DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Michello Strona 11

już widzę jak dołączy do Bayernu kosztem wielkiego medialnego rozgłosu w którymś z Mancehsterów, Chelseach czy innych Liverpoolach.

14.02.2020 08:58

Jeeeeeeedziemy!! :D

30.01.2020 10:17

to jest jakiś sen. Wydaje mi się, że jego talent został zmarnowany. 23 lata a on wraca do drugiej drużyny i FCB się tym chwali...

Edytowano : 2020-01-29 11:29:30

*20 lat, mój błąd

29.01.2020 11:21

Haha, oni dalej wychodzą z założenia, że zawodnicy drżą o zainteresowanie ze strony Bayernu :D Dobrze Kalle, tkwij w przekonaniu :)

28.01.2020 14:59

@Okta88 nie wydaje mi się, żeby był sens umniejszać bardzo dobrą grę bawarczyków. To, że Schalke nie atakowało, bądź tak jak piszesz - bało się atakować - wynika z dobrze ułożonej i zdecydowanej gry Bayernu. A obawa przed atakami nie mając pewnego bramkarza jest cokolwiek dziwnym stwierdzeniem.

27.01.2020 14:56

dzisiaj wszyscy bez wyjątku zasługują na wielkie uznanie, BRAWO!!

25.01.2020 19:44

przecież wzmocnień w ogóle nie było od jakichś dwóch sezonów. My jeszcze nie rozpoczęliśmy się wzmacniać a już zdążyliśmy to zakończyć xD.

24.01.2020 10:46

Podobno Robben wrócił do treningów biegowych.

BTW Costa nie wróci - nie do Bayernu, dobrze pamięta jak było gdy u nas "grał".

22.01.2020 09:37

@Elessar to prawda :) płynność finansowa zalezy w przypadku piłki nożnej od uczestnictwa klubu wszedzie gdzie sie da. My pokazujemy sie w USA i Katarze. Jednak rozpoznawalni nie jestesmy co pokazał ostatni plebiscyt złotej piłki. Nasza największa gwiazda, RL9, nie zdobędzie odpowiedniej ilości głosów ponieważ w wielu krajach wiedzą co to Barcelona, Real, MU i takie mecze oglądają. Nawet taki Grizman dziś przyniesie więcej pieniędzy do klubu niż Lewy. Popularność Bayernu nie wzrasta a działania na rynku jak te ciągną w dół również kwestię ekonomiczną.

21.01.2020 20:38

@Pir5 to nie jest jeżdżenie. Trudno godzić się z dziwnymi decyzjami, które trwają już dosc dlugo. Efektów brak a tłumaczenia są ciągłe. Jaki jest cel?

21.01.2020 20:23

@Reeken89 wątpię. Z biegiem czasu daje się zauważyć jak ambicje tych centusiów spadają a większą wartość przybiera przychód/dochód. 1 utrata mistrzostwa niczego nie zmieni bo to wytłumaczą. Tutaj musi nastąpić kilka lat żeby coś zrozumieli. Bo dopiero wtedy zauważą braki w $$ dolarach.

21.01.2020 20:15

Co ciekawe, na transfermarkt zaczyna się dyskusja odnośnie Semedo :)

21.01.2020 15:25

@Elassar może tak być, ale takie działanie na rynku transferowym jest dobre dla klubu aspirującego do prawa gry w LE, średniaka ligowego. Mega przykre to jest, że najlepsi nie dla nas :)

21.01.2020 15:06

@zabson79 W takim razie przeczytaj jeszcze raz. Nie oczekuję, problem w tym, że nie dajemy szans blokując przyszłość dziwnymi decyzjami. Brak ŚO a my jedziemy po PO - czego tutaj nie rozumiesz?

