DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ipiotrw Strona 5

Niezależnie kto zagra, to się po prostu kompletnie nie klei. O ile Broniłem Carlo po meczu z BVB to przegrana z takimi wiochmenami to jest naprawdę upokorzenie.

23.11.2016 19:50

DonJupp
Ty do Pepa i hiszpańskich piłkarzy masz permanentny brak szacunku.

23.11.2016 19:47

@Murphy
Carlo go roznosił mając Galaktyczny Real z transferami po 100 milionów, a nie drewna typu Mueller.

23.11.2016 19:41

@DonJupp
Ty tak serio? Czy majaczysz?

23.11.2016 19:35

Wypier**lać z tym łajnem!

23.11.2016 19:28

Czytaj ze zrozumieniem mądralo

23.11.2016 19:17

Już od jakiegoś czasu Bernat>Alaba

23.11.2016 19:14

upokorzenie

23.11.2016 19:11

http://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/643954/bayern-monachium-kupi-pilkarza-realu-madryt

Jestem za!

21.11.2016 18:56

@Kimas
To dzwoń do Rummenigge niech zwalnia Carlo!

20.11.2016 20:41

Nie mogę... po przegranym 0-1 meczu z najsilniejszym rywalem płacz, zwalnianie trenera, wieszczenie katastrofy i nie wiadomo co jeszcze. Ludzie, jak Real Carlo lał nas 4-0 na naszym stadionie to każdy pewnie marzył, żeby ten gość prowadził FCB. Z wielką Barceloną grał jak równy z równym, pamiętam jak Real niszczył wszystkich seryjnie, o ile pamiętam mieli wtedy najdłuższą serię zwycięstw. Ale skoro teraz idzie źle to trzeba uważać gościa za idiotę.

Powiem szczerze, nie podoba mi się to jak gramy, ale ostatnie lata nauczyły mnie, że nie wolno nikogo tak szybko przekreślać. Enrique słabo szło na początku? Trzeba go wyzwać od wuefistów jak kibice Barcelony! Potem przychodzi tryplet i co? Enrique to wielki trener, lepszy od Guardioli! Jupp przegrywa wszystko? Dziad na niczym się nie zna! Przychodzi tryplecik! Nikt nie dorasta Juppowi do pięt!

I oczywiście piłkarze nie mają znaczenia, wszystkie klęski to wina trenera. Pep przegrywa z zespołem który w ataku ma 3 najlepszych piłkarzy świata? Słaby trener, po co wystawiał głupiego Bernata... Piłkarze Bayernu wolą grać sobie w reprezentacjach? Po co ten Carlo wystawia Alonso i Muellera?

Zawsze jest źle jedynie jak ktoś wygra LM to każdy go kocha, inne trofea jak czytałem od dłuższego czasu nikogo nie obchodzą, teraz zaczęły.

20.11.2016 19:47

@hoven
Czytam dzisiaj komentarze i to co przed chwilą napisałeś chyba sobie zmyśliłeś. Lm jest priorytetem a Bl nadal możemy wygrać. Co do przebudowy składu, ja piszę o tym od dawna, za Pepa też nie ogarniałem co Alonso robi w składzie i dlaczego 33 letni Ribery jest naszym kluczowym zawodnikiem.

19.11.2016 23:05

Oglądałem dzisiaj mecz MU i akurat Pogba zagrał według mnie bardzo dobrze. Wiem, że kosztował wielką kasę ale chyba nie oznacza to, od razu, że ma być drugim Messim.
A James za Carlo był genialny, co do teraźniejszości to zgadzam się niewypał jakich mało.

19.11.2016 22:53

@Rizzitelli
Po części się zgadzam ale nie oszukujmy się, personalia mają kluczowe znaczenie...
Lepsi pijani Neymar i Dybala niż trzeźwi Costa i Coman.... :D

19.11.2016 22:37

@Rizzitelli
Co łączy piłkarzy których wymieniłeś? Żaden z nich nie gra w ofensywie a to tutaj mamy największy problem i ceny za atakujących są o wiele większe. Zamiast powalczyć kiedyś o Neymara, De Bruyne czy Dybalę, Bayern ustalił sobie jakiś dziwny limit 40 mln i kombinuje w granicach tej kwoty realnie wzmacniając tylko pomoc i obronę.
O Kroosie już nie będę wspominał.

