Sanches odchodzi? Za niedługo nie będziemy mieć kim grać.
22.06.2019 12:34
Nie stawiałbym jeszcze krzyżyka na zarządzie. Odejście Boatenga i Hummelsa jest jednoznaczne z tym, że zakupimy jeszcze kogoś na obronę. A nasi lubią przecież dopinać transfery po cichu, więc cierpliwie poczekajmy. Dopiero pod koniec wakacji oceni się poczynania Bayernu na rynku transferowym.
20.06.2019 17:06
Ja tam nadal trzymam Uliego za słowo i liczę, że sprowadzimy klasowych zawodników. Okienko zacznie się za niespełna 2 tygodnie i będzie trwać do końca wakacji. Nasz zarząd ma pełne pole do popisu. Najlepiej gdybyśmy sprowadzili De Ligta, Sane i Ziyecha.
20.06.2019 13:24
Niezadowolony to trzeba sprzedaż i tyle, nic się nie poradzi. Podstawa to oczyścić kadrę i zakupić dobrych następców!
19.06.2019 14:44
Rodrigo, De Light, Sane, Ziyech i byłoby przepięknie!
19.06.2019 14:41
Całkiem dobra kasa tylko teraz trzeba kupić kogoś za Niemca. Aż marzy się De Ligt.
19.06.2019 14:40
Ten transfer kompletnie nie ma sensu i logiki. Prędzej odejdzie Boateng niż Hummels.
16.06.2019 12:01
Najśmieszniej będzie, jak nie pozyskamy Sanego - ciekawe kto wtedy zabierze swój głos :P
11.06.2019 14:42
Boateng bardziej celebrytę przypomina, niż zawodowego piłkarza. Może nie będzie lepiej, gdy wgl zakończy karierę? Chyba, że jeszcze chce zebrać trochę grosza do skarpety.
27.05.2019 18:21
Liga i puchar to priorytet. W LM się ośmieszyliśmy nie podejmując nawet walki z Liverpoolem. I nie winiłbym przez to zawodników, którzy podobno są "wypaleni" - jakoś Klopp potrafił zmobilizować swoją drużynę i teraz The Reds są w finale. Więc wszystko jest możliwe przy odpowiednim nastawieniu, ale lepiej płakać na ławce niż mobilizować zespół do walki. Zobaczymy co przyniesie kolejny sezon z Kovacem, tak czy siak mam mieszane odczucia do gościa.
Edytowano : 2019-05-26 10:59:20
Zresztą jaka ta liga musi być przeciętna, skoro przez tyle kolejek nikt nie zdołał odebrać Bayernowi mistrza. A w finale PN Lipsk na czele z Wernerem nic ciekawego nie zaprezentowało...
26.05.2019 10:54
12 minut i podwójna korona.
25.05.2019 21:42
ale brama :v
25.05.2019 21:41
Nie rozumiem, dlaczego zmieniany jest Javi, choć fajnie, że Tolisso gra.
25.05.2019 21:29
Wejdzie walczak Sanches i uspokoi grę :P
25.05.2019 21:26
Coman czasem bezmyślnie wypuszcza sobie piłkę...
25.05.2019 21:24
Dołożyć drugą i po spotkaniu, ten mecz jest spokojnie do wygrania.
25.05.2019 21:19
Werner byłby solidnym zmiennikiem dla Roberta i też mam trochę wątpliwości, czy dałbym nam cokolwiek w LM.
25.05.2019 21:16
Ładna akcja skrzydłem.
25.05.2019 20:31
Jamesa nie ma na ławce? Pauzuje, czy już wrócił do Madrytu? Pamiętam, że podobna sytuacja była z Mandzukiciem w FCB.
25.05.2019 19:25
Nawet jakby został zwolniony, to nie widzę jego następy.
23.05.2019 16:26
Coś jest na rzeczy, oby do nas dołączył!
23.05.2019 16:24
Bardzo cieszy mistrzostwo, szczególnie po takim zawiłym sezonie :)
19.05.2019 00:08
Niezależnie od składu trzeba wygrać! Nawet jeśli nie jestem zwolennikiem Kovaca, a utrata mistrzostwa doprowadziłaby najprawdopodobniej do zmiany trenera, to nie chciałbym, aby Dortmund zdobyłby paterę. Bayern to wciąż pierwsza siła w Niemczech i niech tak pozostanie.
18.05.2019 15:14
"Natomiast cała Europa nam zazdrości "wielowymiarowego" Kovaca, który to wieńczył wspaniałe sukcesy z Eintrachtem oraz reprezentacją Chorwacji ! " - my chyba faktycznie oglądamy różne drużyny, bo ja widzę Bayern nieporadny, przez większość sezonu bardzo przeciętny, bo jak to inaczej określi skoro nasi remisują, albo przegrywają z ogórkami z Bundesligi, a już nawet nie wspominam o żenującym odpadnięciu z LM. Zespół czeka porządnie zmiany, począwszy od zawodników, a skończywszy na trenerze i nie popadałbym w hurraoptymizm.
18.05.2019 15:10
Jak Bayern zaprzepaści mistrzostwo, to Kovac poleci...
16.05.2019 16:20
Takie jak co roku :P
15.05.2019 14:33
Szczerze wątpię, aby tuż przed decydującą fazą sezonu wleciało info, że Kovac zostaje na drugi rok - prędzej takie oświadczenie zostanie opublikowane po zakończeniu sezonu. Zresztą wydaje mi się, że jeśli Chorwat zdobędzie mistrzostwo i puchar, to zostanie na dłużej w Monachium, a jeśli przegra oba trofea może się pakować.
15.05.2019 14:21
@89neo
Osobiście nie oglądałem całego meczu tylko obszerny skrót i Werner może 2,3 razy w ciągu meczu wywalczył groźną sytuację dla Lipsku. I trochę mnie to martwi, że na tle mocniejszego rywala jakim jest Bayern Niemiec wypada totalnie bez szału.
Nie chce mówić, ale temat Dybali w Bayernie przewija się co sezon u nas...
13.05.2019 17:56
Panowie, nie oglądałem wczorajszego meczu - jak wgl zaprezentował się nasz przyszły "nabytek" Werner?
12.05.2019 12:46
@DonJupp4ever
Zdradź skąd masz dilera, bo nie wierzę że można takie głupoty wypisywać i być tak zaślepionym.
11.05.2019 18:14
@Panczo
Meczu w tym momencie nie oglądam, zajrzałem na wynik i się ucieszyłem, a tutaj spalony :(
11.05.2019 16:45
Super! Dowieźć 3 punkty i nawet jeśli Dortmund zdoła zdobyć 3 punkty, to mistrzostwo będzie i tak nasze :D
Edytowano : 2019-05-11 16:44:28
*spalony ;(
11.05.2019 16:43
Z Lewandowski, czy bez niego i tak trzeba wywieść 3 punkty. Zapowiada się ciężka przeprawa, ale mam nadzieję, że podołamy.
11.05.2019 12:25
Pewnie zawita u nas Werner, który może grać zarówno jako cofnięty napastnik, lub jako skrzydłowy więc dwa w jednym - a nasi słyną ze takich rozwiązań. Do tego pewnie sprowadzą jeszcze jednego skrzydłowego i na tym się zakończy.
10.05.2019 18:19
W LE też chyba czeka nas angielski finał.
09.05.2019 22:00
Ja bym go odpuścił szczerze mówiąc, wolę od niego Sane.
09.05.2019 18:50
Ajax, proszę - przejdźcie :P
08.05.2019 22:25
Ajax najprawdopodobniej w finale LM! Chłopaki z Amsterdamu grają świetny futbol, bardzo miło się ich ogląda. Jeśli zajdzie potrzeba Ajax potrafi się cofnąć i zadawać szybkie kontry - drużyna marzenie. Szkoda, że po sezonie zostaną wykupieni. Gdyby cała paczka została + dokupiliby kilku mocniejszych zawodników, to mielibyśmy zespół, który śmiało co sezon mógłby grać o największe sukcesy w LM!
08.05.2019 21:43
Ten Hag byłby ciekawym wyborem, ale przecież jest taką samą niewiadomą jak Kovac. Jaka jest pewność, że poradzi sobie w Bayernie? Przeskok pomiędzy byciem trenerem Ajaxu, a Bayernu jest gigantyczny. W dodatku u nas grają "gwiazdeczki", które mają różne humorki, więc tym bardziej nie jest to łatwe zadanie. Istnieje też taka możliwość, że zarząd po sezonie pożegna się z zawodnikami będącymi przeciwko Kovacowi i pozostawi Chorwata na kolejny sezon w Monachium - moim zdaniem całkiem możliwa opcja. I wbrew pozorom Kovac nie jest złym trenerem - jest dobry na przeciętniaki w Bundeslidze, najbardziej razi jego brak doświadczenia w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Trener solidny na krajowe podwórko, nic więcej. A jeśli Bayern ma w najbliższych latach w planie wygrać LM, to z Kovacem na ławce rezerwowych będzie to bardzo trudne zadanie do wykonania. No i wypadałoby się odpowiednio wzmocnić, bo można mieć nawet najlepszego taktyka na ławce, ale potrzeba konkretnych wzmocnień, a nie "zapychaczy".
