DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Marton Strona 26

Do tego jeszcze Isco lub Coutinho na ofensywna pomoc, bo licho to u nas wygląda. Sam Thiago to za mało. Prawy obrońca jako trzeci transfer i starczy.

11.05.2017 13:27

Trzeba kogoś na 8 lub 10, ale juz rozwinietego. Coutinho lub Isco. Szkoda, że to marzenia.

10.05.2017 06:08

Niestety poprzez słaba postawę drugiej drużyny oraz młodzieżowej bawarska młodzież woli grać dla 1860. U nas stwierdzono, że Weigl jest za słaby. Bracia Bender tez woleli wybrać 1860. Na szczęście powoli się to zmienia. U-19 i U-17 mogą po raz pierwszy od lat powalczyć o mistrzostwo Niemiec. Będziemy mieć nowe centrum. Może wreszcie młodzieżowki BVB, Schalke, Hoffenheim i Wolfsburga przestaną nam odjeżdżac.

08.05.2017 17:30

Jeśli za podobną kasę uda się opchac Coste do Chin albo Anglii to i tak wyjedziemy lepiej. Zawodnik klasy światowej. Normalnie powinien jednak przyjść za 40-45 mln.

07.05.2017 12:26

Przydałby się jeszcze ktoś na 8 albo 10. Sam Thiago to za mało, a 6 jest nawet po odejściu Alonso dobrze obsadzona. Moze tam grac Vidal, Javi... Nawet Alaba za Pepa niezle w srodku biegal od bramki do bramki ( np. z Arsenalem u siebie). Idealny byłby Coutinho albo Dele Alli. Pierwszy jednak jest juz chyba jedna noga w Barcelonie, a drugi pewnie będzie kosztował z 90 mln albo więcej.

06.05.2017 14:35

A na jakich nas stać jak max chcemy wydać 20 mln....

05.05.2017 12:41

Bastian to zartownis albo większy marzyciel niż niektórzy uzytkownicy tutaj. Nawet Griezmann, Mbappe czy Carrasco to utopia, a co dopiero Brazylijczyk.

Myślę, że zbytnio się nie wychyle, mówiąc, że Bayern w tym okienku może pobić swój rekord przy transferze pojedynczego gracza. Jednak będzie on wynosił pewnie max. 60 mln, a nie żadne 80 czy 100. O wyższych kwotach nawet nie wspomnę.

05.05.2017 08:49

Hejterzy Pepa zawsze będą, nieważne jakie argumenty się przytoczy.

Tak słabo jak za Carlo nie graliśmy chyba nawet w 2015 roku. Wtedy bez Alaby, Ribery, Robbena, Martineza walczyliśmy na równi z Barcelona. Dopiero głupi błąd Bernata przesadził mecz. W rewanżu masa okazji i świetny Ter Stegen. Za Carlo to ofensywnie z Realem prawie nie wykreowalismy nawet okazji z meczu. Wszystko po standardowych, karnych albo samobójach. W defensywie tez za Włocha nie stoimy lepiej. Real co chwile miał okazję do zdobycia gola głową. Zero koncepcji. Bronić się nie umiemy co pokazał Real, ofensywnie tez nie umiemy tak dominować jak za Pepa. Wrzutki w pole karne z boku albo że środka pola czego z reszta oczekuje Ancelotti. Tylko, że za jego czasów w Realu czekali tam Benzema, Ronaldo i Bale. Po standardowych Pepe i Ramos. U nas z gry to tylko Lewy coś tam niekiedy ustrzeli.

04.05.2017 18:47

Hoffenheim, Bremen, Freiburg to byłyby dobre zespoły.

04.05.2017 15:02

DieRoten skreśl z listy Mbappe, Carrasco, Griezmanna ze względu na kwotę odstępnego powyżej 100 mln i Pulisicia oraz Dembele. Reszta do wyciągnięcia.

04.05.2017 11:10

Wg niemieckich mediów to raczej było tak, że Pep miał swoją koncepcję radykalnie inna niż zawodnicy. To nasi gracze go przekonywali do zmiany aż w końcu uległ. Szczególnie Schweinsteiger.

04.05.2017 10:15

Rewolucji może nie trzeba, ale głębokie zmiany jak najbardziej. Prawy obrońca to konieczność, niech będzie Henrichs. Z resztą gdzie my znajdziemy zawodnika obecnie lepszego od Lahma albo przynajmniej zbliżonego poziomem? Carvajal jest nie do wyciągnięcia, z reszta po co ma odchodzić z najlepszej drużyny ostatnich lat. Mamy wybór, kupujemy talent typu Henrichs czy Semedo albo zawodnika starszego, doświadczonego, ale nadal gorszego od Lahma. Tutaj do wyboru mamy Walkera, Azpulicuete, Auriera z tych do wyciągnięcia.

Kolejna sprawa to pomocnik. Na defensywnya pomoc mamy w teorii Vidala i Martineza. Oboje są świnie w odbiorach. Moim zdaniem nie trzeba kolejnej 6 tylko 8 albo 10. Na tę pozycję mamy tylko Thiago. W meczach z Realem mieliśmy problem strzelić jakakolwiek bramkę z gry. Kogo by można sprowadzić? James to wielka niewiadomą, Bernardo Silva, Saul mogą grać i na środku i na skrzydle. Wybór tutaj jest na pewno lepszy niż na prawej obronie. Po wczorajszym meczu żałuję, że nie powalczylismy o Pjanicia. Nie wiem gdzie był zarzad jak on, Dybala czy Griezmann byli do wyciągnięcia za 30 mln..

Kolejna sprawa to skrzydłowy. Sanchez to rozwiązanie na gotowo i takie nam jest chyba potrzebne. W dodatku odpada wtedy zmiennik Lewego. Fakt ze pogra na tym poziomie tylko gdzieś 4 lata. Do tego czasu musimy sami wyszkolić sobie gotowego skrzydłowego z Comana.

Gdyby nie przyszedł Sanchez to najlepszy byłby chyba Lemar. Wtedy jednak trzeba kogoś za Lewego. Najlepiej Giroud.

