DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Kimas Strona 15

Meczu nie obejrzę, ale mam takie odczucia: albo ich zmiażdżymy jak BVB, albo będą problemy.

17.12.2023 16:11

Tylko 3 pkt.

17.12.2023 10:36

Do końca zostały dwa spotkania. Ciekaw jestem reakcji i meczu niedzielnego. Na żadną wpadkę już nie możemy sobie pozwolić. Tell pewnie zagra dwa mecze w związku z kontuzją Comana.

14.12.2023 18:01

Trochę sypie nam się kadra, ale dobrze, że jeszcze tylko dwa spotkania zostały.

14.12.2023 12:09

Meczu nie oglądałem, bo byłem w pracy ale cieszy zwycięstwo i chyba z tyłu wyglądało to już stabilniej. Zobaczymy w dalszych meczach czy jest poprawa.

13.12.2023 13:00

Davies od dawien dawna zatrzymał się w rozwoju. Szybkość została, ale cała reszta kuleje.

12.12.2023 18:05

Nie ma słów by opisać tą kompromitację jak dziś. Graliśmy jak nie my bez ikry, werwy popełniając masę błędów. Przyponne tym co od razu Tuchel out, że to dopiero druga porażka. Można przegrać to jest sport, ale w takim stylu niedopuszczalne.

Ciekawi mnie reakcja w tygodniu i na weekend.

09.12.2023 21:02

Kiedy w tygodniu jak Bawaria dalej w śniegu. Poza tym mamy Puchar Niemiec. Odwołanie w sobotę meczu było najlepszą decyzją jaką można było podjąć. Już to widzę jak by mecz był rozegrany i bach kilka kontuzji.

W Polsce ktoś wpadł na genialny pomysł zagrać mimo śniegu to sędzia po 15 minutach przerwał mecz.

Bezpieczeństwo przede wszystkim.

05.12.2023 12:35

Ciekawi mnie jak na naszych wpłynie ta przerwa. Między spotkaniem z Kopenhagą a Frankfurtem jest 10 dni to bardzo dużo. Frankfurt ostatnio pod formą i tam trzeba wygrać.

05.12.2023 12:04

Zamiast się cieszyć, że mamy topowego napastnika to debata co się stanie jak Kane przestanie strzelać.

Cały klub padnie i trzeba będzie prosić BVB o pomoc.

Gdyby były lepsze celowniki to w piątek Choupo miał by gola a Sane ze dwa.

26.11.2023 15:54

Neuer- Sarr, Upa, Kim, Davies- Laimer, Guerrero- Gnabry, Mueller, Tell- Kane.

Tak bym wyszedł na Kopenhage. Kane koło 60 minuty zmiana.

26.11.2023 14:11

Lipsk wczoraj kolejna porażka i chyba trwale wypisują się z walki o top 3.

Xavi wpadł na pomysł, który już ponoć FIFA i UEFA rozważa mianowicie, aby uniknąć podróży i spotkań w reprezentacji piłkarzy pomysł jest następujący :

9 miesięcy grają wyłącznie ligi, później 2 miesiące gra tylko reprezentacja ( eliminacje itp ) i miesiąc wakacji w roku dla piłkarzy.

Jak się na to zapatrujecie? Moim zdaniem ma to ręce i nogi.

26.11.2023 11:29

Zgadza się, ale zważywszy że mamy już 1 miejsce zapewnione można mocniej porotować składem od tego są takie mecze.

25.11.2023 21:42

Jak byście wyszli na Kopenhage?

Neuer- Sarr, Kim, Upa, Davies- Guerrero, Laimer- Gnabry, Mueller, Tell- Kane.

Tak bym wyszedł. Kane max 60 minut i zmiana. Reszta wędle jak ułoży się mecz.

25.11.2023 21:10

Prawda jest taka iż odbiór tego spotkania byłby zupełnie inny gdyby w pierwszej połowie zachowana była lepsza skuteczność. Tu powinno być 3-4:0 i spokojna druga połowa. Trochę nie rozumiem brak zmian w tym spotkaniu natomiast w środę spodziewam się już dużych rotacji w składzie nawet 6-7 zmian.

25.11.2023 11:10

Dziś trzeba wygrać a rotację można zrobić w środę w LM. To mamy już wszystko załatwione.

24.11.2023 19:58

Spotkanie z czerwoną latarnią Bundesligi. 3 pkt obowiązkowe liczę na kilka bramek Kane.

