A o co chodzi z tym? - "Przy okazji warto nadmienić, iż mistrzowie Niemiec nie przegrali już 10 ostatnich spotkań w LM z rzędu". Przecież porażka z Liverpoolem była ledwie dwa mecze temu(Crvena i Tottenham).
03.10.2019 13:09
@piczek666, czekasz na argumenty? To jakaś prowokacja? A gdzie Twoje argumenty? Gdyby uznano, że to nie było przypadkowe wejście, to powinno być kilka meczów zawieszenia. A niezależnie od tego, czy to był przypadek czy celowe zagranie, powinna być czerwona kartka. Mueller jak w tamtym roku wyjechał z "karata" komuś (nie pamiętam komu), to dostał czerwoną z miejsca. I nie ważne było, że przypadkowo. Że nie widział nadbiegającego zawodnika i tylko chciał przyjąć piłkę.
Argument jest taki, że faul to faul, brutalny faul to brutalny faul. Czy faul był perfidny i celowy, może mieć znaczenie, tylko przy ocenie długości zawieszenia, nie zaś przy przyznaniu kartki.
03.10.2019 13:03
Co wyście się tak uczepili tych 200 mln, i mówicie, że starczy na jeden duży transfer za rok? Za rok będzie inna sytuacja. Przecież te 200 mln, to był zatwierdzony przez zarząd budżet transferowy na ten sezon. Tyle. Za rok znowu coś sobie założą, zależnie od tego kogo będą chcieli pozyskać.
To tak jakbyście szli na zakupy, i stwierdzili, że chcecie wydać pięć stówek, na spodnie i buty. Nie oznacza, to że macie 500zł na koncie. i jak kupicie rzeczy za 300, to nie stoi nic na przeszkodzie, żeby za miesiąc, wydać jeszcze 600zł, jeśli uznacie za stosowne. Te 200 mln, to nie są wszystkie pieniądze jakie Bayern posiada...
30.08.2019 16:16
@hoven, tak wiemy już, że Comanów, Kimmichów i całą resztę amatorów, trzeba wyrzucić natychmiast. Na prawdę nie musisz spamować tym cały czas...
26.08.2019 17:48
Zła wiadomość ale też może i dobra. Bo wg mnie to znaczy, że nie rezygnują z Sane(a to z kolei wg mnie materiał na złotą piłkę). Perisic jest tanim rozwiązaniem dodającym głębi składu zamiast Sanego, ale na chwilę. Bo nie sądzę, żeby za rok wykupili 31-letniego Perisica za 30 mln. Doda głębi do składu na rok, dopóki Sane się nie wyleczy i odejdzie. Nie wyklucza też pewnie transferu Ziyecha/Wernera/Bergwijna, bo drugi zawodnik obok Sane i tak miał przyjść. Byle tylko Kovac nie forsował go do pierwszego składu, kosztem innych, lepszych skrzydłowych, których mamy, skoro to jego życzenie transferowe.
Ciekawe co z tego będzie.
09.08.2019 15:44
Gość ma dalej dopiero 21 lat. Miał spore problemy, nawet w słabszym angielskim zespole, ale młodzi miewają wahania, tym bardziej kiedy w głowie nic dobrego się nie dzieje:). Ostatnio wygląda coraz ciekawiej, może w końcu odpali. Technika i drybling na świetnym poziomie.
03.08.2019 17:05
@AdiFantasti, czyli sugerujesz, że powinni powtarzać bez komentarza od czerwca? A może powinni zmienić plany, nie przeprowadzać ciężkich do zrealizowania transferów, tylko kupić Bergwijna i paru innych, którzy bez gadania tu przybiegną i skończyć szybciutko, żeby kibice się nie martwili? Wtedy kibice będą narzekać, że nie o takie wzmocnienia walczyli (czy tam nic nie robili).
Narzekanie będzie zawsze, taka natura większości ludzi. Dla mnie grunt, żeby zrealizowali swój plan w okienku, skoro nie udało się do tej pory. A w sezonie zobaczymy jak nabytki się przyjmą.
03.08.2019 13:28
@Sopariev, bo tak działa teraz ten biznes. Działacze są nieustannie nagabywani przez dziennikarzy. W przypadku zaawansowanych rozmów, jak teraz, odmawiają komentarza, ale wyobrażasz sobie żeby od czerwca, powtarzali "bez komentarza"? Muszą coś rzucać dziennikarzom.
03.08.2019 13:06
@Moe, "koleś wrzucił go do dyskusji" - czyżby? Wiesz ty chociaż co piszesz?
Cytat z ciebie z dnia dzisiejszego: "Niby dlaczego mamy nie mieć dwóch skrzydłowych na top poziomie? To nie jest kwestia pieniędzy a głównie skautingu i bycia o krok przed innymi. BVB z Sancho i Dembele. Liverpool z Mane i Slahem, idealnie pokazują, że nie trzeba szastać kasą."
A w twardych liczbach pomijasz asysty i ilość minut na boisku drogi panie. Jak coś rzucasz, to wrzucaj całościowo, a nie tak żeby pasowało do teorii. I zgadzam się, Gnabry musi pograć więcej i w lidze i w lidze mistrzów, żeby się zweryfikował wystarczająco. Tylko, że już teraz wygląda obiecująco, a nie na przeciętniaka.
02.08.2019 18:27
@Moe, kłamią? Nie sądzę. I nie pokazują, że gole Mane, to mniej niż gole Gnabryego. Pokazują za to, że Gnaby oprócz strzelania, jest też dobrym asystentem i pokazują, że niestety Gnabry grał sporo mniej niż Mane.
"To tylko pokazuje, że statystyki kłamią i odpowiednim doborem danych jesteśmy w stanie udowodnić prawie każdą tezę. Tobie np. wyszło, że Gnabry jest lepszy od Mane." - raczej, że jest wydajniejszy, jeśli chodzi o użyteczność bramkową (gole i asysty) na minutę. Lepszy będzie jak uzyska lepsze liczny w porównywalnym wymiarze czasowym. Dlatego możesz uważać go za przeciętniaka i wyolbrzymiając nazywać jego osiągnięcia mułem i wodorostami, czy jak to tam było, ale tak na prawdę należy mu życzyć zdrowia i czekać co pokaże dalej.
02.08.2019 17:12
@Moe, liczbowo słaby?:) To proszę bardzo.
Za transfermarkt.pl:
Mane 4.309 minut rozegranych, udział przy 31 bramkach - średnio co 139 minut.
Gnabry 2.541minut rozegranych, udział przy 22 bramkach - rednio co 115,5 minty.
Ponadto Mane jest w zasadzie dokładnie tym co Coman. Gościem z mega odejściem, robiącym dużo szumu, ale nie dysponującym mega wykończeniem, czy genialnym podaniem. Mimo to może robić robotę. Nie mówiąc o tym, że Coman im więcej gra, tym poprawia się w tych elementach(w wykończeniu widocznie, w ostatnim podaniu trochę mniej).
02.08.2019 16:26
@Moe, dlaczego słabo to wygląda? Wg mnie wcale nie wygląda słabo, a raczej obiecująco. Ja czekam aż obaj dadzą radę zagrać więcej minut, wtedy będzie wiadomo więcej. Bardziej niż ich rzekomo kiepska, czy też przeciętna jakość martwi mnie ich zdrowie.
02.08.2019 15:40
@Moe, jak Shaquiri wykręci takie statystyki, grając tyle co oni, to się zgodzę. Tylko trochę mu brakuje, a nazwanie tego poziomem mułu i wodorostów jest co najmniej nieporozumieniem.
02.08.2019 14:59
Zresztą zobaczymy jak to wyjdzie w trakcie sezonu. Niech chłopaki rywalizują, może wyjść im na dobre :).
02.08.2019 14:53
@TomiiiFCB, przesada z 3/4 sezonu. Poza tym Gnabry też sporo opuścił, lub był wpuszczany na ogony(zwłaszcza w pierwszej części sezonu). Całościowo ma tylko ok. 400 minut więcej w BL na przestrzeni całego sezonu.
02.08.2019 14:45
@TomiiiFCB, ja bym się chyba jednak nie zgodził z takim stwierdzeniem. Owszem po Comanie widać, że jak więcej gra, to zaczyna mu iść coraz lepiej, ale to Gnabry w swoim pierwszym sezonie, wykręcił lepsze statystyki niż Coman chyba kiedykolwiek. Wg mnie właśnie Coman powinien być pierwszym do rotacji, w przypadku przyjścia Sane.
02.08.2019 14:24
Nie, nie ma jeszcze 43 godziny(cokolwiek to znaczy), ale użyłeś słowa łgarz. Sam je cytujesz. Które stanie się, hmm prawomocne, powiedzmy, za 43 godziny wg ciebie. Problem w tym ,że za te 43 godziny dalej tym łgarzem nie będzie.
"Ponieważ mało chyba już kto pamięta - ale Uli jasno powiedział wtedy jak będzie wyglądała kadra na mecz z BVB - a na razie nie kupił nikogo od tamtego momentu. ..." - nie, powiedział jak chcą, żeby wyglądała, jaki jest ich cel w planowaniu kadry. Nie padła żadna obietnica. Czytaj ze zrozumieniem chłopie, chyba, że przerasta to twoje możliwości.
Jak napiszę, że za miesiąc chcę sobie kupić nowe Porshe, ale jednak nie uzbieram do tego czasu pieniędzy, to nazwiesz mnie kłamcom? Nie kłamałem. Chciałem sobie kupić. Po prostu pewne okoliczności nie pozwoliły mi zrealizować tego celu.
Ale dość tłumaczenia rzeczy tak prostych, że dziecko by zrozumiało, gdyby chciało. Poddaję się.
Rzucaj te swoje teorie i epitety na kogo chcesz.
02.08.2019 01:49
@JazGod, i nikomu nic nie obiecał. Łał, jak rozmawiać ze ścianą. Spore problemy w rozumieniu rzeczywistości dostrzegam.
I nie, nie użyłeś słowa kłamca, tylko "łgarz". A ja napisałem, że nazwałeś go kłamcą a nie, że użyłeś słowa kłamca. Nie wziąłem tego w cudzysłów. Więc jak ze znaczeniem słów też masz problem ,to wyguglaj sobie synonimy słowa łgarz.
02.08.2019 01:23
@JazGod, no wg jego słów mieliśmy taki cel. Wygląda na to, że się nie udało. Zdarza się. Jak już pisałem, to nie zależy tylko od niego. Tylko powiedz mi, obiecał Ci coś, że nazywasz go kłamcą? Ze słów, które przytaczałeś nie wynika, żeby Tobie albo komuś innemu coś obiecał...
Zatrważające jest co się tu odwala.
"- dlatego nie rób jazd po innych użytkownikach" - dlatego nie rób jazd po zarządzie. Zwłaszcza na podstawie tego co sobie ubzdurasz/nadinterpretujesz (zresztą - jak pisałem - to się nie tyczy tylko i wyłącznie Ciebie).
02.08.2019 00:18
@JazGod, o tytuł łgarza roku to może z powodzeniem między sobą walczyć kilka osób z tej stronki.
A szukającym dziury w całym i wiecznie najeżdżającym na zarząd o wszystko, może też przypomnę słowa Hoenessa. Za artykułem z tej strony, który ukazał się 08.07.2019 o 12:03:09:
− Naszym celem jest posiadać dobry zespół na 3 sierpnia, kiedy to zagramy w Superpucharze Niemiec, a nie na początku, czy też w środku lipca − skomentował prezydent "Gwiazdy Południa" - właśnie, tylko gdzie tu obietnica, żeby można nazwać go kłamcą? Mówił tam o tym czego chcą. Nie co obiecuje. Chyba wszyscy zdają sobie jednak sprawę, że Bayern nie jest jedynym podmiotem na rynku transferowym i mówi: biorę Ciebie, dziś, i nikt już nie ma nic do gadania. Przeciwnie, jest to wielki zbiorowisko interesów różnych stron z którymi trzeba się liczyć i dojść do porozumienia.
Cóż na 3 sierpnia, się chyba nie uda. Grunt, żeby były jeszcze transfery (tutaj padły akurat jasne deklaracje, które można traktować jako obietnice). A o zgranie zawodników nie ma co się martwić. Robben przyszedł późno i nie było problemów ze zgraniem. Zresztą z tego co mi wiadomo, to we wrześniu żadnego finału nie gramy. Zdążą się chłopaki zgrać tak, czy inaczej.
Coraz ciężej się czyta tutaj komentarze. Straszne jest jak bardzo trzeba być negatywnie nastawionym, do drużyny, której się rzekomo kibicuje, żeby wszystko podważać, wszystko traktować, jako niemal osobiste afronty(oszukał mnie, nas), każde zdarzenie, jakich pełno w świecie piłki, traktować jako kompromitację, czy ośmieszenie.
Na prawdę, żenujące.
01.08.2019 22:58
Jeśli trwają negocjacje z City, to w sumie nie dziwne, że chcą ciszy i dementują porozumienie. Tak czy inaczej trzeba czekać na oficjalkę.
01.08.2019 20:02
Spodziewane od dłuższego czasu. Niech dają oficjalkę zanim szejki się rozmyślą :).
A swoją drogą, niektórzy tu na prawdę przechodzą samych siebie. Nie zrobią transferu - kompromitacja. Zrobią - też kompromitacja. Niesamowite.
01.08.2019 19:51
W zasadzie nic to nie mówi. Przecież mógł mu powiedzieć, że nie przejdzie do nas. W zasadzie bardziej mówi to, że transfer jest w zaawansowanej fazie rozmów, i potrzebuje ciszy. Dlatego też Kovac został uciszony. I nie rozumiem tekstów o ubogim krewnym.
