@misza Faktycznie trochę źle cały komentarz ubrałem w słowa, bo mecz położyła cała drużyna. Tak naprawdę z piłkarzy na plus to można moim zdaniem ocenić tylko Mullera, Olise i Laimera (w fazie ataku super, w defensywie słabo, ale nie czepiam się go szczególnie, bo nie jest bocznym obrońcą). Chodzi mi jedynie o to i zarzucam to naszemu środkowi pola, bo nie rozumiem czemu taki Goretzka czy Kimmich wychodzą wysoko do pressingu (jeden z nich, co pociąga za sobą drugiego z konieczności), jeżeli nie mają sił na zdecydowany doskok, do tego ich pressing jest w ogóle niezorganizowany. To samo było z Villarrealem i to samo było z Interem, kiedy Barella urwał się Leonowi i napędził kontrę na 1:2. Do tego Leon w destrukcji kompletnie nie istniał, był często za piłkarzami Interu, o czym świadczy zaledwie 1 wygrany pojedynek na 8 prób, trochę lepiej było z walką w powietrzu, bo 3 na 5 pojedynki wygrane.
11.04.2025 00:37
@misza Jeżeli dwóch na czterech ostatnich trenerów (a trzeci próbował) rozbija układ, to chyba nie jest to problem w trenerach, a zestawieniu piłkarzy. Kompany też od początku forsował duet Pavlo i Kimmich. Niestety przez problemy zdrowotne Pavlo nie mógł złapać w tym sezonie równej i dobrej formy, jak sezon temu więc logiczne, że w hierarchii przeskoczył go Goretzka. Palhinha jest jeszcze bardziej ograniczony w rozegraniu, więc nie było z czego szyć. Nie bez powodu zarząd poszedł po Bischofa, który ma jeden z najlepszych współczynników odbiorów w lidze spośród pomocników, a także w Europie w swojej kategorii wiekowej. Co do Tuchela to był skonfliktowany z większością piłkarzy więc trudno, żeby oni potem „umierali” za niego na boisku. Jak nie ma chemii między trenerem a zawodnikami to trudno o dobre wyniki.
09.04.2025 17:14
@Mariusz1710 W Bundeslidze, a i owszem, ale w Europie już stopień weryfikacji jest wyższy. Tutaj jedno spóźnienie w doskoku do pressingu może sprawić, że rywal wyjdzie z kontrą 3 na 2, patrząc, jak wysoko wychodzi u nas pomoc i boki obrony. To samo z Laimerem na prawej obronie. W lidze radzi sobie fajnie, wczoraj tez zagrał nie najgorszy mecz mimo wszystko, ale jednak wszystkie najgroźniejsze akcje Interu szły jego stroną. Na rewanż będzie grał na niego Dimarco, więc będzie miał jeszcze więcej problemów.
09.04.2025 17:09
Najgorsze jest to, że nasz środek pola w 2025 nadal tworzą Kimmich i Goretzka. Ten układ nie ma żadnej przyszłości i powinniśmy wyciągnąć wnioski już po pierwszym sezonie po sukcesie Flicka w LM. Nie ma przypadku w tym, że po puchar sięgnęliśmy, wtedy kiedy z konieczności środek pola był rozbity z tego układu z uwagi na kontuzje Pavarda i przesunięcie Jo na PO. Wczoraj Kimmich był dobrze odcinany, Goretzka z przodu nie pokazał praktycznie nic, a przy kontrach nie było żadnej asekuracji. Ba przy kontrach wymowne było to, że sędzia był bliżej naszej bramki niż obaj pomocnicy. Wczorajszy mecz ma wiele wspólnych mianowników z 2:3 z PSG, porażką z Villarrealem za Nagelsmanna i naszym remisem z City, kiedy goniliśmy wynik w rewanżu. Tuchel poprawnie zdiagnozował problem środka pola, niestety pod to, co chce grać Kompany ten Palhinha ze swoimi ograniczeniami w operowaniu piłką, jest kompletnie zbędny. Zresztą to samo tyczy się Nagelsmanna, nie bez powodu pozbył się z kadry Leona, a Kimmicha przesunął na bok obrony. Teraz wiadomo Leon wrócił do kadry z uwagi na dobrą formę, ale nadal nie jest zestawiany w środku pola z Jo.
09.04.2025 16:42
Odwiń sobie też mecz z PSG 2:3 za Flicka czy Villarreal za Nagelsmanna. Bayern ma akurat te frajerskie porażki, gdzie dominuje kompletnie rywala wpisane w DNA. W sumie wszystkie te trzy mecze łączy też pewien zestaw środkowych pomocników :P
08.04.2025 22:59
Olise słabiutko XD Gość jest jedynym piłkarzem, który coś robi z przodu. Nie jego wina, że Kane, Guerreiro i Sane nie dojechali dzisiaj.
08.04.2025 22:33
1
Przeraża mnie to, jak obsrany w kwestii zmian jest Kompany. Rywal w osłabieniu, nasi z przodu ledwo biegają, zamiast wpuścić tam Vidovicia czy nawet tego Asare i dać odpocząć naszym głównym armatom z przodu na Inter to my forsujemy piłkarzy do 90+ minuty.
04.04.2025 22:20
@Silesi Głupota. To samo z Ibrahimoviciem, też go Bayern chciał puścić do 2 Bundesligi albo do słabszego zespołu z Buli to się uparł na Lazio. Efekt jest taki, że gnije tam na ławce.
03.04.2025 23:53
@BreitnerPaul Kiepskim sezonie XDD W tym kiepskim sezonie zrobił 10 goli i 6 asyst w 19 występach, a sezon wcześniej miał 2 gole i 11 asyst w 37 meczach PL grając w przeciętnej drużynie.
01.04.2025 22:34
U nas z tymi wypożyczeniami jest za dużo samowolki i kuleją od dawna. Tak samo Ibrahimović, który też się na tym przejechał, bo ponoć miał oferty z Bundesligi i 2 Buli, ale je odrzucił i poszedł do Lazio. Efekt jest taki, że ma rozegrane w tym sezonie tylko 12 minut w pucharze Włoch, a mamy marzec.
09.03.2025 23:30
W sumie to jakby nie patrzeć Eintracht zaraz po Bayernie ma najlepszy bilans w Bundeslidze w 2025 roku. Będzie bardzo ciężki mecz.
19.02.2025 00:18
Też tego nie rozumiem. Cały czas przecieka prawa strona, obie akcje, które prawie skończyły się golem poszły stroną Laimera i Kima, ale największe pretensje do Ito XD
15.02.2025 19:01
Pamiętaj jeszcze, że wybrał pieniądze, a nie chwałę przedłużając kontrakt. W Realu cała kadra gra charytatywnie i wypłatą jest możliwość potrzymania pucharu LM przez 15 minut każdego wieczora
04.02.2025 23:37
1
@Reeken89 Eberl idealny nie jest, ale nie przesadzajmy już, to co oglądamy, to nie jest głównie jego winą. Zasługa Brazzo, że na skrzydłach mamy trzech paralityków, których trudno wypchnąć, bo każdy inkasuje w okolicach 20 mln za sezon. Tak samo dziś przedłużamy Daviesa za jakieś gigantyczne pieniądze, bo po jednym dobrym sezonie ten postanowił podwyższyć mu pensję o 400%. Gdyby Uli nie obsadzał stołków swoimi kolegami, tylko ludźmi, którzy znają się na tym biznesie, to bylibyśmy dziś w zupełnie innym miejscu.
29.01.2025 23:21
Teraz tylko wylosować City i gwiazdeczki, którym się nie chce biegać mogą sobie już w lutym zrobić połowiczne wolne do końca sezonu.
29.01.2025 22:52
Szkoda, że nie mamy takiej motywacji w strzelaniu bramek, jak w manifestowaniu karnych :P
29.01.2025 22:06
1
@hoven Tel za Tuchela był rewelacyjnym jokerem, bo co wchodził na murawę, to przekuwał to na liczby, a nawet jeśli tych nie było, to gra drużyny ulegała poprawie. Niestety Kompany nie postawił sobie za punktu honoru odbudowanie go, a woli ogrywać Gnabryego, który jest obecnie beznadziejny jako skrzydłowy w każdym aspekcie i jedyna jego przewaga na dziś ponad Telem to doświadczenie. Co do Mathysa to brakło nam cierpliwości i pomysłu na niego. Zawsze, kiedy wchodził na boisko, był rzucany szeroko na skrzydło i było widać, że ta gra mu nie pasowała. W poprzednim sezonie w superpucharze Niemiec z Lipskiem grając na szpicy, zaprezentował się bardzo słabo pod względem skuteczności, ale kurde co chwilę dochodził do sytuacji strzeleckich. Moim zdaniem trzeba było go budować jako zmiennika dla Kane'a skoro i tak nie mamy na tę pozycję nikogo. Brakło tak naprawdę czasu gry dla niego, żeby można było go realnie ocenić. W 10 minut mało który młody (co innego doświadczony) piłkarz jest w stanie się mocno zarekomendować trenerowi. Do tego to, że chłopak utożsamia się z klubem i głośno mówi, że chciałby zostać jego legendą, to dodatkowy atut przy potencjalnym przedłużeniu umowy zamiast późniejszego przepychania się z agentami o dodatkowe miliony.
28.01.2025 22:04
1
@Sopariev To prawda i jest to dla mnie nieporozumienie. Nagelsmann jak przychodził też miał łatkę takiego, który da pograć młodzieży. Ostatecznie skończyło się na tym, że największy wkład w budowanie młodzieży miał Tuchel, który zbudował nam Pavlovicia XD
25.01.2025 16:53
Możemy wreszcie minuty Gnabryego dać Telowi albo komuś z drugiej drużyny? Trzeba budować piłkarzy na przyszłość, a on już jest kompletnie skończony mentalnie.