24.11.2023 19:18

Gramy dziś z czerwoną latarnią zespołem bez werwy, siły rażenia. 3 pkt to obowiązek.

24.11.2023 13:44

Borek powiedział takie słowa: Obciążenie psychicznie może mieć pielęgniarka na onkologii a nie piłkarz zarabiający miliony.

Przeciążenia masz w każdym sporcie tylko tak jak kolega niżej napisał piłka generuje potężne zyski.

Dużo spotkań? nie grzeba grać w Bayernie, City, Realu, Barcelonie, Interze. Można grać w Mainz, Bochum, Osasunie i mieć jeden mecz tygodniowo natomiast co chyba najważniejsze w tej dyskusji wtedy trzeba będzie zejść z 20-25 mln za sezon do 2-3 mln.

Ja nie powiedziałem, że zarabiając miliony nagle nie odczuwasz zmęczenia. Pisałem, że nie robią tego za miskę ryżu jak normalni ludzie pracujący 10-12 h dziennie z sobotami by wyżywić rodzinę.

Hajto kiedyś wspomniał w jakimś wywiadzie, że grając w Schalke w pewnym momencie miał tyle pieniędzy, że zaczął chodzić do kasyna i nawet jak przegrywał nic się nie działo, bo wiedział, że za chwile tygodniówka wpada.

Panowie piłkarze są obrzydliwie bogaci zarabiając w klubie, reklama, marketing. Jak komuś jest za ciężko ok może przestać uprawiać sport i iść sprzedawać precle na Krakowskim rynku.

Swoją drogą z ligą Narodów to UEFA już wymyśla i tego typów pomysłów trzeba się pozbyć.

24.11.2023 13:29

Przypominam sobie zdanie Borka : piłka najfajniejszy zawód świata. Jesz dobrze, śpisz idziesz na trening, jak dobrze grasz dziewczyny się do Ciebie uśmiechają plus zarabiasz miliony.

Oczywiście trzeba monitorować obciążenie piłkarzy to oczywiste się kuźwa dziś średni grajek kilka razy dobrze kopnie piłkę dostaje super kontrakt i jest na okładkach wszystkich gazet.

Obciążenie psychiczne to może mieć samotna matka wychowująca dwójkę dzieci bez pracy i pieniędzy a nie piłkarz zarabiający miliony.

Ja w tej dyskusji jestem gdzieś po środku, się bardziej z tendencją żeby z piłkarzy nie robić miękkich pip.

Lekkoatleci zdobywają medale, ciężko lata zasuwają i nie mają 1/10 tego co średni piłkarz.

24.11.2023 04:27

Nie broniąc nikigo, bo zdrowie piłkarzy jest najważniejsze to oni zarabiają dużo więcej niż w latach 90. Nawet średni piłkarz w jednej z lepszych lig jest milionerem. Bycie piłkarzem to jeden z najfajniejszych zawodów świata o czym mówią nie tylko byli piłkarze, się i dziennikarze.

Oczywiście musi być stały monitoring przeciążenia, ale nie róbmy z piłkarzy męczenników, bo za miskę ryżu tego nie robią. Przeciętny Kowalski pracuje równie ciężko za duuuzo mniejsze pieniądze.

23.11.2023 17:34

Kto nie ogląda niech sobie włączy Francja- Giblartar. Tam może paść rekord bramek.

18.11.2023 21:25

Jak Mołdawia zremisuje z Czechami to my zajmujemy 4 miejsce i odpadamy. Bardzo słaby mecz w naszym wykonaniu.

Jak oglądam Bayern i to co dziś to dwie różne dyscypliny sportu.

Edytowano : 2023-11-17 23:00:55

Wtedy Mołdawia miała by tyle samo punktów co my, ale lepszy dwumecz z nami.

17.11.2023 23:00

Póki co walka o majstra będzie się toczyła między nami a Bayerem. Dortmund zaczyna wyraźnie odstawać a wydaje mi się, że Lipsk może ich przegonić niedługo.

13.11.2023 10:13

2,3 piłkarzy musi przyjść bez dwóch zdań.

12.11.2023 21:29

Czemu nudny raczej spokojny. Ligę Mistrzów mamy załatwioną chyba nie chciałbyś do ostatniego meczu drżeć o awans?