08.05.2019 19:26
max 50 mln.
08.05.2019 11:18
Rebic wydaje mi się całkiem dobrą opcją.
Edytowano : 2019-05-08 11:16:06
@tapczan
"Za to zawodnik z jajami, a na nadmiar takich w obecnej kadrze narzekać nie możemy."
No nie wiem, czy mamy zawodników z jajami - jakoś podczas meczu rewanżowego z Liverpoolem tych przysłowiowych jaj nie było widać w grze Bayernu ;) Tak czy siak, jeśli Kovac by został na kolejny sezon to Rebic jest odpowiednim piłkarzem dla niego - waleczny, gryzący trawę, dobrze grający ciałem i podejrzewam, że oddał by więcej na boisku niż Thiago, czy James.
Ale tak powinno się grać! Chłopaki z Liverpoolu gryzą trawę, walczą o każdy centymetr boiska - u nas brakuje piłkarskiej determinacji. Mamy zawodników, którzy są spełnieni piłkarsko. Trzeba wywietrzyć kadrę.
07.05.2019 22:50
Mam nadzieję, że Liverpool zdoła awansować do finału! Zasługują jak nikt, Barcelona dzisiaj kompletnie nie istnieje.
07.05.2019 22:44
4-0! Sprytnie wykonany rzut rożny :)
07.05.2019 22:41
Serio wyobrażacie sobie, że Bayern wykupi 1/3 składu Ajaxu? - De ligta, Ziyecha, Van De Beeka i może jeszcze De Jonga i stworzymy "holenderski Bayern" na czele z Ten Hagiem? - to nie jest FIFA, gdzie takie akcje przechodzą, bądźmy poważni. Pamiętajmy, że latem pojawi się u nas Pavard i najprawdopodobniej Hernandez, a nasz zarząd nie lubi tłoku w kadrze. Jak już to myślę, że zawita u nas Ziyech.
07.05.2019 15:50
No to mamy 4 punkty przewagi :) Mogło być więcej gdyby nie remis z Norymbergą, ale jest całkiem dobrze.
04.05.2019 20:45
Też nie oglądałem meczu, ale cieszy komplet punktów. Teraz trzeba trzymać kciuki, aby Werder zdobył chociaż punkt z Dortmundem (najlepiej trzy).
04.05.2019 17:41
Rode jest dobry na średniaka w Bundeslidze - potrafi zawalczyć o piłkę i takich piłkarzy bardzo sobie cenię. Powiem nawet, że bardziej go cenię od takiego Jamesa, który sobie truchta po boisku i raz na dwa mecze pośle mega podanie. Brakuje mi kogoś w Bayernie kto ma piłkarskie jaja - był Vidal to zarząd się go pozbył, w zamian przyszedł Goretzka, który jak na razie średnio sobie radzi, zresztą jest nieco innym typem zawodnika niż Chilijczyk. U nas momentami brakuje charakteru, gryzienia trawy, walki o każdy centymetr murawy - na AA przegrywając z Liverpoolem 2-0 nasi stali jak wryci zamiast atakować wszystkimi siłami, a Kovac płakał na ławce...
02.05.2019 22:18
Fajny futbol grają chłopaki z Eintrachtu. Pokazują więcej walki na boisku niż nasi podczas ostatnich spotkań. Mam nadzieję, że zdołają zdobyć jeszcze jedną bramkę, bo na razie wynik nie jest zbyt korzystny. Gdyby spotkanie zakończyło się 2-1 byłoby naprawdę super.
02.05.2019 22:03
Kurde, Chelsea zdołało wyrównać. Mam nadzieję, że Frankfurt wsadzi im jeszcze jedną.
Edytowano : 2019-05-02 22:01:12
*To nie tutaj, pomyliły mi się posty :P
02.05.2019 21:47
Przynajmniej jest realistą :)
28.04.2019 16:30
Szczerze wolałbym Sane kosztem Wernera, ale podejrzewam że raczej sięgniemy po Timo. Sane może być wymysłem mediów, chociaż wolałbym się mylić.
27.04.2019 18:48
Trzeba wykorzystać potknięcie BVB i wygrać z Norymbergą. Przewaga 4 punktów wprowadzi większy spokój w walce o mistrza, tylko żeby nasi tego nie spieprzyli...
27.04.2019 18:46
No to teraz wygrać derby i można mistrza zgarnąć :)
27.04.2019 17:31
Po naprawdę nerwowym początku udało się wyjść na prowadzenie - gra po zdobytej bramce ładnie się ułożyła i miło się ogląda postawę Bayernu w ataku. Na spory plus Coman i tak jak mam mieszane uczucia co do niego, tak dzisiaj popisał się kilkoma ładnymi rajdami, wyprowadził groźną kontrę i wreszcie celnie podawał w pole karne. Także Mullera znowu piłka znajduje :) Na minus postawa Boatenga - mam nadzieję, że po sezonie podziękujemy Panowi, bo swoje najlepsze lata ma już dawno za sobą. W drugiej połowie dołożyć 2 bramki, spokojnie dograć do końca i Berlin!
24.04.2019 21:38
Dużo pewności dał nam ten gol. Musimy dla spokoju podwyższyć.
24.04.2019 21:31
@MateuszFCB
"...i Javi w meczu w którym powinniśmy atakowac"
Przy duecie Boa - Hummels to chyba jednak dobrze, że Javi gra :P
24.04.2019 20:37
Pavard, Hernandez, Pepe, Werner / Sane / Odoi i podejrzewam, że na tym zaprzestaniemy. Transfery nie polegają na sprowadzeniu 7 chłopa jak w FIFIE, musi być zapewniona równowaga w kadrze, aby każdy mógł dostać szansę na grę.
24.04.2019 16:22
Myślę, że nawet gdy sprowadzimy Sane (transfer marzenie), to i tak jest miejsce dla Gnabriego w podstawowej jedenastce - może grać na dziesiątce. Pepe - Gnabry - Sane byłoby mega ciekawym zestawieniem. Tylko gdy teraz sprowadzimy Sane, to wątpię abyśmy sprowadzili tego lata Wernera (jak już za rok). Zobaczymy. Mam nadzieję, że zarząd porządnie wzmocni kadrę!
24.04.2019 14:39
@P
Edytowano : 2019-04-21 23:44:33
@[UserID=740]Prezes42[/user]
"Skoro nie widziałeś ,,tak słabego sezonu'' Bundesligi to chyba losy tej ligi śledzisz od sezonu 2012/13."
Dokładnie tak. Nie będę się spierać i udawać wielkiego eksperta. Oglądam BL od około 2011/12 roku i pamięcią potrafię jedynie się odwołać do tamtych lat. Starsze sezony musiałbym wygooglować.
Edytowano : 2019-04-21 23:46:32
PS. Fajnie jakby była możliwość usuwania swoich komentarzy, bo źle wstawiłem i widnieje teraz "takie coś" :)
21.04.2019 23:38
Raczej mało realne transfery.
21.04.2019 21:27
Bundesliga to priorytet i jeśli mistrzostwo zaprzepaścimy, to na pewno pożegnamy Kovaca - nie widzę innej możliwości. Uli nie raz podkreślał, że tytuły na podwórku krajowym są mega ważne dla niego.
21.04.2019 21:16
"Serio się martwicie?" - martwić może tegoroczna dyspozycja całej Bundesligi, bo na podwórku europejskim dostali mocne lanie od Anglików, a na krajowym podwórku odbywa się kabaret - Dortmund przy tak nierówno grającym Bayernie nie potrafi utrzymać przewagi punktowej i traci punkty ze spadkowiczami, w skutek czego może pożegnać się z mistrzem - parodia! Zresztą mam wrażenie, że cała Bundesliga od 2 lat zaliczyła regres. Poniekąd można to zauważyć w reprezentacji Niemiec, w której obecnie trwa przebudowa i wyniki pozostawiają wiele do życzenia. Gdy Niemcy zdobyli MŚ w 2014 Niemieckie drużyny osiągały naprawdę bardzo dobre wyniki w Europie. Bayern klasycznie docierał do 1/2LM (nic nowego), Leverkusen i BVB grali w LM, Gladbach błyszczał w LE, a w rankingu UEFA Bundesliga (2) wyprzedziła Premier League (3). Dawno tak słabego sezonu nie widziałem w wykonaniu naszych zachodnich sąsiadów. Na jedyną pochwałę zasługuje Eintracht w LE - trzymam za chłopaków kciuku, aby dotarli do finału!
