DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Piotreczek Strona 11

Póki co dwa źródła... Czekamy!

#teamTuchel#teamKalle

04.10.2017 20:04

Szczerze to mi się wierzyć nie chce. Jak na Twitterze FCB pojawi się oficjalna informacja to wtedy uwierzę :D

04.10.2017 20:01

Przychodzi Tolisso: "Fajnie, ale za 40mln. Szkoda, że nie Veratti."
Przychodzi Gnabry: "Może coś z niego będzie..."
Przychodzi Rudy: "Zapchajdziura i tyle."
Przychodzi Sule: "Super transfer, ale kloc z niego."
Przychodzi James: "Odpad z Realu."

Przyszedłby taki Coman za 200mln euro i byście się nad nim rozpływali, że to przyszłość i w ogóle :D Według was serio piłkarze muszą kosztować minimum 100mln?

03.10.2017 23:07

Enrique sam kiedyś przyznał, że liga niemiecka go nie interesuje.

03.10.2017 22:58

Oby nie :D

03.10.2017 22:38

Enrique lub Tuchel! 50 na 50 panowie.

Wolałbym Niemca, ale zobaczymy.

Co do wypowiedzi niżej...

Z takim składem jaki teraz mamy to BL powinna być minimum.

03.10.2017 22:36

"Hoeness: Powiedziałem Guardioli kogo zatrudnimy. Był zadowolony"

https://www.meczyki.pl/newsy/hoeness-powiedzialem-guardioli-kogo-zatrudnimy-byl-zadowolony/64901-n

Edytowano : 2017-10-03 21:20:24

Powiem tak. Okres od meczu z PSG, aż do zakontraktowania nowego trenera to chyba najgorętszy okres mojego kibicowania Bayernowi :D

03.10.2017 21:18

Myślę, że KHR chcąc przekonać Hoenessa do Tuchela, poprosił o to Guardiolę, który jak widać cieszy się dobrą reputacją u naszego prezydenta.

03.10.2017 18:08

Ciekawe ile będziemy czekać na zakontraktowanie nowego trenera...

03.10.2017 16:08

Wychodzi na to, że wszystko zaczęło obierać zły kierunek po powrocie Hoenessa D:

03.10.2017 15:45

Tak, postawmy znów na trenera grającego szybką piłkę. Za półtora roku będzie powtórka z rozrywki. Sory, ale statystki mówią same za siebie. Moim zdaniem Tuchel to najlepsza opcja (mimo, że byłem przeciwny jego przyjściu). Po uno nie ma OBECNIE innego wolnego trenera (a sezon trzeba uratować), po duo TT dolałby trochę oliwy do ognia i może nie byłoby skupiska gwiazdeczek tylko ta twoja "srikitaka", która o dziwo wyglądała lepiej, niż "szybka gra Włocha z kontrataków".

03.10.2017 14:57

Hoeness stahp...

03.10.2017 14:51

Zdecydowanie jestem #teamKalle.

Tuchel ma ogranie w pucharach podczas, gdy Nagelsmann dostał oklep i może pomarzyć chociaż o grupie LM. Poza tym sam Guardiola zalecił wybór Tuchela w przeciwieństwie do Nagelsmanna, który jest jedną wielką niewiadomą. No i warto dodać, że ten pierwszy to wolny trener, a szanse na wyrwanie tego drugiego z klubu są bardzo małe i rzekłbym, że znikome.

#forzaTT

Edytowano : 2017-10-03 00:48:19

Poza tym mówcie co chcecie, ale według mnie "bardziej nierówno" ma Hoeness (oczywiście nie ubliżam). I nie ze względu na transfery za 40mln euro, a głupie wypowiedzi i niepotrzebne gloryfikowanie RR. Od czasu przyjścia fali tych głupich wywiadów z udziałem prezydenta FCB, zdecydowanie przeszedłem na stronę KHR. Umie rozmawiać z mediami, nie jest tak rygorystyczny jak nasz Uli no i w małym stopniu rozumie dzisiejsze sytuacje w futbolu.

