DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Gladius Strona 8

@seco555, dobry wykręt. To może poszukasz, jak syn pójdzie spać? Wszak chyba, nie musisz daleko szukać, jeżeli tak często zachwycam się Mullerem?

29.01.2019 17:22

@seco555, cytat proszę, szanowny panie. Chociaż jeden. Nigdzie sam z siebie nie zachwycam się Mullerem. Zawsze piszę, tylko w okolicach dyskusji o Jamesie. I to z reguły o faktach. Czyli o ich liczbach. I o tym, że żadnej przepaści tam nie ma.
To tyle jeśli chodzi o zaciętość, którą to mi przypisujesz.. Bo takich cytatów, czy to moich, czy kogoś innego nie znajdziesz za wiele. O Jamesie pełno. I te o Mullerze są w 99% odpowiedzią na zachwyty nad Jamesem. Nikt sam z siebie nie spamuje tym jaki Muller jest cudowny

29.01.2019 17:12

@Sopariev, owszem jestem zacięty, tym bardziej, kiedy sto razy dziennie czytam, jakim to on lekarstwem nie jest na wszystkie bolączki. A graczy niezłych, z wielkim potencjałem i niezłą końcówką sezonu jest w Bayernie więcej. I może się nie spóźniają na treningi.
I po raz kolejny Twój argument, że nikt nie twierdzi. Poczytaj komentarze. Codziennie jest ich kilka. To dowiesz się, że jest transferem dekady, najlepszym piłkarzem. I jeszcze kilka ciekawostek co kto twierdzi. Skoro nie jest zbawicielem, tylko niezłym piłkarzem z potencjałem, jakich w Bayernie pełno, to nie chciałbym dzień w dzień czytać tylko o nim. I jaki to świat zły, bo on nie gra.
Może jak chce grać, to niech przestanie zawracać sobie głowę Frankfurtami, zmieni środek transportu, żeby się nie spóźniać, wykaże się zaangażowaniem, to może coś ruszy?

29.01.2019 16:46

Zadziwiające jest jak punkt widzenia zmienia się na tej stronie. Byle tylko pojechać, po zarządzie, trenerze, lub niektórych zawodnikach.
Kiedy Bayern go sprowadzał, to pamiętam jak dziś, głosy były jak zwykle, przy okazji transferów Bayernu. Czyli: to ma być ten granat transferowy? Dupa, nie granat. Na innych pozycjach potrzebujemy transferów, on jest całkowicie zbędny. A poza tym to tylko rezerwowy z Realu. Nie o takie granaty walczyliśmy.
Okazuje się, że teraz, nagle, James jest cudem, zbawicielem, (a i widziałem opinię, że transferem dekady) a Bayern się ośmieszy, jeśli ten wróci do Realu.

29.01.2019 13:41

A może większość nie rozumie, że ten "piach" Mullera w dalszym ciągu przekłada się na jedne z najlepszych liczb w zespole? Nie mam nic przeciwko, żeby Tomasz posiedział kilka meczów. Ale ciągłe pisanie o tym, że takie rzeczy to tylko w Bayernie. Że nadaje się do tarcia chrzanu tylko. Że każdy trener (Jupp pewnie też), miał pistolet głowy przystawiony, z dyspozycją, że Tomasz musi grać są co najmniej śmieszne.

29.01.2019 11:37

@karl1985, zgadzam się, że Kovac na razie nie wypada dobrze. Oby nas jeszcze zaskoczył. Szkoda tym większa, że pozostali rywale wcale nie prezentują powalającej formy. Bayern grający jak w zeszłym roku spokojnie by mógł powalczyć o zwycięstwo w tych rozgrywkach.

28.01.2019 16:01

@Kimas, przesadzasz. To, że Bayern jako klub wielki, zawsze celuje w zwycięstwo, gdzie by nie grał, to nie znaczy, że potrójna korona jest realna co roku. Sprawdź ile razy ją wygrał w swojej historii, taki klub jak Bayern. W zasadzie właśnie napisałeś, że Bayern miał w swojej historii 5 bardzo dobrych sezonów. Reszta to co najwyżej średnio udane lata.

28.01.2019 15:07

@GraueEminenz "Real to wielki klub ? James grał dla niego w LM. Bayern to wielki klub ? James grał dla niego w LM." - grał. Co nie znaczy, że był ważnym zawodnikiem. Bernat też grał u nas w lidze mistrzów. A chyba nie znam osoby, która powie, że był ważnym zawodnikiem Bayernu.
A Porto i Monaco to kluby duże, ale nie wielkie. Zapytaj losowe 10 osób, żeby wymienili kilka wielkich europejskich klubów. A zapewne w 9 na 10 przypadkach usłyszysz o Realu, Bayernie, Barcelonie, Juve itd. Nie wiem czy jedna osoba na 10 wymieni Porto lub Monaco.

"Jest, ale jak nie możesz grać bo trener się na ciebie obraził, to nie możesz tej przepaści ciągle pokazywać" - ale mówisz o tym sezonie? Czy każdy trener się na niego obrażał? Jak tylko o tym, to już miał chyba sporo czasu w karierze, żeby tę przepaść zaprezentować. A na razie to ona jest, ale raczej w drugą stronę.

"Gole to chyba lepszy wyznacznik wydajności dla kogoś grającego bezpośrednio za plecami napastnika ? " - dlaczego tak sądzisz? Dla napastnika, to może i lepszy wyznacznik. Dla osoby grającej za jego plecami już niekoniecznie.

"No to spróbuj pomnożyć te dane proporcjonalnie do czasu gry obu zawodników na boisku, przy założeniu że ich forma się nie zmieni. W takim tempie James musiałby mieć już 9 goli w samej Bundeslidze." - mogę dzielić te dane, mogę mnożyć, dodawać, czy co tam chcesz. Tylko po co? Jaką mam gwarancję, że jego efektywność by się utrzymała na takim samym poziomie? Wolę o faktach rozmawiać.

@Sopariev, ważnym? Nie powiedziałbym. Grał więcej niż w tym sezonie, ale od półtora roku czytam, że gra za mało.

Warto dodać, że w zeszłym sezonie grał (James) 2643 minuty, mając udział przy bramkach co około 120 minut. Tomek grał 3125 minut mając udział przy bramkach co około 94,5 minuty. Tomek chyba był ważniejszy. Grał trochę więcej. Liczby też udało mu się wkręcić lepsze, mimo tej przepaści rozdzielającej ich.

27.01.2019 23:10

@GraueEminenz, ""Czy James był ważnym zawodnikiem, jakiegoś wielkiego klubu? "
Monaco, Porto, Real, Bayern, takie okręgowe klubiki." - Yhy. To może, teraz część kluczową wyróżnię, bo wygodnie pomijasz jak zwykle.. Czy James był WAŻNYM zawodnikiem, jakiegoś wielkiego klubu?
"Trudne żeby miał skoro Mueller jest starszy o dwa lata. " - trudno? przecież przepaść jest między nimi.
A co do ostatniej rzeczy, przecież podałem źródło w nawiasie. Nawet z niego skorzystałeś. Tylko znowu wybiórczo. Jakbyś czytał ze zrozumieniem, brak którego, lubisz innym zarzucać, to byś wiedział, że napisałem o udziale przy bramkach. Nie samych strzelonych golach. Obok bramek masz jeszcze ich asysty.
"Pomyśl jak wyglądały by te statystyki gdyby grali po równo." - myślę. I nie wiem. Może Jamesowi by spadły te statystyki? Może wydolnościowo nie dałby rady? Może złapałby szybciej kontuzję? Może nie grając na podmęczonych rywali, punktowałby rzadziej? Może, tak a może nie. Nie wiem. I nie widzę sensu gdybać.

27.01.2019 22:01

@GraueEminenz, "Nikt nie twierdzi że James to król, jest tylko o wiele lepszym zawodnikiem niż Mueller, ale to z kolei nie jest takie trudne." - Nie? Odnoszę inne wrażenie. Z postów wynika, że o ile nie wygramy w tym sezonie Lm, to tylko dlatego, że Kovac marnuje Jamesa na ławce. Mamy remedium na całe zło świata, a ten, bezmyślnie to marnuje.
A co do tego bycia o wiele lepszym zawodnikiem niż Muller. To też jest to o czy mówię. Skoro Muller jest o wiele słabszy, Davies to "amator" przy Jamesie, to wychodzi na to, że król, to może być zbyt małe określenie na niego. Tylko średnio podparte rzeczywistością. Czy James był ważnym zawodnikiem, jakiegoś wielkiego klubu? Muller był. W zasadzie dalej jest, mimo, że ma słabszy okres w porównaniu do swojego topu. Czy strzelił więcej bramek w karierze od Tomka? Chyba nie. Może więcej asyst? Nie jestem pewien, ale chyba też nie.
W tym sezonie ma udział przy bramce co 133 minuty(za transfermarkt), a Tomasz co 166. Lepiej, ale przepaść? O wiele lepszy? Nie bardzo.

