Guardiola to top trenerów o ile nie najlepszy trener na świecie obecnie. Sam kiedyś mówił, ze nigdy nie zrezygnuje ze stylu opartego na ofensywie i technice bo tego oczekują kibice.
Juup z Bayernu zrobił maszynę i było do przewidzenia, że kto by potem nie przyszedł to ma małe szanse na powtórzenie takiego czegoś.
Co do Kovaca to jeśli wygramy ligę i puchar to jestem na 99% pewien, że zostanie na kolejny sezon, a wtedy będzie w końcu mógł dopasowywać zawodników do swojej taktyki bo odpowiednie pieniądze na wzmocnienia dostanie. Pozostanie Kovaca wiąże się też z tym, że James na 99% wróci do Realu bo skoro dalej wpuszcza go z ławki na parę minut to do końca sezonu wątpliwe żeby decyzję zmienił.
Możecie mówić co chcecie ale wyniki z ostatnich tygodni (prócz wpadki z LFC wynikającej bardziej z braku doświadczenia trenera w starciu na tym poziomie ) bronią Kovaca na stanowisku trenera. Ładujemy 4, 5 czy 6 goli regularnie co na prawdę robi wrażenie.
15.04.2019 17:10
@diablo
Z tych wymagań co napisałeś to nie ma na świecie takiego napastnika...
Lewy, Suarez, Cavani, Aguero, Kane to jest top i czy któryś z nich mija obrońców jak tyczki? Odpowiedź prosta: Nie.
Tutaj na Lewego najbardziej narzekają dzieci, które mylą rzeczywistość z grą komputerową (klapki na oczy i 30 lat = out z klubu) no i zazdrośnicy, że rodakowi się udało coś osiągnąć. Elber, Maakay, Toni, Gomez czy Mandzu to byli świetni napastnicy, ale żaden z nich nie był raczej na takim poziomie jak Lewandowski. Dziś niestety wszechobecny hejt i medialne ploty są na takim poziomie żeby nakręcać publikę, która często zbyt poważnie traktuje onety, wp czy inne interie o najbardziej pudelkowatych meczykach nie wspominając.
13.04.2019 23:48
Hummels popełnił trochę baboli w tym sezonie, ale jednak miał wiele na prawdę świetnych interwencji, więc tutaj absolutnie bym go nie sprzedawał. Co innego Boateng który widać, że jest zmęczony Bayernem a Bayern nim.
12.04.2019 17:14
Świetne info, zasługuje żeby zdobyć jeszcze dwa tytuły w tym sezonie i mieć w tym jeszcze swój udział.
12.04.2019 16:58
https://www.youtube.com/watch?v=W2qjczomrLU
Prawda futbolu Romana Kołtonia dziś o rzekomym pojedynku Coman - Lewy
12.04.2019 16:55
Dlaczego dnem? Benfica to na prawdę mocny klub tylko tak jak całe trio wraz z Porto i Sportingiem niedoceniana.
11.04.2019 22:42
Rebic jako joker idealny zawodnik.
11.04.2019 22:00
Tylko, że Ajax może nie zdobyć nawet mistrzostwa w Holandii bo PSV też gra ładnie w tym sezonie.
11.04.2019 21:26
Benfica - Frankfurt już 1:0 i jeszcze gość z Eintrachtu czerwoną kartkę zarobił :/
11.04.2019 21:21
Nawet jakby do końca się nie wyleczył to w ostatnim meczu domowym w tym sezonie wpuścić go na ostatnie 2-3 minuty. Chociaż ja wierzę, że jednak zdąży się wykurować. W końcu kilka kolejek do końca jeszcze zostało.
11.04.2019 21:17
Ludzie, jakaś plota pudelkowa poszła w świat i tutaj wywalanie Lewandowskiego z drużyny nie wiedząc nawet w 10% o co chodzi. Wstyd trochę, że Bayern ma takich kibiców ... albo bardziej kibiców gry komputerowej ...
11.04.2019 20:43
Już widzę te tytuły na pudelkowym onecie itp.za dwa dni jak znajdą i skopiują info ze źródła:
,,Awantura na treningu Bayernu'' ,,Lewandowski z Comanem na wojennej ścieżce''
,,Wielki kryzys w Bayernie zakończony bijatyką na treningu'' ....
11.04.2019 16:49
Juve prędzej czy później opuści szczęście i nie będą fartem przechodzić.
10.04.2019 22:26
Plus odpadnięcia Juve byłby taki, że nie grałaby już żadna drużyna prezentująca ,,minimalizm totalny'' w LM, natomiast minusem, że wtedy pewnie Allegri straci pracę i w przypadku niepowodzenia Kovaca zarząd może rozważać zatrudnienie tego pseudotaktyka w Bayernie ( odpukać) i wtedy będziecie błagać żeby Niko wrócił na ławkę trenerską.
10.04.2019 21:33
Wydaje mi się, że jeśli Niko nic już nie zawali to chyba zostanie na przyszły sezon. Nie bez powodu Bayern już teraz robi transfery. Gdyby tak się nastawiali w zarządzie na zmianę trenera to tak szybko by nie działali na rynku transferowym. Teraz Pavard z Hernandezem, jakiś skrzydłowy pewnie trafi + ktoś zaproponowany przez Kovaca (może Rebic).
Kovac też ma pewien problem bo chce grać pod taktykę do której za bardzo Goretzka czy James mu nie pasują, a chciałby pewnie grać na szybkie kontry po odbiorze piłki. Idealnie by tutaj Schweini na środku pasował za swoich najlepszych lat.
10.04.2019 18:23
Nigdy w życiu dla Mourinho w Bayernie. Z tej dwójki zdecydowanie popieram Kovaca.
10.04.2019 16:43
Mi to w zasadzie jedno kto wygra LM w tym sezonie. Chciałbym odpadnięcie Juve i City, a potem niech wygra lepszy.
09.04.2019 21:33
Jeśli chodzi o skuteczność to chyba nigdy tak nie wymiataliśmy jeśli chodzi o ostatnie mecze:
5 z Gladbach
6 z Wolfsburgiem
6 z Mainz
1 (wpadka z Freiburgiem)
5 z Heidenheim
5 z Dortmundem
07.04.2019 13:24
Tutaj trzeba patrzeć też długoterminowo. Gdyby jakimś cudem w finale grał Bayern z HSV to wtedy Hamburg będzie grał w Lidze Europy ... a chyba dla samej Bundesligi nie będzie to najlepsze wyjście.
07.04.2019 12:37
Obrona Borussii w pełni potwierdziła, że grając 19-20 latkami w obronie za dużo nie można na dłuższą metę nic ugrać.
07.04.2019 11:47
Najlepszy mecz Bayernu w tym sezonie. Idealny dla krytyków Lewego który rzekomo nie strzela w ważnych meczach. Widać było zaangażowanie, pressing i w końcu taki Bayern jaki każdy chce oglądać. Bardzo ucieszyło mnie trafienie Hummelsa, może nabierze tym pewności siebie. Z tego co widać to chyba powrót Jamesa do Realu jest więcej niż pewny, jeśli Kovac nie wystawia go w tak ważnym meczu.
06.04.2019 22:25
Problem jest też taki, że w piłce nożnej nie ma praktycznie kar finansowych za słabe występy, a jakby jeden z drugim dostali taką karę miesięcznych pensji raz, drugi czy trzeci to by się może zmobilizowali, a tak to miliony miesięcznie i tak wpadną na konto.
03.04.2019 21:26
Szkoda, że nie mogłem obejrzeć meczu. Ten wynik bombowy :) Przynajmniej się coś dzieje, a nie jakieś 3 czy 4 : 0 bez emocji :) . Kovac ma za zadanie zdobyć Pokal i Bundesligę, a za 10 lat nikt nie będzie pamiętał, że się Bayern męczył z Heidehneim, tylko spojrzy kto wygrał DFB Pokal w 2019.
03.04.2019 21:04
Pamiętam go z Gladbach jak już tam udowadniał, że piłkarzem będzie świetnym i tak się też stało. Pewnie gdyby nie kontuzje to jego kariera mogła być jeszcze bardziej okazała. Chyba jedyny piłkarz na świecie który od razu po powrocie z kontuzji gra tak jakby jej nigdy nie miał :)
03.04.2019 17:32
Super snajper Werner zdobył dziś 2 gola w tym roku.
02.04.2019 23:20
Swoją drogą znalazłem na necie przedstawienie zarobków trenerów z topowych lig w Europie ( luty 2019 ):
Pensja miesięczna:
Primera Division: Diego Simeone - 3,3 mln euro
Premier League: Pep Guardiola 1,9 mln euro
Serie A: Massimiliano Allegri - 1,14 mln euro
Bundesliga: Niko Kovac 0,58 mln euro
Ligue 1: Thomas Tuchel - 0,42 mln euro
Ciekawe ile w tym prawdy, że Niko dostaje więcej w Bayernie niż Tuchel w sztucznym tworze.
Pensja Simeone już w ogóle przesadzona. Gość wyciąga jako trener prawie 35 milionów rocznie ... tragedia, a biorąc pod uwagę na to co grają od lat nie da się niestety na to patrzeć. Skuteczna jest ta taktyka co prawda w większości spotkań, ale nie chciałbym za nic w świecie oglądać tak grającego Bayernu.