Edytowano : 2020-01-21 15:02:46

Druga sprawa - byłoby to bardziej logiczne gdybyśmy brali ułożonego gracza gotowego do gry na najwyższym poziomie. a my pakujemy się w kogoś, kto obecnie w mniejszym stopniu nadaje się do gry na PO niż Pavard....

21.01.2020 15:00

@zabson79 no wlaśnie o tym napisałem. że są to powalone ruchy, bo zamiast korzystać z tego co zawodnicy mają najlepsze to my blokujemy tymi ruchami rozwój innym. Cuisance i Mai. Zarząd tymi transferami sam sobie zaprzecza bo przygotowuje kibiców do tego jakby nie wiadomo co te ruchy miały znaczyć a potem bez głowy zmienia role na boisku. Kupiliśmy Pavarda z myślą o PO na długie lata, teraz "zachwycamy" się transferem hiszpana. Tłumaczyliśmy Cuisance jako wielki talent - znikł. Po co?

21.01.2020 14:47

próbuję znaleźć jakiś klucz, jakieś rozwiązanie tej zagadki. Może ktoś mnie oświeci.
Mamy linie obrony, która składa się z LO, ŚO, ŚO, PO. mamy dwóch LO zdrowych, 1 zdrowego ŚO, dwóch PO. każdy ślepy wie, że brak nam ŚO. bo nawet jesli wrócą to forma nie ta, duże ryzyko kolejnej kontuzji, ŚO zawalają nam bramki. Podsumowując: potrzeba ŚO. My natomiast kupujemy kolejnego PO, gdzie jest Kimmich, Pavard nie dawno kupiony i musi się dobrze wgryźć by czuć się pewnie. Nie dajemy żadnemu z nich pewności przez ciągle rotacje i konieczność łatania ŚO. Kupujemy kolejnego PO i każdy jest zielony i zdezorientowany. WTF?!

21.01.2020 14:27

@Shorty zgadzam się.

20.01.2020 13:48

O... faktycznie mamy jeszcze w zgłoszonych skladach do rozgrywek Lucasa.

20.01.2020 12:54

@Shorty, no akurat za sprowadzenie Daviesa to szacun.

20.01.2020 12:53

Przecież ta pierdoła nawet letnich nie potrafi dobrze ogarnąć. Ale mamy pelny dobry skład!! A co dopiero jak wrócą kontuzjowani. Mam wrażenie, że nawet jakbyśmy mieli tylko 11zawodników to będą biadolić, że rynek transferowy jest trudny zamiast działać.

20.01.2020 11:22

większych głupot jak te brytoli, że Sane jest dziękując za opiekę chce rozważyć przedłużenie kontraktu, dawno nie czytałem. To mi pasuje do jakiejś słabej gry komputerowej z lat 90. Co za bzdura. Może w ogóle wytatuuje sobie Mancehster City na klacie w ramach podziękowań?

17.01.2020 13:31

W mojej opinii to byłoby lepsze, ale wszyscy wiemy, że Tomek będzie w pierwszej 11, więc i mój plan co do linii defensywy pójdzie ..... :D

13.01.2020 14:16

ja bym ustawił Daviesa na lewą, Cou w środku i Perisić na prawej. Na lewą obronę spowrotem Alaba i środek z młodzieży razem z Boa. Oczywiście pod warunkiem, że nikt nie przyjdzie czyli w sumie nie ma się o co bać, że trzeba będzie układać z nowych twarzy.

13.01.2020 13:51

i karuzela się kręci :D
ja bym szukał problemów ze zdrowiem nie tylko u zawodników ale przede wszystkim w przygotowaniach i sztabie medycznym. To nie jest tak, że w Bayernie jest pech a gdzie indziej szczęście. Wszystko jest pochodną działań bądź ich braku.

Z drugiej strony winny jest rynek zimowy, który nie jest tak obszerny jak letni i oczywiście sprawa finansowa. Nasz dyrektor tam upatruje źródło problemów. Ma tylko jeden problem - nie chce ich przezwyciężyć i zapobiec kolejnym.

