DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Allianzz Strona 10

A propos transferów to Gatusso jest blisko odejścia z Milanu. Mam nadzieję, że zarząd o nim pomyśli... Byłby trzeci po Olicu i van Bommelu walczak.

04.12.2009 19:36

Następny do stada... Czekam kiedy ogłoszą selekcję.

04.12.2009 11:09

Butt!!! I mam nadzieję, że zostanie jeszcze z 2-3 sezony. van Buyten moim zdaniem rok temu miał lepszy miesiąc niż ten ostatni, Gomez- przeciętniak, a Olic grał za krótko.

03.12.2009 23:07

Schweini może jest ostatnio przeiętny, ale wg mnie się nadaje. To symbol Bayernu. Gomez owszem. Toni już prawie nie jest z Bayernu, van Bommel moim zdaniem jest niezłym pomocnikiem, bez którego nie ma u nas agresji, Rensing i Lell jak Gomez.

03.12.2009 23:04

On jest moim kandydatem numer 1 na pożegnanie z Bayernem, no ale... może może się to zmieni. Piłka jest nieobliczalna. ;)

02.12.2009 18:23

Rebelman | 01-12-2009, godz. 22:32:21

A czego ja nie pojmuję? Ja pytam o jakieś przesłanki, konkretne fakty, przemawiające za tezą, którą Allianz postawił. Chciałbym wiedzieć co skłoniło go do napisania tej wypowiedzi.

Artykuł pod którym piszemy.

02.12.2009 18:20

Nie zgadzam się tylko ze zdaniem o Kroosie. Wg mnie Kroos jeszcze nie grał wiele w Bayernie. Ściągnąć go z powrotem choćby na sezon, a jeśli się Bayern mu nie spodoba a on Bayernowi to wtedy można sprzedać. W każdym razie grzechem by było go nie sprawdzić w Bayernie.

02.12.2009 18:16

Haj- a propos krytyki Hoenessa to KrzysiekFCB powiedział wszystko, a ja dodam porównanie.
Stalin też większość życia poświęcił Związkowi Radzieckiemu na czele którego stał, nie mówiąc już o F. Castro. Świetnie to ujął Krzysiek- to, że ktoś spędził pół życia w jakiejś instytucji to nie musi być wcale z korzyścią dla niej... Czasem rotacja jest dobra, a ja mam wrażenie, że wpływ Uliego na politykę Bayernu się nie zmieni, a jedynie spotęguje... Był już jeden Klinsmann i teraz zapowiada się, że Nerlinger będzie następnym pionkiem, choć na innej pozycji. :/

01.12.2009 21:52

Jak nie wierzysz to zapytaj Hoenessa. ^^

30.11.2009 23:10

Olic mi się podobał już przed przyjściem do Bayernu i o dziwo nie zmienił stylu gry po przyjściu co się zdarza wielu nowym zawodnikom Bayernu (Tymoszczuk, Gomez, Pranjic itd.). Za to nawet świetna asysta Pranjica mnie nie przekonała- dla mnie ten zawodnik po prostu musi odejść!
Co do meczu z Juve to jeśli wróci Robben i dobrze zagra Muller, Lahm i Schweini na których bardzo liczę to może być przyjemnie...

3 grudnia- moje urodziny
4 grudnia- moje imieniny
5 grudnia- Bayern vs Juve
6 grudnia- św. Mikołaj

Liczę na 4 prezenty w tym roku... :>

30.11.2009 22:01

Czyli powtórka moich słów z innego tematu, tzn. "zbieramy stadko".

30.11.2009 21:55

Oby oby Maksiu... Bayern ma świetlaną przyszłość patrząc na infrastrukturę.

29.11.2009 11:23

Przede wszystkim piłkarz strzela bramki tam, gdzie dostaje najwięcej szans i gdzie się zadomowi. To są dwa najważniejsze czynniki.

29.11.2009 11:21

Wszystkie oczy fanów Bayernu zwracają się właśnie na Nerlingera... Tu się może wiele zmienić, o ile zostanie dopuszczony do jakiejkolwiek władzy.

