DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: EclassOw Strona 10

Ja osobiście będę bardzo rozżalony jeżeli Verratti odejdzie do innego klubu niż Bayern. A jeżeli pójdzie do biedniejszego od nas Juve to już się strasznie wku...

Jak dla mnie ten gość to geniusz i razem z Thiago zniszczyliby każdą pomoc! Jeżeli zarząd zrezygnuje z możliwości patrzenia jak Kroosik z Modrićem i tą świnią Casemiro biegają beznadziejnie za piłką jak juniorzy to widocznie nie kochają tego klubu bardziej niż chwalenia się zyskami...

11.06.2017 22:46

http://www.manchestercity.pl/shoutbox?page=4

"Tak samo po co nam jakiś Sanchez albo Costa hahahaha,zakładając Aguero z Jesusem na ataku, mamy jedno wolne miejsce na lewym skrzydle bo KDB albo Gab na prawym, i co na lewym mamy mieć 4 chętnych zasługujacych na podstawę??? ( Sterling, Sane, Bernardo, Sanchez ) hahahaha tym bardziej ze od Sane Pep zaczyna budować skład na mecz bo był najlepszym naszym zawodnikiem, nie Silva..."

Fan City chyba lepiej sie zna na piłkarzach City?

11.06.2017 22:30

Jak na kogoś w wieku 21 lat, kto nie grał na początku sezonu, zagrał 26 meczów i jest w klubie pierwszy sezon to są super. Poza tym statystyki nie grają.

Edytowano : 2017-06-11 22:14:38

I do tego 2 gole i 2 asysty w LM, jeszcze lepiej

11.06.2017 22:12

Kto wie? Może zrobi z nas idiotów, jak Ramos z United, żeby zarobić kilka milionów?
Tylko, że Ramos udawał transfer z dobrego klubu do słabego a Sanchez odwrotnie co jest mniej sensowne.

11.06.2017 22:02

26 milionów? Niech gość zje snickersa!

A Carrasco spokojnie mógłby przyjść, w Atletico już chyba widzą, że w LM i lidze nie mają szans z Realem i Barceloną a w dodatku niedługo odejdzie Simeone. Według mnie nikt Carrasco na siłę nie będzie trzymał bo to za biedny klub... płacę są u nich na poziomie drużyn z końca tabeli w Premier Legue.
Jedynym problemem może być pokaz lojalności Griezmanna, i presja kibiców by nie zostawiać klubu w takiej sytuacji, ale nie bądźmy hipokrytami, ta kara nie była za niewinność...

Edytowano : 2017-06-11 21:58:34

Rufus!

Co ty gościu piszesz? Sane jest uznawany przez kibiców City za gracza sezonu, a Pep mimo jego młodego wieku zaczyna układać od niego 11.

I moja opina, bo czasami oglądam City... Sane to gracz sezonu, gość ma wszystko, szybkość, drybling, technikę i co najważniejsze, w przeciwieństwie do Comanów i Gnabrych, inteligencję!

11.06.2017 21:54

Gnabry byłby bombą w Legii, nie w Bayernie.

Jak dla mnie bombą byłby transfer/y kogoś z tego grona:

James, Verratti, Sanchez, Dembele, Asensio, Carrasco, Mbappe

Ja wybrałbym Verrattiego i Carrasco/Asensio/Dembele żadnych chciwych Alexisów, postawmy wreszcie na kogoś młodego.

11.06.2017 21:41

Jak widać Bayern nie ma ochoty zagracać klubowej gabloty pucharami. 55 mln za Verrattiego to w dzisiejszych czasach obraza dla tego piłkarza.

Jeżeli rzeczywiście tak wyglądać będą nasze "wzmocnienia" to nie powiem złego słowa na Ancelottiego, nawet gdy znowu szybko odpadnie z LM. To nie jego wina, że dostaje szrot zamiast piłkarzy których chce.

Ale poczekajmy jeszcze, może z jakiejś walki nie "wypadną". Bo co chwilę jest milion plotek a jeszcze nic konkretnego się nie stało.

11.06.2017 18:30

Sanchez i 26 mln rocznie? Jemu coś chyba na główkę padło, albo uwierzył, że jest na poziomie Messiego...
Już lepiej kupić Dembele nawet za 60 mln i 10 lat spokoju, a nawet jak odejdzie to za jakieś 150...

Edytowano : 2017-06-11 18:19:39

Z resztą mówiłem od dawna, żeby kupić Bernardo Silvę a na Alexisa nawet nie spoglądać, bo kupowanie piłkarzy z Anglii to finansowy idiotyzm.

