DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoodykr Strona 15

@Alistair dlatego uważam że automatyczne przedłużenie z nim kontraktu + podwyżka toi duże ryzyko. Szczególnie, że juz wiele razy taki błąd popeniliśmy :)

25.06.2024 09:15

Imo świetny ruch :)

24.06.2024 12:31

Nieśmieszny żart to chyba jest? :)

23.06.2024 21:08

@Edmund ale się spiąłeś xD

Here we go od Romano to lepsze potwierdzenie niż wspólna fota z zarządem po podpisaniu kontraktu ;)

22.06.2024 20:43

No z tym że teraz imo niesłuszna kartka bo zaczepiony był. Ale tendencja do zbytniej ekspresji może tym bardziej powodować wysyp kartek

22.06.2024 18:47

Jaja (: kompromitacji ciąg dalszy

22.06.2024 18:46

Palhinha w pierwszym składzie. Obserwujmy tego orła :)

22.06.2024 18:00

W co jeśli teraz będziemy odkładać a Wierz pójdzie do Realu? Zostaniemy bez Simonsa i bez Wirtza. A patrząc na obecny projekt i zarządzanie to się nie zdziwię że tak czy siak się to w ten sposób skończy

22.06.2024 16:02

My chyba serio lubimy sie płaszczyć przed innymi klubami. Przecież to jest niepoważne że my prośmy, błagamy i idziemy na ustępstwa. Ileż to już trwa? Powinniśmy zerwać negocjacje i szukać kogoś innego. Umówmy się to nie jest Messi żeby o niego zabiegać latami.

22.06.2024 14:23

No dokładnie. Mówi się o zmianach a jedyne co się zmieni to nazwiska na liście płac. W ciągu dwóch lat wróci to samo.

22.06.2024 14:21

https://transfery.info/aktualnosci/vfb-stuttgart-finalizuje-wypozyczenie-z-bayernu-monachium/215144

Ciekawy ruch!

22.06.2024 11:09

1

No pensja to jakieś nieporozumienie jest. Gość bedzie na 10 miejscu pod względem zarobków w Bayernie! A jeśli Coman, Gnabry, Goretzka odejdą, to i zacznie się dobijać do top5.
To ma byc ta "wielka obniżka" zarobków??

22.06.2024 10:59

Z Boeyem bym się wstrzymał. Tak na prawdę nie miał okazji by się pokazać.

22.06.2024 10:56

@Sielber9 super, to oby był u nas zdrowy i podwoił ten wynik.
Ale dwie długie kontuzje w trakcie jednego sezonu to nie jest dobry prognostyk. Połamańców już mamy.

22.06.2024 10:25

żart, prawda?

22.06.2024 10:21

@MsM tak, nie oglądałem. Może też dlatego że pół sezonu go nie było :) 1200min rozegranych na 19 spotkań w poprzednim sezonie. Idealnie.

22.06.2024 09:50

A Nico Williams podobno dla nas za drogi. Reprezentant kraju ciągnący grę Hiszpanii z klauzula 58kk. Na siłę chcemy być oryginalni.
Eberl chyba chce "pobić" Hasana i mieć swoją perełkę która sam wynalazł...

Ręce opadają.

22.06.2024 09:42

Idiotyzm...

22.06.2024 09:36

1

60kk euro za kogoś kto nic nie osiągnął (jeszcze) w piłce, nie jest reprezentantem kraju, ani nie ma o nim szumu w mediach (tzn nie ma większego zainteresowania "największych")? Nie no spoko ogólnie

Gość pół sezonu leczył kontuzje. Idealny kandydat.
Do tego 14kk brutto.

Nie no to są jakieś jaja chyba. Też bym wybrał Bayern jakby mi dawali 2x więcej kasy niż mam teraz...

