DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: bayern1987dwa Strona 4

Hansi poległ z reprezentacją i rozumie obawy, ale nie będziemy całe życie wypominać, że mu się nie udało i się nie nadaje już na trenerkę z powodu jednego niepowodzenia... miał swoje mankamenty, jak linia obrony na połowie przeciwnika i inne, ale chyba wyciąga też wnioski i jest dwa razy teraz mądrzejszy, zresztą na tym mundialu było więcej polityki niż myślenia o piłce, tak mi się wydaje... ja bym dał mu drugą szansę, zresztą on chciał tak śmieszne transfery , że dla Bayernu, to powinna być drobnostka, nie chciał gwiazd tylko uzupełnić skład, a nie dostał niczego, w tym drugim sezonie nie było kompletnie ławki :/ .... Hasana nie ma, z Ulim się pogodził, powinni go błagać o powrót.

25.04.2024 08:04

1

Tuchel zostanie i taki będzie finał :)

24.04.2024 07:23

1

jak przyjdzie zrobić rewolucje, to jestem za, jak ma zostać z tym samym składem, to powodzenia, rozjadą go jak Tuchela... Trzeba szatnie wietrzyć, inaczej nigdy nic nie ruszy... sprzedać Comana, Gnabriego i resztę szrotu, to się robi już śmieszne, nie można na nich liczyć :/ co roku kompromitację w PN, w LM cienko jak cholera... :)

23.04.2024 12:18

Nie mają pomysłu na trenera, nikt nie chce przyjść, bo widzą co tu się dzieje, a Demichelis? czy on będzie magnesem na zawodników? nie zdziwię się, jak odejdzie Davies, Musiała będzie chciał odejść do Anglii, nie wiem czy, to dobry pomysł... Nie potrafią trenera zaklepac, to w lato, transfery też będą mizerne, tragedia.

22.04.2024 08:01

No dobra , załóżmy że Bayern zajmie 3 miejsce, co to zmienia?

20.04.2024 14:18

3 lata bez trenerki, Franek asystentem, dopiero kurs skończył, zapowiada się ładny misz masz :) ,

19.04.2024 14:29

1

Upamecano wyglądał mega solidnie w tym drugim sezonie, a wszystko dobrze się układało, do czasu zatrudnienia TT, dostał po Julianie drużynę, miał tylko usprawnić kilka rzeczy, a on zrujnował wszystko, marne pocieszenie że BVB się wysralo na koniec, a w tym sezonie przerżną sezon i skłócił połowę drużyny , takie są fakty.... Mappet to zwykły baran i tyle w temacie, może ma umiejętności, ale w głowie pusto :).

19.04.2024 13:46

1

@hoven , Bayern Nagelsmanna szedł jak burza w każdych rozgrywkach w drugim sezonie, byliśmy za BVB, ale przekaz był jasny, przerwa na repre i rozjeżdżamy BVB, drużyna była energiczna i mimo remisów, był pressing czy bramkarze ratowali drużyny przeciwne, ... W LM Upamecano wyglądał jak skała, 2 bramki stracone, czy ty widziałeś w meczu z PSG, żeby Bayern grał otwarta ofensywna piłkę czy z Barceloną? siedzieliśmy na własnej połowie i ich punktowalismy :/, a Upamecano schował do kieszeni śmiesznego Mappeta ... a od kiedy Tuchel jest trenerem, to tak przegrywa nam puchar za pucharem... Flick kolejny, będziesz jeszcze żył 20 lat wspominając ten sezon 2020?, poszedł do repry, namieszał w składzie, na Mundialu Muller był jednym z najgorszych graczy, ale trzymał go trzy mecze na boisku, a taki Fullkrug ino wszedł i załadował bramę Hiszpanii, jeszcze ten Sule na prawej obronie, postawił na funfli z Bayernu i go dojechali, żadnych wniosków nie wyciągnął, niech idzie do Barcy, to go tam zwolnią po pół roku.

19.04.2024 13:31

Dokładnie , nie po drodze mu z Leonem i pewnie z kimś innym, dobra decyzja, niech potrenuje repre trochę , a za kilka lat wróci :) ... Tutaj jest grupka piłkarzy, co trzęsie szatnia, mają już swoją pozycję :), Franek i Robben też byli trudni, ale oni przynajmniej coś dawali ekstra od siebie, Goretzka z Gnabrym najwięcej mają do powiedzenia, a w sezonie 2 dobre mecze i tyle, trzeba wywalić ich, bo znowu w następnym sezonie, jeden będzie gruby a drugi będzie cieniem.

19.04.2024 12:11

Bardzo dobra decyzja Juliana, niech nabierze doświadczenia i wróci do Bayernu za parę lat, wiadomo że to jego ukochany klub i miasto, ale niech się repra najpierw zajmie :) ...

19.04.2024 11:28

Będzie ciężko odebrać im mistrza jak utrzymają taką formę :), to nie fart, grają po prostu do końca i tyle :)

19.04.2024 06:59

Real złożył prośbę o przeniesienie meczu z soboty na piątek, La Liga przychyliła się do prośby królewskich :/ ...

18.04.2024 21:47

Do meczu jeszcze trochę czasu, ktoś się może znowu wyłamać , Neuer albo ktoś inny, mam nadzieję, że skupia się na LM i ich dojedziemy.

18.04.2024 13:17

Real faworytem, graja drugi mecz u siebie i mają szeroka kadrę i tyle :) , Gnabry się wyleczy czy wykluczony ?

