DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Kimas Strona 19

Czytaliście wypowiedzi piłkarzy po meczu? Zarówno Zieliński jak i Lewandowski wbili szpilkę trenerowi za defensywną grę. Szkoda, że dopiero teraz.

Edytowano : 2022-12-04 19:55:14

Borek o tym wspominał, że dużo kibiców dochodzi w trakcie spotkania. Na początku za wolne miejsca a potem jest już ok. Teraz Anglia-Senegal pełny stadion jest.

04.12.2022 19:54

Zagraliśmy najlepszy mecz na tym mundialu szczególnie pierwszą połowę to jednak nie wystarczyło. Indywidualności Francji załatwiły sprawę. Szkoda tej sytuacji z 1 połowy Zielińskiego.

Odnoszę wrażenie zresztą nie tylko ja, że Francja nie zagrała tego spotkania na 100%. To było wyważone zwycięstwo niskim nakładem sił z ich strony co tym bardziej pokazuje ich klase.

Dobrze, że Lewy to strzelił, bo było by nieciekawie taki farfocel na koniec turnieju.

Póki co faworyci pokazują pazur w tej 1/8 MŚ.

04.12.2022 18:56

Dokładnie. 4-5-1 i sam Lewandowski z przodu. Od początku min Szymański to duże zaskoczenie i Kamiński na boku. Wychodzimy dość defensywnie.

04.12.2022 14:35

To prawda idąc terminologią z Bundesligi to my jesteśmy takim lepszy Augsburg, Stuttgart dla nich.

Tunezja wygrała z Francją B przypominam gdzie większość piłkarzy która tam grała już nie powącha murawy na mundialu.

Takim samym rywalem jak my była dla nich Australia, którą roznieśli z tym że to była faza grupowa możesz kalkulować tutaj nie.

04.12.2022 14:20

To są MŚ.. z całym szacunkiem nie porównujmy meczu ligowego Bayernu z jakimś Mainz czy Hertha do spotkania 1/8 MŚ. Francja już na Euro się przekonała co znaczy zlekceważyć rywala. Poza tym tak jak ktoś tu napisał Mbappe zależy aby być królem strzelców i dziś ma okazję dołożyć.

Oglądałem mecz Francji B z Tunezją. Jak wszedł Mbappe, Griezmann, Dembele, Raniot to Tunezja z połowy nie umiała wyjść a był to mecz dla Francji o nic.

04.12.2022 13:56

Karolina da się z tym, że dla takich zespołów mundial zaczyna się od teraz. Spójrz na Holandię krytykowaną za fazę grupową wczoraj przejechali się luzem po USA. Faza grupowa nie jest wyznacznikiem w dalszej części turnieju i tu faworyci powinni już pokazać swoją wyższość nad resztą zespołów co nie oznacza że nie będzie 1,2 niespodzianek.

04.12.2022 13:28

Ciekawe będą pojedynki Upa- Lewy. Obaj piłkarze znają się świetnie.

Na co możemy liczyć? Na kolejny dzień konia Szczęsnego i na to, że Francja nas trochę zlekceważy. Natomiast jest to bardziej życzeniowe z mojej strony. Francuzi wiedzą co się stało w meczu ze Szwajcarią na Euro 2020.

Tak jak kolega niżej napisał tam jest tyle jakości ( nawet z ławki ), że dla nich to może być sparing w pewnym momencie jak mecz się dobrze ułoży. Natomiast to jest futbol, który nie takie historie pisał dlatego jest piękny.

04.12.2022 11:49

Francuzi też mieli 8 dni do meczu z nami to może mieć znaczenie. oni zagrają spokojnie ja nie mam żadnych oczekiwań co do meczu naszych. Bardziej pytanie jak Francja zagra. Wbrew pozorom ta porażka z Tunezją to dla nas zła i formacja. Wiemy, że tam był 2 skład, ale Francja nie przyzwyczaiła do przegrywania dwóch spotkań z rzędu.

Też nie wierzę by w ciągu 4 dni nasza kadra zmieniła diametralnie styl gry. Argentyna to jednak półeczka niżej jak Francja ( moim zdaniem ) więc wiemy czego się spodziewać.

04.12.2022 11:32

Wczoraj pisałem,że dla takich zespołów jak Francja, Holandia, Anglia, Brazylia itp mundial zaczyna się od fazy pucharowej. Pokazała to wczoraj Holandia, która gładko pokonała USA. Dziś myślę też zobaczymy inną Francję.

04.12.2022 10:54

Dziś otrzymamy odpowiedzi na wiele pytań. Francja pewnie zagra na luzie bez większej spiny. Pamiętajmy, że ich piłkarze od spotkania z Danią mieli 8 dni przerwy. To nie musi się przełożyć, ale może mieć znaczenie.

Jak słucham Zielińskiego, że koło 70 minuty chciał pogadać z piłkarzami Argentyny by zwolnili tempo to mnie aż zatkało.

My nic nie musimy Francja jest pod presją i będę mega zaskoczony jak nie awansują dalej mając taką pakę.

04.12.2022 09:04

Świetny mecz Holandii rozczytali USA bardzo dobrze. Van Gall to jednak dobry strateg, gdyby z przodu grali bardziej zespołowo mogło być wyżej.

USA bezradne, bramka strzelona na mega farcie intonby było na tyle z ich strony.

