DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: bayern1987dwa Strona 10

oby nie było tak, że miały spadać bomby transferowe czy jakieś konkretne wietrzenie, a skończymy na Czupo/Tel i reszta zostanie, Mane nie chce odchodzić, chce udowodnić swoją wartość, poinformował władze i liderów zespołu... Bundesliga jest świetna do ogarnia się, dla takich graczy jak Sancho, Dembele , Haland w BVB czy Leverkusen, a potem iść do Anglii, tam jest kasa, mocna rywalizacja, fajne mecze... po takiej walce o mistrza, jak była sezon temu, to reklama słaba dla ligi, BVB koncertowo zawaliło sprawę, takiego Bayernu już chyba nie zastana :/

20.06.2023 09:53

Nikt na rynku nie szaleje, może Real, który sprowadził Jude i na tym się skończy, Real znowu daleko nie zajedzie, jeden typ do środka nie zbawi ich gry, a między nimi, a City, była taka przepaść, że szkoda gadać, gorzej wyglądali od Bayernu, napalili się na tego Makambe, a typ ich zlał i został w PSG, dziwię się, że jeszcze go chcą... Bayern musi płacić grubą kasę na kontrakcie, bo czym mamy ich przyciągnąć ? marna bundesliga? gdyby nie dawali, to Goretzki, Comana już by tu nie było, pewnie by poszli w ślady Alaby.

20.06.2023 08:28

Walker jest o wiele lepszy niż Pavard, Stani czy Marokańczyk, niby 33 lata, ale szybkościowo, fizycznie przebija ich, kawał chłopa, ale jak mamy dać za niego 30+ mln, to olać to... nie wiadomo czy teraz nie grają tam o wysokie kontrakty, jak Silva, Walker, Gundo i inni... Tel powinien iść na wypożyczenie razem z Gravenbachem, zmarnujemy im kolejne lata...

19.06.2023 12:19

Trochę się nie dziwię , że Bayern nie daje się wciągnąć w te gierki, 150 mln za Oshimena, Koło z Eintrachtu 100 baniek, a teraz Atalanta wyceniła tego swojego napadziora na 100 mln, kompletnie każdy odlatuje z tymi cenami, Vlahovic jest dostępny, Bayern mógłby go łyknąć za mniej, a profilem zajebiście będzie nam pasował, napastnik na kolejną dekadę... bez napastnika wyglądaliśmy okropnie, jak dla mnie to muss aby 9 sprowadzić :/ ...

19.06.2023 10:22

Ten sezon bez napastnika wyglądał bardzo przeciętnie, Czupo dawał radę, ale z tymi lepszymi ekipami nie pociągniemy z nim długo, a Tel jeszcze młody, Guardiola męczył się bez napastnika, brakowało mu kilera na szpicy, kogoś silnego i Haaland zrobił od strzału różnice ... Bayern powinien uderzyć w Vlahovicia, który podobny jest do Gomeza,Mandzu i Lewego, to będzie napastnik na lata... żadnego koło i Oshimena... do tego wyciągnąć Chiese i będzie git... Vlahovic, Chiesa, Pau Torres, Kim, Walker i będzie git, a sprzedać gwiazdeczki największe, Mane, Gnabry, Sabitzer, Sarr , Lucas, Pavard i lecimy z tematem... mam nadzieję, że Tuchel odbuduje Goretzke i resztę, trzeba wietrzyć szatnie, a narazie nie zanosi się chyba na to :/ święte krowy pewnie zostaną :(

19.06.2023 07:21

Walker wsadził do kieszeni praktycznie Viniciusa, bardzo silny i szybki, ale jak ma odcinać kupony jak Mane, to dziękuję... żadne zaskoczenie, że Niemcy nic nie grają, Flick tam nic nie ugra, pojechał na fali w Bayernie i tyle, sezon covidowy też mu pomógł i taka prawda.

17.06.2023 13:23

Nie da się słuchać tych wypocin, jak byla rywalizacja i wchodził powoli po kontuzji do zespołu, to się spłakał, że nie gra... oby Tuchela zrobił z nim porządek.

16.06.2023 13:28

@Gwzd44 , to tylko moje takie małe marzenie , wbija KHZ i rozbija towarzystwo, wiadomo, że Bayern nie zrobi takiej rewolucji, będą pokładać nadzieję dalej w tych graczach, może odejdzie Mane, Sabitzer i ktoś jeszcze i tyle ... Vlahovic to żaden celebryta, w Fiorentinie grał bardzo dobrze, wszyscy mu wieszczyli transfer do większego klubu, w Juventusie kompletnie zgasł, on ma dopiero 23 lata, a wygląda jakby miał 30, świetne warunki, dobrze gra tyłem do bramki, dla mnie brakujące ogniwo na ataku, będzie idealnie pasował, Chiesa znowu daje z siebie 120% w meczach, nieważne czy gra z Bari czy Interem/Milanem, wypruwa sobie flaki za każdym razem, a taki Sane chodzi po boisku jak Ronaldo, jakby nie wiem kim on był, każdy tylko go gładka i spuszcza się nad nim, jaki on jest świetny i trzeba go odzyskać, gorzej jak z dzieckiem, ten zespół to jedno wielkie rozczarowanie... Bundesliga i spokojna sielanka w lidze, osłabiła ich kompletnie, potem wychodzą w Europie i dostają lanie, co roku gadając to samo, że było blisko i każdy był do ogrania, ale coś tam coś tam... teraz BVB od lat nie będzie miec żadnej gwiazdy, był Lewandowski, Dembele, Sancho, Belingham, Haland, nie wygląda to dobrze...

16.06.2023 09:28

Davisa na skrzydło, Coman, sprowadzić Chiese i Vlahovicia, sprzedać Sane, Mane i Serga, jak najdalej z Monachium, Lucas i Pavard do PSG, UPA jak jest smutny to elo, sprowadzamy Pau Torresa i Kima, kogoś na lewa obronę, nie wiem kto jest dobry i dostępny, do tego jeszcze opchnac Sabitzera.... oczywiście Neuer jest nie do ruszenia, ale chętnie bym go już zmienił na Onane z Interu, chłopak ma fajne warunki i widać mega spokój i opanowanie w grze, naprawdę dobrze wygląda... na przecinaku jest Laimer i Leon, powinni sprowadzić kogoś bardziej technicznego, co będzie potrafił pograć, wystawić się, zagrać długa piłkę...Gravenbach na wypożyczenie gdzieś do bundesligi, jak nie będzie chciał, to sprzedać do Anglii ... Bayern powinien uderzyć w szatnie, rozjechać towarzystwo, ci zawodnicy są , za słabi mentalnie aby konkurować w następnym sezonie w LM, Real wietrzy szatnie, City może jeszcze się spokojnie wzmocnić, będzie naprawdę trudno, chyba pierwszy raz bym nie zatęsknił za nikim z tej drużyny gdyby ktoś odszedł, może Kimmich, czy Davies, jedynie De Ligt pokazał jaja w tym sezonie, panienki.

16.06.2023 08:32

@DonJupp4ever , albo ktoś inny, macie stronkę gdzie podawane są przebiegniete KM w meczu? ... co do Leona, fajnie, że coś tam biega, ale jest słaby, nareszcie po latach , Tuchel zauważył , że porusza się tragicznie i przeciętnie gra, ma tylko warunki fizyczne i nic więcej, swoją formę podsumował strzałem za pola karnego na dach Allianz Areny, pierdzieli tylko ładnie w wywiadach, a z lepszymi zespołami jest miażdżony w środku, Bayern to top drużyna, a ma jednego biednego Kimmicha na rozegraniu, który musi się tam wyginać, kto to widział, żeby pomocnik nie potrafił rozegrać, przerzucić piłkę czy pociągnąć akcji, ma zawsze najmniej podań, zero przerzutów, a gościem od czarnej roboty nie jest jak Kante czy inny... zwykle drewno, które dużo gada, nawet w reprze cieniuje.