19.11.2016 22:29

3-0 Czyli to jednak nie Atletico takie mocne a Bayern słaby. Według mnie rozwój Bayernu hamuje skąpstwo.
Pep się na nas wypiął i kupuje sobie teraz kogo chce, zobaczycie, że niedługo City będzie naprawdę wielkie a nie zdziwię się jak transfery się zwrócą.

19.11.2016 22:18

Gość grał tragicznie całe Euro więc nie wiem co ma do jego formy Carlo.

19.11.2016 22:02

Brakiem argumentów było napisanie niemającego nic wspólnego z naszą wymianą zdań komentarza o tym, że ktoś tam kogoś kiedyś nie zauważył. Rozmawialiśmy o tym kto byłby dobry dla Bayernu, co to ma do rzeczy? Ozil też kiedyś grał w BL i Bayern go nie kupił, co to zmienia?

19.11.2016 21:19

@Arcatera
A co to ma do rzeczy kolego? I trochę szacunku, chłopami to może byli twoi przodkowie i to pańszczyźnianymi.

19.11.2016 21:11

@Arcatera
Dybala, Weigl etc. piłkarze którzy mogą się rozwinąć!

19.11.2016 21:04

Dla mnie nie są to piłkarze którzy zbawią taki klub jak Bayern. Za wysoka półka.

19.11.2016 20:54

W meczu z United nie istnieli, naucz się czytać, nikt nie napisał, że są słabi.

19.11.2016 20:51

Alexis i Ozil zagrali dzisiaj z United zwykłe gówno, a Bellerin chyba nie grał bo nie słyszałem jego nazwiska wcale. Oni nam nie pomogą, potrzebujemy kogoś naprawdę dobrego, a nie gości którzy byli za słabi na Real i Barcelonę.

19.11.2016 20:47

Alonso na emeryturę frajerze!!

19.11.2016 20:02

A może Carlo to wuefista tak jak Luis Enrique przed trypletem?

19.11.2016 19:49

@hoven
A my gramy bez Kroosa!

19.11.2016 19:24

@hoven
Nie udawaj mądrego tylko zobacz mecz do końca.

19.11.2016 19:02

Arsenal z taką gównogrą jeszcze wywiózł remis.... Naprawdę 0 sprawiedliwości...

19.11.2016 15:23

http://www.espnfc.com/world-cup-qualifying-conmebol/story/2994182/chiles-arturo-vidal-to-play-through-pain-vs-uruguay-despite-injury

11.11.2016 14:11

Paradoksalnie, wszystko będzie zależeć od wyników, im lepsze tym mniejsze prawdopodobieństwo wielkiego transferu.
Ja stawiam, że rekord transferowy Bayernu padnie w następnym letnim okienku, jeżeli Uli będzie prezesem. A jeżeli Lipsk czy Dortmund narobią smrodu to pojawią się naprawdę pokaźne kwoty.

10.11.2016 20:14

Nie gadaj tylko myśl jak go kupić, a Juvntus to jeszcze nie taka potęga jak Bayern.

10.11.2016 19:22

Nie.

10.11.2016 13:48

Hazard w granicach 40 mln? Chyba rubli..
Według mnie Bayern powinien skupić się na Verrattim bo gość jest według mnie najlepszy na swojej pozycji, może z wyjątkiem Iniesty ale ten już długo nie pogra. Jeżeli osoba Ancelottiego rzeczywiście ma pomóc go sprowadzić to nawet 65 mln będzie okazją(przypominam, że podobno tyle wynosiła oferta Bawarczyków za Koke).
Hazard jest genialny ale wątpię, że chce przejść do Bayernu, a już oferty 2 razy niższe niż za Pogbę to jawne obrażanie tego sympatycznego zawodnika.

A z prawą obroną sytuacja jest już naprawdę patowa, a do tego Barcelona ma ten sam problem. W tej chwili jakość godną Bayernu mają tylko Carvajal i Bellerin, ten pierwszy nierealny, a drugi jeżeli realny to za ogromną sumę.
Mam nadzieję, że zarząd wyciągnie coś genialnego z kapelusza bo Hysaje czy inne Semedy kompletnie nie przekonują.

Ogólnie Lahm to według mnie najlepszy prawy obrońca w historii i prawdopodobnie żaden jego zastępca nie zbliży się nawet do bycia taką legendą jak on.

10.11.2016 13:47

Verratti i Bellerin ze względu na wiek byliby genialną inwestycją.

