Tj co w tym dziwnego?Chyba jako prezes tak czy owak ma decydujące zdanie,więc nie wiem po co robić szum.
19.12.2018 11:56
Ciekawe kto w BVB faktycznie pociąga za sznurki w kwestii transferów/skautingu.Ich szef skautów odszedł przecież rok temu do Arsenalu,a już zdążyli znaleźć nowy diament w osobie Sancho,a Paco i wcześniej Batshuayi to też udane transfery.
19.12.2018 11:28
Trochę ta "dobra atmosfera" nie pasuje do fochów Hummelsa,Riberyego,Robbena i Jamesa,no ale może tak to standardowo wygląda.
19.12.2018 10:11
Ktoś poza tobą pisał tu w ogóle o "świetnie zarządzanym Liverpoolu"?Czy jest to tylko jakaś naprędce przerysowana teoria stworzona żeby dopasować ją do swoich postów?
Liga angielska też jest dość wyrównana,że już nie będę porównywał sum wydawanych na transfery przez poszczególne ekipy.
18.12.2018 09:48
Dziwne jest raczej wylewanie swoich frustracji bez powodu-nie porównywałem Liverpoolu do Bayernu.
18.12.2018 08:36
@misza-a dojście do finału LM to taka łatwa sprawa?Czy też może o tym zapominamy,bo bez trofeum się nie liczy?:D
18.12.2018 07:17
Liverpool po prostu funkcjonuje na normalnych zasadach,tj brakuje im klasowego środkowego obrońcy,bramkarza,pomocnika,czy linii ataku to sięgają do kieszeni i robią wzmocnienia.Ostatecznie i tak dobrze na tym wychodzą,Klopp ma nosa do transferów.
17.12.2018 23:00
Z Juppem na ławie byłbym nawet dość spokojny,no ale tutaj mimo,że zawodnicy są o niebo bardziej doświadczeni od Liverpoolu,to równie duża różnica doświadczenia dzieli obu trenerów.
17.12.2018 16:52
Dla Kovaca to może być dwumecz o wszystko-mimo słabego początku sezonu,awans po wygranej z finalistą LM pozwoli 'zresetować licznik' i zapomnieć o wszystkich przewinieniach.
Nie mniej na ten moment bukmacherzy stawiają Bayern jako outsidera w tej parze.
17.12.2018 14:38
Na ten moment papa LM
17.12.2018 12:19
Imho Atletico to najgorsza opcja,z byle Sevillą była rok temu ślizgawka i to z Juppem na ławie .Preferowałbym United.
17.12.2018 10:52
Jeśli zespół zacznie znowu przekonująco wygrywać,zamiast walczyć do ostatnich minut,to i Sandro pewnie będzie dostawał więcej minut.
17.12.2018 09:22
Kim ty w ogóle jesteś?Nie mam zamiaru prowadzić dyskusji na tak niskim poziomie ,co do reszty to wystarczyło po prostu obejrzeć środowy mecz.
16.12.2018 15:37
Nie,nie wybrnął z kryzysu - był o włos od porażki z Ajaxem w zeszłą środę i póki co kupił sobie jedynie trochę więcej czasu .
Jutrzejsze losowanie LM może być kluczowe ,podobnie jak przygotowanie zespołu do występów w rundzie wiosennej.
16.12.2018 13:32
Zarówno Boa jak i Hummels nie są już zawodnikami którzy mogliby o czymkolwiek decydować.
Mimo,że Mats wczoraj zagrał poprawnie,to tak czy owak jednego z tej dwójki należałoby sprzedać i kupić jakiegoś klasowego,młodego stopera do pary z Sule-tak,żeby trochę przewietrzyć szatnię i pokazać maruderom że nie oni decydują o obliczu zespołu.
16.12.2018 11:07
Hasan pracuje nad transferem,rozpoczął od łapki w górę pod kompilacją akcji na Youtubie,jutro napisze pozytywny komentarz
16.12.2018 10:12
Proponuję się uspokoić,to tylko Hannover.Ledwie kilka dni temu nie wyglądało to wesoło z Ajaxem i mecz z rywalem tej klasy jak dziś można traktować tylko jako ewentualna nadzieja,że Bayern nie będzie się już potykał z dołem tabeli,nic ponad to.
Edytowano : 2018-12-15 18:41:06
Na plus oczywiście Thiago oraz Gnabry,który nie jest tak dynamiczny jak Coman,ale za to więcej myśli na boisku .
15.12.2018 18:31
Znowu czołg Sule w roli napastnika :D
15.12.2018 16:17
Nie musi,bo nie zdarza mu się to notorycznie.
15.12.2018 15:57
Nawet nie wrzutkę ,to podanie na linii pola karnego do Lewego też było zbyt mocne
Edytowano : 2018-12-15 15:52:50
No i znowu to samo ...
15.12.2018 15:52
Fajnie jakby Coman oprócz dryblingu nauczył się dokladnie podawać po 4 latach w drużynie
15.12.2018 15:47
Goretzka ma chyba jakieś kwity na Kovaca
15.12.2018 14:37
Chłop też się dopiero uczy,niech wypracuje swój styl.
14.12.2018 10:08
Ja też jestem za United.Medialnie byłby to fajny mecz,a i sportowo chyba aktualnie zbliżony poziom.
13.12.2018 19:26
Christian Falk: Mats Hummels nie ma obecnie dużych perspektyw na dłuższą przyszłość w Bayernie.
Edytowano : 2018-12-13 18:58:29
Jak dla mnie,Griezmann jest mega przehajpowanym graczem i szczerze mówiąc wolałbym już zostawić w zespole Jamesa.
Edytowano : 2018-12-13 19:03:36
Tak w sumie to na twitterze Christiana Falka nie widzę tej informacji o Hummelsie.Jest za to informacja,że legenda Boca Juniors rozmawiała z Jamesem i opuści on Monachium.
13.12.2018 18:50
Nie jest winą Kovaca,że mistrzowie świata odstają kondycyjnie i bronią się rozpaczliwie przed 4-to ligowcem w Pucharze Niemiec?Że nie potrafią wymienić kilku celnych podań i dostają 3-0 u siebie od Borussi Monchengladbach?
Przecież nikt nie gani Kovaca za pojedyncze wpadki,bo to się może raz na jakiś czas zdarzyć,ale tutaj mówimy o serii kilkunastu słabiutkich meczy.
Jak wytłumaczyć,że zespół nie ma koncepcji na grę niezależnie od tego kto jest przeciwnikiem?Lewy zaciemnia tutaj tylko obraz,bo bez jego bramek możnaby się zastanawiać na którym miejscu zespół skończy w tym sezonie ligę,zaś po grze w LM zostałyby już dawno wspomnienia.