Edytowano : 2019-04-21 21:25:56
*kciuki
PS. Wesołych :)
21.04.2019 21:12
"Zobaczymy czy wypożyczenie, czy też transfer definitywny będzie lepszym rozwiązaniem" - chyba przygoda Portugalczyka z Bayernem powoli zmierza do końca. Trochę nie rozumiem, dlaczego Kovac nie daje mu szansy na grę - nawet nie mówię o pierwszej jedenastce, ale powinien być zdecydowanie częściej wpuszczany z ławki rezerwowej. Przecież sam Kovac przeszło kilka miesięcy temu chwalił Sanchesa za postawę na treningach, a nawet nie pozwala mu pokazać się na boisku - dla mnie bezsensowne zachowanie. I tak naprawdę ciężko rozliczać Sanchesa z pobytu w Monachium, gdyż zwyczajnie zbyt mało gra. Najlepszym rozwiązaniem byłoby go wypożyczyć w przyszłym sezonie i ewentualnie później sprzedać za rok, chociaż i tak będziemy stratni.
21.04.2019 16:16
Eh, Freiburg już przegrywa. Może zdołają chociaż jeden punkt wyszarpać żółtym.
21.04.2019 16:02
Pełna koncentracja do ostatnich kolejek i mistrz pozostanie w Monachium!
21.04.2019 15:52
Hm, też nie jestem zwolennikiem Kovaca, ale oprócz trenera Ajaxu za wiele możliwości nie mamy. Zresztą jaka jest pewność, że przeszedłby do Bayernu po sezonie? - równie dobrze może pozostać na kolejny sezon w Ajaxie. Bądźmy realistami - jeśli Kovac zdoła obronić mistrza i zdobędzie PN, to zarząd pozostawi go na kolejny sezon, w innym wypadku istnieje możliwość pożegnania Chorwata.
20.04.2019 22:11
Nie ma co się spinać, nasi zjedzą po jajku wielkanocnym, Uli przyniesie "Weisswurst" i będzie przyjemna atmosfera :D
20.04.2019 21:41
Hm, a wymiana Thaigo + dopłata --> Sane? Myślę, że szanse byłyby większe, bo Pep pewnie by chciał u siebie Thiago, ale wątpię że nasz zarząd zechce sprzedać Hiszpana.
20.04.2019 11:11
Sporo tych Francuzów ostatnio w Bayernie :)
19.04.2019 13:35
Coman więcej przesiaduje w gabinetach niż boisku, a każdy upadek Francuza na murawie wygląda tak jakby zaraz miał doznać poważnej kontuzji. Odkąd jest u nas to wciąż nie potrafi celnie dośrodkować w pole karne i coraz bardziej zaczyna to irytować - tam gdzie należy podać oddaje strzał, tam gdzie najlepiej strzelić podaje - często podejmuje złe decyzje i to nie jest żaden świeżak w Bayernie, bo trochę meczy dla nas już rozegrał. Nie dostrzegam w tym zawodniku następcy RR, może się mylę ale nie przekonywuje mnie. Podejrzewam, że Pepe będzie więcej wnosić do naszej gry niż Coman.
18.04.2019 12:59
To taka wymiana bardziej na papierku, bo w rzeczywistości duet Gnabry - Coman nie dorasta do pięt RR!
18.04.2019 12:45
Sprzedać dopóki jest coś wart. Ostatni dobry mecz zagrał na Mistrzostwach Europy, a to o czymś już świadczy.
18.04.2019 12:43
I tak nie zmienia to faktu, że Guardiola jest lepszym taktykiem niż Kovac i nie piszę to z tego powodu, aby doczepić się do naszego trenera, ale z samego faktu - Hiszpan ma większe doświadczenie od Chorwata, bronią go trofea chociaż ktoś zaraz wspomni, że zdobył LM lata temu ze taką kadrą, że byle Smuda by zdobył LM :P
17.04.2019 23:04
@DonJupp4ever
Szczerze gdyby nie geniusz Messi, to Barcelona by nie dostała wczoraj tak łatwo przepustki do półfinału. Argentyńczyk potrafi zrobić różnicę i zazwyczaj swoją indywidualnością przyczynia się do zwycięstwa zespołu - to magia takich zawodników, ale tacy pojawiają się raz na kilkanaście lat.
17.04.2019 23:00
Przynajmniej było widać walkę w szeregach City, a myśmy gdy było po 2-0 stanęli w miejscu :P
Edytowano : 2019-04-17 22:58:01
*2-1
17.04.2019 22:56
Mi się wydaje, że tam ręki nie było :P
Edytowano : 2019-04-17 22:40:01
PS. Chyba, że źle widzę hehe
17.04.2019 22:39
Też uważam, że frajerskie mecze w LM należy przypominać i zgadzam się ze użytkownikiem @Kozja - lepiej odpaść zdobywając kilka bramek niż po oddaniu kilku marnych strzałów na bramkę przeciwnika. Postawa Bayern w rewanżu była naprawdę słaba i o ile jestem w stanie zrozumieć taktykę w meczu wyjazdowy, tak na AA już nie. Przy rezultacie 1-1 graliśmy zbyt zachowawczo - dzisiaj City pokazuje, że nie ma nic do stracenia i brnie do przodu chcąc odrobić niekorzystny wynik.
Edytowano : 2019-04-17 21:57:17
I chyba każdemu brakuje Bayernu w LM. Nie liczyłem na dotarcie do finału - 1/2 byłaby ogromnym sukcesem, ale odpadnięcie tuż po wyjściu z grupy uznaję za słaby wynik i nie chce mi się słyszeć usprawiedliwień, że był to Liverpool, trwa przebudowa drużyny i mamy na ławce nieporadnego trenera, który zamiast zmobilizować zawodników płacze na ławce. Najbardziej boli to, że nasi nie potrafili pokazać charyzmy i gryźć trawy.
17.04.2019 21:50
A pamiętam, że De Bruyne mógł trafić do Bayernu :P
17.04.2019 21:25
Kwestia czasu, kiedy trafi do Bayernu. Jeśli nie w tym roku za kwotę 50 - 60 mln Euro, to za rok za darmo. Chyba, że do tego czasu Timo zdecyduje się na wyspy, ale z jego wypowiedzi wynika, że marzy mu się gra dla Bayernu i oby tak zostało. Marzy mi się takie zestawienie: Pepe - Werner - Gnabry - RL9 - byłoby mega! :)
17.04.2019 13:40
Brać młodziaka :) Duet Pepe - Gnabry może być mega ciekawym zestawieniem.
17.04.2019 13:36
@Ziginho
Kupienie zawodnika za 40 mln i sprzedanie go np. po roku czasu za o wiele większą sumę nie jest w stylu Bayernu, więc wątpię w taki obrót spraw.
17.04.2019 13:34
Ajax gra naprawdę prześlicznie, choć nie potrafią postawić kropki nad i. Myślę, że chłopaki awans wywalczą, nie zapowiada się, aby Juve coś upchało.
16.04.2019 22:48
Myślę, że Ajax jeszcze może nadrobić, spokojnie.
16.04.2019 21:31
United szybko spuchło :P
16.04.2019 21:26
Mam nadzieję, że zawita u nas już tego lata, bo to młody Niemiec, który może być dobrą alternatywą dla Roberta. A to czy wpasuje się w nasz styl gry zależy tylko i wyłączanie od tego, kto będzie naszym trenerem w następnym sezonie. Jeżeli pozostanie Kovac (choć mam mieszane uczucia co do tego gościa), to myślę że dla Wernera jest jak najbardziej miejsce w składzie. To idealny zawodnik na kontrataki, a z tego co podejrzewam, to Kovac właśnie chce zbudować swój Bayern na zawodnikach, którzy potrafią oddać piłkę przeciwnikowi i jeśli jest to potrzebne skontrować go. Wtedy Werner byłby idealną alternatywą dla nas. Otwiera się także możliwość na duet Lewy - Werner / Gnabry. I jeśli pozostanie Kovac to nie będę płakać przez kolejny sezon, ale mam nadzieję, że zarząd zakupi mu takich zawodników, których widzi w swojej układance. I moim zdaniem zawodnicy pokroju Pavarda, Hernandeza, czy Wernera mocno pochodzą pod styl Chorwata.
15.04.2019 21:30
Myślę, że bez obaw dogramy końcówkę sezonu bez niego, ale powoli trzeba szukać jego następce, bo coraz częściej pauzuje i daleko mu do dyspozycji sprzed 2, 3 lat temu.
