Jeśli to prawda to powinniśmy za wszelką cenę przekonać ten Haga do przenosin do Bayernu.
17.05.2019 07:56
@Kimas
Na pewno nie sprowadzimy dwóch skrzydłowych za łączną sumę 200 mln. Sane powinien być naszym priorytetem, możemy też zastanowić się nad Ziyechem który może grać zarówno na skrzydle jak i na "10".
16.05.2019 14:58
@Marton
Zgadza się, Sane i Ziyech coś koło 160-180 mln, 42 mln na Jamesa i wymiana na Rodrigo a za Wernera ok 35 mln.
Mając Hernandeza, Pavarda, Sule możemy sobie pozwolić na sprzedaż Boatenga i Hummelsa, tym bardziej, że to ostatnia chwila kiedy możemy dostać za nich jakieś sensowne pieniądze.
16.05.2019 13:59
Można też wykupić teraz Jamesa, wymienić go na Rodrigo. Kupić Sane i Ziyecha oraz ewentualnie Wernera. Musielibyśmy wydać 200-250 mln, Część tej kwoty zwróci się ze sprzedaży Boatenga, Hummelsa, Sanchesa, Comana. Natomiast za rok sprowadzić Havertza.
16.05.2019 13:21
Przecież Sane ze względu na swój wiek, znajomość Niemiec i Bundesligi a także umiejętności jest lepszą opcją niż Griezman.
16.05.2019 12:50
@Ziginho
1,4,,6,7,8,11 i możemy zamykać okienko :D
16.05.2019 11:36
Jest jeszcze Havertz który może grac na skrzydle. Sane i Kai na skrzydłach i Gnabry jako najbardziej wysunięty zawodnik, istnieje wiele możliwości.
Edytowano : 2019-05-16 11:09:37
Werner jak na ten swój niski poziom to w Bundeslidze już trochę się nastrzelał.
16.05.2019 11:08
Z wykładaniem dużych pieniędzy to też jest sprawa dyskusyjna. Sane jest już sprawdzonym zawodnikiem i w Bayernie tez sobie poradzi, musimy wydac na niego ok 100-120 mln. Możemy tez kupić Pepe za ok 70 mln który sobie nie poradzi, podobnie jak Lemar w Atletico i będziemy musieli szukać kolejnego skrzydłowego.
16.05.2019 11:06
Znacznie lepsza niż obecna.
16.05.2019 10:49
Przecież Werner ze swoim doświadczeniem i umiejętnościami jest znacznie lepszym zawodnikiem od Comana.
16.05.2019 10:41
Neuer to powinien zastanawiać się nad końcem kariery, ostatnie dwa lata to ciągłe kontuzje.
16.05.2019 10:13
Jestem na tak, dwa lata wypożyczenia i później można zastanawiać się co dalej.
16.05.2019 10:12
@BayernWygra
Kto w miejsce Lewego? Nikt. Możemy zacząć grać bez typowego napastnika. Sane, Werner i Gnabry z przodu jako najbardziej ofensywni zawodnicy.
16.05.2019 10:11
Robi się coraz ciekawiej.
16.05.2019 10:08
Podobno Lewy ma oferty z PSG i United, jeśli dają ok 70 mln to ja bym się nie zastanawiał.
16.05.2019 09:14
Jeśli ten Hag chce zostać w Amsterdamie jeszcze minimum rok to już lepiej nie kombinowac i pozostawić Kovaca.
15.05.2019 15:09
Z ten Hagiem jeszcze nic nie wiadomo na 100%, Falk ostatnio lubi się mylić.
@AdiFantasti
Po prostu Thiago przez cały swój pobyt w Bayernie niczym mnie do siebie nie przekonał.
15.05.2019 14:14
@Okta88
Lewy jako fałszywa 9 to pomysł równie dobry jak Mueller na skrzydle.
15.05.2019 12:57
Zamówienie już poszło.
15.05.2019 10:54
Sane to byłby transfer marzenie.
15.05.2019 10:29
Coraz więcej mówi się o przenosinach Sane do Byernu.
15.05.2019 09:30
@karl1985
Z kim wygramy to ewentualne mistrzostwo? Z BVB która w rundzie wiosennej gra tragicznie?
15.05.2019 09:26
@DonJupp4ever
Gdyby tak pozbyć się spowalniacza Thiago, dołożyć z 40-50 mln i ściągnąć Sane to byłby to transfer marzenie.
15.05.2019 08:54
@Sopariev
Do Bayernu Sane, van de Beek, Ziyech i ten Hag a za rok Havertz i Werner.
15.05.2019 07:43
Za ok 100 mln moglibyśmy mieć Sane.
14.05.2019 13:02
Trzeba szukać nowego bramkarza.
14.05.2019 10:47
Sane jest jak najbardziej do wyciągnięcia, tylko, że to transfer za 100 mln, ewentualnie Thiago w rozliczeniu o ile Guardiola wciąż go chce.
13.05.2019 20:20
Ten Hag mówił, jego styl gry zawiera w sobie elementu filozofii Guardioli, van Gaala, Cruyffa, Michelsa. Obejrzyj sobie mecze Ajaxu, tam nie ma posiadania piłki dla samego posiadania, nie ma tysięcy niepotrzebnych podań do tyłu i w poprzek boiska. Jest parcie do przodu, duża wymienność pozycji z przodu i ciągły ruch.
13.05.2019 20:16
@DonJupp4ever
Bale? Wiecznie połamany, 30 letni wypalony skrzydłowy ma pasować do nowego Bayernu?
13.05.2019 18:04
@DonJupp4ever
Przecież gra Ajaxu z tiki taką nie ma nic wspólnego.
13.05.2019 18:01
@Kozja
Z graczy których wymieniłeś jedynie Kane jest typową 9, ale jakoś tak się dziwnie składa, że po jego kontuzji Totki zaczęły grać znacznie lepiej w LM.
13.05.2019 16:59
@Danielowaty
Zamiast Dybali Sane i może być, ewentualnie Werner w miejsce Lewego i gra bez typowej "9"
13.05.2019 16:57
@Ziginho
Oby nie...
13.05.2019 13:34
@Kozja
W zespołach ze ścisłej czołówki jest już coraz mniej typowych napastników którzy żyją z podać partnerów. Moim zdaniem Bayern powinien się do tego dostosować i postawić w ofensywie na dużą wymienność podań, szybkość i taki "uporządkowany chaos' Havertz, Gnabry, Sane, Werner, tak powinna wyglądać nasza ofensywa za dwa lata.