01.04.2019 21:31
Końcówka najlepsza
01.04.2019 19:02
Ajax w tym roku trafił z młodzieżą, jak ten z lat 1994/1995 z tym, że wtedy liga holenderska była nieporównywalnie mocniejsza niż obecnie, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że latem przychód z transferów zaliczą na poziomie kilku set milionów euro, a najciekawsze jest to, że mogą i tak nie zdobyć mistrzostwa bo PSV van Bommela też szaleje w tym sezonie w lidze.
01.04.2019 18:30
@admin
Ban bez ostrzeżenia to najlepsza broń na trolling. W końcu im się kiedyś znudzi zakładanie co tydzień nowego konta
01.04.2019 16:53
Problem jak już rok temu pisałem leży w relacji trener - zawodnicy
1) Bayern grający od przynajmniej 10 lat piłkę do przodu nie potrafi się przestawić do zachowawczej taktyki Kovaca
2) Zawodnicy którzy zdobyli LM i Mistrzostwo Świata o serii krajowych zdobyczy nie wspomnę nie mają tego głodu sukcesu jaki był wcześniej. ( Wypalenie zawodowe sukcesami)
3) Ze względu na te sukcesy na arenie międzynarodowej i klubowej jaki autorytet wśród piłkarzy będzie miał Kovac skoro sam wygrał nieporównywalnie mniej jako piłkarz.
4) Charyzma Kovaca jako typowego bałkańskiego trenera ,,z charakterem'' może nie przynosić odpowiednich skutków w postaci zaangażowania piłkarzy do walki w myśl obecnej zasady piłkarskiej(czy się stoi czy się leży 10 mln rocznie się należy).
Zdecydowanie choć Niko nie ma łatwego okresu przebudowy Bayernu, to jednak grając zachowawczo sukcesów nie da się odnosić.
31.03.2019 05:14
W reprezentacji właśnie widać w pełni klasę Lewego, gdzie bierze na siebie ciężar gry grając często w drużynie z przeciętniakami z polskiej ligi. Mecze z Austrią i Łotwą tego po raz kolejny dowiodły.
Z resztą nie ma tutaj co się więcej rozpisywać, każdy prawdziwy kibic Bayernu doceni wkład Roberta przez ostatnie lata i w obecnym sezonie. Liczby nie kłamią i możemy być tylko dumni, że tej klasy snajper jeszcze przez 2-3 sezony będzie grał w Bayernie !
28.03.2019 21:35
@DieRoten
Real, Arsenal, Atletico, Barcelona, Juventus to nie są widocznie drużyny z topu, którym Lewy strzelał gole...
28.03.2019 19:27
Ja nie wiem co Wy macie z tym Wernerem. To, że w jakiejś grze jest dobry nie znaczy od razu ,że w rzeczywistości wymiata. Zejdźcie na ziemie. Jako zmiennik jak najbardziej, ale żeby sprzedawać najlepszą 9- tkę na świecie tylko przez to, że ma 30 lat ? ...
Co do komentarzy, że Lewy strzela ,,ogórom'' tylko, powiem tyle, że Werner nawet przeciwko nim nie zdobywa goli...
Lewandowski na całe szczęście zostanie jeszcze na 2-3 lata w Bayernie i to pod niego Bayern będzie budował drużynę czy to Wam się podoba czy nie.
28.03.2019 16:52
Ze strony Atletico :
Lucas przejdzie dziś operacje kolana w Niemczech. Operacja ma na celu poprawę uszkodzonego więzadła w kolanie, które mimo że nie przeszkodziło w powrocie do treningów z drużyną, to niemieccy lekarze są zdania, iż Francuz musi być gotowy na 100%, na kolejny sezon w Bayernie.
Dlatego też po ujawnieniu transferu, ustalono iż najlepiej będzie przeprowadzić operacje teraz, aby nie tracić cennego czasu.
27.03.2019 19:59
Wszystko ładnie, pięknie, ale mnie osobiście ten zawodnik za taką kwotę nie przekonuje. Dużo zależy też od tego kto będzie trenerem w przyszłym sezonie bo jeśli ktoś grający trójką stoperów z tyłu to może z niego korzystać za równo z lewej strony jako wysuniętego bocznego lub na środku obrony. Grając dwójką stoperów i tak wyjściową parą może być duet Sule - Hummels ( wydaje mi się, że Mats zostanie), więc albo Lucas wygryzie Alabę , albo ławka gdy ewentualnie przyszły trener (o ile ktoś nowy przyjdzie) będzie preferował rosłych stoperów.
Co do Pavarda to będzie grał chyba tylko gdy Kimmich zagra w pomocy lub od biedy na stoperze w przypadku nieobecności duetu Sule - Hummels.
Są to co prawda tylko gdybania, ale bardzo ciekawy jestem jak to będzie na prawdę we wrześniu wyglądało.
27.03.2019 19:13
Gdyby serio opuścił Bayern to musimy obowiązkowo sprowadzić kogoś w jego miejsce. Tutaj pierwszym wyborem powinien być Havertz.
@Piotrek89r
Salihamidzic powiedział jasno albo go wykupujemy i gra u nas, albo wraca z powrotem do Realu.
26.03.2019 22:09
Jeszcze dzisiaj się przemęczyć tymi reprezentacjami i w końcu od jutra wraca poważna piłka :)
26.03.2019 18:33
Oglądałem pierwszą połowę Austrii i Izrael zupełnie nic nie grał. Austria sama sobie winna, że nie wbiła kilku bramek wcześniej.
24.03.2019 20:52
Nie ma za co przepraszać. Prawda zawsze boli, a sponsoring klubu przez szejków to jest studnia brudnych pieniędzy bez dna.
24.03.2019 13:23
@gregor
Allegri w Bayernie to by była tragedia dla naszego klubu. Zdecydowanie wolę już Kovaca na stanowisku trenera chociaż też mam co do niego wątpliwości.
24.03.2019 12:52
Dla niektórych malkontentów na stronie Uli i tak będzie tylko kiełbasiarzem i kryminalistą . Szczególnie dla tych ,,kibiców sukcesu'' po 2013 roku
23.03.2019 23:47
,,Nas stać na wszystkich piłkarzy , tylko nie wszystkich stać na to żeby grać w Bayernie Monachium ''
23.03.2019 01:03
Dla mnie w ogóle transfer obrońcy za 80 mln to gruba przesada i nie chodzi już tutaj o kontuzje. Na jego plus działa tylko to, że przyda się zmiennik dla Alaby który obniżył loty przez ostatnie lata.
22.03.2019 16:40
Za łatwa piłka dla Piątka i nie trafił :)
Edytowano : 2019-03-21 22:24:15
Kędziora mógłby za Rafinhe na ławę przyjść do Bayernu jak będzie tak grał
21.03.2019 22:17
Teraz Austria musi przycisnąć więc jeszcze jakaś kontra na 2:0 żeby spokój był by się przydała
21.03.2019 22:11
Piątek zaraz wyjdzie tylko czy to coś da, skoro pomoc i boczni obrońcy nie kreują w ogóle sytuacji?
21.03.2019 22:00
Jak już stworzymy okazje na skrzydle nie rozumiem po co za każdym razem dośrodkowanie w pole karne...
Zero kreatywności z tych akcji tylko żeby piłkę w pole karne posłać a potem niech się dzieje co chce...
21.03.2019 21:31
Lewandowski według mnie nie za bardzo pasuje do duetu z Piątkiem jako, że obaj są typowymi snajperami z tym, że Lewy dodatkowo potrafi rozegrać piłkę. Taki duet byłby dobry przy np. odrabianiu wyniku jak trzeba wszystko postawić na jedną kartę. Milik za napastnikiem to jest zdecydowanie lepsza opcja i co najważniejsze sprawdzona. Takie eksperymenty na trzech atakujących lub typowe dwie ,,9tki'' można robić w lidze narodów itp. ale nie w meczach o stawkę w eliminacjach.
21.03.2019 19:32
Mnie jakoś nie dziwi, że Piątek na ławce rozpocznie. Trzema napastnikami nie możemy wyjść bo wtedy Austria nas rozjedzie, natomiast dwójka Lewy i za nim cofnięty Milik to najlepsze co może zrobić w tej sytuacji Brzęczek.
21.03.2019 16:41
Ziginho
Po jednym meczu towarzyskim gdzie gość gra praktycznie pierwszy raz z większością zawodników już stwierdzasz, że Havertz jest za cienki na Bayern ? To jest przyszłość środka pola niemieckiej piłki, a jak na swój wiek umiejętności ma bardzo duże co już udowodnił w meczach Leverkusen w tym sezonie.
20.03.2019 22:32
Niemcy - Serbia 0:1 Luka Jovic :)
20.03.2019 20:59
Bardziej media są zainteresowane Bale'm w Bayernie niż sam Bayern pewnie. Według mnie wróci do Anglii może nawet z powrotem do Tottenhamu. Ten gracz w formie jest świetny, ale niestety kontuzjogenny zawodnik + Bayern to nie jest dobre połączenie.
19.03.2019 16:51
@GraueEminenz
Z tym, że van Gaal przed batalią trenerską w Bayernie miał już w CV sukcesy z Ajaxem w postaci wygranej w pucharze UEFA i potem w LM z tym klubem plus jeszcze mistrzostwa Hiszpanii z Barcą, więc to trochę inny kaliber jednak.
