@mike84
Za Boatenga nikt, bo najprawdopodobniej on zostanie, a nawet jak odejdzie to Flick postawi na duet Süle-Alaba/Hernandez plus Kouassi w rezerwie także kupowanie na ławkę nie ma sensu chyba, że solidnych ligowców pokroju Gintera. Za Thiago też nikt nie przyjdzie, będzie grał duet Kimmich-Goretzka na prawej obronie Pavard i może kupią zmiennika z dwójki Aarons/Dest. Zmiennikami Niemców będą Tolisso, Cuisance, Fein w takiej kolejności, a w sytuacji tragicznej Alaba może iść do środka pomocy. Bayern zapewne kupi jeszcze skrzydłowego, prawdopodobnie wykup Perisicia i myślę że to koniec okienka.
24.08.2020 11:08
Jeżeli piłkarz żegna się z całym zespołem to potem trochę głupio byłoby zmienić zdanie. Ja oceniam go przez pryzmat całego sezonu, w którym był bardzo nierówny. Ja chyba będę jedynym, który nie będzie żałować jego odejścia. Solidny piłkarz, ale nie niezastąpiony.
24.08.2020 09:24
Boże coś pięknego widzieć przez 8 lat kibicowania jak Bayern drugi raz zdobywa te najważniejsze trofeum!
Coman oraz Thiago mnie dzisiaj pozytywnie zaskoczyli w szczególności ten pierwszy. Czułem, że Francuz będzie chciał wypaść jak najlepiej, ale niespodziewałem się zdobycia najważniejszego gola w jego karierze i to główką! Szkoda, że Kingsley i Thiago nie grali tak niemal cały sezon dobrze to wtedy w szczególności z Hiszpanem może bym żałował jego odejścia.
Mam nadzieję, że znalazłby się dla Niko Kovaca, bo to jednak za jego kadencji wygraliśmy z Fotkami 7:2 i on miał jako asystenta Flicka, który go zastąpił w sposób wspaniały!
Dumny jestem z Roberta, że w końcu zdobył te trofeum, o którym marzył i na które tę parę lat zasługiwał. Jego łzy po gwizdku tylko pokazały jego wielkość.
Szkoda mi PSG. Tuchel zrobił tam dobrą robotę, ale na własne życzenie przegrali, bo takie setki co mieli tacy piłkarze jak Mbappé czy Neymar powinni wykorzystywać. Oczywiście Neuer nasza ściana też przyczynił się do tego, że mamy w dwóch ostatnich meczach czyste konta.
Süle dał dobrą zmianę dla Boatenga. Mimo czasami lekkiego zagubienia to jednak byłem z nim w składzie spokojniejszy niż z Boą, któremu współczuję takiej kontuzji. Smucą mnie słabe mecze w obronie Alaby i co gorsza Daviesa, którego przez sporą część meczu di Maria kręcił.
Ale koniec minusów. Brawo dla Flicka, że nie rezygnował ani przez chwilę z swojej taktyki i dzięki temu możemy cieszyć się z uszatka.
Wiwat Bayern! Mia San Mia!
24.08.2020 08:57
Wolałem jednak posadzenie Thiago, ale no oby pokazał się dobrze w swoim ostatnim meczu. Szkoda, że Cou nie wyszedł w wyjściowym, ale przynajmniej mam nadzieję, że przeciw PSG, Coman pokaże się tak znakomicie, aby Francuzi pożałowali jego odejścia te parę lat temu.
23.08.2020 19:58
Ale i tak znajdą się "fachowcy" którzy powiedzą, że Goretzka jest za słaby na Bayern. Jego gra o czymś świadczy skoro Flick wolał postawić go kosztem Thiago, nawet gdy Hiszpan wyleczył kontuzję dzięki której Leon wszedł do składu.
23.08.2020 11:01
@XYZ
A gdzieś ja powiedziałem, że się nie zna i nie był świetnym obrońcą?
20.08.2020 13:23
@bayern1987dwa
Stanowski to ostatnio pokazuje, że żaden z niego ekspert.
20.08.2020 12:57
@Moe
Najszybszy ze stoperów wydaje się Hernandez, tylko problem w tym, że jest lewonożny, a Flick nie posadzi do końca sezonu i raczej w nowym też Alaby czy Daviesa, dlatego Francuz nie gra. Według mnie te problemy z mięśniami to ściema, bo oglądałem całą pierwszą połowę i nie wiem jak Boa mógłby coś sobie zrobić skoro nie widziałem, żeby utykał. Ja myślę, że Flick zdjął go, bo widział, że mimo paru wybić to grał niepewnie.
20.08.2020 12:39
@Moe
No sorry, ale jak mamy tracić bramki, bo Thiago musi pokazać jaki to on nie jest techniczny, a Boa jak bardzo nie nadaje się na przeciwników grających z kontry to tak wolę postawić na Süle i Pavarda.
20.08.2020 12:30
@Patryk233
No według mnie i z Barcą nie zagrał najlepiej, ale to moja opinia. Taki cenny i dobry zawodnik, że nikt go nie chce kupić nawet w promocyjnej cenie oprócz Liverpoolu, w którym nie wiem czy będzie kluczowym piłkarzem.
20.08.2020 12:16
@Patryk233
Raczej oczywiste, że wszedłby za Thiago, który nie jest koniecznie pubilkiem Flicka.
Mam nadzieję, że zmiany jakie będą to Süle za Boatenga i Pavard za Thiago, a Francuz zamienia się z Kimmichem pozycjami.
Edytowano : 2020-08-20 12:08:19
*pupilkiem
20.08.2020 12:08
@vaterland
Co innego wydawać setki milionów, a co innego uzupełnić braki kadrowe dobrymi zawodnikami. Myślisz że w przyszłym sezonie duet skrzydłowych Sane-Gnabry będzie grał non stop bez zmęczenia czy kontuzji? A na wypadek pauzy kto ich ma zastąpić? Coman? Kibicuje mu ciągle, ale no coraz bardziej wątpię, że jest na odpowiednim poziomie. Perisicia nie powiedziane że kupią, ale też Chorwat nie będzie grać pierwszych skrzydeł. To co mamy modlić się o fart, że skrzydłowi będą zdrowi czy o to że Batista Meier okaże się wyczepistym skrzydłowym? Tak samo na prawą obronę mamy ciągle w przypadku kontuzji Pavarda wystawiać Kimmicha, a w środku pomocy robi się problem? Nie chodzi o to że ma zarząd kupować piłkarzy po 100mln, ale kuźwa wzmocnić kadrę, a nie każde braki kadrowe uzupełniać wypożyczeniami i juniorami.
20.08.2020 11:17
@sylwester123
Bo Alaby nie posadzi na ławkę a obok niego nie zagra chyba, że umie grać równie dobrze prawą nogą jak lewą. Dlatego szansę dostaje Süle.
20.08.2020 10:38
Trzeba przyznać początkowo grali ładnie i byli groźni, ale cytując klasyka "Niewykorzystane okazje lubią się mścić". Teraz czeka nas największe wyzwanie w tym sezonie oby nasi podołali.
20.08.2020 07:39
@diablo
A dla mnie właśnie Sule zagrał solidnie i miał coś czego Boa nie ma, a dokładnie szybkości. Owszem kiedy akcje są w polu karnym i Jerome biegać nie musi jest dobrze, ale PSG będzie zapewne jak Lyon grać kontrami, a do nich Boa nie ma szybkości. Według mnie powinien zagrać Sule, bo mimo paru błędów jest według mnie lepszy na grę z kontrą, ale nie najlepszy.
20.08.2020 07:37
@lider111
A ty jak na zawistnego cebulaka widzisz same wady. Gdyby nie Lewy Gnabry prawdopodobnie miałby jedną bramkę albo wcale. Ibrahimović czy Ronaldo których tak często stawiasz wyżej ( z Portugalczykiem z dawnych lat się zgodzę) też masę setek niewykorzystywali.
19.08.2020 23:36
@lider111
Ale ty wiesz "znawco" że w tamtym meczu trenerem był Jupp?
Edytowano : 2020-08-19 23:34:12
Dobra tu mój błąd trenował Carlo, który nadal nie jest Pepem Guardiolą.
19.08.2020 23:32
@FanGraczyBayern
Pewnie to kibic Barcy którego ciągle piecze po porażce.
Lewandowski ściąga uwagę obrońców żeby taki Müller, Gnabry czy nawet Coutinho mogli strzelać, a ten że Lewy niewidoczny.
19.08.2020 23:28
@lider111
Z tym Lewandowskim pojechałeś po bandzie. Nawet komentatorzy zauważyli, że na szpicy częściej był Gnabry, a Lewy ściągał na siebie uwagę, ale też miał pecha bo niewykorzystał sporo akcji. Lewy ma od meczu z Barcą zupełnie inną rolę w trakcie meczu.
19.08.2020 23:17
@Dziki79
Szczerze wątpię w zawieszenie. Nawet jeśli zawieszą to PSG się odwoła i skończy się na karze finansowej. Koronawirus koronawirusem, ale kasa ciągle rządzi w futbolu.
19.08.2020 23:15
@Beckenbauer90
Może i luźniejszą obronę, ale i o wiele groźniejszą ofensywę. Z całym szacunkiem, ale Depay-Dembele to małe zagrożenie w porównaniu do Di Maria-Mbappe-Neymar
19.08.2020 23:12
Czy tylko według mnie Thiago mimo paru odbiorów zagrał słabo? Hiszpan jakoś nie przekonał mnie, że powinien zostać.
Flick chyba z Lyonem zobaczył, że Boa na przeciwnika grającego kontrą się nie nadaje. Żaden trener bez powodu nie zmienia zdrowego stopera prowadząc 2:0.
Mimo bramki średni mecz Lewego. Neuer i Gnabry bohaterowie.
Na PSG duet Süle-Alaba, a ja mimo wszystko bym zrobił szalony ruch i Pavarda dał na bok obrony, Kimmicha do środka a Thiago ławka.
19.08.2020 23:05
@nyy32
Podziwiam twój wielki optymizm, ale trzeba się obudzić. W ewentualnym meczu z PSG nie możemy dopuścić żeby nasz duet stoperów miał się ścigać lub pojedynkować z Mbappé i Neymarem, bo to najprędzej się skończy bramką. Ja nadal uważam, że Süle powinien wejść w szczególności na finał kosztem Boatenga, ale nie będę kwestionował Flicka chociaż uważam, że przygoda z Boa się skończyła, podziękować i sprzedać. Nie trzymajmy go tak jak Barca Pigue z sentymentu.
19.08.2020 07:28
Podziwiam tych, co wierzą, że klub w miejsce Thiago ściągnie van der Beeka lub Aouara, bo to raczej mało prawdopodobne wręcz w to nie uwierzę. Duet w pomocy będą tworzyć Kimmich-Goretzka, a do zmiany będą Tolisso, Cuisance, Fein awaryjnie myślę, że Alaba. Klub co najwyżej ściągnie kogoś na ławkę jako zmiennika Pavarda(tu prawdopodobnie ktoś z dwójki Dest/Aarons). Do tego prawdopodobnie wykup Perisicia i jakiś stoper jeżeli Alaba odejdzie lub zaskoczy tym ruchem Boateng w co ostatnim czasem staje się według mnie wątpliwe.
17.08.2020 17:49
Mam nadzieję że przynajmniej 20mln€ za niego wezmą. Solidny piłkarz, ale gra u nas pokazała, że to był tak naprawdę piłkarz Juppa, u Guardioli latał na różnych pozycjach, u pozostałych różnie i też dość często kontuzje łapał, ale nikt mu nie odbierze tego, że był ważnym ogniwem przy zdobywaniu Ligi Mistrzów w 2013 roku.
16.08.2020 10:35
@nyy32
Jeżeli po takim meczu uważasz, że Bayern ma nikłe szansę z City to trzeba nie wiem być kibicem Manchesteru, który złudnie się łudzi, że Bayernowi w gazie w magiczny sposób noga się powinie. Będzie to ciężki mecz, ale no człowieku to nie Liverpool z Alissonem w bramce.
15.08.2020 11:57
@Pir5
Patrząc też co robi w Lipsku Nagelsmann jak daleko zaszedł Tuchel z PSG to fakt niemieccy trenerzy teraz będą podbijać rynek. :)
15.08.2020 11:12
@TomiiiFCB
Owszem każdy ma prawo do błędów, ale zauważ że Alaba i Boa grali dobrze bo większość drużyn Bundesligi nie były większym wyzwaniem,a w trudniejszych spotkaniach widać było braki szybkościowe Boa i co jakiś czas zagubienie Alaby. Na City postawienie na tę dwójkę będzie sporym ryzykiem, bo w porównaniu do Barcy to City jest w gazie.
15.08.2020 10:56
@TomiiiFCB
Ja rozumiem twój entuzjazm ze zwycięstwa, ale były słabe punkty w tym meczu, a dokładnie nasza obrona w szczególności stoperzy. Ja też się nie czepiam samobója Alaby bo miał pecha, ale z Boą grali średniawo w szczególności Niemiec.
