DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Skobry Strona 12

BVB stara się godnie zastąpić Bellinghama. Choć wiadomo było, że pełnoprawny następca jest poza ich zasięgiem, to sprowadzając Nmech'ę i Sabitzera nie zastąpili chyba nawet jednej nogi Anglika. Cóż, to ich problem - jeśli wszystko się potwierdzi, samego Sabitzera żegnam bez żalu. Na większą kasę też niespecjalnie można było liczyć, jest ok.

23.07.2023 19:26

Gdy przechodził do Bayernu spodziewałem się po nim więcej. Odbił się jednak sportowo od Nas jak od ściany. Takie BVB, czy inny ManU to kluby zdecydowanie lepiej skrojone pod jego pułap umiejętności, niech idzie zdrów.

23.07.2023 18:25

@Sonny
Bayern nie odpowiada za zachowanie każdego błazna na świecie, wątpię by to wpłynęło jakoś negatywnie. Jest to po prostu żenujące (bo przecież podstawowe pytanie: "po co?") i niewarte dyskusji.

23.07.2023 12:34

@tapczan
A ja bym raczej czuł zażenowanie, gdyby zachowując odpowiednie proporcje za jakiś czas ktoś wymachiwał koszulką Realu z nazwiskiem "Davies" na konferencji Bayernu. To jest poziom błaznowania nie warty tak naprawdę komentarza, choć smutne że tak zaczyna pomału wyglądać "dziennikarstwo".

23.07.2023 11:43

Transfer Gvardiola do City też jednak nie taki pewny i nawet słynne "Here we go!" Romano mniej wiarygodne. Ot, takie czasy.

22.07.2023 09:39

@Piter1985
Absolutnym priorytetem dla mnie jeśli chodzi o przedłużenia kontraktów powinien być Kimmich. Gość, od którego zależy w zasadzie wszystko w drugiej linii - rozegranie, odbiór, dyktowanie tempa itd. Widzieliśmy już jak radzimy sobie w ataku pozycyjnym (a grać tak będziemy zawsze zdecydowaną większość spotkań w sezonie) gdy go brakuje i raczej wolałbym się zabezpieczyć w tym względzie, tym bardziej że poszukiwanie zastępcy/partnera do rozegrania idzie Nam topornie. Gdzieś w dalszej kolejności co do przedłużania umów można umieścić Davies'a.

21.07.2023 15:36

Może coś Neuer szepnął, typu: "Nie interesujcie się takimi, co to mogą mi jakoś zagrozić".

20.07.2023 15:50

@Reeken89
Pełnoprawnego rywala jeszcze długo nie będzie - Bayern znów (i prędko się to nie zmieni) może przegrać BL tylko z samym sobą. Co do RB, oni oddali praktycznie cały trzon drużyny (Gvardiol, Nkunku, Laimer, Szoboszlai) i ciężko stwierdzić jak spiszą się zastępcy. A BVB? Ich "ambicje" na najbliższy sezon pokazał już transfer Nmech'y. Jeśli uda im się pozyskać również Sabiztera, to właściwie będzie brakowało jeszcze sakramentalnego "Bayern już jest mistrzem" z ust Watzke przed sezonem by dopełnić obraz szykowanej dla kibiców mizerii doprawionej szczyptą frajerstwa. ;)

20.07.2023 14:43

Taki Di Maria też z pewnością wniósłby sporą jakość do zespołu, trzeba było się o niego postarać, jeśli na razie nie patrzymy w przyszłość. Jak dla mnie sprowadzenie Walkera to kosztowne odwlekanie w czasie zakupu perspektywicznego bocznego obrońcy. Pomijając już to, że wcale nie jest to w tym momencie pozycja priorytetowa. Cóż, niech przybywa - jeśli już musi.

20.07.2023 08:44

Duży znak zapytania, oby prezentował się w Bayernie tak jak w Napoli. Witamy i powodzenia.

19.07.2023 06:11

Laimer był w Lipsku piłkarsko gorszy od Sabitzera (nadrabiał swoją pracowitością), pozwolę sobie być zatem sceptycznym co do takiego rozwiązania. Życzę mu jednak jak najlepiej, a nuż ten transfer wypali.

17.07.2023 12:59

Zwykłe (i kosztowne) odwlekanie w czasie pozyskania bardziej perspektywicznego bocznego obrońcy. Jestem zdecydowanie na nie, jeśli jednak przyjdzie - nie pozostanie nic innego jak kibicować.

