Żaden topowy zespół go już nie kupi. Trzeba było brać ofertę United w 2016 roku. Lepszy zespół go nie kupi, a do gorszego nie pojdzie ze względu na kase. Na Chiny albo USA chyba jeszcze za młody.
26.02.2019 20:37
Comana to chyba trzrba by sprzedać. Talent ma, ale co z tego. Drugi Scholl. Będzie grał pewnie u nas do konca kariery i się leczył raz dwa na rok.
26.02.2019 20:35
Ballack mógł zostać w Chemnitz albo Bayerze. W Bayernie to już w ogóle. Dziwne porady daje.
26.02.2019 20:33
Wypożyczyć go i Batiste Meiera. Azjaci dobre grali w Mainz.
Ciekawe co z Arpem. Uli mówił, że potrzeba napastnika za Lewego. Arp juz zaklepany. Wychodzi na to, że kupiono go gdy grał dobrze w BL, a teraz doszli do wniosku, że jednak nam nie pomoże.
25.02.2019 12:34
W Lozano absolutnie nie wierze. Nawet w tych plotkach chyba nigdy nie występował. Być może Werner będzie grał jako zamiennik Lewego oraz na skrzydle, chociaż nie nadaje się do tego.
Jeśli by przeszedł Pepe to mamy jeszcze Gnabrego, Daviesa i od czasu do czasu Comana. Poza tym na sile gdzieś trzrba stworzyć miejsce do Mullera. Za duzo zawodników na jedną pozycję, za dużo kasy. Ewentualnie przejdzie Odoi.
Sam Uli mówił, że planują coś za Lewego i środek obrony. Boki obrony wg niego mają równocześnie obsadzić Pavard i Hernandez. Żadnej 6 nie kupimy, ma tam grać tez Tolisso.
Wychodzi na to, że sprowadzimy obrońcę, skrzydłowego i napastnika. Jeśli odejdzie Boa i Hummels to pewnie 2 obrońców.
25.02.2019 12:31
My musimy sprowadzać zawodników typu Pepe. Z potencjałem, ale takich co pokazali juz coś w dobrej lidze. Zawsze tak robiliśmy. To byly nasze najlepsze transfery. Elber, Ribery, Effenberg, Salihaidzic, Makaay. Oni grali świetnie w poprzednich klubach, ale u nas wskoczyli na szczyt.
Bądźmy szczerzy, Pepe to najlepszy możliwy do wyciągnięcia zawodnik. Jak nie on to kto? Hazard, Insigne, Mane? Za jakie kwoty? 150, 200 mln?
25.02.2019 00:21
Mi się wydaje, że tym zapewnionym transferem moze być Pepe. Hernandez raczej nie skoro Uli powiedział wprost, że nic nie jest podpisane i pewne.
24.02.2019 20:40
Szkoda, że Bayer tak głupio stracił gole. BVB musi jeszcze przed nami jechać do Berlina, a my do Gladbach, które ostatnio wszystko przegrywa.
24.02.2019 19:59
Ja uważam, że Hernandez przyjdzie. Ostatnio Uli wypowiadał się tak o Mario Gomezie w Doppelpassie i tez przyszedł.
24.02.2019 19:41
Ech Leverkusen dobrze gra, ale te głupie błędy w ofensywie.
24.02.2019 19:35
Leverkusen dobrze zaczął. Oby utrzymali to. Remis lub porażka BVB i mamy wszystko w swoich rękach.
24.02.2019 18:32
"Wenn Sie wüssten, was wir schon alles sicher haben für nächste Saison. Aber wenn wir jetzt schon bekannt geben, wen wir schon alles haben, dann werden alle sauer, die noch da sind. Und die brauchen wir jetzt, denn wir haben noch große Ziele diese Saison."
Z tego by wynikało, że mamy już zaklepanych więcej zawodników na nowy sezon.
24.02.2019 13:49
Uli mówił też, że nikt nie zostanie sprowadzony jako uzupełnienie Martineza. Wg niego może tam grać Tolisso. Za to chcą kogoś sprowadzić jako uzupełnienie Lewego.
24.02.2019 13:21
Ciekawe jak to rozumieć. Myślę, że może chodzić o środkowego obrońcę. Hummels i Boa mogliby być jeszcze bardziej wkurzeni, że stawia się kogoś przed nimi i w konsekwencji zmusza kogoś do odejścia.
O skrzydłowego raczej nie skoro wiadomo praktycznie, że Robbery odchodzą. No chyba, że tak bardzo liczą się ze słowami Comana czy Gnabrego.
Edytowano : 2019-02-24 12:46:00
Uli powiedział na komentarz Reifa, że nie ma alternatyw dla Kimmicha i Alaby, że Pavard został na tej pozycji został mistrzem świata, a Hernandez jest też świetnym lewym obrońca.
Dalej Uli mówił na pytanie czy Hernandez jest wart 80 mln "on jest mistrzem swiata". Jeśli zawodnik jest taki dobry (o Hernandezie) to da za niego 80 mln.
24.02.2019 12:32
To jest ten problem. Podczas gdy inni zaklepuja zawodników my rozmyslamy. Będzie potem szukanie na sile zawodnika aż skończy się okienko.
23.02.2019 19:00
My płacimy temu Galtierowi czy co? ;)
Pepe to najlepsza opcja na skrzydło, która jest do wyciągnięcia.
23.02.2019 08:29
Walcz kolego o wypożyczenie do Hoffe, M'Gladbach czy Bremen. W BVB byś pewnie swoje minuty już miał, u nas nie stawia się na talenty.
23.02.2019 08:27
U nas zawsze najlepszymi transferami były nie talenty (Sanches, Santa Cruz, Breno), nie piłkarze klasy światowej, ale właśnie gracze typu Pepe. Zawodnicy, którzy zagrali juz w dobrej lidze w przeciętnym lub dobrym zespole i grali tam z powodzeniem parę sezonów (Ribery, Ballack, Makaay, Elber, Effenberg). U nas dopiero weszli na topowy poziom. Czemu nie trzymamy się tej polityki transferowej?
23.02.2019 06:00
Oby to nie była plotka. Trudno byśmy na obecną chwilę wyrwali lepszego zawodnika na skrzydło.
22.02.2019 19:51
Nie chodzi czasem o Liverpool czy ManU?
22.02.2019 16:43
@predator
Może i smutne. U mnie jest podobnie. Prezes przyszedł z innej firmy, w ogóle nie związanej z branżą. Facet siedzi na swoimi słupkami w Excelu i patrzy jak i gdzie rosną koszty. W tym jest naprawdę dobry i wszystko wychwytuje. Z grubsza wie jakie produkty oferuje firma. Żadnych szczegółów dotyczących produkcji czy produktów nie zna. Dla niego to black box. Coś wchodzi, coś wychodzi i tyle.
20.02.2019 20:57
Kahn MBA skończył, wiedzę jak wyglądaja sprawy w FCB ma, wiedzę piłkarska tez. Swoją firmę założył i podobno nawet jest to duży sukces.
Zobaczymy czy się sprawdzi. Uli i Kalle tez byli tylko piłkarzami. Prezes klubu to nie księgowy. Jakieś wiedzy specyficznej nie musi mieć. Od tego ma ekspertów, którzy mu raportuja.