14.04.2019 21:00
Dali sobie po prostu po mordzie i tyle - nie wiem po co szukać dziury w całym. Nie potrafili się dogadać drogą słowną, to użyli bardziej prymitywnej formy. A portale pokroju Bild węszą afery, aby narobić trochę szumu wokół Bayernu. I może faktycznie Panowie przesadzili swoim zachowaniem, ale chyba nie będą się miło klepać po plecach skoro żywią do siebie jakieś pretensje - nerwy pękły i stało się. Najważniejsze, że kwasy wyszły, gorzej że na łamach mediów. Zresztą piłkarze to też nie są intelektualiści, którzy wejdą w głęboką polemikę - często to prości ludzie, więc też trochę inaczej załatwiają swoje problemy. Taki Ribery też ma ciętą gadkę, ale nikt już nie spojrzy z tej strony, że miał naprawdę trudną sytuację w rodzinie - razem z tatą pracował na budowie, a piłka była jedynie snem, więc jak spełnił swój sen to od razu mu sodówka odbiła, bo osiągnął kompletnie inny poziom życia - dla ludzi z ulicy taka sytuacja zawsze jest szokiem. I nawet jeśli kupuje markowe ubrania, czy luksusowe samochody i zgrywa nie wiadomo jakiego gościa, to nadal widać w nim piętno pochodzenia. Trochę zboczyłem ze sedna tematu, ale denerwuje mnie ta poprawność w piłce i udawanie na siłę grzecznego chłopaka - nie oszukujmy się, wielu z nich wygrało swoje życie. Poza tym, na boisku szkolny też nie raz dostawało się ostry opieprz od kolegi z drużyny, a czasem nawet trochę się poszarpało za koszulkę i taka postawa jest naturalna! - nieważne, czy to jest BL, czy ostatnia liga. Tylko rozchodzi się o to, że wielkim klubom nie przystoi się tak zachowywać, bo to może zniszczyć wizerunek i ukształtowaną markę. A później mamy piłkarzy biegających po murawie bez zapału i jakiejkolwiek piłkarskiej charyzmy oraz trenera, który zamiast porządnie ich opieprzyć płacze na ławce.
12.04.2019 19:18
Ja na obecną chwilę nie widzę żadnego trenera, który mógłby przejąć Bayern. Mourinho? - wizja autobusu jest dla mnie zbyt przerażająca i może zrobiłby porządek w szatni, ale nie chcę oglądać takiego Bayernu. Wenger? - gościu, który przez kilka lat nie potrafił nawet wygrać mistrzostwa nie mówiąc już o jakimkolwiek osiągnięciu w LM. Szczerze to już wolę, aby Kovac dalej kontynuował pracę w Bayernie, niż aby zatrudniono kogoś z tej dwójki.
10.04.2019 20:12
Jeśli zdobędziemy mistrzostwo i PN to myślę, że zarząd zostawi Kovaca.
10.04.2019 19:59
Już wolę Kovaca w Bayernie niż Mourinho.
10.04.2019 19:58
@Sopariev
To, że przez praktycznie cały dwumecz się broniliśmy i nie chcieliśmy zagrać w otwarte karty jest tylko i wyłącznie winą Kovaca, bo to chyba trener dobiera taktykę na przeciwnika, a nie zawodnicy. Nawet w rewanżu na AA mieliśmy problem ze stworzeniem sytuacji podbramkowych i to w momencie, kiedy dostaliśmy 1 bramkę w plecy po babolu Neuera (chyba jedyny fragment meczu, gdzie Bayern się bardziej otworzył, ale ze słabym skutkiem). I co jak co, ale ekipa Kloopa jest drużyną lepszą od Dortmundu, który sfrajerzył prawie 10 punktów z jakimiś ogórami z Bundesligi. Kondycja niemieckiej ligi pozostawia wiele do życzenia, zresztą szybko zweryfikowała to Liga Mistrzów.
Edytowano : 2019-04-07 11:23:59
I wgl jest to dziwne, że obawiamy się takich ekip, jak Eintracht, czy Leipzig z którymi za niedługo zagramy. Jeszcze rok temu każdy nas się obawiał, stawiał autobus a teraz ogórki pokroju Freiburga wchodzą w otwartą wymianę ciosów. I skoro mamy problemy ze regularnym wygrywaniem spotkań na własnym podwórku, to co dopiero w LM?
07.04.2019 11:19
Wygrana bardzo cieszy, szczególnie z takim rywalem jak Dortmund. Warto pochwalić postawę całego zespołu. Świetny pressing, podchodziliśmy już na połowie Dortmundu, nie pozwalaliśmy na rozgrywanie piłki i zdominowaliśmy cały środek pomocy - jeden z nielicznych meczów za Kovaca, gdzie Bayern miał naprawdę polot w grze i głód na zdobywanie bramek. Do końca sezonu pozostało już niewiele kolejek i jeśli zawodnicy utrzymają koncentrację, to mistrz po raz kolejny powędruje do Monachium - wydaje mi się, że jesteśmy na prostej. Z drugiej strony mam wrażenie, że cała Bundesliga stała się niemieckim odpowiednikiem polskiej ligi. O czym to świadczy, że Bayern wygrywa wysoko z Gladbach 5-1, Wolfsburgiem 6-0, a teraz 5-0 z Dortmundem (zespołami z czołówki tabeli) skoro dostaje ostre lanie od Liverpoolu na etapie 1/8 LM? - odpowiedz się chyba sama nasuwa. Mamy problem w zdobyciu mistrzostwa, gramy nierówno przez cały sezon, a w LM odpadliśmy po naprawdę słabej postawie. Nawet jeśli wygramy mistrza (a to jest minimum, dla takiego klubu jak Bayern), to nadal uważam że jest to bardzo słaby sezon i należy się pożegnać z Kovacem.
07.04.2019 00:55
Panowie, mi najbardziej utkwił w pamięci moment płakającego Kovaca na ławce i chyba tak możemy podsumować dzisiejsze widowisko.
13.03.2019 23:20
Daliśmy ciała. Miał być wielki mecz, w którym zawodnicy mieli dać jak najwięcej z siebie, a odpadliśmy w naprawdę słabym stylu - bez żadnej walki i charakteru. Najbardziej dziwi mnie, dlaczego Kovac zdecydował cofnąć zespół w drugiej połowie przy niekorzystnym rezultacie. Zamiast pójść za ciosem i atakować bramkę Anglików, to my się cofamy licząc na kontry, których nawet nie potrafiliśmy sprawnie przeprowadzić. I o ile pierwsza połowa nie była najgorsza w wykonaniu Bayern, tak druga była fatalna! Nic nie funkcjonowało - ani pomoc, ani skrzydła, ani obrona. James nie udźwignął ciężaru w rozgrywaniu piłki i szczerze mówiąc nie wiem, czy jest sens wykupywać Kolumbijczyka, skoro w kluczowych meczach zawodzi. To samo tyczy się Lewego - co z tego, że walczył, przepychał się skoro nawet ze spalonej pozycji nie potrafił zdobyć bramki? Ale we weekend znowu strzeli kilka bramek ogórom i znowu media będą wychwalać rodaka. Skrzydła słabo. Coman mnie nie przekonuje - gra u nas dobre 3 lata, a nadal nie potrafi dobrze dośrodkować piłki w pole karne, do tego jego drybling ogranicza się do wypuszczenia piłki do przodu w nadziei, że może coś się uda - sorry, ale to nie poziom Bayernu i zawodnicy pokroju Mane, Salaha, czy Sane zjadają Francuza na śniadanie. W Gnabrym dostrzegam potencjał, ale brakuje mu ogrania w rozgrywkach pucharowych. I już pomijam krytykowanie trenera, bo i tak każdy wie, że to nie jest trener na miarę Bayernu. No cóż, nie pozostało nic innego niż skupienie się na lidze, chociaż nie wiem, czy zawodnicy będą zmotywowani rozgrywkami krajowymi. Szczerze mówiąc dla mnie sezon nie ma większego znaczenia - trzeba rozglądać się nad porządnymi transferami, bo z takim składem daleko nie zajedziemy.
13.03.2019 23:15
Pogrom, dosłownie pogrom. Szkoda, że w takim stylu odpadamy - bez żadnej walki, charakteru. Druga połowa na stojąco. Jestem zdziwiony, że nie poszliśmy za ciosem po bramce kontaktowej. Jeszcze przed drugą połową byłem nawet dobrze nastawiony, nie liczyłem że nasi tak sfrajerzą.
Może wymiana Sanches + dopłata za Mbappe :P
27.06.2019 11:12
Sanches odchodzi? Za niedługo nie będziemy mieć kim grać.