13.01.2020 13:12

kurła to trener nie może nic powiedzieć na temat wielkości kadry, za którą jest odpowiedzialny xD co ten Hasan ma w głowie to tylko on i Uli wie. I oczywiście choćbyśmy mieli 2 zawodników z kadry zdolnych do gry to i tak przecież kontuzjowani zawodnicy są na dobrej drodze. Co za podejście :) Oby Leroy się rozmyślił, chociaż to i tak niczego nie zmieni w podejściu do transferów ;)

09.01.2020 15:11

nie no z klasą ligową to ich trochę poniosło.

09.01.2020 09:11

oby tymi wypowiedziami nie wywróżył sobie przedwczesnego zakończenia przygody z FCB.

08.01.2020 14:20

W takim razie słowa uznania dla Alaby za 2 miejsce w BL jako stopera, który nominalnie jest bocznym obrońcą....!!

02.01.2020 11:54

Odejdzie - nie odejdzie. Odejdzie - nie odejdzie i tak w kółko. Im więcej będzie takich wyssanych newsów tym gorzej dla samego zawodnika. Moim zdaniem powinien zostać ale definitywnie. Wtedy zamiast być w centrum newsów transferowych mógłby się skupić na treningu i grze i na pewno wyszłoby na dobre dla Boa.

30.12.2019 11:33

@Filozof faktycznie może coś w tym jest, ale chyba bardziej ze względu na facjatę :D większość młodych zawodników na początku robi furorę, oby w przypadku Zirkzee poszło wszystko w dobrym kierunku.

23.12.2019 10:25

temat o Zirkzee a Wy nawet w momencie, kiedy mamy gościa, który może przebić się do pierwszego składu, jak Alaba, Muller, czy Lahm kiedyś nie chcecie tego uszanować tylko ważniejsze są Wasze "ja mam rację, a Ty idź spać". Ponad 150 komentarzy ale, żeby przeczytać coś sensownego w temacie artykułu trzeba się cofnąć do pierwszej 20-tki.

Fajnie, że koleś jest opanowany i potrafi znaleźć się w odpowiednim miejscu kiedy trzeba. Oczywiście nie będzie tak, że teraz będzie strzelał w każdym meczu, przyjdzie niemoc, ale w tym wieku zawodnika dawno nie mieliśmy. Zresztą ten sezon pokazuje, że jak Bayern musi to nastolatkowie się znajdą... Davies, Zirkzee :)

23.12.2019 09:47

@tapczan @diablo spokojnie z tymi życzeniami, to pewnie kwestia tłumaczenia i dorobienia kilku dziennikarskich "mądrości"

21.12.2019 12:08

@Globin23 Ponieważ jest za mało medialny co obecnie może sporo podnieść wartość. Ronaldo nawet na emeryturze będzie więcej wart niż Muller ;)

19.12.2019 11:28

@TomiiiFCB Gdyby Davies nosił koszulkę Realu, Barcy, Chelsea czy jakiegoś Liverpoolu, już teraz byłby wart 120mln, ot tak po prostu.

19.12.2019 10:46

@hoven mam nieco inne zdanie na temat jakości przy "przesuniętym" zespole do przodu. Środek pola zaczął grać, Thiago wygląda znacznie lepiej i jest z kim grać, czego absolutnie za Kovaca nie było. Bramek traciliśmy więcej i cześciej za Kovaca mimo bardziej stabilnej obrony. Nie można tego porównać, ponieważ mamy obecnie dwóch nominalnych obrońców. Czyli najgorzej w tym sezonie. Trudno, żeby obrona była poukładana, skoro boki obrony zmuszone są grać jako ŚO.