14.07.2023 13:07

Żal równie ogromny mnie ogarnie jak przy odejściu Lucasa.

13.07.2023 11:06

Ja tam się wcale nie denerwuję na jego decyzję. Pożytek był z niego mizerny, jeden z największych (jeśli nie największy) niewypałów transferowych w historii Bayernu. Żegnam i życzę dużo zdrowia.

10.07.2023 11:05

Gracz, który ma 170 cm wzrostu jest alternatywą dla Kane'a/Osimhena? Całkiem zabawna plota.

10.07.2023 10:35

Sam ruch świetny - sam bym więcej niż 40 mln za niego w chwili obecnej nie dał. Ogólnikowo jednak nie daj Bóg takie interesy w życiu robić - mam nadzieję, że cały pobyt Francuza w Monachium da również cenne doświadczenie na przyszłość, aby kilka razy zastanowić się nad kupnem gracza z poważną kontuzją za tak wielkie pieniądze.

Samemu Lucasowi życzę zdrówka, mimo iż żegnam bez większego żalu.

09.07.2023 14:30

Skończyć się może tak, że Tuchel z Bayernu odejdzie, a Walker zostanie. Przedziwna zachcianka, która może przynieść więcej problemów niż korzyści.

08.07.2023 10:45

W takim wypadku zawarłbym jakąś - coraz rzadziej już praktykowaną - klauzulę pierwokupu. Ja tam w nim dostrzegam potencjał, w Bayernie nie miał za wiele okazji pokazać swoich możliwości.

05.07.2023 07:53

@Ivan7
Pan "kapitan" z pewnością na wyrażenie jakiegokolwiek zainteresowania Gruzinem nie pozwoli Bayernowi.

04.07.2023 14:49

Oby chciał zostać w City. Wyjątkowo dziwna zachcianka Tuchela, "aby tylko kogoś z PL".

03.07.2023 12:27

Kolejny przykład na pustkę w haśle "nikt nie jest większy od klubu". Chociaż wróć - to już dawno przestało być hasło, tylko po prostu bzdura, która ładnie brzmi, nie mając odzwierciedlenia w rzeczywistości. Neuer rozgrzeszony, nic się nie stało, karawana jedzie dalej.

03.07.2023 12:09

Można na niego narzekać, można pisać że "nie robi postępów", że "poprzedni sezon słaby", "nie poprawił gry obronnej" itp. Prawda jest też jednak taka, że w wieku 22 lat z takim potencjałem lewego obrońcy nie znajdziemy nigdzie. I jego odejście to będzie potężna strata, choćby ktoś na rzęsach stawał i wynajdował coraz to nowe grzechy Kanadyjczyka. Sam mam sporo zastrzeżeń, ale zdaję sobie też sprawę jak piłkarz w takim wieku (na takiej pozycji) jest dziś cenny.

Real to chyba jedyny klub na świecie, który swoją nazwą niestety może przekonać praktycznie każdego gracza. I jak Davies się uprze, to nie będziemy mieli za wiele do gadania. Mam jednak cichą nadzieję (być może naiwną), że to tylko gra o nowy kontrakt.

03.07.2023 08:47

Lucas nigdy żadnym szefem defensywy Bayernu nie był. Ba, na nim ciężko było cokolwiek w linii obronnej budować.

02.07.2023 16:01

@Mathias
Z perspektywy kibica nie ma znaczenia, czy on się większość czasu leczył, czy w każdym meczu dostawał czerwoną kartkę, czy dostał uczulenia na trawę i nie mógł biegać po murawie. Liczy się przydatność dla zespołu, a ta była znikoma. Nie spłacił choćby połowy zainwestowanych w niego pieniędzy, nie przyczynił się do największych sukcesów zespołu w sposób, jakiego od niego oczekiwano. Choć oczywiście nikt nie przypuszczał, że tak często będzie kontuzjowany, to należy pamiętać że pewne ryzyko jednak podjęto, gdyż kupiono go już z urazem. Bez żalu żegnam.

30.06.2023 14:23

Cóż, 80 mln + czteroletniej pensji już Nam nikt nie zwróci, wybitnego interesu na Lucasie nie zrobiliśmy. Sam ruch jednak zaskoczył mnie pozytywnie, nie przypuszczałem że uda się osiągnąć kwotę oscylującą wokół 50 mln (zwłaszcza biorąc pod uwagę wszystkie składowe). Przede wszystkim dobrze, że się go pozbędziemy - pożytek z niego często był żaden.

