DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoodykr Strona 11

faktycznie plusem była reakcja po stracie gola, że jednak ruszyliśmy i wyrwaliśmy do zwycięstwo. Ale nie da się ukryć, że z lepszym rywalem dostaniemy tak mocno po głowie, że nie bedzie co zbierać.
Za TT zapewne skończyłoby się na 2:2 i wprowadzeniu na boisko zamiast Mullera i Comana, to pewnie Diera i Paulhinhe.

Graliśmy jak równy z równym z Wolfsburgiem, nie z City, Realem, czy nawet jakimś Interem...

26.08.2024 11:50

1

@fiidoo BOey to przypadek Daviesa - super wahadłowy, słaby obrońca. Czyli zawodnik, który nie pasuje do taktyki. Szczególnie, gdy nie gramy typową staromodną '6' jaką jest Palhinha.

Jeśli gramy na ofensywne boki obrony - musi grać defensywny pomocnik jakim jest Palhinha. Jeśli nie mamy takowego, to boki obrony muszą być bardziej wyważone.

26.08.2024 11:48

Co jest parodią - dlaczego? Prosta odpowiedź: VK chciał obrońce szybkiego, dobrze wyprowadzającego piłkę. "Oficjalnie" dlatego też De Ligt poleciał. A Dier, mimo że jest to średni obrońca europejski, niedawny rezerwowy Spurs, jest NAJLEPSZY W GRZE OBRONNEJ ze wszystkich naszych obrońców, a nie jest ani szybki, ani dobrze grający piłką. Przecież to wstyd jest.

26.08.2024 11:46

o super sprawa :)
Ale na miejscu ludzi którzy wykupili Polsat Premium dla LM, bym się zdenerwował :)

26.08.2024 11:45

2

Jeden mówi że kadra kompletna.
Drugi mówi że nie wykluczają transferów.

Nie ma to jak wspólna linia zarządzania i przekaż do mediów.

Ku.wa mać. Co Wy robicie z tym klubem. Z najlepiej uporządkowanego klubu robi się druga Barcelona. Wstyd.

26.08.2024 11:07

Błędy się zdarzają. Pytanie jak często - jeden co jakiś czas, czy 10/mecz :)

25.08.2024 19:12

Miało być mega otwarcie, a wyszło takie meh.
Mamy więcej pytań niż odpowiedzi.
Znowu.

Cieszą 3 punkty, ale jednak nie da się pozbyć wrażenia że coś jest nie tak...

25.08.2024 18:51

5

Szok, kolejny sezon z rzędu Upamecano nie odpalił?
Drugi sezon z rzędu Kim nadal na 3 dobre interwencje, raz kopnie się w czoło?
Boey robi wiatr w przód i nie umie bronić?

Nowe, nie znałem

25.08.2024 17:41

Jeśli po takim debiucie nadal będziemy twierdzić że słaba obrona nie jest problemem to nie wiem co ma się jeszcze zdarzyć by ktoś zrozumiał że mamy obrońców którzy nie potrafią bronić.

Paranoja

25.08.2024 17:22

On jest z Korei (:

25.08.2024 16:49

Gadacie głupoty.
Ważne że obrońcy są szybcy i potrafią wyprowadzać piłkę! Gra w obronie to drugorzędna cecha...obrońcy.

25.08.2024 16:48

Boey to kolejny zawodnik który nadaje się na wahadło a nie na bok obrony :)
Niestety.

25.08.2024 16:44

3

W vfb to w ogóle ogrom transferów, zmian, do tego te kontuzje... Może być burdel. Ciężko będzie grać ja 3 frontach. Ja typuje że wypadną z top4

24.08.2024 17:32

No Bayern zrób coś. Zaskocz nas jakas dobra informacja na weekend...

24.08.2024 10:11

Atletico Madryt nieźle zakupy w tym sezonie. Całkiem ciekawa jaka się tam zrobiła. W zasadzie wzmocnili każdą pozycję.

23.08.2024 21:32

@Filozof oczywiście, ale o tym nie świadczył wypowiedzi Eberla. Sam jest sobie winien, bo papla w mediach co chce i jak chce.

23.08.2024 12:28

Na pierwszy mecz musimy wyjść pierwszym garniturem i zrobić dobre wrażenie. Nie możemy zagrać na pół gwizdka.

23.08.2024 12:27

To może być na prawdę blokada dla Comana... Szczególnie że King wspominał o tym że nie chce przejść "byle gdzie". Hmm.

