DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: hoodykr Strona 17

1

@hoven dokładnie :)
1. potrzebny nam lider środka pola (do pary z Pavloviciem), najlepiej ktoś bardziej kreatywny pokroju Thiago, który jakimś zwodem potrafi zrobić przewagę, Xavi Simons czy Bruno Guimaraes byliby świetni, ale raczej mało realni.
2. potrzebny nam lider środka obrony (do pary z De Ligtem) - tu potrzeba nam kogoś kto będzie trzymał w ryzach tych dzieciaków. Van Djik byłby świetny. Ewentualnie Skriniar ale on chyba w tym PSG się po czole kopie.
3. w razie odejścia Daviesa (lub nawet i bez tego) potrzebny nam LO. Tu chyba tylko Theo zostaje na rynku jako realne wzmocnienie. pamiętajmy że potrzebna nam OBROŃCY, a nie kolejnego wahadłowego.
4. No i jakiś zmiennik dla Kanea :) tu dobrze by było wziąć kogoś za darmoszkę, jakiś Ben Yedder czy coś w tym stylu, bo i tak zagra 90min w całym sezonie.

02.06.2024 22:11

1

Wydaje mi sie ze gdzies widzialem jakiś wywiad z Frimpongiem, gdzie mówił że preferowałby transfer poza Niemcy, możę to jest ten problem.

Poza tym - jeśli nie będziemy grali na wahadła (a raczej tak będzie) to trochę zbędny nam Frimpong

02.06.2024 21:56

@FCB4ever2014 a dlaczego nie? u Xabiego grał na wahadle i świetnie sobie radził. Jest dobry w obronie, do przodu gra odważnie, potrafi dośrodkować czy grać kombinacyjnie (nie jest drewniany jak wielu myśli).

02.06.2024 21:42

1

Nie no świetny pomysł z Tahem. Pierwszy dobry sezon w wykonaniu 28 latka odkąd jest w B04 (no może na początku jego kariery był postrzegany jako talent) - a my jużgo chcemy. Nie nauczyliśmy się na podstawie Kima, że jeden sezon to niewiele znaczy??

Dlaczego nie zainteresujemy się, nawet nie spytamy o Van Dijka? 32 lata (jak na obrońcę nie jakoś turbo dużo, poza tym mamy już młodych w szeregach), kontrakt bodajże do przyszłego roku, lider, solidny obrońca...

Ale nie, nasprowadzajmy graczy 'bylejakich' i oczekujmy że nagle w Bayernie będą top. Parodia.
Więcej jakiś Zaragosów, Boeyów, jeszce Zinchenko na radarze, a na bank Real będzie robił w portki jak zobaczy naszą '11'.

Świetna rewolucja. Jestem podbudowany.

02.06.2024 21:40

Szkoda tylko że gość ma 28 lat i dopiero teraz cokolwiek zaczął grać. Moim zdaniem zbyt duża niewiadoma. Wcześniej, jak dobrze kojarze, to był gracz jak Upamecano - na dwie klasowe interwencje, raz kopał się w czoło.

Jeśli go faktycznie chcemy, to powinniśmy poczekać na weryfikację jegomościa w przyszłym sezonie. Już raz kupiliśmy takiego, który miał jeden sezon dobry :)

02.06.2024 21:34

2

Ja bym widział Van Dijka :)
kontrakt kończy mu się za rok, jest świetnym obrońcą o naturze lidera - taki jakiego potrzebujemy. wiek 32 lata jak na obrońcę jest OK moim zdaniem, szczególnie że młodych już mamy, a nie mamy nikogo kto by ich poprowadził.
Wg transfermarkt wyceniany na ~30kk€, więc moim zdaniem jest to świetna opcja.

02.06.2024 21:32

Serio? Niezła rewolucja...
Pierwszy dobry sezon w karierze i już transfer. Po Koreancu nic się nie nauczyli?

...

02.06.2024 20:18

Hmm jeśli przy okazji interesujemy się Pahlinia i Zinchenko, to chyba nie jest dobrze...

Jakoś nie o taką rewolucje mi chodziło (:

02.06.2024 11:44

Kurde od razu poważny przeciwnik na start

02.06.2024 09:01

3

Nie ma chyba ubu którego bardziej nienawidzę (:

Niesamowite to jest że zawsze w meczach z Realem jakiś zawodnik robi babole kosztujące bramkę.
Niesamowite to jest że zawsze z Realem są największe kontrowersje sędziowskie.

