DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Gladius Strona 9

@DieRoten, ze statystyk, które przytoczyłeś wynika, że to Robben ma najllepszy przelicznik udziału w bramce na minutę z wymienionych, a nie Salah. Poza tym nie wiem do czego zmierzasz. Jest sporo klubów w Europie, a kupił go jeden Liverpool. Czy to znaczy, że wszystkie inne drużyny są frajerami? Bo w jakimś poście(nie w tym temacie) pisałeś, że Bayern się sfrajerzył, że go nie sprowadził. Może zrobimy kadrę, złożoną z 500 zawodników? Wtedy zminimalizujemy szansę na to, że się tak potężnie sfrajerzymy, i jakiś z zawodników, gdzieś w jakiejś drużynie odpali...

@dickinosn85, napisać można różne rzeczy. Jest jakiś konkretny dowód na to, że ten cały Malcolm jest wschodzącą gwiazdą, a nasz kanadyjczyk, jak go określiłeś, nie? Malcolm też ma dużo do udowodnienia jeszcze. Jeden niezły sezon w słabej lidze, nie gwarantuje, że będzie gwiazdą - choć, oczywiście, może się tak stać.

25.07.2018 13:17

Wygląda na to, że rzeczywiście jest ugadany z Bayernem na przyszły sezon. Chyba, że Boa odejdzie, to pewnie będzie ta okazja, o której mówi, i wtedy przyjdzie jeszcze w tym roku.

23.07.2018 10:14

@DieRoten , a dlaczego niby znając życie nic z tego nie wyjdzie? Jakiś konkretny przykład? Mi się tylko kojarzy, że coś z Vidalem kiedyś było podobnego. Przeciwnie, sporo było już takich transferów zarządu, i są to świetne transfery. Ostatnim spektakularnym był chyba Lewy. Szejki mogą wydawać po 100+ baniek na piłkarzy, Bayern załatwia to inaczej. I dobrze. Jakby się stało jak chcecie i Bayern zaczął działać jak inne kluby to szybko z jednego z najbogatszych i najpotężniejszych klubów na tej planecie, stałby się stojącym na skraju bankructwa, drżącym o swoje istnienie klubem. Bayern nie ma szejka, nie ma socios, nie dostaje pierdyliarda za transmisje jak kluby Premier League. To jest firma, która musi na siebie zarobić. Sprawdzaliście ostatnie jakie Bayern ma roczne zyski? Nie dochody, zyski, minus podatek oczywiście. Podpowiem, że nie są to setki milionów. Uli długo pracował na pozycję Bayernu. I teraz Bayern może robić spore transfery. Może wydać około 100 mln za zawodnika i w końcu to zrobi. Ale nie będzie tego robił co chwilę, bo na to go nie stać. Męczą mnie już teksty o kiełbasiarzu i jak to on nie niszczy klubu. Tymczasem czekam co będzie, bo sądzę, że coś się jeszcze w tym oknie wydarzy. Ktoś odejdzie i przyjdzie też jakaś niespodzianka.

19.07.2018 10:26

Czy ja wiem. Nawet w ostatnim sezonie, miałem wrażenie, że w meczach ogólnie, jak i końcówkach to Robbenowi się najbardziej chciało. Tylko w poprzednim sezonie forma nie była taka jak zwykle, dlatego wyglądał słabiej.

06.07.2018 10:53

@DieRoten , ciężko powiedzieć. Bałkańscy piłkarze z zadziorem dawali sobie raczej radę w Bayernie, mimo że nie byli wymieniani jako najlepsi na swoich pozycjach na świecie (Mandzu, Olic). Sądzę, że warto go sprowadzić i też da radę. Może jako świetny rezerwowy, jeśli Coman i Gnabry odpalą na dobre.

06.07.2018 10:50

Ciekawy jestem jak mu pójdzie. Mam nadzieję, że da radę. Wypowiedzi ma sensowne, ale nie napalam się na nie wiadomo co od razu. Po wypowiedziach i otoczce to Klinsmann był geniuszem, i miały być cuda na lata. A okazało się inaczej. Tak czy inaczej wierzę, że teraz będzie lepiej i trzymam za Nico kciuki.

05.07.2018 20:28

Takie perełki zarządu to ja lubię :).

05.07.2018 20:22

@lokus, ja absolutnie tego setką nie nazywam. Co nie zmienia faktu, że od jednego z najlepszych napastników świata, można oczekiwać nieco więcej niż wykończenia setki, czy dobicia na pustą. Zwłaszcza jeśli narzeka, że mu nie zagrywają. Otóż miał zagraną niezłą piłkę. Sam kiepskim przyjęciem sobie utrudnił sytuację. A mógł z niej wyciągnąć więcej. Jakoś nie słyszałem, żeby ktoś (czy to z reprezentacji, czy z Bayernu), czepiał się go, że marnuje sytuacje. Tylko prasa. On za to nie ma problemu narzekaniem na kolegów. Swoich błędów nie widzi. Jest tak dopiero od jakiegoś czasu. I wolałbym starego Lewego, bo ta jego aktualna wersja jest męcząca. Marnuje więcej, narzeka więcej, leży więcej (przy większości kontaktów). No i spaceruje więcej. Jakiś większy pressing jest u niego okazyjny. Kiedyś to był inny piłkarz, silny na nogach, potrafiący się zastawić, walczący o piłkę. Oby wrócił, ale mam wrażenie, że już mu się nie chce.

26.06.2018 19:24

@Bio123, no "gdzie lewy mial wiecej okazji niz on do kopniecia pilki" - i gdzie te bramki dla naszej reprezentacji, z tych więcej okazji Lewego? Niestety, ale Lewy(mimo, że jest świetnym napastnikiem), to ostatnio bardziej skupia się na byciu niezadowolonym. Po boisku pospaceruje, pomacha rękoma, jak trafi się okazja to ją zmarnuje, z później dalej będzie niezadowolony "bo koledzy mu okazji nie tworzą". Początkowo nie chciałem, żeby go Bayern sprzedał, ale już zbrzydło mi patrzenie na niego. Niech go pogonią i zarobią na nim, albo jak chcą pokazać, że nikt nie będzie z nimi pogrywał, to niech posadzą na ławce na miesiąc. Niech przemyśli pewne rzeczy. Jak wielki Lewy będzie rezerwowym, to i zainteresowania nim nie będzie, i może weźmie się za trenowanie i granie znowu.

