Arsenal ma w składzie Oezila, Sancheza Ramseya i Kościelnego, zawsze grają w LM, robią transfery po 50 mln. Gdzie tutaj Roma i Napoli? Inny świat.
12.12.2016 13:42
No dokładnie, w 2013 a Barcelona co roku PSG czy City a my Arsenal lub Juventus, o Wolfsburku i City w jednym roku już nie wspominam. A Roma i Napoli? Kluby które z Bayernem Barceloną i Realem dzielnie postatystują ale o wygranej nawet nie pomarzą.
Porównaj:
Barcelona- PSG i Arsenal
Bayern- Juventus i Arsenal
Real- Roma i Napoli
O dalszych losowaniach już nie wspominam, nie śmierdzi? W dodatku nawet Blatter pośrednio się przyznał jak to wygląda...
12.12.2016 13:27
W poprzednim sezonie, w każdej fazie oprócz 1/8 trafiali na najłatwiejszego rywala, teraz znowu trafiają w pierwszej fazie na średniaka, jeszcze rok wcześniej oczywiście trafili w półfinale na Juventus którego traktowano jeszcze jak niespodziankę wśród gigantów. Ile tych zbiegów okoliczności? Nie pamiętam kiedy oni trafili w 1/8 na taką potęgę jak Juventus.
Można myśleć, że to przypadek ale z przypadkami jest tak, że raz jest dobrze a raz źle a nie tak, że dla jednej drużyny zawsze jest dobrze a taki Arsenal czego by nie zrobił zawsze pod górkę.
12.12.2016 13:06
No, jestem niesamowicie zaskoczony!!!!! Arsenal-Bayern, Barcelona-PSG i Real z jakiś średniakiem!!! No cóż za nowość, nikt by tego nie przewidział!!!!!
12.12.2016 12:48
@DonJupp
A od kiedy skrzydłowi mają być wysocy? Na tej pozycji liczy się technika, szybkość i drybling. A w tym wzrost tylko przeszkadza, szczególnie w dryblingu.
12.12.2016 00:22
O 12.
11.12.2016 21:45
Gdyby trafili na Juventus tak jak my ostatnio to byłbym w szoku, ale to jest raczej mniej prawdopodobne niż to, że Messi Neymar i Lewandowski przejdą jutro do Niecieczy.
11.12.2016 21:39
Jeżeli Real trafi jutro na Leicester albo Monaco a Bayern i Barcelona znowu na trudnych przeciwników to przestanę oglądać LM oprócz meczy Bayernu, od dawna nie wierzę w przypadek w losowaniach ale w ostatniej edycji miarka się przebrała bo nikt nie bawił się już nawet w pozory niepomagania Realowi.
11.12.2016 21:23
O tym kto jest do wyjęcia decyduję zarząd, osobiście nawet nie myślałem o możliwości kupienia Vidala dopóki nie okazało się, że do nas przechodzi, podobnie było z Hummelsem.
11.12.2016 20:20
Przyglądałem się w ostatnim meczu szczególnie Robbenowi i fakt, partaczy czasami proste sytuacje bramkowe ale jego umiejętności i to jak ciągnie grę są niesamowite. Patrząc na jego wiek człowiek sobie myśli, kim do cholery go zastąpić? Kompletnie nie mam pomysłu, wiadomo, że Bale dałby radę ale na niego nikogo nie stać. Ktoś ma jakieś propozycje?
Szkoda też, że zarząd nie powalczył o Hazarda kiedy był wyśmiewany a Chelsea się sypała. W tej chwili na lewe skrzydło, można pomyśleć o Draxlerze ale osobiście mam co do niego mieszane uczucia. Pamiętam jedynie, że w kadrze grał dobrze na ME, w porównaniu do Goetze to był Pan Piłkarz.
11.12.2016 18:29
Thomas ma niezłą stylówę, no i żonę.
11.12.2016 13:27
@DonJupp, Bayern022
Udeż w stół, a nożyce się odezwą.
11.12.2016 00:36
Lepiej pisać coś o trenerach niż oglądać martwą stronę na której pojawia się kilka komentarzy dziennie.
10.12.2016 23:11
Nie oglądałem meczu ale gość jest niesamowity, tyle punktów uratować grając na środku obrony, w dodatku zawsze około 90 minuty... szacunek. W dodatku dzięki temu jego znakiem rozpoznawczym nie są już czerwone kartki.
10.12.2016 22:45
W ogóle nic takiego nie napisałem, i w ogóle nie odnosisz się do moich wypowiedzi. Twierdzę po prostu, że City ma kryzys, bo tak jest i tyle. W dodatku jak widać w liga angielska jest trudna i nawet Guardiola ma problemy.
A dlaczego się ciebie czepiam? Bo niepotrzebnie według mnie szukasz usprawiedliwień dla naszego byłego trenera.
Jeżeli naczelni krytycy Pepa piszą, że jest słaby bo przegrywa 3-0 z Leicester to daj spokój, zrób screena i jeżeli City zdobędzie mistrzostwo wyślij go im, pokaż jak się znają zamiast bawić się w ten spór. Odpowiadanie głupotami na głupoty nie zadziała :D
10.12.2016 22:32
hoven
Ten artykuł to bełkot i lanie wody, takie pisanie dla samego pisania. Guardiola prosił o dwóch środkowych obrońców, a dostał jednego... za 50 mln funtów, no tragedia. Tylko nie przeszkodziło mu to w kupnie Sane na ławkę za 50 mln euro. Kolejna sprawa, Martinez i Boateng świetni w grze 1 na 1?
Jakoś gdy City świetnie zaczęło sezon nikt nie pisał, że ich obrońcy są słabi.
Ogólnie artykuł wyjaśnia jakie Pep popełnia(zdaniem autora) błędy, ale o żadnym usprawiedliwieniu ich nie ma mowy!
Jeżeli miałbym ochotę to mógłbym napisać podobny artykuł o tym, że piłkarze Legii są za głupi i za słabi na wyrafinowana taktykę Besnika Hasiego który potrzebuje kilku lat na wdrożenie swojej totalnej gry obronnej którą będzie obmyślał przez 2 sezony :D
10.12.2016 22:17
"realia sa zas takie ze Ancelotti przyszedl na gotowe a Pep uczy angoli grac w pilke"
Czekam na argumenty popierające taką tezę!
Fakty są takie, że City w LM doszło tak daleko jak Bayern, w lidze słabiej bo i liga silniejsza. Guardiola w dodatku wydał w przeciwieństwie do Carlo masę pieniędzy na transfery!
W ogóle według mnie taka teza jest bez sensu bo jest niesprawdzalna, równie dobrze twoi przeciwnicy mogą napisać, że Guardiola przyszedł na gotowe i jeszcze spartaczył bo dwa finały LM zamienił na trzy półfinały.
Według mnie prawda jest taka, że jak dla wielu innych trenerów dla Guardioli zderzenie z Ligą Angielską spacerkiem nie będzie bo zamiast Dortmundu albo Realu ma teraz Chelsea, Liverpool, Arsenal, United i Tottenham.
10.12.2016 20:55
To też się trochę kupy nie trzyma bo pisanie, że Pep przegrywa przez słaby skład to też ocena jego pracy, w dodatku mimo faktów pozytywna.
10.12.2016 20:26
@Rizzitelli
Nie zgodzę się, że to ta sama sytuacja. hoven przykładowo, napisał, że Pep dostaje łomot bo City ma słabych piłkarzy. Więc ewidentnie nie uważa tak jak ja, że Pep to dobry trener i nic więcej. To już jest przegięcie w druga stronę, wymyślanie irracjonalnych argumentów, żeby za wszelką cenę obronić byłego trenera.
Więc zgadzam się z tobą, pisanie o dewastacji Bayernu przez Pepa to głupota ale nie mniejsza niż pisanie, że Guardioli idzie słabo bo City to słaba drużyna... W takim razie Leicester to potęga? Tam cały skład kosztował tyle co jeden piłkarz City i jakoś wygrali mistrzostwo.
10.12.2016 20:13
Tak to już jest, jedni kochają go bardziej niż swoją rodzinę i napiszą wszystko, żeby go bronić. Drudzy natomiast piszą takie brednie na jego temat, że aż szkoda gadać. W sumie Ancelotti od momentu w którym wszystko wróciło do normy nie jest tematem do rozmów, jakby nie istniał.
Ja zawsze powtarzam, Pep był ok, a mam nadzieję, że Carlo osiągnie jeszcze więcej.
10.12.2016 19:49
hoven
Teraz to ty przesadzasz, City ma najlepszy skład w Premier Legue, do tego wydali 150 mln na transfery! Czego jeszcze tam potrzeba? Messiego, Neymara i Ronaldo?
Żaden inny klub w Anglii nie ma w składzie De Bruyne, Aguero, Sterlinga, Silvy, Gundogana a do tego teraz jeszcze Gabriela Jesusa naprawdę pisanie, że mają słaby skład to bredzenie bo kiedy uznasz, że mają dobry? Po wydaniu biliona euro?
10.12.2016 19:26
Poczekajmy do końca sezonu na oceny trenerów, City co roku wydaje tak potężne pieniądze, że tylko debil nie ugrałby tam mistrzostwa. Według mnie prędzej czy później Guardiola z takimi pieniędzmi i jego intuicją do genialnych piłkarzy wciągnie BPL nosem.
10.12.2016 19:06
Zaczyna się chocholi taniec na stronie, bo City przegrywa....
10.12.2016 18:57
Alabę chce Sity :D
10.12.2016 16:05
Nikt nie każe im iść razem do kościoła haha Hajto!
10.12.2016 15:56
Jedziemy!!!
10.12.2016 15:53
WOW
10.12.2016 15:49
Lewy ładnie, Bernat...
