającej zawsze i wszędzie(Bayern Juppa też taki nie był, i aż mi się nie chce szukać komentarzy typu: Leśny dziadek itp...). Mam wrażenie(i to nie jest chyba tylko wrażenie, sądząc po komentarzach ""Pepa nie lubiłem od początku"), że co by nie było, to będzie narzekanie. Ogarnijcie się, i cieszcie się tym, że Bayern(w tym momencie) jest wymieniany, zawsze, do grona faworytów CL.
03.04.2015 22:57
@Gabricone, nie popadajmy w skrajność. Pod żadnym względem nie zakwalifikowałbym się jako hejtera. Jednakże również uważam, że Xabi w tym momencie nadaje się na ławkę(owszem, wiosnę miał wyborną). Oczywiście, daleki jestem od wyrzucania go z klubu(to rozróżnia od hejterów).
03.04.2015 18:47
@Aries, dokładnie. Już kiedyś to zresztą pisałem.
03.04.2015 13:17
@LukaszDuda, "Kocham ten klub, ale nienawidzę Guardioli od początku i Bóg mi świadkiem, że zdania nie zmienie nawet po
wygraniu LM" i "Szanuje każde zdanie, ale moje wobec Pepa jest krytyczne, choć bardzo liczyłem na niego.". No, ale jak to?
02.04.2015 19:24
@karl1985No, ale nie przekręcajmy faktów. xxxx pisał, że zarząd ma ambicje JEDYNIE na BL i zarząd nie zwolni Guardiolii, jeśli będzie zdobywał mistrzotwo. Nie, że podstawą jest BL i Puchar, a LM szczęśliwym dodatkiem. Bo w LM już zawsze celują, ale głupotą byłoby WYMAGAĆ, jej co roku. Zarząd jak najbardziej ma ambicje na LM.Otwarcie zarząd i piłkarze mówią, że chcą zagrać w Berlinie.
I panie @xxxx. Twierdzisz, że za Tobą stoją fakty, a za mną spekulacje. Tylko, że za tobą stoją fakty z przeszłości(co sam pisałeś). My nie żyjemy w przeszłości. Jeżeli nie widzisz zmiany w Bayernie, to dziwne. I za fakt uznajesz słowa Rummenigge. Też faktami nazwać nie można. Spodziewałeś się, że powie, jak Pep odpadnie za szybko to wyleci? Oczywiście, że twierdzi, że nie. Ile razy dementował plotki transferowe, a w kolejnym sezonie witaliśmy nowego gracza w drużynie? To co mówi publicznie(dla dobra klubu), a co robi faktycznie(dla dobra kubu), nie zawsze się pokrywa. Poza tym,jak piszesz, zwolnienie Pepa jest nieopłacalne ekonomicznie. Dlatego też musiałby odwalić totalną kaszanę, żeby go zwolnili(to oczywiste). Na przykład nie wyjść z grupy(owszem to spekulacje). A półfinał LM, to żadna wpadka.I dlatego go nie zwolnią(bo Pep nie odpadnie z LM w grupie), i dlatego to są spekulacje.
Tak czy inaczej, to moje zdanie. Nie ma co drążyć, bo Pep dalej jest trenerem.
01.04.2015 13:13
@xxxx, kłopot ino w tym, że twoje rewelacje są lekko nieaktualne. Od kiedy Bayern, w przeciągu ostatnich 5 lat, zagrał w większości finałów Cl, jasnym jest, że zarządu Bayernu już dawno nie zadowala dominacja w BL. Teraz wyobraź sobie, że Pep nie wychodzi z grupy CL(co się Bayernowi zdarzało, kiedyś). Sądzisz, że Pep nie wyleci? (Jak tak, to nie wiesz o czym mówisz, lub też, co jest ostatnio modne na tej stronce, trollujesz). Wbijcie sobie do głowy, hejterzy, że Pep nie wyleciał, bo zdobył prawie, wszystko co ważne(i to w pierwszym sezonie), a jedyne czego ważnego nie zdobył to Cl(i nie odpadł w grupie, tylko w półfinale!). W tym roku wynik zostanie(oczywiście ja tak sądzę, nic pewnego jeszcze) wyrównany, a najprawdopodobniej przebity(bo ani Porto nie jest rywalem dla nas, choć różne rzeczy się dzieją, ani inne z mocarstw, nie wydaje się mocniejsze [a przypomnę tylko, że dalej mówimy o Bayernie bez formy. Lub na tę formę narzekamy...]).