A najgorsze jest to, że gość poszedł za 50 mln.... i to do City, ciekawe kto tam w ogóle będzie grał w ataku bo mają nadmiar piłkarzy.

11.06.2017 18:15

http://www.fangol.pl/view/215059/sergio-ramos-wskazal

Haha ale to jest buc... Sędzia dał im finał, dostali w dupę na własnym stadionie, przyfuksili z karnym Vidala i głupotą Martineza w Monachium a dla niego najtrudniejszy przeciwnik to Napoli...

11.06.2017 15:05

Bo Costa jest lepszy niż Gnabry, ale tutaj ma przyjść skrzydłowy do pierwszego składu i tyle.

A Costa niech idzie do Juve! 40 mln z bonusami i jesteśmy w domu. Dokładamy 15 i mamy Alexisa lub Jamesa.

11.06.2017 14:43

Robert Lewandowski wants to see real reinforcements to get the Champions League title. #FCBayern [BILD am Sonntag]

Chyba nawet Lewandowski się boi, że będzie musiał walczyć o LM u boku Rudego i Gnabry'ego haha :D

11.06.2017 14:34

Cały ten transfer będziemy mogli ocenić po zakończeniu okienka!

Jeżeli gość będzie zmiennikiem Sancheza albo pójdzie na wypożyczenie to będzie to świetny transfer.

Jeżeli nie przyjdzie Sanchez ani inni piłkarze do pierwszego składu to będzie porażka i to straszna...

A tak BTW. Jaki kraj taki Asensio :D

11.06.2017 14:22

Verratti chce odejść, czyli Barcelona nie chce pogodzić się z drugim miejscem! I pewnie go kupią!

Pewnie za rok wygrają LM, bo chyba nikt nie myśli, że ktoś inny oprócz Realu i Barcelony liczy się w tych rozgrywkach.

11.06.2017 12:53

Jeżeli Gnabry przyszedł na rezerwę za Costę to Ok, ale my potrzebujemy piłkarzy do 1 składu do cholery!

11.06.2017 12:21

Gnabry to się do Legii nadaje a nie do Bayernu. A zarząd się coraz bardziej ośmiesza.

Najlepiej niech City robi listę transferów przed okienkuem i wysyła Uliemu, żeby chłop ofert nie wysyłał i się nie martwił, że znowu go ośmieszą.

11.06.2017 12:10

Szczerze mówiąc wolałbym Zielińskiego od Tolisso, jest o wiele lepszy technicznie.

10.06.2017 23:24

Legenda głosi, że Bayern wygra kiedyś z City walkę o jakiegoś piłkarza.

10.06.2017 14:45

Renato będzie w wieku Tolisso za 3 lata! Więc dajcie mu spokój bo chyba od wielu lat nie było sytuacji, żeby tak młody piłkarz grał w pierwszym składzie Bayernu, Realu czy Barcelony.

A co do naszego potencjalnego nabytku, w życiu nie widziałem jego meczu, ale bardzo się ciesze, że zarząd działa! Mam nadzieję, że wiedzą co robią.

09.06.2017 23:10

W sumie to okno transferowe niż nasz "udany" sezon.

09.06.2017 13:31

Jesteś pewien, że nikt nie dokłada złamanego grosza? Koszulki, oglądanie meczów, pamiątki, ubrania z logo Bayernu to wszystko Uli kupuje?

Właściwie to działacze zarabiają na kibicach, nie odwrotnie i protekcjonalny ton jest tu bez sensu.

08.06.2017 19:57

Zależy jakie to są asysty i gole, same statystyki wiele nie mówią, najważniejsza jest przydatność dla drużyny!

Tutaj przykład "asysty" która liczy się do statystyk a była zwykłym podaniem jakich wiele :D

https://www.youtube.com/watch?v=4vHrOiaFx5Q

A tutaj "zwykłe" podanie

https://www.youtube.com/watch?v=XMETScTks0Y

08.06.2017 19:44

Jasne! Strzelił trochę goli to może sobie obrażać kolegów z drużyny. Robben i Neuer dali nam jeszcze więcej a nie gwiazdorzą!

08.06.2017 18:23

Sorry, ale jeżeli naprawdę to powiedział to niech spada do Realu! Tam grają takie aroganckie gwiazdeczki jak Ramos i Ronaldo. Tam będzie sobie strzelał ze spalonych do woli a i karnych z tyłka sobie postrzela!

Widziałem jak pół sespołu psuje akcje, tylko, żeby coś strzelił ale gość był kompletnie poza grą... Vidal już wymyślał takie koronkowe rozegrania żeby mu wyłożyć na pustaka, że strach!