13.05.2019 13:19
Chcemy wydać 100 mln to skupmy się na Sane, mielibyśmy wtedy przynajmniej jedno skrzydło klasy międzynarodowej. Na "10" za rok sprowadzamy Havertza i żaden Dybala nam niepotrzebny.
13.05.2019 13:08
Lewy napastnikiem jest bardzo dobrym, ale żeby nazywać go "najlepszą 9 świata" to najpierw musiałby robić różnicę w najważniejszych meczach z najmocniejszymi rywalami takimi jak Liverpool, Real, Barca. Chyba, że od "najlepszej 9 świata" wymaga się jedynie dostawiania nogi do idealnych piłek zagranych przez partnerów. Wtedy to faktycznie zawodzi nie Lewy a reszta drużyny.
@Janson
Co do Goretzki to wszystko zależy od tego czego oczekuje się po Bayernie, jeśli mamy bić się z najsilniejszymi w Europie to Leon w chwili obecnej jest na poziomie solidnego rezerwowego z szansą na dalszy rozwój. Natomiast Gnabry solidny ligowy zawodnik z szansą na "coś" więcej jeśli będzie się dalej rozwijał
13.05.2019 12:56
"Kovac za bardzo skupia się na obronie"
Najwięcej straconych bramek od sezonu 10/11.
13.05.2019 12:45
@Janson
Większość użytkowników jest zdania, że winę za obecną sytuację ponosi zarówno Kovac jak i zarząd oraz część zawodników. Zarząd swój błąd po części zrozumiał i próbują naprawić to co zepsuli przez kilka ostatnich lat. Niektórzy piłkarze po sezonie odejdą, szkoda, że nie dołączy do nich Hummels, Thiago, Lewy, Coman. Kovac również powinien odejść.
Goretzka ma niezłe liczby w Bundeslidze i to tyle z pochwał bo o jego grze nie można powiedzieć zbyt wiele dobrego. Gnabry to na pewno nie jest poziom międzynarodowy, nie ma nawet podjazdu do Robbena i Francka z najlepszych lat.
13.05.2019 10:46
@misza
Kolejny news o Kovacu i ten Hagu więc kolejna opinia, Lepsze to niż komentarz nic nie wnoszący do dyskusji.
13.05.2019 10:35
Brać ten Haga i nad niczym się nie zastanawiać. Kovac to nie jest trener dla Bayernu.
13.05.2019 10:10
Frankfurt przegrywa już 0-2. Z nami będą musieli wygrać żeby mieć szansę na LM.
12.05.2019 19:23
@hoven
Mając obronę która od początku sezonu popełniała głupie błędy Kovac chce grać przez 210 minut na 0-0 i szukać szczęścia w karnych? Iście genialna taktyka, tym bardziej, że co jak co, ale atak to Liverpool ma całkiem niezły, przy bramce straconej na AA musielibyśmy strzelić dwie. Zresztą w pierwszym meczu też mogliśmy zagrać odważniej, Liverpool w obronie był poważnie osłabiony a jakikolwiek bramkowy remis byłby potężną zaliczką.
12.05.2019 19:09
@hoven
Porto w pierwszej połowie rewanżowego meczu z Liverpoolem stworzyło sobie więcej okazji na zdobycie bramki niż Bayern w trakcie 180 minut gry. Nie mamy jakiejś wyjątkowo mocnej kadry, ale to nie znaczy, że przed Liverpoolem czy jakimkolwiek innym klubem z czołówki mamy ściągać gacie, wypinać pośladki i liczyć, ze nie będzie bolało aż tak bardzo.
12.05.2019 18:53
Alaba już pewnie wystraszony.
12.05.2019 18:49
Kovac swoją klasę pokazał w dwumeczu z Liverpoolem gdzie Bayern nawet nie spróbował wygrać.
12.05.2019 18:29
Jeśli ściągniemy Bale to będzie to jeden wielki żart.
12.05.2019 18:27
@hoven
Każdy ma własne zdanie w tej kwestii. Według mnie Kovac to nie jest odpowiedni trener dla Bayernu.
12.05.2019 17:08
@hoven
Oby nie.
12.05.2019 16:43
City pewnie to wygra, niestety ale Liverpool przegrał tytuł na własne życzenie. Oby w LM im wyszło.
Edytowano : 2019-05-12 16:42:58
Swoją drogą to Sane znowu na ławce, wciąż marzy mi się, że zarząd ściganie go do Bayernu
12.05.2019 16:33
@hoven
Zarówno trener jak i zawodnicy odpowiadają za to jak obecnie prezentuje się Bayern
12.05.2019 16:29
No i Ajax zdobywa mistrzostwo po świetnym spotkaniu. Wspaniale ogląda się ich grę, Bayern w porównaniu z nimi gra jak w zwolnionym tempie.
12.05.2019 16:25
@Moe
Defensywnym pomocnikiem jest Schone, de Jong to zdecydowanie nie jest typowy defensywny pomocnik.
12.05.2019 12:36
@Moe
Ten Hag mówił, że Bayern to jego klub, więc gdyby tylko zarząd się po niego zgłosił to mielibyśmy nowego trenera. Ajax nie gra na dwóch defensywnych pomocników, de Jong i van de Beek nimi nie są.
12.05.2019 11:49
@Kimas
Po przyjściu Pavarda i Hernandeza nasza obrona może wyglądać bardzo dobrze. Natomiast środek pola i skrzydła w chwili obecnej są bardzo słabe.
12.05.2019 11:05
Remis nie zasłużony ponieważ decyzja VARu to jakiś żart.
Co do Bale to raczej nie potrzebujemy szklanego emeryta. Brać Sane bo jest do wyciągnięcia, byłby to zawodnik który jest w stanie grać na takim samym poziomie jak Ribery w swojej najwyższej formie.
12.05.2019 10:46
Sane jest do wyrwanie, tylko, że to transfer za te 100 mln, ale taka okazja nie powtórzy się zbyt prędko.
11.05.2019 19:59
@Moe
Ten Hag by to ogarnął.
11.05.2019 19:21
Sane i Ziyech to powinny być jednak nasze priorytety. Nawet jeśli byśmy musieli wydać 200 mln.
11.05.2019 18:56
Lewandowski walczakiem to był może dwa lata temu, teraz woli machać rękoma.
