DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Gladius Strona 20

@Gladius

"Twoja teza to jakis wybryk natury...
Uzytkownik 'ryko' widnieje na tej stronie Bayernu od 2008. Przosze moderatora albo kogokolwiek zeby to potweirdzil."

Rozumiem, że wcześniej równoległego konta nie mogłeś utworzyć? musiałbyś mieć świeży, żebyś mógł być zdfem?
Tak czy inaczej nieważne. Odnieś się proszę do dalszej treści mojego wpisu, bo nawiązanie do zdfa było porównaniem poziomu interesujących teorii wypisywanych w komentarzach...

06.01.2014 18:13

@mehmet
Tyle lat z klubem a nawet nazwiska legendy tego klubu nie potrafisz napisać? Interesujące...

06.01.2014 16:01

Czyli, że jak Guardiola realizuje na razie wszystko w 100%, to nie wystarcza? Jak na koniec roku wygra wszystko, co może to nie wystarczy? Wszak tego od Bayernu oczekiwano, więc nie może być mowy, żeby ten przeciętny trener, który nie zdobył nic nieoczekiwanego, wygrał jakikolwiek plebiscyt...

06.01.2014 15:58

@ryko
Moja teza: Podjąłeś się próby zastąpienia użytkownika zdf na tej stronie. Zaczynasz wypisywać jakieś swoje chore teorie/przewidywania, jako jakieś prawdy objawjone. Otóż mało mnie obchodzi co Die Welt czy Süddeutsche Zeitung piszą o tym transferze. Lewy nie ma pewnego miejsca w składzie.
"Mandziukic nie zadowoli się lawa I odejdzie w lecie. Mówienie ze piłkarsko jest na tym poziomie co przejaw ślepoty." Tajemnicze zdanie, ale chyba chodzi Ci o to, że osoby twierdzące, że Mandzu jest tak samo dobry jak Lewy są ślepe. Aż ciężko się odnieść do takich stwierdzeń.
Na końcu zwieńczenie Twej wypowiedzi:)"11mln za rok najlepszemu snajperowi Bundesligi w ostatnich 3 latach tylko po to aby dodać motywacji Mandzukicowi. Nie bądzcie naiwni!". A czy Lewy choć raz był najlepszym strzelcem ligi? Nie bardzo rozumiem na jakiej podstawie piszesz o nim, jako o najlepszym snajperze Bundesligi w ostatnich 3 latach... Może miał najwyższy współczynnik strzały/gole?
Objaśnij, proszę, swoje teorie.

06.01.2014 15:55

@pecz01
A skąd wiesz kogo chciał Pep? Rozumiem, że co gazety napiszą, bierzesz za fakt.
A tak odnośnie zgrzytu. Nawet jeśli to zarząd dogadał Lewego, jeszcze przed Guardiolą, to nie każą mu na siłę go wystawiać w pierwszym składzie. Nie sądzę, żeby to był jakiś wielki problem dla Guardioli, zmiennikiem na pewno nie będzie złym...

04.01.2014 17:43

A w czym to był słabszy?

03.01.2014 15:57

@Silesi
Co jak co, ale Deislera do niewypałów bym nie zaliczył. Owszem, przez kontuzje jego kariera nie rozwinęła się tak, jak powinna, ale mimo wszystko niewypałem nie był. I nie było tak, że nie przebił się w Bayernie, że zbyt wysokimi progami, Bayern się dla Niego okazał.

29.12.2013 15:36

ja nie chcę Ciebie do niczego przekonywać. Pytam tylko, czy wg Ciebie Schweini grając trochę wyżej nie może wyprowadzać pilki. Ani razu nie udzieliłeś odpowiedzi na to pytanie. I nie wiem gdzie usłyszałeś, że tylko defensywny pomocnik może rozgrywać piłkę...

27.12.2013 20:17

@BaVaR
Trochę konsekwencji zatem. We wcześniejszym poście pisałeś, że świetnie funkcjonowała gra, bo Shweini pomagał wyprowadzać ataki. Teraz wg Ciebie już nie może tak być, bo każdy powinien umieć wyprowadzać piłkę. Pomijając niekonsekwencję, to Javi nie jest rozgrywającym ale nie raz rzucał ciekawe krosy, jak Boa i Dante, więc nawet przyjmując stan rzeczy z Twojego drugiego posta, nijak ma się to do powodów usuwania go ze składu. Piłkę umie wyprowadzić, kiedy potrzeba, ale to nie jest jego główne zadanie, w żadnym wypadku.

27.12.2013 19:48

@BaVaR
Sugerujesz, że piłkę musi wyprowadzać defensywny pomocnik? Przecież dalej piłkę może wyprowadzać Schweini(grający wyżej), Kroos, Thiago, bądź ktokolwiek inny...