03.12.2022 17:58

Oczywiście, że to nie ważne gdzie kto gra. Gdzie grają piłkarze Maroka lub większości Korei? A można. Tu chodzi o styl, taktykę i to jak chcesz grać z danym przeciwnikiem.

Dziś zaczyna się faza pucharowa mundialu. Dla wielu ekip od tej rundy zaczyna się puchar.

Edytowano : 2022-12-03 08:16:01

Mundial*

03.12.2022 08:15

Tłumacze to tym, że to był mecz o nic zagrali bez ciśnienia.

Tutaj wyraźnie widać, że między składem A i B jest przepaść. Kilku piłkarzy Brazylijskich dziś się wręcz skomplikowało jak Bruno.

02.12.2022 22:14

Po 3 kolejce nasunął mi się taki wniosek. Nie ma czegoś takiego, że dany zespół moze wystawić dwie równorzędne jedenastki. Francja, Hiszpania, Portugalia, Brazylia wystawiły drugie składy w trzecich meczach i wszystkie porażka.

02.12.2022 22:06

Co ciekawe Niemcy zdobyli tyle samo punktów co my z tym, że my awansowaliśmy.

Już to pisałem, ale powtórzę. Awans zawdzięczamy słabej grupie w której graliśmy.

02.12.2022 19:36

Jak Brazylia wyjdzie z 1 trafia na Korea. Portugalia trochę frajersko przegrała cały mecz byli lepsi. Natomiast tak czy owak mają 1 miejsce.

Edytowano : 2022-12-02 18:50:54

Jest i zawsze tak było. Hiszpanie wczoraj się podłożyli, bo drabinka z Marokiem jest łatwiejsza.

02.12.2022 18:50

Niemcy są sami sobie winni. Powinni chodź zremisować z Japonią. Generalnie cała ta faza grupowa to festiwal nieskuteczności. Nie pamiętam zespołu, który by był tak nieskuteczni jak oni.

02.12.2022 15:38

Doliczanie minut jest akurat dobre. Byłem neutralnie do tego nastawiony, ale to się sprawdza, mamy mniej jak nie wcale leżenia, udawania i gry na czas.

02.12.2022 14:21

Flick przekombinował ze składem znów. Wystawił Muellera na szpicy gdzie to nie jest jego pozycja. Każdy grał indywidualnie Musiala pchał się między 4 zawodników, to samo reszta. Obrona to dramat. Kluczowy był tutaj mecz z Japonią to on Niemców wykluczył z mundialu.

02.12.2022 08:17

To co zrobił Lukaku to jest niesamowite. Tam ze dwie powinien strzelić.

01.12.2022 18:00

Też czuje nosem, że Niemcy odniosą dziś wysokie zwycięstwo. Stawiam 3,4/0.

01.12.2022 15:42

Mam podobne zdanie Katar, Polska i Kostaryka to najsłabsze zespoły. Nie zapominajmy, że Kostaryka oddała jeden celny strzał z Japonią i to dało jej zwycięstwo.

Dania też nie zachwyciła póki co to największe rozczarowanie na minus.

01.12.2022 14:50

Wyszliśmy z tej grupy oddając w 3 meczach 4 celne strzały, powtarzam 4. Jak to powiedzieli w TVP Sport to przez chwilę czułem się jak bym dostał gonga. To tylko świadczy o tym jak słaba to była grupa. Argentyna szukająca formy, Arabia która po 1 meczu wygranym potem wykazała się dużą nieskutecznością i Meksyk najsłabszy od lat bez snajpera.

Ok awansowaliśmy super, ale o naszym stylu mówi cały świat. Wczoraj Gikiewicz w Niemieckiej telewizji był czerwony jak burak jak się go zapytali ,, jak można tak grać w piłkę ". To są MŚ a nie puchar wójta.

Jak ktoś mi powie, że taka była taktyka czyli 9 w obronie, zero podań, zero przytrzymania, zero ataków i obrona Częstochowy plus modlenie się by Meksyk nie strzelił 3 gola to chyba ma nie pokolei w głowie.

Argentyna wczoraj nic wielkiego nie zagrała a wyglądali przy nas jak walec, zespół z innej półki.

Dodajmy do tego Szczęsnego, który wyratował nam ten awans i tylko jemu zawdzięczamy go, plus słabej grupie.

01.12.2022 13:53

Z opinią na temat wczorajszego meczu postanowiłem zaczekać do dzisiaj. Powiem tak spodziewałem się, że będziemy słabsi ale nie sądziłem, że aż tak. Szczęsny po raz kolejny ratuje nam ten mundial. W Ataku grany zero awansowaliśmy oddając 4 strzały celne w 3 meczach. Argentyna zagrała na swoim normalnym poziomie to nie był ich wielki mecz. Byli dobrzy w asekuracji. My natomiast apatyczni w ataku iskry na totalnym farcie. Powiem tak brawa za awans, ale to awans okupiony szczęściem na następne dwie dekady. Tym bardziej, że Meksyk strzelił na 3:0 bramka nieuznana.

Taka refleksja mnie wczoraj naszła awansowaliśmy bo ta grupa była po prostu słaba. Argentyna szukająca firmy, Meksyk bez napastnika i goli do tego Arabia która na farcie wygrała pierwszy mecz plus my laga i do przodu plus totalna defensywa. W niedzielę czeka Francja i to będzie lekcja futbolu dla nas i pożegnanie z turniejem. Po tym co zobaczyłem wczoraj oceniam szansę 80-90% do 20-10 na korzyść Francji.

