DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Prezes42 Strona 14

Chelsea, Manchester City oraz Atlético Madryt wycofały się z superligi. Powodem tej decyzji było oburzenie kibiców tych ekip. W Londynie doszło do zamieszek policji z kibicami Chelsea:) Nie pomógł nawet Petr Cech :)

20.04.2021 21:05

Obstawiam, że w tej grupie kluby z jednego kraju nie będą mogły grać ze sobą bo tego nie wyjaśnili? Z tego co tydzień temu czytałem to Premier League miała dostać w tej nowej LM ... 6 drużyn.

20.04.2021 19:26

Dziś mecz z Leverkusen w C+ ... ehh myślałem, że sobie obejrzę, a tak pozostanie jedynie EIntracht dzisiaj :)

20.04.2021 17:22

Jak nie dojdą do porozumienia to mi to wisi. Ważne żeby Bundesliga i jej klimat były jak najdalej od tego całego badziewia. Ja tam tych całych rozgrywek Europejskich nie muszę oglądać.

20.04.2021 16:52

@SebQ
Oczywiście, że wyrobi. Przecież Bundesliga też już nie małe pieniądze płaci za prawa TV, DFB w świetnej kondycji finansowej, a uefa chociaż też ma swoje za uszami to może w ramach odwetu rozbić bank. Pieniądze to nie wszystko, a po za tym ceny staną się tak zaporowe dla tych klubów z tej ligi, że będą płacić 3 x więcej za piłkarza z ,,normalnego'' zespołu.

19.04.2021 22:54

@Matilegolas
Włodarze superligi dali paryskiemu klubowi 14 dni, a Bayernowi i BVB 31 dni do namysłu. Ja tylko mam nadzieję, że nasi się nie rozmyślą bo wtedy będzie tragedia.

19.04.2021 22:44

@Reeken89
Szkoda tylko, że na razie żaden kopacz z tych zespołów się nie postawił bo to może by pociągnęło za sobą więcej sprzeciwów.

19.04.2021 22:42

BILD podaje:
Bayern, Porto and Dortmund could RETURN to the #UCL this season and replace Real Madrid, Chelsea and Manchester City in the semi-finals.
Członek Komitetu Wykonawczego europejskiej federacji, Jesper Moller, przyznał w rozmowie z "Reutersem", że taka decyzja powinna zapaść już w piątek.

19.04.2021 22:11

Wszystko działało jak należy dopóki do Europy nie napłynęły katarskie, chińskie i amerykańskie pieniądze. Jesteśmy jako kibice ofiarami tego, że za bardzo się ze swoją ,,kulturą'' rozpanoszyli w Europie i wydaje im się, że wszystko im wolno, a tak na prawdę to oni całą UE uważają za taki rozwinięty trzeci świat, gdzie nikt się nie postawi i mogą kręcić swoje biznesy.

19.04.2021 21:48

@Pir5
Oczywiście, że poglądu na uefę i fife nie zmienię, ale to co wczoraj odwalił perez, angelli i ta cała świta to nawet nie jest śmieszne, a tragiczne. Superliga to jeszcze gorsze ustrojstwo nie mające nic wspólnego z piłką, a z pieniędzmi i prywatnymi biznesami rządzących tymi klubami.

19.04.2021 20:15

Swoją drogą jak uefa wykluczy 3 kluby z 1/2 LM to jest szansa, że Bayern, Porto i BVB dokoptują do 1/2 finału zamiast tych patologów :)

19.04.2021 20:02

@Arkady142
Dlatego też normalne kluby powinny tym 12 szmaciarzom stawiać takie ceny zaporowe za graczy, żeby im się zbrzydła ta superliga. Np. Real gdyby chciał jakiegoś Gosensa z Atalanty to zamiast 30mln, włosi powinni im zaśpiewać z 200 mln, a jak nie chcą to do widzenia.

19.04.2021 18:16

@AdiFantasti
Piłkarze potępiają dopóki rozmowy o podwyżki na nowym kontrakcie nie rozpoczną. Agenci i przedstawiciele klubu już im przedstawią jedyną słuszną drogę, a jak wiadomo piłkarze to nie jest zbyt intelektualnie rozwinięta ,,grupa zawodowa'' :)

19.04.2021 17:55

@ufir
to ustrojstwo się w ogóle nie zacznie. Ultrasi i część kibiców zmielą tych swoich prezesików przy pierwszej lepszej okazji.