30.06.2023 14:01

Głos na Jamala już oddany. Jak pisałem wcześniej zwyciężyć powinien on, bądź Bellingham. Innych poważnych kandydatów nie widzę.

30.06.2023 13:54

Nasz największy niewypał transferowy. Płakać po nim nie będę, bardzo dobrze że uda się więcej niż 40 mln za niego uzyskać (choć sam bym więcej nie dał).

30.06.2023 08:12

Ja byłbym zadowolony nawet z 35-40 mln (bo uczciwie rzecz biorąc sam bym więcej za niego nie dał), ale patrząc na to kto płaci w sumie nie dziwne, że kilka mln więcej uda się utargować.

29.06.2023 15:15

Oby okazał się trafionym zakupem. Dopiero jeden b.dobry sezon, dwa lata temu biegał jeszcze w lidze chińskiej, a Nasze duże transfery często nie były udane. Dla mnie osobiście jest sporą niewiadomą, choć będę trzymał kciuki, by stanowił o sile linii defensywnej Bayernu.

29.06.2023 13:24

Jamal, albo Bellingham.

29.06.2023 12:40

@Reeken89
W przypadku Lucasa akurat były bardzo małe szanse, żeby te podawane przez media 60 mln się ziściło. Rok do końca kontraktu, ogromne problemy ze zdrowiem (o czym przecież wiedzą w całej Europie, nie tylko w Paryżu), a i nie jest to już nastolatek z wielkim potencjałem. Dobrze, że chociaż te 35-40 mln wpadnie.

25.06.2023 11:30

Tylko człowiek o poważnej wadzie wzroku mógłby stwierdzić, że sprowadzenie nowej "9" nie jest koniecznością. A jeśli Tuchel bardzo chce "6", to można mu podpowiedzieć, że istnieją jeszcze inne rynki niż Anglia. Na razie to wygląda tak, jakby uparł się by sprowadzić stamtąd w zasadzie kogokolwiek, nie bacząc na inne okoliczności, byle tylko był z PL (vide Walker).

25.06.2023 09:47

On chyba musi być większy od Messiego i Ronaldo razem wziętych, jeśli JEDEN mecz (i to towarzyski) to już jest sygnał i pokaz siły.

24.06.2023 09:08

No nie do końca. Aż tak wielkiego sukcesu Di Matteo (sześciopak) nie osiągnął, a i styl zupełnie inny - tamten: murarz, a ten: radosny futbol bez obrony.

24.06.2023 08:41

Nie ma specjalnie powodów, by być w tym względzie optymistą.

23.06.2023 09:48

Super opcja. A teraz wciąż czekam na graczy do pierwszego składu.

22.06.2023 14:08

Niech najlepiej tę opaskę kapitańską przykleją Neuerowi do ramienia na wieczność (szczególnie Technicollem - przepraszam, jeśli to wyjdzie na kryptoreklamę - sprawdzającym się przy nartach). Co do całej sytuacji (o ile to prawda) - nie chce mi się tego komentować... Tylko jedno - ogon kręci psem.

21.06.2023 13:08

A jutro: "Bayern przewodzi w wyścigu o Vlahovicia". Pojutrze: "Bayern bliski sprowadzenia pana X". Normalka, uzbrójmy się w cierpliwość.

21.06.2023 11:58

@Lampo
No ale w taki sposób to my możemy sobie tłumaczyć praktycznie cały czas zapaść Niemców (ten zajechany, tamten zajechany, kolejny bez formy itd.). Potencjałem sportowym wykraczają dalece poza osiągane wyniki, a Flick raczył niestosownie jeszcze powtórzyć "wyczyn" Loewa z poprzedniego mundialu. I żeby była jasność - ja osobiście Hansiego o całe zło nie obwiniam. Przeciwnie - problem jak dla mnie leży głębiej. Np. w mentalności.

Co do sezonu z sześciopakiem - nie wiadomo, czy zawodnicy nie mieli już tak dość Kovaca, że jakakolwiek nowa miotła potrafiłaby wykrzesać u nich pełny potencjał sportowy i zupełnie inne podejście do meczu. Zasług Flicka w tej materii oczywiście nikt nie powinien negować. Na razie jednak - przy całej świadomości, że piłka reprezentacyjna to co innego niż klubowa - wygląda na to, że Hansi po prostu trafił na "swój czas".