15.08.2020 10:39
Życzę dla Lucasa żeby kariera jego się potoczyła tak dobrze jak dla Lizarazu. Chłopak ma największy potencjał z wszystkich naszych stoperów tylko jeszcze przez przeklęte kontuzje tego nie pokazał w pełni. Słowa Rummennigge co do kadry brzmi jakby już była kompletna, bo juniorzy będą dostawać szansę. Oby jednak kogoś kupili.
15.08.2020 10:02
@Moe
Jeżeli tak to w sezonie 20/21 można postawić na duet Süle - Alaba/Hernandez i jeżeli Süle nie wskoczy na wyższy level, a Francuz znowu rozczaruje(w to nie chcę wierzyć) to wtedy można myśleć o kupnie Upamecano.
15.08.2020 09:40
I właśnie ta jedna rzecz w tym meczu była piękna. Bayern mimo wysokiego prowadzenia widać, że chciał strzelać kolejne bramki i w żaden sposób nie odpuszczał. Liczę na tak dobrą grę ofensywy w meczu z City/Lyon.
15.08.2020 08:58
@Globin23
No sorki oglądałem cały mecz i gra Boatenga w żaden sposób nie była świetna. Szybko wyrwał żółtą kartkę, uciekali mu w obronie piłkarze Barcy, zagubił się przy Suarezie, który zdobył bramkę. Mecz bez wątpienia wyjątkowy, najlepszy jaki oglądałem od czasu meczu Niemcy-Brazylia, ale trzeba patrzeć trzeźwo, Boateng przy kontrach przeciwnika prezentuje się słabo i Sterling będzie mu ciągle uciekał, bo mimo odbudowy formy to nadal uważam, że na mocniejszych przeciwników nie podoła. Mecz z Chelsea i Barcą dobitnie to pokazał.
15.08.2020 08:51
@OldFashion
Bo chce on podejmować wyzwania, spróbować czegoś nowego. On nie jest wychowankiem żeby był mocno zżyty z tym klubem. Ja tam go rozumiem, życzę mu wszystkiego dobrego, bo na pewno pomagał w niejednym meczu, ale nie jest piłkarzem niezastąpionym, a ja płakał po nim nie będę.
15.08.2020 08:06
Po tym meczu euforia nie opuszcza no nawet dla zwykłego kibica, niekoniecznie Bayernu to mecz piękny dla oka. Po meczu też mam pewne spostrzeżenia:
* nie odczuwam braku Pavarda chociaż Kimmich z początku słabo w obronie.
* Boateng mimo odbudowy to dzisiaj trochę błędów popełnił, do tego nie wiem czy za którymś piłkarzem Barcy nadążył. Uważam, że Flick powinien zaryzykować z Süle.
* Przemyśleć na spokojnie wykup Perisicia. Chłop pokazał dzisiaj serce do walki. Taki Mandzukic Bayernu V2.
* Alaba nawet nie zwracając uwagi na samobój nie zaprezentował się dobrze i póki co nie zapracował na pensję na poziomie Lewandowskiego.
15.08.2020 00:03
I tak powinno się podchodzić do przeciwnika z szacunkiem. Oj mam obawy co do jutrzejszego meczu. Jeżeli w żaden sposób piłkarze nie zlekceważą Barcy ( jak robi to spora część kibiców) to mamy realne szanse przejść dalej. Oby Boa nie popełniał błędów, a reszta go w tym wspierała.
13.08.2020 21:35
@Piter1985
Zawsze może też pójść do środka pomocy w miejsce Thiago i z Goretzką walczyć o skład. Kto wie co Flick szykuje na kolejny sezon, a klub jakich piłkarzy planuje ściągnąć i sprzedać.
13.08.2020 17:50
@Moe
Ty jakiś odklejony od rzeczywistości jesteś. Chyba każdy o zdrowych zmysłach wiedział, że Wagner przychodzi na ławkę do Bayernu i nikt w nim nie pokładał żadnych nadziei, że zbawi klub, więc to jakby Rafinhe wtopą nazwać. Coman nie jest wtopą bo jednak parę meczów nam uratował w tym w lidze mistrzów, a ostatnio prezentuje się lepiej od Gnabry'ego. Süle i Hernandez to wielkie XD bo pierwszy był jednym z mocniejszych punktów obrony przed kontuzją, a drugi gra dopiero jeden sezon i już się go skreśla. Ogólnie to widzę, że na siłę musisz się przyczepić do wielu kwestii.
13.08.2020 14:02
Ciekawy jestem tego Hickeya czy będzie sporą konkurencją dla Daviesa jeżeli potencjał wystrzeli czy okaże się drugim Contento czy Friedlem.
12.08.2020 09:06
Dla mnie może odchodzić. Nie jest na pewno graczem niezastąpionym, a sam nie specjalnie go lubiłem. Według mnie prawdziwą trudnością będzie zastąpienie Lewandowskiego w przyszłości.
12.08.2020 09:04
Ja bym zaryzykował i postawił na Süle kosztem Boatenga, bo mimo, że Jérôme prezentuje się dobrze, ale jednak boję się, że będzie wkręcany przez Griezmanna i Messiego, a przez jego małą zwrotność będzie to bardzo niebezpieczne.
09.08.2020 11:33
@Downhill
To też mój idol, jak napisałem w sercu nadal będzie najlepszy. Jednak w realnym życiu jest zupełnie inaczej. Owszem gra świetnie nogami i wychodzi z bramki, ale chyba nie od tego są bramkarze? Neuer w tym sezonie bronił dobrze, ale Oblak był po prostu lepszy, był pewniejszy w interwencjach i na linii.
09.08.2020 11:18
@Downhill
Trzeba być trochę obiektywnym. Sam jestem wielkim fanem Manu w sercu zawsze będzie najlepszy, ale nie oszukujmy się chociażby wspomniany Oblak jest dzisiaj najlepszym bramkarzem świata.
09.08.2020 10:56
No dobra to Bayern sprzedaje Javiego i Tolisso/Thiago zarabia za tę parę max 50-60 milionów dołożyć te 30 mln i kupić można Kaia jeżeli Niemiec Chelsea nie wybrał. Mi to pasuje
03.08.2020 12:38
No niestety po odejściu Juppa i przez częste kontuzje nie będzie zmiennikiem zważywszy, że Flick go niekoniecznie lubi i woli postawić na Cuisance, który jeżeli będzie grał więcej będzie dobrym grajkiem, czy lepszym od Goretzki lub Tolisso? To się okaże. Kończąc z Hiszpanem lubię Javiego, niemal zawsze w pomocy spisywał się dobrze, ale nie możemy pozwalać sobie na sentymenty i najlepszym rozwiązaniem jest jego sprzedaż.
24.07.2020 13:36
Wyobraża sobie zakończenie kariery tutaj, ale wyłącznie gdy dostanie pensję na poziomie Lewandowskiego. Naprawdę szkoda byłoby gdyby odszedł nasz wychowanek, który swego czasu był jednym z najlepszych lewych obrońców świata, ale nie ma ludzi niezastąpionych. Pokazał, że nie będzie nigdy jak Lahm, który nigdy nie zostawiłby Bayernu dla pieniędzy w innym klubie.
21.07.2020 09:51
Ultrasi są bardzo potrzebni, bo bez nich nie byłoby głośnych dopingów i mecze nie byłyby takie same. Niech wieszają jakie chcą transparenty czy śpiewają co chcą, ale jeżeli miałaby za coś grozić grzywna czy inna kara to oni jedyni powinni za nią płacić nie klub.
21.07.2020 09:44
@Piter1985
Ja tam widzę 2 napastników. Zirkzee ma potencjał i w tych meczach co wychodził w wyjściowej jedenastce prezentował się dobrze. Lewandowski będzie i tak grał z 90-95% meczów, a zawsze na szpicy może zagrać Gnabry. Co do Svena lubię go, ale nie ma miejsca u nas tak samo dobry jaki 3. bramkarz może być Hoffmann, a Früchtla na wypożyczenie.
16.07.2020 12:57
Brazylijczycy w naszym klubie to się ostatnio nie sprawdzają, a i tak to raczej wielka bzdura z jego zainteresowaniem. Myślę, że prędzej Boa zostanie, a jak już to kupią jakiegoś ligowca jak np. Stark z Herthy.
16.07.2020 12:53
@tapczan
Zgodzę się, że odpuszczenie Havertza byłoby błędem, ale jest więcej argumentów przeciw temu transferowi.
1. Na jakiej pozycji miałby grać Kai? Flick w życiu nie posadzi na ławce Müllera, grającego na 10tce na skrzydłach i w napadzie nie ma szans, a z tyłu pomocy jest Kimmich i Thiago/ Goretzka (on jest w gazie, wyrobił się i jakoś nie chcę mi się wierzyć, że przy odejściu Thiago nie miałby pewnego miejsca w składzie.
2. Kai jesień miał średnią, a wiosną mimo dobrych liczb w meczu chociażby z nami był praktycznie niewidoczną i uważam, że
3. Klub mógłby ponieść spore ryzyko bo 100mln euro z drzewa nie spadnie. Transfer ma większą szansę na sukces gdyby któryś z naszych sponsorów dołożył część pieniędzy (np. Adidas). Do tego sezon temu wydali 80mln na Hernandeza, za którego wiele osób chociażby tutaj zarząd krytykuje.
Możemy się kłócić, że Bayern ma na 100% kasę na jego transfer plus parę innych, ale chyba lepiej wydać pieniądze rozsądnie na kilku piłkarzy niż nie mając właściciela miliardera lekką ręką rzucić 100mln za gościa, który nie był tak kompletny jak KdB kiedy odchodził do City.
16.07.2020 12:00
@GuteSpiele
A Kimmich zanim przyszedł grał w 2. Bundeslidze, więc czegoś nie rozumiem. W Roce widać ogromny potencjał i jakby grał u nas regularnie to jestem pewny, że byłby tak dobry jak Javi w najlepszych latach jeżeli nie lepszy. Jak znasz innego, zdolnego, młodego piłkarza na 6tke to pochwal się wiedzą :)
06.09.2019 15:58
Bez Rafinhi jestem jakoś spokojniejszy o obronę. Nigdy nie byłem fanem tego piłkarza i mimo, że prezentował się solidnie to sprzedałbym go kilka lat wcześniej.
24.08.2019 08:20
@dudikov
Gdybyś patrzył jak gra, a nie gdzie to nie nazwałbyś go ogórkiem, bo to pewnie twój argument dlaczego ogórek. Jeżeli Roca u nas naprawdę będzie często grał to może być jedną z najlepszych 6tek, ale czas pokaże czy transfer dojdzie do skutku.
24.08.2019 06:38
@Patryk233
Vidal mimo, że walczak to był coraz starszy a i głupich błędów się nie wystrzegał. Sprzedaż jego była dobra po później nic byśmy nie dostali za niego. Uważam że Roca jest piłkarzem który w przyszłości byłby naszą topową 6tką.
21.08.2019 13:57
No ciekawi mnie czy Napoli naprawdę chciałoby Wernera do siebie skoro sam Carlo ciągle powtarza, że pierwszym napastnikiem jest Milik. Mam nadzieję, że do nas trafi chociaż do końca okienka wszystko może się stać.
13.08.2019 16:35
Ja narazie nie skrytykuję ani nie pochwalę tego transferu. Pamiętacie jak kibice Realu śmieli się z Barcy jak kupiła Paulinho, że to odpad itp.? Potem wiadomo co się działo dalej. Owszem można krytykować zarząd, że dużo wcześniej nie kupili Sane, a teraz chwytają się brzytwy z Perisiciem, ale czy ktoś mógł to przewidzieć? Jeżeli te wypożyczenie jest bez obowiązku wykupu to nie trzeba panikować. Podejrzewam, że to opcja awaryjna jeżeli nie uda się znaleźć innych piłkarzy za Sane. Jak ktoś wspominał jest ograny w Bundeslidze, więc taki piłkarz na ławkę w sam raz. Owszem zaprzecza odmładzaniu kadry, ale trzeba się pogodzić, że nie każdy o kim powiemy chce do nas przyjść. Nie wiem czy można winić trenera, bo co on ma do tego. To jest wina mało atrakcyjnej ligi i słabszej dyspozycji Bayernu i innych niemieckich drużyn w Europejskich pucharach. Ja czekam jak się wszystko zakończy. Przestańcie bawić się w wróżbitów, bo nie wiecie czy nie wystrzeli z formą jak wspomniany wcześniej Brazylijczyk.
10.08.2019 15:24
Skupmy się Na Sane i Zyiechu. Jak starczy to jeszcze Roce/Wernera i kadra powinna być kompletna.
06.08.2019 18:10
Niech tylko się skończy na ich gadaniu. Jeżeli wszystkie transfery się potwierdzą to jestem spokojny o obronę mistrzostwa. Oby BVB przez długi czas tak jak Liverpool czekają na swój rok w lidze.