10.05.2019 19:42
James to ostatnio pogra 20 minut raz na pięć spotkań i kontuzjowany, trochę to śmierdzi. Pewnie już wiadomo, że po sezonie odchodzi i nikt nie zamierza na niego stawiać.
10.05.2019 19:30
@DonJupp4ever
Według mnie nasi podstawowi zawodnicy są już po prostu wypaleni, Kovac może i wymaga od nich wybiegania, ale oni nie mają już takiej motywacji jak kiedyś. Hummels, Boateng, Lewy, Thiago powinni odejść i zrobić miejsce głodnym gry młodym zawodnikom. Coman, Neuer ostatnio są wiecznie kontuzjowani i nad ich przyszłością zarząd również powinien się zastanowić.
10.05.2019 19:28
@bayern1987dwa
Jeśli Barca wyda 120 mln na Griezmana o czym się mówi coraz głośniej to nie wiem czy będzie ich stać jeszcze na de Ligta. Gdyby Bayern zakontraktował ten Haga to być może któryś z zawodników Ajaxu przeszedł by do Monachium wraz z nim.
10.05.2019 15:15
@karl1985
Sane podobno chce odejść z City, stać nas na wysoką pensję dla niego więc czemu nie? Nowy trener kochający ofensywną grę i wizja przebudowy Bayernu tez może go zachęcić.
Jeśli Kimmich miałby zostać przesunięty do środka a Pavard ma stać się prawym obrońcą to i tak potrzebujemy jeszcze jednego stopera, de Ligt z Hernandezem to mógłby być mur nie do przejścia. Z ewentualnej sprzedaży Hummelsa i Boatenga możemy wyciągnąć ok 60 -70 mln, więc musielibyśmy dołożyć tylko 20mln.
Zresztą istnieje też możliwość wypożyczenia Sane, Havertza, de Ligta na rok lub dwa lata z opcją pierwokupu tak aby nie nadszarpnąć budżetu transferowego w ciągu jednego okienka.
Bayern właśnie potrzebuje takiej rewolucji i sprzedaży 4-5 podstawowych zawodników, zarząd przespał kilka okienek i widać tego efekty, teraz trzeba działać.
10.05.2019 15:00
Jeśli gra się w tak przeciętnej drużynie jak Stuttgart to ciężko jest się wyróżnić na obronie. W reprezentacji pokazał, że stać go na wiele. Ciekawe czy Kimmich powędruje do środka pola.
10.05.2019 12:33
Podobno Griezman bardzo blisko Barcelony, ma kosztować 120 mln, jeśli ten transfer dojdzie do skutku to być może zrezygnują z de Ligta. Zarząd powinien natychmiast dogadać się z ten Hagiem a ten niech bierze ze sobą de Ligta, van de Beeka/Ziyecha. Do tego Sane i być może Werner a za rok Havertz. Musielibyśmy wydać na takie transfery ponad 300 mln, ale ze sprzedaży Boatenga, Hummelsa, Thiago, Comana, Lewego, Sanchesa też da się zarobić ok 200 mln.
10.05.2019 08:45
Eintracht pokazał jak się walczy, niestety zabrakło odrobinę szczęścia w karnych, ale półfinał LE to i tak dla nich duży sukces. Jović znowu strzela bramkę w kluczowym momencie, szkoda, że Bayern nie ma takiego napastnika.
10.05.2019 08:19
Ten Hag w pakiecie z van de Beekiem i de Ligtem, do tego Sane i ewentualnie Werner a za rok Havertz.
09.05.2019 20:21
@Reeken89
Zgadza się, mówił, że Bayern to jego klub, że wzoruje się na pracy Rinusa Michelsa, Johana Cruyffa oraz Louisa van Gaala, że spędzał mnóstwo czasu z Guardiolą dyskutując o taktyce. Moim zdaniem to idealny trener dla Bayernu, ciekawe tylko czy Uli przyzna się do błędu i zwolni Kovaca.
09.05.2019 19:32
Ten Hag jednym z kandydatów na nowego trenera Barcelony po ewentualnym zwolnieniu Valverde,
09.05.2019 18:56
Przecież nikt tutaj nie mówi, że Moura to jakaś światowa gwiazda, ale w fazie grupowej w ostatnim meczu po jego bramce Totki zremisowały z Barcą i dzięki temu weszli do fazy grupowej. Wczoraj dał im awans do finału. Lewy w trakcie swojego pobytu w Monachium nigdy nie dał czegoś takiego Bayernowi w LM.
09.05.2019 17:41
@Prezes42
Co Bayernowi dały te 4 bramki Lewego strzelone Realowi?
09.05.2019 17:12
@Marienplatz
Werner pasował by do Bayernu gdybyśmy przestali grać typową "9", ale do tego potrzeba nowego trenera, najlepiej ten Haga i odważnej decyzji o sprzedaży Lewego.
@karl1985
Podobno Sane i Jesus chcą opuścić City, po odejściu Franka, Arjena, Boatenga i być może kogoś jeszcze nasz budżet przeznaczony na pensję znacząco wzrośnie. Nowy projekt Bayernu może też w jakimś stopniu przekonać Sane do przenosin, tym bardziej, że staramy się o Wernera, Havertza, czyli czołowi ofensywni reprezentanci Niemiec grali by dla Bayernu.
09.05.2019 17:09
@Matilegolas
Wygrać ligę holenderską prowadząc Ajax jest trudniej niż wygrać Bundesligę prowadząc Bayern.
09.05.2019 17:02
@Marienplatz
Tylko, że Werner to nie jest typowy skrzydłowy, zamiast bawić się w takie półśrodki powinniśmy sprowadzić Sane i mielibyśmy jedno ze skrzydeł odsadzone na lata.
09.05.2019 13:52
Od jakiegoś czasu wydaje mi się, że głównym atutem Wernera jest cena. Dopóki w Monachium jest Lewandowski i chcemy grać typową "9" to jakoś nie widzę miejsca dla Timo.
09.05.2019 13:33
Ten Hag powinien być naszym celem transferowym nr 1 na przyszły sezon.