Obecny Ajax trafił na taką kadrę mniej więcej nawiązującą do tej z połowy lat 90' gdzie przewodzili w Europie i oczywiście chwała trenerowi że potrafi wykrzesać z tych młodych graczy co może, ale wtedy liga holenderska była jednak mocniejsza niż obecnie bo prócz Ajaxu to i PSV i Feyenoord znaczyły coś w Europie.
Conte ma taki charakter, że prędzej czy później mogło by dojść do spięcia na linii z duetem Uli-Karl.
Sarri co prawda nie ma takich sukcesów bo też awans z klubem Serie B do najwyższej klasy rozgrywkowej to można uznać za jedyny chyba jego sukces, ale oglądając często mecze Serie A, zraziłem się do tych ,,włoskich taktyków'' za minimalizm czy to właśnie u Allegriego czy Spaletti z Interu o Gattuso z Milanu nie wspominając, natomiast Sarri pomimo niezbyt szerokiej kadry miał pomysł na to Napoli i jako jeden z nielicznych postawił się jednak Juventusowi w zeszłym sezonie.
18.03.2019 00:42
Jedyny Włoch którego mógłby Bayern pozyskać to Sarri ( jedyny który chce grać do przodu). Conte, Allegri i Ci pozostali ,,włoscy taktycy'' lepiej niech się z daleka od Bayernu trzymają. Taktyka 3-5-2 do Bayernu zupełnie nie pasuje tym bardziej, że to taka fałszywa gra 5 obrońcami.
Magath ma trochę archaiczne metody treningowe i biorąc pod uwagę jednak podatność na kontuzje zawodników Bayernu nie sądzę żeby katorżnicze treningi przyniosły cokolwiek dobrego.
Wenger zdecydowanie na tak. Na pewno nie bałby się jakiś młokosów wyciągnąć z rezerw i co najważniejsze preferuje techniczny ofensywny futbol. Ponadto zna kilka języków więc z każdym by się dogadał w klubie.
Z tymi trenerami z Eredivisie bym był ostrożny. Ajax czy PSV co prawda fajnie grają, ale w Holandii większość drużyn gra swobodne 4-3-3 bez kalkulacji. Bundesliga to jednak dwie półki wyżej.
17.03.2019 23:10
@wdcaviar
Bo na Liverpool wyszliśmy nastawieni na bronienie 0:0 licząc, że z przodu może coś wpadnie. Simeone też się przejechał na swojej zachowawczości i dostał 3:0 od Juve, które musiało postawić wszystko na jedną kartę.
Skoro Bundesliga jest niby na niskim poziomie to równie dobrze można to powiedzieć o Serie A bo skoro tam przewodzi w tabeli grający taką padakę Juventus i to z przewagą 15 pkt to nie najlepiej świadczy o reszcie drużyn tej ligi
17.03.2019 21:21
@gregor
Uwierz mi to nie jest pierwszy taki mecz w ich wykonaniu.Mam znajomego wiernego fana Juve co jeździ na kilka spotkań w sezonie i sam twierdzi, że bilet na te mecze jest zdecydowanie za drogi w porównaniu do tego co oni grają i zmiana trenera to jedyne wyjście bo zawodnicy są zmęczeni Allegrim, a on sam zmęczony trenowaniem Juventusu.
Z tego co sam oglądałem to oni nawet w początkowych kolejkach sezonu grali taką kichę jak teraz mając 18 pkt przewagi.
17.03.2019 15:13
Tylko, że Juve gra większość spotkań na takim poziomie, że tego się nie da oglądać.
17.03.2019 14:48
Juve przegrało oddając aż 0 strzałów celnych na bramkę :)
Kovac przy tym Allegrim to jest wirtuozem taktyki ofensywnej:)
17.03.2019 14:43
Friedl jest trochę za słaby za Bayern. Widziałem parę spotkań Werderu w tym sezonie to grał w kilku na prawdę fatalnie.
17.03.2019 14:25
Po wygraniu Ligi Mistrzów w 2001 roku potem zajmowaliśmy w Bundeslidze 4 miejsce i odpadaliśmy z fazy grupowej w LM zajmując ostatnie miejsce w tabeli. To można nazwać tragedią, ale nie walkę klubu o 1 miejsce w lidze czy puchar kraju przy potknięciu w 1/8 LM. Bayern jest nadal w czołówce klubów Europy i póki jeszcze z niej wypadł możemy po tym okienku transferowym się w tej czołówce jeszcze umocnić. Uli i Karl z pewnością nie będą w lipcu oszczędzali pieniędzy i to bez względu na to czy wygramy ligę czy nie.
Wiadomo, że Bayern przez tą dekadę przyzwyczaił wszystkich do sukcesów, ale nic nie trwa wiecznie.
Jesteśmy i tak w nie najgorszej sytuacji biorąc pod uwagę co stało się np. z Milanem, Interem, Deportivo czy nawet Man.Utd w ostatnich latach.
17.03.2019 13:47
Tutaj jest odpowiedź dla hejterów Lewego na porażkę z Liverpoolem:
https://www.youtube.com/watch?v=s3tYdEw2k1s
17.03.2019 12:04
James w Bayernie pod wodzą Kovaca jest ograniczany do gry jako cofnięty pomocnik co mu nie za bardzo wychodzi bo ,,próbujemy'' grać zbyt zachowawczo i nie potrafimy wykorzystać jego potencjału ofensywnego w pełni. Z drugiej strony nie jest to zawodnik niezbędny w drużynie i jak najbardziej do zastąpienia, a skoro nie chce u nas grać to niech wraca do Realu, ale tam z tego co wychodzi też nie pogra. Kiedyś krążyły ploty, że jak wróci to Real użyje go jako karta przetargowa do transferu Eriksena z Tottenhamu. Tylko właśnie za równo jego odejście z Bayernu jak i transfer do Tottenhamu potem to mogą być jedynie wymysły mediów.
17.03.2019 11:34
@AdiFantasti
Hummels i Sule to będzie pewnie nasza wyjściowa para stoperów w przyszłym sezonie, ale potrzebny jest też trzeci klasowy stoper ( Lucas też mnie jednak nie przekonuje, ale plus ogromny, że za Alabe mógłby też w razie czego pograć) . Boateng raczej odejdzie skoro już przed sezonem przejawiał chęci opuszczenia Bayernu.
Havertz to by było to czego nam potrzeba, ale raczej nie do taktyki Kovaca. Skrzydłowy obowiązkowy i oczywiście zmiennik Lewego.
Jednak z całym szacunkiem do Niko, najważniejszym ,,transferem'' będzie jednak chyba ... trener
17.03.2019 00:09
@gregor
Bo to najlepsza okazja na wykazanie się swoimi wypocinami dla takiego trola :)
Edytowano : 2019-03-16 18:49:43
Co do naszej niby defensywnej taktyki to jest tak, że Kovac chciałby grać skutecznie w obronie, ale zespół nie potrafi się do tego zawsze dostosować. Trudno się przestawić grając już X lat futbol bardzo ofensywny na taką grę na kontry i utrzymywanie wyniku. Na pewno jednak nie gramy autobusu, bez przesady.
Uwierzcie, że gramy zdecydowanie lepiej niż Juventus czy Atletico bo to jest dopiero mordownia oglądanie meczów tych zespołów i nie przytaczajcie spotkania Juve z LM bo to jest jeden mecz taki zagrany a potem 15 spotkań mizerii i minimalizmu.
16.03.2019 18:45
Najpierw to go Eintracht musi wykupić z Benfici za bodajże 20mln euro bo tak w umowie było, a potem dopiero możemy rozmawiać o jakimkolwiek transferze dalej. Nie zdziwię się jak zostanie na kolejny sezon jeszcze we Frankfurcie
16.03.2019 12:32
Wolę Kovaca na najbliższe 5 lat niż Mourinho na jeden sezon ...
16.03.2019 11:15
Jeśli już to Wenger. Do Bayernu musi trafić trener od razu gotowy do pracy w topowym klubie. Innego doświadczonego trenera z topu nie ma w tej chwili dostępnego.
15.03.2019 21:31
Dla mnie jednak zdobycie mistrzostwa czy dfb pokal jest tym bardziej priorytetem po odpadnięciu z LM.
Przecież to zawsze dodatkowe nie małe profity dla klubu. To okienko i tak będzie obfite w transfery i to bez względu na to czy zdobędziemy dublet czy nie.
15.03.2019 17:54
@mk1984
4 Bundesliga - 71,213
5 Ligue 1 - 58,498
Tutaj bym polemizował czy dogoniła.
15.03.2019 16:41
@DonJupp4ever
Z tym, że ,, Bayern gra na Lewandowskiego'' to szczególnie w tym sezonie bym nie przesadzał.
Od wysuniętego napastnika wymaga się goli i to też Lewy czyni. Robi to co najważniejsze na swojej pozycji jako jeden z nielicznych w tym sezonie.
14.03.2019 23:12
@DonJupp4ever
Oczywiście, że klasy światowej ( liczby mówią same za siebie), a jeśli chodzi o nurkowanie to on od dawna miał do tego tendencje, więc się już na to uodporniłem. Nawet takie tuzy jak Ronaldo czy Suarez nurkowanie mają opanowane do perfekcji.