19.04.2021 17:23

@karolina96
Dlatego tych 12 sprzedawczyków teraz przystąpiło do gry póki jeszcze kibiców na stadionach nie ma chociaż nie zdziwię się jak pod stadionami w najbliższej kolejce będzie ogień.

19.04.2021 17:20

36 drużyn w jednej grupie, każda rozgrywa 10 spotkań. 8 najlepszych awansuje do fazy pucharowej plus 8 zespołów z barażu z miejsc 9-16 i mamy fazę pucharową od 1/16 tak jak było.

19.04.2021 17:08

@kamzet
MIA SAN MIA i tyle w temacie. Trzeba mieć honor.

19.04.2021 16:48

Bardzo dobrze, że Bundesliga w tym cyrku nie uczestniczy. Swoją drogą wątpię, że to przejdzie bo ostatecznie o wszystkim zadecyduje trybunał sprawiedliwości w Luksemburgu, a oni działają dla dobra Europy i takie coś jak katarskie interesy Pereza, amerykańskich Glazerów czy innych pachołków jak Angelli z Juve nie przejdą.
Gdyby Bayern w czymś takich uczestniczył na takich zasadach wtedy definitywnie bym z kibicowania zrezygnował.
12 klubów, które tak ochoczo w tym startuje się po prostu sprzedało za pieniądze. Można to porównać do ,,najstarszego zawodu świata'' :)

19.04.2021 16:42

Jeśli ich wykluczą z rozgrywek ligowych to niech sobie grają w tej śmiesznej lidze. Skoro będą mieli tyle pieniędzy teraz to chcąc robiąc transfer z normalnego klubu niech te zespoły tak windują ceny żeby za średniaka płacili 250 mln to im po jakimś czasie zbrzydnie ta cała liga.

19.04.2021 07:18

Gdyby krajowe federacje miały teraz jaja to by tym klubom, które zgłosiły chęć przystąpienia do tej pseudo ligi mogły zagrozić degradacją w lidze krajowej. Ogólnie od tych pieniędzy to już tym klubom odbija totalnie.
Taki Real czy United by się dwa razy zastanowiły czy chcą grać w 3 lidze i super wytworze czy w standardowym modelu uefy.

19.04.2021 07:01

@AdiFantasti
Nagelsmann najlepiej dla swojej kariery postąpiłby zostając jeszcze w Lipsku z 2-3 sezony.
Jedynie ten Hag i jeszcze od biedy Sarri z tym, że on nie zna niemieckiego, a po za tym dosyć charakterny i współpraca z równie charakternym Hasanem mogła by nie wypalić :)

18.04.2021 21:21

Dlatego jeszcze uefa zatwierdzając zasady 36 zespołów w LM chce się przypodobać Anglikom i 6 miejsc im zaproponować w tej lidze co jest w ogóle chore.

18.04.2021 19:06

@Arkady142
Na pewno się znajdą tacy dla których to obojętne, ale teraz dopiero będzie widać żenujący poziom części właścicieli klubów bo to oni decydują o tym. Najbardziej z tego co pamiętam ten z Juve szczekał na temat, że superliga powinna powstać. Osobiście gdyby Bayern uczestniczył w tego typu cyrku nie oglądałbym po tego i tyle. Nie oglądałem klubowego mundialu, nie obejrzę katarskiego cyrku w 2022 roku z udziałem reprezentacji bo to mi po prostu do szczęścia niepotrzebne.

18.04.2021 18:22

@ForzaFCB
Właśnie o to chodzi. Nadmiar topowych meczów może im wcale nie wyjść na dobre. Po za tym często jest tak, że te mecze pomiędzy najlepszymi drużynami to taktyczne szachy.

18.04.2021 17:53

@Sopariev
hiszpańskie, angielskie czy włoskie kluby sprzedają się na potęgę. Jedni z chińskimi napisami biegają, drudzy dla fly emirates i innej brudnej kasy by rodziny tam sprzedali o pucharach rozgrywanych na innych kontynentach nie wspomnę. Niech sobie grają w swojej lidze, a zobaczą szybko, że odpływ kibiców im narobi więcej problemów. To długo nie pociągnie, ten kurek z pieniędzmi się kiedyś skończy, ale będzie dla nich za późno.