01.12.2022 08:55

Holandia nie pokazała w pełni potencjałów fazie grupowej. Są faworytem z USA. Walia pokazała, że obok Kataru to chyba najsłabsza reprezentacja na MŚ. Poczekam dziś jeszcze na Tunezję, bo mogą dołączyć do tego grona.

Pobawimy się w obstawianie meczu Arhentyna- Polska. Wydaje mi się, że niestety przegramy, ale mimo to da nam to awans.

30.11.2022 08:54

Szwajcaria nie oddała strzału na bramkę... to są MŚ i chwalić zespół za praktycznie zerowe zagrożenie przesada. Ok bronili nieźle, ale z przodu nic nie grali a przypominam to nie był mecz Brazylia- Gibraltar.

Szwajcaria wyszła na mecz z zamiarem nie przegrania i to się zemściło. Ja bym nie skreślał Serbów mogą powalczyć. Brazylia z Kamerunem to będzie raczej sparing dla nich biorąc pod uwagę radosny futbol piłkarzy z Aryki.

28.11.2022 19:16

Brazylia wygrywa i zapewnia sobie awans, ale to co robi wrażenie to ich obrona. Szwajcaria 0 strzałów przez cały mecz.

28.11.2022 18:56

Niemcy jak Bayern zawsze mieli świetne 9. Zobacz jak zaczął grać Bayern jak objawił się Choupo-Moting. Niemcy muszą grać z 9, która absorbuje obrońców rywala i wtedy więcej miejsca mają Sane, Gnabry, Musiala. Z przodu Niemcy mają potężną pakę umówmy się: Goretzka, Kimmich, Sane, Gnabry, Musiala, Havertz, Mueller, Fullkrug, w obwodzie jest Brandt, Adeyemi, Moukoko. Ofensywa to czołówka światowa.

Problemem jest obrona.

28.11.2022 10:17

Mają, bo już lepszy na szpicy jest Gnabry od Muellera. Jest Havertz jest Fullkrug. Bez dwóch zdań strzelec bramki wczoraj powinien wyjść od początku na Kostarykę. Napastnik ma coś takiego jak prawo serii Fullkrug to ma ostatnio i musi grać. To samo Sane.

Generalnie ofensywe na Kostarykę widzę tak: Goretzka, Kimmich- Sane, Musiala, Gnabry- Fullkrug.

28.11.2022 09:38

Nie zgadzam się z Wichniarkiem na temat słabej gry Niemiec. Były momenty, gdzie byli lepsi od Hiszpanii. Pierwszy błąd Flicka to wystawienie Muellera na 9. Kiedy ktoś w końcu zrozumie, że to nie jest napastnik. Mueller czuje się świetnie jako wolny elektron. Druga sprawa jak Sane będzie w pełni sił powinien grać od początku.

Hiszpania nie odpuści Japonii nie będą ryzykować. Niemcy powinny gładko i wysoko pokonać Kostarykę tylko muszą wyjść Fullkrug na ataku a nie Muellerem.

28.11.2022 08:57

Niemcy w 2 połowie dobry mecz momentami przeważali. Na Kostarykę musi wyjść od początku -Fullkrug.
Mueller to nie jest napastnik i tylko się męczył na szpicy. Fullkrug, Musiala, Sane, Gnabry tak powinna wyglądać ofensywa na Kostarykę.

Edytowano : 2022-11-27 22:00:31

Co to znaczy oddać wygraną Japonii. Japonia będzie grać ofensywnie i Hiszpanie ich skontrują. Moim zdaniem Japonia ma małe szanse na ugranie cokolwiek.

27.11.2022 21:59

Niektóre tytuły odnośnie meczów bywają zabawne. Czytam teraz ,, rewelacja turnieju przegrała z Chorwacją '' Ja się pytam jaka rewelacja? gdyby Kanada wyszła z grupy można by było tak pisać.

Kanadyjczycy bardzo ambitni szybcy jednak umiejętności małe. Za mało piłki w piłce nożnej.

27.11.2022 19:43

Jak patrzę na Hiszpania Kostaryka 7:0 to nie wiem gdzie tu wyrównany poziom. Na MŚ zawsze były niespodzianki i kilku faworytów gubiło punkty.

27.11.2022 17:53

Zastanawiająca była wypowiedź De Bruyne, który zasugerował w jednym z wywiadów że kadra Belgii jest już wiekowa a na dodatek jest kilku piłkarzy nowych o jak to nazwał ,, różnej " jakości.

Co nazywając rzeczy po imieniu jesteśmy za słabi by walczyć o podium na MŚ.

Sopariev na MŚ zawsze były niespodzianki cofnij się o 4 lata wstecz do Rosji co się działo. To dodaje kolorytu mundialowi l co nie znaczy, że wolę jednak obejrzeć konkretny finał czy konkretne półfinały z mocnymi ekipami.

27.11.2022 16:39

Trend zainteresowania piłką spada skąd takie dane masz ja uważam, że to się utrzymuje na wysokim poziomie.

A dlaczego jest tyle drużyn odpowiem cytatem z pewnego filmu

,, Kasa misiu kasa " i tylko o to chodzi więcej zespołów= więcej meczy, więcej meczy to większy hajs proste. I tylko o to w tym chodzi.

27.11.2022 14:49

Igor Lewczuk w porannym programie powiedział, że mecz z Argentyną może być łatwiejszy jak z Arabią dla nas. Biorę poprawkę na niedziele i poranną porę chłop mocno odleciał.