27.01.2019 21:25

@Sopariev, "daruj sobie durne teksty o "bożku", bo to słabe". Owszem, to bardzo słabe. Jak można w praktycznie każdym poście pisać słówko kluczowe James? To już nie bożek, tylko Bóg przez duże B. Jakiś filtr antyspamowy powinien być na stronie, żeby to odsiewać.

@GraueEminenz, "A podliczyć ci niewykorzystane podania Jamesa do Muellera w ostatnim sezonie, po których ten trafia w słup lub mija się z bramką ? Módl się żebym tego nie zrobił." - dawaj. Modlę się żebyś to zrobił. Nie ja twierdzę, że Muller to król, a chętnie bym zobaczył taką statystykę. I taką w drugą stronę. Może nawet James będzie wypadał w nich dobrze. Spoko. Choć wcale nie na pewno. Bo pamiętam kilka sytuacji, kiedy pan ideał, nie trafił w bramkę z kilku metrów.

27.01.2019 20:36

@misza, wiadomka. Przecież nieważne są kluczowe podania. Bo Kimmich ma 2 asysty a Tomek 0. Przecież to jasne, że to jego wina, że nie wykorzystano jego podań. Bożek, natomiast przyćmił go tym, że prawie trafił w bramkę z wolnego...

27.01.2019 17:53

O, to już nawet za wybitnością bożka przemawia nie trafienie z wolnego. Dżizas.

27.01.2019 17:39

Tak, tak, wszyscy działają na niekorzyść klubu. Aż dziw, że klub jeszcze istnieje. Tylko James, jedyny, działa na chwałę klubu. Ale go tłamszą. Chamy!

27.01.2019 15:21

Oby tylko Jamesowi pociąg się nie spóźnił, i na mecz zdążył. To oczywiście żart, ale poziom Jamesocentryzmu na stronie mnie zadziwia.
A skład Kickera chętnie bym zobaczył dziś.

27.01.2019 13:29

Skąd wiedziałem, że będzie w tej dyskusji pan eminencja. I to z milionem usprawiedliwień dla bożka? Sam nie wiem.
A tak swoją drogą, skoro tyle razy napisałeś "JEŚLI", to odpuściłbyś sobie:
"to na pewno nie po to , żeby coś zamanifestować, albo wkurzyć trenera" - bo wyglądasz, niepoważnie. Znowu. I NA PEWNO, to Ty nie jesteś obiektywny.
Ja tylko dodam, że to nie pierwsze w tym sezonie doniesienie o spóźnieniu Jamesa. Tego to muszą pociągi nie lubić. Jakoś inni nie mają problemu...

27.01.2019 13:13

Chciał, to wrzucił takie zdjęcie. Ale jako osoba publiczna powinien być przygotowany na wszelkie reakcje jego "publiczności". Na sukces też trzeba być przygotowanym mentalnie, bo zawsze znajdą się zawistni ludzie. A reakcja Francka, poniżej krytyki i nie ma czego tutaj bronić. Tak jak i nikt nie broni ludzi, którzy go obrażali. Jedni i drudzy nie mają się czym chwalić. Tylko to Franek jest na świeczniku. Jest znany, obserwowany przez masy. I dzięki tym masom stać, go na takie ekstrawagancje. I to właśnie on szczególnie powinien umieć się zachować. On wystawia sobie opinię. On a nie anonimowy tłum.

19.01.2019 13:01

A to dobre. Ograniczmy piłkę do LM. Nie, jednak nie. W kolejnym zdaniu już tylko do godnych przeciwników. Nie wiem jak ktoś na takie coś mógł wpaść, ale wygląda to na wspaniały pomysł. Niech Bayern pisze petycję do władz BL, że będziemy grali tylko z BVB. A do UEFA, że mamy w nosie fazę grupową LM, i będziemy grali tylko w dalszych etapach. I to pod warunkiem, że trafimy na Real lub Barcelonę. Ewentualnie Liverpool lub City.
Rozumiem, że można jakiegoś zawodnika nie lubić, ale nie brnijcie w absurdy, żeby tylko zdeprecjonować jego wyniki.

12.01.2019 13:41

Tylko, czego oczekujecie? Gwiazdy? Nie przyjdzie siedzieć na ławce. Sprzedaży Alaby?
Przecież zmiennik był. I wcale najgorszy Bernat nie był. Zresztą w PSG radzi sobie całkiem, całkiem. Tylko ciężko jest trzymać topową formę, jak się siedzi na ławce i gra się raz na miesiąc. Innego lewego obrońcy raczej nie będzie. Będzie Lucas, który będzie mógł w każdej chwili tam zagrać. I jest to świetne rozwiązanie.

06.01.2019 19:16

@JazGod, wmawiać? Przecież nigdzie nie napisałem, że użył takiego określenia. On sam pisze rzeczy o głupocie. A określenie jest moje. Przecież nie jest w " ". Zresztą napisałem, to właśnie w poście który cytujesz. Jak cytuję, to cytuję. Jak piszę bez cudzysłowów to interpretuje. Swoimi słowami.
A czasy się zmieniają, owszem. Internet dał ludziom głos. Wszystkim. A przecież nie od dziś wiadomo, że moja racja jest najmojsza. Stąd sami eksperci. A poparcia w doświadczeniu swoich mądrości, niestety mało. Sporo jest firm na świecie, owszem. Tylko ekspertów, wiele więcej.

06.01.2019 18:14

@DonJupp4ever, :). Zabawne. Pewnie, że głupotą będzie. Napisz to do Uliego. Przecież, że jest baranem nie napiszesz, bo tego nie twierdziłeś. Napisz swoimi słowami :)

06.01.2019 16:29

@DonJupp4ever "Nie rozumiem takiego myślenia." - nie rozumiesz, bo nigdy nie prowadziłeś klubu pokroju Bayernu. Nie twierdzę, że Bayern nie popełnia błędów, bo każdy je popełnia, zawsze mnie zastanawia jednak grono internetowych ekspertów, którzy na każdym kroku są lepsi od specjalistów (nie mówię teraz o Tobie). Owszem, to jest masa, więc czasami obserwacje są trafne. W takim zagęszczeniu muszą być, ale przekonanie takich ludzi, że to co mówią, to złoto, a w Bayernie pracuje stado baranów, jest prześmieszne. W zarządzaniu takim klubem jest pełno szczegółów. A układy i układziki są bardzo ważne. Trzeba umieć je budować. Może zarząd zapatruje się jeszcze na kogoś z Atletico. Może nie, ale za jakiś czas się pojawi taki piłkarz. Może jeszcze coś innego mają na myśli? A na gwałt wcale nie potrzebujemy lewego obrońcy. Alaba obecnie nie ma kontuzji.

06.01.2019 16:10

A swoją drogą ,co takiego powiedział Brazzo, że wam się na wymioty zbiera? Dobrze powiedział. Przecież chyba nikt nie oczekiwał, że podsumuje wypowiedź Francka w stylu Francka...

06.01.2019 15:40

Cóż, Ribery nigdy tytanem intelektu nie był. Trzeba mu przyznać jednak, że teraz to popłynął całkowicie. Sam nie wiem jaka kara byłaby odpowiednia dla niego. Dno.

06.01.2019 15:15

Jakoś wątpię, że Bayern da się w bambus zrobić, tak jak piszecie. Wg mnie będzie tak, że rezerwując sobie przysługę w przyszłości w imię dobrych relacji, zostawiają go w Atletico do końca sezonu. Mimo, że Bayern go chciał teraz i Lucas chciał przyjść teraz. W zamian dopinają już teraz letni transfer, w kwocie pewnie 75 lub 70 mln. A jak będzie zobaczymy.

03.01.2019 17:10

@JazGod, a podaj do tego wyniki jakie kluby osiągały w tym czasie. Zarząd nie robił interesów, tylko wzmacniał drużynę. Mimo wszystko, i mimo, że większość tu na nich narzeka. Jakby się zachowywali jak BVB, to pewnie by było na przestrzeni kilku lat:
Lewy 0,00 mln € / 120,00 mln €
Mueller 0,00 mln € / 100,00 mln €.
Za Alabę też były jakieś porządne oferty z tego co pamiętam.
Poza tym dlaczego podajesz wartość Sanchesa i Tolisso? Czy sprzedaliśmy ich? No to chyba na razie nic nie straciliśmy... A dla równowagi nie wspomniałeś o wycenach, niesprzedanych również: Suele, Kimmich, Coman, Goretzka, Gnabry... Zdaje się, że tu plusy będą sporo większe niż spadki Sanchesa i Tolisso.

02.01.2019 15:07

@DarthSmd, tylko Goetzka, zdaje się, nigdy nie wykręcił takich statystyk. A tutaj zrobił to 19-letni gościu. I to w połowę sezonu.

22.12.2018 15:24

Ribery na 10 nie wypalił. Nie dlatego, że brakowało go na skrzydle, tylko po prostu. Więc jeżeli wtedy, z motoryką, dynamiką i techniką nie wypalił, to teraz z samą techniką, też go nie tam nie widzę. Zresztą czy jest sens? Wg mnie, to jest czas Francka( w sensie na zakończenie przygody z piłką). Z ich dwójki jakbym miał wybierać, to wolałbym żeby Arjen został(bo jest rok młodszy i biega bardziej gazelowato:), ale prawda jest taka, że obaj dali nam już wystarczająco. Czas na młodszych.