09.05.2019 12:43
https://www.youtube.com/watch?v=gP1aywJtdAk
Danke Jupp!! Alles Gute zum Geburstag
09.05.2019 11:04
Oszczędzaliśmy przez tyle lat, że teraz gdybyśmy tylko chcieli to możemy pozwolić sobie na dwa szalone okienka. Chciałbym za dwa lata widzieć taki skład:
Neuer? - Pavard, de Ligt, Hernandez/Sule, Alaba/Hernandez - Kimmich, van de Beek - Gnabry, Havertz, Sane - Werner
Odejść mogą Lewy, Coman, Thiago, Hummels, Boateng, Sanches, dało by nam to ok 200-240 mln
Na de Ligta, van de Beeka, Sane i Wernera musimy wydać ok 300mln więc nie wychodzi wcale tak źle.
09.05.2019 10:24
@DonJupp4ever
Ziyech i Mazraoui ze względu na ramadam przez cały dzień nic nie jedli, dopiero w 22 minucie meczu dostali jakieś żele, to też mogło mieć znaczenie.
Edytowano : 2019-05-09 08:04:22
I jeszcze taka ciekawostka, podobno Raiola będzie chciał sprowadzić ten Haga do PSG.
09.05.2019 08:00
Taka niestety jest piłka, drużyna w której wszyscy się zakochali odpada po golu straconym w ostatniej minucie spotkania, ale i tak osiągnęli wielki sukces. Do LM musieli się kwalifikować, wielu ekspertów typowało, że nie wyjdą z grupy. Wyeliminowali po drodze Real, Juventus, zachwycali swoją grą.
Bayern powinien zrobić wszystko żeby jak najszybciej ściągnąć ten Haga i być może któregoś z zawodników, marzy mi się de Ligt, van de Beek lub Ziyech
09.05.2019 07:53
Frajersko stracona druga bramka i kończy się piękny sen Ajaxu.
08.05.2019 23:00
Druga bramka z niczego, oby Ajax przeszedł.
08.05.2019 22:26
Tak właśnie powinien grać Bayern. Oglądając Ajax mam wrażenie, że widzę rozwinięcie projektu van Gaala, Juppa i Guardioli.
08.05.2019 21:48
Ależ przyjemnie ogląda się ten Ajax!!
08.05.2019 21:40
Raiola jest zawieszony za 3 miechy, to może skomplikować transfer de Ligta do Barcy. Gdyby ten Hag przeszedł do nas to może by namówił de Ligta na przenosiny razem z nim
08.05.2019 21:15
ONI SĄ NIESAMOWICI!!!!
08.05.2019 21:06
Gdyby ten Hag przeszedł do nas razem z de Ligtem i van de Beekiem/ Ziyechem to byłby to majstersztyk.
08.05.2019 17:16
Wygranie przez Kovaca PN w ubiegłym roku to duże osiągnięcie, ale w finale mierzył się z Bayernem który po odpadnięciu z LM był kompletnie rozbity i nawet Jupp nie mógł tego poskładać.
Edytowano : 2019-05-08 15:15:19
@zielo
Ajax Puchar Holandii już wygrał.
08.05.2019 15:14
W takim razie jakie poważne sukcesy mieli Guardiola, Zidane, Mourinho, Klop zanim objęli Barcelone, Real, Porto, BVB?
08.05.2019 14:55
Wygrać ligę oraz puchar, pożegnać Kovaca i część zawodników, zatrudnić ten Haga i rozpocząć budowę nowego Bayernu.
08.05.2019 14:51
@DonJupp4ever
Ten Haag nie tylko w Ajaxie radzi sobie bardzo dobrze, w Bayernie II zajmował pierwsze i drugie miejsce w lidze, w Utrechcie czwarte i piąte, doszedł też do finału Pucharu Holandii.
08.05.2019 14:49
Obecnie jedynie po Kimmichu i Tomku widać, że w każdym meczu im zależy.
08.05.2019 12:18
@cayman
Tak, biorąc pod uwagę to, że za rok kończy mu się kontrakt to 25 mln jest zdecydowanie rozsądniejszą kwotą, ale znajdą się tez takie kluby które są w stanie zaoferować za niego 50 mln a może i więcej, Lipsk raczej nie przepuści takiej okazji i będzie wolał zarobić więcej.
Zresztą Bayern nawet za CHO oferował ponoć 40 mln, jemu również kontrakt kończy się za rok a jak do tej pory w światowej piłce osiągnął znacznie mniej niż Werner.
08.05.2019 12:17
Dlaczego jako trenera Bayernu mamy rozpatrywać tylko wielkie nazwiska? Kim był Klopp, Guardiola, Zidane, Mourinho zanim zostali trenerami BVB, Barcelony, Realu, Porto? Według mnie trener przede wszystkim powinien "czuć" jak w danym klubie powinno się grać i umieć odpowiednio zmotywować zawodników.
W Bayernie po van Galuu, Jupie, Guardioli których wizja gry pasowała do klubu przyszedł Carlo i Kovac z odmienną filozofią i to nie wypaliło. Obecnie to ten Hag i Klopp idealnie pasują do Bayernu, przy czym ten pierwszy otwarcie mówi, że Bayern jest jego klubem.
08.05.2019 12:12
Bayern oferujący 25 mln też nie jest zbyt poważny, 40 mln to według mnie optymalna kwota.
08.05.2019 11:24
Zarząd kiedyś śnił o niemieckim Bayernie, zamiast teraz ściągnąć Sane, Wernera, Havertza i z przodu grać ustawieniem Gnabry-Havertz-Sane-Werner to interesujemy się Rebiciem?
08.05.2019 11:02
@vaterland
Z Pepe powinniśmy zrezygnować na rzecz Sane a Rebić jako rezerwowy byłby super zawodnikiem.
08.05.2019 10:01
Jeśli PSG chce go zatrudnić to powinniśmy go wykupić i sprzedać z zyskiem.
08.05.2019 09:12
@Kozja
Lewy w kluczowym momentach LM zawodzi, Hummels od 2-3 sezonów popełnia dziecinne błędy, Thiago to specjalista od znikania i grania do tyłu, ewentualnie w poprzek boiska. Martinez wciąż potrafi coś pokazać, ale wcale nie jest lepszy od graczy Liverpoolu.
Bayern trenera który potrafi wpłynąć na zawodników oraz nowych, głodnych gry graczy zamiast wypalonych lub przereklamowanych gwiazd takich jak Boateng, Hummels, Thiago, James, Lewy, Neuer
08.05.2019 09:10
Czekajmy dłużej, na pewno inne klubo uszanują to, że interesujemy się danym zawodnikiem i nie będą go próbowały kupić.