Ehh.

01.06.2024 22:56

To że real nic nie gra to nic nowego. Z tym że oni to wiedza i liczą na jedną akcję. Oni z pół sytuacji potrafią dwie bramki strzelić, niestety.

01.06.2024 22:00

2

Rasizm! "I only want Play football".

Pajac (:

01.06.2024 21:49

2

BVB nie daje dużo argumentów Realowi. Dużo sytuacji 100%, są zorganizowano w obronie, kontrolują środek pola...więc pewnie Real wygra to 1 0 w 97 minucie (:

Sędzia w formie. Camavinga za faul taktyczny i wejście w nogi nic nie dostał, a BVB za byle co od razu żółta.

01.06.2024 21:48

Dziennikarskie pitolenie.
Teraz z każdej strony będziemy bombardowani fake newsami bo się klika.

31.05.2024 21:47

Niesamowite że każdy w tym zawodniku widział nowego Toniego, gość miał parę minut w barwach Bayernu a i tak parę razy trafił do siatki więc...Bayern go oddał. Gdyby nie ostatnie wydarzenia u nas to by mnie to nawet dziwiło, ale teraz? Wpisuje się to w "filozofię" klubu w ostatnim czasie

31.05.2024 18:44

No niestety dla każdego jest to szokiem. Jedyne co pozostaje to wierzyć że VK się sprawdzi...

31.05.2024 17:27

Najgorsze że Real jest strasznie bezwzględny i nie ma układu nerwowego. Niesamowity mental. Pomijając smrody sędziowskie jak zawsze, to trzeba im oddać że są mega silni.
Nawet jeśli BVB zagra świetny mecz, to wystarczy jeden błąd by Vini czy inny magik wjechał na pełnej w pole karne i dziękuję. A podejrzewam że jak BVB straci bramkę to już po ptokach bo się rozpadną mentalnie a real tego nie wypusci ;)

31.05.2024 09:32

Gość ma kompleks Bayernu (:

31.05.2024 09:26

1

Zadziwiające jak niektórzy się jaraja zawodnikami którzy mają pierwszy dobry sezon w karierze i od razu widzą ich w Bayernie.

Przypominam - życie to nie kariera w Fifie czy FMie.

30.05.2024 22:08

@BerniEnjoyer tak dokładnie. Nadal jednak uważam że będzie ciężko z nimi dyskutować i osiągnąć sensowne porozumienie

30.05.2024 21:35

Co xD rezerwowy Arsenalu na naszym radarze. Ale mamy ambicje, hoho...

Btw ładny rozstrzał nazwisk - Theo i Zinchenko (: parodia

30.05.2024 21:33

@FCB4ever2014 nie mówię że był świetny. Mimo wszystko to był pierwszy jego sezon u nas i zasługuje by dostać szansę pod wodzą nowego trenera. Upamecano natomiast już wiele razy zawiódł, nie rozwinął się ani trochę odkąd jest u nas, ciągle popełnia straszne błędy.
Dlatego też uważam że należy pozbyć się Upamecano a zostawić Kima.

30.05.2024 19:40

Niestety krótki kontrakt robi robotę. Do tego wiadomo jest że nie podpisze kontraktu z nami, więc kluby będą chciały to wykorzystać. My powinniśmy tutaj prowadzić twarde negocjacje ale my w tym dobzi nie jesteśmy :)

30.05.2024 19:36

@Dzidzia83 piłkarz nie może być kontuzjogenny, taka drobna uwaga :)
Co do cech Stonesa zgadzam się, również uważam że to nie jest lider którego potrzebujemy. Piłkarzy w jego typie już mamy.

Co do La Ligi również uważam że to przehajpowana liga i mam zawsze duża rezerwę do wszystkich turbo dzieciaków z tej ligi. Jednak nie zamykalbym się na Nico. Pytanie tylko za jaką cenę by go chcieli.
Poza tym nikogo ofensywnego nie kupimy póki nie pozbędziemy się balastu :)

30.05.2024 19:35

@FCB4ever2014 tak uważam że 100 za Bruno to przegięcie ale może udałoby się coś wynegocjować.