27.12.2013 19:28

@Nookie
Rok o którym mówisz był dobry dla defensywnych graczy, bo drugie miejsce wtedy miał też Buffon. Tak dla sprostowania jeszcze, odnośnie tego, że bramkarz nigdy nie dostał złotej piłki. Kiedyś, w zamerzchłych czasach dostał ją Lew Jaszyn. Niemniej wydaje się, że teraz nie jest już to możliwe.

27.12.2013 16:07

Też uważam, że mimo iż Shaq nie gra u nas tragicznie mało, to gra w pierwszym składzie jakiegoś dobrego zespołu wyszła by mu na dobre. Pytanie czy miałby pierwszy skład w Liverpoolu, bo nie orientuję się w ich składzie.

27.12.2013 15:35

Dokładnie. Coentrao chyba do najbystrzejszych nie należy, wszak głupszego argumentu przeciw Franckowi nie mógł znaleźć. Poza tym stwiedzenie "Cristiano Ronaldo zawsze w meczach był w szczytowej formie i strzelił dwa razy więcej goli" jest nieprawdą. Ronaldo nastrzelał bramek, ale w najważniejszych meczach zawiódł, dlatego nie ma żadnego tytułu.

27.12.2013 15:25

Dobry cel, choć jak spojrzymy na to, że w ciągu ostatnich czterech lat byliśmy trzy razy w finale, to można uznać to już za pewnego rodzaju stabilizację.

24.12.2013 14:41

@Rizzitelli
Pewnie. Dlatego nie da się stwierdzić z czego wynikają. Faktem jest, że są, coo wcale nie usprawiedliwia Guardioli. Mówię tylko, że Pep mimo opinii niektórych, wcale nie ma łatwo. Póki co wyniki go bronią i nie idzie mu wcale gorzej niż Juppowi. Zobaczymy jak to będzie wyglądało na zakończenie sezonu.

23.12.2013 14:13

Panie helmerthomas, zapominasz tylko o jednym. Mianowicie, nie można powiedzieć, że Guardiola nie zrezygnował ze Schweiniego i Martineza, bo Ci mają urazy. Dlatego wszelkie porównania nie mają sensu. Dalej porównujesz grę z mocnymi zespołami. Na razie za mało takich meczów rozegrał obecny Bayern aby porównywać. Będzie to można zrobić na wiosnę. I na koniec remis i porażka(BVB i Chelsea) miały miejsce zaraz po objęciu drużyny przez Pepa. W statystykach są to jego porażki, ale w porównaniach nie przypisywałbym ich jemu, gdyż nie miał czasu jeszcze niczego z zespołem zrobić. Ponadto mówisz, że przejął idealną drużynę. Tylko jeżeli by prostym było, utrzymanie idealnego poziomu, to już dawno ktoś obroniłby LM. Zmiany są potrzebne.
I wcale Guardiola nie wypada blado przy Heynckesie, w lidze stracił cztery punkty, przez rundę w LM przegrał jeden mecz. Wziąłbym pod uwagę również to, że sporo kontuzji miał, przez co nie mógł rotować składem wystarczająco. Zmęczeni zawodnicy, przy szybkich prowadzeniach odpuszczali(vide drugi mecz z City). Myślę, że na wiosnę Pep uczuli ich na grę do końca, poza tym będzie miał pełniejszy skład.
Zobaczymy jak będzie, tak czy inaczej, na razie nie jest źle.

23.12.2013 12:56

Nie wiem kto, ale pojawiają się głosy, że Kirchoff czy Martinez nie będą grali bo Pep woli małych technicznych:D

22.12.2013 21:25

Tak czy inaczej, kurduplem nie jest, a Kirchoff jest też zwinnym zawodnikiem, mimo swojego wzrostu. Ja bym go nie skreślał i myślę, że Guardiola też jeszcze tego nie zrobił. Zresztą choćby Pique pokazał, że tacy zawodnicy nie są u niego skreśleni.

22.12.2013 20:34

Nie jest gigantem, ale nie jest "zwinnym, dobrym technicznie, niekoniecznie wysokim graczem":).
pzdr

22.12.2013 20:22

@Silesi
Zgoda, tylko, że obrona to trochę inna bajka. W Barcelonie też miał Pique, Puyol też niski nie jest. Poza tym nie skreślałbym jeszcze Martineza. Na razie nie gra bo ma urazy nieustannie.

22.12.2013 18:16

@Kuffour1
Oczywiście, że nie będzie łatwo. Jest szansa, bo jesteśmy bardzo mocni, ale łatwo nie będzie na pewno. Denerwują mnie jednak nieustanne wjazdy niektórych na Guardiolę. Porównując jego dotychczasowe osiągnięcia, wcale nie wypada blado przy najlepszym sezonie Bayernu w HISTORII. Dodatkowo trzeba zauważyć, że kłopoty w obronie poniekąd są spowodowane tym, że nie gra Basti a i Martinez non stop nie w pełni sprawny. Mnie na razie Guardiola przekonuje w 100%. Dajmy mu pracować dalej i zobaczymy co będzie.

