@MsM gdxie takie informacje przeczytałeś, bo chciały MU i usłyszało 50-60 mln
07.08.2023 20:54
Jak zagrał Tel? Bramki nie zdobył, a jakaś asysta?
07.08.2023 19:34
@Maddi58 jaki to był wynik w Londynie w 2019 roku, jakby nie patrzeć ówczesny finalista LM, chyba zagraliście na wysokim poziomie, czy możesz mi przypomnieć?
Edytowano : 2023-08-07 19:30:17
Jeśli zapomniałeś to ci przypomnę:)))) wtedy nazywaj swój klubik farmerami, bo w tym sezonie nie ma was na w Pucharze Biedronki:)))
07.08.2023 19:28
Przecież widać ewidentnie ze Totki nie chcą sprzedać Harego, najgorsze jest to ze jsk Bayern złoży 4 ofertę i Levy ją odrzuci to tylko ośmieszony się, bo to będzie wyglądało ze jesteśmy na kolanach przed jakimś idiota
07.08.2023 19:16
Nie ma pewnosci ze go puszcza zima, ale wtedy można już podpisać kontrakt z Kane i dac mu z 40-50 mln za podpis jak Totki tego nie będą chciały w styczniu.
Najpierw była informacja 100 mln funtów dla klubów angielsku a 100 mln euro dla klubów z kontynentu, a teraz wychodzi ze cena Kane to 104 mln Funtów
07.08.2023 18:46
Szczerze to lepiej grać z Telem i do Kane wrócić w styczniu, wtedy Levy nie będzie miał wyjscia i puści go za 30-50 mln
07.08.2023 18:39
@fiidoo nie ma żadnej pewnosci ze Kane będzie strzelać w Bayernie jak w Totkach, może być identycznie jak z Mane tylko różnica 120 a 30 mln
07.08.2023 18:31
Wam to jest łatwo napisać, co to jest 20 mln więcej, może niestety klub doszedł do wniosku ze 100 mln to jest max jaki mogą dac i więcej nie mogą, bo trzeba jeszcze kupić bramkarza, a to tez koszt z 30 mln. Operacja warta 270 mln to jest kosmos to Halland miał kosztować w granicach 250-300 mln
Może skontaktować się z Mbappe, on musi odejść za 3 tygodnie a Real czeka tylko nie wiadomo na co, PSG chce 100 mln, a sadze ze Mbappe zgodzi się na pensje 30 mln, jeśli nie jest do końca napalony na Real to jest szansa
07.08.2023 18:16
Czy ha nie pisałem ze Levy nie chce bonusów tylko 100 mln funtów na stół a to jest jeszcze większe ryzyko i koszt operacji blisko nawet 270 mln chore za 30 latka
07.08.2023 17:03
Za wszelka cenę czyli dadzą niwa ofertę wysokości 100 mln funtów, to już jest chore. Tyle kasy za 30 letniego piłkarza, to PSG chce mniej za Mbappe, tylko Mbappe powiedział jasno ze nie podpisze nowego kontraktu, a Garry siedzi i czeka
07.08.2023 06:31
Jeśli Kane wychodzi w podstawowym składzie, strzela 4 gole, plus kibice krzyczą aby został, to on nigdzie nie pójdzie. Jak Levy daje mu aż 500 k funtów, to bardzo realne, ze podpisze nowy kontrakt. Co my możemy teraz zrobić? Zostajemy z Telem, widać ze po tym roju jest innym piłkarzem i widać ze jednak to on będzie 9 bo umie grać tyłem do bramki, kupujemy Vlaho, ale jeśli w grze jest Chelsea, Real i podobno Atletico, to nie będzie promocji tylko trzeba położyć na stół 80 mln.
Jest jeszcze Kolo Muani podobno już po słowie z PSG, ale PSG nie złożyło żadnej oferty, Tutaj trzeba się liczyć z wydatkiem na poziomie 80-90mln a jest to napastnik podobny do Tela.
Zostaje Fulkrug ale czy on będzie lepszy od Tela,
Od początku można było spodziewać się ze próba sprowadzenia Kane będzie bardzo trudna
06.08.2023 20:12
Vlaho podobno blisko Chelsea, czyli jak transfer Kane upadnie, to zostaje Fulkrug:))
06.08.2023 06:52
@Piter1985 watpie ze Totki kupią Taremiego z Porto pierwsza sprawa on jest starszy niż Harry, druga sprawa Porto go nie sprzeda tanio, to jest inwestycja bez szans na zwrot.
06.08.2023 00:05
Różnica jest taka, ze Kane to ich wychowanek i gra u nich 12 lat, a Lewy najemnik, który marzył o Barcelonie, a kilka lat wcześniej marzył o Realu. Kane nigdy publicznie nie powiedział że chce opuścić Totki, nawet jak Mc dawało dwa kata temu 150 mln Hary tylko czekał.
05.08.2023 22:59
Jeśli uważacie, że 19latek który strzelił 11 goli w Argentynie będzie z miejsca następca Kane, to chyba robicie sobie jaja, bardziej to wyglada, ze zostawiają Kane’a na następny sezon i młodzik uczy się od Harego fachu, wtedy ryzykują odejście za free, lub spróbują przedłużyć umowę z Kanem. Nie wróży to za dużych szans, nawet na transfermarkt jest tylko 57% to trochę mało jak na dosyć pewny transfer
Edytowano : 2023-08-05 22:40:27
Wartość tego Veliza to 7 mln a Totki maja zaplacic klauzule 15 mln, to Tel rok temu był wyceniany na 15 mon a my go kupiliśmy za 25 mln, to widać ze jest większym talentem niż Argentyńczyk
05.08.2023 22:37
@Reeken89 kupili młodego napastnika z Ameryki południowej za 15 mln, nie wiem czy on może być następca Kane, to tak jak my kupiliśmy Tela rok temu jako następcę Lewego
05.08.2023 22:26
Real nie kupi innego napastnika jak Mbappe, tylko Real czeka do końca sierpnia i zobaczycie ze 31 sierpnia Mbappe będzie w Realu,
Cisza wokoł Vlaho i Fulkruga w mediach jest bardzo możliwe ze Bayern jest z nimi dogadany i czeka na ostatnia odpowiedz od Totkow, wtedy pewnie zaczną nagocjacje z Juve, jeśli go puszcza za 60 mln plus 20 mln bonusów to będzie Vlaho, jak nie to przyjdzie Fulkrug, tutaj pewnie skonczy się na max 25 mln
05.08.2023 17:41
Sadze ze Totki oczekują 100 mln funtów na stół bez bonusów, Levy jest przekonany ze jak zacznie się sezon to przekona Kane do zostania, bo Bayern znajdzie innego napastnika, wtedy przyjdzie do niego z kontraktem i powie „ patrz oni kupili już innego napastnika, MU ma nowego napastnika, Real ma Mbappe, PSG ma Ramosa i Muaniego, to kto ci da tyle pieniędzy, u nas pobijesz rekord Alana i przejdziesz do historii”
Zobaczcie tak to się skonczy:))
05.08.2023 17:37
@DonJupp4ever watpie aby Real brał Vlaho jak maja Mbappe do w irchą, a PSG już nawet chce tylko 100 mln
05.08.2023 17:21
Obawiam się ze Levy chce 100 mln funtów na stół bez żadnych bonusów, s Bayern na to nie pójdzie, bo potrzebujemy jeszcze bramkarza, a może jeszcze z jednego piłkarza do środka, ale to już nie jest mus, bo jakby nie patrzeć jest Kimitch, Leimer, Goretzka i Gravenbech, to 4 na 2 pozycje, a może na 8 zagrać Jamal a Thomas na 10
Najważniejszy napastnik, jak nie ugniemy się przed żądaniami Totkow to zostaje jeszcze dostępny jedynie Vlaho, a Juve musi go sprzedać, bo dogadali się z Lukaku
Dusan i Tel moim zdaniem wystarczy, a Juve go puści za 60 mln plus bonusy
05.08.2023 17:18
Dusan plus Tel mogłoby wypalić, mniejsze ryzyko, plus Dusan nie będzie chciał 20 mln, sadze ze zamknie się to w kwocie 15-17 mln, zna się trochę z De ligt to będzie łatwiej, Tel widać ze ma ciag na bramkę tylko skuteczność ale to przyjdzie z czasem i zaufaniem.
05.08.2023 14:29
W tym pierwszym sezonie to nie Mandzu tylko Robben ciągnął druzyne 17 goli tyle co Lewy i Thomas 13 goli
Robben jsk grał to dawał liczby, ale jak to Arjen częste kontuzje,
05.08.2023 13:58
@bawaria42 właśnie tego die obawiam, już przez Mane zrobił się syf w klubie bo miał być gwiazda a okazał się bokserem i awanturnikiem co kosztowało klub 22 mln,
Edytowano : 2023-08-05 13:48:12
Nie będzie syfu jeśli Kane strzelać będzie bramki w każdym meczu i będzie miał wpływ na wyniki drużyny, gorzej jak bedzie potrzebować czasu którego nie ma na aklimatyzację, jak przyszedł Lewy był jeszcze Mandzu, a teraz co jest Chupo, młody Tel, nieobliczalny Gnabry
05.08.2023 13:42
@DonJupp4ever dlarego boje się nie wypału za 100 mln i 150 mln pensji, bo szczerze może być ciężko go sprzedać, mało tego jak w pierwszym sezonie nie wypali to dostanie druga szanse, wtedy pojawi się problem który rozsadzi druzyne od środka, a zważmy ze mamy do przedłużenia umowy z Davisem, Joshua i Sane,
Teraz Kane zawodzi a bierze 500k tygodniowo a może nawet blisko 600k a druzyne ciągną inni, to na jakich warunkach przedłużyć kontrakty tym piłkarzom, tutaj jest poważny problem
Edytowano : 2023-08-05 13:40:28
Lewy tez miał dosyć słaby pierwszy sezon w Bayernie( spadek do tego co było w ostatnim sezonie w BVB20/10 do 17/7), dopiero na dobre rozkręcił się w kolejnym i później słabo za Kovaca, jak cała drużyna.
05.08.2023 13:35
@fiidoo jak przyjdzie to pogadamy po sezonie, czy zdobędzie armatkę, czy Bayern będzie minimum w 1/2 Lm a najlepiej finale. Czy będzie strzelać w ważnych meczach, czy tylko słabym klubom.
05.08.2023 13:19
Halland do końca zastanawiał się między Bayernem a Mc, był z nim długi wywiad na viaplay, gdzie jedynym problemem w Bayernie był Lewy nikt nie dał mu gwarancji ze Robert odejdzie jak on przyjdzie
05.08.2023 13:10
@hoven on miał średnia gol lub asystę na spotkanie, mało który piłkarz mógł pochwalić się takim wynikiem, a byl nim tylko Haaland
Halland odrazu zaczął strzelać go w PL a Randal praktycznie na jesieni asystował, wiosna ciągnął Eintracht za uszy i do pucharów
05.08.2023 13:01
Real teraz chciał Kane, ale nie za 100 mln, tylko ich jedyna propozycja to 70 mln, bo nie jest ich zdaniem więcej wart, czyli my jesteśmy zdesperowani ze chcemy wydać 250 mln na jednego piłkarza.
05.08.2023 12:51
Pierwsza sprawa nie widzimy oficjalnej oferty tylko jakieś domysły dziennikarzy, nie wiem ile i jak jest to skonstruowane, może jest tylko 93 mln, a kolejne pieniądze jak wygram Lm, strzeli konkretna ilość goli itd, które Levy uważa za nierealne, patrząc jak zbroja się inne kluby, to jego zdaniem Bayern nie zajdzie wyzej niż do 1/2 Lm.
05.08.2023 12:33
Levy na urlop czyli wróci 21 sierpnia, jak już wszystko będzie pozamiatane, zostaniemy z Filkrugiem, może nawet są z nim po rozmowach bo cały czas czeka, może po meczu z RB będzie ogłoszenie transferu napastnika Werderu jakby nie patrzeć krola strzelców:)
Kiedyś Bayern był pierwszym wyborem dla wyróżniających się piłkarzy BL, a dzisiaj Nkunku idzie za 60 mln do Chelsea,
Randal za 70-80 mln do PSG,
Szoboszloi za 70 mln do Liverpoolu,
rok temu Halland za 60 mln do MC,
Tracimy piłkarzy którzy już sprawdzili die w Bundeslidze, to samo będzie z Wirtzem, tez pójdzie do UK
Z ostatnich dwóch lat tylko Belingham był poza naszym zasięgiem finansowym, tylko on ma 21 lat i poszedł za 105 mln, a my chcemy dac za 30 latka 100 mln z rocznym kontraktem, porazka
05.08.2023 12:27
Randal idzie do PSG i co nam zostaje Fulkrug lub chorowity Dusan. PSG zbroi się na potęgę, Ciekawe za ile Eintracht puści Muaniego bo jak to będzie kwota 70-80 mln to zrobiliśmy wielki błąd, straciliśmy zawodnika który po 3 miesiącach wszedł w Bundes z drzwiami. Tak Uli był napalony na Randala, ze zmienił zdanie na 30 letniego Kane, który będzie miał problemy w BL, a szczególnie w LM.