07.11.2016 22:52

@Byakuyaaa
O ile dobrze pamiętam to Sanchez i Bellerin :D z tym drugim zgadzam się w 10000000%

07.11.2016 22:48

A według mnie Bayern potrzebuje teraz jednego, dwóch wielkich transferów, bo żeby zastąpić takiego cracka jak Ribery trzeba niestety wydać spore pieniądze a potrzebni są piłkarze którzy swoimi umiejętnościami pociągną grę tak jak robił to duet Robbery.
Oby zarząd się obudził bo Bayern coraz bardziej zaczyna odstawać, w sumie wygląda to to tak, że jeśli City chce jakiegoś piłkarza to Bayern od razu odpuszcza choćby gość był drugim Messim.

Może będę jedyną osobą która tak uważa ale według mnie skoro MAN UTD proponował niedorzeczne 140 mln za Muellera to można było go sprzedać i kupić dwóch genialnych piłkarzy, np. Verrattiego i skrzydłowego(żeby nie było afery, po prostu nie jestem fanem jego talentu i to moje subiektywne zdanie, ale szacunek do gościa mam ogromny).

07.11.2016 22:42

ISCO 1,76 wzrosu, jeżeli to jest karzełek to połowę ludzi na świecie jak nazwać? mikrokrasnal?

07.11.2016 20:54

Oby Chelsea zdobyła mistrzostwo, bo o LM z taktyką Pepa nie ma się co martwić. Pokonali Barcelonę tak jak kiedyś Bayern, grające o nic i cwaniaczą, najlepsze, że w obydwu tych meczach wyszła ich kultura gry nieprzystająca do potęg takich jak Barcelona.

07.11.2016 15:47

Nic tylko robić screeny i przypomnieć za 3 lata(może wcześniej), kto się okazał ekspertem, a kto idiotą.

05.11.2016 20:29

Bayern musi wreszcie zacząć dobrze bronić! Na to po przyjściu Carlo najbardziej liczyłem bo o ile w Bundeslidze wysoki pressing wszystko załatwiał o tyle z Realem czy Juventusem przynosił kompromitację(np. gol Cuadrado), na ten moment jest słabo i nie widać wielkiej poprawy z meczu na mecz.

05.11.2016 19:18

Zależy komu jaki styl pasuje, według mnie Bayern za Carlo będzie grał podobnie jak Real, Juventus czy Bayern Juppa.
Jeżeli dla kogoś styl, to niszczenie ogórków jak Barcelona czyli 90% posiadania piłki 1000 strzałów i 1000000 podań to nie dziwię się nie podoba.

05.11.2016 19:06

@Rizzitelli Takie mecze się zdarzają, mnie denerwuje tylko pisanie jaki to Carlo jest tragiczny a Guardiola genialny, a wystarczy, że Carlo trafi z formą w punkt zamiast na początku sezonu jak poprzednik wygra Ligę Mistrzów i wszyscy będą piać z zachwytu. Uważam, że takie mecze po prostu się zdarzają, u Pepa było podobnie z Mainz.
Ogólnie chodzi o to, że na wynik składa się wiele czynników a niektórzy piszą tutaj jakby w klubie pracowała jedna osoba: Trener.

05.11.2016 18:50

Jeżeli już tak porównujemy mecze Pepa i Carlo to nie zapomnijmy o Gladbach. I o tym, że Hoffe w poprzednim sezonie nie było 3 w tabeli.
Ja zacznę krytykować Carlo jeśli będzie gorszy od Pepa w LM, na ten moment nie mam zamiaru płakać jak niektórzy tutaj.

@Tiger, pełna zgoda.

05.11.2016 18:34

Przypominam, że ostatni mecz za Guardioli wygraliśmy z nimi w doliczonym czasie gry po genialnym rajdzie Costy.

05.11.2016 18:22

No rzeczywiście wielki pech City remis z 14 drużyną BPL, a Bayern który zremisował z 3 drużyną Bundesligi jest słaby i ma gównianego trenera :D

05.11.2016 18:17

City jak widać ma lepszy pomysł, dajcie spokój, ilość okazji była wystarczająca, gra też w miarę ok. To nie jest wina Carlo, że Mueller czy Hummels mają problem z trafieniem w światło bramki.

05.11.2016 18:11

Szczerze mówiąc zabrakło szczęścia bo zmarnowanych "setek" było od groma! Ale trudno takie mecze się zdarzają, będzie miał się klubik z mentalnością mniejszą od Legii czym szczycić.
Postawili autobus, chamsko faulowali, przedłużali i się udało. A gra Bayernu tym razem była lepsza niż wynik.