18.04.2021 17:13

@FanGraczyBayern
Ligę Mistrzów zatwierdzili 36 klubową od sezonu 24/25 w jednej grupie i to im powinno wystarczyć, ale kasy zawsze im będzie mało. Jaj to w uefie już od dawna nie mają. Jak to w skorumpowanych organizacjach bywa pieniądz jest najważniejszy.

18.04.2021 16:58

@bayern1987dwa
Nic nowego w ich wykonaniu. DNA minimalizmu Allegriego jeszcze kilka sezonów się pewnie u nich utrzyma :)

18.04.2021 16:52

@Piter1985
Można oczywiście, grałem w poprzednią edycję i tak od razu zrobiłem :) Lecz zgodnie z realiami zarząd blokował niektóre moje transfery do klubu :)

18.04.2021 16:34

Zaczyna się od konfliktu między sztabem trenerskim, a prędzej czy później przeniesie się to też na piłkarzy, dlatego trzeba jak najszybciej działać.

18.04.2021 14:45

Jestem ciekaw teraz postawy naszych na boisku.
Rose ogłosił odejście z Gladbach - od razu zaczęli przegrywać
Hutter ogłosił odejście z Frankfurt - od razu 4:0 bęcki wczoraj
Piłkarze mieli wiarę we Flicka i to może się też przełożyć na poziom gry.

18.04.2021 11:36

Z drugiej strony trzeba też wziąć pod uwagę, że to wcale nie relacje z Hasanem mogą być powodem rezygnacji przez Flicka z funkcji trenera Bayernu, a być może marzenie poprowadzenia reprezentacji Niemiec. Przecież Hansi w ciągu 1,5 roku osiągnął więcej w piłce klubowej niż 99% trenerów przez całą karierę. Drugi raz szansa poprowadzenia kadry może się nie zdarzyć. Zobaczcie, że gdy tylko Loew ogłosił zakończenie współpracy z Niemcami od razu pojawił się temat Hansiego. Media już w ostatnich tygodniach tak naciskały, że Flick już dziś podał to do wiadomości publicznej żeby do końca sezonu w miarę normalnie pracować jeszcze z klubem.

17.04.2021 23:18

Niesamowicie wiele osiągnął z Bayernem w tak krótkim okresie. W ,,Die Mannschaft'' będzie miał więcej spokoju i też z pewnością dobierze sobie współpracowników, którzy mu najbardziej będą odpowiadać. Tylko problem w tym, że na rynku prócz może Sarriego nie ma trenera na miarę Bayernu :/

17.04.2021 18:22

Skorumpowana uefa już zatwierdziła format LM od sezonu 24/25 i nie będzie fazy grupowej, a 36 drużyn w jednej grupie i 10 spotkań każdy rozegra, a potem dopiero faza pucharowa. Premier League dostanie... 6 miejsc.
Czyli ostatnie 4 sezony LM a potem już niech się dzieje co chce, ale tego badziewia nie mam zamiaru oglądać.

17.04.2021 18:09

Dla Sane specjalnie należy poszerzyć bramki do 8,5 m to może wejdzie :)

17.04.2021 16:44

Tydzień temu Wolfsburg z Frankfurtem też gładko dostał 4 bramki. Po prostu spadek formy musiał kiedyś przyjść w tej drużynie.

17.04.2021 16:34

Ostatnio Eintracht dosyć łatwo poradził sobie z Wolfsburgiem. Problem w tym, że za równo ekipa z Frankfurtu jak i Wolfsburga grając w przyszłym sezonie w LM raczej zbyt wielu pkt dla Bundesligi nie zagwarantuje, a pewnie jakieś wyprzedaże w lecie też będą z tych klubów.

17.04.2021 11:39

Lipsk bez napastnika z prawdziwego zdarzenia trochę tych pkt natracił jednak w lidze.

Edytowano : 2021-04-17 00:08:47

Richards to nie jest obecnie zawodnik na Bayern. W wieku 21 lat musi grać, a u nas by siedział na ławce przez 95% sezonu.

17.04.2021 00:06

Nie ma wielu przyzwoitych graczy na rynku na pozycję napastnika, więc tutaj akurat sprowadzenie Czupo było dobrą decyzją. Ograny i doświadczony jako zmiennik idealnie pasuje.

Edytowano : 2021-04-16 19:16:20

@josh1982
Chyba Flick sam widział co prezentuje Zirkzee czy Arp na treningu i uznał, że nie mają nawet do Czupo podejścia. Zirkzee potwierdza swój talent, że nie gra nawet w słabiutkiej Parmie.

