DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Gladius Strona 15

Bardzo dobry skład. Bastiemu na środku będzie pomagał Alaba. Myślę, że będzie w końcu mecz, taki jak być powninien w wykonaniu Bayernu.

14.02.2015 15:08

@Android przesadzasz znowu, wile osób(w tym ja) już pisało, że Xabi wygląda słabo po przerwie. Nie zgodzę się jedynie, że był najgorszym zawodnikiem. Schweini, Lewy, Muller równie słabi. Dzisiaj liczę na swobodne zwycięstwo. Mam nadzieję, że wszystko zacznie wracać do normy.

14.02.2015 12:53

@Ptys "Dla przykładu gol zdobyty w Madrycie przez Benzemę gdzie Bayern rozgrywał piłkę przez prawie 20 min nie dopuszczając przeciwnika do piłki na połowie Realu, wystarczyła jedna kontra i przegrywaliśmy 1:0.
To samo dzieje się teraz, przykład - mecz z Wolfsburgiem..." - tak się nie dzieje teraz, przykład - mecz ze Stuttgartem. Pasuje poziom argumentów?
Chłopie wyluzuj wreszcie, skończ jechać non stop i poczekaj jak się sytuacja rozwinie. Dziwi mnie, że jeszcze nie nuży cię pisanie dzień w dzień tego samego(i to po kilka razy dziennie).

13.02.2015 18:54

@Android, nie nie każda opinia, ale "ale się uśmiałem, chłopaku ale bujasz w obłokach, ale co się dziwić młodemu człowiekowi z rocznika 99." - jest obraźliwe i prowokacyjne. Zresztą mimo, że rocznik 99, to i tak może mieć więcej oleju w głowie niż niektórzy. Co jest, notabene, często na tej stronie udowadniane.

13.02.2015 16:31

Ptys ja się uśmiewam prawie za każdym razem jak coś piszesz. I? Nie musisz o tym pisać i prowokować...

13.02.2015 15:31

Prawie z każdego z wymienionych znajdzie się zawodnik spoza BL. Spoza(z pamięci) Francja - Ribery, Sagnol, Liza, Włochy - Toni, Oddo, Holandia - Maakay, Robben, Braafheid, Brazylia - Breno, Argentyna - Sosa, Chorwacja - Pranjic, Ukraina - Tymo, Hiszpania -wiadomo, Iran - Karimi, Maroko - Benatia, Peru, Paragwaj - Santa Cruz Dos Santos itd. Dalej nie chce mi się pisać bo wychodzę. Tak czy inaczej całkiem sporo...

12.02.2015 17:04

A, na ten przykład, Robben, czy też Ribery są akceptowalnymi środkami? Lucio, z BL, którem też było zimno w Monachium, był akceptowalnym środkiem? Bo przyznam, że trochę się gubię w twoich teoriach...

12.02.2015 16:13

"Chciałbym, żeby przyszedł trener, który rozumie filozofię klubu" - rozumiem, że Favre dlatego, że prowadził Gladbach zna filozofię Bayernu? Stary piszesz, dziwne rzeczy a potem się dziwisz, że ktoś do tego nawiązuje.
Wcześniej sam pisałeś, że Barca nie miała takiego trenera, to go sobie stworzyła, bo taką mają filozofię, i dlatego do Bayernu powinien przyjść Favre, bo Bayern też ma swoją filozofię, której my nie rozumiemy, a teraz piszesz, że ja coś insynuuję. To ma Bayern swoją filozofię i Favre do niej pasuje? To przykład Barcy był od czapki, czy przywołałeś go w ramach porównania i instrukcji dla Bayernu? Patrz na to co piszesz, zanim zaczniesz pisać o insynuacjach.
I jeszcze jedno. Guardiol mówi do piłkarzy po niemiecku. Realia BL też już poznał. Piłkarzy też. W czym Favre jest lepszy? W tym, że zostanie przez 10 lat? Mało prawdopodobne.

12.02.2015 15:47

Ivan, sądzisz, że Favre, jest skrojonym przez Bayern na swoją miarę trenerem, jak wcześniej Guardiola w Barcelonie? To chyba nie mamy znowu o czym gadać. Bayern nie ma takiego człowieka, dlatego powinien po prostu sprowadzać sprawdzonych uznanych trenerów, co Rummenigge potwierdził kiedyś.
I jeszcze "Kibicujecie klubowi, którego nie znacie i którego filozofii nie rozumiecie." - ponownie król argumentów. To + powyższe sprawia, że dalsza dyskusja jest bezcelowa.

I jeszcze ""

12.02.2015 15:23

@lvan, może, ale nie musi. Dlatego, nie jest dobrym rozwiązaniem, bo jest jedną wielką zagadką. Niech najpierw obejmie na przykład BVB po Kloppie i ją poskłada na powrót. Wygra trochę spotkań w LM itd.

12.02.2015 15:07

Ja też liczę na Thiago. Ma to coś, niprzewidywalne, odważne zagranie i może być czynnikiem ułatwiającym nam łamać autobusy. W zasadzie to jest jedyna rzecz, której brakowało mi w Kroosie(poza charakterem, oczywiście). Próbowanie grania piłek penetrujących defensywę rywala.

12.02.2015 15:03

@lvan, proszę @anonim napisał ci to samo co ja, trochę innymi słowami. Może teraz zrozumiesz.

12.02.2015 14:41

@Ptys, "Piłkarze zapomnieli po raptem miesiącu jak gra się w piłkę nożną ???" - oczywiście mało to prawdopodobne. Mi się wydaje, że byli ociężali po obozie przygotowawczym i forma przyjdzie w odpowiednim momencie. Jak będzie - zobaczymy.