22.06.2024 09:35

2

Statystyki Sane na razie:
- 1 udany drybling
- 3 straty
- 4 obrażone miny
- 3 machania rękami
- 3 zmarnowane okazje

imo MVP (:

19.06.2024 19:49

No nie wyglądało to dobrze. Zapewne wróci dopiero gdzieś na faze pucharową (o ile w ogóle). Zapewne w masce...może zagra w tej którą dostał od Thiago Silvy? ;)

18.06.2024 08:21

Eee..skąd ten pomysł ;)

Jeszcze zapewnienia o tym ze Davies jest ważnym punktem zespołu i kadra jest kompletna ;)

18.06.2024 07:51

Hehe Bayern w tych negocjacjach i twardych warunkach jest jak obrażony 7-dmio latek ;)

18.06.2024 07:50

Chiesa jest świetnym zawodnikiem, ambitnym, z serduchem do walki. Pecha miał z kontuzją a potem...z Allegrim. Serio t jest mega grajek, tylko wyobraźcie sobie granie cały czas betonową piłkę, coś jak my za Kovaca...każdy by regres zaliczył :)

Gdy pytałem znajomych fanów Juve to są bardzo na nie jeśli chodzi o jego odejście. Może też dlatego że Chiesa jest fanem Juve po prostu i zawsze chciał tam grac. Coś jak De Ligt u nas ;) ...czyli idealnie na transfer, haha ;)

Juve nie zażyczy sobie za niego za dużo. Oni raczej sprzedają zbyt tanio.

18.06.2024 07:49

Jest na prawdę promocja za niego. Dodatkowo, jeśli VK chciały grać na dwójke napastników, to obok Kane taki napastnik to idealne rozwiązanie. No cóż :)
Ja nie jestem fanem Guirassiego, ale kwota transferu 'śmieszna', a i zawodnik solidny.

18.06.2024 07:46

Mocno nieskuteczni, to fakt. Ale gaż w kontratakach mają przeogromny. Jedynie co mnie zastanawia to to, czy tam jest drużyna? Bo mam wrażenie że to jednak zlepek gwiazdeczek, z których każda chce zabłysnąć :) pare akcji było takich, gdzie ewidentnie prosiło się o oddanie piłki, a każdy chce sam kończyć, dryblować, pokazać się. To może ich zgubić

18.06.2024 07:45

Dla mnie jeden z faworytów do wygrania Euro :)
może nie zawiodą jak dotychczas Angole (swoją grą przede wszystkim)

18.06.2024 07:43

Czy ja wiem? Na pewno łatwo nie będzie, ale z tego co pokazali Austriacy to oprócz biegania wiele do zaoferowania moim zdaniem nie mają.
Jeśli zagramy pewnie, piłka, to mamy szansę wygrać.

17.06.2024 23:03

@kibicod2007 każdemu zdarza się błąd :)

17.06.2024 22:31

Mają wynik, nie muszą gonić. Sam Deshamp powiedział że wolą grać z kontry, więc w to im graj. Austria ma dużo szczęścia że Mekambe nie trafił na 2 0. Z nami pewnie by wpadł byle pierd a tutaj 200% sytuacja nie wpada

17.06.2024 22:26

2

Theo świetny mecz na razie. Jest wszędzie. Takiego serducha mam brakuje.

17.06.2024 22:25

2

Upamecano na razie pięknie xD
Ciekawe czy nasz nowy trener to ogląda (:

17.06.2024 21:37

Hahah xD

17.06.2024 17:36

Tak czy siak, powinniśmy sprowadzić LO. Jeśli Daveis zostanie - OK, mamy więcej opcji na skrzydło/wahadło/LO. Jeśli odejdzie - trudno, przynajmniej pare kk€ wpadnie

17.06.2024 11:35

Ciekawe czy sie odbije od Bundesligi, czy jednak będzie co z tego :)

17.06.2024 11:33

@FCB4ever2014 A Holendrzy nie mieli fury szczęścia? Szczęściu trzebva dopomóc. Holendrzy opryskliwie się wypowiadali, że Poalcy to dno i nas zgniotą. Czy nas zgnietli? No śmiem wątpić.