Jeśli to prawda to powinniśmy za wszelką cenę przekonać ten Haga do przenosin do Bayernu.
17.05.2019 07:56
@Kimas
Na pewno nie sprowadzimy dwóch skrzydłowych za łączną sumę 200 mln. Sane powinien być naszym priorytetem, możemy też zastanowić się nad Ziyechem który może grać zarówno na skrzydle jak i na "10".
16.05.2019 14:58
@Marton
Zgadza się, Sane i Ziyech coś koło 160-180 mln, 42 mln na Jamesa i wymiana na Rodrigo a za Wernera ok 35 mln.
Mając Hernandeza, Pavarda, Sule możemy sobie pozwolić na sprzedaż Boatenga i Hummelsa, tym bardziej, że to ostatnia chwila kiedy możemy dostać za nich jakieś sensowne pieniądze.
16.05.2019 13:59
Można też wykupić teraz Jamesa, wymienić go na Rodrigo. Kupić Sane i Ziyecha oraz ewentualnie Wernera. Musielibyśmy wydać 200-250 mln, Część tej kwoty zwróci się ze sprzedaży Boatenga, Hummelsa, Sanchesa, Comana. Natomiast za rok sprowadzić Havertza.
16.05.2019 13:21
Przecież Sane ze względu na swój wiek, znajomość Niemiec i Bundesligi a także umiejętności jest lepszą opcją niż Griezman.
16.05.2019 12:50
@Ziginho
1,4,,6,7,8,11 i możemy zamykać okienko :D
16.05.2019 11:36
Jest jeszcze Havertz który może grac na skrzydle. Sane i Kai na skrzydłach i Gnabry jako najbardziej wysunięty zawodnik, istnieje wiele możliwości.
Edytowano : 2019-05-16 11:09:37
Werner jak na ten swój niski poziom to w Bundeslidze już trochę się nastrzelał.
16.05.2019 11:08
Z wykładaniem dużych pieniędzy to też jest sprawa dyskusyjna. Sane jest już sprawdzonym zawodnikiem i w Bayernie tez sobie poradzi, musimy wydac na niego ok 100-120 mln. Możemy tez kupić Pepe za ok 70 mln który sobie nie poradzi, podobnie jak Lemar w Atletico i będziemy musieli szukać kolejnego skrzydłowego.
16.05.2019 11:06
Znacznie lepsza niż obecna.
16.05.2019 10:49
Przecież Werner ze swoim doświadczeniem i umiejętnościami jest znacznie lepszym zawodnikiem od Comana.
16.05.2019 10:41
Neuer to powinien zastanawiać się nad końcem kariery, ostatnie dwa lata to ciągłe kontuzje.
16.05.2019 10:13
Jestem na tak, dwa lata wypożyczenia i później można zastanawiać się co dalej.
16.05.2019 10:12
@BayernWygra
Kto w miejsce Lewego? Nikt. Możemy zacząć grać bez typowego napastnika. Sane, Werner i Gnabry z przodu jako najbardziej ofensywni zawodnicy.
16.05.2019 10:11
Robi się coraz ciekawiej.
16.05.2019 10:08
Podobno Lewy ma oferty z PSG i United, jeśli dają ok 70 mln to ja bym się nie zastanawiał.
16.05.2019 09:14
Jeśli ten Hag chce zostać w Amsterdamie jeszcze minimum rok to już lepiej nie kombinowac i pozostawić Kovaca.
15.05.2019 15:09
Z ten Hagiem jeszcze nic nie wiadomo na 100%, Falk ostatnio lubi się mylić.
@AdiFantasti
Po prostu Thiago przez cały swój pobyt w Bayernie niczym mnie do siebie nie przekonał.
15.05.2019 14:14
@Okta88
Lewy jako fałszywa 9 to pomysł równie dobry jak Mueller na skrzydle.
15.05.2019 12:57
Zamówienie już poszło.
15.05.2019 10:54
Sane to byłby transfer marzenie.
15.05.2019 10:29
Coraz więcej mówi się o przenosinach Sane do Byernu.
15.05.2019 09:30
@karl1985
Z kim wygramy to ewentualne mistrzostwo? Z BVB która w rundzie wiosennej gra tragicznie?
15.05.2019 09:26
@DonJupp4ever
Gdyby tak pozbyć się spowalniacza Thiago, dołożyć z 40-50 mln i ściągnąć Sane to byłby to transfer marzenie.
15.05.2019 08:54
@Sopariev
Do Bayernu Sane, van de Beek, Ziyech i ten Hag a za rok Havertz i Werner.
15.05.2019 07:43
Za ok 100 mln moglibyśmy mieć Sane.
14.05.2019 13:02
Trzeba szukać nowego bramkarza.
14.05.2019 10:47
Sane jest jak najbardziej do wyciągnięcia, tylko, że to transfer za 100 mln, ewentualnie Thiago w rozliczeniu o ile Guardiola wciąż go chce.
13.05.2019 20:20
Ten Hag mówił, jego styl gry zawiera w sobie elementu filozofii Guardioli, van Gaala, Cruyffa, Michelsa. Obejrzyj sobie mecze Ajaxu, tam nie ma posiadania piłki dla samego posiadania, nie ma tysięcy niepotrzebnych podań do tyłu i w poprzek boiska. Jest parcie do przodu, duża wymienność pozycji z przodu i ciągły ruch.
13.05.2019 20:16
@DonJupp4ever
Bale? Wiecznie połamany, 30 letni wypalony skrzydłowy ma pasować do nowego Bayernu?
13.05.2019 18:04
@DonJupp4ever
Przecież gra Ajaxu z tiki taką nie ma nic wspólnego.
13.05.2019 18:01
@Kozja
Z graczy których wymieniłeś jedynie Kane jest typową 9, ale jakoś tak się dziwnie składa, że po jego kontuzji Totki zaczęły grać znacznie lepiej w LM.
13.05.2019 16:59
@Danielowaty
Zamiast Dybali Sane i może być, ewentualnie Werner w miejsce Lewego i gra bez typowej "9"
13.05.2019 16:57
@Ziginho
Oby nie...
13.05.2019 13:34
@Kozja
W zespołach ze ścisłej czołówki jest już coraz mniej typowych napastników którzy żyją z podać partnerów. Moim zdaniem Bayern powinien się do tego dostosować i postawić w ofensywie na dużą wymienność podań, szybkość i taki "uporządkowany chaos' Havertz, Gnabry, Sane, Werner, tak powinna wyglądać nasza ofensywa za dwa lata.
