@hoven jesień poprzedniego sezonu była na prawdę dobra w jego wykonaniu. Przesadzasz troszkę :)
12.09.2024 12:44
mnie w ogóle torche śmieszy to "przywiązanie" czy też "znaczenie" numerów :) co to za różnica czy Musiala biega z 42 czy z 10?
12.09.2024 12:24
1
Moim zdaniem nie pieniądze tu są problemem a jego "wahania formy" albo w ogóle jakakolwiek forma.
Odkąd wpadł do Bayernu, co chwilę jego forma jest sinusoidalna. Ma 3-4 mecze gdzie jest topką, po czym przez następny miesiąc kopie się po czole lub jest niewidoczny (lub irytujący) na boisku.
Chce być "gwiazdą" za jaką się uważa? Niech to udowodni pracą, formą, wpływem na drużynę.
12.09.2024 11:19
1
Wielki potencjał. W wieku 28 lat.
12.09.2024 11:17
1
w sumie , jeśli to prawda, to fajne podejście Jamala :) Nie to co Davies np.
Według mnie, w ciągu 2-3 lat, sporo się może zmienić jeśli chodzi o skład osobowy i plany rozwojowe. Kluczowy będzie ten sezon i najbliższe okienko transferowe. Wtedy powinny być bardziej klarowne tory jakimi chcemy iść w najbliższych latach.
Wydaje mi się, że Musiala zostanie i faktycznie będzie twarzą Bayernu przez lata.
12.09.2024 09:53
ja tam wole w Fifę grać bardziej "realnie"...spróbuj ich oddać za darmo albo rozwiązać kontrakt żeby im za to zapłacic
;)
11.09.2024 19:55
no raczej nie ma opcji żeby wrócił przed świętami. Nawet jak będize dostępny, czy.t 'zdrowy', w listopadzie, to nie wejdzie na 100% obrotów.
Ale z resztą - na PO mamy Kimmicha i Boeya (czyli wersja bardziej zrównoważona i ofensywna), a na środku obrony i tak mamy chaos nie ważne kto zagra.
11.09.2024 19:51
mam podobnie :) jakoś o wynik nie drżę, ale o jakąś głupią stratę bramki, czy "spanie na boisku" przez dłuższy okres już owszem
11.09.2024 13:43
Zwycięstwo powinno być oczywiste, ale mnie interesuje czy w ogóle dopuścimy przeciwnika do głosu. Powinniśmy ich zdominować i mieć cele spotkanie pod kontrolą
11.09.2024 13:28
VdV ma racje. Pokazuje 20% swoich umiejętności. Albo brak mu dyscypliny i uważa się "za lepszego bo tak", albo miał kiedyś swoj pik formy i niestety już nie dojeżdża i nie dojedzie wcale.
11.09.2024 12:20
W ostatnim wywiadzie z De Ligtem, po meczu ManU, gdzie popełnił błąd, a dziennikarz mu go wskazał i spytał o komentarz, odpowiedział coś w rodzaju "wiem że to był mój błąd, nie wiem czemu go popełniłem, szczególnie, że wiedziałem co mam zrobić, ale się zawahałem, za dużo myslałem". Wedlug mnie taka wypowiedź to albo problemy z psychiką piłkarza (pewnośc siebie, może coś więcej) albo brak rytmu meczowego i tzw. "automatyzmów".
Raczej bym wstrzymał się od osądów i linczów, dopóki np nie wróci do rytmu meczowego.
11.09.2024 12:17
słaby b8 ;)
11.09.2024 12:14
coś budowane latami, "zniszczone" w tak krótkim czasie. Masakra :)
11.09.2024 10:44
2
świetna sprawa z sekcją "wideo" na stronie głównej :) dobry przekaz leci
@admin
10.09.2024 10:24
1
@Jelly serio? Argument że Jude wygrał Golden Boya ma potwierdzać "dyskryminacje" Jamala?
Przecież Jude również zasługiwał na te nagrodę, przynajmniej moim zdaniem.
09.09.2024 21:11
@11gracz nadal nie bardzo rozumiem punkt widzenia. W jaki sposób niedoceniany w porównaniu do Realu czy Barcelony?
09.09.2024 18:54
Smokowski już od dłuższego czasu nie miał praktycznie żadnego swojego programu w KS.
Wydaje mi się, że na KS to nie wpłynie.
09.09.2024 18:54
Musiala niedoceniany?
09.09.2024 13:45
żenada :) tak bym to określił.
tłumacząc:
- brak ruchu, wyjścia na pozycje, stojak. Wiele sytuacji z rozkłądaniem rąk, czy samotnych rajdów Zalewskiego, któy nie miał komu podać, nikt się nie wystawiał, nie szukał miejsca do przyjęcia piłki
- błedy w ustawieniu linii obrony, krycie na alibi (bez presji), wiele pojedynków przegranych, ogrom strzałów chorawcji
- nieistniejący środek pola, który miał być kreatywny i przeciwstawić się wysokiej obronie Chorawtów. Nic z tego, omijaliśmy ten fragment boiska długimi podaniami albo rajdami skrzydłem.
- drewno, drewno, tartak. Tyle błędów technicznych to ja w życiu nie widziałem. U każdego bez wyjatku.
- kombinacje z ustawieniem - zmiana Dawidowicza na LŚO, a do tej pory tylko sprawdzał się na libero.
- mierność większości piłkarzy - brak cechy wiodącej u naszych piłkarzy. Np słaba gruzja wie, że tiki-taki nie zagrają, ale mają żelazne płuca więc biegali na Euro aż miło. Byli syzbcy, silni fizycznie. A u nas? Nikt nie jest super szybki, nikt nie jest silny, ani dobry technicznie...wszyscy są mierni (poza wyjątkami, mówię o "generalnym trendzie"). Przez to nie wiemy jak grać. Troche pressing, troche podaniami, troche dzida na Lewego itd...bez kompletnie żadnego pomysłu tylko jak grupa nastolatków na boisku na zasadzie "e biegnij tam to Ci podam".
09.09.2024 13:01
Moim zdaniem świetną opcją jest ustawienie go na PO, z opcją schodzenia do środka, jak w ostatnim meczu. Wiadomo, w zależności od ustawienia przeciwnika, ale jednak tam bym go widział.
Palhinha powinien być pierwszym wyborem na '6' bo bez takiego przecinaka nasza obrona krwawi i to może być gamechanger.
09.09.2024 12:56
Ta wypowiedź to akurat nic odkrywczego. Mnie zainteresował inny fragment wywiadu z De Ligtem. Od reportera dostał tezę, że popełnił błąd i jak się do tego odniesie. Na to De Ligt odpowiedział coś w stylu "wiem, że popełniłem błąd, jestem świadomy tego, ale nie wiem czemu, na boisku się zawahałem" - i to mnie tak troche tknęło, o co chodzi. Może to, że nie gra u nas i w reprezentacji, próbuje znowu pod skrzydłami Ten Haga w ManU, to nie jest brak rozwoju, czy słabość piłkarska, ale bardziej problem psychiczny? Z czymś może sobie jednak nie radzi i ma tow płw na jego grę?
Trochę to smutne.
09.09.2024 12:54
Przypominam wielką drakę w momencie gdy wyszły koszulki "miętowo-fioletowe". Wtedy była oficjalna informacja z klubu, że nasze barwy to rok&weiss i tylko takie będą koszulki domowe. I co? :)
09.09.2024 12:51
już kiedyś zarząd zapewniał, że domowe będą czerwono-białe - chyba po tych 'miętowo-fioletowych' koszulkach wyjazdowych (swoją drogą całkiem ładnych imo). A mamy, co mamy :D
także wziąłbym na wstrzymanie z hurra optymizmem
07.09.2024 18:44
@Gwzd44 moim zdaniem zagrał ok i tyle :)
Włosi dali koncert i przyćmili każdego z Francuzów
07.09.2024 10:20
Real chyba chce nas przegonić w byciu zespołem "FC Szpital"
Real Madrid’s current injury list now confirmed ⤵️📑
❌ Eder Militão
❌ Jude Bellingham
❌ Eduardo Camavinga
❌ Aurélien Tchouaméni
❌ Ferland Mendy
❌ Dani Ceballos
❌ Joan Martínez
❌ David Alaba
06.09.2024 12:14
Musimy się pogodzić z tym, że era Neuera w Bayernie również dobiega końca, a z racji tego, że drugiego takiego obecnie na rynku nie ma, to Bayern będzie zmuszony zmienić styl gry i przestać liczyć na dodatkowego libero w postaci Neuera na 30m od bramki.