29.11.2009 09:49

Odejść musi wielu zawodników, bo jak patrzę na poczynania transferowe to zbieramy niezłe stadko, które trzeba przecież opłacać. ;] Toni jest osobistością co prawda, ale ktoś musi odejść, żeby ktoś mógł grać... Zresztą wiek robi swoje i w tak napiętej sytuacji najlepiej będzie jeśli dostaniemy euro za zawodnika, który i tak z roku na rok tylko traci na wartości. Za nim powinien pójść Gomez, którego tak wszyscy wychwalają. Zapytam tych optymistów: niech ktoś da dzisiaj za Gomeza przynajmniej 66% z tych 30 mln, które Bayern wyłożył. A teraz porównajmy Ribery'ego, który kosztował 25mln i Bayern bez większych problemów powinien dostać za niego 300%.
Kolejni do odstrzału: Pranjic, Rensing, Braafheid, Gorlitz, Ottl, Baumjohann, Lell i ew. Tymoszczuk, choć ten ostatnio się rozegrał. ;)

Jeśli pozbędziemy się bezrobotnych, którym trzeba płacić wysokie zasiłki to będzie można pomyśleć o transferach.

29.11.2009 09:45

IndeFCB- niech Bayern ma finanse na poziomie średniaków hiszpańskich czy francuskich potęg, a niech gra jak oni, bo widać, że pieniądze nie idą w parze z postępem sportowym...
Gówno mnie to interesuje czy Hoeness ma 5 firm czy 50 i może być nawet najbogatszym człowiekiem świata, albo prezydentem USA, lub niemieckim Billem Gatesem.
Najbardziej mnie interesują poczynania mojego kochanego klubu i WSZYSTKICH działaczy klubu, piłkarzy itd. będę oceniał właśnie po tym aspekcie i nikt mnie nie przekona, żebym miał patrzeć na to z innej perspektywy.

Amen.

29.11.2009 09:32

Hehe! xD Za Villę to by z 3 Tonich musiało być. Piłkarz jest jeszcze młody, a już gra nieźle, a Toni ma 32 (31?) lata.

26.11.2009 17:30

Jest szansa... Żyrondyści grają jakby walczyli o stawkę. ;)

25.11.2009 21:54

Popieram w całej rozciągłości tak Ivicę jak i Rebelmana...

23.11.2009 16:41

Ani van Gaal, ani Hiddink, ani Murinho, ani Rijkard, ani Ferguson, ani Ericsson, ani Smuda, ani Engel, ani nawet dobry Bóg NIE POMOGĄ!!! TU POTRZEBA REWOLUCJI TAKIEJ JAK W NASZYM PZPN!!! Zrozumcie to ludzie wreszcie... W lecie przyjdzie Hiddink i po połowie sezonu będziecie na niego pluć. I tak będzie z KAZDYM trenerem, który tu zawita...

22.11.2009 20:28

Co tu dużo opowiadać... Jesteś idiotą.
I zamknij japę wreszcie, bo teraz nie jest mowa o twoim nędznym istnieniu tylko o tragedii bramkarza reprezentacji Niemiec.