15.06.2023 09:53

No trudno żeby podołał, jak gra Jo i Leon od dechy do dechy, czy są formie czy nie, to i tak grają... pewnie Laimer czy Ambrabat/Caicedo czy jak im tam, też nie beda przekonywać trenerów, bo Truchtacz jest Niemcem i robią z niego nowego Ballacka, gdzie może jedynie mu buty czyścić, a nie porównywać się do niego.

Edytowano : 2023-06-14 15:04:55

Niech Gravenbach odchodzi do LFC jak go chcą, chłop tutaj zniszczy sobie karierę.

14.06.2023 15:03

Za Gvardiola, Lipsk podobno chce chore pieniądze, a City jest nim mocno zainteresowane, będzie tak, że odejdzie Pavard i Lucas, a potem zostaniemy ręką w nocniku... jak chce do PSG, to elo, żadnego z niego pożytku, a jak dadzą nam 50 mln, to będzie super deal :) ...nie wiem po co kolejne rozmowy, niech zabiera manele i wyjazd z Bayernu, to samo Pavard, kolejny gość co mentalnie jest słaby, niech idzie do Anglii, tam go poskładają bez problemu... wyplewić ta kolonie i żadnego więcej Francuza już, wolę Fullkruga i Vlahovicia np. na szpice niż jakiegoś Koło Munaniego... jestem zawiedziony , jeszcze Upamecano coś marudzi, jprd tylko beda nas doić z kasy, a co okno płakać... połowa składu to zwykle mieczki i pipki, Bayern to tylko zwykła skarbonka i przystanek.

14.06.2023 10:02

Normalka, Flick obił paru ogórków i tyle, Goretzka i Kimmich nawet w reprze są słabi, ten środek pola trzeba rozbić.

12.06.2023 18:44

Upamecano ma 24 lata chyba, przecież on ma ogromne pole do rozwoju, on może być ściana na lata razem z De Ligtem, chyba że chce odejść, to trochę lipa, bo jak odejdzie Pavard, Lucas i UPA, to będzie kiepsko... nie wiem, co oni chcą tak wszyscy teraz odchodzić, masakra, brakuje im Hasana pewnie :) ... dużo plotek, ale każdy jest niezadowolony i myśli o zmianie otoczenia, żadnych nowych Francuzów już w Bayernie, nawet gdyby ten koło Mulani był za 40 mln, wyplewić kolonie , bo to już robi się śmieszne... Bayern dla tych zawodników, to skarbonka i zwykły przystanek, masakra... nie wrócą już tacy zawodnicy jak Lahm, same miękkie pipki...

12.06.2023 13:05

@Bawarka79 , rozumie cię, ale City transfery robiło mega porządnie, De Bruyne, Silva, Marhez i inni oprócz Gearlisha nie kosztowali fortuny, wszystko jest tam uporządkowane, każdy szczegół, od drużyn młodzieżowych po seniorów, cała otoczka, szatnia siedzi cicho i każdy pracuje na każdego... nie przepadam za City, ale muszę przyznać, że elegancko oglądało się ich grę w tym sezonie, potrafili tak gnębić i gnieść rywali, jak nigdy... Pieniądze to nie wszystko, pokazuje to PSG i inne zespoły... Obywatele mieli wybity sezon, gdzie mieli swoje problemy i spadek formy, ale potrafili się ogarnąć i gonić Arsenal, a my ? będziemy wojować Laimerem LM, ale ważne, że liczy się historia, a City jej nie ma, bo sobie kupiło ja dopiero teraz :) ...

11.06.2023 00:56

Potrójna korona, Pepciu zbudował maszynę, a moim zdaniem, oni mają jeszcze rezerwy, Stones, to żaden pomocnik, mogą tam wsadzić klasowego pomocnika, mocnego skrzydłowego, oni na takiego na Laimera czy innego patyka by nawet nie popatrzeli...

Edytowano : 2023-06-11 00:04:24

Bawarka, będą się bić o dalsze lokaty, jak pofinał czy finał, Liverpool, Arsenal, United też mają mocnych właścicieli, pieniądze, to nie wszystko, trzeba mieć jeszcze pomysł na drużynę i prowadzić same gwiazdy w szatni, a City, robi to elegancko, dwa finały, walka z Realem, ciągle idą do przodu... za każdym rokiem wyśmiewanie Pepa i szejków , że nigdy nie wygrają lm, że frajerzy, a jak się im udało w pięknym stylu wygrać potrójna koronę, to umniejszanie tego, zwykle cebularstwo i tyle.

10.06.2023 23:58

@Bawarka79 , a kogo to obchodzi, Guardiola dokłada co roku trofea z krajowych rozgrywek, te miliony też idą na krajowe puchary, gdzie rywalizacja w PL jest 2x lub 3x mocniejsza niż w marnej bundeslidze..., w następnych latach będą mogli na spokojnie bić się o finały LM czy połfinaly, gdzie my będziemy drżeć po wyjściu z grupy, żeby nie trafić na Real albo jakiś Liverpool...

10.06.2023 23:44

@hoven , dokładnie, jak nie wygrywają, to beka, że pieniądze nie grają i Pep, to imbecyl w LM, a jak wygrali, to tylko pieniądze graja i głupie umniejszanie, United i Chelsea wcale mniej nie wydają, City finał z Chelsea, rok temu miażdżyli Real, ale zabrakło koncentracji albo doświadczenia, a teraz potrójna korona w ładnym stylu, trzeba im pogratulować, ten mecz z Realem to było świetne spotkanie, Bayern by się z nimi męczył pewnie i odpadł... zamiast gratulować, bo bez kontrowersji i ładnym stylu wygrali cała LM, City ma potencjał aby jeszcze polepszyć skład, a my wyjdziemy Laimerem , Grubym i będzie znowu zamiecione...

10.06.2023 23:34

Z taką grą, Inter puści kontrę i wygrają 1:0, ładnie się bronią, naprawdę szacun, że nie dali się stłamsić, City normalnie buduje skład, oprócz Gearlisha, bardzo przemyślane transfery, United wcale mniej nie wydaje czy Chelsea, a gdzie oni są.

10.06.2023 21:52

@Pir5 , taki transfer Kimmicha, to żadna niespodzianka albo coś niesamowitego, nie mówię, że odejdzie, ale może coś jednak jest na rzeczy... gdyby się udała taka transakcja , wymiana De Jong - Kimmich, to nawet bym się nie zastanawiał, jeżeli marzy mu się ciepła Hiszpania, to do widzenia, na opaskę się i tak nie doczeka, bo Neuer pogra jeszcze z dwa, trzy sezony :)

10.06.2023 17:32

Z tym Kimmichem nie musi być wcale plotka, Real i Barcelona mają swoją moc przyciągania, nie zdziwię się jak będzie chciał odejść do ciepłej Hiszpanii, ale nie wyobrażam sobie środka pola bez niego, będziemy leżeć i kwiczeć, skoro sam Xavi może z nim kontaktował się, to moim zdaniem coś na rzeczy będzie:/ .... narazie nic konkretnego nie ma, same plotki, będziemy łączeni napewno z innymi zawodnikami, mam nadzieję, że właśnie nie skończy się na kilku płotkach... Vlahovic + Chiesa na wymianę z Gnabrym + Mane, tak bym chciał, super deal był....