Edytowano : 2018-12-13 15:58:49
Dodałbym jeszcze,że CV również raczej Niko nie broni,bo co on takiego wcześniej osiągnął,żeby wierzyć w jego umiejętności?Jak widać Eintracht bez niego radzi sobie być może nawet lepiej...
13.12.2018 15:45
A ilu jest takich Zidanow i Pepów w stosunku do tych,którym się nie udało ?Bo wyjątek się zawsze może przydarzyć,nie mniej ja jestem za tym żeby ściągnąć kogoś doświadczonego zamiast znowu eksperymentować .
13.12.2018 12:45
To ten de Jong w ogóle wczoraj grał?Wcale nie zauważyłem jego obecności.
Co do transferów,to powiem szczerze - nie mam parcia na jakieś ogromne zakupy,wystarczyłby jeden skrzydłowy + Pavard(chyba,że ktoś odejdzie z zespołu).
Dużo bardziej ucieszyłbym się z porządnego trenera który nada Bayernowi jakiś styl i przywróci zespół do topu.Wystarczy popatrzeć na United,żeby stwierdzić,że wyrzucanie pieniędzy bez trenera który to poukłada nie ma sensu.
13.12.2018 11:07
Ty to się w ogóle chłopie nie odzywaj,bo kolejne 2 też można było stracić z twojego powodu.Nie rozumiem jak można popełniać tyle błędów w defensywie jak robi to Boa,niech już lepiej Javi zostanie ponownie cofnięty na obronę.
13.12.2018 09:46
Wielki spektakl w którym Bayern zebrał w dwumeczu manto od 25-tej drużyny rankingu klubowego UEFA.Można się potknąć raz,ale Bayern w obydwu meczach był po prostu ekipą słabszą,także pogratulować aspiracji panie Kovac.
13.12.2018 09:15
Żadnych wynalazków z Holandii na ławce trenerskiej-wszyscy dobrze pamiętają co wyprawiał Bosz na ławie BVB,mimo że jego Ajax też wtedy grał bardzo dobrze.
To już nawet Ancelotti był jaki był,ale gdzie teraz Kovacowi do gry tamtego Bayernu który w kluczowych momentach potrafił rozjechać Arsenal 10-2 w dwumeczu.Uważam,że zarząd nadal powinien szukać nowego szkoleniowca wśród doświadczonych trenerów z bogatym CV zamiast eksperymentować z "kolejnymi Kovacami".
13.12.2018 09:10
Boa i Goretzka na ławę,obydwaj mocno cieniują od długiego już czasu.Jeśli Kovac nie chce wystawiać Hummelsa,to zawsze można postawić na Martineza.Za Goretzkę oczywiście Thiago,tutaj nie ma żadnych wątpliwości.
12.12.2018 23:13
Thiago zrobił dziś mecz,Goretzka to nawet na ławie nie powinien siedzieć .
12.12.2018 22:48
O kurła ależ to zrobił!!!
12.12.2018 22:47
Lewy ratuje dupsko Kovacowi,ale i tak powinien polecieć w przerwie zimowej .
12.12.2018 22:45
Karniaczek :D
12.12.2018 22:43
To faza grupowa,tu już nie ma słabych rywali .
12.12.2018 22:42
O kurła karny haha Boa w swoim żywiole,już w pierwszej połowie powinien sędzia dać karnego po jego interwencji
12.12.2018 22:38
Doktorek znowu wpuszcza kontuzjowanego żeby go dojechać do końca ?
12.12.2018 22:27
Thiago za Gnabryego?Czyli obrona remisu?
12.12.2018 22:22
Ktoś kiedykolwiek widział brata Kovaca robiącego coś bardziej związanego z pracą asystenta trenera,aniżeli podpieranie podbródka na dłoni?
12.12.2018 22:06
Szpaku widać pilnie czyta naszą stronkę :p
12.12.2018 21:43
Goretzka to padaka większa od Renato
12.12.2018 21:41
Kurła Lewy
12.12.2018 21:27
Tak, transmisja jest dostępna za darmo na sport.tvp.pl
12.12.2018 20:49
Też mi do końca ten skład nie odpowiada,ale nie ma narzekać przed meczem-byc może akurat takie ustawienie się sprawdzi .
12.12.2018 20:15
@Tiger-a no racja,patrzyłem na tabelę live,a tam jest uwzględniony remis w meczu Romy,także faktycznie już nie mogą awansować wyżej.
12.12.2018 20:09
Real u siebie 0-2 z CSKA Moskwa do przerwy :D
Edytowano : 2018-12-12 19:56:35
Także Roma wystarczy,że wygra i awansuje z pierwszego miejsca a Real spadnie na drugie
12.12.2018 19:54
Dobre,dobre.
Mi się wydaje,że to od odejścia Toma Starke zaczęły się problemy Bayernu w Europie.
12.12.2018 18:29
Goretzka out,Thiago in
12.12.2018 18:18
Liczę,że zespół wjedzie dzisiaj w Ajax jak świnia w trufle i zrewanżuje się za ten pierwszy,cudem zremisowany mecz na AA.
Co do meczów naszej ligi w TVP,to ciężko nie doszukiwać się drugiego dna w tej rekordowej kwocie sprzedaży.
12.12.2018 17:52
Z tej dwójki znacznie bardziej wolałbym de Ligta,obrona Hummels-Boateng tylko na papierze wygląda na monolit.Sprzedając jednego z nich i niewiele dopłacając,można kupić Holendra.
Za mało doświadczony ten skład-3 zawodników powyżej 25 lat???
Absolutnie nie.Eksperyment z uczynieniem go rezerwowym nie wypalił,natomiast jest jednym z zawodników,którzy potencjalnie psują atmosferę.
Na pewno znajdzie się dla niego miejsce w klubie,ale już nie w charakterze zawodnika pierwszej drużyny.
12.12.2018 10:28
Tj na kogo 'na nich'? Napoli leci na trzecie miejsce i do ligi europy w tym momencie.
A na drugich miejscach kilka mocnych ekip - Atletico,Liverpool,Totki...
11.12.2018 23:02
Carlo już ładnie zagotowany przy linii bocznej
Edytowano : 2018-12-11 22:37:21
Nie podoba mi się stawianie na Goretzke kosztem Thiago.W czym on jest lepszy od Hiszpana ?
11.12.2018 22:35
Jeśli Fekir ma przyjść za Jamesa to będzie niezłe osłabienie zamiast wzmocnienia składu
11.12.2018 11:08
W końcu ktoś wziął tego marudę w obroty.
Edytowano : 2018-12-11 11:06:37
Chodziło mi oczywiście o Hummelsa :D
Edytowano : 2018-12-11 11:06:37
Chodziło mi oczywiście o Hummelsa :D
11.12.2018 11:06
Czyli jednak ten Kahn przyjdzie na dyrektora sportowego?