20.12.2018 22:45

No tak ,bo zarząd nie chce przedłużyć umowy z Rafinhą, i pewnie odejdzie po sezonie. Jest rezerwowym od lat, ale co tam. I tak Kovac śpiewa jak mu zagrają, nie ma swojego zdania i jest marionetką, jak Salihamidzidic. Bo wpuscza Rafinhę. Sabotuje klub, jak cały zarząd, bo przecież oni nim sterują. Ja pier... Co wy, ludzie, macie w głowach?

09.12.2018 11:42

Lahm jednak, powinien być od Bastiego chyba jednak wyżej. No i Franck i Arjen w gruncie rzeczy powinni być na podobnych do siebie miejscach. Praktycznie w jednym czasie grali, obaj mieli równie olbrzymi wkład w sukcesy. Nie twierdzę, że Arjen nie może być wyżej od Francka. Tylko powinni być blisko siebie. Coś jak Lahm i Bastian. A Sagnola za Makaaya bym nie dał. Lizarazu - być może.

05.12.2018 17:11

@Sopariev, oj Panie. Niejeden tu każe spadać Hoenesowi. Oczywiście w samym sensie wypowiedzi, bo czy akurat takich słów ktoś użył to nie chce mi się szukać. Łącząc te wypowiedzi często z niestosownymi epitetami typu "kiełbasiarz"(tu cytuję, bo to akurat zapadło mi w pamięć).

"Nikt tu nie bluzga na Uliego, że nie sprowadzi Neymara czy Hazarda, ale wytyka mu się, że jego ruchy na rynku transferowym osłabiły zespół, że kolejny rok z rzędu zostawia dziury w kadrze. Że czas przebudować zespół, iść do przodu. Poważnie to boli tutaj tylu ludzi? "
Boli? Nie sądzę. Może boleć jednak przesadzona nagonka. Warto zauważyć, młodych zastępców nie mamy na razie na dwóch pozycjach. Przy czym zawodnicy z tych pozycji, nie skończą kariery za rok, lub dwa. Te dwie pozycje to bramkarz i napastnik(tutaj może Zirkzee odpali za jakiś czas, bo zapowiada się ponoć bardzo dobrze). W obronie mamy jeszcze stosunkowo młodego Alabę, młodego (ponoć zaklepanego - ja wierzę) Pavarda, Suele i Kimmicha. W pomocy wymiana idzie też sprawnie. Okaże się jeszcze, czy wszyscy z tych wymienionych okażą się godni, ale jeśli nie, to korekty w składzie będą dalej dokonywane. Tymczasem mamy młodych Goretzkę, Tolisso, Sanchesa, Gnabrego i Comana. Różne mają wejścia w nasz zespół, ale każdy jest co najmniej w zasięgu swojej reprezentacji, i jest uznawany przez ekspertów za zawodnika z potencjałem. Dalsze transfery, są zapowiadane na lato. Można uważać, że transfery mogły by być agresywniejsze, ale pisanie, że nie robią nic, tylko osłabiają drużynę, jest nieprawdą. A jak już się czyta, o tym któryś rok z rzędu, że gdzie te transfery, gdzie te miliony, i że klub się stacza na samo dno, to robi się nudno, no i niesmacznie.

05.12.2018 16:51

@tapczan, "I uwaga, pewnie będzie to szok, ale każdy uważa, że jego racja jest jedyną słuszną :)" - na szczęście, nie każdy i nie jedyną :).
Inaczej, można by pozamykać wszelkie fora internetowe. W końcu skoro każdy jest jak wół, to nie ma co mitrężyć :).

05.12.2018 15:05

@Sopariev, a kto ma te różowe okulary? Kto mówi, że jest idealnie? Lepiej być nie może i basta. Problemem jest przypieprzanie się do wszystkiego. Często bzdurne. Twierdzisz, że słaby argument pisać, pisać, że ktoś się nie zna na czymś, ale czytając niektóre tutejsze teorie, dotyczące ekonomii przedsiębiorstwa, zarządzania nim, zarządzania personelem, to idzie się zaśmiać. Co innego regulować rzeczywiste błędy, a co innego widzieć je prawie wszędzie. Problemem jest, że rośnie nam pokolenie krytyków. W pejoratywnym znaczeniu tego słowa. Ludzi, którzy zza monitora widzą i wiedzą wszytko i wszechobecne błędy (w ich mniemaniu oczywiście) głośno i często komentują. Tylko realnego działania u takich ludzi często jest mało, albo wcale. A jak już mało tych działań się pojawia, to weryfikują takiego ludka bardzo szybko. Oby to się zmieniało i tych zamonitorowych krytyków-teoretyków, ubywało, na rzecz postawy aktywnej. Ludzi, którzy właściwie coś robią. I wyniki będą ich weryfikować, i wyniki będą ich rozwijać i uczyć.
A pisać, że ten stary, ten koślawy, ten drawniany, tamten klocek, jeszcze inny bezproduktywny magik. A jako rozwiązanie proponując za grube pieniądze jakieś jednosezonowe objawienia ze słabej ligi, bo on to na pewno się sprawdzi, albo Hazarda za nie wiadomo ile, i będzie git. Tylko Uli ślepak tego nie widzi i w ogóle do tarcia chrzanu się nadaje, i niech spada na drzewo. Ot, co. Na szczęście pozostanie to jako mądrość zza monitora. Szkoda, że tej mądrości, bezrefleksyjnej mądrości ostatnio coraz więcej...

05.12.2018 14:18

Gadacie o tej logice, a nawet przeczytać tekstu nie potraficie. Uli nie powiedział nigdzie, że może dla nich odpuścić mistrzostwo. Tylko, że zaryzykować. To ogromna różnica. No i nigdzie nie mówił, że mają grać za wszelką cenę w pierwszym składzie. Wypowiedź dotyczyła samego przedłużenia umów.
Mam wrażenie, że niektórzy wbili sobie do głowy kilka hasełek, typu Balcerowicz( tzn. Uli) musi odejść, i podobne rzeczy, i potem wszędzie to powtarzają, przekręcając, matacząc, frywolnie interpretując rzeczywistość oraz wypowiedzi, byle pasowało, i znowu można było pisać swoje. Słabe to wszystko.

05.12.2018 10:05

Czy ja wiem, czy ma rację. Na pewno młodzi nie mają łatwo. To na bank. Ale jeżeli oprócz młodego wieku będzie szła w parze odpowiednia jakość, to taki zawodnik się przebije. Warto zwrócić uwagę, że Niklas poszedł do 1.FC Heidenheim. Nie do Schalke. Jeśli nie ma jakości na BL, to czego oczekuje?

03.12.2018 20:09

@lokus, zgoda, mógł się zachować lepiej, i znając Neuera zawsze tak było. I to też rzutuje na odbiór tego Bayernu. Kiedyś, mimo kiepskiej gry, mieli byśmy kilka punktów więcej, bo Neuer by je wyciągnął. Ale jego winą, jest, że nie wyciąga cudów jak kiedyś. Zgoda. I Suele popełnia błędy. Ale to co robi Boateng, to jest 3 liga. A i to pewnie strefa spadkowa. Przykre to ,bo myślałem, że będziemy mieć monolit przez kilka lat. A obaj panowie ( Boa i Hummi ) nadają się w tym momencie na piłkarski śmietnik.

02.12.2018 01:52

Śmiech. Non stop stosujesz słabe chwyty retoryczne. Już nie będę komentował. Odniosę się tylko do ostatniej rzeczy. To świadczy jak Ty jesteś oderwany od rzeczywistości. To była oczywista ironia. Pociąg sam zasugerowałeś wcześniej jako jedną z opcji, szukając wymówki dla Jamesa. Generalnie podczas tej wymiany zdań, znalazłeś dużo bzdurnych wymówek dla Jamesa. No i faktem jest również, że jest sporo powodów by tych wymówek szukać. Na Tomka masz tylko jeden wpis jego żony. A nadajesz na niego nos stop, równocześnie chwaląc Jamesa. Tak jak mówię, z zaślepionymi się nie gada. Walcz sobie dalej. Ja się ostatecznie żegnam z tą dyskusją.

25.11.2018 17:15

@GraueEminenz, ehh nie ma to sensu. Nie, nie jesteś zaślepiony. James faktycznie jest idealny. Przyjmujesz definicję, ogólne nie mające nic wspólnego z kontekstem, ok. James wykrzyczał tylko w tajemnicy (bo przecież nie publicznie) całej drużynie coś o trenerze. Biedak nie rozumie Niemieckiego, więc zwalnia go to z jego obowiązków, przecież nie rozumie.
"Na co ja ci teraz piszę, że raczej po angielsku, być może Kovac i z tym językiem ma problem (dlatego rozmawia z bratem i dyrektorem sportowym cały czas po chorwacku)".- znowu sporo pewnie. Każdy jak chce się z nim porozumieć, to może, tylko nie James. Nie mówiąc tu o niedorzeczności stwierdzenia, że nie umie tego powiedzieć. Gość jest od ponad roku w niemczech. Jest tam na co dzień. A ty sugerujesz, że nie umie powiedzieć "przepraszam za spóźnienie". Ja miałem do czynienia z niemieckim ostatni raz z 12 lat temu, powiedziałbym takie coś bez problemu.
Stańmy na tym, że nie jesteś zaślepiony, ja kończę tę rozmowę, a James niech dalej spóźnia się na treningi. Przecież pociągi w niemczech takie niepunktualne :).