08.06.2017 14:30

Za niego max 50 mln, niech Real szuka frajerów gdzie indziej. Chociaż z tego co pamiętam, za Ancelottiego był najlepszym graczem Realu.

Ogólnie rzecz biorąc to podejrzewam, że osoba Carlo pozwoliłaby na ściągnięcie Jamesa i Verrattiego, z czego ten drugi byłby idealny ale zarząd pewnie woli chwalić się tanimi transferami zamiast walczyć w LM.
Poskutkowało to niestety tym, że w tym okienku musielibyśmy kupić 3 piłkarzy klasy światowej, żeby się wzmocnić, a nawet nie osłabić.

07.06.2017 21:23

Czyli jednak nie pogrążył nas Sanches a Dembele. A skoro zrobił to Dembele to po cholerę piszesz, że Sanches? Dembele by strzelił tego gola nawet gdyby Sanches był na Syberii i nie był piłkarzem a zwykłym mużykiem...

A co do "wybrania" Sanchesa zamiast Dembele. Po co to ciągle powtarzasz? Przecież każdy wie, że Francuz nie chciał u nas grać bo by siedział na ławie. A nawet gdyby chciał to co ma do tego Sanches? Mogli kupić obu, albo żadnego i twoje ciągłe żale w tej kwestii są bez sensu.

Edytowano : 2017-06-06 01:04:13

Ok rozumiem, nie doczytałem ale ile można się się czepiać tego Sanchesa? Co on zabraniał zarządowi transferów czy co?

06.06.2017 01:01

@Skobry

Poprawiłeś humor!

05.06.2017 23:22

Dlaczego nie? Jeżeli rzeczywiście jest taki młody :D to brać bo jest świetny. A Lewy niech sobie wreszcie wygra LM z Realem...

05.06.2017 23:19

Ale jak nas ten Sanches pogrążył bo widziałem ten mecz i jakoś nie zauważyłem?

05.06.2017 23:00

@JazGod

Nie przewidziałeś niestety, że Mueller będzie grał na poziomie ekstraklasy, Robben będzie ciągnął drużynę bez kontuzji a Thiago przy Carlo stanie się jednym z najlepszych na świecie.
Więc nie widzę nic wielkiego w przewidzeniu, że dzieciak będzie mało grał przy Vidalu, Kimmichu, Thiago i Xabim.

Z resztą zrób sobie screena, za 3 lata się spotkamy i zobaczymy czy Sanches będzie grał w Barcelonie czy Stali Mielec. Jak widać przyszłość niewielu dobrze przewiduje. Kto by pomyślał, że Juventus będzie w meczu z Realem jak zespół juniorów przy dorosłych? Na pewno nie ja i ty też.

05.06.2017 22:48

Płacąc kilkadziesiąt milionów za Perisića, przy transferze Marco Asensio za 3.5 mln wyjdziemy na idiotów.

05.06.2017 22:34

Costa niech spada bo nic nie gra, ale Perisić jest jeszcze gorszy i starszy!

Jak dla mnie to albo Sanchez albo jakiś młodzik typu Dembele, żadnych odrzutów z Dortmundu!

05.06.2017 20:44

Tak JazGod, specjalnie się pomyliłeś! Z Sanchesem też się pewnie specjalnie pomylisz jak za 3 lata będzie wymiatał.

05.06.2017 20:40

"Costa nie potrafi dryblować"

https://www.youtube.com/watch?v=Yd_c8pPekbE

05.06.2017 19:38

Tylko nie ta łajza.

05.06.2017 17:27

@JazGod

Świetny pomysł! Sprzedajmy Sanchesa i kupmy Sanchesa!

Jesteś pewien, że nikt nie da za niego 35 mln? Milan, United, Inter i pewnie wiele innych. Nikt nie jest na tyle głupi, żeby skreślić 19 latka za to, że nie wygryzł Arturo Vidala...

05.06.2017 17:25

Perisić to talent? Jak to podobno jakiś najemnik...

W dodatku stary. O ile o Zielińskim można powiedzieć, że jest "talentem" to Perisić jest raczej doświadczonym średniakiem, nikim więcej, nawet Costa jest lepszy.

05.06.2017 17:18

I to jest właśnie sprawa o której mówię, co z tego, że kosztował 30 mln skoro i tak opchniemy go drożej!
Więc po cholerę taka bojaźń zarządu co do transferów? Wystarczy, że zawodnik nie jest stary i ryzyko się mocno zmniejsza, założę się, że United chętnie kupi Sanchesa za więcej niż zapłacił Bayern.