Jak operacja Kane ma kosztować 200 mln jak transfer to 93 mln plus bonusy, pewnie ciężkie do zrealizowania, dlatego Levy chce kasę odrazu i kontrakt 5 letni na poziomie 25-30 mln to daje kwotę nawet ponad 250 mln
05.08.2023 12:18
To problem jest w tym ze MC, PSG, Chelsea, teraz Newcastle Mu maja bogatych inwestorów, a my nie mamy ze ktoś dołoży setki mln zobacz do czego prowadzą nie trafione transfery, mamy przykład w Barcelonie, aby jeszcze istnieć musiała sprzedać swoje zyski z praw tv co odbije się za kilka lat bo będzie tego brakować w budżecie, a bez sukcesów na arenie międzynarodowej nie zrównoważą tej straty, może być tak ze Barca za 5 lat będzie musiała sie sprzedać, bo inaczej przestanie istnieć,
Nie jestem za tym abyśmy wydawali po 100 mln za graczy w tym wieku, dlatego dałem porównanie ze rok temu powinnismy byli kupić Erlinga za podobne pieniądze ale 7 lat młodszy,
05.08.2023 11:01
Napisałem ci ze różnica w zarobkach mieczy 1/4 Lm a zwycięstwem to około 30 mln euro, dlatego potrzebujemy minimum zdobyć 2x Lm a najlepiej 3x, z RL9 zdobyliśmy raz Lm bylismy 3x w polfinale Lm. Tylko Lewy przyszedł za free i kontrakt gwiazdorski dostał w 2018 roku.
Pogadamy w grudniu, a najpóźniej w kwietniu lub marcu. Jak czytam komentarze dużej części użytkowników to z Kane mamy Lm w przyszłym sezonie. Jak narazie to nie gramy nic specjalnego. W za tydzień zweryfikuje nas nowe RB Lipsk.
05.08.2023 10:29
@nyy32 Bayern nie ma bogatego wujka który dorzuci 100-200 mln euro, tylko działa jak normalna firma, ile zarobi tyle wyda, ale tez nie stać nas na wtopę za 250 mln, różnica między sezonem z Lm a bez to około 30-35 mln, czyli potrzebujemy 3x Lm aby pokryć koszt transferu. Myślisz ze Real wydawałby tyle pieniędzy, jakby nie wygrywał Lm, 15 lat temu zaciągnęli spore kredyty na budowę zespołu, dzisiaj tylko my i Real działamy zgodnie z finansowym Fair play, większość klubów nagina te zasady, tylko bogaty wujek któregoś dnia straci cierpliwość i zwinie zabawki, może sprzeda lub zbankrutuje klub.
Bayern zawsze oglądał każde euro z dwóch stron, rzadko zdarzały nam się wtopy, chyba poza Sanchezem, Tolisso i częściowo Lucasem, to działaliśmy rozważnie.
05.08.2023 09:46
@MsM może to następca Davisa, zagrał naprawdę dobrze z LFC, strzelił gola a powinien mieć jeszcze asystę po strzale Comana, powinien dostawać szanse na lewej obronie,
05.08.2023 09:37
Uważam, że wydanie tak dużych pieniędzy na gracza 30 letniego, który grał tylko w jednej lidze, w ważnych meczach najczęściej zawodził(MS Anglia Francja, 1/8 Lm zeszłym sezonie Tottenham-Milan jeden gol w tych meczach mógł dac awans dalej) można powiedziec ze jak Lewy strzela na swoim podwórku i maruderom w Europie a z wielkimi znika:(
Chcemy zaplacic ponad 100 mln i dac kontrakt na 5 lat z pensja 23-29 mln euro czyli cały koszt tej operacji to 220-250 mln euro, szczerze nawet jeśli wygramy 2x Lm w ciągu tych 5 lat to inwestycja się nie zwróci, patrząc na historie Lm, jedynie galaktyczny Realn wygrał Lm 3x z rzedu, a my średnio wygrywamy raz na 7 lat, czyli raz możemy wygrać Lm, tylko to nie zwróci tej inwestycji. Teraz pytanie co zrobimy jak Kane nie wypali, czy po roku go będzie chcieli sprzedać i kto wyłoży 100 mln i da kosmiczna pensje zawodnikowi który strzeli 10-15 goli we wszystkich rozgrywkach.
Nawet jeśli w BL strzeli 30 goli a zawiedzie w Lm to inwestycje można uznać za porażkę:( Tak wysoki koszt zwróci się jedynie jeśli zdobędziemy 3 x Lm!
Rok temu zrezygnowaliśmy z Haalanda gdzie cały koszt był zbliżony, tylko Erling ma 22 lata i mógł być naszym snajperem przez kolejne 10-12 lat.
Obym się mylił, ale patrząc realnie to za rok będziemy delikatnie rozczarowani, bo odpadniemy znowu w 1/4 Lm, walcząc do końca sezonu o mistrza BL,
05.08.2023 09:16
W pięknym gronie odpadły z MS Niemcy, Brazylia, Włochy, Argentyna
04.08.2023 13:46
Obawiam się, że często będą takie odpowiedzi Tuchela na konferencjach, jak narazie to nie widzę, żadnych schematów w grze. Zobaczymy co dalej ale za 2 tygodnie superpuchar z Rb, zmienionym Rb i szczerze to nie będzie słabsze Rb a silniejsze, jak Openda wejdzie dobrze w zespół to Rb będzie naszym głównym rywalem
29.07.2023 21:17
Tottenham zrobi wszystko aby Kane nie trafił do nas, za chwile okaże się ze nie ma już żadnego napastnika, który może coś zdziałać w Bayernie
28.07.2023 13:48
Szczerze jak Kane pójdzie do PSG to powinnismy wziąć tylko i wyłącznie Randala, przynajmniej nie potrzebuje aklimatyzacji, niby Totki chcą dac za niego 80 mln, to tyle i my możemy dac, a Randal oficjalnie mówił ze chciałby grać w Bayernie
25.07.2023 13:49
Tylko Mane kosztował 30 mln a nie 100mln to jest podstawowa różnica, może Mane uda nam się sprzedać za zbliżone pieniądze, gorzej może być Kane, jak dostanie umowę na 5 lat i zarobki na poziomie Lewego, czyli jakieś 25 mln, nie wiem czy po nie udanym sezonie damy rade odzyskać kasę, za Mane jedynie mogą nam pomoc Araby, bo w Europie nikt nim nie jest zaainteresowany, a rok temu mógł przebierać w ofertach. Jeden słaby sezon i został skreślony, druga sprawa zarobki pow 20 mln mogą dac nie liczbę kluby w Europie
24.07.2023 07:16
Nie widzę, żadnego dostępnego napastnika które wejdzie w buty Lewego, niestety ale nawet Halland przez problemy ze zdrowiem nie pobije ostatnich rekordów Lewego, a co dopiero Messiego z przed 10 lat.
Lewy zawiesił bardzo wysoko poprzeczkę i patrząc na to ze chcemy dac 5 letni kontrakt Kane, to s czym był problem dac Lewemu dwuletnie przedłużenie czyli kontrakt do 2025.
Edytowano : 2023-07-24 00:04:34
Mało tego 33 letniemu Walkerowi dajemy 2+1 serio mamy podwójne standardy
24.07.2023 00:03
@Reeken89 ja nie jestem do tego przekonany, tylko niestety nie ma na rynku dobrego i pewnego napastnika, wszędzie jest ryzyko, tylko te ryzyko kosztuje 100 mln, a z kontraktem aż 220 mon
23.07.2023 23:43
@Reeken89 żebyśmy za rok nie płakali przez tak długi kontrakt, bo może być jak z Mane, piłkarze z PL rzadko potrafią zaaklimatyzować się w Bundeslidze,
23.07.2023 23:19
@fiidoo nie za każda cenę, bo jeśli 100 mln będzie za mało to trzeba dac sobie spokój i dogadać się na przejście za free za rok, to jest 30 letni piłkarz z rocznym kontraktem
22.07.2023 16:03
Jak dostałem podobna kasę jak dostali inni co tam przeszli to dla Saudów Mane jest super gwiazda i nie zdziwię jak dostał 3 letni kontrakt z zarobkami 100-150 mln, a taka kasa dla niego to większa pomoc rodakom w Senegalu
21.07.2023 06:55
@Lampo a ile grał pod koniec sezonu Tel u Tuchela, z tego co pamietam to prawie nic, to u Julka występował częściej i jednak strzelił te 6 goli
20.07.2023 06:54
Dla mnie De ligt
15.07.2023 16:03
@Fari gdzie ty widzisz nacisk samego piłkarza, ja nie zdziwię się jak Kane zostanie w Totkach i zawrze umowę z Levy ze jak nowy projekt wypali to w styczniu przedłuży umowę. Już ktoś pisał, ze Totki bez pucharów mogą dobrze sobie radzić i nie zdziwię się jak w styczniu będą liderami PL lub minimum bliskim top3, co może wpłynąć na decyzje Harrego
Edytowano : 2023-07-15 12:06:40
Nie daje większych szans na sprowadzenie Kane, pytanie jaki plan B, bo podobno Vlaho blisko PSG, pewnie zostaniemy z Fulkrugiem
15.07.2023 12:05
@BAYERNod1995 jestem tego samego zdanie, ze 100 mln za 30letniego napastnika to gruba przesada, nie mamy żadnej gwarancji ze wypali u nas i co za rok sprzedamy go do MU za 50 mln, interes jak z Mane, zapłaciliśmy około 40 mln i może odzyskamy 20 mln a jeszcze stracona kasa na jego kosmiczna pensje, czyli na Mane straciliśmy ponad 40 mln, a co nam dał kilka bramek, nie pamietam aby któraś dała nam zwycięstwo.
Edytowano : 2023-07-14 21:08:55
Myślałem ze Karl i Uli bardziej patrzą na interes klubu, a nie na transfer pod publiczkę, wiem na rynku nie ma dobrych napastników, był Halland, był Lewy, Ozimehn cena z kosmosu, Kolo Muani cena tez wygórowana, jego realna wartość to 60-70 mln, a nie +100 mln
14.07.2023 21:05
16 goli jesienią a tylko 7 na wiosnę, to nie wiem czy to super wynik,
11.07.2023 22:53
Nie ma szans aby Kane podpisał umowę do 2028 roku i druga sprawa nikt mu nie zagwarantuje 110-220 mln przy umówię na 5 lat, szczerze max na jaki dostanie kontrakt to 4 lata lub 3 lata z opcja przedłużenia o rok. Teraz zastanówcie się czy to jest opłacalny biznes. Przykład Lewego pokazuje ze wieku nie da się oszukać, jeszcze jesień miał dobra ale wiosna tragiczna
11.07.2023 22:32
Nie daje większej szans na zakup Kane hak 10%, chyba ze Bayern wyłoży jakaś kosmiczna kasę, ale 30 letni piłkarz z rocznym kontraktem nie jest warty 100 mln, a Totki nie puszcza go taniej niż za 100 mln funtów.
11.07.2023 18:33
Coś czuje, że on zostanie w Totkach, a my musimy coraz bardziej myśleć o Vlacho pub Muani bo za chwile na serio zostaniemy z Fulkrugiem
11.07.2023 13:39
My nie możemy czekac do końca sierpnia na nowa 9, jak nie uda się zbliżyć w rozmowach w ciągu dwóch tygodni to trzeba myśląc o planie B bo w sierpniu to będzie potrzebny plan C lub nawet D,
Jeśli Totki nie chcą tego co może dac Bayern to dac sobie spokój bo to jest inwestycja z niska opłacalnością, za rok jak będzie za free, to finansowo nie pokonamy United, Chelsea czy może PSG, bo Real prawdopodobnie sobie odpuścił Kane
09.07.2023 18:04
@Pir5 nie wierze w sukcesy za Tuchela i jestem zdania, ze na jesieni będziemy szukać trenera i może tak być ze Julek wróci. Kolejna sprawa to gdzie on u nas wtopił pierwszy sezon z Villarealem można zapisać na karb nie doświadczenia. Drużyna jesienią grała niemal znakomicie i jakby byli trochę skuteczniejsi to nigdy by tutaj nie było Tuchela.
Mam tylko nadzieje ze Karl ma taki scenariusz we wzmacnianiu drużyny, ze w listopadzie nastąpi zmiana trenera i to są przemyślane transfery
Edytowano : 2023-07-06 07:22:18
Gra w styczniu czy lutym to niestety, ale konsekwencja dziecinady Manu i MS w Katarze
06.07.2023 07:20
@fiidoo on już w Nantes ostatnie 2 sezony miał dosyć dobre, w drużynie która nie grala ofensywnie, on miał za dwa sezony taka liczbę goli i asyst jak w Eintrachtu w zeszłym sezonie. Uważam ze jakby do nas trafił to byśmy mieli napastnika nawet na 10 lat
03.07.2023 18:54
Jeśli Kane ma kosztować więcej niż 100 mln to szczerze lepiej kupić za te pieniądze Randala, u nas skupi die głównie na grze w obrębie pola karnego to spokojnie wsadzi z 30 goli w BL
03.07.2023 13:49
@KingWizard RB już ściąga następców, za Nkunku ma przyjść z Lens Openda, podobno RB chce dac za niego około 40 mln już 3 graczy ściągnęli, znając ich to nic nie stracą tylko wymienia na głodne wilki. Soboszooi już gwiazdorzyl, za Leimera ściągnęli z Salzburga Seiwalda. Za Węgra wypożyczyli z Liverpool Carvalho, do tego Baumgarter z Hoffe i Sesko do ataku, to pewnie odejdzie Silva.
