DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Kimas Strona 17

Byliśmy minimalnie lepsi o czym mówią statystyki Lipsk 2 celne strzały Bayern 5. W drugiej połowie był moment gdzie mogliśmy wyjść na 3:2.

Boateng to opcja do rotacji. Do grudnia mamy bardzo korzystny terminarz i myślę, że się przyda. A w zimowym okienku transferowym na pewno nasz skład wzmocni dwóch piłkarzy.

Była wczoraj kontrowersja nie powinno być różnego po którym padł gol na 2:0.

01.10.2023 11:01

Moje wnioski po dzisiejszym spotkaniu :

Coman, Goretzka, Kim ławka.

Tel, Guerrero, De Ligt pierwszy skład.

Pierwsza połowa tragiczna, druga dużo lepsza nawet mieliśmy szansę na 3:2. Generalnie tenis zasłużony, się nasza gra obronna to dramat i nadrabiamy tylko ofensywą. Sane kozak mimo, że wszedł w mecz średnio on ciągnął całą grę.

Edytowano : 2023-09-30 21:24:49

Lipsk dwa strzały celne na bramkę my 5. Mieli skuteczność 100%

30.09.2023 21:20

Dlatego do zimy spokojnie damy radę a w zimowym okienku ze dwa transfery i można patrzeć na wiosnę z optymizmem.

Takie zespoły jak Galata często nadrabiają atmosferą na stadionie, ale piłkarsko to zespół 2,3 półki niżej od nas.

30.09.2023 14:00

Sprawdzał ktoś z was terminarz do grudnia ? Poza dzisiejszym meczem to dosyć lekkie mecze mamy min Koln, Mainz, Darmstad itp.

Edytowano : 2023-09-30 13:16:23

Darmstadt *

30.09.2023 13:15

Bez Wernera i Olmo to duże straty w ofensywie Lipska.

29.09.2023 16:04

Neuer i ta kontuzja to istny kabaret, ale zgadzam się z Tuchelem nie ma co się zbytnio spieszyć, bo najważniejsza będzie wiosna a do zimy nie ukrywajmy mamy dosyć dobry kalendarz.

29.09.2023 11:41

Moim zdaniem nie było żadnych urazów. Obaj dokończyli mecz z Bochum. We wtorek graliśmy z kelnerami Tuchel wiedział, że wystawi 2 skład nawet Goretzka na ŚO dał rade i poszła ściema do prasy o kontuzjach. Moim zdaniem to była taka typowa gierka przed szlagierem.

29.09.2023 11:27

Ja bym jednak widział Laimera na środku pomocy obok Kimmicha, ale skład na ten moment personalnie faktycznie najsilniejszy na papierze.

29.09.2023 11:11

Coś mi się zdaje, że to była gra ze strony Tuchela z tymi kontuzjami. Jak w pewnym momencie zasugerował, że Goretzka może zagrać na środku to śmiać mi się chciało.

29.09.2023 11:09

Mecz z Lipskiem w brew pozorom może być dla nas przejemniejszy niż spotkanie z zespołem, który by się murował całe spotkanie. Zagrają z nami ofensywnie z tyłu będzie więcej miejsca.

28.09.2023 11:26

Coś mi się wydaje, że te urazy Kima i Upa to tak trochę pod publiczkę gra medialna przed spotkaniem z Lipskiem.

Ulreich- Mazraoui, Kim, De Ligt, Davies- Laimer, Kimmich- Coman, Musiala, Sane- Kane

Tak bym wyszedł na Lipsk. Oni też mają problemy kadrowe nawet większe od nas Olmo itp.

27.09.2023 14:45

W ataku mecz z Lipskiem może być dla nas przyjemny, bo oni nie postawią autobusu w polu karnym tylko będą grali ofensywnie. Kluczem będzie odpowiednie zabezpieczenie tyłów i brak głupich błędów.

27.09.2023 13:13

Wedle prasy Gnabry opuści 3 najbliższe mecze z Lipsk, Kopenhagą i Freiburgiem. Będzie gotowy po przerwie reprezentacyjnej.

Edytowano : 2023-09-27 12:47:46

Spokojnie damy radę. W ataku jesteśmy dobrze obsadzeni.

27.09.2023 12:47

Podano, że Gnabry będzie pauzował kilka tygodni a tu niektórzy piszą że nie zagra do końca roku to o co chodzi ?

Pewnie w listopadzie będzie gotowy.

27.09.2023 05:09

Dziś powinno być lekko, łatwo i przyjemnie. Spodziewam się takiego 4,5:0.

Ciekaw jestem jak widzi trener Guerrero w sensie na jakiej pozycji.

26.09.2023 13:48

Ten czy tamten a jakie to ma znaczenie. Za duża tutaj jest g#wno burza. Ja nie jestem za nikim tylko patrzę i obserwuje jak kto gra. De Ligt się broni swoją grą dostał szansę i strzelił gola. Kim jest u nas od niedawna, obrońcy potrzebują nieco więcej czasu by się zgrać więc nie wiesział bym na niego psów. Gdzie na się zgrać na ławce?. Upa jest elektryczny to wiemy natomiast jest u nas od dawna może to jest motywacją Tuchela.

25.09.2023 18:26

Skład podany przez Ciebie jest ok, ale można wyjść jak wyżej szybko zamknąć mecz i od 2 połowy 5 zmian. Takie 45 minut dla Kane, Sane itp to jak sesja treningowa z takim rywalem jak nie gorzej.

25.09.2023 12:41

Czekam na powrót Guerrero, bo on jest w stanie nam załatać kilka pozycji w razie W. Taki zawodnik jest na wagę złota. Myślę, że jutro dostanie szanse w Pucharze.