Tu nie chodzi o patriotyzm, ale o ogólne wrażenia nt naszej gry, tego że potrafimy podjąć rękawice, próbujemy grać swoją piłkę. A to że mamy jednego z najlepszych bramkarzy świata któy nam tyłek ratuje to co? Mamy płakać i umniejszać naszej grze?

17.06.2024 09:41

1

Ale pieprzysz :)
Uwielbiam to gdybanie. A gdy y bramkarz Holendrów puścił bramkę? Inaczej byś pisał? A gdyby Holendrzy strzelali w bramkę zamiast w trybuny to może Szczęsny by wyłapywał wszystko?

Szkoci nie wiedzieli co się dzieje na boisku a mówisz że stawiki się przeciwnikom lepiej niż my. Pff.

16.06.2024 23:05

1

Koeman jest fanem De Vrij'a :)

16.06.2024 14:47

100 lat legendo!

Ps nie dziękujemy za podstawy do obecnej sytuacji klubu (:

16.06.2024 10:29

1

Ja myślę że już możemy pomarzyć :) kompletnie nie pasuje do koncepcji ściągania średniaków :)

14.06.2024 23:32

3

Niemcy ładnie grają. Zagęszczony środek pola, mnóstwo wymiana pozycji, sporo dośrodkowań.
Ale potem wchodzi Sane xD nie no dramat co ten gracz pokazuje od jakiegoś czasu...

14.06.2024 22:58

Jak tak dalej Sane będzie grał to może być ostatni raz jak Julian go wprowadził na boisko (:

14.06.2024 22:48

2

Sane xD podsumowanie jego gry przez cały sezon w jednej akcji

14.06.2024 22:45

Mam te same odczucia. Stracił ten błysk który miał. Ostatnie dobre akcje to tylko kontratak i drybling w biegu. Jak się Same zatrzyma to jest bezużyteczny

14.06.2024 22:40

Tah piękne wejście. Edna interwencja w meczu i od razu faul i żółta. Czyżby powraca stary "dobry" Tah? :D

14.06.2024 22:25

1

Kurde czyli Musiala też do Realu?

14.06.2024 21:25

Obserwujmy Mittelstadta bo coś czuję że gdy oddamy Daviesa to możemy po niego sięgnąć :) wpisywałby się w ostatni schemat szukania piłkarzy - może nie wybitny, może nie młody, ale coś tam gra i mało zarabia ;)

14.06.2024 21:06

a Palhinie Fulham oczekuje więc co by nie mówić 50kk to śmieszna oferta. Od 70kk powinni zasiadać do rozmów.

14.06.2024 20:52

Sahin oficjalnie trenerem BVB. Ciekawe...

14.06.2024 17:16

on tak gra, niestety

14.06.2024 16:42

mam nadzieję, że te 10kk€ to brutto jest? Jeśli jemu proponujemy 10 netto to chyba komuś się sufit na łeb spadł :)

14.06.2024 14:59

1

Może nie pozbywajmy się Mazraouiego po prostu. Grał na LO i radził sobie dobrze. Jeśli nie, to trzeba jakiegoś młodego sprowadzić z ligi holenderskiej czy portugalskiej - pole do popisu dla skautingu. Niestety jeśli nie chcemy wydawać dużego hajsu to i gotowca nie dostaniemy...
Nie widzę Ito na LO. Wydaje mi się, że gdy grał na lewej stronie, to bardziej w trójce z tyłu?

14.06.2024 08:46

Dokładnie to samo miałem :D w końcu coś bez zbędnych spekulacji i ciągłego pieprzenia w mediach.