10.12.2016 15:40
Ciężko się dziwić, u nas tylko rezerwy albo ława...
10.12.2016 14:59
Thomas był na stronie, ale mniej więcej w momencie w którym Carlo się kompromitował, a wiadomo kto jest jego "pupilkiem" Haha!
10.12.2016 14:44
Jeżeli Bayern Carlo pokaże moc to pewnie się pojawi! A jeżeli Carlo okaże się słaby to na 100% pojawi się ThomasKing. Oczywiście wszystko z przymrużeniem oka :D
W sumie jeżeli ktoś ma z nim kontakt to niech napisze co z nim jest bo wiele osób(w tym mnie) to pewnie interesuje.
Szczególnie, że na facebooku też cisza.
10.12.2016 00:50
No, to mnie rozwaliło!
"Zespoły, na które może trafić Arsenal w 1/8 Ligi Mistrzów:
Android pewnie płacze w domu po tym co Legia zrobiła w LM :D
07.12.2016 22:41
Brawo BVB!!
07.12.2016 22:32
Neymar był do wyjęcia, jego ojciec wygląda na gościa który pośle syna tam gdzie będzie więcej szekli. Barcelona wyjęła Neymara nie dlatego, że on całe życie marzył o grze dla tego klubu i od drugiego roku życia spał w pościeli Barcelony, tylko dlatego, że jako jedyni zaryzykowali i wydali ogromne pieniądze co przykryli malwersacjami.
07.12.2016 20:17
Według mnie graliśmy zbyt wolno w ataku i za mało było "klepek" ale nie jesteśmy Barceloną i potrafię to zrozumieć, ciężko, żeby ktoś miał ich jakość w ataku. Tutaj punkt dla Pepa, chciał dostać Neymara a zarząd dał mu Hamburgera, teraz jak widać nawet 100 mln wydane za Brazylijczyka byłoby bardziej opłacalne niż 37 za pulpetinho :D
07.12.2016 19:19
Oczywiście, granie z kontry dla takiego klubu jak Bayern to żart ale, szczególnie w pierwszej połowie meczu z Mainz było widać, że Carlo wymaga szybszej wymiany podań. I to według mnie może być dobre dla widowiska bo jak się widziało czasami Boatenga i Alabę poprawiających sobie piłkę 7 razy i rozglądających się na boki pół minuty a potem podających w bok do najbliższego to aż człowieka nosiło :D
07.12.2016 19:02
@Riberyy007
Jak obliczyłeś, że wiele brakuje do tego co graliśmy za Guardioli? Wynik dwumeczu z Atletico w przypadku Guardioli i Ancelottiego jest identyczny a ostatni mecz według mnie był nawet lepszy niż mecze z Atleti za Guardioli bo mieli o wiele mniej do powiedzenia, praktycznie żadnej poważnej kontry nie udało im się przeprowadzić, ogólnie mniej palpitacji serca niż u Pepa.
Może to przez mniejsze "spięcie" Atletico, nie przeczę ale oceniam tylko to co widziałem w dwumeczu. Ogólnie oprócz tego łajna/kompromitacji z Rostovem i okresu "krwawoocznej" gry Carlo nie jest taki tragiczny jak go malują, według mnie należy dać mu czas na poukładanie sobie wszystkiego zamiast ujadać tekstami typu "Pep w tym czasie miał więcej punktów", "Wiele brakuje do gry jak za Pepa" czy wręcz kompromitowania się typu "Carlo zniszczył Muellera".
Ja też broniłem Guardioli kiedy czytałem, że sprowadza szrot czy niszczy Bayern ale do cholery, on już nie jest naszym trenerem i niedobrze już się robi czytając ciągle o tym gościu!
07.12.2016 18:29
Bać się należy tylko Barcelony, w życiu nie uwierzę, że Real trafi na takiego trudnego przeciwnika jak Bayern, jeżeli wyjdą z pierwszego to Leicester mają już zaklepane.
Robben ma niesamowitą jakość ale jego problemem jest to, że zamiast strzelać tak szybko jak się tylko da on musi zawsze minąć wszystkich obrońców po kolei i żeby gol był w jego mniemaniu w pełni wartościowy, musi też położyć bramkarza. Ogólnie jedynym golem którego Arjen zaliczył sobie na ocenę celującą był ten z meczu Hiszpania-Holandia, bo wtedy spełnił wszystkie powyższe warunki i dodatkowo zeszmacił Ramosa :D
06.12.2016 23:41
@HejaBVB
Trzymam kciuki :D oby!
06.12.2016 22:56
@Riberyy007
A może Carletto to trener który najwięcej stracił na nowej "formie" Thomasa? :D
06.12.2016 22:49
"100% racji. Trofea krajowe są priorytetem. Co to za bycie mistrzem Europy bez bycia mistrzem własnego kraju? To w ogóle nielogiczne jest."
Muszę przyznać, że mnie to rozbawiło :D
Barcelona przegrała na własnym stadionie z Deportivo Alaves, więc niech przestaną grać w piłkę bo to w ogóle nielogiczne jest, żeby mistrzostwo i puchar LM wygrał zespół który nie jest nawet lepszy od Alaves! 100% racji! :D
05.12.2016 22:54
Nawet jeżeli to mecz o nic trzeba postarać się ich upokorzyć najwyższym możliwym wynikiem.
05.12.2016 21:34
Jakoś kibice Chelsea nie płakali w 2012, że ich klub gówno grał i wygrał fartem. Bayern w 2013 też grał według mnie brzydszą piłkę niż w ostatnim sezonie a jakoś większość kibiców pamięta tylko ten rok bo wygraliśmy LM. Wątpię, żeby jakiś klub zamienił puchar LM na tarczę Bundesligi. A dla wielu kibiców Bayernu, PSG czy Juve liczy się już tylko LM bo mistrzostwa są praktycznie co roku. Pisanie, że BL jest ważniejsza od LM to zakłamywanie rzeczywistości.
Każdy ma swoje zdanie ale to pisanie, że Bundesliga jest ważniejsza od LM to według mnie dopisanie korzystnej narracji do "osiągnięć" Pepa ale trudno się dziwić bo na tej stronce albo kochasz Guardiole albo go nienawidzisz.
Ja akurat jestem gdzieś pomiędzy, i to tylko ze względu na występy właśnie w LM bo cała reszta była według mnie bliska ideału a kto wie co by było gdyby dziadki z zarządu nie skąpiły każdego grosza i zamiast pulpeta przyszedł Neymar.
05.12.2016 21:29
Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić drużynę mającą 80% posiadania i grającą szybkie ataki.
Jeżeli chcesz mieć wysokie posiadanie musisz dbać o to, żeby nie tracić piłki a szybka gra temu nie sprzyja, no chyba, że ktoś ma 10 Messich i Neuera w składzie, jeżeli tak to mogę to sobie wyobrazić.
05.12.2016 15:30
Szczęście to miał Martinez, że sędzia nie widział tego co odwalił w meczu z Leverkusen. Na dojście do finału LM składa się tyle czynników, że trzeba być ignorantem, żeby mówić o samym "szczęściu".
05.12.2016 15:24
Subiektywna opinia, jedni wolą jak ich drużyna dominuje cały mecz(np. ja) a drudzy wolą jak drużyna gra szybko czy z kontry. Ja bardzo lubiłem styl Guardioli ale wydaje mi się, że styl Carlo czy innego Jurgena(może kiedyś) może okazać się bardziej efektywny w meczach z silnymi drużynami.
05.12.2016 15:09
Może i nie jest taki silny ale mam nadzieję, że będzie silniejszy. A jak widać za Guardioli wcale nie byliśmy tacy mocni, bo o ile porażkę z Realem i Barceloną zrozumiem, bo są to kluby które kupują najlepszych piłkarzy świata i są w praktycznie każdym aspekcie silniejsze od FCB, o tyle porażka z Atletico, klubem który wszystko co ma zawdzięcza genialnemu trenerowi jest już pokazem tego jak gównianym taktykiem był Pep.
Wystarczyło wystawić defensywny skład na wyjeździe i powalczyć o remis, zamiast walić głową w mur i dać się objechać jakiemuś nonameowi jak dzieci bo przecież posiadanie i wysoki pressing ponatttt fszyssskooo!! Wtedy nawet Thomas ze swoją "formą" by tego nie spartaczył.
Carlo zaczął jeszcze gorzej niż Pep ale po ostatnim meczu jest skromny zalążek nadziei. A wiadomo, że nadzieja jest matką i kocha swoje dzieci :D
05.12.2016 14:54
Mandzu według mnie sam nie wygrał nam żadnego meczu a Lewandowskiemu się to zdarza. Przykładowo mecz z BVB na wyjeździe kiedy było 1-0 dla nas, Lewy zastawił się, idealnie podał do Muellera, był rykoszet po którym Lewandowski sam strzelił gola. Mandzu strzelił np, w finale LM ale umówmy się, to był gol z niecałego metra na pustą bramkę po akcji robbery i idealnym podaniu Robbena,
04.12.2016 23:37
Na pewno bardziej widowiskowo będzie jeżeli wygrasz 7-1 z Romą i przegrasz 0-4 z Realem niż jeżeli będziesz grał jak Atletico gdzie więcej niż jeden gol na mecz to rzadkość a i trofeów z tego nie ma.
04.12.2016 23:26
Oczywiście, że się bał. Gdyby był naprawdę pewny siebie to walczyłby nawet mimo nieprzychylności trenera bo gdyby on strzelał a Lewandowski nie to nawet Pep by się ugiął.
