Fajnie,tylko jeszcze niech na ławę przyjdzie ktoś kompetentny kto poukłada ten zespół z nowymi gwiazdami w składzie .
20.03.2019 17:51
Żeby to chociaż było wiadomo,że ktoś kompetentny zarządza tymi transferami i nie będzie jak z Sanchesem,to bym się nawet ucieszył.
19.03.2019 20:45
Ale przecież te mistrzostwa były zawsze zdobywane z zamkniętymi oczami,a teraz nawet z tym jest problem.
Nie wiem więc,czy ewentualnie puchar Niemiec jest wystarczającym osiągnięciem żeby zostawić Niko na ławce.
18.03.2019 18:01
Również uważam, że w zasadzie żaden transfer który był życzeniem Kovaca nie doszedł do skutku,bo ten rok miał być dla niego okresem próbnym .I tak dostał dużo czasu ,w Hiszpanii jak widać nie mają tyle cierpliwości gdy klub nie gra zgodnie ze swoim potencjałem.
18.03.2019 16:04
Dla niemców transfer do Bayernu jest czasem spełnieniem marzeń,ale obcokrajowcy widzą co jest grane i Bayern powoli traci argumenty żeby ich sprowadzić
17.03.2019 11:09
A ten Peter Bosz to też czasem nie miał być zbawcą w BVB?
17.03.2019 10:22
Zarazem mimo tej mało porywającej gry w ofensywie i rzekomego skupienia się na defensywie, zespół i tak traci więcej bramek,niż za czasów bardziej ofensywnych trenerów :D
16.03.2019 18:06
A jaki jest ten nowoczesny typ napastnika?Tak konkretnie,który klasowy zawodnik reprezentuje ten styl?
Bo każda z ekip które zostały w grze w LM ma na 9tce mocnego fizycznie grajka.Jedynie City ma Aguero,ale nie jestem pewien czy to dobry kierunek,skoro oni nic nie znaczą w Europie.
16.03.2019 15:32
A ja nie widzę tu winy kadry,kto by nie przyszedł to będzie wykonywał polecenia dyrygenta,tj Kovaca który nie ma pomysłu na zespół - przez 180 minut dwumeczu Bayern tylko przeszkadzał w grze Liverpoolowi.
16.03.2019 09:55
Naprawdę nikt konkretny już nie chce przyjść , że trzeba sprowadzać takie wynalazki ?
15.03.2019 13:51
Można mieć braki piłkarskie,ale przecież nie widać żadnej taktyki w grze Bayernu i to nie jest kwestia poziomu zawodników,Ajax ma znacznie słabszych grajków.
15.03.2019 09:51
Póki nie był pewny miejsca w składzie to się starał,ale to co robi w ostatnich meczach gdy gra w podstawie, to padaka i być może dlatego nie był pewniakiem w realu
15.03.2019 09:12
Ale blamaż,nie ma Kimmicha i Mane szaleje.
Te drugie połówki u Kovaca to jest dramat
13.03.2019 22:43
A może po prostu LM to nie ogórkowa bundesliga i poza fazą grupową nie tak łatwo o bramki ?
13.03.2019 00:17
Przecież on nigdzie nie odejdzie,bo zespół jest w przebudowie i na kimś doświadczonym trzeba go oprzeć czy się to komuś podoba,czy też nie.
12.03.2019 08:37
Jeśli wyłączyć Suareza,Higuaina(z Napoli),Costę,Aubameyanga,Cavaniego,to fakt-w ostatnich 5 latach nie płaciło się dużych pieniędzy za CF'ów.
Edytowano : 2019-03-11 21:18:03
*dojrzałych
11.03.2019 21:17
Imho on nie zagra,chłop nie robi specjalnej różnicy na boisku i szkoda go narażać na następną kontuzję jeśli ma na siłę tak szybko wracać.
10.03.2019 10:15
@ozzy Ale ja nie twierdzę,że był słaby - po prostu największe zagrożenie po stronie Liverpoolu powstawało właśnie za sprawą Mane i tylko jemu można podziękować,że wynik był korzystny,bo jednak stworzył sobie klarowne sytuacje.
08.03.2019 06:59
Mane kręcił Kimmichem jak wiatrakiem ,także nie chce myśleć jak będzie wyglądał Rafa
07.03.2019 21:42
Dla mnie to jakieś kuriozum,po co w ogóle stawiać sprawę na ostrzu noża?Można było przeciez w ten sam sposób przyjechać, ale przekazać tym trzem zawodnikom,że dopóki się nie ogarną, to mogą zapomnieć o reprezentacji.
Te trio ma jeszcze kilka dobrych lat gry przed sobą i jakoś nie wydaje mi się, żeby niemiecka kadra była na tyle mocna,że mogliby zrezygnować z Hummelsa czy Mullera jeśli ci wrócą do dawnej formy.
07.03.2019 18:10
Co on ma świetnego poza szybkością?
To takie odbicie lustrzane Gnabryego,który z kolei jest nieco wolniejszy,ale pozostałe aspekty ma na wyższym poziomie
07.03.2019 11:05
Odważny krok,nie mniej zjazd Mullera jest kolosalny i gdy zabrakło jego legendarnego farta,to warto przyjrzeć się tym,którzy faktycznie prezentują techniczne atuty na boisku.