05.11.2016 17:58

Powiem szczerze, styl Bayernu to było totalne dno, może przez przeciwnika który postawił autobus, może nie.
Fakt jest jedna taki, że oczy bolą jak się na to patrzy.

02.11.2016 00:54

Robben dzisiaj bardzo zaimponował. Wydaje mi się, że Carlo wymaga innych zadań od skrzydłowych, u Guardioli to wyglądało tak: Pep do Costy- Przedrybluj obrońcę i z końcowej linii wycofaj piłkę do wbiegających w pole karne zawodników.

Ancelotti jak widać daje więcej swobody, taki Robben grał sobie dzisiaj w środku i klepał z Lewandowskim, na boku z Lahmem nawet na prawej obronie go widziałem.

Ale żeby nie było tak słodko, to Bayern teraz wygląda trochę przestarzale, starodawnie, nawet nie wiem jak to opisać, podobnie gra Real.

29.10.2016 22:51

Dla mnie Bernat to super piłkarz i gra trochę za mało, mimo, że jak już dostaje szansę to pokazuje się z bardzo dobrej strony

25.10.2016 15:04

Real też był za słaby w poprzednim sezonie, ale to jest właśnie urok LM, nie zawsze liczy się to kto jest najlepszy wystarczy, że dziwnym trafem jeden klub w fazie pucharowej dostaje za każdym razem najłatwiejszego z możliwych przeciwników, nikt potem nie pamięta, że ich triumf był "szemrany" a najbogatszy klub świata może się pochwalić liczbą pucharów LM równą Barcelonie, mimo dostawania od niej wpier... w każdym meczu i każdych rozgrywkach.

25.10.2016 15:00

Na razie jest Lewy, nie pali się.

23.10.2016 22:18

Lukaku to drewno, koniec tematu, już wolę Moratę.

23.10.2016 22:10

W ostatnich meczach rzuciła mi się w oczy jedna rzecz, niesamowita jakość naszych trzech środkowych obrońców.
Może w obronie zdarza im się popełnić błąd ale z piłką radzą sobie niesamowicie! Martinez kiwający na skrzydle Bajka! Przyjęcie piłki i przedzieranie się z piłką przez pół boiska Hummelsa, Benatia płacze jak ogląda! Rozegranie i krosy Boatenga to wszyscy znają.

Jedyne zaskoczenie jest takie, że według mnie najlepiej wygląda para Martinez Hummels.

23.10.2016 22:01

Czytając takie bzdury, że gość którego największym atutem jest niedościgniony talent i to co w "głowie", zawdzięcza swój sukces terapii hormonem wzrostu, przed oczami widzę Antka Macierewicza i jego nibylandię w główce.

Nie widzę nawet sensu dyskusji na ten temat, bo wolałbym, żebyśmy traktowali się na tej stronie poważnie.

22.10.2016 00:10

Nie cierpię tego Atletico, i ich cholernego 1-0.

19.10.2016 22:52

Ja się zastanawiam czy taki np James nie wygryzłby Muellera ze składu. Ogólnie chciałbym zobaczyć jakiegoś rywala do składu dla Thomasa.

16.10.2016 00:28

@Jackmarczuk

Dokładnie, przesadzają już z tym skąpstwem, dla mnie było szokiem, że Juventus wydaje o wiele więcej od Bayernu, mało tego nie wydali tylko pieniędzy z transferu Pogby a dodali wiele od siebie.
Bayern nawet nie myślał o tym genialnym Jesusie a transfer Neymara powinien wiele ich nauczyć, kolejny jest Bellerin o którego powinni powalczyć a znając życie przyjdzie jakiś no name z Torino czy innej Valencii.

16.10.2016 00:03

Stawiam każde pieniądze, że Atletico nie wygra w tym sezonie nic poważnego, ten klub jest bezużyteczny, jedynym beneficjentem ich istnienia jest Real Madryt, bo frajerzy Simeone eliminują kluby które pokonałyby Real na 90% a potem w finale (ostatnim) padaka oraz wielkie zdziwienie!! Bo Real nie gra otwartej piłki jak Bayern i Barcelona więc strategia postaw autobus, zawsze coś wpadnie nie działa bo Real gra praktycznie to samo.

15.10.2016 23:11

http://footroll.pl/beniaminek-bundesligi-bedzie-budowal-stadion-80-tysiecy/

Oby ich wielkie plany się powiodły, bo z Bundesligi robi się ubogi krewny.