20.02.2019 20:10
Pytanie czy to wina trenera czy polityki transferowej. W żadnym topowy zespole nie smigaja na skrzydłach 35 latkowie. My mamy jednak bardzo duża średnia wieku podstawowej jedenastki. Martinez, Hummels, Muller, Lewy kolo 30. Do tego skrzydłowi. Nikt chyba takiej średniej wieku nie ma.
20.02.2019 18:18
Szymson ale ja nic nie mowie xD mój komentarz nie był jakimś atakiem w Twoja stronę, a raczej tylko komentarzem informacji zamieszczonej kiedyś na stronie. Ty mi tylko o niej przypomniałes.
Po prostu ciężko mi uwierzyć, że RB zgodzi się go puścić za jakieś 50 mln skoro ma klauzulę 100 mln i ważny kontrakt. Poza tym to jednak nie ta sama klasa co Hernandez.
20.02.2019 17:20
Informacje znam. Jednak po co Leipzig by go miało za pół darmo nam oddać?
20.02.2019 16:08
Wczoraj nasz najsłabszy zawodnik. Na sile nie ma sensu go trzymać.
20.02.2019 15:34
Upamecano ma klauzulę 100 mln, wiec co to za plan B.
20.02.2019 15:29
W teorii tym remisem mamy wszystko we własnych rękach. Wygrać wszystkie mecze i pokonać BVB. Trzeba też strzelić więcej goli niż oni. Za tydzień BVB gra u siebie z będącym na gazie Leverkusen. Ciężko będzie o wygraną. My też nie mamy łatwo z Hertha. Przynajmniej gramy u siebie.
18.02.2019 22:28
Ja bym wolał Pepe. Dla Wernera trzrba by trochę na sile tworzyć miejsce podobnie jak było z Gotze. Włodarze go chcieli, Pep Neymara. Nasi nazwali Gotzego niemieckim Messim i to był kompromis.
18.02.2019 17:14
Dla mnie logiczne. Pewnie chce wzmocnić nasza dziurawa obronę. Goretzka to bardziej defensywna opcja niż James. Poza tym Niemiec jest szybszy i na to pewnie liczy Kovac. Może będziemy próbowali z kontry. Goretzka, Coman i Gnabry to prędkość.
17.02.2019 12:25
W to nie wierzę. Juz widzę jak oferują Juve 60 mln za niego.
Dybala ma się nijak do Jamesa. James u nas gra na 8, Dybala to cofniety napastnik.
16.02.2019 16:45
Abteilung Attacke 2.0 ;)
15.02.2019 11:12
Przydałaby się typowa 6 typu Casemiro, Kante.
15.02.2019 09:14
Może jest planowany również na obronę. Odejdzie może Hummels i Boateng. Na 6 wtedy kogoś sprowadza.
13.02.2019 11:42
Tak jakby nie wiedzieli kim jest de Ligt.
11.02.2019 18:22
Z Schalke Ulreich gal lepiej niż Neuer przez cały sezon. Chyba powoli trzrba się rozglądać za nowym brankarzem.
11.02.2019 16:45
Przed meczem z nami BVB ma u siebie Leverkusen i jedzie do Berlina. My jednak musimy jechać do Gladbach i mamy u siebie Herthe. Reszte spotkan powinniśmy wygrać. BVB raczej też skoro ma Nurnberg i Wolfsburg. W teorii musimy wygrać wszystko a BVB musi przynajmniej raz przegrać albo zremisowac dwa razy. Wtedy mamy wszystko we własnych rękach. Jeden remis nam nie pomoże, bo mamy gorszy bilans.
10.02.2019 13:14
Werner to idealny cofniety napastnik. Brakuje mu warunków do bycia klasyczna 9 oraz dryblingu na skrzydło. Taki typ Mullera z lepszym przyjęciem i szybkością. Jednak gdyby przyszedł to nam się robi tłok. Muller albo Werner za plecami Lewego. To oznacza, że mamy Martineza, Tolisso, Thiago, Goretzke, Sanchesa i ewentualnie Jamesa na dwie pozycje, a mówi się jeszcze o Harvartzu i Rabiocie. Z dwóch lub trzech by musiało odejść. Pewnie Javi, Sanches i James.
09.02.2019 21:30
Matko..... Pepe alternatywa dla Odoia? Nie powinno być na odwrót?
09.02.2019 15:12
Mai przyszłość Bayernu, która nie gra. Szkoda, bo rozegrał fajne mecze w zeszlym sezonie. W tym sezonie młodzi nienpograja. Gdybyśmy mieli 6 pkt przewagi to tak, ale Niko czuje nóż na gardle.
Z Pepe to mam nadzieje, ze nie plotki.
09.02.2019 13:49
Podobno obserwujemy Hendersona na tę pozycję.
09.02.2019 10:14
Niemcy to ogólnie maja masę bardzo dobrych zawodników, ale takich klasy światowej to długo trzeba szukać. Absolutnych gwiazd to już w ogóle nie ma. Ostatnią był chyba Mattheus albo Kahn na swojej pozycji. Ballack i Lahm to gracze międzynarodowej klasy, no ale nie typu Messi, Ronaldo, Zidane. Takich graczy Niemcy nie mają od dawna.
Co chwilę jest przez niemieckie media ktoś nazywany talentem stulecia. Ostatnio Gotze. Chłop ma obecnie 26 lat i w sumie swój talent zmarnował. Nie jest żądnym niemieckim Messim i nigdy nim nie będzie. Teraz znowu gra dobrze na nowej pozycji w BVB.
Obecnie piłkarzami, którzy mogą dołączyć do światowej czołowki to Sane i Havertz pod warunkiem, że dostanie jeszcze ze dwa lata w Bayerze.
Nasze talenty to w ogóle porażka. Tilman miał być wielkim piłkarzem, a nie potrafi pograć w Norymberdze. Jedyna nadzieja, że Batista Meier zrobi coś ze swoja karierą. Reszta to może pogra w 2 Bundeslidze albo na dole 1 ligi.
To samo bramkarze. Zawsze jakiś niemiecki był w absolutnej czołówce światowej. Teraz jest to Ter Stegen. Jednak nie widać następnych talentów. Jeśli Neuer się posypie to będziemy musieli szukać za granicą. Podobno Bayern obserwuje Hendersona.
09.02.2019 10:12
5 mln dla człowieka, który nie potrafi strzelić gola w drugiej Bundeslidze. Transfer zaklepany wcześniej, wiec działacze pewnie teraz widzą, że znowu dali ciała.
07.02.2019 10:18
James dziś naprawdę słabo. Hummelsa to pożegnać. Wolny i niepewny. Lepiej już nie będzie.
06.02.2019 22:28
Skład dobry. To szansa dla Jamesa. Niech pokaże świetny mecz to pogra na dluzej.
06.02.2019 20:01
Reschke jest udany. Miał być u nas mistrzem planowania kadry, wielkim specjalistą od talentów. Okazuje się, że wszystkie talenty, które mu oferowana (Bailey, Upamecano) odrzucał. Sam pewnie nie wie co dzieje się w Vfb. Sam Pavard potwierdza, Bayern potwierdza, a on nie.
06.02.2019 16:18
Upamecano to bardzo utalentowany gracz, szkoda, że to opcja B, a nie A razem z Hernandezem. Można by pożegnać Hummelsa i Boatenga. Jednak ma on klauzulę 100 mln co przekreśla go nawet jako opcję B.