06.03.2019 07:53
Myślę,że ta zauważalna odmiana zachowania Lewego nie jest przypadkowa i wzięcie na siebie większej odpowiedzialności w zamian będzie skutkowało właśnie przedłużeniem kontraktu .
Również Muller przestaje być twarzą reprezentacji niemiec,więc Lewy może teraz być bardziej promowany w mediach.
06.03.2019 07:50
Uuu ,no to grubo.
05.03.2019 16:04
Lolz,Lewy co dzisiaj wyrabia ?
02.03.2019 19:03
Zgadzam się,jeśli na skrzydle znowu ma grać toporny Muller,to niech chociaż na część meczu realną szansę otrzyma młody .
02.03.2019 14:30
Ile lat Coman będzie ciągnięty za uszy ?
28.02.2019 11:59
No ale rok temu odszedłby niekoniecznie do Bayernu,bo trzeba trochę przemeblować skład żeby znaleźć dla niego miejsce
27.02.2019 16:44
I to są wzmocnienia,a nie jakieś półśrodki typu Werner
27.02.2019 08:06
A co takiego ma Coman ,czego nie ma...no chociażby taki Bailey z Leverkusen?Dynamikę ma dużo czarnoskórych zawodników,ale to trochę mało .
26.02.2019 21:36
Głupia sprawa ale jak się chce rywalizować w LM,to warto i takie akcje czasem przećwiczyć ,skoro real i barca też tak aktorzą.
25.02.2019 22:05
Zamieszanie i tak robił i będzie robił Mane
25.02.2019 18:13
Ale to właśnie dość standardowe,że nie ma żadnych plotek i nagle ktoś taki przychodzi do Bayernu ;)
25.02.2019 13:45
Tak,Coman i Robben to szklanki,ale Arjen jest przynajmniej topem i robi różnicę gdy gra
25.02.2019 13:44
@hoven - chodziło o to,że w wątku głównym (tj na górze strony, nt. kontuzji Comana), w komentarzach ktoś zamieścił inne, bardziej precyzyjne tłumaczenie tej powyższej wypowiedzi Uliego.
24.02.2019 20:22
Spoko,i tak trenuje z pierwszym zespołem ,także trochę praktyki meczowej też się mu przyda
24.02.2019 12:27
Tytuł jest tak skonstruowany,że sugeruje sprowadzenie jakiejś petardy,natomiast Uli po prostu stwierdza,że nie chce mówić o transferach przed otwarciem okienka .
Edytowano : 2019-02-24 12:30:20
Ok w wątku głównym jest inne tłumaczenie i z niego wynika,że faktycznie ktoś już jest zaklepany
24.02.2019 12:26
Trochę musztarda po obiedzie,chłopak już jest w miarę znany,więc cena będzie wysoka.
A tak w ogóle,to wzmocnienia wymaga przede wszystkim lewe a nie prawe skrzydło,bo Gnabry ma odpowiedni potencjał,żeby dawać mu szansę w pierwszym składzie.
22.02.2019 18:05
Powiedzcie ,że ta wypowiedź to jakiś żart?Przecież takich rzeczy się nie mówi,tak samo jak przyznania do faulu z premedytacją .
21.02.2019 09:58
Kwestią do zastanowienia się jest,czy oceniać go przez pryzmat dużego potencjału,czy też po prostu jak gracza kupionego za 42 mln euro. Jeśli to pierwsze,to oczywiście ta niestabilna forma jest problemem i ciężko budować zespół w oparciu o tak nieprzewidywalnego zawodnika.
Sprawa wygląda jednak zgoła inaczej,jeśli wziąć pod uwagę,że jest to zawodnik, którego można wykupić za podobne pieniądze jakie zapłacono za Sanchesa.Patrząc na umiejętności i występy obydwu zawodników,kogo lepiej pozbyć się z zespołu?
20.02.2019 20:23
Nie bądźcie śmieszni.To jest dwumecz i dopiero po jego zakończeniu można oceniać taktykę Kovaca.
Wiadomym jest,że u siebie nie można się będzie w ten sposób cofnąć.
Atletico taką taktykę stosuje regularnie ,więc nie wiem po co po jednym meczu wielce porównywać się do zespołu Simeone.
20.02.2019 16:45
Ostatnie 2 mecze słabsze w jego wykonaniu,ale stosując równe kryteria oceny wobec wszystkich graczy,nie powinien i tak wylecieć ze składu.
Nie mniej te wahania formy są mocno niepokojące i ciężko oprzeć grę drużyny na kimś takim,podobnie jak swego czasu z Thiago.
20.02.2019 12:26
Ciekawe czy by grał,gdyby Leon nie wypadł.
20.02.2019 09:51
Gdzie te zmiany ???
19.02.2019 22:32
To samo chciałem napisać,Coman szybko do zmiany zanim coś odj...bie
19.02.2019 22:26
Javi sztos
19.02.2019 22:09
Bardzo źle to wygląda w obronie
19.02.2019 21:46
Jak Mane tego nie trafił?
19.02.2019 21:35
Bez Kimmich w rewanżu
19.02.2019 21:29
Jamesa jakby nie było
19.02.2019 21:25
Coman standard
19.02.2019 21:17
Akurat Francka bym zrozumiał i myślę,że dałby z siebie 200%.Tu raczej nie będzie miejsca,żeby Coman siedem razy próbował celnie dośrodkować w pole karne.
