@ares079
Ponoszą ciebie emocje. Fakt Uli jest nie do zniesienia, ale na jakiej podstawie nieudana próba kupna Sane ma być jego winą? Jeżeli Sane nie chce odchodzić z City i Premier League to ani fakt, że jesteśmy Bayern ani pieniądze go nie przekonają. Jedynie o co można się przyczepić to brak konkretnych alternatyw, bo Carrasco to nie poziom Bayernu, a Werner to napastnik bądź 10tka. Do Pepe nie są przekonani także nie wiem kto w takim razie nadaje się do naszego klubu.
01.07.2019 10:07
Ja go widzę w naszym klubie tylko jako wolny transfer. Jakoś nie jestem do niego przekonany. Jakby przyszedł on i jeszcze jeden skrzydłowy to po co ten Davies?
29.06.2019 17:45
@t0mmy
Torreira i Neves znając kluby Premier League byliby bardzo drodzy. Co do Brozovica ja jakoś nie jestem przekonany. Oczywiście mogę się co do niego mylić, ale nie widzę go jakoś u nas.
Edytowano : 2019-06-27 20:07:44
Mi się widział zawsze William Carvalho, ale szczerze teraz nie wiem jak się prezentuje w Betisie. W Sportingu parę meczy tylko widziałem.
27.06.2019 20:05
@Patryk233
To nie czas na żarty z Balem. My mówimy o poważnych wzmocnieniach skrzydeł na kolejne parę lat, ale dobrze że humor ciebie nie opuszcza ;)
27.06.2019 11:37
@predator
Fajnie byłoby ale nie mamy żadnych szans na transfer Mbappe nawet jak Uli wydałby na niego 300 milionów. On sam marzy o Realu, a jak nie tam to prędzej Premier League. Chyba że to materialista to kontrakt na minimum 20 milionów rocznie go przekona.
21.06.2019 17:43
@Danie1
Soreczka, ale na tej grupie już widziałem kogoś kto proponował Enrique na miejsce Kovaca, więc no nie wyczułem ironii ;)
19.06.2019 20:26
@Danie1
Jak dla Ciebie Enrique jest dobrą opcją jako trener to ja nie mam pytań...
19.06.2019 20:06
@dzordan
Nie panikuj jak Jeong będzie naprawdę grał super to klub może go wykupić. Jaką masz pewność, że nie skończy jak Usami czy Green też mega zdolniachy byli, a którzy obecnie grają gdzie grają.
19.06.2019 16:46
Ja naprawdę nie ogarniam niektórych na tej stronie. Naprawdę brawo za skreślanie każdego piłkarza młodego, który może do nas przyjść. Kimmicha teraz chwalicie, a jestem pewny, że wielu nie dawało mu szansy w szczególności jako prawy obrońca, że będzie na wysokim poziomie jak Lahm. Tok rozumowania niektórych bawi mnie mocno. Krzyczycie, stękacie czemu młodzi nie grają Fruchtlowi dać szansę, Batiscie Meierowi itp. Kiedy jednak kupuje się Daviesa czy też mówi się o przyjściu Kabaka do nas to już lecą teksty typu "Uli głąbie gotowych kupuj, a nie dzieciaków. Tu nie ma miejsca na dawanie szans". Naprawdę ogarnijcie się ludzie i zdecydujcie czego chcecie. Stawiania na młodych np. z akademii czy gotowców. Bo niektórzy co chwilę widzę, że coś innego mówią. Fakt nie mówię, że Karl i Uli to ideały, ale no kurcze nie każdy piłkarz marzy obecnie o grze w Bayernie to nie Fifa czy Football Manager. Mamy pieniądze to fakt, ale raz finansowe fair play, dwa nie jest sztuką wydawać nie swoje pieniądze. Naprawdę niby wielu z was to dorośli ludzie, a zachowujecie się jak Hala dzieci co krzyczą na Pereza, że do dupy transfery itp. PSG tw jest dobrym przykładem jak dużo dało wydanie dużo szmalu. Co do samego Hummelsa jeżeli to prawda byłaby z tym Kretem to sam sprzedałbym go nawet za 20 milinów i szybciej niż Boatenga. Chyba że wolicie znowu FC Hollywood i sytuacje jak w PSG czyli problemy z gwiazdeczkami i zmiany trenerów co rok czy dwa lata.
Edytowano : 2019-06-19 16:36:38
No i jeszcze jedno to że działacze powiedzieli, że transfery będą przed urlopami nie znaczy, że tak się stanie. Okienko trwa do 31 sierpnia i naprawdę wiele się może stać. Ja w porównaniu do panikarzy będę się martwił 1 września jak nie będzie transferów. Nie będę psuć sobie wakacji :)
19.06.2019 16:34
@Danielowaty
Też mam taką nadzieję. Nikt nie może mówić na serio że Bale powinien trafić do nas ;)
17.06.2019 15:30
Co do Hummelsa może moim zdaniem odchodzić. Gra słabo jak Muller czasem z przebłyskami, ale do Thomasa mam większy sentyment. Boateng? Nigdy go nie lubiłem cham jak ich wielu. Sule mimo błędów to moim zdaniem grał pewniej fakt parę głupich karnych zrobił dla przeciwnika ale on jakby nie patrzeć się uczyć. Boatenga możecie mieć pretensje do zarządu, ale sam bym go sprzedał za te 20 milionów. Miał szczęście, że Badstuber złapał nieszczęsną kontuzję bo pewnie siedziałby na ławie kosztem Dantego i Holgera. Moim zdaniem piłkarzy też zniechęca skąpy i mało ambitny zarząd który ściąga piłkarzy (oczywiście szanuję każdego) pokroju Rafinhi, Rode czy Rudego. Sam Brazylijczyk to transfer którego nigdy nie zrozumiem. Mówcie co chcecie że solidny zmiennik itp ale dla mnie był i jest przeciętny i parę meczy nam zawalił. Na szczęście już odchodzi. Oby tylko Pavard był na wyższym poziomie u nas bo to co w Stuttgarcie to dramat. Nawet jeżeli odejdzie i Boa i Hummels to do klubu przyszedłby tylko jeden stoper. Mi marzy się de Ligt lub Skiniar. Przyznaję że Kovac prezentuje się słabo, ale jednak nie mam tak wielkich pretensji jak co po niektórzy. Przychodzisz do klubu praktycznie żadnych transferów, a w klubie kto? Skrzydłowi po 30stce szklanki które nie mają siły biegać po 40-50 minutach, na ławie prawy obrońca którego i bramkarze by wyprzedzili a i tak gra wiele meczy. Muller który formę stracił razem z odejściem Pepa. Do tego Thiago który ciągle myśli że klub gra tiki takę i przez swoją pewność siebie poszło wiele kontr z jego winy. Do tego dwóch trudnych z charakteru stoperów którzy na zmianę bądź wspólnie robią czasem cyrki nie z tej ziemi. Do tego presja wszystkich wokół. Robi rotację, źle nie robi, źle. Nie mówię że to trener idealny, ale zastanówcie się czy sami byście z takiego syfu zrobili coś ładnego? Nawet Klopp z naszym zarządem nie zrobiłby z Bayernu potwora. Dlatego Uli i Rummenigge powinni już teraz odejść bo nie rozumieją dzisiejszego świata piłki.
15.06.2019 11:46
@chav
Też bym widział de Ligta, ale on raczej o nas nie myśli. Holender marzy o Barcelonie, a ostatnio mówi się że coraz bliżej jest PSG. Problemem Bayernu nie jest tylko skąpy zarząd, ale też mało atrakcyjna liga. Bądźmy szczerzy co jest w niej ciekawego skoro i tak koniec końców ligę wygrywamy my w kryzysie i z wąską kadrą. Do tego żadnych osiągnięć międzynarodowych. Do tego w Bundeslidze nie zarobisz tyle co w Premier League. 50+1 zniechęca inwestorów.
14.06.2019 12:41
Ja bym chciał żeby razem Z Kahnem do klubu wrócili Lahm i Basti. Basti jako dyrektor myślę że byłby o wiele lepszą osobą niż Hasan.
10.06.2019 14:12
Niby to tylko Białoruś, ale i tak brawo Manu. Wreszcie wraca na właściwe tory :)
10.06.2019 14:10
@FanGraczyBayern
Słuchanie matki też bywa ogromnym błędem. Rabiot coś o tym dobrze wie :D ;)
08.06.2019 13:43
Ja nie rozumiem czemu tutaj niektórzy się pocą z nerwów i krytykują. Kuźwa jest dopiero 4 czerwca okienko jest od 1 lipca, a wy byście chcieli potwierdzenia wszystkich transferów. Można się będzie martwić 1 września nie teraz przed okienkiem.
04.06.2019 14:05
@Misiek
Po co nam gość, który raz że od paru lat zalicza głównie dołki formy, a dwa jest dość konfliktowym piłkarzem i sadzanie go często na ławkę może nam szkodzić tak samo jak jego wystawianie. Do tego bierze dużą pensje, za dużą jako zmiennik. Nie będę się wypowiadał o Lucio, bo mimo że piłkarz nie jest mi obcy to nie wiem jak się prezentował w Bayernie i jakie były przyczyny odejścia. Gdybyśmy mieli trzymać piłkarzy z sentymentów czy dlatego że są solidni to dotąd by grali u nas Dante i Badstuber(które był o wiele lepszy od Boa i gdyby nie te przeklęte kontuzje to on prawdot byłby w składzie obok Matsa bądź Niklasa), którzy z różnych powodów nie prezentowali wymaganego na nasz klub poziomu. W klubie jest obecnie 5 stoperów, a Boa trzeba sprzedać póki można cokolwiek zarobić. Swoim zachowaniem pokazał że będzie pamiętany w klubie, ale nie tak bardzo jak Robben czy Ribery, o innych legendach nie wspominając. Ja z miłą chęcią sprzedałbym go nawet za 30 milionów jakiemuś Interowi czy innemu Man United bądź PSG.
Edytowano : 2019-06-01 22:02:31
*prawdopodobnie byłby
01.06.2019 22:01
@predator
Już nie rób z ten Haga bóstwa. Ma za sobą jeden udany sezon. Stworzył piłkarzy? Do klubu dołączył w grudniu sezonu 2017/2018. Oprócz Neresa to dla mnie było wiadome że de Ligt, van der Beek czy de Jong się rozwiną bez względu kto ich będzie trenował. Zawiodłem się jednak na Dolbergu, bo mógł bardziej się rozwinąć. Nie odbieram mu, że drużyna jego grała pięknie, ale po prostu trafił mu się sezon z rozwiniętymi dość wysoko piłkarzami. Zobaczymy czy ten Hag będzie taki genialny bez paru kluczowych piłkarzy. Co do Pochettino no fajnie, że postawił na młodzież, ale raczej z przymusu niż chęci, bo właściciel nie jest z tych co kupuje za duże kwoty piłkarzy. Bardziej zaryzykuje na młodziaków za max 8 milionów i średniaków ligi angielskiej. Miał szczęście, że kupieni Alli i Dier naprawdę byli dobrymi piłkarzami. Udało mu się z Sonem i Lucasem. Fakt grają nienajgorszą piłkę, ale czasami potrafią tyle punktów pogubić ze słabymi drużynami, że głowa mała. Kovac dał mało okazji do wykazania się młodym raz bo mieliśmy kryzys w tym sezonie i walka o Bundesligę trwała do końca, a dwa rotowanie nie spodobało się piłkarzom, a część z nich za wszelką cenę chciała się pozbyć trenera.
01.06.2019 08:01
Odoi nie jest nam do niczego potrzebny. Ja nie uważam go za wybitnego grajka. Sprawdzić w pełni umiejętności Daviesa, a jak się spali myśleć o kolejnym skrzydłowym. Mamy teraz trzech skrzydłowych Coman, Davies, Gnabry do tego być może dojdzie Sane. W rezerwach Batista Meier plus jeżeli uda się nam z Wernerem to on też będzie mógł od biedy tam zagrać. Także ja jestem na nie dla transferu Anglika.
31.05.2019 19:03
@Kuffour1
To nie cud tylko danie mu ogromnego kredytu zaufania, który spłacił dubletem. Ja uważam, że zwalnianie trenera co pół roku nie przyniesie żadnych korzyści dla klubu, a może nawet pogorszyć sytuację. Popatrzcie na Real, który nawet po ponownym zatrudnieniu Zidane grał słabo. To samo byłoby u nas. Jedynie polskie kluby mają tendencję do tak częstego zwalniania trenerów, a w wielu przypadkach była to po prostu wina amatorskiego zarządu i ściągania szrotu.