Edytowano : 2017-05-04 07:11:55

Miało być ze Vidal i Javi są świetni w odbiorach, a nie świnie xD

04.05.2017 07:09

Sanchez spokojnie może pograć z 4 lara na tym poziomie. I tu wyzwanie do trenera. Trzeba tak dawać szanse młodym by za te 4 lata można byli bez problemu wrzucić zamiast Sancheza Comana i nie obniża to jakości drużyny. Niestety zarząd przespal sprawę następców Robbery i teraz trzeba sprowadzić kogoś na okres przejściowy zanim sami sobie coś wyszkolimy.

03.05.2017 20:09

Tak Monaco bardzo potrzebuje kasy i tylko czeka na to by oddać najlepszych zawodników za grosze do topowych klubów. ... Nie ludzmy się, Lemar, Bernardo nie odejdą poniżej 60 - 70 mln. W ogole to czemu Monaco miałoby ich sprzedawać jak mają długoletnie kontrakty. Mbappe to pobije nowy rekord jak odejdzie.

03.05.2017 13:40

Z innej beczki:

Lahm w wywiadzie z "Zeit" bierze m.in. na siebie porażkę z Realem 0-4. Przed meczem Guardiola zaprosił 6 graczy Bayernu do siebie i przedstawił im swoją taktykę. Okazało się, że idea zawodników radykalnie różniła się od idei Pepa. Jednak dał się przekonać graczom do zmiany. Jak się skończyło wszyscy wiemy...

03.05.2017 13:09

To byłby dobry transfer. Chłopak jeśli go się nie zmarnuje może osiągnąć poziom Carvajala czy Marcelo. Jest szybki, ma technikę, obunozny... byle dawać mu szansę na grę. Bayer pewnie będzie chciał za niego z 20-25 mln. Biorąc pod uwagę jaka kasa zastała zmarnowana na Sanchesa to nie jest duży wydatek.

03.05.2017 12:33

Jeśli przejdzie Henrichs to będziemy mieli 3 zawodników oprócz Rafinhi na te pozycje. Wszystko zależy od niego czy chce pograć czy posiedzieć na dobrym kontrakcie.

03.05.2017 12:29

Wg Sportbild Bayern chce dokonać odmlodzenia składu czteroma zawodnikami.... szczerze to szału w nazwiskach nie ma....

Podobno kontaktowano się z agentem Sancheza (ten sam co Vidala) i wymieniono pierwsze liczby. Pewnie chodzi o kasę. Istnieje jednak ryzyko, że agent chce tymi negocjacjami podbić cenę Chilijczyka tak jak w 2011 roku z Vidalem.

Inne nazwiska juz szału nie budzą. Bayern interesuje się Goretzka, Gnabrym i Brandtem....

03.05.2017 11:10

Sanchez I Lemar na skrzydła, ten pierwszy tez za Lewego. Henrichs na bok obrony (czuje, ze Josua na boku nie wypali z najlepszymi). Do tego dobry zawodnik na środek pola, może nawet lepiej ofensywniejszego niż typowa 6. Na 6 może grać Vidal i Martineza. Na 8 Thiago i nikogo już nie ma więcej. Jak chcemy grać 3 pomocnikami to trzeba kogoś sprowadzić. James to jedna wielka niewiadomą po tylu latach Realu, wiec bym go odpuścił.

03.05.2017 10:51

Na Sportbild napisali, że Pjanic dwukrotnie mógł przejść do Bayernu. Grając w Metz juz nawet siedział na sofie Uliego. Jednak wtedy zdecydował się na transfer do Lyonu ze względu na wiek. Rok temu Juve byli podobno szybsze. Szkoda, bo to pikarz solidny ze świetnym strzałem i podaniem. Na pewno lepszy od Alonso w obecnej dyspozycji.

03.05.2017 08:44

Lewy to na pewno jeden z najlepszych napastników. Zgadzam się jednak, że to nie poziom Ronaldo czy Messiego. Powyższa dwójką jest właściwie poza konkurencja, mając 18 lat grali tak jak inni zawodnicy w wieku 27 lat. Lewy to obecnie poziom lekko niższy, porównywalny z Luisem Suarezem, Griezmannem czy Ibrahimoviciem. Lukaku, Cavani czy Higuain tez daleko nie są. Auba statystyki ma nawet lepsze. Bez karnych i mniej strzałów na bramkę.

Racja, że zawsze mieliśmy paru napastników. Zamiennik Lewego jest konieczny, Giroud byłby idealny. Sanchez jeszcze lepszy i od razu mógłby grać za Ribery.

03.05.2017 08:40

Brakuje nam do Realu. Mają bardzo szeroka kadrę, w dodatku Zidane jako były trener młodzieżowki w przeciwieństwie do Carlo ogrywa młodych i później móż wpuścić w takim meczu Asenio czy Vazqueza. My z kolei potem musimy jednym składem grać całe spotkania. U nich wypada Kroos czy Modric to wrzucają Isco, Asenio, Kovacicia czy Jamesa. U nas nie ma takiej możliwości. Potrzeba nam koniecznie skrzydłowego za Coste, drugiego napastnika, do pomocy być może nawet dwóch zawodników. Prawy obrońca tez raczej potrzebny. Ogólnie potrzeba 4-5 zawodników.

02.05.2017 22:48

Ronaldo idzie po Złota Piłkę. ...

02.05.2017 22:31

Carrasco na LaLige dobry jednak międzynarodowo to jeszcze nie najwyższy poziom. Dać za takiego 100 mln jak w klauzuli? Szaleństwo. Lepiej za mniejsza kasę kupić Lemara. Real kontroluje spotkanie. 2-0 oznacza praktycznie finał dla Realu.

02.05.2017 22:21

Gdyby to była prawda to bez zastanowienia oddaje. Do tego opylic komuś Coste (chociażby do Chin) za 50 mln. Za 110 mln można spokojnie wyciągnąć kogoś z dwójki Lemar lub Bernardo Silva plus np. Brandt jako 4 zawodnik.

02.05.2017 13:31

Niby dlaczego piłkarze mieliby opuszczać RB? Żadne pieniądze świata nie są im potrzebne. Sam by widział Keite jako następcę Alonso, ale w życiu nam go nie sprzedają. Chyba ze rok przed końcem kontraktu, o ile wtedy będziemy jeszcze przed nimi w lidze.