19.02.2019 17:28
2:1 byłoby niezłym wynikiem ,w tej parze nie tylko Liverpool ma problemy z meczami na wyjeździe
19.02.2019 10:15
Byle bez tej elektryczności w obronie
19.02.2019 10:05
Postrzegam dzisiejszy mecz tak ,jakby postawić do rywalizacji na wiedzę matematyczną studenta oraz profesora .Tylko jakiś nieszablonowy pomysł może uratować Kovaca.
19.02.2019 07:54
To nie pierwsze takie info o mało profesjonalnym podejściu Kovaca
18.02.2019 11:11
Dużo wydał,ale również dużo odzyskał na sprzedaży zawodników,więc bilans wcale nie wychodzi źle .
Zwłaszcza,że najdroższy transfer City to de Bruyne za 75 mln euro,czyli niewiele jak za takiego grajka.
Pep nie szasta kasą na prawo i lewo ,tylko dokonuje rozsądnych wzmocnień i sądzę,że zarząd dałby wiele,żeby to on przeprowadzał odmłodzenie Bayernu (zresztą przecież do teraz się z nim konsultują ).
18.02.2019 07:38
Jak wypadnie to cyk,będzie ogłoszony jako wzmocnienie na nowy sezon.
17.02.2019 16:01
Po tym co widać,Kovac i tak nie dostosuje taktyki pod te braki Liverpoolu.Pamiętam jak Arsenal miał problem z prawą obroną to Carlo tak to ogarnął,że skończyło się na demolce.
17.02.2019 14:09
Mimo to rok temu z Realem był najlepszy na boisku z tego co pamiętam .Tak Ribery jak i Robben raczej zdają sobie sprawę,że zbyt wiele meczów na takim poziomie już nie zagrają.
17.02.2019 13:48
Beka.W takim zestawieniu ofensywy tylko Lewy będzie miał odpowiednie doświadczenie w europejskich pucharach,a Goretzka dobrze jeśli na wypełnionym Anfield po prostu nie będzie przeszkadzał.
17.02.2019 11:18
Ależ będzie brakowało Robbena i jego doświadczenia w tym dwumeczu.Można chwalić Gnabryego,ale jestem pewny,że akurat tutaj Arjen byłby lepszym wyborem.
17.02.2019 10:49
Z Lewym to chyba jakieś kpiny.Chłop przecież w ogóle nie łapie kontuzji,a to przede wszystkim one (a nie rzekomy spadek szybkości) są powodem błyskawicznego spadku formy Robbery w ostatnich latach.
17.02.2019 09:27
A czy czasem to Havertz nie miał przyjść na tą pozycję za Lewym?
Co do zmiany ustawienia, to nie jestem przekonany czy zarząd zechce budować skład pod Kovaca.
17.02.2019 08:14
Byle tylko Kovac sam nie złapał tremy i nie przeniósł tego na zespół
16.02.2019 14:26
Dobre info-chłopaczyna gra tak rzadko,że Klopps nie będzie miał z czego robić analizy jego gry.
16.02.2019 12:06
Wolałbym już ,żeby obrona została w aktualnym składzie (+Pavard), bo udowodnili u Juppa,że potrafią grać ,a za to przeznaczyć większe pieniądze na sprowadzenie doświadczonego trenera który to poukłada z ławki.
16.02.2019 09:28
Zespół się nie zmienił,tylko Kovac to zupełnie nie ten kaliber
15.02.2019 22:56
James już się trzyma za plecy lolz
15.02.2019 21:14
-Halo Jupp?Wiesz, w sumie taka śmieszna sprawa...
15.02.2019 21:08
Liverpool zrobi sito z takiej obrony
15.02.2019 20:54
Hummels jaki drybler :O
Edytowano : 2019-02-15 20:43:28
Może Matsa na skrzydło za Comana?
15.02.2019 20:42
Haha,nie dziwi mnie to wcale ten niefart w obronie,to już tradycja w tym sezonie :D
15.02.2019 20:33
Mocny skład,liczyłem przynajmniej na kilka zmian i oszczędzanie szklanek - przede wszystkim Thiago bez którego środek pola nie istnieje a dzisiaj możnaby się bez niego obyć
15.02.2019 19:34
Franck ładnie odlatuje na stare lata,Arjen zdecydowanie bardziej szlachetnie się starzeje i do końca zachowuje profesjonalizm .
15.02.2019 16:10
Liverpool słusznie jest faworytem .Ludzie pamiętają Bayern z poprzednich lat i wtedy nie byłoby mowy o faworyzowaniu Anglików,nie mniej teraz nazwiska na murawie pozostały te same,ale nie ma kto ich prowadzić z ławki.
15.02.2019 12:50
Imho wyjść rezerwami i jeśli będzie to wyglądało słabo to w drugiej połowie wprowadzać graczy z pierwszego zespołu
15.02.2019 08:57
Sule jest ok,na pewno nie ma potrzeby wydawać 80 mln żeby mieć grajka podobnej klasy ,co innego np lewe skrzydło .
Myślę zresztą ,że to Javi może wrócić na środek obrony od nowego sezonu.