25.11.2018 14:04

@predator, nie wiem. Nie znam jej. Pewnie rozumie, to nie jest "rocketscience". Jeśli "okazy emocji" są jednak podejmowane, w określonym celu, to nie są już spontaniczne, tylko ewentualnie tak mają wyglądać. Jak było w tym przypadku - nie wiem. Jak najbardziej jednak dopuszczam możliwość, że była to zwykła, spontaniczna, emocjonalna reakcja.

25.11.2018 02:49

@predator, w takim razie, tak jak pisałem, to dopiero jest naiwne. Każdemu człowiekowi zdarza się działać pod wpływem emocji. Każdemu. Warto dodać, że to nie był wywiad, do którego mona się przygotować. Internet daje możliwość napisać cokolwiek w dowolnej chwili. Dlatego nie raz sztab doradców nie jest w stanie uchronić znanych ludzi przed wpadkami (a i w oficjalnych wywiadach zdarza się, że ludzie dają się ponieść i tracą kontrolę). Nie wiem jak było w tym przypadku. Tak czy inaczej uważam, że krytykowanie Muellera na podstawie domysłów, przy równoczesnym ignorowaniu, jasnych, osobistych i publicznych wyczynów Jamesa, jest ogromnym zaślepieniem, i stąd dzisiejsza dyskusja. Ale to już nie jest przytyk w Twoją stronę, tylko w stronę pana "eminencji"...

25.11.2018 02:08

@predator, A Ty sądzisz, że ludzie, którzy swoje zachowania na co dzień konsultują z zespołem fachowców, nigdy nie reagują spontanicznie? Może moja wizja jest romantyczna, ale Twoja jest chyba jeszcze bardziej naiwna... Tak czy inaczej, nawet jeśli Tomek jest małym manipulatorem, to robi to całkiem nieźle. Jego wypowiedzi są zazwyczaj bardzo profesjonalne. Pewnie stąd jego pozycja w zespole i wśród kibiców. Bo jak już pisałem, możecie cytować Tomka żonę, wujka, czy kogo tam chcecie. Ale Tomasza jakoś nie możecie zacytować. Nie słyszałem też żeby się spóźniał się na treningi, olewał bezpośrednie polecenia przełożonego, czy jakąkolwiek z podobnych rzeczy.

25.11.2018 00:51

@Snive, ostatnie lata? Ten człowiek, pracuje dziesiąt lat w piłce. A jego trofea, nie wiem, czy wymykają się poza możliwość pokazania na palcach. Owszem, przez lwią część swojej kariery musiał rywalizować z sir Fergusonem, ale ostatnie lata, też nie był dobre. Nie takiej zmiany bym oczekiwał w naszym zespole.

25.11.2018 00:42

@egzorcysta87 , uuuu, ależ merytoryka panie niegimbazo. Skończ najpierw ogólniak albo wytrzeźwiej, to może pogadamy. Bo na razie nie ma o czym.

25.11.2018 00:14

Podejrzewam, że Kovac zostałby zwolniony już dziś. Gdyby nie problem, kto za niego? Jupp kolejny raz nie wróci. Wenger? Oby nie, to już wolałbym ten sezon spisać, na straty i poprosić Kovaca żeby ogrywał młodzież. No chyba, że Franka Smudę poproszą o ratowanie sytuacji ;).

24.11.2018 23:39

Wiesz, może nie mam do czynienia z "wioskowym głupkiem", ale z mocno zaślepionym człowiekiem, a to w podobnym stopniu utrudnia dyskusję.
To może ostatni raz. Nie unikam odpowiedzi. Napisałem ją już dawno temu. Swobodnie mogę sobie wyobrazić sytuację, w której Tomek powiedział najbliższej sobie osobie, co mu leży na sercu. Osoba, ta widząc, że ma miejsce kolejny raz sytuacja, która nie jest komfortowa, dla jej męża, pisze pod coś pod wpływem emocji. Kiedyś, mogła by to powiedzieć, do ich kota, psa. Może dziecka, lub jakiegoś gościa w domu i byłoby po sprawie. Dzisiejsza rzeczywistość, sprawia, że w bardzo łatwy sposób, emocjonalne, nieprzemyślane refleksje mogą trafić do szerokiej publiczności. Co też miało miejsce. Pytasz jaki cel miała? No więc, jak wyżej, i jak wcześniej sugerowałem, może nie miała celu. Może emocjonalnie wyraziła swoją niechęć, co do sytuacji, która ciąży jej partnerowi. Jak już ustaliliśmy, poruszamy się w tej sytuacji w sferze domysłów. James nie pozostawił wiele domysłom. Bardzo fajnie, że cytujesz akty prawne, ale nie jesteśmy w sądzie. Rozmawiamy w pewnym kontekście. Skoro nie potrafisz sobie tego zobrazować, to może Ci to ułatwię, przez analogię miejsca pracy. Nie tak znowu odległą analogię. Przecież pracodawcą Jamesa jest w tej chwili Bayern. Masz przestrzeń prywatną, np. swój prywatny gabinet, w którym mówisz koledze po cichu, że twój szef to idiota. Przejdzie to bez echa. Kiedy jednak mówisz coś w pomieszczeniu, do którego ma dostęp każdy z firmy, i kiedy są tam pracownicy firmy, to już mówisz to publicznie.
I tutaj dochodzimy do "Drużyna miała w tym momencie pewnie wystarczająco złe zdanie o trenerze, inaczej James nie mógłby sobie pozwolić na powiedzenie czegoś takiego" - i znowu mamy "pewnie". Lubisz te domysły, pewnie dlatego, że pozostawiają dowolność interpretacji. We wszystkim co piszesz nie ma faktów, tylko same "pewnie", jakieś Twoje odczucia co do sytuacji, które pasują Ci do Twojej historii, że James jest och i ach. Może drużyna miała już zdanie o Kovacu, może nie. Tak czy inaczej nie masz prawa tak mówić publicznie (tak, ponownie, publicznie), o swoim przełożonym. Możesz próbować iść z tym wyżej do jego przełożonego, jeśli uważasz, że masz rację.

"Może tylko dla mnie "Lojalność" wobec partnerki, a wobec pracodawcy to dwie różne rzeczy i nie należy ich porównywać. W drugim przypadku jest do prawny obowiązek regulowany przez umowę, w pierwszym zależy od zachowania obydwu stron." - znowu tą swoją cudowną metodą psychoanalityczną, o której pisałeś, wyciągasz błędne wnioski. I znowu wyskakujesz z aktami normatywnymi. Nigdzie nie napisałem, że to takie same rzeczy, czy że należy jej porównywać. Ludzie jednak mają pewne skłonności, które wychodzą w różnych sferach życia. Nie zrównuję, sądzę jednak, że skoro, coś takiego ma miejsce w życiu prywatnym. Później ma miejsce w innej sferze (pracy), to MOŻE być coś na rzeczy. Może to nie jest przypadek. Bo to już nie jest odosobniona sytuacja.
"Napisałem że czasem się spóźniał, nie notorycznie" - może teraz ja nadinterpretowałem, ale spóźniał, ewidentnie sugeruje niejednorazowość zdarzenia, a więc jego większą lub mniejszą powtarzalność. Jest coś na rzeczy. W dodatku dalej nie odniosłeś, się do tego, że James nie wyszedł z drużyną na trening, mimo wyraźnego polecenia (a zarzucasz mi, że ja unikam odpowiedzi, co nie jest prawdą, co wyżej po raz kolejny wyjaśniłem). Już nawet Ci podpowiedziałem (że można zrzucić to na karb braku znajomości j. niemieckiego przez Jamesa, ale chyba sam w to nie wierzysz, dlatego nie podłapałeś argumentu).

24.11.2018 23:15

Robi się żałośnie. Ciągle o tych oczywistościach, czytaniu ze zrozumieniem, a totalnie go u Ciebie brak.
Mała kompilacja, po tym kończę tę dyskusję, bo nie ma ona sensu, ponownie.
"Oczywiście że nie mogę Ci tego zacytować, nie mam dostępu do domu rodziny Muellerów. " - jednak możesz być pewien jak było. "Bo może opracowałeś jakąś nową metodę psychoanalityczną."
"A to ciekawe, bo ja myślałem że szatnia nie jest publiczna (miejsce zamknięte) i jeśli kieruję swoją wypowiedz do jakiejś zamkniętej grupy, jak zrobił to James (w tym przypadku kolegów z drużyny) to nie jest ona skierowana do użytku publicznego." - rozmawiamy o drużynie i obowiązkach, a Ty twierdzisz, że szatnia, gdzie jest cała drużyna nie jest w tym przypadku miejscem publicznym. - "Ponownie myślałem że takich oczywistości nie trzeba tłumaczyć."
"Przecież parę wypowiedzi temu napisałeś bardzo podobne przypuszczenia. " - właśnie, w odpowiedzi na Twoje. I na przypuszczeniach się tutaj możemy opierać. U Jamesa nie musimy. Nie mówił do żony, w domu. Mówił publicznie, do wszystkich, których to bezpośrednio dotyczy, czyli do drużyny w szatni.