Pewnie już maja na oku jakiegoś defensora za Gvardiola jeśli pójdzie do MC
Edytowano : 2023-07-01 11:46:16
W Rb praktycznie nie ma przestrzelony h transferów, druga sprawa jak sprzedają swoje gwiazdy to po kolejnym sezonie maja kolejne gwiazdy, scauting na wysokim poziomie, to jest dewiza Redbull, szukać juniorów szkolić i sprzedać z dużym zyskiem, ale Lipsk co roku podnosi swój budżet, dzisiaj są już za nami i to różnica tylko 50% mniej a 3 lata temu to było 20%, oni już maja 500 mln dochodów, a nie zarabiają na transferach, co zarobią to wydają w druzyne i jeszcze dokładają kilkadziesiąt mln
01.07.2023 11:42
Nie chcecie czytać to zrobcie ignora i spokój, ja każdego co spamuje ignoruje bo szkoda czasu na czytanie.
@Pir5 co do twojego geniusza Tuchela to jak narazie tego nie pokazał s żadnym meczu w którym prowadził Bayern, bo tak źle i brzydko nigdy nie graliśmy:(
Jakbyś nie liczył to mam gorsza średnia punktowa niż miał Julek, strzelamy mało goli i dużo tracimy, gdyby nie wynik z Schalke to byłaby tragedia.
Kolejna sprawa dalej nie wiadomo co on chce grać w przyszłym sezonie, bo najpierw chce napastnika a później ważniejsza klasowa 6( przepłaćmy za Rice-ponad 120 mln euro)
Na lewa stronę lub wahadło dwóch świetnych graczy do przodu, co skłania do gry 3 obrońców, ale później chce na prawa Walkera, a on fizycznie nie da rady na wahadle.
W tej chwili już przyszło 3 graczy i każdy może grać w podstawowym składzie a odszedł tylko Lucas. Nie mówiąc ze mamy 4 bramkarzy, wracają chłopaki z wypożyczeń.
Trzeba znaleźć rozwiązanie na Wannera i Ibre, bo stracimy ich jak Ranosa, a zaraz wyjdzie ze straciliśmy naprawdę dobra 9
01.07.2023 10:27
@Piter1985 ten procent dla Atletico pokazuje jak miernym dyrektorem był Hasan jak można kupić gościa za 80 mln i jeszcze umówić się na procent od kolejnej transakcji,
Mam nadzieje ze Koreańczyk będzie lepszym stoperem i będzie można na niego liczyć przez cały sezon jak na De ligt.
01.07.2023 09:45
@Sonny
A ja nie trawie skrajnej prawicy i jest ona gorsza od skrajnej prawicy
28.06.2023 13:49
@Yakub93 szczerze wyglada ze zostanie, bo nie ma chetnego aby wydać na niego ponad 100 mln euro, Eintracht tez nie chce go sprzedać za wszelka cenę tylko woli zostawic na kolejny rok.
28.06.2023 04:35
Czy wy oszaleliscie 100 mln za 30 latka to jest chora cena
27.06.2023 13:34
Nie, nie i jeszcze raz nie 100 mln na 30 latka to gruba przesada, do tego zmiany ligi i nie wiadomo czy się przyjmie, wraz z jego kontraktem to koszt blisko 170 mln euro na 3 lata chyba ze dadzą mu kontrakt na 5 a to koszt 210 mln lub więcej, a kto da gwarancje ze za 4 lara będzie dalej strzelać tyle goli co w zeszłym sezonie, Muani lub Vlaho nikt więcej
26.06.2023 02:05
Moment Mount to ofensywny pomocnik, po co nam kolejny jak mamy: Jamala i Thomasa, do tego pozycja 8 ma być dla Joshua, a są jeszcze Gravenbech, Leon i Guerreiro. Po co nam kolejny piłkarz na te pozycje.
Nie wiem jaki ma plan Tuchel na zespół, ale obecnie mamy dwóch dobrych lewych wahadlowych, czyli jeśli jest plan sprowadzenia dwóch stoperów to realnie ze będziemy grać 3 w obronie, plus dwa wahadła na dzisiaj to Coman(Mazraoui) na prawej i Davis/Guerreiro na lewej
6 na dzisiaj to Leimer chyba ze ktoś przyjdzie tylko kto jak już nie ma wyróżniającego sie piłkarza na tą pozycje. Na 8 Joshua(Leon i Ryan)
Opcje dwie 10 Jamal i Thomas w rezerwie Sane/Gnabry
No i 9 pytanie kto? Vlaho czy Muani
Ja wole już sprawdzonego w BL Randala rezerwowi Tel i Chupo
Tylko czy oni sobie pograją Randal ma konskie zdrowie( 3 lata żadnej kontuzji)
25.06.2023 00:58
Thomas przez 23 lata buduje swój pomnik w Monachium i teraz za 100 mln euro rocznie miałby go zburzyć, to nie w jego stylu. Jak dobrze pójdzie to za rok osiągnie wynik Sepa Maiera, a sadze ze jeszcze przedłuży umowę o kolejny rok, pewnie już nie za 20 mln tylko może z 15 mln. On już swoje zarobił i jego osiągnięcia pozwala mu zarabiac jako trener, działacz lub Expert kolejne mln a pewnie jeszcze długo będzie twarzą Adiddasa
Edytowano : 2023-06-24 14:13:27
On jest najbardziej utytułowanym Niemieckim piłkarzem, brakuje mu tylko ME, bo o złota pilke w latach CR7 i Messi nigdy nie miał szans
24.06.2023 14:12
3x nie, piłkarz 30letni, pogra na wysokim poziomie max 3 lata i teraz co dajemy mu kontrakt na 3 lata płacimy 100 mln i jeszcze jemu minimum 20-25 mln przecież to w żaden sposób się nie zwróci, piłkarzowi za 100 mln daje się kontrakt minimum 5 lat i liczy się ze za 3,5 roku przedłuży umowę lub sprzedamy go za podobne pieniądze, czyli jest tylko koszt wynagrodzenia, a tak koszt operacji 160-170 mln na 3 lata jak chcecie zrównoważyć 55-60 mln rocznie, musielibyśmy wygrać 3x Lm aby ten koszt był opłacalny, a jest to praktycznie niemożliwe patrząc jak zbroi się MC, Real czy nawet Liverpool nie mówiąc o Newcastle czy może odpalić Chelsea. Jedynym dobrym rozwiązaniem jest Muani lub Vlaho, wydaje mi się ze mniejszym ryzykiem jest Muani, bo już zna BL i może u nas wejsc z grubej rury bo jest wszechstronny, wysoki, silny i potężne uderzenie z za pola karnego.
Vlaho jest ryzykiem bo szczerze nie wypalił w Juve pytanie czy spalił się, czy taktyka Juve taka koszmarna. Tylko od takiego gościa mimo wszystko wymaga się 20 goli na sezon, a on strzelił w ostatnim sezonie tylko 14 goli w 42 meczach średnio co 211 minut, to jest bardzo mało na gracza za 80 mln
24.06.2023 00:50
@tapczan twoja jedenastka jest bardziej miarodajna, niestety ale nie można ominąć Thomasa bo to on zgromadził najwiecej trofeów z wszystkich bawarczykow, mając czynny udział w zdobywaniu tych tytułów. Wybór między Thomasem i Stefanem jest prosty, wiem patrzycie na charakter, ale jak już mamy na to patrzeć to prawdziwy charakter miała drużyna Bayernu z lat 70 to gdzie jest Uli, gdzie Breitner czy później Karl czy Lothar,
22.06.2023 11:49
@AdiFantasti no to ręce opadaja, najpierw połamał się na nartach, co pokrzyżowały plany na wiosnę, zepsuło atmosfere a później doprowadzili do zmiany trenera, totalna porażka
21.06.2023 00:47
Przecież to było wiadomo, ze Lewy już by nic wielkiego nie pokazywał, pewnie zostałby królem strzelców, ale on przecież żądał konkretu na 3 lata, nie zdziwię się jak w Barcy w przyszłym roku będzie tracić miejsce w składzie
20.06.2023 23:26
Nie wiem czemu się dziwicie, Fulkrug ma 30 lat i będzie kosztować max 25mln(20+5 mln bonus)
Inny wybór
Vlachovic 13 goli w Juventusie za 80 mln
Ozimehn za 150 mln
Randal Kolo Muani jeden wyśmienity sezon i od razu chcą 100 mln
Ramos 100 mln
Kane 30 lat i 100 mln i woli zostać na Wyspach
To kogo chcecie do ataku,
Sadze ze Fulkrug za 25 mln strzeli tyle samo goli co te gwiazdeczki za 100mln+, jeśli Chupo potrafił strzelać w LM to Fulkrug tez strzeli nie jednego gola,
Ja bym jeszcze wziął za free Thurama, jak wypadnie razem Fulkrug i Chupo to na 9 może iść Marcus, a tak może grać na skrzydle, ale dla mnie trzeba sprzedać Mane i kogoś Sane lub Gnabry
20.06.2023 00:06
Moim zdaniem to będzie bardzo dobry bramkarz, za 4-5 lat powinien już trafić do pierwszego zespołu, w przyszłym roku niech pogra w U19 za tok rezerwy, a za dwa wypożyczenie do np Augsburga po cały sezonie powinien wrócić i rzucić rękawice ówczesnemu bramkarzowi Bayernu.
19.06.2023 14:26
King już zapisał się w historii Bayernu i będzie jego legenda jeśli na serio planuje zostać w Bayernie do końca kariery, gol w Lizbonie dał Bayernowi zwycięstwo i Coman zawsze zostanie zapamietany
18.06.2023 23:32
Kiedy to sukces osiągnęła Brazylia, cis mi się wydaje ze to było jsk bardzo dawno, chyba to było w 2002, kiedy wygrali z Niemcami od tego czadu to ich nie było nawet w polfinale, a w tym czasie Niemcy, półfinał 2006, 2010, zwycięstwo 2014, ostatni dobry wynik to me2026 i trochę pechowa porażka w polfinale z Francja bo tego meczu nie powinni przegrać.
17.06.2023 00:37
Niemcy będą mieli dopiero reprezentacje w 2026 lub 2028, jak pierwsze skrzypce będą grali juniorzy z pokolenia 2006 które zostało me kilka tygodni temu i to w dobrym stylu. Do nich dojdą Musiała, Wirtz,
W Niemcy U-17 miały rewelacyjne skrzydła z jednej Brunner a z drugiej Hermann, dobry kolejny środkowy pomocnik Darvish, dwóch ciekawych napastników, solidna obrona, oprócz meczu z Polska 5:3 w pozostałych 5 meczach 2 stracone gole w tym jeden z karnego, No i bardzo ciekawy bramkarz Schmitt, z naszego Campusu powinien grać w przyszłym sezonie częściej Regionalidze, bo może to następca Nuerera, bo w meczu z Francja uratował dupe Niemcom
17.06.2023 00:12
Dwóch nowy stoperów zastąpi dwóch odchodzących, to będziemy mieli 4 dobrej klasy stoperów plus Stanisic, w jego przodku jeśli będzie problem jesienią z minutami to na rundę wiosenna wypożyczyć go do innej drużyny w Bundeslidze
16.06.2023 01:29
Thomas zarobił swoje, on w 15 letniej karierze w Bayernie zarobił około 200 mln,pieniądze super ale czy mu potrzebne jest więcej, jak spokojnie będzie miał prace za kilka mln jako trener czy menager, to po co krwiste pieniądze od Arabów
Edytowano : 2023-06-14 15:10:58
Druga sprawa wie jak nie przychylnie na umowę sponsorska z Qatar Airlines patrzę kibice Bayernu, to po co mieć rysę na swoim pomniku, bo predzej czy później taki pomnik fizycznie zostanie postawiony obok Gerda
14.06.2023 15:08
Tel to napastnik w stylu Randala, tylko brak mu doświadczenia, on mógłby grać obok prawdziwej „9”, żeby Tel mógł grać to musimy grać ustawieniem 3-3-2-2
Tak mógłby wyglądać nowy Bayern Lucas(nowy) De ligt(Upa), Pavard(Stani) - Davis(Guerreiro), Rice/Ambrabat(Leimer), Coman/Frinpong(Mazraoui)- Kimitch(Goretzka, Gravenbech), Musuala(Mueller)- Tel(Gnabry), Vlahovic(Chupo)
Zbędni są Sane, Mane, Sabitzer, Gravenbech dac na wypożyczenie na pół roku, to samo Wanner i Ibrahimovic, w styczniu zdecydować czy przedłużyć wypożyczenie czy ściągnąć do drużyny.
