@MacQ
Wszystko ładnie, pięknie. Tylko, że Ty też popatrz na to z innej perspektywy. Arsenal to nie jest ogór, których przytoczyłeś. Jest jednym ze zdrowszych finansowo klubów, który ma b. duże ambicje. A sukcesów jak nie było widać, tak i nie widać dalej. Nie twierdze, że Wenger jest złym trenerem, ale wybitnym, ani też b. dobrym też nie jest. Jest po prostu dobry.
12.03.2014 19:16
@cayman
Oczywiście. Już kilka razy pisałem, że był ewidentnie przydepnięty. Już wczoraj w powtórkach podczas meczu było to widać.
12.03.2014 15:55
@Hugo1982
Skoro mówisz, że jesteś obiektywny, to albo jesteś zdf, albo nie widziałeś powtórek. W sytuacji, o której mówisz(czyli tej, w której karny nie został odgwizdany), Robben został przydepnięty przez zawodnika Arsenalu. Faul był ewidentny.
12.03.2014 14:12
@AdiFantasti
Ja bym powiedział, że mecz mi się nie podobał, ale to dlatego, że Arsenal kompletnie zawiódł. Widziałem wypowiedź Oxa, że zagrali dobrze i mieli sytuacje. Prawda jest taka, że zagrali źle i nie mieli praktycznie żadnej dobrej okazji. Nie wiem czy taka była taktyka Wengera, czy im zwyczajnie umiejętności brakło aby przycisnąć Bayern, ale to, że mecz był nudny jest ich winą. Oni mieli gonić wynik, a nie zrobili nic w tym kierunku.
12.03.2014 14:08
Zadowolony na pewno nie jest, zwłaszcza,że usiadł na ławce, po świetnej postawie w meczu z Wolfsburgiem. Widać jednak, że nie chce robić dymu w mediach, narzekając na trenera. Dobrze to o nim świadczy.
12.03.2014 13:20
Typowy mecz na 1:1? Śmieszne. Sam mówi, że ich bramka nie była prawidłowa, a oprócz niej nie mieli praktycznie żadnej idealnej okazji. Powinien się cieszyć, że Mandzu nie zawsze wykorzystuje dogodne sytuacje oraz, że Muller go nie pogrążył karnym, co jest dziwne i rzadko się zdarza. Choć w tym meczu Bayernowi dużo rzeczy nie wychodziło więc nie winiłbym też Mullera. Ja jestem spokojny o dalsze mecze. Dziś Bayern miał mega słaby dzień, a awans i tak nie był zagrożony nawet przez sekundę. Nawiąże jeszcze do wypowiedzi Wengera, że Bayern w tym roku łatwiej pokonać. Jest to wypowiedź, która ma wbić szpilę w Bayern w ramach odegrania za to, że ich z pucharów wykopaliśmy. W tamtym roku też pisał, że Bayern jest za słaby by wygrać. Fakty są takie, że nie miał, nawet przez chwilę, okazji ograć tego łatwiejszego do ogrania Bayernu...
12.03.2014 11:48
@Ribers
Obejrzyj jeszcze raz powtórkę sytuacji Robbena z pierwszej połowy. Żadna symulka był w pełnym biegu i został przydepnięty przez obrońcę. Wg mnie wyraźniejszy karny niż w przypadku tego odgwizdanego..
12.03.2014 11:40
Ano opadają. Barca mogła przegrać 20:0 i nie byłoby wykluczone, że miała w tym pojedynku inicjatywę.
12.03.2014 00:24
Willys/zdf, skoro wg Ciebie inicjatywa jest synonimem słowa kontrola, to rzeczywiście jest to moment, żeby skończyć wszelką dyskusję.
12.03.2014 00:11
@Willys
"Bayern Juppa był duzo bardziej mobilny, potrafil zagrac WSZYSTKO. Bayern Guardioli zawszee gra TAK SAMO - pokaz mi mecz Bayernu Guardioli gdzie mielismi wyraznie mniejsze posiadanie pilki i gralismy z kontry? Bayern Juppa NEUTRALIZOWAL rywala" - otóż nie do końca, kolego. To że w każdym meczu mamy większe posiadanie piłki, nie znaczy, że gramy zawsze tak samo, co już kolega niżej Ci zgrabnie wyjaśnił. Druga kwestia, to to, że właśnie Bayern Guardioli neutralizuje przeciwnika wysokim posiadaniem piłki. Myślisz, że seria meczów bez porażki to przypadek? To, że tracimy tak mało bramek to przypadek? Prawda jest taka, że dzisiaj mimo fatalnej postawy Bayernu(mnóstwo niedokładności w grze), awans nie był nawet przez moment zagrożony - a w tamtym roku był...
11.03.2014 23:46
Awans nie był zagrożony praktycznie wcale. Nie zmienia to faktu, że słaba druga połowa meczu w wykonaniu Bayernu. Masa niedokładności w grze.
@Hilario
Może i byłby taki mecz jak ich z Schalke, choć myślę, że 6 byśmy im nie wsadzili, max 5 ;)
11.03.2014 22:54
Przebłysk geniuszu Francka:)
11.03.2014 21:59
@polaczekbasa
Zgadza się. Niesamowity mecz to był. Nawet piwa nie zdążyłem otworzyć, a Makaay już cieszył się z gola;)
10.03.2014 22:48
Skoro sam mówi, że nie wie czy Bayern zdobyłby punkt mniej niż zdobył, bez Sammera, to po co ten bzdurny komentarz? Lepiej wziąłby się za swój zespół bo wicemistrzostwo może nawet nie być. No i mógłby też pomyśleć o planowaniu kadry na przyszły sezon, żeby zasugerować Watzke co robić. Teraz panowie skupiają się na idiotycznych wypowiedziach w mediach, a Bayern ucieka.
08.03.2014 12:24
Jakby go wypożyczyli to ok, mogłoby to być jakieś wyjście. Choć sytuacja w której klub płaci za kogoś taki majątek, po czym od razu go wypożycza, jest trochę, rzekłbym, niecodzienna;).
07.03.2014 22:13
@doitsujin
Jasne, że trzeba mieć mocno obsadzoną ławkę, kłopot właśnie w tym, że będzie ciężko ich nawet na ławce pomieścić. A Draxler raczej na ławkę nie przyjdzie, bo o ile za 3-4 lata zastępcą RR może być to teraz żadnego z nich nie wygryzie ze składu, bo nie ma na to jakości jeszcze. Wg mnie za wcześnie na niego w Bayernie i nie ma za bardzo miejsca, nawet na ławce. Wg mnie jedynym argumentem żeby go pozyskać tego lata jest to, że za kilka lat się może się przydać, a wtedy może kosztować dużo więcej...
07.03.2014 21:45
@doitsujin
No, niby się zgadza. Tylko zauważ, że od nowego sezonu, mamy dwóch nowych zawodników(może trzech, jeżeli Erkin okaże się prawdą). Ribery i Robben na razie nie mają 40 lat. Na skrzydłach grywają Muller, Goetze i Shaqu. Jeżeli nikt nie odejdzie, to nowych zawodników ciężko będzie zmieścić, nawet na ławce. Gdzie widzisz miejsce dla Draxlera? Wg mnie jedyna opcja, żeby kupili Draxlera jest sprzedaż Shaqa albo Kroosa. Ani jedna ani druga opcja nie podoba mi się...
07.03.2014 17:48
@MPawlowski
"Niestety ale wielkie gwiazdy kupuje się za wielkie pieniądze" - Jakkolwiek by uznać to zadnie za prawdziwe(choć nie jest to takie oczywiste), to w żaden sposób Draxler nie jest "wielką gwiazdą". Jeszcze nie. A może nawet nigdy nią nie będzie...
07.03.2014 15:16
@heat
Nie wiem co @Kuffor1 rzeknie na twe pytanie. Ja, osobiście, nie lubię takich porównań i ciężko takie czynić. Kompletnie różne style gry. Faktem jest, że Bayern wtedy tak nie dominował i nie miażdżył rywali. Także jakbym miał się już pokusić o porównanie, to stwierdziłbym, że dzisiejszy Bayern przebija ekipę Hitzfelda.
02.03.2014 13:51
Najgorsze co mogło się przytrafić Schalke. Może być brutalnie.
01.03.2014 18:36
@just
Oczywiście, że nie. Każdy dba o siebie. Skoro zespoły BL nie potrafią zadbać o siebie, to jest to ich wina, a nie Bayernu. Ktoś im broni robić transfery podobne do Bayernu? Może ktoś bronił im wyciągnąć kiedyś Kroosa z Hansy? Borussia kupiła od nas Hummelsa, kupili Reusa. Nikt nie gada, że osłabiają BL. I dobrze, że kupili. Niech robią dobre transfery dalej, a nie gadają jaki to Bayern jest zły, to może liga przestanie być "taka chora".
28.02.2014 14:23
@just
Każdy ma tysiące kierunków a robi takie transfery jakie mu odpowiadają. Bayernowi to wychodzi na dobre, widać zna się na rzeczy. Niech reszta zespołów nauczy się robić transfery, zamiast narzekać na Bayern, to może będzie ciekawiej w lidze.
28.02.2014 13:56
@Nookie
Przecież w tej konkretnej wypowiedzi, Watzke nie najeżdża na Bayern. A to, że Bundesliga i także Bayern potrzebuje silnych rywali jest oczywiste. Ta wypowiedź jest normalna. Tylko, że z poprzednich wypowiedzi tego pana dla mediów wiadomo, że o taki stan BL(i BVB) obwinia on Bayern. Myślę, że tak samo jak dla Bayernu bodźcem do rozwoju była Borussia tak dla reszty BL bodźcem będzie chęć przerwania niszczenia ich przez Bayern. Myślę, że Wolfsburg dołączy do BVB w grupie pościgowej za Bayernem i Bundesliga jako zdrowa finansowo liga będzie się rozwijać.
