Davies dynamikę ma świetną, warunki tez. Jednak bardzo dużo musi się nauczyć jeszcze o taktyce i jak się ustawiać.
18.12.2019 21:11
Niepotrzebnie gramy tak dziko. Możemy spokojnie zamknąć Freiburg w swojej połowie.
18.12.2019 21:07
Alaba w środku pola obok Kimmicha ;)
18.12.2019 20:50
Davies jaki rajd. Świetna dynamika.
18.12.2019 20:46
Bramkarz znowu mecz życia?
18.12.2019 20:38
Bardzo ofensywie... i to przeciwko Freiburgowi. Zobaczymy. Nie mamy typowej 6, plus grają razem Muller z Coutinho.
18.12.2019 19:56
Upamecano brać latem. Kończy mu się kontrakt za rok i nie będzie drogi.
17.12.2019 22:24
Z tych ofensywnych pomocników to najtańsze opcje to na chwile obecna Olmo i Eriksen, o ile pójdzie o niego powalczyć. Coutinho to olbrzymia kasa, a na razie w sumie nie pokazał wiele. Havertz to jednak niewiadomą.
17.12.2019 22:06
Werner to idealny cofniety napastnik za Lewym. Jednak dla nas oczywiście za słaby. Jak Mane, Griezmann itd.
17.12.2019 21:44
10 - 15 mln maksymalnie. Na cuda bym nie liczył. Powalczyć o Upamecano latem.
17.12.2019 21:20
RB strasznie słabo. W sumie tak jak z nami u siebie.
17.12.2019 21:08
Ciekawy jestem jak zagrają Upamecano i Klostermann. Za rok kończą się im kontrakty i pewnie odejdą. Bayern powinien powalczyć o obu. Szczególnie Upamecano będzie mógł pewnie wybierać wśród klubów.
17.12.2019 20:40
Leverkusen zakontraktowal Palaciosa jako następcę Havertza.
Edytowano : 2019-12-16 19:17:39
PS. Wg DiMarzio Bayern pytał Seville o transfer Ocamposa zima. Sevilla woli sprzedać latem. Oby płoty.
16.12.2019 19:14
Zima nikt sensowny nie przyjdzie. Klostermann ma świetny rozwój ostatnio w Lipsku I reprezentacji, ale zima go nie puszcza. Latem może przyjść, bo za rok kończy mu się kontrakt. To samo z Upamecano. Można wyrwać dwóch solidnych zawodników za małe pieniądze. Zima na PO to może tylko Can przyjść. On jednak PO jest od święta, raczej gra w środku, w Liverpoolu grał tez jako jeden z 3 ŚO.
16.12.2019 19:10
Thiago gra 7 sezon Bayernie, były lepsze i gorsze okresy, dużo kontuzji. W Barcelonie miał być następca Xaviego i Iniesty. Nigdy nawet nie zbliżył się do ich poziomu. Widać to w reprezentacji, dwójki z Barcelony juz nie ma, mimo to Thiago jest raczej rezerwowym. Ruiz i inni go wyprzedzili. U nas tez nigdy nie stał się tym zawodnikiem na jakiego liczono. W meczach z wielkimi zespołami nigdy nie istniał.
70 mln na pewno nikt za niego nie da. Kończy mu się kontrakt, dostaniemy max 40 mln. Pytanie kto go zechce oprócz Barcelony? W topowych zespołach w środku pola raczej nie ma magików tańczących z piłką. Grają zawodnicy silni fizycznie, dynamiczni jak Keita, Wijnaldum, de Bruyne, Ramsey, Kovacic. Sam Thiago pewnie ma ambicje by odejść do klubu z topu.
15.12.2019 15:35
Mamy czas. Na razie Cou zagrał jeden świetny mecz (gdzie zaliczył 1/3 swych pkt w klasyfikacji kanadyjskiej) z fatalna w ostatnich tygodniach Bremą. Do tego dobry występ w meczu o pietruszkę z Totkami. Skoro mamy czas to nie trzeba podejmować teraz decyzji. Jednak 4 letni kontrakt dla Cou plus odstępne to większą kwota niż np. taki sam kontrakt dla Eriksena czy Olmo.
15.12.2019 13:37
@MateuszFCB
Ty jeszcze raz przeczytaj mój komentarz, ale tym razem postaraj się czytać ze zrozumieniem i powiedz, gdzie napisałem, że mamy ściągnąć Havertza.
15.12.2019 13:26
Myślę, że na pewno szukamy ofensywnego pomocnika. Stąd doniesienia o Kai'u, Dani Olmo czy Eriksenie. Któryś z nich będzie celem. Zależy kogo najłatwiej ściągnąć. Do tego przyjdzie skrzydłowy. Jak dla mnie brakuje jeszcze obrońcy, prawego obrońcy i silnego fizycznie pomocnika do środka. Transfer Kaia i Sane praktycznie wyklucza transfer Coutinho. Skąd kasa na obrońców czy defensywnego pomocnika? Chyba, że sprzedajemy Thiago i kogoś z dwójki Goretzka - Tolisso. Za Boa I Javiego dostaniemy grosze.
15.12.2019 09:02
Oby Hernandez szybko wrócił. Obrona pewnie będzie wyglądała Hernandez i Alaba, ewentualnie Pavard. Javi i Boa to niestety już nie ten poziom. Przesuwając Kimmicha na PO jesteśmy lepsi w ofensywie, ale brakuje kogoś myślącego defensywnie na środku. Dużo do roboty w okienku dla naszych.
14.12.2019 19:19
Lewy ostatnio sam na sam nic nie strzela.
14.12.2019 16:10
Werner nas zamyka xD
14.12.2019 16:00
Dajcie spokój. Tu trzeba obrońców kupić.
14.12.2019 15:55
Boa to koniecznie trzeba oddać po sezonie.
14.12.2019 15:49
Coutinho pogra sobie pewnie więcej przy kontuzji Comana. Chyba zrozumiał, że trzeba się cofać i walczyć.
Davies to dla mnie zawodnik miesiąca. Świetny w każdym meczu. Dziś nawet w ofensywie. Jeszcze drugiego Daviesa na prawą (może Klostermann, który ma tylko rok kontraktu) i kogoś silnego fizycznie obok Kimmicha, bo Thiago raczej nie daje rady defensywnie. To już wole Goretzke.
11.12.2019 21:54
Sule się sypie i nie ma już kogo wystawić w środku obrony. Pavard kusi grać na prawej, Boateng kopie się po czole, a Javi to drugi rosły Belg. Słaba wypada najlepiej, ale niestety go jie ma.
Edytowano : 2019-12-11 21:29:28
*Alaba
11.12.2019 21:28
Coman się o swoje nogi pozabija...
11.12.2019 21:25
Z yt wynika, że Tete świetnie strzela na pusta bramkę. To już w tym elemencie jest lepszy od Mullera.
10.12.2019 22:38
Werner strzela jak szalony. Nie chcieliśmy go, bo nie jest skrzydłowym. W RB gra za silnym napastnikiem i świetnie to wygląda. U nas byłby za Lewym. No, ale miejsce musi mieć Muller. W reprezentacji gra na szpicy albo skrzydle i już mu tak nie idzie. Fatalne okienko w naszym wykonaniu. Bez planu, improwizacja.
10.12.2019 21:42
Barca prowadzi BVB tez. Lipsk bardzo pewnie. Ten Hag blisko LE.
10.12.2019 21:33
Ndidi nie do wyciągnięcia. Ma kontrakt do 2024, inne zespoły tez widzą jego grę. Ogólnie wszyscy dobrzy defensywnie pomocnicy mają długie kontrakty. Tych z topowych zespołów nie liczę, bo nie są do wyciągnięcia.
I nie patrzcie na nazwiska. To, że ktoś jeszcze nie ma sławy Casemiro czy Kante nic nie znaczy. Pokazuje to najlepiej przykład Daviesa i Coutinho.
08.12.2019 14:44
U nas jet problem, że kadra jest nierownomiernie rozłożona. Mamy zawodników o podobnej charakterystyce w środku pola (Tolisso, Goretzka, Muller). Dobrzy na wejście w dośrodkowanie czy strzał, ale nie rozegrają nic w środku. Potem nie mamy żadnej dynamicznej 6. Thiago na 6 to żart, najlepszy sezon grał za Carlo ustawiony za Lewym. Kimmich w środku pola jest kreatywny, ale gdy idzie do przodu to potrzebuje kolo siebie dobrego silnego pomocnika, który go zabezpiecza. Kimmich powinien grać na 8 lub jako bardziej ofensywny z dwójki szóstek. Wtedy ale brakuje nam prawego obrońcy. Pavard w defensywie jest lepszy od Kimmicha, ale ofensywnie mało daje.