Lewy obecnie męczy się w Bayernie bo nie ma za bardzo z kim grać.
Edytowano : 2019-03-14 23:05:37
No i nie napisałem jeszcze o asystach, skoro jemu nie ma kto asystować to chociaż sam weźmie na siebie ten ciężar i też rozgrywa od czasu do czasu.
14.03.2019 23:03
Eintracht w 1/4 LE ! Brawo
14.03.2019 22:52
Favre to też bardzo dobry trener. Takich którzy trenują słabsze kluby trzeba trochę inaczej rozliczać.
Nicea 3 miejsce
Gladbach 3 miejsce
Hertha 4 miejsce
Są to wyniki jednak ponad oczekiwania klubowe.
Dlatego też sukces Kovaca i wygranie DFB Pokal to jest jednak spore osiągnięcie, ale został od razu rzucony na wysokie wody obejmując Bayern. Jako były defensywny pomocnik miał taki plan żeby Bayern grał bardziej zachowawczo z kontry, ale problem taki, że przez ostatnie 10-15 lat graliśmy ofensywną piłkę do przodu i Ci zawodnicy których mamy w kadrze w większym stopniu są własnie do takiej gry przyzwyczajeni. Reprezentacja Loewa to samo atak pozycyjny przez 90 minut odkąd prowadzi kadrę i teraz ciężko tych graczy przestawić do innego stylu gry szczególnie gdy nie jest to jednostka tylko kilku zawodników stanowiących trzon jednego klubu i jednej reprezentacji.
14.03.2019 22:41
Slavia Praga też ładnie sobie radzi z Sevillą
14.03.2019 22:00
Werner od 2 lat nie potrafi wskoczyć poziom wyżej. Grając na skrzydle z tak mizerną techniką niewiele daje drużynie. Natomiast Lewandowski jak na takich mizernych pomocników z którymi musi grać to ma niesamowite liczby...
Thiago i James to takie gwiazdy które grają dobrze jedno na pięć spotkań. Przegląd pola Comana sprowadza się do 1 m przed sobą, max do dwóch gdy jest w formie i podniesie głowę, a Gnabry to taki skrzydłowy snajper.
14.03.2019 21:48
Bundesligę i DFB Pokal trzeba wygrać chociażby dla legend ,,Robbery'', dla których to ostatni sezon w Bayernie.
@Piotrek89r
Bayern nie upadł aż tak w hierarchii bo dalej jesteśmy na 2 miejscu w rankingu UEFA i jedynie nas Barca wyprzedzi bo mamy tyle samo pkt co oni i jak dobrze pójdzie to Juventus. Natomiast dokonując odpowiednich transferów w lecie możemy z powrotem wskoczyć na właściwe tory. Czy już Kovacem czy innym trenerem tego nie wiadomo, ale z tego co widać to zawodnicy stracili zupełnie motywację a tutaj jedynie pomoże zmiana trenera na takiego z autorytetem i ktoś pokroju Wengera mógłby odmienić stan rzeczy i sprawić, że np. Hummels, James, Thiago czy Muller mogą wskoczyć na swój wysoki poziom
14.03.2019 18:54
@Moe
Tylko znając życie w Bayernie już wiedzą kto jeszcze prócz Pavarda zasili Monachium. Co do Lewego to trudno było tego nie ogłosić skoro jemu się kontrakt kończył co już było rok przed jego odejściem z BVB wiadome.
Co do oknta transferowego w lecie na pewno będzie ono konkretne w naszym wykonaniu.
14.03.2019 17:08
Nie przesadzajcie z tym, że Real już transfery robi. Bayern też już pewnie zakontraktował kilku piłkarzy, ale w naszej filozofii jest nie obnoszenie się tym w trakcie sezonu.
14.03.2019 16:48
Beckenabuer90
Po co porównywać kogoś do Ronaldo i Messiego, którzy są lata świetlne od reszty topowych piłkarzy.
Lewandowski to zawodnik, który musi dostawać podania, a takich niestety nie dostaje i skoro nawet tacy niby wirtuozi jak Thiago czy James nie są w stanie mu tego zapewnić to trudno oczekiwać żeby gole strzelał w takich meczach
13.03.2019 22:58
Coman klapki na oczy i jedziemy z tym ...
13.03.2019 22:48
Lewy się niczego nie musi uczyć bo co poradzi jak jego koledzy z pomocy nie potrafią mu praktycznie stworzyć żadnej okazji.
13.03.2019 22:46
Jak Lyon zdobędzie gola to Barca też odpada :)
13.03.2019 22:40
Gra bez piłki kuleje i nie ma jak stworzyć dobrej okazji ...
13.03.2019 22:36
W tym roku Superpuchar Europy Bayern - Eintracht :)
13.03.2019 18:54
2:1 dla Bayernu dzisiaj !
Co do wczorajszego Juventusu ja i tak jestem zdania, że Allegri to średni trener pomimo znakomitego meczu w wykonaniu Juve. Oni grają dobry mecz 1 na 15 ze względu na jego minimalizm co jest też jakby nie było brakiem szacunku dla kibica, który płaci nie małą kasę za bilet i ogląda taką chałę. Wczoraj spotkało się akurat dwóch ,,godnych'' siebie trenerów Allegri i Simeone i ja mam nadzieję, że żaden z nich nigdy do Bayernu nie zawita.
13.03.2019 16:47
34 mecze 29 bramek i 11 asyst. Liczby kosmiczne. Czyli wyjdzie też na to, że po przedłużeniu kontraktu będzie najlepiej zarabiającym zawodnikiem w Bayernie, a co za tym idzie w całej Bundeslidze.
Lewy sam coś wspominał ostatnio w wywiadzie, że idzie mu teraz tak dobrze bo nie ma takiej rotacji przez co jest cały czas w rytmie meczowym i tego mu w poprzednich latach najbardziej brakowało.
12.03.2019 16:57
Frankfurt ma szansę przejść Inter. Włosi mają ogromne problemy z przodu.
11.03.2019 22:32
Neuer pośmiewiskiem? Lewy gburowaty ?
@zielo151
Taka mentalność niestety Polaka, nie mogą przeboleć, że rodak jest jest jednym z najlepszych napastników na świecie ( o ile nie najlepszy), a jednego z najlepszych bramkarzy w historii piłki obarczą że jest pośmiewiskiem. Trzecia sprawa, że grają w te fify i inne temu podobne badziewia i ich wiedza na temat zawodników bazuje jedynie na statystykach i umiejętnościach z gry, a nie z realnego świata.
11.03.2019 18:05
Lepiej będzie chyba z Boatengiem na prawej stronie. Przy dobrej asekuracji Mane może spokojnie zostać wyłączony z gry. Po drugiej stronie to samo z Salahem. To jest recepta na sukces z Liverpoolem bo jeśli Keita nie zagra to oni w środku nie mają kreatywnego zawodnika tylko typowych rzemieślników.
11.03.2019 17:34
@FanGraczyBayern
Tylko jakiegoś Gudmunsona nie będzie kryło 3 zawodników Liverpoolu tak jak Lewandowskiego.
11.03.2019 17:21
Oczywiście na Liverpool Martinez obowiązkowo reszta wedle uznania. W takim meczu niezbędny jest defensywny pomocnik w wyjściowym składzie.
10.03.2019 13:47
Nie możemy grać zbyt rezerwowym składem bo jednak nie mamy komfortu przewagi punktowej w tabeli jak w zeszłych sezonach.
09.03.2019 13:01
Jedynego gościa którego z Eleven szanuję jeśli chodzi o Bundesligę to Tomasz Urban, zna się na rzeczy, Reszta to eksperci z ,,pudelkowatych newsów'' . No cóż takie czasy, że dziennikarstwo sportowe to chyba z powołania daje jakieś rzetelne informacje, a tak to można by porównać z polską służbą zdrowia, kiedyś relacja lekarz - pacjent, dziś usługodawca - klient...
09.03.2019 00:48
Tak sobie patrze na skład Slavii Praga która gra z Sevillą i tam jest 13 Czechów w składzie, a polskie kluby ściągają ten szrot z zagranicy i pałętamy się gdzieś na peryferiach Europy...
07.03.2019 19:01
Odpadnięcie psg to byłoby coś pięknego
06.03.2019 21:43
Werner i Jovic to obecnie zawodnicy ale ławkę Bayernu. Werner od 2 lat nie potrafi wejść półkę wyżej, natomiast Jovic, który chociaż bardziej by pasował pod styl gry Bayernu nie jest jeszcze gotowy na grę w takim klubie jak Bayern.
06.03.2019 16:50
Świetnie by było przedłużyć kontrakt z najlepszą ,,9'' na świecie.
06.03.2019 16:42
Jeden mecz Tadicia zobaczyli i już widzę nowa gwiazda Bayernu zapowiedziana :)
05.03.2019 22:38
Nasz remis 3:3 z Ajaxem wychodzi na to był świetnym wynikiem :)
05.03.2019 22:32
To skoro rozbijali Atletico 4:0, a teraz przegrywają z Tottenhamem to znaczy od razu ile warta jest Bundesliga? Bez przesady z tą słabością Bundesligi bo dziwne żeby 3 lub 4 liga w Europie należały do słabeuszy...