25.01.2025 16:49
Ja tam Kompanyego szczególnie nie winię za wczorajszy mecz. Owszem jest bardzo jednowymiarowy i brakuje nam tego pragmatyzmu w LM, który mieliśmy w zeszłym sezonie przykładowo w meczu z Arsenalem, wówczas tworzyliśmy duże zagrożenie z kontry, w tym sezonie znaczną większość kontrataków spowalniamy, żeby przejść do ataku pozycyjnego. Eberl i Freund dobrze zidentyfikowali profile piłkarzy, jakich nam brakuje w postaci Bischofa (który na papierze pod względem statystyk i wskaźników w Bundeslidze super uzupełnia się z Pavloviciem) czy skrzydłowego, który jest zdolny do strzelania goli, ale niestety ten drugi profil będzie poszukiwany za późno, bo dopiero w przyszłym sezonie. Skąpość zarządu znowu wyjdzie nam bokiem, bo nie mamy ani wartościowego zmiennika na napastniku, a Kane miewa problemy zdrowotne, do tego teraz zjechał z formą, ani ofensywnego pomocnika, bo Musiala też raz na czas wypada, a wtedy nasza kreacja leży, do tego Muller po prostu na mecze na większej intensywności nie dojeżdża i max., na co go stać to wejście w 80 minucie, żeby nie odstawał fizycznie od rywali. Do tego naszymi skrzydłowymi są Gnabry, który nie potrafi ani kiwać, ani szybko biegać, a także Coman, który nie jest zły, pod warunkiem, że wrzucasz go na zmęczonego obrońcę. We wczorajszym meczu szkoda mi jedynie Upamecano, bo harował w tej obronie za czterech piłkarzy (całą obronę + Goretzke), a i w rozegraniu dawał więcej niż nasz niezatapialny duet środkowych pomocników. Niestety do spółki trafił mu się Kim, który nie potrafi obliczyć poprawnie toru lotu piłki i Guerreiro, który stwierdził, że dobrym pomysłem będzie faul na zawodniku wybiegającym z piłką z pola karnego. Ze statystycznej ciekawostki jesteśmy też czwartą drużyną, która mimo oddania przynajmniej 30 strzałów nie zdobyła żadnej bramki w LM od sezonu 2003/04, a za to już nie winiłbym trenera. Trenerowi przypisałbym ślepe stawianie na nazwiska i brak szans dla młodych zdolnych piłkarzy z akademii. Niestety to kolejny trener po Nagelsmannie, który jest zwolennikiem młodych talentów, które wreszcie dostaną szansę, a wychodzi jak zawsze.
No i tym wczorajszym frajerstwem mocno sobie zaszkodziliśmy, bo pomiędzy rundą barażową LM wypadnie nam mecz z Leverkusen na wyjeździe, więc najpewniej nasza przewaga znowu stopnieje :/
23.01.2025 18:56
Może najwyższa pora na Pavlovicia, żeby miał kto przełamać blok Feyenoordu, a nie męczymy się z tym Goretzką.
22.01.2025 22:28
Nie ma co się nastawiać na drugą połowę. Piłkarze byli zesrani już w pierwszej, a teraz gdy mają odrobić dwie bramki, będzie tylko gorzej. Niesamowicie frajersko zmarnowaliśmy okazję, żeby przyklepać dziś top8 i uniknąć baraży, a znając nasze szczęście, pewnie trafi się jakiś mocny rywal i trudniejszy wyjazd niż ten do Aston Villi czy Feyenoordu.
22.01.2025 22:05
Po co ten debil go atakuje od tyłu, gdy ten wybiega z piłką z pola karnego XDD
22.01.2025 21:54
0,76 według Bundesligi. W każdym razie patrząc na obie bramki to mam nieodparte wrażenie, że z takim Courtouisem między słupkami, dwóch bramek byśmy dziś nie stracili.
18.01.2025 17:28
Dobre wyczucie czasu XDD
18.01.2025 16:10
@seco555 Raczej nie. Według doniesień z Hiszpanii Real oferuje mu 20 brutto, a Bayern w okolicach 14-15 + jakieś bonusy.
16.01.2025 16:08
Od początku hiszpańskie media budowały kampanię, że ma do wyboru pieniądze (Bayern) lub chwałę (Real). Okazało się, że chwała Realu jest wyceniona na 20 mln/sezon, a pieniądze Bayernu to 14 mln/sezon XD Po prostu hiszpańskie media budują taką narrację, aby w razie przedłużenia móc pisać, że Davies wybrał pieniądze, a nie że odrzucił hiszpańskiego potentata, żeby dalej grać w Niemczech.
13.01.2025 23:25
1
Gramy bez lewego skrzydłowego i bez kreatywności (brak Musiali i Pavlović kosztem Goretzki na ławce), a do tego z sędzią, który nie potrafi się ustawić tak, żeby nie przeszkadzać, w co trzeciej akcji swoim ustawieniem. Nie układa się nam ten mecz.
11.01.2025 19:14
2
Po prostu Olise nie spodziewał się, że Sane potrafi celnie dograć :)
20.12.2024 22:02
Zasłużony gol zabrany, a niezasłużony karny przyznany, ciekawie :P
10.12.2024 22:28
2
Te minuty Sane to dajcie Irakundzie. Tak samo minuty Mullera dla Tela, bo ogrywanie tej dwójki nie ma żadnego sensu.
07.12.2024 17:02
Ewidentny błąd Upy, to wiadomo, ale w tym meczu powinniśmy już luźno prowadzić. Ta ułomność w aspekcie wykańczania akcji graczy z przodu nas wiele będzie kosztować w tym sezonie.
07.12.2024 16:41
Kapitalne rozegranie ze strony Olise to Sane oczywiście lobuje poza światło bramki. To jego wykończenie w sytuacjach sam na sam to nieśmieszny żart.
07.12.2024 15:48
1
@Reeken89 Wiadomo, że marka robi swoje i to masowe zdobywanie LM, ale już nie przesadzajmy, że nie chodzi o pieniądze. Alaba też u nas chciał 25 mln brutto za przedłużenie, dostał od nas ofertę na 20, w Realu płacą mu 22,5 mln. Ostatnio gdzieś na twitterze mignęło mi, że potencjalna premia za podpis dla Daviesa to miałoby być 25 mln euro, a z pensją to pewnie się wstrzeli w drabinkę gdzieś pod Bellinghamem, więc pewnie będzie zgarniał 16-20 brutto.
14.11.2024 22:41
Nie mogę się doczekać, aż wróci nam do gry jakikolwiek prawy obrońca. Laimer w tym podłączaniu się do akcji ofensywnych jest znacznie gorszy, niż był w tym aspekcie Pavard, na którego wszyscy zawsze narzekali. Guerreiro jest spoko, ale lewa noga go ogranicza, a do tego zostawia duże dziury z tyłu, bo nie jest najszybszy. Do tego mam nadzieję, że zobaczymy u nas z przodu najbardziej kreatywne trio, czyli Sane, Musiala i Olise (od lewej do prawej). Sane trochę limitowałby wtedy podłączanie się Daviesa do przodu, ale dzięki temu Kanadyjczyk częściej wspierałby obrońców.
06.11.2024 23:14
Czy ja na pewno oglądam ten sam mecz co Kompany biorąc pod uwagę, że pierwszym zmienionym był Olise, a nie Gnabry?
06.11.2024 22:32
Ponoć powrót F1 ma być tą bombą.
27.10.2024 14:49
1
Przed meczem z Barcą naczytałem się jakim Pena jest ręcznikiem, ale tak szczerze, gdyby dziś w Barcelonie bronił Neuer z tego sezonu to już dawno by przegrywali.
26.10.2024 22:35
@hoven Czyli dychę mamy oszczędzoną, a gorszy niż Neuer dziś nie będzie
23.10.2024 22:11
W przyszłym sezonie pora powitać Nubela, a pensję Neuera przeznaczyć na transfer obrońcy.
23.10.2024 22:10
1
@Piter1985 Było, o ile mnie pamięć nie myli, to wrócił po covidzie i z marszu go na kadrę w Maroku wrzucili. Potem miał zapalenie mięśnia sercowego i wypadł nam na jakiś czas.
13.10.2024 22:56
@admin Nie, jeżeli już korzystam z VPN to tylko na jednej przeglądarce, a problem występuje u mnie na każdej oraz na telefonie. Będę wdzięczny, jeśli dałoby się to zgłosić, bo nie powiem, pomysł z tą zakładką multimedialną jest bardzo dobry.
07.10.2024 23:44
Wie ktoś jak naprawić to, że nie wyświetla mi się filmik? Wyskakuje komunikat uwaga! to wideo nie jest dostępne w twoim kraju niezależnie od przeglądarki. Mam polski, stały adres IP.
07.10.2024 19:14
1
Na 15 strzałów celnych oddanych na naszą bramkę w tym sezonie aż 7 wpadło do siatki :P
06.10.2024 18:45
1
Neuer to kiedyś coś obroni? Bo mam wrażenie, że gramy bez bramkarza.
06.10.2024 18:06
1
Gnabry zjazd do bazy i Palhinha, żeby zabezpieczyć środek pola, by się przydał. W międzyczasie rzucałem też okiem na Liverpool, który prowadzi Slot i kurde piłkarze tam bardzo szybko przysposobili sobie jego pomysł na grę, a nasi z Kompanym nie kliknęli tak szybko. Mam nadzieję, że na przestrzeni tygodni się to zmieni, ale obawiam się, że to głębszy problem niż tylko osoba trenera, bo to samo było w lidze u schyłku Nagelsmanna czy za rządów Tuchela.
01.09.2024 19:04
@BavarianDude Dokładnie, zwłaszcza, że my zakup De Ligta z Juve też rozłożyliśmy chyba akurat na 3 raty :)
11.08.2024 13:10
@PanMietek U Nagelsmanna też parę podstawową przez pewien czas tworzyli Upa i Herandez dopóki ten drugi się nie rozwalił, jak to miał w zwyczaju.
10.08.2024 15:49
Tak z ciekawości, gdybyście mieli wrzucić jakieś nazwisko na koszulkę z nowego sezonu, którą byście kupowali to, jaki byłby wasz wybór? Ktoś ze starej gwardii, kogo darzycie sympatią, kto po sezonie może zakończyć karierę jak np. Muller, a może ktoś z młodego pokolenia, kto utożsamia się z klubem jak Pavlović czy Tel? Mnie osobiście korci koszulka z Musialą na plecach, ale patrząc na to, jak odwleka się jego przedłużenie kontraktu, to kto wie, czy po sezonie nadal będzie u nas grał.