Uważam, że to będzie najcięższe spotkanie biorąc pod uwagę presję, ciężar gatunkowy, fakt że Argentyna rośnie, bo w drugiej połowie zmiażdżyli Meksyk z którym my nie przejęliśmy inicjatywy.

Nam zawsze ciężko się grało z zespołami technicznymi i jedno mnie zastanawia jak zareaguje Polska jak np pierwsi stracimy gola.

27.11.2022 10:55

Brawa dla naszych, bo na MŚ liczy się wynik, ale powiedzmy też otwarcie na chłodno, że Szczęsny po raz kolejny jest naszym bohaterem któryś mecz z rzędu. Skoro Arabia była w stanie stworzyć tyle sytuacji to aż nie chce myśleć ile stworzy Argentyna ( o ile będzie się liczyć jeszcze ).

Wygraliśmy wykorzystując błędy brawo szczególnie druga bramka to prezent rodem z 3 ligi, natomiast jest sporo do analizy, bo momentami Arabia nas miażdżyła stylem gry i stworzonymi sytuacjami i to piękne zwycięstwo 2:0 nie powinno nam przysłonić obrazu meczu, który tak na prawdę wygrał nam Szczęsny.

26.11.2022 19:33

Nie chce być adwokatem diabła, ale Lucas po prostu nie ma zdrowia do uprawiania zawodowego sportu tak bywa. Są piłkarze co prawie w ogóle nie łapią urazów poza drobnymi.

Każdy mówi o terminarzu, ale nikt nie marudzi, że zarabia dziesiątki mln euro za kopanie w piłkę.

Powtarzam do zawodowego sportu trzeba mieć zdrowie a Lucas go po prostu nie ma i trzeba się z tym pogodzić.

26.11.2022 18:10

Holandia ma wszystko pod kontrolą. Ostatni mecz grają z Katarem więc to pytanie ile a nie czy wygrają. A nie jest powiedziane, że Ekwador wygra z Senegalem. Dla mnie Holandia pewne 1 miejsce zajmie.

25.11.2022 20:03

Neymar być może zagra, ale dopiero od fazy pucharowej. Co by nie mówić Kamerun i Szwajcaria to nie są przeszkody dla Brazylii.

25.11.2022 07:48

Brazylia pokazała wczoraj klase szczególnie w drugiej połowie. Gdyby nie bramkarz mogło być spokojnie wyżej.

Pytanie co z Neymarem, bo ta kostka nie wyglądała dobrze.

25.11.2022 05:39

Na każdym mundialu zdarzają się niespodzianki nie inaczej jest tutaj, to dobrze dla samych mistrzostw. Niemcy muszą wygrać z Hiszpanią nawet remis im niewiele daje a po tym co wczoraj widziałem Hiszpanie są w bardzo dobrej formie.

Kanada pokazała niesamowitą mobilizacje Belgowie mieli dużo szczęścia natomiast mało by w tym jakości piłkarskiej. 21 strzałów z tego 3 celne.. tak nie idzie wygrać meczu.

Nos mi podpowiada, że Niemcy nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa i nie ma co ich skreślać.

24.11.2022 10:08

Kanada gra tak jak by to był ich ostatni mecz lub finał. Belgia nieco mądrzej no i wykorzystali jedną sytuację.

23.11.2022 20:53

Niemcy ewidentnie zlekceważyli Japonię. W 1 połowie pełna dominacja, w drugiej zabrakło gola na 2:0. Japonia poczuła krew i dała radę. Ten mecz pokazał ile znaczy mental i głowa w piłce.

Hiszpania 7:0, ale gwałt. Rzadko spotykany wynik na MŚ. Póki co Katar, Kostaryka i Polska najsłabiej wyglądają.

23.11.2022 19:08

Jak się zapatrujecie na ten nowy pomysł odnośnie doliczania minut, który jest tu stosowany na mundialu ?

23.11.2022 18:56

Niemcy w 2 połowie za pewnie jak by zlekceważyli rywala.

23.11.2022 15:54

Piłkę nożną oglądam ponad 20 lat, ale wytłumaczcie mi coś bo jednego nie rozumiem. Mundial w Katarze wzbudza wiele kontrowersji, ale zwalanie wszystkiego to już przesada. Przecież Lucas doznał tego urazu bez kontaktu z przeciwnikiem. Taki uraz mógł się wydarzyć wszędzie nawet na treningu. Dwa mundial jest rozgrywany w trakcie sezonu więc jaka to różnica, gdyby nie mundial to piłkarze rozgrywali by mecze ligowe/pucharowe, reprezentacyjne. Ja rozumiem taką narrację po sezonie gdzie piłkarze mają 50 spotkań w nogach plus mundial w lato.

Nie przypisujmy wszystkiego co złe mundialowi, który przypominam jest rozgrywany w trakcie sezonu.

23.11.2022 13:34

Przecież wyraźnie zaznaczyłem, że trzeba w letnim okienku poszukać kogoś klasowego na miejsce Lucasa. Powiedzmy szczerze trafiła nam się najdroższa szklanka na świecie. Lucas nie ma zdrowia do uprawiania zawodowego sportu i to niezależnie czy gra u nas czy grałby gdzie indziej. Zwróćcie uwagę ile on łapie kontuzji bez kontaktu z przeciwnikiem. Przykre to, bo w formie jest topowym zawodnikiem na swojej pozycji. Bayern jako klub powinien zrobić wszystko by go wyleczyć w pełni jednak w letnim okienku bardzo intensywnie trzeba szukać kogoś na jego miejsce. Bayernu nie stać by tego typu zawodnik pauzował 8 miesięcy w roku.