06.08.2019 18:08
Liczę na niego, że wreszcie pokaże innym i nawet sobie, że nie jest pomyłką w takim klubie. Trzymam kciuki za niego :)
03.08.2019 16:11
@seco555
Owszem oglądam i widzę w nim coś więcej niż szybkość. Nie jest on typowym napastnikiem od strzelania goli. Parę meczy widziałem z jego udziałem i skupiał się nie tylko na strzelaniu, ale również na szukaniu kolegów i podawania. Jestem pewny, że jeżeli weźmie się go pod opiekę i poprawi się jego stan psychiczny, który z jakiegoś powodu jest przykry to będziemy mieli naprawdę dobrego piłkarza. Uważam że jego problemem nie jest brak umiejętności czy rzekomy brak potencjału (z czym się nie zgodzę), lecz jego głowa. Trzeba chłopaka postawić do pionu i wspierać, a jestem pewny że nie zawiedzie. Masz inną realną opcję dla zastępcy/zmiennika Lewandowskiego najlepiej gotowego na w miarę przyzwoitym poziomie? Arpa nie liczę bo dopiero się rozwija. Tak do 25 lat max.
03.08.2019 15:58
@Reeken89
Ja naprawdę nie rozumiem czego ty chcesz od Wernera. Chłopak ma niesamowity potencjał tylko trzeba nim odpowiednio pokierować. Myślę,że Flick wspierałby go jak teraz Renato plus inni ludzie z klubu. Jest też piłkarzem uniwersalnym co w naszym klubie jest ważne, bo często pozycje ofensywne się sypią. Co do Draxlera może być, ale widział mi się Zyiech. Roca czy komuś się podoba czy nie jest potrzebny bo w klubie potrzebujemy alternatywy dla Javiego na 6tke. Thiago czy Tolisso wolę na ich głównych pozycjach, a Kimmicha wolę zostawić na prawej obronie, bo narazie Pavard to moim zdaniem ryzyko na pozycji bocznej.
03.08.2019 15:34
@ares079
Może nie ma lepszej, ale dużo napastników trzyma jego poziom. Kane, Suarez, Aguero, Griezmann i Mbappe jeżeli do tej pozycji można go przydzielić, Nie ma piłkarzy, których nie da się zastąpić. Moim zdaniem za Lewego może w przyszłości grać oczywiście jeżeli się rozwinie to Arp, Werner, Kean i mimo wszystko to Piątek i Milik bez względu na to ile lat są na wysokim poziomie czy co o nich się myśli.
01.08.2019 16:51
Co do meczu to pierwszą połowę z miłą chęcią się oglądało, a druga to już trochę gorzej. Na plus moim zdaniem Muller, Lewandowski i Sanches. Arp coś tam walczył, ale za krótko by stwierdzić cokolwiek. Singh widać że się starał i z wyśmiewanego transferu może jednak wszystkim zamknąć usta, jeżeli dostanie szansę.
Mecz oglądałbym w pełni przyjemnie gdyby za mikrofonem nie siedział Kołtoń. Myślałem, że Hajto gada jak potłuczony, ale normalnie Kołtoń jest nie do zniesienia. Niby dyskusja o meczu Bayernu, a tu wywody nagle, że Grosicki miał tyci szansę na transfer do Newcastle. Albo jak mówił o Singhu to prawie za każdym razem musiał podkreślić, że jest on z Nowej Zelandii. Też mi ekspert co gada jak potłuczony.
31.07.2019 09:58
@bayern1987dwa
Może być nadal. Gdzieś czytałem że Juve zawarło ustną umowę ( czy coś w ten deseń) z Evertonem, że mają opcję odkupu na nieokreśloną kwotę. Także jak nie wypali to przytulą ładną sumkę, a jak odpali to kupią pewnie za dwa razy tyle, ale z pewnością że jest gotowy.
30.07.2019 18:10
Ja z paroma kwestiami się nie zgodzę. Tak Juve skupia się na LM, ale wszyscy wiemy dlaczego. Ligi włoskiej nie trudno wygrać dla Juve co pokazują ostatnie lata. Nie oszukujmy się żadna drużyna nie jest jak narazie w stanie zaszkodzić Starej Damie. Tak oni wzmacniają się, ale popatrzcie ile oni pieniędzy od Fiata otrzymują. Dlatego dla nich to nie problem wydawać pieniądze na Ronaldo i de Ligta. Czemu nikt też nie podkreśli, że wiele transferów Juve to piłkarze ściągnięci za free, ale to przecież tylko Bayern ich ściąga za darmo, a do Starej Damy jakoś nikt się nie przyczepi. Inna kwestia skąd Kołtoń wie czy część z was wielkich znawców piłki wie, że Bayern stać na jednoczesne kupno Sane i Havertza. Macie wgląd do stanu konta naszego klubu? Pamiętajcie że pieniądze to nie tylko opłacanie transferów i kontraktów. To też koszty utrzymania stadionu, akademii i wielu innych rzeczy. To nie FIFA że kupujecie kogo chcecie i kasy wiecznie dużo. Kolejna kwestia czyli krytyka Sane. Owszem mnie to też lekko denerwuje, ale czasami te kwestie są trudne do podjęcia. Mama Leroya naciska na powrót, dziewczyna chce zostać do tego co kilka lat przeprowadzki dla dziecka(chyba ma jedno) też nie są dobre. Z tych poważniejszych to już widzę jak każdy z was od razu przechodzi z dnia na dzień do Bayernu bez żadnych przemyśleń. On musi uwzględnić czy z Niko będzie mu się dobrze współpracować, czy warto zrobić ten mimo wszystko krok w tył. To nie będą transfery typu Werner czy Zyiech, że dla nich gra w takim klubie byłaby marzeniem, bo kluby czy ligi w których grają są słabsze od Bayernu czy Bundesligi. Co do Tadica to ja bym go nie widział u nas. Kwestia wieku, który zaprzecza odmładzaniu kadry. Owszem ma umiejętności, ale ile lat nimi się nacieszymy? Trzy-cztery? "Wielka szkoda że Bawarczycy nie powalczyli też o de Jonga" szkoda, że on od zimy był dogadany z Barceloną i tylko tam chciał grać. Nie każdy marzy o grze z Lewandowskim, a wielu marzy o grze z Messim. Transferu Kaia sam chcę ale klub nie wyda w jednym okienku 300 milionów nie zarabiając przy tym na transferach. Finansowe Fair Play obowiązuje nas tak dla przypomnienia dla niektórych.
30.07.2019 06:52
Ja wolę zrobić tak jak część napisała, ale tłumacząc po swojemu. Kupić Sane to najważniejsze. Wernera jako skrzydłowy, a jeżeli Arp nie będzie pierwszym zmiennikiem Lewego no to Timo jako napastnik. Do tego Roca jako zmiennik i następca Javiego. Żadnego Kimmicha na 6stce niech skupi się na prawej obronie. Po tych transferach będę w pełni zadowolony. Skład moim zdaniem będzie tak wyglądał przy ustawieniu 4-3-3
Neuer
Kimmich- Sule- Hernandez- Alaba
Goretzka- Martinez/Roca- Thiago
Gnabry- Lewandowski- Sane
@GuteSpiele
Może dlatego że mamy tylko jednego piłkarza na 6stke czyli Javiego. Te pozycję też trzeba odmłodzić dlatego Roca jest jak najbardziej przydatnym transferem.
28.07.2019 15:13
Myślę że najlepiej będzie jak najpierw poprawi swoją grę w obronie. Jak już będzie lepiej to wtedy jak najbardziej widzę go jako stoper. Kimmicha mimo wszystko bym nie ruszał z boku obrony. Uważam chociaż mogę być w błędzie, że na boku obrony idzie mu najlepiej i nie ma co blokować miejsca w pomocy innym piłkarzom gdzie jest ich więcej.
26.07.2019 09:48
@Mathias
Hummels przestraszył się rywalizacji. Owszem powiedzieli mu wprost że to Hernandez/Pavard i Sule będą tymi kluczowymi stoperami od początku sezonu. Jednak mógł podjąć wyzwanie i kto wie czy po kilku kolejkach nie wróciłby do stopnia kluczowego piłkarza. On wolał iść na łatwiznę i wrócić do BVB. Jego wybór. Ja nie jestem z nim związany, więc w żadnym wypadku nie uważam że to był błąd. Boateng jak się weźmie w garść da znacznie więcej chociaż wolałem żeby to on odszedł. No cóż trzeba żyć dalej i albo uwierzyć znowu w Jeromea albo szukać powoli kogoś za niego. Może Mai może ktoś inny czas pokaże. Jeszcze jedno do Hummelsa. Ostatnimi czasy obniżył loty i nie wystrzegał się od błędów. Owszem Sule je też popełniał, ale jakby nie patrzeć to Hummels był w klubie tym lepszym i bardziej doświadczonym.
26.07.2019 09:45
Gość moim zdaniem nie jest warty ściągnięcia. Owszem może i drzemie w nim potencjał, ale ja nie dostrzegłem w nim nic nadzwyczajnego. Za darmo też bym się wahał go ściągnąć, a co dopiero za 50 milionów euro czy co gorsza funtów.
25.07.2019 11:19
Myślę, że jeżeli tylko poprawi grę w obronie to bez problemu powinien wygryźć Alabe. Nie odbierając umiejętności Austriakowi to jednak ostatnimi czasy coś w jego grze się popsuło. W szczególności coraz częściej robi dziury na boku obrony. Mam wrażenie, że sam nie chce grać na boku obrony jak i powoli spada poziom krycia przez niego.
25.07.2019 11:18
Można mu zarzucać wiele rzeczy, a także krytykować za podejścia do wielu spraw. Jednak ten człowiek poświęcił wiele lat dla naszego klubu i jest bez wątpienia żywą legendą. Mało klubów może się pochwalić takimi ludźmi co gotowi są do śmierci nawet dbać o dobre imię klubu. Mam nadzieję, że nowy prezydent zastąpi go bardzo dobrze aby ze spokojem on siedział na emeryturce, a my w fotelach. :)
23.07.2019 22:30
@Gubernator
Kupno dwóch skrzydłowych byłoby podkreśleniem, że Davies będzie zmiennikiem Alaby albo, że głównie w rezerwach albo na wypożyczenie. Prędzej będzie tak. Kupujemy jednego skrzydłowego (Sane/Pepe/Carrasco) i do tego nową dziesiątkę która może być skrzydłowym(Zyiech). Ewentualnie jeszcze kogoś na 6 i koniec okienka w naszym wykonaniu.
23.07.2019 20:46
@LeeeroySane
Thiago miał szczęście, że Kroos nie dogadał się z nami. Jestem pewny że wtedy Hiszpan grzałby ławkę kosztem Bastiego i Kroosa. Takich piłkarzy jest naprawdę wielu, więc gdyby odszedł to albo Goretzka albo Tolisso mieliby znacznie więcej szans do gry albo klub znalazłby kogoś w jego miejsce. Nie ma ludzi nie zastąpionych,a kogoś za Thiago łatwiej znaleźć niż za Lahma.
22.07.2019 14:46
Myślę że przy transferze Zyiecha i Havertza, a także dalszego trzymania Sanchesa to Thiago/Müllera powinien odejść. Fakt Thiago to 6stka ale Havertz myślę że też tam by grał jeżeli na 10stce grałby Zyiech albo z litości Müller. Ja będę szczęśliwy jak odejdzie, bo szanuję go i cenię jego zaangażowanie, ale uważam że nie pasuje do naszej taktyki. Jego gra moim zdaniem była dobra lub świetna kiedy graliśmy tiki taką. Obecnie gramy nie wiadomo jaką taktyką (ciężko mi ją określić) i Thiago jakiś niepewny się wydaje. Chyba najwięcej piłek stracił w poprzednim sezonie i to naprawdę w głupi sposób.
22.07.2019 14:29
Proszę oby Bale nie skusił się grą u nas. Są naprawdę lepsze opcje niż Walijczyk. Pepe, Zyiech, Sane oni daliby nam znacznie więcej niż on. Do tego ma już 29 lat, a kadra miała być odmładzana. O jego podatności na kontuzje nie wspominając.
Edytowano : 2019-07-21 17:22:01
Co do BVB trudno nie dostrzec, że są wzmocnieni dobrze, ale nie ma drużyny idealnej. Są realnym i to sporym zagrożeniem dla nas w lidze, ale pozostaje dobrej myśli, że i w nachodzącym sezonie wyjdziemy zwycięsko chociaż łatwo nie będzie i podejrzewam nawet walkę do samego końca jak ostatnio.
21.07.2019 17:19
Ktoś oglądał mecz i może powiedzieć jak grał Portugalczyk i Arp?
21.07.2019 10:43
@freddyfcb
No dokładnie jakoś żaden teraz się nie wypowie tak pewnie i dumnie, że będą srogie baty, które pokażą że trzeba robić transfery. Owszem są one u nas potrzebne, ale potem i tak ludzie będą narzekać czemu się na naszych wychowanków nie stawia. Niektórych kibiców nie pojmuję jak i ich logiki, więc czasami po prostu lepiej się nie wypowiadać niż się kompromitować.