21.06.2023 11:12

@Lampo
Raczej skłaniałbym się ku tezie @tapczan 'a, który słusznie zauważył iż tamtejszy - mimo wszystko najlepszy sezon w historii Bayernu - był wynikiem wielu okoliczności. Flick nie daje na razie powodów, by twierdzić inaczej.

21.06.2023 10:48

Kryzys Niemców trwa w najlepsze. I nie, nie kupuję już tłumaczeń, że to tylko mecze towarzyskie (a rozumiałem to przez szereg lat), gdyż od dłuższego czasu ma to przełożenie również na występ podczas turniejów. Do Euro trochę czasu, ale nie ma ŻADNYCH przesłanek, by mogło się tam cokolwiek Niemcom udać.

21.06.2023 10:00

Dobrze, że Niemcy organizują Euro, bo nie przebrnęliby przez kwalifikacje. Najgłębszy kryzys w historii tej reprezentacji trwa w najlepsze.

Co do Polaków - cóż, trzeba naprawdę talentu, by przegrać wygrany mecz z... Mołdawią.

21.06.2023 05:53

Wg pismaków na celowniku Bayernu jest w tym momencie chyba pół Europy.

20.06.2023 11:32

Kiedyś taka cisza bywała jednocześnie zapowiedzią.

@Reeken89
Ja nie wiem o co Ci chodzi z Fuellkrugiem. Bardzo fajna opcja na ławkę jako zmiennik dla prawdziwej 9-tki, która zostanie sprowadzona.

19.06.2023 19:41

Dobra opcja na ławkę jako zmiennik Naszej prawdziwie klasowej "9", którą niebawem pozyskamy.

19.06.2023 16:16

@Matilegolas
Od około 5 lat większość przeciwników Niemców jakimś dziwnym trafem ma "dużo szczęścia". ;)

17.06.2023 13:07

Pewnie jeszcze nie raz przeczytam te same słowa.

17.06.2023 12:24

@Pavelak
Jeszcze 5 lat temu sam pisałem, że "niby to tylko mecze towarzyskie", jednak od tamtej pory mają one wiele wspólnego z kiepską postawą również na turniejach i nie powinny być bagatelizowane. Kryzys trwa w najlepsze już 5 rok - jak na poziom reprezentacji to długo.

Z szukaniem ratunku w wymianie pokoleniowej bym się nie zapędzał, to nie jest kadra której wyniki odpowiadają potencjałowi jaki posiada, a posiada ogromny. Taką, która grała mniej więcej na miarę posiadanego stanu Niemcy mieli na przełomie tysiącleci, wówczas faktycznie ciężko było znaleźć kogoś, na kim można było budować przyszłość, zażegnano to jednak w miarę szybko, a na pewno szybciej niż w przypadku obecnego dołka. Problem może leżeć głębiej, np. w przygotowaniu mentalnym. Zaniknął gdzieś głód zwycięstw, zniknęła całkowicie dyscyplina w utrzymywaniu wyniku do końca (potrafili przecież przegrać w ostatnich minutach m.in. z Macedonią) czyli wszystko to, co cechowało Niemców na boisku przez dziesiątki lat. O tym, że do piłkarzy (i trenerów) kompletnie nie docierała również świadomość uczestnictwa w najważniejszym turnieju w życiu każdego człowieka związanego z piłką (MŚ) wiemy doskonale, gdyż to młoda historia.

Reasumując - kadra Flicka jest w głębokim kryzysie i raczej nie jestem (przede wszystkim na podstawie kilku ostatnich lat) optymistycznie nastawiony co do tego, że uda się to zwalczyć do rozpoczęcia Euro. Tym bardziej, że sam sternik uparty jest jak osioł.

A tak poza tym - gratulacje dla Polaków, to zawsze wielkie wydarzenie wygrać z Niemcami, nawet tak słabiutkimi.

17.06.2023 08:12

Pytanie na ile tam każdy z wyróżniających się piłkarzy w Napoli (Osimhen, Kvicha, Kim itd.) jest faktycznie tak dobry, a na ile szedł po prostu z formą całej drużyny - bo takich przypadków znamy z historii więcej. Jeszcze rok temu Kim był w Fenerbahce, wcześniej nawet chyba nie śnił by liznąć europejskiej piłki, obecnie ma natomiast 27 lat.