19.12.2019 09:36

tak, jak FCB wygrywa to szczęśliwie, jak przeciwnik przegrywa to nieszczęśliwie bo przecież tyle okazji miał. Ale jak przeciwnik wygra to zasłużenie. Ostatnio mam wrażenie, że niektórzy za mocno naczytali się reakcji pomeczowych trenerów Freiburgów i innych. Trzeba wykorzystywać okazje. Freiburg ich nie wykorzystał, Bayern w pierwszej połowie i wielu w drugiej także nie potrafił. Ale przestańcie tworzyć farmazony, że wszyscy nas cisną a my tylko szczęśliwie wygrywamy. Co mecz.

19.12.2019 09:27

Nieskromne pytanie o link do transmisji... to co mam rwie okropnie ;(

18.12.2019 20:38

coś mi koleś pachnie kolejnym Nilsem Petersenem xD

18.12.2019 10:06

Guardiola lub Ten Hag. Przed Pep'em zawodnicy będa mieli respekt, co raczej jest ciężkie przy Pochettino. Z kolei Ten Hag został "wyuczony" u nas - to może być cenne doświadczenie, którego Alonso po prostu w ogóle nie posiada póki co. Tuchel? nie nie...

12.11.2019 13:15

Sancho przekonał się, że piłka nie jest tak łatwa:)

10.11.2019 20:06

@Kamiloxin A skąd wiesz co by było gdyby? może wtedy tymbardziej BVB zostałoby zjedzone? pierwsze kilka min wydawało się, że będzie zacięty mecz. Ale wyszło jak powinno:))) !!

10.11.2019 20:02

@Pir5 taki atrybut jak zwrotność raczej nie jest do nadrobienia z wiekiem. A dodatkowo, Sule zanim sie zorientuje to mijają wieki i bum. On to ma już zapisane, że jest powolny w reakcjach typu odwrócenie się, czasem jakby zapominał, że ktoś go atakuje.

@Janson subiektywne odczucia, takie mam jakie mam, nie ma co się stroszyć.

09.11.2019 13:42

Wytypowałem 2:2. Ten mecz będzie inną grą obydwu drużyn od tej do jakiej nas ostatnio przywzyczaili.

Edytowano : 2019-11-09 12:33:33

@Pir5 słaby ten Van Dijk czy Ramos Bayernowy :) jaka defensywa taki Van Dijk, chciałoby się powiedzieć :)

09.11.2019 12:32

Bueheheheh, co rusz ktoś teraz będzie pstrykał w nos Ulliego :) mam nadzieję, ze jak zakończy swoją karierę w FCBm to wiele się zmieni.

06.11.2019 11:48

oby się chłopek nie spalił bo jest bardzo pewny siebie i mało pokorny.

06.11.2019 11:26

Śmiech na sali. Gość wylatuje w 9min, dostał karę od razu, faul nie był agresywny, frankfurciokowi nic się nie stało, a debatują i zawieszają na 2 mecze :| tam ktoś myśli?

06.11.2019 11:05

Ciekawe na ile którykolwiek z nich jest rzeczywiście brany pod uwagę. Oby nie było tak, że skończymy z jakimś cudownym niemcem bądź kimś cudownym obcokrajowcem pokroju Kovac. Obym się mylił, a żaden cudowny Siegfrid Heinrich z Oberligi nie zostanie przedstawiony jako cudotwórca. Ostatnio takie zaciągi widać w Bayernie niestety, czy to trenerskie czy wśród transferów zawodników.

04.11.2019 16:16

Dobra, uważam, że od teraz zespół powinien odciąć ten kupon i zacząć od nowa, bez zdania o tym co było z Kovacem. Do roboty, bo może być tylko lepiej i na to każdy czeka.

04.11.2019 10:07

Pan "musimy grać lepiej" stosuje taki bełkot, że zaczyna to komicznie wyglądać. Ciekawe, gdyby zrobić sondę wśród kibiców Bayernu, ile ludzi jeszcze mu wierzy i ufa, że FCB zacznie grać swoje.