Edytowano : 2017-10-03 00:49:42

#edit2

No i ta upartość. Jeśli rzeczywiście upiera się o Nagelsmanna i przez to Tuchel jeszcze nie został zakontraktowany no to panie Uli ja z przykrością panu mówię, że ciągniesz pan na dno ten klub. Masz pan tupet.

03.10.2017 00:38

Znów o transferach za sto milionów. To już się robi nudne :D

02.10.2017 22:00

Nagelsmann? Haha.

Co z Tuchelem? Kiedy będzie info?

02.10.2017 19:27

Kurde, z tym Bernatem to nie do końca, bo gość grał czasami lepiej od Alaby.

01.10.2017 23:58

Potwierdzam. Przynajmniej ja (może niektórzy z was też) zauważyłem więcej życia, intensywności i energii na treningach Guardioli.

01.10.2017 22:36

Panowie za miesiąc mecz z BvB, jak nie będzie wpadek Bayernu i powrócimy do starego stylu zdobywając trzy oczka w Dortmundzie to zostaną im tylko dwa. Póki co to stoimy tylko po pas w tym bagnie. Jak przyjdzie dobry trener, który ostudzi "zapał" co niektórych piłkarzy to możemy mieć duże szanse na triumf w tym sezonie. Nie mówię tylko o BL.

Edytowano : 2017-10-01 21:27:55

@luu1986

Z takim składem mamy szanse, ale potrzeba dobrego garncarza, który coś fajnego ulepi z naszej gliny za 40mln.

01.10.2017 21:26

@hoven

To tylko pokazuje naszą dyspozycję w tym sezonie. Aczkolwiek nie było tragicznie. Inauguracja sezonu się udała, mecz z Anderlechtem, Moguncją i Schalke....

:D

01.10.2017 21:14

Z takimi skrzydłami jakie teraz mamy to najlepiej funkcjonowałaby żelazna jedenastka z Gelsenkirchen. Tam Tomek z Jamesem się wymieniali pozycjami i oboje mogli coś od siebie dać. Z Robbenem tak nie zrobisz, bo Holender to TYPOWY skrzydłowy. Oby przyszły trener (mam nadzieję, że Tuchel) będzie grał Coman-Muller-James, bo innej opcji nie ma. Draxlera ni ma (moje jedyne rozczarowanie tym okienkiem transferowym) to trzeba grać tym co najlepiej funkcjonowało w ostatnim czasie. Zresztą i tak uważam, że z obecną kadrą piłkarze powinni grać zdecydowanie lepiej. Guardiola w 14/15 nie miał skrzydłowych, a mimo tego wpakowaliśmy Barcelonie trzy golasso i odpadliśmy z twarzą.

Co do meczu: przynajmniej v-lider jest :D

01.10.2017 21:07

Stety niestety nie oglądałem meczu, ale po komentarzach mogę chyba wywnioskować:

- nie stanę w obronie Mullera po dzisiejszym meczu
- stare skrzydła w jednym meczu to zawsze strata punktów (o tym już pisałem w meczu z Vfl)
- potrzebujemy trenera

01.10.2017 18:46

Bundesliga przedstawiła domniemaną jedenastkę na Herthę:

http://s.bundesliga.com/assets/img/1150000/1145595_imgw750.jpeg

Muszę powiedzieć, że dość interesujący wariant. Środkiem pola przede wszystkim!

@tytanoli

Cena to jedno, ale weź znajdź miejsce na tym parkingu. W Monachium mimo największego parkingu w kraju i tak nie wjedziesz nawet dwie godziny przed meczem, bo korek już się zaczyna na zjeździe. Najlepiej metrem.