12.02.2015 14:20

@lvan Klopp wprowadził BVB na szczyt(mistrzostwo, finał LM), Favre swojego zespołu nie.
"U trenera najważniejsze są umiejętności taktyczne, zdolność rozpracowywania rywali, charyzma, oraz szeroko pojętne doświadczenie w zawodzie, czyli to jak długo jesteś trenerem. Tu obycie z futbolem na szczycie nie ma nic do rzeczy, bo tak samo rozpracowujesz kluby grające na dole tabeli i tak samo rozpracowujesz kluby grające w lidze mistrzów." - i znowu myślenie jednowymiarowe. Schalke i Leverkusen może i miały potencjał na coś więcej, ale szybko odpadają w LM bo się "spalają" psychicznie. Ważna jest odporność na stres, na oczekiwania, które w Bayernie są trochę inne niż w średniakach. I ważne jest ogranięcie ogromnej liczby gwiazd światowego formatu, a nie bundesligowych średniaków.

I na koniec odnośnie argumentów. "Hecking rozpracował Guardiolę? Rozpracował. Wypunktował go jak amatora, mimo że nie ma doświadczenia na szczycie." - masz tyle samo argumentów na poparcie tej tezy co ja twierdząc: Hecking nie rozpracował Guardioli. Drużyna przegrała, bo nie miała, mocy. Nie potrafiła sklecić trzech celnych podań. Biegała, jakby ze związanymi nogami,i popełniała mnóstwo głupich strat, czego normalnie nie robi, a które przełożyły się na kontry.

AAA i bym zapomniał. Jak już taki merytoryczny jesteś(ciekawe od kiedy) i "to proszę, żebyś używał jedynie merytorycznych argumentów, a nie szydery" - to nie pisz do mnie, że "Pier... głupoty"(choć zdaje się, ż kto inny tu jst ekspertem od tego). Dawaj argumenty, bez szydery.

12.02.2015 14:09

Tak jak napisał na dole @mehmet7 - żeby nie było, że jeszcze będzie płacz po Guardioli. Jak się okaże, że przyjdzie Jogi, ale Bayern to nie reprezentacja, lub osoba bez doświadczenia na szczycie(Favre, Tuchel itd.), i że dla Bayernu mistrzostwo i puchar to jednak nie taki obowiązek. Nie wspominając o LM. Ale to chyba i tak ludzie z mojego klanu pojmą.

12.02.2015 13:24

@Android, a tego to ja już nie wiem. Fakt, że na tych instagramach ludziom odwala. Selfie w tajemniczych sytuacjach(tu Goetze też daje czadu), zdjęcia swojego jedzenia. Średnio to do mnie trafia, ale niektórzy to lubią. Tak czy inaczej wyrzucanie z klubu za takie coś, jest średnio zasadnym pomysłem.

11.02.2015 22:03

@Android, nie chodzi tylko o kasę, ale też o poziom sportowy, i o to, że mimo, że mi się to nie podoba, to nic mi do tego. Jakby to zrobił piłkarz a klasy też bym nie był za wyrzucaniem go. A tak w ogóle, wielkie halo, a może właśnie wyszli z jacuzzi, podczas gdy ich koleżaneczki jeszcze siedzą?;)
@Rethel - ty nie lubisz wszystkich "Aut-ów", dlatego spodziewałeś się tego po Alabie. A piszesz, że on wygląda dziecinnie...

11.02.2015 21:54

Chyba cię trochę poniosło @Android. Może się nie podobać to zdjęcie(mi też), ale porównywać to do podpalenia? To nie przestępstwo, w pożarze mogli ucierpieć niewinni ludzie, oni raczej nikomu krzywdy nie robią(chyba, że tobie, ale w takim razie czas zacząć się przejmować swoim życiem, a nie czyimś). Nie wspominając już, że Bayern ma wyrzucić zawodnika wartego kilkadziesiąt milionów euro, mogącego stanowić o sile zespołu przez kilkanaście lat... Plus zapłacić mu kasę za kontrakt(bo wątpię by miał w kontrakcie zakaz robienia sobie fot z kolegami w bieliźnie, co mogłoby być podstawą do rozwiązania kontraktu z winy Alaby)... Nie wspominając o możliwym odszkodowaniu za dyskryminację(czasy gestapo już w Niemczech minęły). Trochę nieopłacalne to dla Bayernu, nie sądzisz?

11.02.2015 21:31

@KoanGuardiola2, może by było, może nie. Prawdą jest, że Realowi się ten dwumeczy wybitnie fartownie ułożył. Wymęczyli u siebie 1-0 a w rewanżu wykorzystali dwa stałe fragmenty(nie twierdzę, że niezasłużenie nas przeszli - nie mylić). Prawdą jest, że Guardiola w swoim PIERWSZYM sezonie zdobył wszystkie tytuły, które mógł, prócz LM(półfinał). Problem w tym, że niektórym się po triplecie chyba poprzewracało gdzieniegdzie i nie powtórzyć tripletu, to dla nich najgorsza zbrodnia. Plus wypominanie tego blamażu... ciekawy jestem, czy w Madrycie już zwalniają Ancelottiego, po ostatnim występie z Atletico...

11.02.2015 20:47

Dokładnie tak, mam bryle -100 a i tak widzę, że Hugo i Hadesik to ta sama osoba. O Nookiego się nie martw, nie da się go pomylić z tobą. Tak apropo, skoro nie obroniła Barca LM, to chyba nie była wszystkich, prawda? Bayern w tamtym sezonie pobił "wszystkich", jak Barca, czyli dwa tytuły + półfinał LM. Też go nie wygrał. Ciekawy jestem co by było jakby został Jupp. Pewnie LM też by nie obronił, więc by wypadało go zwolnić, bo zepsuł swojego samograja...

11.02.2015 19:57

O jest mój ulubiony argument. To skoro drużyna działała jak w zegarku, to było nie zatrudniać żadnego trenera już, i tak drużyna by chodziła, jak w zegarku po wsze czasy. Ciekawe czemu nikt do tej pory nie obronił LM, przecież takim działającym jak szwajcarski zegarek drużyną, powinna być z góry przyznawana. Szwajcarskie zegarki się nie psują, więc nie ma opcji, że taka drużyna przegra, prawda Hugo?.