31.10.2019 16:42

Dlatego właśnie napisałem za obecności Uliego Kovac nie zostanie zwolniony. Gdybym napisał "za kadencji" to nowy rok moglibyśmy rozpocząc z nowym trenerem. A tak... Uli tak czy siak będzie pewnie aktywny w sprawach Bayernu, status VIP :P

30.10.2019 16:55

Pan "Musimy grać lepiej" nigdy nie zostanie zwolniony. Nie za obecności Uliego.

30.10.2019 15:41

Czekam na wypowiedzi pomeczowe i "reakcje" uliego ;D

30.10.2019 10:35

Komentarz eurosportu to jakaś porażka poniżej dna :)

29.10.2019 21:53

mamy podium w BL, I miejsce w LM, gramy dalej w DFB POKAL, o co Wam chodzi? TRENER robi dobra robote!! hahaahaha

29.10.2019 21:52

@Panczo nawet jak przegramy to Uli będzie twierdził, że nie ma dyskusji i Kovac dalej może "ciagnąć" Bayern... na dno.

29.10.2019 20:54

Nie wiem czy też macie takie wrae cokolwiek by bochum nie zrobiło to jest och ach trzeba pochwalić. Coman nie trafi w bramke ale świetne ustawienie bramkarza, bochum straci pilke w środku ale bardzo ladnie się ustawili.... no kurła to jest przegięcie.

29.10.2019 20:52

Gdzie są zwolennicy tego pajakovacza? ten typ tłamsi ten zespół w grze obronnej, przecież tam nikt nie chce zagrać ofensywnie :D Goretzka to jest gość na Oberlige a nie na Bayern a Uli się cieszy. Wszyscy są nastawieni na grę defensywna z Bochum, ja piernicze nie wierzę :D

29.10.2019 20:49

@TomiiiFCB 100% racji!! to nie Fifa czy PES gdzie sterujecie jego dryblingiem co 2 minuty meczu.

29.10.2019 12:11

@diablo wiesz, zawsze jest to trudne do zweryfikowania, czy Bayern z 2013r wygrałby tylko 1 bramką. Tego nie da się odtworzyć. Można na pewno mówić teraz o braku skuteczności, ponieważ ta kuleje ewidentnie. Jeśli zaczniemy wykorzystywać przynajmniej 20-30% więcej okazji to wyniki będą znacznie lepsze a takie dyskusje nie będą miały miejsca. a Gentner? - Jeszcze zabrakło, żeby powiedział, że nie mieli szczęścia i dlatego przegrali. Mamy naprawdę w składzie więcej ludzi którzy ciągną do przodu i są ofensywnie nastawieni. Przykład Gnabry'ego - Facet zaczyna robić różnicę.

28.10.2019 10:07

@Danie1 Ale o to przecież chodziło, żeby BL nie była ligą gdzie jak wychodzi Bayern, to przeciwnik nie ma po co wybiegać na murawę.

28.10.2019 09:38

Gentner - dej sie pokój synek.

28.10.2019 09:26

Ktoś potrafi wytłumaczyć zasadność na ES1 oraz ES2 tego samego meczu o 15:30? co za bzdura.

26.10.2019 11:10

@GuteSpiele Sorry.... wierzę!!! Wieżę można zbudować lub zburzyć.
Kovac, wyjdź już. Wróć kiedy faktycznie to ogarniesz a nie tylko będziesz mówił że ogarniasz.

25.10.2019 15:46

@jacob90 trochę farmazony po oglądaniu 1 kolejki. 3 tygodnie temu można było napisać to samo z tym, że to my zjadamy te kluby na śniadanie. Bez sensu... totalnie.