"Przepraszam, co ? Ciągle wypominasz innym jakieś przypuszczenia a sam posługujesz się chyba najbardziej płytkim stereotypem żeby udowodnić jakąś wyimaginowaną tezę ?
Czyli zmiana partnerki równa się nielojalności wobec pracodawcy xD ? Naprawdę ? O jakiej sumienności mówisz ?" - ponownie, czytanie ze zrozumieniem. Nie napisałem nigdzie, że zmiana partnerki = nielojalność wobec pracodawcy. Ty wyciągasz te dziwne wnioski, tą innowacyjną metodą psychoanalityczną. W rzeczywistości napisałem, że takie sytuacje, nie świadczą z grubsza o lojalności. Z grubsza. Napisałem też, że to temat na inną dyskusję, co powinno Cię naprowadzić, że może nie "wyciągasz takie wnioski jak gdyby nigdy nic". Ale to plus, niewykonywanie poleceń, może dawać pewien obraz. Zresztą sam pisałeś, że Jupp mówił, że James notorycznie spóźniał się na treningi. Nie, że raz się zpóźnił, bo każdemu może się zdarzyć. To niejako dopełnia obrazu. I po raz kolejny nie świadczy o sumienności Jamesa.

24.11.2018 21:05

@GraueEminenz,
"Oczywiście że nie ma być zadowolony z tego, ale nie ma prawa tego uzewnętrzniać, szczególnie żeby podkopywać autorytet trenera, a to właśnie zrobił, jak precyzyjnie wytłumaczył ci użytkownik @Predator. " - wyjaśnił, przypuszczeniami, na temat tego, co Tomasz jej powiedział.
Natomiast, jak James publicznie ignoruje polecenia przełożonego, ignorując swoje obowiązki, i publicznie (nie w domu), krzyczy o Frankfurcie, to wszystko wporzo. Tak właśnie wygląda dyskusja z Tobą. Dopóki dotyczy Jamesa, jest raczej bez sensu.

"Nota bene nie wiem co wybór partnerki Jamesa ma wspólnego z Bayernem, albo jego relacją z Kovacem." - z grubsza ukazuje jego sumienność. Choć jak zaznaczyłem, to temat na inną dyskusję. Zarzucasz łatwo innym brak zdolności czytania ze zrozumieniem, a sam często to robisz.

24.11.2018 20:30

@GraueEminenz, sugerujesz, że James z nikim w niemczech nie rozmawia? Czy może jednak jakoś sobie radzi z komunikacją? Wydaje mi się, że "przepraszam za spóźnienie", nie jest rozprawką filozoficzną, do której potrzeba szerszej wiedzy językowej.
Nie wiesz co Tomek jej powiedział, właśnie, a oceniasz. A bazując na normalnych ludzkich relacjach, prawdopodobnie powiedział jej, co mu na serduchu leży. Czyli, że chciałby więcej grać i pomagać drużynie. Całkiem normalne, wiesz, ludzie czasem mówią takie rzeczy bliskim. A, że żona, w przypływie emocji ujęła to w takie słowa, sam skrytykował. I to jest właśnie profesjonalizm. On nie ma być zadowolony z tego, że siedzi na ławce. Ma wykonywać swoje obowiązki i wpierać drużynę, co robi.
James natomiast, krzycząc w szatni, że to nie Frankfurt, jawnie podważa autorytet trenera. Nie wychodząc z szatni na trening, kiedy miał takie polecenie (do czego się nie odniosłeś, ale spoko, pewnie po prostu nie zrozumiał...), czy w końcu spóźniając się, jawnie rozwala drużynę i olewa swoje obowiązki. A nie, że zwierza się żonie, z tego co odczuwa. Zresztą sumienny i idealny James, nie może się zwierzyć żonie, bo olał ją dla jakiejś modelki, ale to temat na inną dyskusję.

24.11.2018 20:00

@GraueEminenz, przeczytaj pan jeszcze raz, może zrozumiesz. Choć zaczynam w to wątpić. Oj, jaka słaba próba, udowodnienia niższości rozmówcy, sugerując, że może nie znać niemieckiego. Coraz potężniejsze i pustsze "argumenty" dajesz.
"Sam Jupp powiedział że James się czasem spóźniał na jego treningi, ale nie miał mu tego za złe, bo wiedział że to nigdy nie było zrobione z premedytacją i James zawsze bardzo przepraszał jeśli coś takiego się wydarzyło." - no widzisz, może tym razem nie przeprosił, skoro Kovac uznał to za celowe?
"Kogo co obchodzi czy Mueller powiedział to w przypływie emocji czy nie" - zachęcam, do przeczytania jeszcze raz. Ale krótko prostując - to nie Tomasz powiedział to w przypływie emocji. Znajdź mi cytat, jak Tomasz mówi coś takiego, a przyznam Ci rację. A nie szukasz "dziadków w Wehrmachcie".

24.11.2018 19:19

@GraueEminenz, po raz kolejny swoim "obiektywizmem" ocierasz się o śmieszność.
O Tomaszu:
"To co jest prywatne a co nie nie ma wpływu na dyskusję, ważne jest że dzięki temu dowiedzieliśmy się co Mueller myśli o trenerze. Czyli jak reaguje na posadzenie na ławce - czyt. negatywnie."
O Jamesie:
"A jak można być w tej sytuacji zadowolonym ?"
Nie widzisz nigdzie zgrzytu?

Oprócz tego nie bierzesz jednej prostej rzeczy pod uwagę. Ludzie mają swoich bliskich, z którymi się komunikują. Nie wiem czy Ty siedzisz, w ciemnej piwnicy obwieszonej plakatami Jamesa i z nikim nie rozmawiasz, że piszesz takie rzeczy, czy o co Ci chodzi, ale komiczne to się robi - to, oczywiście z przymrużeniem oka. Wracając do tematu. Tak, ludzie czasami mówią najbliższym co ich boli. A ci często reagują emocjonalnie wspierając daną osobę, często w niepotrzebny sposób. Co Tomasz od razu zaznaczył, publicznie przyznając, że żona nie powinna tego pisać. Po wszystkim wiemy, że Tomasz nie cieszy się z powodu siedzenia na ławce (martwić się powinniśmy gdyby się cieszył), ale wykazuje się profesjonalizmem i mówi, że będzie wspierał drużynę.
James znowu, dla odmiany, spóźnia się na treningi, nie wychodzi z szatni na trening, mimo wyraźnej dyspozycji trenera, że nie grający w pierwszym składzie w dany dzień mają i tak trenować z resztą zespołu. Franck zresztą podobnie. Po tej posiadówce pod bandą reklamową kiedy miał się rozgrzewać, powinien dostać karę finansową, tak jak i James za zostanie w szatni, kiedy miał trenować z resztą zespołu. Pora, na twardą rękę i zrobienie porządku z towarzystwem. A jak Tomasz zrobi coś podobnego, to oczywiście jemu też karę. Ale nie za to co w emocjach, pisze wpierająca go żona, babcia, prababcia, czy inny członek rodziny. Tylko za realne zachowania.

24.11.2018 19:00

@GraueEminenz, tak, tak, wiemy. James jest świetny, nieważne co zrobi, a Tomek jest be. Bo ktoś z jego rodziny coś powiedział. Może następnym razem jego dziadek coś powie. Będzie wielkie halo. W dodatku pewnie był w Wehrmachcie...

24.11.2018 18:06

@seco555, czyli wiesz, też lepiej od zarządu i Kovaca, gdzie będzie grał? Nie wiem co robisz na tej stronie. Czytając Twoje rewelacje, można być pewnym, że wszystko co związane z klubem jest nietrafione. Ewidentnie jakiś przejaw jasnowidzenia (lub czarnowidzenia, w tym przypadku). Pozostaje nam czekać, aż klub imploduje wreszcie, żeby spełnić Twoje oczekiwania/przewidywania. No, albo przynajmniej do drugiej ligi spadnie. Cały czas to samo na tej stronie. Tylko agenci się zmieniają. Rozsądnych głosów tak mało, że aż smutno się robi.

24.11.2018 14:35

@seco555,
"czemu tak uważasz ? youtube prawdy Ci nie powie... mnie jakoś nie dziwi, że do rezerw będzie wysłany, kolejne zmarnowane pieniądze... ale kto bogatemu zabroni" - A Ty czemu tak uważasz? Krytykujesz youtube, rozumiem, że widziałeś jego grę na żywo? I to z bliższej odległości niż scouting Bayernu?