Edytowano : 2023-06-11 02:33:24
Jak odejdzie Pavard i Lucas to musimy kupić minimum dwóch obrońców i ostatecznie stawiać na Bachmanna, dawać mu po kilkanaście minut
Edytowano : 2023-06-11 02:37:11
Ze sprzedaży tych zawodników powinno być około 120mln plus 150 mln z klubu, to spokojnie wystarczy na te zmiany,
Vlaho 70 mln
Rice 100 mln/ Ambrabat 50 mln
Frinpong 40-45mln
To jest około 210 mln lub tylko 160 mln
To mamy kasę aby wzmocnić defensywę po odejściu Lucas i Pavarda
11.06.2023 02:31
Frinpong to nie PO tylko wahadłowy i statystyki z tego sezonu są właśnie z tej pozycji, on jest jak Davis, bardzo dobry w ofensywie(a nawet lepszy) bardzo szybki, ale już o wiele słabszy w odrobię dla tego Bayer grał z 3 w obronie i wahadłami i tylko takie ustawienie jest możliwe przy przyjściu Frinponga, czyli wtedy musimy sprzedać Gnabry, Sabe i Mane, kupić z dwóch stoperów jeśli odejdzie Pavard i Lucas, musimy mieć 6 dobrych stoperow( De ligt, Upa, Lucas, Pavard, Stani. Potrzebujemy jeszcze jednego stopera, chyba ze młodzian Bachman)
11.06.2023 02:15
A tak szczerze to jak Neurer pogra jeszcze dwa sezony to mamy jego następcę i to najlepsze ze naszego wychowanka, oglądałem mecze na ME i grał znakomicie, 3 bramki z Polska to nie jego wina tylko rezerwowy obrońca dał bardzo ciała, 2 gole idą na jego konto. Nasz nowy bramkarz to Schmitt, do tego potrafi bronić karne.
Ta pozycja sama się rozwiąże,
10.06.2023 14:00
Real jednak zrezygnował z Kane bo cała operacja jest za druga i nigdy nie zwróci się, bo wyliczyli ze koszt całej operacji to blisko 180-190mln(100 mln chce Tottenham i Kane chce zarabiac ponad 20 mln) czyli transfer który nigdy się nie spłaci, bo to koszt na rok około 45 mln
Mam nadzieje ze nasi tez dobrze policzą i dadzą sobie z nim spokój, bo za 4 lata odejdzie za free bo ciężko aby za 3 lata przedłużać umowę na dłuższy czas niż o kolejny rok, a wtedy to będą go kusili araby i najprawdopodobniej odejdzie za free. Szkoda każdy inny napastnik można jeszcze sprzedać i dac mu dłuższy kontrakt plus Randal czy Vlaho nie zarządają kontraktu pow 20 mln, tylko max 10-12 mln plus jakiś bonus od bramek i asyst
10.06.2023 00:06
Bellingham to ofensywny pomocnik a nie defensywny, to taka 8/10, to nie rozumiem o co ci chodzi my mamy Joshua i Jamala to po co nad Ham
09.06.2023 14:53
@siudrak0 nie wiem czy Ozimehn to pewniak, u nas gracze z Afryki nie przekonują, watpie ze Napoli chce się mocno osłabiać i nie ma pewnosci ze napastnik z Serie A da radę w BL gdzie jest inna intensywność, po PL druga intensywność, Bundesliga jak Premier League to ligi mocno fizyczne, trzeba naprawdę Walczaka, a transfery z Włoch przeważnie nie wypalają w Bundeslidze
09.06.2023 14:14
Amravat gracz już 3 sezon we Frorentinie i za każdym razem był czołowa postacią tej drużyny, sama Frorentina zapłaciła za niego spore pieniądze jak przeszedł z Hellasu bo prawie 20 mln i sadze ze będą chcieli około 40 mln. Może skonczy die 35mln plus 5 mln bonusy
09.06.2023 13:55
Większa konkurencja bo jest 2-3 tanszy, wydatek rzędu 100 mln może pozwolić sobie tylko kilka klubów i żaden nie jest z Włoch z Hiszpanii tylko Real, w Anglii znajdzie się z 5-6 klubów ale Defa potrzebuje tylko Arsenal i może MU, ale maja Casemiro, może za chwile Chelsea, ale oni maja tak szeroka kadrę ze narazie myślą o sprzedaży niż zakupach. PSG już kupiło pilkarza Sportingu Manuela Ugarde.
Pewnie Florentina będzie rządach około 50 mln euro, co tez odstraszy kluby włoskie. Czy konkurencja będzie większa, tylko czy on jest wart tej ceny.
09.06.2023 10:54
Ja cały czas uważam ze ta dwójka to atak marzeń, tym bardziej ze Randal nie jest pazerny na gole, jak ma lepiej ustawione partnera to woli asystować, kolejna sprawa chłopak przez 3 lata jak grał w Nantes i Eintrachtu nie miał żadnej kontuzji rozgrywa po 40 spotkań, to przecież on ratował na wiosnę dupe Eintrachtowi, nie byłoby ligi konferencji bez Muaniego. Dobra opcja dac Tela z opcja odkupu za rozsądna cenę, Tel to jest taki młodszy Randal, ale bez ogrania, ale jak na niego postawi Dino to będzie z niego gracz, tym bardziej ze go dobrze zna.
Opchnac Mane i Sane i jest kasa na Randala,
Z Sabitzera i Gravenbecha plus dołożyć z 20 mln jest Vlaho, na Rice mamy, odejdą obrońcy to kupić innych
08.06.2023 18:25
Ci piłkarze są bez mentalu, zawodzą w najważniejszych momentach, Mane już zawiódł Liverpool rok temu w meczu z Realem, mógł sam zdobyć z dwie bramki ale jak nie wykorzystuje się 100% sytuacji. U nas to już zawiódł na całej linii i po sytuacji z Julkiem i Sane nie ma dla niego miejsca w drużynie.
08.06.2023 13:54
Jestem na tak, byśmy mieli atak naprawdę potężny, tylko pytanie czy nas na to stać, Uli jest za Randalem, Karl za Dusanem, to może na serio jest możliwość mieć potężna sile rażenia, do tego jak już pisano niżej Coman/Gnabry na prawym skrzydle, to byłaby bajka, ale to trzeba teraz ze sprzedaży zarobić około 100 mln
Sabitzer 20-25
Gravenbech 20-25
Mane 25-30
Sane 50-60mln
Pavard 35mln
Z tego powinno być około 150-170mln dojdą jeszcze wieczni rezerwowi to może zamknie się w 200 mln plus 150 mln z kasy to mamy około 350 mln na transfery. Można Eintrachtowi dac Tela z opcja odkupu za 2-3 lata za max 30-35mln, a teraz zdjąć cenę z Muani z 20 mln
Musi zostać Mazraoui lub sprowadzić Frinponga tylko wtedy mamy obu zewnętrznych obrońców strikte ofensywnych, co może mieć opłakane skutki. Lepiej aby na prawej obronie zostali Mazraoui/Stani dadzą sobie radę.
Na lewej zawsze będzie bardziej atak Davis /Guerreiro
Pytanie kto na 6? Rice czy jeszcze ktoś inny?
Jeśli zostanie Lucas to czy ktoś przyjdzie do obrony za Pavarda, nawet darmowy transfer aby był ktoś do rotacji z De ligt, Upa i Lucas, bo jak znowu wypadnie Lucas to co wtedy.
08.06.2023 13:47
@kibicod2007 zyski możesz obniżyć o minimum 40-50 mln nikt nie zapłaci za Mane 30 mln(20 max) Grave tez cena około 20mln, Sabitzer Max 20 mln, może Goretzka za 50-60 mln, ale nie wiem czy to dobry pomysł, Lucas z rocznym kontraktem za 50 mln tez będzie ciężko, to my jesteśmy z problemem, bo jak zostanie to pójdzie za free, bo chetnych oprócz PSG chyba nie ma. Czy Arsenal pójdzie na wymianę Gabriel Gnabry watpie w to. To są życzenia, jak brak zainteresowania Frinpongiem, a za chwile go nie będzie, bo chce go MU
07.06.2023 11:05
Julek miał 5 letni kontrakt, zapłacili za niego około 20 mln Lipsk, czyli wyjda na zero, jak dostaną 10 mln, stracili płacac Julkowi za 3 miesiące czyli jakieś 2 mln, to i tak mało, pytanie czy strawa i tak nie skończy się w sądzie, bo nie chce mi się wierzyć ze Hasanowi wypłacili podobno 8 mln odprawy a Julek zostanie z niczym za bezpodstawne odsunięcie od prowadzenia zespołu. Ich jedyny zysk to nie płacenie Julkowi kolejnych 3 lat czyli 24 mln, dlatego sadze ze rozwiązanie umowy może skutkować jakaś odprawa i w rzeczywistości coś stracą, bo może te 8-10 mln pójdzie na rozwiązanie umowy
07.06.2023 07:49
@arjen2009 przestan pisac te bzdury, bo nie wiem czy byłaby Lm w 2020 gdy nie to ze były dwie długie przerwy s jak wiemy to jest trener który potrzebuje czasu na przygotowanie drużyny i dzieki temu ze BL wystartowała pierwsza po miesięcznej przerwie Hansi stworzył potwora i wygrywał wysoko i pewnie, później kolejna przerwa blisko 2 miesięczna i drużyna była wypoczęta i znowu dobrze przygotowana dl turnieju w Lizbonie, wtedy zakładałem się ze znajomymi ze Bayern pewnie wygra LM no ale finał był bardzo trudny, tam już były pierwsze widoczne błędy Hansiego i szczególnie Alaby a tyłek ratował nam Neurer.
Jaka była jesień za Julka oprócz 2 pechowych remisów z BMG i Unionem i tak samo pechu w Augsburgu i ogromnej nieskuteczności, to mogliśmy mieć nawet komplet punktów po 15 kolejkach, Głównym problem w kiepskiej wiośnie miał mundial w grudniu, żaden piłkarz nie wrócił szczesliwy, a powrót Niemiec po fazie grupowej było bolesne, cały grudzien byli grillowani. Do tego zamiast 2 tygodni przerwy oni mieli prawie 5 tygodni(ostatni mecz 1.12 początek przygotowan 4.01) te remisy oprócz z Koeln nie były po słabej grze, do tego trudni przeciwnicy. Od meczu z Unionem widać było poprawę w grze, mecz z BMG to wina Upa i sędziego bo czerwo było na wyrost. Druga sprawa walczyli do końca meczu, a pod Tuchelem jak przegrywali to nie było żadnej woli walki. Tutaj jest zasadnicza różnica.
06.06.2023 23:28
@tapczan potwierdzam,
Julek 25 meczów punkty 52 2,08 72-27 średnia 2,88-1,08
Tuchel 9 meczów punkty 19 punktów 2,11 20-11 2,22-1,22
Minimalnie wyzsza średnia punktów u Tuchela, ale mecz z BVB to nie była zasługa jego, ten mecz nawet Hasan by wygrał, to jest inna motywacja
Całokształt
Julek 85 punktów w 36 meczach
Tuchel 20 punktów w 12 meczach
05.06.2023 18:34
@raaafal gdxie to w Europie straciliśmy dużo goli, jak się nie mylę to do meczu z MC mieliśmy stracone dwa gole w Pilzno gdzie w drugiej połowie grali sami rezerwowi. Mecz z City był za kadencji Tuchela, który złe ustawił zespół i Bundeslidze tez gorsza średnia straconych goli mial Tuchel niż Julek, Tuchel nie potrafił ustawić dobrze zespołu, plus grający dobry sezon pod Julkiem, nagle rozsypał się mentalnie.
05.06.2023 07:27
Proste Julek został zwolniony w sytuacji, gdy Bayernu bali się giganci i MC nie było szczęśliwe z wylosowania Bayernu, ale po tym co stało się pod koniec marca i całym zamieszaniu w Bayernie w Manchesterze odetchnęli, bo Bayern po meczu z BVB stał się słabym i bez motywacji zespołem, co pokazały kolejne mecze z Freiburgiem i MC
05.06.2023 07:11
Nie zdziwię się jak Julek poprowadzi PSG do pierwszego zdobycia Uszatka, odchodzi Messi, prawdopodobnie odchodzi Neymar, a szykują się dobre transfery do PSG, zobaczymy co z tego wyjdzie, a co do Bayernu, to szczerze nie podoba mi się gra Bayernu pod wodza Tuchela i nie wierze, ze wrócimy na szczyt pod nim. Uważam ze na wiosnę będzie znowu problem z trenerem. Dobrze ze za transfery odpowiada Karl on przynajmniej nie kupi piłkarzy jakich chce Tuchel tylko zarząd oceni czy dany piłkarz będzie odpowiedni również w przyszłości pod batutą innego trenera.
Vlahovic i Rice to młodzi piłkarze i nam są potrzebni w kolejnych latach.
Musimy pomyśleć o środkowym obrońcy, no i dogadać się z Guerreiro,
05.06.2023 00:43
Tym bardziej ze mamy kartę przetargowa z Eintrachtem, oni chcą Dino a my ich dyrektora sadze ze jest płaszczyzna na porozumienie i załatwienie tematu do końca czerwca
03.06.2023 08:31
Czynny sportowiec zawsze powinien być apolityczny i nigdy nie pokazywać skrajnych poglądów bo to tylko szkodzi jego wizerunkowi, może zyskać w oczach kilku czy kilkunastu procent a stracić w 50% jak również mieć nie przychylna prasę na zachodzie.
02.06.2023 13:13
Czy on nie wiedział kto to jest Mendzel, sorry ale nigdy nie powinien nigdy spotykać się oficjalnie z jakimkolwiek politykiem o on spotkał się z przewodniczącym konfederacji, której poglądy nie są akceptowalne przez 90% społeczeństwa w Europie.
Jak to powiedział na tym spotkaniu za kilka dni będzie stać na równi z największymi sędziami w historii, to już nie będzie. Na tym spotkaniu 80-90% uczestników to byli wyborcy konfederacji i to jest smutne, ze taki sędzia tak zepsuł sobie kariere
02.06.2023 11:31
To może być już koniec kariery Marciniaka, zachodnie media tego nie odpuszcza i pójdzie na dno
@MsM gdxie takie informacje przeczytałeś, bo chciały MU i usłyszało 50-60 mln
07.08.2023 20:54
Jak zagrał Tel? Bramki nie zdobył, a jakaś asysta?