22.06.2019 12:34
Nie stawiałbym jeszcze krzyżyka na zarządzie. Odejście Boatenga i Hummelsa jest jednoznaczne z tym, że zakupimy jeszcze kogoś na obronę. A nasi lubią przecież dopinać transfery po cichu, więc cierpliwie poczekajmy. Dopiero pod koniec wakacji oceni się poczynania Bayernu na rynku transferowym.
20.06.2019 17:06
Ja tam nadal trzymam Uliego za słowo i liczę, że sprowadzimy klasowych zawodników. Okienko zacznie się za niespełna 2 tygodnie i będzie trwać do końca wakacji. Nasz zarząd ma pełne pole do popisu. Najlepiej gdybyśmy sprowadzili De Ligta, Sane i Ziyecha.
20.06.2019 13:24
Niezadowolony to trzeba sprzedaż i tyle, nic się nie poradzi. Podstawa to oczyścić kadrę i zakupić dobrych następców!
19.06.2019 14:44
Rodrigo, De Light, Sane, Ziyech i byłoby przepięknie!
19.06.2019 14:41
Całkiem dobra kasa tylko teraz trzeba kupić kogoś za Niemca. Aż marzy się De Ligt.
19.06.2019 14:40
Ten transfer kompletnie nie ma sensu i logiki. Prędzej odejdzie Boateng niż Hummels.
16.06.2019 12:01
Najśmieszniej będzie, jak nie pozyskamy Sanego - ciekawe kto wtedy zabierze swój głos :P
11.06.2019 14:42
Boateng bardziej celebrytę przypomina, niż zawodowego piłkarza. Może nie będzie lepiej, gdy wgl zakończy karierę? Chyba, że jeszcze chce zebrać trochę grosza do skarpety.
27.05.2019 18:21
Liga i puchar to priorytet. W LM się ośmieszyliśmy nie podejmując nawet walki z Liverpoolem. I nie winiłbym przez to zawodników, którzy podobno są "wypaleni" - jakoś Klopp potrafił zmobilizować swoją drużynę i teraz The Reds są w finale. Więc wszystko jest możliwe przy odpowiednim nastawieniu, ale lepiej płakać na ławce niż mobilizować zespół do walki. Zobaczymy co przyniesie kolejny sezon z Kovacem, tak czy siak mam mieszane odczucia do gościa.
Edytowano : 2019-05-26 10:59:20
Zresztą jaka ta liga musi być przeciętna, skoro przez tyle kolejek nikt nie zdołał odebrać Bayernowi mistrza. A w finale PN Lipsk na czele z Wernerem nic ciekawego nie zaprezentowało...
26.05.2019 10:54
12 minut i podwójna korona.
25.05.2019 21:42
ale brama :v
25.05.2019 21:41
Nie rozumiem, dlaczego zmieniany jest Javi, choć fajnie, że Tolisso gra.
25.05.2019 21:29
Wejdzie walczak Sanches i uspokoi grę :P
25.05.2019 21:26
Coman czasem bezmyślnie wypuszcza sobie piłkę...
25.05.2019 21:24
Dołożyć drugą i po spotkaniu, ten mecz jest spokojnie do wygrania.
25.05.2019 21:19
Werner byłby solidnym zmiennikiem dla Roberta i też mam trochę wątpliwości, czy dałbym nam cokolwiek w LM.
25.05.2019 21:16
Ładna akcja skrzydłem.
25.05.2019 20:31
Jamesa nie ma na ławce? Pauzuje, czy już wrócił do Madrytu? Pamiętam, że podobna sytuacja była z Mandzukiciem w FCB.
25.05.2019 19:25
Nawet jakby został zwolniony, to nie widzę jego następy.
23.05.2019 16:26
Coś jest na rzeczy, oby do nas dołączył!
23.05.2019 16:24
Bardzo cieszy mistrzostwo, szczególnie po takim zawiłym sezonie :)
19.05.2019 00:08
Niezależnie od składu trzeba wygrać! Nawet jeśli nie jestem zwolennikiem Kovaca, a utrata mistrzostwa doprowadziłaby najprawdopodobniej do zmiany trenera, to nie chciałbym, aby Dortmund zdobyłby paterę. Bayern to wciąż pierwsza siła w Niemczech i niech tak pozostanie.
18.05.2019 15:14
"Natomiast cała Europa nam zazdrości "wielowymiarowego" Kovaca, który to wieńczył wspaniałe sukcesy z Eintrachtem oraz reprezentacją Chorwacji ! " - my chyba faktycznie oglądamy różne drużyny, bo ja widzę Bayern nieporadny, przez większość sezonu bardzo przeciętny, bo jak to inaczej określi skoro nasi remisują, albo przegrywają z ogórkami z Bundesligi, a już nawet nie wspominam o żenującym odpadnięciu z LM. Zespół czeka porządnie zmiany, począwszy od zawodników, a skończywszy na trenerze i nie popadałbym w hurraoptymizm.
18.05.2019 15:10
Jak Bayern zaprzepaści mistrzostwo, to Kovac poleci...
16.05.2019 16:20
Takie jak co roku :P
15.05.2019 14:33
Szczerze wątpię, aby tuż przed decydującą fazą sezonu wleciało info, że Kovac zostaje na drugi rok - prędzej takie oświadczenie zostanie opublikowane po zakończeniu sezonu. Zresztą wydaje mi się, że jeśli Chorwat zdobędzie mistrzostwo i puchar, to zostanie na dłużej w Monachium, a jeśli przegra oba trofea może się pakować.
15.05.2019 14:21
@89neo
Osobiście nie oglądałem całego meczu tylko obszerny skrót i Werner może 2,3 razy w ciągu meczu wywalczył groźną sytuację dla Lipsku. I trochę mnie to martwi, że na tle mocniejszego rywala jakim jest Bayern Niemiec wypada totalnie bez szału.
15.05.2019 14:16
Szczerze jakoś nie odczuwam braku Neuer w bramce.
14.05.2019 15:07
http://www.sport.pl/pilka/7,65082,24782424,hiszpanskie-media-sa-pewne-matthijs-de-ligt-dolaczy-do-polfinalisty.html
14.05.2019 14:58
Nie chce mówić, ale temat Dybali w Bayernie przewija się co sezon u nas...
13.05.2019 17:56
Panowie, nie oglądałem wczorajszego meczu - jak wgl zaprezentował się nasz przyszły "nabytek" Werner?
12.05.2019 12:46
@DonJupp4ever
Zdradź skąd masz dilera, bo nie wierzę że można takie głupoty wypisywać i być tak zaślepionym.
11.05.2019 18:14
@Panczo
Meczu w tym momencie nie oglądam, zajrzałem na wynik i się ucieszyłem, a tutaj spalony :(
11.05.2019 16:45
Super! Dowieźć 3 punkty i nawet jeśli Dortmund zdoła zdobyć 3 punkty, to mistrzostwo będzie i tak nasze :D
Edytowano : 2019-05-11 16:44:28
*spalony ;(
11.05.2019 16:43
Z Lewandowski, czy bez niego i tak trzeba wywieść 3 punkty. Zapowiada się ciężka przeprawa, ale mam nadzieję, że podołamy.
11.05.2019 12:25
Pewnie zawita u nas Werner, który może grać zarówno jako cofnięty napastnik, lub jako skrzydłowy więc dwa w jednym - a nasi słyną ze takich rozwiązań. Do tego pewnie sprowadzą jeszcze jednego skrzydłowego i na tym się zakończy.
10.05.2019 18:19
W LE też chyba czeka nas angielski finał.
09.05.2019 22:00
Ja bym go odpuścił szczerze mówiąc, wolę od niego Sane.
09.05.2019 18:50
Ajax, proszę - przejdźcie :P
08.05.2019 22:25
Ajax najprawdopodobniej w finale LM! Chłopaki z Amsterdamu grają świetny futbol, bardzo miło się ich ogląda. Jeśli zajdzie potrzeba Ajax potrafi się cofnąć i zadawać szybkie kontry - drużyna marzenie. Szkoda, że po sezonie zostaną wykupieni. Gdyby cała paczka została + dokupiliby kilku mocniejszych zawodników, to mielibyśmy zespół, który śmiało co sezon mógłby grać o największe sukcesy w LM!
08.05.2019 21:43
Ten Hag byłby ciekawym wyborem, ale przecież jest taką samą niewiadomą jak Kovac. Jaka jest pewność, że poradzi sobie w Bayernie? Przeskok pomiędzy byciem trenerem Ajaxu, a Bayernu jest gigantyczny. W dodatku u nas grają "gwiazdeczki", które mają różne humorki, więc tym bardziej nie jest to łatwe zadanie. Istnieje też taka możliwość, że zarząd po sezonie pożegna się z zawodnikami będącymi przeciwko Kovacowi i pozostawi Chorwata na kolejny sezon w Monachium - moim zdaniem całkiem możliwa opcja. I wbrew pozorom Kovac nie jest złym trenerem - jest dobry na przeciętniaki w Bundeslidze, najbardziej razi jego brak doświadczenia w rozgrywkach Ligi Mistrzów. Trener solidny na krajowe podwórko, nic więcej. A jeśli Bayern ma w najbliższych latach w planie wygrać LM, to z Kovacem na ławce rezerwowych będzie to bardzo trudne zadanie do wykonania. No i wypadałoby się odpowiednio wzmocnić, bo można mieć nawet najlepszego taktyka na ławce, ale potrzeba konkretnych wzmocnień, a nie "zapychaczy".
