Patrzac na sklad BVB bez Witsela, Sancho, Guerreiro, Akanjiego i z Canem w srodku pewne zwyciestwo musi byc koniecznoscia.
05.03.2021 09:34
Problemem jest zarowno kwota transferu jak i sam agent. Tez nie wierze w ten deal. Jednak trzeba w 2022 roku zaczac myslec o nastepcy Lewego. Paru ciekawych zawodnikow na rynku jest np. Silva, Osimhen, Calvert Lewin, David...
03.03.2021 09:42
Na chwile obecna dzięki naszemu planowaniu kadry musi grać tam Suele. Pavard był totalnie bez formy, Sarr to porażka.
Oby Suele zagrał jak z Lazio, a nie jak z Frankfurtem.
02.03.2021 15:45
Żałosne to Gladbach.
27.02.2021 20:27
Osły z tego Gladbach...
27.02.2021 19:59
Żeby nie przespać wymiany pokoleniowej jak to miało miejsce z Robbery to powinniśmy w 2022 rozglądać się za następca Lewego.
26.02.2021 06:31
Zobaczymy. Wydaje się, że Pep w końcu poukladal obrone transferem Diasa. Praktycznie nie tracą goli. Z przodu nie ma zas hurraofensywy.
Na chwilę obecną wydaje się, że City jest faworytem. Potem myślę, że jestesmy my z PSG. Dalej Liverpool.
Real i Juve grają słabo, ale całkowicie ich wykluczyć nie można. Chelsea Tuchela tez może sprawić niespodziankę.
24.02.2021 21:54
Boa to ciągle ma problemy z kobietami. Z ostatnia, z którą ma dzieci też były afery z policja.
24.02.2021 18:51
Goretzka jednak lepiej wygląda jako ten bardziej defensywny przy Kimmichu. Ewentualnie za Lewym. To nie typowa 8.
23.02.2021 22:22
No wiedziałem, że spierd. ..... Alaba to co robił?
23.02.2021 22:09
Mnie tam ciarki przechodzą za każdym razem gdy Lazio gra obok naszego pola karnego. Na razie na szczęście nic z tego nie wyszło. Sane mimo gola chyba najbardziej odstaje. Cały czas odskakuja mu te pilki. Nie wraca się, nie walczy jak inni. Coman od paru meczów tez gorzej.
23.02.2021 21:51
Oczywiście Lucas musi być na ławce. ...co by się stało jakby czarny Beckenbauer nie grał w obronie. Pewnie by się obraził, a tego nie chcemy. W końcu jest jeszcze 4 miesiące w klubie.
Sule na prawej.... Oby w Lazio na lewym skrzydle grał niezwrotny kołek. Fajnie, że gra Musiala zamiast Motinga. Kimmich powinien grać na PO, a w środku Alaba.
23.02.2021 20:11
Moim zdaniem na tak wazne spotkanie najlepsza jedenstke zaprezentowalo 90min.de. Z jedna zmiana, za Motinga Musiala.
23.02.2021 13:48
Pamiętam jak Kovac chciał Perisicia, Jovicia, proponował Zakarie i Neuhausa do środka. Oburzenie było ogromne na tej stronie. Masa komentarzy typu "to nie Frankfurt, co to za wzmocnienia, sprowadza Chorwatow".
Dzisiaj wychodzi na to, że chcemy sprowadzić Zakarie albo Neuhausa.... Perisic mimo protestów okazał się strzałem w 10. Z Joviciem nie wiadomo jakby było. Może klapa.
Volland lub Kramaric na pewno bylby lepszy od Motinga.
21.02.2021 11:48
Wywalić Hasana? U nas za takie marnotrawienie kasy i chybione decyzje dostaje się jeszcze awans...
Totalnie przespane okienko. Każdy wiedział jak trudny to będzie sezon, a sprowadzono amatorów i drugoligowcow. Roca dzisiaj pokazał, że mocno odstaje. Przy zwinnych graczach SGE wyglądał czasami jak Van Buyten.
Do tego swoje doklada Flick nie stawiając na Musiale i Lucasa.
20.02.2021 17:35
Mam wrażenie, że Flick wygrał to wszystko na pracy poprzedników tylko uspokoił szatnie. Nie rozumiem jak można nie wyciagac oczywistych wniosków nawet dla każdego kibica. Czemu gra od początku Moting, czemu taka perełka jak Musiala wchodzi tylko na końcówki, mimo że w 5 minut zrobi więcej niż nasi ofensywni zawodnicy. Dlaczego ciągle najlepszy obrońca siedzi na ławce? Skoro mamy tak żałosnych prawych obrońców może warto by do końca sezonu zagrał tam Kimmich.
20.02.2021 17:32
I tak z 7 punktów szybko zrobią się dwa. Na dzień dzisiejszy wygląda na to, że będzie to najgorszy sezon od 2017 roku.
20.02.2021 16:03
Aaa Chupo tez gra ;)
20.02.2021 16:00
Sane masakra. Tak ciężko mu wytłumaczyć, że na boisku jest 10 innych graczy? Coman dziś na łyżwach.
20.02.2021 15:59
Można stać dalej od rywala niż nasi obrońcy?
20.02.2021 15:43
Musiala jest tak chwalony, ale za Flicka gra naprawdę mało. Wchodzi na końcówki i tyle. Czemu nie gra od początku? Chupo w tym sezonie nic nie pokazał jeszcze. To samo z Lucasem. Może wygrywać 100 procent pojedynków, a i tak siedzi na ławie. Za niego znowu Alaba. Dobrze, że nie ma Silva, bo znowu Austriak by wyglądał przy glowkach jak amator.
20.02.2021 14:44
Na razie wygląda to tak, że zawodnicy, na których sprzedaż liczono zostaną albo odejdą za dużo niższe kwoty. Cuisance OM raczej nie wykupi, a nikt inny nie jest tak głupi by dać za niego 18 mln. Fein tez wróci i ciężko będzie go opylic za 6 mln. Tolisso jeśli zostanie sprzedany po kontuzji to za śmieszne pieniądze rzędu max 10 mln albo i mniej. Nie wiadomo co z Zirkzee. Nie wiadomo co z Maiem. Niby Lazio go chce za 15 mln, ale my chyba mamy z nim jakieś plany. Sarr tu przesiedzi 4 lata, bo ma dobry kontrakt.
Jedyna niezła kasa na te chwile to byłaby z Sule.
19.02.2021 12:25
Żegnaj 15-20 mln..... Żegnaj prawy obrońco z prawdziwego zdarzenia....
19.02.2021 11:49
Zakaria w tym sezonie, Neuhaus za rok. My potrzebujemy defensywnego pomocnika. Roca to póki co niewiadoma, Leon gra na 6, ale nie jest to jego nominalna pozycja. Kimmich jest zawodnikiem myślącym ofensywnie, dla mnie to idealna 8. Martinez odchodzi.
17.02.2021 13:10
Do końca sezonu jest troche czasu. Zobaczymy czy się coś zmieni. Na dzień dzisiejszy niby na papierze wygląda to nieźle (69 procent wygranych pojedynkow, najwięcej z zespolu), ale masa indywidualnych błędów, brak krycia rywala powoduje, ze tracimy przez niego gole. Lucas jet na drugim miejscu z wygranymi 63 % pojedynków. Pamiętajmy, że Francuz gra częściej na boku, gdzie łatwiej o stratę czy przegrany pojedynek. W środku pewnie wygląda to dużo lepiej. Alaba to w ogóle porażka. Koło połowy wygranych pojedynków.
Jeśli Niclas się nie poprawi to należy go sprzedać. Nie stał się jak na razie tym graczem jakim miał zostać. W sumie podobnie jak wtedy Hummelsem.
Wtedy jednak oprócz młodych i duetu Upa - Lucas potrzebujemy 3 solidnego zmiennika. Z BL widzę tam Gintera albo Elvediego, którym za rok kończy się umowa. Eric Garcia jest do wzięcia za darmo, ale też jest mlodzikiem i chyba dogadany z Barcelona. Pewnie Bayern bez problemu może mu dać lepsza umowe od klubu z Katalonii. Za rok kończą się też umowy Milenkovicia i Romagnoliego.
17.02.2021 09:52
Mukiele juz w zeszłym sezonie się "popisywal" z PSG. Teraz znowu. Były ploty o zainteresowaniu nim, ale to raczej nie ten poziom.
16.02.2021 22:33
Tylko kto za Sule? Wraca niby Mai, ale on grywał w drugiej lidze. Richards powinien też zostać w Hoffenheim. Za rok zostaniemy z Upamecano i Lucasem (solidni zawodnicy). W rezerwie mamy oprócz wymienionych wyżej młodych Tanguya, który zagrał chyba 20 minut. Dwóch solidnych i trzy talenty? To się nie może udać. Od biedy jest Pavard, ale u niego różnie może być z formą i w środku u nas raczej nie grywał.
16.02.2021 10:23
Szkoda tego remisu z największymi obok Schalke ogorkami ligi. 3 gole nami, wcześniej mieli mniej niż Lewy. Niby 5 punktów przewagi, ale za chwile gramy z Frankfurter i to przed meczem z Lazio. Szybko przewaga po dwóch kolejkach może stopniec do 2 pkt.
Nie rozumiem Flicka. Jeśli trener widzi, że ktoś gra taki syf jak Sarr w 1 połowie to po co go wpuszcza na drugą. W pierwszej wyraźnie odstawal nawet od naszej bardzo słabej drużyny. Problemy z przyjęciem piłki i prostym zagraniem, gdzie poprzez jego długie zastanawianie szybko do niego doskakiwali. Trzeci gol idzie na jego konto. Może gdyby szybciej wszedł Kimmich tego by było.
Dużo mówi się o Sarrze, ale Niklas z taka gra pracuje na odejście latem. Udział przy praktycznie każdej bramce plus tej ze spalonego. Fatalnie gra. Nie wiem czy ne lepiej przedłużyć o rok z Boa, a pożegnać Niklasa. Za tę kasę ktoś by się znalazł. Eric Garcia jest do wzięcia za darmo, ale chyba już dogadany z Barcelona.
16.02.2021 06:47
Hasan tak żeś wzmocnił kadrę, że nawet w meczu z totalnymi ogorkami nie można dać grać rezerwowym. W drugiej połowie Kimmich na boisko. Arminia strzela od swieta, a nam dwa gole w jednej połowie.
15.02.2021 21:11
Oglądając Bouna Sarra faktycznie ma się wrażenie jakby amator biegał razem z profesjonalistami.