Ale wystarczy spojrzeć na ich statystyki z sezonu 12/13;
Mario- 22 gole i 4 asysty
Robert- 36 goli i 13 asyst i do tego gość chyba o 2 lata młodszy
Naprawdę uważacie, że Mandzu odszedł tylko bo Guardiola go nie lubił? Każdy trzeźwo myślący jeżeli zobaczy takie statystyki i np. to, że jego konkurent strzela 4 gole Realowi pomyśli o odejściu.
Dalej czekam na te twoje mądrości. Pochwalić się, że się zna słowo hipokryta jest zawsze miło ale uargumentowanie swoich "racji" wymaga trochę większego wysiłku.
04.12.2016 21:35
A co takiego mądrego napisałeś? Pochwal się!
04.12.2016 21:31
Kolego z koroną z kapusty, jeżeli chcesz dyskutować to naucz się czytać ze zrozumieniem. Ale jeżeli ci się nie uda to postaram się uprościć to co napisałem. Mandzu jest za słaby, żeby grać regularnie w drużynie w której jest Lewandowski i dlatego musiał odejść bo wątpię, że marzył o ławie.
A jeżeli masz słabą pamięć to przypomnę jeszcze, że w sezonie trypletu Lewandowskiego w Bayernie nie było.
04.12.2016 21:23
To co był wystarczająco dobry, żeby wygrać rywalizację z gościem który jest stawiany w top 2 napastników na świecie? Jeżeli nie to był za słaby i tyle, żadna filozofia.
04.12.2016 20:53
Odszedł bo nie jest głupi i dobrze wiedział, że nie ma szans na regularne granie po przyjściu Lewandowskiego. I co najważniejsze, nie pomylił się.
04.12.2016 20:45
Mandzu odszedł bo jest słaby a znając jego charakter robiłby smród w szatni siedząc całe życie na ławie.
04.12.2016 20:40
Ja rozumiem, że czytanie ze zrozumieniem nie być łatwe :D Ale nikt nie napisać, że Bayern Pepa być mocny, tylko ładny.
04.12.2016 20:15
Bayern Guardioli grał piękną piłkę i tutaj Kelle ma 100% racji. A jak ktoś gada, że Bayern Juppa grał ładniej to jest ślepy albo nie zrozumiał wypowiedzi. Bayern Juppa grał do bólu skutecznie, był perfekcyjnie zrównoważoną maszyną ale styl był praktycznie taki jak to co zagraliśmy w ostatnim meczu tylko gra obronna teraz jest słabsza.
Za czasów Juppa Bayern nie tłamsił tak przeciwników, nie doprowadzał ich do szału i statystowania przez 80 min meczu, nie grał tak otwarcie i nie narażał się tak na kontry.
Więc parafrazując: Bayern Juppa był najsilniejszy, ale ten Guardioli grał najładniejszą piłkę.
04.12.2016 19:43
Jak widać Carlo mimo wcześniejszych zapewnień, przestawia Bayern na kompletnie inne tryby. Myślę, że warto mu dać czas bo piłkarze jak widać mają trochę inne nawyki niż te których wymaga Ancelotti. Ale oczywiście bez przesady, jeżeli nie zdobędzie mistrzostwa ani chociaż dojścia do finału LM to się żegnamy.
Martwi jedynie to, że zarząd widocznie nie jest taki genialny skoro nie potrafią dobrać takich trenerów którzy zapewnią ciągłość stylu.
02.12.2016 23:34
Lewandowski wreszcie wykonał wolnego jak piłkarz Bayernu, nie okręgówki. Wystarczyło, że uderzył w martwy punkt i piłka dostała takiej wibracji, że poszła idealnie przy słupku.
02.12.2016 23:13
Hummels dzisiaj niszczy.
02.12.2016 22:05
@ThomasKonig
"Haha, wiedziałem, administracja tutaj to cyrk na kółkach. Ludzie rzucaja wulgaryzmy na temat zawodników, użyłem słowa to od razu ostrzeżenie, bo naczelny troll jest pupilem nabijającym posty :D Cyrk na kółkach.
Tak czy siak wystarczyło przestać dawać Mullera na skrzydło i od razu asysta i ileś razy zagrożenie. Kolejny świetny mecz Kimmicha - razem z Robbenem do przerwy ta trójka jest najlepsza na boisku.
Najgorszy Martinez, kompletnie dzisiaj sobie nie radzi. I przy okazji żegnam bo wiem, że po napisaniu co sądzę o zachowaniu admina dostanę kolejną karę, miłego dnia i oby dzisiaj dowieźli to zwycięstwo, bo Ancelotti w końcu przestał się upierać przy 4-3-3 i od razu lepiej :)"
Thomas, powiem szczerze, że tego komentarza nie powstydziliby się najwięksi trolle tej strony. Więc jeżeli chcesz dalej uważać się za człowieka będącego klasę wyżej to powinieneś się powstrzymać.
A co do określenia którego użyłeś, widocznie zabolało adresata i się poskarżył! A dlaczego tak sądzę? Bo jak to przeczytałem to uśmiech nie schodził mi z twarzy przez kilka minut, to było naprawdę śmieszne określenie i nie dziwię się, że Corleone to zabolało :D
02.12.2016 21:36
Tak właśnie sobie wyobrażałem Bayern Ancelottiego przed jego przyjściem, oby tak dalej! Nie zepsujcie tego.
02.12.2016 21:04
powinno już być 4-1
02.12.2016 20:57
A jednak wrzutki :D
02.12.2016 20:53
To, że Thomas nie potrafi strzelić nie w bramkarza to też wina Carlo?
02.12.2016 20:46
Rok i koniec. Trzeba kupić już jego następcę.
02.12.2016 10:54
Skoro Lewy taki osamotniony to może spróbuje dryblingu? I obniżenia trochę środka ciężkości bo stojąc prosto jak kołek ciężko kogoś minąć. Z Leverkusen jedyną jego akcją którą pamiętam było minięcie całej obrony i gdyby zamiast podawać spróbował strzału albo co raczej niemożliwe w jego wykonaniu strzału po zwodzie, byłby z tego piękny gol.
Ogólnie według mnie piłkarze powinni grac mniej zachowawczo, nawet mimo ewentualnej straty piłki.
01.12.2016 23:36
Logika prostych ludzi. Nie lubisz nowego trenera swojego ulubionego klubu a byłeś fanem poprzedniego, który odszedł do City? Kibicuj City! Nie pasuje ci jakaś dziewczyna mimo, że jest ładna? Jesteś pedziem! Jeździsz tym samym autem parę lat? Bo cię nie stać na nowe.
Nie cierpię takiego czegoś! Może lepiej się w ogóle nie odzywać zamiast mierzyć wszystkich swoją miarą? Zawsze warto przypuścić możliwość, że osoba którą oceniamy ma kilka szarych komórek więcej i temu zawdzięcza swoje postępowanie!
01.12.2016 15:51
Powiem szczerze, u Pepa na wiosnę graliśmy podobne mecze jak to co się dzieje teraz i jeżeli słabą formę mamy w tym samym momencie co Barcelona to jest to bardzo bardzo dobra wiadomość.
Strach może budzić jednak to, że w ostatnich meczach oprócz słabych wyników widać brak taktyki, złe ostawienie, marny pressing a o obronie już nie wspomnę.
Więc są dwie możliwości Ancelotti jest inteligentny, i dobrze wie, że nie ma sensu lać wszystkich po 5-0 na samym początku sezonu bo najważniejsze mecze jeszcze daleko. Jest też inna możliwość, Ancelotti jest po prostu słabym trenerem i tylko dlatego gramy słabo a będzie jeszcze gorzej.
30.11.2016 00:08
Ja oglądając mecz Bayernu komentowany przez Hajto czekam tylko na słowa "Ten Thiago mnie nie przekonuje". Bez tych słów mecz nigdy nie jest "pełny"!
28.11.2016 01:21
Mi brakuje jeszcze przekazania pałeczki komuś młodemu, jest na to już niewiele czasu a niestety się na to nie zanosi. Kibicuję Kimmichowi, ale powiem szczerze, nie widzę w nim aż takiego potencjału(szczególnie w technice i prowadzeniu piłki) żeby choćby w zadowalającym stopniu zastąpić Lahma.
Ale w przeciwieństwie do Tomka Hajty nie uważam Kimmicha za słabego piłkarza, chłopak ma dużo boiskowej inteligencji, bardzo dobre dalekie podania, i co ważne, jeżeli ma szansę na gola to go zdobywa!
28.11.2016 01:00
Kolego, nie ilość a jakość. Busqets, Iniesta, Rakitic, to według mnie trójka lepsza niż cokolwiek co wystawiłbyś po stronie Bayernu. Ale jeżeli uważać, że Iniesta to ten sam przypadek i wiek co Robben i Ribery to rzeczywiście Bayern nie jest gorszy(ale według mnie Iniesta o wiele lepiej się trzyma).
28.11.2016 00:49
Właśnie sobie uświadomiłem, odruchowo uznaję Lama za najlepszego prawego obrońcę na świecie a nasz kapitan już od dłuższego czasu rzeczywiście nie daje rady... jak ten czas leci.
28.11.2016 00:41
FCBx2
Pisałem w którejś z wcześniejszych wypowiedzi, że mamy najlepszą jeżeli chodzi o nazwiska obronę świata, bramkarza też najlepszego, pomoc jednak trochę gorszą od Barcy i Realu ale różnica w ataku jest naprawdę straszna...
Klasy światowej jest tylko Lewandowski... Robbery ze względu na wiek i kontuzje już nie wliczam.
28.11.2016 00:31
Widocznie limit fuksa wyczerpał się przy Riberym i Robbenie. A jak widać Reschke jeszcze żadnego geniusza nie wyczarował.
27.11.2016 23:02
Pogba też chciał do Barcelony, poszło 100 mln i kisi się w United :D A Costa to nie Brazylijczyk? Nawet gdyby Neymar odszedł to Bayern byłby ze 100 mln do przodu a nie jak w przypadku hamburgera na minusie.