27.02.2014 17:08
@MMandzu
:)Hajto na pewno przeanalizuje tę sytuację;). Z tym, że pewnie stwierdzi, że "Jugol" nie może pogodzić się ze straceniem miejsca w składzie na rzecz Lewandowskiego i wyżywa się na kolegach z drużyny...
27.02.2014 16:50
@Hourdeau
Akurat w kiepskim momencie wziąłeś się za obronę Mandzu. Co innego jakiś wygłup(który, co jest mało prawdopodobne, ale oczywście może skończyć się urazem), a co innego takie wejście(w normalnym meczu byłaby to czerwona kartka z miejsca). Nie sądzę jednak, żeby był aż tak bezmyślny. A o, że były takie przypadki z innymi piłkarzami nikogo nie usprawiedliwia. Przed zbytnią krytyką, jednak wzbraniałbym się, bo zgadzam się, że najprawdopodobniej się poślizgnął. Jenakże reprymenda od Pepa, jak najbardziej mu się należy.
27.02.2014 16:37
Też uważam, że Toni zasłużył na 1. Myślę też, że Per zasłużył na wyższą ocenę. Czyścił i blokował naprawdę wszystko co mógł, świetny mecz w jego wykonaniu.
22.02.2014 11:35
Sądzę, że dojdą do rozsądnego konsensusu i Toni zostanie w Bayernie.
22.02.2014 11:30
Freiburgowi gdzieś 4 strzały uciekły skoro mają ich 12, celnych 0, a niecelnych 8. Widzę nowy newsman chyba. Nie poprawiam Cię , żeby Cię zrazić w żadnym wypadku, tylko warto przed publikacją przeczytać dwa razy newsa. Pozdrawiam.
15.02.2014 18:48
No to jak to jest, Pizza ma 200 bramek w BL, czy 169?
15.02.2014 18:45
Jest to notka informacyjna, więc normalne, że jest sucha. Ja bym nie dopisywał do niej czegoś czego w niej nie ma. Czyli: Kroos jest zadowolony z gry w Bayernie, lecz nie doszli do porozumienia w sprawie kontraktu(kasa). Obecny obowiązuje jeszcze przez 1,5 roku, więc będzie czas aby porozmawiać o przedłużeniu. Teraz Toni nie będzie zawracał sobie tym głowy i skupia się na futbolu//. I dobrze, bo będzie musiał grać świetnie, żeby wyciągnąć od Bayernu kontrakt jaki chce. Bo ewidentnie z powodu kasy nie doszli do porozumienia.
05.02.2014 22:59
@Apollo1
Tylko, że Ci dwaj nie mają kontuzji. Po prostu okazali się średniakami. I sądzę, że BVB długo nie znajdzie piłkarza pokroju Goetzego...
31.01.2014 16:58
@Apollo1
Nie wiem czy by zapomnieli. Ja myślę, że bardzo długo go nie zapomną. Ma naprawdę niesamowity potencjał.
31.01.2014 16:44
Gdyby Borussia była gotowa do bycia na szczycie, to Bayern by nie był w stanie odebrać ich im zawodników. Bayern też musiał się zmagać z sytuacjami gdzie topowe kluby czaiły się na i ich zawodników, jednak tamte musiały obejść się smakiem. Więc to raczej pokazuje, że BVB(ich władze) nie są jeszcze gotowe, aby prowadzić topowy klub. A pan Watzke, jeszcze reklamuje swoje słabości na łamach prasy. Sprytnie, nie ma co.
31.01.2014 15:10
Borussia po dwóch latach z mistrzostwem i dojściu do finału LM sama dała za Mchitarjana grubą kasę. W lecie zapowiadają kolejne transfery. Widać ewidentnie, że poczuli trochę kasy to zaczynają kupować, ale jak Bayern to robi to je be. Nie nasza wina, że za średniego Ormiania dali tyle kasy. Jak zarobią więcej kasy i nauczą się rozsądnie ją wydawać to może zagoszczą wyżej na szczycie.
31.01.2014 14:29
Toni mimo młodego wieku od dawna gra w reprezentacji, tak samo w Bayernie. Zobaczcie na liczbę rozegranych meczów. Śmiało można powiedzieć, że jest podstawowym zawodnikiem Bayernu. Kibice Man Utd spuszczają się na myśle, że do nich przejdzie. Ale dla wiecznych malkontentów na tej stronie i tak jest słaby. Interesujące to jest.
31.01.2014 14:19
Mam nadzieje, że Arjen nie złapał jakiegoś urazu. Krótko grał w ostatnim meczu, ale koszony był często.
28.01.2014 17:16
Masz rację, mija się ta rozmowa z celem. Tak samo jak szukanie korelacji między tym, co niektórzy tu PISALI, a tym, że dodatkowe zdanie Toniego, zmienia sens jego poprzednich zdań.
28.01.2014 14:33
Potężny argument, ale tak, jak się ich nie ma to trzeba spróbować kogoś zdyskredytować takimi bredniami.
28.01.2014 14:28
@4ward
Poprawnie było by co poniektórzy pisali. Precyzyjnie napisałeś, pisaliście, co sugeruje, jak sam zauważyłeś, że ja też pisałem, co jest nieprawdą. Dla tego nie dziwie się, że dla Ciebie tamte zdania zmieniają sens wypowiedzi Toniego.
28.01.2014 14:23
@4ward
Nie wiem, kto tak pisał i mało mnie to interesuje. I naucz się formułować zdania ,bo pisaliście oznacza, że między innymi ja. Mogłeś napisać pisali, jeśli już. Nie ważne co kto pisał, tak czy inaczej te dodatkowe zdania, niczego nie zmieniają. z żadnych nie wynika, że mu źle w Bayernie i odchodzi. Choć te wymijające wypowiedzi z obu stron, dają do myślenia.
28.01.2014 13:46
Żadne zdanie z tych które przytoczyłeś nie zmienia sensu wypowiedzi. Każda jest dyplomatyczną wypowiedzią, z której nie wynika, że w Bayernie mu źle, ale w piłce wszystko jest możliwe.
28.01.2014 13:27
@netu
Naprawdę nie masz nic lepszego w życiu do roboty, jak tworzyć dziesiątki kont na stronie, na której co chwilę banują Ci konta? Jak chcesz tu pisać, to rozważ niepisanie głupot oraz ton swoich wypowiedzi.
27.01.2014 18:55
:) jest i on, teraz już z całą pewnością:)
27.01.2014 18:36
@netu
"Sprzedanie Kroosa to nie będzie tragedia - na rynku są wyraźnie lepsi lub z większym potencjałem pomocnicy jak - Gundogan, Vidal czy Pogba" - wyraźnie lepsi? Śmieszny wpis i w dodatku zalatujący zdfem...
27.01.2014 18:14
Ja sądzę, że Lewy nie był pomysłem Pepa, bardziej Uli się na niego napalił, jak kedyś na Gomeza. Nie zmienia to faktu, że nie znaczy to, że Guardiola Go nie chciał, kiedy dowiedział się o planowanym(dogadanym?) transferze. Jednakże gadanie o pewnym pierwszym składzie Lewego, jest mimo wszystko brednią. Będzie musiał na nie zasłużyć jak każdy, tym bardziej, że Pep ewidentnie lubi grać z fałszywą 9.
27.01.2014 13:51
@Nacjonalizm
Tak, tak, ale czy tak trudno dostrzec różnice między nie graniem, a brakiem obecności w kadrze meczowej...
26.01.2014 03:10
@Heat
Jeszcze po jednym zdaniu można było poznać, że to zdf. :) Mianowicie: "Dante lepszy niż w tamtym sezonie już nie będzie, to było jego apogeum".
25.01.2014 14:39
I to jest właśnie szukanie teorii spiskowych. Nic tych zdjęć nie wynika.
25.01.2014 14:27
Nie puszczą Kroosa. Poza tym, po tym co wczoraj pokazał pewnie Moyes rozmyśliłby się z transferu:). Bardzo słaby mecz Toniego wczoraj. Sporo jak na niego strat i wracanie truchtem do obrony...
25.01.2014 14:26
Jeśli chodzi o jakieś "spacyfikowanie" to zgadzam się, że to bzdura. Równocześnie nie wydaje mi się, żeby w przypadku formy nie był nawet w kadrze meczowej. Bardziej to wygląda na jakiś problem Mandzu, typu "foch" podejście do treningu i ewentualne wyrażanie niezadowolenia. Guardiola nie raz pokazywał, że nie toleruje takich zachowań, zresztą nie on jeden. Dlatego taka decyzja. Jeżeli Mandzu nie zaakceptuje, tego, że nie ma pewnego miejsca w składzie i rywala w postaci Lewego(na przyszły sezon), to Guardiola nie będzie się z nim bawił i może to oznaczać jego odejście. I nie nazwał bym tego teoriami spiskowymi.
25.01.2014 14:24
@hans1986
"Więc zrozumcie, że Bayern nigdy nie robił Zawodnikowi problemów, a te Wasze domysły to są jakieś masakryczne." - Możesz objaśnić swoje enigmatyczne zdanie? O jakich problemach piszesz? I kto rzekomo pisał o tym, że Bayern robi zawodnikom problemy?
24.01.2014 23:07
Mario i Tomek rzeczywiście bardzo dobrze, natomiast co do Shaqa się nie zgodzę. Bardzo przeciętny mecz w jego wykonaniu. Generalnie dobry start rundy, na trudnym terenie.
Przychylam się do prośby @Daniello89, poprawcie nagłówek, bo nie wypada...
24.01.2014 22:35
Szału na razie niema. Trochę przeklepana ta pierwsza połowa. Z dugiej strony, można powiedzieć, że kontrolujemy sytuację na boisku. Nie jest źle.
