DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: EclassOw Strona 7

Założę się, że Hoffe już bez szans...

15.08.2017 21:25

Gnabry siata i karny dla Hoffe :D

Edytowano : 2017-08-15 21:01:30

Żałosny karny... Czuję, że Liverpool przejdzie!

15.08.2017 21:00

100 mln to nawet City nie wydaje więc nie przesadzajmy, 50-60 w zupełności wystarczy!
Nie ma sensu kupować piłkarzy z największych klubów, Schalke, Lyon, Hoffenheim czy Monaco stoją przed nami otworem, nie ma sensu kopać się z większymi klubami.

15.08.2017 20:30

Januszowe wypowiedzi zawsze w modzie :D

Dosłownie jedna osoba tutaj pisze ostro o Hoenessie! Jedna!

Więc januszowe smęcenie o sezonowcach nie jest tu potrzebne!

15.08.2017 16:43

Jeżeli prawdą jest, że Bayern chciał 90 mln za Thiago to na ich miejscu(gdybym im dobrze życzył) od razu po sprzedaży Neymara zapłaciłbym te pieniądze! Na szczęście do tego nie doszło bo założę się, że Hiszpan dołożyłby dodatkowe 23% do jakości klubu z Katalonii i uzdrowiłby mocno ich drewnianą pomoc.
Mogli nas nawet uprzedzić z Tolisso i mieć super grajka na lata ale nie... Paulinho to podstawa :D

I jeszcze jedno, nigdy nie zrozumiem dlaczego żaden wielki i bogaty klub przed Bayernem nie kupił Hummelsa, gość by w Barcelonie czy innym City grał pierwsze skrzypce ale kisił się w szkółce wielkich klubów dopóki Bayern go nie wyrwał. Świetnie, że to my go teraz mamy ale jednak trochę za późno.

15.08.2017 15:46

Nikt nie przyjdzie, szkoda się rozpisywać.

15.08.2017 14:06

Czyli Robben i Ribery są ważniejsi niż klub?

Ale nam Real odjechał... i to intelektualnie, nie jeżeli chodzi o pieniądze!

Tam Ronaldo z Asensio siadają na ławie i każdy zadowolony! A u nas dziadek Ribery rządzi? Niech ten Uli się już uciszy a wypowiada Karl tak jak wcześniej bo Hoeness nawet kłamać nie potrafi i chwali się działaniem na szkodę klubu i nieudolnością!

15.08.2017 13:22

Nawet nie musi to być 100 mln. Wystarczy 50 na Sane i 50 na Bernardo Silvę do tego jaja, myślenie i ambicja wygrania LM.

14.08.2017 22:06

W sumie skoro Uliemu tak przeszkadzają kwoty transferowe to dlaczego nie przeszkadzają mu niebotyczne przychody na poziomie top 4 świata?

Już widzę jak mówi: "Przychody Bayernu są szalone", "Rozdamy nasze zyski ubogim, nie chcemy uczestniczyć w tym szaleństwie".

Jeżeli mu to nie przeszkadza to mamy lekką hipokryzję, klub Uliego coś dostaje? Super! Klub Uliego ma coś dać? "Rynek jest szalony!".

14.08.2017 21:45

Żeby nie było samej krytyki to Barcelona za taka sama kasę jak my 22 letnią gwiazdę Ligi francuskiej kupiła 29 letnią gwiazdę Ligi Chińskiej.

Problem będzie jeżeli kupią Coutinho i Dembele. Wtedy już nie będzie z nimi tak łatwo.

14.08.2017 20:38

Tylko jaki jest w tym sens? Ancelotti niedawno mówił, że cel nr 1 to LM, i z tego przez kibiców będzie rozliczany.
Uli z kolei mówi, że cel to Bundesliga spychając LM na drugi plan. Niby bierzemy Jamesa i Tolisso za kupę szmalu a najbardziej wołające o pomstę do nieba pozycje jeszcze osłabiamy!
Gdzie tu logika?

14.08.2017 19:51

@mdbayern

Jak widać zauważa tę głupotę każdy oprócz zarządu.
Oni też to widzą ale jak dla mnie mają to gdzieś, może mają inne cele od kibiców? Z resztą Uli sam przyznał, że ma w dupie LM a na Bundesligę nie ma się co wzmacniać, oby Lipsk zweryfikował jego poglądy!

14.08.2017 19:33

@Mateusz
Przewidywany powrót w dniu 24 sie 2017

14.08.2017 19:15

@gregor

Tak jak mówiłem, sezonowiec z tego Khana. Gdyby ktoś to samo tu napisał to byłoby "Idź kibicować Realowi albo PSG", "gimbaza" i nieśmiertelny "sezonowiec".

14.08.2017 19:08

Jak dla mnie to James będzie naszą nową 10, bo Ancelotti go uwielbia. Mueller będzie jego zmiennikiem i zapchajdziurą na skrzydło.