15.02.2021 20:51
Zakaria !!! Neuhaus moze zostać jeszcze rok w Gladbach. My potrzebujemy kogoś na 6.
14.02.2021 16:34
Spoko tylko jeśli odejdzie Suele to dalej będzie za mało. Nawet jeśli przedłuża z Boatengiem. Wszystko zależy czy dogadać się z Niclasem.
Teraz pora na defensywna pomoc. Marzy mi się Zakaria, ewentualnie Kamara. Szwajcar jednak jest bardziej organy i doświadczony. Myślę, że ze względu na kontrakt do 2022 można by go sprowadzić za 20 - 25 mln. Neuhausowi dałbym jeszcze sezon w Gladbach. On jest jednak 8, a na te pozycje mamy Kimmicha, Goreztke i od biedy Musiale.
Ciekawe czy zdecydujemy se na Aaronsa. Niby gra tylko w drugiej lidze. Będą jaja jak damy za niego w tym roku tyle samo ile Norwich żądało w zeszłym. Jak wtedy wytłumaczyć transfer Sarra?
13.02.2021 08:31
U Pavarda to jakaś totalna zapaść, a nie brak formy.
11.02.2021 19:43
Lewy w rundzie rewanżowej osłabł. Dalej strzela bramki, ale w grze odskakuja mu piłki, nie trafia strzałów. Dzisiaj tez to widać. Szkoda, bo potrzebujemy Lewego w topowe formie.
11.02.2021 19:37
Najgorsze mecze graliśmy jesienią z jednym środkowym pomocnikiem i 4 ofensywnymi. Mimo tego, nadal Hansi tak to ustawia. Później jest autostrada na bramke. Kimmich nie może grać sam na 6. Dla mnie jest 8 i potrzebuje obok kogoś myślącego defensywnie.
06.02.2021 07:38
Problemem może być to, że Feina w PSV nie widzą. Cuisance tez może wrócić po odejściu Boasa. Nie wierze tez jakoś, że Parma kupi Zirkzee. No, ale jeśli wszystko potoczyło by się po naszej myśli to rzeczywiście można na nich zarobić ponad 40 mln. Za Tolisso tez ktoś da te 15 mln. Za Sarra ciężko będzie dostać więcej niż 10 mln.
W idealnym przypadku mamy 65 mln za wyżej wymienionych zawodników. Do tego nie wiadomo co z Suele i Maiem. Podobno Lazio daje 15 mln za niego. Klub musi zdecydować gdzie stoi Mai przy Tanguyu i Richardsie. Biorąc pod uwagę młody wiek Lucasa, Upamecano i Sule komuś trzrba będzie podziękować.
Odejście Sule spowoduje jednak potrzebę kupna dodatkowego obrońcy.
W środku pola bralbym Zakarie. Kontakt mu się kończy, pewnie kosztuje połowę tego co Neuhaus. Ofensywnych pomocników mamy trochę, nie ma z kolei nowoczesnego defensywnego pomocnika, a Szwajcar takim jest.
I na litość kupimy wreszcie PO z prawdziwego zdarzenia. Kupiliśmy za 10 mln Sarra i jest niewypałem. Coś tam czytałem, że za 10 chcemy Sakaia z OM. Tak będziemy kupować co rok zapchajdziure za dyche zamiast wydać raz, a porządnie np. 30 mln.
03.02.2021 14:26
Po tych piblicznych dyskusjach o Upamecano transfer Francuza do jakiegokolwiek innego kluby byłby totalna porażka zarządu. Liczę na jego transfer.
Sule lubie i zawsze go broniłem. Jednak widać, że najlepsze mecze grał w 2018 i 2019 roku (Real, Liverpool). Po kontuzji idzie mu strasznie słabo u nas, w reprezentacji to w ogóle był dramat. Nie można powtórzyć sytuacji z Alaba. Jeśli nie będzie chciał przedłużyc to transfer w tym roku. Jakieś 40 mln pewnie dostaniemy. Wtedy oczywiste, że ktoś musi przyjść oprócz Upamecano. Konate tez ma podobno klauzulę 40 mln.
03.02.2021 10:10
Barella i Torres to z przymrużeniem oka.
Realnie biorąc pod uwagę nasze braki oraz chęć wydania jak najmniej najlepszym rozwiązaniem byłoby sprowadzenie Upamecano, Zakarie na defensywna pomoc i kogoś konkretnego na prawą obronę. Sprzedając Zirkzee, Tolisso, Cuisance, Feina, jakiś młodzików typu Singh i może Sarra (może nawet Roce) spokojnie można dostac 50 - 60 mln. Powinno starczyć na Upamecano oraz Zakarie. Neuhausowi przydał by się jeszcze rok w Gladbach. Za Costę nikogo nie trzeba, lepiej by grał Musiala. Choupo moim zdaniem może zostać.
Emersonowi z Sevilli kończy się kontrakt. Nie oglądam ich, wiec nie wiem jak gra. Może jakiś kolega ze strony mnie oswieci. Wątpię by był gorszy od Sarra.
25.01.2021 13:45
Sule na prawej dużo lepiej od Pavarda i Sarra. Nawet biorąc pod uwagę jego warunki. To już 3 bardzo dobry mecz w jego wykonaniu na tej pozycji. Skrzydła słabo, Sane coś próbuje, ale słabo na razie. Gnabry myślę, że z czasem wróci z formą. Coman wygląda najlepiej. Środek pola ok, widać, że brakuje typowego defensywnego pomocnika. Kimmich to dla mnie idealna 8.
Edytowano : 2021-01-24 18:13:16
No i jeszcze fatalna forma Davisa. W tym sezonie gra totalny piach. Defensywnie zawsze źle ustawiony, ofensywnie bez akcentów. Nawet stracił dużo ze swojej dynamiki. Lucas po wejściu od razu zagrał lepiej w ofensywie i defensywie.
24.01.2021 18:11
Davies w defensywie juz w zeszłym sezonie źle się ustawial. Ratowała go zawsze niezwykła szybkość. W tym sezonie wychodzą jego braki, nie ma tej formy i dynamiki.
24.01.2021 15:47
Jeśli tak jak piszą media ma przyjsc tylko jeden środkowy pomocnik to wolałbym chyba teraz Zakarie. Tez jest uniwersalny i dynamiczny, ale defensywnie duzo lepszy. Tego nam obecnie trzeba. Nie mamy nowoczesnego defensywnego pomocnika. Kontrakt mu się kończy, jest po kontuzji, ale gra z meczu na mecz lepiej. Myślę, że za 15-20 mln byłby nasz.
24.01.2021 12:39
Hmmm pomyślmy. Musiala i Rhein to ten sam rocznik. Pierwszy jest ogrywany na najwyższym poziomie, drugi za rok zacznie być wdrazany jako następca lidera rezerw. Ile to już nie miało być talentów w ostatnich latach. Syn Scholla, Gaudino, talent stulecia Timothy Tilmann, teraz jego brat Malik.... nie wiele z tego wyszło. Podobno jesteśmy zadowoleni z rozwoju Maia. Tylko, że on debiutował za Juppa i teraz gra w średniaku drugiej ligi. Natepny talent stulecia to niby Batista Maier. Na razie co najwyżej średnio gra.
23.01.2021 17:15
Jeśli Kalle coś takiego mówi to muszą już byc jakieś rozmowy i negocjacje. Uli lubił sobie pogadać pod koniec jego ery jednak Kalle nigdy raczej spekulacjami się nie zajmował.
21.01.2021 18:09
Myślę, że Kalle, Oli i nawet Hasan zdają sobie sprawę, że poprzednie okienko było bardzo słabe. Oczywiście nikt tego nie przyzna, bo wtedy podkopali by własną pracę.
Moim zdaniem zasadnicze będzie pytanie jak daleko dojdziemy w LM (kasa z UEFA) i kogo uda się sprzedać. Podobno Marsylia chce wykupić Cuisance, a uzgodniono chyba 18 mln odstępnego. Everton chce Zirkzee, fajnie gdyby poszedł za te 10 mln. PSV podobno chce kupić za 6 mln Feina, mimo że wiele nie gra. Tolisso tez może pójść za minimum te 15 mln. Do tego ktoś z młodych (Fruechtl, Mai, Singh, Dajaku). Nie wiadomo jak długo zostaną Sarr i Roca. Trochę można nazbierac.
Upamecano moim zdaniem to konieczność. Obecnie to Alaba wydaje rozkazy i ustawia obrone. Lucas tego nie zrobi moim zdaniem. On jest idealny jako drugi obrońca obok "lidera".
Do tego najlepiej dwojka z Gladbach. Neuhaus gra już przynajmniej drugi świetny sezon, ma dynamikę, dobre nogi. Do tego Zakaria. Fakt, że ma problemy po kontuzji. Jednak już gra coraz lepiej. Zdrowy Zakaria trochę przypomina z profilu (dynamika, odbior) na szóstce Makelele. Ma jeszcze szansę na duży rozwój. Kończy mu się kontrakt i pewnie da się go wyciągnąć za 15 mln.
Tam przeglądałem PO na transfermarkt. Emersonowi z Sevilli kończy się kontrakt. Ktoś wie jak gra? Ja rzadko oglądam ligę hiszpańska. Za darmo może warto.
20.01.2021 17:06
Małe ryzyko w przypadku Omara. Przyjdzie za darmo, jak nie wypali to można go sprzedać z zyskiem. Statystyki ma dobre w Championship (te defensywne istotne dla obroncy). Lewa obrona to raczej mniejszy problem, możesz grać tez Lucas.
20.01.2021 09:51
Dokładnie. United przez lata rzucało kasa, ale sprowadzali same wypalone gwiazdy. Zawsze gdy chcieli kogoś konkretnego (np. de Light czy Lewandowski) to ktoś ich ubiegał. Wtedy wydawali kasę na di Marie, Schweinsteigera, Sancheza czy Pogbe. Stawianie na młodych graczy ostatnio im lepiej wyszło.
20.01.2021 09:31
BVB nic nie gra, a już prawie na prowadzeniu. Dla nas remis dobry.
Bateria świetny zawodnik. Są 2 problemy. Pierwszym jest kwota odstępnego. My mamy problem by wydać na zawodnika 20 mln (Dest). Za Bateria trzeba wydać grubo kasę. Drugim problemem jest źródło tych rewelacji.
19.01.2021 21:58
Ofensywa Bailey - Diaby - Wirtz naprawdę fajnie gra. Jamajczyk chyba odzyskuje formę po dwóch słabszych sezonach. Dla nas jednak idealny byłby remis.