Się porobiło... (:

23.08.2024 11:36

I te puste trybuny :(

23.08.2024 11:35

1

Tak sie kończy, gdy pieprzy sie w wywiadach kocopoły nt tego jaką to rewolucję się zrobi, a koniec końców robi się burdel a nie rewolucję.

Również uważam, że krytyka jest przesadzona ale jednak zderzenie między oczekiwaniami/zapowiedziami a rzeczywistością jest zbyt grube żeby tego nie krytykować.

23.08.2024 11:34

1

Na razie to wygląda jak tymczasowe łatanie dziur, a nie długofalowy projekt z jakąś koncepcją.
Na hurra rzucamy się na sprzedawanie, kontrakty, obniżanie pensji...a potem się zobaczy. Wydaje mi się, że nikt na razie nie przewiduje konsekwencji takich działań na przestrzeni 2-3 lat, tylko działają doraźnie...

23.08.2024 11:21

moja teoria jest taka, że Bayern myślał że cena 10kk€ za Zaragose, to miała być za cały klub, a nie zawodnika. Takie małe nieporozumienie.

23.08.2024 11:18

@AdiFantasti Ciekawie to bedzie jeśli (oby nie) będą kontuzje, wykluczenia, i nam takiego Goretzki w składzie zabraknie :)

22.08.2024 21:05

trzecia koszulka i "specjalna" ładniejsze od domowej i wyjazdowej XD

22.08.2024 11:48

Boże nie. Bez jaj.

22.08.2024 11:46

Na Boeya po cichu liczę, że zagra cokolwiek.
Zaragosa...dramat :) zagubiony, "samolubny", głupie straty i bezsensowne zagrania. Gracze jak Vidović czy Irankunda zagrali o niebo lepiej w sparingach niż on.

21.08.2024 16:26

jeśli Kimmich ma grać wyżej, żeby go odciążyć z zadań defensywnych, które ma przejąć Pavlović...to ja tego nie widzę. Dla mnie Kimmich i Pavlović to są zawodnicy o podobnej charakterystyce. Stawiałbym na duet Kimmich-Palhinha, lub Pavlovic-Palhinha.

W ogóle dla mnie Palhilha to kandydat do pierwszej 11 patrząc na stan naszej obrony, przydałby się przecinak od początku

21.08.2024 15:54

Skoro Ito w zasadzie skończył sezon, a Stanisić w połowie również, kogo obstawiacie następnego?

Tak serio, to coś tu k.rwa nie gra, że co rok mamy problem z poważnymi kontuzjami. Albo fizjoterapeuci dają dupy, albo treningi są jakieś nietrafione, może nawet murawa na boiskach treningowych przeszkadzać (Ci co grali na trawie i na sztucznej wiedzą o co chodzi)... ale dziwi mnie to, że nikt z tym nic nie robi. Pecha to można mieć raz czy dwa, a nie co rok to samo. O co tu chodzi...?

21.08.2024 12:38

Taki typ zawodnika który często zbiega do środka robiąc miejsce dla wahadłowego :)

Mocno przypomina mi grę Riberyiego...jakbyśmy jeszcze na PO mieli kogoś pokroju Alaby... Eh :)

21.08.2024 11:31

1

Hehe powiem że ta cała rewolucja zaczyna mnie nawet bawić :D

Może i nie sprzedaliśmy tych co powinniśmy, ale za to oslabilismy defensywe.

Jeśli nie pozbędziemy się przynajmniej jednego z duetu Goretzka-Coman, to wg mnie to okienko będzie bardzo słabe.

21.08.2024 11:30

jeszcze ma czas :)

20.08.2024 14:46

Zasadnicze różnice w stosunku do gry pod TT (oczywiście na razie po kilku meczach towarzyskich) to:
1. Biegamy
2. Gramy na 1-2 kontakty
3. Strzelamy z dystansu
4. Szybko pozbywamy się piłki ze środka pola, dużo przerzutów i piłek za linię obrony przeciwnika

Wiem, że 'jedna jaskółka...'' ale mimo wszystko widać sporą różnicę w stylu gry. Zobaczymy jak będzie wyglądać nasza gra przy konfrontacji z poważniejszymi rywalami. Mimo wszystko - ostrożnie pozytywne nastawienie :)

20.08.2024 14:35

1

magiczne "kadra kompletna" <3

20.08.2024 14:28

@AdiFantasti zgadza sie, ale jednak mają jakąś "jakość" to dobrze mieć ich pod grą w razie gdybyśmy ich jednak nie sprzedali

20.08.2024 13:32

Myślę że to właśnie dlatego że nie da brani poważnie pod uwagę na ten sezon. Co innego Vidovic czy Aznou.