21.07.2019 10:41
@Daaaniel16
Nie ma się co ich czepiać. Większość osób tutaj zadowoliłyby transfery tylko Sane, de Ligta, Mbappe a na zastępcę Manu Oblaka. No jeszcze Havertz, który mimo, że młody to gra wyśmienicie i jeszcze wiele przed nim . Młody perspektywiczny piłkarz jak Roco, którego chcemy to porażka zarządu, bo Sanches nie gra dobrze to i żaden nie będzie. Najlepiej wydać 400 milionów, bo wszyscy to robią, a nas przecież stać.
19.07.2019 08:35
@CZARIAN
Bo mamy tylko 5 pomocników środkowych w tym jednego na 6stce czyli Javi. Martinez ma już bodajże 31 lat, więc Roco to transfer bardzo logiczny i myślę, że przyszłościowy. Mam nadzieję, że rozwinie się tak dobrze lub lepiej jak Javi kiedy do nas przychodził.
18.07.2019 17:22
@XYZ
Jak to Roca nie jest niezbędny? Przecież my oprócz Javiego nie mamy żadnej typowej 6stki. Po co byłby nam Haller? Klub chce Wernera i to on bardziej będzie naszą 9tką po odejściu Lewego w przyszłości. Sam też napisałeś do nas nie chcą piłkarze przychodzić, bo raz liga nie jest atrakcyjna i dwa większość piłkarzy albo patrzy na hajs albo wybierają między Barcą i Realem no i premier league.
Edytowano : 2019-07-17 10:11:16
No i jeszcze jedno. Wszyscy krytykujcie, że ściągamy no namea Roce to w takim razie wymiencie piłkarza max do 25lat na pozycję Javiego którego mamy szansę ściągnąć. Bo po za Roce i Carvalho z Betisu ja nie widzę innych opcji.
17.07.2019 10:08
@tapczan
Nie przejmuj się. Ich życie jest naprawdę smutne i nudne skoro nie są na tyle inteligentni żeby pomyśleć że to transfer do rezerw albo juniorów i tylko wylewają swoje żale na brak transferów. Ja zacznę się martwić jak po 31 sierpnia nie będzie żadnych transferów.
16.07.2019 14:20
Nie wiem czy to coś może znaczyć, ale dwa dni temu Sane wrzucił na Insta zdjęcie z treningu Manchesteru z komentarzem coś w stylu, że powrócił i że sezon właśnie się rozpoczął. Niby to wprost nie mówi, że zostaje w City, ale takie są moje przeczucia po tym poście.
14.07.2019 16:16
@DonJupp4ever
Fajnie byłoby, ale nie ma co robić sobie nadziei, że i Olmo i Zyiech. Jak już trafi tylko jeden lub żaden. Pamiętaj, że Mullera nie można ruszyć, więc dla niego miejsce zawsze musi być chyba, że będzie grał jeszcze gorzej. Do tego Davies chyba, że to będzie nas trzeci lewy obrońca jeżeli te pogłoski to prawda.
13.07.2019 14:45
@sylwester123
Nie rozumiem twojego śmiechu w Juventusie grał on skrzydle nierzadko, więc w wypadku kontuzji naszych skrzydłowych co w przypadku Comana to norma Mandzukic w naprawdej złej sytuacji myślę że wystawiany byłby na skrzydle.
Edytowano : 2019-07-10 10:22:31
*na skrzydle
10.07.2019 10:21
No fajnie fajnie tylko nie mogę sobie wyobrazić, że Mandzukic wraca do klubu grzać ławę piłkarzowi przez którego musiał odejść z klubu. Chyba, że teraz widzi mu się grzanie ławy i granie ogonów do tego będąc alternatywą na skrzydło.
10.07.2019 09:44
@diablo
Popatrz też na to z drugiej strony załóżmy, że Früchtl latem zostanie wypożyczony. Będzie się prezentował jesienią słabo to nasi przy dobrych układach zakontraktują Nubela. Wtedy jeżeli na wiosnę Früchtl będzie grać słabo no to Nubel będzie tym co podejmie walkę o skład. Jednak jeżeli Christian wiosną zagra bardzo dobrze to stoczą z Nubelem bój o przyszłość Bayernu jeżeli Manu załóżmy odejdzie w 2021 roku i wtedy bardzo prawdopodobne jest odejście z klubu Svena, a tych dwóch powalczy o miano zastępcy, a Manu powoli będzie schodził ze sceny. Owszem jest jeszcze Hoffman, ale myślę że Früchtl będzie stawiany wyżej oczywiście mogę się mylić co zobaczymy z czasem.
09.07.2019 17:09
@Moe
A ciekawsze wygrywać twoim zdaniem ligę kilkanaście razy pod rząd, bo nie ma konkurencji w naszej lidze, a mistrzostwo przegramy tylko dlatego, że nie robimy transferów i wygra na fuksie BVB albo Lipsk? Potem będą pretensje czemu nie robimy porządnych transferów i nie zachodzimy daleko w lidze mistrzów. Co do ewentualnego braku Niemców to proszę ciebie. W Eintrachcie już nie ma w wyjściowej jedenastce praktycznie Szwabów, a u nas też powoli znikają. Fakt w Anglii trudno w składach znaleźć Anglików, ale i w Bundeslidze powoli Niemcy też zanikają. Może nie aż tak bardzo, ale myślę że kwestia czasu. Podobno Bayern nie musi być niemiecki tylko dobry. To w końcu jak to ma wyglądać?
Edytowano : 2019-07-09 11:20:28
Niby tylko dwie drużyny wymieniłem, ale w wielu klubach bundesligi jest już ponad połowa obcokrajowców lub większość.
09.07.2019 11:18
@gregor
Dokładnie tak i jak mówię to może Pep siedziałby u nas dobre parę kolejnych lat.
08.07.2019 17:45
@GwiazdaPoludnia
Griezmann zaprzecza odmładzaniu kadry bo 28lat to nie tak mało, a on sam chce do Barcy. Dybala jakby w lidze mistrzów prezentował się przyzwoicie to zaryzykowałbym, ale on to bardziej 10tka niż skrzydłowy.
08.07.2019 12:25
@Moe
A on nie jest przypadkiem blisko Napoli? Albo coś mi się pokręciło.
08.07.2019 09:03
@dickinosn85
Pep już w pierwszym sezonie chciał Neymara, który jest jaki jest, ale umiejętności ma spore. Jednak nasz ukochany zarząd kręcił noskiem i dał mu Gotze, bo tańszy i w końcu NIEMIECKI Messi. Zarząd sprzedał Kroosa dali Hiszpanowi ledwie biegającego Xabiego. Pep co do transferów nie miał nic do gadania oprócz Thiago, którego mówił że chcesz bez dyskusji. Fakt dostał Lewandowskiego, ale tylko dlatego że był do wyciągnięcia za darmo. Pep gdyby był pewny że klub mu zaufa to trenowałby zapewne nasz klub do dziś, a jeśli nie to Klopp obstawiam byłby chętniejszy na trenowanie Bayernu. Jednak cóż mamy Uliego i Rummenigge, którzy liczą każdego wydanego eurosa, więc trener co podskoczy to robią mu bay i biorą młodego naiwnego co potakuje na wszystko czyli szanowny Niko Kovac. Mam wrażenie że gdyby Jupp był trochę młodszy i nadal nas trenował to zmusiłby jak kiedyś do transferów, bo to chyba tak naprawdę jedyny trener, którego by się słuchał Uli. Mówię to kolejny raz winą jest zacofany zarząd nie trener, bo trener w klubie mało ma do gadania jeśli o nasz klub chodzi.
Edytowano : 2019-07-08 08:54:20
*chce bez dyskusji
08.07.2019 08:52
@xeremeleque
Mieliśmy Carlo trener z nazwiskiem i zasłużony, a kogo przyciągnął poza że tak wulgarnie nazwę odpadem Jamesem? Carlo słabym trenerem nie jest, a za przeproszeniem z gówna bata nie ukręcisz. Uwierz że z obecnym składem i zarządem to myślę że nawet Klopp miałby duże problemy coś zdziałać. W Liverpoolu jak chciał to dostał van Dijka, Allisona czy innych więc miał co chciał, a u nas to trener nie może praktycznie wybrać kogo kupujemy także zwalanie na trenera jest słabe. Będę wszędzie pisał problemem jest ZARZĄD nie trener, a Niko nie chce zarządu krytykować, bo zaraz poleci a znając go za taką szansę liczy się z niemal każdym zdaniem Uliego i Rummenigge.
07.07.2019 14:38
Myślę że ten nieznany to Robercik, bo bardzo dużo ma zawsze do powodzenia, ale ma rację jak i agent Manu czy inni ludzie. Tak trochę analizując to gdybyśmy te głośne transfery przez te tyle lat co były o nich duże plotki nasz skład byłby miazga moim skromnym zdaniem. Jak już wspomniałem w innym poście to Guardiola pewnie nadal byłby u nas trenerem lub skusiłby się Klopp. Tak licząc obecnych piłkarzy i głośne plotki w ostatnich latach wyglądałby prawdopodobnie nasz skład:
Neuer
Kimmich - Sule - de Ligt - Alaba
Thiago - Rodri
Pepe - de Bruyne - Sane
Lewandowski
Moim zdaniem wygląda to bardzo dobrze ale to tylko domysły fantazje
07.07.2019 13:47
Szkoda, że Pep i Klopp prędko do nas nie dołączą jeżeli kiedykolwiek by tutaj chcieli. Problemem nie jest trener tylko Uli. Pep za kadencji w Bayernie byłby w stanie ściągnąć do nas de Bruyne czy Sane i myślę, że na bank by do nas trafili do nas. Myślicie dlaczego Pep odszedł z Bayernu? Moim zdaniem chociaż to bardziej teoria spiskowa poszedł do klubu, w którym miał kredyt zaufania co do transferów i taktyki Hiszpana. Domyślam się też że de Bruyne dowiedział się wcześniej że Pep w przyszłym roku będzie na pewno w City, więc do nas nie planował raczej przyjść. To jest oczywiście tylko mój domysł, więc mocno nie krytykujcie, a znając Uliego który chyba tylko sobie ufa w kwestii pieniądza to Pep też miał dość, że dostawał bez urazy piłkarzy jak Rose. Mam nadzieję, że Kahn będzie elastyczniejszy i trenerzy będą mieli więcej do gadania i większe pole manewru przez co piłkarze i trenerzy będą znowu przychodzić do Bayernu z jak największą chęcią.
Edytowano : 2019-07-07 12:42:37
*Rode nie Rose ;)
07.07.2019 12:42
Bardzo dobrze, bo ja uważam, że nie jest nam potrzebny i moim zdaniem dotąd niczym się nie wyróżnił. Nie każdy skrzydłowy z Anglii będzie sobie radził jak Sancho i nie każdy się rozwinie. Mam nadzieję, że ściągną skrzydłowego przynajmniej jednego. Sane co mnie smuci wydaje się transferem coraz mniej realnym, a do Pepe nie wiedzieć czemu klub nie jest przekonany. W każdym razie ciekawi mnie jak się dalej potoczy okienko.
07.07.2019 11:23
@Reeken89
Ja myślę że wręcz przeciwnie przydałby się. Raz trzeba pokazać Robercikowi że jego da się też zastąpić, a Arp to jak na razie żadna konkurencja. Dwa znając nasze skrzydła które się sypią na zawołanie praktycznie to nawet transfer Pepe lub Sane to będzie za mało, a Werner to byłby taką alternatywą moim zdaniem lepszą od Müllera. Z resztą trzeba czekać do bodajże 2 września i mam tylko nadzieję że nie będziemy rozczarowani.
03.07.2019 11:35
@Reeken89
Słowa nie użyłem na temat tego że jest Niemcem i że głównie na nich mamy stawiać. Owszem nie wiem czy podoła, ale nie sieję pesymizmu jak ty i chciałbym dać mu szansę. Jedynie jak można mu ją dać to transfer.
03.07.2019 11:25
@Reeken89
Nostradamus jak taki zdolny jesteś to idź do telewizji zamiast wróżbity Macieja :d
Nie ma to jak skreślić piłkarza który nawet jeszcze do nas nie trafił. Piątek we Włoszech też miał przepaść, a powoli wyrasta na gwiazdę. Fakt to dwa różne charaktery, ale jestem pewny że jak piłkarze wspierali by Timo to chłopak się ogarnie i będzie u nas gwiazdą. Ja jestem jak najbardziej za, bo ma on potencjał i jest szansa aby wykorzystać go u nas, a także ściągnąć za darmo lub za niewielką kwotę.
03.07.2019 10:36
@vaterland
Myślę, że niektórzy nie są do niego przekonani z powodu jego słabej psychiki. W szczególności wtedy jak na meczu bodajże z Besiktasem nie mógł znieść, że jest na stadionie tak głośno. Podejrzewam, że nie są co do Tima przekonani czy podoła w naszym klubie. Ja dam mu szansę, bo ma ogromny talent i wystarczy się nim odpowiednio zająć to poradzi sobie z trudami psychicznymi.