31.07.2024 22:53
@DaViD777xx Na youtubie mu zdjęli, ale na twitchu oglądam od 10 minuty i normalnie cały czas śmiga.
28.07.2024 16:00
1
33monteiro na Twitchu gdyby ktoś chciał obejrzeć sobie meczyk :)
28.07.2024 15:51
90% zgody. Niestety „nie pobierał dużej pensji” można wykreślić, bo Hasan jak każdemu, kto dobrze zagrał jeden sezon, postanowił podwoić po sezonie pensję i wynosiła ona ponoć 10 baniek brutto.
19.07.2024 01:42
Fabrizio na swoim kanale powiedział, że oprócz ofert dla Stanisicia i Pavlo, które są już gotowe, przedstawiciele Bayernu (najprawdopodobniej po zakończeniu euro) spotkają się z przedstawicielami Musiali i zaproponują mu nowy kontrakt ze znaczną podwyżką. W tle na rozwój sytuacji czekają głównie angielskie kluby, a największe zainteresowanie Musialą wyraża ponoć Manchester City.
16.06.2024 00:47
@Alistair Trochę tak, ale zatrudnili go po to żeby ogarnął trenera i budował z nim kadrę na przyszłość. Więc skoro już miał wizję i konkretnego kandydata to po co to blokować? Zmusili go samego do szukania opcji D, a będą go rozliczać jakby to był tylko jego pomysł.
25.05.2024 14:28
@makaay Teraz będzie nawet ciekawiej, bo nie będzie grup także cały czas grasz o coś, bo wszystkie zespoły są w jednej "tabeli" na wzór ligi
25.05.2024 14:27
Ciekawe jak to będzie. Eberla też ładnie na minę wepchnęli. Tuchela odpalili (słusznie) bez jego udziału, bo było, to zanim zaczął pracę. Chciał De Zerbiego, to mu go zablokowali, Nagelsmanna by ogarnął, to KHR-owi nie odpowiadał (jak dla mnie i tak za wcześnie było na jego powrót). Kompany'ego przeforsował kosztem Flicka, do czego nie jestem przekonany, ale zarząd namieszał strasznie w tej sprawie, bo stworzyli niezły burdel i utrudniali całe zadanie, a ostatecznie głową za to przypłaci gość dopiero zatrudniony, a nie główni winowajcy.
25.05.2024 13:40
Błąd Laimera, ale Neuer dziś przemierny. Sprezentował gola, potem przepuścił piłkę, która szła w światło bramki, bo myślał, że wyjdzie na aut bramkowy, a teraz jeszcze wsadził Laimera na minę, widząc, że rusza go pressować piłkarz Hoffe.
18.05.2024 17:18
BILD podawał, że Musiala jest wśród piłkarzy, którzy chcieliby kontynuować współpracę z Tuchelem. Daviesa nie ma co liczyć, bo gość i tak przepadł, jest urobiony przez Real i będą próbować nas strategicznie rozgrywać, żeby wyciągnąć go teraz za fryty albo przeczekać rok i wezmą sobie Gutierreza na przeczekanie, bo mają klauzulę wykupu w wysokości 8 mln. Co do De Ligta to myślę, że jemu persona trenera jest obojętna o ile gra. Jedyny problem, jaki dostrzegam to Tel i Kimmich, w przypadku tego pierwszego to wiadomo, ale w przypadku drugiego to Tuchel odsunął go na bok obrony i próbował rozbić jego układ z Goretzką.
15.05.2024 23:01
3
Nie mówię, że Tuchel jest moim wymarzonym kandydatem, ale jakby nie patrzeć to z potencjalnych opcji na papierze gwarantuje nam największe szanse w Finale Dahoam, a w 2025 na rynku będzie dostępnych więcej topowych trenerów. No i trochę wymowne jest to, że czołowi piłkarze jak Muller czy Neuer walczą o pozostanie Tuchela, zamiast wstawić się za kandydaturą Flicka, która przecież była najbardziej owocną od czasów Juppa.
14.05.2024 16:24
Davies klasa XD
04.05.2024 17:17
Rohl i Gerland odeszli wraz z Flickiem do DFB, a Tuchel ma swój sztab.
03.05.2024 18:38
1
Nie wiem co, ten zarząd kombinuje. Patrząc, kiedy ogłoszono decyzję w sprawie Tuchela, to czasu było aż nadto, żeby z kimś się dogadać i go zaklepać. Odmówił nam Alonso, potem jego alternatywa w postaci Nagelsmanna i błądzimy po omacku zupełnie jak w przypadku większości poprzednich okienek transferowych, gdzie też nie widać jasnego i klarownego planu co do budowania kadry. Tak jak przedwczesny transfer Zaragozy i sprowadzenie Boeya (gdy było wiadome, że po sezonie powróci Stanisić) były nerwowymi ruchami, tak prawdopodobnie czeka nas to samo przy okazji wyboru nowego trenera i przyparci presją do muru sięgniemy po Rangnicka. Niestety, ale brak mocnej persony jako trenera może negatywnie odbić się na rozmowach kontraktowych z ważnymi piłkarzami, które będziemy musieli odbyć w najbliższym czasie i mam tu na myśli przede wszystkim przyszłość Musiali, ale także Kimmicha czy Sane.
23.04.2024 23:27
Bez zaskoczenia. Takim środkiem pola nie da się prowadzić gry z Arsenalem i jedyne co możemy robić to rozbijać akcję i próbować pchać je skrzydłem, a zamiast tego usilnie gramy środkiem. Szkoda, że Pavlović się akurat wysypał, bo gdyby był w rytmie meczowym i był gotowy na 90 minut, to obok Goretzki mogłoby to jakoś wyglądać.
17.04.2024 21:54
Może kwestia ustawienia kamery, ale pomijając ten kryminał w wykonaniu obrony i Goretzki, to wydawało mi się, że Neuer zbagatelizował ten strzał.
01.03.2024 22:17
Można by było, ale Kim jest bardzo podobnie usposobiony co De Ligt (agresywnie grający obrońca doskakujący w pierwsze tempo), a Upamecano jest ceniony przez Tuchela za wyprowadzenie piłki, a mając w środku pola Goretzkę, to Francuz musi często brać ten obowiązek na swoje barki.
10.02.2024 18:02
1
Oczywiście, że tłumaczy. De Ligt nie nadaje się do roli defensywnego pomocnika, jeżeli taką będzie miał dziś, za zadanie pełnić ten trzeci obrońca czego jeszcze nie wiemy. Kim akurat w ostatnim meczu odpoczywał, bo był zawieszony za kartki, także można się tutaj martwić co najwyżej o Upamecano.
10.02.2024 17:55
Wszyscy płaczecie i wyrokujecie, a nawet nie wiadomo jak będziemy grać. Może Tuchel w fazie atakowania będzie chciał mieć drużynę ustawioną w kształcie 4-3-3 gdzie Dier będzie najbardziej cofniętym pomocnikiem, a w fazie obrony Anglik będzie schodził pomiędzy dwójkę obrońców i przykładowo wtedy już De Ligt w tej roli nie ma racji bytu. Oceniać to będzie można po pierwszej połowie, a najlepiej po 90 minutach :) To ustawienie wygląda jak chęć uszczelnienia środka, gdzie Leverkusen jest najgroźniejsze, zwłaszcza w obliczu braku Frimponga w wyjściowym składzie.
10.02.2024 17:50
Ponoć Flick w razie objęcia Barcelony chciałby zabrać ze sobą Holgera Broicha. Ciekawe czy by go skusił, skoro proponował mu już posadkę w sztabie DFB i ten został w Bayernie, a tu dochodzi jeszcze aspekt przeprowadzki.
08.02.2024 17:54
@rafalfcbm To, że Nagelsmann grał bez 9 to nie wina zarządu, ale jego. Sam uznał, że nie jest potrzebna typowa 9, bo dzięki temu zespół będzie bardziej elastyczny taktycznie i zdolny do zaskakiwania rywali. Dostał Mane, który miał pobudzić resztę skrzydłowych i wywołać na nich presję, ale jak się to skończyło, wszyscy wiemy. Możemy wiele mówić, ale z Nagelsmannem za sterami nie wyciągnęlibyśmy też napastnika takiej klasy jak Kane.
01.01.2024 23:21
@sammyo7o7 Jedno to tak jak piszesz kwestia jakości pojedynczych graczy, ale jest to też kwestia systemowa, w której Tuchel ma rację. W zespole ewidentnie brakuje nam holding six, gracza, który spajałby obronę z atakiem. Mamy Kimmicha, który w procentowych wygranych pojedynków w defensywie jest słaby, mamy Goretzke, który gra jako ósemka, a czasem nawet dziesiątka i nie ma go ani w rozegraniu, ani w obronie. Przy tak ofensywnym stylu gry z wysoko ustawioną obroną, potrzebujemy kogoś, kto będzie zabezpieczał tyły w fazie przejścia rywala. Kiedyś mieliśmy takich piłkarzy jak Vidal czy Martinez, którzy super odwalali tę czarną robotę, a teraz jedyną taką opcją jest Laimer, który z konieczności to gra częściej na boku obrony niż w środku pola.
10.12.2023 18:21
Mazraoui kryminał
09.12.2023 15:43
Bawią mnie niesamowicie komentarze poniżej, które sprowadzają wszystko do trenera. Chciałbym wam przypomnieć, że gdy Nagelsmann przerżnął 9 punktową przewagę nad BVB, to graliśmy dokładnie tak samo, zamiast zamykać mecze z wykreowanych szans, pozwalaliśmy sobie na niefrasobliwość, a potem karcił nas za to rywal.
11.11.2023 17:06
Ta ostatnia akcja meczu, która rozstrzygnęła wynik, podsumowuje wszystko. Piłkarze bez ładu i składu, przez niekompetencje zarządu zmuszeni grać do pozycji, na których nie powinni grać. Kimmich, który zapomniał, że pełni rolę środkowego obrońcy i wyskoczył do pomocy, Davies, który dął się ograć jak dziecko, a na dokładkę Laimer, który wcielał się w Goretzke. Ta dezorganizacja taktyczna jest wręcz porażająca.