13.10.2016 21:56

Jak większość takich zestawię, to zostało zrobione byle jak tylko żeby ktoś to czytał.
Niech obiektywizm tej farsy wskaże fakt, że na czele rankingu zrobionego przez włoską gazetę stoi włoch.

11.10.2016 23:08

Verratti to genialny piłkarz, ale w życiu nie uwierzę, że zarząd Bayernu kupi wielką gwiazdę za duże pieniądze więc nie ma tematu. Jeżeli odejdzie to do City, Barcelony albo Realu... smutne realia.

09.10.2016 21:53

Kto ma ochotę rozmawiać z gościem który w ogóle nie gra?
Miał się go pytać 5 razy dziennie jak się czuje? Nie wiem o czym mieli gadać.

09.10.2016 18:37

Akurat według mnie Lewandowski gra bardzo dobrze za napastnikiem bo często jak słabo idzie to cofa się do rozegrania, pytanie jest tylko czy Teodorczyk da radę go zastąpić na 9.

09.10.2016 16:29

To są właśnie te detale.

05.10.2016 22:44

W podtytule powinno być "szkoleniowca" bo wychodzi na to, że brat Guardioli prowadzi City.

05.10.2016 16:06

Kogoś jeszcze Badstuber interesuje? Według mnie gość jest kompletnie bezużyteczny i nie powinien dostać nowego kontraktu choćby nie wiem co.

04.10.2016 17:46

Według mnie Lewy powinien zarabiać najwięcej w zespole(ale bez szaleństw max 17 skoro Tomek ma 15) i powinien podpisać kontrakt na 5 lat, żeby dało się go jeszcze dobrze opchnąć do Anglii za 2 lata :D

04.10.2016 01:17

Arsenal w ostatniej akcji strzela na 1-0 :D

02.10.2016 19:26

Ale City się naparza z Tottenhamem, trochę Angielski chaos ale jadą jak szaleni z koksem.

02.10.2016 15:58

Nie wiem z czego tu się cieszyć? Bayern też zagra z Leverkusen, a z taką formą wynik raczej będzie ten sam.

01.10.2016 20:20

Czikarito

01.10.2016 18:56

@Squidward
Dobra uwaga!

01.10.2016 17:32

Pieprzyć Guardiolę, to genialny trener ale my potrzebujemy Ligi Mistrzów a nie Bundesligi po raz milionowy.

01.10.2016 17:30

chu*a wypijesz :D

01.10.2016 17:27

Parodia ta gra powolne klepanie i wrzutki na obrońców po 2 metry i nikogo miedzy nimi.

01.10.2016 17:26

Mecz w stylu Bernat wśród frajerów.... w życiu bym się nie spodziewał.

01.10.2016 17:20

i teraz godzinne wybicie

01.10.2016 17:17

Ale padaka

01.10.2016 17:15

Dawać Thiago za dziadka!

01.10.2016 17:00

Ancelotti dzisiaj woda i suchary.

01.10.2016 16:59

Jak zwykle gol z dupy

01.10.2016 16:56

Renato dzisiaj super, Alonso padaka

01.10.2016 16:49

No Bernat w tym meczu niszczy Alabę, szybkość, drybling, David wydaje się jedynie inteligentniejszy na boisku.

01.10.2016 16:18

O co się zakładamy?

01.10.2016 00:33

@superbayern
Sugerujesz, że lite szkło i drewniany skrzydłowy to lepsi piłkarze od Lewego i Sanchesa?
Według mnie wolisz ich tylko dlatego, że są Niemcami, są na tej stronie osoby z podobną fiksacją może piszcie sobie na PW bo nikt nie ma ochoty czytać tych pierdół.

01.10.2016 00:16

Była też opcja Obraniaka w Pogoni.

30.09.2016 22:12

Chodzi bardziej o emocjonalne podejście przesłaniające rzeczywistość, typowe dla młodszych osób.
To tylko moje domniemanie, i nie próbuję cie obrazić ale twoje bronienie Bundesligi w każdym aspekcie przypomina mi trochę kłótnię dzieci o to, że np Ronaldo jest lepszym piłkarzem od Messiego tylko dlatego, że osoba kłócąca się jest kibicem Realu. Fakty wtedy nie mają znaczenia bo sympatia bierze górę.