10.06.2023 16:17

Liga Włoska się poprawiła, to żadna przepaść do bundesligi, Vlahovic ma dopiero 23 lata, a kawał chłopa z niego, powiedziałbym że ma gdzieś 29-30, trzeba go brać, najlepiej w pakiecie z Chiesa, sprzedać Mane do Arabii albo Newcastle, Sane i grubaska ... może Davisa przesunąć na skrzydło, Coman i Chiesa, Włoch ma dobry mental i zapiernicza na meczach... Goretzka u Tuchela chyba nie będzie ulubieńcem, widać to po tej końcówce sezonu, będzie musiał wejść na lepszy poziom, inaczej nie zagrzeje tutaj chyba miejsca... Rice jest niezły, ale nie 100 baniek, to samo Oshimen, za drogi.

09.06.2023 14:40

Nie wiem czy to dobry transfer, przy takim zagęszczeniu środka pola, raczej będzie tylko grzał ławkę... będą dymy pewnie o czas gry, Goretzka i Kimmich nie będą nikomu oddawać miejsca w składzie, a my jeszcze Ricem jesteśmy zainteresowani... przeciętny transfer, za rok przyjdzie nam walczyć z Realem czy City znowu, to słabo, to widzę.

09.06.2023 10:20

@hoven , racja, ale Klopp też dał zawodnikom wolne, mimo fatalnej formy, potem wytłumaczył, że bez sensu siedzieć w klubie na przerwie reprezentacyjnej, ten kto chciał mógł sam przyjść do klubu na siłkę czy trening, a tak dał wolne i sam odpoczywał :) i jakoś nikt z tego hallo nie robił:/ ...

Edytowano : 2023-06-07 18:17:54

Z tego co pamiętam Guardiola też dawał naszym dłuższe wolne :) ... moim zdaniem, jest dużo czynników które wpływają na taką, a nie inną sytuację drużyny... nawet takie detale jak dośrodkowania Comana, trucht Goretzki, otyłość Serga i inne małe detale + problemy klubowe czy decyzję jakie podejmował Hasan z Kahnem.

07.06.2023 18:15

@hoven , Bayern w meczu z PSG wybiegał 122 km? @tapczan chyba nawet o tym wspominał, Bayern przed jego zwolnieniem wyglądał energicznie, samym jego zwolnieniem narobili bardziej im w głowach szumu, widać było mega niepokój i chaos, Bayern był bardzo dobrze przygotowany fizycznie moim zdaniem, jedynie Gnabry grubasek zamiast robić formę, to zmieniał fryzurę... tak, to wina też ligi, Leon i reszta nie muszą się tutaj wysilać , coś tam pograją, trochę truchtu i git, a jak, to nie pomaga, to zawsze BVB wsadza sobie kij w szprychy i sprawa załatwiona ... Poprostu mamy słabych mentalnie zawodników, Sane tutaj przyszedł i ciągle to samo, ciągle trzeba klepać go po plecach, biedny Sane, wszyscy na niego dmuchają, " proszę Saneczku, niech ci się chce grać dzisiaj, weź no chodź trochę daj z siebie więcej" nieporozumienie i dno, kolejny Gnabry, tłusta świnka i Mane, syf w szatni i tylko szczerzy się nie wiem do czego... Niech biorą Chiese, może nie ma kosmicznych liczb, ale chłop mentalnie jest kilka poziomów wyżej niż cała trójka.

07.06.2023 14:50

Tłuste koty na zarobkach, są znudzeni odpadaniem z LM i ciągle w PN? czym są nasyceni, bundesliga? ... tutaj nie chodzi o Nagelsmanna czy Tuchela, tutaj trzeba zrobić wietrzenie szatni, Mane,Sane i Gnabry WYNICHA!!

07.06.2023 13:22

Flick wystawił swoich ziomali i poległ z kretesem, ograł parę ogórków z repra, a jak był lepszy przeciwnik, to męczyli bułę i nic nie grali... męczyliśmy bułe z Nagelsmannem, może i gra była chaotyczna, ale w lidze nie traciliśmy -10 do BVB, Bayern by ich i tak rozbił, Tuchel miał tylko farta, że po odejściu Julka, żółtki 3x razy bardziej się kompromitowali... widocznie taka gra musiała być, bo kim chcecie miażdżyć i prowadzić grę ? jednym Kimmichem? Leon daje ciała w Bayernie i reprze, nam potrzeba konkretnego pomocnika, czy nawet dwóch co mają ułożona nogę, czy przyjść kierunkowo, a Leon tego nie robi...

07.06.2023 10:49

Dokładnie, szczycą się całym zarządzaniem, że niby wszystko pięknie, a wrzucili granat do szatni, może i Nagelsmann nie był idealny, było trochę chaosu w grze, ale jak poszliśmy z kontra, to nie było czego zbierać już, z PSG wyglądaliśmy o wiele lepiej fizycznie, mentalnie, Bayern był 2x bardziej energiczny... po jego zwolnieniu szok i niedowierzanie w drużynie, wbija Tuchel i jeszcze gorzej grają, jeszcze te jego konferencje beznadziejne, że wszystko jest piękne i zakochał się... oczywiście odpaść z City, to nie wstyd, bo oni mentalnie wyglądają jak Bayern, za Flicka , czy Juppa, w tym roku idą po swoje, ale odpadnięcie z pucharu czy wygranie ligi z BVB, gdzie są frajerami, to cóż ... Chyba każda normalna drużyna, by to wykorzystała, oprócz tylko BVB... my mamy zawodników do dupy, Mane, Gnabry i Sane out, Mane, to jakiś podrabianiec, Gnabry tłusta krowa i Sane, gość ma szybkość, ma umiejętności, ale ciągle jego głaskanie jest chore, każdy się nad nim rozwodzi, chodźby nad małym dzieckiem, trzeba klepać biedaka po pleckach, wstyd, wolałbym już Chiese sprowadzić i jeszcze kogoś, zamiast tych parodystow.

06.06.2023 09:35

Tuchel dostał Bayern w dobrym stanie, miał ich tylko natchnąć do jeszcze lepszej gry, co miał tutaj ogarniać ? zna Bayern, nie dostał pierwszej lepszej drużyny z zadupia, ale wyglądaliśmy słabo pod jego wodzą... rozwalona drużynę, to dostał po Lampardzie w Chelsea, gdzie Anglik znowu ciągnie ich w dół, Tomek wygrał LM i chyba jakiś puchar krajowy, więc potrafi ustawić zespół, tylko zawodnicy Bayernu, to panienki, obrażone dziewczyny, jeden pretensje ma do drugiego, mam wrażenie, że więcej gadają niż grają od jakiegoś czasu... mega rozczarowanie Sane, Mane, Gnabry i Goretzka, niech biorą Chiese, gość mentalnie niszczy tych leszczykòw.

05.06.2023 12:42

City leci po potrójna koronę , ten Gundogan jest niesamowity, taki niepozorny ale świetnie gra.

03.06.2023 18:04

Bayern podobno zainteresowany Xhaka z Arsenalu, boże oby nie, a ostatnio mi przeleciało przez myśl, że może się nim zainteresują, jeszcze do tego Rabiot i cyrk gotowy :/ ... Lucas i Pavard? niech ich biorą z pocalowaniem ręki, co z tego z Lucas wojownik, chyba wojownik w szpitalu, żadnych więcej Francuzów w Bayernie, co drugi drewniany, albo połamany, wywalić ta kolonie tutaj i elo... w PSG będzie miał spokój, słabsza liga, w LM nie celują, zarobki razy 2, więc niech idzie, Pavard następny, mam nadzieję że odejdą.

02.06.2023 13:26

Szukają problemu, tam gdzie go nie ma, niech go odsuną i finał niech prowadzi jakiś Hiszpan, albo inny dzban, co nie będzie dawał sobie rady, lol...

02.06.2023 09:38

Z Niemieckich piłkarzy nie ma kogoś ciekawego oprócz Gundogana czy Writza? jest ktoś ciekawy na rynku, albo jakieś objawienie sezonu? czy posucha.... Rice jest bardzo dobry, ale nie wart 100 mln, Vlahovic jest bardzo dobry, to tego Skiniar z Interu i jeszcze jakiś pomocnik... zależy kto odejdzie, może dopiero bomba uderzy w Bayern w okienku, może będą większe czystki.