25.09.2023 11:27

Zgadza się najważniejsza jest wiosna, do zimy damy radę. Zarząd jednoznacznie się określił, że zimą sprowadzą 2 zawodników jednego do defensywy i na 6. Nie zapominajmy, że w styczniu jest Puchar Narodów Afryki i to będzie problem dla wielu zespołów min dla Stuttgartu gdzie ich największy as jedzie na turniej.

Tak jak wspomniałem do zimy damy radę. Grupę LM mamy dosyć łatwą, w lidze też to wygląda dobrze nie ma co panikować.

25.09.2023 11:18

Po wczorajszym spotkaniu najwięcej mówi się o Sane, Kane, ale nie zapominajmy o tych, którzy w cieniu pracują na boisku. Takim piłkarzem jest Laimer bardzo mi się wczoraj podobał. Jego waleczność, doskoki do rywala tak powinien grać środkowy pomocnik. Możemy narzekać na Kimmicha, że holuję piłkę, czasem podejmuje złe decyzję, ale bronią go liczby dużo asystuje. Póki co w tym momencie para środkowych pomocników powinna wyglądać Kimmich- Laimer.

Co do stoperów najmniej póki co przekonuje mnie Upa. Kim jest u nas od niedawna poczekam aż zgra się lepiej z kolegami. De Ligt jak gra zawsze ma jakieś liczby i potrafi strzelić gola.

Co do Lewego i Kane nie ma co porównywać póki co. Lewy to legenda najlepszy napastnik w historii Bayernu bez dwóch zdań. Kane ma zadatki by być jak on plus moim zdaniem lepiej asystuje. Jak się lepiej zgra z kolegami to będzie petarda.

Piękny mecz wczoraj aż się lepiej dziś wstaje :)

24.09.2023 10:38

Kane i Lewandowski to zupełnie różni napastnicy. Moim zdaniem Kane jest bardziej kompletny i potrafi lepiej asystować niż Lewy. Lewy potrzebuje jednak większej pomocy drużyny. Oczywiście za wcześnie jest aby ich oceniać Kane jest u nas od niedawna, ale na już ma kapitalne liczby.

Jak się lepiej zgra z zespołem to będzie kapitalny zawodnik na lata. Póki co widać chemię z Sane.

Edytowano : 2023-09-23 23:02:00

Jeśli chodzi i Upamecano mnie kompletnie nie przekonuje. Lepszy przeciwnik mocno obnaża jego błędy. Ma swoje atuty jak szybkość, siła fizyczna, niezły odbiór ale ilość baboli jest za duża jak na taki klub i taki poziom.

23.09.2023 23:00

Mecz fantastyczny najlepszy za kadencji Tuchela. Było widać chęć, głód bramek. Wykorzystywaliśmy przestrzenie i naszą technikę użytkową. Jak dobrze sprawdziłem oddaliśmy 16 strzałów celnych na bramkę nie wiem czy to nie jakiś rekord.

Kane fantastyczny asystuje, walczy, strzela. Jest i nas od niedawna a już na liczby kosmiczne. Dobrze, że Tuchel trzymał go cały mecz we wtorek pewnie będzie odpoczywał. Cała reszta zagrała świetnie tak jak to powinno wyglądać.

To ustawienie z Choupo za Kane ciekawe sprawdził bym to jeszcze w jakimś spotkaniu. Skończyło się 7:0 a i tak bramkarz Bochum popisał się jeszcze kilkoma świetnymi interwencjami.

Mam nadzieję, że z De Ligt wszystko będzie ok.

Tak trzymać panowie, taki Bayern chce się oglądać częściej.

23.09.2023 22:56

Chcieliście rotację to macie. Mi się podoba. Ciekaw jestem współpracy Choupo- Kane. Ludzie gramy z Bochum tu nie ważne jaki skład musi być przekonująca wygrana.

23.09.2023 14:28

Zmieniać bramkarza a po co ? W tygodniu mamy puchar Niemiec i tam niech się ogrywa. My musimy łapać punkty i strzelać gole bo jest kilka ekip z lepszym bilansem od nas. W składzie dokonał bym kilku zmian, ale bramki bym nie ruszał akurat.

23.09.2023 14:02

My pełny skład Bochum mocno osłabione. U siebie nie wyobrażam sobie innego scenariusza jak wysokie zwycięstwo. Z przodu mamy taką siłę, że na pewno coś wpadnie.

Bochum się cofnie, nie pójdą na wymianę ciosów. Będzie murowanie bramki i liczenie na kontrę lub stały fragment gry.

Co do składu dokonał bym dziś kilku zmian, bo jest ku temu okazja i dobry przeciwnik.

Tella mimo wszystko zostawił bym na ławce i wpuścił go przy dobrym wyniku na dłużej. Kane niech goni Guirassy,bo odskoczył na 6 goli już ( swoją drogą fenomen 5 spotkań 10 goli ).

Przypominam, że Stuttgart pyknął lepsze kadrowo Bochum niż dziś u siebie 5:0.

23.09.2023 12:22

Można wywnioskować, że chyba za dużej rotacji jutro nie będzie. Po części się zgadzam sama rotacja dla rotacji nie ma sensu, się z drugiej strony można by dokonać kilku zmian w składzie.

22.09.2023 14:06

Mazraoui, za Upa De Ligt. Do środka przesunął bym Laimer. Na bok Coman za Gnabry i tak bym wyszedł na Bochum.

22.09.2023 13:06

Dobrze, że wraca bo jest w stanie nam załatać kilka pozycji.

21.09.2023 14:07

Wczorajszy mecz mocno obnażył nasze brali w defensywie. Upa po raz kolejny babol przy boku Casemiro. Z przodu wyglądało wszystko super dużo sytuacji 4 gole. Bardzo aktywny Musiala plus Sane. Tyły zdecydowanie do poprawy.