Cóż, jeśli przyjdzie to pozostanie kibicować, by był trafionym zakupem (a za kwoty powyżej 30 mln Bayernowi rzadko zdarza się trafiać).

Edytowano : 2023-06-16 14:15:20

*Gwoli ścisłości, przepraszam - prawie 27 lat.

16.06.2023 14:07

Czyli jakby co zostanie marokański Góralski - Amrabat, albo uznamy że wystarczy Laimer. No chyba, że wszystkich nas zarząd zaskoczy - bo i tak bywało niejednokrotnie.

16.06.2023 13:58

To nie jest wina Bayernu, że inni nie dotrzymują kroku. BL może być dla kogoś nudna dopóki grupa pościgowa się nie ocknie (czyt. zmieni się np. profil funkcjonowania klubów, albo ligi). Sam życzyłbym sobie wielu godnych rywali, ale póki co Bayern może przegrać mistrzostwo Niemiec wyłącznie sam ze sobą. I to prędko się nie zmieni.

16.06.2023 09:40

Cóż, z perspektywy kibica ma on szansę zostać najlepszym lewym obrońcą na świecie. Ale słowa Davies'a raczej nie są wyrazem szczególnej radości z tym związanej.

16.06.2023 08:00

Tak, kiedyś też już o tym wspominałem, że Mane mógłby być jedną z tych bardziej rozpoznawalnych twarzy nowych transferów Newcastle. Oby się udało i wszyscy będą zadowoleni. Ja go dalej w Bayernie po prostu nie widzę.

16.06.2023 07:52

Wybór ogromny, ale ten pan ze zdjęcia powinien się gdzieś tam znaleźć.

15.06.2023 12:02

"62-latek twierdzi, że może to wynikać z faktu, iż Kimmich chce wziąć za dużo na swoje barki..."

To nie jest kwestia tego że chce, tylko że MUSI. Ja Josha bronić za wszelką cenę nie będę, ale naprawdę daje się zauważyć, że od niego zależy w środku pola praktycznie wszystko (dyktowanie tempa, odbiór, rozgrywanie itp.). Może wspomniana przez Lothara trójka nie do końca dorosła do partnerowania Kimmichowi w pomocy? Bo ja raczej swą percepcję skierowałbym właśnie tutaj i to w nich (zwłaszcza Leona) 'uderzył'.

15.06.2023 10:58

Jeżeli po kogokolwiek na tę pozycję Bayern mógłby jeszcze podczas najbliższego okienka ruszyć, to chyba właśnie po Caicedo. Tutaj oczywiście też tanio nie będzie.

14.06.2023 17:39

Powtórzę się, ale na podstawie meczów, które widziałem z jego udziałem to jest dla mnie marokański Góralski (czyt. przetnę akcję i nic więcej), z tym 'dobrym przeglądem pola' wg Lothara naprawdę bym dyskutował. Niedługo 27 lat, żadnego klubu z czołówki w swej karierze, a zwiedził ich już kilka. Świetny występ na MŚ to za mało.

14.06.2023 11:31

Chyba raczej - straciliśmy kilka głupich lat.

@Reeken89
To jest najgorsza reprezentacja Niemiec w historii - o czym świadczą wyniki z kilku ostatnich lat. Tym bardziej ciężko to przełknąć, że potencjał sportowy wykracza dalece ponad to, co prezentują.

14.06.2023 10:47

Ludzie... Zależy Nam na nim jak na absolutnie niezbędnym zawodniku, który jest kluczowy w walce o najważniejsze trofea. Jeśli to prawda, to w sumie niżej @tapczan napisał jak to mniej więcej wygląda, pod czym się podpisuję.

14.06.2023 10:44

@Bawarka79
Szczerze? Mnie osobiście Amrabat nie przekonuje specjalnie. Niedługo 27 lat, jakoś do tej pory wielkiej kariery klubowej nie zrobił i na podstawie spotkań z jego udziałem trochę przypomina mi takiego marokańskiego Góralskiego (czyt. przetnę akcję, ale nic poza tym). Bardzo dobry występ na MŚ to za mało. Inna sprawa, że jeśli zarząd faktycznie uzna, iż kolejny środkowy pomocnik jest potrzebny (w co zaczynam pomału wątpić), to zbyt wielu ciekawych opcji nie ma, a ta - powiedzmy 'najciekawsza' (Rice) - była absurdalnie droga.