30.09.2016 21:54

W porównaniu do angielskich są, nie wiem po co zakłamywać rzeczywistość. Ja jakoś potrafię kibicować Bayernowi i uczciwie przyznać, że Real, City czy United jest bogatsze, ale to może wynika z różnicy wieku...

30.09.2016 21:44

@Byakuya
Zobacz sobie ile na transfery co roku wydaje City a ile Bayern, może i Bayern nie jest biedny ale na De Bruyne pieniędzy nie wyłożyli, na Neymara czy inne gwiazdy też, więc oznacza to chyba, że nie mogą sobie pozwolić na tak spektakularne ruchy jak inne kluby, albo chociaż nie mogą robić tego tak często.


A co do reszty klubów to nie mam pojęcia jak z tobą dyskutować, może dobrym przykładem będzie to, że jeżeli jakiś Angielski klub chce gracza z Bundesligi to go bez żadnego problemu dostaje(oprócz FCB) bo nóżki sterników niemieckich klubów szybko uginają się na widok milionów. Przykłady: Sane, De Bruyne, Firmino,Mkhitaryan.
Teraz podaj mi przykład jak te "wielkie potęgi" typu Schalke rozkupują ligę angielską czy nawet hiszpańską!

30.09.2016 21:37

Patrząc na transfery klubów z Anglii to nawet Bayern nie jest bogaty w porównaniu do City czy United.
A a reszta klubów które wymieniłeś oprócz BVB to już w ogóle śmiech na sali najlepiej podsumowuje to zakup Naldo przez Schalke i to, że gość gra w podstawowym składzie.

30.09.2016 21:17

Niestety co do ligi to mam odmienne zdanie, nikt już nie traktuje poważnie Schalke,Bayeru czy Gladbach Barcelona czy Real traktują ich już jako ogórki a Dortmund od paru lat też już słabo. Nawet Bayern nie jest już jakimś postrachem a Hiszpańskie drużyny już chyba uważają wyrzucenie nas z LM za psi obowiązek.

Niestety prawda jest taka, że w Anglii jest 5 wielkich i bogatych drużyn w Hiszpanii 2 super-drużyny i jedna niewiele gorsza a w Niemczech jedna gdzieś pomiędzy Barcą a Atletico i Dortmund prawie na poziomie angielskiej 5 ale o wiele biedniejszy.

30.09.2016 21:02

Nie chodzi o renomę tylko o pieniądze i słabawą ligę.

30.09.2016 20:44

Problem jest taki, że takiego piłkarza, z takiego klubu może kupić Barcelona, Real i ewentualnie City jeżeli dalej będą ciągle wygrywać. Zdecydowanie transfer nie na miarę Bayernu.

30.09.2016 19:56

@Byakuyaaa

Zauważyłem, że ostatnio przynajmniej jeden na dziesięć twoich komentarzy musi zawierać słowa "musimy kupić Sancheza i Bellerina " :D
Co do tego drugiego jednak się zgadzam w 100%.

30.09.2016 19:25

@JazGod

Twój komentarz w ogóle czegoś konkretnego dotyczy? Czy po prostu bawisz się chaosem w wypowiedzi?

30.09.2016 14:52

@lybbard

Niestety wątpię, żeby to wszystko były dzieci, wystarczy włączyć Polsat czy TVN, żeby zobaczyć dla jakich ludzi programy na tych stacjach są tworzone, kolejnym przykładem są komentarze na youtube czy onecie.
Ja jednak uważam, że na tej stronie jest w miarę ok, chociaż wczoraj jeden "użytkownik" dostał chyba jakiegoś ataku i znam jeszcze kilku którym zdarzają się podobne przypadki ale nie jest to sytuacja permanentna.

29.09.2016 22:08

@lybbard
Szczerze mówiąc to nie rozumiem twoich pretensji, wystarczy spojrzeć na wyniki wyborów, żeby uświadomić sobie, że nawet dorośli ludzie są niezbyt inteligentni, a już oczekiwanie wybitnej erudycji i żelaznej logiki od użytkowników strony klubu piłkarskiego jest naiwne bo na takie strony może wejść każdy nawet pięciolatek.

Radzę wejść na realmadryt.pl, po wizycie na tej stronce uznasz, że na dieroten nie ma ani jednej głupiej osoby :D

29.09.2016 21:44

@lybbard
To o czym ludzie mają tu pisać? O pogodzie?

29.09.2016 19:05

Z Costą to niestety wielki problem, według mnie gość jest teraz najlepszym skrzydłowym Bayernu.

29.09.2016 17:16