14.08.2017 18:56

O ile jeszcze De Bruyne przeboleję bo cena naprawdę była ogromna a mamy Thiago to Sane to już jest jakiś paskudny kryminał.... Gość w miarę tani, Niemiec, genialny i jeszcze na najbardziej wołającą o pomoc pozycję w Bayernie. Dla mnie to jest tragedia, że go nie kupili...

A potem płacz o szalony rynek, który nie miał nic do rzeczy. Ogólnie w piłce ostatnio rządzi wartość intelektualna, którą ma Real...

14.08.2017 18:45

Racja, ale z United kwestia jest trochę inna. Mieli świetnego trenera i przez lata żydzili na transfery, nie da się tego tak szybko naprawić.

Jeżeli Bayern zapuści resztę kadry tak jak atak to pewnie będziemy mieli to samo, nawet miliard może nam nie wystarczyć.

I moja teoria, zarząd skąpi na transfery, jakie mamy podstawy sądzić, że nie skąpią jeszcze bardziej na scouting?

14.08.2017 18:36

Nie mylmy wydawania z głową z jakimś dziwnym limitem 40 mln.

Goetze czy Benatia, to nie było wydawanie z głową... Droższy Sane, to było wydawanie z głową, podobnie Draxler, Gabriel Jesus itp. City kupiło Sane, Jesusa czy Bernardo Silvę za podobną cenę jak my Tolisso, tutaj wypada sobie odpowiedzieć kto wydaje z głową a kto nie.

14.08.2017 18:25

Lahm to też sezonowiec! Po jego sezonowskim hejcie na zarząd, za który dostał karę walczyliśmy o LM!
Jeszcze jakiś niechciany tryplet przez to wpadł :D

Typowy sezonowiec-legenda :D

14.08.2017 17:48

Za 2 lata będzie dla nas za drogi i będą płacze o szalonym rynku, bo Borussia opchnie go do City za 60 mln.

14.08.2017 17:18

Uli "dał" nam tryplet. Teraz robi wszystko, żeby to się nie powtórzyło!

Szkoda, bo co roku niewiele brakuje. Ale spokojnie, Robben i Ribery odejdą to będziemy się tłuc z Romą o wyjście z grupy LM i już nawet niedosytu nie będzie.

I nie pieprzcie tu o sezonowcach bo Kahn mówi podobnie. On też sezonowiec?

14.08.2017 17:16

Lepszy euros w garści niż skrzydłowy w drużynie!

14.08.2017 13:24

Spoko. Na ten moment to Draxler, jeżeli to możliwe i Schick o którym też była mowa.
Ogólnie mimo, że brzmi to bardzo brutalnie to uważam, że z samym Riberym na lewym skrzydle mamy 0% szans na LM w tym roku. Największy ból będzie jeżeli znowu zabraknie nam niewiele do wygrania tego trofeum a zniszczą nas braki w kadrze, które każdy debil widział przed sezonem(w tym roku skrzydła).

14.08.2017 01:05

lizarazu

Dla mnie ten komentarz wyglądał na szyderę więc nie było to według mnie gadanie na luzie. Ale spoko ja się nie obrażam tylko nie stawiaj spacji przed znakami interpunkcyjnymi bo to piekło dla perfekcjonistów :D

14.08.2017 00:46

Co wy ludzie z tym Neymarem? Może i za 2 lata będzie najlepszy na świecie ale Barcelona ma już godnego następcę! Paulinho!

Edytowano : 2017-08-14 00:05:45

lizarazu

jeżdżę czasami na mecze i kupuję koszulki

Dla zarządu taki kibic to skarb, chyba, że czytają komentarze na dieroten i robi im się ciepło na serduszku jak ktoś ich ciągle chwali za wygrywanie BL z budżetem 2 razy większym od drugiego najbogatszego zespołu.

14.08.2017 00:00

Tak jak wczoraj pisałem, Coman jest nikim przy Asensio...

Edytowano : 2017-08-13 23:53:43

#kadrakompletna

z Realem tylko 0:4 tym razem

13.08.2017 23:52

Suarez haha gość łamie prawa fizyki :D

13.08.2017 23:38

@eryk

Mamy dwóch szklanych i ekstremalnie starych skrzydłowych(jak na tę pozycję) a ty mówisz tylko o farcie?

Równie dobrze możesz wjechać na skrzyżowanie na czerwonym świetle a potem narzekać, że gdyby nie brak farta to byś nie skasował samochodu.
O ile co do Realu i Atletico się zgadzam to za odpadnięcie z LM w tym sezonie będzie odpowiadał osobiście Uli, mamy braki w składzie, które każde dziecko widzi, z czym do Realu?

13.08.2017 23:12

A mnie wczorajszy mecz przekonał, że nie będzie.

13.08.2017 15:45

Nawet gdyby Ribery stracił nogę to ma pierwszy skład zapewniony, taką mamy konkurencję w klubie z przychodami ponad 600 mln euro!