Wystarczy nie frajerzyć jak z Kroosem i nawet transfery za 100 mln nie będą bardzo ryzykowne.

05.06.2017 17:02

Oby tylko go nie sprzedali!

05.06.2017 16:52

No właśnie... w Realu by takich piłkarzy opchnęli za frajerstwo Arsenalom... tam się nie bawią w dobroduszność.

04.06.2017 21:12

Dokładnie! Najgorsze jest to, że ta oszczędność nic nie daje! Real kupi Jamesa za 80 mln, ma z niego pożytek i sprzeda do United za tyle samo, podobnie z piłkarzami typu Bale czy Isco, pół Europy o nich marzy i da za nich tyle co zapłacił Real. Dodatkowo Di Maria i Oezil, jeszcze na nich zarobili...

04.06.2017 21:07

Jeżeli United daje za kogoś 52 mln, to jest to najpewniej ktoś do bani.

04.06.2017 20:53

Głupoty, kupią Mbappe, jakiegoś Hazarda i koniec imprezy. A tak w ogóle, to na początku sezonu kibice jechali po Ronaldo jak po psie... że stary, że gwiazdorzy, nie daje nic zespołowi i musi grać bez względu na formę, potem jechali po całym BBC. Zaczął coś tam grać i teraz będą pisać, że ZP mu się należy bo jest najlepszy i wygrał trofea

04.06.2017 16:15

Dajcie spokój Ancelottiemu. Różnica między nim a Pepem, w dwumeczach z Realem jest taka, że za Pepa zostaliśmy ośmieszeni a za Carletto oszukani.

Poza tym kogo chcecie oszukiwać, że jesteśmy na piłkarskim poziomie Realu? Thomas to nie jest Isco i James, Xabi to nie był Kroos, Lewandowski nigdy nie będzie Ronaldo... a lista jest jeszcze dłuższa!
Oczywiście mamy paru piłkarzy lepszych niż oni, ale proporcje są przytłaczające, ich rezerwowi są marzeniem największych klubów, ogórków w lidze leją rezerwami...

Oczywiście kilka dobrych ruchów i możemy powalczyć, ale na Boga, nie Brandtami, Costami i Rudymi. Bo w ostatnich latach się mocno "zarsenalizowaliśmy", i chodzi mi tu głównie o oszczędności, niechęć do zmian i brak myślenia przyszłościowego.

04.06.2017 14:38

Już mnie to kompletnie nie obchodzi.

04.06.2017 12:18

Dlaczego Sanches? Pogięło ich?

04.06.2017 11:47

@JazGod

Podobno ta obrona Juventusu jest o wiele lepsza od tej Bayernu?
Niedawno się o tym rozpisywałeś, jak dla mnie w tym finale Juve pokazało, że na każdej pozycji są gorsi od Bayernu! A pomiędzy bramkarzami jest przepaść, to co wyrabia czasami Neuer to są jaja.
Ogólnie to Bayern mimo głupoty Vidala i Martineza zremisował uczciwy dwumecz. Dopiero w drukowanej dogrywce już nie dał rady.
Było by to bardzo optymistyczne gdyby nie to, że kluczowi w tym meczu gracze to dziadki(RR) i kończący karierę Lahm i Thiago, dlatego czekamy na granaty, inaczej regres będzie dalej postępował.

04.06.2017 11:00

@murphy123
"Bayern za rok przerwie tą dominacje hiszpańskich drużyn."

Cenię poczucie humoru!

04.06.2017 01:34

@Kimas

Nie odnalazł się, racja. Ale według mnie ma wielki talent, zagrał bardzo dobrze z Atletico, miał niezła asystę z Arsenalem i według mnie patrząc na jego technikę widać, że będą z niego ludzie. Moim zdaniem ma o wiele większy potencjał od Kimmicha i o wiele lepiej wygląda z piłką przy nodze.

Dlatego nie powiem złego słowa o tym transferze, bo kto nie ryzykuje, szampana nie pije. Nawet jeżeli Renato nie odpali to taka polityka transferowa mi się bardzo podoba. Z resztą, nawet jeżeli nie będzie super grał to przy dzisiejszym rynku możemy go odsprzedać z zyskiem.

Według mnie najlepiej jeżeli pójdzie na wypożyczenie, przykładowo do Monaco. W Monachium jest za duża presja jak na tak młodego zawodnika co widać po jego grze. Chłopak wyglądał często jakby chciał zrobić wszystko naraz, tylko żeby już zacząć grać. Bardzo brakowało mu spokoju i zimnej głowy.