Edytowano : 2017-09-30 10:30:39

#edit

Fail, nie ten link :D

http://s.bundesliga.com/assets/img/1150000/1145594_imgw750.jpeg

30.09.2017 10:29

@tytanoli

Co to za pytanie w ogóle? Jasne, że tak. Jedyne czego możesz się obawiać to to, że spóźnisz się na mecz :D

Pamiętam, że kiedyś było zdjęcie (niedawno) jak jakaś fanka BvB w żółtym trykocie siedziała pośród fanów Schalke (lub na odwrót).

29.09.2017 23:59

Nie będę się przechwalać. Co do treningów powiem tak. Miałem okazję być na kilku treningach za Guardioli i za Pepa, wy również mieliście okazję oglądać i śledzić godzinne sesje Bawarczyków na "lajwach" na fanpage Bayernu.

Jak byłem na pierwszym treningu za Pepa (2014 rok) to nie było byle jakiego toczenia piłki nogą. Kwadrans intensywnego dziadka, a w tle krzyczący Hiszpan "gut Manu, gut!". Potem krótka przerwa i jakieś bieganie na murawie nr. 2. Później znów powrót na murawę nr 1, podział na dwie drużyny i równie intensywny sparing. Pamiętam, że Guardiola ciągle krzyczał i dawał wskazówki. Nie było widać, aby jakiś zawodnik nie był zmęczony.

Za Carlo natomiast wszystkim praktycznie zarządzał jego syn (Davide Ancelotti chyba). Carlo z Sagnolem tylko stali i obserwowali jak chłopaki "ćwiczą". Co ćwiczyli? Głównie jakieś klepanie z wykończeniem (strzałem na bramkę) no i standardowe bieganie na murawie nr 2. Tylko raz miałem okazję zobaczyć krótki meczyk z podziałem na składy. Było to stosunkowo niedawno.


Zapewne takie, a nie inne treningi Włocha miały swój plus: przez większość czasu nie było mowy o kontuzjach w Bayernie (czego nie możemy przypisać Guardioli). Aczkolwiek uważam, że forma wiosną, ale kondycja i dobra dyspozycja na jesień też by się przydała, bo potem niespodzianka i trzeba desperacko gonić.

29.09.2017 22:31

Nie byłoby tego samego, bo opinia publiczna klubu poszłaby w las.

29.09.2017 18:07

I polecam artykuł:

http://sport.interia.pl/bundesliga/news-bayern-monachium-zwolnil-carla-ancelottiego-radoslaw-gilewic,nId,2446457

29.09.2017 16:05

Wracając do Carlo i tak dalej.
Widząc skład z Vfl w sumie się cieszyłem, że Coman i James odpoczna przed LM i liczyłem na skromną wygraną jakieś 2-3 do jaja (widząc Robbery w wyjściowej). Skład z PSG mocno mnie zaskoczył m.in. brakiem Comana i nagłym zrezygnowaniem z BOSKIEGO ustawienia z Gelsenkirchen! Nadal się głowię "po kij Carlo dał tego Thiago, tego Mullera na skrzydle, Alabę po kontuzji, niedoświadczonego Niklasa?". Wystarczyło przecież wystawić skład taki jak z Schalke (poza Sule kosztem Boatenga/Hummelsa). Kompletnie niezrozumiała decyzja Włocha. Mam nadzieję, że przyjdzie trener, który to jakoś poustawia i zrozumie, że pozycja Jamesa i Mullera to 10 za napastnikiem. Jeśli ta dwójka ma grać razem w jednym meczu to najlepiej jakby się wymieniali pozycjami tak jak to miało miejsce z SCHALKE.

29.09.2017 15:59

Coraz bardziej przekonuję się do Tuchela czytając komentarze niżej :)

29.09.2017 12:28

@luu1986

Samy mistrzostwami też go nie ściągniemy.

29.09.2017 12:26

To znaczy, że mogło o coś pójść pomiędzy konferencją, a meczem. Skoro Carlo nie spodziewał się utraty posady to dlaczego wystawił taki skład?