Dla mnie ok Koln, Kopenhaga można przetestować rezerwy.

11.11.2023 20:11

Ciekawi mnie podejście trenerów do nadchodzących spotkań Reprezentacji. Anglia i Francja mają już pewny awans więc pewnie Kane i reszta odpocznie.

11.11.2023 20:01

Myślę, że z tą szansą dla Pavlovicia może być różnie, bo wrócą Goretzka, Kimmich. Jest Laimer a i Guerrero może grać w środku co dziś pokazał ma facet duży potencjał. Warto go ogrywać, ale widać było dziś niepewność na tle słabego rywala.

11.11.2023 17:57

Dortmund chyba już wykreślił się z szansy o walkę z nami i Leverkusen o majstra. Wiem, że jest za wcześnie, ale głupio tracą punkty świetne mecze przeplatają słabszymi, ale to nie nasz problem jest. My potrafimy pewne mecze ,, przepychać '' oni nie.

11.11.2023 17:51

Spotkanie, które niespodziewanie dało nam dużo emocji i momentami nerwów za sprawią remisu. Takie chwile nie mogą nam się trafiać a za to odpowiedzialni są piłkarze. Kim błąd i zrobiło się 2:2. Cieszy gol Guerrero oby mu zdrowie dopisywało a będziemy mieli z niego dużo pociechy. Na plus również Laimer walczył jak zwykle.

Drobne usprawiedliwienie to fakt, że graliśmy kilkoma rezerwowymi środek pola praktycznie eksperymentalny. Kane wiadomo nie trzeba dużo dodawać Pan piłkarz. Piłkarz zjawiskowy.

Z takimi rywalami też trzeba uważać i być w pełni skoncentrowanym.

11.11.2023 17:33

Kane to jest kosmita, co ma sytuacje to strzela. Sane 2 asysty. Spokojna pierwsza połowa. Goście nie są w stanie w żaden sposób nam zagrozić.

Sarr przeciętnie mało ryzykuje w ogóle nie wchodzi w dryblingi.

11.11.2023 16:20

Sporo zmian w składzie zobaczymy jaki to przyniesie efekt. Gramy z Heindenheim więc wygrana jest obowiązkiem niezależnie jakim składem wyjdziemy.

11.11.2023 14:58

W Bayernie na Lewandowskiego grała cała drużyna on miał bardzo dobry serwis nawet jak miał słabszy dzień to potrafił coś strzelić. Kane dużo schodzi do środka pola i ma dużo lepszy przegląd. Technicznie też jest lepszy. Natomiast ja bym poczekał jeszcze, bo nie zapominajmy ile Lewandowski dla nas strzelił bramek. Natomiast patrząc jak Kane gra u nas krótko, biorąc pod uwagę że nie jest jeszcze idealnie zgrany z kolegami i popatrzymy ile już ma bramek/asyst to rekord Lewego może być zagrożony.

Na tym samym etapie sezonu Lewy w swoim rekordowym sezonie miał 12 goli, Kane ma już 15.

10.11.2023 15:04

Może to dziwnie zabrzmi, ale złapał kontuzję w najlepszym momencie.

10.11.2023 14:54

Kane potrafi wypracować bramki partnerom Musiala mu w tym roku zmarnował 3 asysty wychodząc sam na sam nie strzelając nic.

Ivan ciekawa ocena można się zgodzić jedno jest pewne to są trzej zupełnie różni napastnicy o innych warolach.

Edytowano : 2023-11-10 14:22:32

walorach*

10.11.2023 14:22

Lewandowski w swoim najlepszym prime był jednym z najlepszych na świecie. Taki typowy kiler pola karnego. Jeśli chodzi o Kane za wcześnie by oceniać poczekajmy natomiast jeśli chodzi o umiejętności czysto piłkarskie to Kane jest bardziej kompletny od Lewego. Ma świetny przegląd pola, potrafi lepiej utrzymać się przy piłce z rywalem na plecach do tego lewa/praw noga. Nie jest typem sprintera, ale na tej pozycji być nie musi. Póki co gra fantastycznie i oby tak zostało dalej.

To był bardzo dobry tydzień w wykonaniu zespołów Niemieckich.

10.11.2023 13:10

Cieszy wygrana, która daje już nam awans a 1 miejsca. Ciekawi mnie jak Tuchel zagra te dwa następne mecze czy wystawi rezerwy. Kane czapki z głów niesamowita forma oby tak dalej.