12.11.2009 19:07

Ale jajca!!!

~~~~
/ * \
/ ) \
|||||||
|||||
|||

12.11.2009 11:38

Każdego może trafić szlag jeśli Bayern kolejny sezon pod rząd zamiast się umacniać traci na znaczeniu zarówno w Europie jak i w Niemczech.
Nie ma co tu obwiniać van Gaala. Moim zdaniem zarząd Bayernu jest jak polski PZPN. Tu nie pomoże nawet Murinho! Musi być jakaś rewolucja...

10.11.2009 18:20

Zbanowany tzn.? Nie znam tych słów niestety. ^^

07.11.2009 22:40

Lahm na ławkę, Toni na trybuny, Ribery do Realu, Robben do... powiedzmy z powrotem Chelsea, Schweini do Juve, Tymo (po tym jak się już jako tako ograł) comeback zum Zenit, Muller do Wolfsburga, albo innego rywala z ligi...

Wtedy to dopiero zostanie squad...

07.11.2009 22:15

Pochwały Butt zbiera obecnie z każdej możliwej strony.

Zastanawia mnie jedna rzecz... Narzeka się w Bayernie na wszelkie możliwe pozycje tylko nie na bramkę, a kupno bramkarza jest dla wszystkich priorytetem... Tylko dlaczego i po co?... Bramkarz jest klasowy, ma 35 (chyba) lat, więc jeszcze dziadkiem nie jest. Zresztą bramkarz lepszy jeśli doświadczony. Butt jest idealny.

02.11.2009 20:32

Tym razem muszę się zgodzić z Karlem Heinzem. Nie da się na łapu capu podpisywać, bo to ma być poważna rozmowa i kontrakt, a nie targowanie się jak przekupki na targu.

15.09.2009 08:52

„jeśli woli grać na prawej stronie to niech gra – ale na treningu. FC Bayern to nie koncert życzeń”.

A ja się nie mogę z tym zgodzić. Szanuję Effe i zgadzałem się z nim dotychczas w każdym calu, ale tu wydaje mi się, że jeśli mamy ten kryształ - Lahma, który chce grać na prawej to znaczy, że powinien, bo wtedy byłby jeszcze wydajniejszy...

15.09.2009 00:32

Lybbard- a ja mam nadzieję, że z Thomasa będzie drugi Gerd. ;)

14.09.2009 11:30

Nie wiem o wy macie na tego biednego Butta. Moim zdaniem to świetny bramkarz i powinien zostać na jakieś 2 sezony nr 1.
Moim zdaniem wszyscy za bardzo się przyzwyczaili do Kahna i teraz każdemu się wydaje, że można go z powodzeniem zastąpić, ale niestety nie da się. Nie ma takiego bramkarza jakim był Kahn na dzień dzisiejszy, a Butt jest solidnym i pewnym golkiperem.
Nie ma się co uganiać za drogimi młodzikami, którzy mogą się okazać niewypałami jak Rensing. Mamy doświadczonego bramkarza i to wystarczy.

14.09.2009 09:53

Łezka się kręci w oku na takie obrazki jak ten i ten wcześniejszy z Thomasem Müllerem...

Na Madryt!

13.09.2009 17:11

GOOOOOOOoooooooooOOOOOOOOOooooooooooOOOOOOOOOOOOooooooooOOOOOOOOOl!!! xD CO tu dużo mówić... Kosmiczne bramki, kosmiczny Bayern. Wraca chyba duch Bayernu z 2000r.

12.09.2009 19:01

Możemy grać w sumie aż 6 ofensywnymi zawodnikami więc znajdzie się miejsce dla 3. napastnika...

09.09.2009 09:42

Co z tego... Po tym tragicznym miesiącu przychodzi Robben i na koniec z tragedii robi się wielkie zwycięstwo i rodzi się nadzieja. Moim zdaniem to właśnie Robben był najlepszy, bo postawił Bayern na nogi. Wszedł o 3 tygodnie za późno, ale za to jakim przebojem!

09.09.2009 08:50

Gregu trener wcale nie musi być lepszy od Kahna. ;) Dreher miał od zawsze smykałkę do trenowania bramkarzy.

09.09.2009 08:46

W meczach ligowych i ważnych pucharowych Butt jest pewny. Nie potrzeba nam bramkarza, chyba że za 2-3 sezony. Sprzedać Rensinga, a na ławie posadzić bramkarza z juniorów. Za 2 lata sprowadzić klasowego bramkarza, a Butta na ławkę.