05.02.2019 17:28
Wszyscy się śmiali. Anglicy oszaleli, dają 70 mln za jakiegoś van Dijka, którego nikt nie zna. Chłop okazał się strzałem w 10. Potrzebnym elementem do układanki Kloppa. Gdy go nie ma to już nie wygląda tak różowo. Lovren jest dziurawy. Jego brak na pewno nam sprzyja. Ostatnio Liverpool tez strasznie się męczy.
Nikogo nie chcielibyście z Liverpoolu? Ja bym Alissona, van Dijka, Salah, Mane brał od razu. Ogólnie środek pomocy tez ciekawy, nasz jest strasznie drewniany i wolny. Tempa mógłby nadać Sanches, ale nie gra.
05.02.2019 13:36
Najlepsze mecze grał w reprezentacji na 6. U nas nie gra tak dobrze. Na PO ofensywnie jest dobry, ale defensywnie gra bardzo słabo.
04.02.2019 12:41
Zgadzam się. Pepe juz drugi siwtny sezon. Powalczyć o niego.
03.02.2019 13:41
Widocznie nasi są za mało kuma ci defensywnie. 5 podań przez całe pole i gol na 2-1.
03.02.2019 10:45
Znowu po przerwie gorsza gra.
02.02.2019 17:19
Coman chyba najlepiej x ofensywnych, ale brakuje wykończenia. Kimmich słabo. Goretzka dobrze w odbiorze i ofensywnie z golem. Juz 3 mecz z rzędu. Tomek świetne podanie. James chyba najsłabiej z ofensywnych.
02.02.2019 16:37
96 mln by w życiu nie wydali. 80 mln może się cudem zdarzyć.
01.02.2019 22:35
Niepotrzebne pretensje.
Taki Hernandez chciał przyjść. Wystarczyło zapłacić 80 mln. To Hasan nie chciał tyle wydawać? Wątpię.
Odoi to ma kontrakt z Chelsea i ona decyduje. Może za większą kasę by go puszczono. Czy zarząd zgodzilby się dać 60 mln za Odoia?
Pavard ma klauzulę dopiero latem i potrzebna była zgoda VFB.
Pulisic nie jet wart tej kasy. Rezerwowy BVB ma grać u nas pierwsze skrzypce?
Pretensje o de Jonga? Serio? Dalibyśmy za niego prawie 90 mln?
Widocznie zarząd oczekuje, że Hasan ma być cudotwórca i sprowadzać gwiazdy za 30 mln. I najlepiej jeszcze 4 mln rocznie zarobki.
31.01.2019 11:37
Podobno nie mogą go sprzedać zima, bo nie mają alternatyw.....
31.01.2019 09:27
Sportbild publikując swoją listę plotek pominął Rabiota, wiec może nie ma nic na rzeczy.
31.01.2019 09:02
Zirkzee ma bardzo dobre statystyki w Lidze UEFA i A Bundeslidze. Dać mu szansę w meczu z ogórkami.
Ogólnie to nasze talenty są słabe (może z wyjątkiem Jeonga, Batisty czy właśnie Zirkzee). Taki Tilmann to miał być mega talent, a nie gra nic. Facet ma 20 lat już. Schwiensteiger i Podolski w tym wieku byli dużo dalej.
31.01.2019 08:29
Jeśli Havertz przyjdzie to siłą rzeczy ktoś musi odejść. W pomocy są 3 pozycje, a mamy Martineza, Goretzkę, Tolisso, Sanchesa, Jamesa, Mullera, Thiago, dodatkowo może i chce tam grać Kimmich. Razem 7-8 zawodników. Dojdzie jeszcze Havertz to pewnie odejdzie James i Javi. Może jeszcze Sanches skoro trzymają się pogłoski o Rabiocie.
30.01.2019 12:38
Harvertz to chyba największy niemiecki talent, jest młody, a grał już przynajmniej drugi świetny sezon, w europejskich pucharach tez ma dobre statystyki. Jednak jeśli James zostanie to nie warto kupować go. Jeszcze nie teraz. Bez sensu jeśli miałby grać co trzeci mecz za James em i Mullerem. Dla Wernera w sumie trochę brakuje miejsca. To jest idealny cofniety napastnik, jednak u nas w sumie nie ma tej pozycji. W dodatku mamy Gnabrego, który jest podobnym typem z tym, że ma lepszy drybling.
30.01.2019 12:13
Taa.... Liverpool podobno oferował 70 mln za Joao Felixa i klub odrzucił ofertę. Serio chcemy z takimi kwotami walczyć o niewiadomego 19 latka? Przecież Pepe i Thauvin są do wyciągnięcia za mniej, a graja już 2-3 świetne sezony.
30.01.2019 12:01
Jeśli Jovic ma grać jak Wagner to lepiej nie. Za Lewego lepiej kupić kogoś starszego, który dostanie dobry kontrakt i będzie zadowolony z 10 meczów w sezonie.
30.01.2019 10:56
Dlatego powinien grać w pomocy. Thiago - Kimmich - Rabiot to byłaby pomoc. Na rezerwie Goretzka - Tolisso - Sanches.
30.01.2019 10:52
Typ trochę podobny do Gnabrego. Ma prędkość i uderzenie, drybling niekoniecznie na najwyższym poziomie.
29.01.2019 13:47
Jak grał w tym sezonie (a grał głównie w towarzyskich, przeciwko Herthcie i w pucharze) to zawodzil. Bez znaczenia w sumie czy odejdzie.
29.01.2019 13:20
Bild podaje, że Wagner idzie do Chin.
29.01.2019 12:47
Wg Bildu Wagner w Chinach.
29.01.2019 12:39
Ktoś na pewno przyjdzie. Robbery odchodzą, pytanie czy będzie to Odoi czy ktoś inny. Światowej klasy skrzydłowy na pewno to nie bedzie, kupimy pewnie za 40 - 60 mln Odoia, Bergwijna czy Thauvina.
29.01.2019 11:10
Strata niewielka. Gra przeciętnie. Jeśli Real go chce to niech go odkupi za np. 60 mln. Coś na tym zyskamy.
Edytowano : 2019-01-29 11:07:39
Co do Rabiota to byłbym za. Jednak wydaje mi się, że ciężko nam rywalizować z Barcelona lub Chelsea. Tottenham to rozumiem. Dziwne, ze Blaugrana po transferze de Jonga nadal go chce. Pewnie odejdzie Rakitic. Busquets raczej jest dość pewny. Finansowo to Chelsea i my możemy mu zaproponować więcej. Sportowo nawet więcej od Cheslea.
29.01.2019 11:04
Rufus Martinez zagrał dobrze dwa pierwsze mecze. Potem nic nie prezentował. Często to jest zapominane.
28.01.2019 19:25
Jupp nic nie zbudował podczas ostatniego okresu. Po prostu miał respekt w szatni i tyle. W końcówce sezonu gralismy tez padake.
28.01.2019 17:17
Po roku odchodzi Robbery, a to jest pensja 20 mln. Jeśli odejdzie Boa to kolejne 12 mln, Rafinha 4 mln. Pula zmniejszy się znacznie. Pavard, Hernandez czy Odoi tyle nie dostaną na razie. Jakoś nikt żalu o Robbery nie ma.
