Sami sobie robimy pod górke.
Ciągle próbujemy skrzydeł Gnabry/Coman/Sane i żaden nie gra dobrze. Ba, nawet poprawnie. Ile jeszcze? Jak długo będziemy próbować tych samych rozwiązań licząc na inny efekt?
Guerreiro to samo. Albo gra średnio albo słabo. A Aznou na ławce. Serio talent jest tak słaby że zagrałaby gorzej niż Rafa?
Nie rozumiem decyzji VK.
25.01.2025 17:53
4
Gnabry i Sane po raz kolejny udowadniają swoją "wartość".
Sane pokazał swoją głupotą kiwając się przed własnym polem karnym, strata, groźna sytuacja Freiburga. Naganne zachowanie, tak doświadczonego zawodnika.
O formie Gnabryego lepiej nie wspominać. Strzał przy jego sam na sam na 7dme piętro...kwintesencja jego postawy
25.01.2025 17:41
Dier nie poradzi sobie w tak wysokiej linii obrony gdy napastnikiem będzie ktoś szybszy niż przeciętny piłkarz. Tu mogliśmy, lub musieliśmy, go wystawić.
Dier porusza się jak wóz z węglem. Dobrze wygląda tylko gdy trzeba bronić nisko, lub przeciwnicy nie są tak agresywni.
25.01.2025 17:39
Tytuł idealnie odzwierciedla nasz mental. Wystarczy agresywniej nas zaatakować i my już mamy kilo w portkach.
Zero kontroli nad meczem.
Zero mentalności zwycięzców.
Banda panienek, które dostosowują swój poziom do warunki meczu a nie kreują swoje warunki.
Cieszą 3 punkty. Cholernie ważne 3 punkty.
25.01.2025 17:37
Kolejny mecz wypuszczamy spod kontroli w końcówce jakby nam już pary brakowało
25.01.2025 17:33
1
@misza skoro nie widzisz różnicy między cofnięciem się i kontrola nad meczem, a rozpaczliwa obrona bez możliwości wyjścia nawet z kontra, to chyba jest coś nie tak :)
25.01.2025 17:32
Serio?
25.01.2025 17:27
Znowu wypuszczamy końcówkę meczu spod kontroli.
Nasz mental nie istnieje.
25.01.2025 17:20
Ktokolwiek powinien wejść za skrzydłowych. Nawet VK by lepiej wyglądał niż oni
25.01.2025 16:51
@alien666 stara się i co? Zrobił cos? Ja go tylko kojarzę z groźnej akcji...freiburga gdzie glupio się kiwał na 15m od naszej bramki. Taka sama tragedia jak Gnabry
25.01.2025 16:50
On tak na poważnie??
25.01.2025 16:48
Mnie jakoś nie przekonuje. Tragedię grał w Juve, w Spurs odżył ale to dalej dla mnie co najwyżej piłkarz powyżej średniej który wyróżnia się w średnim zespole.
Ale patrząc na to kogo my mamy w składzie to by u nas był gwiazda...
25.01.2025 16:47
Nasi skrzydlowi pracują na ocenę 6.0. Niesamowicie himeryczni, bez życia. Tragedia.
25.01.2025 16:39
To będzie łatwiej :) my nie radzimy sobie z klubami którzy mają 9 w obronie i 1 szybkiego napastnika
25.01.2025 15:34
Dokładnie. W PL potrafią specjalnie nowe godziny meczów wymyślać żeby tylko maksymalizować przychód z oglądalności i reklam. U nas po niemiecku - raz ustalona zasada i tak ma być choćby skały srały ;)
25.01.2025 15:33
Wszystko pod kontrolą, racjonalnie wytłumaczalne ;)
25.01.2025 15:32
Kolejna szansa dla Sane i Gnabryego xD
Guerreiro też w nagrodę za ostatnie mecz.
Paranoja :)
Co sobe taki Aznou myśli widząc skład. Prędzej Musiala na Lo zagra niż on.
25.01.2025 15:05
Oprócz tego że skrzydłowych, z realnymi umiejętnościami gry na małej przestrzeni, to z jakimś charakterem :) kogoś kto nie odpuszcza, kto potrafi wziąć odpowiedzialność za zespół, kto potrafi szarpnąć, dać impuls :)
Takich graczy nie mamy wcale w zespole.
Każdy gra świetnie gdy zespół tak gra i "idzie". Ale jak nie idzie to nikt się nie wyróżnia, tylko kazdy równa poziomem
25.01.2025 14:03
@admin ciekawy koncept ale widzę że warunki chyba niejasne, gdyż np mój post ma ocenę "dobra" a widzę że jest doskonałą również?
Ciekawe co się AI nie spodobało w moim poście 😅
25.01.2025 14:00
@admin co to za ocena kultury wypowiedzi pod postem? AI do tego zaciągnięte? (:
25.01.2025 11:56
Mam nadzieję że te zespoły nie wejdą. Kolejny sezon będziemy witać jakieś "noname" zespoły które nic nie wnoszą. Ani jakości piłkarskiej, ani oglądalności, ani zbudowanej marki. Albo będą męczyć tyłek swoją grą cały sezon i jakoś psim swedem się utrzymają, albo spadną z hukiem.
Gdzie te zespoły jak Hannover, Schalke, Kaiserslautern, KSC, Hertha i wiele innych ...
25.01.2025 11:53
Zawsze mnie śmieszą te wypowiedzi/wpisy nt niezadowolenia z sytuacji danego zawodnika, a sam gra kupę, więc zamiast się brać do roboty to idzie rozmawiać z zarządem lub trenerem xD co to za podejście w ogóle
25.01.2025 11:51
@Silesi Sezon temu graliśmy głęboko i kompaktowo i wyglądał strasnzie, razem z Upamecano. Obecna gra agresywna z doskoskiem jest dla niego idealna - problem się pojawia, gdy nie trzeba odbierać piłki po ziemi, po doskoku do rywala, tylko gdy musi się obrócić i gonić. To jest podobny przykłąd do Sule - co z tego że szybki, skoro do osiągnięcia max prędkości potrzebuje lotniska.
24.01.2025 08:45
o cholera 15kk podstawy + bonusy? :O
myslalem ze te 15 to z bonusami jest
24.01.2025 08:43
Jeśli doniesienia prasy nt Kimmicha i jego romansu z Realem okażą się prawdziwe a nie tylko wymysłem pseudo dziennikarzy od clickbaitów to srogie jaja. Wielki kapitan? Przywiązanie do klubu? "zobaczymy"? :)
Druga rzecz, że jeśli Eberl doprowadzi do tego, że nie dogada się z Kimmichem, to będzie kolejny głaz do jego ogródka. Żeby uzupełnić skład w lecie (bo chyba nie będziemy grać Goretzka czy młodym Bischofem lub drewnianym Palhinha) to za tego typu zawodnika na pograniczu 6/8, będize trzeba wydać gruby hajs. Ciekawe skąd go wezmą, patrząc na to, że potrzebujemy jakościowych transferów na każdej pozycji praktycznie (LS, PO, ŚO, drugi N, rezerwowy LS/PS...)
23.01.2025 19:31
łezka sie w oku kręci.
23.01.2025 19:28
1
Eberl - najbardziej zrelaksowany dyrektor świata piłkarskiego
23.01.2025 13:09
@Alistair może to zabrzmi naiwnie, ale "jego przynajmniej na boisku widać" :) i to nie w negatywnym tego słowa znaczeniu...bo np Snae też często jest widoczny, tylko gdy Sane spieprzy mam podejście "co za sierota", a gdy Laimer spieprzy to zazwyczaj nie zdążę nic powiedzieć bo gośc gryzie trawe by naprawić błąd.
23.01.2025 13:08
Zaczynamy grillowanie (:
23.01.2025 12:47
1
@Alistair dlatego powinniśmy też patrzeć na charakter i styl gry potencjalnego zawodnika. Czy ktoś myślał, że Laimer będzie miał taki wpłw na grę? Raczej nie. Czy ktoś uważa, że to genialny piłkarz? Wątpię. Czy natomiast Laimer pokazuje że warto biegać, starać się, nie odpuszczać? Zdecydowanie. I nie mówię, że trzeba nam tylko rzemieślników w składzie, ale potrzeba nam zawodników, którzy potrafią i chcą, a nie tylko potrafią gdy chcą :)
23.01.2025 12:46
1
@hoven oczywiście. O determinacji mówiłem, że brakuje ogólnie w zespole, nie personalnie u Comana.
A o frustracji i o cesze przypisanej Comanowi, mógłbym powiedzieć również w stosunku do kilku innych piłkarzy.
23.01.2025 12:43
@hoven dla mnie determinacja to wzięcie odpowiedzialności, zrobienie akcji indywidualnej, zrobienie przewagi, pomoc zespołowi w pojedynkę.
Coś jak Musiala za Tuchela - ile było meczów, gdzie przechodził 2-3 zawodników i wykładał patelnie bądź strzelał. W tym sezonie niestety czegoś takiego nie ma.
100% zgody że Coman próbuje, że chce, czasem pokazuje "złość" tylko żę to nic nie daje bo sam głupio traci piłkę i więcej szkodzi niż dodaje. Coś jak czasem Kimmich który miną "zdenerwowanego nastolatka" jest zirytowany, przebodźcowany i np głupio fauluje. To nie jest sporotwa złość, ambicja tylko frustracja. I jestem zdania że to jest cecha bliższa również takiemu Comanowi aniżeli determinacja.