11.02.2015 17:25

Och, tak, jakże mnie to boli. Reus ewidentnie(sic!) nie chciał grać w Monachium. Jak żyć z takim bólem, jak żyć?

11.02.2015 14:32

To tylko przypuszczenia, a jak było. do końca nie wiadomo. Stąd mój post do @Hugo82.

11.02.2015 11:58

Wygląda na to, że wyniki nie są ważne, jest zły bo nazywa się Guardiola i jest Hiszpanem, a dopuszczalni są tylko Niemcy. Pewnych rzeczy nie pojmiesz.

11.02.2015 11:33

A po czym wnosisz @Hugo82, że wypiął się na Bayern? Po tym, że wg doniesień mediów, Bayern zrezygnował z jego pozyskania?

11.02.2015 11:29

Właśnie. Najpierw doniesieni, że albo Bayern, albo BVB. Później, że Bayern wycofuje się, i nie pozyska go. I teraz, proszę, przedłużenie kontraktu. Chociaż to doniesienia gazet były, nie wiadomo ile w tym prawdy. Chociaż jak najbardziej to możliwe, i jak tak się patrzy, to całkiem prawdopodobne.

10.02.2015 14:30

Ciekawy jestem, czy miało jakieś znaczenie w tym przedłużeniu kontraktu to, że Bayern rzekomo wycofał się z tego transferu..

10.02.2015 14:18

@Android, tu się zgadzam, w Bayernie musi grać inaczej niż w BVB dlatego nie uważam go za zły transfer. Myślę, że się odblokuje, bo ma potencjał i żeby strzelać i asystować. Na razie wychodzi średnio i to nie tylko przez system. Jasne, że lepiej reagować wcześniej, tylko ja nie uważam, że na jesień graliśmy kiepsko. Dlatego sądzę, że obecne wyniki, są chwilowym dołkiem, i Bayern dojdzie do formy. Zresztą nawet, kreowany przez niektórych na idealny, Real, też pokazał, że słabsze mecze się zdarzają. Także ja bym nie dramatyzował, i mimo, że Pep nie jest idealny(istnieje w ogóle taki trener?), sądzę, że będzie dobrze(tym bardziej, że mamy jeszcze duży potencjał w postaci kontuzjowanych zawodników - nie byle jakich przecież). Poczekajmy na to, jak Bayern będzie prezentował się w kluczowej części sezonu.

09.02.2015 20:41

@Android
1. "Będziesz jeszcze płakał jak najpierw dostaniemy w tym sezonie z 3-0 4-0 w lidze po kontrach." - może poczekajmy, ąż zaczniemy tracić w lidze 3-0, 4-0, wtedy możesz wznowić tę dyskusję.
2. "Jak macie taką słabą pamięć to mogę Wam podesłać parę sytuacji gdzie sam wypracował sobie bramkę lub asystował z klepy rozmontowując drużynę rywala" - pytanie zatem: Dlaczego teraz tego nie robi? mało sytuacji? Nawet jeśli mało, to nie zmienia faktu, że je ma. I je marnuje.
3. "On tutaj nie pasuje, nie pasuje do tego stylu, który wręcz uniemożliwia mu pokazanie swoich dobrych stron" - styl gry Bayernu uniemożliwia mu wykorzystanie setki? Jak w punkcie wyżej, sytuacje(bardzo dobre) miewa i je marnuje.
4. "Nawet piłkarze nie rozumieją tego co mają grać, gramy wolno, statycznie, nie mamy kompletnie miejsca na boisku" - no proszę, a na jesień rozumieli. Widocznie zidiocieli przez ten czas. B przecież zmęczenie obozem i wybicie z rytmu meczowego nie jest możliwe.
5. "na dodatek filmiki Lewego z Bayernu jak jeszcze nie był zepsuty przez Guardiolę" - ale jak to? Przecież Guardiola był w Bayernie rok wcześniej niż Lewy. To jak "filmiki Lewego z Bayernu jak jeszcze nie był zepsuty przez Guardiolę"? Coś ci się pomieniało. Albo sądzisz, że Guardiola popsuł Bayern dopiero teraz, od meczu z Vfl.

Piszesz, że nie jesteś hejterem, ale piszesz po słabszych meczach na wiosnę(i to w tonie Ivana). Wszystko winą Guardioli(nawet to, że Lewy setki nie potrafi strzelić)- co to jest jak nie hejtowanie? I możesz sobie odpuścić, teksty, że jestem zaślepiony, i jestem za Guardiolą. Nie uważam go za bezbłędnego, i jestem fanem Bayernu, nie Guardioli.
Jak twoje wizje katastroficzne zaczną się spełniać(tj. będziemy tracić po 3-4 gole w meczach i będziemy przegrywać), to będzie można się martwić i narzekać. Na razie to szukanie dziury w całym i gdybanie.


Jeszcze co do Lewego. Uważam go dalej za dobry transfer. To jest dobry zawodnik(choć pana Hamanna trochę poniosło z komplementami) i jeszcze się przełamie, choć na razie nie zachwyca.

09.02.2015 19:52

Ciekawy jestem czy w Madrycie już zwalniają trenera. Toż to taki wynik nie przystoi. To nawet najgorszy na świecie Guardiola w meczu z Vfl odniósł mniejszą porażkę.

07.02.2015 18:15

Aaaaaale brama.

07.02.2015 16:38

Ptysiu, uwierz mi, każdy wie co napisałeś. Jeżeli coś tu do kogoś nie dociera to na pewno nie do Adiego. Może ty zrozum, że żeby stwierdzić, że Guardiola fatalnie przygotował drużynę(wszystko możliwe, choć wątpię w to), potrzeba trochę więcej niż 2 meczów. Problem w tym, że non stop wyciągasz pochopne wnioski. Nawet odnośnie medialnego cyrku(dla ciebie wszystko to jest prawdą, pewnikiem). Zastanawia mnie jak ty, z takim naiwnym podejściem funkcjonujesz, na co dzień.