Skrzydeł to nie mamy w ogóle. Perisic raz gra dobrze raz nie. Coman to porażka. Gnabry gra bardzo samolubnie i przez to marnujemy masę okazji.
Podsumowując po sezonie powinniśmy pożegnać na pewno Boatenga, Thiago, może Javiego.
Za rok kończy się kontakt Klostermanna, który robi duże postępy w Lipsku i reprezentacji. Bardzo szybki i dobry w ofensywie. Sane to powinien być priorytet. Może nawet kupno drugiego skrzydłowego za Comana (Oyerzabal ma klauzulę 75 mln). Jednak najważniejsze jest kupno w końcu dobrej 6 (albo i dwoch). Nie wiem czemu nie chcemy Cana. Do wyciągnięcia jeszcze są Xhaka, Zakaria i pewnie Ruben Neves. Bez szczelne środka pola może przyjść kto chce na ławkę, a i tak nic nie osiągniemy.
08.12.2019 14:15
Gnabry trochę odpłynal. Ławka dobrze mu zrobi. Coutinho za gal dobrze z Leverkusen, szkoda, że go nie ma. Mecz szansy dla Thiago.
07.12.2019 15:22
Ogolnie mamy czas. Zima ten Hag ani Tuchel nie przyjdą. Przed nami dwa ciężkie mecze w LM. W Bundeslidze tez nie zostali nam raczej słabi rywale. Gramy w Gladbach i z Leverkusen. Jest jeszcze Vfl i chyba Freiburg.
25.11.2019 17:33
Neuer pewnie za niepewności z piłką u nogi. Davies zagrał ok, dobrze w defensywie, do ofensywy na razie się nie podłącza jak Pavard dlatego 3 jest ok (skoro Pavard dostał 2). Defensywnie jest dla nas dużo lepiej jak gra Pavard na prawej, a nie Kimmich. Niemca za często przechodzili na tym boku. Coutinho za wysoko.
24.11.2019 08:44
Myślę, że na obecny rynek to za takiego Coman trzeba dać te 50 - 60 mln. Drybling i szybkość może ma, jednak totalnie brakuje mu podań i przed bramką tez jest słaby. Jeśli by można było wymienić go za Sane to nie ma nad czym się zastanawiać. City i tak szuka kogoś na ławkę, bo skrzydła Silva - Sterling są nie do ruszenia. U nas Gnabry - Sane, a dodatkowo Perisic. Kogoś można dokupić jeśli Davies ma grać w obronie.
17.11.2019 09:08
Najlepszy sezon za Carlo miał Thiago grając właśnie za Lewym. Przerasta go praca w defensywie, nie rozwija wtedy swojej kreatywności.
Kalle jeszcze dodał przy Matsie: "Niektórym wystarczy wicemistrzostwo". Nieźle.
16.11.2019 07:17
Bayern wydał oświadczenie, że Wenger nie jest kandydatem i mu odmówili. Wenger z kolei mówi, że Bayern kłamie i nie narzucal się nikomu. Powiedział, że Bayern zawsze robił wszystko po cichu i dobrze na tym wychodzili. Ostatnio jednak to sie zmienilo pojawia się dużo plotek związanych z FCB. Żuczy Bayernowi powodzenia w przyszłości.
09.11.2019 07:47
Flick chce widocznie zgrać swoją jedenastkę do meczu z BVB.
06.11.2019 20:32
Ogolnie Sport robił parę dni temu zestawienie. Pokazano każde ustawienie w obronie i ile goli straciło dane ustawienie i pkt zdobyło. Ogólnie wychodziło na to, że najlepiej szlo nam gdy Pavard grał na prawej, a Kimmicha w ogole nie było w obronie. Z Kimmichem na prawej tracilismy masę goli. Ogólnie chłop jest świetny ofensywnie, ale gra fatalnie w obronie. Na pewno nie jest klasa światowa na swej pozycji.
05.11.2019 07:04
Christian Falk śpi czy co? xD Od wczoraj cos tam wrzucił o Bastim i cisza.
03.11.2019 09:42
Uli pewnie walczy za Niko, a Kalle jak najszybciej chce się go pozbyć.
03.11.2019 08:56
Kibice nie mają wstępu by pewnie chronić Kovaca i piłkarzy.
02.11.2019 21:17
W sumie to jeszcze mniej więcej wolny jest Peter Hermann. Jednak on zawsze pracował jako asystent.
02.11.2019 20:49
Jakieś głupoty zagranicznych mediów. Na pewno nie przyjdzie teraz Ten Haag czy Tuchel.
02.11.2019 20:36
Ciekawe czy jutro coś będzie. Zawsze Uli i Kalle mówią, że trzeba poczekać dzień by ochłonąć. Nowy trener jednak musi być cudotwórca z tym środkiem pola i obrona. Tolisso, Goretzka nic na razie nie pokazali w Bayernie, nie mają już 20 lat. Gdzie był Schweinsteiger, Lahm, Muller w wieku 24 lat. Dużo dalej. Coutinho to totalna porażka. Nie mamy żadnego dwnefywnego pomocnika, Thiago to obraza dla każdej szóstki. Środek obrony masa Boboli, Kimmich na prawej jest jechany jak amator.
02.11.2019 20:22
Ja wątpię w zwolnienie Kovaca. Przed BVB nie zatrudnia kogoś kto musi poznać zespół. Jedynie wyjście na razie to Flick. Pytanie czy to coś da.
Jeśli chodzi o mecz to dziś znowu łatwo rywale nas cisną na początku spotkania i po przerwie. To ewidentnie wina nastawienia. Kovac nie ma za sobą szatni, nigdy nie miał. Zawodnicy nie będą za niego umierać. Można przegrać w 10 we Frankfurcie, ale nie w takim stylu. Myślę, że zarząd poczeka z rozmyślaniaem do jutra jak to zrobili w zeszłym roku po spotkaniu z Fortuna. Dziś tylko Lewy coś próbował, Neuer bez winy. Davies jako jedyny walczył i parę razy dobrze odbierał. Reszta to porażka. Tak samo jak polityka transferowa. Trener chce mieć 6, każdy widzi, że brakuje 6. Co robimy? Nie dostajemy Rodrigo to olewamy sprawę. Zima do wyciągnięcia są Rakitic, Matic i Can. Mam nadzieje, ze kogoś kupimy, bo Thiago na 6 to kompromitacja.
02.11.2019 18:40
Wywalić Kovaca w środku sezonu oczywiście można, ale co potem? Żaden dobry trener raczej nie przyjdzie w środku sezonu. Zostajemy z Flickiem do końca?
01.11.2019 09:54
Przede wszystkim trzeba by pozyskać defensywnego pomocnika, bo Thiago biega tam jak panienka. Javi ciągle kontuzje no i tak motoryka.
26.10.2019 13:36
Ogolnie to nie wyciągamy wniosków z poprzednich spotkań, do tego braki w koncentracji itd.
1. Czemu Coutinho bije rożne? W ogóle się do tego nie nadaje, Za Kovaca byliśmy wreszcie dobrzy po standardowych sytuacjach. Odkąd bije je Coutinho nic z nich nie wynika. Wszystko na pierwszy słupek łatwo wybijane.
2. Olbrzymie dziury w środku pola. Czemu zarząd nie wzmocnił środka pola defensywnym pomocnikiem ? Od 3 lat takiego szukamy i nic. Jak mamy z taką dziura coś wygrać?
3. Fatalna forma zawodników. Oprócz Lewego i Gnabryego ofensywa nie istnieje. Perisic grał dobrze to siedzi na ławce. Coman nic nie gra, a jest wstawiamy w każdym meczu. Thiago biega jak emeryt. Chłop potrafi biegać szybciej niż 5 km na h?? Sule od meczy bobole, Hernandez na razie nie spłaca ani grosza z tych 80 mln.
19.10.2019 20:17
Wszyscy byli podjarani po meczu z Tottenhamem. Totka jednak co tydzień w PŁ potwierdzają jak obecnie są "silni".
05.10.2019 17:16
W tym sezonie na razie gra średnio. Jednak jeśli wykorzysta swój potencjał to spokojnie może wskoczyć na poziom Mattheusa. Nawet nowy Ballack za te kasę nie byłby zły.