08.05.2019 19:26
max 50 mln.
08.05.2019 11:18
Rebic wydaje mi się całkiem dobrą opcją.
Edytowano : 2019-05-08 11:16:06
@tapczan
"Za to zawodnik z jajami, a na nadmiar takich w obecnej kadrze narzekać nie możemy."
No nie wiem, czy mamy zawodników z jajami - jakoś podczas meczu rewanżowego z Liverpoolem tych przysłowiowych jaj nie było widać w grze Bayernu ;) Tak czy siak, jeśli Kovac by został na kolejny sezon to Rebic jest odpowiednim piłkarzem dla niego - waleczny, gryzący trawę, dobrze grający ciałem i podejrzewam, że oddał by więcej na boisku niż Thiago, czy James.
Edytowano : 2019-05-08 11:17:43
*przepraszam, źle zrozumiałem Twoją myśl @tapczan - cofam dopowiedzenie :P
08.05.2019 11:10
Ale tak powinno się grać! Chłopaki z Liverpoolu gryzą trawę, walczą o każdy centymetr boiska - u nas brakuje piłkarskiej determinacji. Mamy zawodników, którzy są spełnieni piłkarsko. Trzeba wywietrzyć kadrę.
07.05.2019 22:50
Mam nadzieję, że Liverpool zdoła awansować do finału! Zasługują jak nikt, Barcelona dzisiaj kompletnie nie istnieje.
07.05.2019 22:44
4-0! Sprytnie wykonany rzut rożny :)
07.05.2019 22:41
Serio wyobrażacie sobie, że Bayern wykupi 1/3 składu Ajaxu? - De ligta, Ziyecha, Van De Beeka i może jeszcze De Jonga i stworzymy "holenderski Bayern" na czele z Ten Hagiem? - to nie jest FIFA, gdzie takie akcje przechodzą, bądźmy poważni. Pamiętajmy, że latem pojawi się u nas Pavard i najprawdopodobniej Hernandez, a nasz zarząd nie lubi tłoku w kadrze. Jak już to myślę, że zawita u nas Ziyech.
07.05.2019 15:50
No to mamy 4 punkty przewagi :) Mogło być więcej gdyby nie remis z Norymbergą, ale jest całkiem dobrze.
04.05.2019 20:45
Też nie oglądałem meczu, ale cieszy komplet punktów. Teraz trzeba trzymać kciuki, aby Werder zdobył chociaż punkt z Dortmundem (najlepiej trzy).
04.05.2019 17:41
Rode jest dobry na średniaka w Bundeslidze - potrafi zawalczyć o piłkę i takich piłkarzy bardzo sobie cenię. Powiem nawet, że bardziej go cenię od takiego Jamesa, który sobie truchta po boisku i raz na dwa mecze pośle mega podanie. Brakuje mi kogoś w Bayernie kto ma piłkarskie jaja - był Vidal to zarząd się go pozbył, w zamian przyszedł Goretzka, który jak na razie średnio sobie radzi, zresztą jest nieco innym typem zawodnika niż Chilijczyk. U nas momentami brakuje charakteru, gryzienia trawy, walki o każdy centymetr murawy - na AA przegrywając z Liverpoolem 2-0 nasi stali jak wryci zamiast atakować wszystkimi siłami, a Kovac płakał na ławce...
02.05.2019 22:18
Fajny futbol grają chłopaki z Eintrachtu. Pokazują więcej walki na boisku niż nasi podczas ostatnich spotkań. Mam nadzieję, że zdołają zdobyć jeszcze jedną bramkę, bo na razie wynik nie jest zbyt korzystny. Gdyby spotkanie zakończyło się 2-1 byłoby naprawdę super.
02.05.2019 22:03
Kurde, Chelsea zdołało wyrównać. Mam nadzieję, że Frankfurt wsadzi im jeszcze jedną.
Edytowano : 2019-05-02 22:01:12
*To nie tutaj, pomyliły mi się posty :P
02.05.2019 21:47
Przynajmniej jest realistą :)
28.04.2019 16:30
Szczerze wolałbym Sane kosztem Wernera, ale podejrzewam że raczej sięgniemy po Timo. Sane może być wymysłem mediów, chociaż wolałbym się mylić.
27.04.2019 18:48
Trzeba wykorzystać potknięcie BVB i wygrać z Norymbergą. Przewaga 4 punktów wprowadzi większy spokój w walce o mistrza, tylko żeby nasi tego nie spieprzyli...
27.04.2019 18:46
No to teraz wygrać derby i można mistrza zgarnąć :)
27.04.2019 17:31
Po naprawdę nerwowym początku udało się wyjść na prowadzenie - gra po zdobytej bramce ładnie się ułożyła i miło się ogląda postawę Bayernu w ataku. Na spory plus Coman i tak jak mam mieszane uczucia co do niego, tak dzisiaj popisał się kilkoma ładnymi rajdami, wyprowadził groźną kontrę i wreszcie celnie podawał w pole karne. Także Mullera znowu piłka znajduje :) Na minus postawa Boatenga - mam nadzieję, że po sezonie podziękujemy Panowi, bo swoje najlepsze lata ma już dawno za sobą. W drugiej połowie dołożyć 2 bramki, spokojnie dograć do końca i Berlin!
24.04.2019 21:38
Dużo pewności dał nam ten gol. Musimy dla spokoju podwyższyć.
24.04.2019 21:31
@MateuszFCB
"...i Javi w meczu w którym powinniśmy atakowac"
Przy duecie Boa - Hummels to chyba jednak dobrze, że Javi gra :P
24.04.2019 20:37
Pavard, Hernandez, Pepe, Werner / Sane / Odoi i podejrzewam, że na tym zaprzestaniemy. Transfery nie polegają na sprowadzeniu 7 chłopa jak w FIFIE, musi być zapewniona równowaga w kadrze, aby każdy mógł dostać szansę na grę.
24.04.2019 16:22
Myślę, że nawet gdy sprowadzimy Sane (transfer marzenie), to i tak jest miejsce dla Gnabriego w podstawowej jedenastce - może grać na dziesiątce. Pepe - Gnabry - Sane byłoby mega ciekawym zestawieniem. Tylko gdy teraz sprowadzimy Sane, to wątpię abyśmy sprowadzili tego lata Wernera (jak już za rok). Zobaczymy. Mam nadzieję, że zarząd porządnie wzmocni kadrę!
24.04.2019 14:39
@P
Edytowano : 2019-04-21 23:44:33
@[UserID=740]Prezes42[/user]
"Skoro nie widziałeś ,,tak słabego sezonu'' Bundesligi to chyba losy tej ligi śledzisz od sezonu 2012/13."
Dokładnie tak. Nie będę się spierać i udawać wielkiego eksperta. Oglądam BL od około 2011/12 roku i pamięcią potrafię jedynie się odwołać do tamtych lat. Starsze sezony musiałbym wygooglować.
Edytowano : 2019-04-21 23:46:32
PS. Fajnie jakby była możliwość usuwania swoich komentarzy, bo źle wstawiłem i widnieje teraz "takie coś" :)
21.04.2019 23:38
Raczej mało realne transfery.
21.04.2019 21:27
Bundesliga to priorytet i jeśli mistrzostwo zaprzepaścimy, to na pewno pożegnamy Kovaca - nie widzę innej możliwości. Uli nie raz podkreślał, że tytuły na podwórku krajowym są mega ważne dla niego.
21.04.2019 21:16
"Serio się martwicie?" - martwić może tegoroczna dyspozycja całej Bundesligi, bo na podwórku europejskim dostali mocne lanie od Anglików, a na krajowym podwórku odbywa się kabaret - Dortmund przy tak nierówno grającym Bayernie nie potrafi utrzymać przewagi punktowej i traci punkty ze spadkowiczami, w skutek czego może pożegnać się z mistrzem - parodia! Zresztą mam wrażenie, że cała Bundesliga od 2 lat zaliczyła regres. Poniekąd można to zauważyć w reprezentacji Niemiec, w której obecnie trwa przebudowa i wyniki pozostawiają wiele do życzenia. Gdy Niemcy zdobyli MŚ w 2014 Niemieckie drużyny osiągały naprawdę bardzo dobre wyniki w Europie. Bayern klasycznie docierał do 1/2LM (nic nowego), Leverkusen i BVB grali w LM, Gladbach błyszczał w LE, a w rankingu UEFA Bundesliga (2) wyprzedziła Premier League (3). Dawno tak słabego sezonu nie widziałem w wykonaniu naszych zachodnich sąsiadów. Na jedyną pochwałę zasługuje Eintracht w LE - trzymam za chłopaków kciuku, aby dotarli do finału!