24.01.2014 21:27
Powiedzmy, że sensacyjnych. Jest sporo kontuzji, więc miejsce na ławce jest. Rozumiem, że nie będzie go w pierwszym składzie, ale w ogóle w kadrze na mecz - to dziwne.
24.01.2014 20:20
@Makaj
Usuń też moje wypowiedzi odnoszące się do ich postów, bo mimo iż nie ma w nich zaangażowania politycznego, to wyglądają teraz bez sensu;)
24.01.2014 18:10
@przemeQFCB
Mógłbyś odnieść się do mojego posta? I piszesz w liczbie mnogiej, więc nie bardzo wiem kogo masz na myśli...
24.01.2014 17:31
@przemeQFCB
Mam rozumieć, że o niesłusznych oskarżeniach, żeby wyciągnąć odszkodowanie nie słyszałeś. A to co gazety piszą bierzesz za pewnik i już wiesz, że Lewandowski na 100% pobił tego dzieciaka?
24.01.2014 17:04
Ciężka sprawa z tymi urazami. Martwi mnie Schweini i Martinez, bo długo strasznie się im to ciągnie.
24.01.2014 15:33
Dokładnie, tym razem bardzo sensowne wypowiedzi.
24.01.2014 15:23
Wydaje mi się, że fcrobbery ma podobną przypadłość, albo jest kolejnym wcieleniem użytkownika, który zawzięcie Arjena terrorystą zwał i zarzucał mu psucie atmosfery w szatni. Prawdopodobnie sądzi teraz, że 2 terrorystów będziemy mieli. Strach się bać, co to będzie.
24.01.2014 15:19
Zdrowia!
Btw. Moglibyście, w newsach, które są de facto artykułami, wystrzegać się naleciałości z gg itp. Emotikonki i podwójne wykrzykniki trochę jednak rażą, w tego typu tekstach.
Pozdrawiam.
24.01.2014 15:12
@Nookie
I sądzisz, że Lewy sam by wyłożył grube miliony na swój transfer? A może Bayern na jego prośbę, zamiast pozyskać Go za darmo, chciałby za Niego płacić? Nie wspominając, że jest już podpisany kontrakt, obowiązujący od 1 lipca...
24.01.2014 15:04
@Quebo
O żadnym rozpadnięciu nie pisałem. A na jak długo wypadną z topu - zobaczymy.
22.01.2014 01:06
@Quebo
Wrócą, albo nie wrócą. Transfery nie są gwarantem trofeów. A na chwilę obecną, Man Utd są poza absolutnym, światowym topem.
21.01.2014 23:35
@Silesi
"Pep powinien przeprosić kibiców za tą wpadke zamiast sie tłumaczyć. Rozumie przegrać 0-1 , ale 0-3(a mogło być gorzej) to gruba przesada i za taki blamaź należą sie przeprosiny bo on jest temu winien.
Żeby było jasne- ja absolutnie nie jestem za zwalnianiem trenera a już na pewno nie w trakcie sezonu po 2 porażkach, ale niepodoba mi sie jak na siłe próbuje zmienić coś co funkcjonowało idealnie. Dostał gotową ekipe od JH i nie wybacze mu jak nas powiezie Arsenal, bo dla mnie mistrzostwo kraju to żaden wyczyn. Mamy ambicje na kolejny finał LM i lepiej niech trener tego nie przekombinuje.
U Juupa jedynie nie podobało mi sie jak mając 3 zmiany do dyspozycji w wielu meczach dokonywał 1 lub dwóch i często w ostatnich minutach lub doliczanym czasie (mimo pewnego wyniku), ale na samym końcu dokonał czegoś czemu wczesniej nikt nie sprostał więc gloria dla niego."
Odniosę się do tej wypowiedzi. Chociaż w ogóle nie wiem czy ten wpis traktować poważnie.
Spróbuj napisać list do Pepa, w którym domagasz się przeprosin za ten SPARING. Może pójdzie po rozum do głowy i przeprosi;)
I kolejne wpisy o tym, że dostał gotową drużynę od Juppa. Kurcze, zaczynam się zastanawiać po co zatrudniali w ogóle trenera. Zamiast posadzić sprzątającego pana Hansa, żeby na ławce nie było pusto i dać drużynie grać, to wymyślili Pepa. Zaiste dziwne.
19.01.2014 17:03
@Schw31nst31ger
Tak. Oczywiście, Pep, jako prawdziwy mężczyzna powinien powiedzieć: Odchodzę. Przegrałem sparing. To niedopuszczalna sytuacja, wstyd mi i nie mogę z tym żyć. Wybaczcie i żegnajcie.
19.01.2014 12:54
@Quebo
Oczywiście, do wyceny Francka, nie da się przyczepić, ale już, do rok młodszego Robbena, jak najbardziej...
18.01.2014 01:32
@ST33BY
Zależy, gdybysmy mówili o pomocniku, zgodziłbym się z Tobą. Mówimy natomiast o napastnikach. Strzelanie goli to właśnie o jego główne zadanie i skuteczność to jego główny atut.
17.01.2014 18:08
@xxraphaelxx
No tak, najlepiej wyciągać wnioski nie znając wszystkich faktów. Pewni nigdy nie będziemy, ale zdanie, że wybrał grę, sugeruje raczej, że Guardiola powiedział mu, że go nie chce i nie będzie jego pierwszym wyborem do składu. Poza tym mówił nie raz, że chce grać na mundialu, a Lewy przychodzi już po, więc tym bardziej Mandzu ma inną sytuację. Tak samo nie wiesz, czy na prawdę miał propozycję z Juve i jak przebiegały negocjacje z Violą. Więc daj sobie spokój z takim ocenianiem, bo to sobie budujesz czymś takim opinię. Bez urazy.
17.01.2014 17:29
Poprawce w artykule Cavaniego, bo nie ma przy nim wyceny.
Również wg mnie Mata za wysoko. Draxler za wysoko - jeszcze za wcześnie na taką wycenę. Z drugiej strony zdecydowanie za nisko Robben. Ponad dwa razy mniej warty od Goetzego i prawie 2 razy mniej od Riberego Tomka itd. to przesada.
17.01.2014 12:47
@marco233
I po co prowokujesz znowu głupią dyskusję?
17.01.2014 12:33
@Makaj
:)Nie wiem o jakie kulisy Ci chodzi. Jeżeli o gazetowe, to znam:) Tylko nie widzę w nich niczego, co by przeczyło moim wpisom.
16.01.2014 11:42
@Makaj
Możliwe, ale prawdopodobnie tylko jeśli Guardiola zaakceptowałby go. Słyszałem, w teoriach niektórych kibiców Realowych, że kupili mu go na siłę, w co wątpię:)
16.01.2014 02:51
@Makaj
Wiem to wszystko, że przemyslany itd., ale Goetze czy Martinez, to są ogromne transfery na realia Bayernu i mogą się zdarzyć, jeżeli ludzie z Bayernu uznają, że warto. Więc gdyby Pep się uparł na Neymara to kto wie, gdyby nie sytuacja o której wpominał Quebo. Bo, że Bayern by dał za Neymara blisko 60 milionów, też nie wierze. Kiedy pisałem pierwszego posta odnoszącego się do tej sutuacji(bez info od Quebo), sądziłem, że coś koło 45 milionów byłoby możliwe.
16.01.2014 02:25
@Quebo
Hmm, nie wiedziałem. Tak czy inaczej, dobrze, że jest z nami Mario! Zdecydowanie wolę jego niż Neymara.
16.01.2014 01:12
Nie twierdzę, że by zapłacili tyle co Barca. Nie od dziś wiadomo jednak, że Uli umie negocjować. Skoro za Goetze dali 37, za Javiego 40, to przypuszczam, że jakby Pep się uparł na Neymara, to 45 mogło by paść, może trochę więcej. Tak czy inaczej nie ma co gdybać, chodziło mi raczej o to, że jakby nasz trener się uparł, to zrobiliby dużo żeby zapokoić jego życzenie. Na szczęście zasugerowanie Goetzego było skuteczne:)
16.01.2014 00:49
Też, podobnie jak Hilario, uważam, że się kolega doitsujin, trochę zagalopował. Arsenal, City, PSG, Atletico? to nie są zespoły, które coś udowodniły. Są mocne, w swoich ligach w czołówce, ale to za mało. Nie sądzę, żeby były silniejsze od Realu. Co najwyżej ten sam poziom...
16.01.2014 00:15
@lybbard
Pewnie tak jest, ale wg mnie to dobrze. Taka rozmowa jest dobra i sądzę, że jakby Pep się uparł na Neymara, to by go dostał, a tak mamy Mario, z czego się cieszę.
16.01.2014 00:09
@Nookie
Najobiektywniej? Zgodzę się, ale wg ich wiedzy. Muszą się znać na piłce, owszem. Ale podejrzewam, że widzieli może gran derbi i finał LM. Myślisz, że Guardiola ma pojęcie o lidze afganistańskiej? Nie jego teren, nie jego działka. Tak samo oni. A o Messim i Ronaldo czytali w gazetach, widzieli w reklamach, słyszeli, że to dwaj najlepsi piłkarze świata itd...
15.01.2014 23:26
@KrolewskiRealMa
Przecież ja nigdzie nie twierdziłem, że Real jest totalnie do niczego i nie ma szans niczego wygrać. Jest bardzo mocnym klubem i wszystko się może zdarzyć. I dobrze, że w nich wierzysz. Pisałeś natomiast, że jest lepszy od Barcelon etc. co jest na tę chwilę nieprawdą. Tylko o to mi chodzi. I to nie jest moja opinia, takie są fakty.