19.01.2021 21:07
Nikt pewnie tego nie rozumie dlaczego piłkarz, który odejdzie z klubu i ma w związku z tym odpowiednią motywację gra. Lucas na pewno nie rozumie, skoro w praktyczne każdym meczu jest naszym najlepszym zawodnikiem w obronie.
Tylko Real zaciera ręce, że Flick mu ogrywa piłkarza. Jednak pół roku na ławie lub trybunach zrobiło by swoje.
19.01.2021 07:02
Ja zbytnio w Zirkzee nie wierze. Podobnie z Arpem. O ile Niemiec ma jeszcze jakaś technikę to Holender wydaje się mało ruchliwym zawodnikiem. Nie ma jakoś szczególnie żadnego wyjątkowego waloru. Niby wysoki, ale mistrzem gry głową nie jest. Może i ma nosa do ustawienia się w odpowiednim miejscu, ale taki "typowy Inzaghi" to za mało na Bayern. Poza tym wydaje się mieć również problemy z głową i motywacja. W drugim zespole nawet nie błyszczy. 10 mln za niego byłoby mistrzostwem. Tym bardziej, że musimy zbierać każdy grosz na ewentualne letnie transfery. Arpa bym też się pozbył.
Z wypożyczeń to chyba tylko warto oglądać Stillera, Dajaku i Batiste Maiera. Mai niby podstawowy zawodnik, ale jest też coraz starszy i gra w przecietniaka 2 BL. Singh cos tam ożył, ale liczby ma nadal przeciętne i gra w słabym Nurnbergu. Fruechtl bez komentarza. Oni w Bayernie nie zwojuja nic. Lata powoli lecą i by musieli juz grać na wyższym poziomie. Można tutaj śmiało ich porównać do młodszego Musiali. Można ich spróbować sprzedać razem z Feinem. Jakieś 15 mln wpadnie.
W idealnym przypadku tyle samo wpadnie za Tolisso i za dwójkę Roca - Sarr.
Wiem, że nie ma co się nastawiać na wielkie transfery, ale chyba każdy widzi, że trzeba gdzieś 4 zawodników. Środkowy obrońca (Upamecano 42 mln), defensywnego i środkowego pomocnika (Zakaria 15 mln??, Neuhaus 39 mln) I prawego obrońcę z prawdziwego zdarzenia (Mukiele?). Wychodzi grubo ponad 100 mln.
18.01.2021 22:35
Jak będzie wyglądać sytuacja po odejściu Alaby? Hmmm. Obawiam się, że zamiast sprzedać Austriaka przed sezonem za np. 25 mln jak Thiago to zostawiliśmy go. Alaba gra słaby sezon, 4 indywidualne błędy prowadzące do goli. Teraz odejdzie za darmo do Realu, a my w zamian kupimy za 30 mln rezerwowego Realu. Taka polityka.
18.01.2021 10:34
Pressing oczywiście zawodzi. Atakujemy niby z przodu, ale nie ciągniemy tego do końca. Metr przed rywalem stajemy i próbujemy zastąpić rywala. W zeszłym sezonie był ciągły atak. Ten metr niektórym wystarczy by zagrać długa piłkę do przodu albo rozegrać z kolega.
Dlatego uważam, że taktyka Flicka jest świetna pod warunkiem, że wszystko się zgrywa tzn. kondycja i forma zawodników, ustawienie na boisku, motywacja. Juz w zeszłym sezonie w Lizbonie mimo świetnej formy i passy Lyon czy PSG miało praktycznie okazję sam na sam. Nie wpadło dzięki Manu albo złej decyzji strzelca.
Wychodzi na to, że taktyka ta jest bardzo ryzykowna. Dobry team powinien być elastyczny, mieć plan B gdy nie idzie.
14.01.2021 13:16
Najgorsze jest to, że z wypowiedzi Flicka wynika iż nie ma zamiaru zmieniać taktyki. Mówi, że przy bramkach po długich lub prostopadlych pilkach ktoś nie poszedł za zawodnikiem itd. Co jednak jeśli ten napastnik (startujący juz lepszej pozycji, bo nie musi się rozpędzić i odwrocic) jest po prostu szybszy? Stronę jest,ze rywale wykorzystują przeciwko nam naprostsze sposoby rodem z B klasy. Długa piła do przodu i gol. Tutaj może przyjść nawet Van Dijk i będzie to samo. Tez będzie musiał się rozpędzić i gonić napastnika. Problemem jest też ofensywa. Dużo strzelamy, ale w ostatnich tygodniach mamy problem z wytwarzaniem sobie klarownych sytuacji.
14.01.2021 09:09
Schweinsteiger przed meczem krytykował system Bayernu. Zastanawiał się po co stoimy tam wysoko, skoro można spokojnie stać 10 metrów głębiej. Flick podobno odpowiedział na to :" Trzeci gol dla Gladbach nie wynikał z wysokiego ustawienia ". Wiem, że chłop lubi wysoki pressing. Jednak widzi, że to nie działa. Po co więc to ciągnąć?
13.01.2021 23:43
Flick gdzie zmiana taktyki!!!
13.01.2021 23:28
Niech Flick w końcu udowodni, że nie jest trenerem jednej taktyki. Nawet Favre umiał zmieniać taktykę w trakcie sezonu. Blamaz. Pytanie czy duży czy olbrzymi.
13.01.2021 23:19
Nie wiem czy Kimmich w przyszłym sezonie nie będzie musiał wrócić na prawą. Niby chcemy Neuhausa. Moim zdaniem bardzo dobry zawodnik, najbliższy temu, którego nazwalibysmy rozgrywającym w porównaniu z naszymi zawodnikami. Dobre nogi, dynamika tez dobra. Klauzula podobno wynosi 39 mln i zawodnik chce odejść z Gladbach. Jednak jest to zawodnik myślący ofensywnie. Nadal brakuje nam typowego defensywnego pomocnika. Zakaria prawdopodobnie nie przedłuży kontraktu i nie będzie kosztował majątku. Jednak te 15-20 mln trzeba będzie wydać. Może się to okazać zbyt dużo w okresie covidu. Tym bardziej, że mówi się o Upamecano za 40 mln. To już razem byłoby 100 mln! Zamiast Zakarii kor przyjść jakiś młodzik, dużo u nas plotek o takich. Jednak wtedy jest niepewność czy wypali. Może skończyć się tak, że za rok ze względu na słabą formę ów młodego zawodnika i np. Pavarda oraz Sarra nadal zostaniemy z Kimmichem na dwie pozycje. Będzie grał na PO, a środek Neuhaus - Leon wydaje się bardzo ofensywny.
Tak na prawdę potrzebujemy 4 transferów, dwado środka pola, do tego środkowego i prawego obrońcę. Jednak to grubo ponad 100 mln. Nie bardzo jest kogo sprzedać, za Zirkzee, Tolisso, Roce i Sarra dostaniemy przy bardzo dobrych wiatrach 40 mln.
12.01.2021 09:02
Widocznie Campus ma jednak w tym przypadku racje. Myślę, że Roca również dość szybko sprzedamy. Dla samego zawodnika lepiej, nic nie gra mimo kontuzji rywali. Dla nas tez, bo może jakiś grosz za niego dostaniemy. Pewnie podziękuję tez Tolisso (oby). Martinez tez odejdzie. Wynika z tego, ze powinniśmy kupić jednego defensywnego(lub srodkowego) pomocnika, który nam pomoże juz teraz oraz jednego młodego do ogrywania. Gladbach podobno już dogaduje się z następca Zakarii. Może Szwajcarii przedzie do nas (chociaż jego forma po tych kontuzja ch to niewiadoma) oraz do tego Kamara lub Agoume.
11.01.2021 12:54
Alaba jako środkowy obrońca tylko 51 % wygranych pojedynków. Lucas ma prawie 65 % i to grając na boku częściej. Sule ma 67 %, Javi 71%, Pavard 57% tez grając na boku. Poziom Alaby trzyma tylko Boa (50%). Do tego dochodzi 12 % niecepnych podań, gdzie środków obrońcy często nie schodzą poniżej 8%. Chyba oczywiste jest kogo powolinnismy się pobyć z 1 składu.
11.01.2021 08:03
Hojbjerg gra świetny sezon, kosztował 15 mln. Mała kwota jak na kapitana Southampton. Hasan wolał za podobno cenę kupić zawodnika z drugiej ligi. Baku był do wyciagiecia, my wolimy Sarra. Ciekawe jakie transfery będą latem. Zmiennika Daviesa ok. Jednak tutaj trzrba kogoś podobnego na prawą stronę. Za takiego niestety trzrba zapłacić. Bayern jednak nie może sobie pozwolić by jednak pozycja nie była w ogóle obsadzona.
Ja typuje, że skończy się na Agoume, Omaru Richardsie oraz przy dobrych wiatrach Upamecano.
09.01.2021 16:13
Na Sport1.de Flick skrytykował tez Alaba, że za wszytko opuścił linię obrony przy golu Hoffmanna. Przynajmniej tyle....
09.01.2021 11:38
Najgorsze jest to, że Hansi wydaje się nie mieć planu B. Cały czas stoimy wysoko. W zeszłym sezonie był z przodu cały czas atak na piłkę. W tym sezonie, pewnie przez przemęczenie to nie działa lub nie jest planowane. Mimo tego, stoimy dalej tak wysoko. Rywal ma bardzo łatwo, długa lub szybka piłka do szpicy i juz napastnik jest sam na sam. Wymiana obrony na niewiele się zda. Każdy obronca ma w takiej sytuacji problem, bo musi się odwrócić i rozpędzić. Do tego jednak dochodzą takie żałosne podania jak te Pavarda albo Sule wczoraj.
Niestety przypomina to trochę Kloppa w BVB. Totalna dominacja, ale jak nauczono się z nimi grać to po rundzie jesiennej było miejsce spadkowe.
Najbardziej martwi mnie wywiad Rose PRZED (!!!) meczem dla DAZN. Mówił coś w stylu, że Gladbach będzie chciało grać z głębi szybko do przodu. By tak grać potrzebują miejsca, ale będą je mieli, bo Bayern nie zmieni stylu. Zawsze stoi wysoko i miejsce jest!!! Przed meczem, a to oznacza, że każdy rywal wie, że Bayern nie ma obecnie planu B. Trochę przypomina to sytuacje z Van Gaal em. Do przodu spoko, ale przy kontrze zawodnicy nie wiedzieli co robić.