01.04.2015 02:30
Tiktaczku, wedle życzenia milknąc(bo dyskusja jest bezcelowa. Jak zwykle. Można tylko jeden, dwa komenty dodać, co by się pośmiać),napomknę(jak zwykle przy typowych, dla januszy tej strony, argumentach), że wrócimy do Twoich januszowych gdybań, gdy już to będzie miało miejsce(znaczy te mecze naszego super trenera). A na razie rozpędź się i niech ktoś ci wtedy wpakuje nogę, pod(a jak?)nogi, wyczekując momentu jak będziesz go mijał. Zobaczysz jak bardzo przypadkowe to jest...
Pozdrawiam. I życzyłbym rozsądku, ale sprawa wydaje się stracona...
29.03.2015 18:54
Panie tikatak, z dupy osła, dokładnie. Dobrze, że samzdajesz sobie z tego sprawę.
@AdiFantasti - oczywiście, że faule to część futbolu, ale kartki też. Twarda gra(twarda, ale czysta), jest ok, ale jak ktoś nie widzi celowości, w(chociażby) tym faulu na Robbenie, to jest dziwne.
29.03.2015 13:51
I znowu koany szaleją.
I Android, który co raz częściej zaczyna być topowym pisarzem bzdur, ot przykład: "Najlepsze jest to, że jak potem przyjdzie trener z prawdziwego zdarzenia i będzie wygrywał wszystko co się da w pięknym stylu to będą żenujące komentarze typu "To Pep zbudował tą drużynę, zresztą z takimi zawodnikami każdy by wygrywał". Logika piesków Pepa" - widzisz androidku, otóż jak już przyjdzie ten trener z prawdziwego zdarzenia, i zacznie wygrywać wszystko co się da w pięknym stylu, to zobaczymy jakie będą komentarze. Nie sądzę, żeby twoje przewidywania sprawdziły, i były takie wpisy. Także gdybaj sobie dalej(uważając to za argument na twoje dziwne teorie), a fakty są takie, że to antypepowe pieski piszą, że to Jupp zbudował tę drużynę, a poza tym z tymi zawodnikami każdy by wygrywał, ot taka logika...
27.03.2015 20:40
Tak jak piszą Globin23 i Heat. Każda drużyna traci po stracie swoich najlepszych zawodników. Goetze jest zbyt nierówny, żeby z powodzeniem ich zastąpić. Powrót Thiago też da sporo ofensywie. Trzeba czekać na pełny skład. Do tego czasu robić swoje.
23.03.2015 12:55
Apollo daj spokój i idź na stronę BVB, Choć w sumie to standard. Po prostu meczowych postów, lepiej nie czytać, bo poziom jest przewidywalny.
22.03.2015 18:45
Ale się nie układa ten mecz. Teraz Neuer nietypowe dla niego zagranie.
22.03.2015 18:04
Alaba niby świetnie ułożona noga(piękne bramki z wolnych), ale co on robi przy dośrodkowaniach to ja nie wiem. Tragedia.
22.03.2015 17:59
Też kompletnie nie wyobrażam sobie jak to będzie wyglądało. Ponoć Lahm ma już nie wracać na prawą. Z drugiej strony w pomocy będą lepsi, co sugerowałoby ławkę. Jednakże to kapitan, więc ławka raczej odpada. Lahm samotnej 6 raczej nie zagra, więc pewnie będzie grał ze Schweinim. Czyli ławka czeka dwóch z trójki Muller, Goetze, Thiago. Plus zesłanie Javiego na obronę, i grzanie ławki też, bo obrońcy są lepsi w drużynie... Średnio mi się to podoba, ale z drugiej strony, będzie na prawdę potężna ławka...
21.03.2015 18:57
Porto to bardzo dobra drużyna i ofensywna. Dlatego sądzę, że dostanie wysoko. Choć daleki jestem od stwierdzeń typu "już jesteśmy w półfinale"...
20.03.2015 16:40
Adi, ja jeszcze bym przebolał Castro, ale Montoyi już nie(jeżeli by było jak piszesz). Ale wątpię by Bayern sprowadził tego ostatniego.