24.09.2019 06:36
Dreesen podał, że obroty Bayernu wyniosą 750 mln euro.
04.09.2019 06:47
Ogólnie kadra zyskała na szerokości, nie ma już tylu słabych ogniw co w zeszłym sezonie (Rafinha, Sanches). Cuisance widać, że ma dobrą motorykę, szybkość i lewą nogę. Wczoraj pierwszy mecz, więc nie ma co oceniać. W obronie mamy do wyboru Sule, Hernandeza, Pavarda, Boatenga i Martineza. Na lewej oprócz Alaby może zagrać Hernandez i od biedy Davies. Na prawej Pavard. Jest więcej opcji. Jednak bardzo dużym błędem jest nie pozyskanie klasycznej 6. Na Mainz starczy, na Real czy nawet RB lub BVB może być za mało. Oby zimą przyszedł Sane.
01.09.2019 10:04
BVB juz teraz ma problemy. Z Union juz 3-1, z Koelnem wymeczone zwycięstwo i słaby mecz. Chyba jednak głównym rywalem będzie RB. Następna kolejka to mecz z Bykami. Będzie ciężko.
31.08.2019 20:16
Trzeba było z nim pogadać i zaklepac go za rok za darmo. Niestety nasz wspaniały dyrektor przez pół roku go olewal.
30.08.2019 22:44
Wg Sportbild Roca nie przejdzie. Bayern szuka silniejszej fizycznie i szybszej 6.
24.08.2019 12:11
Wg Sportbild Roca nie przejdzie. Bayern szuka silniejszej fizycznie i szybszej 6.
24.08.2019 12:10
@mdbayern
Myślę, że zakładanie wykupienia jednocześnie Sane, Coutinho i Havertza jest bardzo optymistycznym wariantem.
Wydaje mi się, że po to wypożyczamy Cou i Perisicia by poczekać na Havertza i Sane. Jeśli się nie uda z Niemcami to wtedy pewnie wykupimy wypożyczona dwójkę jeśli się sprawdza.
Sam chciałbym jednocześnie widzieć na boisku Cou, Sane i Havertza, ale raczej w to nie wierzę.
22.08.2019 19:45
Cana bym brał bez zastanowienia. Na pewno bliżej 6, która chce Kovac niż Roca. W dodatku z Juve mamy dobre relacje, wiec można rozłożyć pewnie coś na raty jak z Costa.
18.08.2019 14:48
Kalle w Barcelonie posłał Hasana na zwiedzanie miasta i lody, a sam poszedł dopiąć interes xD
18.08.2019 11:45
O 120 mln w sumie pisało Mundo Deportivo, a Bild to chyba podchwycil. Jeśli cena rzeczywiście jest korzystna to może jest niższa od 100 mln. Przy próbie transferu do Tottenhamu media mówiły, że Barcelona chce 90 mln.
18.08.2019 11:43
Jeśli te 120 mln jest prawda to wiadomo, że Coutinho zagra u nas rok.
18.08.2019 11:25
Coutinho, Sane i Havertz to za dużo na jedno okienko. Myślę, że nieważne jak Cou zagra to nie damy 100 mln za 28 latka.
18.08.2019 10:14
Dokładnie, nie róbmy z siebie pośmiewiska kupując inwalidę za ponad 100 baniek. Pogadać z Sane i sprowadzić go za rok lub zima.
17.08.2019 13:14
To chora sytuacja. Renato, Boateng i Arp grają w przygotowaniu bardzo dobrze i są wychwalani. Za chwilę przychodzi sezon i grają słabo prezentujący się podczas przygotowania Tolisso i Pavard. Arp w ogole wylatuje z kadry. Dziwne to.
17.08.2019 12:34
Jeśli ma przyjść Sane zima lub za rok to nie ma sensu. Z resztą podobno czekamy jak przebiegnie operacja w niedziele lub poniedziałek i wtedy mamy decydować co dalej. Gdy będziemy chcieli go kupić za rok plus Coutinho się sprawdzi to może być ciężko.
Jakaś gazeta podawała, że odstępne za Brazylijczyka wynosi 120 mln. Nie wiem czy to prawda. Hasan mówił, że kwota jest korzystna dla Bayernu. Na pewno nie damy w jednym okienku po 100 mln za Coutinho, Sane i Havertza. Myślę, że Sane i Coutinho się mogą wykluczać.
Edytowano : 2019-08-17 12:31:11
Chodziło o Bale w pierwszym zdaniu ;)
17.08.2019 12:30
Cuisance to żadne ryzyko. 10 mln to nic. Facet zagrał świetny sezon w 2018 roku, w zeszłym opóźnily go kontuzje. Może to nasze zabezpieczenie gdyby nie udało się z Roca.
Coutinho będzie musiał grać na lewej stronie. Coman wczoraj slabiutko mimo dobrych meczów w USA. Jakby pozyskał Sane, a Brazylijczyk by się sprawdził to można go dać do środka.
17.08.2019 07:39
Hasan potwierdza Coutinho.
Edytowano : 2019-08-16 22:47:56
Mówi, że opcja wykupu jest cenowo korzystna dla FCB.
16.08.2019 22:47
Falk potwierdza.
16.08.2019 21:46
Jak z ManU w 99....
16.08.2019 21:15
Masakra. Tolisso nic nie grał w USA, z BVBsłabo, z Cottbus fatalnie. Jednak gra od początku, a Renato ławka. Przynajmniej Muller na swojej pozycji.
16.08.2019 19:47
Rozumiem, że Bayern chciał najpierw pozyskać Sane, a potem zobaczyć co z innym skrzydłowym. Jednak trwało to za długo. Poza tym każdy widzi, że potrzebujemy np. typowej 6, bo nie mamy nikogo z odpowiednim poziomie na tę pozycję. Jednak i tutaj czekamy na transfer Sane. Załóżmy, że City sprzedaje nam Leroya za 150 mln. Nagle okaże się, że nie ma kasy na innych piłkarzy i gramy cały sezon bez 6? Totalny brak jakiegokolwiek planowania w klubie. Jeśli City chce za dużo i Leroy zwleka to powinniśmy się rozejrzeć za kimś innym, może tańszym. Bayern to nie wiejski klub, nie powinniśmy uzależniać całego okienka od kaprysu jednej osoby.
14.08.2019 16:52
Oj Niko.... Jeśli ktoś będzie się prezentował dobrze to zagra wśrodku pola? Hmmm... Tolisso grał słabo podczas USA, słabo z BVB i fatalnie z Cottbus. Ciekawe czy zagra z Hertha?
14.08.2019 16:48
Wg mediów Coutinho nie patrzy chętnie w naszą stronę, bo nie zadowala go oferta. Wszystko rozbija się o kasę. Sami najemnicy. Jednak rzecznik Barcy potwierdził, że oferta była.
13.08.2019 16:48
Tolisso fatalnie. Fatalne mecze w USA, slabiutko z BVB i dziś tez najgorszy. Bardzo stateczny, tylko jedna noga. To nie jest zawodnik na 1 sklad. Ratują go statystyki z pierwszego sezonu i wykończenie. Najlepiej na razie Coman i Lewy.
King nieźle kręci obrońcami. Poprawił podania. Oby był zdrowy.
12.08.2019 21:33
Trochę bez sensu. Perisic na lewe skrzydło. Bergwijn raczej też powinien grać bardziej na lewym. Wyjdzie na to, że będzie 3 na lewe skrzydło plus ewentualnie Sane, a na prawe Gnabry i Muller, którzy nie są skrzydłowymi.
11.08.2019 16:03
Perisic jeśli przejdzie to może też zagrać xa Lewego. Darujmy sobie 34 latka z opcją transferu za rok. Jest dużo lepszych zawodników od Turka. Coutinho na tak, jeśli się sprawdzi to może przejść z lewej do środka za rok.
10.08.2019 15:54
Perisic to bardziej jako alternatywa dla Lewego. Jest niebezpieczny przed bramką, dobrze gra głową. Na skrzydle gdy rywale się muruja to niewiele raczej zdziała. Drybling przeciętny, prędkość średnia. Skoro kupujemy zawodników za darmo to może by przynajmniej przeznaczyli większą kwotę na porządna 6.
10.08.2019 15:48
Dzięki Bogu, nasze modły zostały wysłuchane. Jest bomba transferowa. Teraz tylko jakiś młody obiecujący talent na drugie skrzydło i kadra kompletna.