11.12.2018 08:47
To pokażcie trenera,których tych limitów nie ma.Jeden gromi w lidze,ale odpada w półfinałach LM = słabiutki.Następny odpuszcza ligę,ale za to wygrywa LM = też zły.To który konkretnie jest dobry?
10.12.2018 21:15
Jeśli tak stawia sprawę,to chyba może już zawczasu kończyć tą karierę i nie zajmować miejsca w zespole,bo raczej nie ma promila szans,żeby mając w tym wieku na koncie już dwie operacje(średnio rozległe,gdzie mu tam do uszkodzenia więzadeł w kolanie?) ten osłabiony staw już nigdy nie odmówił mu posłuszeństwa.
10.12.2018 21:07
Z tego co pamiętam,to za Carlo w pierwszym meczu z Realem tylko i wyłącznie postawa Neuera spowodowała,że nie skończyło się kilkubramkową porażką.Jedynie ten rewanżowy mecz był wyrównany.
Inna rzecz,że każdy pamięta w jakim ustawieniu grał wtedy Bayern,tj z Mullerem na 9tce.
10.12.2018 12:45
Zgadzam się,zachowanie bez klasy.Być może naszła go ochota na autopromocję po tym jak dostał ostatnio manto od Cardiff.
10.12.2018 08:33
Standardowo w takich sytuacjach,jeśli ktoś musi podkreślać swoją rolę poprzez media,to najwyraźniej nie jest tak dobrze jak mu się wydaje.Tak samo robią zawodnicy.
10.12.2018 08:29
"Teraz znów wrócił do pomocy i radzimy sobie świetnie" - ładnie popłynął.Jeśli któryś z tej dwójki gra w pomocy na dobrym poziomie,to na pewno nie Leon.
06.12.2018 20:50
Po trenerze z takim CV jak Carlo należy oczekiwać czegoś więcej niż zaprezentował - zarówno Guardiola przed nim jak i Jupp po nim wycisnęli z Bayernu więcej (chociaż przy innym sędziowaniu w 1/4 LM jego ocena mogła być wyższa mimo słabego stylu gry zespołu)
06.12.2018 19:22
Jak Vidal poszedł za 18mln,to za Javiego pewnie zawołają może z 10 heh.
I cyk nowy młody skrzydłowy do BVB,pewnie za rok wszyscy będą się o niego zabijali.
06.12.2018 19:10
Problemem jest nie tylko odzyskanie szatni-nawet gdyby zawodnicy popierali Kovaca,to niekoniecznie jego umiejętności trenerskie są adekwatne do aspiracji Bayernu.To nie jest sytuacja taka jak za Carlo.
05.12.2018 15:00
To prawda-gdy ściąga się z Thiago presję playmakera a robi z niego po prostu defensywnego pomocnika,to wygląda naprawdę dobrze(chociaż za Carlo na pozycji nr 10 też dobrze sobie radził).
Szkoda,że nie została ujawniona propozycja Barcy heh - zapłacili za Coutinho i Dembele jak za zboże,więc ciekawe ile proponowali za Hiszpana.
04.12.2018 18:32
Hola hola,mi to wręcz wygląda na próbę obarczenia winą za wyniki Robbery,a jestem przekonany że to nie oni są przyczyną tak słabych wyników .
04.12.2018 12:27
Każdy z nich grał na poziomie takiego Goretzki, Sanchesa, Rudego czy Costy zanim ktoś nie dostrzegł w nich talentu i nie wyłuskał ze słabszego zespołu.Zwłaszcza VFL trafił z de Bruyne.
04.12.2018 08:41
Hehe,to samo pomyślałem - real nie ma w tym sezonie szans na LM,także Perez zgodził się wprowadzić VAR wcześniej niż zakładano :P
03.12.2018 15:43
Można standardowo powtórzyć,że sportowo należy mu się miejsce w pierwszym składzie,nie mniej nie znamy wszystkich szczegółów pozasportowych - wystarczy powiedzieć,że taki Goretzka który gra padakę uzbierał już o połowę więcej minut na boisku.
03.12.2018 10:43
Dobra już nie piszcie czarnych scenariuszy,oczywiście to głównie Robbery pociągnęli Bayern na szczyt,ale gdzieś mniej więcej od drugiego roku Guardioli ich rola stopniowo malała,raz Franck a raz Arjen wypadali ze składu na wiele miesięcy.
Wyobrażałem sobie,że będą stopniowo tracić swoją rolę w zespole,nie mniej tak naprawdę do końca są podstawowymi zawodnikami i zdaje się,że nie dojdzie do etapu,gdy będą jokerami wchodzącymi z ławki.A szkoda,bo spokojnie mogliby jeszcze wiele dać zespołowi.
02.12.2018 20:16
Sprawa jest złożona.Ja się nie nastawiam,że uda się znaleźć następców Robbery w stosunku 1:1,jednocześnie oni i tak już mniej więcej od ery Pepa stopniowo przestawali decydować o obliczu zespołu,pamiętam że wiecznie ich brakowało w decydujących fazach LM,więc tak na dobrą sprawę może przyjść ktoś mniej magiczny,ale z większą odpornością na kontuzje.
Tylko właśnie bardziej mnie martwi czy zarządowi w ogóle uda się trafić z takimi transferami,żeby tylko nie było jak z Sanchesem.
02.12.2018 20:10
Cóż,mogłyby jeszcze spokojnie pograć ,ale chyba nie przyjmuje roli rezerwowego
02.12.2018 15:47
Heh no tak,maszynka PRowa już pewnie od wczoraj pracuje non stop na trzy zmiany,żeby z tego jednego udanego meczu wycisnąć ile się da ,wliczając w to pewnie oburzenie o brak Thomasa w finałowej trójce jutrzejszego rozdania Złotej Piłki.
02.12.2018 13:02
To niekoniecznie kwestia ustawienia,po prostu Goretzka jest od dłuższego czasu niewidoczny i dowolna taktyka z Leonem w środku bedzie dawała podobny,mało spektakularny efekt.
02.12.2018 12:41
Jaki trener takie plotki
Za Pepa była mowa o Neymarze,a za Carlo o CR7
02.12.2018 12:02
Ale się niektórzy ładnie zagotowali wobec rzeczowych argumentów ;)
Dodam tylko,że to nie Lewego musi wspierać połowa kraju na czele z wszystkimi byłymi zawodnikami Bayernu co jak wiadomo jest często "nakręcane" przez zarząd.
Chłop broni się na boisku swoimi bramkami,natomiast Thomasa trzeba stale sztucznie promować żeby zwykły kibic przypadkiem nie zaczął się zastanawiać co on robi na boisku - osłabienie zespołu w ostatnich sezonach i tyle.