02.06.2023 06:58

Tyle lat musieli ogarniać, że ten duet jest słaby, Goretzka już miał okres za Nagelsmanna gdzie kręcił się w tych okolicach, bardziej przeszkadzał, niż pożytek z tego był w przodzie, a podsumowanie jego formy, to strzał w meczu z City w trybuny ... Przynajmniej tuchel to dostrzegł że oprócz warunków fizycznych, on nie potrafi zaoferować niczego ... ani nie jest ostoja w reprze, ani w Bayernie, kto to widział, żeby pomocnik nie potrafił rozrzucić, przyjąć kierunkowo, poklepać piłka, gdyby nie był Niemcem, to już by dawno grzał ławę... jakby jeszcze miał strzały jak Ala lampard, a on tylko ma dobry jak mu piłka najdzie... najpierw jego gówniana grę maskował Thiago, teraz Kimmich, nawet Tuchel go cisną przy linii, napewno nie będzie miał statusy świętej krowy już.

01.06.2023 11:47

Vlahovic będzie idealny :) ... Sabitzer podobno nie zostanie wykupiony przez United, Ten Hag chce przeznaczyć środki na innych zawodników :/

01.06.2023 09:13

Ja oglądałem Vlaho w Fiorentinie i naprawdę wyglądał tam imponująco, on ma dopiero 23 lata!!, a wygląda jak doświadczony gracz, żadnego koła Mulaniego za 100 baniek, kolejny dzban z Francji, nie dziękuję... Vlahovic wyglądał na szczęśliwego w Juve na początku przygody, teraz jest przygaszony, brak mu pewności siebie, Juventus marnuje każdego zawodnika, nawet Chiesa tam zbladł, De Ligt był nazywany siatkarzem, bo ciągle ręki niby robił, w Bayernie mógłby od strzału dostać opaskę kapitana, w obronie jest bardzo dobry... Vlahovic to typ jak Lewandowski, Gomez, Mandzur, takiego napastnika nam trzeba, kawał chłopa, a nie następnego młodego Francuza, który trochę lepiej pokopał i robią z niego gwiazdę, wielkie nie dla niego... Vlaho może być lepszy niż Lewy nawet, to będzie napastnik na lata, a ma świetny wiek jeszcze.

31.05.2023 21:31

Gdyby nie nowotwór Hallera, to pewnie wcześniej by BVB zaklepało ten tytuł, ich trapiły tak samo mocne kontuzje, no ale ostatni mecz u siebie tak dać ciała, to szkoda gadać ... Barca podobno chce wykorzystać bałagan w Bayernie i przekonać Kimmicha do przenosin, nie wyobrażam sobie środka pola bez niego.

31.05.2023 10:03

100 mln, na zwykłego przecinaka, chyba na głowę upadli, przychodzi Laimer, to lepiej brać kogoś do przodu kreatywnego albo kupić kogoś do obrony i tego Vlahovicia, transfer pod publiczkę chyba.

30.05.2023 16:15

Kimmich podobno był bardzo niezadowolony z decyzji klubu, że to nie był czas na takie decyzje odnośnie Hasana i Kahna, mogli poczekać kilka dni z ogłoszeniem... cyrk, nie zdziwię się, jak będzie chciał odejść, patrząc na, to co się wyrabia w klubie, to wszystko możliwe, a kapitanem szybko nie będzie, bo Neuer szybko opaski mu nie odda.

29.05.2023 22:18

Kimmich podobno był bardzo niezadowolony z decyzji klubu, że to nie był czas na takie decyzje odnośnie Hasana i Kahna, mogli poczekać kilka dni z ogłoszeniem... cyrk, nie zdziwię się, jak będzie chciał odejść, patrząc na, to co się wyrabia w klubie, to wszystko możliwe, a kapitanem szybko nie będzie, bo Neuer szybko opaski mu nie odda.

29.05.2023 22:11

Większego już nie ma :D

29.05.2023 09:44

@Sopariev , oczywiście że to wina też piłkarzy, przecież oni odrazu płaczą jak idą na ławę, Laimer i ktokolwiek jeszcze przyjdzie do środka pomocy, to zmarnuje się tutaj, Nagelsmann wprowadzał powoli Goretzke i Mane po kontuzji, jeden i drugi robił syf... to samo było z Tolisso, bardzo fajnie go wprowadzał do drużyny, a ten nie miałczał tylko próbował się odbudować i grał... u nas gra wygląda tak, Sommer i obrona to główni rozgrywający, dwoja się i troja aby zagrać do Kimmicha, a potem laga na Comana albo Sane, żeby coś wymyślili :/ ... Flick miał Thiago, który balansem ciała, potrafił zgubić dwóch rywali, czy Coutinho gdzie taki zawodnik kocha mieć piłkę przy nodze i rozdawać ja, teraz jest Kimmich i Jamal który jeszcze jest młody i tyle... ale widać gołym okiem, że Leon u Tuchela nie będzie miał łatwo, skoro go upomina pół meczu, że marnie się wystawia, mam nadzieję, że zrobi z nim porządek i reszta, ale coś czuję, że zawodnicy go wyplują i tyle z tego będzie... oni mają za mocny status, Anczella rozjechali, to Tuchel będzie dla nich nikim.

29.05.2023 09:02

@raaafal , dokładnie, taki Gnabry, ciągle gruby i nic nie gra, jak zabiera się, za sprint albo drybling, to szkoda gadać, jemu bym już nie dał szansy, ile można na to patrzeć, widocznie się wypalili jak Alaba i może musi poszukać nowego impulsu... cieszę się , że do gabloty powędrował kolejny puchar, ale sezon oceniam gorzko i nie ma kompletnie z czego cieszyć się... Tuchel miał dać nowy impuls, nie dał, graliśmy jeszcze gorzej, zobaczymy w nowym sezonie, ale coś czuję, że piłkarze wypiszą mu zwolnienie z Goretzka na czele.

29.05.2023 06:42

Co z tego że zwolnili Hasana, jak w klubie mamy piłkarzy, bez mentalności, obrażonych, naburmuszonych, chwila radości, w LM przyjdzie Real i będzie to samo :/

28.05.2023 13:44

Skoro ten Edwards to taki kozak, to czemu nie ma jeszcze roboty?

28.05.2023 13:31

Zobaczymy czy Tuchel zostanie, trochę słabo z tym tytanem, że zabronili mu na mecz pojechać i na fetę, chyba że to nie prawda :/ ... mam wrażenie, że coś w tym klubie jest nie tak, żaden piłkarz czy trener, nie będzie chciał tutaj przyjść, widząc jakie jest tutaj traktowanie :/

28.05.2023 13:18

Gdyby została jeszcze jedna kolejka i BVB miało jeszcze szansę , to i tak by nie wygrali, chodźby Bayern przegrał i nie wiadomo co zrobił, tak słabego Bayernu już nie zobaczą, mieli kupon lotto na miliony i ktoś go wyrzucił przez przypadek, szok i niedowierzanie :), mamy mistrza, dwaj nieudacznicy polecieli, naprawdę fajnie :), teraz jeszcze wywalić szrot z składu... Goretzka ładna wędka, lol... ciekawe czy nie będzie chciał odejść, jego status u Tuchela nie jest już taki mocny...