29.05.2019 14:54
@fcbmMiaSanMia
Myślę że ściągną go z myślą o coraz starszym, ale wciąż bardzo dobrym Javim. Rodri będzie grał najczęściej a Martinez jego pierwszy zmiennik, bo nie widzę go na stoperze broń Boże. Oprócz Hiszpana nie mamy typowej 6. Chyba, że komuś widzi się Thiago Goretzka czy Sanches co byłoby bardzo złym pomysłem ich tam wystawić. Prędzej Tolisso, który też typową 6 nie jest, ale moim zdaniem jest mu z tych innych piłkarzy najbliżej.
29.05.2019 14:47
@JazGod
Ja bym widział de Ligta i wcale nie jesteśmy bez szans aby go ściągnąć. Problemem może być tylko cena.
26.05.2019 18:05
Ale się spięli chłopaki z rezerw 4:1 i awans coraz bliżej :)
26.05.2019 17:21
@hoven
Dokładnie, a znając niektórych tutaj obecnych to gdyby Jupp odpadł w 1/8 z Liverpoolem to byłyby teksty "No cóż pecha mieliśmy." Czy "Nic się nie stało to nie twoja wina trenerze." Kovac miał trudne zadanie bo musiał okiełznać budzące się z dawnych lat FC Hollywood. Zrozumcie że nawet nasz kochany Jupp nie był w stanie z tej drużyny nic więcej wycisnąć. Niko miał problemy z aklimatyzacją, bo nasze gwiazdeczki nie lubią najwidoczniej świerzaków i starali się go pozbyć. Co do drugiego meczu z Live co biedny Niko mógł zrobić, że miał w składzie Rafinhe zamiast najlepszego Kimmicha, jakby nie patrzeć rozwijającego się dopiero Gnabrego i dziadka Francka w ofensywie. Lewandowski mimo, że go bardzo szanuję i doceniam jego wielkość to jednak nie ma takiej szybkości i techniki. Nie wspominając o dziurawej od paru dobrych lat obronie. Alaba który razem z Riberym formę gubi i grający w kratę Mats. Takimi piłkarzami mieliśmy postraszyć Liverpool? Ani Pep ani Jupp ani Klopp nie stworzyłby nic z tej drużyny. Potrzebujemy technicznych i świeżych piłkarzy w ofensywie. Uważam też Alabe przynajmniej na razie posadzić na ławie bo gra przeciętnie w obronie go prawie nie ma. Mats tak samo. Transfer jeszcze jednego stopera powinien być priorytetem takim samym jak skrzydłowi. Bo ta pozycja kuleje u nas tak samo mocno. Benatia nie podołał, Boa gra słabo, Dante pogorszył się a Holger to wielki pech.
26.05.2019 16:38
Brawo drużyna brawo trenerze! Mam nadzieję że przyszły sezon będzie o wiele lepszy niż ten i mimo wielkiej krytyki z Niko to może się udać. Kim miał grać Niko skoro na ławie są 35 i 36 letni Robben Ribery oraz przeciętni od paru lat Boateng czy Rafinha. Do tego kontuzjowany przez cały sezon Tolisso pech Comana, nijaki Alaba. Liverpool po prostu gra drugi sezon życia w LM i nie mieliśmy szans z nimi. Żaden trener by na to nie wpłynął. W klubie muszą być porządni piłkarze nie tylko w wyjściowej jedenastce, ale też na ławce. Dlatego transfery Sane, Zyiecha, Wernera czy Havertza będą konieczne aby była ta różnica, a wyjściowa jedenastka musiałaby pracować na pełnych obrotach aby nie stracić miejsca. W szczególności kochany Austriak czy stoperzy ;)
26.05.2019 06:42
To jest finał pucharu z mocną drużyną tu powinien grać najmocniejszy skład który został wystawiony.
25.05.2019 19:22
Jak twierdzi były dyrektor Bayeru Havertz w 2020 roku trafi do Bayernu!!!
24.05.2019 18:24
Myślę że okienko zakończy się tak. Kovac zostaje, a James odchodzi. Do klubu przychodzi Zyiech jako 10tka, Sane jako jeden skrzydłowy i Werner jako drugi skrzydłowy plus zmiennik dla Lewego. Nie wiem czy Bayern planuję naprawdę ściągnąć 6 no to jeszcze ten Rodri z Atletico. Do tego Arp, który nie wiem którego okienka przychodzi. Odchodzą jeszcze Robbery, Rafinha i ktoś zapewne z dwójki Mats/Boateng z naciskiem na tego drugiego. Koniec okienka i kadra wygląda tak:
Z Mbappe mogłoby się udać. Raz jak szejki odejdą bądź sam piłkarz zechce odejść to mamy szansę. Dwa Uli jest w nim zakochany i kto wie czy nie rozbiłby dla takiego grajka banku kosztem Pepe czy Sane :)
20.05.2019 15:18
Sane, de Ligt i Werner. Po ich kupnie zamykać okienko ;D
20.05.2019 15:14
@misza
Dokładnie wszyscy krytykują Kovaca za szybkie odpadnięcie, a nawet nie potrafią wymienić jego realnego następcy. Nie odbieram niczego Ten Hagowi i jego Ajaksowi, ale na razie ma za sobą jeden dobry sezon, a już mówi się że to wielki trener. De Boer i Bosz też mieli być tacy wielcy, a wszyscy wiemy jak skończyli. Ja dla Niko daję szansę na kolejny sezon, bo zasłużył, a tylko Rummenigge i Hoenessa można winić za żydzenie i utrata możliwości kupna de Bruyne, Sane i za niedługo pewnie Pepe Wernera i Havertza.
19.05.2019 13:56
@dzojko
Śmiem wątpić, że Blanc byłby lepszy skoro od trzech lat nie chciał go żaden klub. Tak samo wątpie w Mourinho, który się wypalił dawno i Wengera. Tuchel to wielka niewiadoma, a Allegri prawdopodobnie byłby drugim Ancelottim. Fakt odpadliśmy już w 1/8, a wiesz że był to mecz z fantastycznym Live, a my mając w kadrze Rafinhę, który już dwa lata temu powinien odejść plus tragicznie grający Boa i Mats no i bezbarwny od kilku lat Alaba? Kim mamy straszyć innych? Trzeba zacząć kupować dobrych piłkarzy, a nie kupować świerzaków i liczyć na cud jak z Gnabrym.
19.05.2019 13:24
@Marienplatz
Fakt graliśmy nie najlepiej, ale powiedz czy mamy lepszą opcję niż Niko? Wenger, Mourinho, Blanc, Allegri, Pochetino, Tuchel, ten Hag, van Bommel. Ich się wymienia jako potencjalnych zastępców bądź po prostu są dostępni, ale czy którykolwiek z nich podoła w Bayernie? Carlo, który ma za sobą wiele sukcesów również zawiódł? To jego wina? Czy może niektórych piłkarzy co czują się za pewnie siebie? Uli nie chce zwolnić za szybko Niko już raz popełnił błąd z Juppem o czym ciągle powtarza.
19.05.2019 13:02
Albo ten Hag albo bez zmian. Nie ma lepszych opcji na rynku i przestańcie też śnić o Kloppie. On do nas nie przyjdzie.
15.05.2019 16:58
Ja nie rozumiem jednej rzeczy. Mianowicie kibice klubu chcą odmłodzenia kadry, wymiany pokoleniowej zarząd też o tych zmianach wspomina i nagle 30letni Bale na wypożyczenie do nas? To albo gazety albo klub robi sobie jaja, a żadnej opcji bym nie wykluczał do czasu okienka. Widzę tylko Zyiecha na 10tkę i Pepe bądź Sane na skrzydłowy jak się uda za rok to Havertza no i jeszcze sytuacja z Wernerem pozostaje czy za rok za free czy teraz za te 40mln. Przydałby się stoper chyba, że Mai jakimś cudem szansę dostanie. Żadnych Odoi Baleów czy innych szklanych wynalazków!!
13.05.2019 20:17
Albo za darmo albo wcale! Już mamy Daviesa który nic nie gra to Odoi tym bardziej nic nie zagra. Mało szklanych skrzydłowych mamy?
11.05.2019 17:37
@Janson
Brawo! Jeden z najmądrzejszych komentarzy na ten temat w ostatnim czasie. Częste zmiany trenerów nie są dobre. Kibice muszą mieć świadomość, że to piłkarze mogą być największym problemem, a wyłącznie trener. Gwiazdeczki w naszym klubie takie jak Hummels, Boateng, James, Robben, Ribery czują się bogami i myślą że są nietykalni mimo fatalnej gry. Ja się cieszę, że Niko jest, bo przynajmniej wiemy jakie tak naprawdę podejście ma James do treningów i gry. Mam nadzieję, że w porównaniu do "celebrytów" Lewy, Neuer, Müller czy Alaba i Thiago nie pajacują w szatni. Nikt nie może być wyżej niż klub.
Edytowano : 2019-05-08 09:16:25
* a nie wyłącznie trener
08.05.2019 09:15
Ja nie bronię Kovaca, ale uważam że zbyt pochopne będzie zwolnienie Chorwata. Ten Hag zapowiada się na dobrego trenera, ale mimo wszystko byłby to ryzykowny ruch. Nie powiedziane,że sprawdzi się u nas, a Kovac ja mam przeczucie, że nie został nigdy w pełni zaakceptowany przez nasze gwiazdy. Hag Może skończyć tak jak Niko, więc albo on albo Kovac. Chyba, że innym kibicom widzi się Blanc bądź Mourinho czy też inne wynalazki jak Lopetegui czy Conte. Ja wolę dać drugą szansę Niko niż na siłę szukać trenera w jego miejsce.
07.05.2019 18:18
Ja z tych wymienionych widzę u nas tylko Wernera, Havertza i Pepe. Jak ich kupią będę w pełni zadowolony. Plus powinni przemyśleć kwestię de Ligta i van Beeka oraz jakiegoś bramkarza. Co do Nubela to nie wiem. Wellenreutherem też po meczu z Realem się zachwycali, a chłopak gdzieś chyba w holenderskim średniaku gra i wątpię żeby kariera poszła do przodu.
07.05.2019 12:40
Dobra trzy punkty najważniejsze teraz liczyć na Werder, że zabierze chociaż punkt :)
04.05.2019 17:37
@hoven
* de Ligta, ale każdy ma prawo pomyłki ;)
Szczerze mocno wątpię żeby de Ligt do nas dołączył raz, że bliżej mu do Barcy, a dwa to Pavard i Hernandez przychodzą jako stoperzy, którzy na wypadek kontuzji Kimmicha bądź Alaby mogą ich zastąpić. Tak przynajmniej ja rozumiem. Ewentualnie Pavard idzie na prawą obronę, a Kimmich jako pomocnik.
02.05.2019 11:03
@DonJupp4ever
Kiedy wy ignoranci zrozumiecie, że de Bruyne i Leroy Sane wybrali inne kluby, bo widząc jak na piłkarzy dobrze wpływa Pep chcieli być pod jego skrzydłami. To nie jest wina zarządu, że za mało płacili. Za Sane prawdopodobnie przemawiały też kwestie finansowe, a Bayern wówczas niegotowego skrzydłowemu nie da pensji na poziomie Lewego.
Napisałeś też "Jakie teraz transfery zrobi Zidane w Realu". Skąd masz takie pewne informacje? Idąc twoim tokiem myślenia Bayern w tym okienku kupi Nikolasa Pepe, Liroya Sane, Timo Wernera i de Ligta no i może Havertza. Real jeszcze nikogo nie kupił z tej listy oprócz młodziutkiego Militao.
Ostatnia sprawa co ty masz do Niklasa Sule? W poprzednim sezonie w dwumeczu z Realem to on zapierdzielał w obronie jak żaden inny od nas piłkarz i to on był w stanie zatrzymać Ronaldo przez praktycznie cały mecz.
29.04.2019 06:49
@DonJupp4ever
Richarlison to koszt 80-100 mln euro na co Uli się nie zgodzi, a priorytetami są jak wychodzi Werner i Pepe. Ja byłbym przeciwnikiem tego transferu i zapewne jest jak wielu Brazylijczyków z mocno podwyższonym ego.
@Mathias
Z tego co pamiętam, a mogę się mylić to Kroos wypiął się na Bayern i jako piłkarz raczej nie wróci do nas. W którymś wywiadzie mówił o tym. Z resztą ma on bodajże 28-29 lat, więc sprzeczne z odmładzaniem kadry. Leroy jestem za.
25.04.2019 15:53
To taki nasz polski Grabara. Bardzo dobrze piłkarze muszą mieć jaja jak Polak czy właśnie Pavard. Liczę, że odegra kluczową rolę u nas :)
Edytowano : 2019-04-22 15:01:22
*niemiecki Grabara.