01.05.2017 12:42

W Hoffenheim na 6 gra świnie, ale nie ma doświadczenia na parkiecie europejskim. Zobaczymy ile meczów zagra.

30.04.2017 12:37

Ławka rzeczywiście słaba. Obrona ok, przychodzi Sule, wiec będzie 4 środkowych obrońców. Lewe obrona ok, ale szkoda, że nie zamieniamy Bernata ma Kolasinaca. Jeszcze by na tym zarobiliśmy. Prawa obrona juz gorzej. Rafinha juz długo u nas nie pogra, Kimmich tam nie chce grać. Może grać tam Rudy, ale nie jest to rozwiązanie na zawsze. Trzeba by kupić prawego obrońce. Niewiele jest takich do wyciągnięcia, którzy mogą reprezentować Bayern. Można zaufać talentom z BL np. Henrichs czy Toljan albo kupić międzynarodowej klasy zawodnika np. Walker. W środku pola przychodzi Rudy, ale to też nie jest rozwiązanie. Gramy 3 pomocników, wiec potrzeba razem w kadrze 6. Mamy Vidala (moim zdaniem powinien grać na 6), Thiago na 8 i potrzebny ktoś na 10. Chyba ze przesuwamy wyżej wymienionych o pozycję do przodu i kupujemy kogoś na 6. Kimmich, Rudy i Sanches byliby wtedy na Backupie. Czy to wystarczy? Wątpię, pewnie trzeba by wypożyczyć Portugalczyka i dokupić jeszcze jednego zawodnika. Na skrzydłach Robben przez sezon albo dwa będzie jeszcze decydował o naszej sile. Ribery niestety już nie. Costa powinien odejść, Coman zostaje. Brakuje jednego zawodnika. Brandta bym kupił dopiero za sezon jak odejście może Ribery. W tym okienku trzeba kupić kogoś lepszego. Starszy typu Sanchez, a później czekamy czy wypali Coman i Brandt lub kogoś młodszego, ale juz grającego o najwyższe cele (Bernardo lub Lemar). Wtedy jednak trzeba by jeszcze dokupić zmiennika Lewego. Chyba ze zdecydujemy się na Sancheza.

Podsumowując potrzeba by 4-5 zawodników w zależności od konfiguracji i oczywiście, biorąc pod uwagę rynek, kupę kasy. Lemar i Bakayoko to kolo 50-60 mln. Verratti jeszcze więcej. Keita niestety nie do wyciągnięcia. Sanchez jak najbardziej tez kolo 50 mln. Walker pewnie z 40 mln. Podsumowując trzeba by wydać kolo 200 mln. Za Coste coś bu wpłynęło, ale i tak to drogie zakupy.

30.04.2017 10:20

Wczoraj zagrał bardzo dobrze w środku. Fakt ze rywal łatwy, ale gole strzela, przerzuty i podania ma świetne. Po co marnować go na PO skoro sam tam nie chce grać.

30.04.2017 08:48

Kamilokepky nasze kluby zdobywają mistrzostwa kraju? W ostatnich latach?

29.04.2017 13:06

To trzeba pokazywać całe umiejętności w meczach z Realem albo BVB, a nie z Mainz czy Augsburgiem.

28.04.2017 22:39

Szkoda chłopaka. Zmuszony do gry na pozycji, której niezbyt lubi. Przynajmniej będzie grał, za Carlo młodzież nie ma łatwo. Najlepsze jest to, że jeśli są takie plany to można go w mnie ważnych meczach juz teraz ogrywac. Jednak i tak gra zawsze ten sam skład, a jak nie gra Philip to gra Rafinha. Oby nie skończyło się na Brazylijczyku w następnym sezonie.

28.04.2017 22:29

Czy Coman zrobił dobrze zostając w FCB przy Carlo? Wątpliwe. W Milanie w 2003 roku o sile decydowali Inzaghi, Seedorf, Maldini, Nesta, Costacurta i Dida. W 2007 roku o sile zespołu decyowali... praktycznie Ci sami zawodnicy, plus Kaka. Co więcej gdy Carlo odchodził o sile decydowali.... Ci sami zawodnicy. W podstawie grało 7 graczy po 30 i Maldini mający 40 lat. Carlo to chyba najlepszy trener, jeśli dostaje dobry zespół. Jednak nie rozwinie zespołu, nigdy czegoś takiego nie dokonał. Główne transfery po LM w 2007 roku to były Emerson, Ronaldinho, Zambrotta.... Słaba postawa Milanu obecnie ma wiele powodów, nie tylko finansowe...

28.04.2017 17:41

Właśnie. Dla większości użytkowników zatrudnienie Ancelottiego było właściwie równoznaczne z trypletem w tym sezonie. Okazuje się jednak zgoła inaczej:

- młodzi zawodnicy nie dostają szans, za Pepa dostawali
- zawodnicy są w słabej kondycji (był to duży zarzut w kierunku Pepa)
- brak rotacji ( poodbijani Lewy i Hummels musza grać w g..... znaczącym meczu z Mainz, co więcej w ważnych meczach nie ma kogo wprowadzić do zmiany, bo przez siedzenie na ławce stoją na boisku jak słupy soli)
- zawodnicy grający świetnie za Pepa totalnie zatracili formę (Alaba, Boateng, Vidal, Muller, Kimmich, Coman)
- za Pepa totalna dominacja, nawet w słabych końcowych miesiącach (np. kwiecień) średnio zdobywalismy 1.9 punktu, za Carlo 1.1
- obrona dopuszcza dużo więcej sytuacji, mimo Hummelsa. Atak strzela mniej goli, właściwie jesteśmy na łasce Lewego
- Pep co roku chciał świeża krew w kadrze, nic nie dostawał. Carlo był od razu zadowolony z kadry, mimo że nie mamy ławki rezerwowej

Zarząd tez nie jest bez winy:
- brak strategii, albo dajemy szanse młodym albo kupujemy gotowych zawodników
- zarząd reaguje tylko wtedy gdy sezon kończy się źle, totalny brak systematycznego planowania, czemu nadal nie ma następców Robbery?
- pakujemy kupę kasy w centrum młodzieżowe, a mamy trenera, który nie stawia na młodych zawodników tylko musi przyjść na gotowe by odnieść sukces. Carlo nigdzie nie utworzył ani nie rozwinął zespołu. Kupował dobrych zawodników i w tym był bardzo dobry. Jednak to nie nasza strategia. Jak to możliwe?
- brak dyrektora sportowego, nikt nie chce być nim bez wpływu na transfery i miejsca w radzie. Jak to mówił Ebberl w Doppelpass nie chce być nr 13 albo 14 w klubie
- brak dyrektora oznacza, że zawodnicy w sumie nie mają do kogo iść z problemami.