Szkoda Musiali, ale jak miał wypaść to w najlepszym momencie przed przerwą reprezentacyjną. Z Heidenheim kogo byśmy nie wystawili musi być zwycięstwo. Sądzę, że Mueller zagra na 10.

09.11.2023 12:55

Prawda jest taka, że do końca roku mamy sparingi Koln, Union. W Lidze Mistrzów już wszystko jasne. Niech zdrowieje

09.11.2023 12:51

Kobel owszem, ale tak za 2 lata. Miałem na myśli na teraz.

06.11.2023 14:02

Wygrana z nimi da nam pewne 1 miejsce w grupie.

06.11.2023 13:57

Ryerson chyba nie mógł znieść, że był ogrywany notorycznie przez Comana.

Tak sobie myślę, że to my sami głównie nakręcamy się meczami Dortmund- Bayern a to od dawna nie są mecze na szczycie. Spotkanie nasze z Leverkusen było w top 3 jak nie top 2 tego sezonu Bundesligi. Oni zawsze się napalają i dostają manto solidne. Dortmund to w ogóle ciekawy przypadek do analizy dla psychologów sportowych jak ważna w piłce jest głowa. Im się zawsze wydaję, że ten kolejny mecz będzie tym w którym nas pokonają a potem przychodzą baty jak w sobotę 4:0.

A tak serio kogo byście widzieli w pierwszym składzie BVB u nas? ja nikogo ewentualnie Brandt i to wszystko. Mają dużo gorszych piłkarzy od nas a mentalnie są lata świetlne za nami a my się sztucznie pompujemy przed spotkaniami z nimi.

Mainz postawiło nam dużo cięższe warunki niż Dortmund.

06.11.2023 13:55

Ulreich- Mazroui, Upa, Kim, Davies- Laimer, Kimmich- Gnabry, Mueller, Sane- Kane.

Tak bym wyszedł na Galatasaray. Mimo wszystko zobaczyłbym Kimmicha u boku Laimera.

Edytowano : 2023-11-06 12:54:42

Błąd w bramce oczywiście Neuer.

06.11.2023 12:53

Lepszy taki problem bogactwa a jeżeli 5-6 kontuzjowanych i łatanie składu wychowankami.
Dortmundzie.

06.11.2023 12:23

Patrząc na sytuacje w grupie i mecz u siebie dlaczego by nie dokonać kilku rotacji?

06.11.2023 12:00

Wzmocnienia będą na pewno jak już Dreesen w wywiadach telewizyjnych o tym wspomina to by nie robił z siebie idi**. 2-3 wzmocnienia to obowiązek zimą.

Na Galate dokonał bym kilku rotacji. Tel od początku, Gnabry może Mueller.

06.11.2023 11:04

Boras się odpalił dosyć mocno myślę, że będzie to miało swój dalszy wydźwięk. Stano już to skomentował.

Theo byłby dobrym wzmocnieniem.

05.11.2023 21:48

jak ma się zaraz znów posypać to może faktycznie poczekać do soboty. Bardzo szklany zawodnik.

05.11.2023 21:03

Nie wiem czy kogoś z was to interesuje, ale Borek wylał hejt dziś na Stanowskiego w Kanale Sportowym. Ostro było.

05.11.2023 21:02

2,3 transfery to obowiązek zimą.

05.11.2023 19:44

Stuttgart mega wtopa dziś. Powoli i systematycznie chyba będą spadać w ligowej tabeli. Dla mnie to zespół na miejsca 5-6 w dół może środek tabeli. Bez swojego super strzelca nie radzą sobie tak dobrze.

05.11.2023 19:37

Miał wrócić szybciej a to się przeciąga, zobaczymy.

05.11.2023 19:19

Ja nie napisałem, że Lewy ma nie grać tylko że prezentuje się słabo to są fakty. Był wczoraj ciałem obcym w Barcelonie.

Davies od 2 lat stoi w miejscu jak nie zalicza regres. Nie pamiętam takich strat za jego najlepszych lat.

I zgadzam się obrońców, którzy lepiej bronią można znaleźć sporą ilość. Pamiętam jak po odejściu Lewego wielu z was nie widziało napastnika o podobnych statystykach no to dziś mamy.

Tak patrzę w Kanadyjce Kane ma 20 ( 15 goli plus 5 asyst ). Pan piłkarz.