13.06.2024 19:54

@Alistair no właśnie moja wersja zakłada, że reagujemy w porę. Że po "czystce" finanse się ustabilizują. Jednak bez trofeów może być to trudniejsze oczywiście.
Zobaczymy. Jestem pełen nadziei - bo co nam pozostało ;)

13.06.2024 19:53

To, co dzieje się u nas, kojarzy mi się tylko z sytuacją Juventusu. Podobnie jest z ManU, ale tam wydają chore pieniądze, mam wrażenie że bez koncepcji.
W juventusie tak samo było - po problemach finansowych, musieli robić wyprzedaż, kupować średnich grajków, stawiać na młodzież. Powoli się odbudowują :)
Myślę, że u nas będzie podobnie. Zjedziemy mocno z kontraktów, postawimy na paru młodych (Musiala, Pavlovic, może Ibrahimović czy Buhman), sprowadzimy ligowych solidnych grajków którzy pozwolą nam na walkę o majstra, a w LM niestety będziemy musieli się pogodzić z porażką. Potrwa to pewnie ze 2 sezony i zaczniemy wracać na top.

Gorzka pigułka do przełknięcia, ale niestety tak to wygląda.

Wole w te stronę, niż lecieć w jakieś kredyty, brak stabilności finansowej, nieprzemyślane (w sensie że bardziej ;)) ruchy transferowe itd... Oby to przyniosło efekt. Najważniejsze, żeby dać czas VK, dać troche czasu. Oby właściciele mieli wieloletni plan na to wszystko, bo jeśli zamierzamy tak co rok działać to skończymy gorzej niż ManU - troche jak mem.

13.06.2024 19:27

No pytanie czy my nie chcemy zagrać na dwie '6' (Pavlović i Plhinha) gdzie majątylko odebrać i rozrzucić, a całą kreatywną robotę mają zrobić 'ci z przodu'. Może mniej chcemy bazowaćna szybkich skrzydłowych, a bardiej pójść w grę szybkimi podaniami.

Neuer
Stanisić-Tah/De Ligt-Ito-LB
Pavlovic-Plhinha/CDM
Sane-Simons-Musiala
Kane

co do braku "gotowego produktu" to oczywiście zgoda. Jedna moim zdaniem nie możemy sobie pozwolić na odpuszczenie również Simonsa. Odpuściliśmy Draxlera, Havertza, Wirtza...jeszcze on? Słabo to wygląda

13.06.2024 14:47

@Pavelak Możliwe aczkolwiek nie zdziwie się, jeśli skusiły go pieniądze i wizja tego, że mimo słabego Wolfsburga to nadal jest dość "znany" klub i może się na tym wybić.

13.06.2024 14:42

trochę casus De Jonga w Barcelonie. Chce grac dla klubu, dobrze się czuje, prezentuje solidny poziom - i na siłę jest wypychany bo można zarobić.

13.06.2024 14:09

taki był plan od początku. Przeszedł tam, wiedząc, że będzie nr1.
Moim zdaniem troche średni klub jak na niego, liczyłem że pójdzie od drużyny o półkę wyżej, ale i tak mu mocno kibicuję :)

13.06.2024 14:05

2

najgorsze jest to, że oficjalnie chcemy go sprzedać, czyli z automatu cena spadnie. Każdy klub wie że robimy wyprzedaż i będą chcieli uciułać co się da, a my stracimy. Niestety tak to działa.

Dlatego mnie ta ostatnia polityka klubu wkurza - kiedyś nic nie wypływało do mediów, transfery były dopinane bez mediów, bez komentarzy i rozgłosu. Ledwo wypływała informacja o zainteresowaniu a już po południu było zdjęcie z podpisanego kontraktu. Obecnie wszystko wiedza media i my na tym tracimy.

13.06.2024 13:36

1

Bayern jest na prowadzeniu dopóki nie padną kwoty transferu :)

13.06.2024 13:34

@kibicod2007 może po prostu nie wyglądamy finansowo dobrze, a jesteśmy klubem bez długów i tak chcemy pozostać. Myślę, że nowe kontrakty, wydatki ostatnich sezonów odbijają się czkawką, stąd takie ruchy jak mamy obecnie.

Niestety nie mamy danych finansowych, nie wiemy co jest na zapleczu

13.06.2024 13:33

jak za darmo...

13.06.2024 13:31

To co, de Zerbi w BVB?