Podsumowując jest wiele do zmiany w klubie. Od przemyślenia strategii klubu na lata do utworzenia dobrej drużyny w następnym sezonie....

27.04.2017 16:27

Za Carlo to odmładzanie zespołu i tak nic nie da. Po co marnować talentom kariery. Nic się nie naucza siedząc 32 spotkania na ławie.

27.04.2017 06:39

Kogo zmienić? Kimmicha, który zagrał dwa spotkania w sezonie....

26.04.2017 22:23

Znowu oddamy wygrany mecz?

26.04.2017 22:16

Ale gramy piach.. prawa strona nie istnieje...

26.04.2017 21:07

Umiejętności mają przybliżone. Bakayoko jest może bardziej defensywnym niż środkowym pomocnikiem. Lepszy odbiór i pojedynki, jednak gorsza technika. Keite w zasadzie ma wszystko czego trzeba na środku pola. Jednak moim zdaniem to transfer absolutnie nierealny. Nie ma klauzuli ani kończącego się kontraktu jak Hummels, Lewandowski i Gotze. Chyba ze bardzo będzie chciał przyjść i Leipzig będzie miało takie stosunki ze swoimi graczami jak BVB. Wątpię jednak w to. RB nie potrzebuje naszej kasy, nawet jeśli go sprzedają to niewiele taniej od Verrattiego. Wbrew pozorom to transfer Włocha jest chyba najłatwiejszy. Dajesz kasę i go masz. Bakayoko kuz podobno dogadany z Chelsea.

26.04.2017 18:59

Brandt jest chyba dalej niż Gnabry. Ma doświadczenie w LM, z reszta grał tam już nieźle mecze. Oboje grali znakomity turniej olimpijski. Gnabry to bardziej egzekutor, dobra gra ciałem i szybkość. Brandt tez szybkość oraz lepsza trochę technika. Oboje by się nadali na skrzydłowego nr 4.

Na Bakayoko nie ma szans. Talent ma olbrzymi, jednak już ma byc po słowie z Chelsea. Poza tym nie damy za niego tyle kasy. Poniżej 50 mln Monaco go nie odda.

26.04.2017 15:53

Niektórzy mają tutaj marzenia.... Hazard, Carrasco, Griezmann.... Każdy z nich ma klauzulę kolo 100 mln albo, co gorsze, nie ma jej w ogóle. Jeśli jest możliwość kupienia Sancheza za 50 mln to nie ma co się zastanawiać. Wiadomo, że zawodnik ten klasy bdzie zarabiał na poziomie Mullera czy Lewego. Nie jest to jednak dla nas problem, bo karierę kończy Lahm i Alonso, wiec w następnym sezonie zostaje około 22 mln więcej. Sanchezem można od razu załatać dwie dziury. Do tego prawy obrońca i ktoś zamiast Alonso. Taka kadra byłaby kompletna. Za rok czy dwa gdy zakończy karierę Ribery czy Robben dodać kolejnego skrzydłowego. Chyba ze do tej pory rozwinie się w miarę Coman w co jednak za kadencji Carlo nie wierze.

25.04.2017 15:56

Właśnie. Wbrew pozorom Chelsea prowadzi bardzo dobra politykę kadrowa. Gdzieś czytałem, że Chelsea obecnie wypożyczyla do innych klubów 22 zawodników, z których by można utworzyc niezła jedenastkę. Wydają dużo na transfery, ale nie sprowadzają dziadków tylko perpektywicznych zawodników. Christensen i Cuadrado to przykłady. Vitesse to praktycznie drugi zespół Chelsea, gdzie ich talenty mogą zbierać doświadczenie. Do Chelsea przed najlepszym wiekiem piłkarskim doszli Hazard, Matic, Kante, William, Courtois, podobno zaklepany jest juz Bakayoko.

24.04.2017 20:53

Gómez sam miał powiedzieć, że nie interesuje go rola rezerwowego.

24.04.2017 16:37

Sanchez to byłby świetny ruch, parę razy już to pisałem. Może grać nominalnie jako lewy skrzydłowy, a w razie potrzeby zastąpić Lewego. Zawodnik światowej klasy, w najlepszym wieku piłkarskim, może pograć jeszcze 4-5 lat. Pewnie jednak trzeba będzie dać za niego min. 40-45 mln. Arsenal z pewnością wolałby go sprzedać nam niż konkurencji ligowej.

Walker rozgrywa świetny sezon w PL. Tottenham raczej go nie odda, a jeśli już to za dużo kasy. Pewnie podobnie jak Sanchez. Na chwile obecna jest to jednak jedyny prawy obrońca międzynarodowej klasy, którego można wyciągnąć. Na Carvajala nie ma najmniejszych szans. Aurier czy Marquinos tez nie do wyciągnięcia. Reszta to właściwie talenty jak Semedo czy Henrichs.

24.04.2017 16:26

Bayern022 Benatia to akurat był transfer Reschke. Alonso musiał ściągnąć, bo zarząd wbrew jego woli sprzedał Kroosa. Dla przyszłości FCB ściągnął m. in. Kimmicha oraz Coman i Ci piłkarze grali za niego świetnie. Nie bał się ich wystawiać w ważnych meczach. To raczej Carlo eksploatację zespół do granic grając tym samym składem nawet z Mainzami i Augsburgami. Daje głowę, że za Pepa taki Sanches by występował calkiem inaczej. Jak za Carlo gra Alaba, Muller, Coman, Boateng, Kimmich czy Vidal, a jak grali za Pepa.