05.11.2023 14:56

Ja jestem ciekaw tych wzmocnień zimą jacy to będą piłkarze. Nie nastawiam się, że do pierwszej jedenastki natomiast muszą to być solidne uzupełnienia składu.

05.11.2023 14:46

Reeken89 zakładam tylko, że jak chce. Jaka jest prawda nie wiemy, ale mam mieszane uczucia co do niego. Nawet wczoraj najgroźniejsza akcja BVB w 1 połowie wynikła z jego złego wybicia. Dużo strat, dużo kiwek. Davies jest przykładem, że sama szybkość to za mało. Musi dokładać liczby, być dokładnym i nie popełniać głupich błędów.

05.11.2023 14:39

Skoro Davies chce odejść ok, jak pokazał przykład Lewandowskiego nie ma ludzi niezastąpionych.

Co do Lewego oglądałem wczoraj Barcelonę i Lewy bardzo słabo wygląda. W dodatku zszedł zirytowany z boiska a tu niebawem mecz z Czechami.

Wczoraj po meczu Hainer przyznał, że Bayern będzie bardzo aktywny w zimowym okienku transferowym.

Trzymam za słowo.

Edytowano : 2023-11-05 14:37:29

Kownackiego nie ma nawet na ławce w Werderze.. zderzenie z Bundesligą bolesne póki co.

05.11.2023 14:35

Podoliński: Laimer był najlepszy wczoraj na boisku.

My tu rozmawiamy o Kane, Sane, Musiali, ale Laimer jest też bohaterem wczorajszego meczu.

05.11.2023 10:45

Lubię opinie Wichniarka bo jest bezstronny i mówi co widzi kawa na ławę. Teraz w loży wypowiedział się o tym meczu wczorajszym i bardzo rzetelna opinia.

05.11.2023 10:41

Kimmich jest potrzebny nam na resztę sezonu. Jak wróci na pewno będzie grał. Konkurencja się przyda dlatego Laimer i Goretzka powinni naciskać.

Tak sobie teraz analizuje jak Kane utrzyma formę plus Bellingham to Anglicy mają pakę na finał ME.

04.11.2023 23:05

Pir5 zgadza się Mueller sam to potwierdził, że winni są piłkarze odpadnięcia z PN. Dziś wygrywamy i jest umniejszanie po prostu nie pozwoliliśmy BVB na nic stąd taki wynik. I to jest tylko nasza zasługa.

04.11.2023 22:41

Dokładnie co to ma znaczenie kto ile wygrywa? ekspert ma rzetelnie ocenić to co widzi na boisku, a nie kierować się swoimi osobistymi preferencjami co do zespołu. Poza anteną mogą sobie tak rozmawiać a nie na wizji.

Natomiast przejechali się ostro po Dortmundzie wychwalając Bayern.

04.11.2023 22:06

Dokładnie takie same mam odczucia chodź Urban wydaje mi się najbardziej obiektywny z tego towarzystwa. Justyna zresztą ma małą wiedzę zastanawiam się czasem co ona tam robi. Natomiast jak na faworyzowanie BVB ostro się po nich wszyscy przejechali po meczu akurat oglądałem całe studio to jestem na świeżo.

04.11.2023 22:02

Może zabrzmi to arogancko z mojej strony, ale jak sobie przypomnę wypowiedzi Reusa, że stadion zapłonie i będą gotowi to po meczu mam uśmiech na twarzy. Zapłonął to Bayern świetną grą uciszając krytyków.

I ta grobowa atmosfera w studiu Viaplay, bardzo lubię Urbana, Borzęckiego, ale ta ich stronniczość jest niegodna ekspertów. Ja by Dortmund wygrał to Justyna już by była z szampanem z żabki w studiu.

Bayern był lepszy zmasakrował Dortmund na ich terenie pokazując kto tu rządzi.

Ukłony przed Goretzką i Upa którzy po urazach zagrali świetne zawody.

W środę Galatasaray Tuchel mógłby dokonać kilku rotacji.

Edytowano : 2023-11-04 21:54:16

Sane jak jest zmieniany zawsze jest niepocieszony i wściekły.

04.11.2023 21:53

Myślę, że to zasługa naszej obrony BVB potrafi strzelać i stwarzać sytuację. Tak to można zawsze tłumaczyć, że napastnicy rywali zagrali źle. W końcu Kim był pewny dzisiaj gra najwięcej i łapie dużo pewności siebie.