Lipsk do Xaviego nie ma nic do gadania. Negocjacje z PSG, a oni jasno powiedzieli że chcą go tylko wypożyczyć. Niestety.

30.05.2024 19:32

Nie jestem fanem Olmo, ale uważam że przy sprzedaży Comana i Gnabryego byłaby to ciekawa opcja transferu.

Stones - mam mieszane uczucia. Mam wrażenie jakby to było kolejne uzupełnienie kimś kto ma swój prime za sobą. Wydaje mi się że takich piłkarzy mamy dość a brakuje rzeczywistego wzmocnienia, lidera obrony.
Może wyjdę na marzyciela, ale czemu nie zainteresujemy się Van Dijkiem? Z tego co kojarzę to chyba za rok kończy mu się kontrakt? Solidny obrońca, lider jakiego potrzebujemy. Patrząc na nasz komin płacowy to raczej nie byłby top1 na liście płac.

Nico Williams duży talent, ale jestem nieprzekonany do tych super dzieci z La Liga. Niestety uważam że jest to liga słaba windowana sukcesami Realu czy historia Barcelony.

Jeżeli miałbym się kimś interesować z Bundesligi jako realne wzmocnienie, to byłby to Xavi Simons - gość który ma technikę, drybling, doskonale rozgrywa. Gra przypomina mi Thiago. A takiego gracza nam brakuje.
Jeżeli nie on (trudne kontakty z PSG) to może Bruno Guimares z Newcastle? Również ciekawy gracz.

30.05.2024 18:51

Skreślanie Kima po jednym nieudanym sezonie to głupota.
Ale Upamecano dostał już mnóstwo szans i co sezon wygląda to tak samo. Moim zdaniem okres ochronny się skończył i przy dobrej ofercie z Anglii puściłbym go bez zawahania.

Wystawienie De Ligta na listę transferowa to szczyt głupoty.

30.05.2024 18:45

No tak bo jeden słaby sezon od razu kwalifikuje nas do memów. Paranoja :)

30.05.2024 15:40

1/2 super wynik, 1/4 minimum. Dla mnie najważniejsze żebyśmy poprawili styl i nie dali się lać frajerom. :)

30.05.2024 15:39

Jeśli to prawda i dopna Theo - byłoby chyba ok :)
20kk dla Daviesa to żart. W Realu też tyle nie dostanie. Obawiam się że to zagranie na odejście a w realu zaakceptuje tyle ile my mu proponujemy teraz

30.05.2024 15:38

No nic dziwnego że gość ma 29 lat i nigdy nie słyszałem by był na liście życzeń kogokolwiek. Dlatego gra w Fulham. Może jest dobry, ale nie ma nic ponad to. Wg mnie inwestycja w Pavlovića ma więcej sensu niż sprowadzanie kogoś takiego.

30.05.2024 14:11

Nie dla żadnego Pahlini. Po co nam 29 letni pomocnik który raz nas odrzucił, przedłużył kontrakt z Fulham z uśmiechem na ustach??? Mamy młodego Pavlovicia w którego musimy inwestować.
Bardziej bym się skupił na kimś kreatywnym, jeśli koniecznie z PL to Bruno Guimares. Jeśli nie, to Xabi Simons np

30.05.2024 12:35

No to Panie 'Wansą' - Hercliś wilkomen! oraz wielkie, wielkie POWODZENIA!

29.05.2024 17:28

To się chłop zdziwi na starcie xD

29.05.2024 16:06

@Sielber9 a my jesteśmy jakimiś biedotami że 30kk nam taką różnicę zrobi? Moim zdaniem powinniśmy przestać uznawać że jak ktoś chce naszego piłkarza to nam łaskę robi. Obecnie byle fagas kosztuje 50kk który ma jeden niezły sezon, a my za Daviesa zaakceptujemy 30kk?

Wg transfermarkt jest wyceniany na 70-80kk, więc biorąc pod uwagę krótki kontrakt imo oferty poniżej 50kk to jest śmiech na sali i powinny trafiać do spamu.

Jest wciąż młody, jest szybki, ma potencjał. Słabszy sezon/y i krótki kontrakt to minusy, oczywiście.