26.06.2018 14:50

@GraueEminenz, A jakby Ci się chciało stracić jeszcze trochę czasu, to znajdź proszę, kontuzje ww. pana. Bo z tego co ja pamiętam, to Mario grywał całkiem niemało. Właśnie po kontuzjach grywał mało. A w przeciwieństwie do Franciszka i Arjena, po powrotach nie grał z miejsca piorunującej piłki.

10.06.2018 04:18

@RedMistrzuPL, aaa, no to jak koledzy tak mówią, to na pewno tak jest. I nie, sędzia nie zabronił nam strzelić karnego wtedy, ale co innego odpaść przez swoje błędy, jak nie strzelony karny czy setka, a co innego przez błędy sędziego. Bo mimo swoich błędów Bayern mógł awansować, gdyby błędy sędziów, mu tego nie uniemożliwiły. Bo to sędzia uznał gola Ronaldo z kilkumetrowego spalonego. I to sędziowie, nie odgwizdali w tegorocznym dwumeczu, dwóch ewidentnych karnych dla Bayernu.

03.06.2018 23:48

@RedMistrzuPL, półfinał LM o niczym nie świadczy? To co świadczy? To, że ty piszesz o tym, że się staczamy, świadczy o tym, że się staczamy? Tak się staczamy, że ten "dominator" LM, za każdym razem do ostatnich minut dwumeczu drży o wynik. I awansuje z wydatną pomocą gwizdkowych.

03.06.2018 19:57

Bzdury o "kiełbasiarzu" i staczaniu się Bayernu są powtarzane od lat tutaj. Tylko tego staczania się, dalej nie ma. Co roku jesteśmy wśród 4 najlepszych klubów na świecie. A mogłoby być lepiej. I nie gdyby "kiełbasiarz"... Tylko gdyby nie mocno kontrowersyjne decyzje sędziów.

03.06.2018 13:12

Ależ zabawne jest czytać teksty o kiełbasiarzu i tym podobne (tak, celowo nie użyłem skrótu), Chłopaczki (i dziewczątka pewnie też), Skupcie się na forach managierów, i tym podobnych. Bo ten "kryminaslista", "kiełbasiarz" etc. etc, stworzył ten klub. I Będzie dalej go tworzył (Hallelujah!), Nie jest idealny, i nigdy nie będzie, ale w przeciwieństwie do wielu, boję się, co będzie, jak go zabraknie...

03.06.2018 01:36

Zachowanie słabe, ale... "przypomniała się Chelsea w 2012, też Basti od razu zdjął medal. No ale tamto można było zrozumieć. Ale Dziś? Żałosne zachowanie naszych piłkarzy." - cóż, to wczorajsze też mogę zrozumieć. Zeszło z nich powietrze po Realu, a w dodatku znowu, przegrywamy, po wyraźnym błędzie sędziego. Nie dziwię się, że są rozgoryczeni sezonem.

20.05.2018 09:57

Najważniejsze, że Real, dzięki mega fuksowi nie gra dalej. Rok temu też wcale nie dzięki mega fuksowi przeszedł Bayern:). Bzdury jak zwykle. A dziś zobaczymy co się stanie na boisku. Po prostu.

25.04.2018 12:12

I po raz kolejny w naszej drużynie, jak uraz jest niegroźny, jak zawodnik raczej zdąży się wykurować na jakiś termin, to można przyjąć, że jednak raczej nie zdąży.

24.04.2018 12:08

Niestety Eleven okazali się po prostu oszustami. Całe szczęście mam też C+, ale takich rzeczy się nie robi.

21.04.2018 13:15

@JazGod - "Prosiłem by nie robić jazd na Hummelsie kiedy gra co 3 dni.
Jego rytm meczowy to gra co tydzień i kiedy wypocznie nie grając z Hannoverem to za tydzień nie będziemy go krytykować.".
To może niech do drugiej ligi idzie grać? Tam będzie miał mecze co tydzień. W Bayernie to raczej standard, że gra się częściej. I o ile czasem można sobie pozwolić na rotacje, to nie zawsze tak jest.

18.04.2018 16:33

Znowu drobny uraz lub niegroźny zabieg, okazują się dużo poważniejsze w naszej drużynie. Niestety to już się staje tradycją. Szkoda Arturo, jego charakter przydałby się w najważniejszych meczach sezonu.

17.04.2018 18:46

@Rizzitelli, może sędzia jeszcze nie przypuszczał, że Realowi będzie potrzebna taka pomoc ;).

12.04.2018 13:35

Hmm, sam Martinez na defensywnym. Nie wiem czy stabilniej by nie było gdyby obok niego zagrał Thiago, a przed nimi Tomek lub James. Tak czy inaczej wygląda to nieźle i liczę na pewny awans Bayernu.

11.04.2018 19:37

@hoven "w lidze = musisz wygrac z kazdym w sensie jesli np w Premierczips wygrywasz z ogorkami ale przegrywasz z topem (6 druzyn) to nie masz raczej majstra" - dobrze, że użyłeś słowa "raczej". Bo, możesz mieć majstra, i absolutnie nie musisz wygrać z każdym.
Nie mam czasu na długą i bezsensowną dyskusję. Więc skoro nie łapiesz, to wytłumaczę Ci raz (o zgrozo, że te to trzeba komukolwiek tłumaczyć), tak od spodu.