06.02.2015 18:58

Ptysiu, nickusiu czy tam bajernioku, mógłbyś sobie darować pod TAKIM newsem swoje wstawki. Już każdy wie, że jesteś przeciwnikiem Pepa(chłopek roztropek? - nie przestajesz mnie zadziwiać)

05.02.2015 17:46

Ja nie wiem czego niektórzy oczekują od Benatii. Chyba hattricka. Zagrał bardzo dobry mecz, mimo braku Boatenga. Pomagał Weiserowi i czyścił co miał do wyczyszczenia. Myślę, że 2 by była odpowiednią oceną.

05.02.2015 15:13

@Bogumil, w jedenastce kolejki się znalazł, nie tygodnia, więc mecz w Wolfsburgu nie był brany pod uwagę. Zgadzam się jednak, że powinien być wybierany już wcześniej. Robben, mimo że wyróżniał się na tle drużyny i strzelił bramkę, to nie wiem czy nominacja jest słuszna. No chyba, że inni skrzydłowi nie błyszczeli(tego nie wiem, nie oglądałem żadnego meczu tej kolejki poza Bayernem).

05.02.2015 15:09

Mecz daleki od formy z jesieni, ale zdecydowanie lepszy niż z Vfl. Myślę, że za tydzień, dwa, wszystko wróci do normy. Szkoda tego czerwa, ale jak najbardziej słuszne(chyba jedna z niewielu słusznych decyzji sędziego, tego wieczora). Zgadzam się z niektórymi, że Xabi powinien odpocząć kilka meczów, bo jest cieniem samego siebie(mimo asysty z rożnego). I chyba się coś ruszyło z cornerami, w końcu. Bo wczoraj było po nich zagrożenie i nawet padła bramka, oby tak dalej.

04.02.2015 11:53

@Matilegolas, przeczytaj sobie chłopczyku co napisałeś a potem się zastanów, kto szuka zaczepki. Za twoje dobre rady bardzo podziękuję, ale nie skorzystam, także daruj sobie na przyszłość.
Co do tego komentarza: Matilegolas 03.02.2015, 22:06Nicki - Dzięki. Tylko nie rozumiem, nikogo nie obrażam, nie wtrącam się do czyjeś dyskusji, a ten na mnie naskakuje, "wielki znawca". Po to jest możliwość komentowania, by pisać i oceniać zespół. - A czy ja cie obraziłem? Nie potrafisz dyskutować na poziomie to nie dyskutuj. Przypisujesz sobie prawo do swobodnej wypowiedzi, to nie odbieraj mi prawa do wypowiedzi odnośnie twojej wypowiedzi. Jak nabierzesz trochę kultury, to może porozmawiamy. Tymczasem bez odbioru.

03.02.2015 22:11

Wow @Nicki, chyba pierwszy raz mamy pełną zgodność zdania. Jedynie z Goetze nie do końca, bo i owszem zawodnik kreatywny, może zrobić coś w każdej chwili, ale wszedł w mecz z dwoma stratami i dwoma kiksami, więc jego zmiana, mimo wszystko, jakieś tam podstawy miała.

03.02.2015 22:06

W tej bandzie właśnie jesteś.

03.02.2015 21:54

To ja polecę dalej. Radzę sobie przypomnieć rundę wiosenną w sezonie tripletu. W wielu meczach walenie głową w mur i efektowną wtopę z BATE. Z Bate ! Ale każdy widzi to co chce. Nieważne w jakiej sytuacji jest teraz Bayern(świetnie na wszystkich frontach), trzeba krytykować !

03.02.2015 21:48

Sędziowie dzisiaj ładnie drukują dla Schalke, ale mimo wszystko dali radę. Przyznam, że nie ważne ile będzie w tym meczu podoba mi się reakcja na mecz z Vfl. Dalej nie jest idealnie, ale 5 razy lepiej niż w poprzednim meczu. Wejdą znowu w rytm meczowy i będzie gitara. Btw. Robben jest niesamowity.

03.02.2015 21:29

@Gabricone, Wydaje mi się, że to nie tylko wina pozycji. Sądzę, że w normalnie dałby sobie tam radę. Po prostu wczoraj cała drużyna wyglądała wolno, niedokładnie, słowem tragicznie. Zobaczymy jaka będzie reakcja z Schalke.

31.01.2015 16:55

@lopez, tak będzie, muszą po prostu ponownie wejść w rytm meczowy. Niestety na tej stronie każde potknięcie jest pretekstem do hejtowania i wylewania swoich życiowych frustracji. SZkoda, ale naprawdę mało sensownych ludzi tu zostało(lub też mało piszą,a zostali zalani przez resztę).

31.01.2015 13:39

Ok, słaby, drętwy mecz Bayernu. Muszą znowu nabrać rytmu meczowego. Niestety, komentarze na tej stronie jeszcze tragiczniejsze niż nasza dzisiejsza gra. Trzeba się wymeldować ze strony na dziś, podczas gdy będzie wyrzucanie, Guardiolii, piłkarzy i zarządu. Po co sobie ciśnienie podnosić i czytać debilne komentarze.

30.01.2015 22:30

@KoanGuardiola, tak będzie? Ok. Podaj jeszcze, proszę, cenę ropy za pół roku i wyniki najbliższego totka. Trzeba wykorzystać twój niepośledni talent do jasnowidzenia.

30.01.2015 21:43

Dobrze Ivanku. Dobrze, że jesteś.