Druga rzecz - nasza taktyka też taką grę utrudnia. Parcie do przodu, spychanie przeciwnika, powoduje, że przeciwnik ma 7 obrońców i 3 pomocników. Przez taki mur ciężko jest się przebić a my nie potrafimy ich szybkimi podaniami na jeden kontakt, bądź dryblingiem jakkolwiek rozbić. To jest straszne.
Czym bardziej przemy do przodu i chcemy atakować, jak wczoraj, tym jest trudniej. Po co nam 5 skrzydłowych na boisku skoro nie mają miejsca? Lepiej mieć wtedy 2-3 technicznych zawodników którzy na małej przestrzeni będą potrafić rozwiązać układ przeciwnika. Gra na stojaka i czekanie aż piłka do niego dojdzie przy takim stanie rzeczy nie ma sensu - i mieliśmy dowód wczoraj.
Dziwi mnie troche to, że nie umiemy wyciągnąć przeciwników z pola karnego, wpuścić ich troche na środek boiska, szybko rozciągnąć grę... Ciągle tylko do przodu i do przodu, ale bez żadnej koncepcji, aż w końcu zderzamy się ze ścianą i o d początku zabawa.
23.01.2025 12:39
2
@Alistair no trzeba rozsądniej podejść do tematu, nie jak niektórzy - wywalić 15 piłkarzy i kupić kogoś kto ma pół sezonu dobre bo przecież...jest dobry :)
Nie każdy się nadaje do zespołu, nie każdy jest wart uwagi, nie każdy zasługuje na grę u nas, ale też niektórzy pokazują klasę, widać rozwój czy poprawę w grze.
23.01.2025 12:35
1
Ten gwizdek to były jaja. Sam sie czasem zastanawiałem o co chodzi, czemu grają skoro sędzia gwizdnął i - dlaczego on k..wa gwizdnął? XD
23.01.2025 12:29
@hoven Tak. Jeśli dodamy do tego brak charakteru, tego genu "szarpnięcia z wątroby" ;) to mamy co mamy. Jak nie idzie - no trudno, nie daliśmy rady. Jak idzie - lecimy jak walec po 5:0. Nie ma tego "czegoś" co potrafi dzwignąć, szarpnąć, dać impuls.
Dlatego ja jestem bliżej tego, że to spora część zawodników nie dojeżdża, a nie VK jest problemem. Owszem, jego taktyka jest ryzykowna, można powiedzieć naiwna, jednak jeśli piłkarze w ataku nie potrafią trafić w bramkę, obijają słupki lub trybuny, to nie jest wina trenera.
Mimo wszystko VK też jest jednowymiarowy i z małymi zmianami personalnymi, taktycznie się nie różnimy z meczu na mecz.\
Eh...
23.01.2025 12:28
@hoven 100% zgoda. Szybki skrzydłowy który bazuje na odejściu na pierwszych metrach. Traci wszystkie atuty w momencie gdy trzeba grać wąsko, na małej przestrzeni. Jednowymiarowość sprawdza siętylko w wąskim spektrum sytuacji boiskowych. I tak od lat myslimy życzeniowo że "w końcu odpali" - gorzej, że nie tylko o jednym piłkarzu tak mówimy :D
Piękna ławka z wielkimi nazwiskami, który swój prime, ba, nawet "dobrą formę" mają dawno za sobą. Przykro.
23.01.2025 12:15
jaki chłopak z BMG? Bischof? On u Wieśniaków grał
23.01.2025 12:06
1
https://www.youtube.com/watch?v=DEhUO9Gs2Is
Zerknijcie na skrót PSG-City. W szczególności sytuację bramkową Nevesa. Neves niski, dostaje dośrodkowanie po koźle, leci na szczupaku, do tego bramkarz i...zdobywa bramke.
Natomiast Sane, nasza gwiazdeczka, dostaje lekką piłkę na głowę, nie kryty, stoi w miejscu, nie ma bramkarza i...trafia w słupek.
Ot taka różnica w jakości.
23.01.2025 10:27
2
niesamowite jest to, jak po przegranej Bayernu nagle pod głównym postem jest kilka postów na minutę i to od użytkowników, których na co dzień nie widać xD
i cyyyyyyk wiadro pomyj. Lejemy! Poprosze szambiarkę!
23.01.2025 10:16
Tak tak, Simons i Nkunku to prawdziwi charakterni gracze. Bishof z buta wejdzie do pierwszego składu i przyćmi Bellinghama.
Ochłoń
22.01.2025 23:16
1
Zespołowi nie szło to Kane strzelał Zespół w końcu cokolwiek gra to Kane przestał strzelać xD
22.01.2025 23:14
1
Neuer puścił dzisiaj każdy strzał. Nieźle.
22.01.2025 22:58
Jak oni we dwóch nie mogą odebrać piłki jednemu piłkarzowi. Jak potem kolejnych dwóch kryje innego napastnika. Przeciez to jest paranoja
22.01.2025 22:57
30 strzałów...ale 6 celnych. TRA GE DIA :)
A drybling Gnabryego gdzie wbiega w przeciwnika to jest kwintesencja naszych skrzydłowych.
22.01.2025 22:55
Kolejny błyskotliwy analityk
22.01.2025 22:39
@Beckenbauer90 niby jak? Real jest na równo z nami a City walczy by z LM już nie odpaść, do tego w lidze mają ogromną stratę. Co ty pieprzysz
22.01.2025 22:38
Boże co jest z tym Kanem...
22.01.2025 22:37
1
I co? Obejmie nas Kovac?
W lidze mamy dobrą sytuację. W LM nie idzie nam po naszej myśli, zdarza się. Ale nie tylko nam, real, city, juve czy PSG są w podobnej sytuacji
22.01.2025 22:34
Jak to jest, że średni piłkarze potrzebują jedna sytuację żeby nam strzelić bramkę. Nierzadko po przebiegnięciu 30, 40m sprintem, pod presją, nie mają problemu z wykończeniem akcji.
Do tego bramkarz nagle wyciąga niełatwe piłki, jest ciągle zasłonięty więc nie ma łatwo.
A my walimy głową w mur.
Nie bronimy żadnych kontr, nie ma akcji która przerywamy po błędzie, bo jak nie trafimy w pierwszym tempie to praktycznie przypisujemy już stratę bramki.
Niesamowite to jest
22.01.2025 22:32
Oczywiście. Dwie akcje Feyenordu, 2 bramki. xG 0.2 i mają 2 bramki. My dominujemy, gnieciemy, strzelamy, walimy głową w mur. Bramkarz przeciwników wyjął już 2 poważne piły, a Neuer wpuścił 2/2.
Nie do wiary...
22.01.2025 21:57
wejście smoka...
22.01.2025 21:54
Mamy taką przewagę, tak ich obijamy że w końcu wpadnie. Mecz pod tytułem - do przepchnięcia. Feyenord nie che grać w piłke a to już nie raz się zemściło.
22.01.2025 21:52
co za gość...
22.01.2025 21:28
no mega sie to w TV mieni...
22.01.2025 21:13
Trzeba chyba obejrzeć dzisiaj Lipsk-Sporting :)
Potencjalny transfer Xaviego Simonsa oraz Diomande - dobry sprawdzian dla obydwóch graczy :)
22.01.2025 18:36
@fiidoo oficjalnie odrzucony kandydat. Wg prasy - Kovac XD
22.01.2025 17:18
1
Jaka logika Barcelona gra do końca bo wygrała z Benficą, ale my odpuszczamy bo wygraliśmy 3:2 zamiast, nie wiem, 5:0? :D
Tak samo Barcelona nie odpuszczała z Atletico? Z Leganes? Z tragicznym BVB też TYLKO 3:2 przecież wygrali, to jak my z Wolfsburgiem?
Interpretacja wydarzeń pod swoją tezę, nie powiem, wygodne :)
22.01.2025 13:42
1
i znowu umniejszanie Bayernowi :D gramy w kratkę, prowadzac w lidze, wygrywając mecz za meczem. Barcelona natomiast gra super będąc na 3 miejscu w najlepszej lidze świata gdzie dostaje w dupe od ogórków.
Paranoja (:
22.01.2025 13:06
W naszym klubie istnieje coś takiego jak szybszy powrót? U nas najczęściej jednak mylą frazę "2 tygodnie' z '2 miesiące' :)
22.01.2025 12:06
@makaay serio życzysz sobie gry w Bayernie jak obecnie gra Barcelona? Wygrali El Clasico (na prawde w dobrym stylu!), a w lidze od kilkunastu meczów zdobyli kilka punktów non stop dostając w tylek od średniaków?
My po ciężkim początku (przegranej między innymi z Barceloną) ciśniemy ostro i uważam, że nasza gra się mocno poprawiła, nie popełniamy wielu błedów, a nawet jesli, to potrafimy (tak samo jak barca) cisnąć od końca i próbować odwrócić losy spotkania.
Nie widze żadnej cechy, którą ma Barcelona Flicka, a my nie.