13.05.2019 13:19
Chcemy wydać 100 mln to skupmy się na Sane, mielibyśmy wtedy przynajmniej jedno skrzydło klasy międzynarodowej. Na "10" za rok sprowadzamy Havertza i żaden Dybala nam niepotrzebny.
13.05.2019 13:08
Lewy napastnikiem jest bardzo dobrym, ale żeby nazywać go "najlepszą 9 świata" to najpierw musiałby robić różnicę w najważniejszych meczach z najmocniejszymi rywalami takimi jak Liverpool, Real, Barca. Chyba, że od "najlepszej 9 świata" wymaga się jedynie dostawiania nogi do idealnych piłek zagranych przez partnerów. Wtedy to faktycznie zawodzi nie Lewy a reszta drużyny.
@Janson
Co do Goretzki to wszystko zależy od tego czego oczekuje się po Bayernie, jeśli mamy bić się z najsilniejszymi w Europie to Leon w chwili obecnej jest na poziomie solidnego rezerwowego z szansą na dalszy rozwój. Natomiast Gnabry solidny ligowy zawodnik z szansą na "coś" więcej jeśli będzie się dalej rozwijał
13.05.2019 12:56
"Kovac za bardzo skupia się na obronie"
Najwięcej straconych bramek od sezonu 10/11.
13.05.2019 12:45
@Janson
Większość użytkowników jest zdania, że winę za obecną sytuację ponosi zarówno Kovac jak i zarząd oraz część zawodników. Zarząd swój błąd po części zrozumiał i próbują naprawić to co zepsuli przez kilka ostatnich lat. Niektórzy piłkarze po sezonie odejdą, szkoda, że nie dołączy do nich Hummels, Thiago, Lewy, Coman. Kovac również powinien odejść.
Goretzka ma niezłe liczby w Bundeslidze i to tyle z pochwał bo o jego grze nie można powiedzieć zbyt wiele dobrego. Gnabry to na pewno nie jest poziom międzynarodowy, nie ma nawet podjazdu do Robbena i Francka z najlepszych lat.
13.05.2019 10:46
@misza
Kolejny news o Kovacu i ten Hagu więc kolejna opinia, Lepsze to niż komentarz nic nie wnoszący do dyskusji.
13.05.2019 10:35
Brać ten Haga i nad niczym się nie zastanawiać. Kovac to nie jest trener dla Bayernu.
13.05.2019 10:10
Frankfurt przegrywa już 0-2. Z nami będą musieli wygrać żeby mieć szansę na LM.
12.05.2019 19:23
@hoven
Mając obronę która od początku sezonu popełniała głupie błędy Kovac chce grać przez 210 minut na 0-0 i szukać szczęścia w karnych? Iście genialna taktyka, tym bardziej, że co jak co, ale atak to Liverpool ma całkiem niezły, przy bramce straconej na AA musielibyśmy strzelić dwie. Zresztą w pierwszym meczu też mogliśmy zagrać odważniej, Liverpool w obronie był poważnie osłabiony a jakikolwiek bramkowy remis byłby potężną zaliczką.
12.05.2019 19:09
@hoven
Porto w pierwszej połowie rewanżowego meczu z Liverpoolem stworzyło sobie więcej okazji na zdobycie bramki niż Bayern w trakcie 180 minut gry. Nie mamy jakiejś wyjątkowo mocnej kadry, ale to nie znaczy, że przed Liverpoolem czy jakimkolwiek innym klubem z czołówki mamy ściągać gacie, wypinać pośladki i liczyć, ze nie będzie bolało aż tak bardzo.
12.05.2019 18:53
Alaba już pewnie wystraszony.
12.05.2019 18:49
Kovac swoją klasę pokazał w dwumeczu z Liverpoolem gdzie Bayern nawet nie spróbował wygrać.
12.05.2019 18:29
Jeśli ściągniemy Bale to będzie to jeden wielki żart.
12.05.2019 18:27
@hoven
Każdy ma własne zdanie w tej kwestii. Według mnie Kovac to nie jest odpowiedni trener dla Bayernu.
12.05.2019 17:08
@hoven
Oby nie.
12.05.2019 16:43
City pewnie to wygra, niestety ale Liverpool przegrał tytuł na własne życzenie. Oby w LM im wyszło.
Edytowano : 2019-05-12 16:42:58
Swoją drogą to Sane znowu na ławce, wciąż marzy mi się, że zarząd ściganie go do Bayernu
12.05.2019 16:33
@hoven
Zarówno trener jak i zawodnicy odpowiadają za to jak obecnie prezentuje się Bayern
12.05.2019 16:29
No i Ajax zdobywa mistrzostwo po świetnym spotkaniu. Wspaniale ogląda się ich grę, Bayern w porównaniu z nimi gra jak w zwolnionym tempie.
12.05.2019 16:25
@Moe
Defensywnym pomocnikiem jest Schone, de Jong to zdecydowanie nie jest typowy defensywny pomocnik.
12.05.2019 12:36
@Moe
Ten Hag mówił, że Bayern to jego klub, więc gdyby tylko zarząd się po niego zgłosił to mielibyśmy nowego trenera. Ajax nie gra na dwóch defensywnych pomocników, de Jong i van de Beek nimi nie są.
12.05.2019 11:49
@Kimas
Po przyjściu Pavarda i Hernandeza nasza obrona może wyglądać bardzo dobrze. Natomiast środek pola i skrzydła w chwili obecnej są bardzo słabe.
12.05.2019 11:05
Remis nie zasłużony ponieważ decyzja VARu to jakiś żart.
Co do Bale to raczej nie potrzebujemy szklanego emeryta. Brać Sane bo jest do wyciągnięcia, byłby to zawodnik który jest w stanie grać na takim samym poziomie jak Ribery w swojej najwyższej formie.
12.05.2019 10:46
Sane jest do wyrwanie, tylko, że to transfer za te 100 mln, ale taka okazja nie powtórzy się zbyt prędko.
11.05.2019 19:59
@Moe
Ten Hag by to ogarnął.
11.05.2019 19:21
Sane i Ziyech to powinny być jednak nasze priorytety. Nawet jeśli byśmy musieli wydać 200 mln.
11.05.2019 18:56
Lewandowski walczakiem to był może dwa lata temu, teraz woli machać rękoma.