07.08.2023 19:34
@Maddi58 jaki to był wynik w Londynie w 2019 roku, jakby nie patrzeć ówczesny finalista LM, chyba zagraliście na wysokim poziomie, czy możesz mi przypomnieć?
Edytowano : 2023-08-07 19:30:17
Jeśli zapomniałeś to ci przypomnę:)))) wtedy nazywaj swój klubik farmerami, bo w tym sezonie nie ma was na w Pucharze Biedronki:)))
07.08.2023 19:28
Przecież widać ewidentnie ze Totki nie chcą sprzedać Harego, najgorsze jest to ze jsk Bayern złoży 4 ofertę i Levy ją odrzuci to tylko ośmieszony się, bo to będzie wyglądało ze jesteśmy na kolanach przed jakimś idiota
07.08.2023 19:16
Nie ma pewnosci ze go puszcza zima, ale wtedy można już podpisać kontrakt z Kane i dac mu z 40-50 mln za podpis jak Totki tego nie będą chciały w styczniu.
Najpierw była informacja 100 mln funtów dla klubów angielsku a 100 mln euro dla klubów z kontynentu, a teraz wychodzi ze cena Kane to 104 mln Funtów
07.08.2023 18:46
Szczerze to lepiej grać z Telem i do Kane wrócić w styczniu, wtedy Levy nie będzie miał wyjscia i puści go za 30-50 mln
07.08.2023 18:39
@fiidoo nie ma żadnej pewnosci ze Kane będzie strzelać w Bayernie jak w Totkach, może być identycznie jak z Mane tylko różnica 120 a 30 mln
07.08.2023 18:31
Wam to jest łatwo napisać, co to jest 20 mln więcej, może niestety klub doszedł do wniosku ze 100 mln to jest max jaki mogą dac i więcej nie mogą, bo trzeba jeszcze kupić bramkarza, a to tez koszt z 30 mln. Operacja warta 270 mln to jest kosmos to Halland miał kosztować w granicach 250-300 mln
Może skontaktować się z Mbappe, on musi odejść za 3 tygodnie a Real czeka tylko nie wiadomo na co, PSG chce 100 mln, a sadze ze Mbappe zgodzi się na pensje 30 mln, jeśli nie jest do końca napalony na Real to jest szansa
07.08.2023 18:16
Czy ha nie pisałem ze Levy nie chce bonusów tylko 100 mln funtów na stół a to jest jeszcze większe ryzyko i koszt operacji blisko nawet 270 mln chore za 30 latka
07.08.2023 17:03
Za wszelka cenę czyli dadzą niwa ofertę wysokości 100 mln funtów, to już jest chore. Tyle kasy za 30 letniego piłkarza, to PSG chce mniej za Mbappe, tylko Mbappe powiedział jasno ze nie podpisze nowego kontraktu, a Garry siedzi i czeka
07.08.2023 06:31
Jeśli Kane wychodzi w podstawowym składzie, strzela 4 gole, plus kibice krzyczą aby został, to on nigdzie nie pójdzie. Jak Levy daje mu aż 500 k funtów, to bardzo realne, ze podpisze nowy kontrakt. Co my możemy teraz zrobić? Zostajemy z Telem, widać ze po tym roju jest innym piłkarzem i widać ze jednak to on będzie 9 bo umie grać tyłem do bramki, kupujemy Vlaho, ale jeśli w grze jest Chelsea, Real i podobno Atletico, to nie będzie promocji tylko trzeba położyć na stół 80 mln.
Jest jeszcze Kolo Muani podobno już po słowie z PSG, ale PSG nie złożyło żadnej oferty, Tutaj trzeba się liczyć z wydatkiem na poziomie 80-90mln a jest to napastnik podobny do Tela.
Zostaje Fulkrug ale czy on będzie lepszy od Tela,
Od początku można było spodziewać się ze próba sprowadzenia Kane będzie bardzo trudna
06.08.2023 20:12
Vlaho podobno blisko Chelsea, czyli jak transfer Kane upadnie, to zostaje Fulkrug:))
06.08.2023 06:52
@Piter1985 watpie ze Totki kupią Taremiego z Porto pierwsza sprawa on jest starszy niż Harry, druga sprawa Porto go nie sprzeda tanio, to jest inwestycja bez szans na zwrot.
06.08.2023 00:05
Różnica jest taka, ze Kane to ich wychowanek i gra u nich 12 lat, a Lewy najemnik, który marzył o Barcelonie, a kilka lat wcześniej marzył o Realu. Kane nigdy publicznie nie powiedział że chce opuścić Totki, nawet jak Mc dawało dwa kata temu 150 mln Hary tylko czekał.
05.08.2023 22:59
Jeśli uważacie, że 19latek który strzelił 11 goli w Argentynie będzie z miejsca następca Kane, to chyba robicie sobie jaja, bardziej to wyglada, ze zostawiają Kane’a na następny sezon i młodzik uczy się od Harego fachu, wtedy ryzykują odejście za free, lub spróbują przedłużyć umowę z Kanem. Nie wróży to za dużych szans, nawet na transfermarkt jest tylko 57% to trochę mało jak na dosyć pewny transfer
Edytowano : 2023-08-05 22:40:27
Wartość tego Veliza to 7 mln a Totki maja zaplacic klauzule 15 mln, to Tel rok temu był wyceniany na 15 mon a my go kupiliśmy za 25 mln, to widać ze jest większym talentem niż Argentyńczyk
05.08.2023 22:37
@Reeken89 kupili młodego napastnika z Ameryki południowej za 15 mln, nie wiem czy on może być następca Kane, to tak jak my kupiliśmy Tela rok temu jako następcę Lewego
05.08.2023 22:26
Real nie kupi innego napastnika jak Mbappe, tylko Real czeka do końca sierpnia i zobaczycie ze 31 sierpnia Mbappe będzie w Realu,
Cisza wokoł Vlaho i Fulkruga w mediach jest bardzo możliwe ze Bayern jest z nimi dogadany i czeka na ostatnia odpowiedz od Totkow, wtedy pewnie zaczną nagocjacje z Juve, jeśli go puszcza za 60 mln plus 20 mln bonusów to będzie Vlaho, jak nie to przyjdzie Fulkrug, tutaj pewnie skonczy się na max 25 mln
05.08.2023 17:41
Sadze ze Totki oczekują 100 mln funtów na stół bez bonusów, Levy jest przekonany ze jak zacznie się sezon to przekona Kane do zostania, bo Bayern znajdzie innego napastnika, wtedy przyjdzie do niego z kontraktem i powie „ patrz oni kupili już innego napastnika, MU ma nowego napastnika, Real ma Mbappe, PSG ma Ramosa i Muaniego, to kto ci da tyle pieniędzy, u nas pobijesz rekord Alana i przejdziesz do historii”
Zobaczcie tak to się skonczy:))
05.08.2023 17:37
@DonJupp4ever watpie aby Real brał Vlaho jak maja Mbappe do w irchą, a PSG już nawet chce tylko 100 mln
05.08.2023 17:21
Obawiam się ze Levy chce 100 mln funtów na stół bez żadnych bonusów, s Bayern na to nie pójdzie, bo potrzebujemy jeszcze bramkarza, a może jeszcze z jednego piłkarza do środka, ale to już nie jest mus, bo jakby nie patrzeć jest Kimitch, Leimer, Goretzka i Gravenbech, to 4 na 2 pozycje, a może na 8 zagrać Jamal a Thomas na 10
Najważniejszy napastnik, jak nie ugniemy się przed żądaniami Totkow to zostaje jeszcze dostępny jedynie Vlaho, a Juve musi go sprzedać, bo dogadali się z Lukaku
Dusan i Tel moim zdaniem wystarczy, a Juve go puści za 60 mln plus bonusy
05.08.2023 17:18
Dusan plus Tel mogłoby wypalić, mniejsze ryzyko, plus Dusan nie będzie chciał 20 mln, sadze ze zamknie się to w kwocie 15-17 mln, zna się trochę z De ligt to będzie łatwiej, Tel widać ze ma ciag na bramkę tylko skuteczność ale to przyjdzie z czasem i zaufaniem.
05.08.2023 14:29
W tym pierwszym sezonie to nie Mandzu tylko Robben ciągnął druzyne 17 goli tyle co Lewy i Thomas 13 goli
Robben jsk grał to dawał liczby, ale jak to Arjen częste kontuzje,
05.08.2023 13:58
@bawaria42 właśnie tego die obawiam, już przez Mane zrobił się syf w klubie bo miał być gwiazda a okazał się bokserem i awanturnikiem co kosztowało klub 22 mln,
Edytowano : 2023-08-05 13:48:12
Nie będzie syfu jeśli Kane strzelać będzie bramki w każdym meczu i będzie miał wpływ na wyniki drużyny, gorzej jak bedzie potrzebować czasu którego nie ma na aklimatyzację, jak przyszedł Lewy był jeszcze Mandzu, a teraz co jest Chupo, młody Tel, nieobliczalny Gnabry
05.08.2023 13:42
@DonJupp4ever dlarego boje się nie wypału za 100 mln i 150 mln pensji, bo szczerze może być ciężko go sprzedać, mało tego jak w pierwszym sezonie nie wypali to dostanie druga szanse, wtedy pojawi się problem który rozsadzi druzyne od środka, a zważmy ze mamy do przedłużenia umowy z Davisem, Joshua i Sane,
Teraz Kane zawodzi a bierze 500k tygodniowo a może nawet blisko 600k a druzyne ciągną inni, to na jakich warunkach przedłużyć kontrakty tym piłkarzom, tutaj jest poważny problem
Edytowano : 2023-08-05 13:40:28
Lewy tez miał dosyć słaby pierwszy sezon w Bayernie( spadek do tego co było w ostatnim sezonie w BVB20/10 do 17/7), dopiero na dobre rozkręcił się w kolejnym i później słabo za Kovaca, jak cała drużyna.
05.08.2023 13:35
@fiidoo jak przyjdzie to pogadamy po sezonie, czy zdobędzie armatkę, czy Bayern będzie minimum w 1/2 Lm a najlepiej finale. Czy będzie strzelać w ważnych meczach, czy tylko słabym klubom.
05.08.2023 13:19
Halland do końca zastanawiał się między Bayernem a Mc, był z nim długi wywiad na viaplay, gdzie jedynym problemem w Bayernie był Lewy nikt nie dał mu gwarancji ze Robert odejdzie jak on przyjdzie
05.08.2023 13:10
@hoven on miał średnia gol lub asystę na spotkanie, mało który piłkarz mógł pochwalić się takim wynikiem, a byl nim tylko Haaland
Halland odrazu zaczął strzelać go w PL a Randal praktycznie na jesieni asystował, wiosna ciągnął Eintracht za uszy i do pucharów
05.08.2023 13:01
Real teraz chciał Kane, ale nie za 100 mln, tylko ich jedyna propozycja to 70 mln, bo nie jest ich zdaniem więcej wart, czyli my jesteśmy zdesperowani ze chcemy wydać 250 mln na jednego piłkarza.
05.08.2023 12:51
Pierwsza sprawa nie widzimy oficjalnej oferty tylko jakieś domysły dziennikarzy, nie wiem ile i jak jest to skonstruowane, może jest tylko 93 mln, a kolejne pieniądze jak wygram Lm, strzeli konkretna ilość goli itd, które Levy uważa za nierealne, patrząc jak zbroja się inne kluby, to jego zdaniem Bayern nie zajdzie wyzej niż do 1/2 Lm.
05.08.2023 12:33
Levy na urlop czyli wróci 21 sierpnia, jak już wszystko będzie pozamiatane, zostaniemy z Filkrugiem, może nawet są z nim po rozmowach bo cały czas czeka, może po meczu z RB będzie ogłoszenie transferu napastnika Werderu jakby nie patrzeć krola strzelców:)
Kiedyś Bayern był pierwszym wyborem dla wyróżniających się piłkarzy BL, a dzisiaj Nkunku idzie za 60 mln do Chelsea,
Randal za 70-80 mln do PSG,
Szoboszloi za 70 mln do Liverpoolu,
rok temu Halland za 60 mln do MC,
Tracimy piłkarzy którzy już sprawdzili die w Bundeslidze, to samo będzie z Wirtzem, tez pójdzie do UK
Z ostatnich dwóch lat tylko Belingham był poza naszym zasięgiem finansowym, tylko on ma 21 lat i poszedł za 105 mln, a my chcemy dac za 30 latka 100 mln z rocznym kontraktem, porazka
05.08.2023 12:27
Randal idzie do PSG i co nam zostaje Fulkrug lub chorowity Dusan. PSG zbroi się na potęgę, Ciekawe za ile Eintracht puści Muaniego bo jak to będzie kwota 70-80 mln to zrobiliśmy wielki błąd, straciliśmy zawodnika który po 3 miesiącach wszedł w Bundes z drzwiami. Tak Uli był napalony na Randala, ze zmienił zdanie na 30 letniego Kane, który będzie miał problemy w BL, a szczególnie w LM.