Na Bochum dokonałbym kilku zmian. Mazroui na bok do środka Laimer obok Goretzki. Za Upa De Ligt. Dałbym szansę od początku Tell za plecami Kane i na bok Coman za Gnabry. Gramy z Bochum więc szansa do rotacji spora tym bardziej, że będzie pełny skład poza Manu.

Edytowano : 2023-09-21 13:24:28

Guerreiro mocno by nam pomógł, bo jest w stanie załatać kilka pozycji.

21.09.2023 13:22

Choupo jest idealny do roli zmiennika. Po przyjściu Vlaho pytanie co z Telem. Wypożyczenie było by dobrym rozwiązaniem.

11.06.2023 15:17

Kibicuje Interowi chodź łatwo nie będzie.

Co do transferu to bardzo dobry ruch lepszy taki Guerrero na ławce do rotacji jak Sarr, Blind czy inne wynalazki.

10.06.2023 20:34

A niby czym Barcelona miała by przekupić tak potężną federację jak UEFA? Tu chodzi o coś innego. Barcelona jest drugim po Realu najpopularniejszym klubem świata i UEFA nie może sobie pozwolić na wykluczenie ich tak o. Gdyby to chodziło o jakiś inny klub słaby lub średni wiadomo co by było.

08.06.2023 18:01

Ja też nie wierzę, żeby Gnabry i Sane odeszli bardziej Mane. Nie zapominajmy, że w 2024 r są ME w Niemczech także nikt z nich nie będzie chciał przed tak ważnym turniejem odchodzić, bo go zawsze jakaś niepewność. Co do Mane nie skreślał bym go bo może się przydać jeszcze.

08.06.2023 13:17

Według mnie dobry ruch. Gość przychodzi za darmo i może grać na kilku pozycjach. Czekamy na kolejne transfery.

08.06.2023 13:00

Generalnie uważam, że ta kwota będzie wyższa jak 150 mln. Licmy jeszcze hajs z piłkarzy, którzy odejdą. Jak przyjdzie Dusan trzeba będzie wypożyczyć Tella. Choupo jest idealny do rotacji a w ataku może jeszcze zagrać Mane/ Gnabry.

Lucas powinien odejść. Bardzo lubię jego styl, ale nie możemy trzymać u siebie piłkarza, który jest 3/4 sezonu kontuzjowany. To samo Sarr, Sabitzer też zostanie sprzedany.

Wedle doniesień prasowych przyjdą : Rice, Dusan, Guerrero, Laimer ciekawe czy ktoś jeszcze.

07.06.2023 13:31

To kwestia czasu zanim przyjdzie do nas. Wszystkie klocki układają się w jedną całość.

07.06.2023 13:26

Jak by miał przyjść za free to strzał w dziesiątkę. Portugalczyk załatwia nam 3 pozycję jest ograny w Bundeslidze. Jestem na tak.

03.06.2023 13:35

Jestem na tak a z racji tego, że Juve nie będzie w LM nie będą jakoś mocno forsować ceny bo będą potrzebować hajsu.

30.05.2023 15:42

Co to był za dzień w Niemczech. Mistrzostwo zdobyte po golu w 90 minucie plus taki news Kahn i Hasan out grubo.

27.05.2023 18:58

Poprawcie mnie przy tej samej ilości punktów liczy się bezpośredni mecz? czyli wtedy my bylibyśmy mistrzami.

Niezależnie jak ten sezon się skończy to za ten cały burdel w tym sezonie kilku Panów u góry powinno zapłacić głową, ale żeby nie było z kilkoma piłkarzami sytymi z zarobkami 15-20 mln również trzeba będzie się pożegnać. Cóż mnie brak Mistrzostwa jakoś mocno nie zaboli, kiedyś musiał przyjść taki sezon. Ważne by wyciągnąć wnioski na przyszły sezon i solidnie się wzmocnić.

Co do Kolo ja jestem za myślę, że u nas jeszcze bardziej się rozwinie niż w Franfurcie. Tylko nie za 100 ml to gruba przesada. Kolo Muani plus Choupo do rotacji do tego Gnabry mogący grać w ataku wystarczą moim zdaniem.

21.05.2023 20:53

Hertha spada o dla tego klubu to może być upadek. Jak by Gnabry dołożył dziś z 2 gole to ma szansę na koronę jeszcze xd.

20.05.2023 18:24

Lipsk bez Wernera. Hertha spadek. Szczerze obstawiałem Hoffenheim, ale w końcówce sezonu złapali formę.

20.05.2023 17:57

W końcu to był Bayern jaki chce się oglądać, szkoda że tak późno.

14.05.2023 08:40

Powinniśmy pokazać reakcję i wygrać wysoko. Hoffe nie zachwyca w tym sezonie. Powiem wam uczciwie w pewnym momencie dałem się nabrać, że Choupo może być naszą 9 na następny sezon, ale po podpisaniu kontraktu non stop się leczy my gramy w zasadzie bez napastnika. Mueller, Gnabry to nie są napastnicy. Potrzebujemy 9, która zagwarantuje 25-30 goli w samej Bundeslidze. Choupo jest idealny do rotacji lub grając u boku prawdziwej 9.

Tuchel dziś pewnie dokona rotacji. Ważne, by zagrać dobrze wygrać wysoko na 0 z tyłu.

15.04.2023 11:44

Obwinianie Sommera, który przyszedł do nas z marszu w styczniu jest kiepskie. To nie on jest winny temu całemu bajzlu jaki mamy obecnie w zespole.