10.08.2019 15:05
Gdzie są Ci wszyscy, którzy mówili, że Bayern nie potrzebuje 6. Sezon przed nami, a Javi jak zwykle u lekarza. Zagra w sezonie 20 meczów, a z tego 10 dobrze. Thiago to każdy widział jak nadaje się na 6. Gdzie nasza nowa 6?
10.08.2019 13:36
@Nokia
O tych 80 mln nie pisałem. Jednak jeśli City nie chce stracić olbrzymiej kasy (nawet szejki wola mieć 100 mln niż nic) to City go będzie musiało sprzedać. Chyba, że jednak Leroy przedłuży kontrakt. Poza tym oczywiście nie wolno wcześniej nic uzgadnianie oficjalnie. Jednak my juz dawno gadaliśmy z agentami Leroya, a potem dopiero z City, które nawet nie chciało go sprzedawać. Nikt nie zabroni Uliemu napic się kawy z Beckhamem.
10.08.2019 09:53
Real skrzydła raczej ma. Na lewej Hazard. Barcelona to w ogóle ma za dużo ludzi. PSG moze się skusić za Neymara, ale to Francja. Juventus tez ostro kupuje. Reszta to i tak krok wstecz.
10.08.2019 08:57
@Danie1
Ziyech przedłużył kontrakt, Bergwijn podobno ma to zrobić na dniach.
Z sensownych zostaje Oyarzabal, Everton na lewą. Na prawa to sam nie wiem kto. Za długo czekali. O odejściu Robbery wiadomo było od roku. Tymczasem oni czekali aż Sane się zdecyduje, a na prawa od pół roku walczą o Odoia, który nas wykorzystuje.
Edytowano : 2019-08-10 08:38:51
No można jeszcze wypożyczyć albo kupić Dybale, ale to nie skrzydłowy. W dodatku Argentyńczyk podobno sprzedał swoje prawa do wizerunku jakieś agencji z Malty.
10.08.2019 08:37
Poniżej 25 mln.
10.08.2019 08:33
Dokładnie. Pogadać z Sane by poczekał rok. Nawet wynagrodzić mu stratę wynagrodzenia przez ten rok.
10.08.2019 07:49
Oyarzabal jak najbardziej, Chiesa super statystyk nie ma. Wygląda na to, że sprowadzimy kogoś na sile i przeczekamy rok na Sane. Na prawa pewnie nikogo nie sprowadzimy. Temat 6 chyba upadł.
10.08.2019 07:09
Bergwijn blisko nowej umowy z PSV.
09.08.2019 21:19
Powoli nie ma kogo kupic. Sane kontuzja, Ziyech przedłużył kontrakt, Odoi nas olał. Zostaje Bergwijn. Są oczywiście zawodnicy jak Oyarzabal, ale my tego nie widzimy.
09.08.2019 20:18
Jeśli ma wrócić w nowym roku to bez sensu. Niż dojdzie do formy to praktycznie nie będzie go w najważniejszych spotkaniach. Tym bardziej za 100 mln. Wtedy lepiej powalczyć o niego po sezonie gdzie City już będzie musiało go sprzedać jeśli nie chce stracić kasy.
Coutinho to nie skrzydłowy, ale da radę. Ma drybling i technikę. Po przyjściu Leroya może grać na środku, gdzie i tak brakuje nam jakości. Barcelona nawet za transfer definitywny chce podobno 90 mln czyli mniej niż za Sane. Można go tez wypożyczyć na dwa lata z opcją wykupu.
08.08.2019 17:36
Ogólnie z topu do wyciągnięcia są:
- Dybala 70 mln (z Juve mamy dobre kontakty)
- Eriksen 60 mln
- Coutinho 90 mln (Barcelona i zawodnik chcą sprzedaż, Tottenham wypożyczenie)
Niestety żaden z nich nie jest skrzydłowym, chociaż Coutinho i Dybala mogą tam grać.
Inni ciekawi zawodnicy
- Ziyech 35 mln
- Bergwijn 35 mln
- Lo Celso 60 mln
Na 6 raczej nie ma żadnych sensownych zawodników na rynku.
07.08.2019 21:42
Naszym problemem z BVB nie były skrzydła, a pomoc. Brak jakiegokolwiek defensywnego pomocnika (Thiago pokazał co potrafi na 6 z mocnym rywalem) i wolny, niekreatywny środek pola.
Tak serio to opócz Sanchesa w środku pomocy u nas nikt nie ma dynamiki. Goretzka niby tak umie grać, ale tego nie pokazuje. Z resztą:
- Goretzka 24 lata, dalej talent, w reprezentacji Niemiec raczej się mało liczy
- Tolisso po pierwszym meczu na MŚ wyleciał ze składu i nie wrócił, jak to napisali dziennikarze człowiek ma tylko prawa nogę
- Sanches nawet od trenerów nie dostaje szans, niby znowu super przygotowanie, a w pierwszym meczu grał cieniutki w USA Tolisso
- Thiago na 8 dobry, ale musi grac na 6
Na ofensywne pozycje za śmieszne pieniądze do wyciągniecia Dyballa i Eriksen, pewnie tez Emre Can na 6, na pewno lepsza opcja niz Roca.
07.08.2019 20:32
Son to raczej nie do wyciągnięcia.
07.08.2019 19:42
Odoia to już chyba trzeba odpuścić czy nie? Podpisał już oficjalnie?
07.08.2019 19:32
@TomiiiFCB
To nawet nie chodzi o to czy przyjdzie. Nawet jeśli dojdzie do transferu, a City nie zejdzie z ceny to będzie wielka porażka i wstyd dla takiego klubu jakim jest Bayern. Chłop będzie się leczył pół roku, a my damy za niego ponad 100 mln? To żart. Jeśli City nie zejdzie z ceny, a Leroy rzeczywiście wypada na miesiące to nie ma sensu go w tym roku kupować. Pogadać z nim i zaklepać go za rok, z jakąś finansową rekompensatą.
07.08.2019 19:31
Nic. Jeśli ma być długa przerwa to pogadać z Leroyem (nawet podnieść aspekty finansowe) i zaklepać go na przyszłe lato. W tym okienku niestety trzeba teraz szukać. Tej klasy zawodnika nie ma na rynku, no może z wyjątkiem Dyballi, ale to nie typowy skrzydłowy. Zaklepać Ziyecha, powalczyć o Bergwijna lub Carrasco. Jeśli Leroy przyjdzie za rok to zawsze można kogoś sprzedać. Plus taki, że można kupić w tym okienku może trochę więcej zawodników.
07.08.2019 19:18
Jeśli chłop ma wypaść na długi okres to niech powalczą o niego za rok. Dać mu większą kasę za podpis i tyle.
Ogólnie jeśli rzeczywiście City chce 150 mln to chyba lepiej bylo kupić Dybale za 70 mln i Eriksena za 60 mln. Do tego Ziyech i jakiś Carrasco albo Bergwijn. Ofensywa super wzmocniona. W sumie dalibyśmy niecałe 200 mln. Takiego Sanchesa i Tolisso można by wtedy nawet sprzedać.
07.08.2019 17:13
Chodzi raczej o to, ze Bayern moze byc szantazowany przez City. Nie chodzi o szantaz ze strony Sane.
07.08.2019 08:38
Na Bild.de tytuł znaczy "Bayern zrobił się podatny na szantaż przez Sane".
07.08.2019 05:38
Wg Sky Sports jesteśmy zainteresowani Joe Willockiem z Arsenalu jako alternatywę dla Marca Roci. Nie wiecie kto to jest? Nie szkodzi, nikt chyba nie wie xD
Tak na poważnie to nie wiem czemu nie próbujemy ściągnąć Emre Cana. Pewnie by Juve go puściło za 30 - 40 mln, w pomocy mają aż za dużo pomocników. Mamy z nimi dobre kontakty, więc nawet można by było kwotę rozłożyć na raty. Sam Can jest tym dynamicznym, silnym fizycznie pomocnikiem, którego życzy sobie Kovac. Jednak zamiast tego zarząd próbuje mu wcisnąć na siłę Marca Rocę, bo komuś tam przypomina Alonso. Dobry do gry posiadaniem piłki, jednak na Mainz i Augsburg nie potrzebujemy takiego. To może spokojnie robić wtedy Thiago. Na silniejsze zespoły Thiago się nie nadaje, bo wtedy kontry jadą jak TGV.
06.08.2019 21:16
Powoli zbliża się sezon, a u nas brakuje skrzydłowych. To samo na 6. Kovac chce dynamicznej szóstki typu Kante, a może dostanie zawodnika typu Xabi Alonso czyli Roce.