24.10.2019 11:52

Zarząd jest strasznie uparty, będzie w nieskończoność dokonywał dziwnych transferów nie ucząc się na błędach, zwrotność naszej defensywy to 1/10. Ilość kontuzji w ostatnich latach jest ponad normatywna, mimo to, zarząd dalej rozgląda się za zawodnikami, którzy są na nie podatni. Oczywiście nie da się przewidzieć zdarzeń na boisku, ale litości. Po to mamy tych magików od medycyny aby mogli się wykazać, a wychodzi na to, że albo w ogóle nie mają zdania albo nie wiedzą co czynią. takie czasy mamy, że można wiele zbadać, sprawdzić, wysnuć wnioski. 100% dokładności i celności to nie daje, ale na pewno ogranicza prawdopodobieństwo. A za Kovaca nawet jak ktoś przyjdzie to kolejna deutsche gwiazda ławki, a Uli będzie udowadniał wszystkim pyskowaniem jaki to super coach jest.
Ale.... nie ma tego złego... my mamy kontuzje a BVB ma Schulza hahahahaha :D

24.10.2019 10:17

Gdybym miał na imię Krzysztof, nie miałbym na imię Michał a wtedy wszyscy do mnie mówiliby Krzysiek. Gdyby rodzice 28 lat temu nie wysłali mnie do szkoły, wtedy prawdopodobnie nie poszedłbym w następnych latach do liceum a potem na studia. Gdybym dziś nie pracował to nie miałbym możliwości zapłacenia rachunków.

17.10.2019 09:36

Silva i Marcelo chyba się zgubili. To musi być pomyłka.

15.10.2019 10:27

Jedno powinien przyznać, uderzyć się w pierś i powiedzieć: Gdyby nie pożyczka od Bayernu, nie byłoby BVB, nie byłbym prezesem tego klubu. Ale lepiej powiedzieć że to tak nie było, że to wcale nie tak, że w zasadzie to Bayern błagał nas żebyśmy wzięli pieniądze ale to nie my byliśmy w potrzebie. Co za bandyta.

14.10.2019 14:41

To będzie miało sens największy, jesli Cou zostanie wykupiony. Wtedy będziemy mogli atakować odważniej skrzydłami i mieć mocny środek.

09.10.2019 16:58

Możecie krytykować Kovaca, Wszystkich Świętych i kogo tylko chcecie. Jak grać z drużyną, która nie chce grać w piłkę i ustawia 10 chłopków przed polem karnym? Przeciwko nim może grać zlepek najlepszych zawodników wszechczasów, efekt będzie podobny. Antyfutbol znów staje się coraz to popularniejszy.

07.10.2019 16:56

Z takim charakterem i słowami nie wytrzyma w Bayernie zbyt długo. Tzn bardziej - NIE BĘDZIE chciał wytrzymać zbyt długo.

03.10.2019 10:48

Oby.

02.10.2019 11:41

Efektownie Gnabry, Lewy, Cou, po wejściu Thiago. Naprawdę świetny mecz Thiago. Nie mozna zapomniec o Comanie ktory robil swoje!! Neuer uratowal pierwsza polowe!! brawo dla calej druzyny, nawet dla Sule. Muszę to przyznać:P 7:2 w takim meczu robi wrazenie! Brawo dla trenera!!

01.10.2019 22:54

kurtła mecz zycia normalnie

01.10.2019 22:46

co kurła THIAGO!!!! GGGNABRY!!!!

01.10.2019 22:42

nie.... ja nie moge uwierzyc w sedziego, serio takie babole? VAR?!

01.10.2019 22:40

CO jest z tym żółtym lumpem? najpierw karny ktorego nie bylo a tera nie ma karnego ktory jest?!

01.10.2019 22:29

:D

01.10.2019 22:14

Jest Thiago!

01.10.2019 22:03

@Matilegolas o to chodzi żeby zmusić druzyne do szybkiej gry bo widac ze ottenham sie gubi wtedy, problem w tym ze po szybkiej wymianie gramy do tylu zeby przeciwniki sie ustawił

01.10.2019 22:00

to co Lewy robi to jest MISTRZOSTWO!! Cou też dobrze denerwuje rywali. Wystarczyło usiąść na angolach i zapomnieli o pierwszych 20 min meczu

01.10.2019 21:50

poratuje ktoś jakimś streamem?