@mike84
Za Boatenga nikt, bo najprawdopodobniej on zostanie, a nawet jak odejdzie to Flick postawi na duet Süle-Alaba/Hernandez plus Kouassi w rezerwie także kupowanie na ławkę nie ma sensu chyba, że solidnych ligowców pokroju Gintera. Za Thiago też nikt nie przyjdzie, będzie grał duet Kimmich-Goretzka na prawej obronie Pavard i może kupią zmiennika z dwójki Aarons/Dest. Zmiennikami Niemców będą Tolisso, Cuisance, Fein w takiej kolejności, a w sytuacji tragicznej Alaba może iść do środka pomocy. Bayern zapewne kupi jeszcze skrzydłowego, prawdopodobnie wykup Perisicia i myślę że to koniec okienka.
24.08.2020 11:08
Jeżeli piłkarz żegna się z całym zespołem to potem trochę głupio byłoby zmienić zdanie. Ja oceniam go przez pryzmat całego sezonu, w którym był bardzo nierówny. Ja chyba będę jedynym, który nie będzie żałować jego odejścia. Solidny piłkarz, ale nie niezastąpiony.
24.08.2020 09:24
Boże coś pięknego widzieć przez 8 lat kibicowania jak Bayern drugi raz zdobywa te najważniejsze trofeum!
Coman oraz Thiago mnie dzisiaj pozytywnie zaskoczyli w szczególności ten pierwszy. Czułem, że Francuz będzie chciał wypaść jak najlepiej, ale niespodziewałem się zdobycia najważniejszego gola w jego karierze i to główką! Szkoda, że Kingsley i Thiago nie grali tak niemal cały sezon dobrze to wtedy w szczególności z Hiszpanem może bym żałował jego odejścia.
Mam nadzieję, że znalazłby się dla Niko Kovaca, bo to jednak za jego kadencji wygraliśmy z Fotkami 7:2 i on miał jako asystenta Flicka, który go zastąpił w sposób wspaniały!
Dumny jestem z Roberta, że w końcu zdobył te trofeum, o którym marzył i na które tę parę lat zasługiwał. Jego łzy po gwizdku tylko pokazały jego wielkość.
Szkoda mi PSG. Tuchel zrobił tam dobrą robotę, ale na własne życzenie przegrali, bo takie setki co mieli tacy piłkarze jak Mbappé czy Neymar powinni wykorzystywać. Oczywiście Neuer nasza ściana też przyczynił się do tego, że mamy w dwóch ostatnich meczach czyste konta.
Süle dał dobrą zmianę dla Boatenga. Mimo czasami lekkiego zagubienia to jednak byłem z nim w składzie spokojniejszy niż z Boą, któremu współczuję takiej kontuzji. Smucą mnie słabe mecze w obronie Alaby i co gorsza Daviesa, którego przez sporą część meczu di Maria kręcił.
Ale koniec minusów. Brawo dla Flicka, że nie rezygnował ani przez chwilę z swojej taktyki i dzięki temu możemy cieszyć się z uszatka.
Wiwat Bayern! Mia San Mia!
24.08.2020 08:57
Wolałem jednak posadzenie Thiago, ale no oby pokazał się dobrze w swoim ostatnim meczu. Szkoda, że Cou nie wyszedł w wyjściowym, ale przynajmniej mam nadzieję, że przeciw PSG, Coman pokaże się tak znakomicie, aby Francuzi pożałowali jego odejścia te parę lat temu.
23.08.2020 19:58
Ale i tak znajdą się "fachowcy" którzy powiedzą, że Goretzka jest za słaby na Bayern. Jego gra o czymś świadczy skoro Flick wolał postawić go kosztem Thiago, nawet gdy Hiszpan wyleczył kontuzję dzięki której Leon wszedł do składu.
23.08.2020 11:01
@XYZ
A gdzieś ja powiedziałem, że się nie zna i nie był świetnym obrońcą?
20.08.2020 13:23
@bayern1987dwa
Stanowski to ostatnio pokazuje, że żaden z niego ekspert.
20.08.2020 12:57
@Moe
Najszybszy ze stoperów wydaje się Hernandez, tylko problem w tym, że jest lewonożny, a Flick nie posadzi do końca sezonu i raczej w nowym też Alaby czy Daviesa, dlatego Francuz nie gra. Według mnie te problemy z mięśniami to ściema, bo oglądałem całą pierwszą połowę i nie wiem jak Boa mógłby coś sobie zrobić skoro nie widziałem, żeby utykał. Ja myślę, że Flick zdjął go, bo widział, że mimo paru wybić to grał niepewnie.
20.08.2020 12:39
@Moe
No sorry, ale jak mamy tracić bramki, bo Thiago musi pokazać jaki to on nie jest techniczny, a Boa jak bardzo nie nadaje się na przeciwników grających z kontry to tak wolę postawić na Süle i Pavarda.
20.08.2020 12:30
@Patryk233
No według mnie i z Barcą nie zagrał najlepiej, ale to moja opinia. Taki cenny i dobry zawodnik, że nikt go nie chce kupić nawet w promocyjnej cenie oprócz Liverpoolu, w którym nie wiem czy będzie kluczowym piłkarzem.
20.08.2020 12:16
@Patryk233
Raczej oczywiste, że wszedłby za Thiago, który nie jest koniecznie pubilkiem Flicka.
Mam nadzieję, że zmiany jakie będą to Süle za Boatenga i Pavard za Thiago, a Francuz zamienia się z Kimmichem pozycjami.
Edytowano : 2020-08-20 12:08:19
*pupilkiem
20.08.2020 12:08
@vaterland
Co innego wydawać setki milionów, a co innego uzupełnić braki kadrowe dobrymi zawodnikami. Myślisz że w przyszłym sezonie duet skrzydłowych Sane-Gnabry będzie grał non stop bez zmęczenia czy kontuzji? A na wypadek pauzy kto ich ma zastąpić? Coman? Kibicuje mu ciągle, ale no coraz bardziej wątpię, że jest na odpowiednim poziomie. Perisicia nie powiedziane że kupią, ale też Chorwat nie będzie grać pierwszych skrzydeł. To co mamy modlić się o fart, że skrzydłowi będą zdrowi czy o to że Batista Meier okaże się wyczepistym skrzydłowym? Tak samo na prawą obronę mamy ciągle w przypadku kontuzji Pavarda wystawiać Kimmicha, a w środku pomocy robi się problem? Nie chodzi o to że ma zarząd kupować piłkarzy po 100mln, ale kuźwa wzmocnić kadrę, a nie każde braki kadrowe uzupełniać wypożyczeniami i juniorami.
20.08.2020 11:17
@sylwester123
Bo Alaby nie posadzi na ławkę a obok niego nie zagra chyba, że umie grać równie dobrze prawą nogą jak lewą. Dlatego szansę dostaje Süle.
20.08.2020 10:38
Trzeba przyznać początkowo grali ładnie i byli groźni, ale cytując klasyka "Niewykorzystane okazje lubią się mścić". Teraz czeka nas największe wyzwanie w tym sezonie oby nasi podołali.
20.08.2020 07:39
@diablo
A dla mnie właśnie Sule zagrał solidnie i miał coś czego Boa nie ma, a dokładnie szybkości. Owszem kiedy akcje są w polu karnym i Jerome biegać nie musi jest dobrze, ale PSG będzie zapewne jak Lyon grać kontrami, a do nich Boa nie ma szybkości. Według mnie powinien zagrać Sule, bo mimo paru błędów jest według mnie lepszy na grę z kontrą, ale nie najlepszy.
20.08.2020 07:37
@lider111
A ty jak na zawistnego cebulaka widzisz same wady. Gdyby nie Lewy Gnabry prawdopodobnie miałby jedną bramkę albo wcale. Ibrahimović czy Ronaldo których tak często stawiasz wyżej ( z Portugalczykiem z dawnych lat się zgodzę) też masę setek niewykorzystywali.
19.08.2020 23:36
@lider111
Ale ty wiesz "znawco" że w tamtym meczu trenerem był Jupp?
Edytowano : 2020-08-19 23:34:12
Dobra tu mój błąd trenował Carlo, który nadal nie jest Pepem Guardiolą.
19.08.2020 23:32
@FanGraczyBayern
Pewnie to kibic Barcy którego ciągle piecze po porażce.
Lewandowski ściąga uwagę obrońców żeby taki Müller, Gnabry czy nawet Coutinho mogli strzelać, a ten że Lewy niewidoczny.
19.08.2020 23:28
@lider111
Z tym Lewandowskim pojechałeś po bandzie. Nawet komentatorzy zauważyli, że na szpicy częściej był Gnabry, a Lewy ściągał na siebie uwagę, ale też miał pecha bo niewykorzystał sporo akcji. Lewy ma od meczu z Barcą zupełnie inną rolę w trakcie meczu.
19.08.2020 23:17
@Dziki79
Szczerze wątpię w zawieszenie. Nawet jeśli zawieszą to PSG się odwoła i skończy się na karze finansowej. Koronawirus koronawirusem, ale kasa ciągle rządzi w futbolu.
19.08.2020 23:15
@Beckenbauer90
Może i luźniejszą obronę, ale i o wiele groźniejszą ofensywę. Z całym szacunkiem, ale Depay-Dembele to małe zagrożenie w porównaniu do Di Maria-Mbappe-Neymar
19.08.2020 23:12
Czy tylko według mnie Thiago mimo paru odbiorów zagrał słabo? Hiszpan jakoś nie przekonał mnie, że powinien zostać.
Flick chyba z Lyonem zobaczył, że Boa na przeciwnika grającego kontrą się nie nadaje. Żaden trener bez powodu nie zmienia zdrowego stopera prowadząc 2:0.
Mimo bramki średni mecz Lewego. Neuer i Gnabry bohaterowie.
Na PSG duet Süle-Alaba, a ja mimo wszystko bym zrobił szalony ruch i Pavarda dał na bok obrony, Kimmicha do środka a Thiago ławka.
19.08.2020 23:05
@nyy32
Podziwiam twój wielki optymizm, ale trzeba się obudzić. W ewentualnym meczu z PSG nie możemy dopuścić żeby nasz duet stoperów miał się ścigać lub pojedynkować z Mbappé i Neymarem, bo to najprędzej się skończy bramką. Ja nadal uważam, że Süle powinien wejść w szczególności na finał kosztem Boatenga, ale nie będę kwestionował Flicka chociaż uważam, że przygoda z Boa się skończyła, podziękować i sprzedać. Nie trzymajmy go tak jak Barca Pigue z sentymentu.
19.08.2020 07:28
Podziwiam tych, co wierzą, że klub w miejsce Thiago ściągnie van der Beeka lub Aouara, bo to raczej mało prawdopodobne wręcz w to nie uwierzę. Duet w pomocy będą tworzyć Kimmich-Goretzka, a do zmiany będą Tolisso, Cuisance, Fein awaryjnie myślę, że Alaba. Klub co najwyżej ściągnie kogoś na ławkę jako zmiennika Pavarda(tu prawdopodobnie ktoś z dwójki Dest/Aarons). Do tego prawdopodobnie wykup Perisicia i jakiś stoper jeżeli Alaba odejdzie lub zaskoczy tym ruchem Boateng w co ostatnim czasem staje się według mnie wątpliwe.
17.08.2020 17:49
Mam nadzieję że przynajmniej 20mln€ za niego wezmą. Solidny piłkarz, ale gra u nas pokazała, że to był tak naprawdę piłkarz Juppa, u Guardioli latał na różnych pozycjach, u pozostałych różnie i też dość często kontuzje łapał, ale nikt mu nie odbierze tego, że był ważnym ogniwem przy zdobywaniu Ligi Mistrzów w 2013 roku.
16.08.2020 10:35
@nyy32
Jeżeli po takim meczu uważasz, że Bayern ma nikłe szansę z City to trzeba nie wiem być kibicem Manchesteru, który złudnie się łudzi, że Bayernowi w gazie w magiczny sposób noga się powinie. Będzie to ciężki mecz, ale no człowieku to nie Liverpool z Alissonem w bramce.
15.08.2020 11:57
@Pir5
Patrząc też co robi w Lipsku Nagelsmann jak daleko zaszedł Tuchel z PSG to fakt niemieccy trenerzy teraz będą podbijać rynek. :)
15.08.2020 11:12
@TomiiiFCB
Owszem każdy ma prawo do błędów, ale zauważ że Alaba i Boa grali dobrze bo większość drużyn Bundesligi nie były większym wyzwaniem,a w trudniejszych spotkaniach widać było braki szybkościowe Boa i co jakiś czas zagubienie Alaby. Na City postawienie na tę dwójkę będzie sporym ryzykiem, bo w porównaniu do Barcy to City jest w gazie.
15.08.2020 10:56
@TomiiiFCB
Ja rozumiem twój entuzjazm ze zwycięstwa, ale były słabe punkty w tym meczu, a dokładnie nasza obrona w szczególności stoperzy. Ja też się nie czepiam samobója Alaby bo miał pecha, ale z Boą grali średniawo w szczególności Niemiec.