09.01.2021 11:30
Gladbach to teraz przelezy.
08.01.2021 22:22
Źle to wygląda... Kogo by tu wprowadzić na boisko żeby odmienić losy meczu? Na ławce bogactwo. Pewnie dlatego nie ma zmian, bo Hansi nie umie sie zdecydować.
08.01.2021 22:12
Tak naprawdę porażka w lidze jest kwestia czasu. Nawet jakby się dziś udało. Z ogorkami w poprzednich meczach juz było ciężko. Gramy bez lekkości z przodu. Z tyłu fatalnie. Dużo już było szczęśliwych zakończeń meczu np. z RB.
Sane próbuje wziąć ciężar gry na siebie. Sam jednak niewiele zdziała.
08.01.2021 21:58
Może by jakaś zmiana? Może Musiala albo King? Nawet Chupa Chups za Mullera, który dziś gra blado. Cokolwiek?
08.01.2021 21:53
Kadra jest już dość szeroką. Zbyt szeroką kadra jest zła.
08.01.2021 21:50
Hansi może jest świetnym motywatorem i kimś kto może wprowadzić spokój w szatni. Obawiam się jednak, że może być trenerem jednej taktyki.
Praktycznie wszystkie gole padają tak samo. Prostopadla piłka do linii obrony albo długie podanie jak w niższych klasach polskich lig. Wypadałoby pomyśleć, że może stoimy za wysoko i się cofnąć. Zmienić cokolwiek w taktyce. My gramy i stoi cały czas tak samo.
08.01.2021 21:48
Sule chłop jak dąb, a ma problem z podaniem na 5 m. Brakuje mu siły, że piłka nie może doturlać się do Pavarda?
08.01.2021 21:41
Z taką obrona to o LM możemy zapomnieć. Trudno będzie nawet o BL. 23 gole po niecalej rundzie. Jak jakiś Koln albo Werder. Alaba kopie się tam po czole albo wybija piłki w aut, a gra w każdym meczu. To on nie potrzebuje przerwy, a inni tak? Pavard cień samego siebie. Davies bez formy, ale Lucas na ławie.
08.01.2021 21:23
Nie rozumiem Flicka. Co po świetnej formie Lucasa skoro grzeje ławę dla Alaby. Austriak może dawać ciała w finałach, walic samoboje i powodować karne, podawać pod nogi rywali, a i tak gra. Hernandez mimo, że grał bardzo dobre mecze siedzi na ławie. Na szczescie nie ma Boa.
08.01.2021 19:51
Im prędzej zaklepiemy Dayota tym lepiej. 42 mln to promocja przy graczu jego klasy i z takimi możliwościami rozwoju.
22.12.2020 17:11
@GuteSpiele
Tyle bramki, dodaj jeszcze spowodowane okazje rywala. Ile razy nam Neuer ratował tylek.
Sport1 ocenił rundę w wykonaniu naszych graczy. Ogólnie dość dobrze moim zdaniem trafili, no może oprócz Gnabryego i trochę Goretzki. Na plus Neuer, Muller, Musiala, Kimmich, Lewandowski i Coman. Średnio Boa, Lucas, Alaba, Gnabry i Goretzka. Reszta, w tym nowi zawodnicy, dno. Martwi forma, a właściwie jej brak Pavarda.
22.12.2020 08:10
Co do Goretzki to nie istnieje bez Kimmicha może dlatego, że grał praktycznie zawsze sam w systemie 4-1-4-1. Tutaj trudno koncentrować się na odbiorze i rozegraniu równocześnie. Raczej Goretzka zabezpieczał tyły, a taki szarak zawsze będzie mniej widoczny i pamiętany. Z resztą warto dodać, że w duecie Goretzka-Kimmich to raczej Leon zawsze grał defensywniej niż Kimmich.
Leon nie nadaje się ogólnie na 8 tylko na 10 albo właśnie na 6 (gdy jest podwojna). Przynajmniej nie w stylu jakim my gramy. Jestem pewien, że obok Kimmicha znowu odzyje.
21.12.2020 14:14
Nie trzeba o ile latem postąpimy rozsądnie kupując Upamecano, jednego lub dwóch defensywnych pomocników oraz PO.
20.12.2020 19:06
Pewnie Pavard nie gra, bo jest totalnie bez formy.
19.12.2020 20:17
@FanGraczyBayern
Zobacz np dzisiejszy mecz. Gnabry oczywiście jest bez formy, ale jednak biega, próbuje. Wyprowadza kontry, idzie w drybling 1 na 1, na szanse, dosrodkowania. Sane biega jakby nie wiedział jak gra się w piłkę. Poza tym już kolejny raz łatwiej głupie straty pod własną bramka. W ogóle praktycznie nie bierze udziału w pressingu. Kto to widział by grać pietka parę metrów przed własnym polem karnym.
Wyobrażacie sobie sytuację, gdzie rok temu dajemy te 126 mln na Sane? Toż to wstyd na Europę i porażka na całej linii.
19.12.2020 20:13
Sane to obecnie zawodnik nr 5 na skrzydła. Za Comanem, Musiala, Gnabrym i nawet Costa.
19.12.2020 20:05
Końcówka dobra, reszta to porażka. Nie wiem po co Lewy bije wolne. Akurat ten aspekt mu wyjątkowo nie idzie ostatnio. Niech lepiej uderza Alaba, to jedyne co potrafi świetnie. Nawet z lewej strony. Ewentualnie może dać spróbować Gnabryemu.
19.12.2020 19:22
Bez środka pola żaden zespół sobie nie poradzi. To kluczowa pozycja. U nas obecnie nie istnieje.
Pressing w porównaniu do ostatniego sezonu tez nie istnieje. Niby atakujemy z przodu nawet 3 zawodnika, ale 2-3 metry przed nim się zatrzymujemy i patrzymy.
19.12.2020 19:09
Żałosne spotkanie bez strzału na bramke.
19.12.2020 19:06
Nie rozumiem po co na srodku ciągle gra Boa i Alaba. Naszym podstawowym duetem powinien byc Sule i Lucas.
19.12.2020 19:02
Środek oczywiście nie istnieje. Roca nie gra, bo widocznie ma odpowiednią klasę. Muller nabranie strasznie, dużo strat i potknięc.
19.12.2020 18:54
Ustawienie wskazuje na taktykę jak z VFL czyli jak mamy piłkę to jest 3 z tyłu. Lucas ustawiony wyżej. Gdy bronimy mamy 5 z tyłu. Z Wolfsburgiem wracali się na prawej Coman lub Gnabry. Nie zdziwiłbym się gdyby te rolę odegrał Davies.
19.12.2020 17:54
Pewnie będzie jak z VFL. Gdy będziemy rozgrywali z piłkę z tyłu będziemy grali 3 (Sule, Alaba, Boa) żeby mieć więcej możliwości, Lucas będzie ustawiony wyżej. W defensywie będziemy grali 5 obrońców czyli Lucas będzie wracał na lewą. Pytanie kto będzie robił jako wahadlowy na prawej. Nie zdziwiłbym się gdyby to Davies. Z VFL robili to Coman z Gnabrym.
Okazuje się, że mimo szumnych zapowiedzi Reusa BVB juz po 12 kolejkach z walką o mistrzostwo raczej nie ma nic wspólnego.
Zobaczymy jak będzie jutro. Leverkusen jest na gazie i mieliśmy często z nimi problemy ostatnio. Mam nadzieje, ze nasi zmotywują się jeszcze jakoś przed przerwą i ograją B04. Niech już po przerwie na spokojnie wraca Kimmich, bo strasznie go brakuje.
Oby w następnym roku znowu o najlepiej dyspozycji powrócili Leon, Pavard i skrzydłowi, bo będzie barze ciężko nawet o mistrzostwo z taką grą jak w ostatnich tygodniach nie wspominajac juz o LM.
18.12.2020 22:27
Na litość zagrajmy w końcu dwojka w środku pola. Leon i Tolisso, Roca raczej nie dostanie szansy. Środek Sule i Lucas byłby idealny, ale nie ludze się, ze David zasiądzie na ławie.
17.12.2020 10:46
Ooo jest! Królewski transfer Hasana na boisku.
16.12.2020 21:59
To ustawienie pokazuje w sumie jakimi daremnymi transfermi są Sarr i Roca. Na prawej gra Sule, a w gdy nie ma żadnego środkowego pomocnika oprócz Tolisso to gramy po prostu ofensywniej. Roca to pewnie może grać u nas, ale w 2 drużynie.
16.12.2020 20:50
Pomyśleć, że za Sane rok wcześniej byliśmy gotowi dać 126 mln.... masakra... Sule na PO chyba nikt nie rozumie. Wydaje się, że Flick szukając rozwiązania się zapetlil i ponawiam błąd Kovaca (ciągła rotacja).
16.12.2020 20:42
Skoro nie jesteśmy skłonni wydać 40 mln za Upamecano to tym bardziej nie będziemy skłonni wydać 50 mln za Camavinge czy Kamare. Nawet Zakaria, któremu kończy się kontrakt może byc ciężki do ściągniecia. Pozostaje ten Agoume z Interu ;)
16.12.2020 16:04
Niech chomikuja kase do lata by powalczyć o Upamecano, defensywnego pomocnika (Zakaria, Kamara) i w końcu jakiegoś sensownego prawego obrońcę.
16.12.2020 08:15
Straszne straszne. .... Union dużo bliżej gola.
12.12.2020 20:24
Niech to sędzia skończy, bo jeszcze przegramy.
12.12.2020 20:17
Strach pomyśleć z kim gramy ostatnie mecze. Totalnie bez formy. Na początku sezonu przynajmniej w ofensywie nie było problemów.
12.12.2020 20:13
Sane jak junior wygląda.
12.12.2020 20:07
Masakra. Prędzej Union strzeli druga. Czekają nas mecze z VFL i B04.... łatwiej nie będzie.
12.12.2020 19:55
Muller nam uratował mecz z Atletico i RB, ale fakt, w ostatnich tygodniach czegoś mu brakuje. Nie podaje juz jakiś zaskakujacych piłek, nie wychodzi na wolne pole. Dużo niedokladnych podań i odskakujacych piłek. Może to przemęczenie.
Patrzac na sklad BVB bez Witsela, Sancho, Guerreiro, Akanjiego i z Canem w srodku pewne zwyciestwo musi byc koniecznoscia.