18.04.2024 10:21

Właśnie o to chodzi, możesz ich mordować posiadaniem, pressingiem, zepchnąć do głębokiej defensywy, jak już myślisz, że są na deskach, to wtedy wyprowadzają jeden cios i koniec przedstawienia ... Real mierzył się z najlepszą ekipa w Europie i przetrwał to, Arsenal jest w formie, ale to młody zespół i niedoświadczony, City to gigant i zdobywca potrójnej korony, więc mieli o wiele cięższe zadanie i zrobili to :) ... Poprzednie spotkania z Realem, to była też gadka, że trza się zemścić , że są słabi, a potem nas punktowali, ja bym tak się nie cieszył, że bierzemy rewanż :] ,

18.04.2024 09:43

Ten mecz Realu z City, pokazał tylko, jak silny jest Real, to będzie 2x większe wyzwanie, Kroos, Modric i Carva szybciej się męczą, ale jest Valverde, Tamagoczi, Cavaminga, Diaz i Judę, więc pomoc mają napakowana ekstremalnie, od kiedy Alaba na kontuzji, to w obronie wyglądają 3x razy lepiej... :)

18.04.2024 09:25

Laimer dla mnie gracz meczu, gość był wszędzie, odbierał, walczył, rozgrywał, naprawdę świetny mecz... szkoda że Leon ma problemy nawet z prostym zagraniem, praktycznie zerowy udział w grze, coś tam parę razy zgrał na klepe, ale od takiego zawodnika trzeba więcej wymagać... praktycznie 90 min i Kane, ani jeden piłki nie dostał, poświęcił się i tak samo ciężko pracował, Sane też dobry mecz... Arsenal może płuc sobie w brodę, tak słabego Bayernu, to już raczej nie zastana, mieli nas rozjechać, a tu proszę taka niespodzianka...czy na Real starczy? Real będzie 2x lepszym przeciwnikiem z obsadzonym środkiem pola, będzie ciężko.

18.04.2024 06:57

Mimo wszystko szkoda Barcy, mógł nie faulować, mieli bramkę jeszcze w zanadrzu, no ale podjął decyzję i tyle, gość w obronie gra jak Upamecano albo Kim, tykającą bomba... 100 baniek za niego, wolne żarty... co do PSG, zwykle sciery i ten przygłup Dembele, praktycznie nic nie grali do kartki, mam nadzieję, że w następnej rundzie BVB ich odprawi.... co do Arsenalu, mamy dużo kontuzji , szansę 50:50 , AA nie jest już taka twierdzą.

17.04.2024 07:47

Skończy się tak, że Firmpong pójdzie do Anglii, Writz za rok do City, jako zastępstwo za De Bruyne, a Xabi wyląduje w Realu, a my zostaniemy z niczym, Bayern ma zrobić rewolucje w składzie, ale jakoś tego nie widzę :/ ... co do meczu z Arsenalem, mam nadzieję, że pokażą coś więcej i będą w stanie utrzymać się przy piłce dłużej, Musiała musi się ogarnąć i nie kręcić tylko leszczow w bundeslidze, w LM praktycznie nic nie pokazuje, zawsze przykrywają go czapka.

16.04.2024 07:47

Bayern będzie podrażniony, ja bym tego tak nie widział, będą dalej rzucać fochami jak Sane, odpadamy co roku w kompromitujący sposób z PN, rok temu ledwo mistrza zdobywamy i jakoś nie widzę tej motywacji... Bayern musi stworzyć nowy kręgosłup i sprzedać tych marnych kopaczy.

15.04.2024 11:17

3

Tacy gracze jak Gnabry, Goretzka, Coman, mają tylko przebłyski w sezonie, już rok temu się im upiekło z mistrzem i myślałem, że w tym sezonie coś pokażą, ale wyglądają jeszcze gorzej, nie można się nabrać na nich, bo znowu za rok zawala i będzie to samo, trzeba ich sprzedaż i zbudować nowa drużynę, bo znowu nas Levekusen objedzie, a będą dalej silni.

15.04.2024 06:58

1

Levekusen jest głodne tytułu, ale że odjadą nam w takim stylu, to jestem w szoku, zawodnicy Bayeru mają zostać na następny sezon, a Xabi mi dostać 5 nowych transferów :/ ... będzie ciężko w następnym sezonie.

14.04.2024 19:43

Myślę, że tak musiało być, czyli kompletnie zawalony sezon, aby znowu zbudować nowa drużynę, brakuje jeszcze kropki nad i , odpadnięcie z LM to będzie wisienka na torcie, jak nas Arsenal nie dobije, to zrobi to City w następnej rundzie albo Real... nie życzę tego Bawarczykom, ale po takiej grze, to City nas dojedzie z Halandem bez problemu, czyli staniu w polu karnym i modlących się o cud... jak dla mnie malowanie trupa, mimo dobrego mecz Gnabry, Coman, Goretzka, są pierwsi do odstrzału, potem Sarr , Czupo i inni, jak się nabierzemy teraz na nich, to za rok będzie tak samo, najbardziej rozczarowująca trójka w zespole.

14.04.2024 15:05

Załóżmy że nikt nie odejdzie z Bayeru, a widać ich forma, to nie przypadek, wszystko wypracowane, jak się dodatkowo wzmocnią , myślicie że Bayern , który potrzebuje gruntownej przebudowy da radę wyszarpac mistrza ? i czy takim stylem jakim zaprezentowaliśmy w Londynie, można wygrać LM? czy to tylko pudrowanie trupa i nie mamy szans? co sądzicie ?

12.04.2024 07:50

Miał Sake w formie przed sobą, a to nie Coman :), ja bym go dał na skrzydło na próbę, nie chce grać na obronie, to przesunąć go, może by zrobił wiatr z przodu.