02.11.2023 00:59
Tuchel tak jak wyciąga dobre wnioski z pierwszej połowy, tak znowu wyciągnął dobre wnioski, ale z poprzednich spotkań. Coman ostatnio grając w półprzestrzeni, nie radził sobie kompletnie. Dziś Muller operujący w półprzestrzeni, Sane z Comanem zamienieni stronami, przez co King operuje bliżej linii bocznej i od razu wygląda znacznie lepiej.
08.10.2023 18:58
Tuchelowi trzeba oddać, że dokonuje dobrych zmian. Zazwyczaj po pierwszej słabej połowie, w drugiej nasza gra wyglądała dużo lepiej i tak było również i dziś. Szkoda, że nie mamy rezerwowego prawego obrońcy, bo Laimer ze swoimi płucami powinien biegać koło Kimmicha w środku pola i byłoby z tego znacznie więcej korzyści niż z Goretzki, który nie oferuje nic.
30.09.2023 20:44
Nasi skrzydłowi, a zwłaszcza Coman, to powinni się od Kane'a nauczyć jak dośrodkować piłkę
30.09.2023 20:23
No i warto też wrzucić kamyczek do ogródka zarządu. Gdyby nie głupie oddanie Stanisicia to środek pola Laimer Kimmich na Lipsk byłby dużo sensowniejszy, a tak ciężko ryzykować zdrowiem Laimera i Mazraouiego, jeżeli to nasze jedyne opcje na prawą obronę.
30.09.2023 19:28
Frajerstwo Musiali, który mógł nam ustawić ten mecz dobrym początkiem, a kopnął prosto w bramkarza. Tragiczny i elektryczny Ulreich, który dziś nie pomaga ani nie zapewnia spokoju obronie. Najbardziej żałosne jest w tym wszystkim, że niby mamy prowadzić z nim rozmowy w sprawie przedłużenia. Gość jest do odpalenia, bo nie dawał rady w HSV na poziomie 2 Bundesligi, Peretz powinien być dwójką i rywalizować z Neurem, bo z jego dyspozycją po takiej przerwie też może być różnie. Goretzka i Coman w dzisiejszym meczu powinni wylecieć na ławę w przerwie, bo nie dają drużynie absolutnie nic. Leon chowa się w środku pola, nie wychodzi po piłki, proste podania na parę metrów w jego wykonaniu są za słabe, jak ma możliwość zagrania w korytarz piłki prostopadłej, to zatrzymuje się i oddaje do Kimmicha. Dużo lepsze piłki penetrujące posyła Upamecano grający piętro niżej. Coman z kolei nie potrafi nawet zrobić nam przewagi w pojedynku 1 na 1 co jest jego największym i w obecnej formie jedynym atutem.
30.09.2023 19:25
Wynik nieźle zakłamuje obraz meczu, ale prawda jest taka, że gdyby nie taka lekkomyślność przy kontrach to mogliśmy zabić ten mecz dużo wcześniej. To jest problem, który istnieje już od Nagelsmanna i scenariusz jest ten sam, gnieciemy przeciwnika, ale nasi piłkarze, zamiast uderzyć, szukają jeszcze 5 podań w polu karnym, poprawiają sobie 3 razy piłkę przed strzałem etc. i z bardzo groźnych kontr nic nie wychodzi. Przecież mieliśmy ich tyle i to w dodatku na tyle dobrych, że spokojnie powinniśmy zrobić z tego wynik 4:1 lub 5:1. Strata 2 punktów na własne życzenie była o włos.
20.09.2023 23:02
Przecież końcówka Nagelsmanna wyglądała dokładnie tak samo. Mamy nowy sezon i część piłkarzy nadal nie dojechała kompletnie z poziomem. Coman jest dziś absolutnie tragiczny, nikogo nie kiwnie, podaje trudne do opanowania piłki, przyjąć też dobrze nie potrafi, bo mu ciągle odskakuje, Kimmich to gra nie wiadomo do kogo, w strefy gdzie nikogo nie ma, jak koledzy wychodzą na dobre prostopadłe to zatrzymuje się i odgrywa do boku. Dobrze, że zarząd skrócił nam ławkę i opcje do gry, bo może by jeszcze zmiennicy wpłynęli na losy meczu.
02.09.2023 19:24
Kompletna amatorka ze strony zarządu. Po wysypaniu się Rice'a było całe okienko na to, żeby ogarnąć kogoś na 6, co jest naszą stałą bolączką od momentu odejścia Thiago, a działania podjęli dwa dni przed zamknięciem okna transferowego.
01.09.2023 18:10
Jak ktoś tutaj poważnie wierzy we wszystkie wypociny Bilda, to tutaj jakakolwiek dalsza dyskusja nie ma sensu. Wystarczy sobie przypomnieć rewelacje transferowe od Falka, który od dawna nie ma żadnego dobrego info, o planach i celach transferowych Bayernu. Nie wspominając o ich wspaniałych artykułach, że Davies prezentuje się beznadziejnie na treningach i jest postrzegany jako słabszy piłkarz niż w momencie przyjścia, gdzie wiadomo, jak eksplodował wówczas z formą :)
13.09.2022 01:13
Kimmich kryminał uratowany przez sędziego. W LM dostaniemy Olivera na gwizdku, chłop zrobi to samo i już faulu nie będzie.
10.09.2022 16:42
@hoven Spokojnie będzie w następnym tygodniu po testach medycznych. Chociaż znając tempo zespołu od social mediów, prędko bym się oficjalki nie spodziewał :P
17.06.2022 21:11
Mnie zastanawia jak wy widzicie to dzielenie czasu skoro od dłuższego czasu pojawiają się artykuły, że Neuer uważa, że jest w dobrej formie i nie zamierza odpuszczać żadnego spotkania. Nam jest potrzebny drugi bramkarz pokroju Ulreicha czy Starke, który nie narzeka i zagra wtedy kiedy tylko będzie taka potrzeba. Nubel jest za młody żeby marnować go na ławce.
07.06.2021 20:02
Mam nadzieję, że Flick wreszcie przejrzy na oczy. Dzisiejszy występ Lucasa był jednym z najlepszych występów obrońcy jakie widziałem w ostatnich latach. To co zrobił przy kontrze PSG uniemożliwiając podanie Neymarowi do Mbappe, a następnie skrócenie kontu i wybicie piłki spod nóg Brazylijczyka to był majstersztyk. Taki gość musi siedzieć na ławce bo Flick ceni sobie umiejętność rozegrania Alaby. Strach pomyśleć ile punktów dzisiaj moglibyśmy mieć więcej gdyby to na Lucasie budowano linię obrony i żeby nikt mi nie zarzucił, że odwołuje się tylko do tego meczu to Lucas w każdym meczu, w którym wystąpił grał dobrze.
13.04.2021 23:40
I ty Flick wolisz Alabe na środku bo lepiej piłkę kopie, żenujące
13.04.2021 22:38
Zwłaszcza że prawa strona cała wolna a ten ładuje po trybunach
13.04.2021 22:11
Kimmich i skrzydła mam nadzieję, że się ogarna na drugą połowę bo cała trójka jest niedamowicie mierna
13.04.2021 21:51
Mnie jeszcze zastanawia czemu ostatecznie Flick nie wrzucił Musiali na końcówkę. Coman i Sane byli po prostu zmęczeni, niedokładni, już pomijając resztę spotkania w ich wykonaniu. Fajnie mógłby ożywić grę, nic do stracenia nie mieliśmy.
08.04.2021 00:21
Sule to samo co zawsze czyli problemy z trzymaniem linii spalonego, ale jestem w szoku, że niektórzy próbują bronić Alabe. Po jego przesunięciu do środka i wejściu Lucasa wyglądaliśmy dużo lepiej w obronie. Flick to w Alabie musi cenić wyłącznie jego umiejętność rozgrywania choć i ona nie jest wybitna, bo Hernandez też dziś pokazał parę fajnych przerzutów, nie bał się też wziąć piłki i wejść z nią w linię pomocy tak jak to czyni często Austriak. Dla mnie największą kpiną jest to, że Alaba gra po prostu za nazwisko. Gość jest u nas jednym z najgorszych (w większości statystyk od końca 1, w niektórych 2) pod względem wygranych pojedynków, wygranych pojedynków główkowych, przejęć etc. Mamy za środkowego obrońcę gościa, którego największą bolączką jest bronienie. Rok temu jego błędy tuszował nagminnie Neuer, w tym sezonie też prawie przerżnęliśmy Superpuchar Europy przez jego zagranie i jak zawsze sytuację musiał ratować Manu.
08.04.2021 00:02
Mecz na konto Flicka, aż się boję jego kolejnych genialnych wyborów na Lazio.
20.02.2021 17:29
Gnabry do odpalenia po przerwie. Sane bez szału, ale widać, że brakuje mu dobrego prawego obrońcy do grania. Jego najlepszy mecz u nas dotychczas to ten gdy Kimmich grał na boku. Pavard jest koszmarny. Decyzje personalne Flicka też. Musiala powinien dziś grać kosztem Gnabryego, w meczu z Lipskiem pokazał, że może dźwignąć mentalnie trudne spotkania, a nie wierzę, że nie byłby w stanie zaoferować mniej niż Niemiec.
11.02.2021 19:51
Sule jak zawsze perfekcyjne ustawianie się
05.02.2021 20:04
Ciekawe po ilu meczach Flick zda sobie sprawę, że zawsze jak robi te same zmiany tj. skrzydłowy + Tolisso to nam środek pola siada i gra się już nie klei. Może pora na jakieś nowe zmiany w trakcie meczu i Musiala za plecy Lewego czy Goretzka za Lewego, a obok Kimmicha Roca. Na pewno byłby to ciekawy wariant gry.
20.01.2021 22:27
Ale w ogóle co się stało z Neuerem przy okazji karnych? Kiedyś super instynkt, a teraz na 5 karnych co najmniej 3 razy rzuca się w zła stronę.
20.01.2021 22:08
Więcej farta już się nie da mieć. Niech wcisną dwójkę bo jak nie to i tak się zaraz remisem skończy przy takiej grze.
20.01.2021 22:05
Ale on pluje na tego Roce to jest niepojęte
17.01.2021 17:04
Nie myślałem, że kiedykolwiek to powiem, ale nawet za czasów Kovaca mieliśmy więcej składnych akcji, na poziomie drużyn Bundesligi, niż dziś. Koszmarna gra.