29.05.2024 12:15

@Mathias Z tym że to jest ich praca. Ty bys się cieszył, gdyby po paru latach pracy dostał obniżkę pensji? :D

29.05.2024 08:43

Błagam niech to się stanie <3

29.05.2024 08:00

Zdecydowanie dużo pracy. Ale może to dobrze? Sukces (bądź nie) będzie zależał tylko od niego. Brutalna weryfikacja czy się nadaje do roboty na top poziomie czy jednak zostaje na poziomie zespołów typu Burnley.

Druga rzecz, że skoro tyle się Bayernie zmienia, to moze będzie to jakiś 'nowy początek' a nie kontynuacja? Oby.

29.05.2024 07:57

A może dajmy mu pracować? Ilu u nas wielkich trenerów było, na czele z Carlo czy teraz TT i co? Nie dali rady.

Rozliczymy go w trakcie sezonu czy po jego zakończeniu a nie przed podpisaniem kontraktu.

29.05.2024 07:56

30 kk za Fonziego to żart, serio. Młody zawodnik który ma papiery na granie. Patrzcie też na to, że obecnie za byle kogo chcą 50kk, a Davies, bądź co bądź, ma już jakieś "nazwisko" w świecie. Słabsza forma nie powoduje że jego cena jest zbliżona do byle chłystka z Ligue1.

Postawić sprawę jasno, twardo - albo przedłużasz teraz kontrakt o rok/dwa, albo się żegnamy. Nie ma opcji go oddać za półdarmo/darmo... Nie bądźmy frajerami

@tapczan @Alistair popieram. To my mamy rozdawać karty a nie płaszczyć się przed Daviesem czy przed Perezem. Miejmy jaja. Błagam.

29.05.2024 07:52

1

Za wcześnie na takie osądy, serio, dajmy mu pracować :)

29.05.2024 07:49

tak, na pewno na to przystanie (:

28.05.2024 15:30

Tym razem się uda xD

28.05.2024 09:15

Powinniśmy obserwować każdy talent w bundeslidze...jednak kupno za 50kk kogoś kto zagrał jeden niezły sezon to nieporozumienie obecnych czasów :)

Obserwować, nawet jak ktoś nam go podkupić to nie odpuszczać, najwyżej jak się sprawdzi w lepszym klubie to go kupimy, nawet drożej - stać nas. Przecież na trenerow wydajemy 70kk to w czym problem

(:

28.05.2024 09:14

Ciekawe w sumie. Ma nadzieję, że to by oznaczało sprzedaż Comana/Gnabryego, a nie odstawka Tela :)

28.05.2024 08:23

2

@BreitnerPaul Stawiać to sobie może. Przecież oni są zdrowi przez miesiąc w ciągu sezonu...i to łącznie.

mam nadzieję, że własnie tutaj Eberl pokaże jaja i postawi sprawę jasno - budujemy kadrę, która może grać, a nie tylko 'wyglądać'.

28.05.2024 08:22

ja to samo :)
myślałem że ten sezon jest tym wyjątkowym, nawet w barażach. Jakoś w grze Bochum nie widziałem nic 'interesującego'. Ale dali rade, gratulacje się należą

28.05.2024 08:08

1

"ale chce mieć rzetelną ocenę, gdy będą już w pełni sprawni."
To se chłop na tę ocenę poczeka... :D

28.05.2024 07:53

Mam wrażenie że co miesiąc czytam artykuł że Guereirro wznowił treningi...
Kolejne nieporozumienie jego angaż. Nie dość że mierny, to jeszcze szklany. Ale tak, za darmo przyszedł. Szkods że to "darmo" to tylko teoria.

27.05.2024 10:36

Ciekawe ile z niego będzie. Kwota spora jak na kogoś o kim niewiele wiemy.

Mam nadzieję że wiedzą co robią bo już wielu takich "super młodych talentów" przepaliliśmy.

27.05.2024 10:35

Dobra dobra, poczekajmy na weryfikację. Presja, siedzenie na ławce, wyższy poziom gry.

27.05.2024 09:36

już było tyle wielkich talentów z Ligue 1 że nie nadążam liczyć :)

26.05.2024 18:45

@BerniEnjoyer Batschuayi top opcja :)

26.05.2024 17:53

@Jelly na skrzydło :)
@kibicod2007 imo dawno wypalony, słabe zastępstwo raczej. Chyba że się mylę?