20.08.2024 13:14

Kadra kompletna!

20.08.2024 13:10

@Sopariev jaki szantaż? Stawia warunki przedłużenia kontraktu. To że są irracjonalne to inna sprawa.

Świetnie byśmy wyszli wizerunkowo jakbyśmy go zesłali do rezerw. :) na pewno zachęciłoby to tłumy nowych piłkarzy żeby do nas przyszli.

20.08.2024 13:09

oczywiście, jednak widać że "ma to coś". Na IO również nie miał top weryfikacji, ale jednak był to najlepszy piłkarz rep. Francji.

Duże nadzieje mam co do niego :)

20.08.2024 12:51

dlaczego? Zrobił coś złego? Nie przedłużył kontraktu, do czego ma prawo.

20.08.2024 12:50

Styl gry Olise mocno przypomina mi Riberyego :) przedrybluje, poda, zejdzie do środka, strzeli...
Oby kontuzje go omijały bo to może być gamechanger.
Ciekaw jestem jego weryfikacji na top poziomie.

20.08.2024 12:43

Gorzej jeśli za rok ktoś Theo przejmie, a my zostaniemy znowu z zawodnikiem "dobrym, ale..." i znowu nie będziemy mieli topowego zawodnika na tej pozycji.

Rozumiem że nie chcą go sprzedawać teraz, ale jesli za rok będziemy bez LO, to każdy klub podbije cene bo będziemy pod ścianą. Nielogiczne działanie naszego zarządu IMO.

20.08.2024 12:41

Zapewne Kimmich lub Boey będzie na te pozycje. Laimer również ładnie łata takie dziury.
Nie ma tragedii ale szkoda mocno.

20.08.2024 12:13

dokładnie. Myślę, że 'pierwszy garnitur' dostanie 45minut, a w drugiej połowie będzie mnóstwo zmian by młodzi mieli kolejne okazje do pokazania się :)

Oby bez urazów.

20.08.2024 10:16

Również uważam, że najbliższy mecz w jakim może dostaną szansę to bliżej 33 kolejki Bundesligi :)

20.08.2024 08:47

jak widać, tylko na papierze było najlepsze :)

20.08.2024 07:49

co za gość haha :D
no ze*rał się bardziej niż @hoven zazwyczaj :D (bez urazy @hoven ;) )

20.08.2024 07:49

Moim zdaniem to błąd, że 'wysuwamy' Kimmicha, kosztem Pavlovicia i Palhinhi. Uważam, że do zadań defensywnych Pavlović się nie nadaje i powinien grać tak samo jak Kimmich według tej taktyki- nico wyżej, odciążony od zadań defensywnych, aby mógł skupić się na swoim atucie - podaniach. Do obrony nadaje się tylko Palhinha i Laimer.

Pressing jest świetny, widać że nam to pasuje. Szkoda tylko że za tym idzie granie obrona na wysokości 16stki rywala :D Lepsze zespoły, z szybkimi skrzydłowymi/napastnikami będą nas karcić srogo.

Kim moim zdaniem nie ważne czy gra z prawej, czy z lewej...gra tak samo, niestety ;)

20.08.2024 07:46

3

"aspiruje" - on ciągle aspiruje do gry na jakimś poziomie i do bycia topką światową. Ale niestety co sezon mu nie wychodzi :)
Ja nie liczę w ogóle na Sane. Znowu zagra miesiąc-dwa na top poziomie po czym będzie kopał się po czole, tracił piłki, strzelał w trybuny i co najważniejsze - chodził obrażony.

Sprawa Sane to jest casus naszej ślepej wiary w piłkarzy z nowym sezonem. "Tym razem odpali", "Teraz już na pewno", "dajmy mu jeszcze jedną szansę bo w sparingu wyglądał dobrze", "wciąż jest młody". Bez jaj :)

Obym się mylił, ale wg mnie Sane jako piłkarz "talent" jest skończony. Pewnego poziomu nie przeskoczy, przede wszystkim psychicznie się nie nadaje do gry na top poziomie. Nigdy nie dorówna nawet w połowie komuś z duetu Robbery.