22.04.2019 15:00
Ściągnięcie Nuebela będzie chamskie ze strony klubu. Früchtla i Hoffmanna ciągnie do gry w pierwszym zespole, a nie dostają wogóle szansy i do tego plotki o Nuebelu. Na inne kluby się gada, że mają gdzieś młodzież, a nasz klub to obecnie w tej kwestii tragedia. W tym sezonie szansę dostał raptem raz Jeong, a Batista Meier, Mai, Zirkzee czy Früchtl i Hoffmann nic zero. Rozumiem, że nie są od razu gotowi do gry w wyjściowej 11stce, ale jak mają się rozwijać skoro grają tylko w juniorach i nawet się ich nie wypożyczy?
22.04.2019 14:59
Powinien zostać, bo nie można go skreślać po pierwszym sezonie to po pierwsze. Po drugie nie ma lepszej opcji niż Niko.
22.04.2019 12:03
Z tej listy widziałbym tylko Chiese. Priorytetem i tak powinien być Pepe oraz Werner. Potem można myśleć o innych transferach.
21.04.2019 18:30
Wesołych świąt! Zamiast jajek życzę radości z tryumfu w lidze i pucharze razem z drużyną!
21.04.2019 11:35
Ludzie zrozumcie, że obecnie nie ma lepszych opcji od Kovaca. Kogo widzicie? Średniawego Conte którego osiągnięciem jest wygranie ligi włoskiej z Juve który od sezonu 2011/2012 nie ma konkurencji w Serie A. Wygrał fuksem Premier League, a jego Chelsea grała padakę i go wywalili na pysk. Wypalonego Mourinho bądź Wengera, których osiągnięcia były parę dobrych lat wstecz? Blanca który jest taki dobry, że od 3 lat nie trenował nikogo! Zrozumcie, że Klopp nie przyjdzie tu, bo teraz Live jest od nas lepszy i oni zachodzą w LM dalej , a Klopp w LM tryumfu pragnie najbardziej. Loew jako menedżer klubu to wielka niewiadoma, a i tak ostatnio Niemcy mają średnie wyniki. Także Kovac to jedna z lepszych opcji jaką mamy w wyborze i pogódźcie się z tym. Ten z Ajaksu jestem pewny, że nie odejdzie po tym sezonie z Ajaxu nawet jakby miało być wasze wymarzone Kovac out.
21.04.2019 07:04
Na pozycji Thiago dobrze się sprawdzał James, a Tolisso ja bym nie skreślał jak niektórzy robią co mnie z resztą zaskakuje. Co do skrzydłowych jak już naprawdę trzeba Niemca to bardziej prawdopodobny byłby Brandt. Pepe wychodzi, że jest priorytetem Bayernu. Chciałbym wam przypomnieć wywiad Uliego, że Bayern w tym okienku nie wyda na żadnego piłkarza 100mln.
20.04.2019 13:56
Załóżmy, że Sane zechce odejść. Kontrakt wygasa za dwa lata to City może zaśpiewać 70-80 mln. Sam Leroy to materialista(wybrał City bo najwięcej płacili), więc zaśpiewałby 8-10 mln rocznie. Liczby ma ładne, ale strasznie drogi. Łatwiej będzie wyciągnąć Pepe, bo on bardzo chce u nas grać. Co do Boatenga to on powinien już poprzedniego lata odejść i wtedy trzeba było kupić innego albo postawić na Maia. To nie jest ten sam stoper co kiedyś. Wiele błędów, głupich fauli i podań niecelnych.
20.04.2019 09:23
@Okta88
Bo to niemiecki klub. Nie wyobrażam sobie żeby nie było żadnego Bawarczyka z krwi i kości, a co dopiero Niemca. Na polskie kluby się narzeka że na Polaków się nie stawia, a topowe kluby nie muszą już na rodaków stawiać. Nie bronię Bayernowi kupować zagranicznych, ale połowa składu to powinni być Niemcy. Nie chcę w Bayernie wieży Babel jaka jest w np. Anglii.
19.04.2019 10:18
Fajnie, że kupujemy zdolnych i dobrych piłkarzy, ale mam pewne obawy. Każdy francuski piłkarz od 5-6 lat dziwnym trafem u nas miał przynajmniej jedną poważną kontuzję. Coman, Ribery, Tolisso. Teraz Hernandez przychodzi z kontuzją. Może to tylko durne teorie spiskowe albo jest coś na rzeczy. Mam nadzieję, że to tylko moje gdybanie.
19.04.2019 10:14
To jak na razie najlepsza rzecz dla niego. Ogra się w Augsburgu i za dwa lata powinien grać w meczach ligowych a Manu np w pucharze, LM i w meczach m.in. z BVB czy Lipsk. Wypożyczyć razem z Früchtlem Sanchesa jeżeli zechcą. To ostatnia szansa dla niego, bo klub coraz bardziej myśli o jego odejściu.
19.04.2019 10:12
@Kriszym
Jakbyś miał słabą pamięć to Coman miał kilkumiesięczną kontuzję, której nabawił się z lekką pomocą Nico Schulza. Myślisz że jak wyleczy kontuzje to z automatu zacznie strzelać asystować? Co do transferu Cristiano to tylko ktoś w Fifie kupiłby go do Bayernu. Nikt nie wyda w klubie 70-100 mln na 34latka!!! Bo to przecież Cristiano. Równie dobrze można kontrakty z Robbery przedłużyć, bo to legendy.
19.04.2019 07:25
@Piter1985
Albo także kopsnąć trochę jego eliksiru na nieśmiertelność piłkarską ;)
17.04.2019 19:00
ManU ma przecież swoich terminatorów Smallinga i Lindelöfa ;). Tak serio to Süle widzi, że staje się kluczowym piłkarzem u nas i do tego Hummels i Boa robią wiele błędów, a on znacznie mniej to pozycja tym bardziej się umacnia. Z resztą ManU oprócz pieniędzy nie ma do zaoferowania nic więcej co ma u nas.
17.04.2019 11:42
@josh1982
Fakt Werner mówił że chciałby zagrać u nas, ale nie zdziwiłoby mnie gdyby takie PSG pomachało mu eurosami a Lipskowi zaoferowało te 50-60 mln za niego. Także uważam, że Bayern mimo że dla Timo rok kontraktu został to mocno targować się nie powinien. Jeżeli Byki zejdą max do 50 mln to tyle zapłaćmy jak wierzymy w Wernera. Myślę że te 60-80 mln na Pepe w tym okienku też Bayern wyda, ale do tego długa droga i wszystko może się zmienić.
17.04.2019 11:39
@MarcinRulez
Faktycznie sprawdziłem mój błąd ;) Co nie zmienia faktu, że dla mnie to opcja mało prawdopodobna jak i Klopp.
15.04.2019 21:33
Mówmy o rzeczach realnych. Klopp nie przyjdzie do nas prędko jeżeli wogóle myśli o trenowaniu nas w przyszłości. Pochetino Levy łatwo nie puści, a sam trener wolałby pracę w Barcelonie co nie raz wspominał, a znając nasz zarząd to nie pozwoli mu na wiele transferów tak jak było to za Guardioli. Haag to może być sytuacja podobnie jak z Kovacem którego też wychwalali za osiągnięcia Eintrachtu.
15.04.2019 21:03
@CrisMat9
Naggelsmann będzie od przyszłego sezonu w Lipsku jak mnie pamięć nie myli, a Klopp nie przyjdzie do nas, bo mimo wszystko w Liverpoolu jest krótko i chciałby tu wygrać trofeum. Druga sprawa to on mimo plotek to nie za bardzo przepada za Bayernem co nie raz to pokazywał. Sam chciałbym go zobaczyć, ale to nierealne. Mourinho nie ma mowy nie chcę go tu widzieć i jego autobusu, więc zostaje Wenger bądź Allegri jeżeli odejdzie z Juventusu, bo coś kiedyś o jego odejściu mówiono. A ja mimo katastrofy z Liverpoolem dałbym dla Niko jeszcze jeden sezon. To jest jego pierwszy klub topowy, a piłkarze nie ułatwiali mu początkowo pracy u nas.
15.04.2019 20:51
Weźcie zluzujcie trochę. Nie ma żadnych konkretnych informacji, ale martwić będzie się można jeżeli do 31 sierpnia my go nie kupimy albo zrobi to ktoś inny. Nie ma obecnie info prawdziwych, że nie przyjdzie, więc luz.
07.04.2019 07:05
@Federicoo
Myślisz że wydanie w jednym okienku 300 milionów coś da? PSG ostatnimi czasy przez dwa okienka wydało z 400 milionów na 2 piłkarzy i gówno osiągają, więc transfery za grube miliony to nie jest gwarancja sukcesu. Na chwilę obecną kupiliśmy Pavarda, może przyjdzie Hernandez, ktoś z dwójki Hummels/Boateng będzie out(bo raczej naraz obu się nie pozbędą) do tego odchodzą Ribery, Robben i prawdopodobnie Rafinha. Najlepszą opcją ze skrzydłowych będzie kupno Pepe. Nie będziemy kupowali piątego skoro Davies to nasza przyszłość, a kluczowymi piłkarzami są Coman i Gnabry plus mamy Koreańczyka, który ma podobno wielki potencjał. W pomocy jest młody Goretzka, który gra dopiero pierwszy sezon i go nie wywalą, Tolisso którego straciliśmy na niemalże cały sezon, Martinez który mimo dobrej gry nie oszukujmy się młodszy nie będzie, Thiago który czasami ma głupie straty piłki że poezja, ale to on wiele akcji nam rozkręcał. Do tego wielka nie wiadoma Renato Sanches. Wątpię w to że Bayern w środek pomocy kogoś kupi. Jako ofensywni są Müller i James którzy grają w kratę. Na szpicy Lewandowski i jego sprzedaż klub wogóle nie bierze pod uwagę, więc jakby mieli kupić napastnika to jako zmiennik Roberta. Kupić na chwilę obecną możemy tylko Wernera i Jovicia, którzy są wielką nie wiadomo tak naprawdę. Mbappe nie przyjdzie na 1000% no i tak nas na niego nie stać. Ciężko też o młodszego napastnika który trzyma poziom i strzela regularnie gole. Co do bramkarza posadzenie Neuera nie polepszy jego gry. Chłopak po kontuzji ma lekką niepewność w grze i też nie może wrócić na dawny poziom. Svena uważam za solidnego bramkarza, ale na pierwszy skład go sobie nie wyobrażam jako kluczowego playera. Nikt nie daje szansy dla Früchtla, a nikt mając Manu nie kupi bramkarza na poziomie De Gei czy Oblaka.
Nasz skład przy ewentualnych transferach będzie się tak prezentować
Rezerwa: Früchtl, Mai, Davies, Renato, Jeong, Batista Meier
14.03.2019 06:47
Co do ewentualnych następców Lewego widzę jedną opcję nierealną i parę myślę, że realnych. Nierealną co jest oczywiste widziałbym Mbappe, a tak to Jovicia jak dalej utrzyma taki poziom w Eintrachcie jak również Rashforda no i w ostateczności Wernera.
12.03.2019 15:50
@diablo Lewandowski jakby dostał stanowisko to ja obstawiałbym scouta, który np. w Polsce szukał perełek które mają potencjał jak on kiedyś.
12.03.2019 15:38
@vaterland Werner nawet jeżeli przyjdzie do nas kiedy w klubie będzie Lewy to łatwo można sobie wyobrazić młodego napastnika jako zmiennika 31 latka. Jest na to wiele przykładów. W Man City kluczowym napastnikiem miał zostać Gabriel Jesus, a obecnie to 31 letni Aguero jest tym ważniejszym. W Barcelonie kiedy do klubu przyszedł Paco też nie umiał wygryźć "starego" Suareza. Juve woli stawiać na Mandzukicia 33latka i nawet na Ronaldo, a nie na Moise Keana zdolnego młodzika wychowanka Juventusu. Real też ciągle trzyma bodajże 32letniego Benzemę na szpicy. Dlaczego nie stawiają na młodych jako na tych kluczowych? Prosta odpowiedź. Młodzi mimo, że są zdolni nie potrafią wygryźć starszych kolegów i być lepszymi od nich. Tak samo będzie z Timo. Dopóki nie będzie poziom wyżej od Polaka to póki Lewy chce u nas grać to Niemiec go nie wygryzie. Chyba że będzie o wiele bardziej skuteczniejszy w strzelaniu co u Wernera jest to różnie.