13.06.2024 13:31

@SammyKufour cóż, może czeka nas czas taki sam jak w Juve - parę lat "walki" o LM i tyle, nie będizemy sie liczyć bo mamy inne priorytety, jak "uzdrowienie" listy płac, zebranie odpowiednich zawodników, odmłodzenie kadry, może jakieś inwestycje/stawianie na juniorów ze szkółki czy FCBII...

Nikt nie oczekiwał, że staną do walki o Mbappe, że sprowadzą 3-4 topowe transfery. Ale nikt nie przypuszczał, że będą chcieli zostawić niewypały jak np Upamecano (choć tu się coś podobno zmienia), sprowadzą zawodników którzy mają wątpliwą bądź słabą przeszłość a pokazali się raptem przez jeden sezon. Większość ruchów wydaje się albo przepłacona (chęc pozyskania 29 latka z Fulham) albo po prostu nie będą realnymi wzmocnieniami.

13.06.2024 11:15

Zagrywka Daviesa taka sama jak Alaby. Wie, że nie dostanie tyle ile chce w Bayernie, odejdzie do Realu gdzie...też tyle nie dostanie :) śmiem wątpić że w Realu dostanie tyle ile ma obecnie w Bayernie, no może równowartość :D

Od początku tych pseudo negocjacji, Davies wiedział, że chce odejść. Zatrzymałaby go tylko pensja blisko 2x wyższa niż teraz.

13.06.2024 11:10

1

Plus jaki widzę - transfer bez spekulacji medialnych, dogadany i dopięty "od razu" jak za starych czasów :) bez zbędnego pitolenia w mediach.

13.06.2024 08:12

Szaleństwo.
47kk za takiego grajka? Jeżeli już odrzucili tę ofertę,powinniśmy szukać alternatyw.

Fulham jest cwane, wie że nie musi sprzedać, a Bayern jest zdesperowany (znowu) więc podbijają kwote. Jeśli nie sprzedadzą - OK, mamy podstawowego grajka na kolejny sezon. Jeśli sprzedadzą - zarobią gruby hajs za który pewnie kupią dwóch nowych.
Zanteresowanie ManU nie pomaga, bo oni wejdą jak po swoje. A nie jest to niemożliwe, bo chcą pozbyć się Casemiro.

13.06.2024 08:00

@Jelly Oczywiście, pytanie czy wpływ dobrej taktyki Hoenessa nie zatuszował jego braków, tak jak w przypadku Taha i Xabiego. Czy zmiana taktyki i środowiska nie spowoduje że się pogubi, tak jak dotychczas Tah, który słynął z baboli :)

13.06.2024 07:58

@Gwzd44 to że wyskakuje z kasy to jedno, ale liczymy że to będą nasi podstawowi obrońcy którymi zawojujemy świat :)

13.06.2024 07:57

Przypomnę, że De Ligt jest nasprzedaż, a w jego miejsce chcą Taha.
Czyli tak:
1. Dier - klockowaty rezerwowy Spurs który na tle naszych "obrońców" wygląda świetnie
2. Tah - 29 latek z pierwszym dobrym sezonem w karierze, w którym grał w trójce obrońcow a nie w parze, jak będzie u nas
3. Ito - trochę jedyna nadzieja, ale czy to poziom światowy? Raczej ligowy max. Również pierwszy dobry sezon w karierze, w poprzednim sezonie bronił się przed spadkiem.
4. Kim (Upa raczej odejdzie imo) - jeden dobry sezon w karierze i wtopa poprzedniego sezonu. Jednak licze na jego odbudowanie się.

13.06.2024 07:56

Niesamowicie Niemców boli ten "błąd" Marciniaka :) topkę sędziow mieszają z błotem, parodia. Szkoda że nie wieszają psów na Denizie Aytekinie jak przepchnął Barcelone z PSG pare lat temu

13.06.2024 07:31

Mamy Here we go od Romano, także Ito w Bayernie. Podejrzewam że oficjalka po otwarciu okna transferowego.