Edytowano : 2018-12-02 09:09:16
Za Pepa to było...nie mniej od tego czasu jeden poszedł do przodu a drugi do tyłu
02.12.2018 09:07
Kovac to jakby dalej siedział na konferencjach w Eintrachtcie.
W Bayernie wynik 1-2 z Werderem raczej nie jest traktowany jako kandydat do najlepszego meczu w sezonie.
01.12.2018 21:49
No ale to właśnie Lewy strzela co sezon 50 bramek ,a część osób żyje tutaj przeszłością i czasami gdy Robbery i Muller byli w topie .
Jeśli stosujemy takie kryteria,to dziwi mnie,że nikt jeszcze nie wpadł na pomysł na reaktywowanie kariery przez Effe,Scholla czy Elbera,w końcu kiedyś byli w topie więc powinni dożywotnio grać w pierwszym składzie .
01.12.2018 18:26
Ok ostatnie 15 minut,także za jakieś 10 minut strata bramki będzie grana
01.12.2018 17:06
Hurwa Lewy przecież on już powinien dawno mieć hat tricka w tym meczu
01.12.2018 16:14
Ogólnie to jest dość niespotykana sytuacja,żeby linie pomocy tworzyli tak mało doświadczeni zawodnicy
01.12.2018 14:30
Nie chcę znowu narzekać,ale faktycznie co mecz to inne ustawienie i skład .
01.12.2018 14:29
Mimo wszystko jest to trener z ogromnym doświadczeniem.
Rowniez uważam,że nie powinna być to twarz która będzie firmowała przebudowę Bayernu,nie mniej na tą chwilę zdecydowanie wolę spróbować z kimś,kto jeszcze niedawno był w topie,niż próbować kolejnego trenerskiego nołnejma który kiedyś przewinął się przez szatnie Bayernu i jest to jedyne kryterium zatrudnienia.
Swoją drogą o co chodzi z Conte?Skąd w ogóle hype na tego trenera ?Jego Chelsea nie kojarzy mi się z jakimś dominatorem i to w tamtym czasie w lidze bez Pepa,Kloppa itd.
Edytowano : 2018-12-01 14:33:14
A ogólnie to spoko felieton :)
01.12.2018 14:26
Haha Sanchez...chłop się wypiął na Bayern kilka miesięcy temu,więc krzyżyk na drogę i niech odcina w United kupony z dawnej sławy,teraz może już tylko pomarzyć o ofertach z topowych klubów,bo chłop zaliczył jeden z największych zjazdów formy w ostatnich 3 latach.
30.11.2018 13:46
Oby tylko ta zmiana warty była nieco bardziej płynna,niż spóźniona o dobre 2-3 sezony zmiana warty w kwestii kluczowych zawodników.
Co do Kovaca,no to cóż - wypowiedź w pełni adekwatna do sytuacji trenera - jeśli będą wyniki,to i nie będzie powodów do zwolnienia.Nie mniej póki co daleka droga do stabilizacji.
Tradycyjnie wypowiedzi Kalle są dla mnie znacznie bardziej trafione,niż Uliego.
30.11.2018 11:18
Ale BVB i Barca to też nie są anonimowe klubiki,zwłaszcza ci drudzy też pewnie liczyli,że wyprostują Dembele,a teraz pewnie za bezcen go i tak nie będą chcieli oddać .
Należałoby również dodać ,że już w Rennes czy gdzie on tam grał na początku,również odwalał podobne akcje.
29.11.2018 18:21
Owszem,bo część tych graczy kręci afery niezależnie od trenera,więc jego zmiana nic nie zmieni
29.11.2018 12:53
No to wypierd.... jeden z drugim i trzecim z klubu,żaden z nich nie jest potrzebny jeśli ma siać ferment.
Zwłaszcza wyróżniłbym tu Hummelsa który w niczym nie przypomina topowego stopera odkąd trafił do Bayernu,na dodatek nie jest tu na tyle długo żeby tworzyć radę drużyny i mieć uwagi do każdego pracownika i kolegi z boiska.
James prezentuje się w miarę nieźle,ale też nie jest nie do zastąpienia,a jeśli ma tworzyć konflikty tak jak w Realu,to kupić i sprzedać dalej z zyskiem.
Wagner niech się cieszy,że w ogóle może siedzieć na ławie w zespole klasy Bayernu,trafił tu tylko ze względu na "plecy".
Ech kabaret,grajkowie do których można mieć sportowo duże wątpliwości sieją największe zamieszanie zamiast wziąć się za swoją formę albo za naukę języka.
29.11.2018 10:52
To dopiero tydzień czasu,ktoś oczekiwał czegoś więcej?Trzeba chłopakowi dać trochę czasu,a być może monachijski Mbappe okaże się bardziej udanym eksperymentem zarządu niż monachijski Zidane.
29.11.2018 10:01
Imho to nie jest zaplanowane żeby olewać ligę i skupiać się na LM - gdyby zawodnicy wiedzieli,że taki jest plan,to nie byłoby non stop kwasów w zespole.Póki trafiają się bolki pokroju AEK to jakoś to idzie nawet w obecnej formie,ale po wyjściu z grupy i trafieniu na kogoś lepszego myślę,że będzie ciężko.
29.11.2018 09:21
Bądźmy szczerzy,on gra głównie dlatego,że Ribery już po prostu fizycznie nie dają rady a nie dlatego,że realnie jest konkurencją dla Francka.
Edytowano : 2018-11-29 09:15:31
Oczywiście niech dostanie realną szansę przez ten sezon,bo przez te kontuzje nie może się ustabilizować.
29.11.2018 09:13
Salah ładny zjazd formy,Firmino też w ogóle niewidoczny,no ale to ten pierwszy miał byc z tej samej półki co Messi i CR7 hehe
Edytowano : 2018-11-28 22:20:27
No nawet Firmino się pokazał
28.11.2018 22:19
Po prostu zarząd standardowo poszedł na rękę zawodnikowi nie patrząc na zarobek.Nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz .
28.11.2018 21:43
Bernat :O
28.11.2018 21:15
Widzę tu pewną niekonsekwencję - Dżejms za Juppa grał bardzo dobrze i nie narzekał(chyba,że nie o wszystkim wiemy),a taki Hummels non stop sieje ferment,do tego gra słabiznę i jakoś nie ma poważniejszych głosów nt jego odejścia.
28.11.2018 15:04
Do Lewego akurat nie można mieć pretensji,niech dziennikarze zapytają o to samo zawodników którzy popełniają dziwne,niewytłumaczalne błędy których wcześniej nie robili.
Tj co w tym dziwnego?Chyba jako prezes tak czy owak ma decydujące zdanie,więc nie wiem po co robić szum.