23.04.2017 22:16

Bardzo lubię Mario jednak jeśli sobie przypominam to w 2012 roku spadła na niego fala krytyki... ze nie jest do gry kombinacyjnej, że odskakuje mu piłka itd. To typowy lis pola karnego, ale naszym chodzi chyba o to by był to ktoś kto umie przyjąć i przytrzymać daleka piłkę tak aby reszta zespołu mogła dobiec w stronę bramki rywala.

23.04.2017 18:55

Pep chciał Gundogana, Sane i De Bruyne w Bayernie. Właśnie polityka transferowa naszego klubu to był jeden z powodów dlaczego Pep nie przedłużył kontraktu o czym informował Bild i TZ. Pep nie umiał zrozumieć jak chce się być cały czas na szczycie nie dokonując odpowiednich transferów. To Kalle chciał poczekać z De Bruyne jeszcze rok by nie płacić 75 mln, to Kalle nie chciał dać za Sane 50 mln tylko poczekać rok i dać 38 mln, to Kalle nie chciał Gundogana w FCB, bo uważał nie nie zasługuje na 10 mln rocznie. Podobnie zresztą było z Tonim. Niestety, ale to ze teraz musimy zadowalac się zawodnikami typu Costa to wina braku dalekowzrocznosci klubu. Pep chciał Neymara, a dostał tłustego Gotze. Coman, Benatia, Bernat, Kimmich to wszystko transfery Reschke. Wg Bild w FCB nie wszyscy są do końca zadowoleni z jego pracy, nie jest już nietykalny. Mało kto z tych transferów wystrzelił. Transfery Hummelsa i Lewego to podobno zasługa Kalle.

23.04.2017 07:06

Z nazwisk, które wymieniłeś realistyczne mogą być Lemar, Henrichs, Gnabry, Brandt i Goretzka.

22.04.2017 13:47

Talent na pewno ma jednak to raczej Back-up Thiago, a nie defensywny pomocnik. Możliwe ze na 6 planowany jest Vidal albo Javi i wtedy trzeba dodatkowego zawodnika na 8 lub 10.

22.04.2017 12:37

BVB i Bayern zawsze jednak z grupy LM będą wychodzić. Zwłaszcza BVB jeśli uda im się utrzymać Pulisicia, Dembele, Weigla, Guereiro będą mieli ciekawy zespół i za 3-4 mogą być jednymi z faworytów w LM. Znajdą jeszcze jakaś alternatywę za Piszczka, kogoś obok Weigla i maja naprawdę dobry zespół. To też powinno dać do zrozumienia naszemu zarządowi, bo za parę lat może znowu powtórzyć się sytuacja z lat 11-13.

Schalke to nie rozumiem. Co roku praktycznie kogoś kupują i mało kto wypala. Niby transfery dobre: Coke, duży talent Bentaleb, Konopljanka jednak mało efektów z tego. Odejdzie Kolasinac, może Meyer, nie wiadomo co z Goretzka, Hunter na pewno odejdzie, a sam Burgstaller go nie zastąpi. Fakt mają też pecha z kontuzjami. Związać na dłużej Meyera, Leona, kupić lewego obrońcę, napastnika jeśli Embolo nie wypali i skrzydłowego. Ciekawe czy Weinzierl podola przebudowie.

Leverkusen tez w sumie zrobili bardzo dobre transfery. Niestety Voller chyba zbyt długo ufał Schmidtowi. Jednak na papierze mają super skład. Leno - Jedvaj, Dragovic, Tah, Wendell - Aranquiz, Kampl, Canhanoglu, Bellarabi, Brandt - Chicharito. Na papierze trzeci skład BL. Ciekawe kto będzie trenował zespół w nowym sezonie.

Ciekawe co w Europie pokaże 1899 oraz Leipzig.

22.04.2017 11:31

Można by jeszcze spróbować wyciągnąć Modeste. Tylko, że przez umowę do 2021 Kolonia tanio go nie odda.

22.04.2017 11:01

Josh tylko czy jest sens kupować talent skoro za Carlo będzie grał tyle co Coman, Kimmich albo Sanches?

22.04.2017 10:41

Dokładnie. Oczekiwać od młodego zawodnika, że w razie kontuzji nagle wskoczy i zagra dobry mecz to trudno. Starszy ma doświadczenie, poza tym młody zawodnik nie rozwinie się siedząc 30 spotkań na ławce.

22.04.2017 09:35

Rewolucji nie trzeba, kręgosłup drużyny czyli Lewandowski, Muller, Alaba, Hummels, Martineza, Boateng, Vidal, Neuer są w najlepszym piłkarskim wieku. Żeby tego nie zmarnować należy punktowo wzmocnić drużynę aby zastąpić Alonso, Lahma oraz Francka. Do tego Back-up dla Lewego. Jeśli kupimy w ich miejsce talenty po 20 lat to przegapimy najlepszy piłkarski okres wyżej wymienionych zawodników, a tym samym szanse na europejskie puchary. Gdy nowozakupione talenty rozkwitna ( o ile) to może się okazać, że reszta zespołu będzie juz poza najwyższą forma.

21.04.2017 14:21

Tak żartuje. Piłkarze Barcelony sami zrobili z siebie zespół, który dominował w Europie. Teraz im się już nie chce grać, wiec nie dominują. Alaba, Muller, Kimmich, Coman, Vidal, Boateng również stwierdzili, że nie warto już biegać, wiec sobie daruja.

21.04.2017 13:10

O ile Giroud to byłaby nawet niezła alternatywa to kupno Modrica to chyba żart. Sam zawodnik juz raz nam odmówił i wtedy kupiliśmy Alonso. Nie wiem czy aby nie jest za młody na nas...... jeśli mamy dać te 32 mln za 31 latka to nie lepiej dorzucić z 20 i kupić zawodnika w sile wieku? Jeśli to prawda to pożegnalbym Carlo. Bayern potrzebuje przebudowy, odmlodzenia. Widać, że z tym trenerem to niemożliwe. Najlepiej grałby Lahmem, Riberym i Alonso do 40. Jednak media miały racje, Carlo to idealny trener dla gotowego zespołu na topie. Jednak nie potrafi rozwijać zawodników i drużyn. Do przebudowy trzeba kogoś takiego jak Pep albo Tuchel.

