W portalu społecznościowym Facebook ruszyła właśnie akcja promocyjna Allianz pod hasłem „Jedyny taki strzał”. Akcja ma na celu budowanie zainteresowania marką Allianz w oparciu o jedną z globalnych inicjatyw sponsoringowych firmy – współpracę z Bayernem Monachium i sponsoring tytularny Allianz Areny.
W ramach uruchomionej właśnie akcji promocyjnej Allianz zachęca internautów do przygotowania krótkich filmów pokazujących w oryginalny, ciekawy i zabawny sposób wykonany przez nich „jedyny taki strzał”.
- FC Bayern to obecnie jeden z najlepszych klubów piłkarskich świata, a Monachium coraz częściej nazywane bywa piłkarską stolicą świata. Chcemy wykorzystać fakt współpracy Allianz z klubem oraz to, że zainteresowanie nim w Polsce znacznie wzrosło, od kiedy do drużyny dołączył czołowy polski zawodnik – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odwiedzić fanpage Allianz Polska na Facebooku: www.facebook.com/AllianzPolska i, korzystając z dostępnej tam aplikacji, zgłosić swój film do konkursu. Autorzy 20 filmów, które zdobędą największą liczbę głosów od internautów, otrzymają nagrody związane z piłką nożną i klubem z Bawarii, m.in. piłki z autografami zawodników. Twórca najciekawszego filmu zdobędzie nagrodę główną – wycieczkę do Monachium, w trakcie której zwiedzi Allianz Arenę i obejrzy na żywo mecz Bayernu Monachium w ramach Ligi Mistrzów. Konkurs potrwa do 24 listopada.
Dodatkowe informacje:
Beata Wójcik – rzecznik prasowy, Z-ca Dyrektora ds. Komunikacji Korporacyjnej, tel. 783 929 622, (22) 567 41 03, [email protected]
Marcin Pawelec – z-ca rzecznika prasowego, tel. 723 193 629, (22) 567 52 99, [email protected]
Warszawa, 27 października 2014 r.
Komentarze