Kupmy chociaż kogoś z Legii, Kucharczyk czy Nagy i tak będą lepsi na skrzydle od Muellera :D

13.08.2017 15:39

Jeśli mam być szczery to nie widzę w Comanie przyszłego wielkiego gracza. Według mnie on jest strasznie ograniczony w swoich zagraniach, nie myśli na boisku i ma problem z biegnięciem z piłką i jednoczesnym szukaniem możliwości podania. Jedyne co mu wychodzi to dzida do boku i wrzutka, fakt czasami wyjdzie ale jak się widzi takiego Asensio i Comana to niestety ciężko jest znaleźć superlatywy.

A jak już widzę Robbery, potem Comana, Gnabry'ego to żal mi się robi kibiców Bayernu jeżeli to mają być następcy naszych legend. Sane, Bernardo Silva i nawet jeżeli nie byliby następcami 1 do 1 to nie byłoby wstydu, pisałem, że o obu trzeba walczyć przed transferami do City, ale co ja mogę? Najwyżej być członkiem klubu za 50 euro i kupić co roku plastikową koszulkę za 350 zł :D

W przypadku Kimmicha myślę dokładnie odwrotnie. On jest dla mnie najbardziej inteligentnym jeżeli chodzi o podania prawym obrońcą świata! Taki Carvajal jest genialny ale nie sypie takich świetnych piłek z różnych stref boiska a i takie wypieszczone wrzutki mało kto adresuje. Może i są od niego szybsi i z lepszym dryblingiem ale widać, że chłopak zaczynał na ŚPO i nie zapomniał jak się podaje.

Nie zdziwiłbym się gdyby Lahm odszedł właśnie dlatego, że chciał mu zrobić miejsce, albo widział w nim potencjał i nie chciał blokować jego rozwoju. Po takim geniuszu jak Philipp mógłbym się tego spodziewać.

12.08.2017 23:52

Klopp jak zwykle pewnie nic nie wygra ale jest sympatyczny i śmieszny więc wszyscy go kochają :D

A tak serio, dwumecz Hoffe z Liverpoolem według mnie idealnie pokaże siłę Bundesligi w porównaniu do Premier Legue.

12.08.2017 15:34

@Rufus87

Ja mam na to radę. Zamiast męczyć setki spokojnie dyskutujących użytkowników przenoszeniem konta na jakąś inną stronę, niech zrobi to jedyna osoba której to przeszkadza!

10.08.2017 23:22

Oby Borussia wycisnęła Barcelonę jak pomarańczę. 130 mln to minimum!

10.08.2017 16:16

Ronaldo, Bale, Asensio, Vasquez.
Ja to tylko tutaj zostawię...

09.08.2017 23:27

@Rufus

To tłumaczenie go tylko pogrąża. Powiem szczerze, to był mój ulubiony piłkarz ale dla mnie Bayern nic mu nie jest winien. Prawdziwą legendą jest dla mnie Lahm i to jego zapamiętam na zawsze i tylko pozytywnie, bez najmniejszej skazy.

09.08.2017 22:45

@Rufus

Z całym szacunkiem dla umiejętności Francka i tego co nam dał, ale gdyby zarząd go siłą nie zatrzymał to odszedłby do Realu pierwszym możliwym samolotem. Ciężko z kogoś takiego robić prawdziwą legendę.

Jeżeli to źle pamiętam to niech ktoś mnie poprawi, byłem wtedy młody :D

09.08.2017 22:05

Nie wiem, może skoro nas nie stać na normalnych skrzydłowych to wprowadzajmy jakiś młodych!
Ile to już lat mówi się o konieczności zastąpienia Robbery a my dalej z nimi jako najważniejszymi piłkarzami ofensywy.
Już 2 lata temu, czy nawet więcej była mowa o Hazardzie, Griezmannie, w tym roku Alexisie. Mogliśmy nawet pozbyć się Francka, żeby zrobić miejsce Dembele i mielibyśmy teraz spokój i bylibyśmy grube miliony do przodu... Barcelona by nam mogła naskoczyć swoimi 100 milionami :D
Real jeszcze lepszy, gracza naszych marzeń kupili za 3,5 mln.

My to chyba więcej niż na piłkarzach na scoutingu oszczędzamy. Jedynie Kimmich to był strzał w 10!

09.08.2017 21:05

Co się wali? :D Ta kontuzja nic nie zmienia!