Davies dynamikę ma świetną, warunki tez. Jednak bardzo dużo musi się nauczyć jeszcze o taktyce i jak się ustawiać.
18.12.2019 21:11
Niepotrzebnie gramy tak dziko. Możemy spokojnie zamknąć Freiburg w swojej połowie.
18.12.2019 21:07
Alaba w środku pola obok Kimmicha ;)
18.12.2019 20:50
Davies jaki rajd. Świetna dynamika.
18.12.2019 20:46
Bramkarz znowu mecz życia?
18.12.2019 20:38
Bardzo ofensywie... i to przeciwko Freiburgowi. Zobaczymy. Nie mamy typowej 6, plus grają razem Muller z Coutinho.
18.12.2019 19:56
Upamecano brać latem. Kończy mu się kontrakt za rok i nie będzie drogi.
17.12.2019 22:24
Z tych ofensywnych pomocników to najtańsze opcje to na chwile obecna Olmo i Eriksen, o ile pójdzie o niego powalczyć. Coutinho to olbrzymia kasa, a na razie w sumie nie pokazał wiele. Havertz to jednak niewiadomą.
17.12.2019 22:06
Werner to idealny cofniety napastnik za Lewym. Jednak dla nas oczywiście za słaby. Jak Mane, Griezmann itd.
17.12.2019 21:44
10 - 15 mln maksymalnie. Na cuda bym nie liczył. Powalczyć o Upamecano latem.
17.12.2019 21:20
RB strasznie słabo. W sumie tak jak z nami u siebie.
17.12.2019 21:08
Ciekawy jestem jak zagrają Upamecano i Klostermann. Za rok kończą się im kontrakty i pewnie odejdą. Bayern powinien powalczyć o obu. Szczególnie Upamecano będzie mógł pewnie wybierać wśród klubów.
17.12.2019 20:40
Leverkusen zakontraktowal Palaciosa jako następcę Havertza.
Edytowano : 2019-12-16 19:17:39
PS. Wg DiMarzio Bayern pytał Seville o transfer Ocamposa zima. Sevilla woli sprzedać latem. Oby płoty.
16.12.2019 19:14
Zima nikt sensowny nie przyjdzie. Klostermann ma świetny rozwój ostatnio w Lipsku I reprezentacji, ale zima go nie puszcza. Latem może przyjść, bo za rok kończy mu się kontrakt. To samo z Upamecano. Można wyrwać dwóch solidnych zawodników za małe pieniądze. Zima na PO to może tylko Can przyjść. On jednak PO jest od święta, raczej gra w środku, w Liverpoolu grał tez jako jeden z 3 ŚO.
16.12.2019 19:10
Thiago gra 7 sezon Bayernie, były lepsze i gorsze okresy, dużo kontuzji. W Barcelonie miał być następca Xaviego i Iniesty. Nigdy nawet nie zbliżył się do ich poziomu. Widać to w reprezentacji, dwójki z Barcelony juz nie ma, mimo to Thiago jest raczej rezerwowym. Ruiz i inni go wyprzedzili. U nas tez nigdy nie stał się tym zawodnikiem na jakiego liczono. W meczach z wielkimi zespołami nigdy nie istniał.
70 mln na pewno nikt za niego nie da. Kończy mu się kontrakt, dostaniemy max 40 mln. Pytanie kto go zechce oprócz Barcelony? W topowych zespołach w środku pola raczej nie ma magików tańczących z piłką. Grają zawodnicy silni fizycznie, dynamiczni jak Keita, Wijnaldum, de Bruyne, Ramsey, Kovacic. Sam Thiago pewnie ma ambicje by odejść do klubu z topu.
15.12.2019 15:35
Mamy czas. Na razie Cou zagrał jeden świetny mecz (gdzie zaliczył 1/3 swych pkt w klasyfikacji kanadyjskiej) z fatalna w ostatnich tygodniach Bremą. Do tego dobry występ w meczu o pietruszkę z Totkami. Skoro mamy czas to nie trzeba podejmować teraz decyzji. Jednak 4 letni kontrakt dla Cou plus odstępne to większą kwota niż np. taki sam kontrakt dla Eriksena czy Olmo.
15.12.2019 13:37
@MateuszFCB
Ty jeszcze raz przeczytaj mój komentarz, ale tym razem postaraj się czytać ze zrozumieniem i powiedz, gdzie napisałem, że mamy ściągnąć Havertza.
15.12.2019 13:26
Myślę, że na pewno szukamy ofensywnego pomocnika. Stąd doniesienia o Kai'u, Dani Olmo czy Eriksenie. Któryś z nich będzie celem. Zależy kogo najłatwiej ściągnąć. Do tego przyjdzie skrzydłowy. Jak dla mnie brakuje jeszcze obrońcy, prawego obrońcy i silnego fizycznie pomocnika do środka. Transfer Kaia i Sane praktycznie wyklucza transfer Coutinho. Skąd kasa na obrońców czy defensywnego pomocnika? Chyba, że sprzedajemy Thiago i kogoś z dwójki Goretzka - Tolisso. Za Boa I Javiego dostaniemy grosze.
15.12.2019 09:02
Oby Hernandez szybko wrócił. Obrona pewnie będzie wyglądała Hernandez i Alaba, ewentualnie Pavard. Javi i Boa to niestety już nie ten poziom. Przesuwając Kimmicha na PO jesteśmy lepsi w ofensywie, ale brakuje kogoś myślącego defensywnie na środku. Dużo do roboty w okienku dla naszych.
14.12.2019 19:19
Lewy ostatnio sam na sam nic nie strzela.
14.12.2019 16:10
Werner nas zamyka xD
14.12.2019 16:00
Dajcie spokój. Tu trzeba obrońców kupić.
14.12.2019 15:55
Boa to koniecznie trzeba oddać po sezonie.
14.12.2019 15:49
Coutinho pogra sobie pewnie więcej przy kontuzji Comana. Chyba zrozumiał, że trzeba się cofać i walczyć.
Davies to dla mnie zawodnik miesiąca. Świetny w każdym meczu. Dziś nawet w ofensywie. Jeszcze drugiego Daviesa na prawą (może Klostermann, który ma tylko rok kontraktu) i kogoś silnego fizycznie obok Kimmicha, bo Thiago raczej nie daje rady defensywnie. To już wole Goretzke.
11.12.2019 21:54
Sule się sypie i nie ma już kogo wystawić w środku obrony. Pavard kusi grać na prawej, Boateng kopie się po czole, a Javi to drugi rosły Belg. Słaba wypada najlepiej, ale niestety go jie ma.
Edytowano : 2019-12-11 21:29:28
*Alaba
11.12.2019 21:28
Coman się o swoje nogi pozabija...
11.12.2019 21:25
Z yt wynika, że Tete świetnie strzela na pusta bramkę. To już w tym elemencie jest lepszy od Mullera.
10.12.2019 22:38
Werner strzela jak szalony. Nie chcieliśmy go, bo nie jest skrzydłowym. W RB gra za silnym napastnikiem i świetnie to wygląda. U nas byłby za Lewym. No, ale miejsce musi mieć Muller. W reprezentacji gra na szpicy albo skrzydle i już mu tak nie idzie. Fatalne okienko w naszym wykonaniu. Bez planu, improwizacja.
10.12.2019 21:42
Barca prowadzi BVB tez. Lipsk bardzo pewnie. Ten Hag blisko LE.
10.12.2019 21:33
Ndidi nie do wyciągnięcia. Ma kontrakt do 2024, inne zespoły tez widzą jego grę. Ogólnie wszyscy dobrzy defensywnie pomocnicy mają długie kontrakty. Tych z topowych zespołów nie liczę, bo nie są do wyciągnięcia.
I nie patrzcie na nazwiska. To, że ktoś jeszcze nie ma sławy Casemiro czy Kante nic nie znaczy. Pokazuje to najlepiej przykład Daviesa i Coutinho.
08.12.2019 14:44
U nas jet problem, że kadra jest nierownomiernie rozłożona. Mamy zawodników o podobnej charakterystyce w środku pola (Tolisso, Goretzka, Muller). Dobrzy na wejście w dośrodkowanie czy strzał, ale nie rozegrają nic w środku. Potem nie mamy żadnej dynamicznej 6. Thiago na 6 to żart, najlepszy sezon grał za Carlo ustawiony za Lewym. Kimmich w środku pola jest kreatywny, ale gdy idzie do przodu to potrzebuje kolo siebie dobrego silnego pomocnika, który go zabezpiecza. Kimmich powinien grać na 8 lub jako bardziej ofensywny z dwójki szóstek. Wtedy ale brakuje nam prawego obrońcy. Pavard w defensywie jest lepszy od Kimmicha, ale ofensywnie mało daje.