12.03.2019 06:51
@Janson a Juventus? Przecież Ronaldo i Chiellini są kluczowymi piłkarzami, a mają ponad 33 lata. Z resztą Mandzukić w maju kończy 33 lata, a też jest bardzo ważny dla Juve. Manchester City opiera się na 33 letnim Davidzie Silvie czy 33 letnim Fernandinho. Lewandowski ciągle jest w wysokiej formie mimo 30 lat i nie widzę powodu aby go sprzedać, bo Bayern ma bardzo duże pieniądze, może nie tyle co szejki, ale to nie są małe sumki, więc pilnie pieniędzy nie potrzebujemy. Ja nigdy nie zrozumiem co widzą wszyscy w Wernerze, ale to moja opinia. Kompletnym napastnikiem wśród młodszych jest np.Mbappe, ale nie Timo, który z resztą może psychicznie presji nie udźwignąć. Na chwilę obecną Jović i Werner nie są gotowi aby wygryźć RL9. Mogą przyjść do naszego klubu, ale nadal to nie ten level co Robert.
11.03.2019 20:24
Jak czytam twoje wypowiedzi @Janson to nie chce mi się wierzyć w to co czytam. To że tobie w życiu nie wyszło jak marzyłeś nie znaczy, że możesz bezkarnie obrażać np. Lewego tylko dlatego, że mu się udało spełnić marzenia, a tobie nie. Lewy jak już inni napisali prowadzi się bardzo dobrze stąd nie trapią go praktycznie kontuzje i na spokojnie będzie grać na wysokim poziomie do 35 roku życia. Podanie Jamesa jako przyszłego lidera zespołu jest śmieszne. Jak człowiek, który strzela fochy jak mała dziewczynka może wyciągnąć zespół z dna jeżeli zespół złapie doła?
11.03.2019 19:19
Jestem jak najbardziej za tym transferem! Młody i drugi sezon ma przyzwoite statystyki, a teraz wręcz znakomite. Co do Thauvina jakoś nie wiem czy sobie poradzi po za Francją skoro w Newcastle nie zaistniał.
09.03.2019 11:09
Chciałbym skład jaki Kicker podaje, ale pewnie Bilda jest najprawdopodobniejszy.
19.02.2019 16:12
@kibicod2007
Ja kupno jakichkolwiek bocznych obrońców na twoim miejscu wybił z głowy. Pavard i ewentualnie Hernandez jak przyjdą to na pewno też jako zmiennicy Kimmicha i Alaby, więc jak mówisz raczej te transfery odpadają. Myślę że jak o napastników się rozchodzi to przyjdzie albo Jović albo Werner oboje niemożliwe według mnie chyba, że oprócz Wagnera sprzedadzą Lewego. Hummels bym zostawił, bo stoperzy to u nas często się sypią, ale Boatenga sprzedałbym bez wahania. Havertz przyszedłby pewnie tylko wtedy gdy James i Müller odejdą, a to raczej nie możliwe.
15.01.2019 17:46
Nie wiem co myśleć o nim. Nie widziałem go w akcji tak naprawdę, ale liczby jak na zmiennika nie ma takich najgorszych. Mam nadzieję, że klub się nie myli i on naprawdę ma duży potencjał i jest warty tych pieniędzy. Jak to mówią kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
12.01.2019 12:06
Taki sobie. Jestem pewny, że Süle będzie tym najważniejszym stoperem, więc ławka albo Pavard albo Hernandez, bo ciężko wybrać samemu. Z tym Odoi to nie byłbym pewny, że przyjdzie, a na obecnie to Gnabry jest lepszym piłkarzem i to on z Kingsleyem będą kluczowymi skrzydłowymi jeżeli będą zdrowi.
Kadra Bayerny zakładając transfery Odoi i Hernandeza i wykupienie Jamesa wyglądałby tak:
Rezerwy: Früchtl, Mai, Friedl, Sanches, Shabani, Batista Meier plus jacyś jeszcze juniorzy
Odejście Robbery jest niemal potwierdzone, Rafinha też raczej odejdzie, Boatenga powinniśmy sprzedać, bo poziom gry jego spada, Wagnera to dawno trzeba było sprzedać. Martineza mimo sentymentu też sprzedałbym jak odmładzać to porządnie, a u nas to marnować się będzie. Waham się nad Ulreichem i Renato. Zostawić ich w sam raz na ławę czy postawić na Früchtla i na kogoś z akademii.
12.01.2019 08:10
No nareszcie! Teraz tylko jeszcze transfer Hernandeza plus ewentualnie Werner i Odoi(lub inny skrzydłowy), wtedy kadra można powiedzieć, że będzie kompletna.
09.01.2019 10:43
To byłoby na chwilę obecną najlepsze rozwiązanie dla niego. Podobnie trzeba będzie wypożyczyć resztę chociażby Früchtla, bo jak jest szykowany na następce Manu, a nawet nie gra. Klub chce odmłodzić kadrę robiąc transfery zapominając o wychowankach, którzy mają wielki potencjał.
03.01.2019 11:28
@Michello
Trochę optymizmu. Coman też wydawało się, że dużo pieniędzy, bo przychodził jako głęboki rezerwowy Juve. I proszę wypalił. Tak samo trzeba liczyć, że będzie z Daviesem.
02.01.2019 19:27
Jego charakter myślę sprawiłby, że w klubie nie dochodziłoby do buntów przeciwko nowemu trenerowi jak to rzekomo było z Kovacem. Do tego dać Lahma i Schweinsteigera bądź Xabiego których autorytety są do nie podważenia to w klubie byłby wielki porządek.
02.01.2019 19:23
@Moe
Na chwilą obecną pożar wydaje się być ugaszony w kwestii skrzydłowych. Latem jak się okaże, że Davies to niewypał, a Coman i Gnabry znowu złapią kontuzję to wtedy można o tym myśleć. Stoperów potrzebujemy bardziej, bo Boa i Hummels obniżają loty, Niklas chwilowo buduję pozycję w klubie, i czasem popełnia błędy, ale można mu jeszcze je wybaczyć. W poprzednim sezonie zawiódł teź brak dobrych zamienników na boku obrony ( przez Rafinhe chociażby straciliśmy szansę awansu dalszego w Lidze Mistrzów). Nie oszukujmy się Pavard czy Hernandez to o wiele większa konkurencja dla Kimmicha i Słaby niż Rafinha czy Friedl, a niedawno Bernat.
02.01.2019 19:15
To jest właśnie ciekawe na którą parę stoperów postawiłby Kovac zakładając, że Sule będzie nowym liderem w obronie. Pavard - Sule czy Sule - Hernandez.
Zobaczymy co okienko przyniesie i zimowe i przyszłe letnie.
02.01.2019 09:29
Ramsey w Bayernie to byłaby pomyłka i lepiej trzymać Martineza. Co do Francuza nie widziałem go w akcji, więc ciężko mi go ocenić. W klubie są Goretzka i Tolisso i jeszcze Renato to nie wiadomo czy grałby dużo u nas nawet jak jest zdolny. My młodych potrzebujemy, ale jak już to lewego i prawego obrońcy plus 1-2 stoperów.
02.01.2019 09:25
Fakt zagrał nie mało spotkań jak na młodzika, ale no kurcze. Chłopak się stara, chce grać, a nie może wykręcać statystyk, bo trener woli postawić na wypalonego Pedro czy na Williana, który od tych plotek przejścia do Barcelony zwiesił się trochę i gra słabo. Odoi u nas natomiast widzi, że Robbery niemal na 100% odejdą, a Coman i Gnabry często łapią kontuzje i ma szansę na większą liczbę meczów niż w Chelsea.
02.01.2019 09:20
BVB z tego co wiem to ma Paco wykupić z Barcy, a on stary nie jest. Po co im Werner skoro mają jeszcze Isaka? Nam się przyda bo Lewy coraz starszy i grać długo ani u nas ani na wysokim poziomie nie będzie, a Wagner to wiadomo.
30.12.2018 11:05
Ja przyjąłbym go z chęcią jako, że Martial jest lewym skrzydłowym, a Coman na prawej stronie nie będzie wystawiany Gnabry raczej też nie byłby na prawej stronie to transfer Malcoma byłby wręcz idealny. Umiejętności ma ogromne, a może nie ma powalających statystyk, ale popatrzcie też w jakim klubie gra i czy jest jakaś gwiazda większa od niego lub piłkarz skuteczniejszy od niego z Bordeaux. Z kim on ma grać? Ja jestem jak najbardziej za tym transferem.
08.05.2018 08:53
Kto by się spodziewał, że ze średniego bramkarza zrobi się z niego dobry bramkarz.
Edytowano : 2018-04-20 09:52:28
@oloka96
No może po za Bernatem :d
20.04.2018 09:48
Otóż to. Wszyscy się podniecali Barceloną, PSG i Man City i mówiono, że to jedni z głównych faworytów do wygrania CL a nie ma już żadnej z tych drużyn. Wierzę w to, że nie jesteśmy bez szans by wygrać bo mocni Liverpool i Real mają wiele wad jak my i walka jest wyrównana.
12.04.2018 17:55
Czemu nie? Wystarczy wystrzec się głupich błędów i wykorzystywać wiele okazji. Pozostaje wierzyć :D
12.04.2018 17:48
Jest u nas krótko, ale już go uwielbiam, bo w porównaniu do pewnego Portugalczyka chłop walczy o skład i oddaje serce Bayernowi na boisku jak i po za nim. Szacun! :D
31.03.2018 11:51
O tak! Mając w większości młodzików zbudował klub który cały czas psuje nam krwi. Jest lepszy od Tuchela. Ja może się nie znam, ale naprawdę nie wiem co w Tuchelu takiego widzą. Skoro podobno według chyba Bildu cała nasza drużyna jest przeciwnikiem tego trenera z Matsem na czele, to coś z nim jest nie tak.
29.03.2018 10:23
Jeżeli będzie popełniał mniej błędów w obronie i przestanie głupio faulować to będzie naprawdę dobry stoper może nawet lepszy od Boatenga kto wie :D
29.03.2018 10:15
Chyba jego wiek był przeszkodą w objęciu funkcji trenera Bayernu, ale cóż jak nie teraz to może kiedy indziej
27.03.2018 16:38
Wszystko jeszcze przed nim. Jeżeli tak dalej będzie grał i nabierze charakteru przywódcy to nie widzę problemu żeby był liderem czy to Bayernu czy Reprezentacji.
25.03.2018 14:14
I dobrze niech tam sobie idzie. Potrzebujemy lepszego trenera, który będzie budził respekt i nie będzie wdawać się w kłótnie z zarządem.
25.03.2018 14:11
@Silesi
Renato wątpię żeby odszedł to wciąż młody piłkarz z potencjałem, tylko trzeba wziąć go za jaja i pogonić do pracy.
22.03.2018 19:02
A niech odchodzi nikt płakał nie będzie. Ściągnie się lepszych od niego, np.Plattenhardta, Hectora czy nawet Halstenberga.
22.03.2018 15:25
@Bejzid
Kogo niby? Chyba nie mówisz o Julianie Brandcie?
16.03.2018 18:31
To jest możliwe. Jedynie czego potrzebujemy to lekkiej poprawy skuteczności, bo pomimo wielu zdobytych goli są momenty kiedy jesteśmy nieskuteczni i trzeba to poprawić. Wtedy z Juppem jako trenerem i na chwilę obecną dużą, zdrową kadrą jesteśmy w stanie wygrać wszystko i potrójna korona to sprawa realna.
16.03.2018 18:29
Wydaje się, że Roma i Sevilla są najsłabsze(chociaż po meczu z ManU są nieprzewidywalni), ale chciałbym trafić na Juventus lub na Romę. Tu jednak nie ma słabych drużyn.
15.03.2018 06:53
A na co on liczy na pozycji której gra? Ja uważam że to on jeżeli zostanie w Bayernie powinien być zmiennikiem Kimmicha to i może dostanie więcej szans. A tak w pomocy nie ma co liczyć na częstą grę w wyjściowej jedenastce.
@ares079
Ponoszą ciebie emocje. Fakt Uli jest nie do zniesienia, ale na jakiej podstawie nieudana próba kupna Sane ma być jego winą? Jeżeli Sane nie chce odchodzić z City i Premier League to ani fakt, że jesteśmy Bayern ani pieniądze go nie przekonają. Jedynie o co można się przyczepić to brak konkretnych alternatyw, bo Carrasco to nie poziom Bayernu, a Werner to napastnik bądź 10tka. Do Pepe nie są przekonani także nie wiem kto w takim razie nadaje się do naszego klubu.
01.07.2019 10:07
Ja go widzę w naszym klubie tylko jako wolny transfer. Jakoś nie jestem do niego przekonany. Jakby przyszedł on i jeszcze jeden skrzydłowy to po co ten Davies?