21.04.2017 12:53

DieRoten wg Bild Monaco odrzuciło zima ofertę United za Mbappe wynoszącą 110 mln. Ojciec zawodnika miał dać do zrozumienia zainteresowanym, że przy 150 mln Monaco zmieknie. Tym samym możemy uciąć wszelkie poniższe marzenia typu Mbappe, Griezmann czy Carrasco ( wszyscy powyżej 100 mln).

21.04.2017 09:13

Jak mówiłem, trzeba było powalczyć o Dembele i Sane rok temu. Teraz nikt ich nie sprzeda skoro mają takie długie kontrakty. No chyba, że za bardzo duże pieniądze. City dało ponad 50 mln za Sane i będzie chciało zarobić na tym. BVB do Bayernu nikogo nie odda, nawet gdyby przyszedł zagraniczny klub to zaśpiewają mu nie mniej niz 70-80 mln.

21.04.2017 07:51

Carvajal nie do wyciahiiecia. Henrichs do wyciągnęcia jak najbardziej. Z europejskich graczy można powalczyć jeszcze o Walkera, Toure, Semedo. Oczywiście za odpowiednią opłatą. Najtaniej wyjdzie Henrichs. Warto zmuszać Kimmicha do gry na tej stronie?

21.04.2017 07:47

Murphy z tym, że Sanchez byłby tańszy od Carrasco (klauzula 100 mln) i chyba nawet od Lemara (pewnie kolo 60 mln) ze względu na koniec kontraktu.

Sprzedaż Costy to byłaby druga mądra decyzja w tym okienku po transferze Sule.

20.04.2017 22:15

Goretzka na pewno m talent, ale tutaj sytuacja jest podobna co do Comana i Kimmicha. Jeśli spojrzeć na Real to maja świetnego w defensywie Casemiro oraz dwóch kreatywnych swiatowej klasy zawodnikow Modrica i Kroosa. Gdy ci wypadają to wchodzi Kovacic, James, Asenio czy Isco. Wiadomo, że słabsi od podstawowej dwójki, ale mocno nie odstają. U nas Vidal walczy i zawsze oddaje serce na boisku. Jednak Alonso i Thiago w ważnych meczach odstają. To nasz pierwszy skład! !! Gdy nie daj Boże wypadają to za Vidala mamy nieogranego Sancheza, za Alonso nieogranego Kimmicha, a za Thiago nikogo podobnego. Przyjdzie Rudy to może będzie zastępca Thiago jednak na pewno nie tej klasy co rezerwowi Madrytu. Dlatego dla mnie konieczne jest sprowadzenie następcy Alonso albo lepiej typowej 8. Wtedy Vidal by grał na 6 (taka rola Casemiro). Verratti to marzenie, ale raczej nierealne. Kto inny? Mało jest światowej klasy zawodnikow na tej pozycji , których można wyciągnąć.

20.04.2017 13:01

Zgadzam się, że problem można załatwić zawodnikiem grającym i na skrzydle i na szpicy. Tyle, ze Griezmann jest nie do wyciągnięcia. Reschke mówił, że nie będziemy robić szalonych transferów, a poniżej 100 mln Atletico go nie odda. Prędzej Sanchez ze wzgeldu na koniec umowy. Mbappe to samo. Nie damy 100 mln na 18 latka, mimo, iż prawdopodobnie będzie zdobywał w przyszlosci złote piłki.

20.04.2017 12:48

Reeken kogo chcesz sprowadzić w okienku zimowym, który od razu może wskoczyć do pierwszego składu? Zima topowe kluby nie sprzedają zawodników, a jeśli już to nie mogą grać późnej w LM.

20.04.2017 12:48

Niestety, ale Mbappe ani Dembele nie są w naszym zasięgu. Serio wierzycie, że Bayern wyda 100 mln na 18 latka? Tym bardziej po transferze Sanchesa? Carrasco ma klauzulę 100 mln. Dembele nie puszcza do nas nawet gdyby był koniec świata. Trzeba było starac się bardziej rok temu. O niego i Sane. Leroy był już właściwie zaklepany, ale zarząd nie chciałem dac 50 mln tylko 38 za rok. Sane chciał odejść od razu. Błędy, które teraz są widoczne. Sane i Dembele to zawodnicy klase wyzej niż Costa i Coman.

20.04.2017 10:13

Niestety obawiam się, że Bayern swojej polityki nie zmieni. Będziemy kupować talenty albo zawodników za max 40 mln i liczyć na to, że wystrzela w pierwszym sezonie. Nasz zarząd zawsze jest spóźniony, gdy inni już są po słowie z zawodnikami to my zaczynamy myśleć. Czemu nie walczyliśmy do końca o De Bruyne i Sane? Tak razem kosztowało by nas 120 mln rozłożone na dwa lata. Jednak gdzie my teraz znajdziemy dwóch takich zawodników za taką kwotę? Hazard, Griezmann, Carrasco to min. 100 mln za każdego. Nawet Bernardo Silva czy Lemar to wydatki pewnie minimum 60 mln. Podobnie Insigne. Wczoraj oglądałem mecz Monaco z BVB. Czemu nie interesowalismy się takimi Bakayoko czy Mendy. Chłop zjada Alabe na sniadanie. My z kolei teraz będziemy liczyć na Gnabry,ego czy Brandta. Nawet za tych zawodników trzeba dać teraz kolo 30 mln. Jako 4 skrzydlowi są ok, nie jako następcy Robbery.

20.04.2017 09:03

Jeśli to prawda że Chelsea chce za niego dać 60 mln to bym się zastanowił. Drugie tyle za sprzedaż Costa do Chin albo Anglii. Ribery na rezerwę, a za niego Alexis Sanchez, który mógłby równiez w razie potrzeby zastąpić Lewego na szpicy. Brandt jako 4 skrzydłowy. Za Sancheza trzeba pewnie dać 50 mln ze względu na kontrakt. Za Brandta maksymalnie 30 mln. Tym samym nawet by zostało po odjeciu klauzuli Comana jeszcze 20 mln. Tyle podobno trzeba dać za Henrichsa. Wyszło by mniej więcej na zero. Do tego koniecznie ktoś zamiast Alonso.