19.12.2018 11:56
Ciekawe kto w BVB faktycznie pociąga za sznurki w kwestii transferów/skautingu.Ich szef skautów odszedł przecież rok temu do Arsenalu,a już zdążyli znaleźć nowy diament w osobie Sancho,a Paco i wcześniej Batshuayi to też udane transfery.
19.12.2018 11:28
Trochę ta "dobra atmosfera" nie pasuje do fochów Hummelsa,Riberyego,Robbena i Jamesa,no ale może tak to standardowo wygląda.
19.12.2018 10:11
Ktoś poza tobą pisał tu w ogóle o "świetnie zarządzanym Liverpoolu"?Czy jest to tylko jakaś naprędce przerysowana teoria stworzona żeby dopasować ją do swoich postów?
Liga angielska też jest dość wyrównana,że już nie będę porównywał sum wydawanych na transfery przez poszczególne ekipy.
18.12.2018 09:48
Dziwne jest raczej wylewanie swoich frustracji bez powodu-nie porównywałem Liverpoolu do Bayernu.
18.12.2018 08:36
@misza-a dojście do finału LM to taka łatwa sprawa?Czy też może o tym zapominamy,bo bez trofeum się nie liczy?:D
18.12.2018 07:17
Liverpool po prostu funkcjonuje na normalnych zasadach,tj brakuje im klasowego środkowego obrońcy,bramkarza,pomocnika,czy linii ataku to sięgają do kieszeni i robią wzmocnienia.Ostatecznie i tak dobrze na tym wychodzą,Klopp ma nosa do transferów.
17.12.2018 23:00
Z Juppem na ławie byłbym nawet dość spokojny,no ale tutaj mimo,że zawodnicy są o niebo bardziej doświadczeni od Liverpoolu,to równie duża różnica doświadczenia dzieli obu trenerów.
17.12.2018 16:52
Dla Kovaca to może być dwumecz o wszystko-mimo słabego początku sezonu,awans po wygranej z finalistą LM pozwoli 'zresetować licznik' i zapomnieć o wszystkich przewinieniach.
Nie mniej na ten moment bukmacherzy stawiają Bayern jako outsidera w tej parze.
17.12.2018 14:38
Na ten moment papa LM
17.12.2018 12:19
Imho Atletico to najgorsza opcja,z byle Sevillą była rok temu ślizgawka i to z Juppem na ławie .Preferowałbym United.
17.12.2018 10:52
Jeśli zespół zacznie znowu przekonująco wygrywać,zamiast walczyć do ostatnich minut,to i Sandro pewnie będzie dostawał więcej minut.
17.12.2018 09:22
Kim ty w ogóle jesteś?Nie mam zamiaru prowadzić dyskusji na tak niskim poziomie ,co do reszty to wystarczyło po prostu obejrzeć środowy mecz.
16.12.2018 15:37
Nie,nie wybrnął z kryzysu - był o włos od porażki z Ajaxem w zeszłą środę i póki co kupił sobie jedynie trochę więcej czasu .
Jutrzejsze losowanie LM może być kluczowe ,podobnie jak przygotowanie zespołu do występów w rundzie wiosennej.
16.12.2018 13:32
Zarówno Boa jak i Hummels nie są już zawodnikami którzy mogliby o czymkolwiek decydować.
Mimo,że Mats wczoraj zagrał poprawnie,to tak czy owak jednego z tej dwójki należałoby sprzedać i kupić jakiegoś klasowego,młodego stopera do pary z Sule-tak,żeby trochę przewietrzyć szatnię i pokazać maruderom że nie oni decydują o obliczu zespołu.
16.12.2018 11:07
Hasan pracuje nad transferem,rozpoczął od łapki w górę pod kompilacją akcji na Youtubie,jutro napisze pozytywny komentarz
16.12.2018 10:12
Proponuję się uspokoić,to tylko Hannover.Ledwie kilka dni temu nie wyglądało to wesoło z Ajaxem i mecz z rywalem tej klasy jak dziś można traktować tylko jako ewentualna nadzieja,że Bayern nie będzie się już potykał z dołem tabeli,nic ponad to.
Edytowano : 2018-12-15 18:41:06
Na plus oczywiście Thiago oraz Gnabry,który nie jest tak dynamiczny jak Coman,ale za to więcej myśli na boisku .
15.12.2018 18:31
Znowu czołg Sule w roli napastnika :D
15.12.2018 16:17
Nie musi,bo nie zdarza mu się to notorycznie.
15.12.2018 15:57
Nawet nie wrzutkę ,to podanie na linii pola karnego do Lewego też było zbyt mocne
Edytowano : 2018-12-15 15:52:50
No i znowu to samo ...
15.12.2018 15:52
Fajnie jakby Coman oprócz dryblingu nauczył się dokladnie podawać po 4 latach w drużynie
15.12.2018 15:47
Goretzka ma chyba jakieś kwity na Kovaca
15.12.2018 14:37
Chłop też się dopiero uczy,niech wypracuje swój styl.
14.12.2018 10:08
Ja też jestem za United.Medialnie byłby to fajny mecz,a i sportowo chyba aktualnie zbliżony poziom.
13.12.2018 19:26
Christian Falk: Mats Hummels nie ma obecnie dużych perspektyw na dłuższą przyszłość w Bayernie.
Edytowano : 2018-12-13 18:58:29
Jak dla mnie,Griezmann jest mega przehajpowanym graczem i szczerze mówiąc wolałbym już zostawić w zespole Jamesa.
Edytowano : 2018-12-13 19:03:36
Tak w sumie to na twitterze Christiana Falka nie widzę tej informacji o Hummelsie.Jest za to informacja,że legenda Boca Juniors rozmawiała z Jamesem i opuści on Monachium.
13.12.2018 18:50
Nie jest winą Kovaca,że mistrzowie świata odstają kondycyjnie i bronią się rozpaczliwie przed 4-to ligowcem w Pucharze Niemiec?Że nie potrafią wymienić kilku celnych podań i dostają 3-0 u siebie od Borussi Monchengladbach?
Przecież nikt nie gani Kovaca za pojedyncze wpadki,bo to się może raz na jakiś czas zdarzyć,ale tutaj mówimy o serii kilkunastu słabiutkich meczy.
Jak wytłumaczyć,że zespół nie ma koncepcji na grę niezależnie od tego kto jest przeciwnikiem?Lewy zaciemnia tutaj tylko obraz,bo bez jego bramek możnaby się zastanawiać na którym miejscu zespół skończy w tym sezonie ligę,zaś po grze w LM zostałyby już dawno wspomnienia.