28.01.2019 12:01
Żeby sprzedać Mullera to musi się jeszcze ktoś znaleźć kto go kupi. Z topowych zespołów aktualnie nikt tego nie zrobi. Trzeba go było opylić za 100 mln do ManU w 2016 roku. Sam Muller pewnie nie pójdzie do drugorzędnego klubu, tym bardziej, że u nas ma kupę kasy (chyba 12 mln jeśli się nie mylę). Po co ma rezygnować z takiej kasy. Skończy się kontrakt to odejdzie do USA czy gdzieś.
28.01.2019 11:59
W sumie 4 skrzydłowych to dużo. Szkoda, że liczymy z góry, że młodzi odpala. Coman i Gnabry jeśli są zdrowi to robią dobra robotę, ale narazie to nie Robbery. Być może klub to robi świadomie. W dobie największych sukcesów jednak nasza gra opierała się w dużej mierze na indywidualnych akcjach tej dwójki. Może będziemy grać bardziej drużynowo.
Myślę, że jeśli Odoi przyjdzie zima to klub zobaczy jak sobie radzi razem z Daviesem. Gdyby nie wychodziło to latem mogą zareagować.
Latem widocznie skupimy się bardziej na obronie. Na pewno oprócz Pavarda powinien przyjść jakiś środkowy obrońca, fajnie gdyby to był Hernandez. Trzeba też coś zrobić na pozycji defensywnego pomocnika. Reszta raczej jest dobrze obsadzona, ewentualnie zastępca dla Roberta.
28.01.2019 10:37
Była ciągła rotacja - narzekanie. Nie ma rotacji - narzekanie....
27.01.2019 15:50
Strasznie dużo. Nie lepiej dorzucić 15 mln na piłkarza juz rozwiniętego, ale nadal z potencjałem. Takim bym Franck gdy przychodził.
27.01.2019 01:26
Widać, że facet ma podejście musze grać w podstawowej jedenastce, bo mi się po prostu należy.
26.01.2019 18:25
To ile to będzie? 45 mln? Nie lepiej dołożyć coś za Thauvina albo Pepe? Za 60 - 65 pewnie by przyszli.
26.01.2019 14:17
Nikt nam raczej się nie przyda oprócz Sancho. Jednak to byłaby kasa jak za Dembele. My takich kwot nie wydajemy. BVB pewnie za 1.5 albo 2.5 roku zrobi następny świetny interes.
26.01.2019 03:38
Czemu nie Pepe z Lille. Gra już drugi świetny sezon.
26.01.2019 03:31
Podobno interesujemy się Bergwijnem z PSV. Może warto postarać się o Pepe z Lille. Chłop gra drugi świetny sezon.
25.01.2019 18:05
Podobno interesujemy się Bergwijnem z PSV. Mnie dziwi czemu nie staramy się o Pepe z Lille. Chłop gra drugi świetny sezon, na pewno będzie pewniejszy niż Odoi. Dorzucmy te 25 mln.
25.01.2019 18:04
Rabiot plus 15 mln i niech biorą Sanchesa. Skoro dyskutowali o jego sprzedaży tzn. że raczej nie planujemy z nim przyszłości. Chodzi tylko o kwotę. No chyba, że Rabiot nie chce u nas grać. Jednak De Jong wybrał niby Barcelonę za 90 mln. Rabiota chyba odpuszcza. Juve raczej też ma dobrze obsadzona pomoc.
23.01.2019 18:14
Atletico coś mu może dać więcej. Jednak u nas odchodzą Robbery, Rafinha i może Boateng. Zwalnia się pula płac około 35 mln.
22.01.2019 18:39
Chociażby zamiast Sanchesa.
21.01.2019 17:59
Jeśli to prawda to nie ma na co czekać. Dogadać się z Francuzem i rzucić te 15 mln. Nawet jakby totalnie nie wypalił to można go sprzedać za 30 - 40 mln.
21.01.2019 17:26
O matko... Chcieliśmy go z 4 lata temu. Szklany stary dziad, dobrze, że nie przyszedł.
19.01.2019 15:46
Jedno podanie Jamesa i jest bogiem futbolu. Dwa gole Goretzki i narzekania. Bądź tu mądry.
18.01.2019 22:29
Co gadaliscie o Leonie? XD
18.01.2019 21:06
Gramy naprawdę dobry mecz. Pewnie w defensywie, gdyby nie te ostatnie podania....
18.01.2019 21:02
Gnabry za Mullera albo za Goretzkę. Wtedy Muller na 10.
18.01.2019 20:18
Kimmich to 8. Tolisso to samo. Goretzka i Sanches nawet lepiej wygladaja na 10. Thiago gra dobrze na 6 jednak nie ma takiego odbioru jak np. Kante. Mógłby jednak stworzyć z kimś udany duet. Jeśli de Jong odejdzie do PSG to nie ma co liczyć na Rabiota.
17.01.2019 19:37
Javi to jeden z moich ulubionych zawodników, ale fakty są jakie są. Zagrał jeden świetny sezon, resztę czasu leczy się albo dochodzi do zdrowia. Gdy przyszedł Jupp myślałem, że znowu pokaże klasę. Jednak po paru obrych meczach stracił formę. Gdyby miał przyjść Rabiot to myślę, że lepiej sprzedać Javiego.
17.01.2019 15:46
Myślę, że Rabiot mógłby stworzyć z Thiago niezły duet na 6. Rabiot na pewno ma lepsze rozegranie i odbiór niż Leon. Z resztą Goretzka najlepsze mecze grał za Lewym.
16.01.2019 11:30
Z ostatnich wypowiedzi wynikało, że jesteśmy bardziej zainteresowani de Jongiem. Widocznie ten transfer jest za drogi albo już Barcelona go zaklepala. Możliwe, że skupiamy się jednak na Rabiocie.
16.01.2019 09:36
Racja zapomniałem o Jamesie. Jeśli będzie chciał odejść to można coś na nim zarobić. Pytanie ile takie Juve byłoby w stanie za niego dać? 70 mln?
15.01.2019 11:46
Kicker sam sobie przeczy, bo w zestawieniu obrońców Sule był najsłabszy. Boateng wygrywa najwięcej pojedynków? Ciekawa informacja. Defensywni pomocnicy bez zaskoczeń. Thiago najlepszy, Martinez od 2013 praktycznie nic nie gra.
15.01.2019 10:07
Rzeczywiście 3 zawodników za napastnikiem to za dużo. Po co kupować Harvertza skoro będzie grał w co trzecim meczu. Dodatkowo może tam grać Gnabry i Tolisso. Jednak jeśli rzeczywiście James odejdzie to jest to ciekawa opcja. Słusznie moim zdaniem pominięto tutaj Sanchesa, Martineza i Hummelsa gdyż powinni odejść latem.
Wątpie by wszystkie te transfery doszły do skutku.
Przychodzą:
Harvertz 60 mln
Werner 50 mln
Hernandez 70 mln (po dogadaniu z Atletico)
Pavard 35 mln
Odoi 35 mln
Rabiot 15 mln (jeśli zimą)
Razem 265 mln. W zeszłym roku trochę zaoszczędzono kasy.
Dodatkowo odejdą:
Martinez 15 mln
Hummels 30 mln
Sanches 20 mln
Daje z 65 mln minus podatki. Wydaje się możliwe do ogarnięcia. Problemem jest brak doświadczonego skrzydłowego, ale zarząd widocznie nie chce płacić +80 mln.
Żaden topowy zespół go już nie kupi. Trzeba było brać ofertę United w 2016 roku. Lepszy zespół go nie kupi, a do gorszego nie pojdzie ze względu na kase. Na Chiny albo USA chyba jeszcze za młody.