Pisałeś wcześniej, że założyłem coś, i to był błąd. No, ale Ty też coś założyłeś. Pod stwierdzeniem "z każdym" kryje się coś. Coś pod co trzeba podstawić coś, żeby stwierdzenie było prawdziwe. Co Ty założyłeś? Wychodzi na to, że tak jak w lidze, że trzeba zagrać i wygrać z każdym. Czyli trzeba wygrać z każdym, kto gra w LM? A może założyłeś, że pod "z każdym", kryję się z każdym na świecie. Dawaj pokonamy po drodze Colo Colo Santiago. I moją dawną drużynę z liceum. Trochę czasu minęło, ale biegać jeszcze potrafimy. Zagrajmy. No, ale w tym momencie można się zastanowić jednak, z którym każdym. Z Colo Colo? Nie ma to sensu. Z każdym w LM? No nie bardzo, bo przecież zasady LM wykluczają takie coś. Więc dlaczego mielibyśmy zakładać coś (jak Ty), co nie ma prawa bytu? No więc o kogo może chodzić? Czekaj, czekaj, będę wiedział. O każdego z kim przyjdzie mi zagrać. Chyba nie jest to rocket science. Na co dzień, non stop używa się skrótów myślowych. O ile są poprawne (logiczne), to z reguły nikt nie ma problemu z załapaniem. W tym przypadku stało się inaczej.
I owszem ludzie piszą, o ślizganiu się Realu, ale do tego też odnosi się pośrednio, to stwierdzenie. Owszem, może mieć ktoś łatwiej, bo zagra po drodze z jedną mocną drużyną a inni z trzema. Założyć można jednak, że drużyna która wgrała z kimś mocnym, jest mocna. Miała po drodze, ciężej, ale w końcu ten Real, musi trafić na tę mocną drużynę. I mógł się ślizgać wcześniej, ale w końcu będzie musiał wygrać z tą mocną drużyną, która po drodze skosiła trzech koksów.

Podsumowując:
Stwierdzenie, do którego się przyczepiłeś jest poprawne, a Twoja alternatywa nie jest. I można gadać o rzeczach na które się nie ma wpływu (jak losowanie), ale ostatecznie, w przeciwieństwie do ligi, i tak trzeba pokonać każdego (tak każdego - o oczywistych założeniach już napisałem), w bezpośrednim starciu.
Miłego wieczoru.

16.03.2018 22:28

@hoven, no nie bardzo. Oczekiwałeś wygranej z kimś z kim nie zagrasz? Wystarczy (nawet nie za mocno) ruszyć głową, żeby zauważyć, że to stwierdzenie jest w 100% poprawne. Można gadać o losowaniu, że ktoś ma więcej szczęścia, ale fakt jest taki, że się nie ma na to wpływu. I na kogo się nie trafi, trzeba go w pokonać, żeby wygrać trofeum. Więc tak, musisz pokonać (w dwumeczu) każdego na kogo trafisz.
"by w drugiej dac przyklad z Lipskiem i liga (gdzie z kolei ja zalozylem: ze trzeba *bardziej* wygrac z kazdym niz w fazie puchrowej bo grasz z kazdym" - Z tym, że pierwsze założenie jest logiczne. Twoje nie bardzo. Trzeba bardziej wygrać z każdym :)? Nie trzeba bardziej. Nie trzeba mniej. Wcale nie musisz wygrać z każdym.
Coż, jak zauważyłeś beka, i teraz będziesz w to brnął bardziej, jak w wielu dyskusjach, także miłej zabawy.

16.03.2018 21:17

@hoven, czepiasz się wielu rzeczy. Często nie masz racji. Zluzuj majty. Otóż w fazie pucharowej LM, trzeba wygrać dwumecz z każdym, na kogo trafisz. W lidze za to nie musisz wygrać z każdym, żeby wygrać samą ligę. Możesz dwa razy w sezonie przegrać z Lipskiem a i tak być 10 przed nimi na koniec sezonu.

16.03.2018 19:29

@BuffonLegend - "Żeby wam uzmysłowić jak ciężko gra się z Eibar, to mniej więcej poziom wyjazdu do RB Lepzig. No, ale dostali baty od jakiegoś "śmiesznego" Eibar. Stop ignorantom!"
A masz Pan jakiś miernik, do mierzenia mniej więcej tego poziomu? Może jakąś tabelkę z rozpiską? Chętnie bym zapoznał się z tym, żeby już nie być takim ignorantem.

16.03.2018 16:19

No jest to dziwne. Choć sądząc po problemach z prawnikami Bayernu, tej strony, to Bayern dosyć rygorystycznie i chyba jednak przesadnie (w niektórych przypadkach) podchodzi do pilnowania swoich interesów. Albo prawnicy nie mają co robić :).

11.12.2017 15:18

@Misiek , ale chyba nie sądzisz, że w przypadku "wojny" z Bildem, to Karl lub Uli będą się tym zajmować? Od tego klub ma prawników. A czy wejdą na drogę sądową? Jakoś to mało prawdopodobne się wydaje :).

11.12.2017 15:10

Tak, ale najgorsze jest to, że jak zwykle miała być krótka kontuzja i się wydłuża. Były newsy na stronie, że nawet 2 grudnia być może Robben będzie mógł zagrać, a wygląda na to, że w tej rundzie go już nie zobaczymy. Cóż, teraz już poradzimy sobie bez niego. Niech na wiosnę da czadu.

06.12.2017 17:42

@hoven, może najpierw zapoznaj się pojęciem sarkazmu, prześledź całość dyskusji, a ewentualnie później wysyłaj innych na inne strony i zastanawiaj się co robią na tej stronie.

05.12.2017 00:23

A skąd wiecie, że nie gadali z nim i dopiero później z zarządem?
Mi nawet ta wypowiedź Carlo trochę wygląda, na potwierdzenie tego. Mogło być, tak że piłkarze mówili Carlo co im nie pasuje a Carlo powiedział, że ma swoje metody wypracowane przez, lata i żeby się przymknęli i grali, bo od tego są. No i grali. A, że taktyki nie było, treningi były lipne, to wyniki też takie były. Dlatego powiadomiono o tym zarząd, który widząc wyniki i metody Carlo uznał, że tak być nie powinno.
Jak było pewnie nie prędko się dowiemy. Ja tam się cieszę, że nie ma już Carlo, bo tak słabego Bayernu, to chyba nie było od czasów Klinsiego.