15.01.2014 17:43
@heat
oczywiście nie ma podstaw, ale i sensu by je kasować. Wg mnie trochę humoru jest wskazane na stronce. A czytanie jak swoimi teoriami się kopią w czoło, jest niezwykle zabawne. Pisał, że Real jest lepszy od Barcelon, Dortmundów itd., ale już na moje pytanie w czym jest lepszy, nie odpowiedział, więc nie da się takich użytkowników traktować poważnie. Jedyne co można to uśmiechnąć się pod nosem czytając to:)
15.01.2014 17:32
@zywieczdroj
W takim razie chyba powinieneś przestać je oglądać. Organ nieużywany - zanika. Jeżeli chcesz rozmawiać, to mógłbyś podać chociaż cień argumentu, a nie stosować tanią demagogię.
15.01.2014 16:19
;)
@KrolewskiRealMa
Szkoda czasu? tak, Real woli nie "marnować" czasu, na szkolenie zawodników, tylko kupić ich za grube pieniądze. W dodatku w ramach nie marnowania czasu, wygrać w ciągu ostatnich 10 lat zaledwie kilka trofeów i ani razu tego najważniejszego. Rzeczywiście, dobrze, że real nie marnuje czasu;)
15.01.2014 16:01
Abstrahując od szans Bayernu na obronę LM(różnie może być, choć szanse są bardzo duże)muszę o to zapytać:
@KrolewskiRealMa
Cytując: "A myślisz, że Borussia, ManUtd, Barca mają jakieś szanse na wygranie ? Skoro te drużyny mają, to Real też ma, bo jest od tamtych drużyn lepszy.." - A w czym to jest lepszy? Chodzi Ci zapewne o sprzedaż koszulek? Bo w sensie sportowym raczej nie. Od Borussi dostał w tamtym roku baty. Za Barcą od dawna nie nadąża, w tym roku też jest kilka kroków za nimi. Jedyne z czym mogę się zgodzić, że od Man Utd jest lepszy, ale to już nie ta sama drużyna co kiedyś.
15.01.2014 15:46
@fcbayerniak
Jak chcesz kogoś krytykować, to naucz się najpierw rozumieć to co czytasz.. Wyraźnie jest napisane, że chciał złotą piłkę, ale priorytetem jest dla niego zdobycie kolejnych trofeów z Bayernem i tytułu z Francją. Nigdzie nie mówi, że nie wcale nie chciał złotej piłki. Poza tym nie wiem czy wyobrażasz sobie, że Franck latał do gazet ze skomleniem o złotą piłkę(tak jak akcje Ronaldo). Pytali go w wywiadach to mówił co o tym sądzi.
15.01.2014 13:40
Wyniki są jakie są, ale jedna uwaga
@Nacjonalizm "Co mi po takiej waleczności kiedy zawodnik dany nie strzela a drużyna nie zdobywa goli i punktów.To jest troszeczkę śmieszne i nie poważne.Każdy będzie pamiętał zdobyte piękne gole a nie to ile zawodnik walczył i miał zaangażowanie." - Troszeczkę śmieszne i niepoważne są te trzy zdania. Bo nie jest tak jak piszesz. Ribery walczył, asystował, też strzelał i DRUŻYNA WYGRYWAŁA, zdobywała bramki i punkty. I właśnie to ludzie po latach będą pamiętali.
14.01.2014 17:34
@Kibic91
Ano dlatego, dlaczego Messi nie powinno być w top 3. Robben opuścił sporo meczów przez kontuzje. Zresztą to jest główny hamulec jego kariery. Lahma jak najbardziej widziałbym w top 3.
14.01.2014 01:37
@lokus
Oczywiście, że nie był oburzający. Jakieś tam podstawy były. Chodzi raczej o to, że męczące i śmieszne jest patrzenie na liczbę strzelonych bramek przez ostanie pięć lat. Kiedyś mógł wygrać Cannavaro... Dlatego dzisiejszy wybór Ronaldo, jak wcześniej tyle razy z rzędu Messiego, jest wg mnie wysoce kontrowersyjny, choć nie całkowicie bezpodstawny - oczywiście.
14.01.2014 00:32
@darek120694
Teraz się kwiatki posypały;)
"Tyle że Real Z Ronaldo Miał Lige Rekordów 100 Punktów :)" - nie wiem co to liga rekordów. Chodzi Ci pewnie o liczbę punktów. Nie miarodajny argument. W Hiszpani jest więcej meczów, Poza tym od kiedy to drużyna, która najwięcej punktów zdobędzie w nierównej lidze hiszpańskiej, jest najlepsza na świecie?
"Ronaldo jest Wolnym Elektorem"- tutaj prawie z krzesła spadłem. Tak był wolnym elektorem i śmiesznie zagłosował w plebiscycie;)
"Cały Bayern może grać Na Francka a on i tak nie strzeli nawet 45 Goli w Sezonie :)" - A skąd to wiesz?
14.01.2014 00:24
@darek120694
Dobrze, że dodałeś, że Prawie zniszczył. Czyli argumentu 0, bo nie zniszczył, w dodatku nie strzelił karnego. O tym, że rzekomo sam, nawet nie będę się rozpisywał. To tak jak sam wywalił Szwecję z baraży. Strzelając trzy patelnie podstawione mu przez kolegów. Poza tym co znaczy, że Real był najlepszy w Europie? W czym, że niby? W sprzedaży koszulek, czy o Ci chodzi?
13.01.2014 23:55
@kibicka3
Ano opadają. Kto Ci powiedział, że robienie różnicy na boisku to strzelanie goli?;) Jeżeli tak, to Neuer, który nigdy nie strzelił gola jest słabiutkim piłkarzem. Zadzwonię do niego za chwilę, żeby przyleciał mi zaraz buty czyścić, bo jest słaby jak barszcz. Ja wczoraj strzeliłem 3 bramki, nie to co on.
13.01.2014 18:37
@kibicka3
CZy raczej zdf. Wzywasz do myślenia, ale sam plączesz się w swoich argumentach. Albo patrzymy jak twierdziłeś, kto robi największą różnicę na boisku i dajemy nagrodę Zbyszkowi, albo gdybamy co BY zrobił Ronaldo. Jeżeli gdybamy, to dajmy ją Messiemu, bo pewnie zrobiłby jeszcze więcej:). Jeżeli dajemy za fakty do dajemy Zbyszkowi, bo strzelił więcej bramek. Możemy też przyjąć, że robienie różnicy na boisku, to nie to samo co strzelanie goli. Wtedy nagroda za ten rok nalęzy się Franckowi albo Philippowi.
13.01.2014 18:32
"Wezcie Riberyego do Realu a Ronaldo do Bayernu, Bayern bedzie wowczas slabszy czy lepszy, Real bedzie wowczas slabszy czy lepszy?"
Durne gdybanie, ale już nie raz I Kaiser i Uli mówili, że Ronaldo nie pasowałby do Bayernu. Jeżeli więc już mamy gdybać to ja sądzę, że Ronaldo pchałby się do każdego karnego, wolnego, strzelałby z każdej pozycji i oczywiście nastrzelałby multum bramek, ale Bayern nie wygrywałby tak jak teraz.
13.01.2014 18:25
@heat
Racja, jako że jasne jest, że jest t kolejne wcielenie zdfa, należy skończyć tę jałową dyskusję.
13.01.2014 18:18
@niekibicka
Ok, indywidualna, ale za co? Za największą liczbę goli? Nie sądzę, za to jest złoty but. Może za to, że w piłce chodzi o to żeby wygrywać mecze i trofea? I chba powinno się przyznać ją zawodnikowi, który poprowadził w największym stopniu ku temu drużynę? Skoro mamy jednak odejść od trofeów to czemu patrzeć na bramki? Może na skuteczność wygranych pojedynków/celnośc podań/skuteczność odbiorów?
13.01.2014 18:15
@niekibicka
Nie, jeżeli z tych sytuacji, w których Ronaldo zmarnował 120 strzałów Ribery podał tę piłkę i stworzył tym samym kolegom przynajmniej 60 okazji bramkowych. Jak widać to Bayern zdobywał trofea, więc jest to skuteczniejsza taktyka.
13.01.2014 18:09
@cayman
Już jakiś czas temu pisałem to. Real nie ma słabych piłkarzy. Ponadto mają jednego z dwóch rzekomo najlepszych piłkarzy świata. Mimo to praktycznie nic nie potrafią wygrać. Wg mnie jest to właśnie taktyka grania pod Ronaldo. Grają na niego, chłopak ładuje bramek sporo, ale drużyna nic z tego nie ma.
13.01.2014 17:48
@KahnTitan1
Oczywiście, że nie będzie drugim "Tytanem". Dlaczego miałby być? Nie lubię takiego rodzaju powiedzeń. "Tytan" był tylko jeden. Nie zmienia to jednak faktu, że Neuer, jak i Kahn trafili do nas w wieku 25 lat. Neuer w wieku 27 został uznany za najlepszego bramkarza na świecie. Neuer ma czas i możliwości aby nawet przebić legendę "Tytana". I nie będzie drugim Kahnem, będzie pierwszym i unikatowym Neuerem i powinniśmy się cieszyć, że go mamy.
07.01.2014 19:29
Cóż można, rzec. Kibicowanie od dawna nie upoważnia do życia w zacofanym zaślepieniu. Zbyt romantyczna postawa, a czasy się zmieniają. Porównując do kobiet: nie spodziewaj się, że dziś spotkasz kobietę, która będzie się zachowywała jak XIX wieczna dama. Co nie zmienia, że również może być wyjątkowa. Bayern również w dalszym ciągu jest wyjątkowy. Nie zmieni tego przyjście Lewandowskiego, tak samo, jak nie zmieni tego, że jeden z drugim oszołom przestanie mu kibicować. Bez urazy.
Pozdro.
06.01.2014 20:00
@ryko
O to mi chodzi. Po co, więc stosujesz taki ton wypowiedzi, niczym zdf. Że Robert ma pewny pierwszy skład, że jest najlepszych napastnikiem Bundesligi ostatnich lat. A kto tego nie widzi ten pała. I ślepiec oczywiście...