Ciągłe myślenie, że znajdziemy następcę 1:1 dla Neuera jest złudne i bez sensu bo ogranicza nam pole wyboru dla bramkarzy.
Ter Stegen w Bayernie? No ciekawa opcja, ale czy realna? Hmm
06.09.2024 11:50
a mógł asystować Osimhenowi! ;)
06.09.2024 10:08
2
W skrócie rzecz ujmując: nasprowadzaliśmy średnich zawodników, zostawiliśmy w klubie zawodników którzy swój 'prime' mają dawno za sobą a teraz są głównie obciażeniem dla budżetu, mamy problem z przedłużaniem kontraktów kluczowych zawodników. W perspektywie 2-3 lat będziemy niejako zmuszeni jeszcze bardziej zwiększyć wydatki na transfery, co jak wiemy, raczej się nie wydarzy.
Ciężkie czasy mogą być dla Bayernu w najbliższych latach. Mam wrażenie, że obecny sezon jest kluczowym dla wizji na najbliższe 2-3 lata. Dlaczego? Jeśli znowu nie zdobędziemy żadnego trofeum, znowu będziemy "pośmiewiskiem" że ktoś nas wych*jał i 'potenżny bajern' znowu nie dał rady pomimo setek milionów wydanych na wzmocnienia. To może mieć wpłw zarówno na morale zespołu, na cene zawodników do sprzedaży jak i potencjalne przedłużanie kontraktów, gdyż taka porażka udowodni że nie mamy wielkiego planu na rozwój, zmianę i powrót na tron, tylko działamy tymczasowo na zasadzie "jakoś to będzie".
Przespaliśmy to okienko. Miało być lepiej, więcej, bardziej jakościowo. A zostaliśmy z wielkimi kontraktami, przygasłymi gwiazdami, dziurą w budżecie i z zafajdanymi portkami :)
06.09.2024 09:40
jest to prawdopodobne. Ale z drugiej strony - okres transferowy to zawsze jest zamieszanie. Myślę, że jeśli do zimy nie będzie przedłużonego kontraktu, to możemy się powoli żegnać z Musialą.
Na pewno czołówka nam odjechała, Bayern nie jest tak interesującym projektem i wypada blado przy "zagwarantowanych trofeach" Realu czy City.
Tak samo jak Ty, boję się najbliższych dwóch sezonów. Właśnie ze względu na to, że odejdą spore gwiazdy jak Muller, Neuer, zapewne Kimmich i Kane. Jeszcze nie zdążyliśmy zrobić jednej rewolucji, a tu zaraz bedzie trzeba robić następną. Problem jest taki, że wydaliśmy już sporo hajsu, a efektów brak, a to bez echa się nie odbije w przyszłości.
Moim zdaniem bardzo trudny czas przed Bayernem i na prawdę, wszystko jest w rękach dyrektorów w którą stronę nas poprowadzą.
05.09.2024 18:45
@kibicod2007 Też cieszyłbym się z Rodriego. Ale znając życie, będzie do Vini albo Mbappe...bo tak :)
@Jelly Król strzelców La Liga, sukces Girony. To spore osiągnięcie moim zdaniem :)
Hummels z tą nominacją to troche "za całokształt" bo miał dużo lepsze sezony a nie był brany pod uwagę.
05.09.2024 17:13
A czemu miałby się Bayern interesować Frimpongiem? Gracz kompletnie do innej taktyki...z resztą tak jak Davies ;)
Chociaż mając Palhinhe w pierwszym składzie, możnaby założyć grę z trójką z tyłu, wtedy jak najbardziej Frimpong by pasował.
05.09.2024 17:11
Dajcie chłopaki żyć :) kilka meczów i już temat reprezentacji.
05.09.2024 11:39
To są Twoje za/przeciw nominacji czy zaczerpnięte skądś?
Nie rozumiem czemu XXX przy Dovbyku, natomiast 'ptaszek' przy Hummelsie :)
05.09.2024 09:59
śmieszne jest to, że Musiala zagrał dobry sezon i świetny turniej ME. Natomiast Olmo zagrał tylko na ME i już ma nominację :D
Ten plebiscyt już dawno stracił sens ;)
Chociaż tyle że Messi w tym roku nie dostanie jej z urzędu.
04.09.2024 22:33
przy obecnej dyspozycji Gnabryego i Mullera, nie spieszy sie z powrotem Sane :)
04.09.2024 13:14
Swego czasu super piłkarz. Silny, szybki, zdecydowany. Ale nie trzymał równego poziomu przez długie lata, raczej był sinusoidalny.
Nie mówiąc już o życiu prywatnym, gdzie do "ideału" raczej sporo mu brakowało :)
Wszystkiego dobrego!
04.09.2024 11:08
Nie da się ukryć, że wszędzie czuć pewne "catharsis" po odejściu TT. Odświeżenie, nowa energia. Mimo że gra jeszcze nie zachwyca, to różnicę widać gołym okiem.
Pytanie jak będzie wyglądać atmosfera za pół roku, gdy gra już się jakoś wyklaruje, pierwsze sukcesy czy porażki się pojawią, jak i niektórzy zaczną być sfrustrowani brakiem formy czy brakiem gry :)
04.09.2024 11:07
Ja mam spore wątpliwości co do przyjętej strategii na nasz środek pola.
1. Wielce wyczekiwany Palhinha...drugim wyborem. Nie klei mi się to. Albo "spełniliśmy" prośbe TT i jakoś trzeba z tym żyć, albo Joao jest tak słaby piłkarsko, że VK boi się go wystawiać od początku.
2. Zadaniowców już mamy - jest nim Laimer przede wszystkim. To on łata dziury w pomocy i obronie, na środku i na boku...i zawsze gra solidnie. Więc dlaczego Palhinha miałby być "zadaniowcem przeciwko lepszym rywalom"?
3. Jeśli mamy tak dziurawą obronę i Palhinha miał być tym który wzmocni defensywę, to dlaczego tak nie gramy ciągle? Stabilizacja, zrozumienie, zgranie, to są najważniejsze rzeczy w linii defensywnej, a takim podejściem tego nie zbudujemy.
4. Pavlović jako wygrany i przegrany jednocześnie - dzięki tej sytuacji Pavlović gra jako podstawowy zawodnik (tu nikt nie ma wątpliwości raczej) ale przez to przypadła mu rola '6' grającej z tyłu, odbierającej piłki...nie wiem czy to jest do końca jego rola. Pavlović to nie Busquets, że potrafi odebrać i rozrzucić. Na ten moment wydaje mi się, że lepiej Pavlović się spisuje w grze pod presją przeciwnika, szybko myśli, dobrze rozrzuca...ale w defensywie jest "taki se", a prawdziwej weryfikacji jeszcze praktycznie nie było. Dawanie zadań defensywnych Pavloviciowi może "zdusić" jego potencjał w rozegraniu. Nie zrozumcie mnie źle - super że Pablović uczy się gry obronnej, to tylko na plus, ale ograniczenie jego roli do "odbierz i podaj do Kimmicha" jest upokarzające :)
Moim zdaniem, powinniśmy grać z Palhinhą w środku pola, jako ktoś kto ma przerywać akcje i łatać błędy obrońców, którzy (podobno) mają rozgrywać piłkę. Bardziej "wolnym" zawodnikiem powinien być Pavlović/Kimmich.
04.09.2024 11:03
Szukasz logiki? :D
03.09.2024 21:51
1
Jeden z moich ulubionych piłkarzy. Niby "prosty" w graniu, niby "nieskoordynowany" a jednak jak przydatny, jak dobry technicznie, z podaniem, prostym acz użytecznym dryblingiem, odbiorem, z grą głową. Brakuje takiego piłkarza :)
03.09.2024 15:11
top3 w zasięgu
02.09.2024 21:33
2
"za 200kk możecie dostać jedną nogę Osimhena" rok temu to było w lecie? (:
02.09.2024 21:33
trzymają poziom :)
klasyka, bez 'udziwnień'
02.09.2024 14:23
również miałem wrażenie, szczególnie w ofensywie, że niektórzy wchodzą sobie w drogę :) Taki Tel np. potrzebuje przestrzeni żeby sie rozpędzić, a był niejako "zmuszenie" do małej gry.
Nie mniej - wygraliśmy 2:0. Bez chaosu (większego) w obronie. W ataku zrobione co było trzeba.
Ale martwiła mnie pewna pasywność w tworzeniu kolejnych sytuacji, jakby "kontrola" w danym momencie wystarczała...tak mało pazernie ;)
02.09.2024 12:06
jeśli faktycznie są plany na Leona jako ŚO i jest do tego przygotowywany, to wielkie XD dla zarządu za genialne zaplanowanie "wzmocnień".