19.08.2024 18:03

@DarthSmd to jest to co powtarzam właśnie. Non stop kupujemy lub interesujemy się zawodnikami typu "jest dobry, ale" zamiast kupić kogoś kto wejdzie z drzwiami do naszego składu. A potem się dziwimy, że mamy 5 na jedną pozycję, a jak przyjdzie co do czego to albo ktoś połamany, albo ma mierną jakość. Nie rozumiem tej polityki czasami.

I nie mówię, że oczekuję od Bayernu gigatransferów co okienko, ale jeśli coś raz czy drugi nie wypaliło, to po kiego grzyba robimy to po raz kolejny. Mamy elektrycznego Upa? Ok, w 4 sezonie na pewno odpali i będzie top. Kupiliśmy Kima po jednym sezonie i nic u nas nie grał? Ok, kupmy Taha który również grał pierwszy dobry sezon w karierze. Nie kminię tego serio.

19.08.2024 18:00

2

Jeden z tych piłkarzy, którzy mieli dosłownie momenty dobrej gry.
Zero rozwoju przez cały okres pobytu w Bayernie. Mnóstwo kontuzji, potężny kontrakt, średni wpływ na grę.
Płakał raczej nikt nie będzie.

Szacun za bramkę w finale LM. Niewiele więcej momentów z jego gry pamiętam.

19.08.2024 13:27

Opcja z Daviesem na skrzydle i kupnie Theo jest idealna. Davies grałby rezerwowego LO i LS. Wtedy na skrzydła mielibyśmy:
PS: Olise, Gnabry
LS: Sane, Tel, Davies
Dodatkowo jeszcze Musiala, Muller, Irankunda.

Za Leona i Comana do zgarnięcia jest z 80kk, więc myślę, że byłby to realny transfer i realne WZMOCNIENIE, a nie kolejny "dobry transfer, ale".

Ale wiadomo, znając nasz zarząd, nikt w ten sposób nie pomyśli :)

Co do Chiesy - do wytargania za pół darmo. Walczak, szybki, z dobrą techniką. Ja bym brał :) lubię tego piłkarza. Oddaje serducho na boisku. Dużo zarabiał nie będzie, a patrząc na możliwość kontuzji Sane czy Gnabryego, to Chiesa mógłby akurat odegrać swoją rolę.

Co do obrony - to nie jestem przekonany do propozycji. Wolałbym ustatkowanego obrońce z renomą, a nie kolejnego który "odpali lub nie", albo "jest dobry, ale"
:)

18.08.2024 19:51

sporo tych wypowiedzi. Troche niezdrowa sytuacja moim zdaniem, że każdy teraz mądrkuje i go wypycha z klubu. Jakbym był na miejscu Leona, nie poczułbym się zbyt dobrze.

18.08.2024 19:38

Jeśli sprzedamy Daviesa to obowiązkowo. W zasadzie to tak czy siak powinien się Theo u nas pojawić :)
Sprzedaż Comana i Goretzki to będzie kwota w okolicach 80kk co powinno +/- wystarczyć na Theo.

Ale znając naszą politykę to albo ściągniemy kogoś pokroju Mittelstata albo stwierdzimy że mamy Guerreiro i Boey tam zagra, a w ogóle mamy kogoś z juniorów więc kadra kompletna

18.08.2024 14:27

@Piter1985 zdecydowanie. Wyobraźmy soboe stratę piłki przez obrońców w środku pola, grając przeciwko Mbappe, Viniciusowi i Rodrygo. Przeciez choćbyśmy się zesrali to nikt ich nie złapie :)
Trochę naiwne granie hurra do przodu. Mam nadzieję że będzie w tym jakiś rozsądek jednak o ten mecz na to pozwolił tylko przez klasę rywala

18.08.2024 13:56

1

A ja bym nie wybrał Taha. Dlaczego? Mam dość półśrodków i sprowadzania zawodników którzy mają 1 sezon dobry za sobą albo "wykazują potencjał na przyszłość". My mamy aspirować do miana topowego klubu i potrzebujemy wzmocnienia na już. A nie gdybania czy odpali. Powinniśmy się skierować na kogoś kto wejdzie do naszej obrony z drzwiami o od razu pokaże kto rządzi :)

18.08.2024 11:42

"se queda"

;)