27.11.2016 22:44
No rzeczywiście, teraz mi się to przypomniało. I komentarze na stronie, że Mario to "niemiecki Messi" haha, zna ligę a Neymar ma "siano w głowie", nie da rady w europie i będzie tylko imprezował. Jak widać Pep się na tym zna jak nikt inny i w przeciwieństwie do zarządu potrafi odróżnić cracka od pulpeta. A najgorsze jest to, że w City Pep może kupić kogo chce i już zwinął Gabiela Jesusa po którym widać, że "pozamiata".
27.11.2016 22:22
Neymar ma niesamowitą jakość, nigdy nie zapomnę zarządowi, że o niego nie walczyli mimo, że Pep go chciał. Nawet Maradona mówił wtedy, że jeżeli go kupimy będziemy nie do pokonania.
27.11.2016 22:07
No, że Mueller nic nie gra, to się nie dziwię z jego techniką ale że Messi nie istnieje? Kompletnie nie kumam.
Tu masz powód swoich wypełnionych stadionów w porównaniu do angielskich klubów.
27.11.2016 21:03
U Pepa były momenty gry wręcz zjawiskowej, jak 7-1 z Romą, 5-1 z Borossią czy Arsenalem. Ale taką padakę jak teraz to graliśmy na wiosnę chociaż nawet wtedy nie było aż tak źle bo z ogórami było o wiele łatwiej z taktyką Guardioli.
27.11.2016 20:01
@lizarazu
Bundesliga cierpi dlatego, że niewiele osób w porównaniu do BPL ją ogląda i się nią interesuje a co za tym idzie są też mniejsze pieniądze. Mówiąc w skrócie, panuje bieda bo liga nie taka ciekawa a i kluby wypadają blado oprócz Bayernu i czasami BVB.
A co do City to porównywanie ich do Bayernu jest bez sensu bo oni muszą wydawać wielkie pieniądze, żeby nadrobić jakieś 100 lat historii. A najgorsze jest to, że już są silniejsi patrząc na to, że wydają kwoty na które Bayern nie może sobie pozwolić. A dodając ich forsę i trenera to prześcignięcie Bayernu pod względem sportowym to kwestia czasu.
Takie czasy w piłce, rządzi pieniądz, ale patrząc na Real Madryt to nie jest to nic nowego, zmienią się pewnie tylko kluby na piedestale.
27.11.2016 19:53
@lizarazu
W 100% się zgadzam, większość osób chyba dalej myśli, że mamy skład na miarę Barcelony i Realu a kompletnie tak nie jest nie wspominając już o City które kupuje kogo chce i śmieje się Bayernowi prosto w oczy.
27.11.2016 19:06
@bayern1987dwa
Oczywiście, że najlepsza ale jeżeli chodzi o nazwiska :D
27.11.2016 18:38
Bayern ostatnio wygląda na klub dla którego pojęcie poważnych transferów istnieje tylko dla piłkarzy z obrony i pomocy.Bo jak inaczej ocenić to, że klub za skrzydłowego płaci max 30 mln a za środkowego obrońcę 38 mln? Dwa kolejne poważne transfery to genialny Vidal za kolejne 40 mln i Sanches za 35+.
I ja te transfery oceniam w 100% pozytywnie, szczególnie Hummelsa i Vidala ale na litość boską, w największych klubach świata takich jak Barcelona, Real czy City jeżeli za obrońców i defensywnych pomocników płaci się 30-40 mln to za skrzydłowych, napastników i ofensywnych pomocników płaci się 80-100 mln i to jest według mnie normalna proporcja.
Przykłady obrońca: Umtiti za 30 mln, napastnik Suarez za 80 mln albo Kroos wyciągnięty za grosze i Ronaldo za astronomiczne 94 mln. Nie chodzi o to, żeby Bayern płacił wielkie kwoty za byle kogo ale o zachowanie proporcji bo skończymy z najlepszą obroną świata, którą w sumie mamy, świetną pomocą i atakiem bez jakości.
27.11.2016 16:31
Don jak widać, z czołowego krytyka Pepa i zwolennika Ancelottiego stał się czołowym orędownikiem zwolnienia Carlo i zatrudnienia "kogoś innego"! Naprawdę wzruszająca historia a pominąłem takie zwroty akcji jak twierdzenie, że Carlo idzie słabo bo dostał wypaloną drużynę po Guardioli.
Co będzie następne? Dowiemy się pewnie po kolejnym słabym bądź bardzo dobrym meczu.
26.11.2016 22:27
Przeglądam sobie dzisiaj komentarze i widzę, że dominują tutaj naprawdę skrajne opinie. Jeden użytkownik chciałby sprzedać kilku piłkarzy(w jego slangu-szrot) i kupić ośmiu(!!!) bo przecież jaki to problem? Inni z kolei twierdzą, że skład mamy świetny a Robben i Ribery pociągną ten wózek bez problemu a podana wcześniej dwójka i Lahm są jeszcze dość daleko od emerytury. Więc zamiast się wzmacniać trzeba znaleźć niemieckie "talenty", żeby tą dwójkę odciążyć.
Otóż według mnie Bayern powinien być gdzieś po środku. Powinniśmy się wzmacniać wtedy kiedy jest realna potrzeba, i nie ośmieszać się nazwiskami typu Gnabry czy bawieniem się w młode talenty kiedy nasz najlepszy piłkarz ma 33 lata. Prosta sprawa, kiedy brakuje nam jakości płacimy tyle ile trzeba i za kogo trzeba, coś w stylu transferu Neuera,czyli duża(wtedy) kasa ale za prawdziwego giganta w bramce.
Mam nadzieję, że powracający dzisiaj Uli zapewni nam taką konkretność w działaniach i nie będzie też takich cyrków jak odejście Kroosa czy transfer Benatii. Ale co ja się będę tu rozpisywał, gość budował potęgę Bayernu i zna się na tym wszystkim jak nikt inny.
26.11.2016 00:27
Don to w ogóle ostatnio jest w formie, kupić ośmiu piłkarzy i sprzedać czterech to rzeczywiście będzie wyczyn.
24.11.2016 22:27
Jeżeli skusi go kasa to przejdzie do PSG, a jeżeli możliwość osiągnięcia czegoś z klubem to jedynie Real gdyby go chcieli albo pozostanie w Atletico patrząc na obecną siłę Bayernu.
24.11.2016 20:42
Juventus w poprzednim sezonie zapłacił za drugie miejsce w grupie, nie zdziwię się jak z nami będzie tak samo.
23.11.2016 23:25
No rzeczywiście, nic nie grają i wychodzą z 1 miejsca w grupie z Arsenalem, Bayern za to dzisiaj zagrał wszystko! :D
23.11.2016 23:16
Też od dłuższego czasu łudzę się, że teraz na wiosnę wystrzelimy ale patrząc na dzisiejsze mecze to takie PSG zmiecie nas z powierzchni ziemi. Ich kultura gry jest nieporównywalna do tej Bayernu. A na ten moment, umówmy się Carlo wygląda jak dziecko we mgle nie mówiąc już o ustawieniu drużyny.
23.11.2016 22:56
@skobry
"Po co od razu nerwy i niepotrzebne emocje? Porażki są wpisane w życie kibica. Mającą jeszcze jakąś siłę przebicia teorią jest to, że graliśmy z... Rostowem. A tak - awans z grupy był i jest (najprawdopodobniej z drugiego miejsca, chociaż, jak już pisałem, po losowaniu było wiadomo że albo Atletico, albo My), w lidze zwycięstwo nad RB Lipsk przywraca Nam pozycję lidera, Puchar Niemiec wciąż do wygrania..."
Zgadzam się z tobą ale warto zaznaczyć pewne kwestie. Piłka nożna to rozrywka i w interesie kibiców i zarządzających Bayernem jest to, żeby klub takowej dostarczał a nie robi tego kompletnie, akcje są powolne schematyczne, szybkiej gry po ziemi jak na lekarstwo. Wyglądamy jak zespół bez taktyki, ustawienie piłkarzy woła o pomstę do nieba nie wspominając już o rozpaczliwym wybijaniu piłki na oślep w meczu z Rostovem!!!
Kolejną kwestią jest to, że Bayern to nie tylko klub ale i wielka firma dla której marketing powinien być bardzo ważny a porażka z zespołem którego nazwy praktycznie nikt nie zna niszczy wizerunek klubu. Więc komentarze które tu można przeczytać typu "Krytykujecie Bayern? Widać, że nie jesteście prawdziwymi kibicami!" są naprawdę śmieszne
Jeżeli Bayern rzeczywiście ogarnie się na wiosnę i wygra LM to dramatyzowanie rzeczywiście okaże się bezpodstawne, bo to będzie oznaczać, że to co się dzieje rzeczywiście ma jakiś cel, ale jeżeli nie wygramy choćby mistrzostwa to nerwy są bardzo wskazane bo widocznie są potrzebne zmiany.
23.11.2016 22:00
Jeżeli remis Realu z Legią to było frajerstwo, to to co się stało przed chwilą jest żenadą i ośmieszeniem się na całą Europę. Dodam, że wartość naszego niemieckiego drewnialdo na transfermarkcie jest o wiele wyższa od całej drużyny Rostova. Powiem szczerze z taką grą wywiezienie z Łazienkowskiej punktów byłoby wielkim problemem.
Arsenal ma w składzie Oezila, Sancheza Ramseya i Kościelnego, zawsze grają w LM, robią transfery po 50 mln. Gdzie tutaj Roma i Napoli? Inny świat.