05.03.2021 09:34
Problemem jest zarowno kwota transferu jak i sam agent. Tez nie wierze w ten deal. Jednak trzeba w 2022 roku zaczac myslec o nastepcy Lewego. Paru ciekawych zawodnikow na rynku jest np. Silva, Osimhen, Calvert Lewin, David...
03.03.2021 09:42
Na chwile obecna dzięki naszemu planowaniu kadry musi grać tam Suele. Pavard był totalnie bez formy, Sarr to porażka.
Oby Suele zagrał jak z Lazio, a nie jak z Frankfurtem.
02.03.2021 15:45
Żałosne to Gladbach.
27.02.2021 20:27
Osły z tego Gladbach...
27.02.2021 19:59
Żeby nie przespać wymiany pokoleniowej jak to miało miejsce z Robbery to powinniśmy w 2022 rozglądać się za następca Lewego.
26.02.2021 06:31
Zobaczymy. Wydaje się, że Pep w końcu poukladal obrone transferem Diasa. Praktycznie nie tracą goli. Z przodu nie ma zas hurraofensywy.
Na chwilę obecną wydaje się, że City jest faworytem. Potem myślę, że jestesmy my z PSG. Dalej Liverpool.
Real i Juve grają słabo, ale całkowicie ich wykluczyć nie można. Chelsea Tuchela tez może sprawić niespodziankę.
24.02.2021 21:54
Boa to ciągle ma problemy z kobietami. Z ostatnia, z którą ma dzieci też były afery z policja.
24.02.2021 18:51
Goretzka jednak lepiej wygląda jako ten bardziej defensywny przy Kimmichu. Ewentualnie za Lewym. To nie typowa 8.
23.02.2021 22:22
No wiedziałem, że spierd. ..... Alaba to co robił?
23.02.2021 22:09
Mnie tam ciarki przechodzą za każdym razem gdy Lazio gra obok naszego pola karnego. Na razie na szczęście nic z tego nie wyszło. Sane mimo gola chyba najbardziej odstaje. Cały czas odskakuja mu te pilki. Nie wraca się, nie walczy jak inni. Coman od paru meczów tez gorzej.
23.02.2021 21:51
Oczywiście Lucas musi być na ławce. ...co by się stało jakby czarny Beckenbauer nie grał w obronie. Pewnie by się obraził, a tego nie chcemy. W końcu jest jeszcze 4 miesiące w klubie.
Sule na prawej.... Oby w Lazio na lewym skrzydle grał niezwrotny kołek. Fajnie, że gra Musiala zamiast Motinga. Kimmich powinien grać na PO, a w środku Alaba.
23.02.2021 20:11
Moim zdaniem na tak wazne spotkanie najlepsza jedenstke zaprezentowalo 90min.de. Z jedna zmiana, za Motinga Musiala.
23.02.2021 13:48
Pamiętam jak Kovac chciał Perisicia, Jovicia, proponował Zakarie i Neuhausa do środka. Oburzenie było ogromne na tej stronie. Masa komentarzy typu "to nie Frankfurt, co to za wzmocnienia, sprowadza Chorwatow".
Dzisiaj wychodzi na to, że chcemy sprowadzić Zakarie albo Neuhausa.... Perisic mimo protestów okazał się strzałem w 10. Z Joviciem nie wiadomo jakby było. Może klapa.
Volland lub Kramaric na pewno bylby lepszy od Motinga.
21.02.2021 11:48
Wywalić Hasana? U nas za takie marnotrawienie kasy i chybione decyzje dostaje się jeszcze awans...
Totalnie przespane okienko. Każdy wiedział jak trudny to będzie sezon, a sprowadzono amatorów i drugoligowcow. Roca dzisiaj pokazał, że mocno odstaje. Przy zwinnych graczach SGE wyglądał czasami jak Van Buyten.
Do tego swoje doklada Flick nie stawiając na Musiale i Lucasa.
20.02.2021 17:35
Mam wrażenie, że Flick wygrał to wszystko na pracy poprzedników tylko uspokoił szatnie. Nie rozumiem jak można nie wyciagac oczywistych wniosków nawet dla każdego kibica. Czemu gra od początku Moting, czemu taka perełka jak Musiala wchodzi tylko na końcówki, mimo że w 5 minut zrobi więcej niż nasi ofensywni zawodnicy. Dlaczego ciągle najlepszy obrońca siedzi na ławce? Skoro mamy tak żałosnych prawych obrońców może warto by do końca sezonu zagrał tam Kimmich.
20.02.2021 17:32
I tak z 7 punktów szybko zrobią się dwa. Na dzień dzisiejszy wygląda na to, że będzie to najgorszy sezon od 2017 roku.
20.02.2021 16:03
Aaa Chupo tez gra ;)
20.02.2021 16:00
Sane masakra. Tak ciężko mu wytłumaczyć, że na boisku jest 10 innych graczy? Coman dziś na łyżwach.
20.02.2021 15:59
Można stać dalej od rywala niż nasi obrońcy?
20.02.2021 15:43
Musiala jest tak chwalony, ale za Flicka gra naprawdę mało. Wchodzi na końcówki i tyle. Czemu nie gra od początku? Chupo w tym sezonie nic nie pokazał jeszcze. To samo z Lucasem. Może wygrywać 100 procent pojedynków, a i tak siedzi na ławie. Za niego znowu Alaba. Dobrze, że nie ma Silva, bo znowu Austriak by wyglądał przy glowkach jak amator.
20.02.2021 14:44
Na razie wygląda to tak, że zawodnicy, na których sprzedaż liczono zostaną albo odejdą za dużo niższe kwoty. Cuisance OM raczej nie wykupi, a nikt inny nie jest tak głupi by dać za niego 18 mln. Fein tez wróci i ciężko będzie go opylic za 6 mln. Tolisso jeśli zostanie sprzedany po kontuzji to za śmieszne pieniądze rzędu max 10 mln albo i mniej. Nie wiadomo co z Zirkzee. Nie wiadomo co z Maiem. Niby Lazio go chce za 15 mln, ale my chyba mamy z nim jakieś plany. Sarr tu przesiedzi 4 lata, bo ma dobry kontrakt.
Jedyna niezła kasa na te chwile to byłaby z Sule.
19.02.2021 12:25
Żegnaj 15-20 mln..... Żegnaj prawy obrońco z prawdziwego zdarzenia....
19.02.2021 11:49
Zakaria w tym sezonie, Neuhaus za rok. My potrzebujemy defensywnego pomocnika. Roca to póki co niewiadoma, Leon gra na 6, ale nie jest to jego nominalna pozycja. Kimmich jest zawodnikiem myślącym ofensywnie, dla mnie to idealna 8. Martinez odchodzi.
17.02.2021 13:10
Do końca sezonu jest troche czasu. Zobaczymy czy się coś zmieni. Na dzień dzisiejszy niby na papierze wygląda to nieźle (69 procent wygranych pojedynkow, najwięcej z zespolu), ale masa indywidualnych błędów, brak krycia rywala powoduje, ze tracimy przez niego gole. Lucas jet na drugim miejscu z wygranymi 63 % pojedynków. Pamiętajmy, że Francuz gra częściej na boku, gdzie łatwiej o stratę czy przegrany pojedynek. W środku pewnie wygląda to dużo lepiej. Alaba to w ogóle porażka. Koło połowy wygranych pojedynków.
Jeśli Niclas się nie poprawi to należy go sprzedać. Nie stał się jak na razie tym graczem jakim miał zostać. W sumie podobnie jak wtedy Hummelsem.
Wtedy jednak oprócz młodych i duetu Upa - Lucas potrzebujemy 3 solidnego zmiennika. Z BL widzę tam Gintera albo Elvediego, którym za rok kończy się umowa. Eric Garcia jest do wzięcia za darmo, ale też jest mlodzikiem i chyba dogadany z Barcelona. Pewnie Bayern bez problemu może mu dać lepsza umowe od klubu z Katalonii. Za rok kończą się też umowy Milenkovicia i Romagnoliego.
17.02.2021 09:52
Mukiele juz w zeszłym sezonie się "popisywal" z PSG. Teraz znowu. Były ploty o zainteresowaniu nim, ale to raczej nie ten poziom.
16.02.2021 22:33
Tylko kto za Sule? Wraca niby Mai, ale on grywał w drugiej lidze. Richards powinien też zostać w Hoffenheim. Za rok zostaniemy z Upamecano i Lucasem (solidni zawodnicy). W rezerwie mamy oprócz wymienionych wyżej młodych Tanguya, który zagrał chyba 20 minut. Dwóch solidnych i trzy talenty? To się nie może udać. Od biedy jest Pavard, ale u niego różnie może być z formą i w środku u nas raczej nie grywał.
16.02.2021 10:23
Szkoda tego remisu z największymi obok Schalke ogorkami ligi. 3 gole nami, wcześniej mieli mniej niż Lewy. Niby 5 punktów przewagi, ale za chwile gramy z Frankfurter i to przed meczem z Lazio. Szybko przewaga po dwóch kolejkach może stopniec do 2 pkt.
Nie rozumiem Flicka. Jeśli trener widzi, że ktoś gra taki syf jak Sarr w 1 połowie to po co go wpuszcza na drugą. W pierwszej wyraźnie odstawal nawet od naszej bardzo słabej drużyny. Problemy z przyjęciem piłki i prostym zagraniem, gdzie poprzez jego długie zastanawianie szybko do niego doskakiwali. Trzeci gol idzie na jego konto. Może gdyby szybciej wszedł Kimmich tego by było.
Dużo mówi się o Sarrze, ale Niklas z taka gra pracuje na odejście latem. Udział przy praktycznie każdej bramce plus tej ze spalonego. Fatalnie gra. Nie wiem czy ne lepiej przedłużyć o rok z Boa, a pożegnać Niklasa. Za tę kasę ktoś by się znalazł. Eric Garcia jest do wzięcia za darmo, ale chyba już dogadany z Barcelona.
16.02.2021 06:47
Hasan tak żeś wzmocnił kadrę, że nawet w meczu z totalnymi ogorkami nie można dać grać rezerwowym. W drugiej połowie Kimmich na boisko. Arminia strzela od swieta, a nam dwa gole w jednej połowie.
15.02.2021 21:11
Oglądając Bouna Sarra faktycznie ma się wrażenie jakby amator biegał razem z profesjonalistami.
15.02.2021 20:51
Zakaria !!! Neuhaus moze zostać jeszcze rok w Gladbach. My potrzebujemy kogoś na 6.