01.09.2024 19:21
2
Plany, transfery, wielkie pieniądze, a grę ciągnie Serge i Muller...smutne to trochę (:
01.09.2024 19:08
Przydałoby się trochę polotu i finezji w tej smutnej p.zda grze (:
01.09.2024 19:06
Kim robi tak proste błędy że to się nie mieści w głowie. Ma problem z postawami piłkarskimi.
W środku pola brak zabezpieczenia - Pavlović mało widoczny bo co chwilę musi latać dziury. Nie rozumiem tej taktyki. VK stawia na piłki grane od obrońców, ale takowych kompletnie nie widać. Teoria rozmija się z praktyką.
01.09.2024 18:47
3
Gnabry na razie pokazuje się ze świetnej strony moim zdaniem
01.09.2024 18:17
Powoli się rozkręca :)
01.09.2024 18:14
2
Tak zaczęli zmieniać i uszczegóławiac przepisy dot. ręki że teraz wszystko jest do interpretacji sędziego. Masakra.
Tak sobie gramy na razie.
Tel tragedia, nie wiem co jest z tym piłkarzem ale wygląda jak ciało obce. Podejrzewam że siadzie na ławce od następnego meczu
01.09.2024 18:14
Kim i Upamecano na obronie, bez defensywnego pomocnika jakim jest Palhinha? Noo powiem że odważnie.
Tak swoją drogą Palhinha miał być niezbędny a znowu grzeje ławkę. O co chodzi?
01.09.2024 16:40
Kosmos!
31.08.2024 21:00
2
Niesamowite są komentarze nt "końca fartu" <3
Farcili cały sezon. Ligę sezon temu byśmy wygrali gdybyśmy nie mieli pecha. Ahhh to życie, niesprawiedliwe :)
Weźcie się ogarnięcie, serio, docencie klasę rywala.
31.08.2024 21:00
Jesteś niesamowity ;)
31.08.2024 20:35
Jak co roku spuchnie w pewnym momencie
31.08.2024 20:34
Niedosyt. Nie rozczarowanie, ale niedosyt bo planu były dużo większe. A tak to mam wrażenie że coś zalatalismy, jednocześnie wiercąc dziurę gdzieś indziej
30.08.2024 21:35
Nawet jednego "drogiego" gracza się nie pozbyliśmy.
Słabe okienko, mimo wzmocnień, w wykonaniu Bayernu. Szumne zapowiedzi, wielkie plany a koniec końców opuścił nas (nie za drogo) najlepszy z obrońców, nie wzmocniliśmy tej formacji a wręcz oslabilismy, nie pozbyliśmy się nikogo z dużym kontraktem lub też z rocznym kontraktem, smakiem obeszlisny się ws Xaviego, Olmo i Doue.
Wstyd
30.08.2024 16:22
Świetna informacja. Tyle z wielkiej wyprzedaży i obniżania kontaktów.
Wstyd.
30.08.2024 16:20
Zawsze u nas powroty z wypożyczeń czy po kontuzjach liczyły się jako "wzmocnienia kadry" :D
30.08.2024 12:38
Sprzedaż to jedno, ale brak "następcy" i ślepa wiara w nasz super duet (bo przecież teraz już na pewno odpalą) jest skrajnie naiwna i idiotyczna.
30.08.2024 11:55
2
Obawy co do braku zarobku na Comanie powoli się urzeczywistniają. Niestety.
Nie dość że tracimy fizycznie sporą gotówkę za transfer, to zostajemy ze średnim piłkarzem z wysokim kontraktem, który prawdopodobnie (oby nie) będzie kontuzjowany w jakimś momencie i/lub będize grał na swoim, miernym poziomie...
30.08.2024 11:44
Jawny sabotaż.
30.08.2024 11:04
2
Nie, urodził się w miasteczku obok Kolonii. Ale całą juniorska kariera spędzona w akademii Bayernu, nasz wychowanek.
Również uważam, że nie byłby to idiotyczny ruch.
30.08.2024 10:30
Sancho raczej jest brany pod uwagę przez Chelsea - tam jest wypychany Sterling, wtedy chcą w jego miejsce Sancho. Juventus również jest zainteresowany.
30.08.2024 10:27
“We will NOT sign any other player”, Bayern director Max Eberl says about Jonathan Tah.
“Maybe there could be one more player leaving, that’s it”.
30.08.2024 10:18
2
Simakana z Lipska do Arabów, w jego miejsce Gertruida.
Ciekawy ruch RB. Ale kompletnie nie rozumiem (wiadomo, oprócz hajsu) ruchu Simakana. Wydawało mi się że to gość z papierami na większe granie
30.08.2024 09:26
1
Dlaczego z opcją kupna ten Vidovic. Bez sensu totalnie
30.08.2024 09:24
a moim zdaniem nowy format ma szansę się podobać :)
8 meczów "fazy ligowej" gdzie trzeba walczyć o każdy punkt i każdą bramkę w każdym meczu. Dodaje to więcej emocji, bo każdy mecz jest tak samo ważny. Nie będzie sytuacji, gdzie połowa zespołów po 3 meczach w zasadzie ma awans zapewniony i resztę grają na pół gwizdka.
29.08.2024 20:54
1
również uważam, że Hummels by się nadał. Nie jest już topką, ale w porównaniu do naszych "obrońców" to jest poziom wyżej. Mimo że jest wolny, to przynajmniej potrafi bronić i celnie podać. I raczej rzadko zdarzają mu się idiotyczne błędy
29.08.2024 20:53
1
Jak dzieci normalnie.
Jeśli sprzedadzą Comana...a są świadomi że okienko u Arabów zamyka się później i do ostatniej chwili Coman (podobno) ma zwlekać z decyzją?
Czy leci z nami pilot?
29.08.2024 17:20
Po ostatnim koncercie naszego magicznego duetu w obronie...nasze wymagania do sprowadzenie kogokolwiek na ŚO zdecydowanie spadły :)
29.08.2024 15:28
dość proste. Losowanie po 2mecze z każdego koszyka, na koniec wspólna tabela i zespoły 1-8 mają powiedzmy "1/8" zaklepaną, 9-24 walczą w "1/16" (runda barażowa). W sumie tyle ;)
Plusem jest to, że każde 8 meczów jest ważnych,a nie jak dotąd po 3-4 kolejkach ktoś już miał zaklepane wyjście z grupy. Przy takiej ilości meczów i tylko 8 miejscach na bepzośrednie wyjście mogą liczyć się nawet strzelone bramki :)
29.08.2024 14:17
1
a reszta?
29.08.2024 14:14
1
Ciężko chyba zrobić atrakcyjne rozgrywki tylko z mistrzami krajów. Jaki sens (finansowy przede wszystkim, bo to on jednak jest najważniejszy w biznesie) ma organizowanie spotkania mistrza Albanii z mistrzem Słowacji.
Rozumiem zamysł że "Liga mistrzów tylko dla mistrzów" ale de facto, wtedy z pierdyliarda możliwych spotkań, obejrzelibyśmy zaledwie kilka. Ktoś obecnie ogląda eliminacje do LM? Mało kto - a tak by to własnie wyglądało. Nie ma to sensu :)
Poza tym, byłoby to jawnie krzywdzące dla zespołów z mocniejszych lig.
29.08.2024 13:56
@Pir5 Tak, chcę ;)
29.08.2024 13:50
@Piter1985 Czytałem na stronie UEFA i nic tam takiego nie mogę znaleźć. Ciekawe
29.08.2024 13:50
@Piter1985 podrzuć link prosze, chętnie poczytam
29.08.2024 11:00
O koszyku decyduje ranking UEFA i chyba w jakimś stopniu osiagnięcia z ostatniego sezonu. Ale głównie "historia" :)
29.08.2024 11:00
1
Nie możemy trafić na drużyny z Bundesligi - ta zasada jest podtrzymana.
Dodatkowo, dana drużyna nie może trafić wiecej niż 2x na drużynę z danego kraju (np my nie trafimy na 3 włoskie drużyny)
29.08.2024 10:12
@JanuszJakubiec z tego co czytałem to nie może. Nie może też być więcej niż 2 meczów z drużyna z danego kraju (np Bayern nie trafi na 3 włoskie drużyny)
29.08.2024 10:11
W zasadzie to te koszyki niewiele zmieniają skoro z każdego koszyka losowani są dwaj przeciwnicy. Tak samo można trafić na np Real i City będąc w 1. jak i w 4. koszyku
29.08.2024 10:00
Też dorzucę moje typy
1. Liverpool, Barcelona
2. Juventus, Club Brugge
3. Feyenord, Dinamo Zagreb
4. Slovan, Girona
Wie ktoś kiedy i gdzie ruszają zakupy biletów na mecze?