@Pir5 czarnowidztwo moim zdaniem. Skąd pewność, że Coman, Gnabry czy Sane nie będą trafiać w bramke? Ostatnio Sane 2 bramki (tak, szok dla wszystkich). Skąd pewność że w ogóle zagrają w tym meczu?
druga sprawa - co z tego że zremisowali z City? City było w takim dołku w tym momencie ze każdy ich lał jak chciał i przegrywali na własne życzenie. Feyenord to wykorzystał, i chwała im za to. Ale nie gloryfikowałbym Feyenordu tylko z tego powodu, bo również przegrali z RB Salzburg :)
22.01.2025 11:48
@Alistair gdybyśmy kontrolowali mecz w pełni, to pewnie i zmiany byłyby wczesniej.
Druga sprawa, że zmiennicy często są mocno przeciętni lub/i bez formy co tez nie ułatwia sytuacji.
22.01.2025 10:22
@Pir5 nie mylę się. Piłkarsko zjadamy Feyenord. Moder ostatni dobry mecz zagrał przed naszą erą. Nie zdziwie się, jeśli Moder się tam kompletnie nie przebije do składu, a przynajmniej nie w tym sezonie.
Nie twierdze, że Feyenord to słabeusze. Gdyby tak było, nie mieliby punktów w LM.
22.01.2025 10:21
tak samo mówiono o Bayerze :) trzeba odpowiedniej kadry i odpowiednich ludzi na odpowiednich stanowiskach. Nie ma czegoś takiego jak genetyka futbolowa, tylko proces przyczynowo-skutkowy.
22.01.2025 10:19
1
Obowiązkowe 3 punkty. Nie ma miejsca na potknięcie, nie wypada nam zgubić punktów z zespołem do którego przyszedł Moder... ;)
22.01.2025 08:40
@Alistair oczywiście się zgodzę, bo tez uważam że era Mou jest przeszłością. Gdyby objął BVB podejrzewam, że oczy by krwawiły, ale mieliby jakikolwiek wynik :) a przynajmniej nie byłoby wstydu. Chyba.
22.01.2025 08:38
1
Nie rozumiem komentarzy, którzy umniejszają Baernowi, ale rozmowa o piłce, czy jakiś dobrych meczach to chyba nic złego? Główny post zawsze służy do bieżączki więc nie spinaj się tak bardzo :)
Moim zdaniem mocno przesadzasz. Docenienie pracy Flicka, czy wysmianie go po porażce to nic złego. Tak samo jak stwierdzenie że BVB gra kupę w tym sezonie.
Nie widze tez nic złego w komentowaniu meczów, wydarzeń boiskowych, zachwalanie czy ganienie piłkarzy innych klubów.
Przeciez nikt nie komentuje innego meczu jak gra Bayern, czyż nie?
22.01.2025 07:28
Również uważam, że Mou byłby dobrym kandydatem bo dałby im bezczelnośc, dałby im wynik za wszelką cenę. Mou jest na peryferiach futbol, gra siermiężna piłkę, ale jest charakterny.
Braki kadrowe i ciągłe parcie na sprzedaż zawodników, pomijając aspekt sportowy w końcu musialo im się odbić czkawką. Nie można wiecznie sprzedawać 1-2 kluczowych zawodników za gruby hajs bez uszczerbku na jakości drużyny. Do tej pory zawsze udawało im się znaleźć nowego nastepce, ale w końcu im się ta passa przerwała i mamy efekt.
Wszystkiego też nie wiemy, ciekaw jestem jestem jak tam wygląda relacja trener-zarząd, jaki jest wpływ na transfery, na budowanie kadry itd itp., bo podejrzewam że tam też kolorowo nie jest ;)
22.01.2025 07:25
Bayer...
Z jednej strony szkoda bo to zawsze boli jak hiszpański zespół ogrywa niemiecki.
Z drugiej - może to nieco przytemperuje ich charakter i pewność siebie ;)
21.01.2025 22:53
Jest fanem piłki hiszpańskiej to wiadomo że jest nakierowany w jedną stronę :)
A i nie oglądam meczu więc nie wiem jak to wygląda. Mówię tylko z doświadczenia jak on brzmi :D
21.01.2025 22:52
@Alistair też go nie widzę u nas. Ale takie komentarze są strasznie z d.py. Kojarzą się tylko z takimi piwniczakami którzy czekają na potknięcie kogokolwiek i wtedy wychodzą z dumą mówiąc "a nie mówiłem".
Trochę słabe :)
21.01.2025 22:40
Strzelił swojaka i już jest najgorszy z najgorszych co?
A jak zaraz no wsadzi dwa gole po stałych fragmentach to usuniesz komentarz czy jak?
21.01.2025 22:34
Nie no BVB nie może być aż tak ch**owa. Oni grają na zwolnienie Sahina. Innej możliwości nie widzę.
Banda niedorajdow.
21.01.2025 22:33
1
@Michello co więcej, po 2-3 latach możesz sprzedać Daviesa za kwote X, wtedy sprowadzić jakiegoś wymarzonego LO, wiec różnica w tej "opłacalności" jeszcze się powiększy :)
Zwyczajnie nie opłaca się oddawać zawodników za darmo. Szczególnie tych, którzy są podstawowym wyborem trenera.
21.01.2025 12:51
Makao i po makale.
Theo w tym sezonie gra przeciętnie, jak cały Milan. Czy to oznacza że Theo jest slaby? Nie. Ale czy jest obecnie lepszy niż Davies? również nie. Czy to oznacza że Davies jest najlepszy? Oczywiście że nie, ale pozbycie się go za darmo byłoby głupotą.
21.01.2025 12:43
@Sielber9 Zakładając środek pola Kimmich-Pavlović to i tka prędzej go widzę za Pavlovicia :D
21.01.2025 11:56
Ma ktoś oficjalne info nt. tego jak wygląda stosunek podstawy do bonusów w tej kwocie oraz jakie są ich warunki? Nie? Oj...
21.01.2025 11:30
Nie widzę za bardzo powodu żeby miał zagrać. A przynajmniej nie jako pierwszy wybór.
21.01.2025 11:23
O proszę! Dobra wiadomość.
Transfer darmowy, nie możemy na nim stracić. Oby gość wykazał się rzetelną pracą i uwolnił swój potencjał! :)
Ciekawe czy jest rozpatrywany w ogóle jako zmiennik dla np. Pavlovicia?
21.01.2025 11:22
@FCB4ever2014 to popatrz z innej strony - jesteś wieloletnim pracownikiem w danej firmie. Po latach wzlotów i upadków, dostajesz oferte obniżenia płacy :) cieszyłbyś się bo kochasz firme? Czy jednak byś szukał czegoś nowego? :)
Uzdrowienie płac dobrze brzmi, ale to nie jest takie proste, że nagle z 15, 18, 20kk€ zejdziesz do 8-10kk bo ktoś 'kocha klub'. Bez jaj. :)
Zgodze się, że za późno się wzieli za te umowy, to fakt. Ale nie wiemy wszystkiego, nie wiemy o czym rozmawiają w klubie, z agentami itd. Może wtedy nie chciał przedlużac kontraktu, bo wiedział na co go stać i może wyciagnąć więcej? Albo nie chciał przedlużać o kolejne lata, skoro miał jeszcze te 2 czy 3 lata kontraktu?
Teraz łatwo powiedzieć po fakcie, że "mogli zrobić to kiedyś".
21.01.2025 11:18
@FCB4ever2014 przegraliśmy 1 sezon, po 11 latach dominacji. Rozumiem że ten sezon już rozstrzygnięty?
Z płynności finansowej to Ci z tego, że nie musisz się wstydzić za klub że sprzedaje loże na 100lat żeby zarejestrować zawodnika :) ewentualnie to, że mamy bezpieczną przyszłośc klubu i możemy kupic praktycznie kogo nam się podoba.
21.01.2025 11:02
Gnabry, Sane czy Coman nie znikają w ważnych meczach. Oni po prostu mieli swoje szczytowe sezony pare lat temu i na tym jadą. Obecnie (tzn. od kilku sezonów) są albo połamani albo bez formy. Żadnego zaskoczenia, tu nie ma nic nt charakteru.
Wieszczenie o Daviesie że będzie "drugim Comanem" (tzn strzeli bramkę na wagę zwycięstwa w LM?) jest tak super wygodne bo nikt Cię z tego nie rozliczy :D jak będzie gwiazda zespołu to nikt o tym nie będzie pamiętał, ale jak mu nie wyjdzie to tez nikt nie będzie o tym pamiętam...oprócz Ciebie (:
21.01.2025 10:57
Ile zarabiał dotychczas?
21.01.2025 10:53
@FCB4ever2014 finansowo na plus.
21.01.2025 10:18
może też daje zarobić znajomym u buka na jego żółtych kartkach ;)
21.01.2025 10:15
@FCB4ever2014 to bedzie prawdopodobnie dostawał tylko podstawę z wypłaty bez bonusów :)
Poza tym, ja zakładam bo nie mam pewności co do kwot - czysta hipoteza. Wedlug Ciebie to pewnik że 15kk/miesiąc jest nieopłacalne i lepiej dołożyc do nowego LO. To może zapytam ile byś dał Daviesowi, żeby się to opłacalo? 12kk? Czyli oszczędność 15kk€ w 5 lat. I mówimy tutaj o kwocie brutto z bonusami prawdopodobnie, więc realnie będzie to niższa kwota.
W sumie nie wspomniałeś nic kogoś byś widział na LO, bo moze widzisz eksplozję talentu np. Aznou i wtedy mamy za darmo grajka z z groszową pensją. Zwracam honor.
Spróbuj wysłać maila do Eberla, może go olśni wtedy!