Powiem tak - Ito to niejest zły piłkarz, ale to koljeny (po Tahu) który ma pierwszy dobry sezon w klubie. Przypomnę, że w poprzednim sezonie VFB bił sie o pozostanie w lidze...a Ito już był ich podstawowym zawodnikiem. W 23/24 statystyki miał na prawdę dobre.
Plus jest taki, że nie jest w okolicach 30stki więc "posłuży" jeszcze troche.
Pytanie o jakość :) to będzie kolejny gracz, ktory ma pierwszy dobry sezon w karierze i nie ma 19 czy 20 lat... to jest zastanawiające i trochę krótkowzroczne.

13.06.2024 07:16

1

Yy...aha (:
Lecimy po potrójna koronę jak nic

12.06.2024 22:15

Niesamowicie naiwni są Ci trenerzy którzy chcą grać wysoką ustawioną linią obrony. Myslą, że jak zagrają "szybkimi" obrońcami, to problem kontrataków czy lagi za obronę się rozwiąże. Nawet najszybszy obrońca ustawiony przodem do bramki przeciwnika, lub nawet bokiem, nie doścignie zawodnika atakującego który jest ustawiony przodem do bramki obrońców, a do tego ma przewagę "sekund" przez czas reakcji obrońcy, jego obrót i słabsze przyspieszenie...

Serio nie rozumiem, jak można stawiać na Upamecano (elektrycznego, bla bla, wiadomo) bo jest SZYBKI (a wcale tego jakoś w meczu nie widać). Dlatego też jesteśmy zainteresowani J. Gomezem, bo to też tego typu obrońca, nieco bardziej dynamiczny niż "standardowy obrońca". Do takiego profilu również zalicza się Walker z MCity oczywiście. I nie zrozumcie mnie źle, nie ujmuję Walkerowi czy Gomezowi (Upa nie ma co ujmować, on się "broni" sam), ale chodzi mi o podejście taktyczne - a ch.j wystawie wszystkich do przodu i niech biegają z powrotem. No przecież to nielogiczne i naiwne jest. My nawet jak się cofnęliśmy w meczu z Realem, to Vini jednym przyjęciem piłki potrafił wyprzedzić obrońcę o 3-5m...taką taktyką jaką przewiduje się że będziemy grać, to zespoły z szybkimi skrzydłowymi to dostaną autostradę do naszej bramki.

My już w historii mieliśmy "szybkich" obrońców i nigdy to nie wypaliło tak jak trenerzy chcieli. Ale również zawsze było to połączone z obrońcami, którzy nie potrafili bronić - to trzeba zaznaczyć. Zarówno Upamecano ostatnie lata, jak i Alaba przez chwilę, również Boateng w swoim prime, to byli zawodnicy szybcy, niby silni, ale jak się rozpędzili, to ich łatwo było wytrącić z równowagi i przegrywali pojedynki siłowe z byle kim. Nigdy nie było tak, że szybki obrońca zapewniał "bezpieczeństwo" z tyłu w momencie gdy zostawiał za sobą 40m wolnej przestrzeni. Nie ma takiej opcji. Szybkość takowego obrońcy się przydaje gdy trzeba doskoczyć do rywala (czy to do przodu czy na skrzydło grając w trójce), wyprzedzić go, lub po prostu naprawić błąd, a nie zabawa w wyścigi podczas gdy Ty jesteś choćby nawet Audicą w "eslajnie" a ścigasz się z F1...

Taka taktyka ratuje się nieco w ustawieniu z trójką z tyłu, gdzie zazwyczaj wahadłowi są daleko z przodu, a jeden z trójki wychodzi do rozgrywania, czy jest bardziej "agresywnym" obrońcą...ale jak my chcemy grać dwójką, to będziemy tracić więcej bramek niż za Flicka i Tuchela :) nie dość że obrońcy średniej klasy, to jeszcze stojący wysoko...

Co Wy na ten temat myślicie?