Jedyne co coś diametralnie zmieni to jakakolwiek kontuzja Robbena lub Lewego powyżej 1/8 LM. To prawdopodobnie zakończy naszą przygodę w Europejskich Pucharach, no chyba, że dwumecz będzie z Arse.... ups :D

09.08.2017 18:10

@hoven

Dokładnie to samo myślę. Do tego nieudolne wypowiedzi Uliego i bezsensowne gadanie o Niemieckim Bayernie i robienie wszystkiego, żeby taki nie był. Jeszcze kupienie kupienie anonimowego Tolisso za 45 mln i wypowiedzi o "szalonym" rynku transferowym.
Według mnie brakuje nam jakiejś strategii i jasnych celów. Skoro to "Niemiecki Bayern" to co Sane, Draxler, Kroos czy Weigl robią w innych klubach? A na Wernera już nas "nie stać" na domiar złego.

@Slavio
Lepszy jest Costa niż nikt! Prędzej wygramy LM z Costą niż z Riberym w szpitalu, albo słaniającym się na nogach od 60 minuty.

09.08.2017 17:33

Teraz transfer Neymara będzie usprawiedliwieniem dla braku ambicji.
Sane, Draxler i Bernardo Silva nie kosztowali 300 mln ale nie raczyliśmy o nich walczyć mimo tragicznej sytuacji na skrzydłach.

Jak znowu odpadniemy szybko z LM przez braki które każde dziecko widzi(lewe skrzydło, napastnik) to będzie gadka, że Neymar, szalony rynek, że 300 mln.

Jak dla mnie to zarząd powinien jasno zdecydować, albo walczymy o LM i kupujemy piłkarzy jak pojawi się jakiś brak, albo odpuszczamy to wszystko i skupiamy się na młodych. To co robimy teraz jest dla mnie bez sensu, bo niby Tolisso za kupę szmalu, James vel wielki gwiazdor a jednak na skrzydłach straszne braki które wykluczą nas z LM na 100%.
To jest takie balansowanie, za słabi na LM i za mocni na Bundesligę.

Cieszyłem się ze sprzedaży Costy i wypożyczenia Gnabry'ego bo byłem pewien, że przyjdzie skrzydłowy a tu niemiła niespodzianka, zamiast zamienić ogarek na świeczkę to pozbyliśmy się ogarka :D

PS. Jak przyjdzie dobry skrzydłowy to wszystko odszczekam i będę się cieszył jak dziecko. A Uliego przeproszę mailowo :D

09.08.2017 14:34

Ribery da radę! :D

Nie potrzebujemy wzmocnień w ataku!

A w obronie akurat mamy Suele więc luz.
Niech chłopak gra jak najwięcej!

09.08.2017 14:14

Berni Andromeda, to jest fb Androida.

08.08.2017 22:48

Oho Asensio wchodzi, to już pograne!

08.08.2017 22:22

Jeżeli przegrywasz 0-2 i wprowadzasz na boisko Fellainiego to jesteś w dupie...

08.08.2017 22:05

Spalony był minimalny.
A co do powtórek, to można zażartować, że będą ale jak ktoś Realowi strzeli gola :D

08.08.2017 21:48

Z tego co pamiętam Android znał chiński i był w Chinach. Chodził do psychiatry, miał jakąś fobię społeczną i bał się ludzi.
Kiedyś wypisywał swoje żale bo kochał dziewczynę a ona go rzuciła.

Historie jak z telenoweli, nie wiem ile było w tym prawdy a ile fantazji.
Kiedyś nawet do mnie pisał, jak przejechałem się po ThomasieKonigu, który twierdził, że Mueller powinien strzelać karne bo jest w tym perfekcyjny.

Pisał jeszcze na Facebooku, Berni Andromeda.
Obaj ww użytkownicy to już legendy, razem z ZDFem tworzą wielką trójcę Bayern.munchen.pl :D

08.08.2017 19:39

Nikt tu się nie kłóci. Ja na na każdą zaczepkę staram się odpowiadać jakąś życiową radą. Niektórzy użytkownicy co chwile są niszczeni tutaj intelektualnie przez resztę za pisanie głupot.
Dlatego staram się tu kogoś nauczyć kilku zasad, żeby nie skończył jak Android, w psychiatryku...

Jedyna prawdziwa kłótnia którą tu pamiętam była o ile dobrze pamiętam z Rizzitellim o to czy Volkswagen zarobił na oszustwie ze spalinami :D

08.08.2017 18:31

Strata niewielka, tylko jakieś 200 mln euro :D

08.08.2017 13:54

DonJupp

Przereklamowani czyli również zbyt drodzy w stosunku do umiejętności.
Sam napisałeś, że cena była zaporowa a to grajek jakich wiele.
Do tego zobacz jak jego zespół "grał" w LM i odpadł z piłkarzami za grosze co znowu potwierdza moją tezę.

Znowu masakrujesz sam siebie, i to 2 razy.
"Szukasz zaczepki"
A wcześniej:
"@EclassOw ma marne pojęcie o piłce a najwięcej się udziela, potrafi krytykować a nic mądrego nie napisze".

Jeżeli nie rozumiesz słów które czytasz i piszesz to napisz, nie będę cię zmuszał do nadmiernego, intelektualnego wysiłku.