04.12.2017 17:36

I dobrze, że te święte krówki biegały do zarządu. Przynajmniej już nas Carlo nie trenuje. Co ciekawe święta krówka Lahm, też miał uwagi. Same święte krówki w zespole, które mają śmiałość zgłosić swoje uwagi, skandal.
A Carlo wydaje się sympatycznym gościem, nie mam zamiaru po nim jechać. No, ale to, że nie jest już naszym trenerem to piękna rzecz, bo męczyło oglądanie Bayernu, szczególnie w tym sezonie. A teraz widać jakiś pomysł w grze w końcu.

04.12.2017 15:27

Nie wiem o co chodzi z tymi kontuzjami. Chore to jakieś.

28.11.2017 16:37

Bardzo dobrze, że przyłożył się do wywalczenia miejsca w Bayernie. Możliwości na pewno ma spore.

13.11.2017 13:37

"Głównie dlatego, że ciężko jest wskazać, który trener posiada filozofię Bayernu ", "Problem Bayernu polega na tym, że nie rozwinęli oni swojej własnej filozofii" - coś tu nie teges.
"Co więcej nie wykształcili także trenera ze swojej własnej akademii" - z tym już bardziej można się zgodzić. W przypadku Barcelony takie podejście działało. Z tym, że wśród naszych byłych piłkarzy jakoś ogarnięci trenerzy się trafiają :).

09.11.2017 12:46

Mocny skład. Mam nadzieję, że zwycięski. Chyba dziś najcięższy przeciwnik, od kiedy Jupp wrócił. Fajnie gdybyśmy zobaczyli, pewną, szybką grę.

25.10.2017 20:11

Wychodzi znowu zły Uli, który "rozkazuje" wszystkim pchanie Tomka do składu. Nawet kosztem geniusza Jamesa. Ajj "kiełbasiararz" i "leśny dziadek".

22.10.2017 01:57

Oooo skandaliczne słowa. Widać, że nie zna się na piłce ;). Pewnie na stronce, znowu zostanie "leśnym dziadkiem". Chyba, że cudownie wygra LM.
A tak w ogóle, to miałem wątpliwości, czy dobrą decyzją jest, żeby wracał po takiej przerwie, w takim momencie. Jednak miło go zobaczyć znowu na ławce trenerskiej a i w grze widać w końcu jakiś pomysł. I w zawodnikach widać życie.

20.10.2017 11:41

@Matilegolas , zgadzam się. Nie widzę żadnego sensu działania opisanego w newsie.

07.10.2017 14:17

Panowie, chyba za dużo filmików na yt. Przecież od Van Gaala Bayern gra posiadaniem piłki. To, że za Juppa, potrafili bardzo ładnie wyprowadzić kontrę, nie znaczy, że nie grali posiadaniem piłki...
A co do samego faktu powrotu Juppa. Cóż, nie spodziewałem się tego. Pozostaje mu życzyć powodzenia. Żeby trochę ogarnął ten bajzel, który się zrobił. A cudów nie ma co oczekiwać.

06.10.2017 18:57

Przyznam, że nie rozumiem tego lamentu, że piłkarze zwolnili trenera. Nie, zarząd go zwolnił, nie piłkarze. A, że zrobili to biorąc pod uwagę opinię piłkarzy? A kogo opinię mieli brać pod uwagę? Sprzątaczki klubowej? @DieRoten ze strony internetowej www.dieroten.pl?
A teksty, że następnego też zwolnią, są śmieszne. Jakoś wcześniej nie zwalniali.

29.09.2017 11:36

@DarthSmd , Owszem, są starsi, ale nie są nagle kalekami. Poza tym, Carlo nie wyleciał, dlatego, że nie ma zmiennika dla Lewego. Carlo z pierwszym składem gra kakę. A boki obrony nie są wcale tragiczne. Cała obrona personalnie nie jest zła. Indywidualnie grają bardzo dobrze, i nie raz wyciągają rewelacyjne piłki przeciwnikom. Tylko obrona leży jako całość. Jako formacja. Nie potrafią się ustawić przez co nagle przeciwnicy są na czystych pozycjach, co wczoraj było widać jak na widelcu. Choć tak wiele sytuacji Psg nie miało...

28.09.2017 16:41

Kozioł ofiarny w postaci Carlo? Ludzie litości... Przecież zawodnicy nie zapomnieli jak się gra. A męczymy się z każdym. Poza "wybrykiem" z Schalke. Bo jedynym planem gry jest poklepać w środku, odegrać do boku i wciepa na samotnego Lewego. Przecież na podwórkach widuje się więcej finezji w grze. Rozpoczęty sezon to nie jest dobry moment na zmianę trenera, i to jest problem. Tylko, że tak dalej być nie mogło...

28.09.2017 16:12

Nie jestem zwolennikiem nerwowych ruchów, ale ewidentnie Carlo sobie nie radzi. Nie byłem za jego przyjściem i wygląda na to, że niestety, nie pasuje tu. Trzeba go wymienić. Pytanie, czy to dobry moment? Czy będzie dostępny sensowny zmiennik w tym momencie? Bo wymienić, byle tylko wymienić, to nie rozwiązanie.

28.09.2017 13:10

Problem z nim nie jest taki, że go nie stać na bardzo dobry mecz, tylko to, że po prostu nie jest pewnym bramkarzem. Może się to okazać problematyczne dla drużyny. No, ale do stycznia musi i powinno wystarczyć.

26.09.2017 18:41

Dobra wiadomość. Bardzo. Tylko żeby nie było jak z Neuerem. Mam nadzieję, że takie sytuacje nie będą się już powtarzać.