29.08.2024 07:32
Ehh no niestety Bundesliga jest "popularna" głównie w Europie. La liga jest bardzo popularna w Afryce czy też w Ameryce Południowej. Nie mówiąc o PL która jest, można powiedzieć, ligą globalną.
Ale przepaść płacowa z tego powodu jest astronomiczna
29.08.2024 07:22
Oho, dawno nie było.
Hype na ten sezon mi zaczyna gasnąć szybciej niż myślałem :D
28.08.2024 14:00
Chiesa za 13kk do Liverpoolu.
Ciekawy, po taniości ruch. Propsy
28.08.2024 13:59
@Pir5 ale właśnie o to mi chodzi. Stwierdzenie "nawet on byłby lepszy..." właśnie pokazuje to, że chcemy znowu łatać kimkolwiek, byleby nie grać tym co mamy. Co to powoduje? Kolejny kontrakt, kolejne miliony na gracza, który nie spełnia wymagań, ale "może bedzie lepiej go mieć niż nie mieć". Moim zdaniem to droga do nikąd :)
Wolałbym wydać te 50-70kk na kogoś porządnego, który wejdzie z buta do kadry i poukłada grę obronną, niż znowu wydać mało i oczekiwać że będzie dobrze lub przynajmniej jako-tako.
28.08.2024 12:34
Niesamowite że po ostatnich występach naszego duetu obrońców, nawet zaczynamy się cieszyć że Taha jednak chcą pozyskać :D
28.08.2024 12:07
Kossounou do Atalanty.
W jego miejsce na wypożyczenie Mukiele z PSG.
Ciekawy ruch Aptekarzy :)
27.08.2024 22:18
1
Rabiota? Ty się dobrze czujesz? :D
27.08.2024 21:03
1
@tapczan podzielam ten pogląd że ofensywę mamy napakowaną nawet po oddaniu Comana i przykładowo 1 kontuzji.
W obronie natomiast nawet przy 100% zdrowej kadrze nie mamy przede wszystkim jakości :)
i sprowadzimy kolejnego średniaka? Nam potrzebny lider z prawdziwego zdarzenia, a nie kolejne uzupełnienie składu... Duet Dier-Christensen to brzmi jak obrona pokroju jakiejś Aston Villi czy AS Romy...
27.08.2024 12:53
1
pół darmo...
I szkoda ze Bundesligę opuszcza.
27.08.2024 12:41
a czy Coman coś nie wspominal że odrzuca oferty z Arabii?
27.08.2024 12:40
Sprzedali jednego Olmo - ściągnęli 4 nowych młodych zawodników :) Podoba mi się strategia RB na budowanie zespołu
27.08.2024 11:14
4
Liverpool jest jakiś dziwny. Bookują zawodnika na za rok lub nawet dwa? Idioci. Nie lepiej oddać za darmo zawodnika i wtedy szukać na gwałt kogokolwiek? Amatorzy.
27.08.2024 09:43
@Jurgen1982 wiadomo że chodziło o pieniądze i tabelki w excelu. Ja tylko zwróciłem uwage na to, co mówił VK nt jego wizji gry oraz tego, czego oczekuje od piłkarzy.
A to, że najwidoczniej stawiamy "dodatkowe atuty" wyżej niż "podstawowe", to jest kryminał.
To tak jakbyśmy zatrudnili na pozycje nr9 zawodnika typu Crouch bo jest wysoki wiec da nam przewagę przy dośrodkowaniach, nie patrząc na inne braki takowego piłkarza. Ten sam casus jest obecnie z duetem Upamecano-Min Jae.
26.08.2024 14:01
2
Nie będę się pastwił nad Kompanym, czy jego decyzje były dobre, czy też nie, czy zmiany i skład były optymalne itd itp. Chciałbym tylko zwrócić uwagę na dwie rzeczy.
Pierwsza, to obrońcy.
Kolejny sezon z rzędu Upamecano gra jak gra. Nie rozwija się, nie zmienia swojego poziomu. Już nie mówię, że miałby nagle być top3 obrońców świata, ale od 3 (?) sezonów nie widać ani 1% rozwoju w tym graczu. Nie jest lepszy taktycznie, ani piłkarsko. Ciągle popełnia błędy i wyłącza mu się zasilanie w mózgu na kilka minut w meczu. Ile jeszcze będzie trwał proces adaptacji Upamecano do naszego zespołu? Ile jeszcze razy dostanie swoją szansę? Na Euro grał nieźle, ale czemu? Bo obok niego był top obrońca w postaci Saliby. I tego typu partnera potrzebuje Upamecano, czyli kogoś kto mu powie co ma robić bo sam nie jest na tyle inteligentny piłkarsko by to ogarniać. A jeżeli tak jest, to nie jest to piłkarz na top poziom.
Podobnie sprawa wygląda z Kimem. Poprzedni sezon - tragedia. Mecze przygotowawcze - elektrownia. Mecz otwarcia - wielbłąd. Co jest nie tak?? Jak popatrzymy jak grało Napoli z tym Panem w składzie, to było to zupełnie inne granie niż my proponujemy. A to może być kluczowe, gdyż Kim jest na tyle "prostolinijnym" piłkarzem, że nie potrafi się dostosować do innej taktyki. To też skreśla go z grania na wyższym poziomie niż właśnie wspomniane Napoli. Nie możemy wierzyć, że ten gracz "odpali" albo przestanie być chodzącą elektrownią.
Dier - to jest chyba najlepsza postać w naszej linii obrony...jest to irracjonalne określenie, ale to jedyny piłkarz potrafiący się ustawić i odebrać piłkę. czyli, o zgrozo, jedyny OBROŃCA który potrafi BRONIĆ. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem jakiś staroświecki i lubie gdy obrońca broni. W d.pie mam to czy ma ułożoną lewą nogę, potrafi wyprowadzić piłkę czy świetną ma fryzurę - ma bronić, to jego podstawowe zadanie. Jeśli ma więcej cech dodatkowych to czyni go lepszym piłkarzem, co mi z tego że super gra głową, podaje, rzuca za trzy i potrafi przebiec 100m na równi z Boltem, skoro w kluczowej sytuacji wykaże piłkarskie IQ na poziomie cukinii. Odpaliliśmy De Ligta bo był wolny, nie potrafił wyprowadzać akcji i nie pasował do taktyki...za to Dier który jest w teorii jeszcze gorszy od De Ligta, zostaje, a i tak jest najlepszy z cąłej pozostałej ekipy.
Paranoja.
Druga rzecz którą chciałem poruszyć to ciągłe stawianie na ofensywne boki obrony, bez defensywnie nastawionego środka pola. Ja rozumiem że chcemy opierać naszą grę o skrzydła, o obieganie Daviesa czy Boeya, ale w fazie defensywnej my nie mamy kim bronić. Kupiony Palhinha który miał być gamechangerem który zabezpieczy kontry i ma łatać dziury, nagle siedzi na ławie, a zadania defensywne ma przejmować Pavlović, któego atutem są podania. Natomiast Kimmich który jest jako taki w obronie (na boku oczywiście i w porównaniu do Boeya) jest wystawiony do rozrzucania piłek, gdzie ostatnie dobre szybkie otwierające podanie jakie mu wyszło miało miejsce przed pandemią. Nie rozumiem tej koncepcji.
Tyle żali :)
Cieszy fakt że wygraliśmy. Cieszy fakt że potrafiliśmy dźwignąć się po stracie (za TT byśmy się bronili nadal), ale martwi tak wiele rzeczy, że jestem totalnie rozczarowany tym początkiem. Oby to był tylko impuls do dalszej pracy i coraz lepszej dyspozycji bo jak będziemy grać spotkania w LM, to zespoły z wyższej półki nas zjedzą - i to nie przez ich super taktykę i jakość, tylko przez naszą głupotę.
26.08.2024 13:25
1
Boże... wypowiedź typu "a kto umar ten nie żyje". Kolejna idiotyczna wypowiedź Eberla. No zaszokował świat! Jak go nie sprzedadzą to zostaje w Bayernie! Fani footballu na całym świecie się na chwilę zatrzymali i z rozdziabionymi gębami nie mogą uwierzyć co sie stało!
Na poważnie - taka wypowiedź też pokkazuje że nie ma konkretnego planu. "będzie co będzie" i tyle.