22.12.2013 18:13

Więc po kolei.
@jiri
Bayern Guardiolii łatwiej pokonać niż Bayern Juppa. Niby wiem o co Ci chodzi, ale rzeczywistość zdaje się zaprzeczać Twojej teorii. Na razie Bayern przegrał z City tylko i to też po ewidentnym odpuszczeniu. Ne licze BVB specjalnie, bo to było za wcześnie aby przypisywać winę za porażkę Guardioli.
@helmerthomas
"O ile można dyskutować zastanawiać się czy Bayern z 2 połowy 2012 roku był lepszy niż obecny Bayern to nie ulega żadnej dyskusji że Bayern z wiosny 2013 roku jest lepszy od Bayernu Guardioli" - z tym już na początku bym się nie zgodził. Wszysatkie rezultaty pokazują, że ewidentnie Bayern Guardioli jest lepszy od Bayernu Juppa z jesieni 2012.
Co do reszty:
1) przebieg meczów(nie do końca wiem o co Ci chodzi)
2) dominacja Bayernu nad poszczególnymi rywalami(ponownie - wszak Bayern dominuje na razie ewidentnie nad każdym z kim grał)
3) starcia z najsilniejszymi zespołami w Europie (w tym także z Niemiec)(ponownie - z racji tego, że nie ma wiosny z elitą Europejską nie grał jeszcze oprócz City. Z niemiecką za to idzie lepiej niż Juppowi. Ot, choćby pokonana Borrusia i remis z Leverkusen, podczas gdy Jupp z nimi przegrał)
4) ilość zdobytych punktów i bilans bramkowy(no i znowu nie rozumiem co Ci nie pasuje, bo nie sądzę, żebyśmy punktowo słabiej wyglądali).
Kończąc witam helmerthomas na stronie i czekam na dalsze dyskusje.

22.12.2013 16:46

Fakt, że dziś Ribery jakby męczył się na boisku. Sądziłem, że Pep go ściągnie z boiska szybiej...

21.12.2013 23:36

@jastrzab123
Mecz jest na kanale ARD na nc+ jest to kanał nr 300.

21.12.2013 21:36

Maszyna za chwilę rusza. Powiem tylko, że byłbym mega zdziwiony gdybyśmy dzisiaj nie cieszyli się z piątego tytułu w tym roku. Niemniej, mimo że raczej spokojny o wynik, liczę na dobry występ "naszych".

21.12.2013 20:20

@lokus
Drastycznie spadają? Nie sądzę. Zamiast Ribery`ego i Robbena spokojnie mogą zagrać Muller i Shaq i nie będzie kolosalnej różnicy. Nie wyobrażam sobie problemów z Arsenalem, chyba że zrobią to co w rewanżu z nimi w tamtym sezonie, lub to co z Manchesterem C. po szybkim 2-0.

16.12.2013 17:48

Nie rozumiem żalu wielu osób tutaj, jak to ciężko nie trafiliśmy. Ja się tam cieszę, że trafiliśmy na Arsenal. Oprócz nich chciałem Milan, z powodu starych zaszłości z tą drużyną. Prawda jest taka, że Arsenal nie wygląda wcale rewelacyjnie z mocniejszymi rywalami. Trafiliśmy najgorzej jak mogliśmy. ale i tak powinien być łatwy awans. Oczywiście, żeby tak się stało, Bayern musi zagrać tak jak na niego przystało. Jeżeli nie będzie formy to może być różnie i nie ważne czy byśmy grali z Arsenalem czy z Galatą, mogłoby być ciężko..

16.12.2013 15:24

Szczerze powiem, że Arsenal wydaje się najmocniejszy z drużyn, które możemy wylosować. Jednakże nie mogę powiedzieć, żebym jakoś specjalnie się ich obawiał. Wg mnie każdy na kogo trafimy, powinien zostać przez nas pokonany, nie powiem, oczywiście, że na luzie, ale bez jakichś ogromnych problemów.

11.12.2013 23:00

@mm
Daj sobie spokój, niestety większość na tej stronie to wieczni malkontenci. Albo czepiają się bo przegraliśmy pierwszy raz od bardzo dawna, albo czepiają się aby poprzeć swoje antypatie(vide @KahnTitan1)
@KahnTitan1
Tak zdecydowanie Guardiola "zrobił gówno ze składu", w końcu przegrywamy mecz za meczem.

11.12.2013 20:50

@RoyMakaay10
Wyobraź sobie, że oglądam. Ale jak już się wymieniamy radami to Ty zacznij oglądać mecze(bo wydaje mi się, że pierwszy raz w życiu widzisz Mullera) i się nimi cieszyć, a nie na siłę szukać dziury w całym.

10.12.2013 21:55

@RoyMakaay10
Kolejny komentarz byle czegoś się czepić. Jak już pytasz ("Nie wiem ile czasu potrzebuje Thomas by coś zdziałać"), to odpowiem, że potrzebował 6 minut, po których miał na koncie strzeloną bramkę.