12.04.2023 12:57

Postanowiłem poczekać do dziś przespałem się z tym wynikiem i mam kilka wniosków z którymi postanowiłem się z wami podzielić. Wczoraj był smutny dzień, dzień prawdy, ale potrzebny dzień. Nie chce szukać kozła ofiarnego wczorajszej porażki, ale Upa nigdy nie był dla mnie topowym obrońcą i wczorajszy mecz to potwierdził. Nie zrozumcie mnie źle to dobry obrońca na mecze z Lipskiem, Dortmundem, słabą Barcą a i nawet w tych spotkaniach spala się popełnia głupie błędy. Wczoraj to był czar goryczy co ten facet wyprawiał. De Ligt jest u nas od tego sezonu i zjada go czapką gdzie nie jest zgrany z kolegami. Druga rzec brak formy kluczowych piłkarzy Sane, Musiala, Gnabry, Upa i tak dalej zostaliśmy wczoraj wypunktowani. Na plus 2 połowa i jej początek gdzie potrafiliśmy zagrozić, ale to za mało na tak topowy klub. Dodajmy również, że graliśmy wczoraj w 10 bez napastnika, Bo Gnabry nie było.

Brawa dla City i Pepa. Rozszyfrowali nas fantastycznie, pokazując że są obecnie chyba najlepszą drużyną na świecie. Szanse w rewanżu są żadne ja nie wierze w bajki. Panie Tuchel proszę nie opowiadać bzdur, że mecz nie odzwierciedla wyniku, bo gdyby nie Sommer była by 5,6 w czapkę i blamaż. Przegraliśmy zasłużenie popełniając dziecinne błędy w obronie i grając bez napastnika.

Płęta na koniec co powinien zrobić Bayern? skupić się na Bundeslidze, szukać zawzięcie napastnika światowej klasy i pokazać się w rewanżu z jak najlepszej strony. Ten mecz był na potrzebny, pokazał w jakim miejscu jesteśmy. Można przegrać mecz, ale nie w takim stylu jak wczoraj. Mecze z Barceloną i Interem skuteczne zamaskowały nam obraz sytuacji. Patrzmy na fakty, a nie myślmy życzeniowo. Przed nami długa droga by być topowym zespołem w Europie.

Wyciągnijmy wnioski, poukładajmy sprawy wewnątrz klubu a wrócimy silniejsi.

12.04.2023 11:25

Cieszy wygrana i czyste konto na trudnym terenie, ale nieskuteczność była porażająca. Tu powinno być co najmniej 3:0. Mane kompletnie bez formy ciało obce. Sane stara się widać różnicę, ale jest mocno nieskuteczny. De Ligt to bramkę kolejki walnął.

Cieszy zero z tylu, bo zawsze coś traciliśmy ale z przodu widać było brak napastnika.

08.04.2023 22:24

Dziwna sprawa z Mazroui grał na mundialu mundial się skończył 4 miesiące temu a facet nie jest w stanie dojść..jak nie kontuzjowany to chory.

Dobrze, że Choupo jest gotowy i to było zapobiegawczo tylko.

03.04.2023 17:09

Bardzo to wszystko dziwne, do pewnego momentu grał wszystko nagle po podpisaniu nowej umowy urazy. Niech wraca do zdrowia.

03.04.2023 13:54

Jako kibic Bayernu pisać, że Bundesliga nie jest ważna jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe. Take gadanie nie przystoi tutaj. Zmieniając temat wczoraj Milan grubo rozjechał Napoli 4:0 pokazując, że nie są bez szans w tym dwumeczu.

03.04.2023 12:09

Ja bym dokonał ze dwóch zmian może Stanisic od początku lub Cancelo. Mane i Gnaby nie dali żadnych argumentów by zagrać od początku.

03.04.2023 11:40

Lewandowski zawsze był skupiony na sobie i budowaniu własnej marki. Jego kariera była od A-Z czy nawet jest budowana pod jego wizerunek. Dał nam bardzo dużo, ale to nigdy nie był ulubiony piłkarz kibiców jak Robben czy Ribery. Zresztą ostatnio na kanale sportowym była ciekawa dyskusja podnośnie Lewego i jego filmu Stanowski skwitował to tak ,, Robert z pewnością jest bardzo dobrym piłkarzem, ale wydaje mi się zupełnie średnim człowiekiem ''. Daje to do myślenia.

02.04.2023 19:05

Mane jest póki co ciałem obcym. Wydaje mi się, że lepiej sprawdzał by się na skrzydle niż na szpicy. We wtorek gramy puchar i myślę, że Tuchel troche porotuje składem. Stanisic, Mane, Gnabry, Mazroui mogą zagrać od początku.

Mecz dobry w naszym wykonaniu, pierwsza połowa bardzo dobra kompletna dominacja. Natomiast te dwa gole nieco burzą obraz i go zakłamują. musimy grać w pełni skoncentrowani cały mecz. Karne to nasza zmora od Leverkusen 3 karne podyktowane przeciwko nam. Musimy nad tym elementem poprawić a czy z przodu gra Musiala czy Gnabry czy inni mamy na tyle jakości, że zawsze strzelimy te kilka bramek.

02.04.2023 12:02

Na Viaplay wspomnieli, że marzeniem Kolo Muani jest grą u nas. Pytanie czy Bayern wyłoży taką sumę haka chce za niego Frankfurt.

Udany debiut Tuchela. Podobało mi się, że mimo dobrego wyniku był momentami zirytowany głupimi stratami szczególnie w środku pola. Jak ustabilizuje grę obronną to jestem dobrej myśli, bo w ofensywie jesteśmy najmocniejsi od lat.

01.04.2023 22:54

Mam mieszanie uczucia co do tego spotkania. To, że jesteśmy potworami w ataku to było wiadomo dużo wcześniej, ale jak nie będziemy dowozić czystego konta to będzie ciężko o sukces szczególnie w Europie.