21.01.2025 10:08
1
Heh. Przeanalizujmy.
Zapłaćmy Daviesowi 15kk brutto rocznie. Kontrakt na 5 lat, to razem daje 75kk. Obecna wartośc Daviesa wg transfermarkt to 50kk. Czyli na 5 lat zaklepujemy piłkarza z możliwością sprzedaży go kiedy nm się "spodoba".
Załóżmy że za 3 lata Davies obniży loty, albo sam zechce odejsć. Powiedzmy, że sprzedamy go w promocji za 40kk. Czyli łącznie w 3 lata wydamy 45kk na jego pensję, sprzedamy za 40kk = -5kk daje to w sumie.
Opcja druga. Oddajemy Daviesa za darmo teraz. Kupujemy np Theo Hernandeza którego wartośc to rownież 50kk€. Całą operacja zamykamy w powiedzmy 65kk€ + kontrakt np 12kk€ na 5 lat + jakiś bonus do podpisu, dla agenta itd itp np 5kk€. Na start wydajemy zatem 70kk€ (transfer+bonus) + 60kk€ na pensje na 5 lat. Łącznie 130kk€.
Załóżmy tę samą sytuację - za 3 lata sprzedajemy Theo, powiedzmy za 50kk. Czyli wydaliśmy 70kk (transfer do) + 3*12kk (pensja) - 50kk (transfer z) = -56kk.
Faktycznie, podpis Daviesa się nie opłaca za taką kwotę.
Przypomnę równiez, że wymarzony Theo w tym sezonie również mocno obniżył loty i nie daje tego co dawał jeszcze sezon temu. Pytanie czy przyjdzie do nas i będzie piłkarz z tego, czy poprzedniego sezonu Milanu?
Trawa u sąsiada zawsze bardziej zielona, co?
21.01.2025 08:30
1. Gdyby Peretz poszedł na wypożyczenie, to nie mielibysmy bramkarza w pewnym momencie :)
2. Co dałoby wypożyczenie Bryana do innego klubu z Bundesligii, skoro gośc nie potrafi się przedstawić po niemiecku a nawet angielsku (sic!)? Sam chciał wrócić do Hiszpanii "się odbudować". Gość jest nieodpowiedzialny i po prostu - głupi. Jego wypowiedzi sugerujące że "piłka za niego przemówi" są po prostu idiotyczne. Pokazał jak dobrze rozumie taktykę, gdy wchodził na boisko w meczach przedsezonowych - wyglądal jak amator błąkający się po boisku. Nic dziwnego skoro nie rozumie co się do niego mówi. Moim zdaniem Bryan jest to zawodnik na średniaka ligowego, który swoimi przebłyskami dryblingu czy szybkości zrobi wiatr od czasu do czasu i tyle - to nie jest materiał na piłkarza klasy światowej bo brak mu profesjonalizmu (który piłkarz nie potrafi mówić w obcym języku wiedząc od dawna o transferze?). Niech nastrzela jeszcze bramek, zaliczy pare asyst to go opchniemy z zyskiem :)
3. Stracenie Sane? Czyli uważasz że lepiej przedłużyć umowe dla piłkarza który z sezonu na sezon zalicza zjazd i oprócz 4-5 meczów dobrych ma same fatalne?
4. Ani kupować ani sprzedawać nie potrafimy, dlatego mamy zdrowe finanse, z roku na rok jesteśmy na plus z budżetem i nie mamy wizji bankructwa czy potrzeby sprzedawania szafek klubowych.
Zastanów się jeszcze raz o czym Ty piszesz (:
21.01.2025 08:21
Z jednej strony ciekawy ruch, dość tani. Z drugiej strony, krążą plotki o jego dość "luźnym" podejściu do życia i zawodu, co w Bayernie może być problemem, do tego "łatka talentu" od kilku sezonów i jakoś nadal nie wypłynął na szerokie wody kariery.
To że rozpatrujemy go jako letni transfer - OK, bo teraz i tak jest dość ciasno w kadrze, jednak pytanie czy w lecie nie będzie drożej (więcej chętnych?) i czy w ogóle wtedy się zdecyduje na ruch do Bayernu.
Nie mniej mam zerowe oczekiwania co do tego transferu. Stosunkowo niewiele ryzykujemy (20-25kk?), możemy wiele zyskać. Na pewno dość ciekawe uzupełnienie składu.
Gittens moim zdaniem jest przehypowany na ten moment. Wyszło mu parę meczów, ale nie widzę w nim gracza wartego 100kk, o których się mówi w mediach. Jeden z wielu szybkich skrzydłowych, nic specjalnego.
Ale może jego ocenę przeze mnie przyćmiewa marna BVB która kompletnie nic nie gra i wygląda fatalnie jako zespół. Może w lepszym środowisku pokazałby więcej? Hmm
21.01.2025 08:10
Nie możemy ich zlekceważyć, ale uważam, że jeśli wyjdziemy zdeterminowani jak zawsze, to powinniśmy ich zjeść dość gładko.
21.01.2025 08:07
tak sie wylosowało, co zrobisz
18.01.2025 16:38
pseudoeksperci?
18.01.2025 16:38
Nkunku to nieporozumienie w każdym aspekcie. Kwota 70kk za grajka, które w szczycie formy kupili za 60kk? Gość przez ten czas leżał w szpitalu, albo grzeje ławę, a my go mamy odkupić drożej? Paranoja :)
Jak @hoven wspomniał, za rozsądną (30-40kk) cenę - OK, ale nie za takie pieniądze. W takiej kwocie prawdopodobnie będziemy mogli wziąć Simonsa, który moim zdaniem go zjada. Poza tym, jeśli za kontuzjowanego rezerwowego damy 70kk, a PSG bierze gwiazdę serie A za podobną kwotę, to trochę smiech na sali i kolejna kompromitacja Eberla.
Druga opcja ws. kupna Nkunku to tylko wypożyczenie z klauzulą wykupu jeśli się nie połamie. Ale na to Chelsea na bank nie pójdzie :)
18.01.2025 12:32
widzę, że nadal żyjesz jego formą z RB Lipsk ;)
18.01.2025 12:26
Nic dziwnego że Pini by chciał transfer już zimą, skoro na wiosnę Nkunku może (nie życzę mu oczywiście) złapać kolejną kontuzje na pół roku i, przypadkiem oczywiście, znowu nikt go nie będzie chciał i znowu nic nie zarobi :D
18.01.2025 12:25
1
@fiidoo chyba nie ma głupszego określenia, które bardziej mnie irytuje niż "placuszek" :)
17.01.2025 23:08
Rozumiem oburzenie niektórych co do braku podpisania kontraktów przez niektórych zawodników, ale tutaj chciałbym przypomnieć o kilku rzeczach:
1) To są pracownicy. Wieloletni pracownicy, którzy liczą na jak największy zarobek. Jak każdy.
2) z perspektywy Bayernu, jako pracodawcy, kontrakty jak najniższe są najlepsze.
3) To że pracownicy/agenci walczą do ostatniego dnia, żeby zyskać każdego centa mnie wcale nie dziwi. Gorzej, jeśli się tylko bawią w podbicie oferty a "sercem" są poza klubem, dogadani z innym, a oferta Bayernu ma tylko służyć jako karta przetargowa w nowym klubie.
4) Potencjalne puszczenie zawodników wolno wiązałoby się z gigantycznymi kosztami dla Bayernu przez zapewnienie godnego zastępstwa. Cene nowego zawodnika podbijałby fakt, że Bayern byłby pod ścianą i musiałby kogoś sprowadzić, np za Daviesa, co inne kluby wykorzystają i wyssą z Bayernu każdy cent, co wydłuży negocjacje i zwiększy presje na zarządzie przez kurczący się czas okienka, obóz przygotowawczy itd itp.
5) Wina moim zdaniem leży w 100% po stronie Bayernu bo obudzili sie na sam koniec kontraktów, zamiast załatwić to w lecie. Teraz mamy co mamy.
Wzywałbym do wstrzymania rumaków z krytyką Kimmicha, Musiali i Daviesa. Zaczyna się wywlekanie brudów, rzyganie na ich osiągnięcia i podcinanie autorytetu klubu. Poczekajmy na oficjalne informacje a nie emocjonujmy się tak doniesieniami medialnymi - już się wiele razy okazywało że to co szmatławce wypisują to są informacje z czterech liter.
Odejdą to odejdą. Ich sprawa. Ale fajnie by było gdybysmy nie byli rzygającymi żółcią na piłkarzy po tylu latach "wspólnego" grania.
17.01.2025 13:27
@Reeken89 i to pewnie jakie Brighton ;)
17.01.2025 13:13
Bawimy się z tymi piłkarkami jakby od tego przyszłość klubu zależała.
Dajemy 10 ultimatum, ale tym razem na prawdę ostatnie!
Zero ustępstw! Chyba że powiecie 'nie', wtedy jakieś damy.
Żadne klauzule! No chyba że chcecie, to ok.
Parodia. Wstyd.
17.01.2025 12:00
Gittens za 100kk€? XD ktoś tam chyba po Wojaku był :)
Nkunku latem? Czyli jest szansa, że ten idiotyczny pomysł mu z głowy wyleci jeszcze. Nie do wiary że my się nim interesujemy, na prawdę.
17.01.2025 11:59
poprzedni sezon miał solidny bo graliśmy głęboko, "statyczną" linią obrony.