Skrzydeł to nie mamy w ogóle. Perisic raz gra dobrze raz nie. Coman to porażka. Gnabry gra bardzo samolubnie i przez to marnujemy masę okazji.
Podsumowując po sezonie powinniśmy pożegnać na pewno Boatenga, Thiago, może Javiego.
Za rok kończy się kontakt Klostermanna, który robi duże postępy w Lipsku i reprezentacji. Bardzo szybki i dobry w ofensywie. Sane to powinien być priorytet. Może nawet kupno drugiego skrzydłowego za Comana (Oyerzabal ma klauzulę 75 mln). Jednak najważniejsze jest kupno w końcu dobrej 6 (albo i dwoch). Nie wiem czemu nie chcemy Cana. Do wyciągnięcia jeszcze są Xhaka, Zakaria i pewnie Ruben Neves. Bez szczelne środka pola może przyjść kto chce na ławkę, a i tak nic nie osiągniemy.
08.12.2019 14:15
Gnabry trochę odpłynal. Ławka dobrze mu zrobi. Coutinho za gal dobrze z Leverkusen, szkoda, że go nie ma. Mecz szansy dla Thiago.
07.12.2019 15:22
Ogolnie mamy czas. Zima ten Hag ani Tuchel nie przyjdą. Przed nami dwa ciężkie mecze w LM. W Bundeslidze tez nie zostali nam raczej słabi rywale. Gramy w Gladbach i z Leverkusen. Jest jeszcze Vfl i chyba Freiburg.
25.11.2019 17:33
Neuer pewnie za niepewności z piłką u nogi. Davies zagrał ok, dobrze w defensywie, do ofensywy na razie się nie podłącza jak Pavard dlatego 3 jest ok (skoro Pavard dostał 2). Defensywnie jest dla nas dużo lepiej jak gra Pavard na prawej, a nie Kimmich. Niemca za często przechodzili na tym boku. Coutinho za wysoko.
24.11.2019 08:44
Myślę, że na obecny rynek to za takiego Coman trzeba dać te 50 - 60 mln. Drybling i szybkość może ma, jednak totalnie brakuje mu podań i przed bramką tez jest słaby. Jeśli by można było wymienić go za Sane to nie ma nad czym się zastanawiać. City i tak szuka kogoś na ławkę, bo skrzydła Silva - Sterling są nie do ruszenia. U nas Gnabry - Sane, a dodatkowo Perisic. Kogoś można dokupić jeśli Davies ma grać w obronie.
17.11.2019 09:08
Najlepszy sezon za Carlo miał Thiago grając właśnie za Lewym. Przerasta go praca w defensywie, nie rozwija wtedy swojej kreatywności.
Kalle jeszcze dodał przy Matsie: "Niektórym wystarczy wicemistrzostwo". Nieźle.
16.11.2019 07:17
Bayern wydał oświadczenie, że Wenger nie jest kandydatem i mu odmówili. Wenger z kolei mówi, że Bayern kłamie i nie narzucal się nikomu. Powiedział, że Bayern zawsze robił wszystko po cichu i dobrze na tym wychodzili. Ostatnio jednak to sie zmienilo pojawia się dużo plotek związanych z FCB. Żuczy Bayernowi powodzenia w przyszłości.
09.11.2019 07:47
Flick chce widocznie zgrać swoją jedenastkę do meczu z BVB.
06.11.2019 20:32
Ogolnie Sport robił parę dni temu zestawienie. Pokazano każde ustawienie w obronie i ile goli straciło dane ustawienie i pkt zdobyło. Ogólnie wychodziło na to, że najlepiej szlo nam gdy Pavard grał na prawej, a Kimmicha w ogole nie było w obronie. Z Kimmichem na prawej tracilismy masę goli. Ogólnie chłop jest świetny ofensywnie, ale gra fatalnie w obronie. Na pewno nie jest klasa światowa na swej pozycji.
05.11.2019 07:04
Christian Falk śpi czy co? xD Od wczoraj cos tam wrzucił o Bastim i cisza.
03.11.2019 09:42
Uli pewnie walczy za Niko, a Kalle jak najszybciej chce się go pozbyć.
03.11.2019 08:56
Kibice nie mają wstępu by pewnie chronić Kovaca i piłkarzy.
02.11.2019 21:17
W sumie to jeszcze mniej więcej wolny jest Peter Hermann. Jednak on zawsze pracował jako asystent.
02.11.2019 20:49
Jakieś głupoty zagranicznych mediów. Na pewno nie przyjdzie teraz Ten Haag czy Tuchel.
02.11.2019 20:36
Ciekawe czy jutro coś będzie. Zawsze Uli i Kalle mówią, że trzeba poczekać dzień by ochłonąć. Nowy trener jednak musi być cudotwórca z tym środkiem pola i obrona. Tolisso, Goretzka nic na razie nie pokazali w Bayernie, nie mają już 20 lat. Gdzie był Schweinsteiger, Lahm, Muller w wieku 24 lat. Dużo dalej. Coutinho to totalna porażka. Nie mamy żadnego dwnefywnego pomocnika, Thiago to obraza dla każdej szóstki. Środek obrony masa Boboli, Kimmich na prawej jest jechany jak amator.
02.11.2019 20:22
Ja wątpię w zwolnienie Kovaca. Przed BVB nie zatrudnia kogoś kto musi poznać zespół. Jedynie wyjście na razie to Flick. Pytanie czy to coś da.
Jeśli chodzi o mecz to dziś znowu łatwo rywale nas cisną na początku spotkania i po przerwie. To ewidentnie wina nastawienia. Kovac nie ma za sobą szatni, nigdy nie miał. Zawodnicy nie będą za niego umierać. Można przegrać w 10 we Frankfurcie, ale nie w takim stylu. Myślę, że zarząd poczeka z rozmyślaniaem do jutra jak to zrobili w zeszłym roku po spotkaniu z Fortuna. Dziś tylko Lewy coś próbował, Neuer bez winy. Davies jako jedyny walczył i parę razy dobrze odbierał. Reszta to porażka. Tak samo jak polityka transferowa. Trener chce mieć 6, każdy widzi, że brakuje 6. Co robimy? Nie dostajemy Rodrigo to olewamy sprawę. Zima do wyciągnięcia są Rakitic, Matic i Can. Mam nadzieje, ze kogoś kupimy, bo Thiago na 6 to kompromitacja.
02.11.2019 18:40
Wywalić Kovaca w środku sezonu oczywiście można, ale co potem? Żaden dobry trener raczej nie przyjdzie w środku sezonu. Zostajemy z Flickiem do końca?
01.11.2019 09:54
Przede wszystkim trzeba by pozyskać defensywnego pomocnika, bo Thiago biega tam jak panienka. Javi ciągle kontuzje no i tak motoryka.
26.10.2019 13:36
Ogolnie to nie wyciągamy wniosków z poprzednich spotkań, do tego braki w koncentracji itd.
1. Czemu Coutinho bije rożne? W ogóle się do tego nie nadaje, Za Kovaca byliśmy wreszcie dobrzy po standardowych sytuacjach. Odkąd bije je Coutinho nic z nich nie wynika. Wszystko na pierwszy słupek łatwo wybijane.
2. Olbrzymie dziury w środku pola. Czemu zarząd nie wzmocnił środka pola defensywnym pomocnikiem ? Od 3 lat takiego szukamy i nic. Jak mamy z taką dziura coś wygrać?
3. Fatalna forma zawodników. Oprócz Lewego i Gnabryego ofensywa nie istnieje. Perisic grał dobrze to siedzi na ławce. Coman nic nie gra, a jest wstawiamy w każdym meczu. Thiago biega jak emeryt. Chłop potrafi biegać szybciej niż 5 km na h?? Sule od meczy bobole, Hernandez na razie nie spłaca ani grosza z tych 80 mln.
19.10.2019 20:17
Wszyscy byli podjarani po meczu z Tottenhamem. Totka jednak co tydzień w PŁ potwierdzają jak obecnie są "silni".
05.10.2019 17:16
W tym sezonie na razie gra średnio. Jednak jeśli wykorzysta swój potencjał to spokojnie może wskoczyć na poziom Mattheusa. Nawet nowy Ballack za te kasę nie byłby zły.
24.09.2019 06:36
Dreesen podał, że obroty Bayernu wyniosą 750 mln euro.