08.09.2009 07:28

Nie wiem gdzie te pretensje widzicie... Jak dla mnie bardzo profesjonalna wypowiedź. Zresztą Toni w optymalnej formie może się okazać najlepszym napastnikiem Bayernu.

07.09.2009 17:39

Gruszmen - niech zostanie tak jak jest. ;) Moim zdaniem Robben jest bardziej obyty i doświadczony.

03.09.2009 22:08

Ten dryblas jest niesamowity...

03.09.2009 22:04

A to dlatego, że Ajax nie ma takiej siły, która zatrzymuje zawodników. Nie wiem może jakaś słaba atmosfera i przywiązanie... Weźmy naszych wychowanków (ew. tych, którzy u nas dorośli) czyli Lahma i Schweiniego. Zawsze przy podpisywaniu kontraktu 1. miejsce ma dla nich bezdyskusyjnie Bayern. Traktują klub jak swój drugi dom. Szczególnie cieszy mnie przywiązanie Lahma. Za kilkanaście lat może będzie można powiedzieć o nim- niemiecki Maldini.

02.09.2009 22:00

Klasyczny przykład kibica Realu, tzn.: dziecko 12 lat z zepsutymi zębami, spadzią w uszach i pałami w szkolnym dzienniku. Nałogowy fan tibii z wyjątkowo bogatym słownikiem języka rynsztokowego.

Wracają do tematu.

Beckenbauer mówiąc: nie powinniśmy zapominać o Francku trochę przegina. Moim zdaniem widząc szalejący duet nie powinniśmy zapominać o reszcie drużyny, która bez tych dwóch zawodników strzeliła bramkę w pierwszej połowie... Pozdro.

02.09.2009 21:04

Erekcja!!! xD

Nie ma co gadać głupot... Moim zdaniem to nie bajka tylko zdrowa zapowiedź potęgi Bayernu na transfermarkcie i to nie .de, lecz .eu xD

02.09.2009 20:58

A według mnie mamy świetnego bramkarza, którego nikt nie docenia- Hansa Joerga Butta. Ma 35 lat więc taki bardzo stary nie jest. Kahn grał do 38 lat, a jego rówieśnik Lehmann gra do dziś...

Rensing... no cóż to jest taki bramkarz jak Valdes czy kiedyś Howard w ManU. Na siłę mogliby go przepychać do podstawowego składu, ale Bayern na to sobie pozwolić nie może, bo takiej siły ataku jak Barca czy ManU nie mamy, stąd Bayern zawsze był potęgą defensywną grając z kontry lub układając ataki pozycyjne.

30.08.2009 21:54

Jeśli taki układ był to po dzisiejszym Hoennes powinien tłustą dupę na Real wypiąć. ;] Duma Uliego w jednym mi się podoba: on wie, że Franek jest więcej warty od lalusia i dlatego może sReal zapomnieć o extra bonusie przez wzgląd na Robbena. 100mln albo do domu! W grze transferowej utarło się, że teoretycznie słabszy klub (Bayern słabszy od ManU) musi oddawać gwiazdy za mniejsze pieniądze. Real nie może wydać kolejnej setki, bo wierzyciele będą się przyglądać. ;]

30.08.2009 00:44

Real niech lepiej zacznie myśleć o dopięciu budgetu. ;] Real Crysis. ^^

Bayern zagrał coś pięknego. Zauważcie, że w 1. połowie bez Ribery'ego i Robbena Bayern też grał dobrze. ;)

29.08.2009 23:53

Przez te wszystkie zawirowania na jutrzejsze spotkanie położony jest taki nacisk jak na batyskaf w Rowie Mariańskim...

28.08.2009 23:38

No nareszcie zarząd pomyślał o defensywie... ;)

28.08.2009 22:06

Hurrrrraaaa!!! :D

28.08.2009 14:17

Po tym jak doszedł Robben i niedługo ma powrócić do składu Ribery jestem pełen nadziei na odmianę...

28.08.2009 11:30

Lepiej być nie mogło... Jedziemy do Izraela po 3 pkty i 1. mecz z najgroźniejszym rywalem z grupy gramy u siebie. ;) 6 pktów musi być. :P

28.08.2009 10:31

Mogło być gorzej. Drugi koszyk nie wypadł nam najgorzej. trzeci to drużyna chyba jedna z trudniejszych, a czwarty świetnie.