15.08.2020 10:39
Życzę dla Lucasa żeby kariera jego się potoczyła tak dobrze jak dla Lizarazu. Chłopak ma największy potencjał z wszystkich naszych stoperów tylko jeszcze przez przeklęte kontuzje tego nie pokazał w pełni. Słowa Rummennigge co do kadry brzmi jakby już była kompletna, bo juniorzy będą dostawać szansę. Oby jednak kogoś kupili.
15.08.2020 10:02
@Moe
Jeżeli tak to w sezonie 20/21 można postawić na duet Süle - Alaba/Hernandez i jeżeli Süle nie wskoczy na wyższy level, a Francuz znowu rozczaruje(w to nie chcę wierzyć) to wtedy można myśleć o kupnie Upamecano.
15.08.2020 09:40
I właśnie ta jedna rzecz w tym meczu była piękna. Bayern mimo wysokiego prowadzenia widać, że chciał strzelać kolejne bramki i w żaden sposób nie odpuszczał. Liczę na tak dobrą grę ofensywy w meczu z City/Lyon.
15.08.2020 08:58
@Globin23
No sorki oglądałem cały mecz i gra Boatenga w żaden sposób nie była świetna. Szybko wyrwał żółtą kartkę, uciekali mu w obronie piłkarze Barcy, zagubił się przy Suarezie, który zdobył bramkę. Mecz bez wątpienia wyjątkowy, najlepszy jaki oglądałem od czasu meczu Niemcy-Brazylia, ale trzeba patrzeć trzeźwo, Boateng przy kontrach przeciwnika prezentuje się słabo i Sterling będzie mu ciągle uciekał, bo mimo odbudowy formy to nadal uważam, że na mocniejszych przeciwników nie podoła. Mecz z Chelsea i Barcą dobitnie to pokazał.
15.08.2020 08:51
@OldFashion
Bo chce on podejmować wyzwania, spróbować czegoś nowego. On nie jest wychowankiem żeby był mocno zżyty z tym klubem. Ja tam go rozumiem, życzę mu wszystkiego dobrego, bo na pewno pomagał w niejednym meczu, ale nie jest piłkarzem niezastąpionym, a ja płakał po nim nie będę.
15.08.2020 08:06
Po tym meczu euforia nie opuszcza no nawet dla zwykłego kibica, niekoniecznie Bayernu to mecz piękny dla oka. Po meczu też mam pewne spostrzeżenia:
* nie odczuwam braku Pavarda chociaż Kimmich z początku słabo w obronie.
* Boateng mimo odbudowy to dzisiaj trochę błędów popełnił, do tego nie wiem czy za którymś piłkarzem Barcy nadążył. Uważam, że Flick powinien zaryzykować z Süle.
* Przemyśleć na spokojnie wykup Perisicia. Chłop pokazał dzisiaj serce do walki. Taki Mandzukic Bayernu V2.
* Alaba nawet nie zwracając uwagi na samobój nie zaprezentował się dobrze i póki co nie zapracował na pensję na poziomie Lewandowskiego.
15.08.2020 00:03
I tak powinno się podchodzić do przeciwnika z szacunkiem. Oj mam obawy co do jutrzejszego meczu. Jeżeli w żaden sposób piłkarze nie zlekceważą Barcy ( jak robi to spora część kibiców) to mamy realne szanse przejść dalej. Oby Boa nie popełniał błędów, a reszta go w tym wspierała.
13.08.2020 21:35
@Piter1985
Zawsze może też pójść do środka pomocy w miejsce Thiago i z Goretzką walczyć o skład. Kto wie co Flick szykuje na kolejny sezon, a klub jakich piłkarzy planuje ściągnąć i sprzedać.
13.08.2020 17:50
@Moe
Ty jakiś odklejony od rzeczywistości jesteś. Chyba każdy o zdrowych zmysłach wiedział, że Wagner przychodzi na ławkę do Bayernu i nikt w nim nie pokładał żadnych nadziei, że zbawi klub, więc to jakby Rafinhe wtopą nazwać. Coman nie jest wtopą bo jednak parę meczów nam uratował w tym w lidze mistrzów, a ostatnio prezentuje się lepiej od Gnabry'ego. Süle i Hernandez to wielkie XD bo pierwszy był jednym z mocniejszych punktów obrony przed kontuzją, a drugi gra dopiero jeden sezon i już się go skreśla. Ogólnie to widzę, że na siłę musisz się przyczepić do wielu kwestii.
13.08.2020 14:02
Ciekawy jestem tego Hickeya czy będzie sporą konkurencją dla Daviesa jeżeli potencjał wystrzeli czy okaże się drugim Contento czy Friedlem.
12.08.2020 09:06
Dla mnie może odchodzić. Nie jest na pewno graczem niezastąpionym, a sam nie specjalnie go lubiłem. Według mnie prawdziwą trudnością będzie zastąpienie Lewandowskiego w przyszłości.
12.08.2020 09:04
Ja bym zaryzykował i postawił na Süle kosztem Boatenga, bo mimo, że Jérôme prezentuje się dobrze, ale jednak boję się, że będzie wkręcany przez Griezmanna i Messiego, a przez jego małą zwrotność będzie to bardzo niebezpieczne.
09.08.2020 11:33
@Downhill
To też mój idol, jak napisałem w sercu nadal będzie najlepszy. Jednak w realnym życiu jest zupełnie inaczej. Owszem gra świetnie nogami i wychodzi z bramki, ale chyba nie od tego są bramkarze? Neuer w tym sezonie bronił dobrze, ale Oblak był po prostu lepszy, był pewniejszy w interwencjach i na linii.
09.08.2020 11:18
@Downhill
Trzeba być trochę obiektywnym. Sam jestem wielkim fanem Manu w sercu zawsze będzie najlepszy, ale nie oszukujmy się chociażby wspomniany Oblak jest dzisiaj najlepszym bramkarzem świata.
09.08.2020 10:56
No dobra to Bayern sprzedaje Javiego i Tolisso/Thiago zarabia za tę parę max 50-60 milionów dołożyć te 30 mln i kupić można Kaia jeżeli Niemiec Chelsea nie wybrał. Mi to pasuje
03.08.2020 12:38
No niestety po odejściu Juppa i przez częste kontuzje nie będzie zmiennikiem zważywszy, że Flick go niekoniecznie lubi i woli postawić na Cuisance, który jeżeli będzie grał więcej będzie dobrym grajkiem, czy lepszym od Goretzki lub Tolisso? To się okaże. Kończąc z Hiszpanem lubię Javiego, niemal zawsze w pomocy spisywał się dobrze, ale nie możemy pozwalać sobie na sentymenty i najlepszym rozwiązaniem jest jego sprzedaż.
24.07.2020 13:36
Wyobraża sobie zakończenie kariery tutaj, ale wyłącznie gdy dostanie pensję na poziomie Lewandowskiego. Naprawdę szkoda byłoby gdyby odszedł nasz wychowanek, który swego czasu był jednym z najlepszych lewych obrońców świata, ale nie ma ludzi niezastąpionych. Pokazał, że nie będzie nigdy jak Lahm, który nigdy nie zostawiłby Bayernu dla pieniędzy w innym klubie.
21.07.2020 09:51
Ultrasi są bardzo potrzebni, bo bez nich nie byłoby głośnych dopingów i mecze nie byłyby takie same. Niech wieszają jakie chcą transparenty czy śpiewają co chcą, ale jeżeli miałaby za coś grozić grzywna czy inna kara to oni jedyni powinni za nią płacić nie klub.
21.07.2020 09:44
@Piter1985
Ja tam widzę 2 napastników. Zirkzee ma potencjał i w tych meczach co wychodził w wyjściowej jedenastce prezentował się dobrze. Lewandowski będzie i tak grał z 90-95% meczów, a zawsze na szpicy może zagrać Gnabry. Co do Svena lubię go, ale nie ma miejsca u nas tak samo dobry jaki 3. bramkarz może być Hoffmann, a Früchtla na wypożyczenie.
16.07.2020 12:57
Brazylijczycy w naszym klubie to się ostatnio nie sprawdzają, a i tak to raczej wielka bzdura z jego zainteresowaniem. Myślę, że prędzej Boa zostanie, a jak już to kupią jakiegoś ligowca jak np. Stark z Herthy.
16.07.2020 12:53
@tapczan
Zgodzę się, że odpuszczenie Havertza byłoby błędem, ale jest więcej argumentów przeciw temu transferowi.
1. Na jakiej pozycji miałby grać Kai? Flick w życiu nie posadzi na ławce Müllera, grającego na 10tce na skrzydłach i w napadzie nie ma szans, a z tyłu pomocy jest Kimmich i Thiago/ Goretzka (on jest w gazie, wyrobił się i jakoś nie chcę mi się wierzyć, że przy odejściu Thiago nie miałby pewnego miejsca w składzie.
2. Kai jesień miał średnią, a wiosną mimo dobrych liczb w meczu chociażby z nami był praktycznie niewidoczną i uważam, że
3. Klub mógłby ponieść spore ryzyko bo 100mln euro z drzewa nie spadnie. Transfer ma większą szansę na sukces gdyby któryś z naszych sponsorów dołożył część pieniędzy (np. Adidas). Do tego sezon temu wydali 80mln na Hernandeza, za którego wiele osób chociażby tutaj zarząd krytykuje.
Możemy się kłócić, że Bayern ma na 100% kasę na jego transfer plus parę innych, ale chyba lepiej wydać pieniądze rozsądnie na kilku piłkarzy niż nie mając właściciela miliardera lekką ręką rzucić 100mln za gościa, który nie był tak kompletny jak KdB kiedy odchodził do City.
16.07.2020 12:00
@GuteSpiele
A Kimmich zanim przyszedł grał w 2. Bundeslidze, więc czegoś nie rozumiem. W Roce widać ogromny potencjał i jakby grał u nas regularnie to jestem pewny, że byłby tak dobry jak Javi w najlepszych latach jeżeli nie lepszy. Jak znasz innego, zdolnego, młodego piłkarza na 6tke to pochwal się wiedzą :)
06.09.2019 15:58
Bez Rafinhi jestem jakoś spokojniejszy o obronę. Nigdy nie byłem fanem tego piłkarza i mimo, że prezentował się solidnie to sprzedałbym go kilka lat wcześniej.
24.08.2019 08:20
@dudikov
Gdybyś patrzył jak gra, a nie gdzie to nie nazwałbyś go ogórkiem, bo to pewnie twój argument dlaczego ogórek. Jeżeli Roca u nas naprawdę będzie często grał to może być jedną z najlepszych 6tek, ale czas pokaże czy transfer dojdzie do skutku.
24.08.2019 06:38
@Patryk233
Vidal mimo, że walczak to był coraz starszy a i głupich błędów się nie wystrzegał. Sprzedaż jego była dobra po później nic byśmy nie dostali za niego. Uważam że Roca jest piłkarzem który w przyszłości byłby naszą topową 6tką.
21.08.2019 13:57
No ciekawi mnie czy Napoli naprawdę chciałoby Wernera do siebie skoro sam Carlo ciągle powtarza, że pierwszym napastnikiem jest Milik. Mam nadzieję, że do nas trafi chociaż do końca okienka wszystko może się stać.
13.08.2019 16:35
Ja narazie nie skrytykuję ani nie pochwalę tego transferu. Pamiętacie jak kibice Realu śmieli się z Barcy jak kupiła Paulinho, że to odpad itp.? Potem wiadomo co się działo dalej. Owszem można krytykować zarząd, że dużo wcześniej nie kupili Sane, a teraz chwytają się brzytwy z Perisiciem, ale czy ktoś mógł to przewidzieć? Jeżeli te wypożyczenie jest bez obowiązku wykupu to nie trzeba panikować. Podejrzewam, że to opcja awaryjna jeżeli nie uda się znaleźć innych piłkarzy za Sane. Jak ktoś wspominał jest ograny w Bundeslidze, więc taki piłkarz na ławkę w sam raz. Owszem zaprzecza odmładzaniu kadry, ale trzeba się pogodzić, że nie każdy o kim powiemy chce do nas przyjść. Nie wiem czy można winić trenera, bo co on ma do tego. To jest wina mało atrakcyjnej ligi i słabszej dyspozycji Bayernu i innych niemieckich drużyn w Europejskich pucharach. Ja czekam jak się wszystko zakończy. Przestańcie bawić się w wróżbitów, bo nie wiecie czy nie wystrzeli z formą jak wspomniany wcześniej Brazylijczyk.
10.08.2019 15:24
Skupmy się Na Sane i Zyiechu. Jak starczy to jeszcze Roce/Wernera i kadra powinna być kompletna.
06.08.2019 18:10
Niech tylko się skończy na ich gadaniu. Jeżeli wszystkie transfery się potwierdzą to jestem spokojny o obronę mistrzostwa. Oby BVB przez długi czas tak jak Liverpool czekają na swój rok w lidze.