26.05.2024 13:20

Kogo byście widzieli na zmiennika dla Kane'a?
Ben Yedder dostepny za darmo, a Morata za 12kk€. Myślę, że to sensowne kandydatury w sumie

26.05.2024 13:07

4

Dobra, ludzie, koniec narzekania. Klamka zapadła. Teraz trzymamy kciuki żeby wszystko poszło zgodnie z planem i z oczekiwaniami.

Nie będzie łatwo, będzie ogromna presja, każdy błąd będzie mu się liczył niemal podwójnie. Eberl tak samo będzie obgryzał paznokcie przy każdej porażce czy kwasie w mediach czy szatni.

Pozostaje wierzyć że zarząd ma jakiś plan na przebudowę i ewolucję zespołu.

Powodzenia Vincent!

25.05.2024 16:04

Tak na prawdę Kompany był od zawsze numerem jeden tylko Bayern nie wiedział jak zagadać

24.05.2024 23:46

1

Zdecydowanie tak. Nie wchodzi w grę jakieś wypożyczenie do 3. Ligi, to bez sensu jest a większość naszych talentów niestety tam ląduje i...przepada.

24.05.2024 23:44

PSV wg mnie jest świetnym miejscem do rozwoju :) A Wanner już pokazał że ma talent, tylko trzeba go odpowiednio pokierować

24.05.2024 22:04

Nie zdziwie się, jeśli nie dojdziemy do porozumienia z Burnley (chytry 2x traci) i po weekendowym zwolnieniu Ten Haga zwrócimy się właśnie po niego...

Szczerze nie wiem co lepsze. Ryzyko z młodym trenerem, czy ryzyko z trenerem który nie poradził sobie na top poziomie.

24.05.2024 18:59

1

@Alistair myślę podobnie. Davies do przodu (sprzedać Comana i Gnabryego), sprowadzić Hernandeza i mamy lewąflankę obsadzoną. Jeśli Davies odpali ponownie, to moze skusi się na przedłużenie kontraktu i utrzemy nosa Realowi. Opcja win-win :)

24.05.2024 10:12

@SammyKufour Zgadzam się. Xavi Simons to dla mnie Thiago 2.0, a Olmo to jednak bardziej ofensywny gracz, powiedzmy coś między Musiala a Riberym...zachowując odpowiednie proporcje ;)

Ale jakbym miał wybierać Xavi a Olmo - wziąłbym Xaviego. Brakuje nam iskry w środku pola.

24.05.2024 10:11

ja jakoś kompletnie nie jestem jego entuzjastą :)
Ale przy sprzedaży Gnabryego i Comana? Czemu nie.

24.05.2024 10:09

Zamiast rzucić np 2+1 to oni od razu 3. W ogóle dożywotni od razu... nie do wiary :D kota ww worku kupować i jeszcze dopłacać

23.05.2024 15:33

Ja bym go widział w Bayernie, ale po pierwsze - mamy za dużo bramkarzy, po drugie - Neuer nie odpuści pierwszego składu więc bez sensu nam taki bramkarz. Chyba że go zaklepać, żeby przyszedł za rok...ale co wtedy z Neubelem czy Peretzem? :)

23.05.2024 15:32

Na ten moment Julek jest najdroższym trenerem, 2. i 3. miejsce zajmują byli trenerzy Chelsea, ale jeśli wykupimy VK to obejmie on 3 miejsce. Tym samym będziemy mieli 2 najdroższych trenerów w ostatnich 5 latach :)
Te dwa miejsca trenerów chelsea to był 2011 i 2020 rok bodajże...a my w kilka lat zapełniamy podium :)

Mam nadzieję że to żart/plotka dziennikarska i Bayern się tak nie sfrajerzy.
Najpierw odprawa Tuchela, wykup VK 20kk, kontrakt na 3 lata i np zwolnienie po roku? Wtedy znowu odprawa. Przecież my na trenerów w kilka lat wydamy z 70kk... parodia to jest

23.05.2024 13:58

Mam to samo :D

23.05.2024 13:22

Kto bogatemu zabroni...
Rozwalania pieniędzy na lewo i prawo ciąg dalszy :)
Dodajmy do tego wykupienie Nagelsmana, odprawę Nagelsmana, odprawę Tuchela...
w połączeniu z kilkoma 'boskimi' transferami, robi się piękna suma.