23.11.2018 20:26

Przecież Mueller, Ribery i Boateng mnóstwo meczów rozpoczęli na ławce. Coś rzucacie sprawiedliwością na lewo i prawo, a sami traktujecie ją wybitnie wybiórczo.
A co do doniesień, to nie wiem ile w nich prawdy. Ale jeśli większość jest prawdą, to gg mnie czas na pokazanie jaj przez Kovaca. Nie wykonujesz swoich obowiązków (nie rozgrzewasz się, nie wychodzisz z drużyną na trening)?. Bardzo proszę, kara finansowa, i ławeczka w kolejnym meczu. Powtórzy się? Ok, podwojona kara finansowa. Bez wyjątku. Nie ważne legenda czy najemnik. Rozpuściło się towarzystwo za bardzo.

10.11.2018 17:12

@tapczan, może i trzeba, tylko kto za niego? Jupp kolejny raz nie wróci...

05.11.2018 12:50

Faktem jest, że Gnabry powinien więcej grać. Raz, że daje wiele więcej od Riberyego w obecnym wydaniu. Dwa, że jak pisał @nyy32, trzeba go sprawdzić. Nada się na pierwszego skrzydłowego na najbliższe lata? Czy może raczej umiejętności wystarczy mu, na bardzo dobrego rezerwowego. Dziwi mnie, że trener nie chce się tego dowiedzieć. Jeszcze, żeby nie chciał ryzykować ogrywania Serga przez ryzyko spadku poziomu sportowego drużyny, ale Gnabry mimo braku ogrania, wciąga Francka w obecnej formie nosem. To on powinien grać, bo i więcej daje, i potrzebujemy odpowiedzi, czego tak naprawdę możemy od niego oczekiwać.

04.11.2018 13:46

@lokus, pewnie, że tak. To zarząd będzie decydował o rozwoju sytuacji, nikt inny. Już nie mówiąc o innym aspekcie tego frazesu. Mianowicie o pomyśle nazywania zawodnika, koszącego kilka lub kilkanaście baniek eurasów rocznie niewolnikiem.

30.10.2018 16:47

"Oni pragną odwieźć uwagę od tego wszystkiego" - proszę, nie traktować tego jako atak, a jako zwykłą uwagę. Wiem, że czasami się pisze z rozpędu, i później samemu jest się zdziwionym, jak to się stało, że zostało tam coś takiego napisane. W każdym razie, potrzebna tu, pilnie, korekta.

19.10.2018 21:39

@GraueEminenz, Muellerowcami? Walczysz Pan z wiatrakami. Nie widzę jakoś tych Muellerowców. Nikt nie pisze non stop, że Mueller to bóg. Jedyna dyskusja związana z Muellerem, pojawia się kiedy kółko uwielbienia Jamesa się uruchamia. Czyli co chwilę. I najeżdża przy tym bezustannie na Tomasza. I "udowadnianie, że się mylą" w postaci zaklinania rzeczywistości. Tomek gra źle, bo tak i przez niego cały zespół gra źle. James gra źle, to przez to, że zespół gra źle, bo on oczywiście i tak jest cudowny.

"Chociaż w meczu z Gladbach to on asystował na nieuznaną bramkę Lewandowskiego i stworzył tak naprawdę jedyną groźną dla nas sytuację" - jedyną groźną sytuację to James spaprał, po tym jak Gnabry mu stworzył rewelacyjną okazję...

13.10.2018 11:01

@MateuszFCB, pewnie, pewnie. I z tych samych pozasportowych powodów na pewno nie wykupią Jamesa. Żeby nie robić konkurencji Muellerowi. To twoje słowa, czy któregoś z podobnych agentów?(bo nie chce mi się szukać).

28.09.2018 17:31

@GraueEminenz
Przecież napisałem że przeciwko Leverkusen (według Kickera) Meuller był najgorszym zawodnikiem OBOK Lewandowskiego. W czym problem ? - problem w tym, że najgorszy był Lewandowski. Słowo NAJgorszy jest wąskie znaczeniowo. Gdybyś wykluczył Lewandowskiego z sytuacji i napisał "oprócz Lewandowskiego", to mogłoby przejść. A tak wybierasz dwa wygodne mecze i jeszcze przeinaczasz. Bo mimo, że zagrał raczej słabo, to ani w jednym, ani w drugim NAJgorszy nie był.

"Przykładu z t-mobile sport nie użyłem, aby wykazać że jest nadwyraz rzetelne, tylko żeby pokazać że nawet tendencyjne niemieckie źródło, które sponsoruje Bayern (subiektywniej się już chyba nie da), nie może ukryć jego katastrofalnej gry przeciwko Francji, dając mu 5. " - a skąd pomysł, że miałoby to ukrywać? Bo pasuje do Twojej narracji? Jest niemieckim źródłem, jak Kicker, i nie widać wcale faworyzowania niemieckich piłkarzy. Też myślałem, że znaczenie tego co napisałem, jest oczywiste.

"Poza tym, to dziwne że w trakcie tych ważniejszych meczy, np. fazy grupowej ligi mistrzów (tak jak w powyższym przykładzie) Mueller nagle znajduje się "pod formą". Widzisz tu jakąś prawidłowość ? Ja tak, ale boję się urazić legendy Muellera. " - no widzisz, znowu bazujesz na pojedynczym przykładzie. Bo pasuje. Tylko, że czego byś nie napisał to zdanie "O statystyka ograniczających się tylko do ligi mistrzów nawet nie chcę wspominać, bo byłby to nokaut. " - znowu jest nieprawdziwe. Proszę bardzo, przytocz te fatalne statystyki Muellera z ligi mistrzów, żeby nie ograniczać się tylko do ogórków z BL. I nie będzie nokautu. Bo ten drewniak jest najlepszym niemieckim strzelcem w tych rozgrywkach. Asyst też ma masę. Ciekawe jak tu wypada James. A nie jest wiele młodszy od Tomasza.

"Mueller nie ma żadnej umiejętności grania na granicy offside"u, Mueller liczy na ślepotę sędziów. Gdyby było inaczej, to miałby w Augsburgu asystę. Ale taką umiejętność posiada James, który w meczu z Schalke mógł znaleźć się w sytuacji sam na sam z bramkarzem NIE BĘDĄC NA SPALONYM. Ok, nie wykorzystał tej sytuacji, z tymże trzeba nadmienić że Fährmann stał zaledwie parę metrów przed nim. " - znowu pojedyncze przykłady. Ciężko to traktować poważnie i nie dostrzegać sympatii/antypatii. Przytocz proszę, jakąś rzetelną statystykę, ile Mueller strzelił bramek, przez ślepotę sędziów, jak to ująłeś. Spaprał ustawienie, był na spalonym, ale sędziowie mu ją uznali.

26.09.2018 22:11

@Moe, ja nie twierdzę, że zaczął źle, czy jest złym zawodnikiem. Twierdzę tylko, że zmiana pokoleniowa tak wygląda. Za graczy, którzy osiągnęli wiele przychodzi świeża krew. Ktoś młody, głodny sukcesów z potencjałem. Rzadko za odchodzącą wielką gwiazdę, przychodzi już ukształtowana gwiazda takiego samego formatu. Tak to działa.
Dalszej dyskusji o słabości Bayernu na arenie międzynarodowej, nie widzę sensu ciągnąć. Wyniki są stabilne i mówią same za siebie.
Ty piszesz o szczęściu w losowaniu, ja mogę napisać o nieszczęściu w trafieniu na Real w spółce z sędziami. Dwa lata z rzędu wyeliminował nas Real. Ani razu nie zrobił tego czysto.

Jeśli w tym roku odpadniemy szybko, na przykład zaraz po grupie, to trzeba będzie reagować. Mimo, że mamy świeżego trenera.

26.09.2018 11:25

A Barcelona ściągnęła Malcolma i Dembele, którzy też jeszcze nic nie pokazali. I co? Czy Bayern się stacza zobaczymy w tym sezonie. Może odpadniemy zaraz po grupie? Na razie mamy dobre i stabilne wyniki co roku. W ogóle i stwierdzenie o sportowym zjeździe Bayernu i odrzuceniu Jamesa są na wyrost.
Przecież Bayern zapowiedział już, że go wykupi. W tym newsie nie ma nic co by podważało to stwierdzenie, a niektórzy znowu na siłę szukają problemu.

26.09.2018 10:43

@GraueEminenz, mijasz się z prawdą. W 4 kolejce najsłabaszą ocenę wg Kickera miał Goretzka. W 3 Lewy. Możesz sprawdzić. Wygodnie nie wspominasz także, że w pierwszej i drugiej Muller był najlepszy. Można sprawdzić.
http://www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/spieltag/1-bundesliga/2018-19/3/bayern-muenchen-14/topspieler-verein.html
Ciekawe też, że t-mobile Sport, kiedy oceniło kiepsko Mullera, jest rzetelne, a inne niemieckie serwisy dodają coś od siebie. Przecież t-mobile jest niemiecki. I jak sam mówisz jednym ze sponsorów Bayernu. Tym bardziej by bronili niemieckiego zawodnika. I to jeszcze Mullera z tymi jego "plecami" na górze.
Problem z tobą jest taki, że wbiłeś sobie coś i teraz w każdym poście to piszesz. W dodatku legitymizując to, stwierdzeniami, że popierające twoją tezę serwisy są profesjonalne. Ci co sądzą inaczej, to "tutejsze autorytety", lub "lemingi". Jak James asystuje, to zrobił mecz. Jak Muller to robi, to jest to ledwie asysta z ogórkami z Bundesligi.
Stosujesz podwójne standardy, i wybiórczo przytaczasz argumenty. I robisz to często. Bardzo. Sorry ,ale nie pachnie to obiektywizmem, tylko sugeruje jakiś osobisty afekt.