16.04.2021 19:14

Dziś świetnie się zapowiada mecz Slavii z Arsenalem. Bardzo bym chciał żeby Czesi wyeliminowali Anglików, a nie są bez szans biorąc pod uwagę co w ostatnich latach pokazują.

15.04.2021 20:25

@DonJupp4ever
Sule w ostatnich miesiącach grał całkiem dobrze i nic nie stoi na przeszkodzie żeby w środku grał silny, dobrze grający w powietrzu stoper obok dynamicznego lewonożnego Lucasa. W Bayernie potrzeba 3-4 piłkarzy na stoperze bo przyjdą urazy i potem znowu będą roszady, a mając trójkę Sule, Lucas, Upamecano mamy mocną konkurencję o pierwszy skład co też pomaga, a taki Nianzou to nie ma raczej szans się wbić. Gdyby został Boateng to sprawa stoperów rozwiązana już teraz w kweitniu, a tak to zobaczymy.
Nie ma co z resztą gdybać o transferach gdy sezon wchodzi w decydującą fazę i musimy się w pełni skupić na Bundeslidze.

15.04.2021 19:28

Sprzedajemy 5-6 piłkarzy żeby kupić 5-6 nowych ? To nie fifa czy inne managery.
Dla mnie linia obrony w przyszłym sezonie może wyglądać tak Pavard - Sule - Lucas - Davies. Upamecano w obecnej formie nikogo by nie wygryzł w środku obrony, więc to melodia przyszłości raczej. Też trochę szkoda tego Boatenga bo jednak gra całkiem dobrze w tym sezonie. Transfery jednak możemy włożyć między bajki do 1 lipca, chociaż jeśli już jakieś ruchy zarząd planuje to lepiej przed Euro bo wypali tam jeszcze jakiś ,,jednoturniejowy grajek'' i go kupimy pod wpływem chwili.

15.04.2021 17:10

Dla mnie LM już się zakończyła, nie trawię żadnego z czwórki która awansowała. Plus jedynie taki, że jeden szejk odpadnie. No nic w Lidze Europy też są ciekawe mecze .

14.04.2021 23:21

Nagelsmann to jednak trochę za wcześnie na Bayern. Powinien w Lipsku posiedzieć jeszcze z 2-3 sezony przynajmniej. W Bayernie trzeba trochę bardziej doświadczonego trenera. Chociaż dalej mam cień nadziei, że Hansi zostanie.

14.04.2021 16:11

Jak to wczoraj przedstawili w Polsacie po meczu:
1 team : Uli, Kahn, Hasan
2 team : Kalle, Flick + osobowości Mattheusa i Effenberga.
neutralny: Hainer

14.04.2021 13:46

Nic dziwnego skoro Sane jest po jednym z najcięższych urazów jakie można w piłce odnieść. Pisałem przed jego przyjściem, że już może nigdy nie wrócić do dyspozycji sprzed kontuzji i to się na razie dzieje. Lecz w kilku meczach pokazał błysk, więc może gdy ustabilizuje formę będzie to lepiej wyglądało.

14.04.2021 08:36

Też mi się wydaje, że dzisiejsze odpadnięcie spowoduje rezygnację Flicka z funkcji trenera Bayernu po zakończeniu sezonu.
Teraz na Polsat Premium szczegółowo opisują relację Flick vs Hasan

13.04.2021 23:38

@bayern1987dwa
Mógł wpakować, a wpakował to dwie różne rzeczy. Ta ich zabawa była efektowna, ale żadnej bramki nie przyniosła. Gdybyśmy tylko mieli szerszy wybór wśród zmienników i zdrowego Leona, Roberta i Serge'a to siła rażenia automatycznie większa.

13.04.2021 23:10

Walczyliśmy do końca i za to należą się brawa drużynie. wytwór tradycyjnie nic wielkiego nie pokazał, ale koniec końców liczą się bramki na wyjeździe. Zabrakło trochę odpowiednich decyzji przy kilku akcjach.

13.04.2021 23:03

4:1 Bayern. Bez przesady Danilo, Dagba, Gueye, Kimpembe .... i my się mamy bać ich defensywy ?

13.04.2021 20:23

Swoją drogą skoro są dwa mecze każdego dnia w LM to uefa mogłaby jedno spotkanie transmitować o 19, a drugie o 21. Tak na kasę są nastawieni, a przychody pewnie większe by były gdyby te dwa mecze oddzielić.