06.08.2019 18:08
Liczę na niego, że wreszcie pokaże innym i nawet sobie, że nie jest pomyłką w takim klubie. Trzymam kciuki za niego :)
03.08.2019 16:11
@seco555
Owszem oglądam i widzę w nim coś więcej niż szybkość. Nie jest on typowym napastnikiem od strzelania goli. Parę meczy widziałem z jego udziałem i skupiał się nie tylko na strzelaniu, ale również na szukaniu kolegów i podawania. Jestem pewny, że jeżeli weźmie się go pod opiekę i poprawi się jego stan psychiczny, który z jakiegoś powodu jest przykry to będziemy mieli naprawdę dobrego piłkarza. Uważam że jego problemem nie jest brak umiejętności czy rzekomy brak potencjału (z czym się nie zgodzę), lecz jego głowa. Trzeba chłopaka postawić do pionu i wspierać, a jestem pewny że nie zawiedzie. Masz inną realną opcję dla zastępcy/zmiennika Lewandowskiego najlepiej gotowego na w miarę przyzwoitym poziomie? Arpa nie liczę bo dopiero się rozwija. Tak do 25 lat max.
03.08.2019 15:58
@Reeken89
Ja naprawdę nie rozumiem czego ty chcesz od Wernera. Chłopak ma niesamowity potencjał tylko trzeba nim odpowiednio pokierować. Myślę,że Flick wspierałby go jak teraz Renato plus inni ludzie z klubu. Jest też piłkarzem uniwersalnym co w naszym klubie jest ważne, bo często pozycje ofensywne się sypią. Co do Draxlera może być, ale widział mi się Zyiech. Roca czy komuś się podoba czy nie jest potrzebny bo w klubie potrzebujemy alternatywy dla Javiego na 6tke. Thiago czy Tolisso wolę na ich głównych pozycjach, a Kimmicha wolę zostawić na prawej obronie, bo narazie Pavard to moim zdaniem ryzyko na pozycji bocznej.
03.08.2019 15:34
@ares079
Może nie ma lepszej, ale dużo napastników trzyma jego poziom. Kane, Suarez, Aguero, Griezmann i Mbappe jeżeli do tej pozycji można go przydzielić, Nie ma piłkarzy, których nie da się zastąpić. Moim zdaniem za Lewego może w przyszłości grać oczywiście jeżeli się rozwinie to Arp, Werner, Kean i mimo wszystko to Piątek i Milik bez względu na to ile lat są na wysokim poziomie czy co o nich się myśli.
01.08.2019 16:51
Co do meczu to pierwszą połowę z miłą chęcią się oglądało, a druga to już trochę gorzej. Na plus moim zdaniem Muller, Lewandowski i Sanches. Arp coś tam walczył, ale za krótko by stwierdzić cokolwiek. Singh widać że się starał i z wyśmiewanego transferu może jednak wszystkim zamknąć usta, jeżeli dostanie szansę.
Mecz oglądałbym w pełni przyjemnie gdyby za mikrofonem nie siedział Kołtoń. Myślałem, że Hajto gada jak potłuczony, ale normalnie Kołtoń jest nie do zniesienia. Niby dyskusja o meczu Bayernu, a tu wywody nagle, że Grosicki miał tyci szansę na transfer do Newcastle. Albo jak mówił o Singhu to prawie za każdym razem musiał podkreślić, że jest on z Nowej Zelandii. Też mi ekspert co gada jak potłuczony.
31.07.2019 09:58
@bayern1987dwa
Może być nadal. Gdzieś czytałem że Juve zawarło ustną umowę ( czy coś w ten deseń) z Evertonem, że mają opcję odkupu na nieokreśloną kwotę. Także jak nie wypali to przytulą ładną sumkę, a jak odpali to kupią pewnie za dwa razy tyle, ale z pewnością że jest gotowy.
30.07.2019 18:10
Ja z paroma kwestiami się nie zgodzę. Tak Juve skupia się na LM, ale wszyscy wiemy dlaczego. Ligi włoskiej nie trudno wygrać dla Juve co pokazują ostatnie lata. Nie oszukujmy się żadna drużyna nie jest jak narazie w stanie zaszkodzić Starej Damie. Tak oni wzmacniają się, ale popatrzcie ile oni pieniędzy od Fiata otrzymują. Dlatego dla nich to nie problem wydawać pieniądze na Ronaldo i de Ligta. Czemu nikt też nie podkreśli, że wiele transferów Juve to piłkarze ściągnięci za free, ale to przecież tylko Bayern ich ściąga za darmo, a do Starej Damy jakoś nikt się nie przyczepi. Inna kwestia skąd Kołtoń wie czy część z was wielkich znawców piłki wie, że Bayern stać na jednoczesne kupno Sane i Havertza. Macie wgląd do stanu konta naszego klubu? Pamiętajcie że pieniądze to nie tylko opłacanie transferów i kontraktów. To też koszty utrzymania stadionu, akademii i wielu innych rzeczy. To nie FIFA że kupujecie kogo chcecie i kasy wiecznie dużo. Kolejna kwestia czyli krytyka Sane. Owszem mnie to też lekko denerwuje, ale czasami te kwestie są trudne do podjęcia. Mama Leroya naciska na powrót, dziewczyna chce zostać do tego co kilka lat przeprowadzki dla dziecka(chyba ma jedno) też nie są dobre. Z tych poważniejszych to już widzę jak każdy z was od razu przechodzi z dnia na dzień do Bayernu bez żadnych przemyśleń. On musi uwzględnić czy z Niko będzie mu się dobrze współpracować, czy warto zrobić ten mimo wszystko krok w tył. To nie będą transfery typu Werner czy Zyiech, że dla nich gra w takim klubie byłaby marzeniem, bo kluby czy ligi w których grają są słabsze od Bayernu czy Bundesligi. Co do Tadica to ja bym go nie widział u nas. Kwestia wieku, który zaprzecza odmładzaniu kadry. Owszem ma umiejętności, ale ile lat nimi się nacieszymy? Trzy-cztery? "Wielka szkoda że Bawarczycy nie powalczyli też o de Jonga" szkoda, że on od zimy był dogadany z Barceloną i tylko tam chciał grać. Nie każdy marzy o grze z Lewandowskim, a wielu marzy o grze z Messim. Transferu Kaia sam chcę ale klub nie wyda w jednym okienku 300 milionów nie zarabiając przy tym na transferach. Finansowe Fair Play obowiązuje nas tak dla przypomnienia dla niektórych.
30.07.2019 06:52
Ja wolę zrobić tak jak część napisała, ale tłumacząc po swojemu. Kupić Sane to najważniejsze. Wernera jako skrzydłowy, a jeżeli Arp nie będzie pierwszym zmiennikiem Lewego no to Timo jako napastnik. Do tego Roca jako zmiennik i następca Javiego. Żadnego Kimmicha na 6stce niech skupi się na prawej obronie. Po tych transferach będę w pełni zadowolony. Skład moim zdaniem będzie tak wyglądał przy ustawieniu 4-3-3
Neuer
Kimmich- Sule- Hernandez- Alaba
Goretzka- Martinez/Roca- Thiago
Gnabry- Lewandowski- Sane
Taktyka 4-2-3-1
Neuer
Kimmich- Sule- Hernandez- Alaba
Roca/Martinez- Thiago
Gnabry- Goretzka/Werner- Sane
Lewandowski
29.07.2019 12:16
@GuteSpiele
Może dlatego że mamy tylko jednego piłkarza na 6stke czyli Javiego. Te pozycję też trzeba odmłodzić dlatego Roca jest jak najbardziej przydatnym transferem.
28.07.2019 15:13
Myślę że najlepiej będzie jak najpierw poprawi swoją grę w obronie. Jak już będzie lepiej to wtedy jak najbardziej widzę go jako stoper. Kimmicha mimo wszystko bym nie ruszał z boku obrony. Uważam chociaż mogę być w błędzie, że na boku obrony idzie mu najlepiej i nie ma co blokować miejsca w pomocy innym piłkarzom gdzie jest ich więcej.
26.07.2019 09:48
@Mathias
Hummels przestraszył się rywalizacji. Owszem powiedzieli mu wprost że to Hernandez/Pavard i Sule będą tymi kluczowymi stoperami od początku sezonu. Jednak mógł podjąć wyzwanie i kto wie czy po kilku kolejkach nie wróciłby do stopnia kluczowego piłkarza. On wolał iść na łatwiznę i wrócić do BVB. Jego wybór. Ja nie jestem z nim związany, więc w żadnym wypadku nie uważam że to był błąd. Boateng jak się weźmie w garść da znacznie więcej chociaż wolałem żeby to on odszedł. No cóż trzeba żyć dalej i albo uwierzyć znowu w Jeromea albo szukać powoli kogoś za niego. Może Mai może ktoś inny czas pokaże. Jeszcze jedno do Hummelsa. Ostatnimi czasy obniżył loty i nie wystrzegał się od błędów. Owszem Sule je też popełniał, ale jakby nie patrzeć to Hummels był w klubie tym lepszym i bardziej doświadczonym.
26.07.2019 09:45
Gość moim zdaniem nie jest warty ściągnięcia. Owszem może i drzemie w nim potencjał, ale ja nie dostrzegłem w nim nic nadzwyczajnego. Za darmo też bym się wahał go ściągnąć, a co dopiero za 50 milionów euro czy co gorsza funtów.
25.07.2019 11:19
Myślę, że jeżeli tylko poprawi grę w obronie to bez problemu powinien wygryźć Alabe. Nie odbierając umiejętności Austriakowi to jednak ostatnimi czasy coś w jego grze się popsuło. W szczególności coraz częściej robi dziury na boku obrony. Mam wrażenie, że sam nie chce grać na boku obrony jak i powoli spada poziom krycia przez niego.
25.07.2019 11:18
Można mu zarzucać wiele rzeczy, a także krytykować za podejścia do wielu spraw. Jednak ten człowiek poświęcił wiele lat dla naszego klubu i jest bez wątpienia żywą legendą. Mało klubów może się pochwalić takimi ludźmi co gotowi są do śmierci nawet dbać o dobre imię klubu. Mam nadzieję, że nowy prezydent zastąpi go bardzo dobrze aby ze spokojem on siedział na emeryturce, a my w fotelach. :)
23.07.2019 22:30
@Gubernator
Kupno dwóch skrzydłowych byłoby podkreśleniem, że Davies będzie zmiennikiem Alaby albo, że głównie w rezerwach albo na wypożyczenie. Prędzej będzie tak. Kupujemy jednego skrzydłowego (Sane/Pepe/Carrasco) i do tego nową dziesiątkę która może być skrzydłowym(Zyiech). Ewentualnie jeszcze kogoś na 6 i koniec okienka w naszym wykonaniu.
23.07.2019 20:46
@LeeeroySane
Thiago miał szczęście, że Kroos nie dogadał się z nami. Jestem pewny że wtedy Hiszpan grzałby ławkę kosztem Bastiego i Kroosa. Takich piłkarzy jest naprawdę wielu, więc gdyby odszedł to albo Goretzka albo Tolisso mieliby znacznie więcej szans do gry albo klub znalazłby kogoś w jego miejsce. Nie ma ludzi nie zastąpionych,a kogoś za Thiago łatwiej znaleźć niż za Lahma.
22.07.2019 14:46
Myślę że przy transferze Zyiecha i Havertza, a także dalszego trzymania Sanchesa to Thiago/Müllera powinien odejść. Fakt Thiago to 6stka ale Havertz myślę że też tam by grał jeżeli na 10stce grałby Zyiech albo z litości Müller. Ja będę szczęśliwy jak odejdzie, bo szanuję go i cenię jego zaangażowanie, ale uważam że nie pasuje do naszej taktyki. Jego gra moim zdaniem była dobra lub świetna kiedy graliśmy tiki taką. Obecnie gramy nie wiadomo jaką taktyką (ciężko mi ją określić) i Thiago jakiś niepewny się wydaje. Chyba najwięcej piłek stracił w poprzednim sezonie i to naprawdę w głupi sposób.
22.07.2019 14:29
Proszę oby Bale nie skusił się grą u nas. Są naprawdę lepsze opcje niż Walijczyk. Pepe, Zyiech, Sane oni daliby nam znacznie więcej niż on. Do tego ma już 29 lat, a kadra miała być odmładzana. O jego podatności na kontuzje nie wspominając.
Edytowano : 2019-07-21 17:22:01
Co do BVB trudno nie dostrzec, że są wzmocnieni dobrze, ale nie ma drużyny idealnej. Są realnym i to sporym zagrożeniem dla nas w lidze, ale pozostaje dobrej myśli, że i w nachodzącym sezonie wyjdziemy zwycięsko chociaż łatwo nie będzie i podejrzewam nawet walkę do samego końca jak ostatnio.
21.07.2019 17:19
Ktoś oglądał mecz i może powiedzieć jak grał Portugalczyk i Arp?
21.07.2019 10:43
@freddyfcb
No dokładnie jakoś żaden teraz się nie wypowie tak pewnie i dumnie, że będą srogie baty, które pokażą że trzeba robić transfery. Owszem są one u nas potrzebne, ale potem i tak ludzie będą narzekać czemu się na naszych wychowanków nie stawia. Niektórych kibiców nie pojmuję jak i ich logiki, więc czasami po prostu lepiej się nie wypowiadać niż się kompromitować.