20.03.2015 15:17
@DieMannschaft, tak odpadli, teraz. Ty pisałeś o wyjściu z grupy. Tak VFL nie gra w LM, jeszcze, ale sam o nich pisałeś("Schalke Bayer VFL regularnioe dostaja w dupsko" - nie ma słowa o LM), i że dostają baty. Więc pytam gdzie te baty VFL? Gubisz się ewidentnie. I jak pisałem, nie udzielam się do sedna sprawy. Bo to czy liga niemiecka ma kluby na LM, zależy od definicji. Chodzi o twoją bzdurną argumentacje, i wypaczanie faktów.
19.03.2015 15:38
@Gabricone, wybierz jedno Atletico i podmień sobie ;).
19.03.2015 14:29
@DieMannschaft, no halo, co z tobą nie tak? Nie będę się włączał do sedna waszej dyskusji, ale jak nie umiesz uargumentować swoich racji to tego nie rób, zamiast brnąć... No bo "ha ha kto wyszedl z grupy oprocz Bayernu" - skoro twa pamięć nie sięga kilka dni wstecz, to przypomnę, obok Bayernu wyszli: Bayer, BVB, Schalke. No kto i dlaczego gra w LM? I dlaczego skoro się nie nadają grają tam Schalke, BVB i Leverkusen? AAA i gdzież to tak baty dostaje VFL? Trochę się pogubiłeś.
19.03.2015 14:28
Mam dziwne przeczucie, że Monaco.
19.03.2015 13:21
Oj i BVB będzie miała ciężko...
18.03.2015 20:49
Większych bzdur dawno nie czytałem. Bayern już kilka razy w tym sezonie stracił bramkę, która nie powinna być uznana. Odgwizdano też im kilka niesłusznych spalonych. A ile Bayern strzlił bramek niezgodnych z przepisami? Może jedną.
"Ludzie po prostu nie odważą się o tym mówić z obawy przed odwetem." - nie rozumiem, czy ten gość sądzi, że wszyscy się boją, że jak poruszą ten temat to Bayern użyje swych pokaźnych zasobów, żeby nasłać jakiegoś asasyna? A może większość(przynajmniej ta niesfrustrowana życiem), nie udziela się, bo to Bayern jest częściej krzywdzony przez sędziów?
18.03.2015 16:57
Milik potencjał ma ,co z niego będzie zobaczymy. Ale mówienie, że z jedną nogą kariery nie zrobi, podczas gdy mamy w drużynie Robbena jest co najmniej dziwne. Zresztą mało zawodników jest obunożnych.
15.03.2015 21:42
Rethell twierdzi, że nie jest trollem, a przed meczem twierdził, że dostaniemy bęcki i będzie płacz... No jak to zakwalifikować, zwłaszcza, że takie teksty są co mecz... A co do Bernata, to jestem więcej niż zadowolony. W obronie na prawdę świetny. Nie idzie na raz, i do tego mega szybki, nie raz jego powroty kasowały akcje rywali... Oczywistym jest, że w ataku nie daje tyle co Ribery, ale bądźmy rozsądni. Po pierwsze jednak jest u nas obrońcą, po drugie, robi sporo zamieszania z przodu. Fakt, że brak mu wykończenia, świetnego podania, lub dośrodkowania. Ale to obrońca + jest u nas pierwszy sezon. Ogra się jeszcze i przy niepoślednim talencie sądzę, że ten "magiczny dotyk" jeszcze przyjdzie, i nie będzie robił tylko "dymu" z przodu, ale asysty i bramki też będą... Zobaczymy, ale hejtowanie, lub pisanie, jak rethell, że to wieczny talent(ma 22 lata, i jest u nas pierwszy sezon!), świadczy wg mnie o braku kilku "klepek" w platformie obliczeniowjej...
15.03.2015 00:58
Ja się w 100% zgodzę, że Alaba chyba będzie etatowym "wolnym", i też się zgodzę, że chyba jest najlepszym LO świata. Ale żeby nie było za pięknie, to muszę zauważyć, że nie jest w najwyższej formie. Sporo niedokładności w grze. Z tym, że to tylko tak, żeby się do czegoś przyczepić. Bo wiadomo, że hejterem nie jestem, zresztą jak być? Większość pisała, żeby po prostu wygrać z rozpędzoną Bremą, nieważne jak. A tymczasem, kolejne pewne, kilkubramkowe zwycięstwo. I to bez mistrza bramki i naszych turbo - skrzydeł... Jeszcze nie jesteśmy, w najwyższej formie, mimo wszystko - brawo.