01.10.2019 21:38

odliczam dni do momentu, kiedy przestanie mieszać Bayern w swoje niezbyt lotne wypowiedzi.

26.09.2019 11:46

Chyba po pierwsze to powinny brać górę aspekty sportowe. Gdyby Manu został usunięty z kadry bez powodu albo niesłusznie to można brać słowa Hoenessa na poważnie. A z aspektów sportowych to jest nienormalny, tak samo jak jego wypowiedź.

25.09.2019 12:28

lepszy był Kimmich jak był bardzie pokorny, z dużą dozą respektu dla wszystkich. Teraz czuje się jak przodownik w drużynie i pozwala sobie na deliaktne fochy. On chce wywierać większy na grę tylko mu to nie wychodzi. Szkoda, że tego nie widzi bo w ten sposób trzeba przez niego ratować d***.

19.09.2019 10:41

Wg mnie najsłabsza formacja wczoraj to zdecydowanie obrona. Wiem, Lucas nowy, Pavard nowy (tymbardziej na ŚO). Ale Sule to jest koszmar jakiś. Jeszcze 2-3 mecze LM i będą go objeżdżać jak chcą. Typ jest tak przewidywalny i mało zwrotny że szok. W polu karnym pod koniec mało co nie sprowokował karnego, gdyby zawodnik Crveny zachował się bardziej przytomnie to byłaby 11. Piłka 300cm już za Sule a ten wkłada stopę na tor biegu atakującego. DRAMAT. Dawać Boa, Sule jest tylko pięknie zapowiadany ale na tym się kończy.

Edytowano : 2019-09-19 10:22:52

*30 cm a nie 300 :):P

Edytowano : 2019-09-19 10:24:00

co do Thiago - duży plus. Mam wrażenie, że przy Cou on odżyje bo będzie miał z kim pokombinować nieszablonowo.

19.09.2019 10:22

no i cyk, typer 1:0 do przerwy, 3:0 na koniec :D

18.09.2019 22:53

bardzo ładnie Cou, widać że chce się pokazywać i grac do przodu a nie do tyłu jak nie powiem który nasz obrońca... ja mam wrażenie, że jak Cou chce pograć technicznie i szybko to działa to pozytywnie na resztę naszych, Lewy coś pokombinuje itd. Nie ma takiej opieszałości, oby tak dalej. Widać światełko w tunelu :)

Edytowano : 2019-09-18 21:49:53

no i póki co mój typer działa :P

18.09.2019 21:49

dysponuje ktoś jakimś sensownym streamem?

18.09.2019 21:08

@Edmund Pomogę w takim razie. Grał w Copa America, było o tym głośno, że miał "kopnięty" w czasie urlop. To chyba coś daje do myślenia? Nie, w Bayernie są wszyscy tępi i Ty jedyny powinieneś oceniać zawodników czy są zdolni do gry. W Bayernie zainteresowali się zawodnikiem, który ma problemy ze zdrowiem a co za tym idzie kłopoty fizyczne. Naprawdę w to wierzysz? Że jako ostatnia deska ratunku, wzięli Coutinho bo w Barcelonie się na nim poznali i był dla nich bezuzyteczny i w dodatku z problemami to Bayern jako amatorzy, wzięli z pocałowaniem ręki. W ogóle to kto to jest? Jeszcze raz powtarzam - zmieniasz pracę i nie wierzę, że jesteś taki szopen rynku, że po kilku dniach rozstawiasz po kątach współpracowników i dyktujesz warunki.