"Moga nas zwyczajnie osmieszyc odrzucajac kazda oferte jak ubogiego krewnego." - a od kiedy to odrzucenie oferty jest ośmieszaniem? To Bayern już tyle razy ośmieszał inne kluby, że szok(Ribery, Mueller, Alaba). A może to po prostu część tego biznesu i jak ktoś nie musi i nie chce sprzedawać, to nie sprzedaje. Gdzie tu ośmieszanie?
Strasznie wszyscy przedstawiają sytuację klubu, wyolbrzymiając każdą pierdołę.
01.08.2019 17:43
@Moe, Też mi się nie bardzo chce z Tobą pisać. bo wpisujesz się w bzdurny trend sekcji komentarzy na tej stronie.
Ale jak pytasz to proszę bardzo. Tak, o dokładnie tego Uliego mi chodzi. I sądzę, że ani jeden ani drugi nie jest zwolennikiem szastania kasą. Całe szczęście. Sądzę też, że i jeden i drugi, są w stanie zgodzić się na spore wydatki(nawet), jeśli uznają, że jest taka potrzeba i zawodnik, którego chcą jest tego warty. Czego mamy przykład dziś, i za rok pewnie będzie podobnie z Havertzem. Nie będą to jednak standardowe transfery naszego klubu, a raczej wyjątki.
31.07.2019 15:34
@Moe, może dodaj jeszcze dwa razy ha? Będzie bardziej treściwie.
A może Ciebie wybudzono z hibernacji? Masz jakieś konkretne, twarde i wiarygodne źródło na swoje teorie, które z taką pewnością wygłaszasz? Wygląda na to, że jesteś haha trollem, wiedzącym wszystko i lepiej od wszystkich.
31.07.2019 13:27
@Sopariev "ale zdajesz sobie sprawę, że KHR przy pracy może przeszkadzać Hoeness? Mają dwie różne polityki, może gdyby nie Uli to Kalle sprowadzadziłby nam kogoś fajnego, a tak mamy Rudych, Rodech, Goretzke itp." - A Ty zdajesz sobie sprawę, że to KHR może utrudniać pracę Hoenessowi? Gdyby nie on może mielibyśmy więcej fajnych piłkarzy, Guardiolę dalej na ławce itd.
"Sane chociaż o LM powalczy." - zakładając, że zostanie w City, to może powalczy, może nie. Na razie w swojej historii City nie ma tego tytułu w ogóle.
" James był do wzięcia za 40mln, a to nie jest aż tak duża kwota" - pewnie, to nie jest duża kwota, nawet mieliśmy go sprzedać z zyskiem. Tyle, że nawet tych 40 milionów nikt za niego nie dał. I dalej zostaje w klubie, w którym trener prawdopodobnie nie bardzo go chce.
Mam wrażenie, że niektórzy są uprzedzeni do niektórych osób ze struktur klubu i każde nawet szczątkowe, czy nie prawdziwe informacje/plotki, interpretuje sobie żeby móc ponarzekać na swoich "ulubieńców". Nie wspominając o tym, że cały zarząd jest wyzywany od amatorów, klub jawi się na skraju upadku - a wszystko na podstawie tego, że guzik wiedzą co się dzieje na prawdę w klubie, ale ochoczo sobie dopowiadają, bo przecież ponarzekać trzeba. Inaczej dzień był stracony.
31.07.2019 12:48
Nie do końca się zgodzę. Niech da Lewego na miejsce Havertza do Leverkusen i zobaczymy jak ich poprowadzi do sukcesu.
30.07.2019 11:19
@JazGod, "Chyba zapomniałeś ze działacze go poinformowali
ze nawet ja będzie w mega formie to będzie tylko rezerwowym Lukasa" - a skąd to wiesz? Nico i nie tylko Nico, twiedzi, że Hummels go pytał czy będzie miał pierwszy skład. A Kovac odpowiedział, że nie może mu tego obiecać. Nie ma słowa o tym, że nie ważne w jakiej będzie formie, to będzie rezerwowym.
I daj jakiś cytat, jak ktoś twierdził, że Vidal nie ma "jaj". Wątpię, że znajdziesz, tylko ciemnotę wciskasz. Pod adresem Vidala padały inne zarzuty.
29.07.2019 16:38
@RedMistrzuPL . Lucas + Pavard + Arp = 80 + 35 +0. Daje to 115 - 30? za Hummelsa. Daje to 85. Zakładając, że przyjdzie Sane i Roca, czyli 100 i 40 (o ile nie uda się tych cen jeszcze zbić) wychodzi nam 225. Za rok Havertz za 100, daje 325 przez dwa lata, a nie po 300 na rok. Jest to w naszym zasięgu. Właśnie dlatego, że zarząd jest jaki jest.
29.07.2019 13:57
@RedMistrzuPL, widzisz, właśnie nie muszą nam szejki nic dawać. Wystarczy to co sami mamy, dzięki świetnej pracy zarządu. Tak, tego zarządu, który, sądząc po Twoich przemyśleniach wylewanych tutaj, uważasz niemal za półamatorów.
29.07.2019 13:32
Swoją drogą kojarzy ktoś co się z nim stało? Wybitny nigdy nie był, ale ocierał się nawet o reprezentację, a teraz 3 liga? A ma dopiero 31 lat, nie 37.
26.07.2019 19:31
@JazGod, z cytatu wynika coś innego. Wynika, że zapytano o cenę i usłyszano cenę, której się nie spodziewano. Brzmi to bardziej jak zaporowa cena rzucona, w odpowiedzi na zapytanie, którego się nie chciało. Nie jak odpowiedź, mająca na celu "bardzo chętne" pozbycie się rzeczonego "produktu".
26.07.2019 17:45
@JazGod, co znowu za alternatywna rzeczywistość? Lukas, chciał nie chciał, nie był sprowadzany jako zamiennik lub zmiennik Alaby, tylko właśnie na śo. Od dawna była o tym mowa. To, że w razie nagłej potrzeby może z powodzeniem zagrać na lo, to tylko dodatkowy plus. I żaden Phillip Max, nie ma żadnego związku z jego transferem.
I gdzieś wyczytał, że bardzo chcieli sprzedać Alabę? W przytoczonego przez Ciebie cytatu w żadnym wypadku to nie wynika. Chcieli sprzedać Vidala, to go sprzedali. W sprawie Alaby sprawa wygląda zgoła inaczej.
26.07.2019 17:29
W najlepszych latach świetny obrońca, ostatnio robiący pełno baboli. Nie mam żalu po nim. Nicklas, jak przychodził, też nie miał być obrońcą pierwszego składu. Wywalczył sobie to. Mats wolał odejść, niż pokazać na boisku, że mu się pierwszy skład należy.
26.07.2019 11:36
@Kuffour1, generalnie zgoda, jeśli chodzi o przesłanie. Choć wkradło się kilka nieścisłości :). Ribery przyszedł z Francji po bardzo dobrym sezonie, w Turcji grał wcześniej. Elber przyszedł ze Stuttgartu. A przed przyjściem do nas, królem strzelców ligi hiszpańskiej i zdobywcą złotego buta za tamten sezon, był Makaay :).
Pozdrawiam.
26.07.2019 11:33
Tak, tak spalona ziemia doszczętnie. Klub, jak wiadomo, stoi na skraju przepaści od lat, i zagląda nam widmo spadku do 3 ligii, lub całkowitego rozwiązania klubu. Wszystkie transfery nietrafione, a Hummels i Vidal, poprowadzą natychmiast swoje zespoły do zwycięstwa w LM.
24.07.2019 16:48
Franck miał miejsce w składzie bo był wtedy jeszcze o wiele lepszym piłkarzem, niż 20-letni, dobrze zapowiadający się Sane.
25.06.2019 13:36
@Sopariev, nepotyzm? A co, brat Uliego zabrał mu miejsce?
25.06.2019 12:54
@Matus3, pewnie dlatego, że po to jest ta strona. Żeby dostarczać rozmaitych doniesień prasowych z różnych źródeł. Dla osób które nie mają czasu, ochoty lub nie znają języków żeby śledzić dziesiątki gazet. Jak chcesz kolego tylko oficjalnych komunikatów, to nie widzę problemu i polecam https://fcbayern.com.
25.06.2019 10:17
Zastanawia mnie skąd przekonanie, że piłkarz ofensywny musi być droższy od defensywnego? Płaci się za jakość nie za pozycję. Do jakości dochodzi jeszcze, oczywiście kilka zmiennych, ale pozycja? Sądzicie, że gdyby Ramos, czy Neuer mieli teraz po 25 lat (jak Neymar przechodzący do PSG), to kluby chcące ich kupić, nie musiałyby zapłacić rekordowych sum?
03.06.2019 15:20
Ależ słowo kompromitacja (i jeszcze kilka innych) zostało ostatnio wyświechtane.
30.05.2019 15:21
Dybala zdecydowanie nie. Teraz tę kasę dać na Sane. A za rok na Havertza, który jest dużo młodszy od Dybali a już wykręca sporo lepsze statystyki.
30.05.2019 14:03
A jak z nim postępowano? Miał problemy w szatni - dostał wsparcie. A, że nikt mu nie powiedział, że ma pewną posadę, nawet jak nic nie wygra - nic w tym dziwnego... Czego Breitner oczekiwał? Zresztą już kiedyś o coś Breitner też miał pretensje do klubu. Trochę się na starość zmienia niektórym.
28.05.2019 21:07
Myślę, że nie ma wątpliwości, że zarząd chcę tego transferu. Jeśli Man City nie postawi zaporowych warunków to trafi on do nas. Chyba najlepszy możliwy transfer. Oby się udało.
27.05.2019 17:48
Już 2-1:)
Edytowano : 2019-05-22 19:51:40
No i 3. Fatalne błędy w obronie nam się przytrafiają.
22.05.2019 19:47
@Alfik91, jeśli wierzyć informacjom zawartym podanym powyżej, to oferta BMW nie jest korzystniejsza(jedynie wyższa całościowo ze względu na długość kontraktu i wykupienie akcji). 800 milionów na 10 lat daje 80 mln rocznie. U Audi wychodzi 720mln na 7 lat, czyli ponad 100mln rocznie. Dodatkowo BMW 200 mln miałyby kosztować same udziały Bayernu, więc z oferty sponsorskiej by zostało 600 baniek na 10 lat czyli 60 baniek rocznie. Sporo mnie mniej niż Audi.
20.05.2019 12:18
Dla mnie to wyglądało na próbę uzyskania jednak podpisu pod nowym kontraktem. Teraz, gdy wiedzą, że to nie nastąpi, strategia rzekomej sprzedaży za wszelką cenę nie jest już tak atrakcyjna. Teraz lepiej wygląda strategia dajcie nam teraz pieniądze, jakich chcemy, bo jak nie to go nie sprzedamy i poczekacie kolejny rok. Rzucimy więc niedorzeczną cenę 60 mln, potargujemy się, dacie 40 mln i będzie dobrze.
09.05.2019 13:34
@hoven,
'Wy macie taki problem ze najpierw piszecie ze ktos cos napisal (choc nie napisal)... ja nawet o kroosie nie wspomnialem..." - ale @predator wspomniał. Przecież nigdzie nie napisałem, że piszę tylko do Ciebie.
A co do tego, że Tomasz nie był kluczowym zawodnikiem, bo rozgrywał Kroos? Przestań, błagam. Tomasz nie rozgrywał, bo to nie jego pozycja. Nie znaczy, to że nie był kluczowym zawodnikiem, kiedy miał udział przy prawie jednej bramce na mecz. Trudno też pisać, że kluczowym zawodnikiem był Kroos, który nie grał w kluczowym momencie sezonu ze względu na kontuzję, i właśnie wtedy wystrzeliliśmy z formą. Owszem Kroos był ważną postacią w koncepcji Juppa, ale kluczowa dla potrójnej korony okazała się jego nieobecność.
02.05.2019 15:20
@tapczan, dziwne tezy o Thomasie są tutaj non stop. Nawet odnośnie ostatniego sezonu Juppa, gdzie to wg wielu James był ważnym piłkarzem i "grał jak z nut", a Thomas był bez formy... A to Thomas miał więcej rozegranych minut i lepsze statystyki od Jamesa.
A już mówienie, że w sezonie z potrójną koroną, Thomas nie był ważnym piłkarzem i porównywaniem go do Kroosa z innej pozycji, jest co najmniej dziwne.
Edytowano : 2019-05-02 14:14:30
A co do statystyk z sezonu 12/13, to Thomas zagrał w 47 meczach i wziął udział przy strzeleniu 40 bramek (bramki i asysty). Ot, taki rezerwowy w cieniu Kroosa.
02.05.2019 14:11
@GraueEminenz, fajnie, że chętnie pomagasz. I pomogłeś.
"Zachowanie obrońcy werderu nie było ani brutalne, ani ryzykowne, ani nieodpowiedzialne.
Następnie masz dokładne wyszczególnienie sytuacji po których faul zostaje uznany, sytuacja w której ktoś kogoś popycha "schubsen" nawet nie zostaje wymieniona. Zamiast tego jest naskakiwanie, uderzenie, kopnięcie, zderzenie, podstawianie nogi."- sytuacja przed podstawieniem nogi idealnie wpisuje się naszą sytuację. I skoro widzisz, że obrońca biegnie za piłką a nie w Comana, to chyba masz jakiś grubszy problem.
"Fajnie, ale ja nie patrzę na faule na nim, bo to ma się nijak do dyskusji, tylko na jego nurkowanie, a fakt jest taki że dwa razy w tym meczu zanurkował" - widzę, że nie patrzysz. Pytanie tylko dlaczego? Gdzie ten obiektywizm? To, że wcześniej w meczu był faulowany, nie dowodzi tego, że w tej sytuacji był. I jeżeli wcześniej w meczu zanurkował, nie dowodzi, że zanurkował też w tej sytuacji.