11.04.2024 13:09

Przydałby się teraz Thiago, balansem ciała potrafił zgubić dwóch rywali, szkoda, że odszedł do LFC i przepadł przez kontuzje... Moim zdaniem gdyby Bayern miał w środku, dwóch ogarniętych graczy, to by gra lepiej wyglądała, Laimer i Leon to przecinaki, widać to było w Londynie, zagrali fajnie, ale wszystko na boki graliśmy, Neuer miał zwężone pole do rozegrania... ;/ brakuje kogoś kto przytuli piłeczkę w środku, piłka idzie do przodu, potrzeba nam kogoś, kto potrafi rozegrać i bronić.

11.04.2024 13:06

@Sopariev , rozumie, to nie wina Harrego, oby dwoje są świetnymi 9 , mi bliżej po prostu do Lewandowskiego i tyle :) , to nie wina Kane'a , że ma fatalny serwis i tyle :) pozdrawiam.

11.04.2024 12:31

Oczywiście , Kane'e jest świetny i strzela, to są po prostu dwie świetne 9, jednak dla mnie Lewy lepszy ze względu na trofea i karierę, gdzie był, to zdobywał puchary, gole i rekordy, co do Harrego, jestem pewny, że gdyby Bayern był w formie i miał dobrych skrzydłowych, to ten rekord by zrobił jedna nogą, ale jak ma tak słaby serwis, to aż przykro się robi, jak chłop się męczy czasem... niestety bezużyteczny Coman i Gnabry który jest również fatalny i jeden mecz z Arsenalem tego nie zmieni.

11.04.2024 08:55

Nie mówię że przez Kane,a nie wygraliśmy niczego, ale dla mnie osobiście Lewa go miażdży, każdy może mieć inne zdanie, najlepiej mu zbudujcie pomnik przed AA, bo strzelił kilka bramek nic nie dających, a to , że chłop wygrał tylko Audi Cup i kisił się tyle lat w Anglii, to tylko jego wina, nie robi niczego specjalnego, co robił też Lewy, od kiedy Polak odszedł Muller dostał zapaści, a na dodatek nic nie ugramy.

11.04.2024 08:18

Tak strzela, że trzeba drżeć o 3 miejsce, a gdyby nie karny, to praktycznie bez sytuacji z Arsenalem, Lewandowski król strzelców bundesligi, pucharu Niemiec i LM, wszystkie trofea, Kane ? 100 baniek i co? do tego rusza się jak wóz z węglem, nie lubię Lewego, ale ujmowanie mu jest śmieszne, wydaliśmy na typa ponad 100 baniek, żeby nic nie wygrać, fajnie.

11.04.2024 08:03

@Kimas , no fajna edycja, też mi się w tym roku podoba, Barca zaskoczyła, Mbappe? gość nie istniał, zrobili go bez mydła, typ pół meczu truchtał albo stał w miejscu, Lewandowski? mimo tylu lat na karku, szacun że jeszcze się tak porusza, naprawdę nie odstaje, motoryka dalej na wysokim poziomie czy rozegranie, Lewandowski w mojej opinii lepszy niż chłop z klątwa.

11.04.2024 06:38

Jedynie czego nam brakowało, to kogoś do przetrzymania piłki w środku , niestety Leon i Laimer nie nadają się do tego, praktycznie pomijany środek przy rozegraniu i trzeba było kontrować, zobaczymy czy na Arsenal, to wystarczy, ale w następnej rundzie na Real/City , absolutnie nie, rozjadą nas bez problemu... aż dziwne że taki klub jak Bayern, nie ma gościa w środku, który będzie miał jakiekolwiek pojęcie o grze w piłkę :/

10.04.2024 20:44

Walić PSG, nie wiem jak takim dzbanom można kibicować.

10.04.2024 17:55

Gnabry po kontuzji dopiero i my zamiast powoli go wprowadzać , to od strzału na głęboką wodę, musiał biegać za dwóch, oczywiście Tuchel miał zwężone pole manewru, bo by z Davisa zrobili wiatrak... jedynie co mi się nie podobało, że nie potrafimy szanować piłki czy klepać, Neuer tylko na boki grał, w rozegraniu środek pola nie istnieje, w destrukcji znowu Leon i Laimer dali radę... Można się cieszyć, ale czy taka gra wygramy LM?! to nie wiem, na Real albo City, to może być znowu za mało.... dla mnie Musiała najgorszy na boisku, zniszczyli go, a on nie dawał rady.

10.04.2024 11:59

Powinni ściągnąć tego Valverde z Realu, nie wiem czy ma pewny skład, gość jest niesamowity, Laimer i Leon zrobili robotę w tym meczu, ale patrząc na cały sezon, to była katastrofa i trzeba drugi mecz zagrać :)

10.04.2024 07:17

Goretzka i Gnabry dla mnie najlepiej zagrali, Davies się opamiętał, najgorszy Musiała, kolejny mecz w LM gdzie tego nie dźwiga i składają go jak patyczaka... co nie zmienia faktu, że w lato trzeba zbudować nowa drużynę, trzeba patrzeć na cały sezon, a tam grali gówno, cały rok, ten mecz z Arsenalem niczego nie zmieni, trzeba wietrzyć kadre.. rewanż i trzeba dokończyć robotę, ale szansę daje 50:50 ...

10.04.2024 07:00

Jedynie czego brakowało w tym meczu, to środka pomocy, żeby ktoś wyszedł do piłki, utrzymał ja, gdyby był ktoś na poziomie Bastiana czy Javiego, to byśmy ich roznieśli .... dobry wynik, wraca dużo kontuzjowanych, szkoda że nie utrzymali, ale przy tej drugiej bramce jak dzieci w mgle.