Oglądałeś jakieś mecze w tym sezonie w ogóle? :)
Sami sobie robimy pod górke.
Ciągle próbujemy skrzydeł Gnabry/Coman/Sane i żaden nie gra dobrze. Ba, nawet poprawnie. Ile jeszcze? Jak długo będziemy próbować tych samych rozwiązań licząc na inny efekt?
Guerreiro to samo. Albo gra średnio albo słabo. A Aznou na ławce. Serio talent jest tak słaby że zagrałaby gorzej niż Rafa?
Nie rozumiem decyzji VK.
25.01.2025 17:53
Gnabry i Sane po raz kolejny udowadniają swoją "wartość".
Sane pokazał swoją głupotą kiwając się przed własnym polem karnym, strata, groźna sytuacja Freiburga. Naganne zachowanie, tak doświadczonego zawodnika.
O formie Gnabryego lepiej nie wspominać. Strzał przy jego sam na sam na 7dme piętro...kwintesencja jego postawy
25.01.2025 17:41
Dier nie poradzi sobie w tak wysokiej linii obrony gdy napastnikiem będzie ktoś szybszy niż przeciętny piłkarz. Tu mogliśmy, lub musieliśmy, go wystawić.
Dier porusza się jak wóz z węglem. Dobrze wygląda tylko gdy trzeba bronić nisko, lub przeciwnicy nie są tak agresywni.
25.01.2025 17:39
Tytuł idealnie odzwierciedla nasz mental. Wystarczy agresywniej nas zaatakować i my już mamy kilo w portkach.
Zero kontroli nad meczem.
Zero mentalności zwycięzców.
Banda panienek, które dostosowują swój poziom do warunki meczu a nie kreują swoje warunki.
Cieszą 3 punkty. Cholernie ważne 3 punkty.
25.01.2025 17:37
Kolejny mecz wypuszczamy spod kontroli w końcówce jakby nam już pary brakowało
25.01.2025 17:33
@misza skoro nie widzisz różnicy między cofnięciem się i kontrola nad meczem, a rozpaczliwa obrona bez możliwości wyjścia nawet z kontra, to chyba jest coś nie tak :)
25.01.2025 17:32
Serio?
25.01.2025 17:27
Znowu wypuszczamy końcówkę meczu spod kontroli.
Nasz mental nie istnieje.
25.01.2025 17:20
Ktokolwiek powinien wejść za skrzydłowych. Nawet VK by lepiej wyglądał niż oni
25.01.2025 16:51
@alien666 stara się i co? Zrobił cos? Ja go tylko kojarzę z groźnej akcji...freiburga gdzie glupio się kiwał na 15m od naszej bramki. Taka sama tragedia jak Gnabry
25.01.2025 16:50
On tak na poważnie??
25.01.2025 16:48
Mnie jakoś nie przekonuje. Tragedię grał w Juve, w Spurs odżył ale to dalej dla mnie co najwyżej piłkarz powyżej średniej który wyróżnia się w średnim zespole.
Ale patrząc na to kogo my mamy w składzie to by u nas był gwiazda...
25.01.2025 16:47
Nasi skrzydlowi pracują na ocenę 6.0. Niesamowicie himeryczni, bez życia. Tragedia.
25.01.2025 16:39
To będzie łatwiej :) my nie radzimy sobie z klubami którzy mają 9 w obronie i 1 szybkiego napastnika
25.01.2025 15:34
Dokładnie. W PL potrafią specjalnie nowe godziny meczów wymyślać żeby tylko maksymalizować przychód z oglądalności i reklam. U nas po niemiecku - raz ustalona zasada i tak ma być choćby skały srały ;)
25.01.2025 15:33
Wszystko pod kontrolą, racjonalnie wytłumaczalne ;)
25.01.2025 15:32
Kolejna szansa dla Sane i Gnabryego xD
Guerreiro też w nagrodę za ostatnie mecz.
Paranoja :)
Co sobe taki Aznou myśli widząc skład. Prędzej Musiala na Lo zagra niż on.
25.01.2025 15:05
Oprócz tego że skrzydłowych, z realnymi umiejętnościami gry na małej przestrzeni, to z jakimś charakterem :) kogoś kto nie odpuszcza, kto potrafi wziąć odpowiedzialność za zespół, kto potrafi szarpnąć, dać impuls :)
Takich graczy nie mamy wcale w zespole.
Każdy gra świetnie gdy zespół tak gra i "idzie". Ale jak nie idzie to nikt się nie wyróżnia, tylko kazdy równa poziomem
25.01.2025 14:03
@admin ciekawy koncept ale widzę że warunki chyba niejasne, gdyż np mój post ma ocenę "dobra" a widzę że jest doskonałą również?
Ciekawe co się AI nie spodobało w moim poście 😅
25.01.2025 14:00
@admin co to za ocena kultury wypowiedzi pod postem? AI do tego zaciągnięte? (:
25.01.2025 11:56
Mam nadzieję że te zespoły nie wejdą. Kolejny sezon będziemy witać jakieś "noname" zespoły które nic nie wnoszą. Ani jakości piłkarskiej, ani oglądalności, ani zbudowanej marki. Albo będą męczyć tyłek swoją grą cały sezon i jakoś psim swedem się utrzymają, albo spadną z hukiem.
Gdzie te zespoły jak Hannover, Schalke, Kaiserslautern, KSC, Hertha i wiele innych ...
25.01.2025 11:53
Zawsze mnie śmieszą te wypowiedzi/wpisy nt niezadowolenia z sytuacji danego zawodnika, a sam gra kupę, więc zamiast się brać do roboty to idzie rozmawiać z zarządem lub trenerem xD co to za podejście w ogóle
25.01.2025 11:51
@Silesi Sezon temu graliśmy głęboko i kompaktowo i wyglądał strasnzie, razem z Upamecano. Obecna gra agresywna z doskoskiem jest dla niego idealna - problem się pojawia, gdy nie trzeba odbierać piłki po ziemi, po doskoku do rywala, tylko gdy musi się obrócić i gonić. To jest podobny przykłąd do Sule - co z tego że szybki, skoro do osiągnięcia max prędkości potrzebuje lotniska.
24.01.2025 08:45
o cholera 15kk podstawy + bonusy? :O
myslalem ze te 15 to z bonusami jest
24.01.2025 08:43
Jeśli doniesienia prasy nt Kimmicha i jego romansu z Realem okażą się prawdziwe a nie tylko wymysłem pseudo dziennikarzy od clickbaitów to srogie jaja. Wielki kapitan? Przywiązanie do klubu? "zobaczymy"? :)
Druga rzecz, że jeśli Eberl doprowadzi do tego, że nie dogada się z Kimmichem, to będzie kolejny głaz do jego ogródka. Żeby uzupełnić skład w lecie (bo chyba nie będziemy grać Goretzka czy młodym Bischofem lub drewnianym Palhinha) to za tego typu zawodnika na pograniczu 6/8, będize trzeba wydać gruby hajs. Ciekawe skąd go wezmą, patrząc na to, że potrzebujemy jakościowych transferów na każdej pozycji praktycznie (LS, PO, ŚO, drugi N, rezerwowy LS/PS...)
23.01.2025 19:31
łezka sie w oku kręci.
23.01.2025 19:28
Eberl - najbardziej zrelaksowany dyrektor świata piłkarskiego
23.01.2025 13:09
@Alistair może to zabrzmi naiwnie, ale "jego przynajmniej na boisku widać" :) i to nie w negatywnym tego słowa znaczeniu...bo np Snae też często jest widoczny, tylko gdy Sane spieprzy mam podejście "co za sierota", a gdy Laimer spieprzy to zazwyczaj nie zdążę nic powiedzieć bo gośc gryzie trawe by naprawić błąd.
23.01.2025 13:08
Zaczynamy grillowanie (:
23.01.2025 12:47
@Alistair dlatego powinniśmy też patrzeć na charakter i styl gry potencjalnego zawodnika. Czy ktoś myślał, że Laimer będzie miał taki wpłw na grę? Raczej nie. Czy ktoś uważa, że to genialny piłkarz? Wątpię. Czy natomiast Laimer pokazuje że warto biegać, starać się, nie odpuszczać? Zdecydowanie. I nie mówię, że trzeba nam tylko rzemieślników w składzie, ale potrzeba nam zawodników, którzy potrafią i chcą, a nie tylko potrafią gdy chcą :)
23.01.2025 12:46
@hoven oczywiście. O determinacji mówiłem, że brakuje ogólnie w zespole, nie personalnie u Comana.
A o frustracji i o cesze przypisanej Comanowi, mógłbym powiedzieć również w stosunku do kilku innych piłkarzy.
23.01.2025 12:43
@hoven dla mnie determinacja to wzięcie odpowiedzialności, zrobienie akcji indywidualnej, zrobienie przewagi, pomoc zespołowi w pojedynkę.
Coś jak Musiala za Tuchela - ile było meczów, gdzie przechodził 2-3 zawodników i wykładał patelnie bądź strzelał. W tym sezonie niestety czegoś takiego nie ma.
100% zgody że Coman próbuje, że chce, czasem pokazuje "złość" tylko żę to nic nie daje bo sam głupio traci piłkę i więcej szkodzi niż dodaje. Coś jak czasem Kimmich który miną "zdenerwowanego nastolatka" jest zirytowany, przebodźcowany i np głupio fauluje. To nie jest sporotwa złość, ambicja tylko frustracja. I jestem zdania że to jest cecha bliższa również takiemu Comanowi aniżeli determinacja.