Dortmund jak zwykle nie dojechał mentalnie do Monachium. Te dwa gol to im sprezentowaliśmy.

Na plus Sane, starał się, wracał widać sporą różnice.

Cieszy zwycięstwo, ale połowicznie. Za dużo tracimy.

01.04.2023 20:50

Hoven zwał jak zwał. Fakty są takie, że mając tak silny skład nie można mieć takich wahań formy jaką mieliśmy.

01.04.2023 16:40

Liczę, że w przypadku Tuchela zadziała podobna zasada jak u Flicka. Efekt nowej miotły i z marszu zaczniemy grać lepiej. Czasem taka zmiana jest uzdrowieniem dla zespołu. A z tego co czytam w prasie to tam był duży kwas wewnątrz zespołu na linii Julian- zespół.

01.04.2023 15:54

Liverpool nie jest obecnie żadnym wyznacznikiem siły danego zespołu. Jeden strzał oddali w tym meczu.

Zgadzam się z Bayernem to będzie inne granie.

01.04.2023 15:43

Dawno nie było takiej sytuacji żebyśmy przystępowali do meczu z Dortmundem jako drugi plus nowy trener. Jestem niesamowicie ciekawy jak to będzie wyglądało. Trzymam kciuki za Tuchela żeby mu się powiodło i zdobył wszystko co możliwe jak Flick.

01.04.2023 15:06

Przychodzę z pracy a tu taki news szok !!!.

Miałem dużo zastrzeżeń do Juliana, ale nie spodziewałem się że go zwolnią w trakcie sezonu. Tu nie chodzi o wyniki tylko o coś grubszego. Nie zdziwię się jak 80% szatni poszło do zarządu i po tym.osdks ta decyzja. Coś musiało być na rzeczy. Julian nie panował nad szatnią, było masę zgrzytów poza boiskiem.

No cóż wypada życzyć szczęścia Tuchelowi trener z dużym doświadczeniem no i wygrał LM, więc wie jak to robić.

24.03.2023 05:12

A tak szczerze skoro ten temat poruszyliśmy co sądzicie o tym magazynie i jego ekspertach? Pewnie sporo osób tutaj ogląda Bundestalk.

20.03.2023 17:28

Gąska to fan Bayernu, Wichniar też jest w miarę obiektywy. Co do Borka i Borzęckiego raczej będzie tak jak piszesz.

Edytowano : 2023-03-20 17:05:49

Według Borka dyrektor Mbappe miał nas wyjaśnić.

20.03.2023 17:05

Ja nikogo nie chce za Juliana ma pracować dalej. Stanąłem na przeciw osobom piszącym ,, nic się nie stało, jest ok " skoro jest ok to dlaczego Hasan udzielił takiego wywiadu po meczu, skąd ta mina Kahna na trybunach. Ciekaw jestem co jutro chłopaki powiedzą w Bundestalk.

Bayern ma najmocniejszą jedenastkę w lidze i najlepiej opłacanych piłkarzy jak coś nie wyjdzie krytyka będzie zawsze, bo taki to jest sport.

A w tym roku Bayern w bardzo wielu momentach nie jest sobą co wielu użytkowników zdaje się nie zauważać w ogóle.

20.03.2023 16:51

Boże jaka jajowa dyskusja aż oczy bolą. Oczywiście, że w sporcie nie zawsze się wygrywa z tym że popatrzmy na kadrę finanse. Bayern przegrywając Bundeslige by się skompromitował. Dortmund jeszcze jakiś czas temu był na 4 miejscu.

Jak jest słabszy okres to zawsze jest czyjas wina nie na czegoś takiego, że to jest wpisane. To tak jak By Cię żona zdradziła i byś to usprawiedliwiał tym, że to jest wpisane niejako w ryzyko małżeństwa ludzie..

Julian na najlepszy zasób ludzki ostatnich lat nie będę się powtarzał 5 raz takiej laski nie miał Flick a gramy maniane że aż uszy bolą i to jest niczyja wina. Po co będziecie po Sane słabsza forma jest wpisana w sport ( śmiech )

Gdyby tak było to trenerzy nie byli by zwalniani. Przed sezonem każdy klub ma pewne cele jeżeli trener ich nie realizuje to leci proste i logiczne.

Edytowano : 2023-03-20 15:32:48

Ławki*

20.03.2023 15:32

Niko miał problem z szatnią piłkarze nie byli za nimi, natomiast nie miał tak szerokiego składu jak Julian.

Rotację są częścią futbolu na nich bym nie zwalał. Piłkarze grają ze sobą od lat nie zapomnieli jak się gra w piłkę, problemem jest mentalność i brak reakcji. Tutaj widzę dużo problem jak i duże rezerwy. Do tego cała atmosfera w około zespołu Sane, Gnabry i tak dalej.

Jak nie będzie reakcji po przerwie na reprezentację to zacznę się zastanawiać czy oby Julian jest odpowiednim trenerem.

20.03.2023 11:32

Postanowiłem odbić piłeczkę dla wszystkich tych, którzy uważają że nic się nie dzieje i wszystko jest pod kontrolą. Futbol jest dialogiem więc podyskutujmy.

Bayern w tym roku 3 remisy, 2 porażki. Wygraliśmy kilka spotkań, ale co to były za zwycięstwa? 2:1 Stuttgart gdzie w końcówce nas cisnęli i tego typu rzeczy. Jedyne dwa zwycięstwa w stylu Bayernu to 4:0 Mainz Puchar i 2:0 Union.