@misza Faktycznie trochę źle cały komentarz ubrałem w słowa, bo mecz położyła cała drużyna. Tak naprawdę z piłkarzy na plus to można moim zdaniem ocenić tylko Mullera, Olise i Laimera (w fazie ataku super, w defensywie słabo, ale nie czepiam się go szczególnie, bo nie jest bocznym obrońcą). Chodzi mi jedynie o to i zarzucam to naszemu środkowi pola, bo nie rozumiem czemu taki Goretzka czy Kimmich wychodzą wysoko do pressingu (jeden z nich, co pociąga za sobą drugiego z konieczności), jeżeli nie mają sił na zdecydowany doskok, do tego ich pressing jest w ogóle niezorganizowany. To samo było z Villarrealem i to samo było z Interem, kiedy Barella urwał się Leonowi i napędził kontrę na 1:2. Do tego Leon w destrukcji kompletnie nie istniał, był często za piłkarzami Interu, o czym świadczy zaledwie 1 wygrany pojedynek na 8 prób, trochę lepiej było z walką w powietrzu, bo 3 na 5 pojedynki wygrane.
11.04.2025 00:37
@misza Jeżeli dwóch na czterech ostatnich trenerów (a trzeci próbował) rozbija układ, to chyba nie jest to problem w trenerach, a zestawieniu piłkarzy. Kompany też od początku forsował duet Pavlo i Kimmich. Niestety przez problemy zdrowotne Pavlo nie mógł złapać w tym sezonie równej i dobrej formy, jak sezon temu więc logiczne, że w hierarchii przeskoczył go Goretzka. Palhinha jest jeszcze bardziej ograniczony w rozegraniu, więc nie było z czego szyć. Nie bez powodu zarząd poszedł po Bischofa, który ma jeden z najlepszych współczynników odbiorów w lidze spośród pomocników, a także w Europie w swojej kategorii wiekowej. Co do Tuchela to był skonfliktowany z większością piłkarzy więc trudno, żeby oni potem „umierali” za niego na boisku. Jak nie ma chemii między trenerem a zawodnikami to trudno o dobre wyniki.
09.04.2025 17:14
@Mariusz1710 W Bundeslidze, a i owszem, ale w Europie już stopień weryfikacji jest wyższy. Tutaj jedno spóźnienie w doskoku do pressingu może sprawić, że rywal wyjdzie z kontrą 3 na 2, patrząc, jak wysoko wychodzi u nas pomoc i boki obrony. To samo z Laimerem na prawej obronie. W lidze radzi sobie fajnie, wczoraj tez zagrał nie najgorszy mecz mimo wszystko, ale jednak wszystkie najgroźniejsze akcje Interu szły jego stroną. Na rewanż będzie grał na niego Dimarco, więc będzie miał jeszcze więcej problemów.
09.04.2025 17:09
Najgorsze jest to, że nasz środek pola w 2025 nadal tworzą Kimmich i Goretzka. Ten układ nie ma żadnej przyszłości i powinniśmy wyciągnąć wnioski już po pierwszym sezonie po sukcesie Flicka w LM. Nie ma przypadku w tym, że po puchar sięgnęliśmy, wtedy kiedy z konieczności środek pola był rozbity z tego układu z uwagi na kontuzje Pavarda i przesunięcie Jo na PO. Wczoraj Kimmich był dobrze odcinany, Goretzka z przodu nie pokazał praktycznie nic, a przy kontrach nie było żadnej asekuracji. Ba przy kontrach wymowne było to, że sędzia był bliżej naszej bramki niż obaj pomocnicy. Wczorajszy mecz ma wiele wspólnych mianowników z 2:3 z PSG, porażką z Villarrealem za Nagelsmanna i naszym remisem z City, kiedy goniliśmy wynik w rewanżu. Tuchel poprawnie zdiagnozował problem środka pola, niestety pod to, co chce grać Kompany ten Palhinha ze swoimi ograniczeniami w operowaniu piłką, jest kompletnie zbędny. Zresztą to samo tyczy się Nagelsmanna, nie bez powodu pozbył się z kadry Leona, a Kimmicha przesunął na bok obrony. Teraz wiadomo Leon wrócił do kadry z uwagi na dobrą formę, ale nadal nie jest zestawiany w środku pola z Jo.
09.04.2025 16:42
Odwiń sobie też mecz z PSG 2:3 za Flicka czy Villarreal za Nagelsmanna. Bayern ma akurat te frajerskie porażki, gdzie dominuje kompletnie rywala wpisane w DNA. W sumie wszystkie te trzy mecze łączy też pewien zestaw środkowych pomocników :P
08.04.2025 22:59
Olise słabiutko XD Gość jest jedynym piłkarzem, który coś robi z przodu. Nie jego wina, że Kane, Guerreiro i Sane nie dojechali dzisiaj.
08.04.2025 22:33
Przeraża mnie to, jak obsrany w kwestii zmian jest Kompany. Rywal w osłabieniu, nasi z przodu ledwo biegają, zamiast wpuścić tam Vidovicia czy nawet tego Asare i dać odpocząć naszym głównym armatom z przodu na Inter to my forsujemy piłkarzy do 90+ minuty.
04.04.2025 22:20
@Silesi Głupota. To samo z Ibrahimoviciem, też go Bayern chciał puścić do 2 Bundesligi albo do słabszego zespołu z Buli to się uparł na Lazio. Efekt jest taki, że gnije tam na ławce.
03.04.2025 23:53
@BreitnerPaul Kiepskim sezonie XDD W tym kiepskim sezonie zrobił 10 goli i 6 asyst w 19 występach, a sezon wcześniej miał 2 gole i 11 asyst w 37 meczach PL grając w przeciętnej drużynie.
01.04.2025 22:34
U nas z tymi wypożyczeniami jest za dużo samowolki i kuleją od dawna. Tak samo Ibrahimović, który też się na tym przejechał, bo ponoć miał oferty z Bundesligi i 2 Buli, ale je odrzucił i poszedł do Lazio. Efekt jest taki, że ma rozegrane w tym sezonie tylko 12 minut w pucharze Włoch, a mamy marzec.
09.03.2025 23:30
W sumie to jakby nie patrzeć Eintracht zaraz po Bayernie ma najlepszy bilans w Bundeslidze w 2025 roku. Będzie bardzo ciężki mecz.
19.02.2025 00:18
Też tego nie rozumiem. Cały czas przecieka prawa strona, obie akcje, które prawie skończyły się golem poszły stroną Laimera i Kima, ale największe pretensje do Ito XD
15.02.2025 19:01
Pamiętaj jeszcze, że wybrał pieniądze, a nie chwałę przedłużając kontrakt. W Realu cała kadra gra charytatywnie i wypłatą jest możliwość potrzymania pucharu LM przez 15 minut każdego wieczora
04.02.2025 23:37
@Reeken89 Eberl idealny nie jest, ale nie przesadzajmy już, to co oglądamy, to nie jest głównie jego winą. Zasługa Brazzo, że na skrzydłach mamy trzech paralityków, których trudno wypchnąć, bo każdy inkasuje w okolicach 20 mln za sezon. Tak samo dziś przedłużamy Daviesa za jakieś gigantyczne pieniądze, bo po jednym dobrym sezonie ten postanowił podwyższyć mu pensję o 400%. Gdyby Uli nie obsadzał stołków swoimi kolegami, tylko ludźmi, którzy znają się na tym biznesie, to bylibyśmy dziś w zupełnie innym miejscu.
29.01.2025 23:21
Teraz tylko wylosować City i gwiazdeczki, którym się nie chce biegać mogą sobie już w lutym zrobić połowiczne wolne do końca sezonu.
29.01.2025 22:52
Szkoda, że nie mamy takiej motywacji w strzelaniu bramek, jak w manifestowaniu karnych :P
29.01.2025 22:06
@hoven Tel za Tuchela był rewelacyjnym jokerem, bo co wchodził na murawę, to przekuwał to na liczby, a nawet jeśli tych nie było, to gra drużyny ulegała poprawie. Niestety Kompany nie postawił sobie za punktu honoru odbudowanie go, a woli ogrywać Gnabryego, który jest obecnie beznadziejny jako skrzydłowy w każdym aspekcie i jedyna jego przewaga na dziś ponad Telem to doświadczenie. Co do Mathysa to brakło nam cierpliwości i pomysłu na niego. Zawsze, kiedy wchodził na boisko, był rzucany szeroko na skrzydło i było widać, że ta gra mu nie pasowała. W poprzednim sezonie w superpucharze Niemiec z Lipskiem grając na szpicy, zaprezentował się bardzo słabo pod względem skuteczności, ale kurde co chwilę dochodził do sytuacji strzeleckich. Moim zdaniem trzeba było go budować jako zmiennika dla Kane'a skoro i tak nie mamy na tę pozycję nikogo. Brakło tak naprawdę czasu gry dla niego, żeby można było go realnie ocenić. W 10 minut mało który młody (co innego doświadczony) piłkarz jest w stanie się mocno zarekomendować trenerowi. Do tego to, że chłopak utożsamia się z klubem i głośno mówi, że chciałby zostać jego legendą, to dodatkowy atut przy potencjalnym przedłużeniu umowy zamiast późniejszego przepychania się z agentami o dodatkowe miliony.
28.01.2025 22:04
@Sopariev To prawda i jest to dla mnie nieporozumienie. Nagelsmann jak przychodził też miał łatkę takiego, który da pograć młodzieży. Ostatecznie skończyło się na tym, że największy wkład w budowanie młodzieży miał Tuchel, który zbudował nam Pavlovicia XD
25.01.2025 16:53
Możemy wreszcie minuty Gnabryego dać Telowi albo komuś z drugiej drużyny? Trzeba budować piłkarzy na przyszłość, a on już jest kompletnie skończony mentalnie.