Edytowano : 2019-04-21 21:25:56
*kciuki
PS. Wesołych :)
21.04.2019 21:12
"Zobaczymy czy wypożyczenie, czy też transfer definitywny będzie lepszym rozwiązaniem" - chyba przygoda Portugalczyka z Bayernem powoli zmierza do końca. Trochę nie rozumiem, dlaczego Kovac nie daje mu szansy na grę - nawet nie mówię o pierwszej jedenastce, ale powinien być zdecydowanie częściej wpuszczany z ławki rezerwowej. Przecież sam Kovac przeszło kilka miesięcy temu chwalił Sanchesa za postawę na treningach, a nawet nie pozwala mu pokazać się na boisku - dla mnie bezsensowne zachowanie. I tak naprawdę ciężko rozliczać Sanchesa z pobytu w Monachium, gdyż zwyczajnie zbyt mało gra. Najlepszym rozwiązaniem byłoby go wypożyczyć w przyszłym sezonie i ewentualnie później sprzedać za rok, chociaż i tak będziemy stratni.
21.04.2019 16:16
Eh, Freiburg już przegrywa. Może zdołają chociaż jeden punkt wyszarpać żółtym.
21.04.2019 16:02
Pełna koncentracja do ostatnich kolejek i mistrz pozostanie w Monachium!
21.04.2019 15:52
Hm, też nie jestem zwolennikiem Kovaca, ale oprócz trenera Ajaxu za wiele możliwości nie mamy. Zresztą jaka jest pewność, że przeszedłby do Bayernu po sezonie? - równie dobrze może pozostać na kolejny sezon w Ajaxie. Bądźmy realistami - jeśli Kovac zdoła obronić mistrza i zdobędzie PN, to zarząd pozostawi go na kolejny sezon, w innym wypadku istnieje możliwość pożegnania Chorwata.
20.04.2019 22:11
Nie ma co się spinać, nasi zjedzą po jajku wielkanocnym, Uli przyniesie "Weisswurst" i będzie przyjemna atmosfera :D
20.04.2019 21:41
Hm, a wymiana Thaigo + dopłata --> Sane? Myślę, że szanse byłyby większe, bo Pep pewnie by chciał u siebie Thiago, ale wątpię że nasz zarząd zechce sprzedać Hiszpana.
20.04.2019 11:11
Sporo tych Francuzów ostatnio w Bayernie :)
19.04.2019 13:35
Coman więcej przesiaduje w gabinetach niż boisku, a każdy upadek Francuza na murawie wygląda tak jakby zaraz miał doznać poważnej kontuzji. Odkąd jest u nas to wciąż nie potrafi celnie dośrodkować w pole karne i coraz bardziej zaczyna to irytować - tam gdzie należy podać oddaje strzał, tam gdzie najlepiej strzelić podaje - często podejmuje złe decyzje i to nie jest żaden świeżak w Bayernie, bo trochę meczy dla nas już rozegrał. Nie dostrzegam w tym zawodniku następcy RR, może się mylę ale nie przekonywuje mnie. Podejrzewam, że Pepe będzie więcej wnosić do naszej gry niż Coman.
18.04.2019 12:59
To taka wymiana bardziej na papierku, bo w rzeczywistości duet Gnabry - Coman nie dorasta do pięt RR!
18.04.2019 12:45
Sprzedać dopóki jest coś wart. Ostatni dobry mecz zagrał na Mistrzostwach Europy, a to o czymś już świadczy.
18.04.2019 12:43
I tak nie zmienia to faktu, że Guardiola jest lepszym taktykiem niż Kovac i nie piszę to z tego powodu, aby doczepić się do naszego trenera, ale z samego faktu - Hiszpan ma większe doświadczenie od Chorwata, bronią go trofea chociaż ktoś zaraz wspomni, że zdobył LM lata temu ze taką kadrą, że byle Smuda by zdobył LM :P
17.04.2019 23:04
@DonJupp4ever
Szczerze gdyby nie geniusz Messi, to Barcelona by nie dostała wczoraj tak łatwo przepustki do półfinału. Argentyńczyk potrafi zrobić różnicę i zazwyczaj swoją indywidualnością przyczynia się do zwycięstwa zespołu - to magia takich zawodników, ale tacy pojawiają się raz na kilkanaście lat.
17.04.2019 23:00
Przynajmniej było widać walkę w szeregach City, a myśmy gdy było po 2-0 stanęli w miejscu :P
Edytowano : 2019-04-17 22:58:01
*2-1
17.04.2019 22:56
Mi się wydaje, że tam ręki nie było :P
Edytowano : 2019-04-17 22:40:01
PS. Chyba, że źle widzę hehe
17.04.2019 22:39
Też uważam, że frajerskie mecze w LM należy przypominać i zgadzam się ze użytkownikiem @Kozja - lepiej odpaść zdobywając kilka bramek niż po oddaniu kilku marnych strzałów na bramkę przeciwnika. Postawa Bayern w rewanżu była naprawdę słaba i o ile jestem w stanie zrozumieć taktykę w meczu wyjazdowy, tak na AA już nie. Przy rezultacie 1-1 graliśmy zbyt zachowawczo - dzisiaj City pokazuje, że nie ma nic do stracenia i brnie do przodu chcąc odrobić niekorzystny wynik.
Edytowano : 2019-04-17 21:57:17
I chyba każdemu brakuje Bayernu w LM. Nie liczyłem na dotarcie do finału - 1/2 byłaby ogromnym sukcesem, ale odpadnięcie tuż po wyjściu z grupy uznaję za słaby wynik i nie chce mi się słyszeć usprawiedliwień, że był to Liverpool, trwa przebudowa drużyny i mamy na ławce nieporadnego trenera, który zamiast zmobilizować zawodników płacze na ławce. Najbardziej boli to, że nasi nie potrafili pokazać charyzmy i gryźć trawy.
17.04.2019 21:50
A pamiętam, że De Bruyne mógł trafić do Bayernu :P
17.04.2019 21:25
Kwestia czasu, kiedy trafi do Bayernu. Jeśli nie w tym roku za kwotę 50 - 60 mln Euro, to za rok za darmo. Chyba, że do tego czasu Timo zdecyduje się na wyspy, ale z jego wypowiedzi wynika, że marzy mu się gra dla Bayernu i oby tak zostało. Marzy mi się takie zestawienie: Pepe - Werner - Gnabry - RL9 - byłoby mega! :)
17.04.2019 13:40
Brać młodziaka :) Duet Pepe - Gnabry może być mega ciekawym zestawieniem.
17.04.2019 13:36
@Ziginho
Kupienie zawodnika za 40 mln i sprzedanie go np. po roku czasu za o wiele większą sumę nie jest w stylu Bayernu, więc wątpię w taki obrót spraw.
17.04.2019 13:34
Ajax gra naprawdę prześlicznie, choć nie potrafią postawić kropki nad i. Myślę, że chłopaki awans wywalczą, nie zapowiada się, aby Juve coś upchało.
16.04.2019 22:48
Myślę, że Ajax jeszcze może nadrobić, spokojnie.
16.04.2019 21:31
United szybko spuchło :P
16.04.2019 21:26
Mam nadzieję, że zawita u nas już tego lata, bo to młody Niemiec, który może być dobrą alternatywą dla Roberta. A to czy wpasuje się w nasz styl gry zależy tylko i wyłączanie od tego, kto będzie naszym trenerem w następnym sezonie. Jeżeli pozostanie Kovac (choć mam mieszane uczucia co do tego gościa), to myślę że dla Wernera jest jak najbardziej miejsce w składzie. To idealny zawodnik na kontrataki, a z tego co podejrzewam, to Kovac właśnie chce zbudować swój Bayern na zawodnikach, którzy potrafią oddać piłkę przeciwnikowi i jeśli jest to potrzebne skontrować go. Wtedy Werner byłby idealną alternatywą dla nas. Otwiera się także możliwość na duet Lewy - Werner / Gnabry. I jeśli pozostanie Kovac to nie będę płakać przez kolejny sezon, ale mam nadzieję, że zarząd zakupi mu takich zawodników, których widzi w swojej układance. I moim zdaniem zawodnicy pokroju Pavarda, Hernandeza, czy Wernera mocno pochodzą pod styl Chorwata.