Fajnie, że opinia publiczna w Niemczech pisze przeciw Bayernowi. Nic nowego. Jak sędziowie się mylą przeciw Bayernowi, to opinia publiczna się tak nie podpala. Żadna niespodzianka. A jakbyś poczytał fora, a na youtube zszedł dalej niż dwa pierwsze komentarze, to zauważyłbyś sporo głosów, że faul był zasadny. Ja widziałem takich bardzo dużo.
Edytowano : 2019-04-27 01:04:19
A jeszcze odnośnie Twojego pomagania. To owszem pomogłeś, jak już napisałem, ale nie pomogłeś w kwestii tego, że zdarzenie ma mieć wpływ na grę, jak twierdziłeś. Miałeś znaleźć w przepisach taki fragment. Przytoczyłeś taki fragment i nie ma tam nawet słowa o tym. Karny jest przyznany za pewne zdarzenia. A czy zawodnik strzela właśnie gola, czy leży przy linii pola karnego i się opala nie ma żadnego znaczenia.
27.04.2019 00:55
@GraueEminenz, jak już jako kibic Bayernu, bohatersko wyciągasz akcję z przed pięciu lat, gdzie otrzymaliśmy korzyść, to zdobądź się na ten swój legendarny obiektywizm w końcu i prześledź wszystkie mecze Bayernu od tamtej pory, a gwarantuje Ci, że więcej razy decyzje sędziowskie były przeciw nam.
Co do absurdalnej argumentacji sędziego, to cóż. To, że sędziowie się mylą, się zdarza. Nie oznacza to jeszcze, że karny był nieprawidłowy. Bo widzisz, jak się patrzy na powtórkę to się widzi, obrońcę który przegrał pozycję. I obrońca ten nawet nie próbuje biec za piłką, żeby swój błąd naprawić. Nie, on biegnie na Comana, i to nie ciało w ciało, lecz atakuje go rękami.
A absurdy, że Coman biegł za wolno? Pokaż mi proszę, zmierzoną prędkość. Oblicz jego pęd. Pokaż mi też zmierzoną siłę odepchnięcia Comana przez obrońcę.
Ewentualnie wtedy pisz absurdy w stylu "Po drugie nie było to pchnięcie/gra ciałem na tyle silna żeby Comana wybić z biegu, bo ten nawet przez tak krótki dystans się nie mógł na tyle rozpędzić.".
A Argumentacja DFB też ciekawa. Stwierdzają(upraszczając), że w sytuacji był plus i minus, po czym stwierdzają, że daje to minus.
Jak dla mnie skoro jest przesłanka za karnym, to nie można nazwać go nieprawidłowym. Co najwyżej dyskusyjnym.
Trzeci Twój argument, rzekomy wpływ na grę. Pokaż mi zapis w przepisach mówiący o tym. Bo raczej go nie ma. A karne gwizdane mimo, że zdarzenie (czy to faul czy ręka), nie miały wpływu na grę, są jak najbardziej normalne.
A czwarty argument? Znowu absurd. Policz zatem, ile razy w tym meczu Coman był faulowany, a z pewnością zauważysz, że też nie byłby to pierwszy raz. I dla zasady możesz podać linki do tych momentów, bo nie kojarzę w tej chwili (nie żeby miało to wielkie znaczenie).
26.04.2019 21:03
@hoven, nie zamierzam szczekać, ani płakać. Wygra Kovac dublet, to pewnie zostanie i zobaczymy co będzie w przyszłym sezonie. Będzie trochę świeżej krwi, więc nie przeczę, gra może wyglądać sporo lepiej.
"ten - niezaleznie jak sie skonczyl zaliczyl na 4 (ani plus ani minus)" - otóż nie bardzo. Jak Kovac przegra dublet, co nie jest niemożliwe, to będzie to, kolokwialnie mówiąc, pała, a nie 4.
25.04.2019 19:15
@hoven, co Ty masz, chłopaku, z tym oraniem i rolnikami? Tak, wyobraź sobie, że gdyby drużyna chciała grać, a nie odpuściła środka pola, to akcje byłyby wcześniej.
25.04.2019 18:59
Aha, Thiago i James są za słabi żeby rywalizować z potężnym 33-letnim Millnerem i Hendersonem ( byłym graczem przeciętnego Sunderlandu i Coventry City).
@Sopariev "A to nie Kovac sam przyznał po meczu, że na Liverpool zdecydował, by nie grać środkiem tylko rozrzucać piłkę na boki? ;)" - mówił, ale niektórym "nie wmówicie, że białe jest białe, a czarne jest czarne". Nie zrobią tego ani piłkarze, ani sam Kovac.
Edytowano : 2019-04-25 18:57:52
@Janson , zdradzę Ci sekret panie "Naczelny Rolnik". Taka taktyka nie była dobra na rewanż, bo nie dawała nam awansu. I owszem indywidualne błędy się przydarzyły, tak jak i wcześniej za Juppa. Tam jednak potrzeba było cyrków sędziowskich, żeby nas wyrzucić, bo graliśmy w piłkę. Dobrze graliśmy i awansowalibyśmy mimo naszych błędów, gdy by nie błąd człowieka z zewnątrze (sędziego). W meczu z Liverpoolem nic nie graliśmy...
25.04.2019 18:53
Tak, Kovac wyprowadził Bayern z wielkiego kryzysu, bo ten ma za słabą kadrę, żeby wygrać z Fortuną u siebie.
25.04.2019 18:03
@hoven, jeśli uważasz, że wkleiłeś czystą listę transferową z transfermakt, to powinieneś odstawić to co bierzesz, bo zabiera Ci świadomość.
25.04.2019 17:56
@hoven, zrobiłeś jakąś wydumaną listę i wszyscy mają ją traktować jak regułkę z podręcznika? Zdaje się, że pisałeś coś o byciu poważnym. Już nie mówiąc o tym, że chcesz być poważnie traktowany, że meczu z Liverpoolem nie przegrał Kovac, genialną taktyką oddania środka pola, tylko piłkarze (i na siłe próbujesz wcisnąć ludziom, że nie nadają się do niczego).
A jak sądzisz, że nikt na tej stronie nie zwalniał trenerów, to chyba nie czytałeś tej stronki i pomyliło Ci się z jakąś inną.
25.04.2019 17:48
Ja też i zobaczyłem pustkę w środku pola. Osamotnieni zawodnicy z piłką grający do boku, bo w środku nie było do kogo.
Edytowano : 2019-04-25 15:32:21
Zresztą Kovac chyba też oglądał. Co prawda siedział zmulony na ławce, ale oczy miał raczej otwarte...
25.04.2019 15:30
@hoven,
"Zabraklo jaj na boisku i tyle, srodek pola nie oddalismy przez taktyke tylko nieudolnosc zawodnikow..." - a masz coś na poparcie tych słów oprócz własnego ubzdurania, że skład nadaje się do niczego? Bo sam Kovac twierdzi inaczej...
@Mathias, Sane pewnie, bardzo chętnie, ale żadnego Kroosa ponownie w Monachium.
25.04.2019 15:24
@Szymson, To, że Bayern raczej nie chciałby mieć tak drogiego rezerwowego to raz. Dwa, że jak ma być rezerwowym, to pewnie James woli siedzieć na trybunach w Realu ( w ciepłej Hiszpanii ), niż w Bayernie.
25.04.2019 13:26
Teraz oby poszedł w ślady Lattka a nie Rehhagela, i po finale miał na koncie dwa zwycięstwa. Tak czy inaczej gratulacje. Dwa poprzednie finały zrobił nie z Bayernem(z którym to przecież żaden wyczyn, jak powszechnie w pewnych kręgach wiadomo).
25.04.2019 13:20
Mnie też nie przekonał w 100%. Z drugiej strony za taką cenę lepszego piłkarza nie dostaniemy. Wykupić i ewentualnie za rok, jak nie przekona w dalszym ciągu do siebie zarządu w pełni, sprzedać z zyskiem i kupić Havertza.
17.04.2019 13:10
No i fajnie. Problemem Kovaca jest rozmiar klubu. Co jest smutne. bo i Bayern i być może Kovaca stać było na zajście daleko w LM. Tymczasem Kovac się przestraszył i oddał rewanżowy mecz z Liverpoolem taktycznym walkowerem.
07.04.2019 13:05
Po raz kolejny nie podobają mi się jego wypowiedzi. Przez głowę mu nie powinna przejść myśl o przegraniu ligi. Może i jest pracowity, może i jest nieustępliwy jak na bałkańską krew przystało, ale to za mało by prowadzić Bayern. Nie wystarczy wojownik. Potrzebny jest zwycięzca. Jego wypowiedzi, jego "taktyka" na rewanż z Liverpoolem, pokazują, że on nim nie jest. Szkoda tylko, że sensownych alternatyw za bardzo nie ma.
03.04.2019 17:45
Zapomnieli dodać, że Ribery obserwując całą sytuację, nałożył obu na talerz złoty stek, celem pogodzenia chłopaków. Wszystko skończyło się dobrze :)
01.04.2019 17:04
A dziś w reprezentacjach u-19, bramka Arpa. Oraz asysta Zirkzee w 92 minucie na wagę zwycięstwa. Warto dodać, że Zirkzee wszedł ledwie 9 minut wcześniej na boisko.
20.03.2019 21:39
@AdiFantasti, zgadza się. Ribery od początku grał u nas na lewej stronie. Zresztą w Marsylii z tego co pamiętam też. To Robben zaczynał swoją karierę na lewej stronie, gdzie grał też w Chelsea i w pierwszym sezonie w Realu, a skończył jak wiadomo na prawej.
20.03.2019 17:45
Jeśli to prawda, to oczywiście spora kwota. Ale jakościowo wydaje się to strzałem w 10. Oby to była prawda, i oby osiągnął w naszym klubie co najmniej tyle co Franek.
19.03.2019 19:28
@dzordan, dzięki za info. Dobrze, że nic poważnego.
17.03.2019 17:47
Ktoś coś wie, co z Gnabrym i Martinezem, że nawet na ławce ich nie ma? Mam nadzieje, że nie żadne kontuzje znowu.
17.03.2019 17:20
Tak, tak ,James grał jak z nut za innego trenera. Złota piłka tylko czekała. A Tomek to drewniak. Od pięciu sezonów nic nie gra. Tylko dziwnym trafem James miał w tamtym sezonie udział przy 22 bramkach w 39 meczach. A drewniany Tomcio przy 33 bramkach w 44 meczach. Dziwne te nuty ma James i z dziwnego drewna jest Tomek zrobiony.
17.03.2019 17:18
@Kuffour1, Kroos w wieku 20 czy 21 lat wrócił z wypożyczenia z Leverkusen. Zawodnikiem Bayernu był już jednak sporo wcześniej.
12.03.2019 12:16
@FanGraczyBayern, tyle dobrego. Wystarczy już kontuzji :).
11.03.2019 22:06
Podobno Lewandowski nie brał dzisiaj udziału w treningu. Mam nadzieje, że to nie żaden uraz...
11.03.2019 21:41
A to Neuer jest pośmiewiskiem? Ciekawa teoria. Gdzie to wyczytałeś? Czy to prywatna opinia?
11.03.2019 17:37
W końcu wczoraj z przyjemnością się patrzyło na grę Bayernu. Gra w defensywie wygląda na ogarniętą. Pisałem po meczu z Liverpoolem, że to trzeba to samo zrobić z atakiem. Wtedy napisałem, że nie ma na to widoków, ale pojawiły się zadziwiająco szybko. Zanim popadniemy w hurraoptymizm, to poczekajmy na mecz z Liverpoolem, ale w końcu wyglądamy jak drużyna, a nie jak banda grająca ze sobą z przypadku i to za karę. Na prawdę jestem optymistą przed rewanżem w LM, choć wiadomo, stać się może wszystko.
10.03.2019 13:49
@mike84 , stary, Davies ma 18 lat a Ty go skreślasz? Dziwne. A odnośnie Odegaarda, to transfer do Madrytu był błędem. Tylko, że to nie jest stracony talent. Stracił dwa lata, ale dalej ma dopiero 20 lat i teraz wyrasta na gwiazdę ligi holenderskiej. Jego kariera mimo wtopy na starcie może być jeszcze ciekawa.
10.03.2019 13:41
Chłopak ma w tym sezonie udział przy bramce co 60 minut z małym haczkiem. W maju będzie miał dopiero 18-te urodziny, ale sądzę, że można go już na głębszą wodę rzucać.
08.03.2019 15:02
@Skobry, prawda, wyolbrzymiasz. Nie widziałem, żeby ktoś napisał, że każda bramka Realu była podarowana przez sędziego. Że Real to klub z okręgówki i każdy wygrany mecz był podarowany przez sędziów. Nie. Real to międzynarodowa firma. Jeden z najlepszych klubów na świecie. I może wygrać z każdym. Sęk w tym, że w ostatnich latach nie powinien. Przy w miarę wyrównanym poziomie każdy szczegół ma znaczenie. Jest drabinka i Real nie potrzebuje być w każdym meczu przepychany. Wystarczy taki mecz, w którym brakowało im mocy, żeby wygrać na boisku. Pyk, pomoc i nie odpadacie i gracie dalej. W dodatku zespół, który zdecydowanie wam zagrażał już nie gra. Nie przez to, że był słabszy.
Gdyby Bayern miał taką pomoc w kluczowych momentach, to możliwe że od 2013 roku, wygrywałby LM co rok. I choć nie ma sensu brnąć w takie gdybanie, to cieszę się, że Real wczoraj przegrał. Nie zasłużyli na swoje ostatnie sukcesy.
I cieszy mnie to, że przegrali na boisku. Nie potrzeba było "sprawiedliwości dziejowej", i jakiegoś wałka z sędziami, żeby ich wyeliminować. I dobrze.
06.03.2019 11:15
Zirkzee fenomenalne statystyki, a jeszcze 18 lat nawet nie ma. To powinien być następca Lewego. Tylko ogrywać go na wyższym poziomie. Jeśli nie jako zmiennik na już, to wypożyczyć go gdzieś.