25.01.2025 16:49
Ja tam Kompanyego szczególnie nie winię za wczorajszy mecz. Owszem jest bardzo jednowymiarowy i brakuje nam tego pragmatyzmu w LM, który mieliśmy w zeszłym sezonie przykładowo w meczu z Arsenalem, wówczas tworzyliśmy duże zagrożenie z kontry, w tym sezonie znaczną większość kontrataków spowalniamy, żeby przejść do ataku pozycyjnego. Eberl i Freund dobrze zidentyfikowali profile piłkarzy, jakich nam brakuje w postaci Bischofa (który na papierze pod względem statystyk i wskaźników w Bundeslidze super uzupełnia się z Pavloviciem) czy skrzydłowego, który jest zdolny do strzelania goli, ale niestety ten drugi profil będzie poszukiwany za późno, bo dopiero w przyszłym sezonie. Skąpość zarządu znowu wyjdzie nam bokiem, bo nie mamy ani wartościowego zmiennika na napastniku, a Kane miewa problemy zdrowotne, do tego teraz zjechał z formą, ani ofensywnego pomocnika, bo Musiala też raz na czas wypada, a wtedy nasza kreacja leży, do tego Muller po prostu na mecze na większej intensywności nie dojeżdża i max., na co go stać to wejście w 80 minucie, żeby nie odstawał fizycznie od rywali. Do tego naszymi skrzydłowymi są Gnabry, który nie potrafi ani kiwać, ani szybko biegać, a także Coman, który nie jest zły, pod warunkiem, że wrzucasz go na zmęczonego obrońcę. We wczorajszym meczu szkoda mi jedynie Upamecano, bo harował w tej obronie za czterech piłkarzy (całą obronę + Goretzke), a i w rozegraniu dawał więcej niż nasz niezatapialny duet środkowych pomocników. Niestety do spółki trafił mu się Kim, który nie potrafi obliczyć poprawnie toru lotu piłki i Guerreiro, który stwierdził, że dobrym pomysłem będzie faul na zawodniku wybiegającym z piłką z pola karnego. Ze statystycznej ciekawostki jesteśmy też czwartą drużyną, która mimo oddania przynajmniej 30 strzałów nie zdobyła żadnej bramki w LM od sezonu 2003/04, a za to już nie winiłbym trenera. Trenerowi przypisałbym ślepe stawianie na nazwiska i brak szans dla młodych zdolnych piłkarzy z akademii. Niestety to kolejny trener po Nagelsmannie, który jest zwolennikiem młodych talentów, które wreszcie dostaną szansę, a wychodzi jak zawsze.
No i tym wczorajszym frajerstwem mocno sobie zaszkodziliśmy, bo pomiędzy rundą barażową LM wypadnie nam mecz z Leverkusen na wyjeździe, więc najpewniej nasza przewaga znowu stopnieje :/
23.01.2025 18:56
Może najwyższa pora na Pavlovicia, żeby miał kto przełamać blok Feyenoordu, a nie męczymy się z tym Goretzką.
22.01.2025 22:28
Nie ma co się nastawiać na drugą połowę. Piłkarze byli zesrani już w pierwszej, a teraz gdy mają odrobić dwie bramki, będzie tylko gorzej. Niesamowicie frajersko zmarnowaliśmy okazję, żeby przyklepać dziś top8 i uniknąć baraży, a znając nasze szczęście, pewnie trafi się jakiś mocny rywal i trudniejszy wyjazd niż ten do Aston Villi czy Feyenoordu.
22.01.2025 22:05
Po co ten debil go atakuje od tyłu, gdy ten wybiega z piłką z pola karnego XDD
22.01.2025 21:54
0,76 według Bundesligi. W każdym razie patrząc na obie bramki to mam nieodparte wrażenie, że z takim Courtouisem między słupkami, dwóch bramek byśmy dziś nie stracili.
18.01.2025 17:28
Dobre wyczucie czasu XDD
18.01.2025 16:10
@seco555 Raczej nie. Według doniesień z Hiszpanii Real oferuje mu 20 brutto, a Bayern w okolicach 14-15 + jakieś bonusy.
16.01.2025 16:08
Od początku hiszpańskie media budowały kampanię, że ma do wyboru pieniądze (Bayern) lub chwałę (Real). Okazało się, że chwała Realu jest wyceniona na 20 mln/sezon, a pieniądze Bayernu to 14 mln/sezon XD Po prostu hiszpańskie media budują taką narrację, aby w razie przedłużenia móc pisać, że Davies wybrał pieniądze, a nie że odrzucił hiszpańskiego potentata, żeby dalej grać w Niemczech.
13.01.2025 23:25
Gramy bez lewego skrzydłowego i bez kreatywności (brak Musiali i Pavlović kosztem Goretzki na ławce), a do tego z sędzią, który nie potrafi się ustawić tak, żeby nie przeszkadzać, w co trzeciej akcji swoim ustawieniem. Nie układa się nam ten mecz.
11.01.2025 19:14
Po prostu Olise nie spodziewał się, że Sane potrafi celnie dograć :)
20.12.2024 22:02
Zasłużony gol zabrany, a niezasłużony karny przyznany, ciekawie :P
10.12.2024 22:28
Te minuty Sane to dajcie Irakundzie. Tak samo minuty Mullera dla Tela, bo ogrywanie tej dwójki nie ma żadnego sensu.
07.12.2024 17:02
Ewidentny błąd Upy, to wiadomo, ale w tym meczu powinniśmy już luźno prowadzić. Ta ułomność w aspekcie wykańczania akcji graczy z przodu nas wiele będzie kosztować w tym sezonie.
07.12.2024 16:41
Kapitalne rozegranie ze strony Olise to Sane oczywiście lobuje poza światło bramki. To jego wykończenie w sytuacjach sam na sam to nieśmieszny żart.
07.12.2024 15:48
@Reeken89 Wiadomo, że marka robi swoje i to masowe zdobywanie LM, ale już nie przesadzajmy, że nie chodzi o pieniądze. Alaba też u nas chciał 25 mln brutto za przedłużenie, dostał od nas ofertę na 20, w Realu płacą mu 22,5 mln. Ostatnio gdzieś na twitterze mignęło mi, że potencjalna premia za podpis dla Daviesa to miałoby być 25 mln euro, a z pensją to pewnie się wstrzeli w drabinkę gdzieś pod Bellinghamem, więc pewnie będzie zgarniał 16-20 brutto.
14.11.2024 22:41
Nie mogę się doczekać, aż wróci nam do gry jakikolwiek prawy obrońca. Laimer w tym podłączaniu się do akcji ofensywnych jest znacznie gorszy, niż był w tym aspekcie Pavard, na którego wszyscy zawsze narzekali. Guerreiro jest spoko, ale lewa noga go ogranicza, a do tego zostawia duże dziury z tyłu, bo nie jest najszybszy. Do tego mam nadzieję, że zobaczymy u nas z przodu najbardziej kreatywne trio, czyli Sane, Musiala i Olise (od lewej do prawej). Sane trochę limitowałby wtedy podłączanie się Daviesa do przodu, ale dzięki temu Kanadyjczyk częściej wspierałby obrońców.
06.11.2024 23:14
Czy ja na pewno oglądam ten sam mecz co Kompany biorąc pod uwagę, że pierwszym zmienionym był Olise, a nie Gnabry?
06.11.2024 22:32
Ponoć powrót F1 ma być tą bombą.
27.10.2024 14:49
Przed meczem z Barcą naczytałem się jakim Pena jest ręcznikiem, ale tak szczerze, gdyby dziś w Barcelonie bronił Neuer z tego sezonu to już dawno by przegrywali.
26.10.2024 22:35
@hoven Czyli dychę mamy oszczędzoną, a gorszy niż Neuer dziś nie będzie
23.10.2024 22:11
W przyszłym sezonie pora powitać Nubela, a pensję Neuera przeznaczyć na transfer obrońcy.
23.10.2024 22:10
@Piter1985 Było, o ile mnie pamięć nie myli, to wrócił po covidzie i z marszu go na kadrę w Maroku wrzucili. Potem miał zapalenie mięśnia sercowego i wypadł nam na jakiś czas.
13.10.2024 22:56
@admin Nie, jeżeli już korzystam z VPN to tylko na jednej przeglądarce, a problem występuje u mnie na każdej oraz na telefonie. Będę wdzięczny, jeśli dałoby się to zgłosić, bo nie powiem, pomysł z tą zakładką multimedialną jest bardzo dobry.
07.10.2024 23:44
Wie ktoś jak naprawić to, że nie wyświetla mi się filmik? Wyskakuje komunikat uwaga! to wideo nie jest dostępne w twoim kraju niezależnie od przeglądarki. Mam polski, stały adres IP.
07.10.2024 19:14
Na 15 strzałów celnych oddanych na naszą bramkę w tym sezonie aż 7 wpadło do siatki :P
06.10.2024 18:45
Neuer to kiedyś coś obroni? Bo mam wrażenie, że gramy bez bramkarza.
06.10.2024 18:06
Gnabry zjazd do bazy i Palhinha, żeby zabezpieczyć środek pola, by się przydał. W międzyczasie rzucałem też okiem na Liverpool, który prowadzi Slot i kurde piłkarze tam bardzo szybko przysposobili sobie jego pomysł na grę, a nasi z Kompanym nie kliknęli tak szybko. Mam nadzieję, że na przestrzeni tygodni się to zmieni, ale obawiam się, że to głębszy problem niż tylko osoba trenera, bo to samo było w lidze u schyłku Nagelsmanna czy za rządów Tuchela.
01.09.2024 19:04
@BavarianDude Dokładnie, zwłaszcza, że my zakup De Ligta z Juve też rozłożyliśmy chyba akurat na 3 raty :)
11.08.2024 13:10
@PanMietek U Nagelsmanna też parę podstawową przez pewien czas tworzyli Upa i Herandez dopóki ten drugi się nie rozwalił, jak to miał w zwyczaju.
10.08.2024 15:49
Tak z ciekawości, gdybyście mieli wrzucić jakieś nazwisko na koszulkę z nowego sezonu, którą byście kupowali to, jaki byłby wasz wybór? Ktoś ze starej gwardii, kogo darzycie sympatią, kto po sezonie może zakończyć karierę jak np. Muller, a może ktoś z młodego pokolenia, kto utożsamia się z klubem jak Pavlović czy Tel? Mnie osobiście korci koszulka z Musialą na plecach, ale patrząc na to, jak odwleka się jego przedłużenie kontraktu, to kto wie, czy po sezonie nadal będzie u nas grał.
31.07.2024 22:53
@DaViD777xx Na youtubie mu zdjęli, ale na twitchu oglądam od 10 minuty i normalnie cały czas śmiga.