28.08.2009 08:56

VdV Grałby w środku z Robenem, po lewej Schweini, a po prawej Ribery (tyle, że my gramy 4-3-3) W ataku Olic i Muller. Stare gwiazdory na ławę. :) Wiem wiem, nie jestem trenerem Bayernu. :P Lubię van Gaala, ale moim zdaniem 4-3-3 w Bayernie się nie sprawdzi, bo to jest zbyt ofensywny styl, a Bayern od zawsze układał grę w środku. :P

27.08.2009 17:50

Hoeness gadasz tak, że Cię całkiem nie poznaję! x)
Dobrze, że mamy takie konkretne wzmocnienie...
Gdyby jeszcze doszedł VdV. Marzenie...

27.08.2009 17:31

Dajcie spokój z tymi transferami i nie marzcie, bo i tak wiemy, że już nikt nie przyjdzie... :/ Szkoda waszych nadziei.

27.08.2009 10:09

Thomas do 11tki, Mario i Miro na ławę, a Uli na emeryturę.

26.08.2009 21:52

Moim zdaniem Friedrich to byłby świetny zakup. Może byłby lider w obronie, bo na razie jest popłoch... I te 5mln o które nie będzie musiał Hoennes wylewać łez, a może nawet dojdzie jeszcze ktoś inny.
Srna przyjdzie i będzie tak kaleczył jak Tymoszczuk. Nie nie... Dość rzemieślników ze wschodu.

26.08.2009 10:33

Przewaga Kahna, Lahma, Lizarazu, Elbera i Hitzfelda jest niesamowita... Szkoda, że już tylko ostatni Mohikanin, tzn. Lahm został. :P

26.08.2009 10:28

Dobry artykuł. Ciężko się nie zgodzić z jakimkolwiek faktem.

Przyszło mi na myśl, że Bayern jest jak I Rzeczpospolita. 2000 i 2001 porównałbym do epoki Jagiellonów. Byliśmy potęgą pod każdym względem. Potem wiek XVII i XVIIIr. Coraz większy zastój, Rosjanie i Turcy coraz śmielej sobie poczynają, za płotem wyrasta nowa potęga- Prusy, które można by porównać tu do Wolfsburga czy Hoffenheim, które wyrosły przed Bayernem jak grzyby po deszczu. I te ościenne mocarstwa coraz śmielej sobie z Rzeczpospolitą poczynały aż wreszcie stało się... Rozbiory! I teraz właśnie w Bayernie mamy ten okres. Van Gaal to taki Sobieski. Próbuje wydusić z Bayernu ostatnie iskry, ale Bayern i tak musi upaść jak Rzeczpospolita, by odrodzić się po 123 latach niewoli jako zupełnie zreorganizowane państwo.
Miejmy nadzieję, że na Bayern nie będzie trzeba czekać 123 sezony! :/
Pozdrawiam.

25.08.2009 22:10

No tak... Nie przeczytałem początku i pomyliłem autora. Wpadka piękna... Ale resztę poprzedniego posta podtrzymuję.

25.08.2009 11:46

Cały artykuł lekko przesadzony i NIEDYPLOMATYCZNY. W taki sposób napisana odezwa spłynie po sekretarce jak ciepły, letni deszcz, bo nie ma co liczyć, że przeczyta go jakiś dygnitarz.
Jednak ogólnie napisana cała prawda za wyjątkiem Schweiniego, który mimo ociężałej gry nadal zasługuje na wyjściową 11'.

Serek - musisz zrozumieć, że jeśli piszesz do kogoś to nie rób tego w sposób do bólu oskarżycielski, bo wywoła to naturalną obronę, a apokaliptyczny styl podważy autentyczność Twoich wywodów.

Mimo wszystko doceniam dobre chęci. ;) Pozdro.

24.08.2009 22:19