12.12.2016 13:42
No dokładnie, w 2013 a Barcelona co roku PSG czy City a my Arsenal lub Juventus, o Wolfsburku i City w jednym roku już nie wspominam. A Roma i Napoli? Kluby które z Bayernem Barceloną i Realem dzielnie postatystują ale o wygranej nawet nie pomarzą.
Porównaj:
Barcelona- PSG i Arsenal
Bayern- Juventus i Arsenal
Real- Roma i Napoli
O dalszych losowaniach już nie wspominam, nie śmierdzi? W dodatku nawet Blatter pośrednio się przyznał jak to wygląda...
12.12.2016 13:27
W poprzednim sezonie, w każdej fazie oprócz 1/8 trafiali na najłatwiejszego rywala, teraz znowu trafiają w pierwszej fazie na średniaka, jeszcze rok wcześniej oczywiście trafili w półfinale na Juventus którego traktowano jeszcze jak niespodziankę wśród gigantów. Ile tych zbiegów okoliczności? Nie pamiętam kiedy oni trafili w 1/8 na taką potęgę jak Juventus.
Można myśleć, że to przypadek ale z przypadkami jest tak, że raz jest dobrze a raz źle a nie tak, że dla jednej drużyny zawsze jest dobrze a taki Arsenal czego by nie zrobił zawsze pod górkę.
12.12.2016 13:06
No, jestem niesamowicie zaskoczony!!!!! Arsenal-Bayern, Barcelona-PSG i Real z jakiś średniakiem!!! No cóż za nowość, nikt by tego nie przewidział!!!!!
12.12.2016 12:48
@DonJupp
A od kiedy skrzydłowi mają być wysocy? Na tej pozycji liczy się technika, szybkość i drybling. A w tym wzrost tylko przeszkadza, szczególnie w dryblingu.
12.12.2016 00:22
O 12.
11.12.2016 21:45
Gdyby trafili na Juventus tak jak my ostatnio to byłbym w szoku, ale to jest raczej mniej prawdopodobne niż to, że Messi Neymar i Lewandowski przejdą jutro do Niecieczy.
11.12.2016 21:39
Jeżeli Real trafi jutro na Leicester albo Monaco a Bayern i Barcelona znowu na trudnych przeciwników to przestanę oglądać LM oprócz meczy Bayernu, od dawna nie wierzę w przypadek w losowaniach ale w ostatniej edycji miarka się przebrała bo nikt nie bawił się już nawet w pozory niepomagania Realowi.
11.12.2016 21:23
O tym kto jest do wyjęcia decyduję zarząd, osobiście nawet nie myślałem o możliwości kupienia Vidala dopóki nie okazało się, że do nas przechodzi, podobnie było z Hummelsem.
11.12.2016 20:20
Przyglądałem się w ostatnim meczu szczególnie Robbenowi i fakt, partaczy czasami proste sytuacje bramkowe ale jego umiejętności i to jak ciągnie grę są niesamowite. Patrząc na jego wiek człowiek sobie myśli, kim do cholery go zastąpić? Kompletnie nie mam pomysłu, wiadomo, że Bale dałby radę ale na niego nikogo nie stać. Ktoś ma jakieś propozycje?
Szkoda też, że zarząd nie powalczył o Hazarda kiedy był wyśmiewany a Chelsea się sypała. W tej chwili na lewe skrzydło, można pomyśleć o Draxlerze ale osobiście mam co do niego mieszane uczucia. Pamiętam jedynie, że w kadrze grał dobrze na ME, w porównaniu do Goetze to był Pan Piłkarz.
11.12.2016 18:29
Thomas ma niezłą stylówę, no i żonę.
11.12.2016 13:27
@DonJupp, Bayern022
Udeż w stół, a nożyce się odezwą.
11.12.2016 00:36
Lepiej pisać coś o trenerach niż oglądać martwą stronę na której pojawia się kilka komentarzy dziennie.
10.12.2016 23:11
Nie oglądałem meczu ale gość jest niesamowity, tyle punktów uratować grając na środku obrony, w dodatku zawsze około 90 minuty... szacunek. W dodatku dzięki temu jego znakiem rozpoznawczym nie są już czerwone kartki.
10.12.2016 22:45
W ogóle nic takiego nie napisałem, i w ogóle nie odnosisz się do moich wypowiedzi. Twierdzę po prostu, że City ma kryzys, bo tak jest i tyle. W dodatku jak widać w liga angielska jest trudna i nawet Guardiola ma problemy.
A dlaczego się ciebie czepiam? Bo niepotrzebnie według mnie szukasz usprawiedliwień dla naszego byłego trenera.
Jeżeli naczelni krytycy Pepa piszą, że jest słaby bo przegrywa 3-0 z Leicester to daj spokój, zrób screena i jeżeli City zdobędzie mistrzostwo wyślij go im, pokaż jak się znają zamiast bawić się w ten spór. Odpowiadanie głupotami na głupoty nie zadziała :D
10.12.2016 22:32
hoven
Ten artykuł to bełkot i lanie wody, takie pisanie dla samego pisania. Guardiola prosił o dwóch środkowych obrońców, a dostał jednego... za 50 mln funtów, no tragedia. Tylko nie przeszkodziło mu to w kupnie Sane na ławkę za 50 mln euro. Kolejna sprawa, Martinez i Boateng świetni w grze 1 na 1?
Jakoś gdy City świetnie zaczęło sezon nikt nie pisał, że ich obrońcy są słabi.
Ogólnie artykuł wyjaśnia jakie Pep popełnia(zdaniem autora) błędy, ale o żadnym usprawiedliwieniu ich nie ma mowy!
Jeżeli miałbym ochotę to mógłbym napisać podobny artykuł o tym, że piłkarze Legii są za głupi i za słabi na wyrafinowana taktykę Besnika Hasiego który potrzebuje kilku lat na wdrożenie swojej totalnej gry obronnej którą będzie obmyślał przez 2 sezony :D
10.12.2016 22:17
"realia sa zas takie ze Ancelotti przyszedl na gotowe a Pep uczy angoli grac w pilke"
Czekam na argumenty popierające taką tezę!
Fakty są takie, że City w LM doszło tak daleko jak Bayern, w lidze słabiej bo i liga silniejsza. Guardiola w dodatku wydał w przeciwieństwie do Carlo masę pieniędzy na transfery!
W ogóle według mnie taka teza jest bez sensu bo jest niesprawdzalna, równie dobrze twoi przeciwnicy mogą napisać, że Guardiola przyszedł na gotowe i jeszcze spartaczył bo dwa finały LM zamienił na trzy półfinały.
Według mnie prawda jest taka, że jak dla wielu innych trenerów dla Guardioli zderzenie z Ligą Angielską spacerkiem nie będzie bo zamiast Dortmundu albo Realu ma teraz Chelsea, Liverpool, Arsenal, United i Tottenham.
10.12.2016 20:55
To też się trochę kupy nie trzyma bo pisanie, że Pep przegrywa przez słaby skład to też ocena jego pracy, w dodatku mimo faktów pozytywna.
10.12.2016 20:26
@Rizzitelli
Nie zgodzę się, że to ta sama sytuacja. hoven przykładowo, napisał, że Pep dostaje łomot bo City ma słabych piłkarzy. Więc ewidentnie nie uważa tak jak ja, że Pep to dobry trener i nic więcej. To już jest przegięcie w druga stronę, wymyślanie irracjonalnych argumentów, żeby za wszelką cenę obronić byłego trenera.
Więc zgadzam się z tobą, pisanie o dewastacji Bayernu przez Pepa to głupota ale nie mniejsza niż pisanie, że Guardioli idzie słabo bo City to słaba drużyna... W takim razie Leicester to potęga? Tam cały skład kosztował tyle co jeden piłkarz City i jakoś wygrali mistrzostwo.
10.12.2016 20:13
Tak to już jest, jedni kochają go bardziej niż swoją rodzinę i napiszą wszystko, żeby go bronić. Drudzy natomiast piszą takie brednie na jego temat, że aż szkoda gadać. W sumie Ancelotti od momentu w którym wszystko wróciło do normy nie jest tematem do rozmów, jakby nie istniał.
Ja zawsze powtarzam, Pep był ok, a mam nadzieję, że Carlo osiągnie jeszcze więcej.
10.12.2016 19:49
hoven
Teraz to ty przesadzasz, City ma najlepszy skład w Premier Legue, do tego wydali 150 mln na transfery! Czego jeszcze tam potrzeba? Messiego, Neymara i Ronaldo?
Żaden inny klub w Anglii nie ma w składzie De Bruyne, Aguero, Sterlinga, Silvy, Gundogana a do tego teraz jeszcze Gabriela Jesusa naprawdę pisanie, że mają słaby skład to bredzenie bo kiedy uznasz, że mają dobry? Po wydaniu biliona euro?
10.12.2016 19:26
Poczekajmy do końca sezonu na oceny trenerów, City co roku wydaje tak potężne pieniądze, że tylko debil nie ugrałby tam mistrzostwa. Według mnie prędzej czy później Guardiola z takimi pieniędzmi i jego intuicją do genialnych piłkarzy wciągnie BPL nosem.
10.12.2016 19:06
Zaczyna się chocholi taniec na stronie, bo City przegrywa....
10.12.2016 18:57
Alabę chce Sity :D
10.12.2016 16:05
Nikt nie każe im iść razem do kościoła haha Hajto!
10.12.2016 15:56
Jedziemy!!!
10.12.2016 15:53
WOW
10.12.2016 15:49
Lewy ładnie, Bernat...
10.12.2016 15:40
Ciężko się dziwić, u nas tylko rezerwy albo ława...
10.12.2016 14:59
Thomas był na stronie, ale mniej więcej w momencie w którym Carlo się kompromitował, a wiadomo kto jest jego "pupilkiem" Haha!