03.06.2017 17:11

Tutaj pół strony powinno się przyznać do błędu, taki don Jupp pisał, że to hiszpański szrot, który razem z Pepem ma odejść do City.

03.06.2017 15:53

@JazGod

Modrić to też był najgorszy transfer roku w Hiszpanii... I nie oczekuj orderów za to, że od jakiegoś tam czasu mówisz, że 19 letni piłkarz nie gra na poziomie Thiago Alcantary i Arturo Vidala.

Wypożyczenie go to świetny pomysł, z tym się zgadzam ale pieprzenie, że to słaby transfer jest kompletnie bez sensu, przez jego wiek i wielkość klubu w którym gra. Ilu 19 latków gra w pierwszym składzie Realu, Barcelony i Juventusu? Żaden!
Gość w wieku 18 lat dał swojej reprezentacji mistrzostwo europy(w meczu z Polską wyglądał jak z innej planety), był jednym z najlepszych w swojej drużynie w ćwierćfinale LM a wielu już go skreśla bo odstaje od Thiago, Vidala i Xabiego.
Otóż gdyby był na poziomie tych piłkarzy, to kupiłaby go Barcelona, City albo inne United za 100 mln i Bayern nie miałby nic do gadania. Więc nie mów tu o Carlo "ryzykant", on po prostu stara się wprowadzić młodego do składu, bo nikt mu tutaj Verrattiego nie kupi.

03.06.2017 15:48

Jeśli mam być szczery to oprócz Alexisa i Silvy, który już jest w City(co przykre, za relatywnie niewielkie pieniądze) nie widzę żadnego skrzydłowego, mogącego wzmocnić Bayern. Oczywiście mówię o realistycznych transferach a nie o Hazardach czy Mbappe.

http://transfery.info/99084,bayern-z-gigantyczna-oferta-za-bernardo-silve

Tutaj potwierdzenie rzetelności plotek...
Możemy się podniecać Sanchezami, Verrattimi i Silvami czytając plotki a wszystko jest pewnie w głowie Uliego i dopóki klub nie podejmuje działań w celu sprowadzenia piłkarza to nikt postronny o tym nie wie, a szczególnie dziennikarzyny z brukowców używający google translatora.

03.06.2017 00:25

"Powinniśmy stworzyć taką Bawarską LaMasie, skład opierać na wychowankach + 2-3 gwiazdy światowego formatu, to byłby idealny Bayern wg mnie."

Bardzo konkretny plan! Nawet Barcelona od paru dobrych lat nie wie jak zrobić katalońską "LaMasie" podobnie jak inne wielkie kluby, ale ten plan jest tak dobry i konkretny, że na 100% wypali!
JazGod
""super scouting" - obserwował Dembele i Sanchesa - i wybrał gorsza opcję - ale prowizja od 35 mln była większa niż od 5 / 15 za Dembele to wybrali Sanchesa - który nas pogrążył w DFB Pokal podobnie jak ro wcześniej Griezman z LM - kiedy tez z niego zrezygnowano i wybrano inne opcję transferu.
"
Skoda, że przed tym transferem nie byłeś tego taki pewny, jak prawdopodobnie każdy na świecie.
Ale co do słabego scoutingu się zgadzam, od czasu Kroosa i Alaby, wszystko jak kulą w płot, a Real w tym czasie kupił Isco i Asensio za grosze...

02.06.2017 21:52

@vaterland

A jesteś Niemcem, że tak cie to obchodzi?

02.06.2017 16:51

@anonim

To tłumaczy tylko tyle, że nie mam ochoty cię o tym informować. Poza tym, po nowym nicku można by się domyślić.

Dodatkowo, mogę sobie pisać różne rzeczy, niekoniecznie zgodne z prawdziwymi przekonaniami, żeby sprawdzić reakcję ludzi. Przykładowo, mogę napisać, że uważam Pepa za najgorszego trenera świata i nikt mi nie napisze, że przecież zawsze byłem "Pupilkiem Guardioli".

02.06.2017 16:49

Nikt nie zmuszał zarządu do podpisywania takiej a nie innej umowy.

02.06.2017 16:26

@anonim

Nie.

02.06.2017 15:54

Nikt tu nie pisał o żadnych transferach za 100 mln. Mogą nawet nikogo nie kupować, tylko żeby nie staczali klubu walczącego niedawno z Realem i Barceloną o LM do poziomu drużyny zajmującej w grupie miejsce za jakimś Atletico i dostającego oklep od dzieciaków z Dortmundu na własnym stadionie.