10.04.2024 05:46

1

@JMPK89 , co ty pierdzielisz, to był maks Bayernu w tym meczu, Sane udział przy dwóch bramkach, szkoda , że kontry nie wykorzystał, ale i tak dobry mecz, Gnabry fajnie wspierał miernego Davisa, gość bez Serga by został zniszczony, Leon mimo asysty, fajnie odbierał i grał w destrukcji, ale do rozegrania jest koszmarny, Neuer musiał grać ciągle na boki albo do przodu, środek funkcjonował na tyle ile mógł , jak dla mnie Davies i Musiała na minus, Musiała tylko potrafi dryblować ogórków z bundesligi, w LM kolejny mecz, gdzie jest przestawiany i nie wnosi kompletnie nic.

09.04.2024 23:09

Leon dobrze w destrukcji , ale nie gramy nic przez środek, Musiala też skryty, ale liczy się wynik :)

09.04.2024 21:52

FC Porto nie jest takie słabe, tam PEPE zjada na śniadanie Upamecano i Kima, a ma 40 lat?? on tam dowodzi obrona... Bayern wyciągnie dobry wynik dzisiaj, czuję że wygramy 2:1 :] , zobaczymy, obym się nie przeliczył.

09.04.2024 19:37

Trzeba być dobrej myśli, wiedza że TT odchodzi, motywacja powinna być, obstawiam 2:1 dla Bayernu, Kane i Musiala brameczki :), co do Sane, fakt jest irytujący, ale może faktycznie gra na zaciągniętym ręcznym, nie czarujmy się, gdyby nie on, Bayern były jeszcze w gorszym położeniu, nawet Musiała nie kręcił jak on, zobaczymy dzisiaj, jedziemy z nimi !!

09.04.2024 16:11

Coman chce odejść z Bayernu, cena 70 baniek.

09.04.2024 15:03

Sane ostatnio nie grał i jak to wyglądało, niech gra od początku spotkania, Leon z Laimerem w środku, to będzie egzekucja i gra po obwodzie, ludzie...

09.04.2024 13:14

Iker Casillas o pozycji Bayernu w Europie:
„Manchester City zastąpił Bayern Monachium w europejskiej rywalizacji, która istniała z Realem Madryt. Kiedyś był to Bayern, ale w ostatnich latach to City przejęło to miejsce. Oni [Real i City] to moim skromnym zdaniem najlepsze drużyny na świecie i od lat walczą ze sobą w Lidze Mistrzów.”

ℹ️ Relevo

09.04.2024 11:45

1

@Arcatera , wszystkiego najlepszego, oby tak było!! , co do samego meczu, ja bym tak nie gloryfikował Arsenalu, mają fajny czas, ale to będzie totalnie inny poziom :) ... Bayern potrafi się spiąć na takie mecze, liczę na dobre widowisko i dobry wynik, skazywanie nas na porażkę to błąd... Byle Upamecano i Kim ława, to jakoś zagramy :)

09.04.2024 11:10

Bayern dzisiaj kończy imprezę i dojedzie Arsenal na spokojnie, LM nam została, mam nadzieję, że się zmobilizują :] ... trudno, Levekusen było w tym sezonie po za zasięgiem... najgorsze jest to, że nie fartem, a dobra składa gra, należy im się ten tytuł i tyle :) , Sane wypoczęty , to może dzisiaj coś pokaże, zobaczymy czy odstajemy od Arsenalu aż tak bardzo :)

09.04.2024 07:43

Ja bym Kimmicha zostawił na prawą stronę, jednak potrafi grać, reszta out.

09.04.2024 06:52

Kimmich i Pavlovic do środka na jutro, a Laimer na prawa obronę :), inaczej tego nie widze.

08.04.2024 12:50

Zagra Pavlovic czy będziemy męczyć się z Leonem i Lakierem?

08.04.2024 12:10

1

Jedziemy z nimi, ten mecz w łikend to była zasłona dymna, że jesteśmy słabi, w LM pokażemy moc :)

08.04.2024 11:31

Elber dzban, zamiast zwolnić TT, to pierdzieli takie fleki, szkoda gadać.... jak wrócą wszyscy kontuzjowani, to powiedzą w lato, że mamy szeroką kadrę i zaczną sezon z tymi samymi zawodnikami i nowym trenerem, niech wezmą De Zerbiego i tak będzie w kółko, tragedia .... Nie wiem czemu dostaliśmy takiej zapaści po zwolnieniu Nagelsmanna, 16 pkt straty do lidera, a jak Levekusen nie straci nikogo i się wzmocnią, to będzie problem w kolejnym sezonie ... Jeszcze niedawno traciliśmy 2 pkt do nich, a teraz 16!!! .... nie widzę tej przebudowy w lato, najpierw dają Davisowi ulitmatum, gdzie on na to leje, a teraz trzymają TT, gdzie tylko pogłębia ten kryzys z meczu na mecz.... GutenSpiele, co się z nim stało? wstyd mu czy skacze na nartach? :)

07.04.2024 13:06

Ciekawe gdzie obrońcy Tuchela teraz są :) , co nie zmienia faktu, że zawodnicy dawaja dupy, Upamecano i Kim, to tykające bomby, praktycznie każda akcja czy wrzutka przeciwnika śmierdzi golem, zresztą dziwne, że przegrali z tak słabym zespołem, aż oczy bolały od tego... druga sprawa , w tym drugim sezonie Nagelsmanna , drużyna wyglądała na energiczna, była moc i iskra w tych zawodnikach, Upamecano też wyglądał jak ściana, w grupowej dwa gole stracili? PSG też ładnie rozjechali , a od kiedy jest Tuchel, to wyglądają fatalnie... skandalicznie słabo, brakuje nam impetu i pewności siebie, wszystkiego nam brakuje... wyglądają jakby nie wiedzieli, co mają zrobić z piłką pod polem karnym, masakra , a to nie koniec upokorzeń coś mi się wydaje.