28.05.2023 00:44

BVB komedia, i jak tam niedowiarki ')

27.05.2023 16:08

@hoven , dokładnie, kun o tym wspominał i Nasri, Francuz podobno poszedł do Guardioli, a ten mu wyjaśnił, że jest za gruby o 4 kg i takie różne detale, Gnabry i Sane z takim podejściem, by podawali piłki w premierchips, Sane robił double - double w Anglii, ale na meczach zachowywał się dokładnie tak samo, naburmuszony, obrażony, myślał że jest gwiazdą, a Pep go oddał bez problemu... oprócz transferów w Bayernie trzeba będzie zrobić też porządek w drużynie, Goretzka nie ogarnia środka pola ani w klubie, ani w reprezentacji, Gnabry tłusty, jak on się zabiera do dryblingu albo sprintu, to jest dramat, Sane dać na skrzydło i niech tam siedzi, do tego jakieś zastępstwo za Lewandowskiego, jak Lucas i Pavard myślą o odejściu, to narazie, jeden kontuzjowany wiecznie, a Pavard na środku obrony jest fatalny, o boku nawet nie mówię, on nie ma charakteru, jest słaby mentalnie, ten sezon pod Julianem miał całkiem dobry, ale cała przygoda z Bayernem jak dla mnie, mizerna, on jest dobry do Leverkusen albo innego średniaka, napewno nie na pierwszy skład... dzisiaj Bayern 3:0, BVB dostaje w czapę i po robocie :)

27.05.2023 14:56

Nic jeszcze nie jest stracone, zobaczymy po meczu :) , trudna sytuacja... ja rozumie, że BVB było słabe, ale ich też trapiły mocne kontuzje w sezonie, bardzo często im ofensywa się sypała, jak np. nowotwór Hallera, gość wrócił i strzela, więc też mieli swoje problemy, dla mnie każde mistrzostwo smakuje tak samo, puchar to puchar i tyle, szkoda , że jak przegramy, to się poklepia po plecach i rozjadą na wakacje .. a takie tłuste koty jak Gnabry i tak zostaną... @Ivan7 , a Bayern w PL, to by się mógł co najwyżej bić o 3-4 miejsce, z taką mentalnością zawodników, to by ich tam poskładali, dno , że wybierają sobie mecze w których chcą grać, Guardiola wspominał, że często wybiera skład, po mówię ciała, jak kto się prezentuje, więc nie dziwię się, że Sane oddał lekką ręką, u niego Gnabry nawet by nie zagrał 60 min, bo jest otyły.

27.05.2023 12:24

Zobaczymy czy City wygra LM, jak narazie robią , to w cholernie dobrym stylu, nawet gdybyśmy trafili najpierw na Real, to by Tuchel tego nie ogarną, męczenie buły by było :/

26.05.2023 23:50

@Pir5 , nawet gdyby Bayern wygrał 10:0 , to Barcelona i tak będzie dla piłkarzy atrakcyjnym kierunkiem, co obchodzi np. takiego pilakrza, że Bayern ich zlał albo United ? , nic, mają swoją markę jak Real i będą dalej przyciągać zawodników, tak poprostu jest... Fajna techniczna liga, cieplutko, Lewandowski zrobił dobry deal, na koniec sobie pogra w ciepełku, strzelił te kilkanaście goli i dołożył jeszcze ligę do gabloty , my dostaliśmy za niego 50 mln i sprowadziliśmy, ducha, on nawet nie odcina kuponów, nie wiem co tu robi Mane, albo , to nie on tylko jakiś podrabianec, przy lewym wygląda jak wrak :/ ... @ironmaidenpl , może nie tyle co fart , ale napewno ta Covidowa LM, wiele nam dała, jeden mecz, Lewy wrócił z kontuzji i dobra kadra, choć kupa szczęścia w finale, gdyby nie Neuer, jestem pewien, że Bayern by nie zdobył tej LM, kosmiczny mecz Niemca, moim zdaniem, żaden bramkarz by nie wyciągnął tych set w tamtym czasie... a tak praktycznie posucha, my sprowadzimy Laimera, kolejne drewno, gdzie Real znowu się wzmocni konkretnie, czy City, które pewnie Pep dalej będzie ulepszać :/ ...

26.05.2023 13:44

Bundesliga dla mnie osobiście jest nunda, jak mam do wyboru mecz Leverkusen z Lipskiem, to wolę włączyć Roma - Napoli, nigdy Włoskiej nie lubiłem, ale teraz z chęcią oglądam tam mecze jak jest czas... Liga niemiecka jest dobra, ale tylko do ogrania się, pograć w BVB i iść dalej, zresztą BVB i reszta drużyn nie ma siły przebicia, zawodnicy będą uciekać nawet do rozjechanej Chelse :/ ... jak będą podejmowane dalej takie decyzje, to Kimmich, Davies czy inni będą poprostu odchodzić, jeden wielki chaos i tyle, lepsze dla nich kierunki będą właśnie jak Real, City czy nawet rozklekotana Barca , niż siedzenie w Bayernie i oglądanie, jak Hasan z resztą rozwalają system.

26.05.2023 09:36

Brać tego Vlahovicia, gość typem przypomina Lewego, Mandzu czy Gomeza, ale się uparli na tego Kolo, kolejny Francuz, pewnie przyjdzie i się połamie albo skończy jak Jovic w Realu... dość koloni Francuskiej, mam nadzieję, że nawet po promocji go nie kupią... podobno jakiś biznesmen z Niemiec chce sprowadzić Ronaldo do Bayernu, wyłoży kasę i opłaci jego pensje, jakiś fan Ronaldo, słyszeliście coś ?

24.05.2023 09:36

Fajne losowanie LM się znowu zapowiada, możemy trafić na City albo ... Barce hehe, to wszystko musi być ustawione przez Mullera:p

23.05.2023 14:25

Mane i Gnabry wyjazd, Newcastle jest obrzydliwe bogate, niech przepłacają za pana uśmieszka i rubego.

23.05.2023 13:43

Żadnego koła, jeszcze tyle kasy, cała kolonia Francuzka się tutaj zrobi, mam nadzieję, że go nie ściągną nawet za 70 ... brać Vlaha, gość jest bardzo dobry, ale w Juve stracił całą swoją radość z gry, jaka miał w Fiorentinie...

23.05.2023 12:25

Jestem tylko ciekawy, czy po straceniu mistrzostwa, będą wyciągane jakieś wnioski, czy tylko ściągną kolejnego Francuza i Laimera, który jest nam nie potrzebny zbytnio i będą się klepać po plecach, że wszystko jest dobrze i ufają zawodnikom którzy są w kadrze... pewnie szkoda im będzie $$ na ogarnięcie nowej drużyny i będą polegać na Tuchelu, że ich ogarnie :/

23.05.2023 12:20

Wcześniej mieli chyba -15 , teraz 10, już mogli im dowalić na następny sezon, tam dopiero jest padaka w grze i zarządzaniu, masakra...

23.05.2023 10:28

Jak dobrze wynegocjują , to może być Vlaho jeszcze tańszy, komedia z tą Serią A, najpierw walą karę, potem cofają, zbliża się koniec sezonu, to znowu odejmują, cyrk na kółkach... ustawiają se lige przy stole :) ... powinniśmy postarać się o Serba, to taki typ trochę Mandzu czy Lewandowski.

23.05.2023 05:02

Nagelsmann, chciał Ronaldo, przejawiał się chodźby Sasa Kalajdzic, ale trzymali Halanda za ogon i Lewandowskiego i oboje uciekli, co miał potem powiedzieć? , To wymyslili, że pociągną sezon bez 9, a Julek zaczął gadać, że będą inaczej grać, ale nie pykło, wyszła bieda bez Lewandowskiego, Ronaldo napewno dałby coś więcej drużynie niż grubas Gnabry, fakty są takie, że biliśmy się o trzy trofea, a teraz zostaniemy z niczym, nawet jak zdobędziemy to mistrzostwo cudem, to nie wiem kto się cieszyć będzie, chyba tylko Hasan i reszta elity... trener swoją drogą, ale jeżeli ktoś myśli, że będziemy dominować przeciwników pod Tuchelem, to powodzenia :/, statystą Leonem, Kumanem co nie kuma jak dośrodkować, grubym Gnabrym i Sane, który jest rzucany po boisku i zależy czy chce mu się grać czy nie... gówniane decyzję z góry, marne transfery, zawodnicy mentalnie pasujący do Schalke czy innych przegrywow i taki mamy tego obraz... problem jest o wiele głębszy, jeżeli my mamy walczyć o top w LM, z takimi graczami, to powodzenia ... można cisnąć bekę z City, że nie mają LM , ale u nich widać z każdym rokiem progress, beda bić się z każda drużyna jak równy z równym, gdzie my będziemy drżeć o losowanie, żeby nie trafić na Real albo kogoś lepszego.