26.09.2017 11:36

Podejrzewam, że i on i Brandt są już przyklepani. Dlatego też olali Draxlera. I tak będzie gęsto w pomocy, i przy okazji odmładzanie składu wyraźnie zaznaczone.

20.09.2017 14:51

A ja jak najbardziej rozumiem krytykę Alaby. To dalej dobry zawodnik, ale nie tak dobry jak wcześniej. Strzały z daleka mu siadły, a wrzutki to parodia. Prawie każda wrzutka ląduje na trybunach, albo na aucie po drugiej stronie boiska.

19.09.2017 11:06

Na razie jest dobrze. Pierwszy raz w tym sezonie z przyjemnością patrzyło się na grę Bayernu. Oby tak dalej i dalej się poprawiać.

16.09.2017 16:33

5,000 tysięcy euro ? Znaczy 5 mln, czy ktoś w Bildzie nie ogarnął tematu, a tutaj przeszło również niezauważone?

15.09.2017 11:34

Sporo problemów ma Bayern obecnie. Gra nie najlepsza, atmosfera w zespole też raczej nie. Co prawda Tolisso, Thiago i James w środku sprawili, że częściej były próbowane prostopadłe podania, a nie tlko wrzutki. Sporo niedokładności jeszcze, ale przyjdzie z czasem. Kierunek raczej dobry, bo ciągłe wrzutki są nużące, i nie przynoszą rezultatów. Gramy jednym napastnikiem i jak Lewy jest sam w polu karnym to po cholerę te wrzutki? Gorszym problemem jest atmosfera. I najgorsze w tym jest co się dzieje z Lewym. Wyróżniający się piłkarz od kiedy przybył do nas, ale stało mu się coś w głowę. Teraz już chyba wiadomo, o co chodziło Lewemu z brakiem wsparcia w walce o koronę króla strzelców. Każdy gol Bayernu musi być strzelony przez niego. Jak jest w pobliżu pola karnego, to klapki na oczy się zakładają i podanie jest niemożliwe. Za to inni są zobligowani, żeby mu podać, nawet jak strzelą bramkę, to jest problem, bo to Lewy miał strzelić. Ribery też fochy zaczyna strzelać. Carlo chyba stracił kontrolę, co jest dziwne w przypadku tak doświadczonego trenera. Wg mnie ławeczka dla Lewego i Francka na dwa, trzy mecze, niech ochłoną trochę. I trzeba to spróbować znowu poskładać do kupy.

13.09.2017 13:44

Ja oczywiście oglądnę, ale też mam obawy co do jakości gry. Może to dlatego, że za Carlo ledwie kilka meczów było na prawdę wybornych w naszym wykonaniu. To trochę mało jak na cały sezon Bayernu. A na początku kolejnego sezonu poprawę nie bardzo widać. Oby Coś wreszcie zaskoczyło. Może James z Thiago razem na boisku sprawią, że nie będą tylko wrzutki grane?

12.09.2017 11:19

Zdobył swoją grą moje uznanie, ale ostatnio jego wypowiedzi (a przynajmniej to co serwują nam gazety) sugerują, że sodówka mu odwaliła. Niech lepiej zje Snickersa. I jak spieprzy sety, to niech nie gada, że go drużyna nie wspiera. Lepiej i dla Bayernu i reprezentacji, żeby robił, to co robi najlepiej, a nie pieprzył farmazony w mediach.

09.09.2017 02:28

Ehh, Rafinha, tak jak przypuszczałem. Lipa, Carlo, lipa. Miałem nadzieję, na okazanie odrobiny jaj i danie szansy młodemu. Tym bardziej, że Rafa kiepsko wygląda ostatnio.

08.09.2017 15:16

Wolałbym żeby dano szansę młodemu, zamiast piłować tam Rafihnę.

06.09.2017 11:50

Oho. Alaba przed końcem pierwszej połowy schodzi z boiska. Czyżby kontuzja? Tragedia z tymi kontuzjami u nas.

05.09.2017 21:36

Skład wygląda bardzo dobrze. Ciekawe jak sama gra będzie dziś wyglądała. Obyśmy zobaczyli ciekawą grę i wysokie zwycięstwo naszych.

26.08.2017 15:06

"Sammer we wspomnianej rozmowie porównał również Rudego do Hasana Salihamidzica, który przed laty stanowił o środku pomocy Bayernu Monachium" - hmm, dziwne trochę. Ja Hasana zapamiętałem jako prawego pomocnika. Nie bardzo mogę skojarzyć, żeby na środku grał.

16.08.2017 11:35

Nie wiem dlaczego niektórym, czepianie się Hoenessa przesłania możliwość racjonalnego myślenia. Przecież Uli nigdzie nie powiedział, że ma w tyłku LM. Powiedział, że celem, który jest bezwzględnie do osiągnięcia, jest mistrzostwo. To jest cel minimum Bayernu. Coś co trener "musi" osiągnąć, bo inaczej będzie bliski zwolnienia. Reszta jest wyzwaniem, w które Bayern celuje, jak co roku, wbrew płaczkom.

15.08.2017 15:06

@xeremeleque , widzisz pan. To odróżnia Kahna od błazna i reszty "sezonowców", że wyraził opinię w normalny sposób. Krytyka jest zdrowa, o ile wyraża ją osoba, która używa mózgu, i krytyka ma sens. Kahn nie mówi nic o wywożeniu Uliego na taczkach, lub tym podobnych pierdołach. Wyraził opinię, która powoli się staje się faktem. Bayren złamał granicę 40 mln za transfer, i granica ta będzie się rosnąć. Ale na rozsądnych warunkach, i bardzo dobrze.

15.08.2017 14:45

A Alaba przed kontuzją, czy po kontuzji, wrzutki na stabilnym poziomie. Nie wiem co się z tym gościem stało...

12.08.2017 17:08

Niesamowite. Szkoda słów na to co się dzieje.