23.11.2022 04:15

Leyek przypominam, że Mane doznał urazu w meczu ligowym nie na mundialu. Szkoda wielka Lucasa. Jak jest w formie to jest topowym obrońcą.. jedna trzecia będzie szukać kogoś nowego na jego miejsce.

23.11.2022 03:31

Porażka Argentyny rondla nas zła wiadomości bo z nami zagrają o awans.

22.11.2022 15:33

Katar póki co to najsłabszy gospodarz ( piłkarsko ) jaki widziałem w życiu.

20.11.2022 18:21

Jak patrzę na Katar to Ekwador wygląda przy nich jak zespół, który będzie walczył o podium MŚ. Bramki będą się liczyć.

Edytowano : 2022-11-20 17:51:41

Holandia to im z 6 wbije przy takiej grze.

20.11.2022 17:51

Wierze Lewemu, że chciał spróbować nowej ligi, nowego otoczenia, ale pod względem sportowym dokonał kilka kroków w tył. Dwumecz z Bayernem 5:0 do tego LE plus jakieś tam szanse na zdobycie mistrzostwa Hiszpanii.

Pod względem wizerunkowym dokonał skoku w przód. Barcelona jest bardziej rozpoznawalnym klubem ( do dziś kojarzonym z Messim) niż Bayern.

13.11.2022 16:11

Bardzo dobre zakończenie rundy jesiennie w wykonaniu Bayernu. Aż szkoda, że teraz jest mundial, natomiast dla każdego piłkarza udział w MŚ jest spełnieniem marzeń. O kontuzje jakoś się nie obawiam, bo od zakończenia mundialu to startu Bundesligi pozostanie miesiąc. Pozostaje życzyć naszym sukcesów w turnieju.

Co do porównania De Light z Suele z całym szacunkiem, ale De Light jest dużo lepszy póki co i lepiej współpracuje z Upa. Oby tylko urazy go omijały.

W ofensywie jesteśmy potworami, natomiast Coman musi się poprawić. Jeżeli tego nie zrobi a ktoś wyłoży konkretny hajs to nie wiem czy bym się nie zastanowił nad sprzedażą. Co chwile łapie urazy ciężko by zagrał kilka spotkań na raz. Do tego złe wrzutki mimo kilku lat gry z tymi samymi piłkarzami nie potrafi dobrze wrzucić. Wystarczy popatrzeć na staty Musiali, Gnabry, Sane to Coman wypada najgorzej.

13.11.2022 15:59

To, że Schalke wygrało z Mainz niewiele zmienia. Jest to dalej najgorsza drużyna bundesligi i inny wynik jak wysokie zwycięstwo będzie niespodzianką.

12.11.2022 15:29

Nie ważne jakim składem wyjdziemy gramy z ostatnim zespołem tabeli i musi być jutro pewne zwycięstwo.

11.11.2022 10:47

Dla Bayernu jest to dobra informacja, ale pewnie sam zawodnik wolałby zagrać na mundialu. Szkoda.

09.11.2022 10:47

Bardzo dobry mecz w naszym wykonaniu. Pod pełną kontrolą od pierwszej do ostatniej minuty. Poza straconym golem i błędami Upa wszyscy zagrali świetnie. Gnabry pokazał, że jak ma swój dzień jest nie do zatrzymania. W ofensywie jesteśmy potworami mamy bodajże o 2 gole więcej niż na tym samym etapie rok temu. Szkoda karnego Choupo, ale nie wszystko będzie wpadać. Dograć jeszcze mecz z bardzo słabym Schalke i czekamy co się wydarzy w nowym roku.

Co do meczu z PSG w ogóle o nim nie myślę jeszcze jest szmat czasu nie wiadomo jak będzie z formą/kontuzjami. Nie zapominajmy, że my gramy bez 3,4 którzy by grali w podstawowym składzie. Także zarząd zasługuje na pochwałę, bo ławka wygląda dużo lepiej jak przed rokiem.

09.11.2022 09:41

Panowie powiedzmy otwarcie to co wyprawia Choupo-Moting jest ponad miarę tego co każdy oczekiwał i nie ważne komu strzela ważne, że strzela. Takiego Comana, który zarabia naście razy więcej nakrywa czapką. W tym momencie to nasz najlepszy zawodnik top 3 w zespole.

Edytowano : 2022-11-05 20:35:15

Choupo-Moting udowodnił, że potrafi strzelać tym mocniejszym chodź by dwu mecz z PSG czy bramki przeciwko Barcelonie/ Interowi.

05.11.2022 20:31

Ważne zwycięstwo, chodź niepotrzebne nerwy pod koniec pierwszej połowy. Zostały nam dwa mecze w tym roku wtorek Werder i sobota bardzo słabe Schalke. Pewnie we wtorek Julian nieco porotuje.

Gratki dla Choupo-Motinga to co ostatnio wyprawia to nie mam słów. Statystyki na poziomie Lewandowskiego. Cieszy powrót Sane i Lucasa.

05.11.2022 19:17

Cieszy wygrana na trudnym terenie i drugie z rzędu czyste konto w meczu ligowym. Majstra zdobywa się takimi meczami.