13.04.2021 20:20

Rose zapewniał, że zostanie w Gladbach - odchodzi do BVB
Hutter zapewniał, że zostanie we Frankfurcie - odchodzi do Gladbach
Flick zapewnia, że ma jeszcze zobowiązujący go kontrakt z Bayernem - ?

13.04.2021 16:59

4:1 Bayern. klubik w pierwszym meczu po prostu wykorzystał wszystkie sytuacje, które miał nie grając nic nadzwyczajnego. My mieliśmy pecha, że nie chciało nam więcej wpaść. Nadal uważam, że można było trafić gorzej w losowaniu niż na to coś.

12.04.2021 20:45

Duet Goretzka - Kimmich to najlepszy obecnie środek pola w Europie, ale wystarczy zabrać jednego z tego ogniwa i nie za dobrze to wygląda.

11.04.2021 12:13

Bayern we wtorek będzie grał swoje i tyle. Flick zaszczepił w zespół totalną ofensywę i raczej tego nie zmieni. Tylko czy jakość wykonawców pozwoli na odrobienie strat. Nie ma Lewego, Sule, do tego prawdopodobnie Leona i Comana to są ogromne osłabienia, ale nie taki straszny wytwór jak go malują. Oni są jeszcze słabsi niż za Tuchela, ale w tym klubiku to nie zarząd zwalnia trenera, a wiadomo kto o tym decyduje.

10.04.2021 22:26

Jeśli teraz narzekacie na kontuzje to zobaczycie co po Euro będzie w tym roku.

10.04.2021 17:39

@Panczo
Mając w składzie głównie III ligowców powiedziałbym, że zdobyliśmy cenny 1 pkt a nie straciliśmy.

10.04.2021 17:26

Ludzie, ale Wy jesteście dziwni. Gramy tak eksperymentalnym składem z graczami, którzy nigdy murawy w Bundeslidze nie powąchali, a piszecie, że we wtorek nie ma szans ... Union ma graczy na poziomie środka tabeli Bundesligi, a nie takich jak my dziś z rezerw III ligowych ... Trochę obiektywizmu.

10.04.2021 17:19

Jakoś przełączyłem po 20 minucie na Eintracht - Wolfsburg i tam jest dopiero meczycho.

10.04.2021 16:42

Dobrze zaplanował swoją drogę kariery. W Bayernie presja jest ogromna, więc dla niego samego dobrze, że trafił na razie do RBL. Kovaca też od razu do Bayernu wsadzili to wszyscy wiedzą jak się skończyło, a w Eintrachcie czy teraz w Monaco pokazuje, że jest dobrym trenerem, ale na topowy klub jeszcze zbyt wysokie progi.

10.04.2021 13:49

Hmm po co ten Kimmich , Coman czy Muller dzisiaj w wyjściowym to nie wiem.

10.04.2021 13:46

Teraz widać jak kluczowe było zwycięstwo z Lipskiem. W przypadku porażki mielibyśmy tylko 1 pkt przewagi i obecne ryzyko straty punktów z Unionem grając rezerwami skutkowało by prawdopodobnie 2 miejscem po tej kolejce. Teraz mamy komfort gdyby coś nie poszło w dzisiejszym meczu to bufor bezpieczeństwa w postaci 4 lub 5 pkt jest, a kto wie może wygrana dziś będzie.

10.04.2021 10:22

Nie możemy patrzeć na nich, tylko sami wziąć się w garść w rewanżu i będzie dobrze. W ich obronę wchodziliśmy jak w masło, tylko ta skuteczność akurat teraz musiała dać się we znaki.

09.04.2021 20:54

Teraz wychodzi brak normalnego okresu przygotowawczego z tymi urazami w Bayernie jak nigdy. Obstawiam, że na zbliżającym się Euro dopiero będzie cyrk i niespodzianki jak po tak ciężkim sezonie spora ilość topowych piłkarzy zagra jeszcze miesięczny turniej.

09.04.2021 20:51

Zapomnieliście dodać malkontenci , że Bayern po tej porażce to już równia pochyła, klęska i wypadamy całkowicie z topu :)

08.04.2021 22:51

klubik też ma mecz w Sobotę w lidze i nie mogą sobie pozwolić na straty punktów. Do wtorku sporo czasu różne się rzeczy mogą jeszcze wydarzyć. Ja jestem optymistycznie nastawiony do rewanżu bo wczoraj zabrakło tylko i wyłącznie skuteczności, a gra w obronie mnie nie dziwi bo każdy klub atakujący całym zespołem jest narażony na kontry obojętnie kto by w formacji defensywnej nie zagrał.