Druga rzecz - nasza taktyka też taką grę utrudnia. Parcie do przodu, spychanie przeciwnika, powoduje, że przeciwnik ma 7 obrońców i 3 pomocników. Przez taki mur ciężko jest się przebić a my nie potrafimy ich szybkimi podaniami na jeden kontakt, bądź dryblingiem jakkolwiek rozbić. To jest straszne.
Czym bardziej przemy do przodu i chcemy atakować, jak wczoraj, tym jest trudniej. Po co nam 5 skrzydłowych na boisku skoro nie mają miejsca? Lepiej mieć wtedy 2-3 technicznych zawodników którzy na małej przestrzeni będą potrafić rozwiązać układ przeciwnika. Gra na stojaka i czekanie aż piłka do niego dojdzie przy takim stanie rzeczy nie ma sensu - i mieliśmy dowód wczoraj.
Dziwi mnie troche to, że nie umiemy wyciągnąć przeciwników z pola karnego, wpuścić ich troche na środek boiska, szybko rozciągnąć grę... Ciągle tylko do przodu i do przodu, ale bez żadnej koncepcji, aż w końcu zderzamy się ze ścianą i o d początku zabawa.
23.01.2025 12:39
@Alistair no trzeba rozsądniej podejść do tematu, nie jak niektórzy - wywalić 15 piłkarzy i kupić kogoś kto ma pół sezonu dobre bo przecież...jest dobry :)
Nie każdy się nadaje do zespołu, nie każdy jest wart uwagi, nie każdy zasługuje na grę u nas, ale też niektórzy pokazują klasę, widać rozwój czy poprawę w grze.
23.01.2025 12:35
Ten gwizdek to były jaja. Sam sie czasem zastanawiałem o co chodzi, czemu grają skoro sędzia gwizdnął i - dlaczego on k..wa gwizdnął? XD
23.01.2025 12:29
@hoven Tak. Jeśli dodamy do tego brak charakteru, tego genu "szarpnięcia z wątroby" ;) to mamy co mamy. Jak nie idzie - no trudno, nie daliśmy rady. Jak idzie - lecimy jak walec po 5:0. Nie ma tego "czegoś" co potrafi dzwignąć, szarpnąć, dać impuls.
Dlatego ja jestem bliżej tego, że to spora część zawodników nie dojeżdża, a nie VK jest problemem. Owszem, jego taktyka jest ryzykowna, można powiedzieć naiwna, jednak jeśli piłkarze w ataku nie potrafią trafić w bramkę, obijają słupki lub trybuny, to nie jest wina trenera.
Mimo wszystko VK też jest jednowymiarowy i z małymi zmianami personalnymi, taktycznie się nie różnimy z meczu na mecz.\
Eh...
23.01.2025 12:28
@hoven 100% zgoda. Szybki skrzydłowy który bazuje na odejściu na pierwszych metrach. Traci wszystkie atuty w momencie gdy trzeba grać wąsko, na małej przestrzeni. Jednowymiarowość sprawdza siętylko w wąskim spektrum sytuacji boiskowych. I tak od lat myslimy życzeniowo że "w końcu odpali" - gorzej, że nie tylko o jednym piłkarzu tak mówimy :D
Piękna ławka z wielkimi nazwiskami, który swój prime, ba, nawet "dobrą formę" mają dawno za sobą. Przykro.
23.01.2025 12:15
jaki chłopak z BMG? Bischof? On u Wieśniaków grał
23.01.2025 12:06
https://www.youtube.com/watch?v=DEhUO9Gs2Is
Zerknijcie na skrót PSG-City. W szczególności sytuację bramkową Nevesa. Neves niski, dostaje dośrodkowanie po koźle, leci na szczupaku, do tego bramkarz i...zdobywa bramke.
Natomiast Sane, nasza gwiazdeczka, dostaje lekką piłkę na głowę, nie kryty, stoi w miejscu, nie ma bramkarza i...trafia w słupek.
Ot taka różnica w jakości.
23.01.2025 10:27
niesamowite jest to, jak po przegranej Bayernu nagle pod głównym postem jest kilka postów na minutę i to od użytkowników, których na co dzień nie widać xD
i cyyyyyyk wiadro pomyj. Lejemy! Poprosze szambiarkę!
23.01.2025 10:16
Tak tak, Simons i Nkunku to prawdziwi charakterni gracze. Bishof z buta wejdzie do pierwszego składu i przyćmi Bellinghama.
Ochłoń
22.01.2025 23:16
Zespołowi nie szło to Kane strzelał Zespół w końcu cokolwiek gra to Kane przestał strzelać xD
22.01.2025 23:14
Neuer puścił dzisiaj każdy strzał. Nieźle.
22.01.2025 22:58
Jak oni we dwóch nie mogą odebrać piłki jednemu piłkarzowi. Jak potem kolejnych dwóch kryje innego napastnika. Przeciez to jest paranoja
22.01.2025 22:57
30 strzałów...ale 6 celnych. TRA GE DIA :)
A drybling Gnabryego gdzie wbiega w przeciwnika to jest kwintesencja naszych skrzydłowych.
22.01.2025 22:55
Kolejny błyskotliwy analityk
22.01.2025 22:39
@Beckenbauer90 niby jak? Real jest na równo z nami a City walczy by z LM już nie odpaść, do tego w lidze mają ogromną stratę. Co ty pieprzysz
22.01.2025 22:38
Boże co jest z tym Kanem...
22.01.2025 22:37
I co? Obejmie nas Kovac?
W lidze mamy dobrą sytuację. W LM nie idzie nam po naszej myśli, zdarza się. Ale nie tylko nam, real, city, juve czy PSG są w podobnej sytuacji
22.01.2025 22:34
Jak to jest, że średni piłkarze potrzebują jedna sytuację żeby nam strzelić bramkę. Nierzadko po przebiegnięciu 30, 40m sprintem, pod presją, nie mają problemu z wykończeniem akcji.
Do tego bramkarz nagle wyciąga niełatwe piłki, jest ciągle zasłonięty więc nie ma łatwo.
A my walimy głową w mur.
Nie bronimy żadnych kontr, nie ma akcji która przerywamy po błędzie, bo jak nie trafimy w pierwszym tempie to praktycznie przypisujemy już stratę bramki.
Niesamowite to jest
22.01.2025 22:32
Oczywiście. Dwie akcje Feyenordu, 2 bramki. xG 0.2 i mają 2 bramki. My dominujemy, gnieciemy, strzelamy, walimy głową w mur. Bramkarz przeciwników wyjął już 2 poważne piły, a Neuer wpuścił 2/2.
Nie do wiary...
22.01.2025 21:57
wejście smoka...
22.01.2025 21:54
Mamy taką przewagę, tak ich obijamy że w końcu wpadnie. Mecz pod tytułem - do przepchnięcia. Feyenord nie che grać w piłke a to już nie raz się zemściło.
22.01.2025 21:52
co za gość...
22.01.2025 21:28
no mega sie to w TV mieni...
22.01.2025 21:13
Trzeba chyba obejrzeć dzisiaj Lipsk-Sporting :)
Potencjalny transfer Xaviego Simonsa oraz Diomande - dobry sprawdzian dla obydwóch graczy :)
22.01.2025 18:36
@fiidoo oficjalnie odrzucony kandydat. Wg prasy - Kovac XD
22.01.2025 17:18
Jaka logika Barcelona gra do końca bo wygrała z Benficą, ale my odpuszczamy bo wygraliśmy 3:2 zamiast, nie wiem, 5:0? :D
Tak samo Barcelona nie odpuszczała z Atletico? Z Leganes? Z tragicznym BVB też TYLKO 3:2 przecież wygrali, to jak my z Wolfsburgiem?
Interpretacja wydarzeń pod swoją tezę, nie powiem, wygodne :)
22.01.2025 13:42
i znowu umniejszanie Bayernowi :D gramy w kratkę, prowadzac w lidze, wygrywając mecz za meczem. Barcelona natomiast gra super będąc na 3 miejscu w najlepszej lidze świata gdzie dostaje w dupe od ogórków.
Paranoja (:
22.01.2025 13:06
W naszym klubie istnieje coś takiego jak szybszy powrót? U nas najczęściej jednak mylą frazę "2 tygodnie' z '2 miesiące' :)
22.01.2025 12:06
@makaay serio życzysz sobie gry w Bayernie jak obecnie gra Barcelona? Wygrali El Clasico (na prawde w dobrym stylu!), a w lidze od kilkunastu meczów zdobyli kilka punktów non stop dostając w tylek od średniaków?
My po ciężkim początku (przegranej między innymi z Barceloną) ciśniemy ostro i uważam, że nasza gra się mocno poprawiła, nie popełniamy wielu błedów, a nawet jesli, to potrafimy (tak samo jak barca) cisnąć od końca i próbować odwrócić losy spotkania.
Nie widze żadnej cechy, którą ma Barcelona Flicka, a my nie.
@Pir5 czarnowidztwo moim zdaniem. Skąd pewność, że Coman, Gnabry czy Sane nie będą trafiać w bramke? Ostatnio Sane 2 bramki (tak, szok dla wszystkich). Skąd pewność że w ogóle zagrają w tym meczu?
druga sprawa - co z tego że zremisowali z City? City było w takim dołku w tym momencie ze każdy ich lał jak chciał i przegrywali na własne życzenie. Feyenord to wykorzystał, i chwała im za to. Ale nie gloryfikowałbym Feyenordu tylko z tego powodu, bo również przegrali z RB Salzburg :)
22.01.2025 11:48
@Alistair gdybyśmy kontrolowali mecz w pełni, to pewnie i zmiany byłyby wczesniej.