22.05.2023 21:30

Tuchel nie dostał rozwalonej drużyny, miał tylko usprawnić i zachęcić kilku graczy do lepszej gry, a przegrał nam cały sezon, rozumie odpaść z City, oni są na fali, mentalnie na najwyższym poziomie, ale Freiburg i reszta ? od kiedy padła decyzja o wywaleniu Nagelsmanna, to zeszło z nas kompletnie powietrze... jeszcze ten jego beznadziejne konferencje, będziemy go rozliczać w przyszłym sezonie ? hallo on nie dotrwa pewnie do połowy nawet, rozjadą go za brak gry, Muller, Goretzka i reszta ... połowa zawodników to mentalne przegrywa, nie dziwię sie, że Pep oddał bez żalu Sane i Cancelo, dwie gwiazdki, choć ten pierwszy jeszcze coś potrafił zrobić w LM, coś szarpnąć, bo Gnabry to gruba świnka, mam nadzieję, że go opchna jak najdalej.

22.05.2023 17:56

@Sopariev , kto za Tuchela? nikt, obawiam się, że zmiana nastąpi, bo on jest konfilktowy, coś czuję, że wypiszą mu zwolnienie zawodnicy :) , @Reeken89 , podobno Nagelsmann chciał Ronaldo, niby miał komunikować, że, to idealne zastępstwo Lewusa 1 do 1, a nawet lepsze, ale ile w tym prawdy, to nie wiadomo... Bayern do meczu z PSG wyglądał energicznie, dużo walki i jak wyprowadzaliśmy kontrę, to nie było czego zbierać praktycznie, zajebiście przechodziliśmy do ataku, mimo że panował lekki chaos czasami... co do konferencji z tymi trzema pucharami, ok wiadomo, bo co miał powiedzieć, ale po tym meczu z City, że jest zakochany? WTF? , albo po odpadnięciu z pucharu N, że wszystko jest dobrze, wszystko hi hi Ha ha kolorowo, dramat, wygląda typ jakby był tajnym agentem z Dortmundu :/, przegramy mistrza z BVB, gdzie cały sezon praktycznie mieli też problemy, nowotwór Hallera, Adyemi też kontuzjowany i reszta, Hasan i reszta, za tydzień mogą powiedzieć mission complete, all objective are secure :) czy jakoś tak, wynocha z klubu razem z tym Mane drętwym.

22.05.2023 13:35

Jak stracimy mistrza, to jakoś mnie to ruszać nie będzie, trudno :/ stało się, ale jak pomyślę, że przegrywamy z fatalna BVB, to już trochę denerwuje, rozumie taka ekipę jak za Kloppa, to była maszyna, szybkość, siła , mental, dużo widowiskowej gry, a teraz? , Ciekawe co ma Uli do powiedzenia teraz , jak cisną bekę z Dortmundu przed sezonem, że tymi transferami kupili sobie drugie miejsce w lidze, jak narazie Sule i Lewandowski wyszli na + z tej całej sytuacji, jak mają coś oleju w głowie, to niech sprowadzają Vlahovicia, a nie kolejnego dzbana z Francji za 100 mln+ , głupie docinki w stronę BVB i Sule, gówniane decyzję i wszystko obróciło się przeciwko Bayernowi, przy zwolnieniu Julka pisałem, żeby nie było tak na złość, że wszystko przegramy i tak się praktycznie stało, poprostu jak na złość odbiło się wszystko przeciwko nam... Tuchel z tymi piłkarzykami chyba nie pociągnie długo, coś czuję że w połowie sezonu będzie zmiana trenera.

22.05.2023 09:33

Nagelsmann chciał Ronaldo za Lewandowskiego, podobno bardzo na niego nalegał, że będzie to zastępstwo 1 do 1, niestety nawet ogórka nie potrafią strzelać bez Polaka, gdzie te bramki za Lewego? , O ile za Julka jeszcze energicznie wygladali, fajnie kontrowali i emanowali dobrą energię, po jego zwolnieniu wszystko się poszło walić.

20.05.2023 22:30

Nawet jak BVB sfrajerzy, a Bayern wygra ligę, to nie będzie , to cieszyć, oni jeszcze mogą przegrać, presja po ich stronie i pewnie wywala się... grać u siebie, taka stawka i dali dupy po całości, gdzie ci liderzy? jeszcze ten Pavard, bez sensu faul przy tym karnym, on nie nadaje się na stopera kompletnie... gdyby Kimmich chciał odejść za granicę, to droga wolna, przy takich decyzjach, braniu całą grę na siebie w rozegraniu, nie zdziwię się jak będzie chciał odejść, tak poprostu... Tuchel tajny agent z chin, był w BVB i da im mistrza :) jak narazie sabotażysta , razem z Hasanem i resztą świty... sprzedać Mane jak najdalej od Monachium + resztę tych tłustych świń, razem z Gnabrym i tym stojanowem Goretzka, dno totalne ci piłkarze, myśleli, że klepki tragiczne Schalke i są zajebiści :/ , ten sezon zapowiadał się zajebiście, do tej decyzji Hasana, wszystko zrujnowali, a najgorsze jest to, że nikt ich nie ruszy ...

20.05.2023 22:15

Nawet jak przegramy z Lipskiem, to BVB też się wywali :) ... Jak przegramy i zremisujemy z kolonia, to pewnie nawet tego nie wykorzystają, to będzie chyba najsłabszy mistrz od lat, czy Bayern czy BVB.

20.05.2023 15:29

Real wygrywał LM po kontrowersjach i brzydkiej grze i kto o tym pamięta? nikt, liczy się tylko puchar, dlatego teraz każdy gada, że to ich rozgrywki i mają patent, więc cóż, Inter też jak wygra LM po jednym strzale, to wątpię aby kogoś z ich kibiców obchodziło, czy styl fatalny, będą się napawać wygrana i pucharem :) ... Leverkusen dobrze zagrało, ale rozbić autobus Moi, to ciężka sprawa, zresztą my też się męczymy z takimi zespołami, co bronią się tylko w polu karnym.