10.12.2016 14:44
Jeżeli Bayern Carlo pokaże moc to pewnie się pojawi! A jeżeli Carlo okaże się słaby to na 100% pojawi się ThomasKing. Oczywiście wszystko z przymrużeniem oka :D
W sumie jeżeli ktoś ma z nim kontakt to niech napisze co z nim jest bo wiele osób(w tym mnie) to pewnie interesuje.
Szczególnie, że na facebooku też cisza.
10.12.2016 00:50
No, to mnie rozwaliło!
"Zespoły, na które może trafić Arsenal w 1/8 Ligi Mistrzów:
Bayern Monachium
Bayern Monachium
Bayern Monachium
Bayern Monachium
Bayern Monachium
Bayern Monachium
"
08.12.2016 16:05
Leicester już jest zaklepane Realowi.
08.12.2016 00:38
Android pewnie płacze w domu po tym co Legia zrobiła w LM :D
07.12.2016 22:41
Brawo BVB!!
07.12.2016 22:32
Neymar był do wyjęcia, jego ojciec wygląda na gościa który pośle syna tam gdzie będzie więcej szekli. Barcelona wyjęła Neymara nie dlatego, że on całe życie marzył o grze dla tego klubu i od drugiego roku życia spał w pościeli Barcelony, tylko dlatego, że jako jedyni zaryzykowali i wydali ogromne pieniądze co przykryli malwersacjami.
07.12.2016 20:17
Według mnie graliśmy zbyt wolno w ataku i za mało było "klepek" ale nie jesteśmy Barceloną i potrafię to zrozumieć, ciężko, żeby ktoś miał ich jakość w ataku. Tutaj punkt dla Pepa, chciał dostać Neymara a zarząd dał mu Hamburgera, teraz jak widać nawet 100 mln wydane za Brazylijczyka byłoby bardziej opłacalne niż 37 za pulpetinho :D
07.12.2016 19:19
Oczywiście, granie z kontry dla takiego klubu jak Bayern to żart ale, szczególnie w pierwszej połowie meczu z Mainz było widać, że Carlo wymaga szybszej wymiany podań. I to według mnie może być dobre dla widowiska bo jak się widziało czasami Boatenga i Alabę poprawiających sobie piłkę 7 razy i rozglądających się na boki pół minuty a potem podających w bok do najbliższego to aż człowieka nosiło :D
07.12.2016 19:02
@Riberyy007
Jak obliczyłeś, że wiele brakuje do tego co graliśmy za Guardioli? Wynik dwumeczu z Atletico w przypadku Guardioli i Ancelottiego jest identyczny a ostatni mecz według mnie był nawet lepszy niż mecze z Atleti za Guardioli bo mieli o wiele mniej do powiedzenia, praktycznie żadnej poważnej kontry nie udało im się przeprowadzić, ogólnie mniej palpitacji serca niż u Pepa.
Może to przez mniejsze "spięcie" Atletico, nie przeczę ale oceniam tylko to co widziałem w dwumeczu. Ogólnie oprócz tego łajna/kompromitacji z Rostovem i okresu "krwawoocznej" gry Carlo nie jest taki tragiczny jak go malują, według mnie należy dać mu czas na poukładanie sobie wszystkiego zamiast ujadać tekstami typu "Pep w tym czasie miał więcej punktów", "Wiele brakuje do gry jak za Pepa" czy wręcz kompromitowania się typu "Carlo zniszczył Muellera".
Ja też broniłem Guardioli kiedy czytałem, że sprowadza szrot czy niszczy Bayern ale do cholery, on już nie jest naszym trenerem i niedobrze już się robi czytając ciągle o tym gościu!
07.12.2016 18:29
Bać się należy tylko Barcelony, w życiu nie uwierzę, że Real trafi na takiego trudnego przeciwnika jak Bayern, jeżeli wyjdą z pierwszego to Leicester mają już zaklepane.
07.12.2016 17:12
https://twitter.com/freebetscouk/status/806251909971660800
:D niektórym się nudzi
06.12.2016 23:53
Robben ma niesamowitą jakość ale jego problemem jest to, że zamiast strzelać tak szybko jak się tylko da on musi zawsze minąć wszystkich obrońców po kolei i żeby gol był w jego mniemaniu w pełni wartościowy, musi też położyć bramkarza. Ogólnie jedynym golem którego Arjen zaliczył sobie na ocenę celującą był ten z meczu Hiszpania-Holandia, bo wtedy spełnił wszystkie powyższe warunki i dodatkowo zeszmacił Ramosa :D
06.12.2016 23:41
@HejaBVB
Trzymam kciuki :D oby!
06.12.2016 22:56
@Riberyy007
A może Carletto to trener który najwięcej stracił na nowej "formie" Thomasa? :D
06.12.2016 22:49
"100% racji. Trofea krajowe są priorytetem. Co to za bycie mistrzem Europy bez bycia mistrzem własnego kraju? To w ogóle nielogiczne jest."
Muszę przyznać, że mnie to rozbawiło :D
Barcelona przegrała na własnym stadionie z Deportivo Alaves, więc niech przestaną grać w piłkę bo to w ogóle nielogiczne jest, żeby mistrzostwo i puchar LM wygrał zespół który nie jest nawet lepszy od Alaves! 100% racji! :D
05.12.2016 22:54
Nawet jeżeli to mecz o nic trzeba postarać się ich upokorzyć najwyższym możliwym wynikiem.
05.12.2016 21:34
Jakoś kibice Chelsea nie płakali w 2012, że ich klub gówno grał i wygrał fartem. Bayern w 2013 też grał według mnie brzydszą piłkę niż w ostatnim sezonie a jakoś większość kibiców pamięta tylko ten rok bo wygraliśmy LM. Wątpię, żeby jakiś klub zamienił puchar LM na tarczę Bundesligi. A dla wielu kibiców Bayernu, PSG czy Juve liczy się już tylko LM bo mistrzostwa są praktycznie co roku. Pisanie, że BL jest ważniejsza od LM to zakłamywanie rzeczywistości.
Każdy ma swoje zdanie ale to pisanie, że Bundesliga jest ważniejsza od LM to według mnie dopisanie korzystnej narracji do "osiągnięć" Pepa ale trudno się dziwić bo na tej stronce albo kochasz Guardiole albo go nienawidzisz.
Ja akurat jestem gdzieś pomiędzy, i to tylko ze względu na występy właśnie w LM bo cała reszta była według mnie bliska ideału a kto wie co by było gdyby dziadki z zarządu nie skąpiły każdego grosza i zamiast pulpeta przyszedł Neymar.
05.12.2016 21:29
Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić drużynę mającą 80% posiadania i grającą szybkie ataki.
Jeżeli chcesz mieć wysokie posiadanie musisz dbać o to, żeby nie tracić piłki a szybka gra temu nie sprzyja, no chyba, że ktoś ma 10 Messich i Neuera w składzie, jeżeli tak to mogę to sobie wyobrazić.
05.12.2016 15:30
Szczęście to miał Martinez, że sędzia nie widział tego co odwalił w meczu z Leverkusen. Na dojście do finału LM składa się tyle czynników, że trzeba być ignorantem, żeby mówić o samym "szczęściu".
05.12.2016 15:24
Subiektywna opinia, jedni wolą jak ich drużyna dominuje cały mecz(np. ja) a drudzy wolą jak drużyna gra szybko czy z kontry. Ja bardzo lubiłem styl Guardioli ale wydaje mi się, że styl Carlo czy innego Jurgena(może kiedyś) może okazać się bardziej efektywny w meczach z silnymi drużynami.
05.12.2016 15:09
Może i nie jest taki silny ale mam nadzieję, że będzie silniejszy. A jak widać za Guardioli wcale nie byliśmy tacy mocni, bo o ile porażkę z Realem i Barceloną zrozumiem, bo są to kluby które kupują najlepszych piłkarzy świata i są w praktycznie każdym aspekcie silniejsze od FCB, o tyle porażka z Atletico, klubem który wszystko co ma zawdzięcza genialnemu trenerowi jest już pokazem tego jak gównianym taktykiem był Pep.
Wystarczyło wystawić defensywny skład na wyjeździe i powalczyć o remis, zamiast walić głową w mur i dać się objechać jakiemuś nonameowi jak dzieci bo przecież posiadanie i wysoki pressing ponatttt fszyssskooo!! Wtedy nawet Thomas ze swoją "formą" by tego nie spartaczył.
Carlo zaczął jeszcze gorzej niż Pep ale po ostatnim meczu jest skromny zalążek nadziei. A wiadomo, że nadzieja jest matką i kocha swoje dzieci :D
05.12.2016 14:54
Mandzu według mnie sam nie wygrał nam żadnego meczu a Lewandowskiemu się to zdarza. Przykładowo mecz z BVB na wyjeździe kiedy było 1-0 dla nas, Lewy zastawił się, idealnie podał do Muellera, był rykoszet po którym Lewandowski sam strzelił gola. Mandzu strzelił np, w finale LM ale umówmy się, to był gol z niecałego metra na pustą bramkę po akcji robbery i idealnym podaniu Robbena,
04.12.2016 23:37
Na pewno bardziej widowiskowo będzie jeżeli wygrasz 7-1 z Romą i przegrasz 0-4 z Realem niż jeżeli będziesz grał jak Atletico gdzie więcej niż jeden gol na mecz to rzadkość a i trofeów z tego nie ma.
04.12.2016 23:26
Oczywiście, że się bał. Gdyby był naprawdę pewny siebie to walczyłby nawet mimo nieprzychylności trenera bo gdyby on strzelał a Lewandowski nie to nawet Pep by się ugiął.