14.06.2023 09:11

@Marienplatz
Legendą? Jego do grona zasłużonych zawodników nie dałoby rady wcisnąć, a co dopiero do jakiś legend. Słowo (i pochodne) 'legenda' może być w jego przypadku używane jedynie w kontekście transferu - legendarna to wtopa.

14.06.2023 07:21

Nigdy nie spłacił pieniędzy, jakie na niego wyłożyliśmy. Jeśli chce, niech idzie.

13.06.2023 19:45

Za taką kasę absolutnie słusznie, że nie ruszy. Pozycja jednak wciąż będzie wymagała wzmocnienia odpowiedniej klasy piłkarzem.

13.06.2023 16:25

Reprezentacja Niemiec notuje najgorszy okres w swej historii i oby się ogarnęli, bo szkoda niektórych naprawdę świetnych piłkarzy.

13.06.2023 16:13

@Arcatera80
Może być tak, że skoro przyszedł Laimer i Perejro, tfu... Guereirro, to zarząd uzna, że def pom jest już niepotrzebny. Co do Rice'a - za tak ogromną kasę dla mnie: nie. Aczkolwiek konieczność obsadzenia tej konkretnej pozycji jednak pozostanie.

13.06.2023 09:40

Jak już pisałem przy okazji słów Baslera, który "na taczce wywiózłby go do Barcelony" - oni nie mieliby kasy nawet by tę taczkę opłacić i ją zarejestrować.

Jak jednak napisał niżej @tapczan - nowy kontrakt dla Kimmicha jest kluczowy.

13.06.2023 09:27

Kiedyś wyniki reprezentacji Niemiec w meczach towarzyskich nie miały dla mnie kompletnie odbicia w rzeczywistej sile kadry, gdyż na turniejach i tak grali swoje, docierając często do strefy medalowej. Od kilku lat jedno (sparingi) z drugim (turnieje) ma jednak wiele wspólnego i obecne problemy w spotkaniach kontrolnych nie powinny być już tak bagatelizowane.

13.06.2023 08:07

Jeśli City zagra na swoim poziomie, z dużą skutecznością i nie zje ich presja wynikająca z bycia wielkim faworytem, to zwycięzca może być znany już przed przerwą, a końcowy wynik jednym z najwyższych w historii finałów LM.

10.06.2023 20:14

@Zerafaelo
Ja oceniam Laimera na podstawie kilku sezonów spędzonych w Lipsku (oglądałem dość sporo spotkań RB). Ty zaś oceniasz go na podstawie... jednego meczu. Pozostanę zatem przy swoim zdaniu.

10.06.2023 09:38

Z Naszej trójki wspaniałych - Sane, Coman, Gnabry ten pierwszy ma najwyższe umiejętności czysto piłkarskie. Niestety ma również największe wahania formy, a i głowa nie nadąża. Jeśli jednak pojawiłaby się dobra oferta, a Bayern sprowadziłby zastępcę, to niech idzie.

10.06.2023 08:40

Na razie transfery - brzydko pisząc - "wypełniaczy" wolnego miejsca na ławce. Sprowadzenie Laimera ani mnie ziębi, ani parzy. Ot, gracz który może co prawda występować na kilku pozycjach, ale umiejętnościami to taka gorsza wersja Sabitzera (na podstawie tego co pokazywał w Lipsku). Czekamy na konkretne kroki w kierunku pozyskania bardziej potrzebnych piłkarzy bezpośrednio do pierwszego składu.

10.06.2023 08:23

Naprawdę wystarczy komuś w dzisiejszych czasach powiedzieć "jestem twoim fanem", by tamten później sądził, że to oznacza wyłącznie zasygnalizowanie chęci zmiany barw klubowych? :D

08.06.2023 17:59

@Sopariev
Inter co prawda jeszcze "w grze", ale jeżeli City zagra na swoim normalnym poziomie i nie zje ich presja (w końcu są wielkim faworytem), to tam może paść jeden z najwyższych wyników w historii finałów LM. Z całym szacunkiem dla Mediolańczyków, ale ja naprawdę musiałbym się mocno postarać, by ich gdzieś w "10" najlepszych zespołów Europy wepchnąć, a finał to nawet nie tyle wynik zdecydowanie ponad stan, co raczej cud i fura szczęścia w losowaniu. Właściwie ich jedynym atutem będzie to, że... nic nie muszą i mogą podejść do meczu na kompletnym luzie.