19.05.2023 06:18

Arsenal musiałby na głowę upaść chyba, żeby puścić Norwega, fajny ma sezon, potrafi rozegrać czy przyłożyć z daleka, napewno byłby super wzmocnieniem, ale, to kapitan Arsenalu i na nim bedzie Arteta opierać drużynę przez lata... być może nas zaskoczą w letnim okienku czymś ekstra, bo ten Laimer i Kolo kompletnie mnie nie przekonują :/ ... Real też czeka przebudowa, widać że środkowi już nie dojeżdżają lekko, ale oni pewnie uderza konkretnie w rynek, trochę szrotu z składu wywala i rusza po Jude, pewnie jakiegoś obrońcę czy napastnika, bo sam Benzema nie uciagnie sezonu, zobaczymy kto lepiej się wzmocni :]

18.05.2023 15:56

Inter w fazie grupowej też był skazywany na porażkę, długi, słaba forma na początku sezonu, a teraz są w finale, jak to Włoskie drużyny, potrafią głęboko bronić, w piłce nie takie rzeczy się widziało :)

18.05.2023 10:35

@Pir5 , nie wiem czy Mane nadaje się na skrzydło, kibicie Liverpoolu wylewali swoje żale, żeby Klopp go gdzieś centralnie ustawiał, bliżej bramki, bo na skrzydle coraz gorzej wyglądał, Klopp wycisną z niego soki, tamten sezon miał morderczy Mane i takie tego skutki chyba, że wygląda jak cień... Gundogan gra jak profesor, no ale nie czarujmy się, jak ma piłkę, to ma kilka wyborów na boisku :/ ... jeżeli my sprowadzimy Laimera i Kolo na napad, to nie wiem czy coś Tuchel wymyśli specjalnego, ja osobiście nie chce Francuza kolejnego, mam nadzieję, że go odpuszczą i sprowadza Vlahovicia, który przypomina mi Lewego, Gomeza czy Mandzu, dla mnie idealny napastnik... co do tego sezonu, różne sytuacje, zwolnienie Tuchela z Chelsea, wydawanie na transfery miliony przez smerfy czy przegrane Barcelony i dalsze zadłużanie się, interwencje Magłajera i beka z niego, ale medal i puchary na największych dzbanów w tym sezonie, to Hasan i reszta ekipy, chyba najgłupsza, bez sensu decyzja z tym Julianem, dla mnie największe oszołomy, decyzja rodem z ekstraklapy, mogą odbierać ordery, totalna amatorka.

18.05.2023 09:59

@Pir5 , jak sprowadza dobra 9, kogoś do pomocy, co potrafi bronić i co ważniejsze rozegrać piłkę, to będzie git, jestem pewien, że Tuchel teraz wyciąga wnioski, liczę na to, że trochę dokręci im śrubę na treningach, że będą lepiej wyglądać fizycznie, to może być nowy Bayern, dominujący ligę i walczący w LM przynajmniej w półfinale :) ... może z Nagelsmannem, też Bayern by nie pokonał obywateli, ale moim zdaniem, decyzją o zwolnieniu uderzyli w morale piłkarzy, zapanował kompletny chaos i niepokój, skoro sami zawodnicy wstawili się , za nim i byli w szoku, w takim momencie wrzucili granat do szatni :/ , nic na osłodę zostanie liga, ale najpierw musimy jeszcze ogarnąć Lipsk i kolonie, a to może być ciężka sprawa

Edytowano : 2023-05-18 09:31:41

Patent Interu? City ciśnie z każdej strony, 1000 podań, 75% posiadania piłki, a Inter jedna kontra, 1:0 i taki finał, tak może się to skończyć :)

18.05.2023 09:28

Problem jest taki, że my tylko mamy Kimmicha na rozegraniu, reszta narazie leży i kwiczy, Musiała jeszcze coś tam czaruje, ale narazie, to tylko kręci się w kółko, nic z jego gry nie wynika, miał fajny początek sezonu, a potem kompletnie znikł z radarów... w City jest Silva, rudy, Gundogan i Rodri który znakomicie się ustawia + z ławki wchodzi świetny Foden, który odrazu notuje asystę, Bayern by się męczył z Realem, a gracze City grają sobie pietkami, jadą po potrójna koronę i wyglądają dobrze fizycznie, gdzie nasi, ledwie niby biegają, a terminarz nie był napięty ... Tuchel jak nie ogarnie ich przed sezonem, to będzie znowu powtórka i pocieszanie się, że dobrze wyglądaliśmy City na tle kogoś innego... Gnabry szybkościowo, fizycznie wygląda przy zawodnikach City jak junior... Bayern jest w strefie komfortu, ślinią się na bundeslige i zachwycają, kupią kolejnego przeciętniaka Laimera, a jak wyjdą po za strefę zagrać z kimś dobrym, to nogi im się pałętają, Goretzka nie potrafi zdominować środka z zespołami bundesligi, w co dopiero w LM, my też mieliśmy szczęście, że więcej nie wpadło w Manchesterze, nie ma się coś śmiać.

18.05.2023 06:28

Też życzę Guardioli potrójnej korony, po takiej grze , zasługują na to, choć ciekawe jak Inter się przygotuje do tego spotkania... nawet ten Stones robi robotę w środku w odbiorze, a to środkowy obrońca, Pep z niego zrobił zwykłego przecinaka, może gra bez fajerwerek, ale swoje zadanie spełnia... jeszcze ten Rodri, co gość się ustawia na boisku i przechwytuje, niby stoi, ale pełno odbiorów :/ niesamowity.

17.05.2023 23:00

Schodzi Rudy i Hochland , wbija Foden z Alvarezem i robią robotę... Bayern by się męczył z Realem, nie wiem czy by wygrał, City ich klepie pietkami, szok.

17.05.2023 22:50

Jprd co oni z nimi robia

17.05.2023 22:48

Ale ich jadą...

17.05.2023 22:34

Ale akcja Halanda i Gundogana, łooo matko szkoda, że nie trafił

17.05.2023 22:30

De Bruyne wykończony juz

Edytowano : 2023-05-17 22:27:25

No w sumie tak, po co ma odchodzić z City, jak chodzą jak maszyna, a można ją jeszcze polepszyć, ja kiedyś chciałem Mahreza, bardzo fajny grajek, nawet jak Guardiola daje mu trochę pograć, to zawsze coś strzeli albo wyczaruje.

17.05.2023 22:26

No wiem wiem @hoven , ale podobno Bernardo byłby do wyciągnięcia teraz, nie wiem czy mu się kontrakt kończy czy poprostu chce odejść, bo często jest łączony z innymi klubami... niestety, muszę z bólem przyznać, że City wygląda fenomenalnie w tym sezonie, to jak się poruszają i biegają po boisku, to jest poezja, biją się jeszcze na trzech frontach a motorycznie wyglądają znakomicie, nasi przy nich, to jak z innej ligi , to samo Real, kompletnie zdominowani.

17.05.2023 22:11

Bernardo Silva może będzie do wyciągnięcia, zamiast przepłacać kupę kasy na kolejnego Francuza, niech jego biorą w pakiecie z Gundoganem, co do samego City i Realu, nie jestem zaskoczony, rok temu obywatele już ich klepali jak dzieci, ale zaspali, w tym roku chyba nie popełnia tego błędu, nie ma się co pocieszać Realem, bo my też beznadziejnie wyglądaliśmy i gdyby nie Sommer, to by więcej było... my mamy drewnianego Upamecano i Pavarda wyglądającego jak zagubione dziecko, a City, Siada i Walkera, więc z czym do ludzi, nie mamy nawet podjazdu do City ;/

17.05.2023 22:03

moim zdaniem Kimmich, patrzy na to z boku i być może będzie miał ochotę spróbować sił w innej lidze, są jakieś podziały pewnie w szatni, więcej Francuzów niech biorą, nie wiadomo, albo nie podoba mu się cała ta otoczka z Hasanem i resztą, zwolnienie Nagelsmanna :/ , ciepła Barcelonka też spoko czy pykanie u Guardioli z klasowymi pomocnikami, więc coś może być na rzeczy.

17.05.2023 15:11

Barca zainteresowana Kimmichem, City tak samo, news na meczykach :) , ale tak szczerze mówiąc nie zdziwię się, jakby JO chciał odejść i spróbować czegoś innego :] , chyba nawet i tym wspominał.

17.05.2023 09:39

Nie ma się czym jarać, fajnie zagrali, ale i tak sezon zmarnowany kompletnie, nawet jak zdobędą mistrza, to tylko dla osłody, dalej mam nadzieję, na wietrzenie szatni :) ...

14.05.2023 11:02

BVB może sobie poradzić pluć w brodę, za ten mecz z Bochum albo Stuttgartem, mogli w tym roku wykorzystać kompletny chaos w Monachium, a ich chyba presja zjadła, naprawdę już lepszej okazji do zdobycia mistrza mieć nie mogą, wszystko mieli podane na tacy... Gnabry schudł czy tylko mi się wydaje ?