10.12.2013 21:36

Ojj zapowiada siępogrom:)

10.12.2013 20:57

No i nasz ulubiony "drewniaczek" zaczął z wysokiego C:)

10.12.2013 20:52

@Bayern4ever666
Oczywiście, przecież nie twierdzę bynajmniej, że jest słabym piłkarzem. Po prostu uważam, że w tym roku Franck zasłużył bardziej na to wyróżnienie, bo statystyki Ronaldo, mimo że imponujące nie oddają wszystkiego.
@Real11
I tu dochodzimy do drugiej kwestii. Wg Ciebie Real ma słabych piłkarzy? Czy może to, że nie miał wsparcia jest podyktowane tym, że zespół gra na niego, a nie dla samego siebie. I dlatego mimo kosmicznych statystyk Ronaldo i świetnych piłkarzy jakich mają od dawna są średniakiem w LM a i W La Liga Barca im najczęściej klepie tyłki. Osobną kwestią jest to, że przytoczyłeś dwie drużyny, które względnie coś osiągnęły na międzynarodowej arenie. Przypomne Ci tylko, że zespołów w lidze hiszpańskiej jest 20. W Bundeslidze, za internacjonałów można uznać teraz Bayern i Borussię, ale jest bardziej wyrównana. Zespoły z dołu tabeli są strasznie słabe. Nie będę się rozpisywał o tym, że dzieje się tak przez idiotyczny(faworyzujący Real i Barcę) podział pieniędzy z praw do transmisji telewizyjnych...

10.12.2013 20:32

@Bayern4ever666
"... a w 2013 roku najlepszym piłkarzem globu był Cristiano Ronaldo:)". A dlaczego? Bo nastrzelał bramek ogórom i z karnych? Gdzie był ten genbialny Ronaldo, kiedy trzeba było pociągnąć zespół do zwycięstwa w najważniejszych meczach? Ribery grał najrówniej i dawał wiele zespołowi w najważniejszych meczach. Także Francji w barażach. Tego nikt jednak nie widzi, bo Ronaldo strzelił trzy bramki, kiedy zespół wypracował mu trzy "patelnie". Chwała mu za to ,że je strzelił, ale to chyba jedyny kluczowy mecz w tym sezonie, w którym nie zawiódł...

10.12.2013 16:56

@OliverKahn
Tylko antyfanem Neuera;)

08.12.2013 15:35

@Jarota
Nie, ja bym sugerował aby ter Stegen wziął prawą stronę bramki a ten drugi lewą. Najwyżej się trochę ze sobą pozderzają;)

08.12.2013 14:58

@Jarota
Dokładnie. Raz, że mlodszy nie będzie a a dwa, to to, że tamci będą we dwóch stać na naszej bramce i wtedy będą lepsi od Neuera.

08.12.2013 14:56

@kevin
Tak, tak, ma średnią z ogórkami, tylko, że w ważnych meczach nie zrobił nic. Wcale nie szkoda, że Ribery tak nie zawodził. Mi to jak zawodził Ribery bardzo odpowiada. Tylko ciężko rozmawiać z antyfanem Riberyego, który chciał go oddawać do Realu za VDV i Sneijdera...

08.12.2013 14:49

@Nookie
Raczej pod kątem ostatnich spotkań, bo jeżeli patrzyliby na najważniejsze, to ani Messi ani Ronaldo, nie powinni mieć szans na zwycięstwo.

08.12.2013 13:34

Powrót do dawnych czasów, z lekkim unowocześnieniem koszulki. Dla porównania choćby stare zdjęcie Klinsmanna:
http://www.google.pl/imgres?rlz=1C1CHEU_plPL491PL491&espv=210&es_sm=93&biw=1536&bih=763&tbm=isch&tbnid=1P07zo6_RwEnjM:&imgrefurl=http://k0val.blog.onet.pl/2005/10/08/klinsmann/&docid=XVOgTgcd9W4ObM&imgurl=http://k0val.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/506114/files/blog_tm_333882_1557390_tr_klinsmann2.jpg&w=400&h=266&ei=RaigUuu5ApKHswa9_IHYCw&zoom=1&ved=1t:3588,r:9,s:0,i:106&iact=rc&page=1&tbnh=178&tbnw=234&start=0&ndsp=29&tx=130&ty=101
Mi się całkiem podoba. Fajnie wygląda nasze logo na czerwonym tle.

05.12.2013 17:27

Myślę, że za takie chamskie zagranie bramkarz powinien być ukarany zawieszeniem. Kartki co prawda nie dostał, ale nie już wlepiali zawieszenia, po zakończeniu meczu...

04.12.2013 23:22

Prawda Robben był w niesamowitym "gazie", w każdym meczu walił przynajmniej bramę. Ostatnio(myślę, że poniekąd przez opiekę lekarzy Bayernu) omijały go kontuzje. Sądzę, że mimo brutalnej interwencji bramkarza skończy się tylko" na głębokim rozcięciu i Arjen szybko będzie gotów miażdżyć rywali Bayernu...