19.04.2017 23:23

Mecze pokazują co najbardziej liczy się w futbolu mianowicie taktyka. Atletico i Juventus z super obrona. Real gdy trzeba przyciska, gdy nie to czeka na kontrę. U nas zawsze tylko próba do przodu. Jeśli trzeba się bronić to dwa ostatnie mecze pokazały ze nie potrafimy to grać. Monaco to co dzisiaj gra to mistrzostwo świata. Świetnie cały zespół się broni i wyprowadza kontry.

19.04.2017 21:46

Zgadzam się z Andrew. Ponadto warto popatrzeć na formę zawodników. Za Carlo Kimmich i Coman nie grają nic, za Pepa grali świetne sezony. Alaba na środku nawet grał super, Muller strzelał masę goli, Vidal był naszym liderem. Za Carlo tylko Thiago gra lepiej, reszta gorzej. Młodzi w ogóle nie dostają szansy i poemat nie ma się co dziwić, że mają problemy w takich spotkaniach. W Realu pomocnicy (Modric i Kroos) oraz boczni obrońcy potrafią wrzucać piłki na Ronaldo i Benzeme nawet z pełnego biegu. U nas Lewy stoi osamotniony. Thiago w wielkich meczach nie istnieje. Alonso kończy karierę. Niedługo nikt u nas nie będzie potrafił zagrać precyzyjnej długiej piłki.

19.04.2017 10:26

Niestety, wczoraj zawiniła tez polityka transferowa oraz brak dalekowzrocznosci. I to u takich starych wyjadaczy jak Kalle, Uli i Carlo. Co gorsza, możemy nam to zawalić jeszcze zwycięstwo w PN. Od 2010 roku wiadomo, że bez Robbery nie istniejemy. Wiadomo też, że młodsi nie beda. Mimo tego zarząd skąpi gorsza i nie sprowadza adekwatnych następców. To jest niespotykane zjawisko w topowych europejskich klubach. Jupp akurat trafił na szczyt formy skrzydłowych, Schweiniego, Martineza i Boateng. Pep czynił cuda, że nawet bez skrzydłowych w topowej formie można było stałe gościć w półfinale LM i walczyć do ostatniej minuty z Atletico oraz Barcelona. Carlo tez popełnił błędy. Nie mowie tu nawet o pozostawieniu Vidala na boisku. Cały czas mówił ze mamy kompletna kadrę. Brak środkowego obrońcy nr 4, brak skrzydłowego, brak zmiennika Lewego. Młodzi są, ale Ci co błyszczeli za Pepa nie grają w ogóle. Cały czas praktycznie walczy ten sam, najstarszy w BL skład. To nie ma sensu, Zidane wczoraj bez problemu mógł poslac na boisko Asenio czy Vazqueza. U nas Kimmich nie grał cały sezon. I od nastepnego sezonu on ma 1 do 1 zastąpić Lahma? Nie ma szans. Poszukajmy na boki zawodników typu Carvajalem czy Marcelo. Kimmich nie ma tej techniki i prędkości. Są Semedo, Henrichs, Clyne, Walker, Aurier. Alaba również przestał się rozwijać. Może dlatego że nie ma prawdziwej konkurencji. Sprowadzić za darmo Kolasinaca, ciekawe czy wtedy Austriak nadal będzie grał w każdym meczu.... Środek pola tez słaby, pierwsza jedenastka super, ale brak kogokolwiek, kto może zastąpić Thiago czy Vidala. Kimmich nie gra, bo mu trener pewnie nie ufa. Skończy się jak z Kroosem, chociaż ten akurat u Pepa grał najwięcej. Ribery to już nie zawodnik na te mecze. Costa jeszcze gorzej. Nie skompesujemy Francka 1 do 1 Brandtem czy Gnabrym. Niestety na tym się skończy pewnie. Środek obrony wczoraj na plus mimo kontuzji, dojdzie Sule to będzie najlepsza obrona. Niestety nic to nie da, jeśli w środku pola będzie dziura.

19.04.2017 07:43

Niestety. Sędzia faktycznie fatalnie gwizdal, jednak my też nie jesteśmy bez winy. Począwszy od zarządu (brak zmiennika Lewego, brak czwartego obrońcy, brak zastępcy Francka z prawdziwego zdarzenia) po zawodników (głupie wejścia Vidala na początku 2 połowy gdzie już mógł wylecieć czy 2 kartki Martineza w środku pola), a skończywszy na trenerze (pozostawienie Vidala na placu gry i nie ogrywanie młodych, w Realu bez problemu na takie mecze można wrzucić Asenio czy Vazqueza, u nas Coman i Kimmich nieograni). Chyba wole juz Pepaz jego perfekcja niż miłego Pana Carlo. Boateng, Muller, Vidala, Alaba ma środku, Kimmich, Coman wymiatali za Hiszpana. Za Carlo tylko Thiago gra lepiej. Młodzi Noe dostają wcale szans. Po co kupować cały czas talenty skoro nie grają? Lepiej dać gruba kasę na gotowego zawodnika przy tym trenerze.

18.04.2017 23:21

Niestety Real jest lepszy ; ( dwaj obrońcy boczne światowej klasy i dobry środek pola robią różnice. U nas Alaba niestety stanął w rozwoju. Ani jednej wrzuta z pełnego biegu, a jeśli są to na wysokości kolan. Niestety u nas gra zależy od dwóch 30-parolatkow na skrzydłach i 35 letniego środkowego pomocnika. W Realu każdy potrafi pociągnąć grę. Kroos, Modric, Isco.... Mści się polityką transferowa ostatnich lat. Oddanie Kroosa, brak walki o Sane, De Bruyne. Lahm kończy karierę, a niektórzy liczą na Kimmicha, który jest środkowym pomocnikiem. Czy ktoś wierzy ze Josua osiągnie poziom Carvajala czy Marcelo? Zasada jest prosta, przychodzi ktoś jak Verratti za Alonso i skrzydłowy zastępujący Francka 1 do 1 albo dalej czołówka europejska nam ucieka.