10.05.2019 19:42
James to ostatnio pogra 20 minut raz na pięć spotkań i kontuzjowany, trochę to śmierdzi. Pewnie już wiadomo, że po sezonie odchodzi i nikt nie zamierza na niego stawiać.
10.05.2019 19:30
@DonJupp4ever
Według mnie nasi podstawowi zawodnicy są już po prostu wypaleni, Kovac może i wymaga od nich wybiegania, ale oni nie mają już takiej motywacji jak kiedyś. Hummels, Boateng, Lewy, Thiago powinni odejść i zrobić miejsce głodnym gry młodym zawodnikom. Coman, Neuer ostatnio są wiecznie kontuzjowani i nad ich przyszłością zarząd również powinien się zastanowić.
10.05.2019 19:28
@bayern1987dwa
Jeśli Barca wyda 120 mln na Griezmana o czym się mówi coraz głośniej to nie wiem czy będzie ich stać jeszcze na de Ligta. Gdyby Bayern zakontraktował ten Haga to być może któryś z zawodników Ajaxu przeszedł by do Monachium wraz z nim.
10.05.2019 15:15
@karl1985
Sane podobno chce odejść z City, stać nas na wysoką pensję dla niego więc czemu nie? Nowy trener kochający ofensywną grę i wizja przebudowy Bayernu tez może go zachęcić.
Jeśli Kimmich miałby zostać przesunięty do środka a Pavard ma stać się prawym obrońcą to i tak potrzebujemy jeszcze jednego stopera, de Ligt z Hernandezem to mógłby być mur nie do przejścia. Z ewentualnej sprzedaży Hummelsa i Boatenga możemy wyciągnąć ok 60 -70 mln, więc musielibyśmy dołożyć tylko 20mln.
Zresztą istnieje też możliwość wypożyczenia Sane, Havertza, de Ligta na rok lub dwa lata z opcją pierwokupu tak aby nie nadszarpnąć budżetu transferowego w ciągu jednego okienka.
Bayern właśnie potrzebuje takiej rewolucji i sprzedaży 4-5 podstawowych zawodników, zarząd przespał kilka okienek i widać tego efekty, teraz trzeba działać.
10.05.2019 15:00
Jeśli gra się w tak przeciętnej drużynie jak Stuttgart to ciężko jest się wyróżnić na obronie. W reprezentacji pokazał, że stać go na wiele. Ciekawe czy Kimmich powędruje do środka pola.
10.05.2019 12:33
Podobno Griezman bardzo blisko Barcelony, ma kosztować 120 mln, jeśli ten transfer dojdzie do skutku to być może zrezygnują z de Ligta. Zarząd powinien natychmiast dogadać się z ten Hagiem a ten niech bierze ze sobą de Ligta, van de Beeka/Ziyecha. Do tego Sane i być może Werner a za rok Havertz. Musielibyśmy wydać na takie transfery ponad 300 mln, ale ze sprzedaży Boatenga, Hummelsa, Thiago, Comana, Lewego, Sanchesa też da się zarobić ok 200 mln.
10.05.2019 08:45
Eintracht pokazał jak się walczy, niestety zabrakło odrobinę szczęścia w karnych, ale półfinał LE to i tak dla nich duży sukces. Jović znowu strzela bramkę w kluczowym momencie, szkoda, że Bayern nie ma takiego napastnika.
10.05.2019 08:19
Ten Hag w pakiecie z van de Beekiem i de Ligtem, do tego Sane i ewentualnie Werner a za rok Havertz.
09.05.2019 20:21
@Reeken89
Zgadza się, mówił, że Bayern to jego klub, że wzoruje się na pracy Rinusa Michelsa, Johana Cruyffa oraz Louisa van Gaala, że spędzał mnóstwo czasu z Guardiolą dyskutując o taktyce. Moim zdaniem to idealny trener dla Bayernu, ciekawe tylko czy Uli przyzna się do błędu i zwolni Kovaca.
09.05.2019 19:32
Ten Hag jednym z kandydatów na nowego trenera Barcelony po ewentualnym zwolnieniu Valverde,
09.05.2019 18:56
Przecież nikt tutaj nie mówi, że Moura to jakaś światowa gwiazda, ale w fazie grupowej w ostatnim meczu po jego bramce Totki zremisowały z Barcą i dzięki temu weszli do fazy grupowej. Wczoraj dał im awans do finału. Lewy w trakcie swojego pobytu w Monachium nigdy nie dał czegoś takiego Bayernowi w LM.
09.05.2019 17:41
@Prezes42
Co Bayernowi dały te 4 bramki Lewego strzelone Realowi?
09.05.2019 17:12
@Marienplatz
Werner pasował by do Bayernu gdybyśmy przestali grać typową "9", ale do tego potrzeba nowego trenera, najlepiej ten Haga i odważnej decyzji o sprzedaży Lewego.
@karl1985
Podobno Sane i Jesus chcą opuścić City, po odejściu Franka, Arjena, Boatenga i być może kogoś jeszcze nasz budżet przeznaczony na pensję znacząco wzrośnie. Nowy projekt Bayernu może też w jakimś stopniu przekonać Sane do przenosin, tym bardziej, że staramy się o Wernera, Havertza, czyli czołowi ofensywni reprezentanci Niemiec grali by dla Bayernu.
09.05.2019 17:09
@Matilegolas
Wygrać ligę holenderską prowadząc Ajax jest trudniej niż wygrać Bundesligę prowadząc Bayern.
09.05.2019 17:02
@Marienplatz
Tylko, że Werner to nie jest typowy skrzydłowy, zamiast bawić się w takie półśrodki powinniśmy sprowadzić Sane i mielibyśmy jedno ze skrzydeł odsadzone na lata.
09.05.2019 13:52
Od jakiegoś czasu wydaje mi się, że głównym atutem Wernera jest cena. Dopóki w Monachium jest Lewandowski i chcemy grać typową "9" to jakoś nie widzę miejsca dla Timo.
09.05.2019 13:33
Ten Hag powinien być naszym celem transferowym nr 1 na przyszły sezon.