18.08.2024 11:41

@AdiFantasti myślę że tak czy siak Tel będzie skrzydłowym, a za Kanea nie będzie zmiany 1:1, tylko różne kombinacje z fałszywa 9 czy Gnabrym na tej pozycji. Myślę że to i tak mały problem :)

A jak Coman zdecydował to szczerze...chyba tylko dobrze dla nas. Zarobimy, zejdziemy z kontraktu. Na jego pozycję mamy kilka opcji więc bym za nim nie płakał. W sumie tak samo jak za Leonem. Bardziej martwi mnie brak jakości w obronie :)

18.08.2024 11:40

1

Też mam takie wrażenie. Jednak nadal widać że to ekipa z ogromnym potencjałem, z pomysłem na grę. Podejrzewam że wypadną z top4 ale nadal będą mocnym punktem bundesligi.

Sezon zapowiada się ciekawie (:

18.08.2024 11:37

2

A może jest przygotowany? Już nie raz zaskoczyliśmy transferami czy wypożyczeniami w ostatniej chwili.

Dajmy im pracować i osądźmy po okienku lub po sezonie :)

18.08.2024 11:36

1

Barcelona ma problem z rejestracją Okno, ale są zainteresowani Comanem. KABARET :)

Z tego co było w mediach to Coman podobno chciałby tylko do PSG. Ciekawe. Mam nadzieję że się to spełni :)

Wątpię że kogoś kupimy. Wydaje mi się że po sprzedaży Comana nikt w jego miejsce nie wskoczy. To samo z Leonem.

18.08.2024 09:45

@lewy203 polecam w Wikipedię wpisać hasło "ironia" ;)

17.08.2024 17:50

Kadra kompletna ;)
Jak Buchman wyzdrowieje to jak transfer!

17.08.2024 16:24

No cóż, nic zaskakującego.

Ale tak szczerze mówiąc to jestem ciekaw ile w tej gównianej formie Leona jest jego winy, a ile trenerów. Kiedyś rozmyślałem nad tym zawodnikiem i sprawdzałem jak grał w Schalke. Tam często grał pod napastnikiem, na 10 lub jako "ofensywna 8". A u nas natomiast ze względu na jego warunki fizyczne często był rzucany między 8 a 6, miał grać w destrukcji, cofnięty, miał biegać... Mimo wszystko uważam że to Bayern zmarnował jego jakiś tam talent bo wielokrotnie pokazywał się z dobrej strony w meczach gdzie wbiegał w pole karne, gdzie grał ofensywnie...a znikal gdy trzeba było rozgrywać czy ścigać się z rywalem...

17.08.2024 15:52

@TuchelRaus jak inaczej widzisz punkt 1. dot. gry bardzo wysoko?

6. Właśnie wg mnie Guerreiro pokazuje się z dobrej strony - wiadomo, na razie, bez poważnego rywala itd itp. ale po prostu nie oczekiwałem wiele od zawodnika i miło się rozczarowuje na ten moment :)

Co do Musiali - on już udowodnił że potrafi, więc nawet chwilowa gorsza dyspozycja niewiele zmieni w postrzeganiu tego zawodnika. Jednak Pavlović, Syanisic i Tel mają coś do udowodnienia i od nich oczekuje postępów w grze, rozwoju, a ostatnie mecze mnie do tego nie przekonały

17.08.2024 15:48

1

@BerniEnjoyer gość którego najsłabsza cechą jest obrona, miałby wstępować na środku obrony? Nie kupuje tego.

17.08.2024 15:01

No i to by się spinalo w filozofię naszego klubu. Wydajny dziesiątki milionów na kilku zawodników średniej jakości ale z jakąś cechą wiodącą, zamiast kupić jednego porządnego i nie spokój :)

Gomez nie jest złym obrońca, ale jednym tchem w top10 nikt by go nie wymienił. A my takich szukamy (:

17.08.2024 14:04

Czyli twierdzisz że gubi krycie i nie gra tam wyjątkowo dobrze, więc chcesz go oglądać na środku obrony? Trochę to nielogiczne skoro ŚO jest bardziej odpowiedzialna pozycja niż bok

17.08.2024 14:02

Dobra wypowiedź Kimmicha. Co miał powiedzieć? Że dobrze mu tak? :) są kolegami z zespołu, a to dobrze że mają pozytywne relacje.

Nie jest to łatwa sytuacja i mam nadzieję że Leon szybko znajdzie klub. Jeśli nie, to moim zdaniem powinien być częścią zespołu i być chociaż na ławce.