18.04.2017 21:55

Carrasco jest świetny, zgodzę się. Jednak jeśli się nie mylę to dopiero co przedłużył kontrakt do 2022. Po co by to robił gdyby chciał odejść. Jeśli klauzula rzeczywiście wynosi 100 mln jak donoszą media to można o nim zapomnieć. Insigne prędzej, za 60 mln pewnie by go puszczano.

14.04.2017 16:36

Kimmich moim zdaniem może grać na prawej obronie jako uzupełnienie, a nie podstawowy zawodnik. Nie ma takiej szybkości ani techniki. Drugim Lahmem albo Carvajalem nie będzie. Warto by powalczyć o Henrichsa. Talent ma, zarząd nie powinien żałować tych 20 mln.

Ciekawy jestem czy powalczymy o Sancheza. Facet jest w najlepszym wieku, może zagrać 4-5 sezonów na wysokim poziomie. Kontrakt mu się kończy, wiec powinien być do wyciągnięcia za 50 mln. Gwarantuje ze startu praktycznie zastąpienie Francka 1 do 1. Gdyby Lewy miał uraz mógłby zagrać nawet na szpic jak w Arsenalu czasami. Gdyby sprzedano Coste do Anglii albo Chin to można by nawet jeszcze wyjść na plus na tym transferze. Robben w następnym sezonie jeszcze pogra na dobrym poziomie. Za rok można by powalczyć o Bernardo Silve. Carrasco za 100 mln nie kupimy na pewno. Do tego Brandt jako uzupełnienie również za rok. Obrona po przyjściu Sule nie potrzebuje wzmocnień. Warto by jedna kupić już latem następcę Alonso. Verratti raczej nie do wyciągnięcia za normalne pieniądze. Może powalczyć o Fabinho? Sam Rudy nie wystarczy. Keite nie puszcza do nas. Podsumowując dodajemy w tym roku 3 transfery i mamy silny skład (prawy obrońca, skrzydłowy i zmienić lewego w jednym oraz ktoś na środek pomocy).

14.04.2017 14:03

Może powinniśmy się na ostro włączyć w walkę o Sancheza. Jeszcze tylko rok kontraktu, więc pewnie cena byłaby akceptowalna. Fakt, ma 28 lat, jednak może pograć z 4-5 lat na obecnym poziomie. Jest w najlepszym piłkarskim wieku. Mógłby grać na lewej pomocy zamiast Francka, a w razie konieczności zastąpić Lewego na szpicy. Jest bramkostrzelny, szybki, silny fizycznie. Przeciwieństwo Tomka. W 2018 roku można by sprowadzić następnego skrzydłowego. No i koniecznie ktoś zamiast Alonso. Verratti raczej nie do wyciągnięcia, może Fabinho?

13.04.2017 19:32

Nie ma co zwalać winy na sędziego. Kahn dobrze powiedział, nawet grając w 10 można bronić się dużo lepiej niż Bayern. Po 1:2 to była właściwie chaotyczna obrona Częstochowy. Widzę niektóre wypowiedzi zawodników, że w 1 połowie dominowaliśmy. Nawet w 1 odsłonie Real czasowo nas przygwoździł we własnym polu karnym. My mieliśmy 3 setki, Real 2. Taka to dominacja? Jakby nie spojrzeć, nawet na papierze Madryt ma silniejszy skład od nas.
Neuer > Navas

Lahm Nacho (chociaż wczoraj akurat złapał słabiutki dzień)
Boateng Modrić
Thiago = Bale
Ribery < Ronaldo
Muller < Benzema

Gdyby zagrali Lewy i Hummels to pewnie wyglądało by to trochę lepiej. Hummels maksymalnie na równi z Ramosem i Lewy lepszy od Karima.

Carvajal i Marcelo pokazali jak grają światowej klasy boczni obrońcy. Szybkość, dynamika, technika, cały mecz maszerowali od bramki do bramki. Alaba też to potrafi, jednak nie w tej formie. Lahm kiedyś też, jednak już kończy karierę. Nie wiem czemu większość tak upiera się przy Kimmichu. On pasuje na środek pola, a nie na boki. Sam Ancelotti raczej go na boku nie widzi (gra tam pod nieobecność Lahma Rafinha). Jednak zarząd znowu chce zmusić trenera do swego rozwiązania (podobnie było przy Guardioli, nie dostał Gundogana, De Bruyne, Sterlinga, Sane), by zaoszczędzić 20 mln na Henrichsie, nie wspominając nawet o Semedo za 60 mln. To samo z Alonso. Następca w postaci Rudego nie mieści mi się w głowie. Casemiro to przykład jaki typ zawodnika powinien stać na 6. Człowiek dynamiczny, dobry w pojedynkach, który głową idzie tam gdzie inni odstawiają nogi. Ribery się już kończy od paru lat (myślę, że Robben poziom utrzyma jeszcze przez minimum rok). Czemu nie walczymy o największe talenty jak Draxler czy Sane? Za to chcemy Brandta i Gnabry'ego (na pewno duże talenty, ale nie ten sam poziom). Ancelotti w wywiadach wspominał, że w następnym klubie będzie starał się o sprowadzenie Insigne. W FCB nie ma na to szans. Nie wyobrażam sobie, że dajemy powyżej 50 mln na transfer. Jeszcze jedno. Mówi się, że mamy potężną ławkę rezerwowych. Przy Realu to nic. Oni wczoraj mieli tam Isco, Jamesa, Kovacicia, Asenio. My takich rezerw nie mamy. Odpadnięcie Thiago czy Lewego jest nie do skompensowania. U nich za Benzemę zawsze może wskoczyć taki Morata. My nie mamy nikogo. Oni mają 4 solidnych środkowych obrońców, my 3. Na szczęście przychodzi Sule. Każdy topowy zespół (Real, Barcelona, Juve) ma każdą pozycję podwójnie obsadzoną. U nas brakuje po jednym w obronie, pomocy i napadzie.

13.04.2017 11:42