29.06.2019 17:45
@t0mmy
Torreira i Neves znając kluby Premier League byliby bardzo drodzy. Co do Brozovica ja jakoś nie jestem przekonany. Oczywiście mogę się co do niego mylić, ale nie widzę go jakoś u nas.
Edytowano : 2019-06-27 20:07:44
Mi się widział zawsze William Carvalho, ale szczerze teraz nie wiem jak się prezentuje w Betisie. W Sportingu parę meczy tylko widziałem.
27.06.2019 20:05
@Patryk233
To nie czas na żarty z Balem. My mówimy o poważnych wzmocnieniach skrzydeł na kolejne parę lat, ale dobrze że humor ciebie nie opuszcza ;)
27.06.2019 11:37
@predator
Fajnie byłoby ale nie mamy żadnych szans na transfer Mbappe nawet jak Uli wydałby na niego 300 milionów. On sam marzy o Realu, a jak nie tam to prędzej Premier League. Chyba że to materialista to kontrakt na minimum 20 milionów rocznie go przekona.
21.06.2019 17:43
@Danie1
Soreczka, ale na tej grupie już widziałem kogoś kto proponował Enrique na miejsce Kovaca, więc no nie wyczułem ironii ;)
19.06.2019 20:26
@Danie1
Jak dla Ciebie Enrique jest dobrą opcją jako trener to ja nie mam pytań...
19.06.2019 20:06
@dzordan
Nie panikuj jak Jeong będzie naprawdę grał super to klub może go wykupić. Jaką masz pewność, że nie skończy jak Usami czy Green też mega zdolniachy byli, a którzy obecnie grają gdzie grają.
19.06.2019 16:46
Ja naprawdę nie ogarniam niektórych na tej stronie. Naprawdę brawo za skreślanie każdego piłkarza młodego, który może do nas przyjść. Kimmicha teraz chwalicie, a jestem pewny, że wielu nie dawało mu szansy w szczególności jako prawy obrońca, że będzie na wysokim poziomie jak Lahm. Tok rozumowania niektórych bawi mnie mocno. Krzyczycie, stękacie czemu młodzi nie grają Fruchtlowi dać szansę, Batiscie Meierowi itp. Kiedy jednak kupuje się Daviesa czy też mówi się o przyjściu Kabaka do nas to już lecą teksty typu "Uli głąbie gotowych kupuj, a nie dzieciaków. Tu nie ma miejsca na dawanie szans". Naprawdę ogarnijcie się ludzie i zdecydujcie czego chcecie. Stawiania na młodych np. z akademii czy gotowców. Bo niektórzy co chwilę widzę, że coś innego mówią. Fakt nie mówię, że Karl i Uli to ideały, ale no kurcze nie każdy piłkarz marzy obecnie o grze w Bayernie to nie Fifa czy Football Manager. Mamy pieniądze to fakt, ale raz finansowe fair play, dwa nie jest sztuką wydawać nie swoje pieniądze. Naprawdę niby wielu z was to dorośli ludzie, a zachowujecie się jak Hala dzieci co krzyczą na Pereza, że do dupy transfery itp. PSG tw jest dobrym przykładem jak dużo dało wydanie dużo szmalu. Co do samego Hummelsa jeżeli to prawda byłaby z tym Kretem to sam sprzedałbym go nawet za 20 milinów i szybciej niż Boatenga. Chyba że wolicie znowu FC Hollywood i sytuacje jak w PSG czyli problemy z gwiazdeczkami i zmiany trenerów co rok czy dwa lata.
Edytowano : 2019-06-19 16:36:38
No i jeszcze jedno to że działacze powiedzieli, że transfery będą przed urlopami nie znaczy, że tak się stanie. Okienko trwa do 31 sierpnia i naprawdę wiele się może stać. Ja w porównaniu do panikarzy będę się martwił 1 września jak nie będzie transferów. Nie będę psuć sobie wakacji :)
19.06.2019 16:34
@Danielowaty
Też mam taką nadzieję. Nikt nie może mówić na serio że Bale powinien trafić do nas ;)
17.06.2019 15:30
Co do Hummelsa może moim zdaniem odchodzić. Gra słabo jak Muller czasem z przebłyskami, ale do Thomasa mam większy sentyment. Boateng? Nigdy go nie lubiłem cham jak ich wielu. Sule mimo błędów to moim zdaniem grał pewniej fakt parę głupich karnych zrobił dla przeciwnika ale on jakby nie patrzeć się uczyć. Boatenga możecie mieć pretensje do zarządu, ale sam bym go sprzedał za te 20 milionów. Miał szczęście, że Badstuber złapał nieszczęsną kontuzję bo pewnie siedziałby na ławie kosztem Dantego i Holgera. Moim zdaniem piłkarzy też zniechęca skąpy i mało ambitny zarząd który ściąga piłkarzy (oczywiście szanuję każdego) pokroju Rafinhi, Rode czy Rudego. Sam Brazylijczyk to transfer którego nigdy nie zrozumiem. Mówcie co chcecie że solidny zmiennik itp ale dla mnie był i jest przeciętny i parę meczy nam zawalił. Na szczęście już odchodzi. Oby tylko Pavard był na wyższym poziomie u nas bo to co w Stuttgarcie to dramat. Nawet jeżeli odejdzie i Boa i Hummels to do klubu przyszedłby tylko jeden stoper. Mi marzy się de Ligt lub Skiniar. Przyznaję że Kovac prezentuje się słabo, ale jednak nie mam tak wielkich pretensji jak co po niektórzy. Przychodzisz do klubu praktycznie żadnych transferów, a w klubie kto? Skrzydłowi po 30stce szklanki które nie mają siły biegać po 40-50 minutach, na ławie prawy obrońca którego i bramkarze by wyprzedzili a i tak gra wiele meczy. Muller który formę stracił razem z odejściem Pepa. Do tego Thiago który ciągle myśli że klub gra tiki takę i przez swoją pewność siebie poszło wiele kontr z jego winy. Do tego dwóch trudnych z charakteru stoperów którzy na zmianę bądź wspólnie robią czasem cyrki nie z tej ziemi. Do tego presja wszystkich wokół. Robi rotację, źle nie robi, źle. Nie mówię że to trener idealny, ale zastanówcie się czy sami byście z takiego syfu zrobili coś ładnego? Nawet Klopp z naszym zarządem nie zrobiłby z Bayernu potwora. Dlatego Uli i Rummenigge powinni już teraz odejść bo nie rozumieją dzisiejszego świata piłki.
15.06.2019 11:46
@chav
Też bym widział de Ligta, ale on raczej o nas nie myśli. Holender marzy o Barcelonie, a ostatnio mówi się że coraz bliżej jest PSG. Problemem Bayernu nie jest tylko skąpy zarząd, ale też mało atrakcyjna liga. Bądźmy szczerzy co jest w niej ciekawego skoro i tak koniec końców ligę wygrywamy my w kryzysie i z wąską kadrą. Do tego żadnych osiągnięć międzynarodowych. Do tego w Bundeslidze nie zarobisz tyle co w Premier League. 50+1 zniechęca inwestorów.
14.06.2019 12:41
Ja bym chciał żeby razem Z Kahnem do klubu wrócili Lahm i Basti. Basti jako dyrektor myślę że byłby o wiele lepszą osobą niż Hasan.
10.06.2019 14:12
Niby to tylko Białoruś, ale i tak brawo Manu. Wreszcie wraca na właściwe tory :)
10.06.2019 14:10
@FanGraczyBayern
Słuchanie matki też bywa ogromnym błędem. Rabiot coś o tym dobrze wie :D ;)
08.06.2019 13:43
Ja nie rozumiem czemu tutaj niektórzy się pocą z nerwów i krytykują. Kuźwa jest dopiero 4 czerwca okienko jest od 1 lipca, a wy byście chcieli potwierdzenia wszystkich transferów. Można się będzie martwić 1 września nie teraz przed okienkiem.
04.06.2019 14:05
@Misiek
Po co nam gość, który raz że od paru lat zalicza głównie dołki formy, a dwa jest dość konfliktowym piłkarzem i sadzanie go często na ławkę może nam szkodzić tak samo jak jego wystawianie. Do tego bierze dużą pensje, za dużą jako zmiennik. Nie będę się wypowiadał o Lucio, bo mimo że piłkarz nie jest mi obcy to nie wiem jak się prezentował w Bayernie i jakie były przyczyny odejścia. Gdybyśmy mieli trzymać piłkarzy z sentymentów czy dlatego że są solidni to dotąd by grali u nas Dante i Badstuber(które był o wiele lepszy od Boa i gdyby nie te przeklęte kontuzje to on prawdot byłby w składzie obok Matsa bądź Niklasa), którzy z różnych powodów nie prezentowali wymaganego na nasz klub poziomu. W klubie jest obecnie 5 stoperów, a Boa trzeba sprzedać póki można cokolwiek zarobić. Swoim zachowaniem pokazał że będzie pamiętany w klubie, ale nie tak bardzo jak Robben czy Ribery, o innych legendach nie wspominając. Ja z miłą chęcią sprzedałbym go nawet za 30 milionów jakiemuś Interowi czy innemu Man United bądź PSG.
Edytowano : 2019-06-01 22:02:31
*prawdopodobnie byłby
01.06.2019 22:01
@predator
Już nie rób z ten Haga bóstwa. Ma za sobą jeden udany sezon. Stworzył piłkarzy? Do klubu dołączył w grudniu sezonu 2017/2018. Oprócz Neresa to dla mnie było wiadome że de Ligt, van der Beek czy de Jong się rozwiną bez względu kto ich będzie trenował. Zawiodłem się jednak na Dolbergu, bo mógł bardziej się rozwinąć. Nie odbieram mu, że drużyna jego grała pięknie, ale po prostu trafił mu się sezon z rozwiniętymi dość wysoko piłkarzami. Zobaczymy czy ten Hag będzie taki genialny bez paru kluczowych piłkarzy. Co do Pochettino no fajnie, że postawił na młodzież, ale raczej z przymusu niż chęci, bo właściciel nie jest z tych co kupuje za duże kwoty piłkarzy. Bardziej zaryzykuje na młodziaków za max 8 milionów i średniaków ligi angielskiej. Miał szczęście, że kupieni Alli i Dier naprawdę byli dobrymi piłkarzami. Udało mu się z Sonem i Lucasem. Fakt grają nienajgorszą piłkę, ale czasami potrafią tyle punktów pogubić ze słabymi drużynami, że głowa mała. Kovac dał mało okazji do wykazania się młodym raz bo mieliśmy kryzys w tym sezonie i walka o Bundesligę trwała do końca, a dwa rotowanie nie spodobało się piłkarzom, a część z nich za wszelką cenę chciała się pozbyć trenera.
01.06.2019 08:01
Odoi nie jest nam do niczego potrzebny. Ja nie uważam go za wybitnego grajka. Sprawdzić w pełni umiejętności Daviesa, a jak się spali myśleć o kolejnym skrzydłowym. Mamy teraz trzech skrzydłowych Coman, Davies, Gnabry do tego być może dojdzie Sane. W rezerwach Batista Meier plus jeżeli uda się nam z Wernerem to on też będzie mógł od biedy tam zagrać. Także ja jestem na nie dla transferu Anglika.
31.05.2019 19:03
@Kuffour1
To nie cud tylko danie mu ogromnego kredytu zaufania, który spłacił dubletem. Ja uważam, że zwalnianie trenera co pół roku nie przyniesie żadnych korzyści dla klubu, a może nawet pogorszyć sytuację. Popatrzcie na Real, który nawet po ponownym zatrudnieniu Zidane grał słabo. To samo byłoby u nas. Jedynie polskie kluby mają tendencję do tak częstego zwalniania trenerów, a w wielu przypadkach była to po prostu wina amatorskiego zarządu i ściągania szrotu.
29.05.2019 14:54
@fcbmMiaSanMia
Myślę że ściągną go z myślą o coraz starszym, ale wciąż bardzo dobrym Javim. Rodri będzie grał najczęściej a Martinez jego pierwszy zmiennik, bo nie widzę go na stoperze broń Boże. Oprócz Hiszpana nie mamy typowej 6. Chyba, że komuś widzi się Thiago Goretzka czy Sanches co byłoby bardzo złym pomysłem ich tam wystawić. Prędzej Tolisso, który też typową 6 nie jest, ale moim zdaniem jest mu z tych innych piłkarzy najbliżej.
29.05.2019 14:47
@JazGod
Ja bym widział de Ligta i wcale nie jesteśmy bez szans aby go ściągnąć. Problemem może być tylko cena.