04.03.2019 15:02
@Piter1985, to co inni zawodnicy sobie pomyślą to raz. Dwa że chcą za niego otrzymać kasę. Więc sądzę, że mimo straszenia nie dowalą zaporowej ceny, bo nie dostaną nic i jeszcze będą w plecy. No bo załóżmy, że spełnią groźby. Piłkarza stracą (będzie na trybunach), kasy nie zobaczą i jeszcze będą musieli mu kontrakt płacić przez ten rok. Sytuacja zła i dla nich i dla piłkarza. Nie sądzę, żeby zdecydowali się na taki scenariusz.
01.03.2019 20:34
@tapczan, warto dodać jeszcze, że to "drewno" zagrało sporo meczów na skrzydle czyli kompletnie nie swojej pozycji. Bo fakt, techniki i dryblingu Messiego to on nie ma. Mimo to statystyki ma więcej niż dobre. A i tak będzie wiecznie zwalniany, i wytykane mu będzie, że gra bo jest maskotką klubu.
01.03.2019 15:50
Ależ ciężko się ogląda Bayern w tym sezonie. Kompletnie nie ma pomysłu na atak. Oby się skończyło to mimo wszystko trofeami.
23.02.2019 18:49
@Umberto, typowa murarka, to jest oddanie piłki przeciwnikowi i murowanie własnej bramki. Już z samej nazwy wynika. Bezpieczne rozgrywanie od tyłu, to coś innego. Nie twierdzę, że podoba mi się taka gra Bayernu, ale na tym etapie, było to bardzo dobre posunięcie. Temu genialnemu Liverpoolowi, który miał nas pożreć, nie pozwoliliśmy na wiele ciekawego. I mamy umiarkowanie dobry wynik przed rewanżem.
20.02.2019 16:37
Ale ból tyłka :). Od dawna na stronie jest wieczne narzekanie. I kilku normalnych użytkowników jest zakrzykiwanych, przez tłumek, który z zadziwiającą częstotliwością pisze te same pierdoły. Wczoraj, niestety, dla tychże ekspertów, Bayern nie dał się rozjechać Liverpoolowi, jak chcieli. To dziś piecze tyłek, i trzeba ze zdwojoną siłą narzekać i wymyślać niestworzone rzeczy.
A co do meczu. Bayern jest w przebudowie. Na ten moment nie ma mocy, żeby siąść na każdy zespół na świecie i go miażdżyć. W dodatku to miażdżenie, niejednokrotnie się mściło. Teraz zagraliśmy rozsądnie i adekwatnie do mocy, którą posiadamy. Jakby Kovac ogarnął obronę, na tak grającą jak wczoraj, utrzymał posiadanie piłki jak wczoraj, a oprócz tego przywrócił polot w ofensywie, to będzie dobrze. Nie wiem czy jest w stanie to zrobić. Wczoraj zobaczyliśmy Bayern solidny z tyłu. Na razie od początku sezonu Bayern jest zdrętwiały też w ofensywie. I na razie nie widać, pomysłu Kovaca, na to by to odkręcić. Tak czy inaczej do końca sezonu, na pewno będzie miał czas. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
20.02.2019 13:03
Początek niezły. Później coraz gorzej. Oby znowu coś ruszyło w drugiej połowie, bo może być ciężko...
19.02.2019 21:49
Na razie jest całkiem, całkiem. Oby tak dalej.
19.02.2019 21:16
Skład Kickera wydaje się optymalny na ten mecz w warunkach jakie obecnie mamy. Nie wygląda Bayern kolorowo w tym sezonie, ale to faza pucharowa LM. Liczę, że nasi się zepną, jak na Bayern przystało i rozegrają dobry mecz.
19.02.2019 12:24
Skład już chyba taki jak na Liverpool. Choć uważam, że akurat Kimmich powinien dostać chwilę wytchnienia. Rafa na Augsburg dałby radę :)
15.02.2019 19:29
@Trollciu. Po raz kolejny piszę, nie wiem czy nie rozumiesz słowa pisanego, czy nie chcesz zrozumieć. Podane przeze mnie statystyki, nie są statystykami asyst, tylko statystykami goli i asyst. Czyli tego, co się przekłada na punkty w piłce nożnej.
Z ostatniej rozmowy, nie uciekłem, tylko się pożegnałem, bo po raz kolejny nie odniosłeś się do wcześniejszych dyskusji, z których zwyczajnie zwiałeś. Może już nie twierdzisz, że jest między nimi przepaść( trudno twierdzić tak dalej wobec przytłaczających faktów), ale tak twierdziłeś. Także wypieraj się, wymyślaj, ale po raz kolejny twoje teorie zostały sprawdzone, i nie pozostało z nich nic poza wrażeniem w twojej głowie.
Edytowano : 2019-02-03 05:28:24
Zauważ jeszcze, że mimo, że polecałeś mi przemnażać statystyki Jamesa, żeby je porównać, to jak zwykle nie ma to za bardzo sensu. Dziś się pewnie prawie wyrównało. A już po dzisiejszym meczu widać, że im będzie więcej James grał, to statystyki będą mu spadać. Widać to zresztą po ostatnim sezonie. Przytaczałem statystyki w dyskusji, z której zwiałeś. I Tomasz w zeszłym sezonie, miał trochę więcej minut rozegrane od Jamesa, ale sporo więcej asyst i bramek. I o około 30 minut mniej potrzeba mu było do brania udziału w bramce(bramka lub asysta). A przecież każdy wie, że Tomek jest bez formy, a James to geniusz.
Wydaje się zatem, że wszyscy Ci amatorzy (Jupp, Pep), sabotowali klub i wystawiali tego pionka Tomka w pierwszym składzie. A jemu samemu nikt nie powiedział, że między nim a Jamesem jest przepaść, i żeby przestał punktować więcej od Kolumbijczyka. Bezczelny typ. Nie wie gdzie jego miejsce.
03.02.2019 05:15
@trololo, " Moje subiektywne oceny goli i ich estetyki są dla ciebie prowokacją ? " - owszem ,to, że James ma u ciebie wyższe oceny za fryzurkę, albo ładniej kopie piłkę, nic nie znaczy.
"Dzisiaj oczywiście musiałeś się dowalić, że Muller dośrodkowując miał na tyle dużo czasu, że musiał to zrobić dobrze"
A nie miał ? Ktoś mu w tym przeszkadzał ? - szkoda, że Jamesowi przeszkadzali, i takiej asysty nie zaliczył. No, ale to pewnie był ten szeroko zakrojony spisek iluminatów(Kovaca, zarządu, komentatorów na Eleven Sports).
Ja cię po raz kolejny proszę o zweryfikowanie twojego twierdzenia o przepaści między Tomaszem a Jamesem. Bo uciekłeś z rozmowy, jak szczur z tonącego okrętu, i wypisujesz te same brednie w kolejnych postach. Thomas ma statystyki z kariery: Udział w bramce co 1,37 meczu. James co 1,54 meczu. Jeżeli nazwać już to przepaścią, to nie jest ona w tą samą stronę co ta wymyślona w twojej głowie.
03.02.2019 01:12
@karl1985, dlatego, że tak się dogadali z Bayernem(o ile się Brazzo tak dogadał). I za 80 mln to Bayern mógł go mieć teraz. A jako, że nie mają luksusowej sytuacji z obrońcami to Bayern wyświadczył im duża przysługę zostawiając go do lata. I to nie po to, żeby stracić pół roku i go kupić i tak za 80 baniek. Pytanie, czy Brazzo to ogarnął tak jak powinien.
01.02.2019 11:52
"ale chętnie powtórzę, w przeciwieństwie do ciebie mam obowiązki, pracę i życie, nie zamierzam siedzieć tutaj 24 godziny na dobę"
"Nigdzie nie pisałem, że cokolwiek o tobie wiem" - dziękuję, dobranoc trollu. Ostatni mój post w twoją stronę. Szkoda czasu.
31.01.2019 19:23
@GraueEminenz Bzdura goni bzdurę. Ty zaprzestaj używania łaciny bo jej nie rozumiesz.
"Tłumaczyłem tobie to już w poprzednim wątku, ale chętnie powtórzę, w przeciwieństwie do ciebie mam obowiązki, pracę i życie, nie zamierzam siedzieć tutaj 24 godziny na dobę" - o to dopiero pachnie frustracją. Gówno o mnie wiesz, więc takie teksty sobie możesz darować. I nie musisz siedzieć tu 24 godziny na dobę. Teraz tu jesteś a do tamtej rozmowy nie wróciłeś.
Ja odpadam z takiego czegoś. Baw się dalej w swoje trolololo.
31.01.2019 19:11
Oczywiście, że troll. Jak się go przyszpili, to ucieka z rozmowy, żeby w kolejnej pisać to samo.
Zarzuca innym niesłusznie,to co sam nagminnie robi. Na przykład:
Podawałem statystyki i asyst i bramek obu panów. Bo to się w piłce liczy. Jak strzeliłeś gola Twoja drużyna ma punkt. Jak masz asystę, to znaczy, że ktoś inny dzięki Tobie strzelił. Twoja drużyna ma punkt. To się w piłce liczy przede wszystkim. To właśnie on okraja wyniki do podania tylko bramek. Bo ktoś grający za plecami napastnika powinien być królem strzelców. Asysty mu są nie potrzebne. Albo dlatego, że w tej statystyce akurat James wypada lepiej w tym sezonie.
Doniesienia o Jamesie nieprawdziwe, bo nie ma oficjalnego potwierdzenia z klubu(naprawdę?), ale spisek zarządu, Kovaca i całego świata przeciw Jamesowi, to prawda objawiona. Pokaż dokumenty, że coś takiego ma miejsce. No? No właśnie. Quod erat demonstrandum. Także swoje in dubio pro reo możesz sobie wsadzić. Gdzieś.
31.01.2019 11:44
Prawdę mówiąc, ja też bym chciał, żeby dostał szansę zaprezentowania się od początku. Za Leona. No i skrzydła Coman - Gnabry chętnie bym zobaczył. Z tym, że Kovac praktycznie nie rotuje, więc chyba nie liczyłbym na to, że nagle zacznie akurat w meczu z Leverkusen.
31.01.2019 11:05
Haha. Koniec dyskusji.
"Moje komentarze są jedynie odpowiedzią na zarzuty. Bardzo żadko dobrowolnie rozpoczynam dyskusję o Muellerze/Jamesie." - chyba, że jeszcze pokażesz mi te zarzuty:). Bo to nie prawda.
Edytowano : 2019-01-30 19:14:05
a w ogóle widzę, że zawężasz definicję topu, nie do czołówki, a do pierwszego miejsca. To kto jest topem? Ronaldo, czy Messi? Jeśli Messi, to weźmy pod uwagę Ronaldo. Jest przepaść między Piątkiem a Ronaldo? Piątek zarabia pewnie z 10 razy mniej. Czyli powinien strzelić(wg Twojej cudownej definicji) 10 razy tyle bramek. Ronaldo skończył rundę z iloma 14 bramkami? Czyli co Piątek powinien mieć ich 140?(tak, takie absurdy wychodzą, jak się spróbuje Twoje zabawne kryteria wprowadzić życie). Chyba już Piątek wie, kto mu powinien buty nosić.
30.01.2019 19:09
@GraueEminenz, nie. Możesz teraz jak już tu jesteś? :)
"Oczywiście nigdy nie cofniesz swoich fałszywych słów" - jak już coś piszesz, to piszesz o wspaniałości Jamesa. Boski, to uogólnienie.
"Nie no błagam. Ty coś wykazałeś ? Gdzie, kiedy ? Jedyne co zrobiłeś to podałeś średni czas asyst obu zawodników, bo to jedyna statystyka przemawiająca na korzyść Muellera." - otóż nie jedna. Możesz tam wrócić i spojrzeć an przepaść między zawodnikami.
"Tak, między nami a Gladbach jest przepaść. Skoro tego nie rozumiesz, to ci to ponownie ułatwię. Mamy kadrę o cztery razy droższą niż Gladbach" - no halo. Jakie ma znaczenie budżet? Brawo, przy mniejszym budżecie mają fajne wyniki. Gratulacje dla nich. Ale za zdobywane punkty z mniejszym budżetem nie dostaną dodatkowych punktów. Nie zdobędą mistrzostwa. I ich pozycja w tabeli wskazuje, że żadnej przepaści między nami nie ma.
Uważałeś, jak Piątek grał w Genui, że między nim a Messim była przepaść na jego korzyść? Bo zarabiał X razy mniej, a bramek miał porównywalną liczbę? Co raz zabawniejszy jesteś z tymi swoimi udziwnieniami.
30.01.2019 18:19
@seco555 , chłopaki dzień w dzień prowadzą "popartą argumentami i kontrargumentami" sic! dyskusję o Jamesie. Tylko, że argumentem jest zły Kovac przez swoje ego uwziął się na biednego, pracowitego i genialnego Jamesa. Bez poparcia dowodami. Dzień w dzień. Twoją tezą było, że to dotyczy Tomasza. Te codzienne ochy i achy, i udowadnianie na siłę jaki to on boski. No to pytam jeszcze raz. Jeden przykład.
@GraueEminenz , z Tobą już nie ma sensu gadać. Pod ostatnią rozmową jasno wykazałem, tę "przepaść" dzielącą obu panów. Jest ona podobna do tej między Bayernem a Moenchengladbach. Czyli tylko w twojej głowie. Niestety z tamtej rozmowy wygodnie się zmyłeś. Tak działają Jamesowcy tutaj. Rzucą tekstem. Jak się okaże, że nie przejdzie, to rakiem się wycofują, z rozmowy, lub znikają. Po to by kolejnego dnia, znowu pisać to samo.
@kamdi, teraz to ma sens:). Pozdrawiam.