Ale wystarczy spojrzeć na ich statystyki z sezonu 12/13;
Mario- 22 gole i 4 asysty
Robert- 36 goli i 13 asyst i do tego gość chyba o 2 lata młodszy
Naprawdę uważacie, że Mandzu odszedł tylko bo Guardiola go nie lubił? Każdy trzeźwo myślący jeżeli zobaczy takie statystyki i np. to, że jego konkurent strzela 4 gole Realowi pomyśli o odejściu.
04.12.2016 22:37
Brawo kolego, masz świetne statystyki. Jakieś 7 inwektyw i 0 argumentów.
04.12.2016 21:41
Bya
Dalej czekam na te twoje mądrości. Pochwalić się, że się zna słowo hipokryta jest zawsze miło ale uargumentowanie swoich "racji" wymaga trochę większego wysiłku.
04.12.2016 21:35
A co takiego mądrego napisałeś? Pochwal się!
04.12.2016 21:31
Kolego z koroną z kapusty, jeżeli chcesz dyskutować to naucz się czytać ze zrozumieniem. Ale jeżeli ci się nie uda to postaram się uprościć to co napisałem. Mandzu jest za słaby, żeby grać regularnie w drużynie w której jest Lewandowski i dlatego musiał odejść bo wątpię, że marzył o ławie.
A jeżeli masz słabą pamięć to przypomnę jeszcze, że w sezonie trypletu Lewandowskiego w Bayernie nie było.
04.12.2016 21:23
To co był wystarczająco dobry, żeby wygrać rywalizację z gościem który jest stawiany w top 2 napastników na świecie? Jeżeli nie to był za słaby i tyle, żadna filozofia.
04.12.2016 20:53
Odszedł bo nie jest głupi i dobrze wiedział, że nie ma szans na regularne granie po przyjściu Lewandowskiego. I co najważniejsze, nie pomylił się.
04.12.2016 20:45
Mandzu odszedł bo jest słaby a znając jego charakter robiłby smród w szatni siedząc całe życie na ławie.
04.12.2016 20:40
Ja rozumiem, że czytanie ze zrozumieniem nie być łatwe :D Ale nikt nie napisać, że Bayern Pepa być mocny, tylko ładny.
04.12.2016 20:15
Bayern Guardioli grał piękną piłkę i tutaj Kelle ma 100% racji. A jak ktoś gada, że Bayern Juppa grał ładniej to jest ślepy albo nie zrozumiał wypowiedzi. Bayern Juppa grał do bólu skutecznie, był perfekcyjnie zrównoważoną maszyną ale styl był praktycznie taki jak to co zagraliśmy w ostatnim meczu tylko gra obronna teraz jest słabsza.
Za czasów Juppa Bayern nie tłamsił tak przeciwników, nie doprowadzał ich do szału i statystowania przez 80 min meczu, nie grał tak otwarcie i nie narażał się tak na kontry.
Więc parafrazując: Bayern Juppa był najsilniejszy, ale ten Guardioli grał najładniejszą piłkę.
04.12.2016 19:43
Jak widać Carlo mimo wcześniejszych zapewnień, przestawia Bayern na kompletnie inne tryby. Myślę, że warto mu dać czas bo piłkarze jak widać mają trochę inne nawyki niż te których wymaga Ancelotti. Ale oczywiście bez przesady, jeżeli nie zdobędzie mistrzostwa ani chociaż dojścia do finału LM to się żegnamy.
Martwi jedynie to, że zarząd widocznie nie jest taki genialny skoro nie potrafią dobrać takich trenerów którzy zapewnią ciągłość stylu.
02.12.2016 23:34
Lewandowski wreszcie wykonał wolnego jak piłkarz Bayernu, nie okręgówki. Wystarczyło, że uderzył w martwy punkt i piłka dostała takiej wibracji, że poszła idealnie przy słupku.
02.12.2016 23:13
Hummels dzisiaj niszczy.
02.12.2016 22:05
@ThomasKonig
"Haha, wiedziałem, administracja tutaj to cyrk na kółkach. Ludzie rzucaja wulgaryzmy na temat zawodników, użyłem słowa to od razu ostrzeżenie, bo naczelny troll jest pupilem nabijającym posty :D Cyrk na kółkach.
Tak czy siak wystarczyło przestać dawać Mullera na skrzydło i od razu asysta i ileś razy zagrożenie. Kolejny świetny mecz Kimmicha - razem z Robbenem do przerwy ta trójka jest najlepsza na boisku.
Najgorszy Martinez, kompletnie dzisiaj sobie nie radzi. I przy okazji żegnam bo wiem, że po napisaniu co sądzę o zachowaniu admina dostanę kolejną karę, miłego dnia i oby dzisiaj dowieźli to zwycięstwo, bo Ancelotti w końcu przestał się upierać przy 4-3-3 i od razu lepiej :)"
Thomas, powiem szczerze, że tego komentarza nie powstydziliby się najwięksi trolle tej strony. Więc jeżeli chcesz dalej uważać się za człowieka będącego klasę wyżej to powinieneś się powstrzymać.
A co do określenia którego użyłeś, widocznie zabolało adresata i się poskarżył! A dlaczego tak sądzę? Bo jak to przeczytałem to uśmiech nie schodził mi z twarzy przez kilka minut, to było naprawdę śmieszne określenie i nie dziwię się, że Corleone to zabolało :D
02.12.2016 21:36
Tak właśnie sobie wyobrażałem Bayern Ancelottiego przed jego przyjściem, oby tak dalej! Nie zepsujcie tego.
02.12.2016 21:04
powinno już być 4-1
02.12.2016 20:57
A jednak wrzutki :D
02.12.2016 20:53
To, że Thomas nie potrafi strzelić nie w bramkarza to też wina Carlo?
02.12.2016 20:46
Rok i koniec. Trzeba kupić już jego następcę.
02.12.2016 10:54
Skoro Lewy taki osamotniony to może spróbuje dryblingu? I obniżenia trochę środka ciężkości bo stojąc prosto jak kołek ciężko kogoś minąć. Z Leverkusen jedyną jego akcją którą pamiętam było minięcie całej obrony i gdyby zamiast podawać spróbował strzału albo co raczej niemożliwe w jego wykonaniu strzału po zwodzie, byłby z tego piękny gol.
Ogólnie według mnie piłkarze powinni grac mniej zachowawczo, nawet mimo ewentualnej straty piłki.
01.12.2016 23:36
Logika prostych ludzi. Nie lubisz nowego trenera swojego ulubionego klubu a byłeś fanem poprzedniego, który odszedł do City? Kibicuj City! Nie pasuje ci jakaś dziewczyna mimo, że jest ładna? Jesteś pedziem! Jeździsz tym samym autem parę lat? Bo cię nie stać na nowe.
Nie cierpię takiego czegoś! Może lepiej się w ogóle nie odzywać zamiast mierzyć wszystkich swoją miarą? Zawsze warto przypuścić możliwość, że osoba którą oceniamy ma kilka szarych komórek więcej i temu zawdzięcza swoje postępowanie!
01.12.2016 15:51
Powiem szczerze, u Pepa na wiosnę graliśmy podobne mecze jak to co się dzieje teraz i jeżeli słabą formę mamy w tym samym momencie co Barcelona to jest to bardzo bardzo dobra wiadomość.
Strach może budzić jednak to, że w ostatnich meczach oprócz słabych wyników widać brak taktyki, złe ostawienie, marny pressing a o obronie już nie wspomnę.
Więc są dwie możliwości Ancelotti jest inteligentny, i dobrze wie, że nie ma sensu lać wszystkich po 5-0 na samym początku sezonu bo najważniejsze mecze jeszcze daleko. Jest też inna możliwość, Ancelotti jest po prostu słabym trenerem i tylko dlatego gramy słabo a będzie jeszcze gorzej.
30.11.2016 00:08
Ja oglądając mecz Bayernu komentowany przez Hajto czekam tylko na słowa "Ten Thiago mnie nie przekonuje". Bez tych słów mecz nigdy nie jest "pełny"!
28.11.2016 01:21
Mi brakuje jeszcze przekazania pałeczki komuś młodemu, jest na to już niewiele czasu a niestety się na to nie zanosi. Kibicuję Kimmichowi, ale powiem szczerze, nie widzę w nim aż takiego potencjału(szczególnie w technice i prowadzeniu piłki) żeby choćby w zadowalającym stopniu zastąpić Lahma.
Ale w przeciwieństwie do Tomka Hajty nie uważam Kimmicha za słabego piłkarza, chłopak ma dużo boiskowej inteligencji, bardzo dobre dalekie podania, i co ważne, jeżeli ma szansę na gola to go zdobywa!
28.11.2016 01:00
Kolego, nie ilość a jakość. Busqets, Iniesta, Rakitic, to według mnie trójka lepsza niż cokolwiek co wystawiłbyś po stronie Bayernu. Ale jeżeli uważać, że Iniesta to ten sam przypadek i wiek co Robben i Ribery to rzeczywiście Bayern nie jest gorszy(ale według mnie Iniesta o wiele lepiej się trzyma).
28.11.2016 00:49
Właśnie sobie uświadomiłem, odruchowo uznaję Lama za najlepszego prawego obrońcę na świecie a nasz kapitan już od dłuższego czasu rzeczywiście nie daje rady... jak ten czas leci.
28.11.2016 00:41
FCBx2
Pisałem w którejś z wcześniejszych wypowiedzi, że mamy najlepszą jeżeli chodzi o nazwiska obronę świata, bramkarza też najlepszego, pomoc jednak trochę gorszą od Barcy i Realu ale różnica w ataku jest naprawdę straszna...
Klasy światowej jest tylko Lewandowski... Robbery ze względu na wiek i kontuzje już nie wliczam.
28.11.2016 00:31
Widocznie limit fuksa wyczerpał się przy Riberym i Robbenie. A jak widać Reschke jeszcze żadnego geniusza nie wyczarował.