08.04.2021 17:36

Uczepiliście się tego Sule, a gość jest w tej rundzie naszym najlepszym obrońcą pomimo tej ultraofensywy jaką prezentujemy i to właśnie od niego zaczynałbym budowanie linii obrony na przyszły sezon.

08.04.2021 07:15

@wasser
Sule rozgrywa bardzo dobry sezon biorąc pod uwagę jakim stylem gramy to błędy każdy będzie popełniał mniejsze lub większe, ale obecnie nie można mu zbyt wiele zarzucić.

08.04.2021 06:55

Trzeba się po prostu spiąć na rewanż i wykorzystywać okazje, a będzie dobrze. klubik nic wielkiego nie pokazał po za dobrą skutecznością, a to najważniejsze w piłce.

08.04.2021 06:46

2:0 Bayern !

07.04.2021 20:06

@Daro
Im mocniejszy Dortmund tym mocniejszy Bayern. Gdyby mieli dobrego trenera to nie musieliby się martwić o zakończenie top 4 w lidze, a tak jest jak jest. Brak BVB w LM to odejście Sancho i Haalanda czyli liga na tym bardzo dużo straci.
Druga kwestia i tak zrobili więcej dla Bundesligi w tym sezonie niż się spodziewałem bo 1/4 LM to wynik dla nich bardzo dobry. Szkoda, że nie udało się 1:1 wyciągnąć bo za remis by dodatkowe pkt dostali do rankingu.

06.04.2021 23:05

@FanGraczyBayern
Jeszcze pieniądze za podpis pewnie niemałe dla Haalanda. Barca znowu kredyt na 30 lat zaciągnie ? Real buduje stadion i wcale nie łatwo będzie im o wysoki budżet na wzmocnienia. Niestety kluby same sobie temu winne bo zaczęły płacić agentom niebotyczne sumy i piłkarzom kontrakty co najmniej o 50% zbyt wysokie niż rzeczywiście zasługują i teraz jak planujesz zrobić transfer za 50 mln to musisz drugie tyle wydać na ,,zbędne'' wydatki.
Jedyna rzecz, która byłaby w stanie uzdrowić piłkę nożną w Europie to ... konflikt zbrojny bo ludzkość zatraciła się w konsumpcjonizmie i wszyscy wokół tylko pieniądz widzą. Zbyt długo na to uzdrowienie raczej czekać nie będziemy musieli widząc co dzieje się na świecie.

04.04.2021 19:29

Mamy teraz komfort po tej wygranej, a w weekend pomiędzy LM możemy sobie pozwolić na rotację składem z Unionem.

03.04.2021 21:29

Wolfsburg bieda w pierwszej połowie. Koln powinno spokojnie 2:0 prowadzić

03.04.2021 16:36

Z tego co pamiętam to Parma mogła go wykupić za 10 mln euro chyba, ale nawet jakby się sprawdził to ciekawe skąd oni wezmą 10 baniek, skoro ledwo koniec z końcem wiążą. Interesy z nimi to prawie tak jak z Barcą :)

03.04.2021 12:49

Tak trochę z innej półki. Oficjalnie Polsat będzie transmitował mecze LM przez kolejne 3 lata.

03.04.2021 10:42

@Arkady142
Kibice Realu to w większości przypadków jeszcze dzieci, które swoje fantazje z gier komputerowych chcieliby przenieść w realne życie. Mbappe może się kisić w wytworze do końca kariery bo nawet jak Real będzie w stanie wyłożyć taką kwotę to przecież jego pensja czy opłata dla agenta nie wspominając o premii za podpis to będą horrendalne kwoty które mogą oscylować koło kolejnych 70-100 mln. Ponadto nikt Realowi nie zagwarantuje, że Mbappe się będzie chciało grać na topowym poziomie częściej niż co 3-4 mecze.

02.04.2021 17:24

Życzę Lille żeby wygrało teraz w weekend z nimi bo wtedy będą pod jeszcze większą presją gdy jakiś rywal oddali im się w lidze.

02.04.2021 17:04

@FanGraczyBayern
W obecnej sytuacji przy pustych stadionach to czy gramy na wyjeździe czy u siebie nie jest aż tak istotne. Bardziej te bramki liczone ,,podwójnie'' na wyjeździe. Lecz paździerze traciły bramki nawet ze słabymi ekipami z Ligue 1, więc ich obrony nie możemy się bać.