17.08.2024 13:37

3

Po wczorajszym meczu mam kilka spostrzeżeń. Ciekaw jestem Waszego zdania, czy tylko mi się tak "zdawało":
1. Gramy zajebiście wysoko. Rozumiem klasę rywala i można było sobie na to pozwolić, ale też mecze ze Spurs pokazały jak chcemy grać. Moim zdaniem to jest naiwne i zespoły wyższej klasy, z szybkimi skrzydłowymi będą nas karcić niemiłosiernie. Już wczoraj kilka razy było dość nerwowo.
2. Duet środkowych obrońców elektryków. Wczoraj parę razy Zagórowski, głupio stracili. Bez efektu negatywnego bo gola nie straciliśmy, ale pytanie czy ktoś "lepszy" nie wykorzystałby takich małych błędów. Były chyba 2 akcje Ulm gdzie szli 3 na 2.
3. Wątpliwa dyspozycja Stanisicia, Tela i Pavlovicia. Zawodnicy od początku meczów towarzyskich grają poniżej oczekiwań...nie wiem czym to jest spowodowane. Pomysły?
4. Widać jakoś u Olise. Wszedł na chwilę a widać było pewność, pomysł, dryg. Oby był grajek z niego na miarę Riberyiego bo tego gracza mi on przypomina najbardziej.
5. Zajebiście agresywny Palhinha. Z jednej strony ok, po to przyszedł żeby dominować środek pola, przejmować piłki...jednak coś czuję że się to odbijje jakimś głupim faulem w ważnym meczu i skończymy mecz w 10.
6. Zaskakująco dobry początek w wykonaniu Guerreiro i Gnabryego. Na prawdę z przyjemnością patrzy się na ich grę.
7. Muller wiecznie żywy. Legenda.
8. Dużo fajnych długich piłek granych z naszej obrony, zarówno ze środka jak i z boków. To daje fajne możliwości grania ale jak wspomniałem płodności ryzyko strat i kontr w strasznie niebezpiecznym miejscu.

17.08.2024 13:35

Zupełnie inny typ piłkarza :)

16.08.2024 13:22

Ojej i co takiego złego powiedział? Jeśli takie negocjacje tak w niego uderzyły że nie lubi Eberla, to nasi włodarze zapewne mają kosę z połową klubów jak nas tak pięknie ruchają w kwestii kwoty czy porzuconych transferów w ostatniej chwili :D

14.08.2024 10:38

@Jelly a co on ma 40 lat? Życie to nie fifa gdzie gracz po 30stce ma coraz niższy ovrl.

13.08.2024 13:57

już takie słowa były o Daviesie ;) żeby dorównać, lub nawet aspirować do poziomu Theo, to jeszcze lata gry przed nim. Moim zdaniem potrzebujemy kogoś na już, gotowego, z odpowiednią jakością.
Swoje minuty niech dostaje, ale nie popadajmy w skrajność :)

13.08.2024 13:32

moim zdaniem nam nie potrzeba kolejnych talentów czy ludzi którzy za 2-3 lata będą dobrzy. Nam potrzeba wzmocnienia, jakości, lidera na już. Tutaj moim zdaniem nie powinniśmy się bawić w pół środki tylko sięgnąć po sprawdzone nazwisko które trzyma poziom od lat.

13.08.2024 13:27

gość w ogóle miał jakieś wakacje?

13.08.2024 13:26

misiek?

13.08.2024 12:18

Olise jest poniekąd takim typem. Do tego Pavlović który ma rozrzucać na boki.

12.08.2024 17:05

obok Comana to zawodnik który zasłużył na transfer ;)

12.08.2024 14:12

jeśli to prawda, to jesteśmy naiwni w c.uj :) nie ma żadnego podpisu, nic formalnego, a my z każdej rozmowy wychodzimy jakbyśmy mieli kontrakt. Przecież to wstyd jest.

Zachowują się, jakby nie wiedzieli że ktoś wybiera z kilku ofert.