06.04.2024 22:29

Dno i metr mułu... Jak wyjdziemy Laimerem i Goretzka na Arsenal, to nas dojadą... Kim totalna komedia, razem z Upamecano... Gnabry też zawał jak schodził.... Pavlovic i Kimmich na Arsenal w środku, Dier i De Ligt tak samo... Wstyd i hańba.

06.04.2024 18:11

Dobra i jak ma wyglądać cięcie tych pensji? , mają kontrakty , to co my możemy zrobić ?? ,

04.04.2024 14:41

@Sopariev , tak, ja też nie uważam Flicka za cudotwórce i wiem jakie miał bolączki, ale jak ma przyjść De Zerbi, Motta, to ja dziękuję i wolę już Flicka...Nagelsmann to dobry trener, to był błąd , że go zwolniono, mógł dograć sezon, Bayern wyglądał w drugim sezonie mega energicznie, remisy były, ale tylko dlatego, że bramkarze grali mecze życia na budzie... Javi Martinez spajał pomoc Bayernu, praktycznie z Szwajnim wszystko czyścili, a Boa z Dante mieli połowę mniej roboty... Hiszpan w destrukcji był potworem, do tego przecinające piłki do przodu... nie rozumie ludzi którzy bronią Leona, gość poda i stoi, albo truchta w środku pola, pomocnik co nie potrafi rozrzucić piłki czy przyspieszyć gry, Nagelsmann już się poznał na nim i dwie wygrane repry z nie byle kim, tylko odstawił stojanowa.... Gnabry kolejny, gruby nie potrafi minąć nikogo, bo rusza się jak słoń , aż dziwne, że ktoś za niego się nie zabrał :/ ...gość jest dramatyczny :/ ... o reszcie nie wspomnę, tutaj nowy trener nie pomoże, trzeba jeszcze wymienić kadrę.

04.04.2024 12:44

Żadnych wynalazków :/ ... dawać Flicka i tyle.

04.04.2024 10:02

Oglądam Leverkusen, ale sobie chłopaki pykaja piłeczka... widać , że są głodni , a Xabi ich świetnie trenuje, aż dziwne , że z taką lekkością sobie grają ... 3:0 do przerwy i pełna kontrola.

03.04.2024 21:27

Arsenal bije się o mistrza z City i LFC, w tym upatruje szansę, my możemy trochę rotować w łikend, oni nie i chyba tylko w tym.

03.04.2024 12:22

Hansi Flick nie ma nic przeciwko powrotowi do Bayernu na zasadzie długoterminowej umowy, jednak zarząd nie postrzega go jako głównego rozwiązania. Taki ruch wydaje się być mało prawdopodobny.

ℹ️ Kicker

02.04.2024 10:35

Bastian w wywiadzie powiedział, że zmiana trenera tutaj nie wystarczy, wbijając szpilkę zawodnikom.... Sane, Gnabry, Goretzka, Sarr, Mazaouri, Davies, UPA/Kim, Czupo, ich trzeba sprzedać, bez tego Bayern nie ruszy do przodu, ci zawodnicy nic nie dawaja Bayernowi, my musimy wymienić pół kadry i przyjrzeć się sztabowi, bo tyle kontuzji to masakra...

02.04.2024 10:25

Ja bym był, za Mourinho , ale to jeszcze przed meczem z Levekusen, teraz to już po stokach i TT zostanie do końca sezonu, moim zdaniem gwiazdeczki nie dają z siebie wszystkiego, to się zaczynalo już od Flicka , a nie teraz.

02.04.2024 05:54

Bayern musi przewietrzyć kadrę i to kilku zawodników, nie mowie o 1-3, tylko może nawet 5-6, a jak wiemy, oni mają problem z ściągnięciem 2 graczy... marnie, to wszystko widzę, czuje że zatrudnia trenera, a gracze zostaną i nic się nie zmieni.

01.04.2024 12:03

Jeszcze tylko baty w LM i możemy kończyć imprezę, dramat.

31.03.2024 01:55

2

Niestety nie da się wygrać meczu z takimi tuzami jak Goretzka, Sane, Coman i reszta, Bayern musi zrobić rewolucje w składzie, wywalić takich graczy, Goretzke odpalili z repry i dwie wygrane z starym Kroosem w środku pola, Leon praktycznie w drugiej połowie wyłączony z gry, kompletnie nie brał udziału w grze, nie chce mi się już pastwić nad nim, ale jak chłop nie ogarnie się, to będzie oglądał euro przed TV, zerowy wkład w grę, ale nie tylko on, to tyczy się Sane, Comana , Gnabriego i reszty, straszna kaszana...najgorsze jest to, że BVB nie zagrało nic specjalnego, w normalnych warunkach Bayern by ich zjechał... Lewandowski, to jednak był kozak, Thiago, Boateng , laliśmy BVB czy innych bambikow, teraz sprowadziliśmy Angola za 100 mln, tylko po to, żeby zdobyć drugie miejsce w lidze, tragedia :/ ... Bayern musi zbudować drużynę na nowo, tak jak Szwajni powiedział, że "zmiana trenera to za mało" , szpilka w zawodników i tyle w temacie.