14.02.2021 16:34
Spoko tylko jeśli odejdzie Suele to dalej będzie za mało. Nawet jeśli przedłuża z Boatengiem. Wszystko zależy czy dogadać się z Niclasem.
Teraz pora na defensywna pomoc. Marzy mi się Zakaria, ewentualnie Kamara. Szwajcar jednak jest bardziej organy i doświadczony. Myślę, że ze względu na kontrakt do 2022 można by go sprowadzić za 20 - 25 mln. Neuhausowi dałbym jeszcze sezon w Gladbach. On jest jednak 8, a na te pozycje mamy Kimmicha, Goreztke i od biedy Musiale.
Ciekawe czy zdecydujemy se na Aaronsa. Niby gra tylko w drugiej lidze. Będą jaja jak damy za niego w tym roku tyle samo ile Norwich żądało w zeszłym. Jak wtedy wytłumaczyć transfer Sarra?
13.02.2021 08:31
U Pavarda to jakaś totalna zapaść, a nie brak formy.
11.02.2021 19:43
Lewy w rundzie rewanżowej osłabł. Dalej strzela bramki, ale w grze odskakuja mu piłki, nie trafia strzałów. Dzisiaj tez to widać. Szkoda, bo potrzebujemy Lewego w topowe formie.
11.02.2021 19:37
Najgorsze mecze graliśmy jesienią z jednym środkowym pomocnikiem i 4 ofensywnymi. Mimo tego, nadal Hansi tak to ustawia. Później jest autostrada na bramke. Kimmich nie może grać sam na 6. Dla mnie jest 8 i potrzebuje obok kogoś myślącego defensywnie.
06.02.2021 07:38
Problemem może być to, że Feina w PSV nie widzą. Cuisance tez może wrócić po odejściu Boasa. Nie wierze tez jakoś, że Parma kupi Zirkzee. No, ale jeśli wszystko potoczyło by się po naszej myśli to rzeczywiście można na nich zarobić ponad 40 mln. Za Tolisso tez ktoś da te 15 mln. Za Sarra ciężko będzie dostać więcej niż 10 mln.
W idealnym przypadku mamy 65 mln za wyżej wymienionych zawodników. Do tego nie wiadomo co z Suele i Maiem. Podobno Lazio daje 15 mln za niego. Klub musi zdecydować gdzie stoi Mai przy Tanguyu i Richardsie. Biorąc pod uwagę młody wiek Lucasa, Upamecano i Sule komuś trzrba będzie podziękować.
Odejście Sule spowoduje jednak potrzebę kupna dodatkowego obrońcy.
W środku pola bralbym Zakarie. Kontakt mu się kończy, pewnie kosztuje połowę tego co Neuhaus. Ofensywnych pomocników mamy trochę, nie ma z kolei nowoczesnego defensywnego pomocnika, a Szwajcar takim jest.
I na litość kupimy wreszcie PO z prawdziwego zdarzenia. Kupiliśmy za 10 mln Sarra i jest niewypałem. Coś tam czytałem, że za 10 chcemy Sakaia z OM. Tak będziemy kupować co rok zapchajdziure za dyche zamiast wydać raz, a porządnie np. 30 mln.
03.02.2021 14:26
Po tych piblicznych dyskusjach o Upamecano transfer Francuza do jakiegokolwiek innego kluby byłby totalna porażka zarządu. Liczę na jego transfer.
Sule lubie i zawsze go broniłem. Jednak widać, że najlepsze mecze grał w 2018 i 2019 roku (Real, Liverpool). Po kontuzji idzie mu strasznie słabo u nas, w reprezentacji to w ogóle był dramat. Nie można powtórzyć sytuacji z Alaba. Jeśli nie będzie chciał przedłużyc to transfer w tym roku. Jakieś 40 mln pewnie dostaniemy. Wtedy oczywiste, że ktoś musi przyjść oprócz Upamecano. Konate tez ma podobno klauzulę 40 mln.
03.02.2021 10:10
Barella i Torres to z przymrużeniem oka.
Realnie biorąc pod uwagę nasze braki oraz chęć wydania jak najmniej najlepszym rozwiązaniem byłoby sprowadzenie Upamecano, Zakarie na defensywna pomoc i kogoś konkretnego na prawą obronę. Sprzedając Zirkzee, Tolisso, Cuisance, Feina, jakiś młodzików typu Singh i może Sarra (może nawet Roce) spokojnie można dostac 50 - 60 mln. Powinno starczyć na Upamecano oraz Zakarie. Neuhausowi przydał by się jeszcze rok w Gladbach. Za Costę nikogo nie trzeba, lepiej by grał Musiala. Choupo moim zdaniem może zostać.
Emersonowi z Sevilli kończy się kontrakt. Nie oglądam ich, wiec nie wiem jak gra. Może jakiś kolega ze strony mnie oswieci. Wątpię by był gorszy od Sarra.
25.01.2021 13:45
Sule na prawej dużo lepiej od Pavarda i Sarra. Nawet biorąc pod uwagę jego warunki. To już 3 bardzo dobry mecz w jego wykonaniu na tej pozycji. Skrzydła słabo, Sane coś próbuje, ale słabo na razie. Gnabry myślę, że z czasem wróci z formą. Coman wygląda najlepiej. Środek pola ok, widać, że brakuje typowego defensywnego pomocnika. Kimmich to dla mnie idealna 8.
Edytowano : 2021-01-24 18:13:16
No i jeszcze fatalna forma Davisa. W tym sezonie gra totalny piach. Defensywnie zawsze źle ustawiony, ofensywnie bez akcentów. Nawet stracił dużo ze swojej dynamiki. Lucas po wejściu od razu zagrał lepiej w ofensywie i defensywie.
24.01.2021 18:11
Davies w defensywie juz w zeszłym sezonie źle się ustawial. Ratowała go zawsze niezwykła szybkość. W tym sezonie wychodzą jego braki, nie ma tej formy i dynamiki.
24.01.2021 15:47
Jeśli tak jak piszą media ma przyjsc tylko jeden środkowy pomocnik to wolałbym chyba teraz Zakarie. Tez jest uniwersalny i dynamiczny, ale defensywnie duzo lepszy. Tego nam obecnie trzeba. Nie mamy nowoczesnego defensywnego pomocnika. Kontrakt mu się kończy, jest po kontuzji, ale gra z meczu na mecz lepiej. Myślę, że za 15-20 mln byłby nasz.
24.01.2021 12:39
Hmmm pomyślmy. Musiala i Rhein to ten sam rocznik. Pierwszy jest ogrywany na najwyższym poziomie, drugi za rok zacznie być wdrazany jako następca lidera rezerw. Ile to już nie miało być talentów w ostatnich latach. Syn Scholla, Gaudino, talent stulecia Timothy Tilmann, teraz jego brat Malik.... nie wiele z tego wyszło. Podobno jesteśmy zadowoleni z rozwoju Maia. Tylko, że on debiutował za Juppa i teraz gra w średniaku drugiej ligi. Natepny talent stulecia to niby Batista Maier. Na razie co najwyżej średnio gra.
23.01.2021 17:15
Jeśli Kalle coś takiego mówi to muszą już byc jakieś rozmowy i negocjacje. Uli lubił sobie pogadać pod koniec jego ery jednak Kalle nigdy raczej spekulacjami się nie zajmował.
21.01.2021 18:09
Myślę, że Kalle, Oli i nawet Hasan zdają sobie sprawę, że poprzednie okienko było bardzo słabe. Oczywiście nikt tego nie przyzna, bo wtedy podkopali by własną pracę.
Moim zdaniem zasadnicze będzie pytanie jak daleko dojdziemy w LM (kasa z UEFA) i kogo uda się sprzedać. Podobno Marsylia chce wykupić Cuisance, a uzgodniono chyba 18 mln odstępnego. Everton chce Zirkzee, fajnie gdyby poszedł za te 10 mln. PSV podobno chce kupić za 6 mln Feina, mimo że wiele nie gra. Tolisso tez może pójść za minimum te 15 mln. Do tego ktoś z młodych (Fruechtl, Mai, Singh, Dajaku). Nie wiadomo jak długo zostaną Sarr i Roca. Trochę można nazbierac.
Upamecano moim zdaniem to konieczność. Obecnie to Alaba wydaje rozkazy i ustawia obrone. Lucas tego nie zrobi moim zdaniem. On jest idealny jako drugi obrońca obok "lidera".
Do tego najlepiej dwojka z Gladbach. Neuhaus gra już przynajmniej drugi świetny sezon, ma dynamikę, dobre nogi. Do tego Zakaria. Fakt, że ma problemy po kontuzji. Jednak już gra coraz lepiej. Zdrowy Zakaria trochę przypomina z profilu (dynamika, odbior) na szóstce Makelele. Ma jeszcze szansę na duży rozwój. Kończy mu się kontrakt i pewnie da się go wyciągnąć za 15 mln.
Tam przeglądałem PO na transfermarkt. Emersonowi z Sevilli kończy się kontrakt. Ktoś wie jak gra? Ja rzadko oglądam ligę hiszpańska. Za darmo może warto.
20.01.2021 17:06
Małe ryzyko w przypadku Omara. Przyjdzie za darmo, jak nie wypali to można go sprzedać z zyskiem. Statystyki ma dobre w Championship (te defensywne istotne dla obroncy). Lewa obrona to raczej mniejszy problem, możesz grać tez Lucas.
20.01.2021 09:51
Dokładnie. United przez lata rzucało kasa, ale sprowadzali same wypalone gwiazdy. Zawsze gdy chcieli kogoś konkretnego (np. de Light czy Lewandowski) to ktoś ich ubiegał. Wtedy wydawali kasę na di Marie, Schweinsteigera, Sancheza czy Pogbe. Stawianie na młodych graczy ostatnio im lepiej wyszło.
20.01.2021 09:31
BVB nic nie gra, a już prawie na prowadzeniu. Dla nas remis dobry.
Bateria świetny zawodnik. Są 2 problemy. Pierwszym jest kwota odstępnego. My mamy problem by wydać na zawodnika 20 mln (Dest). Za Bateria trzeba wydać grubo kasę. Drugim problemem jest źródło tych rewelacji.
19.01.2021 21:58
Ofensywa Bailey - Diaby - Wirtz naprawdę fajnie gra. Jamajczyk chyba odzyskuje formę po dwóch słabszych sezonach. Dla nas jednak idealny byłby remis.
19.01.2021 21:07
Nikt pewnie tego nie rozumie dlaczego piłkarz, który odejdzie z klubu i ma w związku z tym odpowiednią motywację gra. Lucas na pewno nie rozumie, skoro w praktyczne każdym meczu jest naszym najlepszym zawodnikiem w obronie.