03.10.2019 14:55
Miłe słowa Pepa o Bayernie - jak zwykle.
A o co chodzi z tym? - "Przy okazji warto nadmienić, iż mistrzowie Niemiec nie przegrali już 10 ostatnich spotkań w LM z rzędu". Przecież porażka z Liverpoolem była ledwie dwa mecze temu(Crvena i Tottenham).
03.10.2019 13:09
@piczek666, czekasz na argumenty? To jakaś prowokacja? A gdzie Twoje argumenty? Gdyby uznano, że to nie było przypadkowe wejście, to powinno być kilka meczów zawieszenia. A niezależnie od tego, czy to był przypadek czy celowe zagranie, powinna być czerwona kartka. Mueller jak w tamtym roku wyjechał z "karata" komuś (nie pamiętam komu), to dostał czerwoną z miejsca. I nie ważne było, że przypadkowo. Że nie widział nadbiegającego zawodnika i tylko chciał przyjąć piłkę.
Argument jest taki, że faul to faul, brutalny faul to brutalny faul. Czy faul był perfidny i celowy, może mieć znaczenie, tylko przy ocenie długości zawieszenia, nie zaś przy przyznaniu kartki.
03.10.2019 13:03
Co wyście się tak uczepili tych 200 mln, i mówicie, że starczy na jeden duży transfer za rok? Za rok będzie inna sytuacja. Przecież te 200 mln, to był zatwierdzony przez zarząd budżet transferowy na ten sezon. Tyle. Za rok znowu coś sobie założą, zależnie od tego kogo będą chcieli pozyskać.
To tak jakbyście szli na zakupy, i stwierdzili, że chcecie wydać pięć stówek, na spodnie i buty. Nie oznacza, to że macie 500zł na koncie. i jak kupicie rzeczy za 300, to nie stoi nic na przeszkodzie, żeby za miesiąc, wydać jeszcze 600zł, jeśli uznacie za stosowne. Te 200 mln, to nie są wszystkie pieniądze jakie Bayern posiada...
30.08.2019 16:16
@hoven, tak wiemy już, że Comanów, Kimmichów i całą resztę amatorów, trzeba wyrzucić natychmiast. Na prawdę nie musisz spamować tym cały czas...
26.08.2019 17:48
Zła wiadomość ale też może i dobra. Bo wg mnie to znaczy, że nie rezygnują z Sane(a to z kolei wg mnie materiał na złotą piłkę). Perisic jest tanim rozwiązaniem dodającym głębi składu zamiast Sanego, ale na chwilę. Bo nie sądzę, żeby za rok wykupili 31-letniego Perisica za 30 mln. Doda głębi do składu na rok, dopóki Sane się nie wyleczy i odejdzie. Nie wyklucza też pewnie transferu Ziyecha/Wernera/Bergwijna, bo drugi zawodnik obok Sane i tak miał przyjść. Byle tylko Kovac nie forsował go do pierwszego składu, kosztem innych, lepszych skrzydłowych, których mamy, skoro to jego życzenie transferowe.
Ciekawe co z tego będzie.
09.08.2019 15:44
Gość ma dalej dopiero 21 lat. Miał spore problemy, nawet w słabszym angielskim zespole, ale młodzi miewają wahania, tym bardziej kiedy w głowie nic dobrego się nie dzieje:). Ostatnio wygląda coraz ciekawiej, może w końcu odpali. Technika i drybling na świetnym poziomie.
03.08.2019 17:05
@AdiFantasti, czyli sugerujesz, że powinni powtarzać bez komentarza od czerwca? A może powinni zmienić plany, nie przeprowadzać ciężkich do zrealizowania transferów, tylko kupić Bergwijna i paru innych, którzy bez gadania tu przybiegną i skończyć szybciutko, żeby kibice się nie martwili? Wtedy kibice będą narzekać, że nie o takie wzmocnienia walczyli (czy tam nic nie robili).
Narzekanie będzie zawsze, taka natura większości ludzi. Dla mnie grunt, żeby zrealizowali swój plan w okienku, skoro nie udało się do tej pory. A w sezonie zobaczymy jak nabytki się przyjmą.
03.08.2019 13:28
@Sopariev, bo tak działa teraz ten biznes. Działacze są nieustannie nagabywani przez dziennikarzy. W przypadku zaawansowanych rozmów, jak teraz, odmawiają komentarza, ale wyobrażasz sobie żeby od czerwca, powtarzali "bez komentarza"? Muszą coś rzucać dziennikarzom.
03.08.2019 13:06
@Moe, "koleś wrzucił go do dyskusji" - czyżby? Wiesz ty chociaż co piszesz?
Cytat z ciebie z dnia dzisiejszego: "Niby dlaczego mamy nie mieć dwóch skrzydłowych na top poziomie? To nie jest kwestia pieniędzy a głównie skautingu i bycia o krok przed innymi. BVB z Sancho i Dembele. Liverpool z Mane i Slahem, idealnie pokazują, że nie trzeba szastać kasą."
A w twardych liczbach pomijasz asysty i ilość minut na boisku drogi panie. Jak coś rzucasz, to wrzucaj całościowo, a nie tak żeby pasowało do teorii. I zgadzam się, Gnabry musi pograć więcej i w lidze i w lidze mistrzów, żeby się zweryfikował wystarczająco. Tylko, że już teraz wygląda obiecująco, a nie na przeciętniaka.
02.08.2019 18:27
@Moe, kłamią? Nie sądzę. I nie pokazują, że gole Mane, to mniej niż gole Gnabryego. Pokazują za to, że Gnaby oprócz strzelania, jest też dobrym asystentem i pokazują, że niestety Gnabry grał sporo mniej niż Mane.
"To tylko pokazuje, że statystyki kłamią i odpowiednim doborem danych jesteśmy w stanie udowodnić prawie każdą tezę. Tobie np. wyszło, że Gnabry jest lepszy od Mane." - raczej, że jest wydajniejszy, jeśli chodzi o użyteczność bramkową (gole i asysty) na minutę. Lepszy będzie jak uzyska lepsze liczny w porównywalnym wymiarze czasowym. Dlatego możesz uważać go za przeciętniaka i wyolbrzymiając nazywać jego osiągnięcia mułem i wodorostami, czy jak to tam było, ale tak na prawdę należy mu życzyć zdrowia i czekać co pokaże dalej.
02.08.2019 17:12
@Moe, liczbowo słaby?:) To proszę bardzo.
Za transfermarkt.pl:
Mane 4.309 minut rozegranych, udział przy 31 bramkach - średnio co 139 minut.
Gnabry 2.541minut rozegranych, udział przy 22 bramkach - rednio co 115,5 minty.
Ponadto Mane jest w zasadzie dokładnie tym co Coman. Gościem z mega odejściem, robiącym dużo szumu, ale nie dysponującym mega wykończeniem, czy genialnym podaniem. Mimo to może robić robotę. Nie mówiąc o tym, że Coman im więcej gra, tym poprawia się w tych elementach(w wykończeniu widocznie, w ostatnim podaniu trochę mniej).
02.08.2019 16:26
@Moe, dlaczego słabo to wygląda? Wg mnie wcale nie wygląda słabo, a raczej obiecująco. Ja czekam aż obaj dadzą radę zagrać więcej minut, wtedy będzie wiadomo więcej. Bardziej niż ich rzekomo kiepska, czy też przeciętna jakość martwi mnie ich zdrowie.
02.08.2019 15:40
@Moe, jak Shaquiri wykręci takie statystyki, grając tyle co oni, to się zgodzę. Tylko trochę mu brakuje, a nazwanie tego poziomem mułu i wodorostów jest co najmniej nieporozumieniem.
02.08.2019 14:59
Zresztą zobaczymy jak to wyjdzie w trakcie sezonu. Niech chłopaki rywalizują, może wyjść im na dobre :).
02.08.2019 14:53
@TomiiiFCB, przesada z 3/4 sezonu. Poza tym Gnabry też sporo opuścił, lub był wpuszczany na ogony(zwłaszcza w pierwszej części sezonu). Całościowo ma tylko ok. 400 minut więcej w BL na przestrzeni całego sezonu.
02.08.2019 14:45
@TomiiiFCB, ja bym się chyba jednak nie zgodził z takim stwierdzeniem. Owszem po Comanie widać, że jak więcej gra, to zaczyna mu iść coraz lepiej, ale to Gnabry w swoim pierwszym sezonie, wykręcił lepsze statystyki niż Coman chyba kiedykolwiek. Wg mnie właśnie Coman powinien być pierwszym do rotacji, w przypadku przyjścia Sane.
02.08.2019 14:24
Nie, nie ma jeszcze 43 godziny(cokolwiek to znaczy), ale użyłeś słowa łgarz. Sam je cytujesz. Które stanie się, hmm prawomocne, powiedzmy, za 43 godziny wg ciebie. Problem w tym ,że za te 43 godziny dalej tym łgarzem nie będzie.
"Ponieważ mało chyba już kto pamięta - ale Uli jasno powiedział wtedy jak będzie wyglądała kadra na mecz z BVB - a na razie nie kupił nikogo od tamtego momentu. ..." - nie, powiedział jak chcą, żeby wyglądała, jaki jest ich cel w planowaniu kadry. Nie padła żadna obietnica. Czytaj ze zrozumieniem chłopie, chyba, że przerasta to twoje możliwości.
Jak napiszę, że za miesiąc chcę sobie kupić nowe Porshe, ale jednak nie uzbieram do tego czasu pieniędzy, to nazwiesz mnie kłamcom? Nie kłamałem. Chciałem sobie kupić. Po prostu pewne okoliczności nie pozwoliły mi zrealizować tego celu.
Ale dość tłumaczenia rzeczy tak prostych, że dziecko by zrozumiało, gdyby chciało. Poddaję się.
Rzucaj te swoje teorie i epitety na kogo chcesz.
02.08.2019 01:49
@JazGod, i nikomu nic nie obiecał. Łał, jak rozmawiać ze ścianą. Spore problemy w rozumieniu rzeczywistości dostrzegam.
I nie, nie użyłeś słowa kłamca, tylko "łgarz". A ja napisałem, że nazwałeś go kłamcą a nie, że użyłeś słowa kłamca. Nie wziąłem tego w cudzysłów. Więc jak ze znaczeniem słów też masz problem ,to wyguglaj sobie synonimy słowa łgarz.
02.08.2019 01:23
@JazGod, no wg jego słów mieliśmy taki cel. Wygląda na to, że się nie udało. Zdarza się. Jak już pisałem, to nie zależy tylko od niego. Tylko powiedz mi, obiecał Ci coś, że nazywasz go kłamcą? Ze słów, które przytaczałeś nie wynika, żeby Tobie albo komuś innemu coś obiecał...
Zatrważające jest co się tu odwala.
"- dlatego nie rób jazd po innych użytkownikach" - dlatego nie rób jazd po zarządzie. Zwłaszcza na podstawie tego co sobie ubzdurasz/nadinterpretujesz (zresztą - jak pisałem - to się nie tyczy tylko i wyłącznie Ciebie).
02.08.2019 00:18
@JazGod, o tytuł łgarza roku to może z powodzeniem między sobą walczyć kilka osób z tej stronki.
A szukającym dziury w całym i wiecznie najeżdżającym na zarząd o wszystko, może też przypomnę słowa Hoenessa. Za artykułem z tej strony, który ukazał się 08.07.2019 o 12:03:09:
− Naszym celem jest posiadać dobry zespół na 3 sierpnia, kiedy to zagramy w Superpucharze Niemiec, a nie na początku, czy też w środku lipca − skomentował prezydent "Gwiazdy Południa" - właśnie, tylko gdzie tu obietnica, żeby można nazwać go kłamcą? Mówił tam o tym czego chcą. Nie co obiecuje. Chyba wszyscy zdają sobie jednak sprawę, że Bayern nie jest jedynym podmiotem na rynku transferowym i mówi: biorę Ciebie, dziś, i nikt już nie ma nic do gadania. Przeciwnie, jest to wielki zbiorowisko interesów różnych stron z którymi trzeba się liczyć i dojść do porozumienia.
Cóż na 3 sierpnia, się chyba nie uda. Grunt, żeby były jeszcze transfery (tutaj padły akurat jasne deklaracje, które można traktować jako obietnice). A o zgranie zawodników nie ma co się martwić. Robben przyszedł późno i nie było problemów ze zgraniem. Zresztą z tego co mi wiadomo, to we wrześniu żadnego finału nie gramy. Zdążą się chłopaki zgrać tak, czy inaczej.
Coraz ciężej się czyta tutaj komentarze. Straszne jest jak bardzo trzeba być negatywnie nastawionym, do drużyny, której się rzekomo kibicuje, żeby wszystko podważać, wszystko traktować, jako niemal osobiste afronty(oszukał mnie, nas), każde zdarzenie, jakich pełno w świecie piłki, traktować jako kompromitację, czy ośmieszenie.
Na prawdę, żenujące.
01.08.2019 22:58
Jeśli trwają negocjacje z City, to w sumie nie dziwne, że chcą ciszy i dementują porozumienie. Tak czy inaczej trzeba czekać na oficjalkę.
01.08.2019 20:02
Spodziewane od dłuższego czasu. Niech dają oficjalkę zanim szejki się rozmyślą :).
A swoją drogą, niektórzy tu na prawdę przechodzą samych siebie. Nie zrobią transferu - kompromitacja. Zrobią - też kompromitacja. Niesamowite.
01.08.2019 19:51
W zasadzie nic to nie mówi. Przecież mógł mu powiedzieć, że nie przejdzie do nas. W zasadzie bardziej mówi to, że transfer jest w zaawansowanej fazie rozmów, i potrzebuje ciszy. Dlatego też Kovac został uciszony. I nie rozumiem tekstów o ubogim krewnym.