15.04.2019 21:30
Myślę, że bez obaw dogramy końcówkę sezonu bez niego, ale powoli trzeba szukać jego następce, bo coraz częściej pauzuje i daleko mu do dyspozycji sprzed 2, 3 lat temu.
14.04.2019 21:00
Dali sobie po prostu po mordzie i tyle - nie wiem po co szukać dziury w całym. Nie potrafili się dogadać drogą słowną, to użyli bardziej prymitywnej formy. A portale pokroju Bild węszą afery, aby narobić trochę szumu wokół Bayernu. I może faktycznie Panowie przesadzili swoim zachowaniem, ale chyba nie będą się miło klepać po plecach skoro żywią do siebie jakieś pretensje - nerwy pękły i stało się. Najważniejsze, że kwasy wyszły, gorzej że na łamach mediów. Zresztą piłkarze to też nie są intelektualiści, którzy wejdą w głęboką polemikę - często to prości ludzie, więc też trochę inaczej załatwiają swoje problemy. Taki Ribery też ma ciętą gadkę, ale nikt już nie spojrzy z tej strony, że miał naprawdę trudną sytuację w rodzinie - razem z tatą pracował na budowie, a piłka była jedynie snem, więc jak spełnił swój sen to od razu mu sodówka odbiła, bo osiągnął kompletnie inny poziom życia - dla ludzi z ulicy taka sytuacja zawsze jest szokiem. I nawet jeśli kupuje markowe ubrania, czy luksusowe samochody i zgrywa nie wiadomo jakiego gościa, to nadal widać w nim piętno pochodzenia. Trochę zboczyłem ze sedna tematu, ale denerwuje mnie ta poprawność w piłce i udawanie na siłę grzecznego chłopaka - nie oszukujmy się, wielu z nich wygrało swoje życie. Poza tym, na boisku szkolny też nie raz dostawało się ostry opieprz od kolegi z drużyny, a czasem nawet trochę się poszarpało za koszulkę i taka postawa jest naturalna! - nieważne, czy to jest BL, czy ostatnia liga. Tylko rozchodzi się o to, że wielkim klubom nie przystoi się tak zachowywać, bo to może zniszczyć wizerunek i ukształtowaną markę. A później mamy piłkarzy biegających po murawie bez zapału i jakiejkolwiek piłkarskiej charyzmy oraz trenera, który zamiast porządnie ich opieprzyć płacze na ławce.
12.04.2019 19:18
Ja na obecną chwilę nie widzę żadnego trenera, który mógłby przejąć Bayern. Mourinho? - wizja autobusu jest dla mnie zbyt przerażająca i może zrobiłby porządek w szatni, ale nie chcę oglądać takiego Bayernu. Wenger? - gościu, który przez kilka lat nie potrafił nawet wygrać mistrzostwa nie mówiąc już o jakimkolwiek osiągnięciu w LM. Szczerze to już wolę, aby Kovac dalej kontynuował pracę w Bayernie, niż aby zatrudniono kogoś z tej dwójki.
10.04.2019 20:12
Jeśli zdobędziemy mistrzostwo i PN to myślę, że zarząd zostawi Kovaca.
10.04.2019 19:59
Już wolę Kovaca w Bayernie niż Mourinho.
10.04.2019 19:58
@Sopariev
To, że przez praktycznie cały dwumecz się broniliśmy i nie chcieliśmy zagrać w otwarte karty jest tylko i wyłącznie winą Kovaca, bo to chyba trener dobiera taktykę na przeciwnika, a nie zawodnicy. Nawet w rewanżu na AA mieliśmy problem ze stworzeniem sytuacji podbramkowych i to w momencie, kiedy dostaliśmy 1 bramkę w plecy po babolu Neuera (chyba jedyny fragment meczu, gdzie Bayern się bardziej otworzył, ale ze słabym skutkiem). I co jak co, ale ekipa Kloopa jest drużyną lepszą od Dortmundu, który sfrajerzył prawie 10 punktów z jakimiś ogórami z Bundesligi. Kondycja niemieckiej ligi pozostawia wiele do życzenia, zresztą szybko zweryfikowała to Liga Mistrzów.
Edytowano : 2019-04-07 11:23:59
I wgl jest to dziwne, że obawiamy się takich ekip, jak Eintracht, czy Leipzig z którymi za niedługo zagramy. Jeszcze rok temu każdy nas się obawiał, stawiał autobus a teraz ogórki pokroju Freiburga wchodzą w otwartą wymianę ciosów. I skoro mamy problemy ze regularnym wygrywaniem spotkań na własnym podwórku, to co dopiero w LM?
07.04.2019 11:19
Wygrana bardzo cieszy, szczególnie z takim rywalem jak Dortmund. Warto pochwalić postawę całego zespołu. Świetny pressing, podchodziliśmy już na połowie Dortmundu, nie pozwalaliśmy na rozgrywanie piłki i zdominowaliśmy cały środek pomocy - jeden z nielicznych meczów za Kovaca, gdzie Bayern miał naprawdę polot w grze i głód na zdobywanie bramek. Do końca sezonu pozostało już niewiele kolejek i jeśli zawodnicy utrzymają koncentrację, to mistrz po raz kolejny powędruje do Monachium - wydaje mi się, że jesteśmy na prostej. Z drugiej strony mam wrażenie, że cała Bundesliga stała się niemieckim odpowiednikiem polskiej ligi. O czym to świadczy, że Bayern wygrywa wysoko z Gladbach 5-1, Wolfsburgiem 6-0, a teraz 5-0 z Dortmundem (zespołami z czołówki tabeli) skoro dostaje ostre lanie od Liverpoolu na etapie 1/8 LM? - odpowiedz się chyba sama nasuwa. Mamy problem w zdobyciu mistrzostwa, gramy nierówno przez cały sezon, a w LM odpadliśmy po naprawdę słabej postawie. Nawet jeśli wygramy mistrza (a to jest minimum, dla takiego klubu jak Bayern), to nadal uważam że jest to bardzo słaby sezon i należy się pożegnać z Kovacem.
07.04.2019 00:55
Panowie, mi najbardziej utkwił w pamięci moment płakającego Kovaca na ławce i chyba tak możemy podsumować dzisiejsze widowisko.
13.03.2019 23:20
Daliśmy ciała. Miał być wielki mecz, w którym zawodnicy mieli dać jak najwięcej z siebie, a odpadliśmy w naprawdę słabym stylu - bez żadnej walki i charakteru. Najbardziej dziwi mnie, dlaczego Kovac zdecydował cofnąć zespół w drugiej połowie przy niekorzystnym rezultacie. Zamiast pójść za ciosem i atakować bramkę Anglików, to my się cofamy licząc na kontry, których nawet nie potrafiliśmy sprawnie przeprowadzić. I o ile pierwsza połowa nie była najgorsza w wykonaniu Bayern, tak druga była fatalna! Nic nie funkcjonowało - ani pomoc, ani skrzydła, ani obrona. James nie udźwignął ciężaru w rozgrywaniu piłki i szczerze mówiąc nie wiem, czy jest sens wykupywać Kolumbijczyka, skoro w kluczowych meczach zawodzi. To samo tyczy się Lewego - co z tego, że walczył, przepychał się skoro nawet ze spalonej pozycji nie potrafił zdobyć bramki? Ale we weekend znowu strzeli kilka bramek ogórom i znowu media będą wychwalać rodaka. Skrzydła słabo. Coman mnie nie przekonuje - gra u nas dobre 3 lata, a nadal nie potrafi dobrze dośrodkować piłki w pole karne, do tego jego drybling ogranicza się do wypuszczenia piłki do przodu w nadziei, że może coś się uda - sorry, ale to nie poziom Bayernu i zawodnicy pokroju Mane, Salaha, czy Sane zjadają Francuza na śniadanie. W Gnabrym dostrzegam potencjał, ale brakuje mu ogrania w rozgrywkach pucharowych. I już pomijam krytykowanie trenera, bo i tak każdy wie, że to nie jest trener na miarę Bayernu. No cóż, nie pozostało nic innego niż skupienie się na lidze, chociaż nie wiem, czy zawodnicy będą zmotywowani rozgrywkami krajowymi. Szczerze mówiąc dla mnie sezon nie ma większego znaczenia - trzeba rozglądać się nad porządnymi transferami, bo z takim składem daleko nie zajedziemy.
13.03.2019 23:15
Pogrom, dosłownie pogrom. Szkoda, że w takim stylu odpadamy - bez żadnej walki, charakteru. Druga połowa na stojąco. Jestem zdziwiony, że nie poszliśmy za ciosem po bramce kontaktowej. Jeszcze przed drugą połową byłem nawet dobrze nastawiony, nie liczyłem że nasi tak sfrajerzą.
13.03.2019 22:45