Guardiola to top trenerów o ile nie najlepszy trener na świecie obecnie. Sam kiedyś mówił, ze nigdy nie zrezygnuje ze stylu opartego na ofensywie i technice bo tego oczekują kibice.
Juup z Bayernu zrobił maszynę i było do przewidzenia, że kto by potem nie przyszedł to ma małe szanse na powtórzenie takiego czegoś.
Co do Kovaca to jeśli wygramy ligę i puchar to jestem na 99% pewien, że zostanie na kolejny sezon, a wtedy będzie w końcu mógł dopasowywać zawodników do swojej taktyki bo odpowiednie pieniądze na wzmocnienia dostanie. Pozostanie Kovaca wiąże się też z tym, że James na 99% wróci do Realu bo skoro dalej wpuszcza go z ławki na parę minut to do końca sezonu wątpliwe żeby decyzję zmienił.
Możecie mówić co chcecie ale wyniki z ostatnich tygodni (prócz wpadki z LFC wynikającej bardziej z braku doświadczenia trenera w starciu na tym poziomie ) bronią Kovaca na stanowisku trenera. Ładujemy 4, 5 czy 6 goli regularnie co na prawdę robi wrażenie.
15.04.2019 17:10
@diablo
Z tych wymagań co napisałeś to nie ma na świecie takiego napastnika...
Lewy, Suarez, Cavani, Aguero, Kane to jest top i czy któryś z nich mija obrońców jak tyczki? Odpowiedź prosta: Nie.
Tutaj na Lewego najbardziej narzekają dzieci, które mylą rzeczywistość z grą komputerową (klapki na oczy i 30 lat = out z klubu) no i zazdrośnicy, że rodakowi się udało coś osiągnąć. Elber, Maakay, Toni, Gomez czy Mandzu to byli świetni napastnicy, ale żaden z nich nie był raczej na takim poziomie jak Lewandowski. Dziś niestety wszechobecny hejt i medialne ploty są na takim poziomie żeby nakręcać publikę, która często zbyt poważnie traktuje onety, wp czy inne interie o najbardziej pudelkowatych meczykach nie wspominając.
13.04.2019 23:48
Hummels popełnił trochę baboli w tym sezonie, ale jednak miał wiele na prawdę świetnych interwencji, więc tutaj absolutnie bym go nie sprzedawał. Co innego Boateng który widać, że jest zmęczony Bayernem a Bayern nim.
12.04.2019 17:14
Świetne info, zasługuje żeby zdobyć jeszcze dwa tytuły w tym sezonie i mieć w tym jeszcze swój udział.
12.04.2019 16:58
https://www.youtube.com/watch?v=W2qjczomrLU
Prawda futbolu Romana Kołtonia dziś o rzekomym pojedynku Coman - Lewy
12.04.2019 16:55
Dlaczego dnem? Benfica to na prawdę mocny klub tylko tak jak całe trio wraz z Porto i Sportingiem niedoceniana.
11.04.2019 22:42
Rebic jako joker idealny zawodnik.
11.04.2019 22:00
Tylko, że Ajax może nie zdobyć nawet mistrzostwa w Holandii bo PSV też gra ładnie w tym sezonie.
11.04.2019 21:26
Benfica - Frankfurt już 1:0 i jeszcze gość z Eintrachtu czerwoną kartkę zarobił :/
11.04.2019 21:21
Nawet jakby do końca się nie wyleczył to w ostatnim meczu domowym w tym sezonie wpuścić go na ostatnie 2-3 minuty. Chociaż ja wierzę, że jednak zdąży się wykurować. W końcu kilka kolejek do końca jeszcze zostało.
11.04.2019 21:17
Ludzie, jakaś plota pudelkowa poszła w świat i tutaj wywalanie Lewandowskiego z drużyny nie wiedząc nawet w 10% o co chodzi. Wstyd trochę, że Bayern ma takich kibiców ... albo bardziej kibiców gry komputerowej ...
11.04.2019 20:43
Już widzę te tytuły na pudelkowym onecie itp.za dwa dni jak znajdą i skopiują info ze źródła:
,,Awantura na treningu Bayernu'' ,,Lewandowski z Comanem na wojennej ścieżce''
,,Wielki kryzys w Bayernie zakończony bijatyką na treningu'' ....
11.04.2019 16:49
Juve prędzej czy później opuści szczęście i nie będą fartem przechodzić.
10.04.2019 22:26
Plus odpadnięcia Juve byłby taki, że nie grałaby już żadna drużyna prezentująca ,,minimalizm totalny'' w LM, natomiast minusem, że wtedy pewnie Allegri straci pracę i w przypadku niepowodzenia Kovaca zarząd może rozważać zatrudnienie tego pseudotaktyka w Bayernie ( odpukać) i wtedy będziecie błagać żeby Niko wrócił na ławkę trenerską.
10.04.2019 21:33
Wydaje mi się, że jeśli Niko nic już nie zawali to chyba zostanie na przyszły sezon. Nie bez powodu Bayern już teraz robi transfery. Gdyby tak się nastawiali w zarządzie na zmianę trenera to tak szybko by nie działali na rynku transferowym. Teraz Pavard z Hernandezem, jakiś skrzydłowy pewnie trafi + ktoś zaproponowany przez Kovaca (może Rebic).
Kovac też ma pewien problem bo chce grać pod taktykę do której za bardzo Goretzka czy James mu nie pasują, a chciałby pewnie grać na szybkie kontry po odbiorze piłki. Idealnie by tutaj Schweini na środku pasował za swoich najlepszych lat.
10.04.2019 18:23
Nigdy w życiu dla Mourinho w Bayernie. Z tej dwójki zdecydowanie popieram Kovaca.
10.04.2019 16:43
Mi to w zasadzie jedno kto wygra LM w tym sezonie. Chciałbym odpadnięcie Juve i City, a potem niech wygra lepszy.
09.04.2019 21:33
Jeśli chodzi o skuteczność to chyba nigdy tak nie wymiataliśmy jeśli chodzi o ostatnie mecze:
5 z Gladbach
6 z Wolfsburgiem
6 z Mainz
1 (wpadka z Freiburgiem)
5 z Heidenheim
5 z Dortmundem
07.04.2019 13:24
Tutaj trzeba patrzeć też długoterminowo. Gdyby jakimś cudem w finale grał Bayern z HSV to wtedy Hamburg będzie grał w Lidze Europy ... a chyba dla samej Bundesligi nie będzie to najlepsze wyjście.
07.04.2019 12:37
Obrona Borussii w pełni potwierdziła, że grając 19-20 latkami w obronie za dużo nie można na dłuższą metę nic ugrać.
07.04.2019 11:47
Najlepszy mecz Bayernu w tym sezonie. Idealny dla krytyków Lewego który rzekomo nie strzela w ważnych meczach. Widać było zaangażowanie, pressing i w końcu taki Bayern jaki każdy chce oglądać. Bardzo ucieszyło mnie trafienie Hummelsa, może nabierze tym pewności siebie. Z tego co widać to chyba powrót Jamesa do Realu jest więcej niż pewny, jeśli Kovac nie wystawia go w tak ważnym meczu.
06.04.2019 22:25
Problem jest też taki, że w piłce nożnej nie ma praktycznie kar finansowych za słabe występy, a jakby jeden z drugim dostali taką karę miesięcznych pensji raz, drugi czy trzeci to by się może zmobilizowali, a tak to miliony miesięcznie i tak wpadną na konto.
03.04.2019 21:26
Szkoda, że nie mogłem obejrzeć meczu. Ten wynik bombowy :) Przynajmniej się coś dzieje, a nie jakieś 3 czy 4 : 0 bez emocji :) . Kovac ma za zadanie zdobyć Pokal i Bundesligę, a za 10 lat nikt nie będzie pamiętał, że się Bayern męczył z Heidehneim, tylko spojrzy kto wygrał DFB Pokal w 2019.
03.04.2019 21:04
Pamiętam go z Gladbach jak już tam udowadniał, że piłkarzem będzie świetnym i tak się też stało. Pewnie gdyby nie kontuzje to jego kariera mogła być jeszcze bardziej okazała. Chyba jedyny piłkarz na świecie który od razu po powrocie z kontuzji gra tak jakby jej nigdy nie miał :)
03.04.2019 17:32
Super snajper Werner zdobył dziś 2 gola w tym roku.
02.04.2019 23:20
Swoją drogą znalazłem na necie przedstawienie zarobków trenerów z topowych lig w Europie ( luty 2019 ):
Pensja miesięczna:
Primera Division: Diego Simeone - 3,3 mln euro
Premier League: Pep Guardiola 1,9 mln euro
Serie A: Massimiliano Allegri - 1,14 mln euro
Bundesliga: Niko Kovac 0,58 mln euro
Ligue 1: Thomas Tuchel - 0,42 mln euro
Ciekawe ile w tym prawdy, że Niko dostaje więcej w Bayernie niż Tuchel w sztucznym tworze.
Pensja Simeone już w ogóle przesadzona. Gość wyciąga jako trener prawie 35 milionów rocznie ... tragedia, a biorąc pod uwagę na to co grają od lat nie da się niestety na to patrzeć. Skuteczna jest ta taktyka co prawda w większości spotkań, ale nie chciałbym za nic w świecie oglądać tak grającego Bayernu.