Jak operacja Kane ma kosztować 200 mln jak transfer to 93 mln plus bonusy, pewnie ciężkie do zrealizowania, dlatego Levy chce kasę odrazu i kontrakt 5 letni na poziomie 25-30 mln to daje kwotę nawet ponad 250 mln
05.08.2023 12:18
To problem jest w tym ze MC, PSG, Chelsea, teraz Newcastle Mu maja bogatych inwestorów, a my nie mamy ze ktoś dołoży setki mln zobacz do czego prowadzą nie trafione transfery, mamy przykład w Barcelonie, aby jeszcze istnieć musiała sprzedać swoje zyski z praw tv co odbije się za kilka lat bo będzie tego brakować w budżecie, a bez sukcesów na arenie międzynarodowej nie zrównoważą tej straty, może być tak ze Barca za 5 lat będzie musiała sie sprzedać, bo inaczej przestanie istnieć,
Nie jestem za tym abyśmy wydawali po 100 mln za graczy w tym wieku, dlatego dałem porównanie ze rok temu powinnismy byli kupić Erlinga za podobne pieniądze ale 7 lat młodszy,
05.08.2023 11:01
Napisałem ci ze różnica w zarobkach mieczy 1/4 Lm a zwycięstwem to około 30 mln euro, dlatego potrzebujemy minimum zdobyć 2x Lm a najlepiej 3x, z RL9 zdobyliśmy raz Lm bylismy 3x w polfinale Lm. Tylko Lewy przyszedł za free i kontrakt gwiazdorski dostał w 2018 roku.
Pogadamy w grudniu, a najpóźniej w kwietniu lub marcu. Jak czytam komentarze dużej części użytkowników to z Kane mamy Lm w przyszłym sezonie. Jak narazie to nie gramy nic specjalnego. W za tydzień zweryfikuje nas nowe RB Lipsk.
05.08.2023 10:29
@nyy32 Bayern nie ma bogatego wujka który dorzuci 100-200 mln euro, tylko działa jak normalna firma, ile zarobi tyle wyda, ale tez nie stać nas na wtopę za 250 mln, różnica między sezonem z Lm a bez to około 30-35 mln, czyli potrzebujemy 3x Lm aby pokryć koszt transferu. Myślisz ze Real wydawałby tyle pieniędzy, jakby nie wygrywał Lm, 15 lat temu zaciągnęli spore kredyty na budowę zespołu, dzisiaj tylko my i Real działamy zgodnie z finansowym Fair play, większość klubów nagina te zasady, tylko bogaty wujek któregoś dnia straci cierpliwość i zwinie zabawki, może sprzeda lub zbankrutuje klub.
Bayern zawsze oglądał każde euro z dwóch stron, rzadko zdarzały nam się wtopy, chyba poza Sanchezem, Tolisso i częściowo Lucasem, to działaliśmy rozważnie.
05.08.2023 09:46
@MsM może to następca Davisa, zagrał naprawdę dobrze z LFC, strzelił gola a powinien mieć jeszcze asystę po strzale Comana, powinien dostawać szanse na lewej obronie,
05.08.2023 09:37
Uważam, że wydanie tak dużych pieniędzy na gracza 30 letniego, który grał tylko w jednej lidze, w ważnych meczach najczęściej zawodził(MS Anglia Francja, 1/8 Lm zeszłym sezonie Tottenham-Milan jeden gol w tych meczach mógł dac awans dalej) można powiedziec ze jak Lewy strzela na swoim podwórku i maruderom w Europie a z wielkimi znika:(
Chcemy zaplacic ponad 100 mln i dac kontrakt na 5 lat z pensja 23-29 mln euro czyli cały koszt tej operacji to 220-250 mln euro, szczerze nawet jeśli wygramy 2x Lm w ciągu tych 5 lat to inwestycja się nie zwróci, patrząc na historie Lm, jedynie galaktyczny Realn wygrał Lm 3x z rzedu, a my średnio wygrywamy raz na 7 lat, czyli raz możemy wygrać Lm, tylko to nie zwróci tej inwestycji. Teraz pytanie co zrobimy jak Kane nie wypali, czy po roku go będzie chcieli sprzedać i kto wyłoży 100 mln i da kosmiczna pensje zawodnikowi który strzeli 10-15 goli we wszystkich rozgrywkach.
Nawet jeśli w BL strzeli 30 goli a zawiedzie w Lm to inwestycje można uznać za porażkę:( Tak wysoki koszt zwróci się jedynie jeśli zdobędziemy 3 x Lm!
Rok temu zrezygnowaliśmy z Haalanda gdzie cały koszt był zbliżony, tylko Erling ma 22 lata i mógł być naszym snajperem przez kolejne 10-12 lat.
Obym się mylił, ale patrząc realnie to za rok będziemy delikatnie rozczarowani, bo odpadniemy znowu w 1/4 Lm, walcząc do końca sezonu o mistrza BL,
05.08.2023 09:16
W pięknym gronie odpadły z MS Niemcy, Brazylia, Włochy, Argentyna
04.08.2023 13:46
Obawiam się, że często będą takie odpowiedzi Tuchela na konferencjach, jak narazie to nie widzę, żadnych schematów w grze. Zobaczymy co dalej ale za 2 tygodnie superpuchar z Rb, zmienionym Rb i szczerze to nie będzie słabsze Rb a silniejsze, jak Openda wejdzie dobrze w zespół to Rb będzie naszym głównym rywalem
29.07.2023 21:17
Tottenham zrobi wszystko aby Kane nie trafił do nas, za chwile okaże się ze nie ma już żadnego napastnika, który może coś zdziałać w Bayernie
28.07.2023 13:48
Szczerze jak Kane pójdzie do PSG to powinnismy wziąć tylko i wyłącznie Randala, przynajmniej nie potrzebuje aklimatyzacji, niby Totki chcą dac za niego 80 mln, to tyle i my możemy dac, a Randal oficjalnie mówił ze chciałby grać w Bayernie
25.07.2023 13:49
Tylko Mane kosztował 30 mln a nie 100mln to jest podstawowa różnica, może Mane uda nam się sprzedać za zbliżone pieniądze, gorzej może być Kane, jak dostanie umowę na 5 lat i zarobki na poziomie Lewego, czyli jakieś 25 mln, nie wiem czy po nie udanym sezonie damy rade odzyskać kasę, za Mane jedynie mogą nam pomoc Araby, bo w Europie nikt nim nie jest zaainteresowany, a rok temu mógł przebierać w ofertach. Jeden słaby sezon i został skreślony, druga sprawa zarobki pow 20 mln mogą dac nie liczbę kluby w Europie
24.07.2023 07:16
Nie widzę, żadnego dostępnego napastnika które wejdzie w buty Lewego, niestety ale nawet Halland przez problemy ze zdrowiem nie pobije ostatnich rekordów Lewego, a co dopiero Messiego z przed 10 lat.
Lewy zawiesił bardzo wysoko poprzeczkę i patrząc na to ze chcemy dac 5 letni kontrakt Kane, to s czym był problem dac Lewemu dwuletnie przedłużenie czyli kontrakt do 2025.
Edytowano : 2023-07-24 00:04:34
Mało tego 33 letniemu Walkerowi dajemy 2+1 serio mamy podwójne standardy
24.07.2023 00:03
@Reeken89 ja nie jestem do tego przekonany, tylko niestety nie ma na rynku dobrego i pewnego napastnika, wszędzie jest ryzyko, tylko te ryzyko kosztuje 100 mln, a z kontraktem aż 220 mon
23.07.2023 23:43
@Reeken89 żebyśmy za rok nie płakali przez tak długi kontrakt, bo może być jak z Mane, piłkarze z PL rzadko potrafią zaaklimatyzować się w Bundeslidze,
23.07.2023 23:19
@fiidoo nie za każda cenę, bo jeśli 100 mln będzie za mało to trzeba dac sobie spokój i dogadać się na przejście za free za rok, to jest 30 letni piłkarz z rocznym kontraktem
22.07.2023 16:03
Jak dostałem podobna kasę jak dostali inni co tam przeszli to dla Saudów Mane jest super gwiazda i nie zdziwię jak dostał 3 letni kontrakt z zarobkami 100-150 mln, a taka kasa dla niego to większa pomoc rodakom w Senegalu
21.07.2023 06:55
@Lampo a ile grał pod koniec sezonu Tel u Tuchela, z tego co pamietam to prawie nic, to u Julka występował częściej i jednak strzelił te 6 goli
20.07.2023 06:54
Dla mnie De ligt
15.07.2023 16:03
@Fari gdzie ty widzisz nacisk samego piłkarza, ja nie zdziwię się jak Kane zostanie w Totkach i zawrze umowę z Levy ze jak nowy projekt wypali to w styczniu przedłuży umowę. Już ktoś pisał, ze Totki bez pucharów mogą dobrze sobie radzić i nie zdziwię się jak w styczniu będą liderami PL lub minimum bliskim top3, co może wpłynąć na decyzje Harrego
Edytowano : 2023-07-15 12:06:40
Nie daje większych szans na sprowadzenie Kane, pytanie jaki plan B, bo podobno Vlaho blisko PSG, pewnie zostaniemy z Fulkrugiem
15.07.2023 12:05
@BAYERNod1995 jestem tego samego zdanie, ze 100 mln za 30letniego napastnika to gruba przesada, nie mamy żadnej gwarancji ze wypali u nas i co za rok sprzedamy go do MU za 50 mln, interes jak z Mane, zapłaciliśmy około 40 mln i może odzyskamy 20 mln a jeszcze stracona kasa na jego kosmiczna pensje, czyli na Mane straciliśmy ponad 40 mln, a co nam dał kilka bramek, nie pamietam aby któraś dała nam zwycięstwo.
Edytowano : 2023-07-14 21:08:55
Myślałem ze Karl i Uli bardziej patrzą na interes klubu, a nie na transfer pod publiczkę, wiem na rynku nie ma dobrych napastników, był Halland, był Lewy, Ozimehn cena z kosmosu, Kolo Muani cena tez wygórowana, jego realna wartość to 60-70 mln, a nie +100 mln
14.07.2023 21:05
16 goli jesienią a tylko 7 na wiosnę, to nie wiem czy to super wynik,
11.07.2023 22:53
Nie ma szans aby Kane podpisał umowę do 2028 roku i druga sprawa nikt mu nie zagwarantuje 110-220 mln przy umówię na 5 lat, szczerze max na jaki dostanie kontrakt to 4 lata lub 3 lata z opcja przedłużenia o rok. Teraz zastanówcie się czy to jest opłacalny biznes. Przykład Lewego pokazuje ze wieku nie da się oszukać, jeszcze jesień miał dobra ale wiosna tragiczna
11.07.2023 22:32
Nie daje większej szans na zakup Kane hak 10%, chyba ze Bayern wyłoży jakaś kosmiczna kasę, ale 30 letni piłkarz z rocznym kontraktem nie jest warty 100 mln, a Totki nie puszcza go taniej niż za 100 mln funtów.
11.07.2023 18:33
Coś czuje, że on zostanie w Totkach, a my musimy coraz bardziej myśleć o Vlacho pub Muani bo za chwile na serio zostaniemy z Fulkrugiem
11.07.2023 13:39
My nie możemy czekac do końca sierpnia na nowa 9, jak nie uda się zbliżyć w rozmowach w ciągu dwóch tygodni to trzeba myśląc o planie B bo w sierpniu to będzie potrzebny plan C lub nawet D,
Jeśli Totki nie chcą tego co może dac Bayern to dac sobie spokój bo to jest inwestycja z niska opłacalnością, za rok jak będzie za free, to finansowo nie pokonamy United, Chelsea czy może PSG, bo Real prawdopodobnie sobie odpuścił Kane
09.07.2023 18:04
@Pir5 nie wierze w sukcesy za Tuchela i jestem zdania, ze na jesieni będziemy szukać trenera i może tak być ze Julek wróci. Kolejna sprawa to gdzie on u nas wtopił pierwszy sezon z Villarealem można zapisać na karb nie doświadczenia. Drużyna jesienią grała niemal znakomicie i jakby byli trochę skuteczniejsi to nigdy by tutaj nie było Tuchela.
Mam tylko nadzieje ze Karl ma taki scenariusz we wzmacnianiu drużyny, ze w listopadzie nastąpi zmiana trenera i to są przemyślane transfery
Edytowano : 2023-07-06 07:22:18
Gra w styczniu czy lutym to niestety, ale konsekwencja dziecinady Manu i MS w Katarze
06.07.2023 07:20
@fiidoo on już w Nantes ostatnie 2 sezony miał dosyć dobre, w drużynie która nie grala ofensywnie, on miał za dwa sezony taka liczbę goli i asyst jak w Eintrachtu w zeszłym sezonie. Uważam ze jakby do nas trafił to byśmy mieli napastnika nawet na 10 lat
03.07.2023 18:54
Jeśli Kane ma kosztować więcej niż 100 mln to szczerze lepiej kupić za te pieniądze Randala, u nas skupi die głównie na grze w obrębie pola karnego to spokojnie wsadzi z 30 goli w BL
03.07.2023 13:49
@KingWizard RB już ściąga następców, za Nkunku ma przyjść z Lens Openda, podobno RB chce dac za niego około 40 mln już 3 graczy ściągnęli, znając ich to nic nie stracą tylko wymienia na głodne wilki. Soboszooi już gwiazdorzyl, za Leimera ściągnęli z Salzburga Seiwalda. Za Węgra wypożyczyli z Liverpool Carvalho, do tego Baumgarter z Hoffe i Sesko do ataku, to pewnie odejdzie Silva.