Teorie niczym z jakiegoś morderstwa. Biedni my- kibice Bayernu.

29.09.2017 00:45

Przykro się patrzy jak sztuczna drużyna podbija Europę...

Sztuczna zaraza!!!

29.09.2017 00:29

W sumie forma powinna być na wiosnę co nie znaczy, że mamy przegrywać w naszym turnieju pt. "Być albo nie być" (Liga Mistrzów dla niekumatych). Naprawdę, jeśli nie dojdziemy do tego finału to jesteśmy skończeni. Chyba, że trafi nam się geniusz taktyczny, który z Bundesligowców ulepi maszynę. Nastałyby ciężkie tygodnie.

29.09.2017 00:27

@jackmarczuk

Media nie muszą podawać 100% prawdy. Jedyne co to możemy się domyślać, ale porównywać od razu FCB do komuny? :D Dla mnie to takie trochę niepoważne i na siłę.

Edytowano : 2017-09-29 00:22:14

#edit

Ja myślę, że historia ma drugie dno, które odkryjemy dopiero za kilka lat. Miejmy nadzieję, że wtedy nie będziemy żałować :)

29.09.2017 00:21

@jackmarczuk

Weź się wypchaj z tymi politycznymi porównaniami. To nie jest wykop.

29.09.2017 00:08

No to słabo, czuję zażenowanie, że nasi naskarżyli. Nie wiem czy nie pokusiłbym się o surową karę dla tej piątki. No, ale pupilki zarządu. Nietykalne!

Aczkolwiek jeśli Carlo rzeczywiście "popełnił" te pięć punktów wymienionych poniżej (okłamanie Boatenga, wyjście z szatni itd) to można jakoś usprawiedliwić "żale" tych zawodników.

Edytowano : 2017-09-28 23:58:34

Z pupilkami zarządu przesadziłem... Przepraszam :D

28.09.2017 23:57

Może najwyraźniej skończyła się cierpliwość naszemu zarządowi. Nie sądzę, że nasi się rozpłakali i jak beksy poleciały do Uliego. Zobaczymy czy wyjdzie nam na dobre zmiana trenera. Ja tak pół na pół jestem co do tego przekonany. Nie graliśmy fajnego futbolu, w tamtym sezonie jedyne co mi się mogło podobać to mecze z Lipskiem i dwumecz z Arsenalem i Realem. W tym sezonie? Większych zastrzeżeń nie miałem z wyjątkiem meczu z Hoffe, Vfl i właśnie z PSG. Ten ostatni to było największe rozczarowanie. Pożyjemy zobaczymy. Moim zdaniem wczorajszy mecz to wina w większości Carlo Ancelottiego.

28.09.2017 21:05

Ludzie, skład za miliard to nie wszystko. Skład Bayernu w 12/13 był o jakieś 150mln tańszy od składu Barcelony. Skończyło się na 7-0 dla nas. Z obecnym składem my musimy po prostu grać lepiej. Nie mówię już o BL, ale o LM. Z Paryżem miała być inna gra (sam na to liczyłem i otwarcie o tym mówiłem), a tu trener wyskakuje z takim, a nie innym składem zamiast wystawić skład z meczu z Schalke. Musicie zrozumieć, że brak finału LM w tym sezonie to drzwi do przepaści na lata.

28.09.2017 19:46

@GraueEminemz

W meczu z Schalke jakoś znalazło się miejsce dla Jamesa i Mullera w jednym składzie. Dlaczego Carlo z PSG nie zagrał jedenastką z Gelsenkirchen?

28.09.2017 19:15

Idę spać na miesiąc, bo te pierwsze tygodnie będą okropnie stresujące i mega trudne. Nasz cel to nadal powinien być finał LM. Jeśli nie dojdziemy do finału pożegnamy się z Lewym, Vidalem, Thiago i innymi. I na bank nie ściągniemy takiego Goretzki albo Draxlera.