26.02.2019 20:37
Comana to chyba trzrba by sprzedać. Talent ma, ale co z tego. Drugi Scholl. Będzie grał pewnie u nas do konca kariery i się leczył raz dwa na rok.
26.02.2019 20:35
Ballack mógł zostać w Chemnitz albo Bayerze. W Bayernie to już w ogóle. Dziwne porady daje.
26.02.2019 20:33
Wypożyczyć go i Batiste Meiera. Azjaci dobre grali w Mainz.
Ciekawe co z Arpem. Uli mówił, że potrzeba napastnika za Lewego. Arp juz zaklepany. Wychodzi na to, że kupiono go gdy grał dobrze w BL, a teraz doszli do wniosku, że jednak nam nie pomoże.
25.02.2019 12:34
W Lozano absolutnie nie wierze. Nawet w tych plotkach chyba nigdy nie występował. Być może Werner będzie grał jako zamiennik Lewego oraz na skrzydle, chociaż nie nadaje się do tego.
Jeśli by przeszedł Pepe to mamy jeszcze Gnabrego, Daviesa i od czasu do czasu Comana. Poza tym na sile gdzieś trzrba stworzyć miejsce do Mullera. Za duzo zawodników na jedną pozycję, za dużo kasy. Ewentualnie przejdzie Odoi.
Sam Uli mówił, że planują coś za Lewego i środek obrony. Boki obrony wg niego mają równocześnie obsadzić Pavard i Hernandez. Żadnej 6 nie kupimy, ma tam grać tez Tolisso.
Wychodzi na to, że sprowadzimy obrońcę, skrzydłowego i napastnika. Jeśli odejdzie Boa i Hummels to pewnie 2 obrońców.
25.02.2019 12:31
My musimy sprowadzać zawodników typu Pepe. Z potencjałem, ale takich co pokazali juz coś w dobrej lidze. Zawsze tak robiliśmy. To byly nasze najlepsze transfery. Elber, Ribery, Effenberg, Salihaidzic, Makaay. Oni grali świetnie w poprzednich klubach, ale u nas wskoczyli na szczyt.
Bądźmy szczerzy, Pepe to najlepszy możliwy do wyciągnięcia zawodnik. Jak nie on to kto? Hazard, Insigne, Mane? Za jakie kwoty? 150, 200 mln?
25.02.2019 00:21
Mi się wydaje, że tym zapewnionym transferem moze być Pepe. Hernandez raczej nie skoro Uli powiedział wprost, że nic nie jest podpisane i pewne.
24.02.2019 20:40
Szkoda, że Bayer tak głupio stracił gole. BVB musi jeszcze przed nami jechać do Berlina, a my do Gladbach, które ostatnio wszystko przegrywa.
24.02.2019 19:59
Ja uważam, że Hernandez przyjdzie. Ostatnio Uli wypowiadał się tak o Mario Gomezie w Doppelpassie i tez przyszedł.
24.02.2019 19:41
Ech Leverkusen dobrze gra, ale te głupie błędy w ofensywie.
24.02.2019 19:35
Leverkusen dobrze zaczął. Oby utrzymali to. Remis lub porażka BVB i mamy wszystko w swoich rękach.
24.02.2019 18:32
"Wenn Sie wüssten, was wir schon alles sicher haben für nächste Saison. Aber wenn wir jetzt schon bekannt geben, wen wir schon alles haben, dann werden alle sauer, die noch da sind. Und die brauchen wir jetzt, denn wir haben noch große Ziele diese Saison."
Z tego by wynikało, że mamy już zaklepanych więcej zawodników na nowy sezon.
24.02.2019 13:49
Uli mówił też, że nikt nie zostanie sprowadzony jako uzupełnienie Martineza. Wg niego może tam grać Tolisso. Za to chcą kogoś sprowadzić jako uzupełnienie Lewego.
24.02.2019 13:21
Ciekawe jak to rozumieć. Myślę, że może chodzić o środkowego obrońcę. Hummels i Boa mogliby być jeszcze bardziej wkurzeni, że stawia się kogoś przed nimi i w konsekwencji zmusza kogoś do odejścia.
O skrzydłowego raczej nie skoro wiadomo praktycznie, że Robbery odchodzą. No chyba, że tak bardzo liczą się ze słowami Comana czy Gnabrego.
Edytowano : 2019-02-24 12:46:00
Uli powiedział na komentarz Reifa, że nie ma alternatyw dla Kimmicha i Alaby, że Pavard został na tej pozycji został mistrzem świata, a Hernandez jest też świetnym lewym obrońca.
Dalej Uli mówił na pytanie czy Hernandez jest wart 80 mln "on jest mistrzem swiata". Jeśli zawodnik jest taki dobry (o Hernandezie) to da za niego 80 mln.
24.02.2019 12:32
To jest ten problem. Podczas gdy inni zaklepuja zawodników my rozmyslamy. Będzie potem szukanie na sile zawodnika aż skończy się okienko.
23.02.2019 19:00
My płacimy temu Galtierowi czy co? ;)
Pepe to najlepsza opcja na skrzydło, która jest do wyciągnięcia.
23.02.2019 08:29
Walcz kolego o wypożyczenie do Hoffe, M'Gladbach czy Bremen. W BVB byś pewnie swoje minuty już miał, u nas nie stawia się na talenty.
23.02.2019 08:27
U nas zawsze najlepszymi transferami były nie talenty (Sanches, Santa Cruz, Breno), nie piłkarze klasy światowej, ale właśnie gracze typu Pepe. Zawodnicy, którzy zagrali juz w dobrej lidze w przeciętnym lub dobrym zespole i grali tam z powodzeniem parę sezonów (Ribery, Ballack, Makaay, Elber, Effenberg). U nas dopiero weszli na topowy poziom. Czemu nie trzymamy się tej polityki transferowej?
23.02.2019 06:00
Oby to nie była plotka. Trudno byśmy na obecną chwilę wyrwali lepszego zawodnika na skrzydło.
22.02.2019 19:51
Nie chodzi czasem o Liverpool czy ManU?
22.02.2019 16:43
@predator
Może i smutne. U mnie jest podobnie. Prezes przyszedł z innej firmy, w ogóle nie związanej z branżą. Facet siedzi na swoimi słupkami w Excelu i patrzy jak i gdzie rosną koszty. W tym jest naprawdę dobry i wszystko wychwytuje. Z grubsza wie jakie produkty oferuje firma. Żadnych szczegółów dotyczących produkcji czy produktów nie zna. Dla niego to black box. Coś wchodzi, coś wychodzi i tyle.
20.02.2019 20:57
Kahn MBA skończył, wiedzę jak wyglądaja sprawy w FCB ma, wiedzę piłkarska tez. Swoją firmę założył i podobno nawet jest to duży sukces.
Zobaczymy czy się sprawdzi. Uli i Kalle tez byli tylko piłkarzami. Prezes klubu to nie księgowy. Jakieś wiedzy specyficznej nie musi mieć. Od tego ma ekspertów, którzy mu raportuja.
20.02.2019 20:10
Pytanie czy to wina trenera czy polityki transferowej. W żadnym topowy zespole nie smigaja na skrzydłach 35 latkowie. My mamy jednak bardzo duża średnia wieku podstawowej jedenastki. Martinez, Hummels, Muller, Lewy kolo 30. Do tego skrzydłowi. Nikt chyba takiej średniej wieku nie ma.