14.02.2019 14:31
No Hummelsa wyprzedzić to chyba nie jest wielki wyczyn ,niedawno był tu art jak bardzo chłopaczyna traci na dynamice z kolejnymi latami
14.02.2019 12:29
Napiszę znowu to samo - James wraca po kontuzji i od razu punktuje ,Gnabry podobnie .
Edytowano : 2019-02-14 09:43:59
A Coman wiecznie taryfa ulgowa bo wraca do siebie po kontuzji
14.02.2019 09:42
Muller,Coman bardzo słabo
Lewy z Kimmichem i Gnabrym ciągną tą ofensywę
14.02.2019 08:40
Utrata miejsca w składzie to naturalna konsekwencja obniżki formy .Bardzo dobrze,że nikt (prawie) nie ma miejsca w składzie za nazwisko.
13.02.2019 16:51
Neymar może i nie lepszy,ale wiadome,że Coman tak.
13.02.2019 16:44
Nie da się znaleźć nikogo sensownego na to stanowisko ,tj na miarę aspiracji Bayernu ?Jak nie Hassan ze swoim YouTube i ogłaszaniem transferów których nie będzie,to Reschke który nawet w Vfb nie ogarnął tematu.
13.02.2019 08:42
@seco555 To tak pół żartem,pół serio pisałem,realnie prawdopodobnie faktycznie zarząd za długo zwlekał ,a raczej Uli bo kojarzę,że Kalle był zwolennikiem Tuchela(swoją drogą nie kojarzę w ostatnim czasie informacji o dobrych pomysłach Uliego,których przeciwnikiem byłby Kalle,w drugą stronę jest tego znacznie więcej )
12.02.2019 22:46
Mógł być ,ale zupełnie bezkonfliktowy Hummels odradzał konfliktowego Tuchela
12.02.2019 22:27
United ładna metamorfoza w porównaniu z Mou,wtedy grali jak na zaciągniętym ręcznym
Edytowano : 2019-02-12 21:44:33
E chyba za wczesna pochwała,przestali grać
12.02.2019 21:32
Chłopaczyna na pewno ma naturalne,atletyczne predyspozycje ale zarazem jest o te kilkanaście lat w tyle za rówieśnikami z Europy jeśli chodzi o przygotowanie taktyczne,bo jak traktować ten cyrk zwany MLS?
12.02.2019 17:29
Pewnie faktycznie standardowo będzie tak,że Klopp w przerwie ogarnie co jest grane i poprawi ustawienie,a Kovac zostanie w blokach,dokładnie tak jak z Hoffe czy BVB.
12.02.2019 17:04
Lewy dobry wariat,prawie 200 meczów mniej żeby osiągnąć ten sam wynik co Pizza.Z drugiej strony Claudio już od kilku lat gra ogony po kilka minut a to też jest pewnie zaliczane do rubryki "mecze" i psuje mu średnią.
12.02.2019 17:03
Powiem szczerze,nie widziałem dużej różnicy między Neuerem a Svenem w ostatnim czasie .Manu zatracił gdzieś swoją grę na przedpolu.
12.02.2019 10:31
Póki co fajnie,ale prędzej czy później Thomasowi przestanie się to podobać
11.02.2019 09:36
To jakiś żart?Szacunek nie bierze się stąd,że ktoś po prostu ma kontrowersyjne opinie,trzeba jeszcze umieć je rzeczowo uargumentować,a z tym Dietmar ma problemy.
11.02.2019 07:49
No to James,który daje jakość na już,a nie w jakiejś dalekiej i niepewnej przyszłości.Analogicznie jak niektórzy chętnie wymieniliby Lewego na Wernera,bo jest szansa,że być może,ewentualnie kiedyś Timo osiągnie poziom Roberta.
10.02.2019 22:39
Klasowy grajek,nie ma drugiego o takim profilu w zespole ,zagadką pozostaje tylko czy oby faktycznie nie ma z nim problemów w szatni.
Co do transferu do Realu,to była inna sytuacja,w tamtych czasach przychodził za kosmiczny hajs ,a na dziś dzień za 42 mln jest problem żeby kupić juniora z 10 minutami na koncie w dorosłej piłce ,więc za ukształtowanego gracza jest to niezła promocja.
10.02.2019 13:31
Cały zespół gra słabiej,ale mimo wszystko do Lewego można mieć aktualnie raczej najmniej zastrzeżeń
09.02.2019 23:43
Przecież Gnabry już dawno przyćmił Comana,nie było to największe wyzwanie.
09.02.2019 19:43
Niezłe jaja,żeby dorosły chłop u schyłku kariery tak się zachowywał.
Z drugiej strony jak patrzy z ławki na poczynania Comana to mu się specjalnie nie dziwię,że nie rozumie dlaczego jest rezerwowym.
09.02.2019 10:35
Zbliża się termin końca wypożyczenia,więc dają chłopu marchewkę żeby poczuł się potrzebny i został.Wiadomo,że w przeciwieństwie do niego Muller nie ma pola manewru,więc może trochę posiedzieć na ławie a i tak nie odejdzie.
08.02.2019 19:10
Powinien grać w środku pola obok Thiago jak u Juppa.Leon w środku pola gra słabo,więc niech rywalizują z Mullerem o miejsce na 10tce.