10.08.2017 11:44

@Kukikuki,
"Bayern jak kogoś chce z Budesligi, to sobie po prostu bierze. A United? Nie jest w stanie kupić zawodnika z Chelsea, City, Arsenalu, Liverpoolu, a nawet Tottenhamu. Chcieli Kane'a i dawali 100, to ci krzyknęli, że chcą 200." - jak mają tyle hajsu, to wiadomo, że łatwo nie sprzedadzą. Działa to w obie strony. Jak Bayern będzie chciał od nich kogoś wyciągnąć, to też tego nie zrobi tanio. A jak klub z PL będzie chciał kogoś z BL, to pewnie go kupi(nie z Bayernu). Czy to świadczy o sile PL? Ekonomicznej na pewno, ale sportowej już nie koniecznie.

"Europejskie puchary to tylko jeden czynnik, który mówi o potędze ligi. " - ano właśnie najważniejszy.Bo skoro, kluby z tej mocarnej ligi, nie dają sobie rady, w pucharach, to może nie są tacy mocni. Kluby i zawodnicy wydają się mocni, ale tylko na własnym podwórku. A ci ich najlepsi trenerzy, też niech się wykażą w pucharach w końcu. Bo inaczej, to nie są za bardzo najlepsi. Tylko mają silną markę, bo są w napompowanej, marketingowo i przez to ekonomicznie lidze. Niestety bazuje to na historii. A jak widać obecnie, te najlepsze drużny, najlepsi piłkarze, i najlepsi trenerzy wcale tacy nie są, mimo olbrzymich środków do dyspozycji.

29.06.2017 16:45

Ambitnych? Pewnie, popieram w 100%. Niech Lewy powie, że nie wyszło. Chciałem zdobyć armatkę, mogłem w ostatnim meczu strzelić bramkę a nawet więcej, ale spieprzyłem kilka okazji. W następnym roku się poprawię i ją zdobędę. A nie płacze, że mu koledzy nie podawali. Co nie jest prawdą. Koledzy go szukali często w tym meczu. To nie jest ambicja. To gwiazdorzenie. Ja jestem cudowny, wszystko robię dobrze, ale przez innych...

21.06.2017 15:19

Niech dają Hazarda na wymianę i będzie git :). Na atak kogoś by się znalazło. Może Griezmann by się jednak skusił? Bo gwiazdorzenie jak Ronaldo, to nie w Bayernie panie Lewy. Choć i tak pewnie sprawa jest rozdmuchana przez prasę, i Lewy zostanie w Bayernie.

21.06.2017 12:23

Ojj Robert, Robert. Zjedz Snickersa i bierz się dalej do robienia tego co robisz najlepiej. Tylko rób to jeszcze lepiej.

19.06.2017 12:52

Swoją drogą dziwi mnie, że w tym sezonie, kiedy Lahm nie grał, to nie Kimmich był ogrywany na prawej obronie, tylko Rafinha.

13.06.2017 20:32

Mógł strzelić bramki w tym meczu. Pretensje może mieć tylko do siebie. Dziwna wypowiedź. Może mu chodzi o ten wolny którego Alaba mu nie oddal? Tak czy inaczej bezpodstawne i źle skierowane zarzuty.

08.06.2017 13:37

Hmm, lubię Davida, ale obiektywnie patrząc. Nie mogę pojąć jak umieszczono w jedenastce tego sezonu Alabę.

08.06.2017 13:30

Zawsze lubiłem tego piłkarza:). No, ale w tym wieku... Szacun.

26.05.2017 17:13

@Matilegolas, poprawił defensywę? W tamtym sezonie Bayern stracił w lidze bodajże 17 bramek. Za to w tamtym sezonie mniej goli strzeliliśmy.

26.05.2017 17:09

Wszystko ok, zgadzam się, że mogą odrobić tę stratę itd. Ale, że jak będą karne, to że prawie są w półfinale? Te karne to od kilku lat duży problem, a nie atut niestety.

17.04.2017 12:50

Nie tego się spodziewałem. Druga połowa totalna kaka. Zobaczymy co rewanż przyniesie, awans dalej możliwy, bo wynik dziś mógł być dużo gorszy.
@KingWizard "W każdym razie mecz na poziomie. Nawet jeśli odpadniemy to będzie to w dużo lepszym stylu niż w ostatnich latach" - czyżby? Zależy od tego co pokażą w rewanżu, bo po dzisiejszym meczu nie powiedział bym,że w lepszym stylu. W ogóle dziś, o dziwo, stylu nie było widać. Oczywiście kontuzje dwóch bardzo ważnych piłkarzy miały ogromny wpływ. Ale co z tego? Już to niestety znamy, i ten pech się powiela.

12.04.2017 22:56

Brygada RR w formie i gra Thiago. Ja jestem dziwnie spokojny przed dzisiejszym meczem. Wydaje mi się, że damy radę, i to wyraźnie. A jak będzie? Niedługo się przekonamy, ja właśnie idę przed telewizor, Miłego oglądania wszystkim!

12.04.2017 20:42

Lewemu, czy też komukolwiek z Bundesligi, jest ciężej o tę nagrodę, bo w Hiszpanii grają o 4 mecze więcej. To wbrew pozorom całkiem sporo.

10.04.2017 13:02

Wyborna wiadomość. Kluczowy okres sezonu następuje. Miło będzie go w końcu zagrać w pełnym składzie. Oby tak do końca sezonu.