20.02.2019 18:18
Szymson ale ja nic nie mowie xD mój komentarz nie był jakimś atakiem w Twoja stronę, a raczej tylko komentarzem informacji zamieszczonej kiedyś na stronie. Ty mi tylko o niej przypomniałes.
Po prostu ciężko mi uwierzyć, że RB zgodzi się go puścić za jakieś 50 mln skoro ma klauzulę 100 mln i ważny kontrakt. Poza tym to jednak nie ta sama klasa co Hernandez.
20.02.2019 17:20
Informacje znam. Jednak po co Leipzig by go miało za pół darmo nam oddać?
20.02.2019 16:08
Wczoraj nasz najsłabszy zawodnik. Na sile nie ma sensu go trzymać.
20.02.2019 15:34
Upamecano ma klauzulę 100 mln, wiec co to za plan B.
20.02.2019 15:29
W teorii tym remisem mamy wszystko we własnych rękach. Wygrać wszystkie mecze i pokonać BVB. Trzeba też strzelić więcej goli niż oni. Za tydzień BVB gra u siebie z będącym na gazie Leverkusen. Ciężko będzie o wygraną. My też nie mamy łatwo z Hertha. Przynajmniej gramy u siebie.
18.02.2019 22:28
Ja bym wolał Pepe. Dla Wernera trzrba by trochę na sile tworzyć miejsce podobnie jak było z Gotze. Włodarze go chcieli, Pep Neymara. Nasi nazwali Gotzego niemieckim Messim i to był kompromis.
18.02.2019 17:14
Dla mnie logiczne. Pewnie chce wzmocnić nasza dziurawa obronę. Goretzka to bardziej defensywna opcja niż James. Poza tym Niemiec jest szybszy i na to pewnie liczy Kovac. Może będziemy próbowali z kontry. Goretzka, Coman i Gnabry to prędkość.
17.02.2019 12:25
W to nie wierzę. Juz widzę jak oferują Juve 60 mln za niego.
Dybala ma się nijak do Jamesa. James u nas gra na 8, Dybala to cofniety napastnik.
16.02.2019 16:45
Abteilung Attacke 2.0 ;)
15.02.2019 11:12
Przydałaby się typowa 6 typu Casemiro, Kante.
15.02.2019 09:14
Może jest planowany również na obronę. Odejdzie może Hummels i Boateng. Na 6 wtedy kogoś sprowadza.
13.02.2019 11:42
Tak jakby nie wiedzieli kim jest de Ligt.
11.02.2019 18:22
Z Schalke Ulreich gal lepiej niż Neuer przez cały sezon. Chyba powoli trzrba się rozglądać za nowym brankarzem.
11.02.2019 16:45
Przed meczem z nami BVB ma u siebie Leverkusen i jedzie do Berlina. My jednak musimy jechać do Gladbach i mamy u siebie Herthe. Reszte spotkan powinniśmy wygrać. BVB raczej też skoro ma Nurnberg i Wolfsburg. W teorii musimy wygrać wszystko a BVB musi przynajmniej raz przegrać albo zremisowac dwa razy. Wtedy mamy wszystko we własnych rękach. Jeden remis nam nie pomoże, bo mamy gorszy bilans.
10.02.2019 13:14
Werner to idealny cofniety napastnik. Brakuje mu warunków do bycia klasyczna 9 oraz dryblingu na skrzydło. Taki typ Mullera z lepszym przyjęciem i szybkością. Jednak gdyby przyszedł to nam się robi tłok. Muller albo Werner za plecami Lewego. To oznacza, że mamy Martineza, Tolisso, Thiago, Goretzke, Sanchesa i ewentualnie Jamesa na dwie pozycje, a mówi się jeszcze o Harvartzu i Rabiocie. Z dwóch lub trzech by musiało odejść. Pewnie Javi, Sanches i James.
09.02.2019 21:30
Matko..... Pepe alternatywa dla Odoia? Nie powinno być na odwrót?
09.02.2019 15:12
Mai przyszłość Bayernu, która nie gra. Szkoda, bo rozegrał fajne mecze w zeszlym sezonie. W tym sezonie młodzi nienpograja. Gdybyśmy mieli 6 pkt przewagi to tak, ale Niko czuje nóż na gardle.
Z Pepe to mam nadzieje, ze nie plotki.
09.02.2019 13:49
Podobno obserwujemy Hendersona na tę pozycję.
09.02.2019 10:14
Niemcy to ogólnie maja masę bardzo dobrych zawodników, ale takich klasy światowej to długo trzeba szukać. Absolutnych gwiazd to już w ogóle nie ma. Ostatnią był chyba Mattheus albo Kahn na swojej pozycji. Ballack i Lahm to gracze międzynarodowej klasy, no ale nie typu Messi, Ronaldo, Zidane. Takich graczy Niemcy nie mają od dawna.
Co chwilę jest przez niemieckie media ktoś nazywany talentem stulecia. Ostatnio Gotze. Chłop ma obecnie 26 lat i w sumie swój talent zmarnował. Nie jest żądnym niemieckim Messim i nigdy nim nie będzie. Teraz znowu gra dobrze na nowej pozycji w BVB.
Obecnie piłkarzami, którzy mogą dołączyć do światowej czołowki to Sane i Havertz pod warunkiem, że dostanie jeszcze ze dwa lata w Bayerze.
Nasze talenty to w ogóle porażka. Tilman miał być wielkim piłkarzem, a nie potrafi pograć w Norymberdze. Jedyna nadzieja, że Batista Meier zrobi coś ze swoja karierą. Reszta to może pogra w 2 Bundeslidze albo na dole 1 ligi.
To samo bramkarze. Zawsze jakiś niemiecki był w absolutnej czołówce światowej. Teraz jest to Ter Stegen. Jednak nie widać następnych talentów. Jeśli Neuer się posypie to będziemy musieli szukać za granicą. Podobno Bayern obserwuje Hendersona.
09.02.2019 10:12
5 mln dla człowieka, który nie potrafi strzelić gola w drugiej Bundeslidze. Transfer zaklepany wcześniej, wiec działacze pewnie teraz widzą, że znowu dali ciała.
07.02.2019 10:18
James dziś naprawdę słabo. Hummelsa to pożegnać. Wolny i niepewny. Lepiej już nie będzie.
06.02.2019 22:28
Skład dobry. To szansa dla Jamesa. Niech pokaże świetny mecz to pogra na dluzej.
06.02.2019 20:01
Reschke jest udany. Miał być u nas mistrzem planowania kadry, wielkim specjalistą od talentów. Okazuje się, że wszystkie talenty, które mu oferowana (Bailey, Upamecano) odrzucał. Sam pewnie nie wie co dzieje się w Vfb. Sam Pavard potwierdza, Bayern potwierdza, a on nie.
06.02.2019 16:18
Upamecano to bardzo utalentowany gracz, szkoda, że to opcja B, a nie A razem z Hernandezem. Można by pożegnać Hummelsa i Boatenga. Jednak ma on klauzulę 100 mln co przekreśla go nawet jako opcję B.
05.02.2019 17:28
Wszyscy się śmiali. Anglicy oszaleli, dają 70 mln za jakiegoś van Dijka, którego nikt nie zna. Chłop okazał się strzałem w 10. Potrzebnym elementem do układanki Kloppa. Gdy go nie ma to już nie wygląda tak różowo. Lovren jest dziurawy. Jego brak na pewno nam sprzyja. Ostatnio Liverpool tez strasznie się męczy.