01.04.2019 21:31
Końcówka najlepsza
01.04.2019 19:02
Ajax w tym roku trafił z młodzieżą, jak ten z lat 1994/1995 z tym, że wtedy liga holenderska była nieporównywalnie mocniejsza niż obecnie, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że latem przychód z transferów zaliczą na poziomie kilku set milionów euro, a najciekawsze jest to, że mogą i tak nie zdobyć mistrzostwa bo PSV van Bommela też szaleje w tym sezonie w lidze.
01.04.2019 18:30
@admin
Ban bez ostrzeżenia to najlepsza broń na trolling. W końcu im się kiedyś znudzi zakładanie co tydzień nowego konta
01.04.2019 16:53
Problem jak już rok temu pisałem leży w relacji trener - zawodnicy
1) Bayern grający od przynajmniej 10 lat piłkę do przodu nie potrafi się przestawić do zachowawczej taktyki Kovaca
2) Zawodnicy którzy zdobyli LM i Mistrzostwo Świata o serii krajowych zdobyczy nie wspomnę nie mają tego głodu sukcesu jaki był wcześniej. ( Wypalenie zawodowe sukcesami)
3) Ze względu na te sukcesy na arenie międzynarodowej i klubowej jaki autorytet wśród piłkarzy będzie miał Kovac skoro sam wygrał nieporównywalnie mniej jako piłkarz.
4) Charyzma Kovaca jako typowego bałkańskiego trenera ,,z charakterem'' może nie przynosić odpowiednich skutków w postaci zaangażowania piłkarzy do walki w myśl obecnej zasady piłkarskiej(czy się stoi czy się leży 10 mln rocznie się należy).
Zdecydowanie choć Niko nie ma łatwego okresu przebudowy Bayernu, to jednak grając zachowawczo sukcesów nie da się odnosić.
31.03.2019 05:14
W reprezentacji właśnie widać w pełni klasę Lewego, gdzie bierze na siebie ciężar gry grając często w drużynie z przeciętniakami z polskiej ligi. Mecze z Austrią i Łotwą tego po raz kolejny dowiodły.
Z resztą nie ma tutaj co się więcej rozpisywać, każdy prawdziwy kibic Bayernu doceni wkład Roberta przez ostatnie lata i w obecnym sezonie. Liczby nie kłamią i możemy być tylko dumni, że tej klasy snajper jeszcze przez 2-3 sezony będzie grał w Bayernie !
28.03.2019 21:35
@DieRoten
Real, Arsenal, Atletico, Barcelona, Juventus to nie są widocznie drużyny z topu, którym Lewy strzelał gole...
28.03.2019 19:27
Ja nie wiem co Wy macie z tym Wernerem. To, że w jakiejś grze jest dobry nie znaczy od razu ,że w rzeczywistości wymiata. Zejdźcie na ziemie. Jako zmiennik jak najbardziej, ale żeby sprzedawać najlepszą 9- tkę na świecie tylko przez to, że ma 30 lat ? ...
Co do komentarzy, że Lewy strzela ,,ogórom'' tylko, powiem tyle, że Werner nawet przeciwko nim nie zdobywa goli...
Lewandowski na całe szczęście zostanie jeszcze na 2-3 lata w Bayernie i to pod niego Bayern będzie budował drużynę czy to Wam się podoba czy nie.
28.03.2019 16:52
Ze strony Atletico :
Lucas przejdzie dziś operacje kolana w Niemczech. Operacja ma na celu poprawę uszkodzonego więzadła w kolanie, które mimo że nie przeszkodziło w powrocie do treningów z drużyną, to niemieccy lekarze są zdania, iż Francuz musi być gotowy na 100%, na kolejny sezon w Bayernie.
Dlatego też po ujawnieniu transferu, ustalono iż najlepiej będzie przeprowadzić operacje teraz, aby nie tracić cennego czasu.
27.03.2019 19:59
Wszystko ładnie, pięknie, ale mnie osobiście ten zawodnik za taką kwotę nie przekonuje. Dużo zależy też od tego kto będzie trenerem w przyszłym sezonie bo jeśli ktoś grający trójką stoperów z tyłu to może z niego korzystać za równo z lewej strony jako wysuniętego bocznego lub na środku obrony. Grając dwójką stoperów i tak wyjściową parą może być duet Sule - Hummels ( wydaje mi się, że Mats zostanie), więc albo Lucas wygryzie Alabę , albo ławka gdy ewentualnie przyszły trener (o ile ktoś nowy przyjdzie) będzie preferował rosłych stoperów.
Co do Pavarda to będzie grał chyba tylko gdy Kimmich zagra w pomocy lub od biedy na stoperze w przypadku nieobecności duetu Sule - Hummels.
Są to co prawda tylko gdybania, ale bardzo ciekawy jestem jak to będzie na prawdę we wrześniu wyglądało.
27.03.2019 19:13
Gdyby serio opuścił Bayern to musimy obowiązkowo sprowadzić kogoś w jego miejsce. Tutaj pierwszym wyborem powinien być Havertz.
@Piotrek89r
Salihamidzic powiedział jasno albo go wykupujemy i gra u nas, albo wraca z powrotem do Realu.
26.03.2019 22:09
Jeszcze dzisiaj się przemęczyć tymi reprezentacjami i w końcu od jutra wraca poważna piłka :)
26.03.2019 18:33
Oglądałem pierwszą połowę Austrii i Izrael zupełnie nic nie grał. Austria sama sobie winna, że nie wbiła kilku bramek wcześniej.
24.03.2019 20:52
Nie ma za co przepraszać. Prawda zawsze boli, a sponsoring klubu przez szejków to jest studnia brudnych pieniędzy bez dna.
24.03.2019 13:23
@gregor
Allegri w Bayernie to by była tragedia dla naszego klubu. Zdecydowanie wolę już Kovaca na stanowisku trenera chociaż też mam co do niego wątpliwości.
24.03.2019 12:52
Dla niektórych malkontentów na stronie Uli i tak będzie tylko kiełbasiarzem i kryminalistą . Szczególnie dla tych ,,kibiców sukcesu'' po 2013 roku
23.03.2019 23:47
,,Nas stać na wszystkich piłkarzy , tylko nie wszystkich stać na to żeby grać w Bayernie Monachium ''
23.03.2019 01:03
Dla mnie w ogóle transfer obrońcy za 80 mln to gruba przesada i nie chodzi już tutaj o kontuzje. Na jego plus działa tylko to, że przyda się zmiennik dla Alaby który obniżył loty przez ostatnie lata.
22.03.2019 16:40
Za łatwa piłka dla Piątka i nie trafił :)
Edytowano : 2019-03-21 22:24:15
Kędziora mógłby za Rafinhe na ławę przyjść do Bayernu jak będzie tak grał
21.03.2019 22:17
Teraz Austria musi przycisnąć więc jeszcze jakaś kontra na 2:0 żeby spokój był by się przydała
21.03.2019 22:11
Piątek zaraz wyjdzie tylko czy to coś da, skoro pomoc i boczni obrońcy nie kreują w ogóle sytuacji?
21.03.2019 22:00
Jak już stworzymy okazje na skrzydle nie rozumiem po co za każdym razem dośrodkowanie w pole karne...
Zero kreatywności z tych akcji tylko żeby piłkę w pole karne posłać a potem niech się dzieje co chce...
21.03.2019 21:31
Lewandowski według mnie nie za bardzo pasuje do duetu z Piątkiem jako, że obaj są typowymi snajperami z tym, że Lewy dodatkowo potrafi rozegrać piłkę. Taki duet byłby dobry przy np. odrabianiu wyniku jak trzeba wszystko postawić na jedną kartę. Milik za napastnikiem to jest zdecydowanie lepsza opcja i co najważniejsze sprawdzona. Takie eksperymenty na trzech atakujących lub typowe dwie ,,9tki'' można robić w lidze narodów itp. ale nie w meczach o stawkę w eliminacjach.
21.03.2019 19:32
Mnie jakoś nie dziwi, że Piątek na ławce rozpocznie. Trzema napastnikami nie możemy wyjść bo wtedy Austria nas rozjedzie, natomiast dwójka Lewy i za nim cofnięty Milik to najlepsze co może zrobić w tej sytuacji Brzęczek.
21.03.2019 16:41
Ziginho
Po jednym meczu towarzyskim gdzie gość gra praktycznie pierwszy raz z większością zawodników już stwierdzasz, że Havertz jest za cienki na Bayern ? To jest przyszłość środka pola niemieckiej piłki, a jak na swój wiek umiejętności ma bardzo duże co już udowodnił w meczach Leverkusen w tym sezonie.
20.03.2019 22:32
Niemcy - Serbia 0:1 Luka Jovic :)
20.03.2019 20:59
Bardziej media są zainteresowane Bale'm w Bayernie niż sam Bayern pewnie. Według mnie wróci do Anglii może nawet z powrotem do Tottenhamu. Ten gracz w formie jest świetny, ale niestety kontuzjogenny zawodnik + Bayern to nie jest dobre połączenie.
19.03.2019 16:51
@GraueEminenz
Z tym, że van Gaal przed batalią trenerską w Bayernie miał już w CV sukcesy z Ajaxem w postaci wygranej w pucharze UEFA i potem w LM z tym klubem plus jeszcze mistrzostwa Hiszpanii z Barcą, więc to trochę inny kaliber jednak.