Edytowano : 2018-12-13 15:58:49
Dodałbym jeszcze,że CV również raczej Niko nie broni,bo co on takiego wcześniej osiągnął,żeby wierzyć w jego umiejętności?Jak widać Eintracht bez niego radzi sobie być może nawet lepiej...
13.12.2018 15:45
A ilu jest takich Zidanow i Pepów w stosunku do tych,którym się nie udało ?Bo wyjątek się zawsze może przydarzyć,nie mniej ja jestem za tym żeby ściągnąć kogoś doświadczonego zamiast znowu eksperymentować .
13.12.2018 12:45
To ten de Jong w ogóle wczoraj grał?Wcale nie zauważyłem jego obecności.
Co do transferów,to powiem szczerze - nie mam parcia na jakieś ogromne zakupy,wystarczyłby jeden skrzydłowy + Pavard(chyba,że ktoś odejdzie z zespołu).
Dużo bardziej ucieszyłbym się z porządnego trenera który nada Bayernowi jakiś styl i przywróci zespół do topu.Wystarczy popatrzeć na United,żeby stwierdzić,że wyrzucanie pieniędzy bez trenera który to poukłada nie ma sensu.
13.12.2018 11:07
Ty to się w ogóle chłopie nie odzywaj,bo kolejne 2 też można było stracić z twojego powodu.Nie rozumiem jak można popełniać tyle błędów w defensywie jak robi to Boa,niech już lepiej Javi zostanie ponownie cofnięty na obronę.
13.12.2018 09:46
Wielki spektakl w którym Bayern zebrał w dwumeczu manto od 25-tej drużyny rankingu klubowego UEFA.Można się potknąć raz,ale Bayern w obydwu meczach był po prostu ekipą słabszą,także pogratulować aspiracji panie Kovac.
13.12.2018 09:15
Żadnych wynalazków z Holandii na ławce trenerskiej-wszyscy dobrze pamiętają co wyprawiał Bosz na ławie BVB,mimo że jego Ajax też wtedy grał bardzo dobrze.
To już nawet Ancelotti był jaki był,ale gdzie teraz Kovacowi do gry tamtego Bayernu który w kluczowych momentach potrafił rozjechać Arsenal 10-2 w dwumeczu.Uważam,że zarząd nadal powinien szukać nowego szkoleniowca wśród doświadczonych trenerów z bogatym CV zamiast eksperymentować z "kolejnymi Kovacami".
13.12.2018 09:10
Boa i Goretzka na ławę,obydwaj mocno cieniują od długiego już czasu.Jeśli Kovac nie chce wystawiać Hummelsa,to zawsze można postawić na Martineza.Za Goretzkę oczywiście Thiago,tutaj nie ma żadnych wątpliwości.
12.12.2018 23:13
Thiago zrobił dziś mecz,Goretzka to nawet na ławie nie powinien siedzieć .
12.12.2018 22:48
O kurła ależ to zrobił!!!
12.12.2018 22:47
Lewy ratuje dupsko Kovacowi,ale i tak powinien polecieć w przerwie zimowej .
12.12.2018 22:45
Karniaczek :D
12.12.2018 22:43
To faza grupowa,tu już nie ma słabych rywali .
12.12.2018 22:42
O kurła karny haha Boa w swoim żywiole,już w pierwszej połowie powinien sędzia dać karnego po jego interwencji
12.12.2018 22:38
Doktorek znowu wpuszcza kontuzjowanego żeby go dojechać do końca ?
12.12.2018 22:27
Thiago za Gnabryego?Czyli obrona remisu?
12.12.2018 22:22
Ktoś kiedykolwiek widział brata Kovaca robiącego coś bardziej związanego z pracą asystenta trenera,aniżeli podpieranie podbródka na dłoni?
12.12.2018 22:06
Szpaku widać pilnie czyta naszą stronkę :p
12.12.2018 21:43
Goretzka to padaka większa od Renato
12.12.2018 21:41
Kurła Lewy
12.12.2018 21:27
Tak, transmisja jest dostępna za darmo na sport.tvp.pl
12.12.2018 20:49
Też mi do końca ten skład nie odpowiada,ale nie ma narzekać przed meczem-byc może akurat takie ustawienie się sprawdzi .
12.12.2018 20:15
@Tiger-a no racja,patrzyłem na tabelę live,a tam jest uwzględniony remis w meczu Romy,także faktycznie już nie mogą awansować wyżej.
12.12.2018 20:09
Real u siebie 0-2 z CSKA Moskwa do przerwy :D
Edytowano : 2018-12-12 19:56:35
Także Roma wystarczy,że wygra i awansuje z pierwszego miejsca a Real spadnie na drugie
12.12.2018 19:54
Dobre,dobre.
Mi się wydaje,że to od odejścia Toma Starke zaczęły się problemy Bayernu w Europie.
12.12.2018 18:29
Goretzka out,Thiago in
12.12.2018 18:18
Liczę,że zespół wjedzie dzisiaj w Ajax jak świnia w trufle i zrewanżuje się za ten pierwszy,cudem zremisowany mecz na AA.
Co do meczów naszej ligi w TVP,to ciężko nie doszukiwać się drugiego dna w tej rekordowej kwocie sprzedaży.
12.12.2018 17:52
Z tej dwójki znacznie bardziej wolałbym de Ligta,obrona Hummels-Boateng tylko na papierze wygląda na monolit.Sprzedając jednego z nich i niewiele dopłacając,można kupić Holendra.
Za mało doświadczony ten skład-3 zawodników powyżej 25 lat???
12.12.2018 13:26
https://www.meczyki.pl/newsy/rodriguez-rozmawial-z-florentino-perezem-tematem-powrot-do-realu/99427-n
12.12.2018 12:37
Absolutnie nie.Eksperyment z uczynieniem go rezerwowym nie wypalił,natomiast jest jednym z zawodników,którzy potencjalnie psują atmosferę.
Na pewno znajdzie się dla niego miejsce w klubie,ale już nie w charakterze zawodnika pierwszej drużyny.
12.12.2018 10:28
Tj na kogo 'na nich'? Napoli leci na trzecie miejsce i do ligi europy w tym momencie.
A na drugich miejscach kilka mocnych ekip - Atletico,Liverpool,Totki...
11.12.2018 23:02
Carlo już ładnie zagotowany przy linii bocznej
Edytowano : 2018-12-11 22:37:21
Nie podoba mi się stawianie na Goretzke kosztem Thiago.W czym on jest lepszy od Hiszpana ?
11.12.2018 22:35
Jeśli Fekir ma przyjść za Jamesa to będzie niezłe osłabienie zamiast wzmocnienia składu
11.12.2018 11:08
W końcu ktoś wziął tego marudę w obroty.