12.08.2024 14:10

1

Zgadzam się. Leon dostał jasne stanowisko, że nie jest pierwszym wyborem do składu, a to może go zmotywować żeby jednak znalazł sobie inny klub. Pytanie czy to zadziała, czy zostanie i będzie psuł atmosferę.
Transfer Comana to obowiązek. Duża pensja, mało gry. Trzeba go wypchnąć póki zdrowy (:

Wtedy będą środki na jakieś 1 sensowne wzmocnienie + jak mówisz jakiś nieoczywisty transfer, lub po prostu schowanie gotówki na następny sezon, żeby mieć przewagę w pozyskaniu Wirtza, Simonsa, czy innego wirtuoza do środka pola :)

12.08.2024 12:46

Nadal uważam, że jeśli uda się sprzedać Comana, to będą środki na jedną bombę transferową.
Jeżeli faktycznie Real czai się na Daviesa, to dobrze by było już zagiąć parol na Theo.
Jeżeli Tah to kwestia dni/godzin, to trudno, zapewne nikt już na tę pozycję nie przyjdzie i kolejny sezon będziemy drżeć o grę obrony bez widocznego lidera.

Jest też opcja "zaoszczędzenia" środków na przyszły sezon i wtedy miec większe środki na transfer Wirtza, i no Theo, jeśli Davies odejdzie za darmo.

12.08.2024 12:43

Uważam, że my potrzebujemy szefa/lidera, kogoś z jakością. Tah moim zdaniem to jest kolejny piłkarz który dobrze wygląda przy kimś w obronie, a nie sam wyznacza to jak ma grać obrona...

12.08.2024 12:39

Na prawdę sie uparliśmy. Drogo, bez wyraźnej jakości, do tego w niepewności o jego dyspozycję.

Ktoś wie czy kupujemy Taha z poprzedniego sezonu czy z kilku sezonów wcześniejszych?

12.08.2024 12:27

1

dla mnie odejście Comana to powinien być cel na reszte okienka.

12.08.2024 12:25

@hoven Dlatego właśnie Rodri jest najlepszy na tej pozycji bo łączy perfekcyjnie kilka zadań.
Nie twierdzę, że Palhinha to zbawca futoblu i Bayernu, ale zawodnik, który swoją charakterystyką, przy pewnym ustawieniu zespołu na prawdę może się przydać i zrobić różnicę w defensywie.

12.08.2024 12:25

@hoven odbierze i poda do najbliższego - np obrońcy, którzy przecież świetnie sobie radzą w tym aspekcie... ;)
Ja od niego nie wymagam bycia Busquetsem. Jeżeli będize grał agresywnie, będzie "układał pod siebie" środek pola, odbierał, dawał spokój w odbiorze - będę w pełni zadowolony.

Ale fakt od gracza za taką kasę, możnaby oczekiwać troszkę więcej ;)

12.08.2024 12:08

@hoven znacznie gorszy i bez przebłusków? Oglądasz czasem mecze Juve? Bo wydaje mi się, że nie bardzo.
Mam znajomych którzy są fanami Juve i nie rozumieja decyzji zarządu/Motty o wypchnięciu tego gracza. Problemem jest jego zdrowie, to fakt, ale poza tym to na prawdę dobry piłkarz, oddający serducho na boisku.

12.08.2024 12:07

liczę, że to będzie nasz strzał w '10' i będzie to zawodnik robiący realną różnicę na boisku

12.08.2024 12:05

@hoven Palhinha był drogi. Za drogi. Zgadzam się, ten transfer powinien się zamknąć max w 45kk€.
Laimer moim zdaniem sprawdza się znakomicie na ten moment. Uzupełnia każdą pozycję, jest wybiegany, agresywny. Takich zawodników zadaniowców również potrzeba.

Zgodzę się, że Palhinha ma braki "piłkarskie", jednak patrząc na ultra ofensywnych piłkarzy z przodu, wysokie ustawienie obrony oraz Daviesa który jest fatalny w obronie, to właśnei Palhinha może łatać dziury, czy zabezpieczać środek pola przed głupimi stratami, czy też zwyczajnie wprowadzić trochę agresji, siły, czystej fizyki w środku pola.

Rozumiem wątpliwości, ale wydaje mi się, że może ten piłkarz wprowadzić pewien balans między obroną a atakiem

12.08.2024 11:57

Lipa z kontraktami - 100% zgoda. Do tego dorzuciłbym Musiale.

Transfery do klubu
Olise - kozak grajek na prawdę. Jakość, drybling, podanie, uniwersalność.
Palhinha - przecinak silny fizyczniem podobny do Laimera ale jednak inny typ. Pozwoli troche uwolnić Kimmicha czy Pavlovicia od zadań defensywnych, więc ot nie musi być niewypał czy ktoś kto będzie grał ogony.
Ito - dobry solidny ligowiec, który pechowo łapie kontuzje. Shit happens.
Okienko nie jest zamknięte, więc liczę, że jeszcze jakaś bomba wpadnie.