15.03.2015 00:34
@josh1982, ja bym powiedział inaczej, ale to tylko moje zdanie. Mianowice: Czy Real był uważany za faworyta? Raczej tak. Co pokazał? Raczej nic... Nie twierdzę, że na pewno wygramy LM, to oczywiste. Ale nie widzę specjalnie wielkich wyzwań. Z tzw. "wielkich" mało kto coś pokazuje(w sumie nikt + Barca wielka niewiadoma, raz lepiej, raz gorzej).. A z tych wielkich został Real i Barca(w przeciwieństwie do niektórych, ja PSG bym się nie obawiał). Co nie znaczy, że PSG, czy Porto itd. nie może zrobić niespodzianki... Ja to widzę tak, że mimo mnóstwa narzekań, i nie najwyższej(jeszcze, miejmy nadzieję) naszej formy, odprawiamy "maluczkich"(Schachtar, to nie takie znowu ogóry), i wg niektórych prawdziwe wyzwanie dla Bayernu to tylko Real i Barca, reszta się nie liczy(wiem, że wydaje się, że te kluby odjechały reszcie, ale to może być niesamowicie złudne...). Zakończę, więc tak: Bayern Heynckesa po rundzie grupowej nie był faworytem do wygrania LM. Bayern Pepa non stop do takowych faworytów zaliczany jest(i uwierzcie mi, nie dlatego, że dwa dwa temu Jupp zdobył triplet). A właśnie dlatego, że dopóki nie zagra z Realem lub Barcą, to reszta jest uważana za "ogórki". Życzę miłego narzekania i dobrej nocy...
13.03.2015 00:48
Tak prawdę mówiąc wg mnie, znaczenie tej kartki jest przeceniane. Oczywiście miała znaczenie i ułatwiła robotę Bayernowi, ale nie aż tak bardzo. Zawodnik mniej ma duże znaczenie jak się gra(znaczy atakuje). Schachtar nawet po kartce miał 10 zawodników do max 25 metra. Ten jeden więcej by nie zmienił obrazu gry. Nadal by się bronili i nadal by było tłoczno.
12.03.2015 14:35
@KahnTitan1 ty tak na poważnie? Masakra. Będzie na pewno tak jak piszesz, przejrzymy na oczy. Tylko poczekajmy na tę klęskę. Bo na razie było marudzenie, że z Donieckiem nie potrafimy wygrać. Ja nie wiem co może zrobić drużyna żeby nie było marudzenia, czarnowidzenia itd. Wychodzi na to, że co tydzień grać z Realem lub Barcą i lać ich po 3:0. Choć wtedy by pewnie było: nie, jednak bez formy są, bo cały czas z nami przegrywają, więc się nie liczy. Poczekajmy aż Bayern zagra z kimś w formie...
12.03.2015 14:26
@rethell, skąd te składy? Alaba jest u nas dwa razy wpisany. Pewnie Rafinhe pomylili.
11.03.2015 15:59
Ogromnie szkoda Schalke. Real był tak słaby, że awans był jak najbardziej możliwy. Choć prawdą jest, że w ten awans nie wierzyłem. Wierzyłem natomiast, że Schalke może ten mecz wygrać, i cieszę się, że tak się stało. Brawo dla nich za walkę(i szkoda zarazem, że w pierwszym meczu, tę walkę odpuścili).
10.03.2015 22:51
Wy poważnie pytacie o te bramki? To nie jest skomplikowane...
10.03.2015 22:07
Tu się zgadzam. Schalke nie wywali ich z LM. Jest za słabe, plus Real ma tradycyjnie masę szczęścia. Plus dostał handicap przy braku gwizdku przy tej ręce. Mimo wszystko, jak już ktoś pisał wcześniej, fajnie by było gdyby Schalke ten mecz po prostu wygrało.
10.03.2015 21:46
@DieMannschaft, oczywiście masz rację, że pisanie "nieudacznikom", jest dziecinne. Ale sam powód do tego jest. Real gra straszną kupę. I w zasadzie mogą sędziemu dziękować(nieodgwizdany karny), że jest 1:2, a nie 0:3. Mają masę szczęścia, aż możnaby napisać, że pachnie kolejnym pucharem europy...