@MacQ
Wszystko ładnie, pięknie. Tylko, że Ty też popatrz na to z innej perspektywy. Arsenal to nie jest ogór, których przytoczyłeś. Jest jednym ze zdrowszych finansowo klubów, który ma b. duże ambicje. A sukcesów jak nie było widać, tak i nie widać dalej. Nie twierdze, że Wenger jest złym trenerem, ale wybitnym, ani też b. dobrym też nie jest. Jest po prostu dobry.
12.03.2014 19:16
@cayman
Oczywiście. Już kilka razy pisałem, że był ewidentnie przydepnięty. Już wczoraj w powtórkach podczas meczu było to widać.
12.03.2014 15:55
@Hugo1982
Skoro mówisz, że jesteś obiektywny, to albo jesteś zdf, albo nie widziałeś powtórek. W sytuacji, o której mówisz(czyli tej, w której karny nie został odgwizdany), Robben został przydepnięty przez zawodnika Arsenalu. Faul był ewidentny.
12.03.2014 14:12
@AdiFantasti
Ja bym powiedział, że mecz mi się nie podobał, ale to dlatego, że Arsenal kompletnie zawiódł. Widziałem wypowiedź Oxa, że zagrali dobrze i mieli sytuacje. Prawda jest taka, że zagrali źle i nie mieli praktycznie żadnej dobrej okazji. Nie wiem czy taka była taktyka Wengera, czy im zwyczajnie umiejętności brakło aby przycisnąć Bayern, ale to, że mecz był nudny jest ich winą. Oni mieli gonić wynik, a nie zrobili nic w tym kierunku.
12.03.2014 14:08
Zadowolony na pewno nie jest, zwłaszcza,że usiadł na ławce, po świetnej postawie w meczu z Wolfsburgiem. Widać jednak, że nie chce robić dymu w mediach, narzekając na trenera. Dobrze to o nim świadczy.
12.03.2014 13:20
Typowy mecz na 1:1? Śmieszne. Sam mówi, że ich bramka nie była prawidłowa, a oprócz niej nie mieli praktycznie żadnej idealnej okazji. Powinien się cieszyć, że Mandzu nie zawsze wykorzystuje dogodne sytuacje oraz, że Muller go nie pogrążył karnym, co jest dziwne i rzadko się zdarza. Choć w tym meczu Bayernowi dużo rzeczy nie wychodziło więc nie winiłbym też Mullera. Ja jestem spokojny o dalsze mecze. Dziś Bayern miał mega słaby dzień, a awans i tak nie był zagrożony nawet przez sekundę. Nawiąże jeszcze do wypowiedzi Wengera, że Bayern w tym roku łatwiej pokonać. Jest to wypowiedź, która ma wbić szpilę w Bayern w ramach odegrania za to, że ich z pucharów wykopaliśmy. W tamtym roku też pisał, że Bayern jest za słaby by wygrać. Fakty są takie, że nie miał, nawet przez chwilę, okazji ograć tego łatwiejszego do ogrania Bayernu...
12.03.2014 11:48
@Ribers
Obejrzyj jeszcze raz powtórkę sytuacji Robbena z pierwszej połowy. Żadna symulka był w pełnym biegu i został przydepnięty przez obrońcę. Wg mnie wyraźniejszy karny niż w przypadku tego odgwizdanego..
12.03.2014 11:40
Ano opadają. Barca mogła przegrać 20:0 i nie byłoby wykluczone, że miała w tym pojedynku inicjatywę.
12.03.2014 00:24
Willys/zdf, skoro wg Ciebie inicjatywa jest synonimem słowa kontrola, to rzeczywiście jest to moment, żeby skończyć wszelką dyskusję.
12.03.2014 00:11
@Willys
"Bayern Juppa był duzo bardziej mobilny, potrafil zagrac WSZYSTKO. Bayern Guardioli zawszee gra TAK SAMO - pokaz mi mecz Bayernu Guardioli gdzie mielismi wyraznie mniejsze posiadanie pilki i gralismy z kontry? Bayern Juppa NEUTRALIZOWAL rywala" - otóż nie do końca, kolego. To że w każdym meczu mamy większe posiadanie piłki, nie znaczy, że gramy zawsze tak samo, co już kolega niżej Ci zgrabnie wyjaśnił. Druga kwestia, to to, że właśnie Bayern Guardioli neutralizuje przeciwnika wysokim posiadaniem piłki. Myślisz, że seria meczów bez porażki to przypadek? To, że tracimy tak mało bramek to przypadek? Prawda jest taka, że dzisiaj mimo fatalnej postawy Bayernu(mnóstwo niedokładności w grze), awans nie był nawet przez moment zagrożony - a w tamtym roku był...
11.03.2014 23:46
Awans nie był zagrożony praktycznie wcale. Nie zmienia to faktu, że słaba druga połowa meczu w wykonaniu Bayernu. Masa niedokładności w grze.
@Hilario
Może i byłby taki mecz jak ich z Schalke, choć myślę, że 6 byśmy im nie wsadzili, max 5 ;)
11.03.2014 22:54
Przebłysk geniuszu Francka:)
11.03.2014 21:59
@polaczekbasa
Zgadza się. Niesamowity mecz to był. Nawet piwa nie zdążyłem otworzyć, a Makaay już cieszył się z gola;)
10.03.2014 22:48
Skoro sam mówi, że nie wie czy Bayern zdobyłby punkt mniej niż zdobył, bez Sammera, to po co ten bzdurny komentarz? Lepiej wziąłby się za swój zespół bo wicemistrzostwo może nawet nie być. No i mógłby też pomyśleć o planowaniu kadry na przyszły sezon, żeby zasugerować Watzke co robić. Teraz panowie skupiają się na idiotycznych wypowiedziach w mediach, a Bayern ucieka.
08.03.2014 12:24
Jakby go wypożyczyli to ok, mogłoby to być jakieś wyjście. Choć sytuacja w której klub płaci za kogoś taki majątek, po czym od razu go wypożycza, jest trochę, rzekłbym, niecodzienna;).
07.03.2014 22:13
@doitsujin
Jasne, że trzeba mieć mocno obsadzoną ławkę, kłopot właśnie w tym, że będzie ciężko ich nawet na ławce pomieścić. A Draxler raczej na ławkę nie przyjdzie, bo o ile za 3-4 lata zastępcą RR może być to teraz żadnego z nich nie wygryzie ze składu, bo nie ma na to jakości jeszcze. Wg mnie za wcześnie na niego w Bayernie i nie ma za bardzo miejsca, nawet na ławce. Wg mnie jedynym argumentem żeby go pozyskać tego lata jest to, że za kilka lat się może się przydać, a wtedy może kosztować dużo więcej...
07.03.2014 21:45
@doitsujin
No, niby się zgadza. Tylko zauważ, że od nowego sezonu, mamy dwóch nowych zawodników(może trzech, jeżeli Erkin okaże się prawdą). Ribery i Robben na razie nie mają 40 lat. Na skrzydłach grywają Muller, Goetze i Shaqu. Jeżeli nikt nie odejdzie, to nowych zawodników ciężko będzie zmieścić, nawet na ławce. Gdzie widzisz miejsce dla Draxlera? Wg mnie jedyna opcja, żeby kupili Draxlera jest sprzedaż Shaqa albo Kroosa. Ani jedna ani druga opcja nie podoba mi się...
07.03.2014 17:48
@MPawlowski
"Niestety ale wielkie gwiazdy kupuje się za wielkie pieniądze" - Jakkolwiek by uznać to zadnie za prawdziwe(choć nie jest to takie oczywiste), to w żaden sposób Draxler nie jest "wielką gwiazdą". Jeszcze nie. A może nawet nigdy nią nie będzie...
07.03.2014 15:16
@heat
Nie wiem co @Kuffor1 rzeknie na twe pytanie. Ja, osobiście, nie lubię takich porównań i ciężko takie czynić. Kompletnie różne style gry. Faktem jest, że Bayern wtedy tak nie dominował i nie miażdżył rywali. Także jakbym miał się już pokusić o porównanie, to stwierdziłbym, że dzisiejszy Bayern przebija ekipę Hitzfelda.
02.03.2014 13:51
Najgorsze co mogło się przytrafić Schalke. Może być brutalnie.
01.03.2014 18:36
@just
Oczywiście, że nie. Każdy dba o siebie. Skoro zespoły BL nie potrafią zadbać o siebie, to jest to ich wina, a nie Bayernu. Ktoś im broni robić transfery podobne do Bayernu? Może ktoś bronił im wyciągnąć kiedyś Kroosa z Hansy? Borussia kupiła od nas Hummelsa, kupili Reusa. Nikt nie gada, że osłabiają BL. I dobrze, że kupili. Niech robią dobre transfery dalej, a nie gadają jaki to Bayern jest zły, to może liga przestanie być "taka chora".
28.02.2014 14:23
@just
Każdy ma tysiące kierunków a robi takie transfery jakie mu odpowiadają. Bayernowi to wychodzi na dobre, widać zna się na rzeczy. Niech reszta zespołów nauczy się robić transfery, zamiast narzekać na Bayern, to może będzie ciekawiej w lidze.
28.02.2014 13:56
@Nookie
Przecież w tej konkretnej wypowiedzi, Watzke nie najeżdża na Bayern. A to, że Bundesliga i także Bayern potrzebuje silnych rywali jest oczywiste. Ta wypowiedź jest normalna. Tylko, że z poprzednich wypowiedzi tego pana dla mediów wiadomo, że o taki stan BL(i BVB) obwinia on Bayern. Myślę, że tak samo jak dla Bayernu bodźcem do rozwoju była Borussia tak dla reszty BL bodźcem będzie chęć przerwania niszczenia ich przez Bayern. Myślę, że Wolfsburg dołączy do BVB w grupie pościgowej za Bayernem i Bundesliga jako zdrowa finansowo liga będzie się rozwijać.