26.09.2018 10:37

@GraueEminenz, owszem, to jest śmieszne. Jak asystuje James, to piłkarz meczu, i rewelacja, jak Muller to "zaledwie asysta". I skąd te oceny bierzesz? Kicker na przykład się z nimi nie zgadza. SportBild też nie. James zmarnuje setkę, co tam i tak jest najlepszy.
Generalnie, już chyba najbardziej opóźniony by zrozumiał, że nie lubisz Mullera i chcesz go na ławce. Z drugiej strony masz do Jamesa dziwną, ślepą wręcz słabość. Nie musisz w każdym poście pisać tego samego. Weź sobie powieś zdjęcie Jamesa nad łóżkiem - może Ci ulży.
A tymczasem James pewnie zagra w piątek. I dobrze, będzie potrzebny w piątek i na resztę sezonu.

26.09.2018 01:34

Ja się tylko odniosę do czerwonej dla Ronaldo. Zależy od ujęcia.
https://www.meczyki.pl/newsy/ronaldo-slusznie-wyrzucony-z-boiska-kopnal-rywala-i-probowal-szarpac-go-za-wlosy-video/92200-n - tutaj na przykład widać, że i kopnął zawodnika, i próbował ciągnąć za włosy. Kuriozalny to był gol strzelony nam przez Ronaldo dwa sezony temu, z kilkumetrowego spalonego.
Jedno jest pewne. Var, var i jeszcze raz var.

20.09.2018 11:27

W którymś z wywiadów, z tydzień temu, Kovac powiedział, że Reanto jest częścią zespołu i w Lizbonie nie będzie ich przewodnikiem. Przypuszczałem zatem, że zagra, jakieś większe minuty, ale od początku, to jednak zaskoczenie.

19.09.2018 20:25

Woli dziwne się robi to mazgajstwo. Lewy też coś gadał, że nie dostał publicznego wsparcia od władz klubu kiedy był krytykowany. Bierzcie się za grę i odpowiedzcie krytykującym na boisku. Zarząd nie będzie biegał do mediów wirtualnie potrzymać za rączkę, każdego zawodnika, który został w tych mediach skrytykowany.

19.09.2018 16:39

Moim zdaniem dwa razy tyle, ile będzie pauzował kontuzjowany, a nie tyle samo. Dlaczego zrównynwać ofiarę z napastnikiem?

16.09.2018 13:33

Czasami ma się wrażenie, że wypowiedzi są kurtuazyjne, ale dziś po raz pierwszy mam wrażenie, że kogoś wypowiedź, autentycznie jest żartem.
"To był ciężki mecz, przeciwko wymagającej drużynie. Po przerwie byli niebezpieczni." - przecież nawet sylaba w tym zdaniu nie jest prawdziwa :). Z takim składem, to co gra Leverkusen, jest nieprawdopodobne. Przecież to poziom naszej extraklapy.

16.09.2018 13:27

Podwyżka w Bayernie przejdzie. Nawet nie jest niczym niezwykłym. Problemem było, że Costa zaczął rewelacyjnie a potem było dużo słabiej. A jego oczekiwania finansowe szły w przeciwnym kierunku do formy. A to, to już nie bardzo przejdzie...

03.09.2018 16:41

Muller to nie baletnica, żeby martwić się o to czy komuś się podoba jak się porusza. Może się przewracać, byle po tych jego "niezdarnych" zagraniach padały bramki. A na razie i strzela i asystuje. Cały Tomek, i mi to odpowiada. Natomiast Kovac musi znaleźć sposób by ich razem z Jamesem ułożyć na boisku. Bo sadzanie Jamesa na ławce, to rzeczywiście marnotrawstwo.

02.09.2018 13:51

Piła go szukała wczoraj. Gdyby celniej główkował, byłby jeszcze lepszy występ. I on i Tolisso wyglądają na zawodników, którzy będą robili sporo zamieszania pod bramką przeciwników i strzelą sporo goli.

02.09.2018 13:04

Hummels i Sule powini grać. Boa jest trochę pod formą, a poza tym on z Sule w pierwszym składzie nie bardzo pasują. Obaj wolą prawą stronę środkowej obrony.

27.08.2018 13:24

@DieRoten, ja widziałbym to podobnie do Ciebie. Z jedną różnicą. Chyba jednak zamiast Tolisso dałbym Thiago. Choć i Tolisso i Goretzka powinni dostawać dużo szans, bo stać ich na wiele.
Btw. Sanchcesa nie wymieniłeś, bo zapomniałeś o nim, czy kompletnie w niego nie wierzysz? :)

17.08.2018 12:26

Przecież to jest oczywiste, że klub planuje na przyszłość. Ale gdybanie, czy Robbery zostaną jest bez sensu. Klub ma plan, ma też plan b, pewnie c i d również. Ale jaki ma sens pisanie o tym, że może zostaną? Jak się okaże, że nagle będą przeżywali drugą młodość, to zostaną. Jak będą pod formą, to nie zostaną.

10.08.2018 15:57

@Moe , kolega, widzę, specjalista od ruszania głową. A może zrób nam listę, na kogo kluby wydadzą pieniądze w przyszłym roku, a na kogo nie. Widzę, że od ruszania głową, zaczyna się widzieć przyszłość.

10.08.2018 13:00

@Moe , ale co ma do tego istotność meczu? Albo ktoś potrafi grać, albo nie. Javi jak gra na defensywnym pomocniku, to praktycznie zawsze robi to na rewelacyjnym poziomie. I ostatnie takie mecze, nie były wcale 6 lat temu. To ciągle klasowy zawodnik. No, ale mniejsza z tym, masz prawo do własnej opinii o nim. Ja mam nadzieję, że będzie pierwszym wyborem w tym sezonie, na defensywnego pomocnika.

07.08.2018 19:26

@Moe "Dobrze, że mamy Uliego bo już dawno Barca lub Real by go nam podebrali. " - dokładnie tak jak piszesz.
I Javi przez ostatnie sezony grywał na DM więc nie 6 lat temu. W zasadzie dobry, nawet bardzo dobry był w ostatnim meczu, czyli raptem dwa dni temu.

"Eh no i noty w kikerze, gupi dziennikarze wyżej postawili jakiegoś Aranguiza" - potężny argument. Może sprawdź noty z ligi hiszpańskiej, z ostatnich kilku lat. Ciekawe czy taki na przykład Modric, był co roku najlepszy, i nigdy nie ocenili wyżej jakiegoś "Aranguiza".

07.08.2018 18:57

Ooo, Javiego nazwać przeciętniakiem. To Ci dopiero, tego bym się nie spodziewał nawet na tej stronie. Mi jedynie szkoda, że Javiemu tak często dokuczają kontuzje.

07.08.2018 14:18

@Sven, mi się wydaje, że przyczyna jest całkiem prosta. Jest Thiago, Martinez, Tolisso i Goretzka (no i jeszcze Sanches) i każdy musi dostać minuty. Rudy dostanie pewnie ogony, co któryś mecz i nic nie znaczące mecze. Vidal by się na rolę zapchajdziury raczej z zadowoleniem nie godził. Dlatego Rudy zostaje, a Vidal odchodzi.
Dla mnie trochę szkoda jego niezłomności. Niemniej w pomocy ma kto grać, więc aż tak mnie to nie rusza.

03.08.2018 22:40

@FCB21, a jakie puchary wliczasz? Bo na przestrzeni 4 sezonów 11 pucharów, to prawie tryplet rocznie. Dla obu tych zespołów to niemożliwe.

03.08.2018 19:53

@oburzony, jasne metr, to od dziś nanometry, ręką w polu karnym można grać, bo dlaczego nie. I widzisz w przeciwieństwie do Ciebie ja nie płacze. Real zrobił historyczne osiągnięcie wspomagany przez sędziów, a my wyrobiliśmy swoje minima. I nie nie cieszę, że przegraliśmy z Realem. Dziwne wnioski wyciągasz. Juve było bliżej wygranej? To z nimi Real trząsł do ostatniej minuty o wynik, i to im nie zagwizdali dwóch ewidentnych karnych?(ewidentnych, nie nanocentymetrowych). A może Ronaldo 10 bramek strzeli w finale? Widzę, że lubisz fantazjować. Na inne zespoły hype. Liga mistrzów, hat-tricki, a Bayern jak zwykle odpadnie zaraz.
A na koniec "I oczywiście znowu, że sędzia nas skrzywdził mimo, że przed sezonem każdy debil widział braki które nas wyrzuciły" - otóż graliśmy na tyle dobrze, że z drużyną, która ostatnio wygrywa to trofeum, wygralibyśmy, nawet z brakami, które każdy debil widział. Gdyby nie czynnik z zewnątrz, w postaci sędziowania, który ignorujesz, lub bagatelizujesz, żeby pasowało do teorii, że grać nie potrafimy.