Fajnie,tylko jeszcze niech na ławę przyjdzie ktoś kompetentny kto poukłada ten zespół z nowymi gwiazdami w składzie .
20.03.2019 17:51
Żeby to chociaż było wiadomo,że ktoś kompetentny zarządza tymi transferami i nie będzie jak z Sanchesem,to bym się nawet ucieszył.
19.03.2019 20:45
Ale przecież te mistrzostwa były zawsze zdobywane z zamkniętymi oczami,a teraz nawet z tym jest problem.
Nie wiem więc,czy ewentualnie puchar Niemiec jest wystarczającym osiągnięciem żeby zostawić Niko na ławce.
18.03.2019 18:01
Również uważam, że w zasadzie żaden transfer który był życzeniem Kovaca nie doszedł do skutku,bo ten rok miał być dla niego okresem próbnym .I tak dostał dużo czasu ,w Hiszpanii jak widać nie mają tyle cierpliwości gdy klub nie gra zgodnie ze swoim potencjałem.
18.03.2019 16:04
Dla niemców transfer do Bayernu jest czasem spełnieniem marzeń,ale obcokrajowcy widzą co jest grane i Bayern powoli traci argumenty żeby ich sprowadzić
17.03.2019 11:09
A ten Peter Bosz to też czasem nie miał być zbawcą w BVB?
17.03.2019 10:22
Zarazem mimo tej mało porywającej gry w ofensywie i rzekomego skupienia się na defensywie, zespół i tak traci więcej bramek,niż za czasów bardziej ofensywnych trenerów :D
16.03.2019 18:06
A jaki jest ten nowoczesny typ napastnika?Tak konkretnie,który klasowy zawodnik reprezentuje ten styl?
Bo każda z ekip które zostały w grze w LM ma na 9tce mocnego fizycznie grajka.Jedynie City ma Aguero,ale nie jestem pewien czy to dobry kierunek,skoro oni nic nie znaczą w Europie.
16.03.2019 15:32
A ja nie widzę tu winy kadry,kto by nie przyszedł to będzie wykonywał polecenia dyrygenta,tj Kovaca który nie ma pomysłu na zespół - przez 180 minut dwumeczu Bayern tylko przeszkadzał w grze Liverpoolowi.
16.03.2019 09:55
Naprawdę nikt konkretny już nie chce przyjść , że trzeba sprowadzać takie wynalazki ?
15.03.2019 13:51
Można mieć braki piłkarskie,ale przecież nie widać żadnej taktyki w grze Bayernu i to nie jest kwestia poziomu zawodników,Ajax ma znacznie słabszych grajków.
15.03.2019 09:51
Póki nie był pewny miejsca w składzie to się starał,ale to co robi w ostatnich meczach gdy gra w podstawie, to padaka i być może dlatego nie był pewniakiem w realu
15.03.2019 09:12
Ale blamaż,nie ma Kimmicha i Mane szaleje.
Te drugie połówki u Kovaca to jest dramat
13.03.2019 22:43
A może po prostu LM to nie ogórkowa bundesliga i poza fazą grupową nie tak łatwo o bramki ?
13.03.2019 00:17
Przecież on nigdzie nie odejdzie,bo zespół jest w przebudowie i na kimś doświadczonym trzeba go oprzeć czy się to komuś podoba,czy też nie.
12.03.2019 08:37
Jeśli wyłączyć Suareza,Higuaina(z Napoli),Costę,Aubameyanga,Cavaniego,to fakt-w ostatnich 5 latach nie płaciło się dużych pieniędzy za CF'ów.
Edytowano : 2019-03-11 21:18:03
*dojrzałych
11.03.2019 21:17
Imho on nie zagra,chłop nie robi specjalnej różnicy na boisku i szkoda go narażać na następną kontuzję jeśli ma na siłę tak szybko wracać.
10.03.2019 10:15
@ozzy Ale ja nie twierdzę,że był słaby - po prostu największe zagrożenie po stronie Liverpoolu powstawało właśnie za sprawą Mane i tylko jemu można podziękować,że wynik był korzystny,bo jednak stworzył sobie klarowne sytuacje.
08.03.2019 06:59
Mane kręcił Kimmichem jak wiatrakiem ,także nie chce myśleć jak będzie wyglądał Rafa
07.03.2019 21:42
Dla mnie to jakieś kuriozum,po co w ogóle stawiać sprawę na ostrzu noża?Można było przeciez w ten sam sposób przyjechać, ale przekazać tym trzem zawodnikom,że dopóki się nie ogarną, to mogą zapomnieć o reprezentacji.
Te trio ma jeszcze kilka dobrych lat gry przed sobą i jakoś nie wydaje mi się, żeby niemiecka kadra była na tyle mocna,że mogliby zrezygnować z Hummelsa czy Mullera jeśli ci wrócą do dawnej formy.
07.03.2019 18:10
Co on ma świetnego poza szybkością?
To takie odbicie lustrzane Gnabryego,który z kolei jest nieco wolniejszy,ale pozostałe aspekty ma na wyższym poziomie
07.03.2019 11:05
Odważny krok,nie mniej zjazd Mullera jest kolosalny i gdy zabrakło jego legendarnego farta,to warto przyjrzeć się tym,którzy faktycznie prezentują techniczne atuty na boisku.