Są lepsze i gorsze sezony, można to wybaczyć, ale braku ambicji nie można wybaczyć nigdy! Więc jeżeli zarząd godnie zastąpi Lahma, Xabiego i wzmocni skrzydła to super, niech nawet nie wydają ani grosza, inaczej pokażą, że mają w dupie kibiców i trofea.

A co do zostania członkiem Bayernu, miałoby to sens w przypadku modelu jaki ma Real i Barcelona w którym kluby "należą" do socios, którzy mogą o nich decydować. W przypadku Bayernu wspierałbym nie tylko klub ale też jakieś korporacje typu Alianz, Adidas czy badziewne Audi, nie mając nic w zamian. Nie mam czasu tego dokładnie sprawdzać(więc proszę mnie poprawić jeśli czegoś nie wiem) ale wiem, że te firmy mają udziały Bayernu.
Więc według mnie lepiej kupić koszulkę, i mieć chociaż chociaż cokolwiek w zamian i móc sobie pobiegać w z barwami ulubionego klubu.

02.06.2017 14:16

@Kukikuki

No i co z tego? To są jacyś żałośni nie niemieccy, przepłaceni grajkowie!

Brandt za darmo po zakończeniu kontraktu to jest transfer! Ogólnie po cholerę kupować piłkarzy skoro mamy Robbena? On zawsze wszystko bierze na swoje barki i nikt więcej tu nie jest potrzebny!
(...)
A tak serio... Bayern robi poważne transfery (Hummels) ale w porównaniu do innych wielkich klubów bardzo rzadko, mogę to zrozumieć, mają swoje ideały. Ale może łaskawie zaczęliby stosować te ideały również w stosunku do kibiców? Może ja też chcę zrozumieć ich wartości i nie mam ochoty płacić 350 zł za ich plastikową koszulkę? Tak robi ten wstrętny marketingowy Real, a rozważni włodarze Bayernu powinni dać nam przykład jak powinno się rozważnie i tanio utożsamiać ze swoim ukochanym klubem!

Oczywiście nikt nam nie każe kupować ich koszulek, ale według mnie to jest jedna z form pomocy swojemu ulubionemu klubowi, bo po takim zakupie realne pieniądze spływają do klubu.
Problem w tym, że w ostatnich latach Bayern zniechęca do takiej pomocy. Bo po co kupować koszulkę za tę samą cenę co ta Realu skoro nasz klub ma inną strategię i nie zainwestuje tych pieniędzy w sukcesy o które chodzi kibicom?
Ja kupię tę koszulkę nawet za 1000 zł, tylko, żebym miał pewność, że potem klub który wspomogę nie będzie mając jakieś 600 mln przychodów chciał kupić Brandta i Gnabry'ego.
Podsumowując. Czekam na te granaty, inaczej w myśl polityki oszczędnościowej naszego zarządu będę kupował meczówki z chińskiego bazaru :D

02.06.2017 00:47

Haha czyli Carlo ma gówno do powiedzenia w sprawie transferów i sam to przyznał...

Spokojnie Uli już ma na radarze świetnych piłkarzy Jak Brandt, tylko trzeba poczekać aż mu się kontrakt skończy bo za drogo wyjdzie.

01.06.2017 14:36

A kto wygrywa bez gwiazd w składzie? Real? Barcelona? Bo ostatnio inne zespoły jakoś im nie zagrażają!
Może Bayern z Robbenem, Riberym, Lahmem i Neuerem wygrywał bez gwiazd w składzie?

A co do perełek... Sane, Jesus, Silva, wcześniej De Bruyne, walczą też podobno o Mbappe. Widać, że budują potęgę na lata. Zauważ jak szybko z anonimowego klubiku stali się jednym z największych klubów świata.
Pieniądze grają i tyle.

31.05.2017 21:25

City ma frajerskiego trenera? Dziwnym trafem największe piłkarskie perełki idą do niego bez zastanowienia.
W jego obecnym klubie, nikt mu za Neymara nie podłoży "niemieckiego Messiego" i jestem pewien, że za rok czy dwa to już nie będzie "frajerski trener".

31.05.2017 20:08

@Rizzitelli

Z Realu też się wielu śmiało... że robią wielkie transfery i nic nie wygrywają a w 3 ostatnich latach robią innym klubom z dupy jesień średniowiecza. My już dwa razy oklep dostaliśmy, więc byłbym ostrożny z bagatelizowaniem wzmocnień i wielkich transferów.

31.05.2017 18:05

Nagłówki za kilka lat!

Manchester City kupił, 8 piłkarzy Barcelony!