Nikogo nie chcielibyście z Liverpoolu? Ja bym Alissona, van Dijka, Salah, Mane brał od razu. Ogólnie środek pomocy tez ciekawy, nasz jest strasznie drewniany i wolny. Tempa mógłby nadać Sanches, ale nie gra.
05.02.2019 13:36
Najlepsze mecze grał w reprezentacji na 6. U nas nie gra tak dobrze. Na PO ofensywnie jest dobry, ale defensywnie gra bardzo słabo.
04.02.2019 12:41
Zgadzam się. Pepe juz drugi siwtny sezon. Powalczyć o niego.
03.02.2019 13:41
Widocznie nasi są za mało kuma ci defensywnie. 5 podań przez całe pole i gol na 2-1.
03.02.2019 10:45
Znowu po przerwie gorsza gra.
02.02.2019 17:19
Coman chyba najlepiej x ofensywnych, ale brakuje wykończenia. Kimmich słabo. Goretzka dobrze w odbiorze i ofensywnie z golem. Juz 3 mecz z rzędu. Tomek świetne podanie. James chyba najsłabiej z ofensywnych.
02.02.2019 16:37
96 mln by w życiu nie wydali. 80 mln może się cudem zdarzyć.
01.02.2019 22:35
Niepotrzebne pretensje.
Taki Hernandez chciał przyjść. Wystarczyło zapłacić 80 mln. To Hasan nie chciał tyle wydawać? Wątpię.
Odoi to ma kontrakt z Chelsea i ona decyduje. Może za większą kasę by go puszczono. Czy zarząd zgodzilby się dać 60 mln za Odoia?
Pavard ma klauzulę dopiero latem i potrzebna była zgoda VFB.
Pulisic nie jet wart tej kasy. Rezerwowy BVB ma grać u nas pierwsze skrzypce?
Pretensje o de Jonga? Serio? Dalibyśmy za niego prawie 90 mln?
Widocznie zarząd oczekuje, że Hasan ma być cudotwórca i sprowadzać gwiazdy za 30 mln. I najlepiej jeszcze 4 mln rocznie zarobki.
31.01.2019 11:37
Podobno nie mogą go sprzedać zima, bo nie mają alternatyw.....
31.01.2019 09:27
Sportbild publikując swoją listę plotek pominął Rabiota, wiec może nie ma nic na rzeczy.
31.01.2019 09:02
Zirkzee ma bardzo dobre statystyki w Lidze UEFA i A Bundeslidze. Dać mu szansę w meczu z ogórkami.
Ogólnie to nasze talenty są słabe (może z wyjątkiem Jeonga, Batisty czy właśnie Zirkzee). Taki Tilmann to miał być mega talent, a nie gra nic. Facet ma 20 lat już. Schwiensteiger i Podolski w tym wieku byli dużo dalej.
31.01.2019 08:29
Jeśli Havertz przyjdzie to siłą rzeczy ktoś musi odejść. W pomocy są 3 pozycje, a mamy Martineza, Goretzkę, Tolisso, Sanchesa, Jamesa, Mullera, Thiago, dodatkowo może i chce tam grać Kimmich. Razem 7-8 zawodników. Dojdzie jeszcze Havertz to pewnie odejdzie James i Javi. Może jeszcze Sanches skoro trzymają się pogłoski o Rabiocie.
30.01.2019 12:38
Harvertz to chyba największy niemiecki talent, jest młody, a grał już przynajmniej drugi świetny sezon, w europejskich pucharach tez ma dobre statystyki. Jednak jeśli James zostanie to nie warto kupować go. Jeszcze nie teraz. Bez sensu jeśli miałby grać co trzeci mecz za James em i Mullerem. Dla Wernera w sumie trochę brakuje miejsca. To jest idealny cofniety napastnik, jednak u nas w sumie nie ma tej pozycji. W dodatku mamy Gnabrego, który jest podobnym typem z tym, że ma lepszy drybling.
30.01.2019 12:13
Taa.... Liverpool podobno oferował 70 mln za Joao Felixa i klub odrzucił ofertę. Serio chcemy z takimi kwotami walczyć o niewiadomego 19 latka? Przecież Pepe i Thauvin są do wyciągnięcia za mniej, a graja już 2-3 świetne sezony.
30.01.2019 12:01
Jeśli Jovic ma grać jak Wagner to lepiej nie. Za Lewego lepiej kupić kogoś starszego, który dostanie dobry kontrakt i będzie zadowolony z 10 meczów w sezonie.
30.01.2019 10:56
Dlatego powinien grać w pomocy. Thiago - Kimmich - Rabiot to byłaby pomoc. Na rezerwie Goretzka - Tolisso - Sanches.
30.01.2019 10:52
Typ trochę podobny do Gnabrego. Ma prędkość i uderzenie, drybling niekoniecznie na najwyższym poziomie.
29.01.2019 13:47
Jak grał w tym sezonie (a grał głównie w towarzyskich, przeciwko Herthcie i w pucharze) to zawodzil. Bez znaczenia w sumie czy odejdzie.
29.01.2019 13:20
Bild podaje, że Wagner idzie do Chin.
29.01.2019 12:47
Wg Bildu Wagner w Chinach.
29.01.2019 12:39
Ktoś na pewno przyjdzie. Robbery odchodzą, pytanie czy będzie to Odoi czy ktoś inny. Światowej klasy skrzydłowy na pewno to nie bedzie, kupimy pewnie za 40 - 60 mln Odoia, Bergwijna czy Thauvina.
29.01.2019 11:10
Strata niewielka. Gra przeciętnie. Jeśli Real go chce to niech go odkupi za np. 60 mln. Coś na tym zyskamy.
Edytowano : 2019-01-29 11:07:39
Co do Rabiota to byłbym za. Jednak wydaje mi się, że ciężko nam rywalizować z Barcelona lub Chelsea. Tottenham to rozumiem. Dziwne, ze Blaugrana po transferze de Jonga nadal go chce. Pewnie odejdzie Rakitic. Busquets raczej jest dość pewny. Finansowo to Chelsea i my możemy mu zaproponować więcej. Sportowo nawet więcej od Cheslea.
29.01.2019 11:04
Rufus Martinez zagrał dobrze dwa pierwsze mecze. Potem nic nie prezentował. Często to jest zapominane.
28.01.2019 19:25
Jupp nic nie zbudował podczas ostatniego okresu. Po prostu miał respekt w szatni i tyle. W końcówce sezonu gralismy tez padake.
28.01.2019 17:17
Po roku odchodzi Robbery, a to jest pensja 20 mln. Jeśli odejdzie Boa to kolejne 12 mln, Rafinha 4 mln. Pula zmniejszy się znacznie. Pavard, Hernandez czy Odoi tyle nie dostaną na razie. Jakoś nikt żalu o Robbery nie ma.
28.01.2019 12:01
Żeby sprzedać Mullera to musi się jeszcze ktoś znaleźć kto go kupi. Z topowych zespołów aktualnie nikt tego nie zrobi. Trzeba go było opylić za 100 mln do ManU w 2016 roku. Sam Muller pewnie nie pójdzie do drugorzędnego klubu, tym bardziej, że u nas ma kupę kasy (chyba 12 mln jeśli się nie mylę). Po co ma rezygnować z takiej kasy. Skończy się kontrakt to odejdzie do USA czy gdzieś.