30.01.2015 20:46

Wg mnie idealny na ten moment skład(ten wg Bundesliga.de)

30.01.2015 17:21

@anonim, daj sobie spokój. Niestety ostatnio na stronie co raz więcej takich kwiatków jak ten rethel. Wszystkich nie da się banować, zwłaszcza jeżeli nie łamią regulaminu(pisanie głupot, nie łamie regulaminu). Można im wytknąć brednie, ale z reguły na takich to nie działa(jak w tym cytacie, "kiedy jesteś martwy nie wiesz tego, tylko innym z tym trudno - podobnie jest z byciem głupim"), więc lepiej dać sobie spokój i olać.

27.01.2015 15:09

@Rethel "a zespół ciągnęli inni", dziękuję, To, że strzelił bramkę z wolnego, jak już Bayern nie grał(poza tym z wolnego, podczas gry go nie było widać), nie czyni go zawodnikiem meczu.

@Marienplatz, wiem o co Ci chodzi. I też przyznaję, że ta nagroda dla Ronaldo, nie jest całkiem bezpodstawna. Tylko, że piłka to gra zespołowa, i nie można zapominać, że nie strzeliłby tylu goli gdyby nie drużyna(Nie wspominając o zastraszającej ilości karnych.). A Neuer raczej naprawia błędy drużyny,niż coś jej zawdzięcza. Oczywiście zawdzięcza to, że ma mniej pracy niż inni bramkarze, ale jak już broni, to robi to sam, nikt mu nie wypracowuje pozycji (oczywiście rekord bramek straconych w rundzie nie jest tylko jego zasługą). Po prostu, "co zrobił Neuer?" jest nietypowym pytaniem. Bo co miał zrobić? Przecież oczywistym jest, że nie będzie kreował gry i strzelał bramek. Mimo to jego rola jest niebagatelna. Nie raz ratował dupę, Bayernowi i reprezentacji, nie dopuszczając nawet do 100% sytuacji(kasując kontrę na 30-40 metrze). Problem w tym, że defensywnych graczy nie docenia się tak, jak ofensywnych. Ronaldo zmarnuje trzy setki w meczu, ale strzeli zwycięską bramkę w 90 minucie i będzie bohaterem. Neuer będzie wyciągał niemożliwe strzały cały mecz, a pomyli się raz w 90 minucie i zespół przegra i będzie winowajcą. Taka rola. Dlatego właśnie bramkarze powinni być bardziej doceniani.

24.01.2015 16:26

@Marienplatz, niby, ale tylko po części zgoda(z tym, że ta nagroda jest nie ważna, a liczyć się będzie LM). Ale, "Neuer? Doceniam jego klasę. To, że wprowadza pozycję bramkarza w zupełnie nowy wymiar. Ale mistrzostwa świata, choć to najważniejsza impreza, trwają zaledwie miesiąc. Poza tym, tak jak z Bayernem - Niemcy to zespół, bez pojedynczych herosów, jak Messi czy Ronaldo. Czy naprawdę można powiedzieć, że Neuer wygrał Niemcom MŚ?" - to ja zapytam, czy Ronaldo wygrał Portugalii MŚ? Czy to on wygrał Realowi LM? Oczywiście, odpowiedź na oba pytania jest przecząca. Portugalii nie pociągnął w żaden sposób, i o MŚ moga pomarzyć. W LM nastrzelał bramek w grupie, ale w najważniejszych meczach był niewidzialny na boisku, a zespół ciągnęli inni.

24.01.2015 15:06

@Ivan, Hitzfeld mówi o dzisiejszym Bayernie. Nie o tym z dwumeczu z Realem.

24.01.2015 14:55

Nie, Toni nie zwalniał naszych akcji. To, że triplet zdobyliśmy po jego kontuzji, kiedy zaczął grać Robben to przypadek. Naprawdę to Toni nas poprowadził do sukcesów. Naprawdę wierzysz w to co piszesz? I nie przywołuj jednego meczu z Arsenalem, jako argumentu, że Kroos ciągnął naszą grę(bo było tak chyba tylko w tym spotkaniu).

21.01.2015 16:28

Widać, że pewność siebie zawodników rośnie. To dobrze. Mam nadzieję, że dzięki temu Franck, jeszcze raz nawiąże do swojej najlepszej formy, bo ostatni rok, był stosunkowo słaby w jego wykonaniu.

19.01.2015 15:51

@rethel potrafi sobie poradzić w każdych warunkach z czym? Z podaniami do tyłu? Tymo też to potrafił...

18.01.2015 22:24

@hans1986, post karla1985 to nie była ironia. Kilka miesięcy temu, któryś (bajerniak, ivanek, lub jeszcze zdf) pisał o tym, bo gdzieś w którejś gazecie było napisane, że Tomasz jest niezadowolony ze swojej roli. Pamiętam jeszcze, że pisałem wtedy żeby nie łykali wszystkiego co piszą gazety. Ale było już wtedy zwalnianie Guardioli przez wizje katastroficzne, jak to pozbędziemy się Tomka i reszty Niemców, sprowadzając Hiszpanów.

10.01.2015 14:13

@Nicki znowu? Mój post nawet nie był do ciebie. Był on pierwszym moim wpisem pod tym newsem, więc gdzie się do ciebie przyczepiłem o Bernata? Naprawdę nie rozumiesz tego co czytasz? Mój post był głównie do Quebo, z odpowiedzią na jego pytanie, które jest moim zdaniem. Przedstawiłem swoje argumenty. Tyle.
P.S. Moimi zajęciami się nie interesuj, a jak nie masz nic mądrego do napisania, to nie pisz nic.

30.12.2014 23:35

@lybbard w tym cały problem z Nickim. Wypisuje tu swoje teorie, często totalnie bezsensowne(nie ma nic na ich obronę), a jak ktoś się z nim raczy nie zgodzić, to od razu zgrywa fachowca, eksperta etc.(bo się nie zgodził z guru). Piękny przykład podwójnych standardów.
@Quebo poza tym co napisałem wyżej(to najważniejsza przyczyna "hejtowania" tego użytkownika), przyczyna leży w postawie Bernata. To jest obrońca. Gra świetnie, nie daje się głupio mijać i nie raz swoim świetnym powrotem ratował nam tyłek. Że nie strzela bramek? To jest obrońca. Zobaczcie ile Alaba ma bramek. A gra w Bayernie o wiele dłużej, i jest uważany za klasę światową, topowego światowego obrońcę. A Bernat i tak robi przeciąg z przodu. Gdyby było jak piszesz(poprawił skuteczność i dośrodkowania), to byłby w klasie światowej. Teraz powinien być w reprezentacyjnej, a już na pewno nie na 4 miejscu wśród "lewych".