Obecny Ajax trafił na taką kadrę mniej więcej nawiązującą do tej z połowy lat 90' gdzie przewodzili w Europie i oczywiście chwała trenerowi że potrafi wykrzesać z tych młodych graczy co może, ale wtedy liga holenderska była jednak mocniejsza niż obecnie bo prócz Ajaxu to i PSV i Feyenoord znaczyły coś w Europie.
Conte ma taki charakter, że prędzej czy później mogło by dojść do spięcia na linii z duetem Uli-Karl.
Sarri co prawda nie ma takich sukcesów bo też awans z klubem Serie B do najwyższej klasy rozgrywkowej to można uznać za jedyny chyba jego sukces, ale oglądając często mecze Serie A, zraziłem się do tych ,,włoskich taktyków'' za minimalizm czy to właśnie u Allegriego czy Spaletti z Interu o Gattuso z Milanu nie wspominając, natomiast Sarri pomimo niezbyt szerokiej kadry miał pomysł na to Napoli i jako jeden z nielicznych postawił się jednak Juventusowi w zeszłym sezonie.
18.03.2019 00:42
Jedyny Włoch którego mógłby Bayern pozyskać to Sarri ( jedyny który chce grać do przodu). Conte, Allegri i Ci pozostali ,,włoscy taktycy'' lepiej niech się z daleka od Bayernu trzymają. Taktyka 3-5-2 do Bayernu zupełnie nie pasuje tym bardziej, że to taka fałszywa gra 5 obrońcami.
Magath ma trochę archaiczne metody treningowe i biorąc pod uwagę jednak podatność na kontuzje zawodników Bayernu nie sądzę żeby katorżnicze treningi przyniosły cokolwiek dobrego.
Wenger zdecydowanie na tak. Na pewno nie bałby się jakiś młokosów wyciągnąć z rezerw i co najważniejsze preferuje techniczny ofensywny futbol. Ponadto zna kilka języków więc z każdym by się dogadał w klubie.
Z tymi trenerami z Eredivisie bym był ostrożny. Ajax czy PSV co prawda fajnie grają, ale w Holandii większość drużyn gra swobodne 4-3-3 bez kalkulacji. Bundesliga to jednak dwie półki wyżej.
17.03.2019 23:10
@wdcaviar
Bo na Liverpool wyszliśmy nastawieni na bronienie 0:0 licząc, że z przodu może coś wpadnie. Simeone też się przejechał na swojej zachowawczości i dostał 3:0 od Juve, które musiało postawić wszystko na jedną kartę.
Skoro Bundesliga jest niby na niskim poziomie to równie dobrze można to powiedzieć o Serie A bo skoro tam przewodzi w tabeli grający taką padakę Juventus i to z przewagą 15 pkt to nie najlepiej świadczy o reszcie drużyn tej ligi
17.03.2019 21:21
@gregor
Uwierz mi to nie jest pierwszy taki mecz w ich wykonaniu.Mam znajomego wiernego fana Juve co jeździ na kilka spotkań w sezonie i sam twierdzi, że bilet na te mecze jest zdecydowanie za drogi w porównaniu do tego co oni grają i zmiana trenera to jedyne wyjście bo zawodnicy są zmęczeni Allegrim, a on sam zmęczony trenowaniem Juventusu.
Z tego co sam oglądałem to oni nawet w początkowych kolejkach sezonu grali taką kichę jak teraz mając 18 pkt przewagi.
17.03.2019 15:13
Tylko, że Juve gra większość spotkań na takim poziomie, że tego się nie da oglądać.
17.03.2019 14:48
Juve przegrało oddając aż 0 strzałów celnych na bramkę :)
Kovac przy tym Allegrim to jest wirtuozem taktyki ofensywnej:)
17.03.2019 14:43
Friedl jest trochę za słaby za Bayern. Widziałem parę spotkań Werderu w tym sezonie to grał w kilku na prawdę fatalnie.
17.03.2019 14:25
Po wygraniu Ligi Mistrzów w 2001 roku potem zajmowaliśmy w Bundeslidze 4 miejsce i odpadaliśmy z fazy grupowej w LM zajmując ostatnie miejsce w tabeli. To można nazwać tragedią, ale nie walkę klubu o 1 miejsce w lidze czy puchar kraju przy potknięciu w 1/8 LM. Bayern jest nadal w czołówce klubów Europy i póki jeszcze z niej wypadł możemy po tym okienku transferowym się w tej czołówce jeszcze umocnić. Uli i Karl z pewnością nie będą w lipcu oszczędzali pieniędzy i to bez względu na to czy wygramy ligę czy nie.
Wiadomo, że Bayern przez tą dekadę przyzwyczaił wszystkich do sukcesów, ale nic nie trwa wiecznie.
Jesteśmy i tak w nie najgorszej sytuacji biorąc pod uwagę co stało się np. z Milanem, Interem, Deportivo czy nawet Man.Utd w ostatnich latach.
17.03.2019 13:47
Tutaj jest odpowiedź dla hejterów Lewego na porażkę z Liverpoolem:
https://www.youtube.com/watch?v=s3tYdEw2k1s
17.03.2019 12:04
James w Bayernie pod wodzą Kovaca jest ograniczany do gry jako cofnięty pomocnik co mu nie za bardzo wychodzi bo ,,próbujemy'' grać zbyt zachowawczo i nie potrafimy wykorzystać jego potencjału ofensywnego w pełni. Z drugiej strony nie jest to zawodnik niezbędny w drużynie i jak najbardziej do zastąpienia, a skoro nie chce u nas grać to niech wraca do Realu, ale tam z tego co wychodzi też nie pogra. Kiedyś krążyły ploty, że jak wróci to Real użyje go jako karta przetargowa do transferu Eriksena z Tottenhamu. Tylko właśnie za równo jego odejście z Bayernu jak i transfer do Tottenhamu potem to mogą być jedynie wymysły mediów.
17.03.2019 11:34
@AdiFantasti
Hummels i Sule to będzie pewnie nasza wyjściowa para stoperów w przyszłym sezonie, ale potrzebny jest też trzeci klasowy stoper ( Lucas też mnie jednak nie przekonuje, ale plus ogromny, że za Alabe mógłby też w razie czego pograć) . Boateng raczej odejdzie skoro już przed sezonem przejawiał chęci opuszczenia Bayernu.
Havertz to by było to czego nam potrzeba, ale raczej nie do taktyki Kovaca. Skrzydłowy obowiązkowy i oczywiście zmiennik Lewego.
Jednak z całym szacunkiem do Niko, najważniejszym ,,transferem'' będzie jednak chyba ... trener
17.03.2019 00:09
@gregor
Bo to najlepsza okazja na wykazanie się swoimi wypocinami dla takiego trola :)
Edytowano : 2019-03-16 18:49:43
Co do naszej niby defensywnej taktyki to jest tak, że Kovac chciałby grać skutecznie w obronie, ale zespół nie potrafi się do tego zawsze dostosować. Trudno się przestawić grając już X lat futbol bardzo ofensywny na taką grę na kontry i utrzymywanie wyniku. Na pewno jednak nie gramy autobusu, bez przesady.
Uwierzcie, że gramy zdecydowanie lepiej niż Juventus czy Atletico bo to jest dopiero mordownia oglądanie meczów tych zespołów i nie przytaczajcie spotkania Juve z LM bo to jest jeden mecz taki zagrany a potem 15 spotkań mizerii i minimalizmu.
16.03.2019 18:45
Najpierw to go Eintracht musi wykupić z Benfici za bodajże 20mln euro bo tak w umowie było, a potem dopiero możemy rozmawiać o jakimkolwiek transferze dalej. Nie zdziwię się jak zostanie na kolejny sezon jeszcze we Frankfurcie
16.03.2019 12:32
Wolę Kovaca na najbliższe 5 lat niż Mourinho na jeden sezon ...
16.03.2019 11:15
Jeśli już to Wenger. Do Bayernu musi trafić trener od razu gotowy do pracy w topowym klubie. Innego doświadczonego trenera z topu nie ma w tej chwili dostępnego.
15.03.2019 21:31
Dla mnie jednak zdobycie mistrzostwa czy dfb pokal jest tym bardziej priorytetem po odpadnięciu z LM.
Przecież to zawsze dodatkowe nie małe profity dla klubu. To okienko i tak będzie obfite w transfery i to bez względu na to czy zdobędziemy dublet czy nie.
15.03.2019 17:54
@mk1984
4 Bundesliga - 71,213
5 Ligue 1 - 58,498
Tutaj bym polemizował czy dogoniła.
15.03.2019 16:41
@DonJupp4ever
Z tym, że ,, Bayern gra na Lewandowskiego'' to szczególnie w tym sezonie bym nie przesadzał.
Od wysuniętego napastnika wymaga się goli i to też Lewy czyni. Robi to co najważniejsze na swojej pozycji jako jeden z nielicznych w tym sezonie.
14.03.2019 23:12
@DonJupp4ever
Oczywiście, że klasy światowej ( liczby mówią same za siebie), a jeśli chodzi o nurkowanie to on od dawna miał do tego tendencje, więc się już na to uodporniłem. Nawet takie tuzy jak Ronaldo czy Suarez nurkowanie mają opanowane do perfekcji.