04.12.2013 23:13

@Reeken89
Z Tego co pamiętam to mówili, że takie kwoty nie będą standardem, czy też codziennością. Nie raz też powtarzali, że jeżeli pojawi się piłkarz, pasujący wg ich koncepcji do Bayernu to duże inwestycje będą rozważane. Przykładem może tu być, nawet ostatnio, Goetze. Jednakże w transfer Luiza nie wierze za bardzo. Nie wydaje mi się, żeby klasowo pasował do Bayernu. Nawet w Chelsea grzeje ławę. Dante ostatnio wypłynął na "szerokie wody", ale wydaje mi się, że na ten moment jest zdecydowanie lepszy od Luiza...

04.12.2013 23:08

Zgadzam się w zupełności Sopariev. Też przed sezonem liczyłem na to, że Leverkusen będzie mocne. Niestety tak nie jest. Nie mówie tu tylko o kompromitacji z Manchesterem, choć jest to wymowny wynik. Widać to było również po ich sukcesie, czyli remisie z nami. Grali jak drugoligowiec i to, że po raz kolejny w meczu z nami mieli niesamowitego farta, nie zmienia faktu, że do klasowej drużyny jeszcze im daleko...

04.12.2013 12:27

@bassactiv
Nie wydaje mi się, żeby Contento stanowił kiedykolwiek o sile Bayernu. Szkoda, bo zapowiadał się całkiem dobrze. Ciekawi mnie za to, jak się rozwinie Kevin Friesenbichler i to jego zamiast Contento, umieściłbym na Twojej liście.

03.12.2013 13:39

Casillas chyba tylko za nazwisko. Staje się to niestety normą w tego typu plebiscytach...

02.12.2013 17:49

@cayman
Na telefonie nie wyświetlił się jego wcześniejszy komentarz, teraz już wiadomo, o co mu chodziło:). Na razie jednak żadne źródła nie podają wysokości kontraktu.

02.12.2013 15:45

@Michui
Nie wiem do końca co Ty na pisałeś, ale jeżeli chodzi o źródło, to jest to oficjalna informacja ze strony Bayernu. Alaba z nami do 2018 roku.

02.12.2013 15:24

@Silesi
Tak, zły Pep. Zamiast dawać szansę młodym, to kupuje dziadków Alcantarów i na siłę ich wystawia. Skandal!

02.12.2013 00:20

@IIWW
Oczywiście prawda, że nie tylko on grał dobrze. Z tym, że Robben od początku sezonu(nie wpominając o końcu tamtego), gra świetnie i na zmianę z Riberym ciągnie nam grę. W ostatnim czasie nasz najlepszy zawodnik(choć Mario po kontuzji ostro naciska). Jak dla mnie priorytet do przedłużenia kontraktu w tym momencie(nie jest to złośliwość pod względem Kroosa i Alaby, bo z nimi również jak najszybciej należy sfinalizować rozmowy).

30.11.2013 20:48

@IIWW
Może i tak. Choć ja Goetze na pewno dałbym zagrać, łapie chłopak formę, kontuzje już miał stosunkowo dawno. Muller na środku pomocy, nie przekonuje mnie za to kompletnie. W sumie też chętnie bym Greena albo Hojbierga zobaczył w tym meczu.

29.11.2013 20:00

@Cebula
Teoretycznie tak, ale to nie są obrońcy klasy światowej. W mojej opini Mandzu zrobi sobie miejsce. A przyda się ktoś potrafiący świetnie grać głową, bo wrzutek pewnie będzie sporo..

29.11.2013 16:49

@Neymar9
A co Neymar takiego niesamowitego zrobił w tej Barcelonie? Bramek strzelił wydaje mi się mniej niż Mario(a ten drugi ze względu na kontuzje mało grał). Mimo, że w Hiszpańskiej lidze grają z ogórami w większości. A Mario już zdążył strzelić bramkę BVB, strzelił też w Lidze Mistrzów. Rzeczywiście, jestem pewien, że Uli umiera z zazdrości(a to ,że przed transferem mówił, że go nie chce to był tylko taki żart).

29.11.2013 15:09

Może, był znowu zapytany? Może to jest stary news, wygrzebany niedawno. Nie wiadomo, nie ma źródła...

28.11.2013 17:29

@Sepp
I po co takie pierdoły wypisujesz? Wyraźnie jest napisane, że zarząd go NIE CHCIAŁ i odradzał Guardioli ten transfer proponując w zamian Goetzego. Gdyby Guardiola się uparł na Neymara, to ten pewnie grałby dziś w Monachium.

28.11.2013 15:17

Ja bym nie wystawiał dzisiaj Arjena. Na tym zamarzniętym kartoflisku, przy jego stylu gry i jego podatności na kontuzje(wiem, że ostatnio jest lepiej, ale nie zmienia to faktu o względnej kruchości Arjena), obawiam się, że może się to skończyć mniej lub bardziej długą pauzą dla niego.Do przewidzianego składu wstawiłbym Toniego a Tomka dał na prawą.