28.07.2024 16:00
33monteiro na Twitchu gdyby ktoś chciał obejrzeć sobie meczyk :)
28.07.2024 15:51
90% zgody. Niestety „nie pobierał dużej pensji” można wykreślić, bo Hasan jak każdemu, kto dobrze zagrał jeden sezon, postanowił podwoić po sezonie pensję i wynosiła ona ponoć 10 baniek brutto.
19.07.2024 01:42
Fabrizio na swoim kanale powiedział, że oprócz ofert dla Stanisicia i Pavlo, które są już gotowe, przedstawiciele Bayernu (najprawdopodobniej po zakończeniu euro) spotkają się z przedstawicielami Musiali i zaproponują mu nowy kontrakt ze znaczną podwyżką. W tle na rozwój sytuacji czekają głównie angielskie kluby, a największe zainteresowanie Musialą wyraża ponoć Manchester City.
16.06.2024 00:47
@Alistair Trochę tak, ale zatrudnili go po to żeby ogarnął trenera i budował z nim kadrę na przyszłość. Więc skoro już miał wizję i konkretnego kandydata to po co to blokować? Zmusili go samego do szukania opcji D, a będą go rozliczać jakby to był tylko jego pomysł.
25.05.2024 14:28
@makaay Teraz będzie nawet ciekawiej, bo nie będzie grup także cały czas grasz o coś, bo wszystkie zespoły są w jednej "tabeli" na wzór ligi
25.05.2024 14:27
Ciekawe jak to będzie. Eberla też ładnie na minę wepchnęli. Tuchela odpalili (słusznie) bez jego udziału, bo było, to zanim zaczął pracę. Chciał De Zerbiego, to mu go zablokowali, Nagelsmanna by ogarnął, to KHR-owi nie odpowiadał (jak dla mnie i tak za wcześnie było na jego powrót). Kompany'ego przeforsował kosztem Flicka, do czego nie jestem przekonany, ale zarząd namieszał strasznie w tej sprawie, bo stworzyli niezły burdel i utrudniali całe zadanie, a ostatecznie głową za to przypłaci gość dopiero zatrudniony, a nie główni winowajcy.
25.05.2024 13:40
Błąd Laimera, ale Neuer dziś przemierny. Sprezentował gola, potem przepuścił piłkę, która szła w światło bramki, bo myślał, że wyjdzie na aut bramkowy, a teraz jeszcze wsadził Laimera na minę, widząc, że rusza go pressować piłkarz Hoffe.
18.05.2024 17:18
BILD podawał, że Musiala jest wśród piłkarzy, którzy chcieliby kontynuować współpracę z Tuchelem. Daviesa nie ma co liczyć, bo gość i tak przepadł, jest urobiony przez Real i będą próbować nas strategicznie rozgrywać, żeby wyciągnąć go teraz za fryty albo przeczekać rok i wezmą sobie Gutierreza na przeczekanie, bo mają klauzulę wykupu w wysokości 8 mln. Co do De Ligta to myślę, że jemu persona trenera jest obojętna o ile gra. Jedyny problem, jaki dostrzegam to Tel i Kimmich, w przypadku tego pierwszego to wiadomo, ale w przypadku drugiego to Tuchel odsunął go na bok obrony i próbował rozbić jego układ z Goretzką.
15.05.2024 23:01
Nie mówię, że Tuchel jest moim wymarzonym kandydatem, ale jakby nie patrzeć to z potencjalnych opcji na papierze gwarantuje nam największe szanse w Finale Dahoam, a w 2025 na rynku będzie dostępnych więcej topowych trenerów. No i trochę wymowne jest to, że czołowi piłkarze jak Muller czy Neuer walczą o pozostanie Tuchela, zamiast wstawić się za kandydaturą Flicka, która przecież była najbardziej owocną od czasów Juppa.
14.05.2024 16:24
Davies klasa XD
04.05.2024 17:17
Rohl i Gerland odeszli wraz z Flickiem do DFB, a Tuchel ma swój sztab.
03.05.2024 18:38
Nie wiem co, ten zarząd kombinuje. Patrząc, kiedy ogłoszono decyzję w sprawie Tuchela, to czasu było aż nadto, żeby z kimś się dogadać i go zaklepać. Odmówił nam Alonso, potem jego alternatywa w postaci Nagelsmanna i błądzimy po omacku zupełnie jak w przypadku większości poprzednich okienek transferowych, gdzie też nie widać jasnego i klarownego planu co do budowania kadry. Tak jak przedwczesny transfer Zaragozy i sprowadzenie Boeya (gdy było wiadome, że po sezonie powróci Stanisić) były nerwowymi ruchami, tak prawdopodobnie czeka nas to samo przy okazji wyboru nowego trenera i przyparci presją do muru sięgniemy po Rangnicka. Niestety, ale brak mocnej persony jako trenera może negatywnie odbić się na rozmowach kontraktowych z ważnymi piłkarzami, które będziemy musieli odbyć w najbliższym czasie i mam tu na myśli przede wszystkim przyszłość Musiali, ale także Kimmicha czy Sane.
23.04.2024 23:27
Bez zaskoczenia. Takim środkiem pola nie da się prowadzić gry z Arsenalem i jedyne co możemy robić to rozbijać akcję i próbować pchać je skrzydłem, a zamiast tego usilnie gramy środkiem. Szkoda, że Pavlović się akurat wysypał, bo gdyby był w rytmie meczowym i był gotowy na 90 minut, to obok Goretzki mogłoby to jakoś wyglądać.
17.04.2024 21:54
Może kwestia ustawienia kamery, ale pomijając ten kryminał w wykonaniu obrony i Goretzki, to wydawało mi się, że Neuer zbagatelizował ten strzał.
01.03.2024 22:17
Można by było, ale Kim jest bardzo podobnie usposobiony co De Ligt (agresywnie grający obrońca doskakujący w pierwsze tempo), a Upamecano jest ceniony przez Tuchela za wyprowadzenie piłki, a mając w środku pola Goretzkę, to Francuz musi często brać ten obowiązek na swoje barki.
10.02.2024 18:02
Oczywiście, że tłumaczy. De Ligt nie nadaje się do roli defensywnego pomocnika, jeżeli taką będzie miał dziś, za zadanie pełnić ten trzeci obrońca czego jeszcze nie wiemy. Kim akurat w ostatnim meczu odpoczywał, bo był zawieszony za kartki, także można się tutaj martwić co najwyżej o Upamecano.
10.02.2024 17:55
Wszyscy płaczecie i wyrokujecie, a nawet nie wiadomo jak będziemy grać. Może Tuchel w fazie atakowania będzie chciał mieć drużynę ustawioną w kształcie 4-3-3 gdzie Dier będzie najbardziej cofniętym pomocnikiem, a w fazie obrony Anglik będzie schodził pomiędzy dwójkę obrońców i przykładowo wtedy już De Ligt w tej roli nie ma racji bytu. Oceniać to będzie można po pierwszej połowie, a najlepiej po 90 minutach :) To ustawienie wygląda jak chęć uszczelnienia środka, gdzie Leverkusen jest najgroźniejsze, zwłaszcza w obliczu braku Frimponga w wyjściowym składzie.
10.02.2024 17:50
Ponoć Flick w razie objęcia Barcelony chciałby zabrać ze sobą Holgera Broicha. Ciekawe czy by go skusił, skoro proponował mu już posadkę w sztabie DFB i ten został w Bayernie, a tu dochodzi jeszcze aspekt przeprowadzki.
08.02.2024 17:54
@rafalfcbm To, że Nagelsmann grał bez 9 to nie wina zarządu, ale jego. Sam uznał, że nie jest potrzebna typowa 9, bo dzięki temu zespół będzie bardziej elastyczny taktycznie i zdolny do zaskakiwania rywali. Dostał Mane, który miał pobudzić resztę skrzydłowych i wywołać na nich presję, ale jak się to skończyło, wszyscy wiemy. Możemy wiele mówić, ale z Nagelsmannem za sterami nie wyciągnęlibyśmy też napastnika takiej klasy jak Kane.
01.01.2024 23:21
@sammyo7o7 Jedno to tak jak piszesz kwestia jakości pojedynczych graczy, ale jest to też kwestia systemowa, w której Tuchel ma rację. W zespole ewidentnie brakuje nam holding six, gracza, który spajałby obronę z atakiem. Mamy Kimmicha, który w procentowych wygranych pojedynków w defensywie jest słaby, mamy Goretzke, który gra jako ósemka, a czasem nawet dziesiątka i nie ma go ani w rozegraniu, ani w obronie. Przy tak ofensywnym stylu gry z wysoko ustawioną obroną, potrzebujemy kogoś, kto będzie zabezpieczał tyły w fazie przejścia rywala. Kiedyś mieliśmy takich piłkarzy jak Vidal czy Martinez, którzy super odwalali tę czarną robotę, a teraz jedyną taką opcją jest Laimer, który z konieczności to gra częściej na boku obrony niż w środku pola.
10.12.2023 18:21
Mazraoui kryminał
09.12.2023 15:43
Bawią mnie niesamowicie komentarze poniżej, które sprowadzają wszystko do trenera. Chciałbym wam przypomnieć, że gdy Nagelsmann przerżnął 9 punktową przewagę nad BVB, to graliśmy dokładnie tak samo, zamiast zamykać mecze z wykreowanych szans, pozwalaliśmy sobie na niefrasobliwość, a potem karcił nas za to rywal.
11.11.2023 17:06
Ta ostatnia akcja meczu, która rozstrzygnęła wynik, podsumowuje wszystko. Piłkarze bez ładu i składu, przez niekompetencje zarządu zmuszeni grać do pozycji, na których nie powinni grać. Kimmich, który zapomniał, że pełni rolę środkowego obrońcy i wyskoczył do pomocy, Davies, który dął się ograć jak dziecko, a na dokładkę Laimer, który wcielał się w Goretzke. Ta dezorganizacja taktyczna jest wręcz porażająca.
02.11.2023 00:59
Tuchel tak jak wyciąga dobre wnioski z pierwszej połowy, tak znowu wyciągnął dobre wnioski, ale z poprzednich spotkań. Coman ostatnio grając w półprzestrzeni, nie radził sobie kompletnie. Dziś Muller operujący w półprzestrzeni, Sane z Comanem zamienieni stronami, przez co King operuje bliżej linii bocznej i od razu wygląda znacznie lepiej.