@hoven jesień poprzedniego sezonu była na prawdę dobra w jego wykonaniu. Przesadzasz troszkę :)
12.09.2024 12:44
mnie w ogóle torche śmieszy to "przywiązanie" czy też "znaczenie" numerów :) co to za różnica czy Musiala biega z 42 czy z 10?
12.09.2024 12:24
Moim zdaniem nie pieniądze tu są problemem a jego "wahania formy" albo w ogóle jakakolwiek forma.
Odkąd wpadł do Bayernu, co chwilę jego forma jest sinusoidalna. Ma 3-4 mecze gdzie jest topką, po czym przez następny miesiąc kopie się po czole lub jest niewidoczny (lub irytujący) na boisku.
Chce być "gwiazdą" za jaką się uważa? Niech to udowodni pracą, formą, wpływem na drużynę.
12.09.2024 11:19
Wielki potencjał. W wieku 28 lat.
12.09.2024 11:17
w sumie , jeśli to prawda, to fajne podejście Jamala :) Nie to co Davies np.
Według mnie, w ciągu 2-3 lat, sporo się może zmienić jeśli chodzi o skład osobowy i plany rozwojowe. Kluczowy będzie ten sezon i najbliższe okienko transferowe. Wtedy powinny być bardziej klarowne tory jakimi chcemy iść w najbliższych latach.
Wydaje mi się, że Musiala zostanie i faktycznie będzie twarzą Bayernu przez lata.
12.09.2024 09:53
ja tam wole w Fifę grać bardziej "realnie"...spróbuj ich oddać za darmo albo rozwiązać kontrakt żeby im za to zapłacic
;)
11.09.2024 19:55
no raczej nie ma opcji żeby wrócił przed świętami. Nawet jak będize dostępny, czy.t 'zdrowy', w listopadzie, to nie wejdzie na 100% obrotów.
Ale z resztą - na PO mamy Kimmicha i Boeya (czyli wersja bardziej zrównoważona i ofensywna), a na środku obrony i tak mamy chaos nie ważne kto zagra.
11.09.2024 19:51
mam podobnie :) jakoś o wynik nie drżę, ale o jakąś głupią stratę bramki, czy "spanie na boisku" przez dłuższy okres już owszem
11.09.2024 13:43
Zwycięstwo powinno być oczywiste, ale mnie interesuje czy w ogóle dopuścimy przeciwnika do głosu. Powinniśmy ich zdominować i mieć cele spotkanie pod kontrolą
11.09.2024 13:28
VdV ma racje. Pokazuje 20% swoich umiejętności. Albo brak mu dyscypliny i uważa się "za lepszego bo tak", albo miał kiedyś swoj pik formy i niestety już nie dojeżdża i nie dojedzie wcale.
11.09.2024 12:20
W ostatnim wywiadzie z De Ligtem, po meczu ManU, gdzie popełnił błąd, a dziennikarz mu go wskazał i spytał o komentarz, odpowiedział coś w rodzaju "wiem że to był mój błąd, nie wiem czemu go popełniłem, szczególnie, że wiedziałem co mam zrobić, ale się zawahałem, za dużo myslałem". Wedlug mnie taka wypowiedź to albo problemy z psychiką piłkarza (pewnośc siebie, może coś więcej) albo brak rytmu meczowego i tzw. "automatyzmów".
Raczej bym wstrzymał się od osądów i linczów, dopóki np nie wróci do rytmu meczowego.
11.09.2024 12:17
słaby b8 ;)
11.09.2024 12:14
coś budowane latami, "zniszczone" w tak krótkim czasie. Masakra :)
11.09.2024 10:44
świetna sprawa z sekcją "wideo" na stronie głównej :) dobry przekaz leci
@admin
10.09.2024 10:24
@Jelly serio? Argument że Jude wygrał Golden Boya ma potwierdzać "dyskryminacje" Jamala?
Przecież Jude również zasługiwał na te nagrodę, przynajmniej moim zdaniem.
09.09.2024 21:11
@11gracz nadal nie bardzo rozumiem punkt widzenia. W jaki sposób niedoceniany w porównaniu do Realu czy Barcelony?
09.09.2024 18:54
Smokowski już od dłuższego czasu nie miał praktycznie żadnego swojego programu w KS.
Wydaje mi się, że na KS to nie wpłynie.
09.09.2024 18:54
Musiala niedoceniany?
09.09.2024 13:45
żenada :) tak bym to określił.
tłumacząc:
- brak ruchu, wyjścia na pozycje, stojak. Wiele sytuacji z rozkłądaniem rąk, czy samotnych rajdów Zalewskiego, któy nie miał komu podać, nikt się nie wystawiał, nie szukał miejsca do przyjęcia piłki
- błedy w ustawieniu linii obrony, krycie na alibi (bez presji), wiele pojedynków przegranych, ogrom strzałów chorawcji
- nieistniejący środek pola, który miał być kreatywny i przeciwstawić się wysokiej obronie Chorawtów. Nic z tego, omijaliśmy ten fragment boiska długimi podaniami albo rajdami skrzydłem.
- drewno, drewno, tartak. Tyle błędów technicznych to ja w życiu nie widziałem. U każdego bez wyjatku.
- kombinacje z ustawieniem - zmiana Dawidowicza na LŚO, a do tej pory tylko sprawdzał się na libero.
- mierność większości piłkarzy - brak cechy wiodącej u naszych piłkarzy. Np słaba gruzja wie, że tiki-taki nie zagrają, ale mają żelazne płuca więc biegali na Euro aż miło. Byli syzbcy, silni fizycznie. A u nas? Nikt nie jest super szybki, nikt nie jest silny, ani dobry technicznie...wszyscy są mierni (poza wyjątkami, mówię o "generalnym trendzie"). Przez to nie wiemy jak grać. Troche pressing, troche podaniami, troche dzida na Lewego itd...bez kompletnie żadnego pomysłu tylko jak grupa nastolatków na boisku na zasadzie "e biegnij tam to Ci podam".
09.09.2024 13:01
Moim zdaniem świetną opcją jest ustawienie go na PO, z opcją schodzenia do środka, jak w ostatnim meczu. Wiadomo, w zależności od ustawienia przeciwnika, ale jednak tam bym go widział.
Palhinha powinien być pierwszym wyborem na '6' bo bez takiego przecinaka nasza obrona krwawi i to może być gamechanger.
09.09.2024 12:56
Ta wypowiedź to akurat nic odkrywczego. Mnie zainteresował inny fragment wywiadu z De Ligtem. Od reportera dostał tezę, że popełnił błąd i jak się do tego odniesie. Na to De Ligt odpowiedział coś w stylu "wiem, że popełniłem błąd, jestem świadomy tego, ale nie wiem czemu, na boisku się zawahałem" - i to mnie tak troche tknęło, o co chodzi. Może to, że nie gra u nas i w reprezentacji, próbuje znowu pod skrzydłami Ten Haga w ManU, to nie jest brak rozwoju, czy słabość piłkarska, ale bardziej problem psychiczny? Z czymś może sobie jednak nie radzi i ma tow płw na jego grę?
Trochę to smutne.
09.09.2024 12:54
Przypominam wielką drakę w momencie gdy wyszły koszulki "miętowo-fioletowe". Wtedy była oficjalna informacja z klubu, że nasze barwy to rok&weiss i tylko takie będą koszulki domowe. I co? :)
09.09.2024 12:51
już kiedyś zarząd zapewniał, że domowe będą czerwono-białe - chyba po tych 'miętowo-fioletowych' koszulkach wyjazdowych (swoją drogą całkiem ładnych imo). A mamy, co mamy :D
także wziąłbym na wstrzymanie z hurra optymizmem
07.09.2024 18:44
@Gwzd44 moim zdaniem zagrał ok i tyle :)
Włosi dali koncert i przyćmili każdego z Francuzów
07.09.2024 10:20
Real chyba chce nas przegonić w byciu zespołem "FC Szpital"
Real Madrid’s current injury list now confirmed ⤵️📑
❌ Eder Militão
❌ Jude Bellingham
❌ Eduardo Camavinga
❌ Aurélien Tchouaméni
❌ Ferland Mendy
❌ Dani Ceballos
❌ Joan Martínez
❌ David Alaba
06.09.2024 12:14
Musimy się pogodzić z tym, że era Neuera w Bayernie również dobiega końca, a z racji tego, że drugiego takiego obecnie na rynku nie ma, to Bayern będzie zmuszony zmienić styl gry i przestać liczyć na dodatkowego libero w postaci Neuera na 30m od bramki.
Ciągłe myślenie, że znajdziemy następcę 1:1 dla Neuera jest złudne i bez sensu bo ogranicza nam pole wyboru dla bramkarzy.