10.03.2015 21:27
@Android, masz, ale uwaga, uwaga, czytaj ze zrozumieniem(co zarzucasz innym). Pisanie tego po każdym meczu, nie jest wyrażaniem zdania, tylko marudzeniem, lub też trollowaniem i prowokowaniem właśnie. Miej se zdanie jakie chcesz. My tymczasem gramy dalej na wszystkich frontach. I jak piszesz to głównie wyniki się liczą. A Wieczni maruderzy, zostaną wiecznymi maruderami. Tymczasem rozsądni ludzie, cieszą się kolejnymi zwycięstwami, i mają nadzieję, że ta prawdziwa forma(tak, tak, nie uważam, że teraz gramy idealnie), przyjdzie w najważniejszym momencie.
06.03.2015 22:30
@Android, i znowu. Nie dociera do ciebie rzeczywistość? Nie, nikt nie napisał, że jesteśmy najlepsi po meczu 8:0. Jednak tylko geniusze twojego pokroju, krytykują drużynę wtedy.
"Pokażmy dobrą grę z drużyną z europejskiej czołówki to wtedy będzie można chwalić drużynę :) Macie jakąś manię, uwierzcie mi." - To poczekaj, aż zagramy z jakąś drużyną z europejskiej czołówki, i jak przegramy, to wtedy będziesz krytykował. A nie, krytykujesz zespół, po meczu wygranym 8:0(i po każdym innym), bo nie wygrała z zespołem z europejskiej czołówki(sic!). To jest mania - uwierz mi.
06.03.2015 21:50
@Android, Hipokryzję? Widzisz, nawet słusznie nie potrafisz hipokryzji wytknąć. To chyba najlepiej świadczy o trafności twoich komentarzy... Otóż, jak już Lybbard zauważył, to co powiedział Guardiola, w niczym nie przeczy jego "obrońcom", czy tam "zwolennikom", czy jak tam to sobie jeszcze nazywacie. Nie przypominam sobie żeby ktoś napisał, że gramy idealnie ostatnio. Czy tam świetnie. Więc, oczywistym jest, że dalej jest dużo do poprawy. To, że nie potrafisz dostrzec różnicy w "bronieniu" Guardioli(czyli ruchu obronnym rozsądku, na nieustanne hejtowanie Pepa, nawet po wygranej 8:0), a grą idealną, już świadczy, zdaję się o twoich procesach poznawczych... Jak masz problemy z "łapaniem" rzeczywistości, to radzę zastanowić się 3 razy, zanim coś napiszesz(to się tyczy, do jeszcze kilku tubylców).
06.03.2015 21:01
Pep powie: Jestem bardzo, bardzo szczęśliwy, bo skasowałem kibica Schalke ;)
03.03.2015 13:54
@Nookie, raczej. Nie ma co drążyć.
03.03.2015 13:53
Nookie, pewnie, że nie każdy z tych gości jest trollem. Po prostu, czasem aż ciężko uwierzyć(biorąc pod uwagę poziom absurdu, żeby nie nazwać dosadniej, wypowiedzi), że ktoś to może na serio pisać.
"Jak ktoś głupio piszę, to nie oznacza, że jest błyskotliwy i prowokuje pozostałe osoby" - a to że prowokuje znaczy, że jest błyskotliwy? Można to zrobić w błyskotliwy sposób(ale osoby błyskotliwe rzadko tracą czas, na denerwowanie i przyciąganie uwagi innych, to raczej problem psychiczny jest), ale to czynione przez rethella błyskotliwe z całą pewnością nie jest. w zasadzie, jest tak oczywiste, że nikogo nie prowokuje do niczego więcej, aniżeli uśmiechu - ewentualnie.
03.03.2015 12:14
Hahaha, widzę, że "sprytnej satyry" tutaj co raz więcej ;). I można za pomocą "sprytnej satyry" nazywać zwykły, i niezbyt wyszukany trolling, taką właśnie satyrą(swoją drogą, znamionuje to pewne problemy z samooceną, i ego w sensie ogólnym). Nie wiem czy "władanie" naszymi emocjami, rzeczywiście leczy takie przypadłości, ale próbujcie dalej(czasem idzie się pośmiać;)).
03.03.2015 02:47
@xxxx - tak, fryzjera ponoć też ma z Hiszpanii. Skandal! Kompletnie nie utożsamia się z Bayernem! Kto to widział? Takie "numery odpierdzielać"...