26.05.2019 18:05
Ale się spięli chłopaki z rezerw 4:1 i awans coraz bliżej :)
26.05.2019 17:21
@hoven
Dokładnie, a znając niektórych tutaj obecnych to gdyby Jupp odpadł w 1/8 z Liverpoolem to byłyby teksty "No cóż pecha mieliśmy." Czy "Nic się nie stało to nie twoja wina trenerze." Kovac miał trudne zadanie bo musiał okiełznać budzące się z dawnych lat FC Hollywood. Zrozumcie że nawet nasz kochany Jupp nie był w stanie z tej drużyny nic więcej wycisnąć. Niko miał problemy z aklimatyzacją, bo nasze gwiazdeczki nie lubią najwidoczniej świerzaków i starali się go pozbyć. Co do drugiego meczu z Live co biedny Niko mógł zrobić, że miał w składzie Rafinhe zamiast najlepszego Kimmicha, jakby nie patrzeć rozwijającego się dopiero Gnabrego i dziadka Francka w ofensywie. Lewandowski mimo, że go bardzo szanuję i doceniam jego wielkość to jednak nie ma takiej szybkości i techniki. Nie wspominając o dziurawej od paru dobrych lat obronie. Alaba który razem z Riberym formę gubi i grający w kratę Mats. Takimi piłkarzami mieliśmy postraszyć Liverpool? Ani Pep ani Jupp ani Klopp nie stworzyłby nic z tej drużyny. Potrzebujemy technicznych i świeżych piłkarzy w ofensywie. Uważam też Alabe przynajmniej na razie posadzić na ławie bo gra przeciętnie w obronie go prawie nie ma. Mats tak samo. Transfer jeszcze jednego stopera powinien być priorytetem takim samym jak skrzydłowi. Bo ta pozycja kuleje u nas tak samo mocno. Benatia nie podołał, Boa gra słabo, Dante pogorszył się a Holger to wielki pech.
26.05.2019 16:38
Brawo drużyna brawo trenerze! Mam nadzieję że przyszły sezon będzie o wiele lepszy niż ten i mimo wielkiej krytyki z Niko to może się udać. Kim miał grać Niko skoro na ławie są 35 i 36 letni Robben Ribery oraz przeciętni od paru lat Boateng czy Rafinha. Do tego kontuzjowany przez cały sezon Tolisso pech Comana, nijaki Alaba. Liverpool po prostu gra drugi sezon życia w LM i nie mieliśmy szans z nimi. Żaden trener by na to nie wpłynął. W klubie muszą być porządni piłkarze nie tylko w wyjściowej jedenastce, ale też na ławce. Dlatego transfery Sane, Zyiecha, Wernera czy Havertza będą konieczne aby była ta różnica, a wyjściowa jedenastka musiałaby pracować na pełnych obrotach aby nie stracić miejsca. W szczególności kochany Austriak czy stoperzy ;)
26.05.2019 06:42
To jest finał pucharu z mocną drużyną tu powinien grać najmocniejszy skład który został wystawiony.
25.05.2019 19:22
Jak twierdzi były dyrektor Bayeru Havertz w 2020 roku trafi do Bayernu!!!
24.05.2019 18:24
Myślę że okienko zakończy się tak. Kovac zostaje, a James odchodzi. Do klubu przychodzi Zyiech jako 10tka, Sane jako jeden skrzydłowy i Werner jako drugi skrzydłowy plus zmiennik dla Lewego. Nie wiem czy Bayern planuję naprawdę ściągnąć 6 no to jeszcze ten Rodri z Atletico. Do tego Arp, który nie wiem którego okienka przychodzi. Odchodzą jeszcze Robbery, Rafinha i ktoś zapewne z dwójki Mats/Boateng z naciskiem na tego drugiego. Koniec okienka i kadra wygląda tak:
Neuer/Ulreich/Hoffman (?)
Kimmich/Pavard-Sule-Mats/Hernandez (?)-Alaba/Hernandez
Martinez/Rodri(?)/Tolisso-Thiago/Goretzka/Sanchesa
Gnabry/Muller/Werner-Zyiech/Muller-Sane/Coman/Davies(?)
Lewandowski/Werner/Arp(?)/Muller
23.05.2019 16:27
Z Mbappe mogłoby się udać. Raz jak szejki odejdą bądź sam piłkarz zechce odejść to mamy szansę. Dwa Uli jest w nim zakochany i kto wie czy nie rozbiłby dla takiego grajka banku kosztem Pepe czy Sane :)
20.05.2019 15:18
Sane, de Ligt i Werner. Po ich kupnie zamykać okienko ;D
20.05.2019 15:14
@misza
Dokładnie wszyscy krytykują Kovaca za szybkie odpadnięcie, a nawet nie potrafią wymienić jego realnego następcy. Nie odbieram niczego Ten Hagowi i jego Ajaksowi, ale na razie ma za sobą jeden dobry sezon, a już mówi się że to wielki trener. De Boer i Bosz też mieli być tacy wielcy, a wszyscy wiemy jak skończyli. Ja dla Niko daję szansę na kolejny sezon, bo zasłużył, a tylko Rummenigge i Hoenessa można winić za żydzenie i utrata możliwości kupna de Bruyne, Sane i za niedługo pewnie Pepe Wernera i Havertza.
19.05.2019 13:56
@dzojko
Śmiem wątpić, że Blanc byłby lepszy skoro od trzech lat nie chciał go żaden klub. Tak samo wątpie w Mourinho, który się wypalił dawno i Wengera. Tuchel to wielka niewiadoma, a Allegri prawdopodobnie byłby drugim Ancelottim. Fakt odpadliśmy już w 1/8, a wiesz że był to mecz z fantastycznym Live, a my mając w kadrze Rafinhę, który już dwa lata temu powinien odejść plus tragicznie grający Boa i Mats no i bezbarwny od kilku lat Alaba? Kim mamy straszyć innych? Trzeba zacząć kupować dobrych piłkarzy, a nie kupować świerzaków i liczyć na cud jak z Gnabrym.
19.05.2019 13:24
@Marienplatz
Fakt graliśmy nie najlepiej, ale powiedz czy mamy lepszą opcję niż Niko? Wenger, Mourinho, Blanc, Allegri, Pochetino, Tuchel, ten Hag, van Bommel. Ich się wymienia jako potencjalnych zastępców bądź po prostu są dostępni, ale czy którykolwiek z nich podoła w Bayernie? Carlo, który ma za sobą wiele sukcesów również zawiódł? To jego wina? Czy może niektórych piłkarzy co czują się za pewnie siebie? Uli nie chce zwolnić za szybko Niko już raz popełnił błąd z Juppem o czym ciągle powtarza.
19.05.2019 13:02
Albo ten Hag albo bez zmian. Nie ma lepszych opcji na rynku i przestańcie też śnić o Kloppie. On do nas nie przyjdzie.
15.05.2019 16:58
Ja nie rozumiem jednej rzeczy. Mianowicie kibice klubu chcą odmłodzenia kadry, wymiany pokoleniowej zarząd też o tych zmianach wspomina i nagle 30letni Bale na wypożyczenie do nas? To albo gazety albo klub robi sobie jaja, a żadnej opcji bym nie wykluczał do czasu okienka. Widzę tylko Zyiecha na 10tkę i Pepe bądź Sane na skrzydłowy jak się uda za rok to Havertza no i jeszcze sytuacja z Wernerem pozostaje czy za rok za free czy teraz za te 40mln. Przydałby się stoper chyba, że Mai jakimś cudem szansę dostanie. Żadnych Odoi Baleów czy innych szklanych wynalazków!!
13.05.2019 20:17
Albo za darmo albo wcale! Już mamy Daviesa który nic nie gra to Odoi tym bardziej nic nie zagra. Mało szklanych skrzydłowych mamy?
11.05.2019 17:37
@Janson
Brawo! Jeden z najmądrzejszych komentarzy na ten temat w ostatnim czasie. Częste zmiany trenerów nie są dobre. Kibice muszą mieć świadomość, że to piłkarze mogą być największym problemem, a wyłącznie trener. Gwiazdeczki w naszym klubie takie jak Hummels, Boateng, James, Robben, Ribery czują się bogami i myślą że są nietykalni mimo fatalnej gry. Ja się cieszę, że Niko jest, bo przynajmniej wiemy jakie tak naprawdę podejście ma James do treningów i gry. Mam nadzieję, że w porównaniu do "celebrytów" Lewy, Neuer, Müller czy Alaba i Thiago nie pajacują w szatni. Nikt nie może być wyżej niż klub.
Edytowano : 2019-05-08 09:16:25
* a nie wyłącznie trener
08.05.2019 09:15
Ja nie bronię Kovaca, ale uważam że zbyt pochopne będzie zwolnienie Chorwata. Ten Hag zapowiada się na dobrego trenera, ale mimo wszystko byłby to ryzykowny ruch. Nie powiedziane,że sprawdzi się u nas, a Kovac ja mam przeczucie, że nie został nigdy w pełni zaakceptowany przez nasze gwiazdy. Hag Może skończyć tak jak Niko, więc albo on albo Kovac. Chyba, że innym kibicom widzi się Blanc bądź Mourinho czy też inne wynalazki jak Lopetegui czy Conte. Ja wolę dać drugą szansę Niko niż na siłę szukać trenera w jego miejsce.
07.05.2019 18:18
Ja z tych wymienionych widzę u nas tylko Wernera, Havertza i Pepe. Jak ich kupią będę w pełni zadowolony. Plus powinni przemyśleć kwestię de Ligta i van Beeka oraz jakiegoś bramkarza. Co do Nubela to nie wiem. Wellenreutherem też po meczu z Realem się zachwycali, a chłopak gdzieś chyba w holenderskim średniaku gra i wątpię żeby kariera poszła do przodu.
07.05.2019 12:40
Dobra trzy punkty najważniejsze teraz liczyć na Werder, że zabierze chociaż punkt :)
04.05.2019 17:37
@hoven
* de Ligta, ale każdy ma prawo pomyłki ;)
Szczerze mocno wątpię żeby de Ligt do nas dołączył raz, że bliżej mu do Barcy, a dwa to Pavard i Hernandez przychodzą jako stoperzy, którzy na wypadek kontuzji Kimmicha bądź Alaby mogą ich zastąpić. Tak przynajmniej ja rozumiem. Ewentualnie Pavard idzie na prawą obronę, a Kimmich jako pomocnik.
02.05.2019 11:03
@DonJupp4ever
Kiedy wy ignoranci zrozumiecie, że de Bruyne i Leroy Sane wybrali inne kluby, bo widząc jak na piłkarzy dobrze wpływa Pep chcieli być pod jego skrzydłami. To nie jest wina zarządu, że za mało płacili. Za Sane prawdopodobnie przemawiały też kwestie finansowe, a Bayern wówczas niegotowego skrzydłowemu nie da pensji na poziomie Lewego.
Napisałeś też "Jakie teraz transfery zrobi Zidane w Realu". Skąd masz takie pewne informacje? Idąc twoim tokiem myślenia Bayern w tym okienku kupi Nikolasa Pepe, Liroya Sane, Timo Wernera i de Ligta no i może Havertza. Real jeszcze nikogo nie kupił z tej listy oprócz młodziutkiego Militao.
Ostatnia sprawa co ty masz do Niklasa Sule? W poprzednim sezonie w dwumeczu z Realem to on zapierdzielał w obronie jak żaden inny od nas piłkarz i to on był w stanie zatrzymać Ronaldo przez praktycznie cały mecz.
29.04.2019 06:49
@DonJupp4ever
Richarlison to koszt 80-100 mln euro na co Uli się nie zgodzi, a priorytetami są jak wychodzi Werner i Pepe. Ja byłbym przeciwnikiem tego transferu i zapewne jest jak wielu Brazylijczyków z mocno podwyższonym ego.
26.04.2019 21:19
Wywiad Kroosa na temat powrotu:
https://m.realmadryt.net/aktualnosci/27117/kroos_-_nie-wyobrazam-sobie-powrotu-do-bayernu_.html
25.04.2019 16:15
@Mathias
Z tego co pamiętam, a mogę się mylić to Kroos wypiął się na Bayern i jako piłkarz raczej nie wróci do nas. W którymś wywiadzie mówił o tym. Z resztą ma on bodajże 28-29 lat, więc sprzeczne z odmładzaniem kadry. Leroy jestem za.
25.04.2019 15:53
To taki nasz polski Grabara. Bardzo dobrze piłkarze muszą mieć jaja jak Polak czy właśnie Pavard. Liczę, że odegra kluczową rolę u nas :)
Edytowano : 2019-04-22 15:01:22
*niemiecki Grabara.