30.12.2014 16:40

@Nicki hahaha. I jeszcze tekst o pieprzeniu głupot. Bezbłędny jesteś. Jak zwykle przezabawnie się konwersowało, ale to jest czas aby zakończyć, tę dyskusję.

28.12.2014 22:19

Naprawdę ciężko to pojąć? Dziwne. Nieważne zatem, nie mam ochoty tłumaczyć oczywistości.

28.12.2014 20:04

Przecież napisałem, że była w PU, czytaj dokładniej. Zmierzałem do tego, że blamaż z Zenitem był większy(bo to nie Real), podobne bęcki, tylko, że z dużo słabszą drużyną i w pucharze, który powinniśmy bez problemu pozamiatać.

28.12.2014 16:41

@Nicki(nie będę używał poprzedniego pseudonimu, bo to teraz nie jest ważne). Nie przypomnę ci wyniku z CL, bo to nie jest ważne(każdy wie, że w tamtym roku była wtopa i tyle). Przypomnę ci tylko(jeżeli myślisz, że to najgorsza wtopa w historii, wynik z PE(czy wtedy jeszcze UEFA))mecz z Zenitem( niedługo po tym dołączył do nas uwielbiany przez wileu;)Tymo). Nie wspominając o wielu innych niesatysfakcjonujących kibiców wynikach... Nie ma co płakać, stało się. I to wcale nie znaczy(ten miażdżący wynik), że byliśmy słabi, lub jak Real był mocny. Tak czy inaczej wg mnie w tym roku jesteśmy dużo mocniejsi. A co się stanie dalej zobaczymy.

28.12.2014 00:52

Powiem tyle, że Dante ostatnio nie zachwyca. Więc jeżeli Holger przepracuje okres przygotowawczy w pełni, to może być bardzo duże wzmocnienie. Po ostatnim powrocie nie było po nim widać, tak długiej kontuzji, a ta, w końcu nie była aż tak długa...

28.12.2014 00:20

@ozzy
Już kiedyś pisałem o tym. Niestety to nie jest obiektywny konkurs dziennikarzy sportowych(piłkarskich). Więc nie sądzę, że Manu to zdobędzie. Choć byłoby to nie lada zaskoczenie(jakże przyjemne:)).

28.12.2014 00:17

@Heat
To nie jest obelga rzucona w Twoją stronę, ale Ivan i "konkretniejszy argument"? No nie zaklinajmy rzeczywistości(w wydaniu ivanka, oczywiście). Hiszpan i tyle z konkretów.// A co do reszty Twojej wypowiedzi, to zgodzę się, że De Bruyne by wygryzł Mario w tej formie. Nie zapominałbym, jednak, że Mario w BVB był lepszy niż De Bruyne w VFL. Po porostu Bayern jest specyficznym klubem. I nie skreślałbym Goetze jeszcze, tym bardziej, że może nie gra tak, jak się od niego oczekuje, ale statystyki bronią go po całości(a to ważne). Bo mówi się, że statystyki nie grają, ale przełożenie minut na boisku na zdobywane bramki(te strzelone, i te podane), przekładają się bezpośrednio na wyniki.
Także Goetze mnie również zawodzi(spodziewałem się natychmiastowego "Messiego"- hejterów uprzedzam aby doczytali i zauważyli " ".)Ale mimo regresu(w porównaniu do BVB), statystyki ma dobre(te najważniejsze, bramkowe). Pozostaje sobie życzyć, żeby nie tylko strzelał, ale tworzył(a nie kaleczył, jak w tym momencie) grę, na jaką Go stać.

28.12.2014 00:13

Ode mnie również, droga redakcjo, oraz paczko kibicowska z tej strony, serdeczne życzenia. Wesołych Świąt a także wielu sukcesów Bayernu!

24.12.2014 22:17

Uff, wymęczone, bo wymęczone, ale jest:).

19.12.2014 22:17

Sądzicie, że BVB urwie dzisiaj jakieś punkty Wolfsburgowi? Ja myślę, że Wfl zbyt solidnie gra, jednak. Chyba, że BVB akurat dziś odpali.

17.12.2014 19:31

Sorry Bernat 2, Benatia 4. Źle spojrzałem. W takim razie całkiem ok, choć Benatia też ciut za nisko.

17.12.2014 15:12

O ile wśród ocen, które przytoczył Adi, kompletnie nie rozumiem noty dla Bernata. Rewelacyjny mecz. Szkoda, że nie skończył go z kilkoma bramkami(i to jedyny powód dla którego nie dałbym mu 1). Wg mnie zasłużył przynajmniej na 2.

17.12.2014 15:08

Jednak Alonso. Dobrze, dobrze też, że Rode nic poważnego.

16.12.2014 19:22

@Michuuu ja nie neguję tego transferu. Umiejętności ma. Jednak dla mnie to trochę jeździec bez głowy. Inna sprawa, że młody jest, nabierze trochę doświadczenia, to i zacznie grać trochę inaczej.