12.06.2024 19:21

W ManU zostaje Ten Hag z tego co widziałem, to ciekawe czy go będą chcieli, bo Casemiro chcą się pozbyć.

Komfortowa sytuacja Fulham - nie muszą sprzedawać, bo zapewne go potrzebują (podstawowy zawodnik), ma długi kontrakt. Jak ktoś go chce? OK, ale zapłaćcie krocie. Jeśli ManU dołączy do 'walki' o niego, to przegramy na starcie, bo 60kk dla ManU to drobne (pomijam fakt irracjonalności tej kwoty)

12.06.2024 17:49

"pozwolono na transfer" xD

12.06.2024 17:46

Stanowisko Chelsea było jednoznaczne - jest częścią projektu i nie jest na sprzedaż

12.06.2024 17:46

1

@bawaria42 "zdolność do dobrej gry w trudnych momentach sezonu"...o ile akurat jest zdrowy :D

12.06.2024 14:42

???????????? Wirtz on playing together with Musiala also for a club: “We joked that we think it would be cool to play together at a club at some point! Now we’re both happy at our clubs”.

“Real Madrid or Bayern? Jamal is already playing for Bayern, I’m comfortable at Leverkusen”.

12.06.2024 13:59

Kurtuazji sporo :) ale co się dziwić.

Poza tym - mam nadzieję, że wiara jaka jest pokładana w VK przekształci się w realny sukces. Jakikolwiek sukces.

12.06.2024 13:49

Mam wrażenie, że zaczynamy mieć podejście jak BVB - byleby zarobić i jakoś to będzie, tzn zawalczymy o majstra, w LM gdzieś zajdziemy i tyle.

Zgubiła nas "ślepa wiara" w odbudowanie się danego zawodnika, czy też dawanie długich wysokich kontraktów "bo zasłużyli". Zamiast dać premie za wygranie mistrzostwa czy LM, to my cyk +2 lata kontraktu i +X milionów rocznie. Zjazd formy, kontuzje, spadek wartości piłkarza a kontrakt pozostał.

No cóż, rozczarowujące zachowanie. Nie takiej rewolucji oczekiwaliśmy :)

12.06.2024 13:05

...i na koniec Fulham go nie puści, on podpisze nowy kontrakt, a my będziemy w d.pie :D

a serio to nie czaje koncepcji ściągnięcia przecinaka skoro mamy Laimera który się fantastycznie w tej roli odnajduje.

12.06.2024 12:33

Cena w ogóle nie szokuje.
To że go nie będziemy mieć - już mnie przestało dziwić.
W ostatnich latach wypuszczaliśmy takie 'perełki' ze względu na hajs (Draxler, Havertz).

12.06.2024 11:36

Kolejny wirtuoz :)

12.06.2024 10:56

???????????? Jamal Musiala on contract expiring in 2026: "New deal? For me, the coaching decision was important. I want us to play good, attractive football and compete for the title and Champions League with a good team".

"This is how I can also show my qualities", told BILD.

To co, oddajemy Jamala za darmo nie? :)

12.06.2024 10:35

dwie propozycje:
1. Jak daleko zajdzie reprezentacja Niemiec
2. Czy Kane zostanie królem strzelców

12.06.2024 07:32

@admin może jakaś ankieta nt Euro? ;)

12.06.2024 07:17

1

40kk za Taha to odklejka ostro.
Sorry, ale za Daviesa który realnie jest wart z 60kk, Real chce dać max 30, a my za Taha mamy dać wyższą/podobną kwotę? Ostro ich tam poniosło. Ale czemu? Bo mogą. Fortuny na nim nie zarobią i o tym wiedzą, najwyżej za rok odejdzie za darmo a przynajmniej teraz nie muszą szukać następcy. Troche mam wrażenie że chcą wykorzystać swoją pozycję i się nie dziwie. Bayern musi, a B04 nie bardzo.