08.10.2023 18:58
Tuchelowi trzeba oddać, że dokonuje dobrych zmian. Zazwyczaj po pierwszej słabej połowie, w drugiej nasza gra wyglądała dużo lepiej i tak było również i dziś. Szkoda, że nie mamy rezerwowego prawego obrońcy, bo Laimer ze swoimi płucami powinien biegać koło Kimmicha w środku pola i byłoby z tego znacznie więcej korzyści niż z Goretzki, który nie oferuje nic.
30.09.2023 20:44
Nasi skrzydłowi, a zwłaszcza Coman, to powinni się od Kane'a nauczyć jak dośrodkować piłkę
30.09.2023 20:23
No i warto też wrzucić kamyczek do ogródka zarządu. Gdyby nie głupie oddanie Stanisicia to środek pola Laimer Kimmich na Lipsk byłby dużo sensowniejszy, a tak ciężko ryzykować zdrowiem Laimera i Mazraouiego, jeżeli to nasze jedyne opcje na prawą obronę.
30.09.2023 19:28
Frajerstwo Musiali, który mógł nam ustawić ten mecz dobrym początkiem, a kopnął prosto w bramkarza. Tragiczny i elektryczny Ulreich, który dziś nie pomaga ani nie zapewnia spokoju obronie. Najbardziej żałosne jest w tym wszystkim, że niby mamy prowadzić z nim rozmowy w sprawie przedłużenia. Gość jest do odpalenia, bo nie dawał rady w HSV na poziomie 2 Bundesligi, Peretz powinien być dwójką i rywalizować z Neurem, bo z jego dyspozycją po takiej przerwie też może być różnie. Goretzka i Coman w dzisiejszym meczu powinni wylecieć na ławę w przerwie, bo nie dają drużynie absolutnie nic. Leon chowa się w środku pola, nie wychodzi po piłki, proste podania na parę metrów w jego wykonaniu są za słabe, jak ma możliwość zagrania w korytarz piłki prostopadłej, to zatrzymuje się i oddaje do Kimmicha. Dużo lepsze piłki penetrujące posyła Upamecano grający piętro niżej. Coman z kolei nie potrafi nawet zrobić nam przewagi w pojedynku 1 na 1 co jest jego największym i w obecnej formie jedynym atutem.
30.09.2023 19:25
Wynik nieźle zakłamuje obraz meczu, ale prawda jest taka, że gdyby nie taka lekkomyślność przy kontrach to mogliśmy zabić ten mecz dużo wcześniej. To jest problem, który istnieje już od Nagelsmanna i scenariusz jest ten sam, gnieciemy przeciwnika, ale nasi piłkarze, zamiast uderzyć, szukają jeszcze 5 podań w polu karnym, poprawiają sobie 3 razy piłkę przed strzałem etc. i z bardzo groźnych kontr nic nie wychodzi. Przecież mieliśmy ich tyle i to w dodatku na tyle dobrych, że spokojnie powinniśmy zrobić z tego wynik 4:1 lub 5:1. Strata 2 punktów na własne życzenie była o włos.
20.09.2023 23:02
Przecież końcówka Nagelsmanna wyglądała dokładnie tak samo. Mamy nowy sezon i część piłkarzy nadal nie dojechała kompletnie z poziomem. Coman jest dziś absolutnie tragiczny, nikogo nie kiwnie, podaje trudne do opanowania piłki, przyjąć też dobrze nie potrafi, bo mu ciągle odskakuje, Kimmich to gra nie wiadomo do kogo, w strefy gdzie nikogo nie ma, jak koledzy wychodzą na dobre prostopadłe to zatrzymuje się i odgrywa do boku. Dobrze, że zarząd skrócił nam ławkę i opcje do gry, bo może by jeszcze zmiennicy wpłynęli na losy meczu.
02.09.2023 19:24
Kompletna amatorka ze strony zarządu. Po wysypaniu się Rice'a było całe okienko na to, żeby ogarnąć kogoś na 6, co jest naszą stałą bolączką od momentu odejścia Thiago, a działania podjęli dwa dni przed zamknięciem okna transferowego.
01.09.2023 18:10
Jak ktoś tutaj poważnie wierzy we wszystkie wypociny Bilda, to tutaj jakakolwiek dalsza dyskusja nie ma sensu. Wystarczy sobie przypomnieć rewelacje transferowe od Falka, który od dawna nie ma żadnego dobrego info, o planach i celach transferowych Bayernu. Nie wspominając o ich wspaniałych artykułach, że Davies prezentuje się beznadziejnie na treningach i jest postrzegany jako słabszy piłkarz niż w momencie przyjścia, gdzie wiadomo, jak eksplodował wówczas z formą :)
13.09.2022 01:13
Kimmich kryminał uratowany przez sędziego. W LM dostaniemy Olivera na gwizdku, chłop zrobi to samo i już faulu nie będzie.
10.09.2022 16:42
@hoven Spokojnie będzie w następnym tygodniu po testach medycznych. Chociaż znając tempo zespołu od social mediów, prędko bym się oficjalki nie spodziewał :P
17.06.2022 21:11
Mnie zastanawia jak wy widzicie to dzielenie czasu skoro od dłuższego czasu pojawiają się artykuły, że Neuer uważa, że jest w dobrej formie i nie zamierza odpuszczać żadnego spotkania. Nam jest potrzebny drugi bramkarz pokroju Ulreicha czy Starke, który nie narzeka i zagra wtedy kiedy tylko będzie taka potrzeba. Nubel jest za młody żeby marnować go na ławce.
07.06.2021 20:02
Mam nadzieję, że Flick wreszcie przejrzy na oczy. Dzisiejszy występ Lucasa był jednym z najlepszych występów obrońcy jakie widziałem w ostatnich latach. To co zrobił przy kontrze PSG uniemożliwiając podanie Neymarowi do Mbappe, a następnie skrócenie kontu i wybicie piłki spod nóg Brazylijczyka to był majstersztyk. Taki gość musi siedzieć na ławce bo Flick ceni sobie umiejętność rozegrania Alaby. Strach pomyśleć ile punktów dzisiaj moglibyśmy mieć więcej gdyby to na Lucasie budowano linię obrony i żeby nikt mi nie zarzucił, że odwołuje się tylko do tego meczu to Lucas w każdym meczu, w którym wystąpił grał dobrze.
13.04.2021 23:40
I ty Flick wolisz Alabe na środku bo lepiej piłkę kopie, żenujące
13.04.2021 22:38
Zwłaszcza że prawa strona cała wolna a ten ładuje po trybunach
13.04.2021 22:11
Kimmich i skrzydła mam nadzieję, że się ogarna na drugą połowę bo cała trójka jest niedamowicie mierna
13.04.2021 21:51
Mnie jeszcze zastanawia czemu ostatecznie Flick nie wrzucił Musiali na końcówkę. Coman i Sane byli po prostu zmęczeni, niedokładni, już pomijając resztę spotkania w ich wykonaniu. Fajnie mógłby ożywić grę, nic do stracenia nie mieliśmy.
08.04.2021 00:21
Sule to samo co zawsze czyli problemy z trzymaniem linii spalonego, ale jestem w szoku, że niektórzy próbują bronić Alabe. Po jego przesunięciu do środka i wejściu Lucasa wyglądaliśmy dużo lepiej w obronie. Flick to w Alabie musi cenić wyłącznie jego umiejętność rozgrywania choć i ona nie jest wybitna, bo Hernandez też dziś pokazał parę fajnych przerzutów, nie bał się też wziąć piłki i wejść z nią w linię pomocy tak jak to czyni często Austriak. Dla mnie największą kpiną jest to, że Alaba gra po prostu za nazwisko. Gość jest u nas jednym z najgorszych (w większości statystyk od końca 1, w niektórych 2) pod względem wygranych pojedynków, wygranych pojedynków główkowych, przejęć etc. Mamy za środkowego obrońcę gościa, którego największą bolączką jest bronienie. Rok temu jego błędy tuszował nagminnie Neuer, w tym sezonie też prawie przerżnęliśmy Superpuchar Europy przez jego zagranie i jak zawsze sytuację musiał ratować Manu.
08.04.2021 00:02
Mecz na konto Flicka, aż się boję jego kolejnych genialnych wyborów na Lazio.
20.02.2021 17:29
Gnabry do odpalenia po przerwie. Sane bez szału, ale widać, że brakuje mu dobrego prawego obrońcy do grania. Jego najlepszy mecz u nas dotychczas to ten gdy Kimmich grał na boku. Pavard jest koszmarny. Decyzje personalne Flicka też. Musiala powinien dziś grać kosztem Gnabryego, w meczu z Lipskiem pokazał, że może dźwignąć mentalnie trudne spotkania, a nie wierzę, że nie byłby w stanie zaoferować mniej niż Niemiec.
11.02.2021 19:51
Sule jak zawsze perfekcyjne ustawianie się
05.02.2021 20:04
Ciekawe po ilu meczach Flick zda sobie sprawę, że zawsze jak robi te same zmiany tj. skrzydłowy + Tolisso to nam środek pola siada i gra się już nie klei. Może pora na jakieś nowe zmiany w trakcie meczu i Musiala za plecy Lewego czy Goretzka za Lewego, a obok Kimmicha Roca. Na pewno byłby to ciekawy wariant gry.
20.01.2021 22:27
Ale w ogóle co się stało z Neuerem przy okazji karnych? Kiedyś super instynkt, a teraz na 5 karnych co najmniej 3 razy rzuca się w zła stronę.
20.01.2021 22:08
Więcej farta już się nie da mieć. Niech wcisną dwójkę bo jak nie to i tak się zaraz remisem skończy przy takiej grze.
20.01.2021 22:05
Ale on pluje na tego Roce to jest niepojęte
17.01.2021 17:04
Nie myślałem, że kiedykolwiek to powiem, ale nawet za czasów Kovaca mieliśmy więcej składnych akcji, na poziomie drużyn Bundesligi, niż dziś. Koszmarna gra.
13.01.2021 22:45
Sule idź ty do Bayernu II lepiej
08.01.2021 21:38