16.12.2014 15:44

@Ozi1989 - jakbyś nie zauważył, wcześnie w tym temacie nawet nie zabrałem głodu. Więc czy boli - nie sądzę(chyba, że ciebie jako oglądającego mecze PL, że ktoś raczył poddać w wątpliwość przydatność dla Bayernu, wschodzącej gwiazdy tej ligi). Co do prawdy. Jakże nadużywane jest to słowo. Drogi kolego napisałeś swoją OPINIĘ, prawdy w to nie mieszaj, bo w tym co napisałeś jej nie ma. Prawdą jest to, że może by się dobrze wkomponował w nasz zespół, może nie. I dopóki nie będzie miał ku temu okazji, to zdanie pozostanie prawdziwym. A twoja opinia jest nic więcej, tylko gdybaniem. To chyba wszystko odnośnie wyrażania opinii, "beki" z ludzi i bolącej prawdy.
P.s. Dzięki, że w pierwszym zdaniu odpowiedziałeś na moje pytanie, tylko, że tak naprawdę, było ono retoryczne.

16.12.2014 15:04

@Ozi1989 - następny, który albo jest hipokrytą, albo ma kłopoty z logicznym myśleniem. Jak chłopie odmawiasz komuś prawa do posiadania (i wyrażania) własnego zdania na temat tego gracza, pod zarzutem, że nie widzi treningów i codziennej pracy zespołu, to nie wypowiadaj swojego zdania, z tego samego powodu.

16.12.2014 14:01

@Bawaria6
Bardzo dobry mecz Polaka? Nie mam zamiaru hejtować Lewego, ale jego forma zdecydowanie martwi. Mnóstwo niecelnych podań, nieudanych prób dryblingu, nawet kłopoty z przyjęciem piłki. Początek sezonu miał zdecydowanie lepszy. Mam nadzieję, że szybko się ogarnie.

14.12.2014 18:09

Robben zasłużył na gracza meczu, ale Manu też. Kolejny raz gdyby nie jego wyjścia, moglibyśmy stracić bramkę(lub więcej).

14.12.2014 14:38

Jak już pisał @Anonim, to co powiedział Pep jest normalne, i nic w tym dziwnego. Bardziej śmieszne jest to, że Ivanek " jak robot w kółko powtarza to samo", ale i tak potrafi wytknąć to innym. Śmieszne, ale pewne rzeczy się nie zmieniają.

14.12.2014 14:37

@AdiFantasti to nieważne, przecież trzeba się do czegoś przyczepić. W końcu to hugo.

13.12.2014 17:10

Robben to masakrator. No i postrzelali jak chciałem;) Teraz byle 0 z tyłu utrzymać.

13.12.2014 17:00

Hmm jestem zaskoczony, że Rode jest w pierwszym składzie kosztem Mullera/Goetzego. Widocznie Pep chce całkowicie zdominować/zabezpieczyć środek pola. Choć wydaje mi się, że Xabi ze Schweinim by dali radę:) Tak czy inaczej skład dobry. Liczę przede wszystkim na zwycięstwo do 0. Najlepiej by było, jednak, gdyby chłopaki postrzelali trochę.

13.12.2014 15:27

Jakoś to gadanie wszystkich o tym silnym PSG do mnie nie trafia. Owszem ,każdy zespół w tej fazie może zaskoczyć, ale tak naprawdę nie będę obawiał się nikogo po losowaniu. Tym bardziej nie sądzę, że PSG będzie najtrudniejszym przeciwnikiem.

11.12.2014 12:48

@AdiFantasi myślę, że przede wszystkim dlatego, że te "nazwiska" mimo słabszej formy, mogą w każdej chwili dać zwycięstwo (co dzisiaj pokazał Ribery, a w poprzednim meczu Robben). Kolejnym powodem może być to, że jak widać testujemy/ćwiczymy nowe ustawienia, więc grają piłkarze pierwszego składu, którzy to, te ustawienia będą po dopracowaniu wykonywać.
Co do bieżącej sytuacji. Słabszy mecz nasz(drugi z rzędu), ale nie będę krytykował Pepa, bo wyniki cały czas się zgadzają. Choć przyznam, że niektóre rozwiązania są dziwne, i nie do końca rozumiem ich zasadność.

07.12.2014 14:37

Ładnie się ruszyło, po kiepskiej pierwszej połowie. Teraz utrzymać przewagę do końca meczu. Rode świetna zmiana. Przez te kilka minut bardziej widoczny niż Goetze przez całą pierwszą połowę.

06.12.2014 19:49

Nooo brama, Franek nareszcie.

06.12.2014 19:42

Ufff, Bernat. Trzeba uspokoić.

06.12.2014 18:37

@Kuna, tak na stronce jest niestety błąd. Btw. Schalke szybko sobie ustawiło mecz. Ciekawi mnie Wolfsburg, do końca ich meczu jeszcze daleko, ale wygląda na to, że na razie nie wymiękają...

06.12.2014 15:48

@Kuna - macz będzie transmitowany standardowo na Eurosport2. Godzina 18:30 jakby jeszcze ktoś nie doczytał.

06.12.2014 15:40

@rafalfcbm - to Twoje pierwsze źródło informacji, czy jedyne? Skoro, jak piszesz, tylko pierwsze, to warto sprawdzić jeszcze w innych miejscach. Owszem, takie błędy nie powinny się zdarzać, ale się zdarzają, to tylko ludzie. Także uwagę redakcji można zwrócić, ale "wku*wiony" możesz być równie dobrze na siebie. Dywersyfikacja źródeł informacji to podstawa.

06.12.2014 15:31

Mam nadzieję, że jednak Robben będzie na prawym skrzydle, a w środku, lekko za Lewandowskim zagra Tomasz.

05.12.2014 14:04

System Challenge i Hawk Eye, to jedno i to samo. Zastosowanie go do spalonych mogło by być niepraktyczne, z względów, które opisał @Rizzitelli. Z tym, że niekoniecznie. Skoro system w sekundę wysyła sędziemu czy jest gol, czy nie i ze spalonymi by działało tak samo, to by nie było problemu. Samą powtórkę, kibice mogą zobaczyć później.