08.06.2023 07:00

@Zbig
Sarr ma rok do końca kontraktu, więc to ostatni moment, by na nim zarobić. xD

07.06.2023 10:24

@Alistair
A to to już dzisiaj ten finał? Patrz, nawet nie zwróciłem na to uwagi (bo chyba taki to puchar i takie rozgrywki).

07.06.2023 10:04

Z drugiej strony jeśli miałby być przede wszystkim od odbierania piłek, to kto by wówczas w tym Bayernie rozgrywał? Ja to raczej widzę tak, że Josh jest obciążony zbyt wieloma zadaniami przez brak odpowiedniego gracza w środku pola obok niego. I żeby nie było - nie mam zamiaru go za wszelką cenę bronić, ale ciężko wyobrazić sobie obecny zespół bez Kimmicha, czyli właściwie bez człowieka dyktującego tempo. Gdyby ktoś taki się pojawił (albo prawdziwy defensywny pomocnik, albo gracz również potrafiący rozegrać), to te obowiązki z pewnością rozłożyłyby się bardziej odpowiednio.

A odnosząc się do słów Baslera - Barcelona prawdopodobnie nie miałaby kasy, by za tę taczkę zwrócić.

07.06.2023 09:32

@Ivan7
Mógłbyś wskazać miejsce, w którym napisałem że jest to "totalny leszcz"?

06.06.2023 13:43

@Ivan7
W przypadku Havertza akurat dobrze, że 'przesypia'. To wciąż jest właściwie Ozil 2.0 (czyt. mam duże umiejętności, ale niekoniecznie mi się chce).

06.06.2023 11:55

@raaafal
Tak, było tak tragicznie, że odpadliśmy z Pucharu Niemiec, w LM wyeliminowało Nas PSG, a w BL traciliśmy 10 punktów do lidera. Żeby była jasność - być może wpływ Juliana na to jak wyglądał zespół w rundzie rewanżowej (nawet po przyjściu Tuchela) był większy niż znikomy, ale gdyby przyjąć tego typu skrajną postawę (oddychanie rękawami i człapanie w każdym meczu, bo to w ogromnym stopniu poprzedni trener zawalił) to w takim razie Nasz sekstet mógł być dużą zasługą Kovaca.

06.06.2023 08:03

Oj tam, jakieś doświadczenie jednak posiada. ;)

05.06.2023 10:59

@AdiFantasti
Kwestia na ile to jest wina Tuchela, a na ile podejścia zawodników po idiotycznej decyzji. Ja również uważam, że Thomas to świetny trener (choć i on ma swoje za uszami), tylko przyszedł w momencie, w którym... przyjść nie powinien (co najwyżej po ewentualnych przegranych decydujących spotkaniach przez Julka, a najlepiej po sezonie). Zrobiono krzywdę dwóm trenerom jednocześnie - a to rzadkość.

05.06.2023 10:24

Kilka perełek z całego turnieju mogło się podobać, np. wczoraj po stronie francuskiej fajnie z piłką przy nodze wyglądał Bouabre. Gratulacje dla Niemców, byli jednak ekipą grającą w przekroju całych mistrzostw najlepiej i zasłużenie wygrali.

03.06.2023 12:04

Niewypał porównywalny z Sanchesem (tylko, że ponad dwukrotnie droższy). Płakać nie będę. Uprzedzając kontrę - kwestie zdrowotne nie mają tutaj nic do rzeczy, klubowi nie pomógł tak jak miał (80 mln) pomóc.

02.06.2023 11:36

Czyli generalnie normalka, że najpierw wiedzą media, a później sam zainteresowany (nie rozmawiamy o szeregowej firmie, ale o jednym z największych klubów na świecie). Aczkolwiek fakt - obaj z Hasanem musieli się z tym liczyć. Pytanie co tam Kahn musiał zrobić, że naprawdę nie mógł przyjechać i świętować z zespołem pozostanie już chyba na zawsze w sferze domysłów.