06.03.2019 07:53
Myślę,że ta zauważalna odmiana zachowania Lewego nie jest przypadkowa i wzięcie na siebie większej odpowiedzialności w zamian będzie skutkowało właśnie przedłużeniem kontraktu .
Również Muller przestaje być twarzą reprezentacji niemiec,więc Lewy może teraz być bardziej promowany w mediach.
06.03.2019 07:50
Uuu ,no to grubo.
05.03.2019 16:04
Lolz,Lewy co dzisiaj wyrabia ?
02.03.2019 19:03
Zgadzam się,jeśli na skrzydle znowu ma grać toporny Muller,to niech chociaż na część meczu realną szansę otrzyma młody .
02.03.2019 14:30
Ile lat Coman będzie ciągnięty za uszy ?
28.02.2019 11:59
No ale rok temu odszedłby niekoniecznie do Bayernu,bo trzeba trochę przemeblować skład żeby znaleźć dla niego miejsce
27.02.2019 16:44
I to są wzmocnienia,a nie jakieś półśrodki typu Werner
27.02.2019 08:06
A co takiego ma Coman ,czego nie ma...no chociażby taki Bailey z Leverkusen?Dynamikę ma dużo czarnoskórych zawodników,ale to trochę mało .
26.02.2019 21:36
Głupia sprawa ale jak się chce rywalizować w LM,to warto i takie akcje czasem przećwiczyć ,skoro real i barca też tak aktorzą.
25.02.2019 22:05
Zamieszanie i tak robił i będzie robił Mane
25.02.2019 18:13
Ale to właśnie dość standardowe,że nie ma żadnych plotek i nagle ktoś taki przychodzi do Bayernu ;)
25.02.2019 13:45
Tak,Coman i Robben to szklanki,ale Arjen jest przynajmniej topem i robi różnicę gdy gra
25.02.2019 13:44
@hoven - chodziło o to,że w wątku głównym (tj na górze strony, nt. kontuzji Comana), w komentarzach ktoś zamieścił inne, bardziej precyzyjne tłumaczenie tej powyższej wypowiedzi Uliego.
24.02.2019 20:22
Spoko,i tak trenuje z pierwszym zespołem ,także trochę praktyki meczowej też się mu przyda
24.02.2019 12:27
Tytuł jest tak skonstruowany,że sugeruje sprowadzenie jakiejś petardy,natomiast Uli po prostu stwierdza,że nie chce mówić o transferach przed otwarciem okienka .
Edytowano : 2019-02-24 12:30:20
Ok w wątku głównym jest inne tłumaczenie i z niego wynika,że faktycznie ktoś już jest zaklepany
24.02.2019 12:26
Trochę musztarda po obiedzie,chłopak już jest w miarę znany,więc cena będzie wysoka.
A tak w ogóle,to wzmocnienia wymaga przede wszystkim lewe a nie prawe skrzydło,bo Gnabry ma odpowiedni potencjał,żeby dawać mu szansę w pierwszym składzie.
22.02.2019 18:05
Powiedzcie ,że ta wypowiedź to jakiś żart?Przecież takich rzeczy się nie mówi,tak samo jak przyznania do faulu z premedytacją .
21.02.2019 09:58
Kwestią do zastanowienia się jest,czy oceniać go przez pryzmat dużego potencjału,czy też po prostu jak gracza kupionego za 42 mln euro. Jeśli to pierwsze,to oczywiście ta niestabilna forma jest problemem i ciężko budować zespół w oparciu o tak nieprzewidywalnego zawodnika.
Sprawa wygląda jednak zgoła inaczej,jeśli wziąć pod uwagę,że jest to zawodnik, którego można wykupić za podobne pieniądze jakie zapłacono za Sanchesa.Patrząc na umiejętności i występy obydwu zawodników,kogo lepiej pozbyć się z zespołu?
20.02.2019 20:23
Nie bądźcie śmieszni.To jest dwumecz i dopiero po jego zakończeniu można oceniać taktykę Kovaca.
Wiadomym jest,że u siebie nie można się będzie w ten sposób cofnąć.
Atletico taką taktykę stosuje regularnie ,więc nie wiem po co po jednym meczu wielce porównywać się do zespołu Simeone.
20.02.2019 16:45
Ostatnie 2 mecze słabsze w jego wykonaniu,ale stosując równe kryteria oceny wobec wszystkich graczy,nie powinien i tak wylecieć ze składu.
Nie mniej te wahania formy są mocno niepokojące i ciężko oprzeć grę drużyny na kimś takim,podobnie jak swego czasu z Thiago.
20.02.2019 12:26
Ciekawe czy by grał,gdyby Leon nie wypadł.
20.02.2019 09:51
Gdzie te zmiany ???
19.02.2019 22:32
To samo chciałem napisać,Coman szybko do zmiany zanim coś odj...bie
19.02.2019 22:26
Javi sztos
19.02.2019 22:09
Bardzo źle to wygląda w obronie
19.02.2019 21:46
Jak Mane tego nie trafił?
19.02.2019 21:35
Bez Kimmich w rewanżu
19.02.2019 21:29
Jamesa jakby nie było
19.02.2019 21:25
Coman standard
19.02.2019 21:17
Akurat Francka bym zrozumiał i myślę,że dałby z siebie 200%.Tu raczej nie będzie miejsca,żeby Coman siedem razy próbował celnie dośrodkować w pole karne.