A na profilu możesz pisać co chcesz, ale nie udawaj potem mądrego człowieka o ile w ogóle kiedyś próbowałeś. Niestety ale twoje hasło szufladkuje i ciężko po przeczytaniu go poważnie z kimś dyskutować.

08.08.2017 11:52

DonJupp

Zauważ co zrobiłeś, napisałeś, że nie mam pojęcia o piłce a potem potwierdziłeś to co napisałem.
Widziałem wiele rzeczy, ale żeby zmasakrować samego siebie to już jest naprawdę wyższa szkoła jazdy haha

I jeszcze mała rada, żeby ludzie traktowali cię poważnie musisz z nimi dyskutować zamiast pisać, że nie mają pojęcia. Takie zachowanie cechuje ludzi niepewnych swojej inteligencji i seksualności, naprawdę, jeżeli uważasz, że znasz się lepiej ode mnie to udowodnij to w rozmowach z innymi użytkownikami zamiast rzucać słowa na wiatr bo nikt dorosły nie traktuje tego poważnie.

I niestety nie widzę sensu dyskusji z tobą, wystarczy wejść na twój profil i można się zorientować co masz w głowie, "HWDP", oczywiście z błędem, rozumiem błędy młodości ale usuń to jeżeli chcesz rozmawiać z dorosłymi ludźmi.

08.08.2017 00:56

Dokładnie, chodzi o cenę i przereklamowanie tamtejszych graczy.
We Francji i Niemczech gracz tej samej klasy jest z 2 razy tańszy, prędzej od Realu czy Barcelony odkupimy kogoś tanio niż z BPL.

07.08.2017 23:58

Brawo Carletto!

07.08.2017 23:45

Super, że ma jaja to powiedzieć! Ucz się panie Uli od ambitnego człowieka!

07.08.2017 23:44

Nie ma nic głupszego od kupowania piłkarzy z Anglii...

Nie wiem jak wy ale ja najbardziej czekam na Kimmicha na PO w tym sezonie, sezon średnio mnie ciekawi bo Bundes już wygrana a w LM bez wzmocnień w ataku marne szanse.
Mam do tego chłopaka dużą sympatię i śmiałbym się bardzo, gdyby nakrył czapką Walkera za grube miliony co według mnie jest prawdopodobne.
A jeżeli Pep po wydaniu pół miliarda w dwa okienka nic znowu nie wygra to już nie wytrzymam ze śmiechu :D
Z takim składem nie wygrać BPL to kryminał, jedyne usprawiedliwienie które byłoby do przyjęcia to to, że znowu wygra drużyna, która odpoczywała gdy inni walczyli w LM.

07.08.2017 23:38

Dla mnie komentarz nc+ jest o klasę wyżej od tych w innych stacjach.

Smokowski, Twarowski, Nahorny, Rudzki i jeden komentator którego nazwiska nie znam są według mnie 100 razy lepsi od komentatorów Eurosportu, TVP, Polsatu czy innych.
Dzięki nim tak świetnie ogląda się Premier Legue nawet jeżeli mecze nie są jakieś super.

06.08.2017 15:45

pele

A to jest jakoś potwierdzone? Bo dla mnie to straszna głupota i powinniśmy sobie takie rzeczy odpuścić dla dobra klubu, najlepiej kupując Draxlera.

Ogólnie co ma Barcelona do powiedzenia o graniu fair?

06.08.2017 14:08

Zarząd już pewnie w drodze na wakacje. Ewidentnie widać, że Ribery pociągnie ten wózek jeszcze z 15 lat!

05.08.2017 23:37

Bayern to nie Real.

05.08.2017 20:43

Dla Bayernu zaszaleć, to kupić Draxlera za 50 mln. Więc nie widzę sensu czekać bo nikogo lepszego Uli nie kupi. Założę się, że w tym roku będziemy bez skrzydła a za rok przyjdzie łamaga Brandt.

A Draxler to przeciętniak? Reprezentant Niemiec? Na nikogo lepszego nas nie stać...

05.08.2017 19:25

Problem jest taki, że Draxler może zagrać na prawym skrzydle i nikt nie musi go sprzedawać bo z tego co się orientuję PSG nic za Neymara nie zapłaciło...

Niestety, dajmy sobie spokój z nadziejami, powiedzieli, że nie będzie wzmocnień ofensywy i ich pewnie nie będzie.

05.08.2017 19:01

Przynajmniej z prawej nie będą szły akcje bramkowe.

05.08.2017 17:29

Wolałbym zaryzykować z Nagelsmannem, gość jest głodny sukcesów, młody i będzie zapieprzał jak szalony.
Widać, że Carlo jest już trochę wypalony, Klopp też już swoje potrenował.

05.08.2017 17:27

Bayern Pepa też miał styl ale wolę brak stylu niż 5:0 z Realem i 3:0 z Barceloną...