31.05.2023 11:38

Jak zawsze dobry turniej, by wyłowić jakieś talenty. Polacy z Niemcami zagrali świetne spotkanie, ale ci drudzy idą tam jak burza. I kilka perełek też się znajdzie - Ouedraogo, Hermann, czy mocno trzymający się na nogach Moerstedt.

31.05.2023 10:13

@Globin23
Pytanie, czy Rice to rzeczywiście taka wielka konieczność. Nie mamy dobrego wujka, który będzie rzucał pieniądze na kolejne zachcianki a są pozycje, na które i tak trzeba będzie wyłożyć mnóstwo kasy (napastnik) i które są bardziej palącą potrzebą. Sporo zależy też od tego jak będzie wyglądała sprawa z obrońcami, bo być może i tutaj będzie należało poszukać nawet nie tyle uzupełnienia kadry, co po prostu wzmocnienia formacji.

Osobiście nie za bardzo chce mi się wierzyć, że aż tak się na Rice'a napaliliśmy.

31.05.2023 08:38

Jeśli to prawda (w co ciężko uwierzyć), to albo Rice jest napastnikiem, albo znaleziono nieodkryte dotąd złoża.

30.05.2023 16:58

Od samego początku powinien chcieć.

29.05.2023 11:42

I tak Wam nieźle poszło - zakładając praktycznie przed każdym sezonem koronę na głowę Bayernu w swych wypowiedziach i podejściu 'walczyliście' jednak do końca. :P

29.05.2023 08:31

@Sopariev
Problem nie leży wyłącznie w obrębie jednej grupy ludzi. Jasne, że 'kopacze' też mają swoje za uszami, ale dochodzić mogą czynniki płynące z innych stron - zarządzanie, decyzje, nietrafione pomysły kolejnych trenerów a i ciągłe zmiany tychże również mają prawo swoje piętno odcisnąć.

29.05.2023 07:55

To, że "zwariował" jest plotką, natomiast to, że nie został zaproszony jest faktem. I bardziej wygląda mi to na próbę wytłumaczenia się z zachowania wobec Kahna, tym bardziej że sam zainteresowany na pewno liczył się z taką ewentualnością. Musiałby wpaść w szał niemalże jak przy Brdariciu jeszcze na boisku. ;)

28.05.2023 10:52

Powodzenia w dalszym... realizowaniu się, ale niestety dalej tak być nie mogło. Świetne informacje!

27.05.2023 18:47

Kolejna świetna informacja, zaraz po zdobyciu tytułu. :)

27.05.2023 17:54

Dziwnie się cieszę, ale się cieszę. Do piania peanów mi daleko, ale jak każdy tytuł, tak i ten warto kilkoma pszeniczniakami uczcić. :)

Dortmund po prostu na nowo napisał definicję frajerstwa, stając się niechlubnym punktem odniesienia dla POKOLEŃ.

27.05.2023 17:49

A teraz można otwierać szampany i uznać, że jednak zmiany nie są konieczne. ;)

27.05.2023 17:29

Koniec! Na frajerstwo BVB zawsze można liczyć! Proponuję, by wpisać ich w definicję tego słowa do jakiegoś słownika, bo w tym co zrobili osiągnęli właśnie przed chwilą poziom KO - SMI - CZNY.

27.05.2023 17:28

To już chociaż się pilnujmy i może coś jeszcze dołóżmy, BVB widocznie po prostu jak tylko poczuje szansę na cokolwiek dostaje małpiego rozumu. :)

27.05.2023 16:27

Dortmund chyba naprawdę chce stać się wręcz synonimiczny dla wyrazu "frajerstwo".

27.05.2023 16:23

@Moe
Odnośnie Gundogana, to zależy jak na to spojrzeć. Środkowych pomocników faktycznie jest wielu, ale na konkretnej pozycji Ilkaya (gracza, który umie też przytrzymać i rozegrać piłkę) jest tylko... Kimmich. :)

26.05.2023 14:29

@tapczan
W sumie co on miałby innego powiedzieć? W teorii jeszcze mistrza nie przegraliśmy. BVB musiałoby już jednak osiągnąć poziom frajerstwa godny wpisania do annałów, a My wygrać na trudnym terenie, będąc w słabej formie. I choć nikt już właściwie w paterę nie wierzy, tak ja liczę chociaż na godne pożegnanie się z sezonem. Wydawałoby się, że wymagam niewiele, ale czasem nawet i to Naszych graczy przerastało.

26.05.2023 07:42