28.09.2017 15:58

Enrique chyba najrozsądniejszy wybór.

28.09.2017 15:48

@DarthSmd

Masz rację. W mojej opinii niekupienie Draxlera w tym okienku to był bardzo duży błąd. Aczkolwiek z taką kadrą nie można grać w taki sposób. Arjen, który jest u nas w klubie od 2009 sam powiedział, że nigdy nie widział takiej padaki. Jeden z "filarów" starego Bayernu Muller też dodał oliwy do ognia. Musi być coś na rzeczy.

28.09.2017 15:43

Szkoda, że nie wypalił. Co teraz musi się dziać w głowie Włocha...

28.09.2017 15:36

No jeśli chcemy mieć kolejny rok bez LM to jasne, weźmy Tuchela...

Róbcie screeny, jak wygramy LM to potem wklejcie moje słowa.

28.09.2017 15:30

Trzeba czekać na informacje. Ja bym gorąco przyjął Enrique.

28.09.2017 15:20

@Moe

Co nie znaczy, że trzeba go skreślać :)

Co do Ancelottiego.
Moim zdaniem za dużo tego wszystkiego, newsów i wypowiedzi i raczej na 95% odejdzie.

28.09.2017 14:54

@Moe

Tolisso, który zagrał lepiej od Thiago i Rudy, który mimo wejścia z ławki zaprezentował się lepiej niż... Thiago. Niklas ma potencjał i z pewnością się rozwinie. Poza tym to typowy ŚO, więc to raczej wina Alaby, że zostawiał Mbappe prostą drogę do naszej bramki. Nawet Boateng miałby problemy z dogonieniem Francuza.

No, a James to James. Też uważam, że jego miejsce to dziesiątka za napastnikiem, ewentualnie skrzydło ale tylko i wyłącznie kiedy gra Muller obok niego!

28.09.2017 14:33

James, Tolisso, Rudy, Sule, Gnabry. No rzeczywiście, SŁABE TE TRANSFERY ZWŁASZCZA TEN KOLUMBIJCZYK TO JAKIŚ NO NAME.

Tak na serio z taką kadrą można spokojnie powojować na trzy fronty, tylko trzeba mieć do tego głowę i dobrze rotować przed kluczowymi spotkaniami.

28.09.2017 14:05

Carlo to pół biedy. Pytanie tylko kto następcą? Enrique, Tuchel? Może Alonso?

28.09.2017 13:08

Tuchel? To przecież za nim nie płakali nawet kibice BvB.

28.09.2017 12:41

@grabol

Żartujesz?

Już rozsądniejszym wyjściem byłaby petycja do Juppa o wznowienie kariery :D

28.09.2017 12:29

Z jednej strony jakoś nieswojo się czuję, że mój klub zwalnia trenera i zostawia go w dość niemiłej sytuacji. Z drugiej strony liczę, że przyjdzie ktoś świeży z pomysłem... :/

Co sądzicie?

28.09.2017 12:27

W mojej opinii Rudy zagrał lepiej od Thiago i to właśnie kosztem Hiszpana Niemiec powinien wystąpić. Ulreich- Rafinha, Boateng/Hummels, Martinez, Kimmich- Rudy, Vidal- Coman, Muller, James- Lewy.

28.09.2017 12:10

@DieRoten

Już kiedyś pisałem, że dobry gliniarz to i z "kupy" coś ulepi. Nie potrzeba gliny za miliard euro. Barcelona w 12/13 miała droższy skład od nas, a oklep zebrała siedem do jaja. Powód? Dobry gliniarz- Jupp Heynckes.

28.09.2017 12:04

@Apollo10

Albo Muller za plecami Lewego i obok niego James (prawe skrzydło) i w trakcie meczu wymiana pozycji pomiędzy obydwoma panami.