27.02.2014 17:08
@MMandzu
:)Hajto na pewno przeanalizuje tę sytuację;). Z tym, że pewnie stwierdzi, że "Jugol" nie może pogodzić się ze straceniem miejsca w składzie na rzecz Lewandowskiego i wyżywa się na kolegach z drużyny...
27.02.2014 16:50
@Hourdeau
Akurat w kiepskim momencie wziąłeś się za obronę Mandzu. Co innego jakiś wygłup(który, co jest mało prawdopodobne, ale oczywście może skończyć się urazem), a co innego takie wejście(w normalnym meczu byłaby to czerwona kartka z miejsca). Nie sądzę jednak, żeby był aż tak bezmyślny. A o, że były takie przypadki z innymi piłkarzami nikogo nie usprawiedliwia. Przed zbytnią krytyką, jednak wzbraniałbym się, bo zgadzam się, że najprawdopodobniej się poślizgnął. Jenakże reprymenda od Pepa, jak najbardziej mu się należy.
27.02.2014 16:37
Też uważam, że Toni zasłużył na 1. Myślę też, że Per zasłużył na wyższą ocenę. Czyścił i blokował naprawdę wszystko co mógł, świetny mecz w jego wykonaniu.
22.02.2014 11:35
Sądzę, że dojdą do rozsądnego konsensusu i Toni zostanie w Bayernie.
22.02.2014 11:30
Freiburgowi gdzieś 4 strzały uciekły skoro mają ich 12, celnych 0, a niecelnych 8. Widzę nowy newsman chyba. Nie poprawiam Cię , żeby Cię zrazić w żadnym wypadku, tylko warto przed publikacją przeczytać dwa razy newsa. Pozdrawiam.
15.02.2014 18:48
No to jak to jest, Pizza ma 200 bramek w BL, czy 169?
15.02.2014 18:45
Jest to notka informacyjna, więc normalne, że jest sucha. Ja bym nie dopisywał do niej czegoś czego w niej nie ma. Czyli: Kroos jest zadowolony z gry w Bayernie, lecz nie doszli do porozumienia w sprawie kontraktu(kasa). Obecny obowiązuje jeszcze przez 1,5 roku, więc będzie czas aby porozmawiać o przedłużeniu. Teraz Toni nie będzie zawracał sobie tym głowy i skupia się na futbolu//. I dobrze, bo będzie musiał grać świetnie, żeby wyciągnąć od Bayernu kontrakt jaki chce. Bo ewidentnie z powodu kasy nie doszli do porozumienia.
05.02.2014 22:59
@Apollo1
Tylko, że Ci dwaj nie mają kontuzji. Po prostu okazali się średniakami. I sądzę, że BVB długo nie znajdzie piłkarza pokroju Goetzego...
31.01.2014 16:58
@Apollo1
Nie wiem czy by zapomnieli. Ja myślę, że bardzo długo go nie zapomną. Ma naprawdę niesamowity potencjał.
31.01.2014 16:44
Gdyby Borussia była gotowa do bycia na szczycie, to Bayern by nie był w stanie odebrać ich im zawodników. Bayern też musiał się zmagać z sytuacjami gdzie topowe kluby czaiły się na i ich zawodników, jednak tamte musiały obejść się smakiem. Więc to raczej pokazuje, że BVB(ich władze) nie są jeszcze gotowe, aby prowadzić topowy klub. A pan Watzke, jeszcze reklamuje swoje słabości na łamach prasy. Sprytnie, nie ma co.
31.01.2014 15:10
Borussia po dwóch latach z mistrzostwem i dojściu do finału LM sama dała za Mchitarjana grubą kasę. W lecie zapowiadają kolejne transfery. Widać ewidentnie, że poczuli trochę kasy to zaczynają kupować, ale jak Bayern to robi to je be. Nie nasza wina, że za średniego Ormiania dali tyle kasy. Jak zarobią więcej kasy i nauczą się rozsądnie ją wydawać to może zagoszczą wyżej na szczycie.
31.01.2014 14:29
Toni mimo młodego wieku od dawna gra w reprezentacji, tak samo w Bayernie. Zobaczcie na liczbę rozegranych meczów. Śmiało można powiedzieć, że jest podstawowym zawodnikiem Bayernu. Kibice Man Utd spuszczają się na myśle, że do nich przejdzie. Ale dla wiecznych malkontentów na tej stronie i tak jest słaby. Interesujące to jest.
31.01.2014 14:19
Mam nadzieje, że Arjen nie złapał jakiegoś urazu. Krótko grał w ostatnim meczu, ale koszony był często.
28.01.2014 17:16
Masz rację, mija się ta rozmowa z celem. Tak samo jak szukanie korelacji między tym, co niektórzy tu PISALI, a tym, że dodatkowe zdanie Toniego, zmienia sens jego poprzednich zdań.
28.01.2014 14:33
Potężny argument, ale tak, jak się ich nie ma to trzeba spróbować kogoś zdyskredytować takimi bredniami.
28.01.2014 14:28
@4ward
Poprawnie było by co poniektórzy pisali. Precyzyjnie napisałeś, pisaliście, co sugeruje, jak sam zauważyłeś, że ja też pisałem, co jest nieprawdą. Dla tego nie dziwie się, że dla Ciebie tamte zdania zmieniają sens wypowiedzi Toniego.
28.01.2014 14:23
@4ward
Nie wiem, kto tak pisał i mało mnie to interesuje. I naucz się formułować zdania ,bo pisaliście oznacza, że między innymi ja. Mogłeś napisać pisali, jeśli już. Nie ważne co kto pisał, tak czy inaczej te dodatkowe zdania, niczego nie zmieniają. z żadnych nie wynika, że mu źle w Bayernie i odchodzi. Choć te wymijające wypowiedzi z obu stron, dają do myślenia.
28.01.2014 13:46
Żadne zdanie z tych które przytoczyłeś nie zmienia sensu wypowiedzi. Każda jest dyplomatyczną wypowiedzią, z której nie wynika, że w Bayernie mu źle, ale w piłce wszystko jest możliwe.
28.01.2014 13:27
@netu
Naprawdę nie masz nic lepszego w życiu do roboty, jak tworzyć dziesiątki kont na stronie, na której co chwilę banują Ci konta? Jak chcesz tu pisać, to rozważ niepisanie głupot oraz ton swoich wypowiedzi.
27.01.2014 18:55
:) jest i on, teraz już z całą pewnością:)
27.01.2014 18:36
@netu
"Sprzedanie Kroosa to nie będzie tragedia - na rynku są wyraźnie lepsi lub z większym potencjałem pomocnicy jak - Gundogan, Vidal czy Pogba" - wyraźnie lepsi? Śmieszny wpis i w dodatku zalatujący zdfem...
27.01.2014 18:14
Ja sądzę, że Lewy nie był pomysłem Pepa, bardziej Uli się na niego napalił, jak kedyś na Gomeza. Nie zmienia to faktu, że nie znaczy to, że Guardiola Go nie chciał, kiedy dowiedział się o planowanym(dogadanym?) transferze. Jednakże gadanie o pewnym pierwszym składzie Lewego, jest mimo wszystko brednią. Będzie musiał na nie zasłużyć jak każdy, tym bardziej, że Pep ewidentnie lubi grać z fałszywą 9.
27.01.2014 13:51
@Nacjonalizm
Tak, tak, ale czy tak trudno dostrzec różnice między nie graniem, a brakiem obecności w kadrze meczowej...
26.01.2014 03:10
@Heat
Jeszcze po jednym zdaniu można było poznać, że to zdf. :) Mianowicie: "Dante lepszy niż w tamtym sezonie już nie będzie, to było jego apogeum".
25.01.2014 14:39
I to jest właśnie szukanie teorii spiskowych. Nic tych zdjęć nie wynika.
25.01.2014 14:27
Nie puszczą Kroosa. Poza tym, po tym co wczoraj pokazał pewnie Moyes rozmyśliłby się z transferu:). Bardzo słaby mecz Toniego wczoraj. Sporo jak na niego strat i wracanie truchtem do obrony...
25.01.2014 14:26
Jeśli chodzi o jakieś "spacyfikowanie" to zgadzam się, że to bzdura. Równocześnie nie wydaje mi się, żeby w przypadku formy nie był nawet w kadrze meczowej. Bardziej to wygląda na jakiś problem Mandzu, typu "foch" podejście do treningu i ewentualne wyrażanie niezadowolenia. Guardiola nie raz pokazywał, że nie toleruje takich zachowań, zresztą nie on jeden. Dlatego taka decyzja. Jeżeli Mandzu nie zaakceptuje, tego, że nie ma pewnego miejsca w składzie i rywala w postaci Lewego(na przyszły sezon), to Guardiola nie będzie się z nim bawił i może to oznaczać jego odejście. I nie nazwał bym tego teoriami spiskowymi.
25.01.2014 14:24
@hans1986
"Więc zrozumcie, że Bayern nigdy nie robił Zawodnikowi problemów, a te Wasze domysły to są jakieś masakryczne." - Możesz objaśnić swoje enigmatyczne zdanie? O jakich problemach piszesz? I kto rzekomo pisał o tym, że Bayern robi zawodnikom problemy?
24.01.2014 23:07
Mario i Tomek rzeczywiście bardzo dobrze, natomiast co do Shaqa się nie zgodzę. Bardzo przeciętny mecz w jego wykonaniu. Generalnie dobry start rundy, na trudnym terenie.
Przychylam się do prośby @Daniello89, poprawcie nagłówek, bo nie wypada...
24.01.2014 22:35
Szału na razie niema. Trochę przeklepana ta pierwsza połowa. Z dugiej strony, można powiedzieć, że kontrolujemy sytuację na boisku. Nie jest źle.