30.03.2024 23:39

Jak tak będzie Leon grał, to przed tv mistrzostwa, zerowy wkład w grę, Nagelsmann nie bez powodu go odstawił, reszta bezbarwna też, a BVB nic nie gra, masakra...

30.03.2024 20:08

Leon praktycznie pomijany truchta :) , Sane obrażony , Laimer nie dojechał, kaplica.

30.03.2024 20:03

@AdiFantasti , jakie przechwyty, jak BVB wybije na ślepo i zbierze? klepią ich w środku jak dzieci, Urlich nas uratował, bo ich sklepali jak dzieci, daremnie, najgorsza formacja w Bayernie.

30.03.2024 19:49

Klepią Leona i Laimera w środku, że patrzeć się na to nie da, teraz Urlich ratuje dupę...

30.03.2024 19:42

1

Nie odejdą, Alonso pewnie rozmawiał z piłkarzami i moim zdaniem Levekusen utrzyma skład, + mogą się jeszcze wzmocnić, bardzo dobrą decyzje podejmuje zostając w Levekusen, to my będziemy mieć problem z trenerem i kadra :/

29.03.2024 22:03

Zidan nie potrafił zrobić rewolucji w Realu, odmłodzić składu, po prostu odszedł i przez 3 lata nie nauczył się Angielskiego!!! A gdzie Niemiecki... jako piłkarz międzynarodowy powinien gadać po Angielsku :/ ... To jest typ dobry na dobre ekipy, dla mnie to będzie strzał w kolano i zwolnią go bardzo szybko... Real grał brzydko na wrzutki, bardzo mało rotował składem, beznadziejne zmiany, miał swoją stałą 11 i tego się trzymał, siedzieli w obronie i czekali na kontry, albo żeby coś Ronaldo zrobił :/;....

29.03.2024 14:31

Nie mam kompleksu Realu, po prostu zawodnicy tam chcą grać i tyle, Kim ława bo elektryczny i Angol z klątwa, super.

29.03.2024 09:57

Kimmich na prawa obronę, Leon do sprzedania i tyle w temacie.

29.03.2024 09:48

No to wszystko wskazuje na to, że sięgną po Zidana, a asystentem będzie Ribiery, Zidan jest chętny na Bayern, ale podobno będzie miał swoje życzenia :) , mi Zidan nie siedzi, ale jak przyjdzie to będę mu kibicował, co do Daviesa, ja mu się nie dziwię, że chce poczekać i zobaczyć kto będzie nowym trenerem, jak będzie wyglądać drużyna, w Realu będzie grał z Mbappe i reszta gwiazd, a my? będziemy znowu targować się o przeciętniaków :/

29.03.2024 07:59

Nie ma Goretzki i Jo w środku, to i gra idzie lepiej, miło się patrzy na grę Niemców, Goretzka najsłabsze ogniwo, jeszcze pogonić go z Bayernu i wszystko ruszy.

27.03.2024 06:45

Sprzedać najemnika, tyle zawdzięcza Bayernowi, a przy pierwszej okazji chce uciec , kpina 20 mln chce , za co? ... Bayern powinien dać szansę Staniemu, a kasę przeznaczyć na przebudowę środka pola i skrzydlel

26.03.2024 11:37

A Ter Stegen? bez sensu, Neuer miał swój czas i trzeba coś nowego zbudować, nie ma tam żadnej rywalizacji, dla mnie bez sensu decyzja.

25.03.2024 14:21

Będzie grał za mniej, ale w Realu, to chyba wystarczy? dojdzie za darmo Mbappe, Vini na skrzydle, na drugiej stronie Rodrygo :) , Real jest w stanie zaklepac Halanda za rok czy dwa, kto wie, może i za darmo jak wlepia City karę, bo napewno będzie coś z tego... Bayern jak narazie nie ma żadnych kart po swojej stronie :/ .... my chcemy zrobić rewolucje w składzie, już to widzę :)

25.03.2024 14:19

2

Sprzedać i zapomnieć, co wy pierdzielicie że gra lepiej, w żadnym ważniejszym meczu nie odpalił, sprzedać nawet za grosze, widać jak repra gra z starym Kroosem, nic nie daje Bayernowi ani reprezentacji, najgorszy pomocnik, niech Juve go bierze.

24.03.2024 17:35

2

Falk/Altschaffl: Julian Nagelsmann zdecydował się pominąć Goretzkę w powołaniach z dwóch powodów. Po pierwsze, miejsce w środku, obok Toniego Kroosa, powinien dostać typowy defensywny pomocnik. Po drugie, trener nie wierzy, że Goretzka może przyjąć rolę rezerwowego bez narzekania i ma ku temu podstawy, ponieważ taka sytuacja już miała miejsce. W trakcie meczu z Japonią na Mundialu w Katarze, Hansi Flick wpuścił Goretzkę za Gundogana, co kosztowało jego zespół utratę kontroli na boisku i prowadzenia, a na koniec porażkę. W drużynie spotkało się to z krytyką, bo selekcjoner miał to zrobić, żeby uspokoić niezadowolonego Goretzkę. Plan Nagelsmanna jest jasny - 14-15 zawodników rywalizujących o wyjściowych skład i reszta, która zaakceptuje rolę rezerwowych i będzie wdzięczna, że bierze udział w turnieju. Nie oznacza to, że Goretzka jest już całkiem skreślony. Możliwe, że jeszcze uda mu się załapać do drużyny o ile pokaże wysoką formę.

Jak my mamy budować na nim skład, to dziękuję, on nie daje nic Bayernowi ani reprze, sprzedamy Jo, po słabszym sezonie, a on zostanie i dalej będzie czlapal.

