Kibice debatują dzisiaj nad nowym modelem koszulek Bayernu Monachium, który został zaprezentowany na konferencji prasowej. W cieniu zostało inne, nie mniej ważne wydarzenie - Bawarczycy przedłużyli umowę z firmą Adidas, kontynuując tym samym wspaniałą historię partnerstwa obu marek.
"Jesteśmy zachwyceni, że długoterminowe partnerstwo pomiędzy FC Bayernem i Adidasem, które zawsze charakteryzowało się wzajemnym zaufaniem i szacunkiem, będzie kontynuowane przez okres co najmniej ośmiu lat" - skomentował Karl-Heinz Rummenigge.
"Jestem zachwycony i dumny" - wtórował mu Herbert Hainer, prezes Adidas Group, który posiada udziały w Bayern München AG.
"To było 50 lat zaufania, które urosło do partnerstwa pomiędzy przyjaciółmi" - dodaje Kalle.
"To więcej niż relacja biznesowa" - podkreśla Uli Hoeneß - "Istnieje potężna więź i powstała też przyjaźń. Zawsze możesz porozmawiać z Adidasem i Herbertem Hainerem. Tak pojmuję prawdziwe partnerstwo i tak właśnie wyglądało to w praktyce".
Umowa będzie ważna do 2020 roku.
Komentarze