04.11.2023 21:05

Fantastyczny mecz i fantastyczna reakcja po PN. W zasadzie wszystko od początku zagrało tak jak powinno szybko zdobyte 2 gole i mecz ustawiony. Goretzka jak często go krytykowałem dziś zagrał wręcz świetnie biorąc pod uwagę, że jest po urazie. Upa zszedł po 60 minutach, ale to nie jest uraz tyle było mu przewidziane zagrać przed meczem. Jedyne do czego muszę się przyczepić to Musiala i jego sam na sam musi nad tym popracować, bo była okazja w 47 minucie zamknąć mecz. Darmstadt, Lipsk, BVB miał sam na sam żadnego nie strzelił. To musi koniecznie poprawić.

Obrona również bardzo dobrze jeden celny strzał BVB to mówi wszystko. Dawno nie byłem tak zadowolony po meczu jak tutaj ograć żółtych 4:0 na ich terenie to najlepsza miazga jaka się mogła przytrafić. Kane król 2 hattrick z rzędu facet jest niemożliwy.

Konsekwentnie grać swoje i zimą się wzmocnić 3 piłkarzami to piorytet.

Bym zapomniał cichy bohater Laimer.

04.11.2023 21:01

Dobra napisze to bo mnie korci. I co bananowcy z przed monitora co wyzywali trenera i klub po porażce w środę?

Piękna odpowiedź i reakcja brawo drużyna !

04.11.2023 20:26

Davies kolejny raz słabo póki co dużo głupich strat. Nie zapominajmy o Sane kozak 2 asysty świetnie rozumie się z Kane. Utrzymać koncentracje w 2 połowię i będzie dobrze. BVB bezzębne w ataku.

04.11.2023 19:26

A trzeba jak na ten moment pochwalić Goretzkę. Po kontuzji wygląda świetnie.

04.11.2023 19:23

Mecz szerzej ocenie po końcowym gwizdku póki co najlepsza 1 połowa Bayernu w tym sezonie. Jest reakcja.

04.11.2023 19:19

Skupmy się na meczu. Zimą trzeba wzmocnić pomoc i obronę i jazda.

04.11.2023 18:09

A Real to nie jest topka? może ja inną dyscyplinę oglądam nie wiem.

City ma nieograniczony budżet pragnę tylko przypomnieć więc z nimi nie możemy się równać.

04.11.2023 17:50

siudrak a do kogo mamy się nie porównywać jak nie do Realu?

A my nie mamy problemów kadrowych? stoperzy nam wypadają co chwile. Dopiero dziś sytuacja jest w miarę ok od bardzo dawna, bo nie licząc Kimmicha mamy tylko jedną kontuzje w zespole De Ligt.

04.11.2023 17:49

KahnTitan ja wspomniałem. Już podczas naszego meczu z nimi pisałem, że tam lepsze ekipy potracą punkty. Stadion Mainz to nieprzyjemny teren.

siudrak0 wiadomo, ale ile jest takich drużyn. Przypomnij sobie ile spotkań Real przepychał w tym sezonie po 2:1 i golu w 90 minucie.

04.11.2023 17:44

Do póki wygrywamy nie będę się przesadnie czepiał. Zawsze będę stawiał wynik ponad piękną grę. Natomiast połączyć jedno z drugim było by idealnie.

PS Leverkusen z Freiburgiem też zagrało przeciętnie więc u nich to też się zdarza.

Z nami strzelili po stałych fragmentach plus ich bramkarz ratował jak chodź by przy sam na sam Kane.

Póki co radzą sobie dobrze, ale nie róbmy z nich mocarzy Europy.

04.11.2023 17:40

Dokładnie. Jak my byśmy wygrali jak dziś Leverkusen to tutaj byłby lament a tak to oh Bayer.

Takie mecze trzeba przepychać jak z Freiburg czy Hoffe.

Ja już się przyzwyczaiłem. Piłkę oglądam od ponad 22 lat i wiem, że nie każdy mecz wygrywa się pięknie.

Edytowano : 2023-11-04 17:34:54

Liczę, że dziś Sane/Kane pokażą moc.

04.11.2023 17:34

Mainz dziś sprawiło niespodziankę czy nawet sensację. Takimi spotkaniami zdobywa się Majstra lub traci.