Edytowano : 2018-12-11 11:06:37
Chodziło mi oczywiście o Hummelsa :D
Edytowano : 2018-12-11 11:06:37
Chodziło mi oczywiście o Hummelsa :D
11.12.2018 11:06
Czyli jednak ten Kahn przyjdzie na dyrektora sportowego?
11.12.2018 08:47
To pokażcie trenera,których tych limitów nie ma.Jeden gromi w lidze,ale odpada w półfinałach LM = słabiutki.Następny odpuszcza ligę,ale za to wygrywa LM = też zły.To który konkretnie jest dobry?
10.12.2018 21:15
Jeśli tak stawia sprawę,to chyba może już zawczasu kończyć tą karierę i nie zajmować miejsca w zespole,bo raczej nie ma promila szans,żeby mając w tym wieku na koncie już dwie operacje(średnio rozległe,gdzie mu tam do uszkodzenia więzadeł w kolanie?) ten osłabiony staw już nigdy nie odmówił mu posłuszeństwa.
10.12.2018 21:07
Z tego co pamiętam,to za Carlo w pierwszym meczu z Realem tylko i wyłącznie postawa Neuera spowodowała,że nie skończyło się kilkubramkową porażką.Jedynie ten rewanżowy mecz był wyrównany.
Inna rzecz,że każdy pamięta w jakim ustawieniu grał wtedy Bayern,tj z Mullerem na 9tce.
10.12.2018 12:45
Zgadzam się,zachowanie bez klasy.Być może naszła go ochota na autopromocję po tym jak dostał ostatnio manto od Cardiff.
10.12.2018 08:33
Standardowo w takich sytuacjach,jeśli ktoś musi podkreślać swoją rolę poprzez media,to najwyraźniej nie jest tak dobrze jak mu się wydaje.Tak samo robią zawodnicy.
10.12.2018 08:29
"Teraz znów wrócił do pomocy i radzimy sobie świetnie" - ładnie popłynął.Jeśli któryś z tej dwójki gra w pomocy na dobrym poziomie,to na pewno nie Leon.
06.12.2018 20:50
Po trenerze z takim CV jak Carlo należy oczekiwać czegoś więcej niż zaprezentował - zarówno Guardiola przed nim jak i Jupp po nim wycisnęli z Bayernu więcej (chociaż przy innym sędziowaniu w 1/4 LM jego ocena mogła być wyższa mimo słabego stylu gry zespołu)
06.12.2018 19:22
Jak Vidal poszedł za 18mln,to za Javiego pewnie zawołają może z 10 heh.
I cyk nowy młody skrzydłowy do BVB,pewnie za rok wszyscy będą się o niego zabijali.
06.12.2018 19:10
Problemem jest nie tylko odzyskanie szatni-nawet gdyby zawodnicy popierali Kovaca,to niekoniecznie jego umiejętności trenerskie są adekwatne do aspiracji Bayernu.To nie jest sytuacja taka jak za Carlo.
05.12.2018 15:00
To prawda-gdy ściąga się z Thiago presję playmakera a robi z niego po prostu defensywnego pomocnika,to wygląda naprawdę dobrze(chociaż za Carlo na pozycji nr 10 też dobrze sobie radził).
Szkoda,że nie została ujawniona propozycja Barcy heh - zapłacili za Coutinho i Dembele jak za zboże,więc ciekawe ile proponowali za Hiszpana.
04.12.2018 18:32
Hola hola,mi to wręcz wygląda na próbę obarczenia winą za wyniki Robbery,a jestem przekonany że to nie oni są przyczyną tak słabych wyników .
04.12.2018 12:27
Każdy z nich grał na poziomie takiego Goretzki, Sanchesa, Rudego czy Costy zanim ktoś nie dostrzegł w nich talentu i nie wyłuskał ze słabszego zespołu.Zwłaszcza VFL trafił z de Bruyne.
04.12.2018 08:41
Hehe,to samo pomyślałem - real nie ma w tym sezonie szans na LM,także Perez zgodził się wprowadzić VAR wcześniej niż zakładano :P
03.12.2018 15:43
Można standardowo powtórzyć,że sportowo należy mu się miejsce w pierwszym składzie,nie mniej nie znamy wszystkich szczegółów pozasportowych - wystarczy powiedzieć,że taki Goretzka który gra padakę uzbierał już o połowę więcej minut na boisku.
03.12.2018 10:43
Dobra już nie piszcie czarnych scenariuszy,oczywiście to głównie Robbery pociągnęli Bayern na szczyt,ale gdzieś mniej więcej od drugiego roku Guardioli ich rola stopniowo malała,raz Franck a raz Arjen wypadali ze składu na wiele miesięcy.
Wyobrażałem sobie,że będą stopniowo tracić swoją rolę w zespole,nie mniej tak naprawdę do końca są podstawowymi zawodnikami i zdaje się,że nie dojdzie do etapu,gdy będą jokerami wchodzącymi z ławki.A szkoda,bo spokojnie mogliby jeszcze wiele dać zespołowi.
02.12.2018 20:16
Sprawa jest złożona.Ja się nie nastawiam,że uda się znaleźć następców Robbery w stosunku 1:1,jednocześnie oni i tak już mniej więcej od ery Pepa stopniowo przestawali decydować o obliczu zespołu,pamiętam że wiecznie ich brakowało w decydujących fazach LM,więc tak na dobrą sprawę może przyjść ktoś mniej magiczny,ale z większą odpornością na kontuzje.
Tylko właśnie bardziej mnie martwi czy zarządowi w ogóle uda się trafić z takimi transferami,żeby tylko nie było jak z Sanchesem.
02.12.2018 20:10
Cóż,mogłyby jeszcze spokojnie pograć ,ale chyba nie przyjmuje roli rezerwowego
02.12.2018 15:47
Heh no tak,maszynka PRowa już pewnie od wczoraj pracuje non stop na trzy zmiany,żeby z tego jednego udanego meczu wycisnąć ile się da ,wliczając w to pewnie oburzenie o brak Thomasa w finałowej trójce jutrzejszego rozdania Złotej Piłki.
02.12.2018 13:02
To niekoniecznie kwestia ustawienia,po prostu Goretzka jest od dłuższego czasu niewidoczny i dowolna taktyka z Leonem w środku bedzie dawała podobny,mało spektakularny efekt.
02.12.2018 12:41
Jaki trener takie plotki
Za Pepa była mowa o Neymarze,a za Carlo o CR7
02.12.2018 12:02
Ale się niektórzy ładnie zagotowali wobec rzeczowych argumentów ;)
Dodam tylko,że to nie Lewego musi wspierać połowa kraju na czele z wszystkimi byłymi zawodnikami Bayernu co jak wiadomo jest często "nakręcane" przez zarząd.