22.04.2019 15:00
Ściągnięcie Nuebela będzie chamskie ze strony klubu. Früchtla i Hoffmanna ciągnie do gry w pierwszym zespole, a nie dostają wogóle szansy i do tego plotki o Nuebelu. Na inne kluby się gada, że mają gdzieś młodzież, a nasz klub to obecnie w tej kwestii tragedia. W tym sezonie szansę dostał raptem raz Jeong, a Batista Meier, Mai, Zirkzee czy Früchtl i Hoffmann nic zero. Rozumiem, że nie są od razu gotowi do gry w wyjściowej 11stce, ale jak mają się rozwijać skoro grają tylko w juniorach i nawet się ich nie wypożyczy?
22.04.2019 14:59
Powinien zostać, bo nie można go skreślać po pierwszym sezonie to po pierwsze. Po drugie nie ma lepszej opcji niż Niko.
22.04.2019 12:03
Z tej listy widziałbym tylko Chiese. Priorytetem i tak powinien być Pepe oraz Werner. Potem można myśleć o innych transferach.
21.04.2019 18:30
Wesołych świąt! Zamiast jajek życzę radości z tryumfu w lidze i pucharze razem z drużyną!
21.04.2019 11:35
Ludzie zrozumcie, że obecnie nie ma lepszych opcji od Kovaca. Kogo widzicie? Średniawego Conte którego osiągnięciem jest wygranie ligi włoskiej z Juve który od sezonu 2011/2012 nie ma konkurencji w Serie A. Wygrał fuksem Premier League, a jego Chelsea grała padakę i go wywalili na pysk. Wypalonego Mourinho bądź Wengera, których osiągnięcia były parę dobrych lat wstecz? Blanca który jest taki dobry, że od 3 lat nie trenował nikogo! Zrozumcie, że Klopp nie przyjdzie tu, bo teraz Live jest od nas lepszy i oni zachodzą w LM dalej , a Klopp w LM tryumfu pragnie najbardziej. Loew jako menedżer klubu to wielka niewiadoma, a i tak ostatnio Niemcy mają średnie wyniki. Także Kovac to jedna z lepszych opcji jaką mamy w wyborze i pogódźcie się z tym. Ten z Ajaksu jestem pewny, że nie odejdzie po tym sezonie z Ajaxu nawet jakby miało być wasze wymarzone Kovac out.
21.04.2019 07:04
Na pozycji Thiago dobrze się sprawdzał James, a Tolisso ja bym nie skreślał jak niektórzy robią co mnie z resztą zaskakuje. Co do skrzydłowych jak już naprawdę trzeba Niemca to bardziej prawdopodobny byłby Brandt. Pepe wychodzi, że jest priorytetem Bayernu. Chciałbym wam przypomnieć wywiad Uliego, że Bayern w tym okienku nie wyda na żadnego piłkarza 100mln.
20.04.2019 13:56
Załóżmy, że Sane zechce odejść. Kontrakt wygasa za dwa lata to City może zaśpiewać 70-80 mln. Sam Leroy to materialista(wybrał City bo najwięcej płacili), więc zaśpiewałby 8-10 mln rocznie. Liczby ma ładne, ale strasznie drogi. Łatwiej będzie wyciągnąć Pepe, bo on bardzo chce u nas grać. Co do Boatenga to on powinien już poprzedniego lata odejść i wtedy trzeba było kupić innego albo postawić na Maia. To nie jest ten sam stoper co kiedyś. Wiele błędów, głupich fauli i podań niecelnych.
20.04.2019 09:23
@Okta88
Bo to niemiecki klub. Nie wyobrażam sobie żeby nie było żadnego Bawarczyka z krwi i kości, a co dopiero Niemca. Na polskie kluby się narzeka że na Polaków się nie stawia, a topowe kluby nie muszą już na rodaków stawiać. Nie bronię Bayernowi kupować zagranicznych, ale połowa składu to powinni być Niemcy. Nie chcę w Bayernie wieży Babel jaka jest w np. Anglii.
19.04.2019 10:18
Fajnie, że kupujemy zdolnych i dobrych piłkarzy, ale mam pewne obawy. Każdy francuski piłkarz od 5-6 lat dziwnym trafem u nas miał przynajmniej jedną poważną kontuzję. Coman, Ribery, Tolisso. Teraz Hernandez przychodzi z kontuzją. Może to tylko durne teorie spiskowe albo jest coś na rzeczy. Mam nadzieję, że to tylko moje gdybanie.
19.04.2019 10:14
To jak na razie najlepsza rzecz dla niego. Ogra się w Augsburgu i za dwa lata powinien grać w meczach ligowych a Manu np w pucharze, LM i w meczach m.in. z BVB czy Lipsk. Wypożyczyć razem z Früchtlem Sanchesa jeżeli zechcą. To ostatnia szansa dla niego, bo klub coraz bardziej myśli o jego odejściu.
19.04.2019 10:12
@Kriszym
Jakbyś miał słabą pamięć to Coman miał kilkumiesięczną kontuzję, której nabawił się z lekką pomocą Nico Schulza. Myślisz że jak wyleczy kontuzje to z automatu zacznie strzelać asystować? Co do transferu Cristiano to tylko ktoś w Fifie kupiłby go do Bayernu. Nikt nie wyda w klubie 70-100 mln na 34latka!!! Bo to przecież Cristiano. Równie dobrze można kontrakty z Robbery przedłużyć, bo to legendy.
19.04.2019 07:25
@Piter1985
Albo także kopsnąć trochę jego eliksiru na nieśmiertelność piłkarską ;)
17.04.2019 19:00
ManU ma przecież swoich terminatorów Smallinga i Lindelöfa ;). Tak serio to Süle widzi, że staje się kluczowym piłkarzem u nas i do tego Hummels i Boa robią wiele błędów, a on znacznie mniej to pozycja tym bardziej się umacnia. Z resztą ManU oprócz pieniędzy nie ma do zaoferowania nic więcej co ma u nas.
17.04.2019 11:42
@josh1982
Fakt Werner mówił że chciałby zagrać u nas, ale nie zdziwiłoby mnie gdyby takie PSG pomachało mu eurosami a Lipskowi zaoferowało te 50-60 mln za niego. Także uważam, że Bayern mimo że dla Timo rok kontraktu został to mocno targować się nie powinien. Jeżeli Byki zejdą max do 50 mln to tyle zapłaćmy jak wierzymy w Wernera. Myślę że te 60-80 mln na Pepe w tym okienku też Bayern wyda, ale do tego długa droga i wszystko może się zmienić.
17.04.2019 11:39
@MarcinRulez
Faktycznie sprawdziłem mój błąd ;) Co nie zmienia faktu, że dla mnie to opcja mało prawdopodobna jak i Klopp.
15.04.2019 21:33
Mówmy o rzeczach realnych. Klopp nie przyjdzie do nas prędko jeżeli wogóle myśli o trenowaniu nas w przyszłości. Pochetino Levy łatwo nie puści, a sam trener wolałby pracę w Barcelonie co nie raz wspominał, a znając nasz zarząd to nie pozwoli mu na wiele transferów tak jak było to za Guardioli. Haag to może być sytuacja podobnie jak z Kovacem którego też wychwalali za osiągnięcia Eintrachtu.
15.04.2019 21:03
@CrisMat9
Naggelsmann będzie od przyszłego sezonu w Lipsku jak mnie pamięć nie myli, a Klopp nie przyjdzie do nas, bo mimo wszystko w Liverpoolu jest krótko i chciałby tu wygrać trofeum. Druga sprawa to on mimo plotek to nie za bardzo przepada za Bayernem co nie raz to pokazywał. Sam chciałbym go zobaczyć, ale to nierealne. Mourinho nie ma mowy nie chcę go tu widzieć i jego autobusu, więc zostaje Wenger bądź Allegri jeżeli odejdzie z Juventusu, bo coś kiedyś o jego odejściu mówiono. A ja mimo katastrofy z Liverpoolem dałbym dla Niko jeszcze jeden sezon. To jest jego pierwszy klub topowy, a piłkarze nie ułatwiali mu początkowo pracy u nas.
15.04.2019 20:51
Weźcie zluzujcie trochę. Nie ma żadnych konkretnych informacji, ale martwić będzie się można jeżeli do 31 sierpnia my go nie kupimy albo zrobi to ktoś inny. Nie ma obecnie info prawdziwych, że nie przyjdzie, więc luz.
07.04.2019 07:05
@Federicoo
Myślisz że wydanie w jednym okienku 300 milionów coś da? PSG ostatnimi czasy przez dwa okienka wydało z 400 milionów na 2 piłkarzy i gówno osiągają, więc transfery za grube miliony to nie jest gwarancja sukcesu. Na chwilę obecną kupiliśmy Pavarda, może przyjdzie Hernandez, ktoś z dwójki Hummels/Boateng będzie out(bo raczej naraz obu się nie pozbędą) do tego odchodzą Ribery, Robben i prawdopodobnie Rafinha. Najlepszą opcją ze skrzydłowych będzie kupno Pepe. Nie będziemy kupowali piątego skoro Davies to nasza przyszłość, a kluczowymi piłkarzami są Coman i Gnabry plus mamy Koreańczyka, który ma podobno wielki potencjał. W pomocy jest młody Goretzka, który gra dopiero pierwszy sezon i go nie wywalą, Tolisso którego straciliśmy na niemalże cały sezon, Martinez który mimo dobrej gry nie oszukujmy się młodszy nie będzie, Thiago który czasami ma głupie straty piłki że poezja, ale to on wiele akcji nam rozkręcał. Do tego wielka nie wiadoma Renato Sanches. Wątpię w to że Bayern w środek pomocy kogoś kupi. Jako ofensywni są Müller i James którzy grają w kratę. Na szpicy Lewandowski i jego sprzedaż klub wogóle nie bierze pod uwagę, więc jakby mieli kupić napastnika to jako zmiennik Roberta. Kupić na chwilę obecną możemy tylko Wernera i Jovicia, którzy są wielką nie wiadomo tak naprawdę. Mbappe nie przyjdzie na 1000% no i tak nas na niego nie stać. Ciężko też o młodszego napastnika który trzyma poziom i strzela regularnie gole. Co do bramkarza posadzenie Neuera nie polepszy jego gry. Chłopak po kontuzji ma lekką niepewność w grze i też nie może wrócić na dawny poziom. Svena uważam za solidnego bramkarza, ale na pierwszy skład go sobie nie wyobrażam jako kluczowego playera. Nikt nie daje szansy dla Früchtla, a nikt mając Manu nie kupi bramkarza na poziomie De Gei czy Oblaka.
Nasz skład przy ewentualnych transferach będzie się tak prezentować
Neuer
Kimmich-Pavard/Hernandez-Sule-Alaba
Edytowano : 2019-03-14 06:51:32
Neuer
Kimmich-Pavard/Hernandez-Sule-Alaba
Thiago-Tolisso/Goretzka
Gnabry/Pepe-James-Coman
Lewandowski
Ławka: Ulreich, Hernandez/Pavard, Hummels/Boateng?, Müller, Martinez, Gnabry/Pepe, Werner/Jović
Rezerwa: Früchtl, Mai, Davies, Renato, Jeong, Batista Meier
14.03.2019 06:47
Co do ewentualnych następców Lewego widzę jedną opcję nierealną i parę myślę, że realnych. Nierealną co jest oczywiste widziałbym Mbappe, a tak to Jovicia jak dalej utrzyma taki poziom w Eintrachcie jak również Rashforda no i w ostateczności Wernera.
12.03.2019 15:50
@diablo Lewandowski jakby dostał stanowisko to ja obstawiałbym scouta, który np. w Polsce szukał perełek które mają potencjał jak on kiedyś.
12.03.2019 15:38
@vaterland Werner nawet jeżeli przyjdzie do nas kiedy w klubie będzie Lewy to łatwo można sobie wyobrazić młodego napastnika jako zmiennika 31 latka. Jest na to wiele przykładów. W Man City kluczowym napastnikiem miał zostać Gabriel Jesus, a obecnie to 31 letni Aguero jest tym ważniejszym. W Barcelonie kiedy do klubu przyszedł Paco też nie umiał wygryźć "starego" Suareza. Juve woli stawiać na Mandzukicia 33latka i nawet na Ronaldo, a nie na Moise Keana zdolnego młodzika wychowanka Juventusu. Real też ciągle trzyma bodajże 32letniego Benzemę na szpicy. Dlaczego nie stawiają na młodych jako na tych kluczowych? Prosta odpowiedź. Młodzi mimo, że są zdolni nie potrafią wygryźć starszych kolegów i być lepszymi od nich. Tak samo będzie z Timo. Dopóki nie będzie poziom wyżej od Polaka to póki Lewy chce u nas grać to Niemiec go nie wygryzie. Chyba że będzie o wiele bardziej skuteczniejszy w strzelaniu co u Wernera jest to różnie.