Nie sądzę, żeby to była wina trenera jak tu niektórzy mówią. Ostatnio wszyscy trenerzy jacy się u nas pojawiają odchodzą w niesławie. :/ W końcu tak było też z Magathem. Tylko teraz nikt tego nie pamięta. Jeśli mamy co jakiś czas nowych trenerów i żaden nie może uzdrowić Bayernu to znaczy, że wina leży gdzie indziej. Myślę, że Bayern przede wszystkim ciągnie w dół konserwatywna polityka Hoenessa. Na tego człowieka już po prostu patrzeć nie dam rady. :/ Van Gaal ściągając za sobą Braafheida i wyrzucając Lucio moim zdaniem nie popełnił błędu, bo Lucio jakby nie było ma grubo ponad 30 lat, więc na nim nie byłoby można wiecznie polegać, a Braafheid wcale nie jest taki słaby jak to ostatnio wygląda. Spójrzcie na Tymoszczuka. Piłkarz świetny, kosztował 12 mln, a nie gra nic. Nastepny Gomez - 30 mln euro. Za te pieniądze można by skompletować linię ataku. Kolejny Pranjic - widzieliśmy jak wczoraj prędko go van Gaal zmienił. Od początku nic nie pokazał. Jedynym dobrym zakupem był tylko Olic, który się bardzo stara. Ma mentalność podobną do Ribery'ego, a nie uważa się za gwiazdora. Błędem jest, że Bayern nie stara się o VdV, ale to kibice już wiedzą.

Moim zdaniem jedyna wina leży w oklepanej polityce Bayernu, tzn. co 2-3 lata wydać z 40mln na uspokojenie kibiców, a nuż się uda, że kupiony statysta okaże się dobrym zawodnikiem (ostatnim świetnym zakupem był Ribery, a potem już same porażki na transfermarkt). Te 30 mln na Gomeza to było po to, żeby uspokoić kibiców domagających się wyłożenia kasy na transfery.

23.08.2009 14:56

No i zawalił spamem. :/ Cóż za inteligentna postawa...

22.08.2009 21:49

Schalke 04 dostało po bułach 1:4. ;]

22.08.2009 21:47

AAAA!!! Zapomniał bym! Rzeczywiście Schalke ma historię! Porażka z Wisłą Kraków u siebie 1:4 w europejskich pucharach! xD Brawo Wiślacy! ;]

22.08.2009 21:46

Do MarcinaSchalke:
1. Schalke nie ma historii.
2. Schalke nie ma pieniędzy.
3. Schalke nie ma nic do gadania.
4. Schalke wcale nie ma świetnego trenera - to Wolfsburg ma dobry team i stąd meister.
5. Gratuluję funkcji redaktora w jakimś tam zasranym portalu z taką ortografią...
6. "Nie krytykujcie Tymoschuka", a kogo mamy krytykować? Van Bommela?
7. "spójrz na styl w jakim Schalke wygrał z Nurnberg z Bochum" - spójrz w jakim stylu Schalke rozegrało mecz z Hoffenheim, a jak z tym samym klubem zagrał na inaugurację Bayern.
8. Dla obrońcy strona, na której gra ma znaczenie "znafco".
9. Kiedy Bayern chce wyciągnąć zawodnika w Bundeslidze to go wyciąga, bo ma kasę. Niefortunny przykład- Gomez.
10. Wypad z tego portalu!

22.08.2009 21:37

Magath niech się zajmuje lepiej Schalke, bo zagrało z Hoffenheim całkowicie bezbarwnie. Bayern zagrał przynajmniej na inauguracji ciekawy mecz.

21.08.2009 22:53

Polityka transferowa mnie przeraża pomimo błyskotliwych transferów... Najpierw horrendalne 30 mln za Gomeza, a teraz odrzucenie VDV, który sam pcha się w objęcia... Nic dodać nic ująć.

20.08.2009 22:47

Ludzie! Dopiero 2 kolejki za nami (i to wcale nie katastroficzne), a wy już nosicie jakieś rewolucyjne zamiary...

19.08.2009 16:18

Na początku chciałem się przywitać i przedstawić swoją sytuację. Otóż kibicem Bayernu jestem od pamiętnego '99r. A ten portal odwiedzam od 4-5 lat. Nigdy nie udało mi się poprawnie zarejestrować, ale dzięki zmianom się udało. :) Niezmiernie się z tego cieszę.
Co do poprzednich wypowiedzi: Lahm nie nadaje się moim zdaniem na kapitana, bo nie ma takiego charkteru. Zresztą podobnie Schweinsteiger również. Za to Bommel jest krzykliwy, potrafi pchnąć drużynę do walki. Kiedy Bayern zaczyna zasypiać, Bommel budzi go kubłem lodowatej wody. ;) Lahm jest zbyt potulny.
Bart musisz zrozumieć, że kapitanem niekoniecznie musi być gracz lepszy itd. Przede wszystkim musi być bardziej doświadczony, starszy i mający charyzmę.

18.08.2009 12:19