Tylko Real zaciera ręce, że Flick mu ogrywa piłkarza. Jednak pół roku na ławie lub trybunach zrobiło by swoje.
19.01.2021 07:02
Ja zbytnio w Zirkzee nie wierze. Podobnie z Arpem. O ile Niemiec ma jeszcze jakaś technikę to Holender wydaje się mało ruchliwym zawodnikiem. Nie ma jakoś szczególnie żadnego wyjątkowego waloru. Niby wysoki, ale mistrzem gry głową nie jest. Może i ma nosa do ustawienia się w odpowiednim miejscu, ale taki "typowy Inzaghi" to za mało na Bayern. Poza tym wydaje się mieć również problemy z głową i motywacja. W drugim zespole nawet nie błyszczy. 10 mln za niego byłoby mistrzostwem. Tym bardziej, że musimy zbierać każdy grosz na ewentualne letnie transfery. Arpa bym też się pozbył.
Z wypożyczeń to chyba tylko warto oglądać Stillera, Dajaku i Batiste Maiera. Mai niby podstawowy zawodnik, ale jest też coraz starszy i gra w przecietniaka 2 BL. Singh cos tam ożył, ale liczby ma nadal przeciętne i gra w słabym Nurnbergu. Fruechtl bez komentarza. Oni w Bayernie nie zwojuja nic. Lata powoli lecą i by musieli juz grać na wyższym poziomie. Można tutaj śmiało ich porównać do młodszego Musiali. Można ich spróbować sprzedać razem z Feinem. Jakieś 15 mln wpadnie.
W idealnym przypadku tyle samo wpadnie za Tolisso i za dwójkę Roca - Sarr.
Wiem, że nie ma co się nastawiać na wielkie transfery, ale chyba każdy widzi, że trzeba gdzieś 4 zawodników. Środkowy obrońca (Upamecano 42 mln), defensywnego i środkowego pomocnika (Zakaria 15 mln??, Neuhaus 39 mln) I prawego obrońcę z prawdziwego zdarzenia (Mukiele?). Wychodzi grubo ponad 100 mln.
18.01.2021 22:35
Jak będzie wyglądać sytuacja po odejściu Alaby? Hmmm. Obawiam się, że zamiast sprzedać Austriaka przed sezonem za np. 25 mln jak Thiago to zostawiliśmy go. Alaba gra słaby sezon, 4 indywidualne błędy prowadzące do goli. Teraz odejdzie za darmo do Realu, a my w zamian kupimy za 30 mln rezerwowego Realu. Taka polityka.
18.01.2021 10:34
Pressing oczywiście zawodzi. Atakujemy niby z przodu, ale nie ciągniemy tego do końca. Metr przed rywalem stajemy i próbujemy zastąpić rywala. W zeszłym sezonie był ciągły atak. Ten metr niektórym wystarczy by zagrać długa piłkę do przodu albo rozegrać z kolega.
Dlatego uważam, że taktyka Flicka jest świetna pod warunkiem, że wszystko się zgrywa tzn. kondycja i forma zawodników, ustawienie na boisku, motywacja. Juz w zeszłym sezonie w Lizbonie mimo świetnej formy i passy Lyon czy PSG miało praktycznie okazję sam na sam. Nie wpadło dzięki Manu albo złej decyzji strzelca.
Wychodzi na to, że taktyka ta jest bardzo ryzykowna. Dobry team powinien być elastyczny, mieć plan B gdy nie idzie.
14.01.2021 13:16
Najgorsze jest to, że z wypowiedzi Flicka wynika iż nie ma zamiaru zmieniać taktyki. Mówi, że przy bramkach po długich lub prostopadlych pilkach ktoś nie poszedł za zawodnikiem itd. Co jednak jeśli ten napastnik (startujący juz lepszej pozycji, bo nie musi się rozpędzić i odwrocic) jest po prostu szybszy? Stronę jest,ze rywale wykorzystują przeciwko nam naprostsze sposoby rodem z B klasy. Długa piła do przodu i gol. Tutaj może przyjść nawet Van Dijk i będzie to samo. Tez będzie musiał się rozpędzić i gonić napastnika. Problemem jest też ofensywa. Dużo strzelamy, ale w ostatnich tygodniach mamy problem z wytwarzaniem sobie klarownych sytuacji.
14.01.2021 09:09
Schweinsteiger przed meczem krytykował system Bayernu. Zastanawiał się po co stoimy tam wysoko, skoro można spokojnie stać 10 metrów głębiej. Flick podobno odpowiedział na to :" Trzeci gol dla Gladbach nie wynikał z wysokiego ustawienia ". Wiem, że chłop lubi wysoki pressing. Jednak widzi, że to nie działa. Po co więc to ciągnąć?
13.01.2021 23:43
Flick gdzie zmiana taktyki!!!
13.01.2021 23:28
Niech Flick w końcu udowodni, że nie jest trenerem jednej taktyki. Nawet Favre umiał zmieniać taktykę w trakcie sezonu. Blamaz. Pytanie czy duży czy olbrzymi.
13.01.2021 23:19
Nie wiem czy Kimmich w przyszłym sezonie nie będzie musiał wrócić na prawą. Niby chcemy Neuhausa. Moim zdaniem bardzo dobry zawodnik, najbliższy temu, którego nazwalibysmy rozgrywającym w porównaniu z naszymi zawodnikami. Dobre nogi, dynamika tez dobra. Klauzula podobno wynosi 39 mln i zawodnik chce odejść z Gladbach. Jednak jest to zawodnik myślący ofensywnie. Nadal brakuje nam typowego defensywnego pomocnika. Zakaria prawdopodobnie nie przedłuży kontraktu i nie będzie kosztował majątku. Jednak te 15-20 mln trzeba będzie wydać. Może się to okazać zbyt dużo w okresie covidu. Tym bardziej, że mówi się o Upamecano za 40 mln. To już razem byłoby 100 mln! Zamiast Zakarii kor przyjść jakiś młodzik, dużo u nas plotek o takich. Jednak wtedy jest niepewność czy wypali. Może skończyć się tak, że za rok ze względu na słabą formę ów młodego zawodnika i np. Pavarda oraz Sarra nadal zostaniemy z Kimmichem na dwie pozycje. Będzie grał na PO, a środek Neuhaus - Leon wydaje się bardzo ofensywny.
Tak na prawdę potrzebujemy 4 transferów, dwado środka pola, do tego środkowego i prawego obrońcę. Jednak to grubo ponad 100 mln. Nie bardzo jest kogo sprzedać, za Zirkzee, Tolisso, Roce i Sarra dostaniemy przy bardzo dobrych wiatrach 40 mln.
12.01.2021 09:02
Widocznie Campus ma jednak w tym przypadku racje. Myślę, że Roca również dość szybko sprzedamy. Dla samego zawodnika lepiej, nic nie gra mimo kontuzji rywali. Dla nas tez, bo może jakiś grosz za niego dostaniemy. Pewnie podziękuję tez Tolisso (oby). Martinez tez odejdzie. Wynika z tego, ze powinniśmy kupić jednego defensywnego(lub srodkowego) pomocnika, który nam pomoże juz teraz oraz jednego młodego do ogrywania. Gladbach podobno już dogaduje się z następca Zakarii. Może Szwajcarii przedzie do nas (chociaż jego forma po tych kontuzja ch to niewiadoma) oraz do tego Kamara lub Agoume.
11.01.2021 12:54
Alaba jako środkowy obrońca tylko 51 % wygranych pojedynków. Lucas ma prawie 65 % i to grając na boku częściej. Sule ma 67 %, Javi 71%, Pavard 57% tez grając na boku. Poziom Alaby trzyma tylko Boa (50%). Do tego dochodzi 12 % niecepnych podań, gdzie środków obrońcy często nie schodzą poniżej 8%. Chyba oczywiste jest kogo powolinnismy się pobyć z 1 składu.
11.01.2021 08:03
Hojbjerg gra świetny sezon, kosztował 15 mln. Mała kwota jak na kapitana Southampton. Hasan wolał za podobno cenę kupić zawodnika z drugiej ligi. Baku był do wyciagiecia, my wolimy Sarra. Ciekawe jakie transfery będą latem. Zmiennika Daviesa ok. Jednak tutaj trzrba kogoś podobnego na prawą stronę. Za takiego niestety trzrba zapłacić. Bayern jednak nie może sobie pozwolić by jednak pozycja nie była w ogóle obsadzona.
Ja typuje, że skończy się na Agoume, Omaru Richardsie oraz przy dobrych wiatrach Upamecano.
09.01.2021 16:13
Na Sport1.de Flick skrytykował tez Alaba, że za wszytko opuścił linię obrony przy golu Hoffmanna. Przynajmniej tyle....
09.01.2021 11:38
Najgorsze jest to, że Hansi wydaje się nie mieć planu B. Cały czas stoimy wysoko. W zeszłym sezonie był z przodu cały czas atak na piłkę. W tym sezonie, pewnie przez przemęczenie to nie działa lub nie jest planowane. Mimo tego, stoimy dalej tak wysoko. Rywal ma bardzo łatwo, długa lub szybka piłka do szpicy i juz napastnik jest sam na sam. Wymiana obrony na niewiele się zda. Każdy obronca ma w takiej sytuacji problem, bo musi się odwrócić i rozpędzić. Do tego jednak dochodzą takie żałosne podania jak te Pavarda albo Sule wczoraj.
Niestety przypomina to trochę Kloppa w BVB. Totalna dominacja, ale jak nauczono się z nimi grać to po rundzie jesiennej było miejsce spadkowe.
Najbardziej martwi mnie wywiad Rose PRZED (!!!) meczem dla DAZN. Mówił coś w stylu, że Gladbach będzie chciało grać z głębi szybko do przodu. By tak grać potrzebują miejsca, ale będą je mieli, bo Bayern nie zmieni stylu. Zawsze stoi wysoko i miejsce jest!!! Przed meczem, a to oznacza, że każdy rywal wie, że Bayern nie ma obecnie planu B. Trochę przypomina to sytuacje z Van Gaal em. Do przodu spoko, ale przy kontrze zawodnicy nie wiedzieli co robić.
09.01.2021 11:30
Gladbach to teraz przelezy.
08.01.2021 22:22
Źle to wygląda... Kogo by tu wprowadzić na boisko żeby odmienić losy meczu? Na ławce bogactwo. Pewnie dlatego nie ma zmian, bo Hansi nie umie sie zdecydować.