Po przejęciu pierwszej jedenastki Realu oraz 6 piłkarzy Monaco "obywatele" wzmocnili swoją kadrę (289 piłkarzy) najlepszymi piłkarzami "Dumy Katalonii".

30.05.2017 22:17

A alternatywą dla Williana będzie Kucharczyk, i to on powędruje za 60 mln na AA.

30.05.2017 19:26

Co do za i przeciw transferu Alexisa
Na nie: wiek
Na tak: wszystko :D oprócz wieku

Zobaczymy jak będzie, ja przyznam, że Lemar(szkoda, że nie Silva) i Alexis byliby ok!
O Verrattich nawet nie marzmy,... i jeszcze prawa obrona. Jest dużo roboty przy transferach, oby nie było półśrodków!

29.05.2017 21:34

@anonim

To, że sobie ograniczyłeś swoje rozumowanie do jednego okienka(o którym ja nigdy nie wspominałem) nie oznacza, że ktoś musi się bawić w odpowiadanie na twoje głupie pytania. Równie dobrze ja mogę spytać, czy jesteś głupi, czy upośledzony a potem pajacować, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem gdy odpowiesz coś innego. I nie jestem, żadnym, świeżakiem, założyłem nowe konto bo nie mogę znaleźć hasła do poprzedniego.

29.05.2017 15:23

A tymczasem Bayern i Barcelona zasiadają z Arsenalem w zacnym gronie klubów które zdobyły w tym sezonie jedno trofeum.

Jednak Bayern i Barcelona mają asy w rękawach Audi Cup i puchar Gampera :D

28.05.2017 22:04

Tak już ten świat wygląda, jeżeli czymś zarządzasz, ponosisz za to odpowiedzialność. Są piłkarze, którzy mogą zastąpić Vidala, są trenerzy mogący zastąpić Ancelottiego dlatego według mnie powinno się rozliczać wyniki a nie gdybać co by było...

Carlo wyleciał z Realu nawet po wygraniu LM i jak widać podziałało

28.05.2017 21:57

@anonim

De Bruyne, Sane, Bernardo Silva, Gabriel Jesus, to są transfery ofensywne trenera który od nas odszedł a zamiast piłkarzy których prawdopodobnie chciał dostał Goetze i jemu podobnych. Sam wyciągnij z tego wnioski.

Oczywiście możesz być naiwny i myśleć, że nagle zaczniemy kupować najlepszych ale to już twoja sprawa.

28.05.2017 21:35

@scholli7

Nic nie rozumiesz... Po pierwsze to spięli się jak baranie jaka na mecz z BvB nie wiadomo po co, pisałem przed tym meczem, żeby wystawić rezerwy

Ale tutaj chodzi o coś innego. Nasi stoperzy mają ciągle kontuzje i wypadałoby pomyśleć o ich zastępcach.
Real ma czterech stoperów z czego każdy oprócz Varana jest bardzo odporny na kontuzje.
Do tego, jeżeli wypadnie im Modric to mają Kovacica, Isco, jeżeli wypadnie Ronaldo to jest James.
W Bayernie jeżeli wypadnie Lewandowski to jest tragiczny Mueller, gdy wypadnie Thiago to jest Mueller.
Nasi rezerwowi przy tych Realu to żart, a co do "nieobecności" danych piłkarzy... Właśnie po to są ci rezerwowi haha

28.05.2017 19:09

Wyspaliście się już wystarczająco, razem z całym zarządem podczas poprzedniego letniego okienka transferowego. A potem płacz o Hummelsa i Lewego.

Uczciwiej byłoby powiedzieć "Dopuściliśmy do problemów" zamiast "mieliśmy problemy". Jak Realowi wypadnie Bale czy Benzema to grają jeszcze lepiej z Asensio i Moratą....

28.05.2017 15:36

Willian to drugi Costa. Kupmy Sancheza i kogoś młodego, typu Dembele, Lemar. Napiszę w tej sprawie do Uliego :D

28.05.2017 15:29

Silva jest od niego lepszy... Ale i tak go nie kupimy bo są zespoły z Anglii które nas ośmieszą wyśokoscią oferty za tego piłkarza.

28.05.2017 15:02

Juventus ma o wiele gorsze nazwiska w obronie niż my. Różnica jest taka, że oni potrafią bronić całym zespołem i są zawsze sumiennie przygotowani taktycznie. Ich trener wykonuje żmudną pracę udoskonalając taktykę i obronę a zarząd dokonał w ostatnich tatach świetnych wzmocnień w linii ataku. Higuain i Dybala to jednak troszkę inne nazwiska niż Costa i Coman.