21.03.2024 11:27

Kimmich nie podpisze nowego kontraktu i rozważy odejście, interesuje się nim 5 klubów :)

20.03.2024 14:43

Czupo zostaje, tragedia... za Nagelsmanna jeszcze coś grał, teraz nic i jeszcze nowy kontrakt jprd... Conte? zanudzi piłkarzy na treningach, to dobry trener dla Juve albo innej włoskiej drużyny ...nic nie będzie z tej przebudowy, wielkie hallo , a zostaną święte krowy.

20.03.2024 07:34

Każdy ma swoje zdanie, sprowadziliśmy typa z klątwa za ponad 100 baniek, olewając inne pozycje, już rok temu nam się upiekło, teraz to jest zwieczenie tych decyzji ... mogli kupić kogoś innego, chodzby Vlahovicia za połowę mniej i uzupełnić zespół, teraz jesteśmy w dupie, cały ten sztab i wszystko out.

16.03.2024 13:58

No ok rozumie, ale wolałbym jednak, aby Robert piastował ten rekord jednak ;) różnie z nim bywało, ale życzyć mu źle i byle ten Kane pobił ten rekord, to dziwne... Kane kosztował 100 baniek, a wyjdzie na to, że nic z nim nie wygramy, pieniądze wyrzucone w błoto jak narazie i tyle.

16.03.2024 12:58

Czemu chcecie żeby jakiś Angol pobił rekord Lewy??

16.03.2024 11:39

Zobaczymy jak kadra będzie stała... Arsenal musi walczyć w PL, mają ciężki terminarz , więc w tym upatruje szansę, nasi już na wakacjach będą w lidze, zobaczymy :)

15.03.2024 13:28

Oby nie City albo Real... ale jak już wylosujemy, to trzeba wierzyć, że nasi się zepna :)

15.03.2024 09:45

Bez żartów , uniknąć City i Realu, City jest słabsze niż rok temu? ok ale dalej mają jakość , żeby nas pogrążyć u siebie, może na własnym stadionie coś powalczymy, ale lepiej nie.... Real? pamiętacie te napinki jak z nimi graliśmy?! dawać Real bo słabi!! I potem odprawiali nas z kwitkiem, to jest ekipa, co może nie grać nic 180 min, a potem nas dojechać w ostatnich 5 min, do tego te sędziowanie ... lepiej uniknąć , dla mnie znak zapytania przy nich... co do Lazio, oni dali z siebie maksa, ale nawet u siebie cienko wyglądali, Bayern w normalnych warunkach, by wygrał albo zremisował nawet grając w 10... Niech wam nie przesłonia te dwa ostatnie mecze oczu, lepiej trafić na Barce albo kogoś innego.

14.03.2024 14:54

To tylko tak pisałem, mało wiecie o piłce :)

14.03.2024 14:23

City i Real po za zasięgiem... Real nawet w słabej formie pokona nas, wykończą nas jedna kontra i tyle, wolałbym ich uniknąć, City za silne, więc na ten moment Barca :)

14.03.2024 11:59

Dawać City, rewanż !! Jak odpadniemy to trudno, trzeba ich rozwalić.

13.03.2024 10:19

2

Jprd ludzie !!! Cały sezon truchtali, przegrali wszystko, jeden mecz z Mainz i Goretzka top? ... Teraz mogą sobie grać bez presji, bo już bundesliga przegrana, już wcześniej za Flicka i Nagelsmanna dawali dupy, Goretzka jeden dobry mecz w sezonie i już głosy że ma zostać... W żadnym meczu, w żadnym Leon nie zagrał dobrze, w stykowych meczach ustawiany przez byle kogo... gość jest do sprzedania, nie dajmy się nabrać, on niczego nie wniesie do gry, zacznijcie oglądać mecze , a nie flashscore, zacznie się nowy sezon i będzie to samo, sprzedać go za byle ile.

10.03.2024 13:37

No Liverpool na bank będzie.

08.03.2024 09:10

1

Oby trzymał się z daleka!! Niech nie wraca do Monachium, ludzie teraz się rozwija, wróci i będzie grzać ławkę? nie ma sensu , za 20 mln, to tego Guirrasy czy jak mu tam...

05.03.2024 14:26

Bayern nie jest pewien, czy natychmiast zwolnić Thomasa Tuchela, nawet w przypadku odpadnięcia z Ligi Mistrzów. Powodem są wątpliwości, kto do końca sezonu mógłby go zastąpić. Osoby odpowiedzialne za tą decyzję są rozdarte.

▪️ W klubie panuje przekonanie, że jeśli Bayern wypadnie z Ligi Mistrzów, nie będzie miało znaczenia, czy Tuchel pozostanie, ponieważ sezon byłby poniekąd skończony. Jednak jeśli trener zostanie, istnieje również ryzyko, że wielu zawodników będzie coraz bardziej sfrustrowanych.

▪️ Problem w tym, że Bayern nie ma obecnie dobrego tymczasowego trenera. Wszyscy asystenci pochodzą z obozu Tuchela, a w kadrze młodzieżowej nie ma odpowiedniego, doświadczonego trenera. Nie jest zatem całkowicie wykluczone, że Tuchel pozostanie w drużynie nawet w przypadku wtorkowej eliminacji Bayernu. Zależy to również od występu zespołu.

