Nie jest żadną tajemnicą, że Bayern robi co w swojej mocy, aby rozpoznawalność marki bawarskiego klubu z miesiąca na miesiąc była coraz to większa na całym piłkarskim globie.
W związku z tym mistrzowie Niemiec otwierają się na potrzeby kibiców z całego świata − nie tylko z Europy, ale i również z innych kontynentów, z Ameryką Północną włącznie.
Nie dalej jak wczoraj Bayern Monachium oficjalnie potwierdził zawarcie partnerstwa z międzynarodową firmą technologiczną Google! Sponsoring rozpocznie się w Niemczech z zachowaniem celu rozszerzenia terytoriów współpracy w przyszłości.
− Jako wiodąca marka technologiczna, Google nieustannie wprowadza innowacje i tworzy zupełnie nowe produkty na stale zmieniającym się rynku, podobne do głęboko zakorzenionych wartości naszego klubu − powiedział prezydent FCB w Ameryce, czyli Rudolf Vidal.
− Z wielką przyjemnością nawiązujemy współpracę z tym wyjątkowym partnerem podczas naszej 120. rocznicy utworzenia klubu. Z niecierpliwością oczekujemy na ekscytującą współpracę w przyszłości − podsumował Vidal.
W ramach tego partnerstwa Google między innymi rozpocznie kampanię wyborczą z okazji 120-lecia istnienia FCB, w której kibice bawarskiego klubu będą mogli zagłosować na najbardziej emocjonalny moment w historii Bayernu przy użyciu Google Voting. Będzie to pierwsza taka kampania we współpracy tych dwóch globalnych marek.
Jak już większość z Was wie, Google to amerykańskie przedsiębiorstwo z branży informatycznej, które specjalizuje się w różnej maści usługach i produktach związanych z internetem (mowa m. in. o znanej nam wyszukiwarce, przeglądarce internetowej, sprzętowi i oprogramowaniu).
Komentarze