Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że monachijczycy zyskują kolejnych sponsorów.
Dlatego też w połowie lipca mistrzowie Niemiec pozyskali kolejnego ważnego sponsora. Mowa rzecz jasna o znanym nam wszystkim Konami, który jest jednym z największych wydawców i producentów gier wideo na globalnym rynku.
Bayern na początku współpracy potwierdził zarazem, że japońska firma stała się platynowym partnerem (do tej grupy można jeszcze zaliczyć m. in. takie marki jak Paulaner, DHL, Siemens, SAP czy HypoVereinsbank). Przypominamy zarazem, że sponsorów FCB dzieli się na cztery główne kategorie: główny partner i udziałowiec, partner platynowy, złoty partner oraz oficjalny partner.
Nie dalej jak wczoraj niemiecki dziennik "Sport Bild" poinformował, że monachijczycy na współpracy z Konami zarobią około 15 milionów euro, co trzeba przyznać jest całkiem sporą sumą. Jak już wiemy od kilku tygodni "Bawarczycy" aktywnie działają w świecie e-sportu w grze Pro Evolution Soccer.
Przypominamy jeszcze, że w ramach zawartego partnerstwa Serge Gnabry został oficjalnym ambasadorem Pro Evolution Soccer. Niemiec znalazł się nie tylko na okładce PES 2020, ale i również będzie brał udział w wielu nadchodzących wydarzeniach związanych z FCB i KONAMI.
Komentarze