Ok tylko od ponad tygodnia trenuje z zespołem więc przypuszczałem, że będzie ławka.

04.11.2023 17:25

Guerrero nawet nie ma na ławce co z nim ? kolejny który traktuje Monachium jako sanatorium. Dopiero co miał wrócić.

Skład dobry najlepszy na ten moment.

04.11.2023 17:22

Leverkusen popełnia błędy w obronie nie są nie do ugryzienia. Póki co prowadzą dzięki indywidualnością.

04.11.2023 17:08

Jakie dziś gramy spotkanie nie trzeba nikomu przypominać. Dortmund jak zwykle napalony przed meczem a potrafią obsr** zbroje jak w meczu z Mainz. Liczę na pozytywną reakcję po blamażu w PN. Cieszy sytuacja kadrowa po poza zawieszonym Kimmichem mamy tylko jednego kontuzjowanego i oby tak pozostało będzie wybór z ławki. Jeśli formacja po formacji byśmy analizowali zawodników to mamy lepszych bez dwóch zdań tylko trzeba to pokazać na boisku.

Neuer- Mazroui, Upa, Kim, Davies- Goretzka, Laimer- Sane, Musiala, Coman- Kane

Ulreich, Sarr, Kratzig, Guerrero, Gnabry, Tell, Mueller, Choupo Moting

Lecimy z nimi !.

Edytowano : 2023-11-04 12:46:53

Na Meczykach już jakieś felietony o wielkim kryzysie Bayernu. Rozumiałbym jak byśmy byli na 5 miejscu w tabeli a w LM drżeli o awans, ale ludzie zlitujcie się. Jak City przegrało mecz w lidze nikt nie pisał o kryzysie.

04.11.2023 12:39

Kimmich to Kimmich zawsze neco gwiazdożył. Mnie interesuje jego forma sportowa a z tą jest różnie.

03.11.2023 13:26

Co z tym Guerrero? co ma wrócić to się przeciąga. Skład dobry najlepszy na ten moment i liczę na zwycięstwo.

03.11.2023 13:15

Fajnie, że są jeszcze osoby na tej stronie widzące winę w piłkarzach a nie tylko trener i trener.

De Ligt prawdopodobnie wypada do końca roku. Trzeba dograć ten rok i zimą wzmocnić się. Terminarz mamy spoko, także damy radę bez niego.

03.11.2023 13:00

Dużo zdrowia!.

02.11.2023 15:22

Warto posłuchać piłkarzy. Mueller z racji, że gra słabo mógłby cisnąć po Tuchelu a jednak nic złego nie powiedział wszystko poszło w stronę piłkarzy i ma rację. Z 3 ligowcem nieważne jakim składem i w jakim ustawieniu musi być awans.

02.11.2023 15:08

Tylko życzyć zdrowia. Dobrze, że wrócił Upa. Trzeba będzie łatać.

02.11.2023 14:59

Dokładnie winni są wszyscy. Wąska kadra, kontuzję Tuchel i tak to łata jak tylko może. Natomiast co do wczorajszego spotkania to winni są piłkarze, bo powinniśmy ich pyknąć każdym składem. To jest sport zdarza się.

Liczę na odpowiedz w sobotę a Bayern nie przegrywa 2x z rzędu.

02.11.2023 13:41

Czy wy na prawdę uważacie, że wszystkiemu winny jest Tuchel? serio tak nisko upadliśmy na stronie?

Winni są piłkarze i ich podejście do tego meczu. Nie ważne jaki wychodzi skład powinniśmy ich gładko pyknąć. Może czas złapać a mordę piłkarzy jak Davies, którzy od dawna nic nie grają. Po najlepszym starcie Bundesligi i dobrej LM chcecie nowego trenera dobre.

Zresztą kto jeszcze nie czytał niech poczyta pomeczowego wywiadu Muellera. W 100% się z nim zgadzam winni są piłkarze i nikt inny za ten blamaż.

02.11.2023 13:24

Dziś tylko zwycięstwo się liczy a co do plotek transferowych owe zawsze będą jak zawodnikowi kończy się kontrakt nie zajmuje się tym. Lewandowski co chwile był łączony z Realem, Borek był pewny na 100%.

01.11.2023 13:05

Na Dortmund będą już wszyscy dostępni.

01.11.2023 13:00

Kimmich z grypą zjechał ze zgrupowania gdzie nie było Musiali i Mazroui bo byli na kadrze.