27.11.2013 14:51

Muller, to mega specyficzny zawodnik. Myślę, że nigdy nie zdobędzie złotej piłki ani nic w tym stylu, ale przez długie lata będzie ważnym piłkarzem Bayernu. Chłopak piłkarsko jest naprawdę średni, ale ma niesamowity zmysł do gry, czy też boiskową inteligencję(jak niektórzy to nazywają).

24.11.2013 16:34

Nie zgodzę się z tym, że Leverkusen dotrzyma nam kroku. Oni na koniec będą mieli kilka pkt straty nawet do BVB. Wg mnie Bayern mistrzostwa już nie odda. Oczywiście - jest dopiero listopad, ale jestem przekonany, że mistrzostwo jest nasze.

24.11.2013 16:14

Ludzie trochę kultury, możecie ich nie lubić, nawet nie szanować, ale w wypowiedzi trzymać pewien poziom. Co z tego, że oni piszą "frajern" - to tylko o nich świadczy. Raz byłem na ich stronce, przeczytałem takie epitety plus tajemnicze teorie spiskowe i wiem, że więcej tam nie wejdę, bo nie ma tam co czytać.

23.11.2013 17:08

Dołączając się do dyskusji, ja bym widział u nas Lukaku(choć może jeszcze ciut za wcześnie dla niego). Dla mnie to będzie drugi Drogba.

23.11.2013 16:31

Hilario, spoko, nie mam zamiaru trollować ani się z kimś kłócić. Dla mnie powinien drużynę zmotywować inaczej, a to stwierdzenie wyjątkowo niefortunne. Może po prostu trochę za dużo kurtuazji w stronę przeciwnika. Pozdro.

23.11.2013 16:29

Hilario, otóż nie. Ostrzec drużynę może i powinien(choć przed tak ważnym meczem, myślę że sami będą nabuzowani). Jednakże jakiekolwiek stwierdzenie, że jak coś to NIE BĘDZIEMY MIELI SZANS, już trenerowi FCB nie przystoi. Nie jesteśmy Legią Warszawa ani nawet BVB, żeby tak mówić. Nawet Borussia nie twierdzi, że jak pozwolą nam grać swoją piłkę, to nie mają z nami szans. Mówią raczej, że zrobią wszystko aby wygrać. Jedyną częścią zdania poprzedzającą słowa "nie będziemy mieli szans", musiałoby być "jeżeli będziemy grali w ośmiu" - to bym jeszcze zrozumiał.
Pozdrawiam.

23.11.2013 16:04

@FCB1992
Z tym się nawet zgodzę, ale wg mnie(co już wcześniej pisałem) stwierdzenie "jeśli pozwolimy im biegać i rozwinąć skrzydła, nie będziemy mieli szans" nie ma prawa paść z ust trenera FCB z kima byśmy nie grali. Pep ma wg mnie za słaby charakter na tę drużynę, dobrze, że jest Sammer jeszcze.

23.11.2013 15:38

@bassactiv
Oczywiście, masz rację, Lahm daje radę na tej pozycji(to tylko dobrze o nim świadczy), ale jego pozycja to jednak boczna obrona. Javi pokazywał też już nie raz, że nie ma problemów z formą po powrocie z kontuzj ot, choćby Superpuchar z Chelsea. Rafinha, mimo że solidny to na BVB mnie nie przekonuje, więc wolę tam Lahma.

23.11.2013 14:18

TAK, to był Xavi Ardenes. Szkoda, że nie Xavi Pirenejes, byłoby bliżej Hiszpani:), ale i tak Hajto wymiata.

22.11.2013 19:16

@Ibracadabra
Stiwerdzenie, że jest drewniakiem, nie znaczy od razu, że jest słaby. Chyba, że polaczekbasa miał to na myśli. Muller ma po prostu swój niepowtarzalny-drewniany styl. Coś podobnego do Gomeza z tym, że jeszcze bardziej unikalny. Obaj wyglądali z piłką jakby się mieli o nią za chwilę przewrócić, a mimo to byli jednymi z najlepszych na swoich pozycjach.

22.11.2013 18:50

Ja tam z jego przekręcania nazwisk mam niezły ubaw, choć i tak zachodzę w głowę, jak kogoś takiego mogli zatrudnić jako eksperta komentatora. Wypadałoby żeby taki człowiek umiał się porządnie wysłowić. I tak brakuje mi klasyki w jego wykonaniu, czyli naszego więziennego "Bruno".

22.11.2013 16:46

@bassactiv

Mnie się zdecydowanie bardziej podoba jedenastka Kickera niż Twoja. Skoro jest już Martinez, to Lahm powinien wrócić już na swoją prawą obronę.

22.11.2013 15:20

Takiego podejścia brakuje mi w wypowiedziach Guardioli.