28.01.2019 11:59
W sumie 4 skrzydłowych to dużo. Szkoda, że liczymy z góry, że młodzi odpala. Coman i Gnabry jeśli są zdrowi to robią dobra robotę, ale narazie to nie Robbery. Być może klub to robi świadomie. W dobie największych sukcesów jednak nasza gra opierała się w dużej mierze na indywidualnych akcjach tej dwójki. Może będziemy grać bardziej drużynowo.
Myślę, że jeśli Odoi przyjdzie zima to klub zobaczy jak sobie radzi razem z Daviesem. Gdyby nie wychodziło to latem mogą zareagować.
Latem widocznie skupimy się bardziej na obronie. Na pewno oprócz Pavarda powinien przyjść jakiś środkowy obrońca, fajnie gdyby to był Hernandez. Trzeba też coś zrobić na pozycji defensywnego pomocnika. Reszta raczej jest dobrze obsadzona, ewentualnie zastępca dla Roberta.
28.01.2019 10:37
Była ciągła rotacja - narzekanie. Nie ma rotacji - narzekanie....
27.01.2019 15:50
Strasznie dużo. Nie lepiej dorzucić 15 mln na piłkarza juz rozwiniętego, ale nadal z potencjałem. Takim bym Franck gdy przychodził.
27.01.2019 01:26
Widać, że facet ma podejście musze grać w podstawowej jedenastce, bo mi się po prostu należy.
26.01.2019 18:25
To ile to będzie? 45 mln? Nie lepiej dołożyć coś za Thauvina albo Pepe? Za 60 - 65 pewnie by przyszli.
26.01.2019 14:17
Nikt nam raczej się nie przyda oprócz Sancho. Jednak to byłaby kasa jak za Dembele. My takich kwot nie wydajemy. BVB pewnie za 1.5 albo 2.5 roku zrobi następny świetny interes.
26.01.2019 03:38
Czemu nie Pepe z Lille. Gra już drugi świetny sezon.
26.01.2019 03:31
Podobno interesujemy się Bergwijnem z PSV. Może warto postarać się o Pepe z Lille. Chłop gra drugi świetny sezon.
25.01.2019 18:05
Podobno interesujemy się Bergwijnem z PSV. Mnie dziwi czemu nie staramy się o Pepe z Lille. Chłop gra drugi świetny sezon, na pewno będzie pewniejszy niż Odoi. Dorzucmy te 25 mln.
25.01.2019 18:04
Rabiot plus 15 mln i niech biorą Sanchesa. Skoro dyskutowali o jego sprzedaży tzn. że raczej nie planujemy z nim przyszłości. Chodzi tylko o kwotę. No chyba, że Rabiot nie chce u nas grać. Jednak De Jong wybrał niby Barcelonę za 90 mln. Rabiota chyba odpuszcza. Juve raczej też ma dobrze obsadzona pomoc.
23.01.2019 18:14
Atletico coś mu może dać więcej. Jednak u nas odchodzą Robbery, Rafinha i może Boateng. Zwalnia się pula płac około 35 mln.
22.01.2019 18:39
Chociażby zamiast Sanchesa.
21.01.2019 17:59
Jeśli to prawda to nie ma na co czekać. Dogadać się z Francuzem i rzucić te 15 mln. Nawet jakby totalnie nie wypalił to można go sprzedać za 30 - 40 mln.
21.01.2019 17:26
O matko... Chcieliśmy go z 4 lata temu. Szklany stary dziad, dobrze, że nie przyszedł.
19.01.2019 15:46
Jedno podanie Jamesa i jest bogiem futbolu. Dwa gole Goretzki i narzekania. Bądź tu mądry.
18.01.2019 22:29
Co gadaliscie o Leonie? XD
18.01.2019 21:06
Gramy naprawdę dobry mecz. Pewnie w defensywie, gdyby nie te ostatnie podania....
18.01.2019 21:02
Gnabry za Mullera albo za Goretzkę. Wtedy Muller na 10.
18.01.2019 20:18
Kimmich to 8. Tolisso to samo. Goretzka i Sanches nawet lepiej wygladaja na 10. Thiago gra dobrze na 6 jednak nie ma takiego odbioru jak np. Kante. Mógłby jednak stworzyć z kimś udany duet. Jeśli de Jong odejdzie do PSG to nie ma co liczyć na Rabiota.
17.01.2019 19:37
Javi to jeden z moich ulubionych zawodników, ale fakty są jakie są. Zagrał jeden świetny sezon, resztę czasu leczy się albo dochodzi do zdrowia. Gdy przyszedł Jupp myślałem, że znowu pokaże klasę. Jednak po paru obrych meczach stracił formę. Gdyby miał przyjść Rabiot to myślę, że lepiej sprzedać Javiego.
17.01.2019 15:46
Myślę, że Rabiot mógłby stworzyć z Thiago niezły duet na 6. Rabiot na pewno ma lepsze rozegranie i odbiór niż Leon. Z resztą Goretzka najlepsze mecze grał za Lewym.
16.01.2019 11:30
Z ostatnich wypowiedzi wynikało, że jesteśmy bardziej zainteresowani de Jongiem. Widocznie ten transfer jest za drogi albo już Barcelona go zaklepala. Możliwe, że skupiamy się jednak na Rabiocie.
16.01.2019 09:36
Racja zapomniałem o Jamesie. Jeśli będzie chciał odejść to można coś na nim zarobić. Pytanie ile takie Juve byłoby w stanie za niego dać? 70 mln?
15.01.2019 11:46
Kicker sam sobie przeczy, bo w zestawieniu obrońców Sule był najsłabszy. Boateng wygrywa najwięcej pojedynków? Ciekawa informacja. Defensywni pomocnicy bez zaskoczeń. Thiago najlepszy, Martinez od 2013 praktycznie nic nie gra.
15.01.2019 10:07
Rzeczywiście 3 zawodników za napastnikiem to za dużo. Po co kupować Harvertza skoro będzie grał w co trzecim meczu. Dodatkowo może tam grać Gnabry i Tolisso. Jednak jeśli rzeczywiście James odejdzie to jest to ciekawa opcja. Słusznie moim zdaniem pominięto tutaj Sanchesa, Martineza i Hummelsa gdyż powinni odejść latem.
Wątpie by wszystkie te transfery doszły do skutku.
Przychodzą:
Harvertz 60 mln
Werner 50 mln
Hernandez 70 mln (po dogadaniu z Atletico)
Pavard 35 mln
Odoi 35 mln
Rabiot 15 mln (jeśli zimą)
Razem 265 mln. W zeszłym roku trochę zaoszczędzono kasy.
Dodatkowo odejdą:
Martinez 15 mln
Hummels 30 mln
Sanches 20 mln
Daje z 65 mln minus podatki. Wydaje się możliwe do ogarnięcia. Problemem jest brak doświadczonego skrzydłowego, ale zarząd widocznie nie chce płacić +80 mln.
15.01.2019 10:04
Neuer - Pavard, Sule, Hernandez, Alaba - Rabiot, Thiago, Kimmich - Gnabry, Lewandowski, Coman
12.01.2019 11:47
My znowu pewnie skapimy. Wątpię by Rabiot poszedł tam gdzie dostanie mniej kasy.
11.01.2019 01:44