23.10.2022 00:38

Dobry mecz w naszym wykonaniu. Cieszy forma Choupo jak i ilość strzelonych goli. Z przodu jesteśmy potworami. Co do Mane może dobrze by mu zrobiła ławka na jeden mecz, bo marnuje takie sety, że głowa mała. Dobry mecz Daviesa z siateczką jako wisienka na torcie.

20.10.2022 16:22

Czas w końcu ich pokonać. Brak Gikiewicza to ogromna strata, bo jak pokazują te mecze z Augsburgiem ich bramkarz często jest bohaterem spotkań z nami.

0:2 dla nas.

19.10.2022 15:56

Tak jak w przypadku każdej kontuzji kontuzja jednego jest szansa dla innego. Teraz niech Conan pokaże ma co go stać.

17.10.2022 13:35

Bardzo dobry mecz potrzebowaliśmy takiego zwycięstwa wysokiego na 0 z tyłu. Z tego co kojarzę to Freiburg nie oddał celnego strzału na bramkę. Także brawo chłopaki i oby tak dalej.

17.10.2022 07:48

Liga Niemiecka od lat stała się przewidywalna za sprawą Bayernu natomiast w rozgrywkach europejskich zespoły z Niemiec radzą sobie nieźle na tle reszty. Wydaje mi się, że mocno nie odstajemy od Hiszpanii czy Włoch jak ktoś by miał konkretne dane chętnie się zapoznam.

13.10.2022 19:02

Niby nie mamy, ale nie wiem co by się musiało wydarzyć byśmy go nie zdobyli. Zejdzie z nas ciśnienie a Bayern na luzie potrafi grać Bdb.

Edytowano : 2022-10-13 13:33:11

Jak oceniacie występ Niemieckich zespołów w tym tygodniu?

Moim zdaniem przyzwoicie jedynie można by się przyczepić do Dortmundu za remis ze słabą Sevillą.

Leverkusen 0:3 z Porto u siebie też niespodziewanie chyba.

13.10.2022 13:31

Ciśnienie opadło jeśli chodzi o Barcelonę, niektórzy już ich widzieli w finale LM. Teraz przed nimi trudne tygodnie jeśli chodzi o terminarz.

Najważniejsze, że my zapewniliśmy sobie 1 miejsce i możemy spokojnie dograć fazę grupową dając zmiennikom więcej minut.

13.10.2022 12:56

Na Freiburg będzie zupełnie inna kadra i wróci 5 nieobecnych.

13.10.2022 12:54

Inter mógł to wygrać nawet 5:3. w 94 minucie nie pamiętam kto w ich zespole miał sam na sam.

13.10.2022 10:30

Nie to, że śmieje się z Barcy, ale niejaki Kowalczyk widział ich w gronie finalistów LM ;). Dziś program o 12 na KS, ciekaw jestem jak się z tego wytłumaczy,

13.10.2022 10:06

Hiszpańskie zespoły wyraźnie dołują. Barca nie wyjdzie z grupy, Sevilla też. Atletico ma jeszcze matematyczne szanse.

Skobry zgadza się dlatego te dwa gole jestem w stanie przełknąć, bo w takim zestawieniu już nie zagramy w tym sezonie.

13.10.2022 09:07

Wczorajszy mecz był dla nas jak sparing a nie mecz LM. Pierwsza połowa bardzo dobra wykorzystaliśmy praktycznie wszystko co stworzyliśmy, wyjątkiem jest sytuacja sam na sam Tella którą powinien wykorzystać. 2 połowa to już dogranie meczu do końca. Dwa stracone gole w ogóle mnie nie drażnią ponieważ graliśmy w zestawieniu w jakim już prawdopodobnie nie zagrajmy, a dwa w bramce mamy zawodnika, który mentalnie i pod względem umiejętności nie pasuje do Bayernu. Ulreich jest bardzo zesrany co zbliżenie kamery na niego to on stres jak by to był finał LM. Chłopie dostałeś szanse pokaż na co Cię stać.

Wygrana zasłużona, która daje nam pewne 1 miejsce w grupie. Generalnie uważam, że sytuacja w naszej grupie jest już jasna. Inter zajmie 2 miejsce wystarczy im zwycięstwo u siebie z Pilznem. Barcelona wczoraj powinna wygrać, nie wygrali i tym samym zajmą 3 miejsce w grupie.

Na Freiburg mają wrócić Neuer, De Light, Davies, Gnabry, Musiala także będzie zupełnie inny mecz.

I żeby nie było za te dwa stracone gole z tak słabym zespołem powinna być bura od trenera.

13.10.2022 08:46

Dobra pierwsza połowa, a spodziewałem się męczenia buły. Od drugiej połowy zaczął bym od zmian wynik jest dawno roztrzygnięty i wpuściłbym Choupo plus Sabitzer.

Ulreich to jest zesrany co zbliżenie to ma oczy jak by to był finał LM. Chłopie więcej luzu, dostałeś szanse to pokaż co potrafisz. Myślę, że ze dwie bramki jeszcze dołożymy.

Wiadomo czemu zszedł Mueller?

12.10.2022 21:57

Dziś ciekaw jestem gry zmienników. Widziałbym Tell w ataku a za nim Mueller. Pod nieobecność Gnabry nie wyobrażam sobie aby od początku zagrał Choupo-Moting.