29.03.2017 14:36

@admin, na pewno da się miarodajnie określić kiedy nie jest faulem. Widać kiedy jest uderzenie, a kiedy jest "kontakt". I jeżeli ktoś od dotknięcia kładzie się i gestami sugeruje, że próbowano go udusić, to takie coś jest symulką. Chyba taka jest definicja. Kontaktów podczas meczu jest ogrom. Gdyby takie coś gwizdano, to nie dałoby się grać, bo gwizdek by nie milknął. A co do "artykułu", który podesłał @Rizitelli, to rozbraja mnie, to co teraz nazywa się dziennikarstwem. Rzucenie tezy na początku z jawnym atakiem na oponentów tejże tezy, i dalsze totalne atakowanie, czytelników, na poparcie swojej tezy, włącznie z zarzucaniem braku oczu lub rozumu.I teksto tym jak to obrońca wpadł na Suareza. To gdzie te oczy i/lub rozum pana "dziennikarza"? Bo na ujęciu, o którym mowa widać, że obrońca przelatuje za Suarezem. Pan chyba nie wie co znaczy na kogoś wpaść. Z tego "wpadnięcia" widać tylko kontakt ręki z Suarezem. W dodatku zapętlone jest tak, żeby wyglądało jak uderzenie, czego na żadnej powtórce nie było widać. Tak tendencyjnego teksu dawno nie widziałem. Niemniej nie ma co dyskutować dalej na ten temat. Barcelona gra dalej, a miejsce na interpretację, będzie zawsze. Dodam tylko na koniec, że irytujące są zachowania jak te Suareza, i smuci mnie, że są nagradzane, a nie tępione. A Suarez chyba po prostu zbyt dawno nikogo nie ugryzł i nie ma siły biegać. Przewraca się od dotknięć lub powiewu wiatru. Cytując klasyka: "Wicher wieje,
Wicher słabe drzewa łamie, hej,"

29.03.2017 14:34

Aczkolwiek niesamowicie dziwnym stwierdzeniem jest, że rzekomy "Król Ronaldo" w takich meczach wchodzi na swoje wyżyny. W tych ważnych meczach, które mi się zdarzało oglądać, to ów "Król" raczej znikał. Tak czy inaczej nie ma co się przekomarzać z dzieciakami, o tym kto wygra. Jak będzie zobaczymy. Można tylko mieć nadzieję na dobry wynik jako kibic, i przeczucie o dobrym wyniku, jako osoba, która widzi, grę Bayernu, i widzi grę Realu - która jest przeciętna. Należy się natomiast bać właśnie Ramosa, który nie raz w tym sezonie ratował słaby Real, i który, bądź co bądź, załatwił Bayern trzy lata temu.

26.03.2017 00:33

@Rizzitelli, generalnie zgoda. Te jego teorie spiskowe są komiczne i często zaklina rzeczywistość. Z jednym się jednak nie zgodzę. "W meczu z PSG oszukiwał Suarez a nie sędzia, Tobie radio z samochodu kradnie złodziej a nie policjant choćby był łajzą" - jeżeli policjant jest świadkiem kradzieży Twojego radia i nie reaguje, to jest też winny. Jego zadaniem jest pilnowanie porządku, karanie wykroczeń. Tutaj jest lepiej. Policjant nie tylko nie reaguje. On twierdzi, że to wcale nie Twoje radio, a złodzieja. A kara spotyka Ciebie. Ja, co prawda, daleki jestem od teorii spiskowych, niemniej patrzenie na takie coś, zwłaszcza na takim poziomie, jest niesmaczne. Oby jak najmniej takich sytuacji.

09.03.2017 22:54

Wydaje mi się, że wzmianka o tym by była jak najbardziej odpowiednia. Niedawno był na stronie news o tym co słychać u Andiego Ottla. Niejednokrotnie się tu pojawiały newsy o byłych piłkarzach, trenerach, czy działaczach. "Czyli brak informacji o zawodniku, który nie jest już związany z Bayernem, to objaw tego, że nasza redakcja go nie szanuje? Nie popadajmy w skrajność." - Co prawda nie sądzę, to jakiś brak szacunku do Gotzego, że nie ma tej wzmianki. Bez przesady. Niemniej wg mnie powinna ona się tu znaleźć.

28.02.2017 21:00

@Gabricone, popraw, proszę, pierwszy niewytłuszczony akapit ("W trwającym obecnie sezonie 26-letni Niemiec rozegrał dla "Wieśniaków" łącznie 16 spotkań, zaś jego dorobek to jedna bramka oraz pięć asyst."). Przed tym, nie licząc tytułu, nie ma słowa o Rudym, i nagle ten akapit o nim, nie wspominając nigdzie, że o nim właśnie mowa. I przed tym, w nagłówku artykułu, jest mowa tylko o Suele.
A co do transferów, to całkiem ok. Suele, może być bardzo dobrym obrońcą, a Rudy za friko przychodzi, więc tylko na plus. Jak Rode.

12.01.2017 13:42

A Hummels nie jest wychowankiem Bayernu? Wydaje mi się, że chyba jest. Choć nie jestem na bieżąco z przepisami w tej kwestii.

10.01.2017 14:56

Ciekawe czy Thiago się wyleczy do tego czasu. Jeśli nie, to może szansa dla Tomka, by znowu pokazał co potrafi. Za Lewym.

10.01.2017 14:50

Ależ ten los przewrotny. Dopiero Lewy się wypowiadał o tych legendarnych przygotowaniach Carlo, a tu na szybkości znowu tracimy dwóch ważnych zawodników. Ciekawe w czym problem, bo już od bardzo długiego czasu mamy kłopot z kontuzjami. Czy to Jupp, Pep, czy Carlo. Czy był Mueller-Wohlfahrt, czy go nie było. Kontuzji mnóstwo.

10.01.2017 14:47

@AdiFantasti, pewnie sporo osób nie pamięta już Deislera. I myli ich imię Schweiniego:).

28.12.2016 14:00

Dobry mecz w naszym wykonaniu i optymistyczne zakończenie dziwnej rundy. Wygląda na to, że wszystko powoli zaczyna się układać. Nie podobało mi się jedynie, że Bayern odpuścił w drugiej połowie. Mieliśmy podłamanego przeciwnika, grającego w 10 a odpuściliśmy. W meczu na szczycie pokazanie Lipskowi i całej reszcie mocy, wygrywając z 5 do 0 byłoby dobre. I kibicom po bardzo średniej rundzie też się należało, a wczoraj zdecydowanie stać było Bayern na to. Niemniej, przyjemny mecz, dobry wynik, i oby teraz było już tylko z górki.