01.03.2015 17:53
@TwoFace, co Ty się dziwsz? Ja Ci to zaraz objaśnię po fachowemu(doświadczenie z tej strony mnie nauczyło...). Guardiola miał powiedzieć, że jest nieszczęśliwy, poniważ jest hiszpanem, i jakkolwiek by Bayern nie grał, on jest do zwolnienia.. Bo ktoś,kiedyś słyszał o jego pochodzeniu, ktoś kiedyś słyszał o tiki tace, ktoś kiedyś słyszał o corridzie(jeszcze bym powymieniał, ale jestem wołany w inne miejsce). Podsumowując na szybko: olać hejterów, oglądajmy dalej mecze, i cieszmy się, że cały czas wygrywamy ;)
01.03.2015 01:18
Jak rozumiem, komentarzy nie było, po złych komentarzach z zeszłego tygodnia(kilku, bo nie wszystkich). Powiem tak: Daj spokój @Gabricone, wszystkim i tak nie dogodzisz, niech piszą co chcą. Niektóre opisy dla mnie też są dziwne, ale taki ich urok. Muszą być subiektywne opisy, żeby było można je docenić, a niektóre są na prawdę zabawne(mnie akurat, w tym przypadku, spodobała się piątka ;)).
//
Także wiadomo, że nie każdy podpis rozśmieszy każdego, ale i tak warto je dodawać. Dodają, jednak, charakteru, indywidualności i rozpoznawalności tej stronie, czy to się komuś podoba, czy nie....
01.03.2015 01:08
@Android, niby tak, ale chyba dostrzegasz różnicę między "jesteśmy na dobrej drodze", a "wszystko jest w porządku"?
Zresztą chyba to zdanie mówi wszystko : "Jesteśmy na dobrej drodze i z pewnością poprawliśmy naszą grę, lecz musimy tak grać każdego tygodnia i na każdej sesji treningowej."...
23.02.2015 18:24
Wrocław byłby idealny :).
23.02.2015 14:18
Orientuje się ktoś, co znowu z Benatią, że nawet na ławce go nie ma?
21.02.2015 17:09
O rany, to jest chyba jednak troll. Przecież poważna osoba chyba by nie wypisywała takich rzeczy... Przecież chyba każda średnio rozgarnięta osoba, rozumiejąca polszczyznę, wie co oznacza zwrot "nie mieć własnego zdania". I nie pozwoli by Guardiola niszczył dalej Bayern? No nie, no na bank troll...
21.02.2015 12:20
Poważnie też bym tego chciał, bo o ile po przyjściu do nas grał świetnie, to końcówka rundy, była w jego wykonaniu kiepska, to początek tej, jest zwyczajnie fatalny. To, choć nie jedyny błąd Pepa, to w mojej opinii największy z meczu z Donieckiem. Nie dość, że nic nie wniósł(znowu), to w końcu nas osłabił, łapiąc czerwo...
20.02.2015 23:36
Nie, jest to zauważenie faktu, że to znakomity piłkarz, ale oczywiście, ma też swoje wady(w tym momencie, jak już zauważyłem, jego atuty znikły, nadaje się na ławeczkę, bo gra zwyczajnie źle). I mam nadzieję, że najbliższy mecz również spędzi(albo chociaż zacznie) na ławce(i może kilka kolejnych).
20.02.2015 23:22
Ale czy powiedział nieprawdę, czy o co chodzi? Bo już się w tych powodach do hejtu gubię...
20.02.2015 23:09
Czyli? Przecież ma rację... Inna sprawa, że w tej formie, to Xabi powinien ławeczkę wygrzewać(nie mylić, proszę, z hejtem, bo ani bym myślał go zwalniać)...
20.02.2015 22:57
Włączę się do dyskusji na temat Lewego i powiem tak: Dzisiaj się prezentował całkiem całkiem, ale cała drużyna grała świetnie. I jak się popatrzy na jego postawę na tle drużyny to niestety odstawał. Tak czy inaczej wcale nienajgorszy mecz w jego wykonaniu i strzelona bramka. Oby dodała mu pewności siebie, bo mu jej brakuje. Za długo się zastanawia i podejmuje z reguły złe decyzje.
14.02.2015 20:18
Pięknie to dziś wygląda:)
14.02.2015 16:44
Aaaale brama. Robben ponownie miażdży.
14.02.2015 16:07
Bardzo podobają mi się karne Mullera. Nic na pałę, do końca patrzy gdzie bramkarz się rzuci. Gra dzisiaj wygląda bardzo fajnie. Oooo i 2:0:)
14.02.2015 15:54