31.10.2023 15:55

Żadnych kart nie odsłania. Po takiej przerwie Neuer musi grać było by niedorzeczne wystawiać Ulreicha w środę.

Dziwne są te choroby nagle Musiala chory czy Mazroui ? myślę, że to lekkie ściemy bo będą tak czy siak rotacje przed BVB.

Dortmund gra z Hoffe więc wyjdą galowym składem zapewne.

31.10.2023 14:21

Sytuacja kadrowa coraz lepsza. Skład jaki bym widział jutro jest dobry tylko z jedną zmianą na środek dałbym Upamecano.

31.10.2023 12:38

Bardzo dobre informacje przy poniedziałku.

30.10.2023 12:03

Hoven może grać lepiej, bo biorę pod uwagę fakt że dosyć często łapie urazy a to nie pomaga w stabilizacji formy. Do Ribery czy Robbena nie ma podjazdu, ale osobiście może się jeszcze poprawić sporo.

30.10.2023 11:03

Trzeba dbać o zdrowie zawodników skoro murawa nie nadaje się do gry to winny jest klub który jest gospodarzem.

30.10.2023 11:00

Coman z pewnością może grać lepiej. Bez dwóch zdań natomiast nie bierzecie pod uwagę kilku czynników. W Bayernie asystujących i strzelających jest sporo. To nie jest 3,4 piłkarzy tylko więcej. Następnie czepianie się ile kto zarabia nigdy tego nie rozumiałem to idzie z waszych czy jak? Skoro Coman zarabia 20 mln niech ma ktoś zdecydował się mu tyle płacić mnie interesuje to jak kto prezentuję się na boisku.

Póki co klasyfikując skrzydłowych Gnabry jest na ostatnim miejscu.

Sane prezentuje świetny poziom widać u niego głód, bierze grę na siebie i rozgrywa świetny sezon. Idealny przykład patrząc na sezon wstecz ile w piłce znaczy głowa.

30.10.2023 10:34

Baltazar akurat Alkmaar gra jeden mecz w tygodniu więc o jakiej ilości meczów i podróżach zty mówisz ?

Dziś młodzi ludzie padają jak muchy na zawał w wieku plus 30 ( głównie mężczyźni ).

Oby z Dostem było ok. Gdyby Twoja teza miała rację bytu to piłkarze z Anglii, Hiszpanii czy Niemiec padali by jak muchy na boiskach.

Edytowano : 2023-10-29 20:35:05

Nie zapominaj, że mamy dziś 5 zmian to połowa zespołu jak odejmiesz bramkarza.

Edytowano : 2023-10-29 20:37:59

* ligę Konferencji mają.

29.10.2023 20:34

Baltazar ale co to za głupie gadki? Takich sytuacji wbrew pozorom jest nikła ilość poza tym nie wiemy dokładnie co się stało.

Skoro są wypadki samochodowe i śmierć zakażmy jeżdżenia zamknijmy wszystkie ulice.

Piłkarze wiedzą na co się godzą uprawiając ten sport. Poza tym medycyna jest dziś na potężnym poziomie piłkarze są monitorowani non stop przez najlepszych lekarzy i sprzęt. To nie lata 70.

Edytowano : 2023-10-29 19:22:23

Piłkarz opuścił mecz na noszach przytomny.

29.10.2023 19:20

Coman też jest często kontuzjowany nie zapominajmy. Statystyki biorąc pod uwagę zarobki powinien mieć lepsze to bez dwóch zdań.

Jest szybki, potrafi strzelić ale razi mnie u niego ten brak celnych dośrodkowań.

Edytowano : 2023-10-29 18:36:55

Póki co Coman w Bundeslidze 8 spotkań 3 gole 2 asysty.

MU-City 0:3

29.10.2023 18:32

Dortmund na farcie, bo powinien być karny dla Frankfurtu. Swoją drogą bardzo dobre spotkanie Bundesligi.

Edytowano : 2023-10-29 18:11:36

Kanadyjską liczysz tak. Dodajesz bramki i asysty

29.10.2023 18:10

Bawarczyk. Goretzka, Gnabry i Guerrero mają być gotowi na BVB.

My bazujemy na piłkarzach mogący grać na kilku pozycjach ( Laimer, Guerrero) plus zimą dojdzie 2,3 piłkarzy.

29.10.2023 17:17