Kolejny przez was przytaczany argument cytuje ,, ograliśmy Barcelonę i Inter bez straty gola '' powiem tak oglądacie piłkę na codzień? Barcelona z wczoraj a Barcelona z fazy grupowej to dwa różne zespoły. Słaby MU ich wyjaśnił, Inter nie jest żadną potęgą Europejską to jest w tym momencie solidny co najwyżej zespół. Idźmy dalej pokonaliśmy NAJSŁABSZE PSG od 5 lat z jednym piłkarzem klasy światowej Mbappe i Messim, który po zdobyciu MŚ ma delikatnie mówiąc wywalone. Jak ja to widzę nasze świetne wyniki w LM są pochodnią słabej formy zespołów z jakimi graliśmy. Ani Barcelona, ani Inter, ani PSG grając z nami nie byli w swojej top formie.

Idźmy dalej po MŚ piłkarze Bayernu mieli NAJWIĘCEJ wolnego ze wszystkich czołowych klubów w Europie. Bundesliga ruszyła coś koło 20 stycznia biorąc pod uwagę, że Niemcy szybko odpadli niektórzy mieli ponad miesiąc wolnego. Jedynym wyjątkiem są zawodnicy Francuscy, także o żadnym zmęczeniu nie może być mowy.

Mamy świetny skład, ale kapryśny. Sane notorycznie spóźniający się, Gnabry gdzieś balujący po Paryżu robiący się coraz grubszy z tygodnia na tydzień. Kret w szatni, ściągnięcie Muellera po czerwonej kartce co też odbiło się echem w mediach. Moim zdaniem szwankuje mental i za to odpowiada trener.

Można przegrać z Leverkusen, ale co my graliśmy w 1 połowie to jest żenada. Zero zaangażowania mając 8 dni wolnego ( Leverkusen grało w czwartek ) brak spójności, brak jakiegokolwiek rozegrania. Za to wszystko odpowiada trener i ja nie kupuje argumentu, że LM jest dla nas piorytetem, bo żaden z tych rywali nie był wyznacznikiem naszej formy. Pokonujemy słabe PSG po czym dostaje 3 gole od Augsburg na AA o co chodzi?

Nie jestem za zwalnianiem trenera, ale coś jest grubo nie halo. Ponoć najlepsza kadra w historii grająca taki piach ? powtarzam można przegrać to jest futbol, ale pierwsza połowa Bayernu wczoraj to był kryminał. Problem jest mental i jak Julian tego nie ogarnie po przerwie na reprezentacje to jego pozycja będzie mocno zagrożona.

I powtórzę jeszcze raz nie podniecajcie się LM, bo ona jest myląca mało tego jak sobie przypomnicie mecz na AA z Barceloną to oni byli lepsi tylko cud sprawił, że gola nie straciliśmy.

Nie jestem takim optymistą jak wy widzę dużo złego. Sane fochy, Cancelo fochy, Gnabry wyjebka, kret w szatni brak wyników dużo straconych goli ostatnio.

Po przerwie na Repre jak nie będzie reakcji będzie bardzo źle.

Edytowano : 2023-03-20 10:59:19

Barcelona była lepsza w 1 połowie z nami na AA.

20.03.2023 10:55

Ok załóżmy taki scenariusz przykład odpdsmy z City a w lidze gonimy BVB mając taki skład. Dalej będzie wszystko ok, bo ograliśmy słabą Barce i Inter? W piłce liczy się to co jest dziś. A na dziś nie wygląda to dla mnie za ciekawie.

20.03.2023 01:11

No tak, mamy nie oceniać bundesligi bo najważniejsza jest LM. Widzieliście minę Kahna i Hasana czym oni się przejmują .. ludzie ocknijcie się bo jak będzie wtopa z City to będziecie inaczej spoglądali na ten sezon ligowy.

A Tobie DonJupp powtarzam ostatni raz nikt tutaj nie zwalnia trenera po tym meczu, ale piszmy prawdę co się dzieje. Piłkarze nie są zmotywowani na Bundeslige to jest wina trenera. Powtarzam jak byśmy mieli 8 kontuzji ok. Natomiast z takim składem i ławką której mógłby pozazdrościć Flick nie można grać takiej padaki.

3 remisy, porażka z Gladbach, porażka z Leverkusen. Bardzo dużo ostatnio straconych goli w Bundeslidze. Według Ciebie jest ok, bo zgadza się LM? To Ci coś przypomnę, że nie gramy w Finale jeszcze.

I przestań non stop przypominać bardzo słabą Barcelonę w grupie plus średni Inter, bo to się robi żałosne. Barcelonę wyjaśniły Europejskie puchary a Inter zobacz który jest w lidze.

Mając taki skład szeroki takie wpadki a bardziej ich ilość są nieakceptowalne plus brak motywacji.

Edytowano : 2023-03-20 00:33:37

Bayern1987 zgadzam się w 100?warski walec a wpadka z Villareal do dziś mi to kumpel przypomina jak Bayern mógł to przegrać a w grupie jechali ze wszystkimi.

20.03.2023 00:25

Ludzie wy się ocknijcie ze swojego snu. Nikt nie zwalnia trenera po tym meczu jak wy patrząc na tą padake sobie potraficie siedzieć w fotelu na zasadzie nic się nie stało to gratuluję. I najlepsze te wasze prognozy o pokonaniu BVB.

Radzę jeszcze raz spojrzeć na skład i zarobki piłkarzy to co my gramy względem jakości składu to jest poniżej krytyki. Pierwsza połowa cały zespół przeszedł obok meczu. A wygrana z PSG bardzo słabym to żadna weryfikacja naszego zespołu tylko my się niezdrowo podnieciliśmy.

Powtórzę raz jeszcze nikt nie zwalnia trenera..natomiast jak po przerwie sytuacja nie ulegnie poprawie, dalej będą niesnaski wewnątrz zespołu i do tego dojdzie wpadka z BVB i City to trener niestety musi polecieć.