Transfery z klubu
- strata De Ligta zaboli, jeśli nie sprowadzimy klasowego obrońcy.
- strata Mazraouiego - nie zaboli, ale szkoda bo był solidny.
- pytanie co dalej? Co z Comanem? Goretzka?

Trener - ma kredyt zaufania. Widać na razie radość z gry, widać jego wizję pressingu i szybkiej gry. Sezon zweryfikuje.

Narzekanie to za dużo powiedziane moim zdaniem. Nie ma fajerwerków ale nie ma tragedii na prawdę. Ja jestem ostrożnie pozytywnie nastawiony do tego sezonu :)

12.08.2024 11:46

@BreitnerPaul 120dni opuszczone w ostatnich dwóch sezonach. Ma sporo małych urazów czy chorób, po 5-15dni. To jest problem, myślę że właśnie dlatego nie jest top1 na naszej liście. Ale warto i tka monitorować jego sytuację, bo całkiem solidny grajek do wyciągnięcia za pare euro. A patrząc na to że Gnabry często łapie kontuzje, to może Chiesa się przydać do rotacji.

Moim zdaniem nie głupia opcja, która wyjdzie dość rozsądnie cenowo, a jednak z jakością piłkarską.

12.08.2024 11:40

@Sielber9 nawet taniej. Myślę, że opcja 20/25kk + bonusy by spokojnie im wystarczyło :) Juve to umie sprzedawać tak samo jak my.

Coman raczej tam nie przejdzie. Motta robi rewolucję w składzie, wątpię, że chcieliby Francuza.

12.08.2024 11:28

Przepiękny :) deklasuje 1. i 2. komplet.
Mimo że nie jestem fanem koszulek polo ;)

Ważna uwaga. W wersji "kibicowskiej" (tańszej) jest tylko nadruk zamiast "struktury" na koszulce, która jest widoczna tylko w wersji "piłkarskiej" (droższej). Moim zdaniem ta koszulka mocno traci bez tej "fakturki" w romby.

12.08.2024 11:27

Realna opcja. Stylem gry wpasowałby się w wymagania VK - szybki, dobry technicznie, zadziorny, walczak. Jedynie te kontuzje...

12.08.2024 11:00

1

@Sielber9 Wydaje mi się, że Laimer będzie zadaniowcem, czyli jak do tej pory, a Palhinha jednak będzie dość szybko podstawowym graczem. Inaczej będzie grał Pavlović czy Kimmich mając za sobą takiego wielkiego chłopa, niż bez niego. Mieliśmy przykład takiej gry w poprzednim sezonie - niepewność, wolna gra, asekuracyjność w rozegraniu.

12.08.2024 10:58

@kibicod2007 No właśnie wzieliśmy gościa który zagrał pierwszy dobry sezon w karierze w Napoli.
Ja mówie o kimś kto ma już ugruntowaną pozycję na rynku jak np Van Dijk.

12.08.2024 10:56

@Zerafaelo wątpię. Dostał kolejny kredyt zaufania. Wydaje mi się, że kluczowa będzie pozycja w top4 na koniec sezonu.

12.08.2024 10:55

1

Kierował się sercem wybierając Ten Haga :) dlatego inne opcje nie wchodziły w grę.

12.08.2024 10:42

Dier raczej nie będzie podstawową opcją z prostego powodu - porusza się jak wóz z węglem a podobno odpaliliśmy De Ligta bo nie pasował do taktyki szybkiego grania i poruszani się ;)
Kimmich podobno rozpatrywany jako opcja do grania w środku pola - stąd też wypychany Goretzka.

Moim zdaniem to będzie coś takiego:
Neuer
Boey-Stanisić-Min Jae-Davies
Pavlović/Kimmich-Palhinha
Olise-Musiala-Sane
Kane

12.08.2024 10:37

Do obrony to powinniśmy ściągnąć gotowego klasowego stopera a nie kolejnego który ma potencjał albo ma jakąś super cechę (np jest szybki czy umie prosto podać). Nam potrzeba stabilizacji, lidera, kogoś świetnego w swoim fachu. Kolejny niepewny obrońca nam raczej zbędny bo mam już kilku, jak wspomniałeś :)

12.08.2024 10:35