Chłop broni się na boisku swoimi bramkami,natomiast Thomasa trzeba stale sztucznie promować żeby zwykły kibic przypadkiem nie zaczął się zastanawiać co on robi na boisku - osłabienie zespołu w ostatnich sezonach i tyle.
Edytowano : 2018-12-02 09:09:16
Za Pepa to było...nie mniej od tego czasu jeden poszedł do przodu a drugi do tyłu
02.12.2018 09:07
Kovac to jakby dalej siedział na konferencjach w Eintrachtcie.
W Bayernie wynik 1-2 z Werderem raczej nie jest traktowany jako kandydat do najlepszego meczu w sezonie.
01.12.2018 21:49
No ale to właśnie Lewy strzela co sezon 50 bramek ,a część osób żyje tutaj przeszłością i czasami gdy Robbery i Muller byli w topie .
Jeśli stosujemy takie kryteria,to dziwi mnie,że nikt jeszcze nie wpadł na pomysł na reaktywowanie kariery przez Effe,Scholla czy Elbera,w końcu kiedyś byli w topie więc powinni dożywotnio grać w pierwszym składzie .
01.12.2018 18:26
Ok ostatnie 15 minut,także za jakieś 10 minut strata bramki będzie grana
01.12.2018 17:06
Hurwa Lewy przecież on już powinien dawno mieć hat tricka w tym meczu
01.12.2018 16:14
Ogólnie to jest dość niespotykana sytuacja,żeby linie pomocy tworzyli tak mało doświadczeni zawodnicy
01.12.2018 14:30
Nie chcę znowu narzekać,ale faktycznie co mecz to inne ustawienie i skład .
01.12.2018 14:29
Mimo wszystko jest to trener z ogromnym doświadczeniem.
Rowniez uważam,że nie powinna być to twarz która będzie firmowała przebudowę Bayernu,nie mniej na tą chwilę zdecydowanie wolę spróbować z kimś,kto jeszcze niedawno był w topie,niż próbować kolejnego trenerskiego nołnejma który kiedyś przewinął się przez szatnie Bayernu i jest to jedyne kryterium zatrudnienia.
Swoją drogą o co chodzi z Conte?Skąd w ogóle hype na tego trenera ?Jego Chelsea nie kojarzy mi się z jakimś dominatorem i to w tamtym czasie w lidze bez Pepa,Kloppa itd.
Edytowano : 2018-12-01 14:33:14
A ogólnie to spoko felieton :)
01.12.2018 14:26
Haha Sanchez...chłop się wypiął na Bayern kilka miesięcy temu,więc krzyżyk na drogę i niech odcina w United kupony z dawnej sławy,teraz może już tylko pomarzyć o ofertach z topowych klubów,bo chłop zaliczył jeden z największych zjazdów formy w ostatnich 3 latach.
30.11.2018 13:46
Oby tylko ta zmiana warty była nieco bardziej płynna,niż spóźniona o dobre 2-3 sezony zmiana warty w kwestii kluczowych zawodników.
Co do Kovaca,no to cóż - wypowiedź w pełni adekwatna do sytuacji trenera - jeśli będą wyniki,to i nie będzie powodów do zwolnienia.Nie mniej póki co daleka droga do stabilizacji.
Tradycyjnie wypowiedzi Kalle są dla mnie znacznie bardziej trafione,niż Uliego.
30.11.2018 11:18
Ale BVB i Barca to też nie są anonimowe klubiki,zwłaszcza ci drudzy też pewnie liczyli,że wyprostują Dembele,a teraz pewnie za bezcen go i tak nie będą chcieli oddać .
Należałoby również dodać ,że już w Rennes czy gdzie on tam grał na początku,również odwalał podobne akcje.
29.11.2018 18:21
Owszem,bo część tych graczy kręci afery niezależnie od trenera,więc jego zmiana nic nie zmieni
29.11.2018 12:53
No to wypierd.... jeden z drugim i trzecim z klubu,żaden z nich nie jest potrzebny jeśli ma siać ferment.
Zwłaszcza wyróżniłbym tu Hummelsa który w niczym nie przypomina topowego stopera odkąd trafił do Bayernu,na dodatek nie jest tu na tyle długo żeby tworzyć radę drużyny i mieć uwagi do każdego pracownika i kolegi z boiska.
James prezentuje się w miarę nieźle,ale też nie jest nie do zastąpienia,a jeśli ma tworzyć konflikty tak jak w Realu,to kupić i sprzedać dalej z zyskiem.
Wagner niech się cieszy,że w ogóle może siedzieć na ławie w zespole klasy Bayernu,trafił tu tylko ze względu na "plecy".
Ech kabaret,grajkowie do których można mieć sportowo duże wątpliwości sieją największe zamieszanie zamiast wziąć się za swoją formę albo za naukę języka.
29.11.2018 10:52
To dopiero tydzień czasu,ktoś oczekiwał czegoś więcej?Trzeba chłopakowi dać trochę czasu,a być może monachijski Mbappe okaże się bardziej udanym eksperymentem zarządu niż monachijski Zidane.
29.11.2018 10:01
Imho to nie jest zaplanowane żeby olewać ligę i skupiać się na LM - gdyby zawodnicy wiedzieli,że taki jest plan,to nie byłoby non stop kwasów w zespole.Póki trafiają się bolki pokroju AEK to jakoś to idzie nawet w obecnej formie,ale po wyjściu z grupy i trafieniu na kogoś lepszego myślę,że będzie ciężko.
29.11.2018 09:21
Bądźmy szczerzy,on gra głównie dlatego,że Ribery już po prostu fizycznie nie dają rady a nie dlatego,że realnie jest konkurencją dla Francka.
Edytowano : 2018-11-29 09:15:31
Oczywiście niech dostanie realną szansę przez ten sezon,bo przez te kontuzje nie może się ustabilizować.
29.11.2018 09:13
Salah ładny zjazd formy,Firmino też w ogóle niewidoczny,no ale to ten pierwszy miał byc z tej samej półki co Messi i CR7 hehe
Edytowano : 2018-11-28 22:20:27
No nawet Firmino się pokazał
28.11.2018 22:19
Po prostu zarząd standardowo poszedł na rękę zawodnikowi nie patrząc na zarobek.Nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz .
28.11.2018 21:43
Bernat :O
28.11.2018 21:15
Widzę tu pewną niekonsekwencję - Dżejms za Juppa grał bardzo dobrze i nie narzekał(chyba,że nie o wszystkim wiemy),a taki Hummels non stop sieje ferment,do tego gra słabiznę i jakoś nie ma poważniejszych głosów nt jego odejścia.
28.11.2018 15:04
Do Lewego akurat nie można mieć pretensji,niech dziennikarze zapytają o to samo zawodników którzy popełniają dziwne,niewytłumaczalne błędy których wcześniej nie robili.
28.11.2018 13:00