"Moga nas zwyczajnie osmieszyc odrzucajac kazda oferte jak ubogiego krewnego." - a od kiedy to odrzucenie oferty jest ośmieszaniem? To Bayern już tyle razy ośmieszał inne kluby, że szok(Ribery, Mueller, Alaba). A może to po prostu część tego biznesu i jak ktoś nie musi i nie chce sprzedawać, to nie sprzedaje. Gdzie tu ośmieszanie?
Strasznie wszyscy przedstawiają sytuację klubu, wyolbrzymiając każdą pierdołę.
01.08.2019 17:43
@Moe, Też mi się nie bardzo chce z Tobą pisać. bo wpisujesz się w bzdurny trend sekcji komentarzy na tej stronie.
Ale jak pytasz to proszę bardzo. Tak, o dokładnie tego Uliego mi chodzi. I sądzę, że ani jeden ani drugi nie jest zwolennikiem szastania kasą. Całe szczęście. Sądzę też, że i jeden i drugi, są w stanie zgodzić się na spore wydatki(nawet), jeśli uznają, że jest taka potrzeba i zawodnik, którego chcą jest tego warty. Czego mamy przykład dziś, i za rok pewnie będzie podobnie z Havertzem. Nie będą to jednak standardowe transfery naszego klubu, a raczej wyjątki.
31.07.2019 15:34
@Moe, może dodaj jeszcze dwa razy ha? Będzie bardziej treściwie.
A może Ciebie wybudzono z hibernacji? Masz jakieś konkretne, twarde i wiarygodne źródło na swoje teorie, które z taką pewnością wygłaszasz? Wygląda na to, że jesteś haha trollem, wiedzącym wszystko i lepiej od wszystkich.
31.07.2019 13:27
@Sopariev "ale zdajesz sobie sprawę, że KHR przy pracy może przeszkadzać Hoeness? Mają dwie różne polityki, może gdyby nie Uli to Kalle sprowadzadziłby nam kogoś fajnego, a tak mamy Rudych, Rodech, Goretzke itp." - A Ty zdajesz sobie sprawę, że to KHR może utrudniać pracę Hoenessowi? Gdyby nie on może mielibyśmy więcej fajnych piłkarzy, Guardiolę dalej na ławce itd.
"Sane chociaż o LM powalczy." - zakładając, że zostanie w City, to może powalczy, może nie. Na razie w swojej historii City nie ma tego tytułu w ogóle.
" James był do wzięcia za 40mln, a to nie jest aż tak duża kwota" - pewnie, to nie jest duża kwota, nawet mieliśmy go sprzedać z zyskiem. Tyle, że nawet tych 40 milionów nikt za niego nie dał. I dalej zostaje w klubie, w którym trener prawdopodobnie nie bardzo go chce.
Mam wrażenie, że niektórzy są uprzedzeni do niektórych osób ze struktur klubu i każde nawet szczątkowe, czy nie prawdziwe informacje/plotki, interpretuje sobie żeby móc ponarzekać na swoich "ulubieńców". Nie wspominając o tym, że cały zarząd jest wyzywany od amatorów, klub jawi się na skraju upadku - a wszystko na podstawie tego, że guzik wiedzą co się dzieje na prawdę w klubie, ale ochoczo sobie dopowiadają, bo przecież ponarzekać trzeba. Inaczej dzień był stracony.
31.07.2019 12:48
Nie do końca się zgodzę. Niech da Lewego na miejsce Havertza do Leverkusen i zobaczymy jak ich poprowadzi do sukcesu.
30.07.2019 11:19
@JazGod, "Chyba zapomniałeś ze działacze go poinformowali
ze nawet ja będzie w mega formie to będzie tylko rezerwowym Lukasa" - a skąd to wiesz? Nico i nie tylko Nico, twiedzi, że Hummels go pytał czy będzie miał pierwszy skład. A Kovac odpowiedział, że nie może mu tego obiecać. Nie ma słowa o tym, że nie ważne w jakiej będzie formie, to będzie rezerwowym.
I daj jakiś cytat, jak ktoś twierdził, że Vidal nie ma "jaj". Wątpię, że znajdziesz, tylko ciemnotę wciskasz. Pod adresem Vidala padały inne zarzuty.
29.07.2019 16:38
@RedMistrzuPL . Lucas + Pavard + Arp = 80 + 35 +0. Daje to 115 - 30? za Hummelsa. Daje to 85. Zakładając, że przyjdzie Sane i Roca, czyli 100 i 40 (o ile nie uda się tych cen jeszcze zbić) wychodzi nam 225. Za rok Havertz za 100, daje 325 przez dwa lata, a nie po 300 na rok. Jest to w naszym zasięgu. Właśnie dlatego, że zarząd jest jaki jest.
29.07.2019 13:57
@RedMistrzuPL, widzisz, właśnie nie muszą nam szejki nic dawać. Wystarczy to co sami mamy, dzięki świetnej pracy zarządu. Tak, tego zarządu, który, sądząc po Twoich przemyśleniach wylewanych tutaj, uważasz niemal za półamatorów.
29.07.2019 13:32
Swoją drogą kojarzy ktoś co się z nim stało? Wybitny nigdy nie był, ale ocierał się nawet o reprezentację, a teraz 3 liga? A ma dopiero 31 lat, nie 37.
26.07.2019 19:31
@JazGod, z cytatu wynika coś innego. Wynika, że zapytano o cenę i usłyszano cenę, której się nie spodziewano. Brzmi to bardziej jak zaporowa cena rzucona, w odpowiedzi na zapytanie, którego się nie chciało. Nie jak odpowiedź, mająca na celu "bardzo chętne" pozbycie się rzeczonego "produktu".
26.07.2019 17:45
@JazGod, co znowu za alternatywna rzeczywistość? Lukas, chciał nie chciał, nie był sprowadzany jako zamiennik lub zmiennik Alaby, tylko właśnie na śo. Od dawna była o tym mowa. To, że w razie nagłej potrzeby może z powodzeniem zagrać na lo, to tylko dodatkowy plus. I żaden Phillip Max, nie ma żadnego związku z jego transferem.
I gdzieś wyczytał, że bardzo chcieli sprzedać Alabę? W przytoczonego przez Ciebie cytatu w żadnym wypadku to nie wynika. Chcieli sprzedać Vidala, to go sprzedali. W sprawie Alaby sprawa wygląda zgoła inaczej.
26.07.2019 17:29
W najlepszych latach świetny obrońca, ostatnio robiący pełno baboli. Nie mam żalu po nim. Nicklas, jak przychodził, też nie miał być obrońcą pierwszego składu. Wywalczył sobie to. Mats wolał odejść, niż pokazać na boisku, że mu się pierwszy skład należy.
26.07.2019 11:36
@Kuffour1, generalnie zgoda, jeśli chodzi o przesłanie. Choć wkradło się kilka nieścisłości :). Ribery przyszedł z Francji po bardzo dobrym sezonie, w Turcji grał wcześniej. Elber przyszedł ze Stuttgartu. A przed przyjściem do nas, królem strzelców ligi hiszpańskiej i zdobywcą złotego buta za tamten sezon, był Makaay :).
Pozdrawiam.
26.07.2019 11:33
Tak, tak spalona ziemia doszczętnie. Klub, jak wiadomo, stoi na skraju przepaści od lat, i zagląda nam widmo spadku do 3 ligii, lub całkowitego rozwiązania klubu. Wszystkie transfery nietrafione, a Hummels i Vidal, poprowadzą natychmiast swoje zespoły do zwycięstwa w LM.
24.07.2019 16:48
Franck miał miejsce w składzie bo był wtedy jeszcze o wiele lepszym piłkarzem, niż 20-letni, dobrze zapowiadający się Sane.
25.06.2019 13:36
@Sopariev, nepotyzm? A co, brat Uliego zabrał mu miejsce?
25.06.2019 12:54
@Matus3, pewnie dlatego, że po to jest ta strona. Żeby dostarczać rozmaitych doniesień prasowych z różnych źródeł. Dla osób które nie mają czasu, ochoty lub nie znają języków żeby śledzić dziesiątki gazet. Jak chcesz kolego tylko oficjalnych komunikatów, to nie widzę problemu i polecam https://fcbayern.com.
25.06.2019 10:17
Zastanawia mnie skąd przekonanie, że piłkarz ofensywny musi być droższy od defensywnego? Płaci się za jakość nie za pozycję. Do jakości dochodzi jeszcze, oczywiście kilka zmiennych, ale pozycja? Sądzicie, że gdyby Ramos, czy Neuer mieli teraz po 25 lat (jak Neymar przechodzący do PSG), to kluby chcące ich kupić, nie musiałyby zapłacić rekordowych sum?
03.06.2019 15:20
Ależ słowo kompromitacja (i jeszcze kilka innych) zostało ostatnio wyświechtane.
30.05.2019 15:21
Dybala zdecydowanie nie. Teraz tę kasę dać na Sane. A za rok na Havertza, który jest dużo młodszy od Dybali a już wykręca sporo lepsze statystyki.
30.05.2019 14:03
A jak z nim postępowano? Miał problemy w szatni - dostał wsparcie. A, że nikt mu nie powiedział, że ma pewną posadę, nawet jak nic nie wygra - nic w tym dziwnego... Czego Breitner oczekiwał? Zresztą już kiedyś o coś Breitner też miał pretensje do klubu. Trochę się na starość zmienia niektórym.
28.05.2019 21:07
Myślę, że nie ma wątpliwości, że zarząd chcę tego transferu. Jeśli Man City nie postawi zaporowych warunków to trafi on do nas. Chyba najlepszy możliwy transfer. Oby się udało.
27.05.2019 17:48
Już 2-1:)
Edytowano : 2019-05-22 19:51:40
No i 3. Fatalne błędy w obronie nam się przytrafiają.
22.05.2019 19:47
@Alfik91, jeśli wierzyć informacjom zawartym podanym powyżej, to oferta BMW nie jest korzystniejsza(jedynie wyższa całościowo ze względu na długość kontraktu i wykupienie akcji). 800 milionów na 10 lat daje 80 mln rocznie. U Audi wychodzi 720mln na 7 lat, czyli ponad 100mln rocznie. Dodatkowo BMW 200 mln miałyby kosztować same udziały Bayernu, więc z oferty sponsorskiej by zostało 600 baniek na 10 lat czyli 60 baniek rocznie. Sporo mnie mniej niż Audi.
20.05.2019 12:18
Dla mnie to wyglądało na próbę uzyskania jednak podpisu pod nowym kontraktem. Teraz, gdy wiedzą, że to nie nastąpi, strategia rzekomej sprzedaży za wszelką cenę nie jest już tak atrakcyjna. Teraz lepiej wygląda strategia dajcie nam teraz pieniądze, jakich chcemy, bo jak nie to go nie sprzedamy i poczekacie kolejny rok. Rzucimy więc niedorzeczną cenę 60 mln, potargujemy się, dacie 40 mln i będzie dobrze.
09.05.2019 13:34
@hoven,
'Wy macie taki problem ze najpierw piszecie ze ktos cos napisal (choc nie napisal)... ja nawet o kroosie nie wspomnialem..." - ale @predator wspomniał. Przecież nigdzie nie napisałem, że piszę tylko do Ciebie.
A co do tego, że Tomasz nie był kluczowym zawodnikiem, bo rozgrywał Kroos? Przestań, błagam. Tomasz nie rozgrywał, bo to nie jego pozycja. Nie znaczy, to że nie był kluczowym zawodnikiem, kiedy miał udział przy prawie jednej bramce na mecz. Trudno też pisać, że kluczowym zawodnikiem był Kroos, który nie grał w kluczowym momencie sezonu ze względu na kontuzję, i właśnie wtedy wystrzeliliśmy z formą. Owszem Kroos był ważną postacią w koncepcji Juppa, ale kluczowa dla potrójnej korony okazała się jego nieobecność.
02.05.2019 15:20
@tapczan, dziwne tezy o Thomasie są tutaj non stop. Nawet odnośnie ostatniego sezonu Juppa, gdzie to wg wielu James był ważnym piłkarzem i "grał jak z nut", a Thomas był bez formy... A to Thomas miał więcej rozegranych minut i lepsze statystyki od Jamesa.
A już mówienie, że w sezonie z potrójną koroną, Thomas nie był ważnym piłkarzem i porównywaniem go do Kroosa z innej pozycji, jest co najmniej dziwne.
Edytowano : 2019-05-02 14:14:30
A co do statystyk z sezonu 12/13, to Thomas zagrał w 47 meczach i wziął udział przy strzeleniu 40 bramek (bramki i asysty). Ot, taki rezerwowy w cieniu Kroosa.
02.05.2019 14:11
@GraueEminenz, fajnie, że chętnie pomagasz. I pomogłeś.
"Zachowanie obrońcy werderu nie było ani brutalne, ani ryzykowne, ani nieodpowiedzialne.
Następnie masz dokładne wyszczególnienie sytuacji po których faul zostaje uznany, sytuacja w której ktoś kogoś popycha "schubsen" nawet nie zostaje wymieniona. Zamiast tego jest naskakiwanie, uderzenie, kopnięcie, zderzenie, podstawianie nogi."- sytuacja przed podstawieniem nogi idealnie wpisuje się naszą sytuację. I skoro widzisz, że obrońca biegnie za piłką a nie w Comana, to chyba masz jakiś grubszy problem.
"Fajnie, ale ja nie patrzę na faule na nim, bo to ma się nijak do dyskusji, tylko na jego nurkowanie, a fakt jest taki że dwa razy w tym meczu zanurkował" - widzę, że nie patrzysz. Pytanie tylko dlaczego? Gdzie ten obiektywizm? To, że wcześniej w meczu był faulowany, nie dowodzi tego, że w tej sytuacji był. I jeżeli wcześniej w meczu zanurkował, nie dowodzi, że zanurkował też w tej sytuacji.