Druga sprawa, że zmiennicy często są mocno przeciętni lub/i bez formy co tez nie ułatwia sytuacji.
22.01.2025 10:22
@Pir5 nie mylę się. Piłkarsko zjadamy Feyenord. Moder ostatni dobry mecz zagrał przed naszą erą. Nie zdziwie się, jeśli Moder się tam kompletnie nie przebije do składu, a przynajmniej nie w tym sezonie.
Nie twierdze, że Feyenord to słabeusze. Gdyby tak było, nie mieliby punktów w LM.
22.01.2025 10:21
tak samo mówiono o Bayerze :) trzeba odpowiedniej kadry i odpowiednich ludzi na odpowiednich stanowiskach. Nie ma czegoś takiego jak genetyka futbolowa, tylko proces przyczynowo-skutkowy.
22.01.2025 10:19
Obowiązkowe 3 punkty. Nie ma miejsca na potknięcie, nie wypada nam zgubić punktów z zespołem do którego przyszedł Moder... ;)
22.01.2025 08:40
@Alistair oczywiście się zgodzę, bo tez uważam że era Mou jest przeszłością. Gdyby objął BVB podejrzewam, że oczy by krwawiły, ale mieliby jakikolwiek wynik :) a przynajmniej nie byłoby wstydu. Chyba.
22.01.2025 08:38
Nie rozumiem komentarzy, którzy umniejszają Baernowi, ale rozmowa o piłce, czy jakiś dobrych meczach to chyba nic złego? Główny post zawsze służy do bieżączki więc nie spinaj się tak bardzo :)
Moim zdaniem mocno przesadzasz. Docenienie pracy Flicka, czy wysmianie go po porażce to nic złego. Tak samo jak stwierdzenie że BVB gra kupę w tym sezonie.
Nie widze tez nic złego w komentowaniu meczów, wydarzeń boiskowych, zachwalanie czy ganienie piłkarzy innych klubów.
Przeciez nikt nie komentuje innego meczu jak gra Bayern, czyż nie?
22.01.2025 07:28
Również uważam, że Mou byłby dobrym kandydatem bo dałby im bezczelnośc, dałby im wynik za wszelką cenę. Mou jest na peryferiach futbol, gra siermiężna piłkę, ale jest charakterny.
Braki kadrowe i ciągłe parcie na sprzedaż zawodników, pomijając aspekt sportowy w końcu musialo im się odbić czkawką. Nie można wiecznie sprzedawać 1-2 kluczowych zawodników za gruby hajs bez uszczerbku na jakości drużyny. Do tej pory zawsze udawało im się znaleźć nowego nastepce, ale w końcu im się ta passa przerwała i mamy efekt.
Wszystkiego też nie wiemy, ciekaw jestem jestem jak tam wygląda relacja trener-zarząd, jaki jest wpływ na transfery, na budowanie kadry itd itp., bo podejrzewam że tam też kolorowo nie jest ;)
22.01.2025 07:25
Bayer...
Z jednej strony szkoda bo to zawsze boli jak hiszpański zespół ogrywa niemiecki.
Z drugiej - może to nieco przytemperuje ich charakter i pewność siebie ;)
21.01.2025 22:53
Jest fanem piłki hiszpańskiej to wiadomo że jest nakierowany w jedną stronę :)
A i nie oglądam meczu więc nie wiem jak to wygląda. Mówię tylko z doświadczenia jak on brzmi :D
21.01.2025 22:52
@Alistair też go nie widzę u nas. Ale takie komentarze są strasznie z d.py. Kojarzą się tylko z takimi piwniczakami którzy czekają na potknięcie kogokolwiek i wtedy wychodzą z dumą mówiąc "a nie mówiłem".
Trochę słabe :)
21.01.2025 22:40
Strzelił swojaka i już jest najgorszy z najgorszych co?
A jak zaraz no wsadzi dwa gole po stałych fragmentach to usuniesz komentarz czy jak?
21.01.2025 22:34
Nie no BVB nie może być aż tak ch**owa. Oni grają na zwolnienie Sahina. Innej możliwości nie widzę.
Banda niedorajdow.
21.01.2025 22:33
@Michello co więcej, po 2-3 latach możesz sprzedać Daviesa za kwote X, wtedy sprowadzić jakiegoś wymarzonego LO, wiec różnica w tej "opłacalności" jeszcze się powiększy :)
Zwyczajnie nie opłaca się oddawać zawodników za darmo. Szczególnie tych, którzy są podstawowym wyborem trenera.
21.01.2025 12:51
Makao i po makale.
Theo w tym sezonie gra przeciętnie, jak cały Milan. Czy to oznacza że Theo jest slaby? Nie. Ale czy jest obecnie lepszy niż Davies? również nie. Czy to oznacza że Davies jest najlepszy? Oczywiście że nie, ale pozbycie się go za darmo byłoby głupotą.
21.01.2025 12:43
@Sielber9 Zakładając środek pola Kimmich-Pavlović to i tka prędzej go widzę za Pavlovicia :D
21.01.2025 11:56
Ma ktoś oficjalne info nt. tego jak wygląda stosunek podstawy do bonusów w tej kwocie oraz jakie są ich warunki? Nie? Oj...
21.01.2025 11:30
Nie widzę za bardzo powodu żeby miał zagrać. A przynajmniej nie jako pierwszy wybór.
21.01.2025 11:23
O proszę! Dobra wiadomość.
Transfer darmowy, nie możemy na nim stracić. Oby gość wykazał się rzetelną pracą i uwolnił swój potencjał! :)
Ciekawe czy jest rozpatrywany w ogóle jako zmiennik dla np. Pavlovicia?
21.01.2025 11:22
@FCB4ever2014 to popatrz z innej strony - jesteś wieloletnim pracownikiem w danej firmie. Po latach wzlotów i upadków, dostajesz oferte obniżenia płacy :) cieszyłbyś się bo kochasz firme? Czy jednak byś szukał czegoś nowego? :)
Uzdrowienie płac dobrze brzmi, ale to nie jest takie proste, że nagle z 15, 18, 20kk€ zejdziesz do 8-10kk bo ktoś 'kocha klub'. Bez jaj. :)
Zgodze się, że za późno się wzieli za te umowy, to fakt. Ale nie wiemy wszystkiego, nie wiemy o czym rozmawiają w klubie, z agentami itd. Może wtedy nie chciał przedlużac kontraktu, bo wiedział na co go stać i może wyciagnąć więcej? Albo nie chciał przedlużać o kolejne lata, skoro miał jeszcze te 2 czy 3 lata kontraktu?
Teraz łatwo powiedzieć po fakcie, że "mogli zrobić to kiedyś".
21.01.2025 11:18
@FCB4ever2014 przegraliśmy 1 sezon, po 11 latach dominacji. Rozumiem że ten sezon już rozstrzygnięty?
Z płynności finansowej to Ci z tego, że nie musisz się wstydzić za klub że sprzedaje loże na 100lat żeby zarejestrować zawodnika :) ewentualnie to, że mamy bezpieczną przyszłośc klubu i możemy kupic praktycznie kogo nam się podoba.
21.01.2025 11:02
Gnabry, Sane czy Coman nie znikają w ważnych meczach. Oni po prostu mieli swoje szczytowe sezony pare lat temu i na tym jadą. Obecnie (tzn. od kilku sezonów) są albo połamani albo bez formy. Żadnego zaskoczenia, tu nie ma nic nt charakteru.
Wieszczenie o Daviesie że będzie "drugim Comanem" (tzn strzeli bramkę na wagę zwycięstwa w LM?) jest tak super wygodne bo nikt Cię z tego nie rozliczy :D jak będzie gwiazda zespołu to nikt o tym nie będzie pamiętał, ale jak mu nie wyjdzie to tez nikt nie będzie o tym pamiętam...oprócz Ciebie (:
21.01.2025 10:57
Ile zarabiał dotychczas?
21.01.2025 10:53
@FCB4ever2014 finansowo na plus.
21.01.2025 10:18
może też daje zarobić znajomym u buka na jego żółtych kartkach ;)
21.01.2025 10:15
@FCB4ever2014 to bedzie prawdopodobnie dostawał tylko podstawę z wypłaty bez bonusów :)
Poza tym, ja zakładam bo nie mam pewności co do kwot - czysta hipoteza. Wedlug Ciebie to pewnik że 15kk/miesiąc jest nieopłacalne i lepiej dołożyc do nowego LO. To może zapytam ile byś dał Daviesowi, żeby się to opłacalo? 12kk? Czyli oszczędność 15kk€ w 5 lat. I mówimy tutaj o kwocie brutto z bonusami prawdopodobnie, więc realnie będzie to niższa kwota.
W sumie nie wspomniałeś nic kogoś byś widział na LO, bo moze widzisz eksplozję talentu np. Aznou i wtedy mamy za darmo grajka z z groszową pensją. Zwracam honor.
Spróbuj wysłać maila do Eberla, może go olśni wtedy!
21.01.2025 10:08
Heh. Przeanalizujmy.