28.09.2017 11:53

Bayernowi to potrzebny jest trener... Dałem dużo czasu Ancelottiemu, nic nie gramy od półtora roku. Wyjątkiem jest dwumecz z Arsenalem i ćwierćfinały z Realem, bo te dwa dwumecze mogły się podobać (przynajmniej mi).

Edytowano : 2017-09-28 11:49:13

No i ostatnie mecze z Schalke i Mainz.

28.09.2017 11:48

@MateuszFCB

Czemu w ogóle zszedł?? I dlaczego trener nie grał ustawieniem z meczu z Schalke? I dlaczego nie postawił na Hummelsa/Boatenga?

28.09.2017 11:43

A z Schalke tak ładnie było...

27.09.2017 23:28

@Marienplatz

Tak naprawdę to został tylko Muller, Robbery, Neuer, Alaba, Boateng i Martinez. Tyle, że pierwszy ma przebłyski, Ribery może grać 50 minut, Alaba pod formą, Boateng w klinice, a Martinez raz dobrze raz źle. Jedyne kto trzyma poziom to Robben i Neuer.

27.09.2017 23:14

@Moe

Widziałeś ich piłę pod jego wodzą? Miód dla oczu. Kłopoty się zaczęły 16/17, ale myślę że wolałbym jego, niż Włocha. Nie wiem czy może być gorzej :D

27.09.2017 23:01

Skoro Carlo Mullera na skrzydło daje to czemu nie Boatenga na środek pomocy?

27.09.2017 22:55

A kogo wy widzicie za Ancelottiego... Xabiego Alonso?

Wolałbym Enrique.

27.09.2017 22:51

CO Z TYM JAMESEM???

Edytowano : 2017-09-27 22:45:20

@jastrzab123

po dzisiejszym meczu nie za bardzo, ale na boisku byli gorsi od Mullera.

27.09.2017 22:44

Ci którzy mieli zawieść: Martinez i Muller grali dobrze, ci którzy mieli nieść grę: Alaba, Thiago, Kmmich zagrali piach.

27.09.2017 22:43

Jedyne wonty, które kieruję do zarządu to niewykupienie Draxlera. Gość mógł coś dać.

27.09.2017 22:26

Ja to się z Dortmundu śmiałem, że LM ich zweryfikuje i w ogóle. Tym czasem oni przegrali z obrońcą tytułu, a my z francuzikami, którzy rozpierdzielają rynek. LM zweryfikowało również nas, na ten moment NIE MAM POJĘCIA CO SIĘ DZIEJE. Mecz z Mainz i Schalke nie zapowiadał kompromitacji ze stucznym tworem piłkarskim.

27.09.2017 22:23

Pewnie gdyby nie gol na 1-0 to by się potoczyło inaczej... eks di

27.09.2017 22:21

Ludzie raz jeszcze spytam...

JAMES JAKIŚ URAZ ZŁAPAŁ CZY JAK????????

27.09.2017 22:16

Mówiłem, że pograne. Nie wystawiając składu z Schalke Carlo strzelił sobie w stopę. Ściągając Jamesa Włoch strzelił w kolano, a nie ściągając Thiago pozbawił się całkowicie nogi...

27.09.2017 22:14

Przegrywając dwa zero musimy gonić, a nie ściągać naszą jedenastkę ze skrzydła.

27.09.2017 22:09

Ściągnięcie z boiska Jamesa to porażka! Póki co ze zmian na plus to tylko Rudy! Coman powinien od początku grać RAZEM Z JAMESEM. Jedyne co nas może wyciągnąć z tego bagna to boskie zejścia Robbena.

Ktoś w końcu wie czemu zszedł Kolumbijczyk? :D

27.09.2017 22:07

Wytłumaczy mi ktoś w końcu czemu Rodriguez zszedł??

27.09.2017 22:01

James zszedł teraz.... vaterland

27.09.2017 21:58

Dlaczego James zszedł?