24.01.2014 21:27
Powiedzmy, że sensacyjnych. Jest sporo kontuzji, więc miejsce na ławce jest. Rozumiem, że nie będzie go w pierwszym składzie, ale w ogóle w kadrze na mecz - to dziwne.
24.01.2014 20:20
@Makaj
Usuń też moje wypowiedzi odnoszące się do ich postów, bo mimo iż nie ma w nich zaangażowania politycznego, to wyglądają teraz bez sensu;)
24.01.2014 18:10
@przemeQFCB
Mógłbyś odnieść się do mojego posta? I piszesz w liczbie mnogiej, więc nie bardzo wiem kogo masz na myśli...
24.01.2014 17:31
@przemeQFCB
Mam rozumieć, że o niesłusznych oskarżeniach, żeby wyciągnąć odszkodowanie nie słyszałeś. A to co gazety piszą bierzesz za pewnik i już wiesz, że Lewandowski na 100% pobił tego dzieciaka?
24.01.2014 17:04
Ciężka sprawa z tymi urazami. Martwi mnie Schweini i Martinez, bo długo strasznie się im to ciągnie.
24.01.2014 15:33
Dokładnie, tym razem bardzo sensowne wypowiedzi.
24.01.2014 15:23
Wydaje mi się, że fcrobbery ma podobną przypadłość, albo jest kolejnym wcieleniem użytkownika, który zawzięcie Arjena terrorystą zwał i zarzucał mu psucie atmosfery w szatni. Prawdopodobnie sądzi teraz, że 2 terrorystów będziemy mieli. Strach się bać, co to będzie.
24.01.2014 15:19
Zdrowia!
Btw. Moglibyście, w newsach, które są de facto artykułami, wystrzegać się naleciałości z gg itp. Emotikonki i podwójne wykrzykniki trochę jednak rażą, w tego typu tekstach.
Pozdrawiam.
24.01.2014 15:12
@Nookie
I sądzisz, że Lewy sam by wyłożył grube miliony na swój transfer? A może Bayern na jego prośbę, zamiast pozyskać Go za darmo, chciałby za Niego płacić? Nie wspominając, że jest już podpisany kontrakt, obowiązujący od 1 lipca...
24.01.2014 15:04
@Quebo
O żadnym rozpadnięciu nie pisałem. A na jak długo wypadną z topu - zobaczymy.
22.01.2014 01:06
@Quebo
Wrócą, albo nie wrócą. Transfery nie są gwarantem trofeów. A na chwilę obecną, Man Utd są poza absolutnym, światowym topem.
21.01.2014 23:35
@Silesi
"Pep powinien przeprosić kibiców za tą wpadke zamiast sie tłumaczyć. Rozumie przegrać 0-1 , ale 0-3(a mogło być gorzej) to gruba przesada i za taki blamaź należą sie przeprosiny bo on jest temu winien.
Żeby było jasne- ja absolutnie nie jestem za zwalnianiem trenera a już na pewno nie w trakcie sezonu po 2 porażkach, ale niepodoba mi sie jak na siłe próbuje zmienić coś co funkcjonowało idealnie. Dostał gotową ekipe od JH i nie wybacze mu jak nas powiezie Arsenal, bo dla mnie mistrzostwo kraju to żaden wyczyn. Mamy ambicje na kolejny finał LM i lepiej niech trener tego nie przekombinuje.
U Juupa jedynie nie podobało mi sie jak mając 3 zmiany do dyspozycji w wielu meczach dokonywał 1 lub dwóch i często w ostatnich minutach lub doliczanym czasie (mimo pewnego wyniku), ale na samym końcu dokonał czegoś czemu wczesniej nikt nie sprostał więc gloria dla niego."
Odniosę się do tej wypowiedzi. Chociaż w ogóle nie wiem czy ten wpis traktować poważnie.
Spróbuj napisać list do Pepa, w którym domagasz się przeprosin za ten SPARING. Może pójdzie po rozum do głowy i przeprosi;)
I kolejne wpisy o tym, że dostał gotową drużynę od Juppa. Kurcze, zaczynam się zastanawiać po co zatrudniali w ogóle trenera. Zamiast posadzić sprzątającego pana Hansa, żeby na ławce nie było pusto i dać drużynie grać, to wymyślili Pepa. Zaiste dziwne.
19.01.2014 17:03
@Schw31nst31ger
Tak. Oczywiście, Pep, jako prawdziwy mężczyzna powinien powiedzieć: Odchodzę. Przegrałem sparing. To niedopuszczalna sytuacja, wstyd mi i nie mogę z tym żyć. Wybaczcie i żegnajcie.
19.01.2014 12:54
@Quebo
Oczywiście, do wyceny Francka, nie da się przyczepić, ale już, do rok młodszego Robbena, jak najbardziej...
18.01.2014 01:32
@ST33BY
Zależy, gdybysmy mówili o pomocniku, zgodziłbym się z Tobą. Mówimy natomiast o napastnikach. Strzelanie goli to właśnie o jego główne zadanie i skuteczność to jego główny atut.
17.01.2014 18:08
@xxraphaelxx
No tak, najlepiej wyciągać wnioski nie znając wszystkich faktów. Pewni nigdy nie będziemy, ale zdanie, że wybrał grę, sugeruje raczej, że Guardiola powiedział mu, że go nie chce i nie będzie jego pierwszym wyborem do składu. Poza tym mówił nie raz, że chce grać na mundialu, a Lewy przychodzi już po, więc tym bardziej Mandzu ma inną sytuację. Tak samo nie wiesz, czy na prawdę miał propozycję z Juve i jak przebiegały negocjacje z Violą. Więc daj sobie spokój z takim ocenianiem, bo to sobie budujesz czymś takim opinię. Bez urazy.
17.01.2014 17:29
Poprawce w artykule Cavaniego, bo nie ma przy nim wyceny.
Również wg mnie Mata za wysoko. Draxler za wysoko - jeszcze za wcześnie na taką wycenę. Z drugiej strony zdecydowanie za nisko Robben. Ponad dwa razy mniej warty od Goetzego i prawie 2 razy mniej od Riberego Tomka itd. to przesada.
17.01.2014 12:47
@marco233
I po co prowokujesz znowu głupią dyskusję?
17.01.2014 12:33
@Makaj
:)Nie wiem o jakie kulisy Ci chodzi. Jeżeli o gazetowe, to znam:) Tylko nie widzę w nich niczego, co by przeczyło moim wpisom.
16.01.2014 11:42
@Makaj
Możliwe, ale prawdopodobnie tylko jeśli Guardiola zaakceptowałby go. Słyszałem, w teoriach niektórych kibiców Realowych, że kupili mu go na siłę, w co wątpię:)
16.01.2014 02:51
@Makaj
Wiem to wszystko, że przemyslany itd., ale Goetze czy Martinez, to są ogromne transfery na realia Bayernu i mogą się zdarzyć, jeżeli ludzie z Bayernu uznają, że warto. Więc gdyby Pep się uparł na Neymara to kto wie, gdyby nie sytuacja o której wpominał Quebo. Bo, że Bayern by dał za Neymara blisko 60 milionów, też nie wierze. Kiedy pisałem pierwszego posta odnoszącego się do tej sutuacji(bez info od Quebo), sądziłem, że coś koło 45 milionów byłoby możliwe.
16.01.2014 02:25
@Quebo
Hmm, nie wiedziałem. Tak czy inaczej, dobrze, że jest z nami Mario! Zdecydowanie wolę jego niż Neymara.
16.01.2014 01:12
Nie twierdzę, że by zapłacili tyle co Barca. Nie od dziś wiadomo jednak, że Uli umie negocjować. Skoro za Goetze dali 37, za Javiego 40, to przypuszczam, że jakby Pep się uparł na Neymara, to 45 mogło by paść, może trochę więcej. Tak czy inaczej nie ma co gdybać, chodziło mi raczej o to, że jakby nasz trener się uparł, to zrobiliby dużo żeby zapokoić jego życzenie. Na szczęście zasugerowanie Goetzego było skuteczne:)
16.01.2014 00:49
Też, podobnie jak Hilario, uważam, że się kolega doitsujin, trochę zagalopował. Arsenal, City, PSG, Atletico? to nie są zespoły, które coś udowodniły. Są mocne, w swoich ligach w czołówce, ale to za mało. Nie sądzę, żeby były silniejsze od Realu. Co najwyżej ten sam poziom...
16.01.2014 00:15
@lybbard
Pewnie tak jest, ale wg mnie to dobrze. Taka rozmowa jest dobra i sądzę, że jakby Pep się uparł na Neymara, to by go dostał, a tak mamy Mario, z czego się cieszę.
16.01.2014 00:09
@Nookie
Najobiektywniej? Zgodzę się, ale wg ich wiedzy. Muszą się znać na piłce, owszem. Ale podejrzewam, że widzieli może gran derbi i finał LM. Myślisz, że Guardiola ma pojęcie o lidze afganistańskiej? Nie jego teren, nie jego działka. Tak samo oni. A o Messim i Ronaldo czytali w gazetach, widzieli w reklamach, słyszeli, że to dwaj najlepsi piłkarze świata itd...
15.01.2014 23:26
@KrolewskiRealMa
Przecież ja nigdzie nie twierdziłem, że Real jest totalnie do niczego i nie ma szans niczego wygrać. Jest bardzo mocnym klubem i wszystko się może zdarzyć. I dobrze, że w nich wierzysz. Pisałeś natomiast, że jest lepszy od Barcelon etc. co jest na tę chwilę nieprawdą. Tylko o to mi chodzi. I to nie jest moja opinia, takie są fakty.