Fajnie, że opinia publiczna w Niemczech pisze przeciw Bayernowi. Nic nowego. Jak sędziowie się mylą przeciw Bayernowi, to opinia publiczna się tak nie podpala. Żadna niespodzianka. A jakbyś poczytał fora, a na youtube zszedł dalej niż dwa pierwsze komentarze, to zauważyłbyś sporo głosów, że faul był zasadny. Ja widziałem takich bardzo dużo.
Edytowano : 2019-04-27 01:04:19
A jeszcze odnośnie Twojego pomagania. To owszem pomogłeś, jak już napisałem, ale nie pomogłeś w kwestii tego, że zdarzenie ma mieć wpływ na grę, jak twierdziłeś. Miałeś znaleźć w przepisach taki fragment. Przytoczyłeś taki fragment i nie ma tam nawet słowa o tym. Karny jest przyznany za pewne zdarzenia. A czy zawodnik strzela właśnie gola, czy leży przy linii pola karnego i się opala nie ma żadnego znaczenia.
27.04.2019 00:55
@GraueEminenz, jak już jako kibic Bayernu, bohatersko wyciągasz akcję z przed pięciu lat, gdzie otrzymaliśmy korzyść, to zdobądź się na ten swój legendarny obiektywizm w końcu i prześledź wszystkie mecze Bayernu od tamtej pory, a gwarantuje Ci, że więcej razy decyzje sędziowskie były przeciw nam.
Co do absurdalnej argumentacji sędziego, to cóż. To, że sędziowie się mylą, się zdarza. Nie oznacza to jeszcze, że karny był nieprawidłowy. Bo widzisz, jak się patrzy na powtórkę to się widzi, obrońcę który przegrał pozycję. I obrońca ten nawet nie próbuje biec za piłką, żeby swój błąd naprawić. Nie, on biegnie na Comana, i to nie ciało w ciało, lecz atakuje go rękami.
A absurdy, że Coman biegł za wolno? Pokaż mi proszę, zmierzoną prędkość. Oblicz jego pęd. Pokaż mi też zmierzoną siłę odepchnięcia Comana przez obrońcę.
Ewentualnie wtedy pisz absurdy w stylu "Po drugie nie było to pchnięcie/gra ciałem na tyle silna żeby Comana wybić z biegu, bo ten nawet przez tak krótki dystans się nie mógł na tyle rozpędzić.".
A Argumentacja DFB też ciekawa. Stwierdzają(upraszczając), że w sytuacji był plus i minus, po czym stwierdzają, że daje to minus.
Jak dla mnie skoro jest przesłanka za karnym, to nie można nazwać go nieprawidłowym. Co najwyżej dyskusyjnym.
Trzeci Twój argument, rzekomy wpływ na grę. Pokaż mi zapis w przepisach mówiący o tym. Bo raczej go nie ma. A karne gwizdane mimo, że zdarzenie (czy to faul czy ręka), nie miały wpływu na grę, są jak najbardziej normalne.
A czwarty argument? Znowu absurd. Policz zatem, ile razy w tym meczu Coman był faulowany, a z pewnością zauważysz, że też nie byłby to pierwszy raz. I dla zasady możesz podać linki do tych momentów, bo nie kojarzę w tej chwili (nie żeby miało to wielkie znaczenie).
26.04.2019 21:03
@hoven, nie zamierzam szczekać, ani płakać. Wygra Kovac dublet, to pewnie zostanie i zobaczymy co będzie w przyszłym sezonie. Będzie trochę świeżej krwi, więc nie przeczę, gra może wyglądać sporo lepiej.
"ten - niezaleznie jak sie skonczyl zaliczyl na 4 (ani plus ani minus)" - otóż nie bardzo. Jak Kovac przegra dublet, co nie jest niemożliwe, to będzie to, kolokwialnie mówiąc, pała, a nie 4.
25.04.2019 19:15
@hoven, co Ty masz, chłopaku, z tym oraniem i rolnikami? Tak, wyobraź sobie, że gdyby drużyna chciała grać, a nie odpuściła środka pola, to akcje byłyby wcześniej.
25.04.2019 18:59
Aha, Thiago i James są za słabi żeby rywalizować z potężnym 33-letnim Millnerem i Hendersonem ( byłym graczem przeciętnego Sunderlandu i Coventry City).
@Sopariev "A to nie Kovac sam przyznał po meczu, że na Liverpool zdecydował, by nie grać środkiem tylko rozrzucać piłkę na boki? ;)" - mówił, ale niektórym "nie wmówicie, że białe jest białe, a czarne jest czarne". Nie zrobią tego ani piłkarze, ani sam Kovac.
Edytowano : 2019-04-25 18:57:52
@Janson , zdradzę Ci sekret panie "Naczelny Rolnik". Taka taktyka nie była dobra na rewanż, bo nie dawała nam awansu. I owszem indywidualne błędy się przydarzyły, tak jak i wcześniej za Juppa. Tam jednak potrzeba było cyrków sędziowskich, żeby nas wyrzucić, bo graliśmy w piłkę. Dobrze graliśmy i awansowalibyśmy mimo naszych błędów, gdy by nie błąd człowieka z zewnątrze (sędziego). W meczu z Liverpoolem nic nie graliśmy...
25.04.2019 18:53
Tak, Kovac wyprowadził Bayern z wielkiego kryzysu, bo ten ma za słabą kadrę, żeby wygrać z Fortuną u siebie.
25.04.2019 18:03
@hoven, jeśli uważasz, że wkleiłeś czystą listę transferową z transfermakt, to powinieneś odstawić to co bierzesz, bo zabiera Ci świadomość.
25.04.2019 17:56
@hoven, zrobiłeś jakąś wydumaną listę i wszyscy mają ją traktować jak regułkę z podręcznika? Zdaje się, że pisałeś coś o byciu poważnym. Już nie mówiąc o tym, że chcesz być poważnie traktowany, że meczu z Liverpoolem nie przegrał Kovac, genialną taktyką oddania środka pola, tylko piłkarze (i na siłe próbujesz wcisnąć ludziom, że nie nadają się do niczego).
A jak sądzisz, że nikt na tej stronie nie zwalniał trenerów, to chyba nie czytałeś tej stronki i pomyliło Ci się z jakąś inną.
25.04.2019 17:48
Ja też i zobaczyłem pustkę w środku pola. Osamotnieni zawodnicy z piłką grający do boku, bo w środku nie było do kogo.
Edytowano : 2019-04-25 15:32:21
Zresztą Kovac chyba też oglądał. Co prawda siedział zmulony na ławce, ale oczy miał raczej otwarte...
25.04.2019 15:30
@hoven,
"Zabraklo jaj na boisku i tyle, srodek pola nie oddalismy przez taktyke tylko nieudolnosc zawodnikow..." - a masz coś na poparcie tych słów oprócz własnego ubzdurania, że skład nadaje się do niczego? Bo sam Kovac twierdzi inaczej...
@Mathias, Sane pewnie, bardzo chętnie, ale żadnego Kroosa ponownie w Monachium.
25.04.2019 15:24
@Szymson, To, że Bayern raczej nie chciałby mieć tak drogiego rezerwowego to raz. Dwa, że jak ma być rezerwowym, to pewnie James woli siedzieć na trybunach w Realu ( w ciepłej Hiszpanii ), niż w Bayernie.
25.04.2019 13:26
Teraz oby poszedł w ślady Lattka a nie Rehhagela, i po finale miał na koncie dwa zwycięstwa. Tak czy inaczej gratulacje. Dwa poprzednie finały zrobił nie z Bayernem(z którym to przecież żaden wyczyn, jak powszechnie w pewnych kręgach wiadomo).
25.04.2019 13:20
Mnie też nie przekonał w 100%. Z drugiej strony za taką cenę lepszego piłkarza nie dostaniemy. Wykupić i ewentualnie za rok, jak nie przekona w dalszym ciągu do siebie zarządu w pełni, sprzedać z zyskiem i kupić Havertza.
17.04.2019 13:10
No i fajnie. Problemem Kovaca jest rozmiar klubu. Co jest smutne. bo i Bayern i być może Kovaca stać było na zajście daleko w LM. Tymczasem Kovac się przestraszył i oddał rewanżowy mecz z Liverpoolem taktycznym walkowerem.
07.04.2019 13:05
Po raz kolejny nie podobają mi się jego wypowiedzi. Przez głowę mu nie powinna przejść myśl o przegraniu ligi. Może i jest pracowity, może i jest nieustępliwy jak na bałkańską krew przystało, ale to za mało by prowadzić Bayern. Nie wystarczy wojownik. Potrzebny jest zwycięzca. Jego wypowiedzi, jego "taktyka" na rewanż z Liverpoolem, pokazują, że on nim nie jest. Szkoda tylko, że sensownych alternatyw za bardzo nie ma.
03.04.2019 17:45
Zapomnieli dodać, że Ribery obserwując całą sytuację, nałożył obu na talerz złoty stek, celem pogodzenia chłopaków. Wszystko skończyło się dobrze :)
01.04.2019 17:04
A dziś w reprezentacjach u-19, bramka Arpa. Oraz asysta Zirkzee w 92 minucie na wagę zwycięstwa. Warto dodać, że Zirkzee wszedł ledwie 9 minut wcześniej na boisko.
20.03.2019 21:39
@AdiFantasti, zgadza się. Ribery od początku grał u nas na lewej stronie. Zresztą w Marsylii z tego co pamiętam też. To Robben zaczynał swoją karierę na lewej stronie, gdzie grał też w Chelsea i w pierwszym sezonie w Realu, a skończył jak wiadomo na prawej.
20.03.2019 17:45
Jeśli to prawda, to oczywiście spora kwota. Ale jakościowo wydaje się to strzałem w 10. Oby to była prawda, i oby osiągnął w naszym klubie co najmniej tyle co Franek.
19.03.2019 19:28
@dzordan, dzięki za info. Dobrze, że nic poważnego.
17.03.2019 17:47
Ktoś coś wie, co z Gnabrym i Martinezem, że nawet na ławce ich nie ma? Mam nadzieje, że nie żadne kontuzje znowu.
17.03.2019 17:20
Tak, tak ,James grał jak z nut za innego trenera. Złota piłka tylko czekała. A Tomek to drewniak. Od pięciu sezonów nic nie gra. Tylko dziwnym trafem James miał w tamtym sezonie udział przy 22 bramkach w 39 meczach. A drewniany Tomcio przy 33 bramkach w 44 meczach. Dziwne te nuty ma James i z dziwnego drewna jest Tomek zrobiony.
17.03.2019 17:18
@Kuffour1, Kroos w wieku 20 czy 21 lat wrócił z wypożyczenia z Leverkusen. Zawodnikiem Bayernu był już jednak sporo wcześniej.
12.03.2019 12:16
@FanGraczyBayern, tyle dobrego. Wystarczy już kontuzji :).
11.03.2019 22:06
Podobno Lewandowski nie brał dzisiaj udziału w treningu. Mam nadzieje, że to nie żaden uraz...
11.03.2019 21:41
A to Neuer jest pośmiewiskiem? Ciekawa teoria. Gdzie to wyczytałeś? Czy to prywatna opinia?
11.03.2019 17:37
W końcu wczoraj z przyjemnością się patrzyło na grę Bayernu. Gra w defensywie wygląda na ogarniętą. Pisałem po meczu z Liverpoolem, że to trzeba to samo zrobić z atakiem. Wtedy napisałem, że nie ma na to widoków, ale pojawiły się zadziwiająco szybko. Zanim popadniemy w hurraoptymizm, to poczekajmy na mecz z Liverpoolem, ale w końcu wyglądamy jak drużyna, a nie jak banda grająca ze sobą z przypadku i to za karę. Na prawdę jestem optymistą przed rewanżem w LM, choć wiadomo, stać się może wszystko.
10.03.2019 13:49
@mike84 , stary, Davies ma 18 lat a Ty go skreślasz? Dziwne. A odnośnie Odegaarda, to transfer do Madrytu był błędem. Tylko, że to nie jest stracony talent. Stracił dwa lata, ale dalej ma dopiero 20 lat i teraz wyrasta na gwiazdę ligi holenderskiej. Jego kariera mimo wtopy na starcie może być jeszcze ciekawa.
10.03.2019 13:41
Chłopak ma w tym sezonie udział przy bramce co 60 minut z małym haczkiem. W maju będzie miał dopiero 18-te urodziny, ale sądzę, że można go już na głębszą wodę rzucać.
08.03.2019 15:02
@Skobry, prawda, wyolbrzymiasz. Nie widziałem, żeby ktoś napisał, że każda bramka Realu była podarowana przez sędziego. Że Real to klub z okręgówki i każdy wygrany mecz był podarowany przez sędziów. Nie. Real to międzynarodowa firma. Jeden z najlepszych klubów na świecie. I może wygrać z każdym. Sęk w tym, że w ostatnich latach nie powinien. Przy w miarę wyrównanym poziomie każdy szczegół ma znaczenie. Jest drabinka i Real nie potrzebuje być w każdym meczu przepychany. Wystarczy taki mecz, w którym brakowało im mocy, żeby wygrać na boisku. Pyk, pomoc i nie odpadacie i gracie dalej. W dodatku zespół, który zdecydowanie wam zagrażał już nie gra. Nie przez to, że był słabszy.
Gdyby Bayern miał taką pomoc w kluczowych momentach, to możliwe że od 2013 roku, wygrywałby LM co rok. I choć nie ma sensu brnąć w takie gdybanie, to cieszę się, że Real wczoraj przegrał. Nie zasłużyli na swoje ostatnie sukcesy.
I cieszy mnie to, że przegrali na boisku. Nie potrzeba było "sprawiedliwości dziejowej", i jakiegoś wałka z sędziami, żeby ich wyeliminować. I dobrze.
06.03.2019 11:15
Zirkzee fenomenalne statystyki, a jeszcze 18 lat nawet nie ma. To powinien być następca Lewego. Tylko ogrywać go na wyższym poziomie. Jeśli nie jako zmiennik na już, to wypożyczyć go gdzieś.