23.05.2024 11:28

Na jak długo Kompany zasiądzie na ławce trenerskiej?:
1) nie dotrwa rozpoczęcia sezonu
2) koniec roku kalendarzowego
3) zwolnienie po sezonie
4) zarząd da mu szansę w następnym sezonie
5) wieloletni projekt okraszony ogromnymi sukcesami

(:

23.05.2024 11:26

Tylko ile my takich uzupełnień potrzebujemy? Mamy już zawodników którzy na te pare meczów w lidze wystarcza jak np Zvonarek, Zaragosa, Tel...
Po sprzedaży Gnabryego i/lub Comana, potrzeba nam kogoś kto pociągnie grę, a nie uzupełni...
Mam wrażenie że w ostatnich latach ciągle coś uzupełniamy, przepalając pieniądze.

23.05.2024 10:55

Prosta sprawa - lata gadania że kadra jest kompletna i tylko "uzupełnianie" składu jakimiś odpadkami które "na ligę/puchar wystarczą" daje swoje efekty.
Potem jest efekt że Real przetrzebiony kontuzjami w 1/2 LM wprowadza z ławki Camavinge i Modricia, a my Choupo Motinga :)

23.05.2024 10:53

1

Ile my już kasy na trenerów wywaliliśmy w ostatnim czasie :D
Nie dośc że "wykup" trenerów, to jeszcze kary za zerwanie kontraktów.

Dodajmy do tego sporo transferów d*py, wysokie i długie kontrakty dla kogokolwiek.

Masakra jak my rozwalamy pieniądze. Żeby nam sie to czkawką nie odbiło...Bundesliga to nie PL gdzie za utrzymanie w lidze są kokosy, za prawa TV itd zwykły ligowy średniak rocznie zbiera więcej hajsu niż my.

23.05.2024 10:42

Pewnie bonus za wyniki

23.05.2024 09:45

Stawiał na młodych w Burnley bo nie miał wyjścia.
Poza tym w Burnley po awansie do PL wydał ogromną kase na transfery i...nic z tego.

Uwielbiam to mityczne "stawia na młodych". Pff. Stawia się na tych, którzy są w formie, którzy coś wnoszą do zespołu, a nie tylko dlatego że metryka się podoba.

23.05.2024 09:44

i znowu zapłacimy odprawę (trzeci z rzędu trener), znowu cyrk z szukaniem nowego trenera, znowu wstyd i brak stabilizacji.

23.05.2024 09:42

prawdopodobnie na 3 lata

23.05.2024 09:41

co XD

23.05.2024 09:40

Unpopular opinion ^^,

23.05.2024 08:58

A może po prostu są lepsi na tej pozycji od niego i Julian stwierdził że Leon mu nie jest potrzebny?
Nie siej plotek, na które nie masz ani grama dowodów.

23.05.2024 08:52

1

I to jest właśnie najgorsze. Serio gdyby Kompany się z tym Burnley utrzymał w lidze to powiedziałbym - OK, słaby klub, wyciągnał z niższej ligi, utrzymał się - jest potencjał. Ale skoro on z tym klubem spadł, a biedne Luton skończyło nad nim... mam mocno mieszane uczucia. Szczególnie, że czytałem już kilka tekstów nt Kompanego i wszędzie pojawiał się podobny tekst że "grał widowiskowo, ale tak samo, z każdym" a to źle wróży.

Pozostaje wierzyć że będziemy mieli farta i to wypali, bo wg mnie tutaj wynik jest binarny - albo 0 albo 1. Nie ma nic po środku. Albo wygrywamy ligę, idziemy wysoko w LM, gramy dobry futbol. Albo niewypał. To samo tyczy się samego Kompanego - albo dostanie windę do top kariery, albo pozostanie w kręgach zainteresowań klubów pokroju Burnley.

23.05.2024 07:51

Niby się piłkarze zarzekają że zostają...ale co powie zarząd jak dostaną oferte od Realu za Wirtza opiewającą na np 150kk€? "cenimy Cie Florian, ale no musisz się pakować" "Xabi, sorry, wiemy że to ważne ogniwo, ale wiesz...150kk na ulicy nie leży" :)
Frimpong zapewne odejdzie (chyba jako jedyny nic nie mówił o pozostaniu w klubie).

No może być trudny czas na B04. Teraz zmierzą się z prawdziwą presją wyniku, stylu i utrzymania formy. Wielki również test dla Xabiego czy potrafi to poukładać.