15.01.2014 17:43
@heat
oczywiście nie ma podstaw, ale i sensu by je kasować. Wg mnie trochę humoru jest wskazane na stronce. A czytanie jak swoimi teoriami się kopią w czoło, jest niezwykle zabawne. Pisał, że Real jest lepszy od Barcelon, Dortmundów itd., ale już na moje pytanie w czym jest lepszy, nie odpowiedział, więc nie da się takich użytkowników traktować poważnie. Jedyne co można to uśmiechnąć się pod nosem czytając to:)
15.01.2014 17:32
@zywieczdroj
W takim razie chyba powinieneś przestać je oglądać. Organ nieużywany - zanika. Jeżeli chcesz rozmawiać, to mógłbyś podać chociaż cień argumentu, a nie stosować tanią demagogię.
15.01.2014 16:19
;)
@KrolewskiRealMa
Szkoda czasu? tak, Real woli nie "marnować" czasu, na szkolenie zawodników, tylko kupić ich za grube pieniądze. W dodatku w ramach nie marnowania czasu, wygrać w ciągu ostatnich 10 lat zaledwie kilka trofeów i ani razu tego najważniejszego. Rzeczywiście, dobrze, że real nie marnuje czasu;)
15.01.2014 16:01
Abstrahując od szans Bayernu na obronę LM(różnie może być, choć szanse są bardzo duże)muszę o to zapytać:
@KrolewskiRealMa
Cytując: "A myślisz, że Borussia, ManUtd, Barca mają jakieś szanse na wygranie ? Skoro te drużyny mają, to Real też ma, bo jest od tamtych drużyn lepszy.." - A w czym to jest lepszy? Chodzi Ci zapewne o sprzedaż koszulek? Bo w sensie sportowym raczej nie. Od Borussi dostał w tamtym roku baty. Za Barcą od dawna nie nadąża, w tym roku też jest kilka kroków za nimi. Jedyne z czym mogę się zgodzić, że od Man Utd jest lepszy, ale to już nie ta sama drużyna co kiedyś.
15.01.2014 15:46
@fcbayerniak
Jak chcesz kogoś krytykować, to naucz się najpierw rozumieć to co czytasz.. Wyraźnie jest napisane, że chciał złotą piłkę, ale priorytetem jest dla niego zdobycie kolejnych trofeów z Bayernem i tytułu z Francją. Nigdzie nie mówi, że nie wcale nie chciał złotej piłki. Poza tym nie wiem czy wyobrażasz sobie, że Franck latał do gazet ze skomleniem o złotą piłkę(tak jak akcje Ronaldo). Pytali go w wywiadach to mówił co o tym sądzi.
15.01.2014 13:40
Wyniki są jakie są, ale jedna uwaga
@Nacjonalizm "Co mi po takiej waleczności kiedy zawodnik dany nie strzela a drużyna nie zdobywa goli i punktów.To jest troszeczkę śmieszne i nie poważne.Każdy będzie pamiętał zdobyte piękne gole a nie to ile zawodnik walczył i miał zaangażowanie." - Troszeczkę śmieszne i niepoważne są te trzy zdania. Bo nie jest tak jak piszesz. Ribery walczył, asystował, też strzelał i DRUŻYNA WYGRYWAŁA, zdobywała bramki i punkty. I właśnie to ludzie po latach będą pamiętali.
14.01.2014 17:34
@Kibic91
Ano dlatego, dlaczego Messi nie powinno być w top 3. Robben opuścił sporo meczów przez kontuzje. Zresztą to jest główny hamulec jego kariery. Lahma jak najbardziej widziałbym w top 3.
14.01.2014 01:37
@lokus
Oczywiście, że nie był oburzający. Jakieś tam podstawy były. Chodzi raczej o to, że męczące i śmieszne jest patrzenie na liczbę strzelonych bramek przez ostanie pięć lat. Kiedyś mógł wygrać Cannavaro... Dlatego dzisiejszy wybór Ronaldo, jak wcześniej tyle razy z rzędu Messiego, jest wg mnie wysoce kontrowersyjny, choć nie całkowicie bezpodstawny - oczywiście.
14.01.2014 00:32
@darek120694
Teraz się kwiatki posypały;)
"Tyle że Real Z Ronaldo Miał Lige Rekordów 100 Punktów :)" - nie wiem co to liga rekordów. Chodzi Ci pewnie o liczbę punktów. Nie miarodajny argument. W Hiszpani jest więcej meczów, Poza tym od kiedy to drużyna, która najwięcej punktów zdobędzie w nierównej lidze hiszpańskiej, jest najlepsza na świecie?
"Ronaldo jest Wolnym Elektorem"- tutaj prawie z krzesła spadłem. Tak był wolnym elektorem i śmiesznie zagłosował w plebiscycie;)
"Cały Bayern może grać Na Francka a on i tak nie strzeli nawet 45 Goli w Sezonie :)" - A skąd to wiesz?
14.01.2014 00:24
@darek120694
Dobrze, że dodałeś, że Prawie zniszczył. Czyli argumentu 0, bo nie zniszczył, w dodatku nie strzelił karnego. O tym, że rzekomo sam, nawet nie będę się rozpisywał. To tak jak sam wywalił Szwecję z baraży. Strzelając trzy patelnie podstawione mu przez kolegów. Poza tym co znaczy, że Real był najlepszy w Europie? W czym, że niby? W sprzedaży koszulek, czy o Ci chodzi?
13.01.2014 23:55
@kibicka3
Ano opadają. Kto Ci powiedział, że robienie różnicy na boisku to strzelanie goli?;) Jeżeli tak, to Neuer, który nigdy nie strzelił gola jest słabiutkim piłkarzem. Zadzwonię do niego za chwilę, żeby przyleciał mi zaraz buty czyścić, bo jest słaby jak barszcz. Ja wczoraj strzeliłem 3 bramki, nie to co on.
13.01.2014 18:37
@kibicka3
CZy raczej zdf. Wzywasz do myślenia, ale sam plączesz się w swoich argumentach. Albo patrzymy jak twierdziłeś, kto robi największą różnicę na boisku i dajemy nagrodę Zbyszkowi, albo gdybamy co BY zrobił Ronaldo. Jeżeli gdybamy, to dajmy ją Messiemu, bo pewnie zrobiłby jeszcze więcej:). Jeżeli dajemy za fakty do dajemy Zbyszkowi, bo strzelił więcej bramek. Możemy też przyjąć, że robienie różnicy na boisku, to nie to samo co strzelanie goli. Wtedy nagroda za ten rok nalęzy się Franckowi albo Philippowi.
13.01.2014 18:32
"Wezcie Riberyego do Realu a Ronaldo do Bayernu, Bayern bedzie wowczas slabszy czy lepszy, Real bedzie wowczas slabszy czy lepszy?"
Durne gdybanie, ale już nie raz I Kaiser i Uli mówili, że Ronaldo nie pasowałby do Bayernu. Jeżeli więc już mamy gdybać to ja sądzę, że Ronaldo pchałby się do każdego karnego, wolnego, strzelałby z każdej pozycji i oczywiście nastrzelałby multum bramek, ale Bayern nie wygrywałby tak jak teraz.
13.01.2014 18:25
@heat
Racja, jako że jasne jest, że jest t kolejne wcielenie zdfa, należy skończyć tę jałową dyskusję.
13.01.2014 18:18
@niekibicka
Ok, indywidualna, ale za co? Za największą liczbę goli? Nie sądzę, za to jest złoty but. Może za to, że w piłce chodzi o to żeby wygrywać mecze i trofea? I chba powinno się przyznać ją zawodnikowi, który poprowadził w największym stopniu ku temu drużynę? Skoro mamy jednak odejść od trofeów to czemu patrzeć na bramki? Może na skuteczność wygranych pojedynków/celnośc podań/skuteczność odbiorów?
13.01.2014 18:15
@niekibicka
Nie, jeżeli z tych sytuacji, w których Ronaldo zmarnował 120 strzałów Ribery podał tę piłkę i stworzył tym samym kolegom przynajmniej 60 okazji bramkowych. Jak widać to Bayern zdobywał trofea, więc jest to skuteczniejsza taktyka.
13.01.2014 18:09
@cayman
Już jakiś czas temu pisałem to. Real nie ma słabych piłkarzy. Ponadto mają jednego z dwóch rzekomo najlepszych piłkarzy świata. Mimo to praktycznie nic nie potrafią wygrać. Wg mnie jest to właśnie taktyka grania pod Ronaldo. Grają na niego, chłopak ładuje bramek sporo, ale drużyna nic z tego nie ma.
13.01.2014 17:48
@KahnTitan1
Oczywiście, że nie będzie drugim "Tytanem". Dlaczego miałby być? Nie lubię takiego rodzaju powiedzeń. "Tytan" był tylko jeden. Nie zmienia to jednak faktu, że Neuer, jak i Kahn trafili do nas w wieku 25 lat. Neuer w wieku 27 został uznany za najlepszego bramkarza na świecie. Neuer ma czas i możliwości aby nawet przebić legendę "Tytana". I nie będzie drugim Kahnem, będzie pierwszym i unikatowym Neuerem i powinniśmy się cieszyć, że go mamy.
07.01.2014 19:29
Cóż można, rzec. Kibicowanie od dawna nie upoważnia do życia w zacofanym zaślepieniu. Zbyt romantyczna postawa, a czasy się zmieniają. Porównując do kobiet: nie spodziewaj się, że dziś spotkasz kobietę, która będzie się zachowywała jak XIX wieczna dama. Co nie zmienia, że również może być wyjątkowa. Bayern również w dalszym ciągu jest wyjątkowy. Nie zmieni tego przyjście Lewandowskiego, tak samo, jak nie zmieni tego, że jeden z drugim oszołom przestanie mu kibicować. Bez urazy.
Pozdro.
06.01.2014 20:00
@ryko
O to mi chodzi. Po co, więc stosujesz taki ton wypowiedzi, niczym zdf. Że Robert ma pewny pierwszy skład, że jest najlepszych napastnikiem Bundesligi ostatnich lat. A kto tego nie widzi ten pała. I ślepiec oczywiście...
06.01.2014 19:39