03.08.2018 16:42

@tapczan, ćśśś, top nam odjechał i koniec. Bo jak to to tak to, żeby ligi mistrzów nie wygrać.

03.08.2018 15:58

@oburzony,Nie chcę Ci niszczyć światopoglądu, ale na przestrzeni ostatnich kilku lat, lepsze wyniki, i więcej trofeów miał tylko Real. I skoro, to dla Ciebie oznacza, że Bayern jest słaby, to nie bardzo wiem co Ci się tam po głowie kołacze.
"Wiadomo, że to kto gdzie zaszedł też się może liczyć bo może świadczyć o poziomie na tle konkurentów, ale akurat pokonanie Besiktasu czy Sevilli świadczy o tym, że Bayern potrafi pokonywać średniaki i nic więcej. Trochę to przykre dla klubu, który w 2013 zdobywał wszystko w wielkim stylu." - no tak bo odpadnięcie ze zdobywcą pucharu (i to takim, który wygrał go kilka razy z rzędu), to wstyd i hańba. Równia pochyła. I to odpadnięcie, dwa razy z rzędu, po wyraźnych błędach sędziów. Niemożliwość. Druga liga zagląda w oczy, a top odjechał bezpowrotnie. Godna sytuacja, by utworzyć konto, z nickiem wyrażającym najwyższe oburzenie.

03.08.2018 15:56

@Moe "To akurat nie jest żaden wyczyn, Boa od dłuższego czasu jest kiepski a Sule to prawie dwumetrowy kołek z którego nieco lepsi technicznie zawodnicy robią słupek na placu manewrowym" - słowo "robią" sugeruje powtarzalne sytuacje. Mógłbyś podesłać linki, do takowych sytuacji? Może jakaś kombinacja wpadek z tamtego sezonu, na yt? Bo widzisz, widziałem, większość meczów Bayernu w tamtym sezonie i nie przypominam sobie wielu takich sytuacji. Nawet w meczu z Realem, nie było takowych. Przeciwnie, mimo tego, że nie jest tak szybki jak ofensywni gracze Realu, to nadrabiał ustawieniem i miał mnóstwo udanych interwencji.

03.08.2018 14:55

@DieRoten , sam przytaczasz statystyki, z których wynika, kręcą podobne staty. Pytanie więc po co płacić 60 baniek i któregoś pchać na ławkę. Nie zapominając, że są jeszcze Robbery, którzy mimo ograniczonej roli, swoje minuty dostaną. Za rok, jak oni odejdą, młodzi będą po sezonie z większą rolą, będzie wiadomo co dalej w kwestii skrzydeł. Czy nadają się i dokupujemy zmiennika, czy oni ewentualnie będą zmiennikami, a szukamy gości do pierwszego składu.

03.08.2018 14:46

I co z tego, że 4 zagrała w finale? A pierwsza gdzie zagrała? A druga? No jak wyniki nie są wyznacznikiem, to nie wiem, jak z Tobą rozmawiać. Od dziś zorganizujmy LM transferów, bo one są wyznacznikiem. Kto najwięcej wyda, ten miszczu.

03.08.2018 14:24

@Moe, wiadomo, że nawet jakby zarząd zrobił takie transfery, to się właśnie znajdą płaczki, którzy wydumają argumenty, takie jak Ty, dlaczego to zarząd znowu "dał dupy". Co by nie było i tak trzeba ponarzekać.
@DieRoten , i pierwsza 11 tak może wyglądać, jeśli Kovac uzna to za stosowne. Z jednym wyjątkiem. Piszesz Coman/Gnabry, podczas, gdy pewnie nie będą grać zamiennie, a po różnych stronach. Zamiast Martiala, którego tam wciskasz. Będzie gość kosztował z 60 mln, a nie pokazał na razie więcej niż ww. Po co wydawać te 60 baniek w takim razie i sadzać, któregoś z nich? Tylko po to żeby wydać, bo średniaki z BPL wydają więcej niż my?

03.08.2018 14:19

"Poza tym, pisanie, że Gnabry to gracz za 50 mln jeszcze bardziej nas pogrąża bo takich piłkarzy kupują średniaki BPL" - no popatrz. To może Ty się pogrążasz? Bo Bayern kupuje piłkarzy jak średniaki BPL, tylko jeszcze taniej, i w dodatku nie jest średniakiem BPL. Przeciwnie, co roku melduje się w czołówce LM.

03.08.2018 13:55

:). Ma iść do Interu, źle bo za tanio, bo wypożyczenie. Idzie do Barcelony, źle bo... Narodowe narzekactwo w pełnej krasie. Mógłby zarząd zajrzeć w końcu na ekspercką sekcję komentarzy dieroten.pl, i przestać "dawać dupy" każdą decyzją. Wtedy już LM gwarantowana.

02.08.2018 18:25

No tak, bo Bayern z nikim innym przecież nie gra. Tylko z Rostovami. A w Pucharze Niemiec? Bayern przegrał pojedynczy mecz? Degrengolada, spadek z BL zagląda w oczy, przy takich wynikach. Real i Barcelona nigdy nie przegrywają meczów w pucharach krajowych.

30.07.2018 16:58

Z kim dobrym? Z nikim. Przecież nawet dziecko wie, że w LM same ogóry są.

30.07.2018 16:22

Rzeczywiście, po powrocie z więzienia, to nie ten człowiek. Zupełnie stracił skuteczność działań. Tak uparcie ciągnie klub w dół, a tu Bayern dalej ani drgnie. Stabilny od dobrych kilku lat. Zdecydowanie najlepszy na swoim podwórku, i w czołowej czwórce w LM. Czas się wziąć w garść panie Uli!

30.07.2018 15:19

@hoodykr, niby tanio, zwłaszcza patrząc na dzisiejsze ceny. Z drugiej strony jednak przychodził za 37 milionów bodajże, więc niewiele więcej, a był wtedy jednak młodszy. No i dochodzi do tego, że zarząd mówi, że ma zbyt wielu zawodników, więc jest to też zrobienie miejsca dla Tolisso, Goretzki, Sanchesa. Stąd niska cena, bo po prostu sprzedarz jest im na rękę. Na pewno będzie brakowało jego waleczności.

26.07.2018 15:21

@seco555, Rozbije twojego posta, wszak dwa pytania zadałeś. Użyję też odrobinę sarkazmu, bo ciężko inaczej. i na tym skończę tę dyskusję, bo nie ma ona sensu.
"Gladius skoro jesteśmy tacy dobrzy to z kim po 2013 takim dobrym wygraliśmy ?" - z nikim, same ogóry w tej lidze mistrzów. A do najlepszej czwórki, to przecież te drużyny, co nas z topu wyrzuciły, to z palcem w nosie co roku dochodzą, więc halo, żadne to osiągnięcie z naszej strony, a top ucieka.
"skoro jesteśmy tacy dobrzy to czemu od 2 lat w śmieszny sposób przegrywamy puchar Niemiec ?" - Real nie wygrał pucharu krajowego od dobrych kilku lat, jeśli dobrze kojarzę. Ci to już z top 30 musieli wypaść. Choć pewnie po prostu nie zawsze da się wszystko wygrać, nawet będąc lepszą drużyną. No chyba, że po prostu niemiecki top też nam odjechał, i dlatego nie wygraliśmy tego pucharu. Nigdy nie wiesz.
Tak czy inaczej, nie widzę dalej sensu, aby drążyć ten temat. Zostawiam to Tobie.

25.07.2018 21:40

Tak, tak, tak, tylko przez to. Oczywiście mogło być też tak, że pierwszy mecz z nimi przegraliśmy tylko przez to, że nie graliśmy wtedy nic. W lidze byliśmy daleko poza swoim standardowym miejscem, i nie odzwierciedlało to wcale potencjału drużyny. Tak po prostu wyglądała końcówka Ancelottiego. Ale nie. Muszisz mieć rację, na pewno nam szczyt odjechał. PSG nas zlekceważyło, później mieliśmy furę szczęścia, i w końcu wywalił nas pierwszy lepszy klub.

25.07.2018 19:50

@seco555 , och my szczęściarze. A ja bym powiedział, że odpadamy i nie wygrywamy LM, bo sędziowie z zadziwiającą regularnością, pomagają Realowi. Który często bywa tym "pierwszym lepszym zespołem". Nic tam, może dalej będziemy mieć tyle szczęścia i nikt nie zauważy, że już nie tylko nie jesteśmy top 10, ale powoli Legia nas dogania, a Everton to już dawno nas wyprzedził, bo przecież ostatnio duży transfer zrobili, nie to co my..

25.07.2018 19:03

@DonJupp4ever , na TVP Sport ma być nasz mecz.

25.07.2018 18:23

@DieRoten, emeryci emerytami, ale zauważ, że na skrzydło mamy też Comana i Gnabryego. I to im zarząd chce zaufać. Wiadomo może, być różnie, może Malcolm zrobi większą karierę niż Ci dwaj, ale na razie to oni pokazali nie mniej od niego, i to w lepszej (przynajmniej wg mnie) lidze niż on.

25.07.2018 15:28