12.03.2019 06:51
@Janson a Juventus? Przecież Ronaldo i Chiellini są kluczowymi piłkarzami, a mają ponad 33 lata. Z resztą Mandzukić w maju kończy 33 lata, a też jest bardzo ważny dla Juve. Manchester City opiera się na 33 letnim Davidzie Silvie czy 33 letnim Fernandinho. Lewandowski ciągle jest w wysokiej formie mimo 30 lat i nie widzę powodu aby go sprzedać, bo Bayern ma bardzo duże pieniądze, może nie tyle co szejki, ale to nie są małe sumki, więc pilnie pieniędzy nie potrzebujemy. Ja nigdy nie zrozumiem co widzą wszyscy w Wernerze, ale to moja opinia. Kompletnym napastnikiem wśród młodszych jest np.Mbappe, ale nie Timo, który z resztą może psychicznie presji nie udźwignąć. Na chwilę obecną Jović i Werner nie są gotowi aby wygryźć RL9. Mogą przyjść do naszego klubu, ale nadal to nie ten level co Robert.
11.03.2019 20:24
Jak czytam twoje wypowiedzi @Janson to nie chce mi się wierzyć w to co czytam. To że tobie w życiu nie wyszło jak marzyłeś nie znaczy, że możesz bezkarnie obrażać np. Lewego tylko dlatego, że mu się udało spełnić marzenia, a tobie nie. Lewy jak już inni napisali prowadzi się bardzo dobrze stąd nie trapią go praktycznie kontuzje i na spokojnie będzie grać na wysokim poziomie do 35 roku życia. Podanie Jamesa jako przyszłego lidera zespołu jest śmieszne. Jak człowiek, który strzela fochy jak mała dziewczynka może wyciągnąć zespół z dna jeżeli zespół złapie doła?
11.03.2019 19:19
Jestem jak najbardziej za tym transferem! Młody i drugi sezon ma przyzwoite statystyki, a teraz wręcz znakomite. Co do Thauvina jakoś nie wiem czy sobie poradzi po za Francją skoro w Newcastle nie zaistniał.
09.03.2019 11:09
Chciałbym skład jaki Kicker podaje, ale pewnie Bilda jest najprawdopodobniejszy.
19.02.2019 16:12
@kibicod2007
Ja kupno jakichkolwiek bocznych obrońców na twoim miejscu wybił z głowy. Pavard i ewentualnie Hernandez jak przyjdą to na pewno też jako zmiennicy Kimmicha i Alaby, więc jak mówisz raczej te transfery odpadają. Myślę że jak o napastników się rozchodzi to przyjdzie albo Jović albo Werner oboje niemożliwe według mnie chyba, że oprócz Wagnera sprzedadzą Lewego. Hummels bym zostawił, bo stoperzy to u nas często się sypią, ale Boatenga sprzedałbym bez wahania. Havertz przyszedłby pewnie tylko wtedy gdy James i Müller odejdą, a to raczej nie możliwe.
15.01.2019 17:46
Nie wiem co myśleć o nim. Nie widziałem go w akcji tak naprawdę, ale liczby jak na zmiennika nie ma takich najgorszych. Mam nadzieję, że klub się nie myli i on naprawdę ma duży potencjał i jest warty tych pieniędzy. Jak to mówią kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
12.01.2019 12:06
Taki sobie. Jestem pewny, że Süle będzie tym najważniejszym stoperem, więc ławka albo Pavard albo Hernandez, bo ciężko wybrać samemu. Z tym Odoi to nie byłbym pewny, że przyjdzie, a na obecnie to Gnabry jest lepszym piłkarzem i to on z Kingsleyem będą kluczowymi skrzydłowymi jeżeli będą zdrowi.
Kadra Bayerny zakładając transfery Odoi i Hernandeza i wykupienie Jamesa wyglądałby tak:
Wyjściowa 11:
Neuer
Kimmich-Süle-Pavard/Hernandez-Alaba
Rabiot-Thiago
Gnabry-James-Coman
Lewandowski
Ławka: Hummels, Hernandez/Pavard,Tolisso, Goretzka, Odoi, Davies, Müller
Rezerwy: Früchtl, Mai, Friedl, Sanches, Shabani, Batista Meier plus jacyś jeszcze juniorzy
Odejście Robbery jest niemal potwierdzone, Rafinha też raczej odejdzie, Boatenga powinniśmy sprzedać, bo poziom gry jego spada, Wagnera to dawno trzeba było sprzedać. Martineza mimo sentymentu też sprzedałbym jak odmładzać to porządnie, a u nas to marnować się będzie. Waham się nad Ulreichem i Renato. Zostawić ich w sam raz na ławę czy postawić na Früchtla i na kogoś z akademii.
12.01.2019 08:10
No nareszcie! Teraz tylko jeszcze transfer Hernandeza plus ewentualnie Werner i Odoi(lub inny skrzydłowy), wtedy kadra można powiedzieć, że będzie kompletna.
09.01.2019 10:43
To byłoby na chwilę obecną najlepsze rozwiązanie dla niego. Podobnie trzeba będzie wypożyczyć resztę chociażby Früchtla, bo jak jest szykowany na następce Manu, a nawet nie gra. Klub chce odmłodzić kadrę robiąc transfery zapominając o wychowankach, którzy mają wielki potencjał.
03.01.2019 11:28
@Michello
Trochę optymizmu. Coman też wydawało się, że dużo pieniędzy, bo przychodził jako głęboki rezerwowy Juve. I proszę wypalił. Tak samo trzeba liczyć, że będzie z Daviesem.
02.01.2019 19:27
Jego charakter myślę sprawiłby, że w klubie nie dochodziłoby do buntów przeciwko nowemu trenerowi jak to rzekomo było z Kovacem. Do tego dać Lahma i Schweinsteigera bądź Xabiego których autorytety są do nie podważenia to w klubie byłby wielki porządek.
02.01.2019 19:23
@Moe
Na chwilą obecną pożar wydaje się być ugaszony w kwestii skrzydłowych. Latem jak się okaże, że Davies to niewypał, a Coman i Gnabry znowu złapią kontuzję to wtedy można o tym myśleć. Stoperów potrzebujemy bardziej, bo Boa i Hummels obniżają loty, Niklas chwilowo buduję pozycję w klubie, i czasem popełnia błędy, ale można mu jeszcze je wybaczyć. W poprzednim sezonie zawiódł teź brak dobrych zamienników na boku obrony ( przez Rafinhe chociażby straciliśmy szansę awansu dalszego w Lidze Mistrzów). Nie oszukujmy się Pavard czy Hernandez to o wiele większa konkurencja dla Kimmicha i Słaby niż Rafinha czy Friedl, a niedawno Bernat.
02.01.2019 19:15
To jest właśnie ciekawe na którą parę stoperów postawiłby Kovac zakładając, że Sule będzie nowym liderem w obronie. Pavard - Sule czy Sule - Hernandez.
Zobaczymy co okienko przyniesie i zimowe i przyszłe letnie.
02.01.2019 09:29
Ramsey w Bayernie to byłaby pomyłka i lepiej trzymać Martineza. Co do Francuza nie widziałem go w akcji, więc ciężko mi go ocenić. W klubie są Goretzka i Tolisso i jeszcze Renato to nie wiadomo czy grałby dużo u nas nawet jak jest zdolny. My młodych potrzebujemy, ale jak już to lewego i prawego obrońcy plus 1-2 stoperów.
02.01.2019 09:25
Fakt zagrał nie mało spotkań jak na młodzika, ale no kurcze. Chłopak się stara, chce grać, a nie może wykręcać statystyk, bo trener woli postawić na wypalonego Pedro czy na Williana, który od tych plotek przejścia do Barcelony zwiesił się trochę i gra słabo. Odoi u nas natomiast widzi, że Robbery niemal na 100% odejdą, a Coman i Gnabry często łapią kontuzje i ma szansę na większą liczbę meczów niż w Chelsea.
02.01.2019 09:20
BVB z tego co wiem to ma Paco wykupić z Barcy, a on stary nie jest. Po co im Werner skoro mają jeszcze Isaka? Nam się przyda bo Lewy coraz starszy i grać długo ani u nas ani na wysokim poziomie nie będzie, a Wagner to wiadomo.
30.12.2018 11:05
Ja przyjąłbym go z chęcią jako, że Martial jest lewym skrzydłowym, a Coman na prawej stronie nie będzie wystawiany Gnabry raczej też nie byłby na prawej stronie to transfer Malcoma byłby wręcz idealny. Umiejętności ma ogromne, a może nie ma powalających statystyk, ale popatrzcie też w jakim klubie gra i czy jest jakaś gwiazda większa od niego lub piłkarz skuteczniejszy od niego z Bordeaux. Z kim on ma grać? Ja jestem jak najbardziej za tym transferem.
08.05.2018 08:53
Kto by się spodziewał, że ze średniego bramkarza zrobi się z niego dobry bramkarz.
Edytowano : 2018-04-20 09:52:28
@oloka96
No może po za Bernatem :d
20.04.2018 09:48
Otóż to. Wszyscy się podniecali Barceloną, PSG i Man City i mówiono, że to jedni z głównych faworytów do wygrania CL a nie ma już żadnej z tych drużyn. Wierzę w to, że nie jesteśmy bez szans by wygrać bo mocni Liverpool i Real mają wiele wad jak my i walka jest wyrównana.
12.04.2018 17:55
Czemu nie? Wystarczy wystrzec się głupich błędów i wykorzystywać wiele okazji. Pozostaje wierzyć :D
12.04.2018 17:48
Jest u nas krótko, ale już go uwielbiam, bo w porównaniu do pewnego Portugalczyka chłop walczy o skład i oddaje serce Bayernowi na boisku jak i po za nim. Szacun! :D
31.03.2018 11:51
O tak! Mając w większości młodzików zbudował klub który cały czas psuje nam krwi. Jest lepszy od Tuchela. Ja może się nie znam, ale naprawdę nie wiem co w Tuchelu takiego widzą. Skoro podobno według chyba Bildu cała nasza drużyna jest przeciwnikiem tego trenera z Matsem na czele, to coś z nim jest nie tak.
29.03.2018 10:23
Jeżeli będzie popełniał mniej błędów w obronie i przestanie głupio faulować to będzie naprawdę dobry stoper może nawet lepszy od Boatenga kto wie :D
29.03.2018 10:15
Chyba jego wiek był przeszkodą w objęciu funkcji trenera Bayernu, ale cóż jak nie teraz to może kiedy indziej
27.03.2018 16:38
Wszystko jeszcze przed nim. Jeżeli tak dalej będzie grał i nabierze charakteru przywódcy to nie widzę problemu żeby był liderem czy to Bayernu czy Reprezentacji.
25.03.2018 14:14
I dobrze niech tam sobie idzie. Potrzebujemy lepszego trenera, który będzie budził respekt i nie będzie wdawać się w kłótnie z zarządem.
25.03.2018 14:11
@Silesi
Renato wątpię żeby odszedł to wciąż młody piłkarz z potencjałem, tylko trzeba wziąć go za jaja i pogonić do pracy.
22.03.2018 19:02
A niech odchodzi nikt płakał nie będzie. Ściągnie się lepszych od niego, np.Plattenhardta, Hectora czy nawet Halstenberga.
22.03.2018 15:25
@Bejzid
Kogo niby? Chyba nie mówisz o Julianie Brandcie?
16.03.2018 18:31
To jest możliwe. Jedynie czego potrzebujemy to lekkiej poprawy skuteczności, bo pomimo wielu zdobytych goli są momenty kiedy jesteśmy nieskuteczni i trzeba to poprawić. Wtedy z Juppem jako trenerem i na chwilę obecną dużą, zdrową kadrą jesteśmy w stanie wygrać wszystko i potrójna korona to sprawa realna.
16.03.2018 18:29
Wydaje się, że Roma i Sevilla są najsłabsze(chociaż po meczu z ManU są nieprzewidywalni), ale chciałbym trafić na Juventus lub na Romę. Tu jednak nie ma słabych drużyn.
15.03.2018 06:53
A na co on liczy na pozycji której gra? Ja uważam że to on jeżeli zostanie w Bayernie powinien być zmiennikiem Kimmicha to i może dostanie więcej szans. A tak w pomocy nie ma co liczyć na częstą grę w wyjściowej jedenastce.
02.03.2018 15:22