BILD

04.03.2024 13:08

1

@Gacek420 , United i Chelsea wcale mniej nie wydały, a gdzie są ? w dupie, mogą tylko marzyć o potrójnej koronie jak Guardiola, pieniądze to nie wszystko, oprócz przepłaconego Gearlisha, to jednak dobre transfery robili, zresztą Rodri wyglądał jak turbo kloc na początku w City, a teraz bez niego ani rusz, potrafił coś z niego wyciągnąć ... Guardiola odpala zawodników bez mrugnięcia okiem, robił też to w Barcelonie, przynajmniej szatnia siedzi cicho, a jak ma ktoś problem, to nara... A nie jak tutaj, robia co chcą z trenerami :/ ... Co do Jamala Musiali, już pisałem o tym pół roku wcześniej, że Bambik będzie chciał odejść, w Bayernie za duży burdel jest, idziemy ciągle w dół, gdyby trafił tylko pod dobrego trenera, to by jego talent jeszcze bardziej eksplodował, nie zdziwię się, jak odejdzie do City i Pep zrobi z niego potwora, jako jedyny wyglądał po meczu na załamanego, reszta uśmiechy i żarty, nic go tutaj nie czeka, nie dziwię mu się, że chce odejść ...

03.03.2024 19:39

1

Nie wiem czemu, ale bardzo lubię Jose Mourinho jako trenera, ale to chyba nie będzie dobra partia dla Bayernu, czuje że mógłby zostać dojechany przez szatnie, miałby taki sam problem z Sane jak z Pogba/Martialem.... ale mega bym go zobaczył w BVB :) ... co do samego Tuchela, myślę że to dobry trener, potrafi coś, ale w Bayernie nie wyszło... wszedł z buta, praktycznie od początku miał problem z Jo, Goretzka i Ligtem... z jednej strony, żałosny środek z Goretzka na czele od lat, najpierw maskował go Thiago, potem Kimmich, teraz już kompletnie gra zero, totalne ... Jak ta dwójka zostanie i przyjdzie Xabi czy ktoś inny, to będzie musiał stawiać na nich, Bayern musi kogoś sprzedać i uderzyć w kółeczko adoracji... Neuer powinien też oddać opaskę kapitana, mógłby czasem coś uderzyć w obrońców i zjechać ich, przy każdym golu, stoi i patrzy jak niemowa ... Potrzebujemy mocnych zmian , środek i skrzydła do wymiany, za nikim nie zapłacze, szkoda tylko Kane'a i Musiali, Bambi wczoraj mocno przybity po meczu, gdzie reszta uśmiechnięta z ucha do ucha, dno.

02.03.2024 21:17

Ten transfer jest tylko po to, aby tylko Kaneowi nie było smutno :) , w sumie nie prezentuje się tragicznie i myślę, że może się przydać ...

02.03.2024 15:39

Tuchel ? , dobra spoko, ale piłkarze co robią, to ja nie wiem, środek pola wczoraj rozjechany, gdyby Freiburg miał więcej jakości z przodu, to by nas rozwalili, przecież oni byli tak słabi, że szkoda gadać, wyglądali jakby grali wesoła piłkę, a Goretzka z Pavloviciem nie potrafili dać żadnych konkretów, czy czegokolwiek, wjeżdżali przez środek jak chcieli, dno jeden i drugi...!!!! po meczu uśmiechy z ucha do ucha, Sane zadowolony z resztą, Tuchel też pogawędki czy uśmieszki masakra... To nie Bayern Monachium, zakały osady ci piłkarze, najgorsza generacja i to się ciągnie już od Flicka, teraz widzę , że Nagelsmann wyciągną z tej drużyny ponad stan, nie chciał wchodzić w konflikt z JO i Goretzka, bo by go zniszczyli jak Tuchela, powinni wywalić ich na taczkach.

Szkoda, że nie mamy w sztabie cudotwórców, to by mogli sięgnąć po złamanego Thiago, doprowadzić do gry i by może coś rozruszał w środku pola, rzygac mi się chce tymi piłkarzami.

02.03.2024 12:33

@Gacek420 , żadnej roli nie ma, najbardziej przereklamowany pomocnik , ale miał kilka naprawdę fajnych momentów, to nie tak, że jest super tragiczny, ale mało daje, fajnie że czasem coś tam zrobi w środku, ale w tych stykowych i ważnych meczach nie istnieje, jak my mamy walczyć o LM i potrójna koronę, to napewno nie z pomocnikiem, który jest wydygany odpalić piłkę na drugą stronę boiska, ja jestem zawiedziony nim, kiedyś myślałem, że będzie kozakiem w środku, ale to typ, który nie ma ułożonej nogi i brakuje mu ikry, najlepiej gdyby oddał piłkę Jo albo komuś do boku i nara, bawcie się dalej... to samo tyczy się Gnabriego, totalny zjazd, jestem aż w szoku, że nikt z klubu nie uderzy w niego, ewidentnie coś w tym sztabie jest nie tak, co oni tam robią, to ja nie wiem... szkoda mi trochę rubego, jak schudł i graliśmy ten niesamowity sezon za Flicka, był cholernie dobry, szybkość, siła, pewność siebie, bramki, nie zastanawiał się 2x, wjeżdżał i robił robotę, teraz to by go Krychowiak zatrzymał :/

01.03.2024 14:27

Na necie wyczytałem, ale nie patrzałem na źródło, podobno zawodnicy są pod mocna obserwacja...

Juventus jest zainteresowany Leonem Goretzką, podczas gdy sam piłkarz nie rozważa odejścia. Niemiec nie miał dobrych relacji z Tuchelem i obecnie czeka kto zostanie nowym trenerem oraz jaka będzie z nim współpraca. Decyzja nie zostanie podjęta zanim nowy szkoleniowiec nie obejmie urzędu...

Boże niech go pakują i nara.

01.03.2024 09:30