04.03.2019 15:02
@Piter1985, to co inni zawodnicy sobie pomyślą to raz. Dwa że chcą za niego otrzymać kasę. Więc sądzę, że mimo straszenia nie dowalą zaporowej ceny, bo nie dostaną nic i jeszcze będą w plecy. No bo załóżmy, że spełnią groźby. Piłkarza stracą (będzie na trybunach), kasy nie zobaczą i jeszcze będą musieli mu kontrakt płacić przez ten rok. Sytuacja zła i dla nich i dla piłkarza. Nie sądzę, żeby zdecydowali się na taki scenariusz.
01.03.2019 20:34
@tapczan, warto dodać jeszcze, że to "drewno" zagrało sporo meczów na skrzydle czyli kompletnie nie swojej pozycji. Bo fakt, techniki i dryblingu Messiego to on nie ma. Mimo to statystyki ma więcej niż dobre. A i tak będzie wiecznie zwalniany, i wytykane mu będzie, że gra bo jest maskotką klubu.
01.03.2019 15:50
Ależ ciężko się ogląda Bayern w tym sezonie. Kompletnie nie ma pomysłu na atak. Oby się skończyło to mimo wszystko trofeami.
23.02.2019 18:49
@Umberto, typowa murarka, to jest oddanie piłki przeciwnikowi i murowanie własnej bramki. Już z samej nazwy wynika. Bezpieczne rozgrywanie od tyłu, to coś innego. Nie twierdzę, że podoba mi się taka gra Bayernu, ale na tym etapie, było to bardzo dobre posunięcie. Temu genialnemu Liverpoolowi, który miał nas pożreć, nie pozwoliliśmy na wiele ciekawego. I mamy umiarkowanie dobry wynik przed rewanżem.
20.02.2019 16:37
Ale ból tyłka :). Od dawna na stronie jest wieczne narzekanie. I kilku normalnych użytkowników jest zakrzykiwanych, przez tłumek, który z zadziwiającą częstotliwością pisze te same pierdoły. Wczoraj, niestety, dla tychże ekspertów, Bayern nie dał się rozjechać Liverpoolowi, jak chcieli. To dziś piecze tyłek, i trzeba ze zdwojoną siłą narzekać i wymyślać niestworzone rzeczy.
A co do meczu. Bayern jest w przebudowie. Na ten moment nie ma mocy, żeby siąść na każdy zespół na świecie i go miażdżyć. W dodatku to miażdżenie, niejednokrotnie się mściło. Teraz zagraliśmy rozsądnie i adekwatnie do mocy, którą posiadamy. Jakby Kovac ogarnął obronę, na tak grającą jak wczoraj, utrzymał posiadanie piłki jak wczoraj, a oprócz tego przywrócił polot w ofensywie, to będzie dobrze. Nie wiem czy jest w stanie to zrobić. Wczoraj zobaczyliśmy Bayern solidny z tyłu. Na razie od początku sezonu Bayern jest zdrętwiały też w ofensywie. I na razie nie widać, pomysłu Kovaca, na to by to odkręcić. Tak czy inaczej do końca sezonu, na pewno będzie miał czas. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
20.02.2019 13:03
Początek niezły. Później coraz gorzej. Oby znowu coś ruszyło w drugiej połowie, bo może być ciężko...
19.02.2019 21:49
Na razie jest całkiem, całkiem. Oby tak dalej.
19.02.2019 21:16
Skład Kickera wydaje się optymalny na ten mecz w warunkach jakie obecnie mamy. Nie wygląda Bayern kolorowo w tym sezonie, ale to faza pucharowa LM. Liczę, że nasi się zepną, jak na Bayern przystało i rozegrają dobry mecz.
19.02.2019 12:24
Skład już chyba taki jak na Liverpool. Choć uważam, że akurat Kimmich powinien dostać chwilę wytchnienia. Rafa na Augsburg dałby radę :)
15.02.2019 19:29
@Trollciu. Po raz kolejny piszę, nie wiem czy nie rozumiesz słowa pisanego, czy nie chcesz zrozumieć. Podane przeze mnie statystyki, nie są statystykami asyst, tylko statystykami goli i asyst. Czyli tego, co się przekłada na punkty w piłce nożnej.
Z ostatniej rozmowy, nie uciekłem, tylko się pożegnałem, bo po raz kolejny nie odniosłeś się do wcześniejszych dyskusji, z których zwyczajnie zwiałeś. Może już nie twierdzisz, że jest między nimi przepaść( trudno twierdzić tak dalej wobec przytłaczających faktów), ale tak twierdziłeś. Także wypieraj się, wymyślaj, ale po raz kolejny twoje teorie zostały sprawdzone, i nie pozostało z nich nic poza wrażeniem w twojej głowie.
Edytowano : 2019-02-03 05:28:24
Zauważ jeszcze, że mimo, że polecałeś mi przemnażać statystyki Jamesa, żeby je porównać, to jak zwykle nie ma to za bardzo sensu. Dziś się pewnie prawie wyrównało. A już po dzisiejszym meczu widać, że im będzie więcej James grał, to statystyki będą mu spadać. Widać to zresztą po ostatnim sezonie. Przytaczałem statystyki w dyskusji, z której zwiałeś. I Tomasz w zeszłym sezonie, miał trochę więcej minut rozegrane od Jamesa, ale sporo więcej asyst i bramek. I o około 30 minut mniej potrzeba mu było do brania udziału w bramce(bramka lub asysta). A przecież każdy wie, że Tomek jest bez formy, a James to geniusz.
Wydaje się zatem, że wszyscy Ci amatorzy (Jupp, Pep), sabotowali klub i wystawiali tego pionka Tomka w pierwszym składzie. A jemu samemu nikt nie powiedział, że między nim a Jamesem jest przepaść, i żeby przestał punktować więcej od Kolumbijczyka. Bezczelny typ. Nie wie gdzie jego miejsce.
03.02.2019 05:15
@trololo, " Moje subiektywne oceny goli i ich estetyki są dla ciebie prowokacją ? " - owszem ,to, że James ma u ciebie wyższe oceny za fryzurkę, albo ładniej kopie piłkę, nic nie znaczy.
"Dzisiaj oczywiście musiałeś się dowalić, że Muller dośrodkowując miał na tyle dużo czasu, że musiał to zrobić dobrze"
A nie miał ? Ktoś mu w tym przeszkadzał ? - szkoda, że Jamesowi przeszkadzali, i takiej asysty nie zaliczył. No, ale to pewnie był ten szeroko zakrojony spisek iluminatów(Kovaca, zarządu, komentatorów na Eleven Sports).
Ja cię po raz kolejny proszę o zweryfikowanie twojego twierdzenia o przepaści między Tomaszem a Jamesem. Bo uciekłeś z rozmowy, jak szczur z tonącego okrętu, i wypisujesz te same brednie w kolejnych postach. Thomas ma statystyki z kariery: Udział w bramce co 1,37 meczu. James co 1,54 meczu. Jeżeli nazwać już to przepaścią, to nie jest ona w tą samą stronę co ta wymyślona w twojej głowie.
03.02.2019 01:12
@karl1985, dlatego, że tak się dogadali z Bayernem(o ile się Brazzo tak dogadał). I za 80 mln to Bayern mógł go mieć teraz. A jako, że nie mają luksusowej sytuacji z obrońcami to Bayern wyświadczył im duża przysługę zostawiając go do lata. I to nie po to, żeby stracić pół roku i go kupić i tak za 80 baniek. Pytanie, czy Brazzo to ogarnął tak jak powinien.
01.02.2019 11:52
"ale chętnie powtórzę, w przeciwieństwie do ciebie mam obowiązki, pracę i życie, nie zamierzam siedzieć tutaj 24 godziny na dobę"
"Nigdzie nie pisałem, że cokolwiek o tobie wiem" - dziękuję, dobranoc trollu. Ostatni mój post w twoją stronę. Szkoda czasu.
31.01.2019 19:23
@GraueEminenz Bzdura goni bzdurę. Ty zaprzestaj używania łaciny bo jej nie rozumiesz.
"Tłumaczyłem tobie to już w poprzednim wątku, ale chętnie powtórzę, w przeciwieństwie do ciebie mam obowiązki, pracę i życie, nie zamierzam siedzieć tutaj 24 godziny na dobę" - o to dopiero pachnie frustracją. Gówno o mnie wiesz, więc takie teksty sobie możesz darować. I nie musisz siedzieć tu 24 godziny na dobę. Teraz tu jesteś a do tamtej rozmowy nie wróciłeś.
Ja odpadam z takiego czegoś. Baw się dalej w swoje trolololo.
31.01.2019 19:11
Oczywiście, że troll. Jak się go przyszpili, to ucieka z rozmowy, żeby w kolejnej pisać to samo.
Zarzuca innym niesłusznie,to co sam nagminnie robi. Na przykład:
Podawałem statystyki i asyst i bramek obu panów. Bo to się w piłce liczy. Jak strzeliłeś gola Twoja drużyna ma punkt. Jak masz asystę, to znaczy, że ktoś inny dzięki Tobie strzelił. Twoja drużyna ma punkt. To się w piłce liczy przede wszystkim. To właśnie on okraja wyniki do podania tylko bramek. Bo ktoś grający za plecami napastnika powinien być królem strzelców. Asysty mu są nie potrzebne. Albo dlatego, że w tej statystyce akurat James wypada lepiej w tym sezonie.
Doniesienia o Jamesie nieprawdziwe, bo nie ma oficjalnego potwierdzenia z klubu(naprawdę?), ale spisek zarządu, Kovaca i całego świata przeciw Jamesowi, to prawda objawiona. Pokaż dokumenty, że coś takiego ma miejsce. No? No właśnie. Quod erat demonstrandum. Także swoje in dubio pro reo możesz sobie wsadzić. Gdzieś.
31.01.2019 11:44
Prawdę mówiąc, ja też bym chciał, żeby dostał szansę zaprezentowania się od początku. Za Leona. No i skrzydła Coman - Gnabry chętnie bym zobaczył. Z tym, że Kovac praktycznie nie rotuje, więc chyba nie liczyłbym na to, że nagle zacznie akurat w meczu z Leverkusen.
31.01.2019 11:05
Haha. Koniec dyskusji.
"Moje komentarze są jedynie odpowiedzią na zarzuty. Bardzo żadko dobrowolnie rozpoczynam dyskusję o Muellerze/Jamesie." - chyba, że jeszcze pokażesz mi te zarzuty:). Bo to nie prawda.
Edytowano : 2019-01-30 19:14:05
a w ogóle widzę, że zawężasz definicję topu, nie do czołówki, a do pierwszego miejsca. To kto jest topem? Ronaldo, czy Messi? Jeśli Messi, to weźmy pod uwagę Ronaldo. Jest przepaść między Piątkiem a Ronaldo? Piątek zarabia pewnie z 10 razy mniej. Czyli powinien strzelić(wg Twojej cudownej definicji) 10 razy tyle bramek. Ronaldo skończył rundę z iloma 14 bramkami? Czyli co Piątek powinien mieć ich 140?(tak, takie absurdy wychodzą, jak się spróbuje Twoje zabawne kryteria wprowadzić życie). Chyba już Piątek wie, kto mu powinien buty nosić.
30.01.2019 19:09
@GraueEminenz, nie. Możesz teraz jak już tu jesteś? :)
"Oczywiście nigdy nie cofniesz swoich fałszywych słów" - jak już coś piszesz, to piszesz o wspaniałości Jamesa. Boski, to uogólnienie.
"Nie no błagam. Ty coś wykazałeś ? Gdzie, kiedy ? Jedyne co zrobiłeś to podałeś średni czas asyst obu zawodników, bo to jedyna statystyka przemawiająca na korzyść Muellera." - otóż nie jedna. Możesz tam wrócić i spojrzeć an przepaść między zawodnikami.
"Tak, między nami a Gladbach jest przepaść. Skoro tego nie rozumiesz, to ci to ponownie ułatwię. Mamy kadrę o cztery razy droższą niż Gladbach" - no halo. Jakie ma znaczenie budżet? Brawo, przy mniejszym budżecie mają fajne wyniki. Gratulacje dla nich. Ale za zdobywane punkty z mniejszym budżetem nie dostaną dodatkowych punktów. Nie zdobędą mistrzostwa. I ich pozycja w tabeli wskazuje, że żadnej przepaści między nami nie ma.
Uważałeś, jak Piątek grał w Genui, że między nim a Messim była przepaść na jego korzyść? Bo zarabiał X razy mniej, a bramek miał porównywalną liczbę? Co raz zabawniejszy jesteś z tymi swoimi udziwnieniami.
30.01.2019 18:19
@seco555 , chłopaki dzień w dzień prowadzą "popartą argumentami i kontrargumentami" sic! dyskusję o Jamesie. Tylko, że argumentem jest zły Kovac przez swoje ego uwziął się na biednego, pracowitego i genialnego Jamesa. Bez poparcia dowodami. Dzień w dzień. Twoją tezą było, że to dotyczy Tomasza. Te codzienne ochy i achy, i udowadnianie na siłę jaki to on boski. No to pytam jeszcze raz. Jeden przykład.
@GraueEminenz , z Tobą już nie ma sensu gadać. Pod ostatnią rozmową jasno wykazałem, tę "przepaść" dzielącą obu panów. Jest ona podobna do tej między Bayernem a Moenchengladbach. Czyli tylko w twojej głowie. Niestety z tamtej rozmowy wygodnie się zmyłeś. Tak działają Jamesowcy tutaj. Rzucą tekstem. Jak się okaże, że nie przejdzie, to rakiem się wycofują, z rozmowy, lub znikają. Po to by kolejnego dnia, znowu pisać to samo.
30.01.2019 09:28