27.09.2017 21:56

Z tymi zmianami to po meczu panowie, koniec. Sory. Róbcie skriny, jak wygramy to wklejcie.

27.09.2017 21:54

Muller to porażka, powiedzcie to naszej obronie, która zawaliła pierwszego i drugiego golasso :D

27.09.2017 21:40

Słabo, gramy na wrzutki ciągle. Moim zdaniem powinien wejść Robben/Coman.

27.09.2017 21:38

Panowie LM to inna gra. Z takim przeciwnikiem to też inna gra. Musimy czekać.

25.09.2017 15:47

Trzy punkty za BvB i jeden punkt za Hoffe. Chłopaki muszą gonić do końca sezonu na 110% mocy :)

24.09.2017 22:22

Kibice Realu to cisnęli bekę z czteropaka na AA i z naszego śmiesznie dużego posiadania piłki.

Edytowano : 2017-09-24 19:47:40

Nie wiem jak wy, ale ja bym się cieszył z LM + PN, a nie z samego BL. Wyobrażacie sobie ściągnąć Draxlera albo Goretzkę tekstem typu "nie doszliśmy do finału LM od 6 lat, ale wygrywamy Bundesligę"?

24.09.2017 19:45

Albert Speer Jr i jeszcze Goebbels haha :D

24.09.2017 16:39

Śmiać mi się chce, że nie mamy skrzydeł, a z Schalke jakoś Coman i Rodriguez się dobrze spisywali.

Co do BvB, odjechali na 3 punkty. Teraz Bayern musi gonić. Zobaczymy czy to wyjdzie nam na dobre. Jazda po LM kurka.

Edytowano : 2017-09-23 21:20:33

@LukaszDuda

Co rok ta sama śpiewka, a wyniki mówią same za siebie.

23.09.2017 21:13

I dobrze, nie ma co rozpaczać. Było minęło. PSG czeka.

23.09.2017 14:31

Nagelsmann? Haha. Może Tuchela od razu. Młody niemiecki trener przecież. Wygrał z nami w półfinale DFB.

23.09.2017 14:26

@DieRoten
"Tylko, że ani James ani Tomek nie są skrzydłowymi, Tomek jest bez formy od 2 lat"

Kimmich też nie jest prawym obrońcą, a gra na tej pozycji świetnie. Tak samo jak James na skrzydle (Thomas to opcja bardzo alternatywna).

"mecze z Mainz i Schalke tego nie zmieniają."

Dlatego napisałem, że gdybyś oglądał obiektywnie to byś widział, że ten "drewniak Muller to jednak coś daje". A tak to wieczne marudzenie i jazda po nim nawet jeśli nic nie zawinił.

"Nie potrzebujemy po 10 zawodników na każdą pozycję, ale mam dość tego, że ślepo wierzymy w emerytów Robery, ile oni mają jeszcze grac zanim sprowadzimy kogoś w ich miejsce? 5 lat?"

Po tym co wypisujesz ze spółką "kadra kompletna hahahaha" to można wywnioskować, że chcecie zalać Bayern falą piłkarzy za 100mln euro :D Jakbyście nie wiedzieli to przychodzi do nas Gnabry za rok, któremu miejsca prawdopodobnie ustąpi Ribery. To daje nam Gnabry + Coman + James + Robben (Holender pogra jeszcze z jeden sezon) + ew. Muller. Może jeszcze Hoeness pokusi się o NIEMIECKIEGO Draxlera. To daje nam dobrze obsadzone skrzydła. No, ale i tak będziecie wyzywać Uliego od kiełbasiarzy, BO MBAPPE BYŁ DO WYCIĄGNIĘCIA ZA 100MLN.

