Klub ze stolicy Bawarii po raz kolejny udowodnił, że aktywnie działa na rynku międzynarodowym – tym razem włodarze Bayernu ogłosili zawarcie porozumienia i partnerstwa z Yahoo Sports, co pozwoli milionom fanów na całym świecie być jeszcze bliżej „Bawarczyków” i śledzić ich losy na bieżąco.
Bayern Monachium jest jedynym z największych i najbardziej wartościowych klubów na całym świecie, zaś Yahoo Sports należy do jednej z najprężniej rozwijających i działających portali sportowych na całym globie. Wczoraj, 11 stycznia, w Nowym Jorku obie marki oficjalnie stały się partnerami.
Zawarte porozumienie obejmuje między innymi promowanie Bayernu Monachium, jego wizerunku, wiadomości oraz wszystkiego co związane z klubem poprzez platformy Yahoo. Kluczowe natomiast będzie skupienie się na rynku w USA, środkowej Europie oraz w Ameryce Łacińskiej.
Co więcej, Yahoo zapewni również swoim użytkownikom wiele informacji i newsów związanych z Bayernem, takimi jak na przykład wywiady z zawodnikami czy inne artykuły. Zawartość będzie dostępna w języku angielskim, hiszpańskim oraz niemieckim.
„Piłka nożna to ważna część Yahoo. Wraz z Bayernem Monachium jesteśmy w stanie promować jeden z najbardziej renomowanych klubów na świecie, co więcej, dzięki temu partnerstwu jesteśmy w stanie rozszerzyć zakres informacji sportowych” – przyznał Dr. Gunther Picker z Yahoo.
Źródło: Fcb.de
Komentarze