Jeżeli chodzi o Bayern. Przyszli Hummels i Vidal, oraz według mnie mający duże szanse na sukces Renato ale reszta to półśrodki... oczywiście mówię o ostatnich transferach.

28.05.2017 11:47

I rekord frajerstwa w meczu u siebie z ukochanym klubem uefy.

28.05.2017 11:46

Dawać tu tego Dembele! Im wcześniej tym taniej!

27.05.2017 21:45

Jeżeli mu zależy na LM, to raczej powinien omijać Bayern i skierować się do Juventusu, Realu czy Atletico.

27.05.2017 21:45

XYZ

Moja wypowiedź to był sarkazm, nie bierz tego poważnie.

27.05.2017 20:48

DonJupp4ever

Tak don "nieniemcy" to najemnicy, podludzie. Ty też przestań kibicować Bayernowi bo nie jesteś prawdziwym kibicem tylko jakimś Polskim najemnikiem. Przecież Bayern wygrywał LM w latach 70, kiedy był mniej globalny i kibicowali mu Niemcy.

A ten Toni to czystej krwi Aryjczyk, związany z najlepszą Niemiecką kulturą i klubem który mu tak wiele dał. Walczy dla niego jak Lew! Odda za niego swoje cenne Niemieckie życie.
Kolejny Bawarczyk i prawdziwy Niemiec Thomas! Prawdziwy piłkarski Bóg! Technika, siła i świetny drybling, jacyś najemnicy typu Robben i Lewandowski mogą mu buty czyścić.

Jeszcze tylko Brandt, Goretzka, Kiesling i Grosskreutz i walczymy o tryplet!!!

27.05.2017 19:31

Gdyby naszą ambicją, co roku było wygranie LM tak jak w Realu Madryt to wielu piłkarzy chciałoby tu przyjść, nawet pomimo słabej ligi. To zarząd nas wyrzucił z Topu i nie widzę sensu w szukaniu usprawiedliwień.

26.05.2017 23:50

Podobno Liverpool chce kupić Keitę. Mogą zaoferować 50 mln funtów. haha
To żeśmy wzmocnili pomoc, przyjdzie Goretzka za rok za darmo i pomoc Realu czy innej Barcelony(już pewnie z Verrattim) wrzuci tę Bayernu na taką karuzelę, że nie powąchamy piłki :D

26.05.2017 23:50

No rzeczywiście piękna wiadomość. Arabski klubik stworzony w kilka lat kupuje najlepszych możliwych piłkarzy a Bayern cieszy się, że nie będą walczyć o jakiegoś podstarzałego skrzydłowego w wymaganiami ogromnych pensji. Naprawdę super sprawa! Kot "City" się nażarł to mysz "Bayern może sobie zbierać ochłapy".

Przepraszam, że się zdenerwowałem ale oni nas notorycznie dymają od paru lat a zarząd nawet nie ma ochoty, spojrzeć na rękawicę, nie mówiąc o jej podnoszeniu. Pep kupuje najlepszych młodych piłkarzy a my gramy dziadkami i wspominamy, że kiedyś coś wygraliśmy, udając, że to była mądrość zarządu a nie fart z wychowankami i wymuszone wynikami zakupy Robbena i Riberyego.
Ciężko to przyznać, ale jeżeli w tym okienku nie będzie prawdziwych transferów, to liczę na wygranie BL przez Lipsk, to mogłoby paradoksalnie bardzo pomóc Bayernowi!

26.05.2017 23:49

Lepszy Sanchez niż nikt, też wolałbym np Bernardo Silvę ale perspektywicznych piłkarzy kupuje City, Real, Juve czy Barcelona a w starciu z nimi nasz zarząd z podejściem 25 mln za piłkarza, jest bez szans.

26.05.2017 19:20

Sprzedanie Renato to będzie błąd stulecia!

26.05.2017 17:39

Jeszcze tylko 8 lat i może wygramy LM znowu! Chociaż zarząd robi wszystko, żeby tak się nie stało.

26.05.2017 17:39

Lewandowski jest słabszy od piłkarzy walczących o złotego buta, to jest jedyny powód.

26.05.2017 17:39

bayern1987

100% racji! Bayern to teraz 33 letni genialny Robben i przeciętni piłkarze, wcześniej był jeszcze Thiago ale wypadł z formy.

26.05.2017 17:39

Jeżeli City kupi młodego Silvę za 60 mln, to zarząd jest naprawdę żałosny. Oni nam biorą najlepszych piłkarzy Bundesligi, plują w twarz a my nawet nie mamy odwagi odpowiedzieć, czymkolwiek.

26.05.2017 14:05