A Draxler powinien przyjść ale przy naszej polityce nie przyjdzie na 99% i będziemy się nudzić cały sezon z pewnym wygraniem ligi i jeszcze pewniejszym odpadnięciem z LM.
Emocje jak na grzybach a mogłyby wystarczyć 2 transfery...

05.08.2017 16:45

A co wygrał?

Edytowano : 2017-08-05 16:34:53

4 miejsce za o wiele biedniejszym Tottenhamem i przegranie LE z Sevillą?

05.08.2017 16:32

Wysoką przegraną i następnie zakup skrzydłowego biorę w ciemno.
Wielu narzeka na Ancelottiego ale umówmy się, z g... bata nie ukręcisz.


Juventus pokazał jak się wygrywa LM dziadkami i okazyjnymi transferami osłabiającymi przeciwników....

Umówmy się, jak się ma o wiele słabszą kadrę to żadna taktyka nie pomoże, nasze skrzydła wołają o pomstę do nieba, więc najpierw skupmy się na Ulim zamiast hejtować tylko trenera.
Jak wymagać LM to od Guardioli, którego każda zachcianka jest spełniana w pół minuty za każdą kasę.

Edytowano : 2017-08-05 16:22:03

Byakuyaaa

Byłoby pięknie ale nadzieja niestety matką głupich!

05.08.2017 16:19

Będzie tryplet. Ale tryplet bezskrzydłowy a la Uli Hoeness czyli mistrzostwo, puchar i superpuchar.

04.08.2017 19:25

@JazGod

Przecież Bayern proponował o wiele większą kasę od BVB za Dembele tylko zawodnik nie chciał przyjść.

A Neymar kosztował też pewnie jakieś 100 mln ale trzeba było go kupić, tylko ślepy mógłby pomyśleć, że Goetze będzie na jego poziomie...
I wyszła przy okazji genialna taktyka Uliego, lepiej stracić nie ryzykując zamiast zarobić 150 mln.

04.08.2017 19:21

Reschke niczego wielkiego nie dokonał.
Miał wyszukiwać perły a znalazł tylko Kimmicha.

04.08.2017 17:54

Niech się Bayern nie bawi w gierki anty-PSG bo się tylko ośmieszą jak Barcelona i zamkną drogę do współpracy. Barcelona proponowała 100 mln za szklanego Verrattiego a teraz robią za przyzwoitkę.
Jeżeli w jakimś klubie szukać oszustw to najpierw tam.

Jaki my mamy w tym interes? To, że dla nas liczą się zyski i mało wydajemy nie znaczy, że musimy iść na wojnę z każdym kto ma inne cele. Z resztą to będzie relatywizm moralny bo skoro anty-PSG to co z City, Milanem, Interem czy innymi?

04.08.2017 12:51

@jackmarczuk
To była odpowiedź ogólna do dyskusji o koszulkach.

A co do Darmiana, najpierw skrzydłowy, potem ktokolwiek inny albo nawet nikt, tylko niech kupią tego skrzydłowego bo nie będę miał ochoty oglądać meczów skoro szanse na LM będą bliskie zeru.

04.08.2017 00:36

Ja bym się Neymara aż tak nie czepiał. Wiadomo, że mógł odejść w lepszym stylu, ale moim zdaniem miał swoje powody. Przecież w Barcelonie zawsze Messi będzie najbardziej kochany i uważany za największą gwiazdę po tym wszystkim co im dał. Nawet jeżeli Neymar byłby od niego lepszy to zaszczyty spadałyby na Messiego. I jeszcze jedna sprawa, ciężko być lepszym od Messiego....
Pewnie gdyby MSN wygrało jeszcze ze 4 tryplety, to Neymar nie zdobyłby żadnej złotej piłki.

Edytowano : 2017-08-03 23:25:19

@xeremeleque
@jackmarczuk

Ja kupuję koszulki bez nazwisk. Gdybym kupił z nazwiskiem Kroos to pewnie leżałaby na strychu albo w śmietniku... Podobnie mają kibice Barcelony z koszulkami Neymara i wiele innych.

03.08.2017 23:20

Pół miliarda euro za transfer i 5 lat kontraktu, naprawdę niesamowite. Z jednej strony, z marketingu pewnie im sie zwróci większość a ze sportu reszta ale gdyby chłopak doznał kontuzji kręgosłupa na pierwszym treningu i musiał zakończyć karierę... Ciekawe czy kluby się od tego ubezpieczają?

Ale odegranie się za szopkę z Verrattim i upokorzenie z pomocą Aytekina, bezcenne. Przyznam szczerze, że pierwszą moją koszulką piłkarską była ta PSG, z wakacji w Paryżu. Ogólnie zawsze lubiłem Francję, piękny kraj, zawsze chętnie wracam i cieszę się, że ktoś wreszcie zagrał na nosie duetowi Barcelona-Real który od lat uważa się za pępek świata a według mnie podobnie robi UEFA gwarantując tym klubom przychylność sędziów(to tylko moja subiektywna opinia).