Zapłaćmy Daviesowi 15kk brutto rocznie. Kontrakt na 5 lat, to razem daje 75kk. Obecna wartośc Daviesa wg transfermarkt to 50kk. Czyli na 5 lat zaklepujemy piłkarza z możliwością sprzedaży go kiedy nm się "spodoba".
Załóżmy że za 3 lata Davies obniży loty, albo sam zechce odejsć. Powiedzmy, że sprzedamy go w promocji za 40kk. Czyli łącznie w 3 lata wydamy 45kk na jego pensję, sprzedamy za 40kk = -5kk daje to w sumie.
Opcja druga. Oddajemy Daviesa za darmo teraz. Kupujemy np Theo Hernandeza którego wartośc to rownież 50kk€. Całą operacja zamykamy w powiedzmy 65kk€ + kontrakt np 12kk€ na 5 lat + jakiś bonus do podpisu, dla agenta itd itp np 5kk€. Na start wydajemy zatem 70kk€ (transfer+bonus) + 60kk€ na pensje na 5 lat. Łącznie 130kk€.
Załóżmy tę samą sytuację - za 3 lata sprzedajemy Theo, powiedzmy za 50kk. Czyli wydaliśmy 70kk (transfer do) + 3*12kk (pensja) - 50kk (transfer z) = -56kk.
Faktycznie, podpis Daviesa się nie opłaca za taką kwotę.
Przypomnę równiez, że wymarzony Theo w tym sezonie również mocno obniżył loty i nie daje tego co dawał jeszcze sezon temu. Pytanie czy przyjdzie do nas i będzie piłkarz z tego, czy poprzedniego sezonu Milanu?
Trawa u sąsiada zawsze bardziej zielona, co?
21.01.2025 08:30
1. Gdyby Peretz poszedł na wypożyczenie, to nie mielibysmy bramkarza w pewnym momencie :)
2. Co dałoby wypożyczenie Bryana do innego klubu z Bundesligii, skoro gośc nie potrafi się przedstawić po niemiecku a nawet angielsku (sic!)? Sam chciał wrócić do Hiszpanii "się odbudować". Gość jest nieodpowiedzialny i po prostu - głupi. Jego wypowiedzi sugerujące że "piłka za niego przemówi" są po prostu idiotyczne. Pokazał jak dobrze rozumie taktykę, gdy wchodził na boisko w meczach przedsezonowych - wyglądal jak amator błąkający się po boisku. Nic dziwnego skoro nie rozumie co się do niego mówi. Moim zdaniem Bryan jest to zawodnik na średniaka ligowego, który swoimi przebłyskami dryblingu czy szybkości zrobi wiatr od czasu do czasu i tyle - to nie jest materiał na piłkarza klasy światowej bo brak mu profesjonalizmu (który piłkarz nie potrafi mówić w obcym języku wiedząc od dawna o transferze?). Niech nastrzela jeszcze bramek, zaliczy pare asyst to go opchniemy z zyskiem :)
3. Stracenie Sane? Czyli uważasz że lepiej przedłużyć umowe dla piłkarza który z sezonu na sezon zalicza zjazd i oprócz 4-5 meczów dobrych ma same fatalne?
4. Ani kupować ani sprzedawać nie potrafimy, dlatego mamy zdrowe finanse, z roku na rok jesteśmy na plus z budżetem i nie mamy wizji bankructwa czy potrzeby sprzedawania szafek klubowych.
Zastanów się jeszcze raz o czym Ty piszesz (:
21.01.2025 08:21
Z jednej strony ciekawy ruch, dość tani. Z drugiej strony, krążą plotki o jego dość "luźnym" podejściu do życia i zawodu, co w Bayernie może być problemem, do tego "łatka talentu" od kilku sezonów i jakoś nadal nie wypłynął na szerokie wody kariery.
To że rozpatrujemy go jako letni transfer - OK, bo teraz i tak jest dość ciasno w kadrze, jednak pytanie czy w lecie nie będzie drożej (więcej chętnych?) i czy w ogóle wtedy się zdecyduje na ruch do Bayernu.
Nie mniej mam zerowe oczekiwania co do tego transferu. Stosunkowo niewiele ryzykujemy (20-25kk?), możemy wiele zyskać. Na pewno dość ciekawe uzupełnienie składu.
Gittens moim zdaniem jest przehypowany na ten moment. Wyszło mu parę meczów, ale nie widzę w nim gracza wartego 100kk, o których się mówi w mediach. Jeden z wielu szybkich skrzydłowych, nic specjalnego.
Ale może jego ocenę przeze mnie przyćmiewa marna BVB która kompletnie nic nie gra i wygląda fatalnie jako zespół. Może w lepszym środowisku pokazałby więcej? Hmm
21.01.2025 08:10
Nie możemy ich zlekceważyć, ale uważam, że jeśli wyjdziemy zdeterminowani jak zawsze, to powinniśmy ich zjeść dość gładko.
21.01.2025 08:07
tak sie wylosowało, co zrobisz
18.01.2025 16:38
pseudoeksperci?
18.01.2025 16:38
Nkunku to nieporozumienie w każdym aspekcie. Kwota 70kk za grajka, które w szczycie formy kupili za 60kk? Gość przez ten czas leżał w szpitalu, albo grzeje ławę, a my go mamy odkupić drożej? Paranoja :)
Jak @hoven wspomniał, za rozsądną (30-40kk) cenę - OK, ale nie za takie pieniądze. W takiej kwocie prawdopodobnie będziemy mogli wziąć Simonsa, który moim zdaniem go zjada. Poza tym, jeśli za kontuzjowanego rezerwowego damy 70kk, a PSG bierze gwiazdę serie A za podobną kwotę, to trochę smiech na sali i kolejna kompromitacja Eberla.
Druga opcja ws. kupna Nkunku to tylko wypożyczenie z klauzulą wykupu jeśli się nie połamie. Ale na to Chelsea na bank nie pójdzie :)
18.01.2025 12:32
widzę, że nadal żyjesz jego formą z RB Lipsk ;)
18.01.2025 12:26
Nic dziwnego że Pini by chciał transfer już zimą, skoro na wiosnę Nkunku może (nie życzę mu oczywiście) złapać kolejną kontuzje na pół roku i, przypadkiem oczywiście, znowu nikt go nie będzie chciał i znowu nic nie zarobi :D
18.01.2025 12:25
@fiidoo chyba nie ma głupszego określenia, które bardziej mnie irytuje niż "placuszek" :)
17.01.2025 23:08
Rozumiem oburzenie niektórych co do braku podpisania kontraktów przez niektórych zawodników, ale tutaj chciałbym przypomnieć o kilku rzeczach:
1) To są pracownicy. Wieloletni pracownicy, którzy liczą na jak największy zarobek. Jak każdy.
2) z perspektywy Bayernu, jako pracodawcy, kontrakty jak najniższe są najlepsze.
3) To że pracownicy/agenci walczą do ostatniego dnia, żeby zyskać każdego centa mnie wcale nie dziwi. Gorzej, jeśli się tylko bawią w podbicie oferty a "sercem" są poza klubem, dogadani z innym, a oferta Bayernu ma tylko służyć jako karta przetargowa w nowym klubie.
4) Potencjalne puszczenie zawodników wolno wiązałoby się z gigantycznymi kosztami dla Bayernu przez zapewnienie godnego zastępstwa. Cene nowego zawodnika podbijałby fakt, że Bayern byłby pod ścianą i musiałby kogoś sprowadzić, np za Daviesa, co inne kluby wykorzystają i wyssą z Bayernu każdy cent, co wydłuży negocjacje i zwiększy presje na zarządzie przez kurczący się czas okienka, obóz przygotowawczy itd itp.
5) Wina moim zdaniem leży w 100% po stronie Bayernu bo obudzili sie na sam koniec kontraktów, zamiast załatwić to w lecie. Teraz mamy co mamy.
Wzywałbym do wstrzymania rumaków z krytyką Kimmicha, Musiali i Daviesa. Zaczyna się wywlekanie brudów, rzyganie na ich osiągnięcia i podcinanie autorytetu klubu. Poczekajmy na oficjalne informacje a nie emocjonujmy się tak doniesieniami medialnymi - już się wiele razy okazywało że to co szmatławce wypisują to są informacje z czterech liter.
Odejdą to odejdą. Ich sprawa. Ale fajnie by było gdybysmy nie byli rzygającymi żółcią na piłkarzy po tylu latach "wspólnego" grania.
17.01.2025 13:27
@Reeken89 i to pewnie jakie Brighton ;)
17.01.2025 13:13
Bawimy się z tymi piłkarkami jakby od tego przyszłość klubu zależała.
Dajemy 10 ultimatum, ale tym razem na prawdę ostatnie!
Zero ustępstw! Chyba że powiecie 'nie', wtedy jakieś damy.
Żadne klauzule! No chyba że chcecie, to ok.
Parodia. Wstyd.
17.01.2025 12:00
Gittens za 100kk€? XD ktoś tam chyba po Wojaku był :)
Nkunku latem? Czyli jest szansa, że ten idiotyczny pomysł mu z głowy wyleci jeszcze. Nie do wiary że my się nim interesujemy, na prawdę.
17.01.2025 11:59
poprzedni sezon miał solidny bo graliśmy głęboko, "statyczną" linią obrony.
Oglądałeś jakieś mecze w tym sezonie w ogóle? :)
16.01.2025 17:24