22.11.2013 15:16

@AdiFantasti

Prawie na jedno wychodzi. Jakiekolwiek stwierdzenie z ust Guardioli, że nie mamy szans z Borussią(ba, z jakimkolwiek zespołem na świecie), jest w moim odczuciu z ust trenera FCB niedopuszczalne. Chyba, że powiedziałby: jak będziemy grali w ośmiu to nie mamy szans z BVB - to bym jeszcze zrozumiał:)

22.11.2013 15:13

@AdiFantasti

- Guardiola o sile BVB :
Są bardzo dobrym zespołem. Kiedy sie rozkręcą nie mamy szans.

On naprawdę tak powiedział, bo nie oglądałem konferencji? Jeżeli tak to chyba coś mu odbija, albo za dużo kurtuazji w stronę BVB. Tak czy inaczej, chyba wychodzi jego miękki charakter, co nie bardzo mi się podoba - jeśli rzeczywiście tak powiedział...

22.11.2013 14:32

@josh1982

Otóż to. Dużo ludzi tu najeżdża na Gomeza, że tchórz. Mi się wydaje, że on po prostu wiedział, że nie będzie pierwszym wyborem Guardioli i chcąc grać na mundialu w Brazylii, musiał odejść do klubu, gdzie będzie miał pewne miejsce w pierwszym składzie. Tak czy inaczej sądzę, że to właśnie jego nam brakuje teraz, kiedy Bayern gra wspaniale, ale bramek z tego mało. To właśnie jego nam brakuje. Jak Mandzu wchodzi to coś się rusza i strzela bramki. Tylko, że przy całej mojej sympatii do Mandzu, nie jest on i nigdy nie będzie takim egzekutorem jakim był Gomez.

22.11.2013 14:28

Żałuję bardzo, że już go nie ma w Bayernie. Jedna z najlepszych 9 ostatnich lat. Sądzę, że przy tak dominującym Bayernie byłby factorem decydującym o miażdżeniu rywali. Kiedy Mario zdobywał najwięcej bramek nie graliśmy jeszcze tak jak teraz i rok temu. Teraz ewidentnie brakuje skuteczności naszym graczom. nie tyle gry kombinacyjnej, a wykończenia, nawet dostawienia nogi, byle umieć się znaleźć w odpowiednim miejscu.

20.11.2013 20:41

@cayman
Rzeczywiście, zaglądnąłem na ich stronkę i takie stwierdzenia są tam nagminne. Co poradzić. Poczytałem chwilkę, ale wpisy typu "frajern", jak i rozmaite teorie spiskowe odpychają od dłuższego czytania tych głupot pisanych językiem prosto z rynsztoka. Więcej tam nie zajrzę, dyskusji na ich poziomie nie mam zamiaru prowadzić, w czytaniu tych prostackich wpisów przyjemności nie znajduję również. Niech się duszą w swoim analfabetycznym sosiku, przekonani o tym, że Hoeness zapłacił Jogiemu za wyeliminowanie ich asów:). Warte odnotowania jest jedyne to, że wg ichnich ekspertów Jogi załatwił sobie tym posadę w Bayernie, więc znamy już następcę Guardioli...

20.11.2013 14:45

Dlaczego mieliby twierdzić, że faworyzuje zawodników Bayernu skoro to właśnie oni zagrali sporo więcej minut w podczas tych meczów? Co do osłabień BVB, rzeczywiście szkoda. Będą mieli ładną wymówkę, choć ja osobiście śmiem twierdzić, że to umiarkowane osłabienia. Schmelzer nie jest zawodnikiem powalającej klasy. Hummels, ze swoją obecną formą, również jest przeciętniakiem. Jeżeli BVB nie może zastąpić przeciętnych(na ten moment przynajmniej) piłkarzy, to sama jest sobie winna.

20.11.2013 13:59

@geble owszem jest to nagroda indywidualna, ale chyba nie powiesz mi, że umiejętność pociągnięcia drużyny do zwycięstw nie jest kluczową umiejętnością(taka która może przesądzić o tej nagrodzie, nawet bardziej niż wyborne statystyki). I jeszcze jedno odnośnie zamiany Francka za Cristiano. Myślę , wbrew Tobie, że Bayern mógłby stracićna takiej zamianie. Z tego to powodu, że mam wrażenie, co do Ronaldo, że bardziej zależy mu właśnie na swoich statystykach, niż na dobrze zespołu. Dlatego m.in. uważam, że w tym roku ta nagroda należy się Franckowi.

19.11.2013 23:30

@Gomez333 o co Ci chodzi, bo nie bardzo rozumiem twoje obiekcje co do tematu tego newsa?! Zbliża się mecz z BVB, więc przytacza wypowiedź jednego z piłkarzy naszego najbliższego i najciekawszego(w dodatku) ostatnio rywala. Tak btw. wypowiedź ta w oryginale brzmi całkiem pozytywnie w stosunku do Bayerrnu. Może Gundogan puszcza oczko do naszych działaczy, bo ni wydaje mi się, żeby poszedł do Realu. Z tym, że na niego w naszej drużynie za wcześnie, póki Schweini jeszcze gra, a nie jest znowu taki stary... Za kilka lat jednak chętnie bym widział go obok Martineza na naszej pomocy. Wszystko to przy założeniu, że Thiago narazie jest kompletną zagadką, bo być może to on będzie kopał obok Martineza w naszej pomocy...