A jeżeli puszczą nam Draxlera to moja sympatia do nich jeszcze wzrośnie.

03.08.2017 23:00

Skoro Draxler jest przeciętny to pozostaje Neymar i Messi, ewentualnie Hazard ale to w ostateczności jako rezerwowa opcja.

03.08.2017 22:20

@jastrzab123

Ty ogarniasz to co napisałeś?
"Temat Draxlera jakiś zart chyba ,widze temperatury mocno sie daja niektorym we znaki , kurna kolejny skrzydlowy , tak wezmy jezcze Bale z Realu bedziemy mieli po 3,4 zawodnikow na jedno skrzydlo,uslysza jakies bzdury czy przeczytają i juz bierzmy go , no dziecinada"


To ilu my mamy tych zawodników na lewe skrzydło? Podpowiem! 0,5, dlaczego?
Bo Ribery ciągle łapie kontuzje i pewnie wiele spotkań opuści i dodatkowo nie daje rady fizycznie i od 60 min oddycha rękawami.
No rzeczywiście powaliło ludzi na tej stronie, pół skrzydłowego im nie wystarcza, skandal!

A jeżeli chcesz odpisać o Jamesie albo Muellerze na skrzydle to daj sobie spokój bo nie widzę sensu dyskusji w tej kwestii. Dla mnie tylko ślepy ich tam wystawi.

Edytowano : 2017-08-03 21:49:36

Chyba, że nie zrozumiałem sarkazmu, w takim razie przepraszam.

03.08.2017 21:46

Od dłuższego czasu bawią mnie komentarze "Powinniśmy zmienić taktykę i przestać grać skrzydłami". A dlaczego?
Robben to był nasz silnik w ostatnim sezonie, gdyby nie on to wyniki byłyby o wiele gorsze, Ribery do 60 minuty podobnie. Więc jeżeli przestaniemy grać skrzydłami to tak jakby pianista przestał grać rękami bo mu się trzęsą...
Niby rada fajnie i łatwo brzmi ale jest bez sensu bo nas mocno osłabi.

03.08.2017 20:18

To niech dostaną 10:0, i tak nikogo to trofeum nie obchodzi.

03.08.2017 19:14

Jak Uli chce swój "Niemiecki Bayern" to po transferze Neymara będzie miał na niego szansę!
Jeżeli nie skorzysta to raczej chodzi o "tani, dużo zarabiający Bayern"!

03.08.2017 17:57

Dawać tego Draxlera! Albo innego lewoskrzydłowego bo bez tego wzmocnienia będziemy w dupie...

03.08.2017 17:44

Tutaj narzekanie na grę jest bez sensu, bo co nam pomoże ładna gra? Bundesligę wygramy bez problemu jak zwykle, a w LM bez wzmocnień w ofensywie jesteśmy bez szans więc jak zwykle wygramy jedno trofeum+puchar Niemiec i tyle...
Ogólnie jeżeli nie przyjdzie jakiś skrzydłowy to ten sezon będzie bardzo nudny bo na 100% wygramy mistrzostwo i odpadniemy w ćwierć/pół finale LM. Już lepiej byłoby gdybyśmy je przegrali, może wstrząs by Uliemu pomógł.

03.08.2017 15:39

Sanches najlepszy na boisku. Koniec świata.

Niestety według mnie z Muellerem i Rafinhą gramy w 9.

02.08.2017 18:31

Młodziutki Ribery pociągnie grę, bez obaw Karl! Jak to mawia don kadra kompletna, oczywiście do pierwszej kontuzji.

02.08.2017 15:48

Ribery to nasz najlepszy gracz w ostatnich meczach, ale to, że ma 34 lata i jest naszym jedynym piłkarzem na tę pozycję jest straszna i śmieszne.

02.08.2017 15:26

Klopp proponował za Keitę 80 mln, gra w najbardziej atrakcyjnej lidze i ma przejść do klubu w którym ciągną grę emeryci?
Będę się powtarzał, ale to co zarząd odwalił z lewym skrzydłem to jest głupota roku.

Dobra Bayern jest lepszy od Liverpoolu ale tam Klopp ma większą władzę, kasę i ma się z kim bić.

02.08.2017 15:20

Trzeba przyznać, że transfer Verrattiego do Barcelony wyszedł genialnie :D

Ale dla Bayernu to dobrze, z Barceloną mamy większe szanse a PSG nadal trochę brakuje.

I może nikt się nie zgodzi ale 222 mln za Neymara to wcale nie jest ogromna kwota przy 105 za Pogbę, 60 za Stonesa czy 80 za Moratę. Nawet przy 40 za Goetze, to się pewnie bardziej opłaci.