Ter Stegen w Bayernie? No ciekawa opcja, ale czy realna? Hmm
06.09.2024 11:50
a mógł asystować Osimhenowi! ;)
06.09.2024 10:08
W skrócie rzecz ujmując: nasprowadzaliśmy średnich zawodników, zostawiliśmy w klubie zawodników którzy swój 'prime' mają dawno za sobą a teraz są głównie obciażeniem dla budżetu, mamy problem z przedłużaniem kontraktów kluczowych zawodników. W perspektywie 2-3 lat będziemy niejako zmuszeni jeszcze bardziej zwiększyć wydatki na transfery, co jak wiemy, raczej się nie wydarzy.
Ciężkie czasy mogą być dla Bayernu w najbliższych latach. Mam wrażenie, że obecny sezon jest kluczowym dla wizji na najbliższe 2-3 lata. Dlaczego? Jeśli znowu nie zdobędziemy żadnego trofeum, znowu będziemy "pośmiewiskiem" że ktoś nas wych*jał i 'potenżny bajern' znowu nie dał rady pomimo setek milionów wydanych na wzmocnienia. To może mieć wpłw zarówno na morale zespołu, na cene zawodników do sprzedaży jak i potencjalne przedłużanie kontraktów, gdyż taka porażka udowodni że nie mamy wielkiego planu na rozwój, zmianę i powrót na tron, tylko działamy tymczasowo na zasadzie "jakoś to będzie".
Przespaliśmy to okienko. Miało być lepiej, więcej, bardziej jakościowo. A zostaliśmy z wielkimi kontraktami, przygasłymi gwiazdami, dziurą w budżecie i z zafajdanymi portkami :)
06.09.2024 09:40
jest to prawdopodobne. Ale z drugiej strony - okres transferowy to zawsze jest zamieszanie. Myślę, że jeśli do zimy nie będzie przedłużonego kontraktu, to możemy się powoli żegnać z Musialą.
Na pewno czołówka nam odjechała, Bayern nie jest tak interesującym projektem i wypada blado przy "zagwarantowanych trofeach" Realu czy City.
Tak samo jak Ty, boję się najbliższych dwóch sezonów. Właśnie ze względu na to, że odejdą spore gwiazdy jak Muller, Neuer, zapewne Kimmich i Kane. Jeszcze nie zdążyliśmy zrobić jednej rewolucji, a tu zaraz bedzie trzeba robić następną. Problem jest taki, że wydaliśmy już sporo hajsu, a efektów brak, a to bez echa się nie odbije w przyszłości.
Moim zdaniem bardzo trudny czas przed Bayernem i na prawdę, wszystko jest w rękach dyrektorów w którą stronę nas poprowadzą.
05.09.2024 18:45
@kibicod2007 Też cieszyłbym się z Rodriego. Ale znając życie, będzie do Vini albo Mbappe...bo tak :)
@Jelly Król strzelców La Liga, sukces Girony. To spore osiągnięcie moim zdaniem :)
Hummels z tą nominacją to troche "za całokształt" bo miał dużo lepsze sezony a nie był brany pod uwagę.
05.09.2024 17:13
A czemu miałby się Bayern interesować Frimpongiem? Gracz kompletnie do innej taktyki...z resztą tak jak Davies ;)
Chociaż mając Palhinhe w pierwszym składzie, możnaby założyć grę z trójką z tyłu, wtedy jak najbardziej Frimpong by pasował.
05.09.2024 17:11
Dajcie chłopaki żyć :) kilka meczów i już temat reprezentacji.
05.09.2024 11:39
To są Twoje za/przeciw nominacji czy zaczerpnięte skądś?
Nie rozumiem czemu XXX przy Dovbyku, natomiast 'ptaszek' przy Hummelsie :)
05.09.2024 09:59
śmieszne jest to, że Musiala zagrał dobry sezon i świetny turniej ME. Natomiast Olmo zagrał tylko na ME i już ma nominację :D
Ten plebiscyt już dawno stracił sens ;)
Chociaż tyle że Messi w tym roku nie dostanie jej z urzędu.
04.09.2024 22:33
przy obecnej dyspozycji Gnabryego i Mullera, nie spieszy sie z powrotem Sane :)
04.09.2024 13:14
Swego czasu super piłkarz. Silny, szybki, zdecydowany. Ale nie trzymał równego poziomu przez długie lata, raczej był sinusoidalny.
Nie mówiąc już o życiu prywatnym, gdzie do "ideału" raczej sporo mu brakowało :)
Wszystkiego dobrego!
04.09.2024 11:08
Nie da się ukryć, że wszędzie czuć pewne "catharsis" po odejściu TT. Odświeżenie, nowa energia. Mimo że gra jeszcze nie zachwyca, to różnicę widać gołym okiem.
Pytanie jak będzie wyglądać atmosfera za pół roku, gdy gra już się jakoś wyklaruje, pierwsze sukcesy czy porażki się pojawią, jak i niektórzy zaczną być sfrustrowani brakiem formy czy brakiem gry :)
04.09.2024 11:07
Ja mam spore wątpliwości co do przyjętej strategii na nasz środek pola.
1. Wielce wyczekiwany Palhinha...drugim wyborem. Nie klei mi się to. Albo "spełniliśmy" prośbe TT i jakoś trzeba z tym żyć, albo Joao jest tak słaby piłkarsko, że VK boi się go wystawiać od początku.
2. Zadaniowców już mamy - jest nim Laimer przede wszystkim. To on łata dziury w pomocy i obronie, na środku i na boku...i zawsze gra solidnie. Więc dlaczego Palhinha miałby być "zadaniowcem przeciwko lepszym rywalom"?
3. Jeśli mamy tak dziurawą obronę i Palhinha miał być tym który wzmocni defensywę, to dlaczego tak nie gramy ciągle? Stabilizacja, zrozumienie, zgranie, to są najważniejsze rzeczy w linii defensywnej, a takim podejściem tego nie zbudujemy.
4. Pavlović jako wygrany i przegrany jednocześnie - dzięki tej sytuacji Pavlović gra jako podstawowy zawodnik (tu nikt nie ma wątpliwości raczej) ale przez to przypadła mu rola '6' grającej z tyłu, odbierającej piłki...nie wiem czy to jest do końca jego rola. Pavlović to nie Busquets, że potrafi odebrać i rozrzucić. Na ten moment wydaje mi się, że lepiej Pavlović się spisuje w grze pod presją przeciwnika, szybko myśli, dobrze rozrzuca...ale w defensywie jest "taki se", a prawdziwej weryfikacji jeszcze praktycznie nie było. Dawanie zadań defensywnych Pavloviciowi może "zdusić" jego potencjał w rozegraniu. Nie zrozumcie mnie źle - super że Pablović uczy się gry obronnej, to tylko na plus, ale ograniczenie jego roli do "odbierz i podaj do Kimmicha" jest upokarzające :)
Moim zdaniem, powinniśmy grać z Palhinhą w środku pola, jako ktoś kto ma przerywać akcje i łatać błędy obrońców, którzy (podobno) mają rozgrywać piłkę. Bardziej "wolnym" zawodnikiem powinien być Pavlović/Kimmich.
04.09.2024 11:03
Szukasz logiki? :D
03.09.2024 21:51
Jeden z moich ulubionych piłkarzy. Niby "prosty" w graniu, niby "nieskoordynowany" a jednak jak przydatny, jak dobry technicznie, z podaniem, prostym acz użytecznym dryblingiem, odbiorem, z grą głową. Brakuje takiego piłkarza :)
03.09.2024 15:11
top3 w zasięgu
02.09.2024 21:33
"za 200kk możecie dostać jedną nogę Osimhena" rok temu to było w lecie? (:
02.09.2024 21:33
trzymają poziom :)
klasyka, bez 'udziwnień'
02.09.2024 14:23
również miałem wrażenie, szczególnie w ofensywie, że niektórzy wchodzą sobie w drogę :) Taki Tel np. potrzebuje przestrzeni żeby sie rozpędzić, a był niejako "zmuszenie" do małej gry.
Nie mniej - wygraliśmy 2:0. Bez chaosu (większego) w obronie. W ataku zrobione co było trzeba.
Ale martwiła mnie pewna pasywność w tworzeniu kolejnych sytuacji, jakby "kontrola" w danym momencie wystarczała...tak mało pazernie ;)
02.09.2024 12:06
jeśli faktycznie są plany na Leona jako ŚO i jest do tego przygotowywany, to wielkie XD dla zarządu za genialne zaplanowanie "wzmocnień".