Lewy obecnie męczy się w Bayernie bo nie ma za bardzo z kim grać.
Edytowano : 2019-03-14 23:05:37
No i nie napisałem jeszcze o asystach, skoro jemu nie ma kto asystować to chociaż sam weźmie na siebie ten ciężar i też rozgrywa od czasu do czasu.
14.03.2019 23:03
Eintracht w 1/4 LE ! Brawo
14.03.2019 22:52
Favre to też bardzo dobry trener. Takich którzy trenują słabsze kluby trzeba trochę inaczej rozliczać.
Nicea 3 miejsce
Gladbach 3 miejsce
Hertha 4 miejsce
Są to wyniki jednak ponad oczekiwania klubowe.
Dlatego też sukces Kovaca i wygranie DFB Pokal to jest jednak spore osiągnięcie, ale został od razu rzucony na wysokie wody obejmując Bayern. Jako były defensywny pomocnik miał taki plan żeby Bayern grał bardziej zachowawczo z kontry, ale problem taki, że przez ostatnie 10-15 lat graliśmy ofensywną piłkę do przodu i Ci zawodnicy których mamy w kadrze w większym stopniu są własnie do takiej gry przyzwyczajeni. Reprezentacja Loewa to samo atak pozycyjny przez 90 minut odkąd prowadzi kadrę i teraz ciężko tych graczy przestawić do innego stylu gry szczególnie gdy nie jest to jednostka tylko kilku zawodników stanowiących trzon jednego klubu i jednej reprezentacji.
14.03.2019 22:41
Slavia Praga też ładnie sobie radzi z Sevillą
14.03.2019 22:00
Werner od 2 lat nie potrafi wskoczyć poziom wyżej. Grając na skrzydle z tak mizerną techniką niewiele daje drużynie. Natomiast Lewandowski jak na takich mizernych pomocników z którymi musi grać to ma niesamowite liczby...
Thiago i James to takie gwiazdy które grają dobrze jedno na pięć spotkań. Przegląd pola Comana sprowadza się do 1 m przed sobą, max do dwóch gdy jest w formie i podniesie głowę, a Gnabry to taki skrzydłowy snajper.
14.03.2019 21:48
Bundesligę i DFB Pokal trzeba wygrać chociażby dla legend ,,Robbery'', dla których to ostatni sezon w Bayernie.
@Piotrek89r
Bayern nie upadł aż tak w hierarchii bo dalej jesteśmy na 2 miejscu w rankingu UEFA i jedynie nas Barca wyprzedzi bo mamy tyle samo pkt co oni i jak dobrze pójdzie to Juventus. Natomiast dokonując odpowiednich transferów w lecie możemy z powrotem wskoczyć na właściwe tory. Czy już Kovacem czy innym trenerem tego nie wiadomo, ale z tego co widać to zawodnicy stracili zupełnie motywację a tutaj jedynie pomoże zmiana trenera na takiego z autorytetem i ktoś pokroju Wengera mógłby odmienić stan rzeczy i sprawić, że np. Hummels, James, Thiago czy Muller mogą wskoczyć na swój wysoki poziom
14.03.2019 18:54
@Moe
Tylko znając życie w Bayernie już wiedzą kto jeszcze prócz Pavarda zasili Monachium. Co do Lewego to trudno było tego nie ogłosić skoro jemu się kontrakt kończył co już było rok przed jego odejściem z BVB wiadome.
Co do oknta transferowego w lecie na pewno będzie ono konkretne w naszym wykonaniu.
14.03.2019 17:08
Nie przesadzajcie z tym, że Real już transfery robi. Bayern też już pewnie zakontraktował kilku piłkarzy, ale w naszej filozofii jest nie obnoszenie się tym w trakcie sezonu.
14.03.2019 16:48
Beckenabuer90
Po co porównywać kogoś do Ronaldo i Messiego, którzy są lata świetlne od reszty topowych piłkarzy.
Lewandowski to zawodnik, który musi dostawać podania, a takich niestety nie dostaje i skoro nawet tacy niby wirtuozi jak Thiago czy James nie są w stanie mu tego zapewnić to trudno oczekiwać żeby gole strzelał w takich meczach
13.03.2019 22:58
Coman klapki na oczy i jedziemy z tym ...
13.03.2019 22:48
Lewy się niczego nie musi uczyć bo co poradzi jak jego koledzy z pomocy nie potrafią mu praktycznie stworzyć żadnej okazji.
13.03.2019 22:46
Jak Lyon zdobędzie gola to Barca też odpada :)
13.03.2019 22:40
Gra bez piłki kuleje i nie ma jak stworzyć dobrej okazji ...
13.03.2019 22:36
W tym roku Superpuchar Europy Bayern - Eintracht :)
13.03.2019 18:54
2:1 dla Bayernu dzisiaj !
Co do wczorajszego Juventusu ja i tak jestem zdania, że Allegri to średni trener pomimo znakomitego meczu w wykonaniu Juve. Oni grają dobry mecz 1 na 15 ze względu na jego minimalizm co jest też jakby nie było brakiem szacunku dla kibica, który płaci nie małą kasę za bilet i ogląda taką chałę. Wczoraj spotkało się akurat dwóch ,,godnych'' siebie trenerów Allegri i Simeone i ja mam nadzieję, że żaden z nich nigdy do Bayernu nie zawita.
13.03.2019 16:47
34 mecze 29 bramek i 11 asyst. Liczby kosmiczne. Czyli wyjdzie też na to, że po przedłużeniu kontraktu będzie najlepiej zarabiającym zawodnikiem w Bayernie, a co za tym idzie w całej Bundeslidze.
Lewy sam coś wspominał ostatnio w wywiadzie, że idzie mu teraz tak dobrze bo nie ma takiej rotacji przez co jest cały czas w rytmie meczowym i tego mu w poprzednich latach najbardziej brakowało.
12.03.2019 16:57
Frankfurt ma szansę przejść Inter. Włosi mają ogromne problemy z przodu.
11.03.2019 22:32
Neuer pośmiewiskiem? Lewy gburowaty ?
@zielo151
Taka mentalność niestety Polaka, nie mogą przeboleć, że rodak jest jest jednym z najlepszych napastników na świecie ( o ile nie najlepszy), a jednego z najlepszych bramkarzy w historii piłki obarczą że jest pośmiewiskiem. Trzecia sprawa, że grają w te fify i inne temu podobne badziewia i ich wiedza na temat zawodników bazuje jedynie na statystykach i umiejętnościach z gry, a nie z realnego świata.
11.03.2019 18:05
Lepiej będzie chyba z Boatengiem na prawej stronie. Przy dobrej asekuracji Mane może spokojnie zostać wyłączony z gry. Po drugiej stronie to samo z Salahem. To jest recepta na sukces z Liverpoolem bo jeśli Keita nie zagra to oni w środku nie mają kreatywnego zawodnika tylko typowych rzemieślników.
11.03.2019 17:34
@FanGraczyBayern
Tylko jakiegoś Gudmunsona nie będzie kryło 3 zawodników Liverpoolu tak jak Lewandowskiego.
11.03.2019 17:21
Oczywiście na Liverpool Martinez obowiązkowo reszta wedle uznania. W takim meczu niezbędny jest defensywny pomocnik w wyjściowym składzie.
10.03.2019 13:47
Nie możemy grać zbyt rezerwowym składem bo jednak nie mamy komfortu przewagi punktowej w tabeli jak w zeszłych sezonach.
09.03.2019 13:01
Jedynego gościa którego z Eleven szanuję jeśli chodzi o Bundesligę to Tomasz Urban, zna się na rzeczy, Reszta to eksperci z ,,pudelkowatych newsów'' . No cóż takie czasy, że dziennikarstwo sportowe to chyba z powołania daje jakieś rzetelne informacje, a tak to można by porównać z polską służbą zdrowia, kiedyś relacja lekarz - pacjent, dziś usługodawca - klient...
09.03.2019 00:48
Tak sobie patrze na skład Slavii Praga która gra z Sevillą i tam jest 13 Czechów w składzie, a polskie kluby ściągają ten szrot z zagranicy i pałętamy się gdzieś na peryferiach Europy...
07.03.2019 19:01
Odpadnięcie psg to byłoby coś pięknego
06.03.2019 21:43
Werner i Jovic to obecnie zawodnicy ale ławkę Bayernu. Werner od 2 lat nie potrafi wejść półkę wyżej, natomiast Jovic, który chociaż bardziej by pasował pod styl gry Bayernu nie jest jeszcze gotowy na grę w takim klubie jak Bayern.
06.03.2019 16:50
Świetnie by było przedłużyć kontrakt z najlepszą ,,9'' na świecie.
06.03.2019 16:42
Jeden mecz Tadicia zobaczyli i już widzę nowa gwiazda Bayernu zapowiedziana :)
05.03.2019 22:38
Nasz remis 3:3 z Ajaxem wychodzi na to był świetnym wynikiem :)
05.03.2019 22:32
To skoro rozbijali Atletico 4:0, a teraz przegrywają z Tottenhamem to znaczy od razu ile warta jest Bundesliga? Bez przesady z tą słabością Bundesligi bo dziwne żeby 3 lub 4 liga w Europie należały do słabeuszy...
05.03.2019 22:27