19.03.2023 23:09

Dokładnie. Wszyscy się podnieciliśmy PSG a prawda jest taka, że są dziś słabi. Bayern przy nich wyglądał jak top zespół po czym za 3 dni Augsburg nam pakuje 3 gole na AA.

19.03.2023 22:07

A Twoim zdaniem Julian panuje w 100% nad sytuacją bo ja mam wątpliwości ..

Ok brawa za PSG natomiast dodajmy bardzo słabe PSG które straszyło nazwa i pojedynczymi piłkarzami. Gdybyśmy mieli po 7-8 kontuzji to ok, ale z takim składem grać taką maniane jest nieakceptowalne.

19.03.2023 22:04

Panowie problemem jest mentalność i za to odpowiada terener. Co to miało być w 1 połowie 15 minut a my nie potrafi z połowy wyjść grając z 9 zespołem w tabeli. Mamy skład najmocniejszy od lat a grany totalną padake i za to odpowiada trener. Ja nie kupuje tego, że celem jest LM. Dla Bayernu zawsze liga powinna być równie ważna.

Julian nie iabue nad szatnia. Daje jakieś dwa dni wolne w tygodniu po tym gramy taki szajs że szkoda gadać. Jak nie będzie wstrząsu po meczach kadry to trener do wymiany. Nie możemy tak grając mając taki skład i taką ławkę.

19.03.2023 21:57

Mecz katastrofalny w naszym wykonaniu nie ma żadnego usprawiedliwienia na naszą postawę. Pełny skład, ławka 8 dni pauzy a my gramy padake z 9 zespołem w tabeli który grał w czwartek mecz... to się w głowie nie mieści. Jak Julian po przerwie tego nie uporządkuje to trzeba będzie się pożegnać i niech nas nie zmyli mecz z bardzo słabym PSG. W lidze z takim składem i ławką grać taką padake to niedopuszczalne.

Coś jest nie tak z mentalnością Sane co chwile się spóźnia, jakiś kret w składzie. Nie jest dobrze a za to odpowiada Julek.

Dziś oczywiście błędy indywidualne Pavarda i Upa. Mane ciało obce póki co w Bayernie nie gra nic ławka to jest jego max w tym momencie.

Jak przytrafi się wpadka z BVB to posada Juliana będzie już mocno zagrożona.

19.03.2023 20:06

Przed sezonem każdy w Bayernie wiedział, że przy pełnym składzie kilka gwiazd będzie musiało usiąść na ławkę. Obecna ławka jest silniejsza od ławki Flicka w zwycięskim dla nas sezonie.

Powtarzam to nie jest żadna nowość. Każdy zawodnik wiedział, że przy pełnej obsadzie ktoś będzie musiał usiąść na ławę. Lepiej mieć problem bogactwa niż brać chłopaków z rezerw bo nie ma kogo.

19.03.2023 17:15

Leverkusen grało mecz w czwartek co może mieć znaczenie. Pewnie będą atakować co da nam sporo możliwości z przodu.

19.03.2023 12:16

Leverkusen jest zespołem z którym gra się nam ostatnio dobrze wynika to z ich stylu gry. Nie sądzę by bronili się 8,9 zawodnikami więc z przodu będzie sporo miejsca. Uważać na Diably i powinno być dobrze nie zapominajmy, że gramy z 9 zespołem w tabeli.

19.03.2023 11:51

City są w gazie, ale to nie oznacza że tak samo będzie za niecały miesiąc. Poza tym Lipsk czy Burnley to nie poziom Bayernu.

BVB-Koln 6:1 jutro trzeba będzie zgrać na 100% i wygrać przed przerwą.

18.03.2023 21:00

Guardiola przyszedł do nas z myślą wygrania LM. Nie zrobił tego więc jego prace należy ocenić na minus. Gromienie Mainz czy tego typu zespołów po 6:0 to nie było celem. Mecz z Realem jeden z bardziej wstydliwych w ostatnich latach gdzie polegliśmy głównie taktycznie. Pep niezależnie od przeciwnika grał zawsze to samo. Czasem trzeba się dostosować i pod tym Julian jest lepszy. My zgnietliśmy PSG w dwumeczu nie tracąc nawet bramki. Mecz jest za miesiąc wiele się może wydarzyć może do tego czasu będziemy mieli jakąś większą przewagę w lidze.

18.03.2023 14:35

Zgadzam się. Nawet za Flicka gdzie zdobyliśmy LM nie mieliśmy takiej ławki jak obecnie. Oby tylko kez urazów.

18.03.2023 13:05

Bayer będzie podmęczony w niedziele to będzie nasz atut.

17.03.2023 13:43

Stawiam 55-45 % na Bayern, bo jednak rewanż u siebie. Mecz zapowiada się zacnie.

17.03.2023 13:17

Pavard na dziś jest jednym z lepszych i przedłużenie umowy z nim to piorytet.

13.03.2023 11:42

Ostatnimi czasy nam się dobrze gra z Leverkusen, bo oni będą atakować nie zamurują bramki u siebie więc mamy szansę na kontry.

12.03.2023 23:40

Union wyraźnie w dołku. Nie zdziwię się jak opuszcza na koniec sezonu top 4.

12.03.2023 22:48

Mecz dopiero w niedzielę z Leverkusen także dobry pomysł by oczyścić głowy.

12.03.2023 17:25

Stracone gole to bardziej do statystyk na koniec sezonu nikt nie będzie o tym pamiętał. Nawet Giki wspomniał o tym w kanale sportowym że jak Bayern musiał to z 0:1 zrobiło się 4:1. Te bramki wynikają z rozluźnienia Bawarczyków nic innego co oczywiście nie powinno mieć miejsca i jest to materiał do analizy.