01.09.2024 19:21
Plany, transfery, wielkie pieniądze, a grę ciągnie Serge i Muller...smutne to trochę (:
01.09.2024 19:08
Przydałoby się trochę polotu i finezji w tej smutnej p.zda grze (:
01.09.2024 19:06
Kim robi tak proste błędy że to się nie mieści w głowie. Ma problem z postawami piłkarskimi.
W środku pola brak zabezpieczenia - Pavlović mało widoczny bo co chwilę musi latać dziury. Nie rozumiem tej taktyki. VK stawia na piłki grane od obrońców, ale takowych kompletnie nie widać. Teoria rozmija się z praktyką.
01.09.2024 18:47
Gnabry na razie pokazuje się ze świetnej strony moim zdaniem
01.09.2024 18:17
Powoli się rozkręca :)
01.09.2024 18:14
Tak zaczęli zmieniać i uszczegóławiac przepisy dot. ręki że teraz wszystko jest do interpretacji sędziego. Masakra.
Tak sobie gramy na razie.
Tel tragedia, nie wiem co jest z tym piłkarzem ale wygląda jak ciało obce. Podejrzewam że siadzie na ławce od następnego meczu
01.09.2024 18:14
Kim i Upamecano na obronie, bez defensywnego pomocnika jakim jest Palhinha? Noo powiem że odważnie.
Tak swoją drogą Palhinha miał być niezbędny a znowu grzeje ławkę. O co chodzi?
01.09.2024 16:40
Kosmos!
31.08.2024 21:00
Niesamowite są komentarze nt "końca fartu" <3
Farcili cały sezon. Ligę sezon temu byśmy wygrali gdybyśmy nie mieli pecha. Ahhh to życie, niesprawiedliwe :)
Weźcie się ogarnięcie, serio, docencie klasę rywala.
31.08.2024 21:00
Jesteś niesamowity ;)
31.08.2024 20:35
Jak co roku spuchnie w pewnym momencie
31.08.2024 20:34
Niedosyt. Nie rozczarowanie, ale niedosyt bo planu były dużo większe. A tak to mam wrażenie że coś zalatalismy, jednocześnie wiercąc dziurę gdzieś indziej
30.08.2024 21:35
Nawet jednego "drogiego" gracza się nie pozbyliśmy.
Słabe okienko, mimo wzmocnień, w wykonaniu Bayernu. Szumne zapowiedzi, wielkie plany a koniec końców opuścił nas (nie za drogo) najlepszy z obrońców, nie wzmocniliśmy tej formacji a wręcz oslabilismy, nie pozbyliśmy się nikogo z dużym kontraktem lub też z rocznym kontraktem, smakiem obeszlisny się ws Xaviego, Olmo i Doue.
Wstyd
30.08.2024 16:22
Świetna informacja. Tyle z wielkiej wyprzedaży i obniżania kontaktów.
Wstyd.
30.08.2024 16:20
Zawsze u nas powroty z wypożyczeń czy po kontuzjach liczyły się jako "wzmocnienia kadry" :D
30.08.2024 12:38
Sprzedaż to jedno, ale brak "następcy" i ślepa wiara w nasz super duet (bo przecież teraz już na pewno odpalą) jest skrajnie naiwna i idiotyczna.
30.08.2024 11:55
Obawy co do braku zarobku na Comanie powoli się urzeczywistniają. Niestety.
Nie dość że tracimy fizycznie sporą gotówkę za transfer, to zostajemy ze średnim piłkarzem z wysokim kontraktem, który prawdopodobnie (oby nie) będzie kontuzjowany w jakimś momencie i/lub będize grał na swoim, miernym poziomie...
30.08.2024 11:44
Jawny sabotaż.
30.08.2024 11:04
Nie, urodził się w miasteczku obok Kolonii. Ale całą juniorska kariera spędzona w akademii Bayernu, nasz wychowanek.
Również uważam, że nie byłby to idiotyczny ruch.
30.08.2024 10:30
Sancho raczej jest brany pod uwagę przez Chelsea - tam jest wypychany Sterling, wtedy chcą w jego miejsce Sancho. Juventus również jest zainteresowany.
30.08.2024 10:27
“We will NOT sign any other player”, Bayern director Max Eberl says about Jonathan Tah.
“Maybe there could be one more player leaving, that’s it”.
30.08.2024 10:18
Simakana z Lipska do Arabów, w jego miejsce Gertruida.
Ciekawy ruch RB. Ale kompletnie nie rozumiem (wiadomo, oprócz hajsu) ruchu Simakana. Wydawało mi się że to gość z papierami na większe granie
30.08.2024 09:26
Dlaczego z opcją kupna ten Vidovic. Bez sensu totalnie
30.08.2024 09:24
a moim zdaniem nowy format ma szansę się podobać :)
8 meczów "fazy ligowej" gdzie trzeba walczyć o każdy punkt i każdą bramkę w każdym meczu. Dodaje to więcej emocji, bo każdy mecz jest tak samo ważny. Nie będzie sytuacji, gdzie połowa zespołów po 3 meczach w zasadzie ma awans zapewniony i resztę grają na pół gwizdka.
29.08.2024 20:54
również uważam, że Hummels by się nadał. Nie jest już topką, ale w porównaniu do naszych "obrońców" to jest poziom wyżej. Mimo że jest wolny, to przynajmniej potrafi bronić i celnie podać. I raczej rzadko zdarzają mu się idiotyczne błędy
29.08.2024 20:53
Jak dzieci normalnie.
Jeśli sprzedadzą Comana...a są świadomi że okienko u Arabów zamyka się później i do ostatniej chwili Coman (podobno) ma zwlekać z decyzją?
Czy leci z nami pilot?
29.08.2024 17:20
Po ostatnim koncercie naszego magicznego duetu w obronie...nasze wymagania do sprowadzenie kogokolwiek na ŚO zdecydowanie spadły :)
29.08.2024 15:28
dość proste. Losowanie po 2mecze z każdego koszyka, na koniec wspólna tabela i zespoły 1-8 mają powiedzmy "1/8" zaklepaną, 9-24 walczą w "1/16" (runda barażowa). W sumie tyle ;)
Plusem jest to, że każde 8 meczów jest ważnych,a nie jak dotąd po 3-4 kolejkach ktoś już miał zaklepane wyjście z grupy. Przy takiej ilości meczów i tylko 8 miejscach na bepzośrednie wyjście mogą liczyć się nawet strzelone bramki :)
29.08.2024 14:17
a reszta?
29.08.2024 14:14
Ciężko chyba zrobić atrakcyjne rozgrywki tylko z mistrzami krajów. Jaki sens (finansowy przede wszystkim, bo to on jednak jest najważniejszy w biznesie) ma organizowanie spotkania mistrza Albanii z mistrzem Słowacji.
Rozumiem zamysł że "Liga mistrzów tylko dla mistrzów" ale de facto, wtedy z pierdyliarda możliwych spotkań, obejrzelibyśmy zaledwie kilka. Ktoś obecnie ogląda eliminacje do LM? Mało kto - a tak by to własnie wyglądało. Nie ma to sensu :)
Poza tym, byłoby to jawnie krzywdzące dla zespołów z mocniejszych lig.
29.08.2024 13:56
@Pir5 Tak, chcę ;)
29.08.2024 13:50
@Piter1985 Czytałem na stronie UEFA i nic tam takiego nie mogę znaleźć. Ciekawe
29.08.2024 13:50
@Piter1985 podrzuć link prosze, chętnie poczytam
29.08.2024 11:00
O koszyku decyduje ranking UEFA i chyba w jakimś stopniu osiagnięcia z ostatniego sezonu. Ale głównie "historia" :)
29.08.2024 11:00
Nie możemy trafić na drużyny z Bundesligi - ta zasada jest podtrzymana.
Dodatkowo, dana drużyna nie może trafić wiecej niż 2x na drużynę z danego kraju (np my nie trafimy na 3 włoskie drużyny)
29.08.2024 10:12
@JanuszJakubiec z tego co czytałem to nie może. Nie może też być więcej niż 2 meczów z drużyna z danego kraju (np Bayern nie trafi na 3 włoskie drużyny)
29.08.2024 10:11
W zasadzie to te koszyki niewiele zmieniają skoro z każdego koszyka losowani są dwaj przeciwnicy. Tak samo można trafić na np Real i City będąc w 1. jak i w 4. koszyku
29.08.2024 10:00
Też dorzucę moje typy
1. Liverpool, Barcelona
2. Juventus, Club Brugge
3. Feyenord, Dinamo Zagreb
4. Slovan, Girona
Wie ktoś kiedy i gdzie ruszają zakupy biletów na mecze?