19.02.2019 17:28
2:1 byłoby niezłym wynikiem ,w tej parze nie tylko Liverpool ma problemy z meczami na wyjeździe
19.02.2019 10:15
Byle bez tej elektryczności w obronie
19.02.2019 10:05
Postrzegam dzisiejszy mecz tak ,jakby postawić do rywalizacji na wiedzę matematyczną studenta oraz profesora .Tylko jakiś nieszablonowy pomysł może uratować Kovaca.
19.02.2019 07:54
To nie pierwsze takie info o mało profesjonalnym podejściu Kovaca
18.02.2019 11:11
Dużo wydał,ale również dużo odzyskał na sprzedaży zawodników,więc bilans wcale nie wychodzi źle .
Zwłaszcza,że najdroższy transfer City to de Bruyne za 75 mln euro,czyli niewiele jak za takiego grajka.
Pep nie szasta kasą na prawo i lewo ,tylko dokonuje rozsądnych wzmocnień i sądzę,że zarząd dałby wiele,żeby to on przeprowadzał odmłodzenie Bayernu (zresztą przecież do teraz się z nim konsultują ).
18.02.2019 07:38
Jak wypadnie to cyk,będzie ogłoszony jako wzmocnienie na nowy sezon.
17.02.2019 16:01
Po tym co widać,Kovac i tak nie dostosuje taktyki pod te braki Liverpoolu.Pamiętam jak Arsenal miał problem z prawą obroną to Carlo tak to ogarnął,że skończyło się na demolce.
17.02.2019 14:09
Mimo to rok temu z Realem był najlepszy na boisku z tego co pamiętam .Tak Ribery jak i Robben raczej zdają sobie sprawę,że zbyt wiele meczów na takim poziomie już nie zagrają.
17.02.2019 13:48
Beka.W takim zestawieniu ofensywy tylko Lewy będzie miał odpowiednie doświadczenie w europejskich pucharach,a Goretzka dobrze jeśli na wypełnionym Anfield po prostu nie będzie przeszkadzał.
17.02.2019 11:18
Ależ będzie brakowało Robbena i jego doświadczenia w tym dwumeczu.Można chwalić Gnabryego,ale jestem pewny,że akurat tutaj Arjen byłby lepszym wyborem.
17.02.2019 10:49
Z Lewym to chyba jakieś kpiny.Chłop przecież w ogóle nie łapie kontuzji,a to przede wszystkim one (a nie rzekomy spadek szybkości) są powodem błyskawicznego spadku formy Robbery w ostatnich latach.
17.02.2019 09:27
A czy czasem to Havertz nie miał przyjść na tą pozycję za Lewym?
Co do zmiany ustawienia, to nie jestem przekonany czy zarząd zechce budować skład pod Kovaca.
17.02.2019 08:14
Byle tylko Kovac sam nie złapał tremy i nie przeniósł tego na zespół
16.02.2019 14:26
Dobre info-chłopaczyna gra tak rzadko,że Klopps nie będzie miał z czego robić analizy jego gry.
16.02.2019 12:06
Wolałbym już ,żeby obrona została w aktualnym składzie (+Pavard), bo udowodnili u Juppa,że potrafią grać ,a za to przeznaczyć większe pieniądze na sprowadzenie doświadczonego trenera który to poukłada z ławki.
16.02.2019 09:28
Zespół się nie zmienił,tylko Kovac to zupełnie nie ten kaliber
15.02.2019 22:56
James już się trzyma za plecy lolz
15.02.2019 21:14
-Halo Jupp?Wiesz, w sumie taka śmieszna sprawa...
15.02.2019 21:08
Liverpool zrobi sito z takiej obrony
15.02.2019 20:54
Hummels jaki drybler :O
Edytowano : 2019-02-15 20:43:28
Może Matsa na skrzydło za Comana?
15.02.2019 20:42
Haha,nie dziwi mnie to wcale ten niefart w obronie,to już tradycja w tym sezonie :D
15.02.2019 20:33
Mocny skład,liczyłem przynajmniej na kilka zmian i oszczędzanie szklanek - przede wszystkim Thiago bez którego środek pola nie istnieje a dzisiaj możnaby się bez niego obyć
15.02.2019 19:34
Franck ładnie odlatuje na stare lata,Arjen zdecydowanie bardziej szlachetnie się starzeje i do końca zachowuje profesjonalizm .
15.02.2019 16:10
Liverpool słusznie jest faworytem .Ludzie pamiętają Bayern z poprzednich lat i wtedy nie byłoby mowy o faworyzowaniu Anglików,nie mniej teraz nazwiska na murawie pozostały te same,ale nie ma kto ich prowadzić z ławki.
15.02.2019 12:50
Imho wyjść rezerwami i jeśli będzie to wyglądało słabo to w drugiej połowie wprowadzać graczy z pierwszego zespołu
15.02.2019 08:57
Sule jest ok,na pewno nie ma potrzeby wydawać 80 mln żeby mieć grajka podobnej klasy ,co innego np lewe skrzydło .
Myślę zresztą ,że to Javi może wrócić na środek obrony od nowego sezonu.