13.05.2023 20:05

Ja jestem neutralnie nastawiony do Tuchela, ale moim zdaniem od nowego sezonu, zobaczymy inny Bayern, Tuchel potrafi dobrze ustawić zespół, tylko pytanie czy zawodnicy nie będą płakać :/ ...nie będzie pewnie większej rewolucji, zdobędziemy mistrza, jeden z drugiej będą się klepać po plecach i tyle, nie wywala pół składu, bo ich nie stać na to... czuję, że Tomeczek da im w dupę na treningu i będzie podejmował mocne decyzję i go zawodnicy rozjadą w następnym sezonie, głupie wrażenie mam, że go zwolnią i tyle z tego będzie.

11.05.2023 08:38

Mount miał zajebiste wejście do Chelsea, ale chyba go mocno dociskali, szkoda, bo gość potrafi grać ... @GwiazdaPoludnia , Nubel niech nie marnuje sobie kariery, moim zdaniem Neuer jeszcze nie odda bramki przez 2-3 sezony, nie ma bata, ma świetne warunki, a wiek jeszcze mu nie doskwiera... jako napastnik Vlahovic, dla mnie idealne zastępstwo dla Lewandowskiego :) może być jeszcze lepszy, żadnego Francuza następnego czy Oshimena, 150 baniek, chyba ich nieźle pogięło w Napoli

10.05.2023 19:41

Żadnego Dembele , kolejny Francuz, który ma zryty beret na dodatek, Sane jeszcze jakoś energicznie wyglądał, bo potrafił szarpnąć na szybkości czy coś, Gnabry totalnie ma w dupie granie i co się dzieje, ile można mu dawać szans, Lucas do PSG, niech przepłacają za niego, Sane do Romy, podobno Mou go chce i Gnabry jak najdalej z Monachium, chłop jest tragiczny, a dostał wiele szans, Sabitzer do United i elo, Tomeczek jak ma fochy stroić, to też dowodzenia, nie będzie miał pierwszego składu, bo chce grać na MŚ u Flicka, gdzie i tak pewnie nic nie ugrają, bo znowu postawi na swoich kumpli i ich odprawia szybko.

10.05.2023 19:34

Tomek to Tomek, jak odejdzie to trudno, wątpię aby gdzieś się odnalazł, chyba, że w Barcelonie z Lewym :p , Kimmich do Realu? Hmm , być może jest coś na rzeczy i będą go kusić , odejdzie Kroos i Modric , to będzie dla nich bardzo dobre zastępstwo, a być może JO będzie chciał spróbować czegoś innego, oby nie...

10.05.2023 11:23

Vinicius ogromny progress chłopaka

09.05.2023 21:46

Modric jednym podaniem uruchamia akcje, Kimmich i Leon mogą się od niego uczyć gry w środku, gość już wiekowy, a wygląda genialnie.

09.05.2023 21:44

Wcale się nie dziwię, Tuchel odstawia go od składu, bo nie potrzebuje jego umiejętności i ma wywalone, że to rodowity bawarczyk... Gorzej będzie jak Tomek odejdzie, a Tuchela wywala w połowie sezonu.

09.05.2023 20:49

@bawaria42 , mieli lekka zadyszkę po mundialu, a tak grają naprawdę mocno, dalej w grze o potrójna koronę, więc jak dla mnie top na ten moment, zobaczymy co pokażą dzisiaj z Realem, który w sumie w lidze może odpoczywać :)

09.05.2023 14:59

Coman miałby wiecej asyst, ale końcowe podania czy dośrodkowania ma na słabym poziomie... nie będę go usprawiedliwiał, ale czasem chłop dostanie piłkę i masz tu wyczaruj coś, bo Pavard kompletnie nie wspomaga go, czasem ruszy do ataku, a tak, to jest statysta... jak się zastanawia czy podpisać kontrakt, to elo, nigdy tutaj nie był podpora, a czasem jego mowa ciała jest straszna, ten sezon ma dobry, ale cały jego pobyt tutaj uważam, jest mierny... nie ma w sobie ikry, ani zadziorności, chyba że głupio fauluje

09.05.2023 11:16

Anczel trenował, ale jakoś nie przekonywał mnie w Bayernie, zresztą szybko go wywalili, Guardiola może nie wygrał z nami LM, ale dobrze go wspominam, miał dziwne decyzję, ale coś graliśmy przyjamniej i co ważniejsze , szatnia była trzymana w ryzach, a teraz ? co drugi spłakany w mediach... nie dziwię się teraz czemu oddał lekką ręką Sane, widział chyba jego postawę i pozbył się go...

09.05.2023 08:46

Zapowiada się niezły mecz, będę Guardioli kibicował, raz , że nas trenował, a dwa, oglądanie City, De Bruyne,Silve czy Halanda, to przyjemność tym sezonie, nawet ten Gearlish jakiś bardziej ułożony w tym sezonie, zobaczymy na ile im silnl wystarczy, jednak Arsenal mocno goni, LM i chyba jeszcze puchar Anglii, niby mają wszystko w garści, a mogą zostać z niczym.

09.05.2023 06:55

Robben był piłkarzem, który zawsze robił swoje, czy było 0:0 czy 0:3 w dupę, jego mentalność była taka sama, zawsze robił swoje , tak jak Lahm czy Ribiery :) , Robben potrafił minąć 1-2 graczy, zwłaszcza ten rajd z Lipskiem, na końcówkę kariery, gdzie wkręcił 3 graczy i strzelił bramkę chyba na remis 3:3 ... Coman odejście na 2 metry, a potem nic z tego nie wynika... nawet taki wyśmiewany Gearlish, zrobił lepsze wrażenie, niż te nasze miernoty z przodu, pietkami sobie grał... jak oglądam mecz z synem i Coman ma piłkę, to zawsze gada, tato Kuman? ale on nic nie kuma :) ... Musiala też mało konkretny, kręci się tylko w koło, chyba najbardziej z tej miernej ofensywy Sane coś szarpał, choć też miał fochy, ale chyba najbardziej konkretny.

08.05.2023 22:34

Nikt nie wystawi zawodników z akademii, jak mają nóż na gardle, muszą bić się o bundeslige, aby trochę osłodzić kibicom ten sezon, nikt nie podejmie takiego ryzyka, wola dać szansę Mane, gdzie pewnie liczą, że się obudzi na te ostatnie mecze... mieszane odczucia do osoby Tuchela, moim zdaniem, on teraz bada drużynę, jestem pewien, że wyciąga wnioski i ma już swoje spostrzeżenia, że jednak słabo biegamy, rozgrywamy itp itd, teraz dziwne wybory z składem i wypowiedzi, ale moim zdaniem w nowym sezonie, możemy zobaczyć nowy dominujący Bayern, pewnie ich dociśnie przed startem nowego sezonu.

08.05.2023 13:11

Tuchel pewnie ma w dupie, czy Muller jest rodowitym bawarczykiem, że gra tutaj całą karierę i być może nie potrzebuje jego umiejętności, mam wrażenie, że chce go odstawić od składu, nie potrzebuje chyba kogoś tylko od biegania i tego typu zawodnika, gdyby był Vlahovic pewnie by lepiej grał, dla mnie Serb, to idealny następca Lewandowskiego... :)

08.05.2023 11:00

Zawsze jak ktoś nam strzeli bramkę, to oddaje strzał życia , naprawdę rzygać chce się od tych komentarzy, szkoda, że nasi nie potrafią odpalić jakiegoś strzału życia za pola... na Tuchela przyjdzie czas rozliczeń po następnym sezonie? wyleci o wiele szybciej, moim zdaniem zawodnicy zrównają go z ziemią, tutaj trzeba wietrzyć kadrę, a nie wywalać ciągle trenerów.

06.05.2023 22:41