23.09.2017 11:41

@DieRoten

Mogli zagrać, ale nie musieli. Po co narażać ich na kontuzję? Założę się, że jakby Carlo wystawił jedenastkę jak z Schalke to by ludzie marudzili, że nie rotuje przed LM. I założę się, że gdybyś obiektywnie oglądał te dwa mecze z Mainz i Schalke to nie nazwałbyś Mullera "człowiekiem bez formy od 2 lat" i nie mówiłbyś o braku skrzydłowych. Ribery i Coman na lewym, Robben, James i Muller na prawym. No, ale masz rację, lepiej kupmy 10 zawodników i na zasadzie wyliczanki wyrzucajmy ich kolejno na trybuny. Trzeci raz się założę, że nawet przy skręceniu kostki któregoś z zawodników i tak by co niektórzy pisali "HAHA KADRA KOMPLETNA BRAWO KIEŁBASIARZU".

Niektórym nie dogodzisz.

23.09.2017 01:11

Taki efekt dwóch starych skrzydłowych. Każdy już zapomniał o meczu z Mainz i Schalke. Teraz znów mówi się o kryzysie. Jak to napisał pewien mądry: duże posiadanie- źle bo klepiemy, małe posiadanie- źle bo nie dominujemy, dużo strzałów- źle bo mało goli, mało strzałów- źle bo nie umiemy strzelić. Carlo nie rotuje- powinien rotować składem, Carlo rotuje i remisujemy- "taki efekt ciągłych rotacji". Najlepsze są komentarze typu "z PSG dostaniemy czteropak". No ludzie opanujmy się. Ja się bardzo cieszę, że Coman i James oszczędzani na LM, bo w tym sezonie te trofeum to absolutny priorytet.

23.09.2017 00:48

Chyba każdy w internecie zapomniał już o meczu z Mainz i Schalke. Najpierw kryzys, potem przebudzenie i teraz znów gadają o kryzysie.

Czas ucieka, a LM czeka.

23.09.2017 00:38

Alaba w ogóle będzie gotowy na PSG?

22.09.2017 23:42

Dokladnie, Muller przy Coman-James wygląda zupełnie inaczej. Na P$G musi być ogień. Ja bym się nie sugerował dzisiejszym meczem.

22.09.2017 22:39

Tak naprawdę to przegraliśmy przez skrzydła i "platfusa" strzelonego Ulreichowi. Nie wiem czemu Ribery grał aż 80 minut!

Zmiany to faktycznie dno i ŻAŁOŚĆ>

22.09.2017 22:32

Żółci odjadą na trzy punkty.

22.09.2017 22:28

ŻAŁOŚĆ

22.09.2017 22:26

Jeżeli Thiago był zbyt przeceniany to ja nie mam do was pytań panowie.

21.09.2017 23:03

@opok

https://fcbayern.com/de/termine

Tu masz terminy treningów. Czasem dają podpisy, a czasem nie :D Loteria, ale radziłbym wziąć coś do podpisania.

20.09.2017 20:58

Najwidoczniej Carlo nas czyta :D

20.09.2017 19:05

Tak poza tym ktoś śledzi poczynania Costy? Jak sobie radzi? Na papierze średnio to wygląda.

20.09.2017 00:19

Ulreich chyba to z 5 sytuacji wyjął + 2 ze spalonego.

19.09.2017 22:39

Najgorszym zawodnikiem był chyba Muller, ale nawet on miał kilka sytuacji i wkład w golach.

No i Ulreich dobrze dzisiaj :D

19.09.2017 22:26

Zobaczymy, moim zdaniem skład optymalny. Nie możemy ryzykować kontuzji Robbena czy Thiago.

@jastrzab123

Badstuber jakiś "uraz", który rzekomo szybko leczy. Władze Vfb mówią, że jego ostatni trening przebiegł pomyślnie i będzie niebawem gotów do gry.

19.09.2017 20:13

Kroos dobry pomocnik, ale nie zapominajmy że Thiago nie wypada przy nim gorzej. Tolisso świetnie rokuje.

19.09.2017 18:47