18.09.2019 14:08

@Prezes42 tylko, że właśnie cały szkopuł polega na tym, że typ nie potrafi przelać zaangażowania i motywacji w zawodników. Gdyby był bardziej energiczny i życiowy w wypowiedziach, łatwiej i naturalniej mogłoby to wpłynąć na zawodników. A tak, jaka konferencja - taka gra.

18.09.2019 11:10

Kurła ta poprawność wypowiedzi Kovaca jest do zwymiotowania już. Zamiast napędzić drużynę, zmotywować to ten biadoli jak wielkim klubem jest crvena...
Kalle w wypowiedzi miał chyba zamiar powiedzieć, że mamy wielkie ambicje prócz Kovaca - on chce tylko przetrwać fazę grupową.

18.09.2019 10:42

@Edmund Czasem trzeba podjąć taką decyzję, nawet jeśli górę bierze marketing. To dobrze wpływa na przychody, na lepszą promocję. To jest ten element biznesu. Z drugiej strony - gdyby Coutinho był tak płytki jak wynika z Twoich wypowiedzi, wierzysz, że grałby w Liverpoolu, Barcelonie a teraz Bayernie? Nikt z włodarzy tych klubów się na nim nie poznał? Każdy popełnił błąd? Gdyby był słaby to grałby obecnie na zapleczu PL, czy jakiejś Sevilli optymalnie. Trochę wiary, bo ocenianie gościa po 3 meczach BL, w których ani nie miał prawa być zgrany z drużyną ani nie był przygotowany fizycznie na 100% jest nonsensem. Nie wierzę, że jak Ty zmienisz pracę, to na drugi dzień jesteś gwiazdą w nowym otoczeniu. Nawet nie wiadomo do kogo się odezwać i w czym pomóc.

18.09.2019 10:05

"Przede wszystkim chcemy przetrwać fazę grupową" ja pierdziele, co ten typ bredzi :/ W chłopie jest zero energii w wypowiedziach i motywacji.

17.09.2019 16:34

@Edmund to, że James odszedł, to akurat mocno dyskusyjna rzecz, dlaczego tak się stało. W mojej opinii (i nie tylko) był to zawodnik, który miał zostać. Posiadanie w składzie mocnych nazwisk też nie jest bezsensowne. Może być magnesem dla kolejnych. Jesli będziemy polegać na niemieckich średnich grajkach - na takich pozostaniemy.

17.09.2019 14:01

@hoodykr tylko ten rezerwowy jest klasę lepszy od naszych podstaw w stylu Goretzka czy inne RudeRode, które były szumnie zapowiadane. Niemieccy zawodnicy nie są błyskotliwi i szybcy w środku jak inne nacje (nie mówię o skrzydłach, chociaż Sane to wyjątek). Przyjście Coutinho do bundesligi to najważniejsze wydarzenie tego okienka. Tak to trzeba nazwać w świetle atrakcyjności BL na świecie. Uważam, że Bayern zrobił dobry ruch sprowadzając go.

17.09.2019 13:25

Musi grać w meczach pierwszej drużyny. Widać, że jest opanowany, inteligentny i musi nabrać doświadczenia. Trudno oczekiwać, żeby w swoim wieku był maestro na każdej pozycji. Jak dla mnie to gość w sobotę, wprowadził mega duzo dobrego i pozytywnego ożywienia. Piłka pod naszym polem karny, kto odbiera? Davies! Już teraz można się spodziewać, że będzie brał na siebie ciężar gry :)

16.09.2019 13:31

MISTRZ!! Arjen był wyjątkowy i niepowtarzalny.

13.09.2019 09:57

@tapczan nie zamierzam. Wyrażam tylko wielką nadzieję, że to co napisałem nigdy się nie zadzieje :)

11.09.2019 15:25

@MateuszFCB Jeśli pan (celowo z "p") L.W. Zacznie nosić cokolwiek związanego z Bayernem - Jako kibic, ogłaszam transfer do innego klubu.

Ciekawe co mogą przez to zdziałać :)

11.09.2019 14:43