22.12.2016 10:44

@mehmet7, mam nadzieję, że nie 4-3-3 i tysiąc bezproduktywnych wrzutek. Ogólnie bardzo cieszę się na ten mecz, ale pierwszy raz od dobrych kilku lat jestem przed podobnym szlagierem pełen obaw. Mam nadzieję, że wygramy pewnie i zobaczymy ładną grę naszych, ale może być zgoła inaczej. Strasznie nieprzewidywalny stał się ten nasz Bayern. Niestety w złym tego stwierdzenia znaczeniu. Obyśmy mieli się z czego cieszyć po meczu.

21.12.2016 11:55

Dzisiaj, niestety, nie będę mógł obejrzeć meczu. Niemniej mam nadzieję, na zwycięstwo, ale chyba nawet bardziej, na znak, że coś się zaczyna poprawiać. Na grę w jakimś konkretnym stylu. Na generowanie zagrożenia pod bramką rywali, i względną pewność w obronie. Odejście od kopania się po głowie, przy pomocy niezliczonych, bezproduktywnych wrzutek. Myślę, że nadszedł dziś czas by Carlo wpadł na genialny pomysł lekkiego urozmaicenia ofensywnego repertuaru drużyny. Może lekko naiwnie, ale jestem umiarkowanym optymistą przed dzisiejszym meczem.

02.12.2016 16:24

Ooo znowu kabaret na stronie:). Swoją drogą, po kolejnych postach mam wrażenie, że @DonJupp4ever, to reinkarnacja bajernioka, czy tam bajerniaka.

01.12.2016 15:24

Piątek piątkiem, ale w dalszym ciągu od wtorku do piątku są trzy dni, tak jak od środy do soboty, a tak Bayern grał nie raz.

03.11.2016 12:10

@Matilegolas, decyzja, że będzie strzelał Lewy zapadła wcześniej. W tym meczu Lewy nie grał, ani Vidal, ani Robben. Dlatego Tomek strzelał. Z tego co rozumiem, to teraz w ogóle nie będzie strzelał, nawet jak nie będzie ww. Pytanie kto w takiej sytuacji, kapitan?

29.10.2016 11:50

Tomasz, Tomasz, lepiej się za treningi weź, a nie wspominanie Van Gaala. Jeden z moich ulubionych piłkarzy, ale ostatnio totalnie bez formy. Na szczęście, to taki piłkarz, że nawet jak nic nie gra to jakieś bramki lub asysty ma, ale to zdecydowanie za mało jak na niego.

27.10.2016 12:54

Ja jakoś nie żałuję, i wolę Vidala.

21.10.2016 11:26

Całe szczęście, ale znowu Franek nie będzie grał nie wiadomo ile. Pewnie znowu Coman na lewej, bo Costa dopiero zaczął trenować.

19.10.2016 13:38

@hoven, oprócz błędów w obronie, które mu się zdarzają, to i niestety w ataku nie jest tak groźny jak był. Dalej jest wybiegany i robi zamieszanie, ale jego wrzutki to ostatnimi czasy, to często,kpina. Albo za bramkę, albo na aut po drugiej stronie boiska. Dalej nie gra tragicznie, ale zdecydowanie gorzej niż potrafi.

18.10.2016 14:50

Fiu, fiu. To już stanęło na tym, że jak przegramy mistrzostwo, to będzie przez Sanchesa. Może to następny agent z Kataloni, który ma rozwalić naszą drużynę od środka. Stąd zamieszanie z datą urodzin. Na prawdę urodził się kilka lat wcześniej w Barcelonie, ale został wysłany na przeszkolenie do Portugalii. Tam mu ogarnęli fałszywe dokumenty, a dziś na legalu, dzięki pomocy Carlo może działać. Ponoć zresztą jak podpisywał kontrakt, to przed budynkiem Bayernu pojawiła się, nie wiadomo skąd, gęsta mgła. Przypadek?

18.10.2016 11:55

@gregor, nie no, chyba za wcześnie. Costa pauzował dosyć długo. Może dostanie kilka minut pod koniec...

18.10.2016 11:39

@dzordan, raczej. Normalnie za tego zawodnika to jest śmiesznie mała cena, a biorąc pod uwagę ile City płacą za piłkarzy, aż nieprawdopodobne żeby te doniesienia były prawdziwe. I nie ważne tutaj, że Alaba od dłuższego czasu jest pod formą.

18.10.2016 11:37

O rety, to nagle przez jednego Sanchesa cały zespół gra totalną kaszanę. Chyba nic, co tu czytam, mnie już nie zdziwi. Carlo tak mu szuka pozycji, że gra mniej od Kimmicha. Może jego też faworyzuje? A może po prostu gra jak mu odpowiada?

17.10.2016 19:38

@Bayern022, ale Ci o którcyh piszesz, już jak przychodził Pep, to byli po 30, a i (oprócz) Lahma, byli podatni na kontuzje od dawna. A nie powiesz chyba, że nagle Lewy, Tomek, Boa, Neuer czy Vidal stetryczali do reszty, że nie potrafią grać. Do tego Hummels doszedł. Ekipa, poza skrzydłami (które się zestarzały) dalej jest mega dobra(a i skrzydła jak grają, to dają radę - Franck świetne statystyki, Arjen wraca po kontuzji i dwie bramki już ma). I takiej gry jak obecnie oglądamy nic nie usprawiedliwia. Jednak problem, duży, jest ze skrzydłami (był już jak tylko Jupp odszedł), gdzie Franck i Arjen są po 30 i często kontuzjowani, a zastępstwo potrzebuje ogrania, żeby wejść na odpowiedni poziom. Tylko, że zastępcy też non stop kontuzjowani. Zarząd musi coś z tym zrobić. Ale Carlo ma ekipę nie gorszą od Pepa. Pora zacząć grać, może na początek przyjrzeć się ustawieniu i dziwnej filozofii grania miliona wrzutek. Bo trzon drużyny dalej ma potencjał ogromny.

16.10.2016 18:05