27.11.2016 23:02
Pogba też chciał do Barcelony, poszło 100 mln i kisi się w United :D A Costa to nie Brazylijczyk? Nawet gdyby Neymar odszedł to Bayern byłby ze 100 mln do przodu a nie jak w przypadku hamburgera na minusie.
27.11.2016 22:44
No rzeczywiście, teraz mi się to przypomniało. I komentarze na stronie, że Mario to "niemiecki Messi" haha, zna ligę a Neymar ma "siano w głowie", nie da rady w europie i będzie tylko imprezował. Jak widać Pep się na tym zna jak nikt inny i w przeciwieństwie do zarządu potrafi odróżnić cracka od pulpeta. A najgorsze jest to, że w City Pep może kupić kogo chce i już zwinął Gabiela Jesusa po którym widać, że "pozamiata".
27.11.2016 22:22
Neymar ma niesamowitą jakość, nigdy nie zapomnę zarządowi, że o niego nie walczyli mimo, że Pep go chciał. Nawet Maradona mówił wtedy, że jeżeli go kupimy będziemy nie do pokonania.
27.11.2016 22:07
No, że Mueller nic nie gra, to się nie dziwię z jego techniką ale że Messi nie istnieje? Kompletnie nie kumam.
27.11.2016 21:30
http://sport.tvp.pl/17254741/kosmiczne-ceny-biletow-w-anglii-najdrozsze-na
Tu masz powód swoich wypełnionych stadionów w porównaniu do angielskich klubów.
27.11.2016 21:03
U Pepa były momenty gry wręcz zjawiskowej, jak 7-1 z Romą, 5-1 z Borossią czy Arsenalem. Ale taką padakę jak teraz to graliśmy na wiosnę chociaż nawet wtedy nie było aż tak źle bo z ogórami było o wiele łatwiej z taktyką Guardioli.
27.11.2016 20:01
@lizarazu
Bundesliga cierpi dlatego, że niewiele osób w porównaniu do BPL ją ogląda i się nią interesuje a co za tym idzie są też mniejsze pieniądze. Mówiąc w skrócie, panuje bieda bo liga nie taka ciekawa a i kluby wypadają blado oprócz Bayernu i czasami BVB.
A co do City to porównywanie ich do Bayernu jest bez sensu bo oni muszą wydawać wielkie pieniądze, żeby nadrobić jakieś 100 lat historii. A najgorsze jest to, że już są silniejsi patrząc na to, że wydają kwoty na które Bayern nie może sobie pozwolić. A dodając ich forsę i trenera to prześcignięcie Bayernu pod względem sportowym to kwestia czasu.
Takie czasy w piłce, rządzi pieniądz, ale patrząc na Real Madryt to nie jest to nic nowego, zmienią się pewnie tylko kluby na piedestale.
27.11.2016 19:53
@lizarazu
W 100% się zgadzam, większość osób chyba dalej myśli, że mamy skład na miarę Barcelony i Realu a kompletnie tak nie jest nie wspominając już o City które kupuje kogo chce i śmieje się Bayernowi prosto w oczy.
27.11.2016 19:06
@bayern1987dwa
Oczywiście, że najlepsza ale jeżeli chodzi o nazwiska :D
27.11.2016 18:38
Bayern ostatnio wygląda na klub dla którego pojęcie poważnych transferów istnieje tylko dla piłkarzy z obrony i pomocy.Bo jak inaczej ocenić to, że klub za skrzydłowego płaci max 30 mln a za środkowego obrońcę 38 mln? Dwa kolejne poważne transfery to genialny Vidal za kolejne 40 mln i Sanches za 35+.
I ja te transfery oceniam w 100% pozytywnie, szczególnie Hummelsa i Vidala ale na litość boską, w największych klubach świata takich jak Barcelona, Real czy City jeżeli za obrońców i defensywnych pomocników płaci się 30-40 mln to za skrzydłowych, napastników i ofensywnych pomocników płaci się 80-100 mln i to jest według mnie normalna proporcja.
Przykłady obrońca: Umtiti za 30 mln, napastnik Suarez za 80 mln albo Kroos wyciągnięty za grosze i Ronaldo za astronomiczne 94 mln. Nie chodzi o to, żeby Bayern płacił wielkie kwoty za byle kogo ale o zachowanie proporcji bo skończymy z najlepszą obroną świata, którą w sumie mamy, świetną pomocą i atakiem bez jakości.
27.11.2016 16:31
Don jak widać, z czołowego krytyka Pepa i zwolennika Ancelottiego stał się czołowym orędownikiem zwolnienia Carlo i zatrudnienia "kogoś innego"! Naprawdę wzruszająca historia a pominąłem takie zwroty akcji jak twierdzenie, że Carlo idzie słabo bo dostał wypaloną drużynę po Guardioli.
Co będzie następne? Dowiemy się pewnie po kolejnym słabym bądź bardzo dobrym meczu.
26.11.2016 22:27
Przeglądam sobie dzisiaj komentarze i widzę, że dominują tutaj naprawdę skrajne opinie. Jeden użytkownik chciałby sprzedać kilku piłkarzy(w jego slangu-szrot) i kupić ośmiu(!!!) bo przecież jaki to problem? Inni z kolei twierdzą, że skład mamy świetny a Robben i Ribery pociągną ten wózek bez problemu a podana wcześniej dwójka i Lahm są jeszcze dość daleko od emerytury. Więc zamiast się wzmacniać trzeba znaleźć niemieckie "talenty", żeby tą dwójkę odciążyć.
Otóż według mnie Bayern powinien być gdzieś po środku. Powinniśmy się wzmacniać wtedy kiedy jest realna potrzeba, i nie ośmieszać się nazwiskami typu Gnabry czy bawieniem się w młode talenty kiedy nasz najlepszy piłkarz ma 33 lata. Prosta sprawa, kiedy brakuje nam jakości płacimy tyle ile trzeba i za kogo trzeba, coś w stylu transferu Neuera,czyli duża(wtedy) kasa ale za prawdziwego giganta w bramce.
Mam nadzieję, że powracający dzisiaj Uli zapewni nam taką konkretność w działaniach i nie będzie też takich cyrków jak odejście Kroosa czy transfer Benatii. Ale co ja się będę tu rozpisywał, gość budował potęgę Bayernu i zna się na tym wszystkim jak nikt inny.
26.11.2016 00:27
Don to w ogóle ostatnio jest w formie, kupić ośmiu piłkarzy i sprzedać czterech to rzeczywiście będzie wyczyn.
24.11.2016 22:27
Jeżeli skusi go kasa to przejdzie do PSG, a jeżeli możliwość osiągnięcia czegoś z klubem to jedynie Real gdyby go chcieli albo pozostanie w Atletico patrząc na obecną siłę Bayernu.
24.11.2016 20:42
Juventus w poprzednim sezonie zapłacił za drugie miejsce w grupie, nie zdziwię się jak z nami będzie tak samo.
23.11.2016 23:25
No rzeczywiście, nic nie grają i wychodzą z 1 miejsca w grupie z Arsenalem, Bayern za to dzisiaj zagrał wszystko! :D
23.11.2016 23:16
Też od dłuższego czasu łudzę się, że teraz na wiosnę wystrzelimy ale patrząc na dzisiejsze mecze to takie PSG zmiecie nas z powierzchni ziemi. Ich kultura gry jest nieporównywalna do tej Bayernu. A na ten moment, umówmy się Carlo wygląda jak dziecko we mgle nie mówiąc już o ustawieniu drużyny.
23.11.2016 22:56
@skobry
"Po co od razu nerwy i niepotrzebne emocje? Porażki są wpisane w życie kibica. Mającą jeszcze jakąś siłę przebicia teorią jest to, że graliśmy z... Rostowem. A tak - awans z grupy był i jest (najprawdopodobniej z drugiego miejsca, chociaż, jak już pisałem, po losowaniu było wiadomo że albo Atletico, albo My), w lidze zwycięstwo nad RB Lipsk przywraca Nam pozycję lidera, Puchar Niemiec wciąż do wygrania..."
Zgadzam się z tobą ale warto zaznaczyć pewne kwestie. Piłka nożna to rozrywka i w interesie kibiców i zarządzających Bayernem jest to, żeby klub takowej dostarczał a nie robi tego kompletnie, akcje są powolne schematyczne, szybkiej gry po ziemi jak na lekarstwo. Wyglądamy jak zespół bez taktyki, ustawienie piłkarzy woła o pomstę do nieba nie wspominając już o rozpaczliwym wybijaniu piłki na oślep w meczu z Rostovem!!!
Kolejną kwestią jest to, że Bayern to nie tylko klub ale i wielka firma dla której marketing powinien być bardzo ważny a porażka z zespołem którego nazwy praktycznie nikt nie zna niszczy wizerunek klubu. Więc komentarze które tu można przeczytać typu "Krytykujecie Bayern? Widać, że nie jesteście prawdziwymi kibicami!" są naprawdę śmieszne
Jeżeli Bayern rzeczywiście ogarnie się na wiosnę i wygra LM to dramatyzowanie rzeczywiście okaże się bezpodstawne, bo to będzie oznaczać, że to co się dzieje rzeczywiście ma jakiś cel, ale jeżeli nie wygramy choćby mistrzostwa to nerwy są bardzo wskazane bo widocznie są potrzebne zmiany.
23.11.2016 22:00
Jeżeli remis Realu z Legią to było frajerstwo, to to co się stało przed chwilą jest żenadą i ośmieszeniem się na całą Europę. Dodam, że wartość naszego niemieckiego drewnialdo na transfermarkcie jest o wiele wyższa od całej drużyny Rostova. Powiem szczerze z taką grą wywiezienie z Łazienkowskiej punktów byłoby wielkim problemem.
23.11.2016 20:13