09.05.2019 12:43
https://www.youtube.com/watch?v=gP1aywJtdAk
Danke Jupp!! Alles Gute zum Geburstag
09.05.2019 11:04
Oszczędzaliśmy przez tyle lat, że teraz gdybyśmy tylko chcieli to możemy pozwolić sobie na dwa szalone okienka. Chciałbym za dwa lata widzieć taki skład:
Neuer? - Pavard, de Ligt, Hernandez/Sule, Alaba/Hernandez - Kimmich, van de Beek - Gnabry, Havertz, Sane - Werner
Odejść mogą Lewy, Coman, Thiago, Hummels, Boateng, Sanches, dało by nam to ok 200-240 mln
Na de Ligta, van de Beeka, Sane i Wernera musimy wydać ok 300mln więc nie wychodzi wcale tak źle.
09.05.2019 10:24
@DonJupp4ever
Ziyech i Mazraoui ze względu na ramadam przez cały dzień nic nie jedli, dopiero w 22 minucie meczu dostali jakieś żele, to też mogło mieć znaczenie.
Edytowano : 2019-05-09 08:04:22
I jeszcze taka ciekawostka, podobno Raiola będzie chciał sprowadzić ten Haga do PSG.
09.05.2019 08:00
Taka niestety jest piłka, drużyna w której wszyscy się zakochali odpada po golu straconym w ostatniej minucie spotkania, ale i tak osiągnęli wielki sukces. Do LM musieli się kwalifikować, wielu ekspertów typowało, że nie wyjdą z grupy. Wyeliminowali po drodze Real, Juventus, zachwycali swoją grą.
Bayern powinien zrobić wszystko żeby jak najszybciej ściągnąć ten Haga i być może któregoś z zawodników, marzy mi się de Ligt, van de Beek lub Ziyech
09.05.2019 07:53
Frajersko stracona druga bramka i kończy się piękny sen Ajaxu.
08.05.2019 23:00
Druga bramka z niczego, oby Ajax przeszedł.
08.05.2019 22:26
Tak właśnie powinien grać Bayern. Oglądając Ajax mam wrażenie, że widzę rozwinięcie projektu van Gaala, Juppa i Guardioli.
08.05.2019 21:48
Ależ przyjemnie ogląda się ten Ajax!!
08.05.2019 21:40
Raiola jest zawieszony za 3 miechy, to może skomplikować transfer de Ligta do Barcy. Gdyby ten Hag przeszedł do nas to może by namówił de Ligta na przenosiny razem z nim
08.05.2019 21:15
ONI SĄ NIESAMOWICI!!!!
08.05.2019 21:06
Gdyby ten Hag przeszedł do nas razem z de Ligtem i van de Beekiem/ Ziyechem to byłby to majstersztyk.
08.05.2019 17:16
Wygranie przez Kovaca PN w ubiegłym roku to duże osiągnięcie, ale w finale mierzył się z Bayernem który po odpadnięciu z LM był kompletnie rozbity i nawet Jupp nie mógł tego poskładać.
Edytowano : 2019-05-08 15:15:19
@zielo
Ajax Puchar Holandii już wygrał.
08.05.2019 15:14
W takim razie jakie poważne sukcesy mieli Guardiola, Zidane, Mourinho, Klop zanim objęli Barcelone, Real, Porto, BVB?
08.05.2019 14:55
Wygrać ligę oraz puchar, pożegnać Kovaca i część zawodników, zatrudnić ten Haga i rozpocząć budowę nowego Bayernu.
08.05.2019 14:51
@DonJupp4ever
Ten Haag nie tylko w Ajaxie radzi sobie bardzo dobrze, w Bayernie II zajmował pierwsze i drugie miejsce w lidze, w Utrechcie czwarte i piąte, doszedł też do finału Pucharu Holandii.
08.05.2019 14:49
Obecnie jedynie po Kimmichu i Tomku widać, że w każdym meczu im zależy.
08.05.2019 12:18
@cayman
Tak, biorąc pod uwagę to, że za rok kończy mu się kontrakt to 25 mln jest zdecydowanie rozsądniejszą kwotą, ale znajdą się tez takie kluby które są w stanie zaoferować za niego 50 mln a może i więcej, Lipsk raczej nie przepuści takiej okazji i będzie wolał zarobić więcej.
Zresztą Bayern nawet za CHO oferował ponoć 40 mln, jemu również kontrakt kończy się za rok a jak do tej pory w światowej piłce osiągnął znacznie mniej niż Werner.
08.05.2019 12:17
Dlaczego jako trenera Bayernu mamy rozpatrywać tylko wielkie nazwiska? Kim był Klopp, Guardiola, Zidane, Mourinho zanim zostali trenerami BVB, Barcelony, Realu, Porto? Według mnie trener przede wszystkim powinien "czuć" jak w danym klubie powinno się grać i umieć odpowiednio zmotywować zawodników.
W Bayernie po van Galuu, Jupie, Guardioli których wizja gry pasowała do klubu przyszedł Carlo i Kovac z odmienną filozofią i to nie wypaliło. Obecnie to ten Hag i Klopp idealnie pasują do Bayernu, przy czym ten pierwszy otwarcie mówi, że Bayern jest jego klubem.
08.05.2019 12:12
Bayern oferujący 25 mln też nie jest zbyt poważny, 40 mln to według mnie optymalna kwota.
08.05.2019 11:24
Zarząd kiedyś śnił o niemieckim Bayernie, zamiast teraz ściągnąć Sane, Wernera, Havertza i z przodu grać ustawieniem Gnabry-Havertz-Sane-Werner to interesujemy się Rebiciem?
08.05.2019 11:02
@vaterland
Z Pepe powinniśmy zrezygnować na rzecz Sane a Rebić jako rezerwowy byłby super zawodnikiem.
08.05.2019 10:01
Jeśli PSG chce go zatrudnić to powinniśmy go wykupić i sprzedać z zyskiem.
08.05.2019 09:12
@Kozja
Lewy w kluczowym momentach LM zawodzi, Hummels od 2-3 sezonów popełnia dziecinne błędy, Thiago to specjalista od znikania i grania do tyłu, ewentualnie w poprzek boiska. Martinez wciąż potrafi coś pokazać, ale wcale nie jest lepszy od graczy Liverpoolu.
Bayern trenera który potrafi wpłynąć na zawodników oraz nowych, głodnych gry graczy zamiast wypalonych lub przereklamowanych gwiazd takich jak Boateng, Hummels, Thiago, James, Lewy, Neuer
08.05.2019 09:10
Czekajmy dłużej, na pewno inne klubo uszanują to, że interesujemy się danym zawodnikiem i nie będą go próbowały kupić.
08.05.2019 09:04