12.03.2023 14:59

To prawda. Ławkę mamy mocniejszą jak za Flicka. Generalnie uważam że z topowych zespołów mamy obecnie najlepszą ławkę przy pełnej kadrze.

12.03.2023 14:14

Ciekawi mnie na kogo trafimy dalej. Mecz z Napoli to było by coś, ale jeszcze nie dzielny skóry na niedźwiedziu.

Mecz z PSG już za nami nie na sensu analizować go non stop. Ciekawi mnie jaką note dostanie Gumny w zoraj niemiłosiernie ogrywany, siateczka Davies i zmieniony w przerwie nie zdziwię się jak to będzie nota 6. Giki puścił 5 goli myślę, że dostanie 5.

12.03.2023 09:16

Po ciężkim spotkaniu w LM widać było szczególnie na początku meczu braki koncentracji. Obrona już nie była tak szczelna De Ligt popełniał wiele błędów natomiast 5 bramek z czego 4 obrońców budzą respekt. Szkoda tych straconych jednak na koniec sezonu nikt nie będzie o tym pamiętał.

Pokazaliśmy z PSG, że grając na 100% koncentracji defensywa jest szczelna co nie oznacza że Julek nie na materiałów do analizy.

Piękny gol Pavarda. Mane jeszcze wyraźnie bez formy. 5 goli bez Choupo w ofensywie jesteśmy potworami.

12.03.2023 08:49

Ja bym dokonał rotacji z Augsburgiem. Mamy szeroki skład więc można porotować. Jak Giki nie będzie miał meczu konia to powinniśmy to wysoko wygrać.

Sane, Gnabry, Cancelo, Pavard od pierwszej minuty na Augsburg bym wystawił. Czupo niech gra, bo jest w gazie i walczy o króla strzelców.

09.03.2023 15:33

Co robi różnice w tym sezonie ? ŁAWKA

Sane, Gnabry, Cancelo, Mane, Tel to są zawodnicy którzy mogą wejść i zmienić losy meczu. Może Tel mniej, ale jest młody uczy się.

2 gol to akcja dwóch rezerwowych, i to robi różnice w tym sezonie.

Ciekawi mnie czy Julek porotuje w sobotę. Kolejny mecz mamy dopiero w niedziele z Leverkusen. Wyszedłbym od początku z Gnabrym, Cancelo, Sane na Augsburg.

09.03.2023 13:22

Nie zapominaj, że Davies też może na lewej zagrać.

09.03.2023 13:19

Nie ma co się spieszyć z jego powrotem obronę mamy dobrze obsadzoną. Poczekałbym do okresu przygotowawczego i nowego sezonu.

09.03.2023 13:04

Ja czekam na wypowiedź Borka skoro profesor Mbappe miał nas zniszczyć xD.

Jeszcze Lucas dziś wrócił do zajęć biegowych same dobre informację :).

09.03.2023 12:53

Wielkie brawa dla naszego zespołu za ten cały dwumecz z PSG. Taki Bayern chce się oglądać perfekcyjny w pełni skoncentrowany na swoim zadaniu. Blok obronny prawdziwa skała jak tak będziemy grać i utrzymamy tą uwagę w lidze nie ma na nas mocnych. Każdy z osobna zasługuje na uznanie PSG miało jedynie dwie sytuacje i nic mając taki napad. De Ligt i Upa nakryli czapką Messiego i Mbappe. Gratli dla Julka, bo taktycznie zniszczył PSG.

Utrzymać to w lidze i będzie świetnie. Brawo !

09.03.2023 12:36

Każdy ma prawo podniecać się kim chce mamy wolny wybór. Nie jest żadną tajemnicą, że po odejściu Lewego Bayern stał się dla Borka obojętny.

Jutro nasi wyprowadzą ,, profesora '' na manowce.

07.03.2023 15:13

Lewandowski nigdy nie był piłkarzem całujący herb. To taki bardzo profesjonalny najemnik. Gra tam gdzie widzi sprzyjające warunki dla siebie oczywiście dając bardzo dużo od siebie. To moim zdaniem najlepszy napastnik w historii Bayernu. Pewien etap się skończył i chciał zacząć nowy nie dziwie mu się po kilku latach w DE. Życie toczy się dalej a wedle statystyk gdzieś czytałem, że strzelamy więcej goli jak z nim. Także można tylko trzeba dostosować system pod piłkarzy odpowiednio.

07.03.2023 13:19

To prawda, Lewy nigdy nie był romantykiem raczej traktował grę w klubie jak pracę w biurze. Nie był to nigdy ulubieniec kibiców Bayernu powiedzmy szczerze. Jednak nie zapominajmy, że z Bayernem wygrał LM i będąc piłkarzem Bayernu został wybrany piłkarzem świata.

To nie typ Ribery, który utożsamiał się z kibicami. Zawsze chciał grać w Hiszpanii skoro nie Real to została Barcelona.

06.03.2023 12:35

Ja to widzę tak. Lewy chciał trafić do Realu jest to jego ukochany klub, ale z jakiś względów tam nie trafił to pozostaje tylko Barcelona, która jest po Realu chyba najbardziej medialnym klubem świata a wiadomo, że Lewemu też o to chodziło.

Natomiast sportowo dla Lewego póki co Barcelona jest klapą. Jeszcze niedawno grał regularnie w półfinałach LM z Bayernem a teraz nie ma Barcelony w żadnych pucharach. Dwumecz 5:0 z nami obnażył ich dość mocno.

06.03.2023 12:16

Borek to z tym transferem do Realu to nieco obnażył swoje ,, zdolności informacyjne ''. Lata o tym trąbił i nic takiego nie wynikło. Myślę, że jako fan Realu było to bardziej jego myślenie życzeniowe.

06.03.2023 11:55