29.08.2024 07:32
Ehh no niestety Bundesliga jest "popularna" głównie w Europie. La liga jest bardzo popularna w Afryce czy też w Ameryce Południowej. Nie mówiąc o PL która jest, można powiedzieć, ligą globalną.
Ale przepaść płacowa z tego powodu jest astronomiczna
29.08.2024 07:22
Oho, dawno nie było.
Hype na ten sezon mi zaczyna gasnąć szybciej niż myślałem :D
28.08.2024 14:00
Chiesa za 13kk do Liverpoolu.
Ciekawy, po taniości ruch. Propsy
28.08.2024 13:59
@Pir5 ale właśnie o to mi chodzi. Stwierdzenie "nawet on byłby lepszy..." właśnie pokazuje to, że chcemy znowu łatać kimkolwiek, byleby nie grać tym co mamy. Co to powoduje? Kolejny kontrakt, kolejne miliony na gracza, który nie spełnia wymagań, ale "może bedzie lepiej go mieć niż nie mieć". Moim zdaniem to droga do nikąd :)
Wolałbym wydać te 50-70kk na kogoś porządnego, który wejdzie z buta do kadry i poukłada grę obronną, niż znowu wydać mało i oczekiwać że będzie dobrze lub przynajmniej jako-tako.
28.08.2024 12:34
Niesamowite że po ostatnich występach naszego duetu obrońców, nawet zaczynamy się cieszyć że Taha jednak chcą pozyskać :D
28.08.2024 12:07
Kossounou do Atalanty.
W jego miejsce na wypożyczenie Mukiele z PSG.
Ciekawy ruch Aptekarzy :)
27.08.2024 22:18
Rabiota? Ty się dobrze czujesz? :D
27.08.2024 21:03
@tapczan podzielam ten pogląd że ofensywę mamy napakowaną nawet po oddaniu Comana i przykładowo 1 kontuzji.
W obronie natomiast nawet przy 100% zdrowej kadrze nie mamy przede wszystkim jakości :)
27.08.2024 13:08
@TuchelRaus imo Van Dijk byłby najlepszą opcją, realną. Roczny kontrakt, doświadczenie, lider obrony.
27.08.2024 13:05
i sprowadzimy kolejnego średniaka? Nam potrzebny lider z prawdziwego zdarzenia, a nie kolejne uzupełnienie składu... Duet Dier-Christensen to brzmi jak obrona pokroju jakiejś Aston Villi czy AS Romy...
27.08.2024 12:53
pół darmo...
I szkoda ze Bundesligę opuszcza.
27.08.2024 12:41
a czy Coman coś nie wspominal że odrzuca oferty z Arabii?
27.08.2024 12:40
Sprzedali jednego Olmo - ściągnęli 4 nowych młodych zawodników :) Podoba mi się strategia RB na budowanie zespołu
27.08.2024 11:14
Liverpool jest jakiś dziwny. Bookują zawodnika na za rok lub nawet dwa? Idioci. Nie lepiej oddać za darmo zawodnika i wtedy szukać na gwałt kogokolwiek? Amatorzy.
27.08.2024 09:43
@Jurgen1982 wiadomo że chodziło o pieniądze i tabelki w excelu. Ja tylko zwróciłem uwage na to, co mówił VK nt jego wizji gry oraz tego, czego oczekuje od piłkarzy.
A to, że najwidoczniej stawiamy "dodatkowe atuty" wyżej niż "podstawowe", to jest kryminał.
To tak jakbyśmy zatrudnili na pozycje nr9 zawodnika typu Crouch bo jest wysoki wiec da nam przewagę przy dośrodkowaniach, nie patrząc na inne braki takowego piłkarza. Ten sam casus jest obecnie z duetem Upamecano-Min Jae.
26.08.2024 14:01
Nie będę się pastwił nad Kompanym, czy jego decyzje były dobre, czy też nie, czy zmiany i skład były optymalne itd itp. Chciałbym tylko zwrócić uwagę na dwie rzeczy.
Pierwsza, to obrońcy.
Kolejny sezon z rzędu Upamecano gra jak gra. Nie rozwija się, nie zmienia swojego poziomu. Już nie mówię, że miałby nagle być top3 obrońców świata, ale od 3 (?) sezonów nie widać ani 1% rozwoju w tym graczu. Nie jest lepszy taktycznie, ani piłkarsko. Ciągle popełnia błędy i wyłącza mu się zasilanie w mózgu na kilka minut w meczu. Ile jeszcze będzie trwał proces adaptacji Upamecano do naszego zespołu? Ile jeszcze razy dostanie swoją szansę? Na Euro grał nieźle, ale czemu? Bo obok niego był top obrońca w postaci Saliby. I tego typu partnera potrzebuje Upamecano, czyli kogoś kto mu powie co ma robić bo sam nie jest na tyle inteligentny piłkarsko by to ogarniać. A jeżeli tak jest, to nie jest to piłkarz na top poziom.
Podobnie sprawa wygląda z Kimem. Poprzedni sezon - tragedia. Mecze przygotowawcze - elektrownia. Mecz otwarcia - wielbłąd. Co jest nie tak?? Jak popatrzymy jak grało Napoli z tym Panem w składzie, to było to zupełnie inne granie niż my proponujemy. A to może być kluczowe, gdyż Kim jest na tyle "prostolinijnym" piłkarzem, że nie potrafi się dostosować do innej taktyki. To też skreśla go z grania na wyższym poziomie niż właśnie wspomniane Napoli. Nie możemy wierzyć, że ten gracz "odpali" albo przestanie być chodzącą elektrownią.
Dier - to jest chyba najlepsza postać w naszej linii obrony...jest to irracjonalne określenie, ale to jedyny piłkarz potrafiący się ustawić i odebrać piłkę. czyli, o zgrozo, jedyny OBROŃCA który potrafi BRONIĆ. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem jakiś staroświecki i lubie gdy obrońca broni. W d.pie mam to czy ma ułożoną lewą nogę, potrafi wyprowadzić piłkę czy świetną ma fryzurę - ma bronić, to jego podstawowe zadanie. Jeśli ma więcej cech dodatkowych to czyni go lepszym piłkarzem, co mi z tego że super gra głową, podaje, rzuca za trzy i potrafi przebiec 100m na równi z Boltem, skoro w kluczowej sytuacji wykaże piłkarskie IQ na poziomie cukinii. Odpaliliśmy De Ligta bo był wolny, nie potrafił wyprowadzać akcji i nie pasował do taktyki...za to Dier który jest w teorii jeszcze gorszy od De Ligta, zostaje, a i tak jest najlepszy z cąłej pozostałej ekipy.
Paranoja.
Druga rzecz którą chciałem poruszyć to ciągłe stawianie na ofensywne boki obrony, bez defensywnie nastawionego środka pola. Ja rozumiem że chcemy opierać naszą grę o skrzydła, o obieganie Daviesa czy Boeya, ale w fazie defensywnej my nie mamy kim bronić. Kupiony Palhinha który miał być gamechangerem który zabezpieczy kontry i ma łatać dziury, nagle siedzi na ławie, a zadania defensywne ma przejmować Pavlović, któego atutem są podania. Natomiast Kimmich który jest jako taki w obronie (na boku oczywiście i w porównaniu do Boeya) jest wystawiony do rozrzucania piłek, gdzie ostatnie dobre szybkie otwierające podanie jakie mu wyszło miało miejsce przed pandemią. Nie rozumiem tej koncepcji.
Tyle żali :)
Cieszy fakt że wygraliśmy. Cieszy fakt że potrafiliśmy dźwignąć się po stracie (za TT byśmy się bronili nadal), ale martwi tak wiele rzeczy, że jestem totalnie rozczarowany tym początkiem. Oby to był tylko impuls do dalszej pracy i coraz lepszej dyspozycji bo jak będziemy grać spotkania w LM, to zespoły z wyższej półki nas zjedzą - i to nie przez ich super taktykę i jakość, tylko przez naszą głupotę.
26.08.2024 13:25
Boże... wypowiedź typu "a kto umar ten nie żyje". Kolejna idiotyczna wypowiedź Eberla. No zaszokował świat! Jak go nie sprzedadzą to zostaje w Bayernie! Fani footballu na całym świecie się na chwilę zatrzymali i z rozdziabionymi gębami nie mogą uwierzyć co sie stało!
Na poważnie - taka wypowiedź też pokkazuje że nie ma konkretnego planu. "będzie co będzie" i tyle.
Wstyd za wstydem, działania po omacku.
26.08.2024 13:06