21.07.2019 10:41
@Daaaniel16
Nie ma się co ich czepiać. Większość osób tutaj zadowoliłyby transfery tylko Sane, de Ligta, Mbappe a na zastępcę Manu Oblaka. No jeszcze Havertz, który mimo, że młody to gra wyśmienicie i jeszcze wiele przed nim . Młody perspektywiczny piłkarz jak Roco, którego chcemy to porażka zarządu, bo Sanches nie gra dobrze to i żaden nie będzie. Najlepiej wydać 400 milionów, bo wszyscy to robią, a nas przecież stać.
19.07.2019 08:35
@CZARIAN
Bo mamy tylko 5 pomocników środkowych w tym jednego na 6stce czyli Javi. Martinez ma już bodajże 31 lat, więc Roco to transfer bardzo logiczny i myślę, że przyszłościowy. Mam nadzieję, że rozwinie się tak dobrze lub lepiej jak Javi kiedy do nas przychodził.
18.07.2019 17:22
@XYZ
Jak to Roca nie jest niezbędny? Przecież my oprócz Javiego nie mamy żadnej typowej 6stki. Po co byłby nam Haller? Klub chce Wernera i to on bardziej będzie naszą 9tką po odejściu Lewego w przyszłości. Sam też napisałeś do nas nie chcą piłkarze przychodzić, bo raz liga nie jest atrakcyjna i dwa większość piłkarzy albo patrzy na hajs albo wybierają między Barcą i Realem no i premier league.
Edytowano : 2019-07-17 10:11:16
No i jeszcze jedno. Wszyscy krytykujcie, że ściągamy no namea Roce to w takim razie wymiencie piłkarza max do 25lat na pozycję Javiego którego mamy szansę ściągnąć. Bo po za Roce i Carvalho z Betisu ja nie widzę innych opcji.
17.07.2019 10:08
@tapczan
Nie przejmuj się. Ich życie jest naprawdę smutne i nudne skoro nie są na tyle inteligentni żeby pomyśleć że to transfer do rezerw albo juniorów i tylko wylewają swoje żale na brak transferów. Ja zacznę się martwić jak po 31 sierpnia nie będzie żadnych transferów.
16.07.2019 14:20
Nie wiem czy to coś może znaczyć, ale dwa dni temu Sane wrzucił na Insta zdjęcie z treningu Manchesteru z komentarzem coś w stylu, że powrócił i że sezon właśnie się rozpoczął. Niby to wprost nie mówi, że zostaje w City, ale takie są moje przeczucia po tym poście.
14.07.2019 16:16
@DonJupp4ever
Fajnie byłoby, ale nie ma co robić sobie nadziei, że i Olmo i Zyiech. Jak już trafi tylko jeden lub żaden. Pamiętaj, że Mullera nie można ruszyć, więc dla niego miejsce zawsze musi być chyba, że będzie grał jeszcze gorzej. Do tego Davies chyba, że to będzie nas trzeci lewy obrońca jeżeli te pogłoski to prawda.
13.07.2019 14:45
@sylwester123
Nie rozumiem twojego śmiechu w Juventusie grał on skrzydle nierzadko, więc w wypadku kontuzji naszych skrzydłowych co w przypadku Comana to norma Mandzukic w naprawdej złej sytuacji myślę że wystawiany byłby na skrzydle.
Edytowano : 2019-07-10 10:22:31
*na skrzydle
10.07.2019 10:21
No fajnie fajnie tylko nie mogę sobie wyobrazić, że Mandzukic wraca do klubu grzać ławę piłkarzowi przez którego musiał odejść z klubu. Chyba, że teraz widzi mu się grzanie ławy i granie ogonów do tego będąc alternatywą na skrzydło.
10.07.2019 09:44
@diablo
Popatrz też na to z drugiej strony załóżmy, że Früchtl latem zostanie wypożyczony. Będzie się prezentował jesienią słabo to nasi przy dobrych układach zakontraktują Nubela. Wtedy jeżeli na wiosnę Früchtl będzie grać słabo no to Nubel będzie tym co podejmie walkę o skład. Jednak jeżeli Christian wiosną zagra bardzo dobrze to stoczą z Nubelem bój o przyszłość Bayernu jeżeli Manu załóżmy odejdzie w 2021 roku i wtedy bardzo prawdopodobne jest odejście z klubu Svena, a tych dwóch powalczy o miano zastępcy, a Manu powoli będzie schodził ze sceny. Owszem jest jeszcze Hoffman, ale myślę że Früchtl będzie stawiany wyżej oczywiście mogę się mylić co zobaczymy z czasem.
09.07.2019 17:09
@Moe
A ciekawsze wygrywać twoim zdaniem ligę kilkanaście razy pod rząd, bo nie ma konkurencji w naszej lidze, a mistrzostwo przegramy tylko dlatego, że nie robimy transferów i wygra na fuksie BVB albo Lipsk? Potem będą pretensje czemu nie robimy porządnych transferów i nie zachodzimy daleko w lidze mistrzów. Co do ewentualnego braku Niemców to proszę ciebie. W Eintrachcie już nie ma w wyjściowej jedenastce praktycznie Szwabów, a u nas też powoli znikają. Fakt w Anglii trudno w składach znaleźć Anglików, ale i w Bundeslidze powoli Niemcy też zanikają. Może nie aż tak bardzo, ale myślę że kwestia czasu. Podobno Bayern nie musi być niemiecki tylko dobry. To w końcu jak to ma wyglądać?
Edytowano : 2019-07-09 11:20:28
Niby tylko dwie drużyny wymieniłem, ale w wielu klubach bundesligi jest już ponad połowa obcokrajowców lub większość.
09.07.2019 11:18
@gregor
Dokładnie tak i jak mówię to może Pep siedziałby u nas dobre parę kolejnych lat.
08.07.2019 17:45
@GwiazdaPoludnia
Griezmann zaprzecza odmładzaniu kadry bo 28lat to nie tak mało, a on sam chce do Barcy. Dybala jakby w lidze mistrzów prezentował się przyzwoicie to zaryzykowałbym, ale on to bardziej 10tka niż skrzydłowy.
08.07.2019 12:25
@Moe
A on nie jest przypadkiem blisko Napoli? Albo coś mi się pokręciło.
08.07.2019 09:03
@dickinosn85
Pep już w pierwszym sezonie chciał Neymara, który jest jaki jest, ale umiejętności ma spore. Jednak nasz ukochany zarząd kręcił noskiem i dał mu Gotze, bo tańszy i w końcu NIEMIECKI Messi. Zarząd sprzedał Kroosa dali Hiszpanowi ledwie biegającego Xabiego. Pep co do transferów nie miał nic do gadania oprócz Thiago, którego mówił że chcesz bez dyskusji. Fakt dostał Lewandowskiego, ale tylko dlatego że był do wyciągnięcia za darmo. Pep gdyby był pewny że klub mu zaufa to trenowałby zapewne nasz klub do dziś, a jeśli nie to Klopp obstawiam byłby chętniejszy na trenowanie Bayernu. Jednak cóż mamy Uliego i Rummenigge, którzy liczą każdego wydanego eurosa, więc trener co podskoczy to robią mu bay i biorą młodego naiwnego co potakuje na wszystko czyli szanowny Niko Kovac. Mam wrażenie że gdyby Jupp był trochę młodszy i nadal nas trenował to zmusiłby jak kiedyś do transferów, bo to chyba tak naprawdę jedyny trener, którego by się słuchał Uli. Mówię to kolejny raz winą jest zacofany zarząd nie trener, bo trener w klubie mało ma do gadania jeśli o nasz klub chodzi.
Edytowano : 2019-07-08 08:54:20
*chce bez dyskusji
08.07.2019 08:52
@xeremeleque
Mieliśmy Carlo trener z nazwiskiem i zasłużony, a kogo przyciągnął poza że tak wulgarnie nazwę odpadem Jamesem? Carlo słabym trenerem nie jest, a za przeproszeniem z gówna bata nie ukręcisz. Uwierz że z obecnym składem i zarządem to myślę że nawet Klopp miałby duże problemy coś zdziałać. W Liverpoolu jak chciał to dostał van Dijka, Allisona czy innych więc miał co chciał, a u nas to trener nie może praktycznie wybrać kogo kupujemy także zwalanie na trenera jest słabe. Będę wszędzie pisał problemem jest ZARZĄD nie trener, a Niko nie chce zarządu krytykować, bo zaraz poleci a znając go za taką szansę liczy się z niemal każdym zdaniem Uliego i Rummenigge.
07.07.2019 14:38
Myślę że ten nieznany to Robercik, bo bardzo dużo ma zawsze do powodzenia, ale ma rację jak i agent Manu czy inni ludzie. Tak trochę analizując to gdybyśmy te głośne transfery przez te tyle lat co były o nich duże plotki nasz skład byłby miazga moim skromnym zdaniem. Jak już wspomniałem w innym poście to Guardiola pewnie nadal byłby u nas trenerem lub skusiłby się Klopp. Tak licząc obecnych piłkarzy i głośne plotki w ostatnich latach wyglądałby prawdopodobnie nasz skład:
Neuer
Kimmich - Sule - de Ligt - Alaba
Thiago - Rodri
Pepe - de Bruyne - Sane
Lewandowski
Moim zdaniem wygląda to bardzo dobrze ale to tylko domysły fantazje
07.07.2019 13:47
Szkoda, że Pep i Klopp prędko do nas nie dołączą jeżeli kiedykolwiek by tutaj chcieli. Problemem nie jest trener tylko Uli. Pep za kadencji w Bayernie byłby w stanie ściągnąć do nas de Bruyne czy Sane i myślę, że na bank by do nas trafili do nas. Myślicie dlaczego Pep odszedł z Bayernu? Moim zdaniem chociaż to bardziej teoria spiskowa poszedł do klubu, w którym miał kredyt zaufania co do transferów i taktyki Hiszpana. Domyślam się też że de Bruyne dowiedział się wcześniej że Pep w przyszłym roku będzie na pewno w City, więc do nas nie planował raczej przyjść. To jest oczywiście tylko mój domysł, więc mocno nie krytykujcie, a znając Uliego który chyba tylko sobie ufa w kwestii pieniądza to Pep też miał dość, że dostawał bez urazy piłkarzy jak Rose. Mam nadzieję, że Kahn będzie elastyczniejszy i trenerzy będą mieli więcej do gadania i większe pole manewru przez co piłkarze i trenerzy będą znowu przychodzić do Bayernu z jak największą chęcią.
Edytowano : 2019-07-07 12:42:37
*Rode nie Rose ;)
07.07.2019 12:42
Bardzo dobrze, bo ja uważam, że nie jest nam potrzebny i moim zdaniem dotąd niczym się nie wyróżnił. Nie każdy skrzydłowy z Anglii będzie sobie radził jak Sancho i nie każdy się rozwinie. Mam nadzieję, że ściągną skrzydłowego przynajmniej jednego. Sane co mnie smuci wydaje się transferem coraz mniej realnym, a do Pepe nie wiedzieć czemu klub nie jest przekonany. W każdym razie ciekawi mnie jak się dalej potoczy okienko.
07.07.2019 11:23
@Reeken89
Ja myślę że wręcz przeciwnie przydałby się. Raz trzeba pokazać Robercikowi że jego da się też zastąpić, a Arp to jak na razie żadna konkurencja. Dwa znając nasze skrzydła które się sypią na zawołanie praktycznie to nawet transfer Pepe lub Sane to będzie za mało, a Werner to byłby taką alternatywą moim zdaniem lepszą od Müllera. Z resztą trzeba czekać do bodajże 2 września i mam tylko nadzieję że nie będziemy rozczarowani.
03.07.2019 11:35
@Reeken89
Słowa nie użyłem na temat tego że jest Niemcem i że głównie na nich mamy stawiać. Owszem nie wiem czy podoła, ale nie sieję pesymizmu jak ty i chciałbym dać mu szansę. Jedynie jak można mu ją dać to transfer.
03.07.2019 11:25
@Reeken89
Nostradamus jak taki zdolny jesteś to idź do telewizji zamiast wróżbity Macieja :d
Nie ma to jak skreślić piłkarza który nawet jeszcze do nas nie trafił. Piątek we Włoszech też miał przepaść, a powoli wyrasta na gwiazdę. Fakt to dwa różne charaktery, ale jestem pewny że jak piłkarze wspierali by Timo to chłopak się ogarnie i będzie u nas gwiazdą. Ja jestem jak najbardziej za, bo ma on potencjał i jest szansa aby wykorzystać go u nas, a także ściągnąć za darmo lub za niewielką kwotę.
03.07.2019 10:36
@vaterland
Myślę, że niektórzy nie są do niego przekonani z powodu jego słabej psychiki. W szczególności wtedy jak na meczu bodajże z Besiktasem nie mógł znieść, że jest na stadionie tak głośno. Podejrzewam, że nie są co do Tima przekonani czy podoła w naszym klubie. Ja dam mu szansę, bo ma ogromny talent i wystarczy się nim odpowiednio zająć to poradzi sobie z trudami psychicznymi.
03.07.2019 07:57