Dodatkowo, patrząc na historie występów Taha, to Bayern więcej ryzykuje go sprowadzając niż B04 go zostawiając :)

12.06.2024 07:16

Jeśli VK na prawdę chciałby na niego stawiać (na co liczę) to słuszna decyzja. Ryzyko kontuzji, brak okresu przygotowawczego z drużyną...to jednak są ważne rzeczy

12.06.2024 07:13

1

Aha, czyli gościowi z Fulham, który nic nie osiągnął, wyrolował nas ostatnio i podpisał nowy kontrakt z Fulham chcemy dać ~10kk, ale już Tah, który wygrał Bundesligę i sezon bądź co bądź miał świetny, już (podobno) chcemy dać 9kk? Logika.

Nie jestem fanem sprowadzenia tego grajka, ale jeśli ma tyle zarabiać to...tym bardziej nie :) myślałem że to będize transfer za te 35kk i zarobi z 8kk max. A widzę, że Fulham chce za niego 2x tyle (nierealne, pewnie bliżej 50 za niego damy), do tego zarobi sporo. To samo z Tahem - dajemy 18, B04 chce 40, więc pewnie min 25 wydamy. Takim sposobem za dwóch średnich zawodników wydamy 75kk. Nie można dołożyć 'trochę' i kupić jednego porządnego, nie? :)

12.06.2024 07:12

E tam Boateng w prime to był potwór :) ale fakt, z resztą się zgadzam

12.06.2024 07:07

@hoven tak wiem, to są spore zarobki, ale myślę, że taki Kimmich w formie mógłby liczyć na takie zarobi w np City bez problemu...ale właśnie - w formie. Myślę, że podobnie z resztą graczy.

To był taki krótki moment, gdzie nagle przedłużyliśmy kontrakty kilku piłkarzom ze znacznymi podwyżkami. Wszystko się wylało i każdy chciał więcej. No i teraz mamy co mamy :)

11.06.2024 19:40

@Alistair jest tanio? Jest. Jest dobrze? Jest tanio.

11.06.2024 19:38

@SammyKufour A mi się wydaje że właśnie Ty go nie doceniasz ;) De Ligt jest tu gloryfikowany bo...jest u nas najlepszym ŚO jakiego mamy. Nie jest najlepszy na świecie, ale jest najlepszy u nas. A my się chcemy go pozbyć, bo nagle Upamecano dostając kolejną szansę zacznie grać świetnie.
A jego zarobki to oczywiście problem, bo chcą dać taką samą kwotę Daviesowi. Logiczne.

Te działania nie mają sensu po prostu.

11.06.2024 19:32

2

VK to będzie trzeci trener który będzie chciał odbudować Daviesa. Co może pójść nie tak?

11.06.2024 19:28

A może problemem nie są ich wysokie zarobki (sorry ale w takim PSG, City, czy w jakikolwiek klubie w Anglii są w stanie im zapłacić ile zechcą) tylko po porostu to, że ich poziom sportowy tak spadł, ze nie ma zainteresowania w takiej kwocie jaką za nich się oczekuje?

Działamy po omacku, liczymy na cud i na sprowadzenie średnich piłkarzy. Ważne żeby w excelu się zgadzało nie?

Robimy z klubu BVB - sprzedamy każdego który cokolwiek jest wart, nasprowadzamy kilku średnich, możę ktos odpali, jakoś to będzie.

11.06.2024 19:28

Haha co ja czytam xD
dzisiejsze newsy transferowe są jak mokry sen działaczy BVB - sprzedać każdego który cokolwiek jest wart, kupić kogoś tańszego i jakoś to będzie :D

11.06.2024 19:25

@hoven Davies zatrzęsie portkami na jego widok, tak samo jak swego czasu Pavard na widok Sarra :)

11.06.2024 19:19

1

@ironmaidenpl Czy ja mówię, że mamy szastać na transfery? Nie oczekuję transferu rzędu 120-150kk co sezon. Ale wolałbym jedno wzmocnienie za 80-100kk co rok, niż 3-4 "uzupełnienia" które niewiele wnoszą za równowartość kwoty.

11.06.2024 19:18