12.10.2022 16:42

Wygrać i przypieczętować pierwsze miejsce. Będzie dziś okazja sprawdzić dublerów co jest pozytywne, Do niedzieli już większość powinna wrócić poza Lucasem. Mimo osłabień wygrana dziś to obowiązek.

12.10.2022 12:28

A ja się nawet ciesze, że mamy tyle absencji. Będzie okazja sprawdzić innych w grze.

12.10.2022 12:26

To co się stało w ostatniej akcji meczu nie powinno mieć miejsca. Po raz kolejny tracimy zwycięstwo w bardzo frajerski sposób. W takich spotkaniach gra się do końca o czym dobitnie zapomnieliśmy.

Nie dziwię się, że Kahn wpadł w szał po meczu.

09.10.2022 09:36

Wbrew pozorom to może być dla nas łatwiejszy mecz z przodu, bo Dortmund nie będzie murował bramki tylko będzie atakował. Spore braki w Dortmundzie do tego grali w środę mecz LM. Stawiam 1:2 dla nas.

08.10.2022 10:00

Nie chce mi się wierzyć, aby zawodowy piłkarz stracił formę fizyczną w 5 dni. Zarówno Mueller jak i Kimmich trenowali w tygodniu gdzieś na siłowni i jak jutro będą mieli ok testy jestem pewny, że oboje zagrają od początku z BVB.

Poza tym tak jak pisałem grali ostatnio dużo ( licząc reprezentację ) i taka pauza może wyjść tylko na plus.

06.10.2022 20:28

Tapczan wedle mediów obydwoje czują się dobrze i nie mają żadnych objawów. Wcale bym się nie zdziwił gdyby to były wadliwe testy.

06.10.2022 20:09

Tak, bo kwarantanna trwa 5 dni czyli do piątku więc on jak i Mueller będą dostępni na BVB do nich dołączy Coman.

Edytowano : 2022-10-06 18:45:24

A te kilka dni bez treningów nie powinno w niczym przeszkodzić a może nawet pomóc. Kimmich jak i Mueller często grają od dechy do dechy.

06.10.2022 18:44

Haaland ma wszelkie papiery by być topowym napastnikiem na lata. Z tego co czytałem o nim dba o dietę, trening, sen więc raczej sodówka i imprezowy tryb życia mu nie grozi. Gra w klubie, który co roku walczy o najwyższe cele. Jedyną skazą na tym pięknym obrazie jest jego reprezentacja z którą raczej większych sukcesów nie odniesie. Jak będą go omijały urazy to jest murowany kandydat do zdobycia złotej piłki i to nie jednej,

06.10.2022 17:02

Haaland się dobrze prowadzi z tego co czytałem więc jest w stanie bardzo długo grać na najwyższym poziomie.

Wczoraj oglądałem Lipsk Nkuku jest niesamowity widać, on przerasta Lipsk chętnie widział bym go w Monachium.

06.10.2022 10:58

W Polsce panuje narracja, że Lewego nie można tknąć dosłownie. Dlatego cenie takich ekspertów jak Wichniarek lub Rokuszewski, którzy w kanale sportowym potrafią otwarcie powiedzieć, że Lewy zagrał słaby mecz. Hiszpania jest specyficzna. Ich gorące głowy nie są w stanie przyjąć nic po środku. Jesteś albo Biegiem, albo jest pocisk w Twoją stronę. Jak by Lewy nic nie strzelił w 3-4 meczach to byście zobaczyli co by się tam działo.

Z całym szacunkiem dla Lewego to w tym momencie Haaland to jest nr 1 jeśli chodzi o napastników.

06.10.2022 10:15

Dołączam się do pochwał to była dobra kolejka dla naszych zespołów. To już nie pierwszy raz gdzie drużyna Niemiecka ogrywa Hiszpańską, Oby tak dale.

Dortmund wysoko wygrał na Sevilli, ale doskonale wiemy w jakim kryzysie jest Sevilla.

Haaland to kocur niech strzela, bo niedługo miesiąc wakacji ;)

06.10.2022 08:26

Ja się zgadzam tylko nie pisz, że to jest nieważny mecz dla Barcelony, która od lat nie potrafi zdobyć mistrzostwa. Poza tym nie ma żadnej pewności, że ,, odpuszczając '' mecz z Realem wyjdą z grupy. To bardzo naiwne myślenie.

05.10.2022 18:06

Od kilku lat nie mam żadnych stresów przed meczem z Żółtymi. Z reguły dobrze nam idzie i nie widzę powodów by tego nie powtórzyć w sobotę.

05.10.2022 17:43

Jurgen mecz z Realem nieważny? chyba nie wiesz co mówisz. Największe derby na świecie z kilku miliardową widownią wedle różnych szacunków ten mecz jest zawsze wyjątkowy. Zaraz mi napiszesz, że na Real wyjdzie Depay a Lewy ławka ;).

Gdyby Barcelona grała półfinał o finał LM to bym brał pod uwagę taki scenariusz, ale w tym wypadku to jest niemożliwe i zarówno Real jak i Barca podejdą do tego meczu na 120%. Tym bardziej Lewy będzie chciał się pokazać. Dla mnie mimo wszystko Barcelona będzie faworytem na Camp Nou z Interem.