02.08.2017 15:01

Ktoś mi powie po co jest ta strona skoro "zarząd wie lepiej"?
Jeżeli ktoś tak uważa to po cholerę dyskutuje? Don, wyślij im czekoladki zamiast obrażać ludzi którzy tu kulturalnie dyskutują!

Jakoś przed twoimi pseudokomentarzami o "gimnazie" dyskusja zawsze jest normalna i nikt nikogo nie obraża.

Ja za wczasu zabezpieczę się przed twoimi wypocinami i oświadczam, że jestem "gimbazą" i to zarząd się na wszystkim lepiej zna bo jest zarządem.

02.08.2017 13:55

Kupcie tego skrzydłowego bo prosimy się o brak szans na trofea. Może PSG puści Draxlera skoro mają Neymara?

Edytowano : 2017-08-02 13:01:35

*pewnie będą mieli

02.08.2017 13:00

Jakie noszenie na rękach? Jak co roku, wygramy mistrzostwo i odpadniemy z pierwszym topowym zespołem w LM. A zachwycania się grą jak nie było, tak nie będzie, przecież trenuje nas Carlo.

01.08.2017 23:19

A Liverpool to jest w środku sezonu? haha

01.08.2017 22:28

Panowie nie jest źle! Ja to widzę tak, sprzedajemy Robbena, Ribery na wypożyczenie do Mainz a Comana opchnijmy gdziekolwiek, jak najtaniej się da!

Wtedy Carlo będzie grał swoje choinki, z Drewllerem i Człapmesem i może Uli wywalczy nowy kontrakt z T mobile bo będziemy świetnym obiektem marketingu świątecznego! Wiadomo, że zysk dla Audi i Adidasów to podstawa a reszta frajerskich klubów niech robi te swoje żałosne transfery i wygrywa bezsensowną LM :D

01.08.2017 22:22

@Byakuyaaa

A z Jamesa genialny skrzydłowy jak widać!
Będzie tam wymiatał!!!!

Zarząd robi parodię :D

01.08.2017 21:17

Skrzydłowi są niepotrzebni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jak widać Salah i Mane nic nie dają!!!

01.08.2017 21:12

Bez skrzydłowych trudno cokolwiek wygrać.

01.08.2017 19:11

@Moe

Bardzo udane i pewnie bliskie rzeczywistości!

01.08.2017 13:53

Do Chelsea? Bez jaj! On powinien iść do słabszego klubu, żeby grać a już w ogóle nie tam....
Nikt tak go nie zmarnuje jak niebieski autobus...

30.07.2017 21:44

Nie dziwię się, Zieliński jest świetny.

Szkoda, że Carlo się jakimś skrzydłowym nie interesuje.

30.07.2017 18:19

A gdyby tak pomóc PSG w spełnieniu finansowych wymagań, transferu Neymara i rzucić 40 mln za Draxlera?

Marzenia!

30.07.2017 15:45

Od Thiago to my będziemy zaczynać ustalanie składu!

28.07.2017 15:08

200 mln? A dlaczego nie? To Monaco ma rozłożyć nogi przed Realem, żeby jakiś kibic w Polsce nie musiał pisać, że rynek transferowy jest chory? Możliwe, że ten chłopak będzie najlepszy na świecie za kilka lat, a dzięki ciągłym wzrostom przychodów w piłce nożnej Monaco zarobi dzięki jego grze 500 mln.

Więc ja się pytam jaki jest sens oburzać się ka kogoś, kto chce dla swojego klubu jak najlepiej? Może mają opchnąć go za grosze jak Bayer każdego swojego zawodnika? Jak dla mnie powinni spokojnie śpiewać za niego 200-250 mln, bo wtedy w obu sytuacjach nie tracą. Real tyle da? Mają ogromna kasę na budowę zespołu! Real go nie kupi? Mają geniusza który może z nich uczynić wielki klub!

28.07.2017 15:00

Wystarczy popatrzeć na wyniki finansowe Beyernu, żeby stwierdzić, że wcale nie musimy się bawić w młodzików za 3 mln.
Wystarczy kupować dobrych i młodych piłkarzy ale zanim przejdą do wielkich klubów. Idealnym przykładem może być Tolisso, Sane, Bernardo Silva, Hazard czy Dybala, każdy kosztował tyle, na ile Bayern stać więc jak widać da się. Jeżeli się nie potrafi odpowiednio robić transferów to potem są kwiatki jak z Neymarem, Verrattim i Sanchezem, umówmy się, wielkie kluby mają pieniądze i potrzebują dobrych piłkarzy.

Ja osobiście dalej nie mogę przeboleć Sane, gdyby go kupiono, to może nie byłoby płaczu o "chorym rynku", tu wystarczy mieć nosa, nikt Uliemu nie każe kupować Mbappe i Neymara.

Edytowano : 2017-07-27 23:55:54

@pele

Dokładnie, sam pamiętam, że cieszyłem się z przyjścia Dembele a tu taki zwrot akcji...

27.07.2017 23:54