Pewnie już maja na oku jakiegoś defensora za Gvardiola jeśli pójdzie do MC
Edytowano : 2023-07-01 11:46:16
W Rb praktycznie nie ma przestrzelony h transferów, druga sprawa jak sprzedają swoje gwiazdy to po kolejnym sezonie maja kolejne gwiazdy, scauting na wysokim poziomie, to jest dewiza Redbull, szukać juniorów szkolić i sprzedać z dużym zyskiem, ale Lipsk co roku podnosi swój budżet, dzisiaj są już za nami i to różnica tylko 50% mniej a 3 lata temu to było 20%, oni już maja 500 mln dochodów, a nie zarabiają na transferach, co zarobią to wydają w druzyne i jeszcze dokładają kilkadziesiąt mln
01.07.2023 11:42
Nie chcecie czytać to zrobcie ignora i spokój, ja każdego co spamuje ignoruje bo szkoda czasu na czytanie.
@Pir5 co do twojego geniusza Tuchela to jak narazie tego nie pokazał s żadnym meczu w którym prowadził Bayern, bo tak źle i brzydko nigdy nie graliśmy:(
Jakbyś nie liczył to mam gorsza średnia punktowa niż miał Julek, strzelamy mało goli i dużo tracimy, gdyby nie wynik z Schalke to byłaby tragedia.
Kolejna sprawa dalej nie wiadomo co on chce grać w przyszłym sezonie, bo najpierw chce napastnika a później ważniejsza klasowa 6( przepłaćmy za Rice-ponad 120 mln euro)
Na lewa stronę lub wahadło dwóch świetnych graczy do przodu, co skłania do gry 3 obrońców, ale później chce na prawa Walkera, a on fizycznie nie da rady na wahadle.
W tej chwili już przyszło 3 graczy i każdy może grać w podstawowym składzie a odszedł tylko Lucas. Nie mówiąc ze mamy 4 bramkarzy, wracają chłopaki z wypożyczeń.
Trzeba znaleźć rozwiązanie na Wannera i Ibre, bo stracimy ich jak Ranosa, a zaraz wyjdzie ze straciliśmy naprawdę dobra 9
01.07.2023 10:27
@Piter1985 ten procent dla Atletico pokazuje jak miernym dyrektorem był Hasan jak można kupić gościa za 80 mln i jeszcze umówić się na procent od kolejnej transakcji,
Mam nadzieje ze Koreańczyk będzie lepszym stoperem i będzie można na niego liczyć przez cały sezon jak na De ligt.
01.07.2023 09:45
@Sonny
A ja nie trawie skrajnej prawicy i jest ona gorsza od skrajnej prawicy
28.06.2023 13:49
@Yakub93 szczerze wyglada ze zostanie, bo nie ma chetnego aby wydać na niego ponad 100 mln euro, Eintracht tez nie chce go sprzedać za wszelka cenę tylko woli zostawic na kolejny rok.
28.06.2023 04:35
Czy wy oszaleliscie 100 mln za 30 latka to jest chora cena
27.06.2023 13:34
Nie, nie i jeszcze raz nie 100 mln na 30 latka to gruba przesada, do tego zmiany ligi i nie wiadomo czy się przyjmie, wraz z jego kontraktem to koszt blisko 170 mln euro na 3 lata chyba ze dadzą mu kontrakt na 5 a to koszt 210 mln lub więcej, a kto da gwarancje ze za 4 lara będzie dalej strzelać tyle goli co w zeszłym sezonie, Muani lub Vlaho nikt więcej
26.06.2023 02:05
Moment Mount to ofensywny pomocnik, po co nam kolejny jak mamy: Jamala i Thomasa, do tego pozycja 8 ma być dla Joshua, a są jeszcze Gravenbech, Leon i Guerreiro. Po co nam kolejny piłkarz na te pozycje.
Nie wiem jaki ma plan Tuchel na zespół, ale obecnie mamy dwóch dobrych lewych wahadlowych, czyli jeśli jest plan sprowadzenia dwóch stoperów to realnie ze będziemy grać 3 w obronie, plus dwa wahadła na dzisiaj to Coman(Mazraoui) na prawej i Davis/Guerreiro na lewej
6 na dzisiaj to Leimer chyba ze ktoś przyjdzie tylko kto jak już nie ma wyróżniającego sie piłkarza na tą pozycje. Na 8 Joshua(Leon i Ryan)
Opcje dwie 10 Jamal i Thomas w rezerwie Sane/Gnabry
No i 9 pytanie kto? Vlaho czy Muani
Ja wole już sprawdzonego w BL Randala rezerwowi Tel i Chupo
Tylko czy oni sobie pograją Randal ma konskie zdrowie( 3 lata żadnej kontuzji)
25.06.2023 00:58
Thomas przez 23 lata buduje swój pomnik w Monachium i teraz za 100 mln euro rocznie miałby go zburzyć, to nie w jego stylu. Jak dobrze pójdzie to za rok osiągnie wynik Sepa Maiera, a sadze ze jeszcze przedłuży umowę o kolejny rok, pewnie już nie za 20 mln tylko może z 15 mln. On już swoje zarobił i jego osiągnięcia pozwala mu zarabiac jako trener, działacz lub Expert kolejne mln a pewnie jeszcze długo będzie twarzą Adiddasa
Edytowano : 2023-06-24 14:13:27
On jest najbardziej utytułowanym Niemieckim piłkarzem, brakuje mu tylko ME, bo o złota pilke w latach CR7 i Messi nigdy nie miał szans
24.06.2023 14:12
3x nie, piłkarz 30letni, pogra na wysokim poziomie max 3 lata i teraz co dajemy mu kontrakt na 3 lata płacimy 100 mln i jeszcze jemu minimum 20-25 mln przecież to w żaden sposób się nie zwróci, piłkarzowi za 100 mln daje się kontrakt minimum 5 lat i liczy się ze za 3,5 roku przedłuży umowę lub sprzedamy go za podobne pieniądze, czyli jest tylko koszt wynagrodzenia, a tak koszt operacji 160-170 mln na 3 lata jak chcecie zrównoważyć 55-60 mln rocznie, musielibyśmy wygrać 3x Lm aby ten koszt był opłacalny, a jest to praktycznie niemożliwe patrząc jak zbroi się MC, Real czy nawet Liverpool nie mówiąc o Newcastle czy może odpalić Chelsea. Jedynym dobrym rozwiązaniem jest Muani lub Vlaho, wydaje mi się ze mniejszym ryzykiem jest Muani, bo już zna BL i może u nas wejsc z grubej rury bo jest wszechstronny, wysoki, silny i potężne uderzenie z za pola karnego.
Vlaho jest ryzykiem bo szczerze nie wypalił w Juve pytanie czy spalił się, czy taktyka Juve taka koszmarna. Tylko od takiego gościa mimo wszystko wymaga się 20 goli na sezon, a on strzelił w ostatnim sezonie tylko 14 goli w 42 meczach średnio co 211 minut, to jest bardzo mało na gracza za 80 mln
24.06.2023 00:50
@tapczan twoja jedenastka jest bardziej miarodajna, niestety ale nie można ominąć Thomasa bo to on zgromadził najwiecej trofeów z wszystkich bawarczykow, mając czynny udział w zdobywaniu tych tytułów. Wybór między Thomasem i Stefanem jest prosty, wiem patrzycie na charakter, ale jak już mamy na to patrzeć to prawdziwy charakter miała drużyna Bayernu z lat 70 to gdzie jest Uli, gdzie Breitner czy później Karl czy Lothar,
22.06.2023 11:49
@AdiFantasti no to ręce opadaja, najpierw połamał się na nartach, co pokrzyżowały plany na wiosnę, zepsuło atmosfere a później doprowadzili do zmiany trenera, totalna porażka
21.06.2023 00:47
Przecież to było wiadomo, ze Lewy już by nic wielkiego nie pokazywał, pewnie zostałby królem strzelców, ale on przecież żądał konkretu na 3 lata, nie zdziwię się jak w Barcy w przyszłym roku będzie tracić miejsce w składzie
20.06.2023 23:26
Nie wiem czemu się dziwicie, Fulkrug ma 30 lat i będzie kosztować max 25mln(20+5 mln bonus)
Inny wybór
Vlachovic 13 goli w Juventusie za 80 mln
Ozimehn za 150 mln
Randal Kolo Muani jeden wyśmienity sezon i od razu chcą 100 mln
Ramos 100 mln
Kane 30 lat i 100 mln i woli zostać na Wyspach
To kogo chcecie do ataku,
Sadze ze Fulkrug za 25 mln strzeli tyle samo goli co te gwiazdeczki za 100mln+, jeśli Chupo potrafił strzelać w LM to Fulkrug tez strzeli nie jednego gola,
Ja bym jeszcze wziął za free Thurama, jak wypadnie razem Fulkrug i Chupo to na 9 może iść Marcus, a tak może grać na skrzydle, ale dla mnie trzeba sprzedać Mane i kogoś Sane lub Gnabry
20.06.2023 00:06
Moim zdaniem to będzie bardzo dobry bramkarz, za 4-5 lat powinien już trafić do pierwszego zespołu, w przyszłym roku niech pogra w U19 za tok rezerwy, a za dwa wypożyczenie do np Augsburga po cały sezonie powinien wrócić i rzucić rękawice ówczesnemu bramkarzowi Bayernu.
19.06.2023 14:26
King już zapisał się w historii Bayernu i będzie jego legenda jeśli na serio planuje zostać w Bayernie do końca kariery, gol w Lizbonie dał Bayernowi zwycięstwo i Coman zawsze zostanie zapamietany
18.06.2023 23:32
Kiedy to sukces osiągnęła Brazylia, cis mi się wydaje ze to było jsk bardzo dawno, chyba to było w 2002, kiedy wygrali z Niemcami od tego czadu to ich nie było nawet w polfinale, a w tym czasie Niemcy, półfinał 2006, 2010, zwycięstwo 2014, ostatni dobry wynik to me2026 i trochę pechowa porażka w polfinale z Francja bo tego meczu nie powinni przegrać.
17.06.2023 00:37
Niemcy będą mieli dopiero reprezentacje w 2026 lub 2028, jak pierwsze skrzypce będą grali juniorzy z pokolenia 2006 które zostało me kilka tygodni temu i to w dobrym stylu. Do nich dojdą Musiała, Wirtz,
W Niemcy U-17 miały rewelacyjne skrzydła z jednej Brunner a z drugiej Hermann, dobry kolejny środkowy pomocnik Darvish, dwóch ciekawych napastników, solidna obrona, oprócz meczu z Polska 5:3 w pozostałych 5 meczach 2 stracone gole w tym jeden z karnego, No i bardzo ciekawy bramkarz Schmitt, z naszego Campusu powinien grać w przyszłym sezonie częściej Regionalidze, bo może to następca Nuerera, bo w meczu z Francja uratował dupe Niemcom
17.06.2023 00:12
Dwóch nowy stoperów zastąpi dwóch odchodzących, to będziemy mieli 4 dobrej klasy stoperów plus Stanisic, w jego przodku jeśli będzie problem jesienią z minutami to na rundę wiosenna wypożyczyć go do innej drużyny w Bundeslidze
16.06.2023 01:29
Thomas zarobił swoje, on w 15 letniej karierze w Bayernie zarobił około 200 mln,pieniądze super ale czy mu potrzebne jest więcej, jak spokojnie będzie miał prace za kilka mln jako trener czy menager, to po co krwiste pieniądze od Arabów
Edytowano : 2023-06-14 15:10:58
Druga sprawa wie jak nie przychylnie na umowę sponsorska z Qatar Airlines patrzę kibice Bayernu, to po co mieć rysę na swoim pomniku, bo predzej czy później taki pomnik fizycznie zostanie postawiony obok Gerda
14.06.2023 15:08
Tel to napastnik w stylu Randala, tylko brak mu doświadczenia, on mógłby grać obok prawdziwej „9”, żeby Tel mógł grać to musimy grać ustawieniem 3-3-2-2
Tak mógłby wyglądać nowy Bayern Lucas(nowy) De ligt(Upa), Pavard(Stani) - Davis(Guerreiro), Rice/Ambrabat(Leimer), Coman/Frinpong(Mazraoui)- Kimitch(Goretzka, Gravenbech), Musuala(Mueller)- Tel(Gnabry), Vlahovic(Chupo)
Zbędni są Sane, Mane, Sabitzer, Gravenbech dac na wypożyczenie na pół roku, to samo Wanner i Ibrahimovic, w styczniu zdecydować czy przedłużyć wypożyczenie czy ściągnąć do drużyny.