05.10.2022 17:35

Jurgen rozumiem Twoją ostrożność, ale nie widziałem przypadku by zespół wygrał 4 spotkania fazy grupowej ( zakładając, że wygramy w Pilznie ) i nie wyszedł z grupy. Chyba lekko przeceniasz naszych rywali. Inter wygrał, ale dalej są w sporym kryzysie, a Barca ma mecz z Realem za tydzień. Nie widzę absolutnie żadnych podstaw do niepokoju. Oczywiście szanując rywali to jednak oni powinni się obawiać nas, nie my ich.

My na jajcie ogrywamy Inter 2:0 u nich grając na 70% możliwości, a Barca przegrywa nie strzelając nawet gola. Liczby mówią same za siebie.

05.10.2022 15:50

Nawet jak mecz z Interem będzie o nic to nie znaczy, że go odpuścimy. Każde zwycięstwo w LM to są dodatkowe $. Poza tym prorokować teraz jest bez sensu, bo nie wiemy jak będzie z kontuzjami/kartkami do tego spotkania. W ciągu tygodnia z kilku nieobecnych u nas zrobiło się nagle 7, na szczęście Coman, Kimmich i Mueller będą gotów na BVB.

Dziś chyba wybiorę mecz Benfica-PSG zapowiada się najciekawiej poza spotkaniem Chelsea-Milan.

05.10.2022 14:56

Inter nie oszukujmy się zagrał wczoraj futbol defensywny, toporny ale co ważne skuteczny. To się liczy w LM 3 pkt. Barcelonie tych punktów będą brakować. W meczu z Interem będą pod presją. Mnie cieszy, że my systematycznie dopisujemy sobie 3 pkt i niedługo w zasadzie wygrana z Pilznem w rewanżu daje nam pewne 1 miejsce.

05.10.2022 10:35

Czy Inter i Barcelona są na podobnym poziomie? z tym bym polemizował. Nawe nasz mecz z Barcą pokazał, że Barcelona potrafi się postawić i powinna prowadzić ze 2:0 z nami w pierwszej połowie, gdyby byli skuteczni. Inter jest w mega kryzysie i mimo wszystko 90?chowców poza fanatycznymi kibicami Interu to jednak Barcelonę stawiali w roli mocnych faworytów.

Dla mnie wczorajszy wynik 1:0 Inter jest mimo wszystko sporą niespodzianką.

05.10.2022 09:34

Rozmawiamy o Barcelonie, bo są naszym rywalem w grupie to nic w tym dziwnego. My wygrywając z Viktorią zapewniamy sobie 1 miejsce w grupie. Wczoraj Inter sprawił sporą niespodziankę, podobnie Napoli gromiąc Ajax 6:1 na wyjeździe. LM zawsze jest ciekawa i zdarzają się spore niespodzianki.

05.10.2022 09:12

Barcelona musi wygrać u siebie z Interem. Remis będzie dla nich jak porażka zakładając, że Inter wygra z Viktorią. Barca jest pod ścianą, bo LE to nie rozgrywki gdzie oni i Lewy chcą być.

05.10.2022 08:50

Przestrzegałem kilka tygodni temu, że Inter może urwać tutaj punkty jednemu z faworytów. Barcelona drugi mocniejszy rywal nie dość, że przegrywa to na dodatek nie strzela goli. Ja życzę Lewemu wszystkiego dobrego, ale trochę bawiło mnie to kreowanie ekspertów Barcelony jako jednego z faworytów LM pytam na jakiej podstawie? po wygranych z Elche, Mallorca? przecież dół La Liga jest moim zdaniem gorszy od dołu Bundesligi. Tam są zespoły grające na stadionach gdzie obok widać bloki mieszkalne trochę to wygląda jak 3 liga. Barcelone póki co weryfikują poważne zespoły zobaczymy w weekend spotkanie z Realem.

Co do naszej gry spokojne zwycięstwo można by rzec sparing przed meczem z Dortmundem. Zmiany też bardzo dobre Juliana wynik był dawno ustalony nie ma sensu trzymać kluczowych graczy 90 minut.

PS-> Mane ze skrzydła wygląda dużo lepiej jak na szpicy.

05.10.2022 08:28

Można Hallanda lubić lub nie. Natomiast gość zjada tą ligecwykrecsjsc rekordowe liczby praktycznie co kolejkę. Ktoś powie, że gra w City i mi łatwiej ok no to dlaczego nikt przed nim nie wykrecalyakich liczb?

Gość jest z kosmosu a razem z De Bruyne tworzą zabójczy duet. Trafił do dużo lepszego zespołu jak Dortmund i jego talent się jeszcze uwypuklił. W t momencie to on zjada samego Mbappe.

03.10.2022 08:17

Pilzno to zespół, który nie pasuje do LM i nawet drugim składem z nimi wygramy. Będzie to samo co z Neuer i Goretzka odpoczęli i zagrali w piątek. Będzie to dobra okazja by sprawdzić innych piłkarzy.

Co do Liverpool moim zdaniem forma się wyczerpała na linii pilkarze- Klopp.

02.10.2022 12:35

Chłopaki odpoczną do meczu z Dortmundem. Z Pilznem to nawet drugi skład powinien sobie poradzić.

01.10.2022 20:01

Sypnęło niespodziankami dzisiaj. Największa to porażka Dortmundu z Koln. Wygrana Frankfurtu nad unionen również można rozpatrywać w kategoriach niespodzianki.

Może to dziwnie zabrzmi, je nie mam większej napinki przed meczem z nimi. Nie ma tam kim straszyć. My gramy we wtorek z Pilzno myślę, że będą rotację. Dortmund w środę gra swój mecz.

01.10.2022 17:40