14.02.2019 14:31
No Hummelsa wyprzedzić to chyba nie jest wielki wyczyn ,niedawno był tu art jak bardzo chłopaczyna traci na dynamice z kolejnymi latami
14.02.2019 12:29
Napiszę znowu to samo - James wraca po kontuzji i od razu punktuje ,Gnabry podobnie .
Edytowano : 2019-02-14 09:43:59
A Coman wiecznie taryfa ulgowa bo wraca do siebie po kontuzji
14.02.2019 09:42
Muller,Coman bardzo słabo
Lewy z Kimmichem i Gnabrym ciągną tą ofensywę
14.02.2019 08:40
Utrata miejsca w składzie to naturalna konsekwencja obniżki formy .Bardzo dobrze,że nikt (prawie) nie ma miejsca w składzie za nazwisko.
13.02.2019 16:51
Neymar może i nie lepszy,ale wiadome,że Coman tak.
13.02.2019 16:44
Nie da się znaleźć nikogo sensownego na to stanowisko ,tj na miarę aspiracji Bayernu ?Jak nie Hassan ze swoim YouTube i ogłaszaniem transferów których nie będzie,to Reschke który nawet w Vfb nie ogarnął tematu.
13.02.2019 08:42
@seco555 To tak pół żartem,pół serio pisałem,realnie prawdopodobnie faktycznie zarząd za długo zwlekał ,a raczej Uli bo kojarzę,że Kalle był zwolennikiem Tuchela(swoją drogą nie kojarzę w ostatnim czasie informacji o dobrych pomysłach Uliego,których przeciwnikiem byłby Kalle,w drugą stronę jest tego znacznie więcej )
12.02.2019 22:46
Mógł być ,ale zupełnie bezkonfliktowy Hummels odradzał konfliktowego Tuchela
12.02.2019 22:27
United ładna metamorfoza w porównaniu z Mou,wtedy grali jak na zaciągniętym ręcznym
Edytowano : 2019-02-12 21:44:33
E chyba za wczesna pochwała,przestali grać
12.02.2019 21:32
Chłopaczyna na pewno ma naturalne,atletyczne predyspozycje ale zarazem jest o te kilkanaście lat w tyle za rówieśnikami z Europy jeśli chodzi o przygotowanie taktyczne,bo jak traktować ten cyrk zwany MLS?
12.02.2019 17:29
Pewnie faktycznie standardowo będzie tak,że Klopp w przerwie ogarnie co jest grane i poprawi ustawienie,a Kovac zostanie w blokach,dokładnie tak jak z Hoffe czy BVB.
12.02.2019 17:04
Lewy dobry wariat,prawie 200 meczów mniej żeby osiągnąć ten sam wynik co Pizza.Z drugiej strony Claudio już od kilku lat gra ogony po kilka minut a to też jest pewnie zaliczane do rubryki "mecze" i psuje mu średnią.
12.02.2019 17:03
Powiem szczerze,nie widziałem dużej różnicy między Neuerem a Svenem w ostatnim czasie .Manu zatracił gdzieś swoją grę na przedpolu.
12.02.2019 10:31
Póki co fajnie,ale prędzej czy później Thomasowi przestanie się to podobać
11.02.2019 09:36
To jakiś żart?Szacunek nie bierze się stąd,że ktoś po prostu ma kontrowersyjne opinie,trzeba jeszcze umieć je rzeczowo uargumentować,a z tym Dietmar ma problemy.
11.02.2019 07:49
No to James,który daje jakość na już,a nie w jakiejś dalekiej i niepewnej przyszłości.Analogicznie jak niektórzy chętnie wymieniliby Lewego na Wernera,bo jest szansa,że być może,ewentualnie kiedyś Timo osiągnie poziom Roberta.
10.02.2019 22:39
Klasowy grajek,nie ma drugiego o takim profilu w zespole ,zagadką pozostaje tylko czy oby faktycznie nie ma z nim problemów w szatni.
Co do transferu do Realu,to była inna sytuacja,w tamtych czasach przychodził za kosmiczny hajs ,a na dziś dzień za 42 mln jest problem żeby kupić juniora z 10 minutami na koncie w dorosłej piłce ,więc za ukształtowanego gracza jest to niezła promocja.
10.02.2019 13:31
Cały zespół gra słabiej,ale mimo wszystko do Lewego można mieć aktualnie raczej najmniej zastrzeżeń
09.02.2019 23:43
Przecież Gnabry już dawno przyćmił Comana,nie było to największe wyzwanie.
09.02.2019 19:43
Niezłe jaja,żeby dorosły chłop u schyłku kariery tak się zachowywał.
Z drugiej strony jak patrzy z ławki na poczynania Comana to mu się specjalnie nie dziwię,że nie rozumie dlaczego jest rezerwowym.
09.02.2019 10:35
Zbliża się termin końca wypożyczenia,więc dają chłopu marchewkę żeby poczuł się potrzebny i został.Wiadomo,że w przeciwieństwie do niego Muller nie ma pola manewru,więc może trochę posiedzieć na ławie a i tak nie odejdzie.
08.02.2019 19:10
Powinien grać w środku pola obok Thiago jak u Juppa.Leon w środku pola gra słabo,więc niech rywalizują z Mullerem o miejsce na 10tce.
08.02.2019 15:54