02.04.2021 13:35

Upamecano w formie jest doskonałym stoperem, ale w formie z tego sezonu i przy naszym stylu gry też by różnicy nie zrobił. Jednak dobrze, że go sprowadzamy i obstawiam, że w duecie z Sule będą stanowić o sile naszej obrony w przyszłym sezonie.

02.04.2021 08:24

@Arkady142
Transfermarkt podaje 135 mln, ale pamiętam, że tam jeszcze jakieś dodatki były które BVB miało dostać i kwota oscylowała w okolicach 150.

Edytowano : 2021-04-01 19:54:03

BVB dobrze zdaje sobie sprawę, że ten gość to gwiazda dla każdego klubu na świecie i może żądać tyle. Sądzę, że spokojnie znajdzie się kilka klubów, które nawet w tych okolicznościach są w stanie wyłożyć takie pieniądze, chociaż jest to chore. Pięknie by było jakby trafił do Bayernu, ale to nie w naszym stylu raczej transfer. Dla topowych klubów lepiej się opłaca zatrudnić profesjonalnego Norwega niż chimerycznego Mbappe który byłby jeszcze większym wydatkiem i obciążeniem dla budżetu.

01.04.2021 19:44

@Arkady142
Nie było w XXI wieku napastnika, który grałby na tak wysokim poziomie w wieku zaledwie 20 lat, więc wcale się nie dziwię, że tam kwoty rzędu 180 mln chodzą. BVB ma pewne pole manewru bo z jednej strony za rok klauzula z której dostaną 75 mln Euro, ale wiedzą jak wiele klubów walczy o niego, więc mogą czekać na najlepszą ofertę. Z drugiej strony kluby też czekają i liczą pewnie, że Dortmund nie awansuje do LM i będą zmuszeni zejść z ceny.
PS. Oferty Barcy mogą nie brać na poważnie bo od nich pieniędzy mogą nie zobaczyć :). Z drugiej strony skoro im wcisnęli leniwca Dembele za 150 baniek to co się będą szczypać z piłkarzem o niebo lepszym i bardziej profesjonalnym od Francuza :)

01.04.2021 18:26

@Arkady142
Jak odejdzie teraz Halaand to pewnie też pewnie Sancho. Jedyna nadzieja dla BVB to awans do LM o co wcale łatwo nie będzie. Kogoś sprzedać będą musieli skoro i tak przez pandemię zaciągnęli kredyt bo około 47 mln euro stracili przez ten okres.

01.04.2021 16:49

@WayeThe
Tylko, że Liga Narodów to niezbyt poważne rozgrywki, więc większych wniosków bym z takich meczów nie wyciągał. Wynik co prawda idzie w świat, ale jednak Hiszpania też padakę w Eliminacjach grała jak wszyscy z topu.

31.03.2021 22:51

Jedyny mecz jaki obejrzałem przez te pseudo eliminacje to przez przypadek 60 minut meczu... Czechy - Belgia , a reszta mi jakoś była obojętna i jak widać zupełnie nic nie straciłem.

31.03.2021 22:46

Najlepsze jest to, że koniec na dłuższy czas tych pseudo meczów reprezentacji. W Sobotę w końcu zaczyna się normalna piłka.

31.03.2021 22:41

@tapczan
Szkoda tylko, że Kimmich, Goretzka, Sane i Gnabry w pełni eksploatowani w meczu o pietruchę...

31.03.2021 22:33

@Panczo
Brzęczek też trafił na Wembley w 99' :)

31.03.2021 22:30

Niemcy też wymiatają z Macedonią :)

31.03.2021 21:46

@lybbard
Oni tracili punkty z takimi potęgami jak drużyna ze spadku Nantes czy Monaco prowadzonym przez Kovaca, a teraz w weekend mają Lille to różnie może być. Ja się tego dwumeczu absolutnie nie obawiam bo mamy jakość w zespole, a oni też monolitem w obronie nie są.

30.03.2021 23:15

@FanGraczyBayern
to coś z paryża jest jak najbardziej do przejścia nawet bez Lewego w składzie chociaż tracimy ogromną jakość z przodu. Oni też mają już teraz w sobotę mecz na szczycie z Lille, więc nie mogą sobie ot tak odpuścić.
Wystarczy celnie dośrodkowywać, a nam Chupo też głową załaduje jakieś bramki :) Jutro Niemcy grają z Macedonią, najlepiej jakby Jogi trochę sobie rotował w składzie.