08.01.2021 22:12
Tak naprawdę porażka w lidze jest kwestia czasu. Nawet jakby się dziś udało. Z ogorkami w poprzednich meczach juz było ciężko. Gramy bez lekkości z przodu. Z tyłu fatalnie. Dużo już było szczęśliwych zakończeń meczu np. z RB.
Sane próbuje wziąć ciężar gry na siebie. Sam jednak niewiele zdziała.
08.01.2021 21:58
Może by jakaś zmiana? Może Musiala albo King? Nawet Chupa Chups za Mullera, który dziś gra blado. Cokolwiek?
08.01.2021 21:53
Kadra jest już dość szeroką. Zbyt szeroką kadra jest zła.
08.01.2021 21:50
Hansi może jest świetnym motywatorem i kimś kto może wprowadzić spokój w szatni. Obawiam się jednak, że może być trenerem jednej taktyki.
Praktycznie wszystkie gole padają tak samo. Prostopadla piłka do linii obrony albo długie podanie jak w niższych klasach polskich lig. Wypadałoby pomyśleć, że może stoimy za wysoko i się cofnąć. Zmienić cokolwiek w taktyce. My gramy i stoi cały czas tak samo.
08.01.2021 21:48
Sule chłop jak dąb, a ma problem z podaniem na 5 m. Brakuje mu siły, że piłka nie może doturlać się do Pavarda?
08.01.2021 21:41
Z taką obrona to o LM możemy zapomnieć. Trudno będzie nawet o BL. 23 gole po niecalej rundzie. Jak jakiś Koln albo Werder. Alaba kopie się tam po czole albo wybija piłki w aut, a gra w każdym meczu. To on nie potrzebuje przerwy, a inni tak? Pavard cień samego siebie. Davies bez formy, ale Lucas na ławie.
08.01.2021 21:23
Nie rozumiem Flicka. Co po świetnej formie Lucasa skoro grzeje ławę dla Alaby. Austriak może dawać ciała w finałach, walic samoboje i powodować karne, podawać pod nogi rywali, a i tak gra. Hernandez mimo, że grał bardzo dobre mecze siedzi na ławie. Na szczescie nie ma Boa.
08.01.2021 19:51
Im prędzej zaklepiemy Dayota tym lepiej. 42 mln to promocja przy graczu jego klasy i z takimi możliwościami rozwoju.
22.12.2020 17:11
@GuteSpiele
Tyle bramki, dodaj jeszcze spowodowane okazje rywala. Ile razy nam Neuer ratował tylek.
Sport1 ocenił rundę w wykonaniu naszych graczy. Ogólnie dość dobrze moim zdaniem trafili, no może oprócz Gnabryego i trochę Goretzki. Na plus Neuer, Muller, Musiala, Kimmich, Lewandowski i Coman. Średnio Boa, Lucas, Alaba, Gnabry i Goretzka. Reszta, w tym nowi zawodnicy, dno. Martwi forma, a właściwie jej brak Pavarda.
22.12.2020 08:10
Co do Goretzki to nie istnieje bez Kimmicha może dlatego, że grał praktycznie zawsze sam w systemie 4-1-4-1. Tutaj trudno koncentrować się na odbiorze i rozegraniu równocześnie. Raczej Goretzka zabezpieczał tyły, a taki szarak zawsze będzie mniej widoczny i pamiętany. Z resztą warto dodać, że w duecie Goretzka-Kimmich to raczej Leon zawsze grał defensywniej niż Kimmich.
Leon nie nadaje się ogólnie na 8 tylko na 10 albo właśnie na 6 (gdy jest podwojna). Przynajmniej nie w stylu jakim my gramy. Jestem pewien, że obok Kimmicha znowu odzyje.
21.12.2020 14:14
Nie trzeba o ile latem postąpimy rozsądnie kupując Upamecano, jednego lub dwóch defensywnych pomocników oraz PO.
20.12.2020 19:06
Pewnie Pavard nie gra, bo jest totalnie bez formy.
19.12.2020 20:17
@FanGraczyBayern
Zobacz np dzisiejszy mecz. Gnabry oczywiście jest bez formy, ale jednak biega, próbuje. Wyprowadza kontry, idzie w drybling 1 na 1, na szanse, dosrodkowania. Sane biega jakby nie wiedział jak gra się w piłkę. Poza tym już kolejny raz łatwiej głupie straty pod własną bramka. W ogóle praktycznie nie bierze udziału w pressingu. Kto to widział by grać pietka parę metrów przed własnym polem karnym.
Wyobrażacie sobie sytuację, gdzie rok temu dajemy te 126 mln na Sane? Toż to wstyd na Europę i porażka na całej linii.
19.12.2020 20:13
Sane to obecnie zawodnik nr 5 na skrzydła. Za Comanem, Musiala, Gnabrym i nawet Costa.
19.12.2020 20:05
Końcówka dobra, reszta to porażka. Nie wiem po co Lewy bije wolne. Akurat ten aspekt mu wyjątkowo nie idzie ostatnio. Niech lepiej uderza Alaba, to jedyne co potrafi świetnie. Nawet z lewej strony. Ewentualnie może dać spróbować Gnabryemu.
19.12.2020 19:22
Bez środka pola żaden zespół sobie nie poradzi. To kluczowa pozycja. U nas obecnie nie istnieje.
Pressing w porównaniu do ostatniego sezonu tez nie istnieje. Niby atakujemy z przodu nawet 3 zawodnika, ale 2-3 metry przed nim się zatrzymujemy i patrzymy.
19.12.2020 19:09
Żałosne spotkanie bez strzału na bramke.
19.12.2020 19:06
Nie rozumiem po co na srodku ciągle gra Boa i Alaba. Naszym podstawowym duetem powinien byc Sule i Lucas.
19.12.2020 19:02
Środek oczywiście nie istnieje. Roca nie gra, bo widocznie ma odpowiednią klasę. Muller nabranie strasznie, dużo strat i potknięc.
19.12.2020 18:54
Ustawienie wskazuje na taktykę jak z VFL czyli jak mamy piłkę to jest 3 z tyłu. Lucas ustawiony wyżej. Gdy bronimy mamy 5 z tyłu. Z Wolfsburgiem wracali się na prawej Coman lub Gnabry. Nie zdziwiłbym się gdyby te rolę odegrał Davies.
19.12.2020 17:54
Pewnie będzie jak z VFL. Gdy będziemy rozgrywali z piłkę z tyłu będziemy grali 3 (Sule, Alaba, Boa) żeby mieć więcej możliwości, Lucas będzie ustawiony wyżej. W defensywie będziemy grali 5 obrońców czyli Lucas będzie wracał na lewą. Pytanie kto będzie robił jako wahadlowy na prawej. Nie zdziwiłbym się gdyby to Davies. Z VFL robili to Coman z Gnabrym.
19.12.2020 17:51
Dawać Koeln!!! Oby utrzymali wynik. RB napiera.
19.12.2020 17:11
Czekam z niecierpliwością na mecz.
Wymarzony sklad:
Neuer - Pavard, Süle, Lucas, Davies - Tolisso, Roca - Musiala, Muller, Coman - Lewandowski
Skończy się pewnie na:
Neuer - Pavard, Süle, Alaba, Lucas - Tolisso, Musiala - Gnabry, Muller, Coman - Lewandowski
19.12.2020 16:08
Okazuje się, że mimo szumnych zapowiedzi Reusa BVB juz po 12 kolejkach z walką o mistrzostwo raczej nie ma nic wspólnego.
Zobaczymy jak będzie jutro. Leverkusen jest na gazie i mieliśmy często z nimi problemy ostatnio. Mam nadzieje, ze nasi zmotywują się jeszcze jakoś przed przerwą i ograją B04. Niech już po przerwie na spokojnie wraca Kimmich, bo strasznie go brakuje.
Oby w następnym roku znowu o najlepiej dyspozycji powrócili Leon, Pavard i skrzydłowi, bo będzie barze ciężko nawet o mistrzostwo z taką grą jak w ostatnich tygodniach nie wspominajac juz o LM.
18.12.2020 22:27
Na litość zagrajmy w końcu dwojka w środku pola. Leon i Tolisso, Roca raczej nie dostanie szansy. Środek Sule i Lucas byłby idealny, ale nie ludze się, ze David zasiądzie na ławie.
17.12.2020 10:46
Ooo jest! Królewski transfer Hasana na boisku.
16.12.2020 21:59
To ustawienie pokazuje w sumie jakimi daremnymi transfermi są Sarr i Roca. Na prawej gra Sule, a w gdy nie ma żadnego środkowego pomocnika oprócz Tolisso to gramy po prostu ofensywniej. Roca to pewnie może grać u nas, ale w 2 drużynie.
16.12.2020 20:50
Pomyśleć, że za Sane rok wcześniej byliśmy gotowi dać 126 mln.... masakra... Sule na PO chyba nikt nie rozumie. Wydaje się, że Flick szukając rozwiązania się zapetlil i ponawiam błąd Kovaca (ciągła rotacja).
16.12.2020 20:42
Skoro nie jesteśmy skłonni wydać 40 mln za Upamecano to tym bardziej nie będziemy skłonni wydać 50 mln za Camavinge czy Kamare. Nawet Zakaria, któremu kończy się kontrakt może byc ciężki do ściągniecia. Pozostaje ten Agoume z Interu ;)
16.12.2020 16:04
Niech chomikuja kase do lata by powalczyć o Upamecano, defensywnego pomocnika (Zakaria, Kamara) i w końcu jakiegoś sensownego prawego obrońcę.
16.12.2020 08:15
Straszne straszne. .... Union dużo bliżej gola.
12.12.2020 20:24
Niech to sędzia skończy, bo jeszcze przegramy.
12.12.2020 20:17
Strach pomyśleć z kim gramy ostatnie mecze. Totalnie bez formy. Na początku sezonu przynajmniej w ofensywie nie było problemów.
12.12.2020 20:13
Sane jak junior wygląda.
12.12.2020 20:07
Masakra. Prędzej Union strzeli druga. Czekają nas mecze z VFL i B04.... łatwiej nie będzie.
12.12.2020 19:55
Muller nam uratował mecz z Atletico i RB, ale fakt, w ostatnich tygodniach czegoś mu brakuje. Nie podaje juz jakiś zaskakujacych piłek, nie wychodzi na wolne pole. Dużo niedokladnych podań i odskakujacych piłek. Może to przemęczenie.
12.12.2020 19:34