04.09.2019 06:47
Ogólnie kadra zyskała na szerokości, nie ma już tylu słabych ogniw co w zeszłym sezonie (Rafinha, Sanches). Cuisance widać, że ma dobrą motorykę, szybkość i lewą nogę. Wczoraj pierwszy mecz, więc nie ma co oceniać. W obronie mamy do wyboru Sule, Hernandeza, Pavarda, Boatenga i Martineza. Na lewej oprócz Alaby może zagrać Hernandez i od biedy Davies. Na prawej Pavard. Jest więcej opcji. Jednak bardzo dużym błędem jest nie pozyskanie klasycznej 6. Na Mainz starczy, na Real czy nawet RB lub BVB może być za mało. Oby zimą przyszedł Sane.
01.09.2019 10:04
BVB juz teraz ma problemy. Z Union juz 3-1, z Koelnem wymeczone zwycięstwo i słaby mecz. Chyba jednak głównym rywalem będzie RB. Następna kolejka to mecz z Bykami. Będzie ciężko.
31.08.2019 20:16
Trzeba było z nim pogadać i zaklepac go za rok za darmo. Niestety nasz wspaniały dyrektor przez pół roku go olewal.
30.08.2019 22:44
Wg Sportbild Roca nie przejdzie. Bayern szuka silniejszej fizycznie i szybszej 6.
24.08.2019 12:11
Wg Sportbild Roca nie przejdzie. Bayern szuka silniejszej fizycznie i szybszej 6.
24.08.2019 12:10
@mdbayern
Myślę, że zakładanie wykupienia jednocześnie Sane, Coutinho i Havertza jest bardzo optymistycznym wariantem.
Wydaje mi się, że po to wypożyczamy Cou i Perisicia by poczekać na Havertza i Sane. Jeśli się nie uda z Niemcami to wtedy pewnie wykupimy wypożyczona dwójkę jeśli się sprawdza.
Sam chciałbym jednocześnie widzieć na boisku Cou, Sane i Havertza, ale raczej w to nie wierzę.
22.08.2019 19:45
Cana bym brał bez zastanowienia. Na pewno bliżej 6, która chce Kovac niż Roca. W dodatku z Juve mamy dobre relacje, wiec można rozłożyć pewnie coś na raty jak z Costa.
18.08.2019 14:48
Kalle w Barcelonie posłał Hasana na zwiedzanie miasta i lody, a sam poszedł dopiąć interes xD
18.08.2019 11:45
O 120 mln w sumie pisało Mundo Deportivo, a Bild to chyba podchwycil. Jeśli cena rzeczywiście jest korzystna to może jest niższa od 100 mln. Przy próbie transferu do Tottenhamu media mówiły, że Barcelona chce 90 mln.
18.08.2019 11:43
Jeśli te 120 mln jest prawda to wiadomo, że Coutinho zagra u nas rok.
18.08.2019 11:25
Coutinho, Sane i Havertz to za dużo na jedno okienko. Myślę, że nieważne jak Cou zagra to nie damy 100 mln za 28 latka.
18.08.2019 10:14
Dokładnie, nie róbmy z siebie pośmiewiska kupując inwalidę za ponad 100 baniek. Pogadać z Sane i sprowadzić go za rok lub zima.
17.08.2019 13:14
To chora sytuacja. Renato, Boateng i Arp grają w przygotowaniu bardzo dobrze i są wychwalani. Za chwilę przychodzi sezon i grają słabo prezentujący się podczas przygotowania Tolisso i Pavard. Arp w ogole wylatuje z kadry. Dziwne to.
17.08.2019 12:34
Jeśli ma przyjść Sane zima lub za rok to nie ma sensu. Z resztą podobno czekamy jak przebiegnie operacja w niedziele lub poniedziałek i wtedy mamy decydować co dalej. Gdy będziemy chcieli go kupić za rok plus Coutinho się sprawdzi to może być ciężko.
Jakaś gazeta podawała, że odstępne za Brazylijczyka wynosi 120 mln. Nie wiem czy to prawda. Hasan mówił, że kwota jest korzystna dla Bayernu. Na pewno nie damy w jednym okienku po 100 mln za Coutinho, Sane i Havertza. Myślę, że Sane i Coutinho się mogą wykluczać.
Edytowano : 2019-08-17 12:31:11
Chodziło o Bale w pierwszym zdaniu ;)
17.08.2019 12:30
Cuisance to żadne ryzyko. 10 mln to nic. Facet zagrał świetny sezon w 2018 roku, w zeszłym opóźnily go kontuzje. Może to nasze zabezpieczenie gdyby nie udało się z Roca.
Coutinho będzie musiał grać na lewej stronie. Coman wczoraj slabiutko mimo dobrych meczów w USA. Jakby pozyskał Sane, a Brazylijczyk by się sprawdził to można go dać do środka.
17.08.2019 07:39
Hasan potwierdza Coutinho.
Edytowano : 2019-08-16 22:47:56
Mówi, że opcja wykupu jest cenowo korzystna dla FCB.
16.08.2019 22:47
Falk potwierdza.
16.08.2019 21:46
Jak z ManU w 99....
16.08.2019 21:15
Masakra. Tolisso nic nie grał w USA, z BVBsłabo, z Cottbus fatalnie. Jednak gra od początku, a Renato ławka. Przynajmniej Muller na swojej pozycji.
16.08.2019 19:47
Rozumiem, że Bayern chciał najpierw pozyskać Sane, a potem zobaczyć co z innym skrzydłowym. Jednak trwało to za długo. Poza tym każdy widzi, że potrzebujemy np. typowej 6, bo nie mamy nikogo z odpowiednim poziomie na tę pozycję. Jednak i tutaj czekamy na transfer Sane. Załóżmy, że City sprzedaje nam Leroya za 150 mln. Nagle okaże się, że nie ma kasy na innych piłkarzy i gramy cały sezon bez 6? Totalny brak jakiegokolwiek planowania w klubie. Jeśli City chce za dużo i Leroy zwleka to powinniśmy się rozejrzeć za kimś innym, może tańszym. Bayern to nie wiejski klub, nie powinniśmy uzależniać całego okienka od kaprysu jednej osoby.
14.08.2019 16:52
Oj Niko.... Jeśli ktoś będzie się prezentował dobrze to zagra wśrodku pola? Hmmm... Tolisso grał słabo podczas USA, słabo z BVB i fatalnie z Cottbus. Ciekawe czy zagra z Hertha?
14.08.2019 16:48
Wg mediów Coutinho nie patrzy chętnie w naszą stronę, bo nie zadowala go oferta. Wszystko rozbija się o kasę. Sami najemnicy. Jednak rzecznik Barcy potwierdził, że oferta była.
13.08.2019 16:48
Tolisso fatalnie. Fatalne mecze w USA, slabiutko z BVB i dziś tez najgorszy. Bardzo stateczny, tylko jedna noga. To nie jest zawodnik na 1 sklad. Ratują go statystyki z pierwszego sezonu i wykończenie. Najlepiej na razie Coman i Lewy.
King nieźle kręci obrońcami. Poprawił podania. Oby był zdrowy.
12.08.2019 21:33
Trochę bez sensu. Perisic na lewe skrzydło. Bergwijn raczej też powinien grać bardziej na lewym. Wyjdzie na to, że będzie 3 na lewe skrzydło plus ewentualnie Sane, a na prawe Gnabry i Muller, którzy nie są skrzydłowymi.
11.08.2019 16:03
Perisic jeśli przejdzie to może też zagrać xa Lewego. Darujmy sobie 34 latka z opcją transferu za rok. Jest dużo lepszych zawodników od Turka. Coutinho na tak, jeśli się sprawdzi to może przejść z lewej do środka za rok.
10.08.2019 15:54
Perisic to bardziej jako alternatywa dla Lewego. Jest niebezpieczny przed bramką, dobrze gra głową. Na skrzydle gdy rywale się muruja to niewiele raczej zdziała. Drybling przeciętny, prędkość średnia. Skoro kupujemy zawodników za darmo to może by przynajmniej przeznaczyli większą kwotę na porządna 6.
10.08.2019 15:48
Dzięki Bogu, nasze modły zostały wysłuchane. Jest bomba transferowa. Teraz tylko jakiś młody obiecujący talent na drugie skrzydło i kadra kompletna.