30.03.2021 23:04

Lewy i Manu to piłkarze obecnie nie do zastąpienia w drużynie, ale ja wierzę jednak w Chupo Motinga. Ewentualnie możemy z Gnabrym koło Mullera na szpicy próbować. Te rozmowy kogo to możemy sprowadzić są co najmniej do czerwca nieistotne, trzeba grać tym co jest.

30.03.2021 22:56

Jakieś 3 tygodnie temu pisałem, że Polscy dziennikarze za bardzo pompują balonik co do rekordu 40 bramek i żeby się czasem nie przejechali. Nie trzeba było czekać długo. Oczywiście Robert ma nadal szanse na pobicie, ale jak rzeczywiście wróci za miesiąc to zostaną mu zaledwie 4 kolejki i do zdobycia 5 bramek aby wyrównać, a 6 goli aby pobić.
Pomyśleć, że to wszystko w jakimś nic nie znaczącym meczu reprezentacji....

30.03.2021 22:23

Po dwóch meczach już uważacie, że się Sousa nie nadaje? Gość pracuje z kadrą bardzo krótki okres, jeszcze kilka miesięcy temu o 90% tych piłkarzy nawet nie słyszał, a co dopiero miał wiedzieć jak grają. Od niego wymaga się przyzwoitego wyniku na Euro i po to ma trzy mecze eliminacyjne żeby potestować choć trochę ze składem. Dla mnie bardzo dobrze, że jasno stawia na swoim i próbuje różnych wariantów.
Jedyny plus tych eliminacji jest taki, że może zobaczyć jak to wygląda z rywalami na różnym poziomie sportowym. Średnie Węgry i słaba Andora zaliczone. Teraz mecz z silną drużyną i ustawienie zespołu bez najważniejszego ogniwa w ataku więc dobra okazja na poeksperymentowanie, a co z tego teraz wyjdzie jest w zasadzie nieistotne bo rozliczać go będzie można po Euro.

29.03.2021 19:35

Jak przyjdzie Upamecano i zostanie Sule to obstawiam, że dalej ławka czeka Lucasa. Chyba, że Upamecano będzie grał tak jak w obecnym sezonie to wtedy on będzie grzał ławę.

28.03.2021 22:06

Ja tam się bardziej obawiam, żeby Lewemu czegoś drwale z Anglii w środę nie odwinęli (odpukać). Chyba, że dziś Lewy 90 minut i z Anglią odpoczywa to by było idealnie żeby go nie eksploatować tak na mecz z Lipskiem.

28.03.2021 21:43

@Abzyrl
My nie musimy nic im udowadniać. Sam Gnabry te kluby z Londynu rozwala, a co dopiero Bayern jako zespół :)

28.03.2021 20:42

Oczywiście Kane jest mistrzem świata i Europy z Anglią o jego rekordach pod względem zdobytych mistrzostw Anglii już nie wspomnę. Nagrody się po prostu wysypują z jego gabloty. Dobrze, że wchodzi Conference League to Kane z Tottenhamem może sobie powalczyć w przyszłym sezonie o pierwsze trofeum, którego Lewandowski prawdopodobnie nigdy nie zgarnie. Trochę pewnie przykro Robertowi z tego powodu, że nie będzie mu dane zagrać w tych jakże elitarnych rozgrywkach.

28.03.2021 14:42

Wystarczyłoby gdyby uefa wprowadziła regulację obniżające wszystkim piłkarzom zrzeszonym w jej klubach np. 20% wynagrodzenia i już nie musieli by szukać środków gdzie indziej. Problemem są zbyt duże pieniądze krążące w futbolu i potem takie dziadowskie reformy. Im więcej zespołów tym rozgrywki bardziej tracą swój klimat.

28.03.2021 10:10

@AdiFantasti
Pewnie w ramach ,,nagrody'' za top 8 nie będą musieli grać dodatkowych spotkań tylko poczekają na rozstrzygnięcia z tych play-off.
Jednak pomysł fatalny jak cała skorumpowana uefa.

27.03.2021 22:05

Czesi z Belgami dzisiaj bez graczy z Bundesligi z powodu obawy przed kwarantanną Werder i Hoffenheim nie zgodziły się na występ piłkarzy.

27.03.2021 21:04