23.05.2024 07:47

Z tym że nie do końca fartem wygrywali te końcówki. Zawsze grali odwaznie, mieli po 30 strzałów na bramkę, w zasadzie pełna dominacja. Nadziewali się na kontry, czy tracili bramki po stałychfragmentach. Wczoraj natomiast ewidentnie nie szło. Sporo głupich strat, nie dojechali fizycznie, Atalanta ich zdominowała i wypunktowała.

Także wg mnie to nie tyle że fart się skończył (nie jest możliwe tak długo mieć farta, na wet Real tyle nie ma :D), tylko po prostu się wypalili. Ciśnienie nieco zelżało, bo paterę mają. No i tak jak mówisz - nie można wiecznie nieprzegrywać - a że akurat w finale i w takim stylu? Tylko trzeba gratulować Atalancie bo pokazała świetny futbol - agresywny doskok, pressing na 60% boiska, mimo cofniętej linii obrony (B04 nie mogli zagrywać długich piłek za obrońców) wciąż nie mieli dużych odległości między formacjami, byli ruchliwi i zabójczo skuteczni (Lookman dzień konia miał).

23.05.2024 07:44

też uważam że wina sędziego! :D

23.05.2024 07:40

I tyle! To takie proste! Że też nikt wcześniej przez te 51 spotkań z Bayerem nie wpadł, cholera

22.05.2024 23:16

1

Haha jaki dzban xD
Przecież każdy wuefista może nie przegrać 51 spotkań z rzędu.

Skąd wy się ludzie bierzecie, serio xD

22.05.2024 23:15

1

Leszczy? Ty się dobrze czujesz? :D

22.05.2024 22:40

Kolejny dzban. Boże skąd Wy się urwaliscie (:

22.05.2024 22:39

1

Weź się rozpędz i zatrzymaj się ja ścianie, co?

Boże co za dzban

22.05.2024 22:39

ciekawe jak bardzo wymagania spadły, nie? :D
Kiedyś Julka zwolnili bo 'cele był zagrożone' a teraz 'niech zna chociaż angielski' :D

22.05.2024 14:46

dokładnie. Śmieszne jest to, że były mocne wahania co do Nagelsmanna gdy do nas miał przyjść, a trzeba przyznać że Julek w porównaniu do VK to był juz stary wyga :D

22.05.2024 14:45

Wielki krok dla Kompanego. Jeżeli to prawda, obejmie stery w Bayernie i mu się to uda, to albo będzie wymieniany jednym tchem z topowymi trenerami. Jednak jeśli cokolwiek zawali, to bedzie uważany za totalny flop, zwolniony w trakcie lub po sezonie i zostanie w kręgach zainteresowań klubów pokroju Burnley. Niestety ciężko mi sobie wyobrazić "pośrednią" ścieżkę kariery.

22.05.2024 14:44

Sane nadrobił ocenami z pierwszej części sezonu, bo w drugiej już było gorzej

22.05.2024 14:41

Ilu już było takich wielkich talentów naszej akademii? Co rok mówimy o jakimś. W ostatnich latach tylko Musiala i fartem Pavlović się przeebili, a reszta ginie na wypożyczeniach.

22.05.2024 09:27

1

Niesamowite jak za "nic" teraz każdy wolą 50kk. Paranoja

21.05.2024 21:52

Ciężko zeby nie było wiadomo o naszych problemach skoro paplamy w mediach o wszystkim

21.05.2024 21:50

To akurat byłoby super wzmocnienie. Zawodnik przypominający Thiago, kreatywny, szybki, lubiący grać odważnie i nietuzinkowo.
Powiedziałbym że tańsza (niestety na razie gorsza) wersja Wirtza :D

21.05.2024 15:37

@Sopariev i "nowy Neuer" Nubel ;) nie zapominaj!

21.05.2024 13:45

Parodia.

21.05.2024 13:42

Mamardashvili prawdopodobnie odejdzie z Valencii! Klub ściągnął jego następne, bramkarza Macedonii.

Co myślicie o tym bramkarzu? Mega potencjał wg mnie.

21.05.2024 13:40

W zasadzie to pasowałby do B04 ;) Stanisić wraca do nas, Frimpong odchodzi

21.05.2024 13:22