10.08.2019 15:05
Gdzie są Ci wszyscy, którzy mówili, że Bayern nie potrzebuje 6. Sezon przed nami, a Javi jak zwykle u lekarza. Zagra w sezonie 20 meczów, a z tego 10 dobrze. Thiago to każdy widział jak nadaje się na 6. Gdzie nasza nowa 6?
10.08.2019 13:36
@Nokia
O tych 80 mln nie pisałem. Jednak jeśli City nie chce stracić olbrzymiej kasy (nawet szejki wola mieć 100 mln niż nic) to City go będzie musiało sprzedać. Chyba, że jednak Leroy przedłuży kontrakt. Poza tym oczywiście nie wolno wcześniej nic uzgadnianie oficjalnie. Jednak my juz dawno gadaliśmy z agentami Leroya, a potem dopiero z City, które nawet nie chciało go sprzedawać. Nikt nie zabroni Uliemu napic się kawy z Beckhamem.
10.08.2019 09:53
Real skrzydła raczej ma. Na lewej Hazard. Barcelona to w ogóle ma za dużo ludzi. PSG moze się skusić za Neymara, ale to Francja. Juventus tez ostro kupuje. Reszta to i tak krok wstecz.
10.08.2019 08:57
@Danie1
Ziyech przedłużył kontrakt, Bergwijn podobno ma to zrobić na dniach.
Z sensownych zostaje Oyarzabal, Everton na lewą. Na prawa to sam nie wiem kto. Za długo czekali. O odejściu Robbery wiadomo było od roku. Tymczasem oni czekali aż Sane się zdecyduje, a na prawa od pół roku walczą o Odoia, który nas wykorzystuje.
Edytowano : 2019-08-10 08:38:51
No można jeszcze wypożyczyć albo kupić Dybale, ale to nie skrzydłowy. W dodatku Argentyńczyk podobno sprzedał swoje prawa do wizerunku jakieś agencji z Malty.
10.08.2019 08:37
Poniżej 25 mln.
10.08.2019 08:33
Dokładnie. Pogadać z Sane by poczekał rok. Nawet wynagrodzić mu stratę wynagrodzenia przez ten rok.
10.08.2019 07:49
Oyarzabal jak najbardziej, Chiesa super statystyk nie ma. Wygląda na to, że sprowadzimy kogoś na sile i przeczekamy rok na Sane. Na prawa pewnie nikogo nie sprowadzimy. Temat 6 chyba upadł.
10.08.2019 07:09
Bergwijn blisko nowej umowy z PSV.
09.08.2019 21:19
Powoli nie ma kogo kupic. Sane kontuzja, Ziyech przedłużył kontrakt, Odoi nas olał. Zostaje Bergwijn. Są oczywiście zawodnicy jak Oyarzabal, ale my tego nie widzimy.
09.08.2019 20:18
Jeśli ma wrócić w nowym roku to bez sensu. Niż dojdzie do formy to praktycznie nie będzie go w najważniejszych spotkaniach. Tym bardziej za 100 mln. Wtedy lepiej powalczyć o niego po sezonie gdzie City już będzie musiało go sprzedać jeśli nie chce stracić kasy.
Coutinho to nie skrzydłowy, ale da radę. Ma drybling i technikę. Po przyjściu Leroya może grać na środku, gdzie i tak brakuje nam jakości. Barcelona nawet za transfer definitywny chce podobno 90 mln czyli mniej niż za Sane. Można go tez wypożyczyć na dwa lata z opcją wykupu.
08.08.2019 17:36
Ogólnie z topu do wyciągnięcia są:
- Dybala 70 mln (z Juve mamy dobre kontakty)
- Eriksen 60 mln
- Coutinho 90 mln (Barcelona i zawodnik chcą sprzedaż, Tottenham wypożyczenie)
Niestety żaden z nich nie jest skrzydłowym, chociaż Coutinho i Dybala mogą tam grać.
Inni ciekawi zawodnicy
- Ziyech 35 mln
- Bergwijn 35 mln
- Lo Celso 60 mln
Na 6 raczej nie ma żadnych sensownych zawodników na rynku.
07.08.2019 21:42
Naszym problemem z BVB nie były skrzydła, a pomoc. Brak jakiegokolwiek defensywnego pomocnika (Thiago pokazał co potrafi na 6 z mocnym rywalem) i wolny, niekreatywny środek pola.
Tak serio to opócz Sanchesa w środku pomocy u nas nikt nie ma dynamiki. Goretzka niby tak umie grać, ale tego nie pokazuje. Z resztą:
- Goretzka 24 lata, dalej talent, w reprezentacji Niemiec raczej się mało liczy
- Tolisso po pierwszym meczu na MŚ wyleciał ze składu i nie wrócił, jak to napisali dziennikarze człowiek ma tylko prawa nogę
- Sanches nawet od trenerów nie dostaje szans, niby znowu super przygotowanie, a w pierwszym meczu grał cieniutki w USA Tolisso
- Thiago na 8 dobry, ale musi grac na 6
Na ofensywne pozycje za śmieszne pieniądze do wyciągniecia Dyballa i Eriksen, pewnie tez Emre Can na 6, na pewno lepsza opcja niz Roca.
07.08.2019 20:32
Son to raczej nie do wyciągnięcia.
07.08.2019 19:42
Odoia to już chyba trzeba odpuścić czy nie? Podpisał już oficjalnie?
07.08.2019 19:32
@TomiiiFCB
To nawet nie chodzi o to czy przyjdzie. Nawet jeśli dojdzie do transferu, a City nie zejdzie z ceny to będzie wielka porażka i wstyd dla takiego klubu jakim jest Bayern. Chłop będzie się leczył pół roku, a my damy za niego ponad 100 mln? To żart. Jeśli City nie zejdzie z ceny, a Leroy rzeczywiście wypada na miesiące to nie ma sensu go w tym roku kupować. Pogadać z nim i zaklepać go za rok, z jakąś finansową rekompensatą.
07.08.2019 19:31
Nic. Jeśli ma być długa przerwa to pogadać z Leroyem (nawet podnieść aspekty finansowe) i zaklepać go na przyszłe lato. W tym okienku niestety trzeba teraz szukać. Tej klasy zawodnika nie ma na rynku, no może z wyjątkiem Dyballi, ale to nie typowy skrzydłowy. Zaklepać Ziyecha, powalczyć o Bergwijna lub Carrasco. Jeśli Leroy przyjdzie za rok to zawsze można kogoś sprzedać. Plus taki, że można kupić w tym okienku może trochę więcej zawodników.
07.08.2019 19:18
Jeśli chłop ma wypaść na długi okres to niech powalczą o niego za rok. Dać mu większą kasę za podpis i tyle.
Ogólnie jeśli rzeczywiście City chce 150 mln to chyba lepiej bylo kupić Dybale za 70 mln i Eriksena za 60 mln. Do tego Ziyech i jakiś Carrasco albo Bergwijn. Ofensywa super wzmocniona. W sumie dalibyśmy niecałe 200 mln. Takiego Sanchesa i Tolisso można by wtedy nawet sprzedać.
07.08.2019 17:13
Chodzi raczej o to, ze Bayern moze byc szantazowany przez City. Nie chodzi o szantaz ze strony Sane.
07.08.2019 08:38
Na Bild.de tytuł znaczy "Bayern zrobił się podatny na szantaż przez Sane".
07.08.2019 05:38
Wg Sky Sports jesteśmy zainteresowani Joe Willockiem z Arsenalu jako alternatywę dla Marca Roci. Nie wiecie kto to jest? Nie szkodzi, nikt chyba nie wie xD
Tak na poważnie to nie wiem czemu nie próbujemy ściągnąć Emre Cana. Pewnie by Juve go puściło za 30 - 40 mln, w pomocy mają aż za dużo pomocników. Mamy z nimi dobre kontakty, więc nawet można by było kwotę rozłożyć na raty. Sam Can jest tym dynamicznym, silnym fizycznie pomocnikiem, którego życzy sobie Kovac. Jednak zamiast tego zarząd próbuje mu wcisnąć na siłę Marca Rocę, bo komuś tam przypomina Alonso. Dobry do gry posiadaniem piłki, jednak na Mainz i Augsburg nie potrzebujemy takiego. To może spokojnie robić wtedy Thiago. Na silniejsze zespoły Thiago się nie nadaje, bo wtedy kontry jadą jak TGV.
06.08.2019 21:16
Powoli zbliża się sezon, a u nas brakuje skrzydłowych. To samo na 6. Kovac chce dynamicznej szóstki typu Kante, a może dostanie zawodnika typu Xabi Alonso czyli Roce.
04.08.2019 19:10