19.11.2013 20:30

@Apollo1 Ty tak na poważnie? Jakoś nie mogę sobie nawet wyobrazić, że w takim meczu Guardiola da pograć Hojbjergowi, tym bardziej od pierwszej minuty(to już totalna abstrakcja)... Z resztą Twojej wypowiedzi się zgadzam:)

19.11.2013 18:23

Ja myślę, że Mario nie zagra w podstawowym składzie, no chyba że Arjen ze względu na swój "lekki uraz" nie zagra od początku.

18.11.2013 21:39

@Rizzitelli w 100% się z Tobą zgadzam z tym, że do wymienionej przez Ciebie dwójki doliczyłbym jeszcze Zlatana(którego nie lubię, prawdę powiedziawszy), który to jednak ciągnie ten szejkowy wózek, zwany PSG i jest w wybornej formie.

18.11.2013 21:36

Oczywiście za wczerśnie by ferować takie wyroki, jednakże myślę, że jak wygramy z Borussią, to już się Bayern nie da dogonić do końca sezonu..

10.11.2013 17:12

Wydaje mi się, że do faworyzowanej trójki oprócz Ronaldo i Francka powinien dołączyć jednak Zlatan. Nic nie ujmując Messiemu, biorąc pod uwagę ten rok(jak dotychczas oczywiście), wydaje mi się, że odstaje troszkę od ww trójki.

09.11.2013 23:27

Myślę, że za tydzień powinna seria ulec przedłużeniu. Remis z BVB na wyjeździe myślę, że będzie minimum co wywalczymy, a szczerze powiedziawszy, liczę na zwycięstwo Bayernu.

09.11.2013 23:10

Mario wrócił po kontuzji dopiero, strzlił już bramki, miał asysty, ale niektórzy już go skreślają(chyba dlatego, że nie zrobił narazie dryblingu, w którym by objechał pięciu rywali). Ręce opadają jak się takie coś czyta...

09.11.2013 16:35

Przewidywany skład Bayernu wygląda interesująco. Myślę, że w końcu nadszedł czas w pełni zadowalającego meczu ze sstrony zawodników FCB.

09.11.2013 13:58

@Heat
Nie, pod takim nickiem, nigdy na tej stronce nie pisałem. Również nie pamiętam pod jakim byłem kiedyś, ale na pewno nie ten...
A styl Windowlickera pamiętam:). Zawsze lubiłem czytać jego posty, ze względu na styl właśnie, jak i również opinie, które zadziwiająco często pokrywały się z moimi własnymi.
Pozdro

08.11.2013 16:59

Aż musiałem założyć konto, bo takich pierdół jakie napisał Globin23, to dawno nie czytałem (nie licząc niektórych prowokacji - rzecz jasna). Jak możesz pisać, jako prawdę objawioną, że Lewandowski jest lepszy od Mandzu i Gomeza. O ile z tym pierwszym można się zgodzić, to od tego, że jest lepszy od Gomeza już nie bardzo. Powołujesz się na statystyki Lewego z Borusii, to zobacz przy okazji na statystyki Gomeza ze Stuttgartu. Są bardzo zbliżone, z tą różnicą, że Lewy gra w topowej Borusii, która strzela mnóstwo goli a Gomez grał w przeciętnym VFB, które nawet jak zdobyło mistrzostwo, to nie było wielkim zespołem. Następnie zobacz sobie na statystyki Gomeza z Bayernu, biorąc pod uwagę, że w pierwszym sezonie mało grał(wizja Van Gaala), No i ostatnią rzeczą, którą należałoby wziąć pod uwagę jest fakt, że grał w Bayernie wcześniej. Przy tak dominującym Bayernie(skuteczność właściwie jest teraz jedynym problemem Bayernu), przypuszczam (choć są to tylko przypuszczenia, nie traktuje tego jako pewnika pewników, jak Ty ze swoimi dziwnymi teoriami), że miałby już 10+ bramek w tym sezonie w lidze. Problemem w sprawie Lewandowskiego, nie jest to, że jest Polakiem, tylko to, że jest graczem takim samym jak Gomez, moim zdaniem jeszcze nie tak dobrym(chociaż jego rozwój robi wrażenie, kto wie co będzie za dwa lata), więc dalej nie mogę przeboleć tej zamiany. Nie zmienia to faktu, że Gomeza nie ma już z nami, więc trzeba czekać na Lewego i mieć nadzieję, że dalej będzie się tak rozwijał.
Na koniec dodam, że miło mi powitać wszystkich!:)
A tak btw. są na stronie zakamuflowani pod innymi nickami jeszcze ludzie ze starych dziejów stronki? Spewell, kminas, tapczan , windowlicker?

07.11.2013 12:38