05.12.2014 10:05

Wg mnie pies jest pogrzebany w samej formule przyznawania. Czyli głosowaniu. O nagrodzie tej nie głosują już bezstronni(przynajmniej teortetycznie, ale pewnie i w większości) dziennikarze. Teraz oprócz nich głosują trenerzy i kapitanowie. I jasne jest, że głosy się rozłożą na kandydatów(z klubów i kadr) i nie idzie za bardzo wypracować tu przewagi. Później dochodzą to, że głosują przedstawiciele federacji, którzy pewnie nie widzieli meczów graczy nominowanych(Ugandy itp.). Raczej jasne jest, że zagłosują na kogoś kogo znają, czyli Messiego lub Ronaldo(na których jest nagonka medialna). W tym roku pewnie na Ronaldo, bo mnóstwo bramek. Więc w lwiej części jest to nagroda bazująca na popularności, a nie na rzetelnej ocenie poziomu gry(na co była szansa w przypadku przyznawania jej przez dziennikarzy sportowych).

04.12.2014 18:32

No więc znowu od początku. Oczywiście, skoro nie było gola to nie Była 100% sytuacja, jednakże w futbolu od dawien dawna istnieje pojęcie setki, więc po co ten tekst? Setka, czyli miał zawodnik sytuację, którą powinien spokojnie wykorzystać. I teraz sprawa kolejna. Czy to, że podskoczyła piłka znaczy, że to nie była setka? No halo, ale nie mówimy o kopaczu podwórkowym. Miał świetną sytuację i powinien trafić w piłę odpowiednio. Spieprzył setę i tyle. Tylko, że, ja bym się wstrzymywał z krytyką zespołu, jak i Lewego. Może wychodzi zmęczenie Tak czy inaczej mamy sytuację, której nie było dawno, ale nawet nie było wcale(tak, to to). Kontrolujemy, praktycznie każdy mecz, w którym gramy. Wygrywamy nawet jak mamy słabsze mecze. Mamy mega stabilną defensywę(przypuszczam, że będzie nowy rekordzik w liczbie straconych bramek w sezonie BL). Wygląda to wszystko na prawdę budująco. Z negatywów: nie wiem, czy porażka w zeszłorocznym plebiscycie złotej piłki, ma dalej wpływ na Francka, ale to nie jest ten sam gość co 2 sezony temu. Goetze, po ostatniej dobrej formie, znowu niewidoczny. Alonso, chyba opada z sił, bo brak tej jego perfekcji(widocznej w pierwszych meczach w naszych barwach). Tyle. Jeszcze z ostatnich plusów. Zawodnicy, którzy są absolutnie magiczni. Robben i Tomek. Nawet słabszy mecz(wg ich standardu), gdzie mniej wychodzi, kończy się ich wpływem na wynik. Na prawdę niesamowite. Skarby. Tak swoją drogą, Tomek, jeżeli będzie grał, jak gra. Czyli nawet często bez fajerwerków(a zostanie u nas do końca kariery), to zostanie jedną z topowych legend Bayeru. Niesamowite. Nie jest królem techniki, dryblingu, prędkości, ale ma niesamowity zmysł do gry, no i serce. Uwielbiam takich piłkarzy.

30.11.2014 00:54

Robben jest niesamowity. Ale asysta wydawało mi się, że Tomka...

29.11.2014 16:02

Czyżby zmiana statutu ukłonem w stronę Uliego? Jak najbardziej popieram!:)

29.11.2014 05:43

@tcbmx2 - dokładnie. Kilka milionów wpadnie. A jakby grał trochę lepiej w Schalke, to i to 6 mln by można było dostać.

27.11.2014 14:37

@hans1986 "Z tego wszystkiego chciałbym Juventus. Na papierze potęga, głośne nazwiska, ale na boisku nie widzę, aby mieli z nami jakiekolwiek szanse :D Liga włoska nam leży ;)" - Odważne stwierdzenie. Ale liga włoska nam ""leży" co najwyżej od czasu kiedy jej poziom spadł. Wcześnnej raczej wybitnie nam nie leżała. Pamiętam jak dziś bęcki od Milanu. A i nie tak dawno Inter nas załatwł w finale LM. Ale zgodze się, że w tym momencie Juve raczej nie jest zagrożeniem. W zasadzie z możliwych zespołów na które możemy trafić, nie chciałbym tylko Barcy. Na to za wcześnie.

27.11.2014 12:43

@Hugo82 powołujesz się na eksperta a zarzucasz komuś, że nie ma własnego zdania - mindfuck! To że jedna osoba(nawet jeśli uznana za eksperta) coś twierdzi, nie znaczy jeszcze, że tak jest. Tak czy inaczej bzdurna dyskusja. Mandzu jest w Atletico. My mamy Lewego. Koniec.

26.11.2014 22:43

Z tego co pamiętam, to Mandzukic sam zdecydował, że nie pojedzie do Berlina. Olewał na każdym kroku? Zobacz ile meczów rozegrał;)

26.11.2014 22:30

Czy Pep popełnił błąd w taktyce na drugą połowę? Nie sądzę. To był mecz o nic, nie było sensu spinać się i atakować za wszelką cenę, tylko spokojnie kontrolować spotkanie i dograć je do końca z takim wynikiem. Prawie się to udało. Dwóch takich błędów nie dało się przewidzieć i myślę, że nie prędko taka sytuacja znów będzie miała miejsce. Bardziej błąd upatrywałbym w zmianach. Ale z drugiej strony, gdyby ich nie było, albo gdyby wszedł Muller, jak ktoś tu wczoraj chciał, to było by gadanie, że Pep nie daje szansy w meczu o nic Shaqowi, itd.
Trudno, stało się. Dla mnie i tak mecz na plus. Widać charakter i umiejętności w drużynie, a to najważniejsze.

26.11.2014 11:27

O..... Ale masakra. Porażka po 3 indywidualnych błędach. Ale za to w meczu o pietruche. Miejmy nadzieję, że limit błędów wyczerpany na ten sezon.

25.11.2014 22:34

Prawda. Boa w wybornej formie.

25.11.2014 22:03