Edytowano : 2023-06-11 02:33:24
Jak odejdzie Pavard i Lucas to musimy kupić minimum dwóch obrońców i ostatecznie stawiać na Bachmanna, dawać mu po kilkanaście minut
Edytowano : 2023-06-11 02:37:11
Ze sprzedaży tych zawodników powinno być około 120mln plus 150 mln z klubu, to spokojnie wystarczy na te zmiany,
Vlaho 70 mln
Rice 100 mln/ Ambrabat 50 mln
Frinpong 40-45mln
To jest około 210 mln lub tylko 160 mln
To mamy kasę aby wzmocnić defensywę po odejściu Lucas i Pavarda
11.06.2023 02:31
Frinpong to nie PO tylko wahadłowy i statystyki z tego sezonu są właśnie z tej pozycji, on jest jak Davis, bardzo dobry w ofensywie(a nawet lepszy) bardzo szybki, ale już o wiele słabszy w odrobię dla tego Bayer grał z 3 w obronie i wahadłami i tylko takie ustawienie jest możliwe przy przyjściu Frinponga, czyli wtedy musimy sprzedać Gnabry, Sabe i Mane, kupić z dwóch stoperów jeśli odejdzie Pavard i Lucas, musimy mieć 6 dobrych stoperow( De ligt, Upa, Lucas, Pavard, Stani. Potrzebujemy jeszcze jednego stopera, chyba ze młodzian Bachman)
11.06.2023 02:15
A tak szczerze to jak Neurer pogra jeszcze dwa sezony to mamy jego następcę i to najlepsze ze naszego wychowanka, oglądałem mecze na ME i grał znakomicie, 3 bramki z Polska to nie jego wina tylko rezerwowy obrońca dał bardzo ciała, 2 gole idą na jego konto. Nasz nowy bramkarz to Schmitt, do tego potrafi bronić karne.
Ta pozycja sama się rozwiąże,
10.06.2023 14:00
Real jednak zrezygnował z Kane bo cała operacja jest za druga i nigdy nie zwróci się, bo wyliczyli ze koszt całej operacji to blisko 180-190mln(100 mln chce Tottenham i Kane chce zarabiac ponad 20 mln) czyli transfer który nigdy się nie spłaci, bo to koszt na rok około 45 mln
Mam nadzieje ze nasi tez dobrze policzą i dadzą sobie z nim spokój, bo za 4 lata odejdzie za free bo ciężko aby za 3 lata przedłużać umowę na dłuższy czas niż o kolejny rok, a wtedy to będą go kusili araby i najprawdopodobniej odejdzie za free. Szkoda każdy inny napastnik można jeszcze sprzedać i dac mu dłuższy kontrakt plus Randal czy Vlaho nie zarządają kontraktu pow 20 mln, tylko max 10-12 mln plus jakiś bonus od bramek i asyst
10.06.2023 00:06
Bellingham to ofensywny pomocnik a nie defensywny, to taka 8/10, to nie rozumiem o co ci chodzi my mamy Joshua i Jamala to po co nad Ham
09.06.2023 14:53
@siudrak0 nie wiem czy Ozimehn to pewniak, u nas gracze z Afryki nie przekonują, watpie ze Napoli chce się mocno osłabiać i nie ma pewnosci ze napastnik z Serie A da radę w BL gdzie jest inna intensywność, po PL druga intensywność, Bundesliga jak Premier League to ligi mocno fizyczne, trzeba naprawdę Walczaka, a transfery z Włoch przeważnie nie wypalają w Bundeslidze
09.06.2023 14:14
Amravat gracz już 3 sezon we Frorentinie i za każdym razem był czołowa postacią tej drużyny, sama Frorentina zapłaciła za niego spore pieniądze jak przeszedł z Hellasu bo prawie 20 mln i sadze ze będą chcieli około 40 mln. Może skonczy die 35mln plus 5 mln bonusy
09.06.2023 13:55
Większa konkurencja bo jest 2-3 tanszy, wydatek rzędu 100 mln może pozwolić sobie tylko kilka klubów i żaden nie jest z Włoch z Hiszpanii tylko Real, w Anglii znajdzie się z 5-6 klubów ale Defa potrzebuje tylko Arsenal i może MU, ale maja Casemiro, może za chwile Chelsea, ale oni maja tak szeroka kadrę ze narazie myślą o sprzedaży niż zakupach. PSG już kupiło pilkarza Sportingu Manuela Ugarde.
Pewnie Florentina będzie rządach około 50 mln euro, co tez odstraszy kluby włoskie. Czy konkurencja będzie większa, tylko czy on jest wart tej ceny.
09.06.2023 10:54
Ja cały czas uważam ze ta dwójka to atak marzeń, tym bardziej ze Randal nie jest pazerny na gole, jak ma lepiej ustawione partnera to woli asystować, kolejna sprawa chłopak przez 3 lata jak grał w Nantes i Eintrachtu nie miał żadnej kontuzji rozgrywa po 40 spotkań, to przecież on ratował na wiosnę dupe Eintrachtowi, nie byłoby ligi konferencji bez Muaniego. Dobra opcja dac Tela z opcja odkupu za rozsądna cenę, Tel to jest taki młodszy Randal, ale bez ogrania, ale jak na niego postawi Dino to będzie z niego gracz, tym bardziej ze go dobrze zna.
Opchnac Mane i Sane i jest kasa na Randala,
Z Sabitzera i Gravenbecha plus dołożyć z 20 mln jest Vlaho, na Rice mamy, odejdą obrońcy to kupić innych
08.06.2023 18:25
Ci piłkarze są bez mentalu, zawodzą w najważniejszych momentach, Mane już zawiódł Liverpool rok temu w meczu z Realem, mógł sam zdobyć z dwie bramki ale jak nie wykorzystuje się 100% sytuacji. U nas to już zawiódł na całej linii i po sytuacji z Julkiem i Sane nie ma dla niego miejsca w drużynie.
08.06.2023 13:54
Jestem na tak, byśmy mieli atak naprawdę potężny, tylko pytanie czy nas na to stać, Uli jest za Randalem, Karl za Dusanem, to może na serio jest możliwość mieć potężna sile rażenia, do tego jak już pisano niżej Coman/Gnabry na prawym skrzydle, to byłaby bajka, ale to trzeba teraz ze sprzedaży zarobić około 100 mln
Sabitzer 20-25
Gravenbech 20-25
Mane 25-30
Sane 50-60mln
Pavard 35mln
Z tego powinno być około 150-170mln dojdą jeszcze wieczni rezerwowi to może zamknie się w 200 mln plus 150 mln z kasy to mamy około 350 mln na transfery. Można Eintrachtowi dac Tela z opcja odkupu za 2-3 lata za max 30-35mln, a teraz zdjąć cenę z Muani z 20 mln
Musi zostać Mazraoui lub sprowadzić Frinponga tylko wtedy mamy obu zewnętrznych obrońców strikte ofensywnych, co może mieć opłakane skutki. Lepiej aby na prawej obronie zostali Mazraoui/Stani dadzą sobie radę.
Na lewej zawsze będzie bardziej atak Davis /Guerreiro
Pytanie kto na 6? Rice czy jeszcze ktoś inny?
Jeśli zostanie Lucas to czy ktoś przyjdzie do obrony za Pavarda, nawet darmowy transfer aby był ktoś do rotacji z De ligt, Upa i Lucas, bo jak znowu wypadnie Lucas to co wtedy.
08.06.2023 13:47
@kibicod2007 zyski możesz obniżyć o minimum 40-50 mln nikt nie zapłaci za Mane 30 mln(20 max) Grave tez cena około 20mln, Sabitzer Max 20 mln, może Goretzka za 50-60 mln, ale nie wiem czy to dobry pomysł, Lucas z rocznym kontraktem za 50 mln tez będzie ciężko, to my jesteśmy z problemem, bo jak zostanie to pójdzie za free, bo chetnych oprócz PSG chyba nie ma. Czy Arsenal pójdzie na wymianę Gabriel Gnabry watpie w to. To są życzenia, jak brak zainteresowania Frinpongiem, a za chwile go nie będzie, bo chce go MU
07.06.2023 11:05
Julek miał 5 letni kontrakt, zapłacili za niego około 20 mln Lipsk, czyli wyjda na zero, jak dostaną 10 mln, stracili płacac Julkowi za 3 miesiące czyli jakieś 2 mln, to i tak mało, pytanie czy strawa i tak nie skończy się w sądzie, bo nie chce mi się wierzyć ze Hasanowi wypłacili podobno 8 mln odprawy a Julek zostanie z niczym za bezpodstawne odsunięcie od prowadzenia zespołu. Ich jedyny zysk to nie płacenie Julkowi kolejnych 3 lat czyli 24 mln, dlatego sadze ze rozwiązanie umowy może skutkować jakaś odprawa i w rzeczywistości coś stracą, bo może te 8-10 mln pójdzie na rozwiązanie umowy
07.06.2023 07:49
@arjen2009 przestan pisac te bzdury, bo nie wiem czy byłaby Lm w 2020 gdy nie to ze były dwie długie przerwy s jak wiemy to jest trener który potrzebuje czasu na przygotowanie drużyny i dzieki temu ze BL wystartowała pierwsza po miesięcznej przerwie Hansi stworzył potwora i wygrywał wysoko i pewnie, później kolejna przerwa blisko 2 miesięczna i drużyna była wypoczęta i znowu dobrze przygotowana dl turnieju w Lizbonie, wtedy zakładałem się ze znajomymi ze Bayern pewnie wygra LM no ale finał był bardzo trudny, tam już były pierwsze widoczne błędy Hansiego i szczególnie Alaby a tyłek ratował nam Neurer.
Jaka była jesień za Julka oprócz 2 pechowych remisów z BMG i Unionem i tak samo pechu w Augsburgu i ogromnej nieskuteczności, to mogliśmy mieć nawet komplet punktów po 15 kolejkach, Głównym problem w kiepskiej wiośnie miał mundial w grudniu, żaden piłkarz nie wrócił szczesliwy, a powrót Niemiec po fazie grupowej było bolesne, cały grudzien byli grillowani. Do tego zamiast 2 tygodni przerwy oni mieli prawie 5 tygodni(ostatni mecz 1.12 początek przygotowan 4.01) te remisy oprócz z Koeln nie były po słabej grze, do tego trudni przeciwnicy. Od meczu z Unionem widać było poprawę w grze, mecz z BMG to wina Upa i sędziego bo czerwo było na wyrost. Druga sprawa walczyli do końca meczu, a pod Tuchelem jak przegrywali to nie było żadnej woli walki. Tutaj jest zasadnicza różnica.
06.06.2023 23:28
@tapczan potwierdzam,
Julek 25 meczów punkty 52 2,08 72-27 średnia 2,88-1,08
Tuchel 9 meczów punkty 19 punktów 2,11 20-11 2,22-1,22
Minimalnie wyzsza średnia punktów u Tuchela, ale mecz z BVB to nie była zasługa jego, ten mecz nawet Hasan by wygrał, to jest inna motywacja
Całokształt
Julek 85 punktów w 36 meczach
Tuchel 20 punktów w 12 meczach
05.06.2023 18:34
@raaafal gdxie to w Europie straciliśmy dużo goli, jak się nie mylę to do meczu z MC mieliśmy stracone dwa gole w Pilzno gdzie w drugiej połowie grali sami rezerwowi. Mecz z City był za kadencji Tuchela, który złe ustawił zespół i Bundeslidze tez gorsza średnia straconych goli mial Tuchel niż Julek, Tuchel nie potrafił ustawić dobrze zespołu, plus grający dobry sezon pod Julkiem, nagle rozsypał się mentalnie.
05.06.2023 07:27
Proste Julek został zwolniony w sytuacji, gdy Bayernu bali się giganci i MC nie było szczęśliwe z wylosowania Bayernu, ale po tym co stało się pod koniec marca i całym zamieszaniu w Bayernie w Manchesterze odetchnęli, bo Bayern po meczu z BVB stał się słabym i bez motywacji zespołem, co pokazały kolejne mecze z Freiburgiem i MC
05.06.2023 07:11
Nie zdziwię się jak Julek poprowadzi PSG do pierwszego zdobycia Uszatka, odchodzi Messi, prawdopodobnie odchodzi Neymar, a szykują się dobre transfery do PSG, zobaczymy co z tego wyjdzie, a co do Bayernu, to szczerze nie podoba mi się gra Bayernu pod wodza Tuchela i nie wierze, ze wrócimy na szczyt pod nim. Uważam ze na wiosnę będzie znowu problem z trenerem. Dobrze ze za transfery odpowiada Karl on przynajmniej nie kupi piłkarzy jakich chce Tuchel tylko zarząd oceni czy dany piłkarz będzie odpowiedni również w przyszłości pod batutą innego trenera.
Vlahovic i Rice to młodzi piłkarze i nam są potrzebni w kolejnych latach.
Musimy pomyśleć o środkowym obrońcy, no i dogadać się z Guerreiro,
05.06.2023 00:43
Tym bardziej ze mamy kartę przetargowa z Eintrachtem, oni chcą Dino a my ich dyrektora sadze ze jest płaszczyzna na porozumienie i załatwienie tematu do końca czerwca
03.06.2023 08:31
Czynny sportowiec zawsze powinien być apolityczny i nigdy nie pokazywać skrajnych poglądów bo to tylko szkodzi jego wizerunkowi, może zyskać w oczach kilku czy kilkunastu procent a stracić w 50% jak również mieć nie przychylna prasę na zachodzie.
02.06.2023 13:13
Czy on nie wiedział kto to jest Mendzel, sorry ale nigdy nie powinien nigdy spotykać się oficjalnie z jakimkolwiek politykiem o on spotkał się z przewodniczącym konfederacji, której poglądy nie są akceptowalne przez 90% społeczeństwa w Europie.
Jak to powiedział na tym spotkaniu za kilka dni będzie stać na równi z największymi sędziami w historii, to już nie będzie. Na tym spotkaniu 80-90% uczestników to byli wyborcy konfederacji i to jest smutne, ze taki sędzia tak zepsuł sobie kariere
02.06.2023 11:31
To może być już koniec kariery Marciniaka, zachodnie media tego nie odpuszcza i pójdzie na dno
02.06.2023 11:15